Ekologija| Filozofija| Hobi| Životni stil

Agim Čeku, ministar vojni u državi Kurdistan

ana_radmilovic RSS / 06.06.2011. u 02:26


Komentari (98)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

outcast outcast 02:52 06.06.2011

Prva :)

Hvala ti za ovaj klip. Nisam stigla jos ceo da odgledam, ali prvih desetak minuta obecava. Covek govori srpski ( ili srpskohrvatski ). Zadivljena sam.
ana_radmilovic ana_radmilovic 03:54 06.06.2011

Re: Prva :)

outcast
Hvala ti za ovaj klip. Nisam stigla jos ceo da odgledam, ali prvih desetak minuta obecava. Covek govori srpski ( ili srpskohrvatski ). Zadivljena sam.

pa da, čovek je završio vojnu akademiju u bgd, pa bio u zadru ect, ect.

hvala na interesovanju -:)
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:24 06.06.2011

Re: Prva :)

pa da, čovek je završio vojnu akademiju u bgd, pa bio u zadru ect, ect.

Malo preciznije bi glasilo da je iz JNA otišao u Zenge i bio jedan od planera i učesnika u Oluji.
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:12 06.06.2011

Re: Prva :)

Jelica Greganović
pa da, čovek je završio vojnu akademiju u bgd, pa bio u zadru ect, ect.

Malo preciznije bi glasilo da je iz JNA otišao u Zenge i bio jedan od planera i učesnika u Oluji.




Htela sam da budem delikatna, kao i uvek uostalom :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:39 06.06.2011

Re: Prva :)

Htela sam da budem delikatna, kao i uvek uostalom :)

49 41 49 41 20:41 06.06.2011

Re: Prva :)

outcast
Hvala ti za ovaj klip. Nisam stigla jos ceo da odgledam, ali prvih desetak minuta obecava. Covek govori srpski ( ili srpskohrvatski ). Zadivljena sam.

-Cak nije pao ni na razliku; izmedju LJ i L u intonaciji; samo da se zna!
90% posto njih "padne", na na toj intonaciji!
kiselkasta kiselkasta 01:55 07.06.2011

Re: Prva :)

Jelica Greganović
pa da, čovek je završio vojnu akademiju u bgd, pa bio u zadru ect, ect.

Malo preciznije bi glasilo da je iz JNA otišao u Zenge i bio jedan od planera i učesnika u Oluji.


hmm, mozda bi trebalo dodati da mu je supruga srpkinja iz okoline tog istog Zadra, ali to mu naravno nije predstavljalo nikakvu moralnu dilemu u nastavku gradjenja karijere...
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 05:51 06.06.2011

okupacija

tek toliko da se zna da su državljani hrvatske i časnici HVa učestvovali u okupaciji Srbije
dragan7557 dragan7557 11:11 07.06.2011

Re: okupacija

antemuralis_ortodoks
tek toliko da se zna da su državljani hrvatske i časnici HVa učestvovali u okupaciji Srbije

Baš vala, okupirali bili Čitvo jedno selo Hrtkovce ali je došla prava vojska (nije ona omrznuta JNA) već Prava, i oterali ih. A i okupacija nije dugo trajala neki' stotinak godina?
Ustvari ne znam tačno, eto tu je goraan2 on sigurno zna kol'ko je ova okupacija bila duga.

cerski
dali76 dali76 05:51 06.06.2011

6 tacaka ex kapetana

1Za sve kriv Lucifer Milosevic I za 1968i za 1981i za nepovratak Srba danas 2011
Lucifer je ipak Lucifer putuje kroz vreme I kroz ljude.

2Dick Marti lazov koji je urusio image of Kosovo stvarajuci sliku o OVK kao o nekakvim kanibalima.
Steta sto covjek iz tako bitne institucije laze.
3Za zlocine koji nisu istrazeni(primjer ubijene djece ) kriv UNMIC gdje su radili nesposobni koji su odsvakud dolazili pa cak I iz Afrike.
E africki kanibali …
4Sigurnosni problem, tu je kriv Beograd jer Albanci, a ne Srbi imaju problem slobodnog kretanja.
5MMF neosetljiva kapitalisticka udruga koja ne razumije mladjane kosovske vlasti koji eto prvo da dignu plate pa ce ondak popravljati ekonomiju.

6Za stanje u opstini Gracanica kriv predsednik opstine koji je obecao novom stanovniku Caglavice d ace rijesiti probleme sa kanalizacijom, rasvjetom itd itd.
Dakle pod rukovodstvom lucifera zajednicki zlocinacki poduhvat ciji su pripadnici , indirektno, direktno ili nesvjesno ick Marti , MMF,UNMIC policajci afrikanci ,Beograd , predsednik opstine gracanica …
Onda Agim ceku iznosi krucijalni dokaz da su optuzbe za zlocine iznesene od strane Martija lazi:
Nije to u ljudskom bicu mog naroda ,veli Ceku.
To mogu samo valda Afrikanci and Serbs of course.
Jedan cist crno bijeli idiotluk u koga nema sumnje ovaj kapetan bivse JNA mozebit vjeruje .
ana_radmilovic ana_radmilovic 06:40 06.06.2011

Re: 6 tacaka ex kapetana

dali76
1Za sve kriv Lucifer Milosevic I za 1968i za 1981i za nepovratak Srba danas 2011
Lucifer je ipak Lucifer putuje kroz vreme I kroz ljude.



odlično si primetio ovo za lucifera. taj ne samo da putuje kroz vreme nego hoće da uđe u svakog od nas i onda se ispostavi da je svaki predstavnik manjinskog srpskog naroda na kosmetu - milošević glavom i bradom.

ps

zanimljivo mi je što mu je draži leka ranković :)
mrale54 mrale54 08:48 06.06.2011

Re: 6 tacaka ex kapetana

Leka Rankovic ?!!
Sasvim jednostavno objasnjenje - pa , i Ceku bi voleo da ima autoritet i moc nad siptarima ( ne vredjam - sami sebe tako zovu - squipetar ) kao sto je imao Leka !!!
freehand freehand 13:20 06.06.2011

Sad mi je sve jasno

Nemoguće je da je išta od priče o organima istina jer su Albanci mala zajednica i to bi se čulo i znalo;
ok, strašno je to što je NEKO pobio decu, žeteoce, digao autobus u vazduh i popalio kuće, crkve i manastire - ali, pobogu - kako da se nađu krivci u toliko ogromnoj populaciji?!
I ko se i zašto plaši za svedoke? I Milošević je gurao narod protiv naroda, a OVK bratija nije, naročito Adem Jašari nije.
No... Čovek priča i radi ono što mu je posao i što misli da je dobro za njegov narod.
Sasvim legitimno.
Ali i vice versa važi isto.
gorran2 gorran2 17:15 06.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

И мени.
Важно је да си приметио симетрију.
Човек убија-краде-лаже-прикрива.
А "ми" се ужасавамо.
Али га треба поштовати, јер то ради за свој народ.
Што би требало да за "нас" буде поучно.
Да и "ми" радимо исто (као да до сада нисмо).

Националистички морал.

Нису сви пацови златни.
Напротив.
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:31 06.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

gorran2

А "ми" се ужасавамо.
Али га треба поштовати, јер то ради за свој народ.
Што би требало да за "нас" буде поучно.
.


da li?

da li se užasavamo? da li ga treba poštovati? (neki pretpostavljeni "mi" )

p.s.

ne postoji nacionalistički moral. postoji samo moral i odsustvo morala. i u ime nacije ili u ime borbe protiv nacionalista naravno lažni moral, koji deluje odvratnije čakl i od odsustva morala
koksy koksy 18:11 06.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

gorran2
И мени.
Важно је да си приметио симетрију.
Човек убија-краде-лаже-прикрива.
А "ми" се ужасавамо.
Али га треба поштовати, јер то ради за свој народ.
Што би требало да за "нас" буде поучно.
Да и "ми" радимо исто (као да до сада нисмо).

Националистички морал.

Нису сви пацови златни.
Напротив.


Jesam li u pravu ako pomislim da si ovo freehandu zalepio jednu nacionalističku etiketu?
freehand freehand 19:18 06.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

gorran2
И мени.
Важно је да си приметио симетрију.
Човек убија-краде-лаже-прикрива.
А "ми" се ужасавамо.
Али га треба поштовати, јер то ради за свој народ.
Што би требало да за "нас" буде поучно.
Да и "ми" радимо исто (као да до сада нисмо).

Националистички морал.

Нису сви пацови златни.
Напротив.

Tebi opet pobegli bumbari?
dragan7557 dragan7557 10:55 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

freehand

I Milošević je gurao narod protiv naroda,

Kada i gde?

cerski
dragan7557 dragan7557 10:57 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

freehand
gorran2
И мени.
Важно је да си приметио симетрију.
Човек убија-краде-лаже-прикрива.
А "ми" се ужасавамо.
Али га треба поштовати, јер то ради за свој народ.
Што би требало да за "нас" буде поучно.
Да и "ми" радимо исто (као да до сада нисмо).

Националистички морал.

Нису сви пацови златни.
Напротив.

Tebi opet pobegli bumbari?

Pa kad dođu takvi provokatori poput tebe i bubari beže.

cerski
freehand freehand 11:31 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

dragan7557
freehand

I Milošević je gurao narod protiv naroda,

Kada i gde?

cerski

Pitaj Agima.
Edit: mada, realno, mogu i ja da ti odgovorim: u Hrvatskoj, u Bosni, a bogami i na Kosovu, mada je tu najmanje bilo potrebno gurati.
Pa kad dođu takvi provokatori poput tebe i bubari beže.

cerski

Dragi moj Cerski, pitanje je bilo upućeno Gorranu jer je sve skapirao pogrešno.
Što je za njega neobično sem kad je besan i nadrndan, a za tebe potpuno uobičajeno i karakteristično sem kad te zakaši bljesak iluminacije.
dragan7557 dragan7557 12:26 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

Edit: mada, realno, mogu i ja da ti odgovorim: u Hrvatskoj, u Bosni, a bogami i na Kosovu, mada je tu najmanje bilo potrebno gurati.

Nije mi poznato da je Milošević gurao spomenute narode u bilo čega.

To čak nije radio ni na Kosovu, prema kome se odnosio kao najveći diletant posle Pašića.

I neće biti da je Milošević za sve kriv.

Čak šta više za najveći broj loših stvari koje su se Srbiji (a i drugima) desile, najmanje je kriv Milošević, kako sad pokazuju publikacije ozbiljnijih svetskih autora, koji nemaju potrebu da pošto poto čiste ni svoje a još manje tuđe kuće.

cerski

freehand freehand 12:46 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

Nije mi poznato da je Milošević gurao spomenute narode u bilo čega.

Vidiš, to što tebi nije poznato ne znači da se nešto nije desilo.
Uzmeš malo u ruke komplete "Politike", "Politike Ekspres" i sličnih smradnih izvora mira, bratstva i ljubavi a od '87 naovamo; ili se raspitaš za opus ekipe Mitević-Čukić-Vučelić-Komrakov-Milanović i ostatka čopora drugih histeričnih kretenskih banditskih medijskih hijena. Čije činodejstvovanje i danas zavonja iz nekih mračnih rupa i budžaka.
gorran2 gorran2 14:08 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

opus ekipe Mitević-Čukić-Vučelić-Komrakov-Milanović

A šta fali Manju Vukotiću i ekipi iz "Pogleda" na primer? Ja lično visoko cenim njihov doprinos.
gurao spomenute narode u bilo čega

Eto, na primer, nikad nije dovoljno vrednovan rad gorepomenutog Vuka Večitog Draškovića na tom polju. Njegova vatrena retorika iz 1990. o tome kako Hrvati imaju psihologiju hijene, kako ih treba smestiti u ludnicu, ali ne postoji dovoljno velika, kako su srpske granice ocrtane srpskim grobovima i srpskim manastirima, o osnivanju srpske vojske koja će se boriti za veliku Srbiju, o "Turcima", o čupanju ruke sa zastavama, itd, itd... veoma je doprinela raspaljivanju, kako bratstva, tako i jedinstva.

A pri tom je on bio "alternativa Miloševiću" i "lider demokratske opozicije".
freehand freehand 14:12 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

A šta fali Manju Vukotiću i ekipi iz "Pogleda" na primer? Ja lično visoko cenim njihov doprinos.

Nisam čitao "Poglede". A Vukotića iz tog vremena pamtim kao zamenika Staše Marinkovića u "Borbi".
Sam pokušaj da se ovako usput pobroje svi barjaktari i lučonoše mira, istine i pravde - zar ne misliš da bi bio patološki?
gorran2 gorran2 14:22 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

Nisam čitao "Poglede"

Niko nije. Izgleda da je tada bila invazija 200.000 marsovaca koji su redovno kupovali njihov istobrojni tiraž.
Vukotića iz tog vremena pamtim kao zamenika Staše Marinkovića u "Borbi".

Ko je bio bos u Novostima 87-90?
gorran2 gorran2 14:26 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

Sam pokušaj da se ovako usput pobroje svi barjaktari i lučonoše mira, istine i pravde - zar ne misliš da bi bio patološki?

Ne radi se o tome da se pobroje svi, nego o tome da li je sve zlo poteklo iz Miloševića i realizovano kroz njegove marionete - kao što tvrdite ti i Agim Çeku - ili je "to" imalo dublje i šire korene.
Koji i danas - sasvim nezavisno od toga da li je Milošević ikad postojao - rađaju sočnim i bogatim plodovima.
freehand freehand 14:31 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

Niko nije. Izgleda da je tada bila invazija 200.000 marsovaca koji su redovno kupovali njihov istobrojni tiraž.

Opet te nešto ubolo?
Pazi, čitao sam "Mladost", Borbu", "NIN", "Danas", "Start", "NON" i "Džuboks", slušao nekoliko radio stanica i gledao sva tri kanala na TV, + JUTEL kad se pojavio...
Jebi ga, Sabrana dela JBT, druga Bevca, sijećanja drugova Peka, Bakarića i ostalih nisam baš postizao.
a bilo je i feljtonistike ihaj!
Još jednom izvinjavaj i jebali te "Pogledi".
E da - priznajem da mi je i nekoliko brojeva "Srpske reči" dopalo ruku, ali mi se nije primilo kao ni "Duga". Pa ti sad jal praštaj jal streljaj, šta da ti kažem.
freehand freehand 14:35 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

Ne radi se o tome da se pobroje svi, nego o tome da li je sve zlo poteklo iz Miloševića i realizovano kroz njegove marionete - kao što tvrdite ti i Agim Çeku - ili je "to" imalo dublje i šire korene.

Dakle, ne tvrdim to ja. Možda Agim i CeKa.
A što se tiče "Toga" i "plodova" - đe mene nađe?! Eno ti Andrića, eno ti Crnjanskog, eno ti Gintera Grasa, eno ti pune biblioteka klasika i modernih, aman! Veruj mi, gde god kreneš da češljaš - od klasične filozofije do psihoanalize i moderne psihologije naletećeš na "to".
gorran2 gorran2 14:46 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

Još jednom izvinjavaj i jebali te "Pogledi".

Pogledi su po tiražu ušili NIN, Danas i sličnu literaturu zajedno. START - prema kojem još uvek gajim izvesno nostalgično poštovanje - je, čini mi se, u leto 1989. počeo feljton o "križnom putu" i 300-500 tisuća Hrvata. DUGA je nekako u celom tom cirkusu uspevala na bude "najžuća" - što je valjda isto nekakvo postignuće, jebemliga.
Pa ti sad jal praštaj jal streljaj, šta da ti kažem.

Oprostiću ti pod uslovom da pročitaš ono, kako se zvaše, od druga Bevca... Ono brate njegovo kapitalno delo koje prosto pleni i ostavlja bez daha.

PS - jel se sećaš ko je bio glavni u Novostima? Ja zaboravio, a zanima me.
gorran2 gorran2 14:47 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

eno ti Crnjanskog, eno ti Gintera Grasa, eno ti pune biblioteka klasika i modernih, aman! Veruj mi, gde god kreneš da češljaš - od klasične filozofije do psihoanalize i moderne psihologije naletećeš na "to".

Ono jes - u pravu si. Verovatno će većina današnjih mladih fašista postati pesnici i književnici i podobijati Nobelove nagrade za književnost.
freehand freehand 15:03 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

gorran2
eno ti Crnjanskog, eno ti Gintera Grasa, eno ti pune biblioteka klasika i modernih, aman! Veruj mi, gde god kreneš da češljaš - od klasične filozofije do psihoanalize i moderne psihologije naletećeš na "to".

Ono jes - u pravu si. Verovatno će većina današnjih mladih fašista postati pesnici i književnici i podobijati Nobelove nagrade za književnost.

Ti si stvarno na nečemu što ti ne pogoduje zdravstvenoms stanju. Ko kaže da neko mora da bude fašista da bi pisao o fašizmu, i da mora biti zver da bi o mraku ljudske duše govorio?
PS - jel se sećaš ko je bio glavni u Novostima? Ja zaboravio, a zanima me.

Stvarno ne znam. Iskren da budem - te "Novosti" je moj pokojni ćale čitao. Meni je bilo da pogledam od pozadi - sportsku stranu . i to mu je to.
A pivo sam pio (često i obilno) sa gadnim primerkom srpskog šovenstva, dopisnikom "Večernjih" iz južnog Banata - Ernestom Lackom.

P.S. Protiv njega sam spreman da svedočim u svakom trenutku, na razne navode i okolnosti.
gorran2 gorran2 15:16 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

Ko kaže da neko mora da bude fašista da bi pisao o fašizmu

Pa ti kažeš, zar ne? Zašto si inače naveo Crnjanskog i Grasa?

PS. Moraćemo da uskladimo supstancije. Ne razumemo se brate ama baš nikako.
freehand freehand 15:23 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

gorran2
Ko kaže da neko mora da bude fašista da bi pisao o fašizmu

Pa ti kažeš, zar ne? Zašto si inače naveo Crnjanskog i Grasa?

Eh? A gde ti Andrić ispade? Da sam pomenuo "Uliksa" - i Džojs bi zaglavio Nirnberg, makar i naknadno, kao i scenarista, režiser i čitava glumačka ekipa "Alo alo"?
gorran2 gorran2 15:33 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

A gde ti Andrić ispade?

Ako se ne varam, ti si uveo ovu trojicu - iz meni nedokučivih razloga. S obzirom da razlog nije njihova veza sa fašizmima. Kao što znaš, Gras je bio u SS, Crnjanski je jedno vreme bio obožavalac Musolinija (pomalo i imitator). A kad pitaš za Andrića, on je jedno vreme bio očaran tvorcem našeg domaćeg fašističkog brenda, čiča-Dražom. Doduše, mislim da ga nije obožavao sa njegovog fašizluka, nego pre u pogledu njegove "mudre politike".

Ali nije mi jasno kako si uspeo da ovu digresiju dovedeš ovako daleko. Osnovno pitanje je dakle:

Jesmo li "mi" kao Agim Çeku (samo, naravno, za svoj narod)?
te
Ako jesmo, je li to dobro?
A ako nismo, je li to dobro ili pak loše?
freehand freehand 15:49 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

Jesmo li "mi" kao Agim Çeku (samo, naravno, za svoj narod)?
te
Ako jesmo, je li to dobro?
A ako nismo, je li to dobro ili pcak loše?

Agim Čeku se nalupetao ko pijani i totalno drogirani gnu. Ali to honorarnim zaštitnicima ljudskih prava i borcima protiv srboćetništva, srbonacizma, srbovaterpola, i sveg ostalog srbo deluje tak inteligentno i mudro, samim tim što je na čistom srpskom!
Onda povučeš spin malo dalje pa kažeš - ako može on, i to je mudro.. Ček, ček... Šta bi?
A nikakvo zlo ne može biti dobro, bez obzira na predznak, da ti i to pojednostavim, da me ne bi još jednom pitao. Znači - nije dobro ubijati decu ni kad ih očevi-razbojnici i ubice pred sebe kao štit isturaju; greh je i zločin protiv Boga i čoveka svako ubijanje, svaka palljevina i svaka pljačka.

P.S. Andrić je dosta duboko, kažu, zadro u mrak Bosne i njenih stanovnika. I napisao po nešto o zlu u čoveku i potmulim zvucima koji se ispod površine čuju, čak i kad je proleće i sunčan dan i ptičice cvrkuću. Te je taj Tamni vilajet malo stariji od ovog i prošlog veka.
Jel sad malo jasnije?
dragan7557 dragan7557 16:18 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

Znači - nije dobro ubijati decu ni kad ih očevi-razbojnici i ubice pred sebe kao štit isturaju; greh je i zločin protiv Boga i čoveka svako ubijanje, svaka palljevina i svaka pljačka.

A dobro je (ne samo decu već i ceo narod) mučiti nemaštinom, oskudicom, glađu, siromaštvom , kako bi par politčara bili na vlasti a par porodica posedovalo svo bogatstvo?

Ako bih morao da biram izabrao bih brzu, elegantnu smrt, radije nego život na priložen recept.

cerski
dragan7557 dragan7557 16:26 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

Uzmeš malo u ruke komplete "Politike", "Politike Ekspres" i sličnih smradnih izvora mira, bratstva i ljubavi a od '87 naovamo; ili se raspitaš za opus ekipe Mitević-Čukić-Vučelić-Komrakov-Milanović i ostatka čopora drugih histeričnih kretenskih banditskih medijskih hijena. Čije činodejstvovanje i danas zavonja iz nekih mračnih rupa i budžaka.

Ajd' sad objasni koje veze Milošević ima veze sa ovim nabrojanim ?

I nemoj mi reći da su provodili Miloševićevu politiku ?

cerski
gorran2 gorran2 16:37 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

Agim Čeku se nalupetao ko pijani i totalno drogirani gnu. Ali to honorarnim zaštitnicima ljudskih prava i borcima protiv srboćetništva, srbonacizma, srbovaterpola, i sveg ostalog srbo deluje tak inteligentno i mudro, samim tim što je na čistom srpskom!
Onda povučeš spin malo dalje pa kažeš - ako može on, i to je mudro.. Ček, ček... Šta bi?
A nikakvo zlo ne može biti dobro, bez obzira na predznak, da ti i to pojednostavim, da me ne bi još jednom pitao. Znači - nije dobro ubijati decu ni kad ih očevi-razbojnici i ubice pred sebe kao štit isturaju; greh je i zločin protiv Boga i čoveka svako ubijanje, svaka palljevina i svaka pljačka.

Aaaa, too si teo da kaažeš onim uvodnim postom
Pa, moram da ti odam priznanje za originalan izbor reči.
To je valjda to metaforičko izdražavanja
freehand freehand 17:43 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

Aaaa, too si teo da kaažeš onim uvodnim postom
Pa, moram da ti odam priznanje za originalan izbor reči.
To je valjda to metaforičko izdražavanja

Što, ti si očekivao Besedu na (Ravnoj) gori?
gorran2 gorran2 17:46 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

Pa ne. Očekivao sam neku vezu između reči i smisla.
Priznajem, bio sam staromodan i nespreman na originalnost.
Ovako je sto puta bolje
dragan7557 dragan7557 18:37 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

To je valjda to metaforičko izdražavanja

Pa čim je turio uzgredno i psihoanalizu (ozbiljna psihologija je istu odbacila pre više od pola veka) sasvim su jasne i predstave o metaforici i sav primitivzam koji ide uz njihovo pogrešno tumačanje i/ili primenu.

Lock opisuje metaforu kao "...that powerfull instrument of error and deceit." Uzgred najpoznatije metafore o ljudskom duhu su upravo od Lock-a.

Uzgred izražavanje na način: koinon aistheterion (Aristotel) kasnije nazvanom sensus communis ili kako bi rekao Voja Radovanović, još mlađi zdrav razum je slobodnom metaforičaru nepoznat.

cerski
dragan7557 dragan7557 18:47 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

a za tebe potpuno uobičajeno i karakteristično sem kad te zakaši bljesak iluminacije.


Pa nije svakom dat lumen naturale, il' da velim ko Augustinus cogitatio est visio quaedam.

cerski

p.s. da se ne trudiš da tražiš, prevod: "gde oko pogleda intelekt sagleda" prevod je moj, pa može da se razlikuje po slobodi.
blogovatelj blogovatelj 19:17 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

Uzmeš malo u ruke komplete "Politike", "Politike Ekspres" i sličnih smradnih izvora mira, bratstva i ljubavi a od '87 naovamo; ili se raspitaš za opus ekipe Mitević-Čukić-Vučelić-Komrakov-Milanović i ostatka čopora drugih histeričnih kretenskih banditskih medijskih hijena. Čije činodejstvovanje i danas zavonja iz nekih mračnih rupa i budžaka


Ajd' sad objasni koje veze Milošević ima veze sa ovim nabrojanim ?

I nemoj mi reći da su provodili Miloševićevu politiku ?


?


koksy koksy 21:41 07.06.2011

Re: Sad mi je sve jasno

blogovatelj
Uzmeš malo u ruke komplete "Politike", "Politike Ekspres" i sličnih smradnih izvora mira, bratstva i ljubavi a od '87 naovamo; ili se raspitaš za opus ekipe Mitević-Čukić-Vučelić-Komrakov-Milanović i ostatka čopora drugih histeričnih kretenskih banditskih medijskih hijena. Čije činodejstvovanje i danas zavonja iz nekih mračnih rupa i budžaka


Ajd' sad objasni koje veze Milošević ima veze sa ovim nabrojanim ?

I nemoj mi reći da su provodili Miloševićevu politiku ?


?




Чему чуђење? Церски је Рубикова коцка Б92 блога.
49 41 49 41 16:18 06.06.2011

Eeee...

Shoqe e shoqe - e kalamboqe.
nurudin nurudin 16:30 06.06.2011

Ево Ане из Курдистана :)))

odlično si primetio ovo za lucifera


Код мене више буди асоцијације на Мефиста - део је оне силе која тежи злу, а вечно ствара добро...

Поздрав, драга Ана
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:17 06.06.2011

Re: Ево Ане из Курдистана :)))

nurudin
odlično si primetio ovo za lucifera


Код мене више буди асоцијације на Мефиста - део је оне силе која тежи злу, а вечно ствара добро...javascript:;

Поздрав, драга Ана


Da... i sad ne mogu a da ne pustim "U borbi sa silama" (nisam prestajala da vrtim tu stvar na onom Kosmetu)

ivanivica ivanivica 18:45 06.06.2011

Dvaput, dvaput su pala

Kako god okreneš, tip je u dva navrata pobijedio srpsku vojsku, jednom u Hrvatskoj i jednom na Kosovu. Je li to problem?
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:49 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

Nije, Stipe Mesić kaže da je to baš super.
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:15 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

ivanivica
Kako god okreneš, tip je u dva navrata pobijedio srpsku vojsku, jednom u Hrvatskoj i jednom na Kosovu. Je li to problem?


Svašta...

P.S.

Ma nije "problem" ni ono kad je pobeđivao babe i dede po selima, to je bilo zaista veličanstveno.
ivanivica ivanivica 19:16 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

Znači, ipak je u tome problem...
bluestar bluestar 19:17 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

ivanivica
Kako god okreneš, tip je u dva navrata pobijedio srpsku vojsku, jednom u Hrvatskoj i jednom na Kosovu. Je li to problem?



pa naravno, rodjeni pobednik. prvi put je pobedio u medackom dzepu gde niko nije prezivio cak ni jedna devedesetdvogodisnja baka koja je bila najstarija medju teroristima, a uspeo je da sredi jos nekoliko desetina opasnih, medju kojima su prednjacile dve od 88 i 85 godina. junacina, samo takva, koja se prilikom te briljantne akcije uspela raniti svojim vlastitim pistoljem u vlastito debelo meso. e, onda je sa slavom pobednika, otisao na kosovo. tamo se tako dobro pokazao da do potpisivanja primirja, UCK nije uspela da pod svojom kontrolom zadrzi ni jedno jedino selo a kamo li grad na KiM. stampedo, bezanija u albaniju, i onda iscekivanje da NATO obavi zadatak. nekoliko pokusaja ulaska iz albanije na teritoriju srbije zavrsili su brze nego sto su poceli, totalnim debaklom.... a junacina ceku, zajedno sa svojom vojskom je vecinu vremena proveo navijajuci pred TV prijemnikom. zaista, impresivan ratni put vojnicine iz zadra.
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:21 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

ivanivica
Znači, ipak je u tome problem...


Ma jok, to je kul
ivanivica ivanivica 19:22 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

ana_radmilovic
ivanivica
Kako god okreneš, tip je u dva navrata pobijedio srpsku vojsku, jednom u Hrvatskoj i jednom na Kosovu. Je li to problem?


Svašta...

P.S.

Ma nije "problem" ni ono kad je pobeđivao babe i dede po selima, to je bilo zaista veličanstveno. [/quote
ana_radmilovic
ivanivica
Kako god okreneš, tip je u dva navrata pobijedio srpsku vojsku, jednom u Hrvatskoj i jednom na Kosovu. Je li to problem?


Svašta...

P.S.

Ma nije "problem" ni ono kad je pobeđivao babe i dede po selima, to je bilo zaista veličanstveno.


Aha, još uvijek smo na onom "golorukom i ugroženom srpskom narodu"... Doduše 2011. je... Ovo Kurdistan Vam baš lijepo. Još da ste dodali Borat, mjesto Čeku, eto ti stereotipa da hrani gladnu srpsku dušu.
ivanivica ivanivica 19:26 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

Pusti ti kako je igrao napad, a kako vezni red. Kakav je rezultat?
freehand freehand 19:27 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

Aha, još uvijek smo na onom "golorukom i ugroženom srpskom narodu"... Doduše 2011. je... Ovo Kurdistan Vam baš lijepo. Još da ste dodali Borat, mjesto Čeku, eto ti stereotipa da hrani gladnu srpsku dušu.

Jebi ga, nama Rara nikako da dođe.
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:35 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

ivanivica
ana_radmilovic
ivanivica
Kako god okreneš, tip je u dva navrata pobijedio srpsku vojsku, jednom u Hrvatskoj i jednom na Kosovu. Je li to problem?


Svašta...

P.S.

Ma nije "problem" ni ono kad je pobeđivao babe i dede po selima, to je bilo zaista veličanstveno. [/quote
ana_radmilovic
ivanivica
Kako god okreneš, tip je u dva navrata pobijedio srpsku vojsku, jednom u Hrvatskoj i jednom na Kosovu. Je li to problem?


Svašta...

P.S.

Ma nije "problem" ni ono kad je pobeđivao babe i dede po selima, to je bilo zaista veličanstveno.


Aha, još uvijek smo na onom "golorukom i ugroženom srpskom narodu"... Doduše 2011. je... Ovo Kurdistan Vam baš lijepo. Još da ste dodali Borat, mjesto Čeku, eto ti stereotipa da hrani gladnu srpsku dušu.


uh... kakva pometnja. buni vas rundekova muzika, imate neki problem s čekuom, sekiraju vas neki gloruki srbi i koristite reč "stereotip". i još ta "gladna srpska duša". no, dobro. ko vas je "edukovao" još ste vi i super.



ivanivica ivanivica 19:45 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

Ajoj, riječ je o glazbenoj temi! Uh, ispričavam se, mea culpa. Mislio sa, da je ovo još jedan jeftini pokušaj prizemnog i ničim (ne znam po čemu je Srbija po demokratskim slobodama "naprednija" od Kosova, a bogami još i malo i u ekonomskom smislu bit će izjednačeni) potkrijepljenog ismijavanja kosovskog društva i njegovih dužnosnika. Kad ono, riječ je samo o glazbenom blogu....
49 41 49 41 20:23 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

ivanivica
Ajoj, riječ je o glazbenoj temi! Uh, ispričavam se, mea culpa. Mislio sa, da je ovo još jedan jeftini pokušaj prizemnog i ničim (ne znam po čemu je Srbija po demokratskim slobodama "naprednija" od Kosova, a bogami još i malo i u ekonomskom smislu bit će izjednačeni) potkrijepljenog ismijavanja kosovskog društva i njegovih dužnosnika. Kad ono, riječ je samo o glazbenom blogu....


Na Kosovu se nalaze najveca ugljena nalazista u jugoistocnoj Evropi - povrsinski kop!

Svetske korporacije ce dokazati da su to Numero Uno u Evropi; verovatno i sire.

TREPCA je bila najveci proizvodjac u Evropi; Olova, Zinka, manje Srebra i Zlata.
Velika nalazista Molibdena, Titanijuma, Volframa, i drugih retkih metala su pronadjeni prvo satelitskom tehnologijom; a kasnije i konkretnim busotima na terenu - na samo 20 km od TREPCE.

Jel' ti treba pojasnjavati da ova nalazista metala se koriste za savremenu tehnologiju satelitsku, izgradnju nove generacije aviona, ... pa i mobilni telefon koji ti upravo drzis u ruci; umesto ruke tvoje zene?!?

Slow down or just give me a breake; please.
49 41 49 41 20:28 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

bluestar
ivanivica
Kako god okreneš, tip je u dva navrata pobijedio srpsku vojsku, jednom u Hrvatskoj i jednom na Kosovu. Je li to problem?



pa naravno, rodjeni pobednik. prvi put je pobedio u medackom dzepu gde niko nije prezivio cak ni jedna devedesetdvogodisnja baka koja je bila najstarija medju teroristima, a uspeo je da sredi jos nekoliko desetina opasnih, medju kojima su prednjacile dve od 88 i 85 godina. junacina, samo takva, koja se prilikom te briljantne akcije uspela raniti svojim vlastitim pistoljom u vlastito debelo meso. e, onda je sa slavom pobednika, otisao na kosovo. tamo se tako dobro pokazao da do potpisivanja primirja, UCK nije uspela da pod svojom kontrolom zadrzi ni jedno jedino selo a kamo li grad na KiM. stampedo, bezanija u albaniju, i onda iscekivanje da NATO obavi zadatak. nekoliko pokusaja ulaska iz albanije na teritoriju srbije zavrsili su brze nego sto su poceli, totalnim debaklom.... a junacina ceku, zajedno sa svojom vojskom je vecinu vremena proveo navijajuci pred TV prijemnikom. zaista, impresivan ratni put vojnicine iz zadra.


Kakva vojnicina? - Lova bre!
Plati i klati!
koksy koksy 20:46 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala


ivica:
(ne znam po čemu je Srbija po demokratskim slobodama "naprednija" od Kosova,


Ма Косово је сушта демократија. Прво - наравно - Кроејша а одмах затим Косово!
Онда, ваљда, Шведска.
ivanivica ivanivica 20:51 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

49 41
ivanivica
Ajoj, riječ je o glazbenoj temi! Uh, ispričavam se, mea culpa. Mislio sa, da je ovo još jedan jeftini pokušaj prizemnog i ničim (ne znam po čemu je Srbija po demokratskim slobodama "naprednija" od Kosova, a bogami još i malo i u ekonomskom smislu bit će izjednačeni) potkrijepljenog ismijavanja kosovskog društva i njegovih dužnosnika. Kad ono, riječ je samo o glazbenom blogu....


Na Kosovu se nalaze najveca ugljena nalazista u jugoistocnoj Evropi - povrsinski kop!

Svetske korporacije ce dokazati da su to Numero Uno u Evropi; verovatno i sire.

TREPCA je bila najveci proizvodjac u Evropi; Olova, Zinka, manje Srebra i Zlata.
Velika nalazista Molibdena, Titanijuma, Volframa, i drugih retkih metala su pronadjeni prvo satelitskom tehnologijom; a kasnije i konkretnim busotima na terenu - na samo 20 km od TREPCE.

Jel' ti treba pojasnjavati da ova nalazista metala se koriste za savremenu tehnologiju satelitsku, izgradnju nove generacije aviona, ... pa i mobilni telefon koji ti upravo drzis u ruci; umesto ruke tvoje zene?!?

Slow down or just give me a breake; please.



Još jedan mit u nizu mitova: prvi je bio o "golorukom i nevinom srpskom narodu", a drugi je vidim, "o
49 41
ivanivica
Ajoj, riječ je o glazbenoj temi! Uh, ispričavam se, mea culpa. Mislio sa, da je ovo još jedan jeftini pokušaj prizemnog i ničim (ne znam po čemu je Srbija po demokratskim slobodama "naprednija" od Kosova, a bogami još i malo i u ekonomskom smislu bit će izjednačeni) potkrijepljenog ismijavanja kosovskog društva i njegovih dužnosnika. Kad ono, riječ je samo o glazbenom blogu....


Na Kosovu se nalaze najveca ugljena nalazista u jugoistocnoj Evropi - povrsinski kop!

Svetske korporacije ce dokazati da su to Numero Uno u Evropi; verovatno i sire.

TREPCA je bila najveci proizvodjac u Evropi; Olova, Zinka, manje Srebra i Zlata.
Velika nalazista Molibdena, Titanijuma, Volframa, i drugih retkih metala su pronadjeni prvo satelitskom tehnologijom; a kasnije i konkretnim busotima na terenu - na samo 20 km od TREPCE.

Jel' ti treba pojasnjavati da ova nalazista metala se koriste za savremenu tehnologiju satelitsku, izgradnju nove generacije aviona, ... pa i mobilni telefon koji ti upravo drzis u ruci; umesto ruke tvoje zene?!?

Slow down or just give me a breake; please.


Još jedan mit u nizu mitova: prvi je bio o "golorukom i nevinom srpskom narodu", a drugi je vidim, "o rudačama kojima opremamo ceo svet".
Pretpostavljam da slijedi i mit o "otcepljenju Vojvodine kao superplanu belosvcekih moćnika o žitnici Evrope koja može hraniti vasceli svet", a za kraj ne zaboraviti citirati Dučića o Hrvatima. Ono o "stidu i Hrvatima". A ovaj mit o supruzi mi i i mojoj ruci nije samo mit...
freehand freehand 21:02 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

Dragi susjed, moram poći sad, ali Vama želim ugodan produženi vikend!
kukusigameni kukusigameni 21:08 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

ivanivica ivanivica 21:10 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

freehand
Dragi susjed, moram poći sad, ali Vama želim ugodan produženi vikend!



Komšija, hvala. Kakav produženi vikend? Pa Hrvati su radni narod, rade i kad ne treba, ne dao Bog da spoje blagdane! Nisu oni ljenčine poput Srba.
koksy koksy 21:18 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

Баш бистро ово дете-Ивица. Скоро к'о Растко кад је имао 11.
49 41 49 41 22:17 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

ivanivica
49 41
ivanivica
Ajoj, riječ je o glazbenoj temi! Uh, ispričavam se, mea culpa. Mislio sa, da je ovo još jedan jeftini pokušaj prizemnog i ničim (ne znam po čemu je Srbija po demokratskim slobodama "naprednija" od Kosova, a bogami još i malo i u ekonomskom smislu bit će izjednačeni) potkrijepljenog ismijavanja kosovskog društva i njegovih dužnosnika. Kad ono, riječ je samo o glazbenom blogu....


Na Kosovu se nalaze najveca ugljena nalazista u jugoistocnoj Evropi - povrsinski kop!

Svetske korporacije ce dokazati da su to Numero Uno u Evropi; verovatno i sire.

TREPCA je bila najveci proizvodjac u Evropi; Olova, Zinka, manje Srebra i Zlata.
Velika nalazista Molibdena, Titanijuma, Volframa, i drugih retkih metala su pronadjeni prvo satelitskom tehnologijom; a kasnije i konkretnim busotima na terenu - na samo 20 km od TREPCE.

Jel' ti treba pojasnjavati da ova nalazista metala se koriste za savremenu tehnologiju satelitsku, izgradnju nove generacije aviona, ... pa i mobilni telefon koji ti upravo drzis u ruci; umesto ruke tvoje zene?!?

Slow down or just give me a breake; please.



Još jedan mit u nizu mitova: prvi je bio o "golorukom i nevinom srpskom narodu", a drugi je vidim, "o
49 41
ivanivica
Ajoj, riječ je o glazbenoj temi! Uh, ispričavam se, mea culpa. Mislio sa, da je ovo još jedan jeftini pokušaj prizemnog i ničim (ne znam po čemu je Srbija po demokratskim slobodama "naprednija" od Kosova, a bogami još i malo i u ekonomskom smislu bit će izjednačeni) potkrijepljenog ismijavanja kosovskog društva i njegovih dužnosnika. Kad ono, riječ je samo o glazbenom blogu....


Na Kosovu se nalaze najveca ugljena nalazista u jugoistocnoj Evropi - povrsinski kop!

Svetske korporacije ce dokazati da su to Numero Uno u Evropi; verovatno i sire.

TREPCA je bila najveci proizvodjac u Evropi; Olova, Zinka, manje Srebra i Zlata.
Velika nalazista Molibdena, Titanijuma, Volframa, i drugih retkih metala su pronadjeni prvo satelitskom tehnologijom; a kasnije i konkretnim busotima na terenu - na samo 20 km od TREPCE.

Jel' ti treba pojasnjavati da ova nalazista metala se koriste za savremenu tehnologiju satelitsku, izgradnju nove generacije aviona, ... pa i mobilni telefon koji ti upravo drzis u ruci; umesto ruke tvoje zene?!?

Slow down or just give me a breake; please.


Još jedan mit u nizu mitova: prvi je bio o "golorukom i nevinom srpskom narodu", a drugi je vidim, "o rudačama kojima opremamo ceo svet".
Pretpostavljam da slijedi i mit o "otcepljenju Vojvodine kao superplanu belosvcekih moćnika o žitnici Evrope koja može hraniti vasceli svet", a za kraj ne zaboraviti citirati Dučića o Hrvatima. Ono o "stidu i Hrvatima". A ovaj mit o supruzi mi i i mojoj ruci nije samo mit...


Afganistan je "hranio"-svet drogom; pa ce posle naftom - 'ajde ne sanjaj!
Milijarde- tone nafte su se (vec) nasle.
ivanivica ivanivica 22:28 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

49 41
ivanivica
49 41
ivanivica
Ajoj, riječ je o glazbenoj temi! Uh, ispričavam se, mea culpa. Mislio sa, da je ovo još jedan jeftini pokušaj prizemnog i ničim (ne znam po čemu je Srbija po demokratskim slobodama "naprednija" od Kosova, a bogami još i malo i u ekonomskom smislu bit će izjednačeni) potkrijepljenog ismijavanja kosovskog društva i njegovih dužnosnika. Kad ono, riječ je samo o glazbenom blogu....


Na Kosovu se nalaze najveca ugljena nalazista u jugoistocnoj Evropi - povrsinski kop!

Svetske korporacije ce dokazati da su to Numero Uno u Evropi; verovatno i sire.

TREPCA je bila najveci proizvodjac u Evropi; Olova, Zinka, manje Srebra i Zlata.
Velika nalazista Molibdena, Titanijuma, Volframa, i drugih retkih metala su pronadjeni prvo satelitskom tehnologijom; a kasnije i konkretnim busotima na terenu - na samo 20 km od TREPCE.

Jel' ti treba pojasnjavati da ova nalazista metala se koriste za savremenu tehnologiju satelitsku, izgradnju nove generacije aviona, ... pa i mobilni telefon koji ti upravo drzis u ruci; umesto ruke tvoje zene?!?

Slow down or just give me a breake; please.



Još jedan mit u nizu mitova: prvi je bio o "golorukom i nevinom srpskom narodu", a drugi je vidim, "o
49 41
ivanivica
Ajoj, riječ je o glazbenoj temi! Uh, ispričavam se, mea culpa. Mislio sa, da je ovo još jedan jeftini pokušaj prizemnog i ničim (ne znam po čemu je Srbija po demokratskim slobodama "naprednija" od Kosova, a bogami još i malo i u ekonomskom smislu bit će izjednačeni) potkrijepljenog ismijavanja kosovskog društva i njegovih dužnosnika. Kad ono, riječ je samo o glazbenom blogu....


Na Kosovu se nalaze najveca ugljena nalazista u jugoistocnoj Evropi - povrsinski kop!

Svetske korporacije ce dokazati da su to Numero Uno u Evropi; verovatno i sire.

TREPCA je bila najveci proizvodjac u Evropi; Olova, Zinka, manje Srebra i Zlata.
Velika nalazista Molibdena, Titanijuma, Volframa, i drugih retkih metala su pronadjeni prvo satelitskom tehnologijom; a kasnije i konkretnim busotima na terenu - na samo 20 km od TREPCE.

Jel' ti treba pojasnjavati da ova nalazista metala se koriste za savremenu tehnologiju satelitsku, izgradnju nove generacije aviona, ... pa i mobilni telefon koji ti upravo drzis u ruci; umesto ruke tvoje zene?!?

Slow down or just give me a breake; please.


Još jedan mit u nizu mitova: prvi je bio o "golorukom i nevinom srpskom narodu", a drugi je vidim, "o rudačama kojima opremamo ceo svet".
Pretpostavljam da slijedi i mit o "otcepljenju Vojvodine kao superplanu belosvcekih moćnika o žitnici Evrope koja može hraniti vasceli svet", a za kraj ne zaboraviti citirati Dučića o Hrvatima. Ono o "stidu i Hrvatima". A ovaj mit o supruzi mi i i mojoj ruci nije samo mit...


Afganistan je "hranio"-svet drogom; pa ce posle naftom - 'ajde ne sanjaj!
Milijarde- tone nafte su se (vec) nasle.



Don't understand me wrong. Ali zaista nitko ne ferma jednu od najsiromašnijih zemalja Europe, koja, usput budi rečeno, zbog obrane "golorukog srpskog naroda" tenkovima, haubicama i VBR-ovima po drugim državama ima imidž gadne i agresivne države (čak i, zamisli, usprkos pobjedama junakasupermena Đokovća). Da, zamisli, riječ je o Srbiji. A te srpske priče o Kosovu, organima, UN, Jeremiću i njegovoj "krstaškoj" borbi za "istinu" zaista nikog ne zanimaju. Osim Srba. I Dick Marti je, vele mi, izgubio zanimanje. Stoga, olovku u ruke, i na domaći rad. Riječ je o aquisu, Hadžiću i priznanju Kosova. Puno posla za tako malo vremena. Ovakvi besmisleni tekstovi kojima se omalavažavaju kosovski bivši i sadašnji dužnosnici samo odvlače pažnju od domaćeg rada.
freehand freehand 22:47 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

ivanivica
freehand
Dragi susjed, moram poći sad, ali Vama želim ugodan produženi vikend!



Komšija, hvala. Kakav produženi vikend? Pa Hrvati su radni narod, rade i kad ne treba, ne dao Bog da spoje blagdane! Nisu oni ljenčine poput Srba.

Dragi susjed, vjerujte da sam i sam više puta pomislio - ne može čovjek sve imati; i kaj će nekomu inteligencija kad ima lijepi Jadran?!

No, ne dajte se deranžirati, pa nam sve natenane i potanko dajte objasniti! Tko je vrijedan, tko je genocidan, tko je europski a tko su bizantinci... I ne dajte da Vas obeshrabre bedastim stereotipima!
ivanivica ivanivica 23:22 06.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

freehand
ivanivica
freehand
Dragi susjed, moram poći sad, ali Vama želim ugodan produženi vikend!



Komšija, hvala. Kakav produženi vikend? Pa Hrvati su radni narod, rade i kad ne treba, ne dao Bog da spoje blagdane! Nisu oni ljenčine poput Srba.

Dragi susjed, vjerujte da sam i sam više puta pomislio - ne može čovjek sve imati; i kaj će nekomu inteligencija kad ima lijepi Jadran?!

No, ne dajte se deranžirati, pa nam sve natenane i potanko dajte objasniti! Tko je vrijedan, tko je genocidan, tko je europski a tko su bizantinci... I ne dajte da Vas obeshrabre bedastim stereotipima!

freehand
ivanivica
freehand
Dragi susjed, moram poći sad, ali Vama želim ugodan produženi vikend!





Komšija, hvala. Kakav produženi vikend? Pa Hrvati su radni narod, rade i kad ne treba, ne dao Bog da spoje blagdane! Nisu oni ljenčine poput Srba.

Dragi susjed, vjerujte da sam i sam više puta pomislio - ne može čovjek sve imati; i kaj će nekomu inteligencija kad ima lijepi Jadran?!

No, ne dajte se deranžirati, pa nam sve natenane i potanko dajte objasniti! Tko je vrijedan, tko je genocidan, tko je europski a tko su bizantinci... I ne dajte da Vas obeshrabre bedastim stereotipima!


Eto, mili komšija, shvatili ste lekciju o stereotipima. O ironiji još, douduše morate puno učiti, ali noć je još mlada.... A lijepi Jadran su mnogi htjeli, donedavno čak i tenkovima i haubicama koji dođoše s Istoka (te bizantske, kako velite, strane). Ovdje je riječ o Albancu koji je obranio Jadran od ih istih osvajača. Od osvajača s Istoka, s kako velite, bizantske strane. Riječ je o Albancu koji je jadranski grad shvatio kao svoj dom. Pa ga je branio. Za razliku od mnogih mu komšija koji su ga svim silama (goloruki tenkovima i haubicama) pokušali uništiti. S istoka, bizantskih, kako velite.
ana_radmilovic ana_radmilovic 05:54 07.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

ivanivica
Ovdje je riječ o Albancu koji je obranio Jadran od ih istih osvajača... Riječ je o Albancu koji je jadranski grad shvatio kao svoj dom. Pa ga je branio. Za razliku od mnogih mu komšija koji su ga svim silama (goloruki tenkovima i haubicama) pokušali uništiti. S istoka, bizantskih, kako velite.


Mladi Ivice (ukoliko niste mladi a pričate to što pričate, slučaj je malo tužniji) od prizemne opaske kako pesma "Kurdistan" vređa kosovsku priču (inače, jedna je od lepših pesama koje sam čula i njene su reči sve, samo ne nipodaštavanje - mada bi za razumevanje trebalo poslušati i taj tekst... priča je tužna, čak ljubavna, i mnogo liči na balkansku nam, usuda punu, dramu) preko ne mnogo suvisle "odbrane" Čekua (ako ste pročitali uvod mogli ste uvideti da čoveka poznajem i da je ovde reč o fenomenu, ne o njemu lično i ne o mržnji na njega ili njegovu mlađanu državu) mogu da zaključim da vi nanosite veću štetu tom kojeg branite (bolje nemojte) nego da ste prosto propustili ovu loptu i mudro ćutali.
Naime, bez takvih boraca poput vas, gosn Čeku i njegove komšije u srpskom selu (gde taj čovek živi) nekako i mogu da pređu, za potrebe svakodnevnog jer se nekako mora živeti, preko svega što su jedni drugima uradili. Kada se pojavi neko ko, poput vas, uživa u otkopavanju grobova - stvar dobija drugu boju.
cult cult 08:02 07.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

Don't understand me wrong. Ali zaista nitko ne ferma jednu od najsiromašnijih zemalja Europe,


eh, kako je tužno posmatrati gradjanina države koja ima četiri miliona stanovnika i 60 milijardi eura spoljnjeg duga kako se s velebitskih visina izruguje siromaštvu susedne države. Valjda je tamošnjih cca 600 eur prosečne plate naspram ovdašnjih cca 400 to što ih čini europskim kremom i zemljom blagostanja naspram bizantinske balkanske rupe. Nema veze što im je broj nezaposlenih i penzionera prošlog meseca obišao broj ukupno zaposlenih. Uostalom, kreće sezona na Jadranu, pa će se sad baciti u uobičajeni masovni kelneraj, biće tipsa i bakšiša.

Doduše, ja lično ću smanjiti za 50% uobičajene bakšiše koje kelnerima-susjedima u Rovinju ostavljam jer sam zgrožen bio onom nedavnom masovnom orvelovskom histerijom glede haaške presude i proglašavanje njihove vlade i generala delom zločinačkog poduhvata i državom nastalom na etničkom čišćenju.
dragan7557 dragan7557 12:10 07.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

ivanivica
Ajoj, riječ je o glazbenoj temi! Uh, ispričavam se, mea culpa. Mislio sa, da je ovo još jedan jeftini pokušaj prizemnog i ničim (ne znam po čemu je Srbija po demokratskim slobodama "naprednija" od Kosova, a bogami još i malo i u ekonomskom smislu bit će izjednačeni) potkrijepljenog ismijavanja kosovskog društva i njegovih dužnosnika. Kad ono, riječ je samo o glazbenom blogu....

Ako ćemo pravo ni lijepa vaša nije odmakla ama ni ič od šovnizma, patološke mržnje prema južnjacima, bolesne servilnosti prema Nemcima i još mnogo toga.

Što se tiče poslovnog uspeha zaduživanja, rada, života od kredita i sličnog uzimajući cifre u obzir, imate uspešniju elitu, računajući da vas je daleko više zadužila nego one druge.

I još nešto kada na Sredozemlju biram mesto za odmor, rukovodim se kvalitetom i cenama, pa Hrvatsku, Crnu Gori i Grčku isključujem odmah kao destinaciju, jer spomenute imaju kvalitet ravan nuli, astronomske cene i ono što najviše smeta šovinistički odnos prema strancima.

cerski
dragan7557 dragan7557 12:36 07.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

Ali zaista nitko ne ferma jednu od najsiromašnijih zemalja Europe,

Vala ako mislite da neko ferma Hrvatsku (osim za preživanje po potrebi, plaćenih i zaduženih političara) u EU, onda se grdno varate, Ni takve "bogataše" poput vas, u Evropi niko ne čeka u razdragani zagrljaj.

Osim Jadrana za koga su zainteresovani Nemci, Hrvatska Evropi nudi isto što i Srbija, prazne i prezadužene džepove i uništeno Gospodarstvo, koje nikada i nije bilo iznimno uspešno.

Bez bivše YU ekonomske pozadine turizam Jadrana je još jedna u nizu običnih vodurina, kakvih je i previše na ovoj planeti

cerski
dragan7557 dragan7557 12:55 07.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

Riječ je o Albancu koji je jadranski grad shvatio kao svoj dom.

Ili o nekom ko je shvatio važnost Zadra za Povjest? Pa konačno, tamo je na Filosofskom Povjest doktorirao i sam Genelaisimus Tuđman, a u komisiji prilikom ovog Povjesnog dođaja behu dva Srbina i jedan Hrvat.

Da ne beše Srba otac nacije ne bi bio doktor Povjesti.


cerski
freehand freehand 13:07 07.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala

Ovdje je riječ o Albancu koji je obranio Jadran od ih istih osvajača. Od osvajača s Istoka, s kako velite, bizantske strane. Riječ je o Albancu koji je jadranski grad shvatio kao svoj dom. Pa ga je branio.

Mili moj i predobri susjed, branio ga je i odbranio od mrskih bizantskih osvajača iz Knina, Benkovca, Kule Atlagića, Karina, Škabrnje a bogami i iz Zadra samog!
No nije to bitno; htedoh da pitam nešto drugo: šta je izvor te potrebe da se dođe na Blog B92, registruje i onda podjebava ispadajući glup u društvu? Mislim, ako zanemarim neke sumnjive izraze i jezičke konstrukcije te poverujem da ste stvarno susjed - čemu ovo gubljenje vremena?
Ima ovde blogera iz Hrvatske koji dolaze, raspravljaju, ne slažu se, oponiru, svađaju se... I to je sve potpuno legitimno i u redu.
Ali čemu Vaši mazohistički ispadi i intelektualni striptiz sa tolikom slaninom, bez depilacije i makar ovlašnog tuširanja?
koksy koksy 17:09 07.06.2011

Re: Dvaput, dvaput su pala


freehand:
Mislim, ako zanemarim neke sumnjive izraze i jezičke konstrukcije te poverujem da ste stvarno susjed...


Aaaaaa! Primetio si!
Zato si ti moj omiljeni bloger.
49 41 49 41 19:34 06.06.2011

Kad' ce i trebalo bi

da se ponisti Helsinska Konferencija.

Svi potpisnici - puj pike; nasi potpisi ne vaze vise!
dali76 dali76 23:34 06.06.2011

Re: Kad' ce i trebalo bi

u tom srpskom mitu o neduznom golorukom narodu ucestvovao je i sam haski sud posebice placenik srpski sudac Ori,a bogami i hrvatskom sudu sto optuzi Norca radi
da stvar bude gora neki hrvatski oficiri ucestvuju u jos jednom mitu;da borbe ustvari i nije ni bilo vec je rat se zavrsio dogovorno ...Stipetic i Tus su eto i sami ucesnici tog srpskog mita.
ja sumnjam da i francusko srpsko britanski jeverjski americki lobi ima tu svojih ruku ..sve protiv junaka tj nevinih vitezova koji su eto pobjedjivali.
sta ti je mit.ubijanja baba nisu bas ciste ruke.
izrazili ogromnu sumnju kako je oluja prosto dogovorena
ivanivica ivanivica 23:51 06.06.2011

Re: Kad' ce i trebalo bi

Nema veze. Bitno je da je završio. I to, u biti jako dobro i pozitvno. A sad, je li riječ o golorukom ili ne, (ako ste već ljubitelj haških presuda imate presude Martiću, Babiću, sad i još malo Perišiću i Šimatoviću o potvrdi vaših teza o golorukohaubičastoVBR srpskom narodu. Ima nešto i o tom famoznom zločinačkom poduhvatu) je sasvim, zahvaljujući Oluji, svejedno. Ali to je zaista nebitno, u konačnici. Bitno je da demokratska vlast Srbije, recimo, zahvaljujući Oluji može otvarati školu po imenu "Srbija", dok to ipak ne može u Hrvatskoj. A sad, zahvaljujući Oluji, riječ je ipak , hvala Bogu, salonskoj raspravi.
dali76 dali76 04:24 07.06.2011

Re: Kad' ce i trebalo bi

Ma gospon Ivica ja sam samo htio da vam ukazem kolko je sirok taj diapason ljudi koji ucestvuju u tom srpskom mitu I koliko je bizarna ta ideja o nekakvim pobjedama I pobjednicima.
Pobjedili su Slobo I franjo zajedno:
U Banjaluci vise nema Hrvata kao ni u Posavini, Srba vise nema u Kninu il kako ve velite na Banovini.
Pobjednicki generali cije su pobjednicke vojske cistile svoje torove od onih drugih su mahom zavrsili u Hagu.
Povratak na stare demografske slike bilo u Hrvatskoj bilo u Bosni il na Kosovu bio bi poraz kako pobjednickim vojskama tako pobjednickim poglavicama nasih bratskih plemena.
Zato sam u proslom blogu I predlozio posmrtno da se drugu Franji I drugu Slobi dodjeli nobelova nagrada za mir il se osnuje fond za mir I demokratiju koji bi nosio njihovo ime.
Ina kraju, paradoksalno ili ne, mozda je sve to I pozitivno kako rekoste.
Mozda drugacije znali nismo , svako u svoj cisti tor pa neka svako u svom toru od haskih
I eoptuzenika-osudjenika neka pravi svoje heroje il pobjednicke vitezove ,pa mozda I svece, pa amin.
Eto neka onda I druga kapetana Agima koji nam siri istinu I samo istinu ,naravno,iz ugla svog tora.
gorran2 gorran2 05:15 07.06.2011

Re: Kad' ce i trebalo bi

Pobjedili su Slobo I franjo zajedno:
U Banjaluci vise nema Hrvata kao ni u Posavini

"Slobo" nije boravio u Banjaluci. Tamo je žarila i palila SDS, koja je bila politički bliska DS-u.
Povratak na stare demografske slike bilo u Hrvatskoj bilo u Bosni il na Kosovu bio bi poraz kako pobjednickim vojskama tako pobjednickim poglavicama nasih bratskih plemena.

Ne postoji volja lokalno nastanjenog naroda da se dozvoli povratak proteranih. Naprotiv, postoji čvrsta volja da se on ne dozvoli. Problem nije u "pobjednickim poglavicama", nego u fašizmu koji se duboko ukorenio u širokim masama "naših bratskih plemena".
ana_radmilovic ana_radmilovic 05:35 07.06.2011

Re: Kad' ce i trebalo bi

gorran2

Ne postoji volja lokalno nastanjenog naroda da se dozvoli povratak proteranih. Naprotiv, postoji čvrsta volja da se on ne dozvoli. Problem nije u "pobjednickim poglavicama", nego u fašizmu koji se duboko ukorenio u širokim masama "naših bratskih plemena".

... i to je na Kosmetu i Metohiji vidljivije nego u lijepoj, vidljivije čak nego u bosanskom vilajetu i naravno vidljivije nego u gradovima bilo koje od smešnih državica regiona (što će reći ex- Yu) (Na Kosmetu i Metohiji ne postoje gradovi)
Na Kosmetu i Metohiji pripadnici većinskog plemena možda i ne znaju šta tačno znači taj fašizam (oni misle da je fašizam izmislio Slobo, s kojim je počeo svet) ali su naučili sve o njegovim medodima (fašizma, ne Slobovih) što navodi na jednu misao - fašizam nije nauka, nije ideologija i nije čak ni namera. On je ljubav prema metodu. Metod je demonstracija sile koja ne trpi ono što je bilo pre, i isključuje svaku eventualnost onoga što bi moglo da dođe posle. Dakle, zadržati poziciju moćnijeg u vremenu sadašnjem a sadašnji trenutak produžiti svim sredstvima do u večnost, da bi se nastavilo uživati u metodu koji za svoje opravdanje tu i tamo pronađe neku, makar i najtrapavije sročenu, ideju. Ideja je dakle izgovor. Metod je ono u čemu se uživa.

gorran2 gorran2 05:59 07.06.2011

Re: Kad' ce i trebalo bi

Možda je pretenciozno to nazvati fašizmom. U suštini, to je samo lepo razvijen primerak kolektivnog identiteta i navijačkog uma:
- mi smo ovo, vi ste ono,
- vi ste nas, mi ćemo vama,
- mi nemamo šta sa vama da pričamo - sve što mislimo, možemo vam reći kamenicama
- a ako i pričamo, to je samo da doprinesemo našoj istini: da smo mi lepi, dobri, moćni i miroljibivi, a vi gadni i treba vas uništiti

Prema tome, ovo što g. Čeku priča je tipičan primer lažne komunikacije: on ne nudi informaciju i ne očekuje odgovor. Samo gradi poziciju "svojih".
Uostalom, tako "govori" većina političara.
I većina ljudi u braku.
ana_radmilovic ana_radmilovic 06:19 07.06.2011

Re: Kad' ce i trebalo bi

gorran2
Možda je pretenciozno to nazvati fašizmom...
I većina ljudi u braku.


Pa da. Nije fašizam nego metod.
...kao i u braku -:)
dragan7557 dragan7557 11:18 07.06.2011

Re: čišćenje kuće-svoje

Re: Kad' ce i trebalo bi
Možda je pretenciozno to nazvati fašizmom. U suštini, to je samo lepo razvijen primerak kolektivnog identiteta i navijačkog uma:
- mi smo ovo, vi ste ono,
- vi ste nas, mi ćemo vama,
- mi nemamo šta sa vama da pričamo - sve što mislimo, možemo vam reći kamenicama
- a ako i pričamo, to je samo da doprinesemo našoj istini: da smo mi lepi, dobri, moćni i miroljibivi, a vi gadni i treba vas uništiti

se zove ova posleratna aktivnost.

cerski
freehand freehand 11:20 07.06.2011

Re: Kad' ce i trebalo bi

"Slobo" nije boravio u Banjaluci. Tamo je žarila i palila SDS, koja je bila politički bliska DS-u.

SDS nije stvorio DS nego SPS. A centar mu nije bila Banjaluka, nego Pale i Bijeljina. Mada to u rezultatu ništa ne menja.
Ne postoji volja lokalno nastanjenog naroda da se dozvoli povratak proteranih. Naprotiv, postoji čvrsta volja da se on ne dozvoli. Problem nije u "pobjednickim poglavicama", nego u fašizmu koji se duboko ukorenio u širokim masama "naših bratskih plemena".

Istine radi treba reći da nisu ni sva plemena ista. Ima ih koja su sazdana na nacizmu, ima ih koja su još u pretpolitičkoj fazi, ali imaju sve šanse da im
upravo nacizam bude ideologija na kojoj će sazdati svoj politički bitak.

No lično sam neizmerno srećan što je država u kojoj živim multietnička, multikulutrna i multikonfesionalna. Daleko od idealne, ali ipak za primer okruženju mnogo širem od onoga što zovemo Ex-Yu. Uprkos pošasti koja je i ovuda harala, i na sreću svih koji u njoj žive.
gorran2 gorran2 11:27 07.06.2011

Re: Kad' ce i trebalo bi

SDS nije stvorio DS nego SPS.

Nije.
No lično sam neizmerno srećan što je država u kojoj živim multietnička, multikulutrna i multikonfesionalna. Daleko od idealne, ali ipak za primer okruženju mnogo širem od onoga što zovemo Ex-Yu. Uprkos pošasti koja je i ovuda harala, i na sreću svih koji u njoj žive.

Šta, i ti zapalio u Kanadu?
dragan7557 dragan7557 11:36 07.06.2011

Re: Kad' ce i trebalo bi


Šta, i ti zapalio u Kanadu?

Čim je završio Megatrend. Sigurno je sigurno.

cerski
dragan7557 dragan7557 11:46 07.06.2011

Re: Kad' ce i trebalo bi

"Slobo" nije boravio u Banjaluci. Tamo je žarila i palila SDS, koja je bila politički bliska DS-u.


SDS nije stvorio DS nego SPS. A centar mu nije bila Banjaluka, nego Pale i Bijeljina. Mada to u rezultatu ništa ne menja.

Čitaš li ti šta je napisano il' repliciraš uz primenu metoda "što babi milo..."
Političko oslanjanje i stvaranje nisu iste radnje, il' kod tebe jesu?

cerski
blogovatelj blogovatelj 13:38 07.06.2011

Re: Kad' ce i trebalo bi

No lično sam neizmerno srećan što je država u kojoj živim multietnička, multikulutrna i multikonfesionalna. Daleko od idealne, ali ipak za primer okruženju mnogo širem od onoga što zovemo Ex-Yu. Uprkos pošasti koja je i ovuda harala, i na sreću svih koji u njoj žive.


Preporuka.
dragan7557 dragan7557 15:52 07.06.2011

Re: Kad' ce i trebalo bi

bilo koje od smešnih državica regiona (što će reći ex- Yu)

Na vas celom Balkanu ne postoji apsolutno ni jedna jedina ozbiljna država, tako da nije potrebno insistirati samo na eks YU državama.

cerski
valhalen valhalen 15:45 08.06.2011

Obožavateljka "Žute kuće"


Ana Radmilović pokušava da ubedi kososvske Albance da su su svi redom krivi, da je Žuta kuća zločin, da je jedan general koji je pokušao da brani svoje ljude zločinac hitlerovskih razmera.
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:08 08.06.2011

Re: Obožavateljka "Žute kuće"

valhalen

Ana Radmilović pokušava da ubedi kososvske Albance ... da je Žuta kuća zločin


ma nije zločin
milisav68 milisav68 16:54 08.06.2011

Re: Obožavateljka "Žute kuće"

valhalen

Ana Radmilović pokušava da ubedi kososvske Albance da su su svi redom krivi, da je Žuta kuća zločin, da je jedan general koji je pokušao da brani svoje ljude zločinac hitlerovskih razmera.


valhalen valhalen 18:14 08.06.2011

Re: Obožavateljka "Žute kuće"

ana_radmilovic
valhalen

Ana Radmilović pokušava da ubedi kososvske Albance ... da je Žuta kuća zločin


ma nije zločin


Pa naravno da nije, Čeku je samo branio svoj narod u građanskom ratu.
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:27 08.06.2011

Re: Obožavateljka "Žute kuće"

valhalen
ana_radmilovic
valhalen

Ana Radmilović pokušava da ubedi kososvske Albance ... da je Žuta kuća zločin


ma nije zločin


Pa naravno da nije, Čeku je samo branio svoj narod u građanskom ratu.


U redu je, shvatila "još od prve prikolice"
valhalen valhalen 19:13 08.06.2011

Re: Obožavateljka "Žute kuće"


ana_radmilovic
valhalen
ana_radmilovic
valhalen

Ana Radmilović pokušava da ubedi kososvske Albance ... da je Žuta kuća zločin


ma nije zločin


Pa naravno da nije, Čeku je samo branio svoj narod u građanskom ratu.


U redu je, shvatila "još od prve prikolice"


Pa naravno da si shvatila.

Ali dosta sarkazma, pređimo na pesmu. Inspirišeš me, Ana, i poeziju da ti pišem:

Mir, mir, mir, niko nije kriv,
Niko nije klao, tuk'o, nit u jame decu vuk'o.
Rat, rat, rat, građanski je rat
Izgovor za generale koji lepa sela pale.

Svako brani narod svoj, domovinu, ljude
(Dobro, jeste, poneki i zločin tu bude.
Pa ko radi taj i greši, što ste na kraj srca
Generali se zanesu, vrela je to kr'ca).

Domovina se brani metkom, nožem, ponekad i žicom
Domovina se brani prodatom srpskom džigericom
Domovina se brani ubistvom svezanih mladića
Domovina se brani kada pravdaš našega Mladića

Živeli nam generali, naši branioci,
Heroji su i uprkos izdajničkoj stoci!
Nek' požive, blago nama, sto godina dana,
To im želi ovom pesmom, Radmilović Ana.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana