Društvo| Život

Kamioni, avioni, ešaloni ...

Vojislav Stojković RSS / 27.05.2011. u 11:54

Pričalo se da je u Rusiji, da ga štiti ruski KGB ili kako se ta služba danas već zove, da ga u nekom od tajnih skloništa JNA skrivaju  pripadnici vojne službe bezbednosti, da živi u manastiru sa monasima, da ga ne mogu uhvatiti zato što se radi o vrhunskom profesionalcu koji je usvojio sve veštine skrivanja.... Svakog dana u svakom trenutku tražilo ga je dvanaest hiljada ljudi, specijalno obučeni timovi, eksperti iz CIE, NATO, MI6, MOSAD-a, lovci na ucenjene glave....a on se krio na selu, u kući svog rođaka istog prezimena.

Vojni i drugi analitičari, bezbednosni eksperti, ministri, ljudi koji ga poznaju, koji su s njim službovali i ratovali, godinama su nam govorili da se neće živ predati. Sa njim su, navodno, njegovi verni saborci, ratni drugovi, spremni da umru štiteći svog komandanta. On je, govorili su, opasan bombama, spreman da ih u svakom trenutku aktivira, da umre i sa sobom u smrt povuče i one koji bi pokušali da ga hapse....  Kada su tog jutra došli po njega, on je samo rekao svoje ime i staračkim korakom, zdravom rukom pridržavajući onu drugu oduzetu, mirno pošao sa njima. Lisice i bukagije tu nisu bile potrebne.

Nije ga teško zamisliti kako u memljivoj i mračnoj sobi sedi sam, star, bolestan i uplašen. Na stolu stare novine i ostaci hrane. U uglu svetluca portabl televizor. Na komodi kesa sa lekovima. Umesto nekoliko prstenova neprobojnog  obezbeđenja i mrtve straže, tu je samo prsten pečatnjak koji ga je, kažu, i odao. Gleda na sat i pita se da li je prošlo vreme da uzme lek ili je konačno došlo vreme da neko dođe da ga odvede ... kod lekara ... u Hag ... bilo kud...

Svi svetski državnici čestitaju predsedniku države koja je uhapsila jednog od nekoliko najtraženijih ljudi u svetu.  Ponosni predsednik čestita i zahvaljuje se zaslužnima za njegovo otkrivanje i hapšenje.

Evo, da se, u opštoj euforiji, čestitkama pridruži i moja malenkost, uz jednu malu napomenu:

Iako nikad nisam učio za detektiva, tajnog agenta ili špijuna, siguran sam da u priručniku za kratki policijski kurs, negde u prvim poglavljima, piše da osumnjičenog treba tražiti prvo na kućnoj adresi, a ako ga tu ne nađu, onda kod bližih rođaka, pa kod daljih rođaka i na kraju kod prijatelja i poznanika.

Tagovi



Komentari (213)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

divnan divnan 11:57 27.05.2011

Kamioni, avioni, ešaloni ...

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:25 27.05.2011

Re: Kamioni, avioni, ešaloni ...

Hvala, divnan.
aleksanadar aleksanadar 11:59 27.05.2011

* * *

Evo, da se u opštoj euforiji, čestitkama pridruži i moja malenkost...


Ево, да се и ја придружим. Честитам!

Није било лако. Трајало је дуго. Коштало је скупо.

Али, пут ка Европи је посут трњем...




(Слику прилажем као известан симбол - префињене игре која резултира поготком.)
JJ Beba JJ Beba 12:10 27.05.2011

Re: * * *

Iako nikad nisam učio za detektiva, tajnog agenta ili špijuna, siguran sam da u priručniku za kratki policijski kurs, negde u prvim poglavljima, piše da osumnjičenog treba tražiti prvo na kućnoj adresi, a ako ga tu ne nađu, onda kod bližih rođaka, pa kod daljih rođaka i na kraju kod prijatelja i poznanika.


članak od prošle godine

BEOGRAD - Ratko Mladić krije se nadomak Zrenjanina i uzgaja domaće životinje na jednoj vojvođanskoj farmi! Bivšeg komandanta Vojske Republike Srpske "locirao" je sarajevski nedeljnik Slobodna Bosna pozivajući se na saznanja bezbednosnih službi.
Dr M Dr M 12:16 27.05.2011

Re: * * *

članak od prošle godine


Neki plavušan mislio da je to nešto o Muji i Hasi i nije uzeo u obzir..
madoxxx madoxxx 14:31 27.05.2011

Re: * * *

A imas li sliku za namestene privatizacije, plate od realno 320Evra, tajkunizaciju Srbije, Korupciju u visini od milijardu evra...ta dvojica su i tamo ucestvovali..tj na ovoj slici ne vidim kofer
mariopan mariopan 14:57 27.05.2011

Re: * * *

madoxxx
A imas li sliku za namestene privatizacije, plate od realno 320Evra, tajkunizaciju Srbije, Korupciju u visini od milijardu evra...ta dvojica su i tamo ucestvovali..tj na ovoj slici ne vidim kofer

Retuširan kofer, retuširane biografije........oprane rukice - to vidiš.
sahmatbg sahmatbg 16:40 27.05.2011

Re: * * *

JJ Beba
članak od prošle godineBEOGRAD - Ratko Mladić krije se nadomak Zrenjanina i uzgaja domaće životinje na jednoj vojvođanskoj farmi! Bivšeg komandanta Vojske Republike Srpske "locirao" je sarajevski nedeljnik Slobodna Bosna pozivajući se na saznanja bezbednosnih službi.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:48 27.05.2011

Re: * * *

aleksanadar


Али, пут ка Европи је посут трњем...



"Napor, krv, znoj i suze", pa ko da ide takvim putem.
Lepše je plandovati u ladovini, pored puta.
libkonz libkonz 12:02 27.05.2011

Šta dodati?

a da ti već nisi rekao.
Odličan tekst, Jeremija.
E, da: Šta će sada reći svi oni govnari koji su i za njega i za Karadžića govorili da ih krije SPC po manastirima? Ustvari, baš me briga šta će reći.
kukusigameni kukusigameni 12:05 27.05.2011

Re: Šta dodati?

Svaka cast. Kratko i jasno. I sve kako treba.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:06 27.05.2011

Re: Šta dodati?

libkonz

E, da: Šta će sada reći svi oni govnari koji su i za njega i za Karadžića govorili da ih krije SPC po manastirima? Ustvari, baš me briga šta će reći.


Bolje da se pokriju ušima i da ćute. Ali, naravno, oni ne ćute.
Svakodnevno do nas dopire histerično-orgazmični vrisak političkih i inih analitičara. To će da potraje.
Unfuckable Unfuckable 14:44 27.05.2011

Re: Šta dodati?

histerično-orgazmični vrisak

mene najviše zabavlja onaj deo kada kažu da "sada mogu na miru da se posvete poboljšanju kvaliteta života građana"

Nemojte, molim vas!
Atomski mrav Atomski mrav 14:52 27.05.2011

Re: Šta dodati?

Nemojte, molim vas!

Babo, nemoj me više braniti...
Unfuckable Unfuckable 15:24 27.05.2011

Re: Šta dodati?

pa da, snimi rad - samo čekam da objave kako i kukuruz bolje raste usled hapšenja
dragan7557 dragan7557 16:02 27.05.2011

Re: Šta dodati?

Unfuckable
pa da, snimi rad - samo čekam da objave kako i kukuruz bolje raste usled hapšenja

Monsanto kukuruz, a za koju godinu Srbija k'o Meksiko.

Cerski
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:44 27.05.2011

Re: Šta dodati?

Unfuckable

mene najviše zabavlja onaj deo kada kažu da "sada mogu na miru da se posvete poboljšanju kvaliteta života građana"

Nemojte, molim vas!


aleksanadar aleksanadar 18:23 27.05.2011

Re: Šta dodati?

pa da, snimi rad


Најзад - дошао је тренутак да сав свој (невелики) капитал уложим у неки скроман али рентабилан бизнис - у Србији!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:50 27.05.2011

Re: Šta dodati?

kukusigameni
Svaka cast. Kratko i jasno. I sve kako treba.


Kad ti tako kažeš, kukusigameni.
tsunade tsunade 23:01 27.05.2011

Re: Šta dodati?

histerično-orgazmični vrisak


hehe... imala sam slicnu asocijaciju, slican osecaj posle svega... kao neki vrlo losh and maratonski seks (ok sa orgazmom) do kog nikad ne bi doslo da se akteri nisu prethodno, iz ko zna kog razloga napili. a onda su se probudili i ne znaju sta sad o tome da misle.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:05 27.05.2011

Re: Šta dodati?

tsunade
histerično-orgazmični vrisak


hehe... imala sam slicnu asocijaciju, slican osecaj posle svega...





kukusigameni kukusigameni 06:44 28.05.2011

Re: Šta dodati?

Kad ti tako kažeš, kukusigameni.

Meni tvoj tekst izgleda (uz male izmene) kao jedan odlican stilizovani sinopsis za film.
Inace mi je uvek otuzan ukus u ustima posle ovakvih dogadjaja. Velike reci koje kroje mitove padaju u vodu. Drama koja se namece kroz potajne zelje ljudi nestaje i ogoljuje klasicnu tragediju u kojoj tragicni lik, koji je klasicno izmedju dve mogucnosti odabrao onu losiju, razvaljen tragedijom koju izbeci nije mogao, zivi uzaludni kontinuitet svojih (ne)dela. I umesto nametnutih nam holivudskih scenarija, sa jurnjavom i pucanjem i sa srecnim krajem, mi dobijamo pozornicu na kojoj je odigrana tragedija, teatar bez publike (jer ona je davno napustila teatar), bez hora koji je morao da ide svojim putem i bez sporednih uloga jer su odradile svoj sporedni posao. Ostao je samo glavni lik, sam na pozornici, koji uzaludno pokusava da odigra ulogu koja se davno zavrsila, za koju su sve replike suvisne, tiho cekajuci da prizove mogucnost da se tragedija nije ni dogodila. A jeste. I glumac to zna, i lik koga je igrao, i publika koja je otisla sa horom za svojim zivotima. Zato je to i bila tragedija. Igrom bogova, opet je tragicni lik upao u zamku tragedije.
A tvoj tekst je pogled bas tih bogova koji kao da su zeleli da pogledamo jos jednom, sta nije dobro, sta se desava kad se zaigras kao da si jedan od njih, kada im prkosis i kada pomislis da mozda i ne postoje.
Tisina koju si opisao uspela je da otvori novu dramu i na cudesan nacin zavrsenu tragediju produzi jednim novim pocetkom.
Mladicu ce se suditi i u tome nema nikakve drame. To nece vratiti mrtve posejane tokom trajanja tragedije. Samo ce podela uloga biti finalizovana, znace se tacno ko je igrao koju ulogu, popunice se olovkom na repertoaru mozda i poslednja uloga ove tragedije i na taj nacin ce zlocin dobiti svoje ime. Mi cemo moci mirnije da spavamo jer cemo sada sigurno znati da nase ime sigurno nije bilo u programu te tragedije. A bogovi ko bogovi, nastavice svoje marifetluke i igre, stvarajuci nove krokije nasih zivota.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:21 28.05.2011

Re: Šta dodati?

kukusigameni, ti lepše čitaš nego što ja pišem. Uočio si i atmosferu i poentu teksta.
Hvala ti.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:03 27.05.2011

more..

neka crkne.
legalizacijabg legalizacijabg 18:36 27.05.2011

Re: more..

kako mi idu na k.ekstermisti svih boja

koliko god nas košta ovaj Mladić a košta nas dosta,glava i novca,država treba da stane iza njega u smislu finasijske podrške u procesu u Hagu.ako ništa u cilju pomirenja medju Srbljem.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:37 27.05.2011

Re: more..

kako mi idu na k.ekstermisti svih boja

ja ekstremista

koliko god nas košta ovaj Mladić a košta nas dosta,glava i novca,država treba da stane iza njega u smislu finasijske podrške u procesu u Hagu.ako ništa u cilju pomirenja medju Srbljem.


pre svega neka iza nejga stane republika srpska. pod dva da se predao kao čovek pre 15 godina kada je i trebao, onda da mu država i pomogne. ovako nad je previše koštao.
zaista nemam nikakve samilosti prema njemu. ič.
blogovatelj blogovatelj 21:20 27.05.2011

Re: more..

ja ekstremista


Nisi.
Tvoje oboljenje nije bazirano na ekstremnim politickim, vec znacajno umanjenim sposobnostima rasudjivanja.
Ko god napise za bilo koga

more..
neka crkne.


Po mom misljenju nije covek nego zivotinja.
Postoje sudovi, postoje ocigledni zlocini, poenta je tog coveka izvesti na sud i pokazati ga celom svetui kao zver.
Dok za tebe zakon je kad neko oseca bol. To je nivo plemena, civilizacija svakako nije.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:44 27.05.2011

Re: more..

blogovatelj



još se duriš što si banovan. ti stavno imaš dijagnozu.


legalizacijabg legalizacijabg 22:05 27.05.2011

Re: more..

Srđan Mitrović
kako mi idu na k.ekstermisti svih boja

ja ekstremista

koliko god nas košta ovaj Mladić a košta nas dosta,glava i novca,država treba da stane iza njega u smislu finasijske podrške u procesu u Hagu.ako ništa u cilju pomirenja medju Srbljem.


pre svega neka iza nejga stane republika srpska. pod dva da se predao kao čovek pre 15 godina kada je i trebao, onda da mu država i pomogne. ovako nad je previše koštao.
zaista nemam nikakve samilosti prema njemu. ič.


pa pravi hepiend cele priče,realno bi bio da mu pomogne država Srbija u procesu odbrane,što vidim da je Vukčević malopre najavio.Eto složismo se.Inače očekujem da će Mladić ujutru biti u Hagu..
blogovatelj blogovatelj 08:46 28.05.2011

Re: more..

još se duriš što si banovan. ti stavno imaš dijagnozu.


Izvin'te, ko je banovan?
dolybell92 dolybell92 09:28 28.05.2011

Re: more..

legalizacijabg
kako mi idu na k.ekstermisti svih boja

koliko god nas košta ovaj Mladić a košta nas dosta,glava i novca,država treba da stane iza njega u smislu finasijske podrške u procesu u Hagu.ako ništa u cilju pomirenja medju Srbljem.


Ja, kao mikronski finansijer Srbije, ne želim da finansiram
išta što bi imalo ikakve veze sa Ratkom Mladićem.
Ja bih pre da naplatim štetu koji mi (nam) je naneo,
u svakom smislu, materijalnu štetu i psihičku torturu
koja traje sigurno 15 godina ... a za mene i duže.

Mogu da ga finansiraju Mira Marković i family, kao
naslednici Slobodanove imovine, a potom Republika Srpska.
Kao Karadžićev dugogodišnju saradnik, posao je obavljao
za lične i Karadžićeve interese.
Ti koji su ga čuvali, mazili i pazili, dok su mislili da
ima smisla to raditi, već su platili.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:31 28.05.2011

Re: more..


Izvin'te, ko je banovan?




znaš ti vrlo dobro. toliko si sujetan što se toga tiče da si čak i u svom profilu stavio spisak ljudi koji su te banovali.
tako da tvoji bezobrazni komentari imaju malo drugačije značenje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:02 28.05.2011

Re: more..

Mogu da ga finansiraju Mira Marković i family, kao
naslednici Slobodanove imovine, a potom Republika Srpska.


Pa to u krajnju ruku opet znači da ga mi finansiramo. Na koju to imovinu babajula polaže pravo, pa da od nje finasira bilo šta? Mislim, ne možemo da je sprečimo, jer su pare odavno ukradene, ali možemo barem da ne zaboravimo, tako što ćemo je doživotno držati na inerpolovoj poternici. I nju i onog njenog mladog majmuna sa motornom testerom. Nadam se samo da u jednom trenutku to neće postati predmet trgovine u koaliciionom sporazumu, pa da nam se i ta tužna bakica vrati, kao slobodan gradjanin, da u hladu lipe piše najnežnije memoare koje je moguće zamisliti.

Eto, Bebo, srce mi se cepa, a suze mi opet na oči krenuše, kao i oko ovog nemoćnog starca.
blogovatelj blogovatelj 23:38 28.05.2011

Re: more..

znaš ti vrlo dobro. toliko si sujetan što se toga tiče da si čak i u svom profilu stavio spisak ljudi koji su te banovali.


Naravno.
To mi je najbolja reklama,
Pogledaj sa kim si u drustvu na listi i videces ko si i sta si.
A ako mislis da patim zbog toga, onda si definitivno prso ko licna.
Ima ovde i te kako pametnijih od tebe kod kojin mogu da pisem kad pozelim. I koliko pozelim.
Ocu da kazem, stvarno mi nisi neophodan u zivotu.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:35 29.05.2011

Re: more..

Naravno.
To mi je najbolja reklama,

siroče. čega se pametan stidi...
vidi se da patiš, inače ne bi svaki put odgovarao na moj komentar na svakom postu gde se javim.
deluješ prilično kao očajnik.

mariopan mariopan 12:05 27.05.2011

Eh, samo da su te pitali :-)

Mislim da odgovor treba tražiti u onom: "Koliko nas košta traženje Mladića" ?

Koštalo je..
Treba vaskoliki narod...... (policija, BIA, CIA, lovci na glave, obaveštajne službe svecke i naše, razni rašljari i vidovnjaci) .... da zaradi kada već nema posla u industriji, narod gladan, treba ga nečim zabaviti pa se radi na onome što se ima i to se eksploatiše dok se ne potroši?

A i Tadić je krckao svoje adute jedan po jedan, pa kada se istrošilo - zna se.

Znači sve je to u redu, znali su svi samo su vrteli temu dok se točak nije zaustavio, sam od sebe. Nema šta više da ga pokreće.
Završio se interes svih učesnika u igri.

Mada mislim da je sam Mladić tu dosta kriv.
Naime, da je samo stavio periku mislim da bi ga odmah našli?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:09 27.05.2011

Re: Eh, samo da su te pitali :-)

mariopan

Naime, da je samo stavio periku mislim da bi ga odmah našli?


Verujem da jeste, ali je odbacio kada je video kako je Dabić prošao.
Dr M Dr M 12:07 27.05.2011

Soficistirana potera


Tražili ga preko Googla i fb, ko da se smara da izlazi!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:32 27.05.2011

Re: Soficistirana potera

Dr M

Tražili ga preko Googla i fb, ko da se smara da izlazi!


Bili su onomad i na kućnoj adresi. Ali, kako reče Dušan Mihajlović, ondašnji ministar policije, oko kuće sve neki mrki i do zuba naoružani ljudi, pa zbog toga nisu ni pozvonili.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:12 28.05.2011

Re: Soficistirana potera

Vojislav Stojković
Dr M

Tražili ga preko Googla i fb, ko da se smara da izlazi!


Bili su onomad i na kućnoj adresi. Ali, kako reče Dušan Mihajlović, ondašnji ministar policije, oko kuće sve neki mrki i do zuba naoružani ljudi, pa zbog toga nisu ni pozvonili.


A ti Majmunčetovi batinaši, što ih je slao na kućnu adresu, baš ko za inat nisu mogli da se sete da li znaju džiudžicu ili takav neki svibor, pa nisu hteli da rizikuju.
Dr M Dr M 07:39 28.05.2011

Re: Soficistirana potera

A ti Majmunčetovi batinaši, što ih je slao na kućnu adresu, baš ko za inat nisu mogli da se sete da li znaju džiudžicu ili takav neki svibor, pa nisu hteli da riziku


Ma ne, kolegijalno se ispoštovali pa otišli zajedno na piće.

Camo Cloga Crbina Cpasava!
mishconi mishconi 12:16 27.05.2011

Baš me zanima

Kako će, recimo, da se nastavi istraga o smrti ona dva vojnika u kasarni na Topčideru?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:33 27.05.2011

...

Jeremija

Iako nikad nisam učio za detektiva, tajnog agenta ili špijuna, siguran sam da u priručniku za kratki policijski kurs, negde u prvim poglavljima, piše da osumnjičenog treba tražiti prvo na kućnoj adresi, a ako ga tu ne nađu, onda kod bližih rođaka, pa kod daljih rođaka i na kraju kod prijatelja i poznanika.


Eh lako je biti general posle bitke ... cak i nama koji nismo ucili za "detektiva, tajnog agenta ili špijuna"

Logicno je da dok bekstvo traje postoje razne spekulacije o tome gde se begunac krije. Ja sam i sad uveren da su ga pored nasih trazile i neke strane sluzbe ... i da su mu bili vise puta za petama. Pa i za Bin Ladenom se tragalo citavu deceniju ... Mladic se jos u vreme Djindjiceve vlasti jos uvek kretao slobodno i isao na utakmice posto u to vreme jos nije bio prioritet... On se stvarno krio tek u drugoj polovini zadnje decenije... To gde je sve bio i kako se krio pitanje je da li ce ikad poptuno saznati - on ce sigurno dobiti maksimalnu kaznu tako da je tesko zamisliti sta ga moze motivisati da otkrije svoje pomagace (nisam imao prilike da cujem da se to desilo ni u slucaju Karadzica).

Ja priznajem: bio sam prilicno skeptican da ce ga skoro naci ... a kao sto se krio u Srbiji mogao je to da radi i u gudurama BiH ili CG ... ili negde drugde. Prilicno su mi bile uverljive i te price da je, navodno, i on sam tvrdio da ga nece uhvatiti zivog...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:45 27.05.2011

Re: ...

Hana Arent je 1963.g, prateći suđenje Ajhmanu, napisala studiju "Ajhman u Jerusalimu: Izveštaj o banalnosti zla", u kojoj je postavila tezu da veliki zločinci nisu posebni ljudi i sociopate, već obični smrtnici.

Verujem da bi se mogla postaviti i teza o banalnosti i nesposobnosti potrage i targača, navodno specijalno obučenih eksperata, etc.

U ptilog toj tezi govore način skrivanja Sadama Huseina, Osame bin Ladena, Ratka Mladića... Dr Dabić je, dodouše, nešo drugo, ali, ipak, samo izuzetak koji potvrđuje pravilo.
JJ Beba JJ Beba 12:54 27.05.2011

Re: ...

Hana Arent je

hana Arent je pisala u knjizi Auschwitz on Triali, Responsibility and Judgment o tome kako zbog "stava javnog mnjenja optuženici za najteže zločine su vodili skoro normalan život pod svojim vlastitim imenima, godinama pre nego što je podignuta optužnica."
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:42 27.05.2011

Re: ...

JJ Beba

hana Arent je pisala u knjizi Auschwitz on Triali, Responsibility and Judgment o tome kako zbog "stava javnog mnjenja optuženici za najteže zločine su vodili skoro normalan život pod svojim vlastitim imenima, godinama pre nego što je podignuta optužnica."

Erih From je, u Anatomiji ljudske destruktivnosti, uverljivo pokazao da destruktivne osobe, pre učinjenog zločina, po pravilu pokazuju ljubazno lice, ljubav za porodicu, decu i životinje; i time, kao fasadom, prikrivaju svoju zlu prirodu. ( Ne bih da ispadnem neskroman, ali podsetiću na moje rane radove o ratnim zločinima i ratnim zločincima)

Na hiljade potencijalnih ratnih zločinaca žive i danas svoj život prosečnog građanina i ponekad mogu biti opasni samo u svom užem, porodičnom, krugu. Međutim, kada sile destrukcije i mržnje ovladaju na širem društvenom planu, takvi ljudi postaju opasnost za zajednicu, pa i čovečanstvo.

Otud se može izvući zaključak da zločinci i pre i posle učinjenog zločina vode normalan život, misleći kako su vršili svoju dužnost, građansku ili svetu, a tako o njima misli i njihovo bliže okruženje. U tome se i sastoji sva banalnost zla.
zilikaka zilikaka 19:00 27.05.2011

Re: ...

Čekaj, da li vi stvarno verujete da se on krio, kako Ivica reče, godinama u tom selu?
Pa i vrapci su znali da su mu to rođaci. Dolazio je tamo kad je bio na vrhuncu moći.
Inače, po takvim selima se do podne zna šta je ko spremio za ručak. Nemoguće je da bilo ko dođe i provede neko vreme, a ostane neprimećen. Nekako, smatra se normalnim da se za gosta priupita

Ja čak ne mislim da bi tamo trčali da ga prijave, nego bi se prvom prilikom neko pijan u kafani na...bo majke izdajničke vlasti i ispričao ortacima šta zna.
Čak i u varijanti da nije napuštao kuću (uzgred, bašte se nikad ne ograđuju zidovima nego žicom), neko bi par kuća dalje primetio novi lik i počele bi priče.
Nećemo nažalost saznati tačnu informaciju, al ja bih bila spremna da stavim neki dinar da je na tu lokaciju doveden dan-dva pre toga, a sve prema prethodnom dogovoru.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:40 27.05.2011

Re: ...

zilikaka

Inače, po takvim selima se do podne zna šta je ko spremio za ručak.


zadnjapetoletka zadnjapetoletka 09:22 28.05.2011

Re: ...

kako Ivica reče, godinama u tom selu?

Onda su zaboravili da se mora uhapsiti i onaj koji ga skriva(o). Za njega se interesuju samo novinari (bezuzpesno, covek ima posla na njivi) sta reci nego da si u pravu.
dragan7557 dragan7557 13:00 28.05.2011

Re: ...

Vojislav Stojković
JJ Beba

hana Arent je pisala u knjizi Auschwitz on Triali, Responsibility and Judgment o tome kako zbog "stava javnog mnjenja optuženici za najteže zločine su vodili skoro normalan život pod svojim vlastitim imenima, godinama pre nego što je podignuta optužnica."

Erih From je, u Anatomiji ljudske destruktivnosti, uverljivo pokazao da destruktivne osobe, pre učinjenog zločina, po pravilu pokazuju ljubazno lice, ljubav za porodicu, decu i životinje; i time, kao fasadom, prikrivaju svoju zlu prirodu. ( Ne bih da ispadnem neskroman, ali podsetiću na moje rane radove o ratnim zločinima i ratnim zločincima)

Na hiljade potencijalnih ratnih zločinaca žive i danas svoj život prosečnog građanina i ponekad mogu biti opasni samo u svom užem, porodičnom, krugu. Međutim, kada sile destrukcije i mržnje ovladaju na širem društvenom planu, takvi ljudi postaju opasnost za zajednicu, pa i čovečanstvo.

Otud se može izvući zaključak da zločinci i pre i posle učinjenog zločina vode normalan život, misleći kako su vršili svoju dužnost, građansku ili svetu, a tako o njima misli i njihovo bliže okruženje. U tome se i sastoji sva banalnost zla.


Dakle braćela,

jedan je napisao to mnogo sažetije:

"All propaganda has to be popular and has to accommodate itself to the coprehension of the least intelligent of those whom it seeks to reach."

Adolf Hitler

cerski
jinks jinks 12:35 27.05.2011

...

tu je samo prsten pečatnjak koji ga je, kažu, i odao

Kako?
aleksanadar aleksanadar 12:42 27.05.2011

Re: ...

prsten pečatnjak


У прстену је (како јавља АП) била сакривена минијатурна радио-станица, преко које је Комадић био у вези са својима милим и драгим (па и са извесним Дабићем).

Сигнал је ухваћен случајно, у полицијском возилу које је тога јутра залутало у село.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:48 27.05.2011

Re: ...

jinks
tu je samo prsten pečatnjak koji ga je, kažu, i odao

Kako?


Ratko Mladić u Lazarevu je uočen, gotovo slučajno, nekoliko dana prije samog hapšenja. Odao ga je prsten pečatnjak sa tamnim poludragim kamenom, od kojeg se nije odvajao ni cijelo vrijeme rata, pa ni tokom ratnih zločina u Srebrenici. Mladićev izgled se bitno promijenio – vidno je ostario i oronuo, ćelav i oduzete ruke, vjerovatno kao posljedica moždanog udara. Ali, presudnu ulogu u identifikaciji imao je njegov prsten, po kojem ga je prepoznao policijski doušnik i zatim obavjestio srbijanski MUP o lokaciji u Lazarevu, na kojoj se bjegunac skrivao pod lažnim imenom Milorad Komadić
, piše Jutarnji list.


Atomski mrav Atomski mrav 12:49 27.05.2011

Re: ...

g.radicevic g.radicevic 12:53 27.05.2011

Re: ...

Сигнал је ухваћен случајно, у полицијском возилу које је тога јутра залутало у село.


zovi gorštaka92, 93, 94,95.....
on se razume u te stvari
kakapo kakapo 13:32 27.05.2011

Re: ...

Godinama u mraku i memli s krivicom i prstenom koji ga je upropastio... Smeagol?
niccolo niccolo 13:57 27.05.2011

Re: ...

Odao ga je prsten

Ovaj rad?

fantomatsicna fantomatsicna 08:06 28.05.2011

Re: ...

kakapo
Godinama u mraku i memli s krivicom i prstenom koji ga je upropastio... Smeagol?

Taj prstenom i bradom
g.radicevic g.radicevic 12:49 27.05.2011

bombarderi

ako nikad nisam učio za detektiva, tajnog agenta ili špijuna, siguran sam da u priručniku za kratki policijski kurs, negde u prvim poglavljima, piše da osumnjičenog treba tražiti prvo na kućnoj adresi,


ma da
i Legiju uVatiše
na kućnome pragu

ovi bre stvarno misle da smo svi štrumfovi


mariopan mariopan 12:51 27.05.2011

Re: bombarderi

ovi bre stvarno misle da smo svi štrumfovi

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:52 27.05.2011

Re: bombarderi

g.radicevic


ma da
i Legiju uVatiše
na kućnome pragu




Taj se sam predao policijskoj patroli, išetavši mirno iz svoje kuće na Ceraku.
aleksanadar aleksanadar 12:55 27.05.2011

Re: bombarderi

Taj se sam predao policijskoj patroli...


Патрола се, тога дана, исто тако сасвим случајно затекла баш испред његове куће.

Е, људи, како нам СЛУЧАЈ иде на руку!
dragan7557 dragan7557 16:10 27.05.2011

Re: bombarderi

Vojislav Stojković
g.radicevic


ma da
i Legiju uVatiše
na kućnome pragu




Taj se sam predao policijskoj patroli, išetavši mirno iz svoje kuće na Ceraku.

Tek pošto je drekn'o: "'apsi me bre." A naređenja starešina se moraju izvršavati,

cerski
1odnas 1odnas 12:56 27.05.2011

bili su u pravu

i evropa i neki drugi kada su govorili da u srbiji nema dobre volje da se pronadje R.M. Evropa je tamo gdje je uvijek bila i juce i danas a mi uvijek negdje i nekamo kaskamo. Jedina istina je da to kaskanje svi dozivljavamo razlicitno, drugacije.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:16 27.05.2011

Re: bili su u pravu

Komentar, cenjenog mi gosta 1odans, uvišestručio se bez znanog razloga. Brisajući klonove obrisao sam, greškom, i jedan odgovor, ali ne znam čiji.
Izvinjavam se neznanom komentatoru čiji je odgovor obrisan.
jesen92 jesen92 13:11 27.05.2011

dabic i komadic

....cudili smo se i za doktora Dabica koji se setao po Bg, letovao na hrvattskom moru...itd...mis'im...ta nasa BIA ne bi trebalo da se hvali ako im je ovo uspeh sto su nasli coveka poluslogiranog u selu blizu Zrenjanina...nisu ga nasli u nekoj pecini ili na nekoom egzoticnom ostrvu....mozda ja verujem u njihove sposobnosti vise nego sto bi trebalo pa mislim da oni sve znaju samo vade karte iz rukava kad prigusti..
bluestar bluestar 14:16 27.05.2011

BIA

Najsmesniji su mi ovi nesposobnjakovici iz BIA. Hrvati im vec godinama prisluskuju predsednika drzave, ministra policije i tuzioca za ratne zlocine...objavljuju vest o hapsenju Mladica pre predsednika Srbije, a oni se cude i pitaju sta se desava. Vest o hapsenju Mladica je objavio Berislav Jelinic, poznat kao autor narucenih tekstova u Nacionalu u kojima je Zoran Djindjic predstavljen kao kriminalac. Taj suradnik Hrvatske bezbednosne agencije je odradio prljav posao blacenja Djindjica po nalogu hrvatskih politicara, koji su se uplasili da ce dolaskom Djindjica na vlast, Srbija prestati da bude crna rupa bivse Jugoslavije. Iz tog vremena je poznato da je tadasnji premijer RH, Ivica Racan, odbijao da se sastane sa Djindjicem, i da je podmetao klipove gde god je mogao novoj demokratskoj vlasti u Srbiji. Nadam se da ce ovo naterati BIA da pocnu da se bave onim zasto su placeni, a ne da im se zbog evidentne nesposobnosti podsmeva ceo svet. Sreca da Jelinic nije izdrzao pa je objavio svetsku eskluzivu o hapsenju Mladica.. tako da se sam otkrio.

49 41 49 41 18:24 27.05.2011

Re: BIA

bluestar
Najsmesniji su mi ovi nesposobnjakovici iz BIA. Hrvati im vec godinama prisluskuju predsednika drzave, ministra policije i tuzioca za ratne zlocine...objavljuju vest o hapsenju Mladica pre predsednika Srbije, a oni se cude i pitaju sta se desava. Vest o hapsenju Mladica je objavio Berislav Jelinic, poznat kao autor narucenih tekstova u Nacionalu u kojima je Zoran Djindjic predstavljen kao kriminalac. Taj suradnik Hrvatske bezbednosne agencije je odradio prljav posao blacenja Djindjica po nalogu hrvatskih politicara, koji su se uplasili da ce dolaskom Djindjica na vlast, Srbija prestati da bude crna rupa bivse Jugoslavije. Iz tog vremena je poznato da je tadasnji premijer RH, Ivica Racan, odbijao da se sastane sa Djindjicem, i da je podmetao klipove gde god je mogao novoj demokratskoj vlasti u Srbiji. Nadam se da ce ovo naterati BIA da pocnu da se bave onim zasto su placeni, a ne da im se zbog evidentne nesposobnosti podsmeva ceo svet. Sreca da Jelinic nije izdrzao pa je objavio svetsku eskluzivu o hapsenju Mladica.. tako da se sam otkrio.



Kratka povijest Hrvatske

Pavelić odnio ZLATO.
Zagorec DRAGULJE.
Sanader NOVCE.

Narodu ostala samo BIŽUTERIJA...
dragan7557 dragan7557 19:33 27.05.2011

Re: BIA

Narodu ostala samo BIŽUTERIJA...

Jebiga, neko mora da da nešto za ulaz u EU.

cerski
krkar krkar 16:10 28.05.2011

MUP RS i MUP RH


Stoji činjenica da hrvatske službe daleko bolje prisluškuju srpske ali ovoga puta nisu one imale nikakve veze niti zasluga za činjenicu da su hrvatski mediji Business.hr i Jutarnji list prvi objavili hapšenje Mladića.

Stvar se odvijala ovako:

Hrvatski ministar unutrašnjih poslova Tomislav Karamarko bio je u Beogradu na proputovanju za Bugarsku. Javio se Dačiću i ovaj ga je pozvao u svoj kabinet na kafu. Kad je Karamarko stigao, nešto pre 10, Dačić mu se pohvalio kako je upravo uhićen Ratko Mladić.

Karamarko je odmah poslao SMS Berislavu Jeliniću, svom i Hudbaškom slugi koji je vest objavio.

Gde je tu Karamarkov interes? prvo, on je akcionar EPH (Europapress holding) i ortak Ninoslava Pavića vlasnika EPH. Uz to, sasvim slučajno, Karamarkova firma (da, ministar UP kao ministar nadležan za izdavanje dozvola zaštitarskim firmama ima u vlasništvu jednu takvu) ima ugovor za kompletno fizičko i tehničko obezbeđenje svih objekata EPH.

Jedino ne znam je li Dačić znao (ili pretpostavljao) da će Karamarko da pusti vest pa mu je servirao ili nije imao pojma. U prvom slučaju - dobro odigrano u drugom - skroz diletantski.
fantomas fantomas 16:22 28.05.2011

Re: MUP RS i MUP RH

krkar

Stoji činjenica da hrvatske službe daleko bolje prisluškuju srpske ali ovoga puta nisu one imale nikakve veze niti zasluga za činjenicu da su hrvatski mediji Business.hr i Jutarnji list prvi objavili hapšenje Mladića.

Stvar se odvijala ovako:

Hrvatski ministar unutrašnjih poslova Tomislav Karamarko bio je u Beogradu na proputovanju za Bugarsku. Javio se Dačiću i ovaj ga je pozvao u svoj kabinet na kafu. Kad je Karamarko stigao, nešto pre 10, Dačić mu se pohvalio kako je upravo uhićen Ratko Mladić.

Karamarko je odmah poslao SMS Berislavu Jeliniću, svom i Hudbaškom slugi koji je vest objavio.

Gde je tu Karamarkov interes? prvo, on je akcionar EPH (Europapress holding) i ortak Ninoslava Pavića vlasnika EPH. Uz to, sasvim slučajno, Karamarkova firma (da, ministar UP kao ministar nadležan za izdavanje dozvola zaštitarskim firmama ima u vlasništvu jednu takvu) ima ugovor za kompletno fizičko i tehničko obezbeđenje svih objekata EPH.

Jedino ne znam je li Dačić znao (ili pretpostavljao) da će Karamarko da pusti vest pa mu je servirao ili nije imao pojma. U prvom slučaju - dobro odigrano u drugom - skroz diletantski.


iako je jasno da moras stalno hraniti svoju bolesnu mitomaniju - ipak ne mogu da verujem da se nisi suzdrzao i pokusao da sacuvas bar privid licnog digniteta...
krkar krkar 16:33 28.05.2011

Re: MUP RS i MUP RH




Što svaki novopridošli imbecil mora baš na mene da se navrze???
krkar krkar 16:44 28.05.2011

Re: MUP RS i MUP RH



[url=http://www.mup.hr/94654/1.aspx] Beograd: Sastanak ministara unutarnjih poslova RH i Srbije
26. svibanj 2011. objavljeno u 15:17[/url]

[url=http://www.mup.hr/94772/1.aspx] Karamarko u Bugarskoj
27. svibanj 2011. objavljeno u 15:10[/url]
fantomas fantomas 17:00 28.05.2011

Re: MUP RS i MUP RH

krkar


[url=http://www.mup.hr/94654/1.aspx]Beograd: Sastanak ministara unutarnjih poslova RH i Srbije
26. svibanj 2011. objavljeno u 15:17[/url]

[url=http://www.mup.hr/94772/1.aspx]Karamarko u Bugarskoj
27. svibanj 2011. objavljeno u 15:10[/url]


u domen psihopatologije ce zbog tebe morati da se unese specijalni termin.
znam da si megalomanski ocekivao citavu oblast, ali moras priznati da krkanizam, iako adekvatno odslikava dijagnozu - zvuci pomalo priglupo.

obradovalo me je to sto umes da se nakacis na net, samo mi reci ko je sa odeljenja bio zaduzen za dedukciju?
dzems bond?

lakipingvin lakipingvin 00:01 29.05.2011

Re: MUP RS i MUP RH

Karamarko je odmah poslao SMS Berislavu Jeliniću

Pocetak je dobar samo razrada je pogresna ja mislim...Gordanu Malicu tako brz izvor informacija je mogao biti samo njegov brat koji radi u SOA a njemu Karamarko direktno (ovo ja nagadjam )
krkar krkar 00:53 29.05.2011

Re: MUP RS i MUP RH

Pocetak je dobar samo razrada je pogresna ja mislim...Gordanu Malicu tako brz izvor informacija je mogao biti samo njegov brat koji radi u SOA a njemu Karamarko direktno (ovo ja nagadjam )


Nije u pitanju Malić nego Jelinić.

Što Maliću sigurno nije pravo. A Karamarko je SMSovao direktno Jelinića, i to je provereno. Pa Pleše nije dao odmah da se pusti na Jutarnji ali je pustio na business.hr. Da osigura svoje dupe u oba slučaja.
bluestar bluestar 00:53 29.05.2011

Re: MUP RS i MUP RH

krkar


[url=http://www.mup.hr/94654/1.aspx] Beograd: Sastanak ministara unutarnjih poslova RH i Srbije
26. svibanj 2011. objavljeno u 15:17[/url]

[url=http://www.mup.hr/94772/1.aspx] Karamarko u Bugarskoj
27. svibanj 2011. objavljeno u 15:10[/url]



ovaj ce bucu prevesti zednog preko vode.. gore ce proci nego kad ga je onaj mali albanac "isamarao" u upitniku. sta isamarao, ponizio! karamarko je lukava lisica, kojoj ovi nasi nisu ni do kolena. pravi policajac tj. obavestajac.
lakipingvin lakipingvin 00:58 29.05.2011

Re: MUP RS i MUP RH

krkar
Pocetak je dobar samo razrada je pogresna ja mislim...Gordanu Malicu tako brz izvor informacija je mogao biti samo njegov brat koji radi u SOA a njemu Karamarko direktno (ovo ja nagadjam )


Nije u pitanju Malić nego Jelinić.

Što Maliću sigurno nije pravo. A Karamarko je SMSovao direktno Jelinića, i to je provereno. Pa Pleše nije dao odmah da se pusti na Jutarnji ali je pustio na business.hr. Da osigura svoje dupe u oba slučaja.

moguce
krkar krkar 01:01 29.05.2011

Re: MUP RS i MUP RH

ovaj ce bucu prevesti zednog preko vode.. gore ce proci nego kad ga je onaj mali albanac "isamarao" u upitniku. sta isamarao, ponizio! karamarko je lukava lisica, kojoj ovi nasi nisu ni do kolena. pravi policajac tj. obavestajac.


Nije Karamarko nikakav obaveštajac. Samo je lukavi pokvarenjak koji je sve svoje prirodne nedostatke kompenzovao članstvom u jednoj moćnoj i organizaciji sa inicijalima OD prema kojoj su sve udbe mala maca.

Mada, nije ni Dačić naivan. Stara škola, učena kod Slobe sa specijalizacijom u 'demokratiji'.
bluestar bluestar 01:19 29.05.2011

Re: MUP RS i MUP RH

Samo je lukavi pokvarenjak koji je sve svoje prirodne nedostatke kompenzovao članstvom u jednoj moćnoj i organizaciji sa inicijalima OD prema kojoj su sve udbe mala maca



zato i kazem da ce ove nase prevesti zedne preko vode. letovanjce na briJunima cuda cini. ovim nasim voda podje na usta kad im se to ponudi, ne mogu da odbiju..pa to ti je brckali su se proslo leto pa im se osladilo. nisu pare u pitanju, mogu oni i na azurnu ili u grcku, ali brioni su to. mozes misliti kako se osecaju vazni kad se bucnu u vodu na omiljenoj plazi druga starog.
lakipingvin lakipingvin 01:35 29.05.2011

Re: MUP RS i MUP RH

pravi policajac tj. obavestajac.

zato sto se ove dve funkcije izjednacavaju mi smo tu gde jesmo pa su se tako i stvorili Arkan,Beko,Miskovic,Mladic...
nisu pare u pitanju, mogu oni i na azurnu ili u grcku, ali brioni su to. mozes misliti kako se osecaju vazni kad se bucnu u vodu na omiljenoj plazi druga starog


fantomas fantomas 07:16 29.05.2011

Re: MUP RS i MUP RH


hepening u lazi.
49 41 49 41 14:36 27.05.2011

Jel' se ti secas Jeremija ( Krsticu)?

-kad je Jaser Arafat, bio najtrazeniji terorista sveta.
Dabome da se secas!
-jel' se secas da su ga svi javni i tajni agenti sveta "lovili" i pratili.
Dabome, da se secas!

Dosao iz putesestvija po Evropi i stigao u Rim; e, tu mu "pratioci"-izgubili trag.

Po Beogradu se "suskalo", da ga je "neko" strpao u JAT-ov avio; pa nisu mogli da ga "stignu".

Nisu imali tada, avione, kamione, esalone.

Jel' se secas ti Jeremija, kad su dodelili Jaseru - Nobelovu nagradu za mir.
Dabome, da se secas!

Jel'se secas, da se Jaserova; uza i sira familija jebe mater jedni drugima oko Jaserove zaostavstine (naravno, ne duhovne) i dan danas.
Dabome da se ne secas!

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:44 27.05.2011

Re: Jel' se ti secas Jeremija ( Krsticu)?

Sve je relativno, moj Alberte.
foghorn foghorn 19:59 27.05.2011

Re: Jel' se ti secas Jeremija ( Krsticu)?

49 41
-kad je Jaser Arafat, bio najtrazeniji terorista sveta.
Dabome da se secas!
-jel' se secas da su ga svi javni i tajni agenti sveta "lovili" i pratili.
Dabome, da se secas!

Dosao iz putesestvija po Evropi i stigao u Rim; e, tu mu "pratioci"-izgubili trag.

Po Beogradu se "suskalo", da ga je "neko" strpao u JAT-ov avio; pa nisu mogli da ga "stignu".



Mala sitnica - nije bila reč o Arafatu, već o Abu Abasu, a.k.a. Muhamedu Zaidanu, organizatoru otmice broda Akile Lauro.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:10 27.05.2011

Re: Jel' se ti secas Jeremija ( Krsticu)?

Kažem ja da je sve relativno, moj foghornu.
jednatanja jednatanja 17:01 27.05.2011

Odlična analiza

Nije ga teško zamisliti kako u memljivoj i mračnoj sobi sedi sam, star, bolestan i uplašen

ali ne i sa manjkom kilograma...



p.s. za mene je Utisak nedelje ipak "Đina"...
49 41 49 41 18:05 27.05.2011

Re: Odlična analiza

jednatanja
Nije ga teško zamisliti kako u memljivoj i mračnoj sobi sedi sam, star, bolestan i uplašen

ali ne i sa manjkom kilograma...



p.s. za mene je Utisak nedelje ipak "Đina"...


Ti si Tanja zrela za dijetu.
Imam recept za tebe; garantovano uspesan.

Utisak nedelje; ja zovem Breaking News.
Vi's kako se pravi picvajz na blogu?!?

Djina se nasla izmedju dva zemska jezika i "izgore"!

Ja sam, ipak za Djinu; ako nema domace - makar i Lolobridjida.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:08 27.05.2011

Re: Odlična analiza

jednatanja


p.s. za mene je Utisak nedelje ipak "Đina"...


Verujem da to sa Đinom i njenom bakom još uvek nije završeno.

Zamisli: Zaustavi se kočija sa 17 upregnutih vranaca u Bulevaru Z. Đinđića ispred broja 64, izlazi Đina sa trojkama u naručju, a iz kočije se slavodobitno osmehuje baka Evdokija, dok muž i deveri, svi u rubeškama, mrko gledju u pravcu medijske kuće b92.
Moram da priznam, ne bih bio u koži Verana Matića, a pogotovo tajanstvene urednice.
jednatanja jednatanja 09:47 28.05.2011

Re: Odlična analiza

Ti si Tanja zrela za dijetu.
Imam recept za tebe; garantovano uspesan.

E kako si samo pogodio, čim se porodim da se čujemo!
jednatanja jednatanja 09:55 28.05.2011

Re: Odlična analiza

Zaustavi se kočija sa 17 upregnutih vranaca


zaboravio si staklene cipelice...
jednatanja jednatanja 10:26 28.05.2011

kažem ja...

Mladić nudio agente BIA sirom i pršutom
LAZAREVO/ZRENJANIN - Ja sam taj kog tražite. Sedite, momci. Branko, daj ljudima da popiju nešto i pojedu. Evo, ovo je moja lična karta i vojna knjižica. Gotovo je! - rekao je Ratko Mladić pre dva dana prilikom hapšenja u selu Lazarevo kod Zrenjanina


link
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:11 28.05.2011

Re: kažem ja...

jednatanja
Gotovo je!

Samo da istaknem da sam ovo napisao dan pre nego je vest, koju citiraš, objavljena:

Nije ga teško zamisliti kako u memljivoj i mračnoj sobi sedi sam, star, bolestan i uplašen. Na stolu stare novine i ostaci hrane. U uglu svetluca portabl televizor. Na komodi kesa sa lekovima.... Gleda na sat i pita se da li je prošlo vreme da uzme lek ili je konačno došlo vreme da neko dođe da ga odvede ... kod lekara ... u Hag ... bilo kud...


Uz malo imaginacije, zaisa nije bilo teško zamisliti da čovek u njegovim godinama i njegovoj situaciji jedva čeka da ga pronađu.
jednatanja jednatanja 15:49 28.05.2011

Re: kažem ja...

Ne znam kako je živeti na slobodi u stalnoj bojazni da budeš otkriven, međutim pretpostavljam da nije mnogo udobnije od varijante zatvora, bez strahova i pravog identiteta. Verujem da je za mnoge ovaj događaj povezan sa emocijama svake vrste, ali ja ih nemam, jer sam svesna koliko je već godina i života protraćeno na taj period, pa ova žrtva manje-više pripada tom periodu. Porodicama žrtava balkanskih ratova, ako ovo pomogne ili im pruži neku utehu, biće mi drago. General Mladić neće biti lišen života, znači na hrišćanski način će dočekati kraj, i šta mu od toga više treba? U Srbiji ima toliko problema za rešavanje, definitivno ni atom energije ne treba više trošiti na Hag, iako bih i ja, a znam i ti Vojo imali mnogo toga da kažemo, a ti bi možda i knjigu mogao da napišeš...
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:51 27.05.2011

mladić i ostalo

Mi smo stvarno, ljudi, za žaljenje. A ne ovaj izmšaveli dekica.


1odnas 1odnas 17:58 27.05.2011

Re: mladić i ostalo

srdjan.pajic
Mi smo stvarno, ljudi, za žaljenje. A ne ovaj izmšaveli dekica.




Ovo je poenta !!!

E kako obijasniti bolesnom covjeku da "bunca" to je vec pitanje.
JJ Beba JJ Beba 18:54 27.05.2011

Re: mladić i ostalo

A ne ovaj izmšaveli dekica.

dekica? da vidiš tek penzose sa kontejnera
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:19 27.05.2011

Re: mladić i ostalo

JJ Beba
A ne ovaj izmšaveli dekica.

dekica? da vidiš tek penzose sa kontejnera


Jesu počeli opet da kopaju? Pa nemoguće da je tolika propast od prošle godine.
Unfuckable Unfuckable 19:36 27.05.2011

Re: mladić i ostalo

Pa nemoguće da je tolika propast od prošle godine.

da, čovek taman pomisli "ne može gore od ovoga" ali ga stvarnost surovo demantuje
dragan7557 dragan7557 19:40 27.05.2011

Re: mladić i ostalo

Pa nemoguće da je tolika propast od prošle godine.

Jok bre,

Jesu počeli opet da kopaju?

Tražu čiča Dražu.


cerski

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana