Društvo| Mediji| Politika| Reč i slika

Kako, u stvari, izgleda Ratko Mladić?

Filip Mladenović RSS / 26.05.2011. u 23:07

FOTO robot Velikog Srbina
FOTO robot Velikog Srbina
Jedan od balkanskih krvnika najzad će stati pred lice pravde. General Ratko Mladić će pred Sudom za ratne zločine odgovarati za monstruozne postupke i naredbe tokom troipogodišnje opsade Sarajeva i osvajanja Srebrenice jula 1995.

U Hagu će se konačno suočiti sa poraznom cenom jednog suludog projekta, začetog Memorandumom SANU 1986. godine, utemeljenog tzv. 8. sednicom 1987, razradjenog mitingom na Gazimestanu 1989. i poentiranog Ćosićevom sintagmom „humano preseljenje stanovništva" 1991. godine.

Medjutim, to suočavanje Ratka Mladića kao jednog od „izvršilaca radova na terenu" neće i ne može biti ni pravedno ni pravno celovito ako se zanemare ili zaborave svi oni koji su govorom mržnje i ratnim huškanjem „utabali teren" Mladićevim eskadronima smrti. Dakle, ako je general Ratko Mladić odgovoran za tolike ratne zločine, šta ćemo sa svima onima koji su svojim javnim nastupima, intervjuima, pesmama, knjigama, novinskim člancima, govorima na mitinzima, TV emisijama... dali VERBALNO pokriće i podsticaj za zločine. Jednom rečju, podstrekivali su na ratne zločine, što je takodje krivično delo kao i samo činjenje ratnih zločina.

I dok se mediji i radoznala javnost bave sadašnjim izgledom Ratka Mladića, prava slika devedesetih godina XX veka za sva vremena je zapravo foto-robot Velikog Srbina. Na njemu je i general Ratko Mladić!

                FOTO ROBOT VELIKOG SRBINA:               

                    1. Glava Dobrice Ćosića

                     2. Čelo Matije Bećkovića

                     3. Uši Slobodana Miloševića

                     4. Oči Brane Crnčevića

                     5. Podočnjaci Veselina Djuretića

                     6. Obrve Vasilija Krestića

                     7. Zalisci Radomana Božovića

                     8. Nos Isidore Bjelice                 

                     9. Brkovi Momira Bulatovića

                    10. Obrazi Mirjane Marković

                    11. Usne Tome Nikolića

                    12. Zubi Radovana Karadžića

                    13. Jezik Vojislava Šešelja                                       

                    14. Brada Rastislava Petrovića

                    15. Vrat Ratka Mladića

                    16. Grudi Milijane Baletić

                    17. Stomak Vojislava Koštunice

                    18. Leva ruka Željka Ražnatovića Arkana

                    19. Desna ruka Kapetana Dragana

                    20. Palac Milana Martića

                    21. Kažiprst Aleksandra Vučića

                     22. Srednjak  Milovana Vitezovića

                     23. Domali prst Milorada Vučelića

                     24. Mali prst Rajka Petrov Noga

                     25. Struk Biljane Plavšić

                     26. Zadnjica Dragana Markovića Palme

                     27. Genitalije Milutina Mrkonjića

                     28. Butine Ivice Dačića

                     29. Leva noga Amfilohija Radovića

                     30. Desna noga Gojka Djoga

                     31. Patike Mome Kapora

                           

                           

Atačmenti



Komentari (163)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vanja.t vanja.t 23:26 26.05.2011

fali mu još

samo tvoj mozak
princi princi 23:33 26.05.2011

Re: fali mu još

vanja.t
samo tvoj mozak

Filip Mladenović Filip Mladenović 23:52 26.05.2011

Re: fali mu još

princi

vanja.tsamo tvoj mozak

Čija glava, toga i mozak! Na vratu Ratka Mladića!
outcast outcast 01:27 27.05.2011

Re: fali mu još

vanja.t
samo tvoj mozak


What's the point?
dragan7557 dragan7557 08:13 27.05.2011

Re: fali mu još

outcast
vanja.t
samo tvoj mozak


What's the point?

Beskonačno eksploatisanje vruće teme.

Holivudizacija.

cerski

p.s. nagrada VIP plus, novi status.
libkonz libkonz 08:59 27.05.2011

Re: fali mu još

fali mu još
samo tvoj mozak

Ladno sam isto pomislio. Vanja, bravo!
Hansel Hansel 09:05 27.05.2011

Re: fali mu još

Meni se čini da Ćosić to nije baš tako zamišljao, bar govorio - recimo, davno je pričao o podeli Kosova. Naravno, nemam pojma šta je zaista radio, voleo bih da konačno nešto argumentovano o tome pročitam, ako neko ima citate, molim linkove...

EDIT: Da, doduše, setih se i priča o humanim preseljenjima... Hm. Možda su i mogla da budu humana ako već nije bilo razuma. Ali, nije bilo razuma ni za to.
nsarski nsarski 09:14 27.05.2011

Re: fali mu još

Čija glava, toga i mozak! Na vratu Ratka Mladića!

Briljantno!
Kad se naljutis, probaj sa necim ovakvim! To ce ih dotuci!!!

zadnjapetoletka zadnjapetoletka 10:43 27.05.2011

Re: fali mu još

nemam pojma sta je zaista radio, voleo bih da konačno nešto argumentovano

Vidi, nije bas popularno sto cu reci, mislim da sam jedan od onih koji vise nema nikakvih problema sa bilo kojim likom iz tih godina. Otpisao ih kad mi doslo da nema nikog sa cistim rukama. Ni na jednoj strani. A evo jednog argumenta: predsednik drzave kome u putnicki voz na redovnoj voznji udju pripadnici neke vojske, izvedu putnike (ljudi koji sa placenom kartom sede u kupeima, jedu peceno pile, pitaju se hoce li voz kasniti), odvedu i pobiju do jednog a on ne pokaze ni stid ni nelagodnost bar, e, takav covek je jedno obicno dupe. Tacnije-nema to veze sa covekom.
Hansel Hansel 13:05 27.05.2011

Re: fali mu još

Da, ja nisam tada mnogo pratio, a nekako sam imao utisak da nema nikakvu realnu moć, što se ubzo i pokazalo, kada ga je Milošević smenio isto onako kako ga je i postavio. I ja sam (kao i drugi) odavno shvatio da idealnog političara nema. Samo što naši ne da nisu idealni, nego...
NNN NNN 14:42 27.05.2011

Re: fali mu još

vanja.t
fali mu još samo tvoj mozak
Ili bar gramatika:
Filip
Ratka Mladića kao jednog od „izvršioca radova na terenu"
...izvršiLAca...
(pošto u ovom kontekstu je jedan od množine: izvršioci - od izvršilaca
moglo bi da prođe kao jednina: izvršilac - od izvršioca, ali bi onda trebalo da se izostavi "kao jednog od'')
čekamo da krkar da mišljenje
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:06 28.05.2011

Re: fali mu još

U pravu ste, to je gramatička greška! Ispravljeno! Hvala!
outcast outcast 01:29 27.05.2011

Filipe odlicno...

...sviju ste ih se setili...Neka ostane zabelezeno!!!
badface badface 02:07 27.05.2011

Iluzija kraja


Vredi procitati.

[url=http://cvecezla.wordpress.com/2011/05/26/iluzija-kraja/][/url]
outcast outcast 02:26 27.05.2011

Re: Iluzija kraja

badface
Vredi procitati.[url=http://cvecezla.wordpress.com/2011/05/26/iluzija-kraja/][/url]



Clanak je bezveze. Zlocin u Srebrenici je prica za sebe. Kao i svaka druga prica o bilo kom drugom zlocinu. Uporedjivati ih, smanjivati ih ili uvecavati ih je relativizacija i cinjenje ponovnog zlocina nad nevinim zrtvama.

Postovanje majkama, zenama, sestrama ubijenih u Srebrenici.! Tuga. To je jedina rec koja mi pada na pamet. Sve je ostalo palamudjenje i skretanje teme.
fantomatsicna fantomatsicna 03:32 27.05.2011

Re: Iluzija kraja

Sve je ostalo palamudjenje i skretanje teme.

Slazem se!
loader loader 08:40 27.05.2011

Re: Iluzija kraja

Najbolji način da se izbegne spostvena krivica jeste "ukazivanje i na druge slične primere". Tako se na jedan opak način održava potencijal ludosti koji nije ništa drugo do skriveni zavet osvete, ili ponavljanja zločina čim se za to ukaže zgodna istorijska prilika. To je poenta. Hm... kako ovolika gomila pravoslavnih vernika nije spremna na oprost?! Izgleda da je u celoj toj silnoj i masovnoj "veri" i slavarenju najinteresantniji onaj deo kad se kolje prase :( ..





cthulhu_overdrive cthulhu_overdrive 09:22 27.05.2011

Re: Iluzija kraja

Cekaj, ali ako ja priznajem zlocin u Srevrenici i trazim da odgovorni budu osudjeni, da li je relativizacija da to isto trazim i za Bratunac i druga sela oko Srebrenice, za decu izmitraljiranu na Kosovu dok su se kupala u reci, za seljake poklane pored svojih traktora....? Kada cete dozvoliti da trazimo isto i za Srpske zrtve, ili ne smemo, ili Srpske zrtve ne postoje, nisu relevantne, vazne, nemaju porodice kao sto ih imaju nevine Bosnjcke, Siptarske i Hrvatske zrtve. Samo trazim isti tretman, isto pominjanje i iste kazne za sve zlocince
mariopan mariopan 10:40 27.05.2011

Re: Iluzija kraja

cthulhu_overdrive
Cekaj, ali ako ja priznajem zlocin u Srevrenici i trazim da odgovorni budu osudjeni, da li je relativizacija da to isto trazim i za Bratunac i druga sela oko Srebrenice, za decu izmitraljiranu na Kosovu dok su se kupala u reci, za seljake poklane pored svojih traktora....? Kada cete dozvoliti da trazimo isto i za Srpske zrtve, ili ne smemo, ili Srpske zrtve ne postoje, nisu relevantne, vazne, nemaju porodice kao sto ih imaju nevine Bosnjcke, Siptarske i Hrvatske zrtve. Samo trazim isti tretman, isto pominjanje i iste kazne za sve zlocince

Probala i ja mnogo puta da tražim pravdu za SVE žrtve, ali to ne ide.

Kada vidiš da je oslobođen Orić ili Haradinaj treba da ti je jasno da za taj Sud postoje žrtve prvog, drugog i poslednjeg reda...u taj poslednji spadaju srpske žrtve ma gde bile.

Pravda za SVE žrtve ne postoji, bar ne u ovom svetu koji se reklamira kao pravedan i demokratski.

Treba samo biti na pravoj strani, pobedničkoj, i možeš da činiš zločine koliko ti volja.
Sud je samo produžena ruka "udruženog zločinačkog poduhvata" pobednika, koja treba zločinima počinjenim za njihov cilj da da neki legitimitet. I pomilovanje, naravno, kao što smo mogli da vidimo.

Da nije tako sudili bi svima koji su ubijali u tom ratu?
Kakvu Pravdu očekivati od njih?
Selektivnu, kao što smo imali prilike da vidimo.
Zato se i žrtve pominju samo selektivno, da bi "pravda" koju dele delovala uverljivije.
loader loader 23:34 27.05.2011

Re: Iluzija kraja

cthulhu_overdrive

Cekaj, ali ako ja priznajem zlocin u Srevrenici i trazim da odgovorni budu osudjeni, da li je relativizacija da to isto trazim i za Bratunac i druga sela oko Srebrenice

Jeste relativizacija. Jeste, ukoliko na pomen zločina naših odmah poturate temu "i njihovih zločina", pa stavljate sve u isti paket. Elem, naše je da osudimo svoje, a oni njihove. To nije trgovina. Naša sramota je naša sramota. Našu sramotu mi treba da speremo. Frapantno je koliko veliki broj ljudi to ne želi (nego brže-bolje pominje i sramotu "one druge strane". Da li se vi dičite ovima, "našima", koji su mogli da ubijaju decu, čitave porodice..? Ja ne. I ne prihvatam ih za predstavnike svog naroda, i još gore nekakve heroje.

Što pre izađemo iz crne, zatvorene plastične kese, a to je tema naših nepriznatih zločina, to ćemo pre početi da dišemo. Ako to već mora da se učini - a samo slepom ili zaslepljenom je još uvek nejasno da je tako - onda je mnogo bolje da to učinimo što je moguće pre, umesto da i dalje non-stop živimo u pričama i asocijacijama o ubijanju, "gde su oni ubili ipak malo više nego mi", pa smo mi samim tim moralno nadmoćniji. Ovoj naciji treba oslobođenje od tih tema i stvarni početak obnavljanja normalnog života.

Ne zaboravite, Srbija je sila koja je poražena u ratu i tako se tretira. Ko to ne shvata ili ne prihvata, stalno se vrti u začaranom krugu priče o pravdi.

I, zaista neverovatno koliko priče o pravdi kod jednog naroda koji ne poštuje ni pravdu, ni sopstvene zakone. Mada, to zapravo nije neverovatno, nego Logično.

mariopan mariopan 09:10 28.05.2011

Re: Iluzija kraja

Jeste relativizacija. Jeste, ukoliko na pomen zločina naših odmah poturate temu "i njihovih zločina", pa stavljate sve u isti paket. Elem, naše je da osudimo svoje, a oni njihove. To nije trgovina. Naša sramota je naša sramota. Našu sramotu mi treba da speremo. Frapantno je koliko veliki broj ljudi to ne želi (nego brže-bolje pominje i sramotu "one druge strane". Da li se vi dičite ovima, "našima", koji su mogli da ubijaju decu, čitave porodice..? Ja ne. I ne prihvatam ih za predstavnike svog naroda, i još gore nekakve heroje.

NE poturamo.
Sasvim legitimno pitamo KADA će i ti zločini biti procesuirani, upravo zato što mi kao zemlja sve činimo da naše zločince izručimo pravdi - iako je taj sud itekako pristrasan.
Upravo na ovim mestima i treba to da pitamo jer je ovim hapšenjem naš posao izručenja zločinaca skoro okončan?
Šta su uradili drugi i GDE je pravda za zločine prema srpskom narodu?

Gde to da pitamo ako ne ovde?

Nemamo drugi sud, pa i takav treba neku presudu da donese za SVE zločine (čitaj šta sam napisala i ne učitavaj mi "relativizaciju", molim te).

Pitanje je sasvim legitimno jer je reč o zločinima.

Frapantno je da se na svaki pomen tih zločina javljaju relativizatori pa nam zapušavaju usta baš ovakvim relativiziranjem.

Godine ćutanja i relativizacije tih zločibna doveli su do toga da se zločini prema srpskom narodu više i ne računaju u zločine - to je "izgovor i alibi" kako juče za Kravicu i "ostale" reče jedna blogerka (?) dakle više nije ni zločin, zove se "alibi i izgovor".....zato valjda nema ni osuda tih zločina?

Svaki pokušaj zapušavanja usta navodnom "relativizacijom" kada pomenemo I TE žrtve je nepoštovanje žrtava i relativizacija tih zločina sa jednim jedinim ciljem da se o tim žrtvama ĆUTI.
Ja govorim o SVIM žrtvama.
Ti govoriš samo o jednim?

dragan7557 dragan7557 09:45 28.05.2011

Re: Iluzija kraja

Godine ćutanja i relativizacije tih zločibna doveli su do toga da se zločini prema srpskom narodu više i ne računaju u zločine - to je "izgovor i alibi" kako juče za Kravicu i "ostale" reče jedna blogerka (?) dakle više nije ni zločin, zove se "alibi i izgovor".....zato valjda nema ni osuda tih zločina?


Ovaj trend samobatinanja i insistiranja na jednoumlju (sagledanje samo jedne strane i jednog aktera masovnih zločina) a ne primećivanja svih zločina je karakterističan za određena psihološka stanja, poremećenosti zdravog razuma.

Zahtev da mi počistimo našu kuću a oni svoju, je apsolutna budalaština tolika, da blesavija nije moguća.

U ratu, bilo kojem, sve strane učesnice čine zločine, a kod sklapanja mira takođe moraju da učestvuju sve strane. Za pomirenje važi isto.

Ako bi se poistovetilo sa kućom i ćišćenjem, najglupavija moguća analogija, to bi značilo oslobađanje od odgovornosti drugih aktera za zločine, i jednostrano preuzimanje odgovornosti.

Ova vrsta jednostrane "dobre volje" oslobađa od odgovornosti ostale aktere a na duge vremenske staze vodi u nove zločine, kao što Istorija Balkana i pokazuje.

cerski
madoxxx madoxxx 09:48 28.05.2011

Re: Iluzija kraja

loader
cthulhu_overdrive

Cekaj, ali ako ja priznajem zlocin u Srevrenici i trazim da odgovorni budu osudjeni, da li je relativizacija da to isto trazim i za Bratunac i druga sela oko Srebrenice

Jeste relativizacija. Jeste, ukoliko na pomen zločina naših odmah poturate temu "i njihovih zločina", pa stavljate sve u isti paket. Elem, naše je da osudimo svoje, a oni njihove. To nije trgovina. Naša sramota je naša sramota. Našu sramotu mi treba da speremo. Frapantno je koliko veliki broj ljudi to ne želi (nego brže-bolje pominje i sramotu "one druge strane". Da li se vi dičite ovima, "našima", koji su mogli da ubijaju decu, čitave porodice..? Ja ne. I ne prihvatam ih za predstavnike svog naroda, i još gore nekakve heroje.

Što pre izađemo iz crne, zatvorene plastične kese, a to je tema naših nepriznatih zločina, to ćemo pre početi da dišemo. Ako to već mora da se učini - a samo slepom ili zaslepljenom je još uvek nejasno da je tako - onda je mnogo bolje da to učinimo što je moguće pre, umesto da i dalje non-stop živimo u pričama i asocijacijama o ubijanju, "gde su oni ubili ipak malo više nego mi", pa smo mi samim tim moralno nadmoćniji. Ovoj naciji treba oslobođenje od tih tema i stvarni početak obnavljanja normalnog života.

Ne zaboravite, Srbija je sila koja je poražena u ratu i tako se tretira. Ko to ne shvata ili ne prihvata, stalno se vrti u začaranom krugu priče o pravdi.

I, zaista neverovatno koliko priče o pravdi kod jednog naroda koji ne poštuje ni pravdu, ni sopstvene zakone. Mada, to zapravo nije neverovatno, nego Logično.



Ja sam prvi koji trazi i zahteva da se nasi zlocinci osude i da se krivi kazne i izvine za njihove zrtve. Ali to mi daje za pravo da trazim pravdu i za Srpske zrtve. Niti relativizujem ono sto su Srbi uradili zato sto su drugi to isto Srbima uradili, vec trazim da se svi ISTO kazne i sve zrtve ISTO tretiraju. Vi ocigledno smatrate da su naze Zrtve beznacajnije i nase Majke manje tuzne cim dajete prednost jednim nad drugim zrtvama. Pomirenja nece biti dok se svi zlocinci ne kazne bili oni iz Hrvatske, BH federacje RS, Srbije, Kosova, jer se velika vecina naroda nece "pomiriti" sa time da su oni nekaznjeno klali i ubijali a mi se sa njima "pomirujemo". To nije pomirenje, ako uopste znate znacenje te reci. Pomirenje je kad obe strane prihvate odgovornost za ono sto su radile, kazne svoje krivce i priznaju zrtve tudje strane koje su izazvali.
mariopan mariopan 10:10 28.05.2011

Re: Iluzija kraja


Ova vrsta jednostrane "dobre volje" oslobađa od odgovornosti ostale aktere a na duge vremenske staze vodi u nove zločine, kao što Istorija Balkana i pokazuje.

cerski

Upravo to je cilj relativizacije zločina prema Srbima, da drugi budi oslobođeni odgovornosti....da bi to moglo da se sprovede u delo treba ispirati mozak narodu do besmisla - da svoje žrtve ne pominje i da ih - ZABORAVI?

Kako se to radi najefikasnije?

Ispiranjem mozga "relativizacijom" kad god se ti zločini pomenu i - UĆUTKAVANJEM .

Sramota.
Hansel Hansel 10:46 28.05.2011

Re: Iluzija kraja

madoxxx

Od prvog velikog slova do poslednje tačke se slažem (praktično isto napisao sam ispod...)
mariopan mariopan 10:51 28.05.2011

Re: Iluzija kraja

Ja sam prvi koji trazi i zahteva da se nasi zlocinci osude i da se krivi kazne i izvine za njihove zrtve. Ali to mi daje za pravo da trazim pravdu i za Srpske zrtve. Niti relativizujem ono sto su Srbi uradili zato sto su drugi to isto Srbima uradili, vec trazim da se svi ISTO kazne i sve zrtve ISTO tretiraju. Vi ocigledno smatrate da su naze Zrtve beznacajnije i nase Majke manje tuzne cim dajete prednost jednim nad drugim zrtvama. Pomirenja nece biti dok se svi zlocinci ne kazne bili oni iz Hrvatske, BH federacje RS, Srbije, Kosova, jer se velika vecina naroda nece "pomiriti" sa time da su oni nekaznjeno klali i ubijali a mi se sa njima "pomirujemo". To nije pomirenje, ako uopste znate znacenje te reci. Pomirenje je kad obe strane prihvate odgovornost za ono sto su radile, kazne svoje krivce i priznaju zrtve tudje strane koje su izazvali.

Tako je.
fantomas fantomas 11:54 28.05.2011

Re: Iluzija kraja

mariopan
Ja sam prvi koji trazi i zahteva da se nasi zlocinci osude i da se krivi kazne i izvine za njihove zrtve. Ali to mi daje za pravo da trazim pravdu i za Srpske zrtve. Niti relativizujem ono sto su Srbi uradili zato sto su drugi to isto Srbima uradili, vec trazim da se svi ISTO kazne i sve zrtve ISTO tretiraju. Vi ocigledno smatrate da su naze Zrtve beznacajnije i nase Majke manje tuzne cim dajete prednost jednim nad drugim zrtvama. Pomirenja nece biti dok se svi zlocinci ne kazne bili oni iz Hrvatske, BH federacje RS, Srbije, Kosova, jer se velika vecina naroda nece "pomiriti" sa time da su oni nekaznjeno klali i ubijali a mi se sa njima "pomirujemo". To nije pomirenje, ako uopste znate znacenje te reci. Pomirenje je kad obe strane prihvate odgovornost za ono sto su radile, kazne svoje krivce i priznaju zrtve tudje strane koje su izazvali.

Tako je.


draga mariopan i ostali, čemu honorarcima objasnjavati elementarno ljudsku potrebu saosecanja sa svim zrtvama?
oni broje jedino zrtve sa unapred utvrđenim nacionalnim predznakom.
za njih to nije pitanje empatije, vec profitabilnosti.
dragan7557 dragan7557 15:15 28.05.2011

Re: Iluzija kraja

Najbolji način da se izbegne spostvena krivica jeste "ukazivanje nadruge slične primere"

Hvala što ste mi otvorili oči, ja sam do sada živeo u ludačkom ubeđenju da je najbolji način da se izbegne sopstvena krivica: ne činjenje krivičnih dela.

Naravno ja sam poprilično neupdejtovan.

cerski
Hansel Hansel 15:41 28.05.2011

Re: Iluzija kraja

ja sam do sada živeo u ludačkom ubeđenju da je najbolji način da se izbegne sopstvena krivica: nečinjenje krivičnih dela.



Svaka čast za ovo!
loader loader 00:15 29.05.2011

Re: Iluzija kraja

madoxxx

Vi ocigledno smatrate da su naze Zrtve beznacajnije i nase Majke ...

Vi očigledno imate problem sa zaključivanjem. Niti sam išta slično pomenuo, niti sam pomislio. Ali, vama je u nedostatku argumenata izgleda neophodno da nešto i izmislite, kako bi vam priča delovala održivije i patetičnije.

Rekoh, mi treba da osudimo naše, a oni svoje zločince.

To nije pomirenje, ako uopste znate znacenje te reci. Pomirenje je kad obe strane prihvate odgovornost za ono sto su radile, kazne svoje krivce i priznaju zrtve tudje strane koje su izazvali.

Zanimljivo.
Niste čuli da su Nemci nakon II Sv. rata bili kažnjavani i izvinjavali se, kao poraženi, a Amerikanci kao pobednici ne? Negde je neki saveznički vojnik svakako napravio zločin. Ja ipak ne čuh da je bilo kažnjavanja i suđenja. Srbija je izgubila rat. Ako niste znali, evo prilike da to saznate. Dalje zaključujte sami.

To što vi u svom komentaru pričate jeste upravo ono kako mali Perica zamišlja politiku.
Što se pravde i ljubavi prema svom narodu tiče, eno prilike među siromašnnima i nemoćnima, pa krenite da pomažete, na bilo koji način. Ovo što ovde govorite srpskom narodu ne pomaže (već ga održava u stanju koje ga je u ovakav glib i dovelo). To pomaže samo da nahranite sujetu, stvarajući sliku nekakve solidarnosti i čovekoljupstva. Dakle, humanitarni rad je za to prava stvar. Ili sveštenički poziv, ali ona varijanta bez džipa, isposnička.

loader loader 00:23 29.05.2011

Re: Iluzija kraja

dragan7557
Najbolji način da se izbegne spostvena krivica jeste "ukazivanje nadruge slične primere"

Hvala što ste mi otvorili oči, ja sam do sada živeo u ludačkom ubeđenju da je najbolji način da se izbegne sopstvena krivica: ne činjenje krivičnih dela.

Naravno ja sam poprilično neupdejtovan.

cerski



Neko prvo učini krivično delo,
a onda kaže: Ma, najbolji način da sada izbegnem ovu krivicu je ne činjenje krivičnih dela !!

Žestoko nema šta.

Niste vi neupdejtovani, dear mr Cerski, nego vam onaj ipak pomalo izražen ideološki kliše ne dozvoljava brži internet protok

No, biće bolje kad prodamo Telekom
dragan7557 dragan7557 06:35 29.05.2011

Re: Iluzija kraja

Niste vi neupdejtovani, dear mr Cerski, nego vam onaj ipak pomalo izražen ideološki kliše ne dozvoljava brži internet protok


Ču ste l' vi kad za norme, moral i PREVENCIJU?

Za vašu informaciju: LAN adsl 100,0 Mbps.

cerski
Hansel Hansel 07:49 29.05.2011

Re: Iluzija kraja

loader
Niste čuli da su se Nemci nakon II Sv. rata izvinjavali, a Amerikanci ne? Negde je neki saveznički vojnik svakako napravio zločin. Ja ipak ne čuh da je bilo kažnjavanja i suđenja. Srbija je izgubila rat. Ako niste znali, evo prilike da to saznate. Dalje zaključujte sami.

Hej, loader, a da ti poređenje nije malko prejako? Niti je srpska strana uporediva s nemačkom u WWII, niti hrvatska/muslimanska/albanska sa savezničkom; da ne govorimo da nije bilo nikakvih potpisivanja kapitulacija... Kako objašnjavaš, na kraju krajeva, da se uopšte sudi za zločine učinjene od ovih drugih strana? Ne kapiram tvoju motivaciju ako želim da budem dobronameran. Da se govori o procesu protiv NATO-a, pa još i da razumem da je to nemoguća misija, ovako...

Smejanje na (duhovitu) opasku o nečinjenju dela kao prevenciji krivice samo pokazuje da uopšte ne razumeš (ili ne želiš da razumeš) poziciju s koje se daju argumenti suprotstavljeni tvojim. O "učitavanju" relativizovanja da i ne govorim, a tek naknadnom korespondencijom takvog viđenja s konstatacijom da se pravda deli u zavisnosti od toga ko je pobednik...
mariopan mariopan 12:51 29.05.2011

Re: Iluzija kraja

O "učitavanju" relativizovanja da i ne govorim, a tek naknadnom korespondencijom takvog viđenja s konstatacijom da se pravda deli u zavisnosti od toga ko je pobednik...

Vala baš
angie01 angie01 13:43 29.05.2011

Re: Iluzija kraja

Smejanje na (duhovitu) opasku o nečinjenju dela kao prevenciji krivice samo pokazuje da uopšte ne razumeš (ili ne želiš da razumeš) poziciju s koje se daju argumenti suprotstavljeni tvojim


koji argumenti? koji pobednik?

ovde se radi o najvecem zlocinu na Balkanu posle 2. sv rata, pobijeni civili, deca, samo sto su druge nacionalnosti- osveta Turcima, halo bre, ko jos moze bilo sta da kaze na tu temu?

Sem ocekivanog prsta likovanja mariopanke, koja je istim zarom branila i radovanakaradzica!

ovo su ljudi monstrumi, ubice, jos bili organizovano skrivani po cenu stete za sve nas- koja to kolicina svesti treba da bude ukljucena, da ne postiji samo osuda za ovakava dela?!
mariopan mariopan 14:14 29.05.2011

Re: Iluzija kraja

Sem ocekivanog prsta likovanja mariopanke, koja je istim zarom branila i radovanakaradzica!

O, draga, slatka Andžo, pa ti još veruješ da će laž ponovljena sto puta postati istina ?
koja to kolicina svesti treba da bude ukljucena,


Pretpostavljam da si ti odavno u nesvesti i "isključena"ako ovo što pišem zoveš "likovanje" ?

Nešto mi nije jasno što odavno primećujem......loše sakrivaš ljubav prema Naseru Oriću jer kad god ga pomenem ti se narogušiš i nađeš lično uvređena?
Pa zar ti nije dosta što je oslobođen za ubijanje 3260 Srba i još 59 nestalih ?
Predmet tvog obožavanja pobio je toliko ljudi žena i dece na zverski način, sekirama, kamama, spaljivanjem sakaćenjem......... ali tebi to ništa ne znači...važno je samo da je ubijao ljude prave veroispovesti i nacije i sve je ok?


jer i ovi su ubijeni :
samo sto su druge nacionalnosti-


...samo za ove ti misliš da nije šteta jer su :

su druge nacionalnosti-


E, jadna ti....
Hansel Hansel 14:38 29.05.2011

Re: Iluzija kraja

angie01
koji argumenti? koji pobednik? ovde se radi o najvecem zlocinu na Balkanu posle 2. sv rata, pobijeni civili, deca, samo sto su druge nacionalnosti- osveta Turcima, halo bre, ko jos moze bilo sta da kaze na tu temu? Sem ocekivanog prsta likovanja mariopanke, koja je istim zarom branila i radovanakaradzica!ovo su ljudi monstrumi, ubice, jos bili organizovano skrivani po cenu stete za sve nas- koja to kolicina svesti treba da bude ukljucena, da ne postiji samo osuda za ovakava dela?!

Gde s' ti videla da ja pominjem pobednike? To je loader pričao, pogledaj malo bolje. A ni Turke nisam pominjao, kol'ko se sećam.

Probaj, zaista, i ti, da ne učitavaš ono što ne postoji. Zaista sam fasciniran tom zaslepljenošću, sve više mislim - tendencioznom. Aman, ko je rekao da Srebrenica nije užasan zločin, ko je rekao da Sarajevo nije smelo biti pod opsadom, ko je rekao da se smeju ubijati ljudi, halo?! Ko je rekao da je ovoga trebalo da čuvamo i ne sudi mu se? Ja bar nisam, za sebe mogu da garantujem, i vrlo dobro znam šta sam i kao tinejdžer mislio (i govorio), kako sam bežao od rata i mogućnosti da se nađem u situaciji da mi neko naređuje da činim nešto protiv svojih najdubljih uverenja. I ne dozvoljam da me iko trpa u džak kolektivne krivice, jer se nisam nikada identifikovao niti ću se identifikovati sa zločincima - bilo kojim. Niti ću ikada da mislim da masakr 7.000 ljudi, uključujući i decu može da bude bilo kako opravdan prethodnim ubistvima, kako kažu, 3-4 hiljade Srba u tom regionu (btw, koji takođe mirišu na pokušaj lokalnog genocida, ne znam šta ti misliš?).

Ukratko: nijedan se zločin ne može opravdati drugim, i to važi u oba smera.
angie01 angie01 15:09 29.05.2011

Re: Iluzija kraja

pa nisam ja jedina koja je otpratila tvoje uporne pokusaje da izravnas pesak na nacionalnoj osnovi braneci svog heroja karadzica, kao sto sada na svim blogovima koji se bave mladicem, neumorno relativizujes tako strasan zlocin- verovatno bi i na miting dosla- da si tu!

Ovo za Orica je gnusna laz, kleveta na tvom nivou-ja o njemu mislim sve najgore, kao i o njegovom pustanju na slobudu!

gde sam se ja to izjasnila licno uvredjenom u vezi ovog krvolocnog ubice?

gde sam ja ikada pokazlala da imama bilo kakav drugaciji odnos prema stvarima- zbog druge vere i nacionalnosti- za razliku od tebe-jadna ti!

angie01 angie01 15:15 29.05.2011

Re: Iluzija kraja

nijedan se zločin ne može opravdati drugim, i to važi u oba smera.


Hansel, priznajem da sam mozda nespretno vezala moj komentar za nesto sto sam kopirala iz tvog- sto mi je bio slagvort za to sto mi je muka od toliko komentara u kojima pokusava da se preokrene prica o ovako necemu strasnom!

izvini,ne odnosi se na tebe, vec na sveukupni sum, koji je neshvatljiv i nesnosan i koji pokazuje, koliko se nismo promenili i nista shvatili!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:44 29.05.2011

Re: Iluzija kraja

angie01

Ko su to "mi", i šta je trebalo da se shvati?
Hansel Hansel 16:12 29.05.2011

Re: Iluzija kraja

angie01

OK, prihvaćeno, hvala!
mariopan mariopan 19:20 29.05.2011

Re: Iluzija kraja

pa nisam ja jedina koja je otpratila tvoje uporne pokusaje da izravnas pesak na nacionalnoj osnovi braneci svog heroja karadzica, kao sto sada na svim blogovima koji se bave mladicem, neumorno relativizujes tako strasan zlocin- verovatno bi i na miting dosla- da si tu!

Pa nikad da mi linkuješ to gde sam kao branila Karadžića sve računajući da će ta laž postati istina ako je uporno pišeš po blogu? Imaš link? Zagubila?



Ovo za Orica je gnusna laz, kleveta na tvom nivou-ja o njemu mislim sve najgore, kao i o njegovom pustanju na slobudu!

gde sam se ja to izjasnila licno uvredjenom u vezi ovog krvolocnog ubice?

Ma hajde, kako gde, pa evo i ovde, prosto ne dozvoljavaš da ga pomenem? Ne treba da se izjašnjavaš , prosto ti reaguješ, skačeš da ućutkavaš i to te odaje.
Zapravo, ti skačeš na svaki pomen srpskih žrtava da relativizuješ i ućutkavaš.

Ali neće moći, Andžo, da se preskoči priča o Oriću...jer geneza zločina koji je počinio Mladić moraće da se dokazuje na sudu i tu ide priča o Oriću, zato sam ga i pomenula.
Znam da ti je teško da to razumeš ali ova dva zločina su povezana i zato ih i pominjem.

Šta bih ja uradila "da sam ovde" je vrlo zanimljivo nagađanje...pa da te obavestim da sam ja ovde, evo pišem ti....pa ako me "vidiš na mitingu" i to počneš da pišeš po blogu kao ovo za Karadžića ...molim te uslikaj me da se i ja obavestim gde sam bila i šta sam radila?

Ljub
angie01 angie01 21:18 29.05.2011

Re: Iluzija kraja

o bozememesakloni glupih a zluradih,..

32. opseracije mariopanke!
loader loader 09:45 30.05.2011

Re: Iluzija kraja

Hansel, poređenje sa onim što se zbivalo nakon drugog rata nije tu da pokaže da je, ne daj bože, naša strana isto što je u onom ratu u "praksi" bila nemačka strana, u smislu konkretnih zlodela, već je taj primer dat kako bi se ovde, tokom raasprave istakla činjenica da se pobednici i poraženi nakon rata tretiraju drugačije i da je tu pravda sasvim asimetrična. I konkretno sam napisao da se jednima sudilo, drugima ne, jer su jedni pobednici, a drugi poraženi. Šta ste vi iz toga dodatno izvukli, već nije stvar onoga što mislim i što sam napisao, već stvar vaših improvizovanja i ličnih tumačenja. Dakle, mi smo faktički (ne napismeno) izgubili rat 90-tih i to nas sve vreme prati. Naravno, ne radi se ovde o isključivim kategorijama, jer su za zločine kažnjavani (osuđivani) i ostali učesnici rata 90-tih, s tim što tas te i takve pravde ipak malo preteže na srpsku stranu, kao gubitničku stranu u ratu. Eto, pošto ovde ima puno onih koji se uporno čude kakva je to pravda, neophodno je naglasiti, po stoti put, razlog.

Inače, zar vam nije pomalo sumnjiva potreba nekih pojedinaca da prenaglašavaju svoju naklonjenost naciji kojoj pripadaju?!
A onda svaki ton koji nije "na visini rodoljubivog zadatka" proglase za nekakvu bezosećajnost za srpske žrtve itd. Ja sam gore reagovao na jednu takvu slobodu u tumačenju moje navodne nesaosećajnosti, a vi ste se nadovezali i upleli.

Opet kažem, kome je do hipermoralizma i ko baš toliko voli svoj narod (kao neki iz gornjih komentara) eno im odmah prilike da o tome ne pričaju, već da svoju plemenitu, divovsku rodoljubivost i moral pokažu kroz pomaganje sunarodnicima koji su siromašni, bolesni ili nemoćni. Ili, za čist moralizam, neka se regrutuju u askete, ili u sveštenike. Opet naglašavam, ta varijanta treba da bude bez džipa.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:42 30.05.2011

Re: Iluzija kraja

loader

Sve što se napisali može biti korektno, ali u tom slučaju ne možete upotrebljavati reč pravda.
Zašto smatrate da je VRS izgubila kada je ostvarila ratni cilj? Autonomija, entitet. Čak i da kažemo da je ta zemlja okupirana, ona je cela okupirana, i to ne sa prvenstvenim ciljem privilegovanja jednih, već radi stvaranja preduslova za nove sukobe.

Kada je reč o odnosu Srebrenice, Bratunca i ostalih, bez obzira na "stavove" (a)moralne policije, činjenica da se ne odgovara pred sudom, ili da presude imaju različitu snagu u zavisnosti od pripadnosti, tokom vremena dovodi do opravdanja zločina.

P.S. Neverovatne su posledice boljševizma, kao što zatrli "lažni građanski" moral, radi monopolizacije, indoktrinacije i manipulacije, sada moral rezervišu za u Crkvu, dok istu napadaju.
Hansel Hansel 12:47 30.05.2011

Re: Iluzija kraja

loader

Što se mene tiče, ja se trudim da zaključujem samo na osnovu izrečenog, mogu i da citiram te dve rečenice o pravdi koje su u direktnoj koliziji, ako je pravda ono što ja zamišljam, a vidim i Srđa, da jeste. Prosto, ni činjenica da je neko faktički izgubio u ratu mene ne može ubediti da je selektivnost deljenja pravde prihvatljiva, tj. da na to treba ćutati. I Hrvati se bune što je neko oslobođen za Vukovar, neko za Ovčaru (izvinjavam se ako sam nešto ovde lupio, prosto su mi te teme navrh glave pa sam sklon da zaboravim pojedinosti) - pa, ako su krivi, trebalo je da budu osuđeni, nema tu zbora. Kao što bi i zločinci sa srpske strane trebalo da budu kažnjeni i da je nekim slučajem srpska strana "pobedila". Nema za mene tu nikakve dileme, loader.
mili92 mili92 04:05 27.05.2011

FOTO ROBOT VELIKOG SRBINA

FOTO ROBOT VELIKOG SRBINA:

1. Glava Dobrice Ćosića

2. Čelo Matije Bećkovića

3. Uši Slobodana Miloševića

4. Oči Brane Crnčevića

5. Podočnjaci Veselina Djuretića

6. Obrve Vasilija Krestića

7. Zalisci Radomana Božovića

8. Nos Isidore Bjelice

9. Brkovi Momira Bulatovića

10. Obrazi Mirjane Marković

11. Usne Tome Nikolića

12. Zubi Radovana Karadžića

13. Jezik Vojislava Šešelja

14. Brada Rastislava Petrovića

15. Vrat Ratka Mladića

16. Grudi Milijane Baletić

17. Stomak Vojislava Koštunice

18. Leva ruka Željka Ražnatovića Arkana

19. Desna ruka Kapetana Dragana

20. Palac Milana Martića

21. Kažiprst Aleksandra Vučića

22. Srednjak Milovana Vitezovića

23. Domali prst Milorada Vučelića

24. Mali prst Rajka Petrov Noga

25. Struk Biljane Plavšić

26. Zadnjica Dragana Markovića Palme

27. Genitalije Milutina Mrkonjića

28. Butine Ivice Dačića

29. Leva noga Amfilohija Radovića

30. Desna noga Gojka Djoga

31. Patike Mome Kapora


... i naravno, Džej!
angie01 angie01 08:24 27.05.2011

Re: FOTO ROBOT VELIKOG SRBINA

11. Usne Tome Nikolića

21. Kažiprst Aleksandra Vučića


ovde je izgleda doslo do zamene!
NNN NNN 14:22 27.05.2011

Re: FOTO ROBOT VELIKOG SRBINA

I desna noga Rajka Petrov Noga
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:19 29.05.2011

Re: FOTO ROBOT VELIKOG SRBINA

mili92
FOTO ROBOT VELIKOG SRBINA:

1. Glava Dobrice Ćosića

2. Čelo Matije Bećkovića

3. Uši Slobodana Miloševića

4. Oči Brane Crnčevića

5. Podočnjaci Veselina Djuretića

6. Obrve Vasilija Krestića

7. Zalisci Radomana Božovića

8. Nos Isidore Bjelice

9. Brkovi Momira Bulatovića

10. Obrazi Mirjane Marković

11. Usne Tome Nikolića

12. Zubi Radovana Karadžića

13. Jezik Vojislava Šešelja

14. Brada Rastislava Petrovića

15. Vrat Ratka Mladića

16. Grudi Milijane Baletić

17. Stomak Vojislava Koštunice

18. Leva ruka Željka Ražnatovića Arkana

19. Desna ruka Kapetana Dragana

20. Palac Milana Martića

21. Kažiprst Aleksandra Vučića

22. Srednjak Milovana Vitezovića

23. Domali prst Milorada Vučelića

24. Mali prst Rajka Petrov Noga

25. Struk Biljane Plavšić

26. Zadnjica Dragana Markovića Palme

27. Genitalije Milutina Mrkonjića

28. Butine Ivice Dačića

29. Leva noga Amfilohija Radovića

30. Desna noga Gojka Djoga

31. Patike Mome Kapora


... i naravno, Džej!


I planina Emira Kusturice.
expolicajac expolicajac 04:59 27.05.2011

A najbitnije

Sve si lepo napisao ali si izostavio "polni organ" ili k...c, jel taj robot nas je sve jebao u zdrav mozak 20 godina.
spadalo92 spadalo92 05:31 27.05.2011

Re: A najbitnije

expolicajac
Sve si lepo napisao ali si izostavio "polni organ" ili k...c, jel taj robot nas je sve jebao u zdrav mozak 20 godina.


27. Genitalije Milutina Mrkonjića
dolybell92 dolybell92 07:23 27.05.2011

Re: A najbitnije

Manja korekcija

Plave oči Ratka Mladića

Duh Brane Crnčevića

Krv Biljane Plavšić

Frizuru Radovana Karadžića

Prste Vasilija Kačavende

Puši tompuse Milorada Vučelića

Uši ima, ali je gluv.

Stomak i šprehfeler Vojislava Šešelja

Nerve Slobodana Miloševića

Glas Vuka Draškovića

Emocije Zvezdana Jovanovića

Veštine Milorada Ulemeka

Bereta i naočari Franka Simatovića

Hod Jovice Stanišića

Garderobu i ordenje SPC



.....



dolybell92 dolybell92 07:43 27.05.2011

Re: A najbitnije

spadalo92
expolicajac
Sve si lepo napisao ali si izostavio "polni organ" ili k...c, jel taj robot nas je sve jebao u zdrav mozak 20 godina.


27. Genitalije Milutina Mrkonjića


aneks: Muške genitalije u kombinaciji
m... Voje K. a yarak (tur.) M. Mrkonjića
NNN NNN 14:22 27.05.2011

Re: A najbitnije

Jok,
Krkobabića
Boris Drenca Boris Drenca 06:58 27.05.2011

šta sve treba znati

Oči......obične
Kosa.....obična
Visina...srednja
Težina...srednja
Osobeni znaci...nema
Broj prstiju na rukama...deset
Broj prstiju na nogama...deset
Inteligencija...prosečna

Šta ste očekivali?

Kandže?

Prevelike sekutiće?

Zelenu pljuvačku?

Ludilo?


(Ove "pesme" Leonarda Koena se setim kada god se povede razgovor o izgledu zlikovaca. LK je ovo pisao o Ajhmanu.)
fantomas fantomas 07:27 27.05.2011

Re: šta sve treba znati


ALL THERE IS TO KNOW ABOUT ADOLPH EICHMANN

EYES:......................Mediu
HAIR:......................Medium
WEIGHT:....................Medium
HEIGHT:....................Medium
DISTINGUISHING FEATURES....None
NUMBER OF FINGERS:.........Ten
NUMBER OF TOES.............Ten
INTELLIGENCE...............Medium

What did you expect?
Talons?
Oversize incisors?
Green Saliva?

Madness?

(formula koja se moze primeniti na, skoro, svakog od nas... nazalost)
bulatovic92 bulatovic92 07:09 27.05.2011

šta sve treba znati


Juče njegov saborac reče da su jednog trenutka mislili da je imao
moždani udar. Kad ono, ispostavi se, da mu je otekao mozak, kako reče.
Nije lako čoveku sa glavom Dobrice.
sybil sybil 07:14 27.05.2011

A gde je

Ceca?
bulatovic92 bulatovic92 07:23 27.05.2011

Re: A gde je

Ceca?


Ceca robuje u ćeliji koja se zaključava iznutra.
dolybell92 dolybell92 07:26 27.05.2011

Re: A gde je

Ceca mu dođe k'o novi cvet u kosi Mirjane Marković,
kad je uvenuo cvet Zorice Brunclik
NNN NNN 14:23 27.05.2011

Re: A gde je

sybil
A gde je Ceca?
Bila bi fora da mu ugrade njene silikone
sybil sybil 07:45 27.05.2011

Transkripti razgovora snimljenih 1992.

Mladić: Halo! General Mladić!

Vukašinović: Pukovnik Vukašinović

Mladić: Vukašinoviću! Ratko?

Vukašinović: Mirko, Mirko.

Mladić: Šta imaš spremno ti za dejstvo?

Vukašinović: Imam gore ove iz Hreše.

Mladić: Kuda možeš da tučeš?

Vukašinović: Pa mogu ovamo do kasarne.

Mladić: Je li možeš da tučeš Velušiće?

Vukašinović: Može.

Mladić: Je li imaš nanišanjeno cilj tamo? (!)

Vukašinović: Imam.

Mladić: Je li imaš ili nemaš?

Vukašinović: Imam. Imam!

Mladić: Za koliko vremena možeš?

Vukašinović: Pa, eto, za pet do deset minuta maksimalno.

Mladić: A, reci mi, možeš li da tučeš Baščaršiju?

Vukašinović: Može. Mogu, mogu.

Mladić: Po Baščaršiji, plotun pali!!!

Vukašinović: Razumem!

Mladić (malo kasnije): General Mladić. Bez panike. Ko si ti, prvo?

Vukašinović: Vukašinović

Mladić: Vukašinović? Pukovnik? Direktnim pogocima držite pod vatrom Predsjedništvo i Skupštinu i tucite polako po intervalima dok ja ne naredim da se prekine.

Vukašinović: Razumem.

Kovačević: Ovde Kovačević.

Srpski Oficir XY: Kovačeviću, naređenje generala Mladića da držiš pod vatrom Skupštinu i Predsjedništvo.

Kovačević: Skupštinu i Predsjedništvo? Dobro, da onda Dom milicije sada ne radim?

Srpski Oficir XY: Dom milicije? Treba, treba!

Mladić: Je li Predsjedništvo tučeno?

Srpski Oficir XY: Evo, sad će. Svakog momenta!

Mladić: Je li tučeno? On mi je rekao da je tuk'o?

Srpski Oficir XY: Ne, nije.

Mladić: Pa, šta je, koju pi... materinu me onda slagao?!

Srpski Oficir XY: Sad će da tuče! Za dva, tri, minuta!

Mladić: Je li po Baščaršiji nešto tuče?

Srpski Oficir XY: Po Baščaršiji jeste, jedan plotun.

Mladić: Čime?

Srpski Oficir XY: Pošto ne vidim, nisam siguran.

Mladić: Hajde, proveri. I još jedan plotun pali!

Srpski Oficir XY: Evo, sad će „Zijo” da tuče. Ja idem na Predsjedništvo i na Skupštinu! Je li republičku Skupštinu? U redu! „Zijo” će čaršiju tući! Idemo!

Mladić: Vukašinoviću! Šta tuku ovi odozgo sa Hreše?

Vukašinović: Tuku Predsjedništvo, Skupštinu i Baščaršiju. A prije toga su tukli Velešiće i Pofaliće.

Mladić: Tuci ponovo Velešiće, Baščaršiju, s jedne i druge strane i Predsjedništvo. Po tri plotuna, opali! Koje ciljeve mi sada predlažeš?

Vukašinović: Ja više ne bih po ovim ciljevima, prebacio bih vatru na Pofaliće.

Mladić: Nemoj, šta ćeš na Pofalićima?!

Vukašinović: Zato što smo samo jedan plotun po njima!

Mladić: Velušiće, tuci Velešiće!

Vukašinović: Velešiće.

Mladić: Velešiće tuci i Pofaliće tuci. Tamo nema srpskog življa mnogo. Tuci oko one Humske gore I Đure Đakovića. Jel' ti jasno?!

Vukašinović: Razumem.

Mladić: Idi na artiljerijsko osmatranje. Da ne mogu da spavaju! Da im razvučemo pamet njihovu!!! Predsjedništvo mi još jedan plotun opali.

Vukašinović: Razumem...

Mladić: Šef ovde.

Kraljević, srpski oficir: Molim!

Mladić: Zeleni Jadar tuci slobodno! Ko im j... mater!

Kraljević: Razumeo! Ako dozvoljavate, odmah ćemo „pokupiti”!

Mladić: Zeleni Jadar tuci, samo nemoj fabriku dirati pošto nam trebaju mašine... Zeleni Jadar, odmah plotun pali i imaš li dobru vezu sa našim da njih ne pokupiš...

Kraljević: Ništa se vi ne sekirajte!

Mladić: Samo cepaj, šefe! U živo meso samo!

Kraljević: Zdravo!

Mladić: Po Srebrenici direktno nemojte da tučete, a okolo tucite sve redom!

Srpski oficir XY: Jasno! Pa, tukli smo danas...

Mladić: Ništa to! Samo u živo meso, ništa nemoj samo u živo meso!

Obilazite ta njihova brda, oni nemaju oružja sa ubitačnim oružjem, oni samo imaju poneku „zolju”, imaju puške one obične i to je sve, trista metara od brda, zaobiđi, preseci komunikaciju, nema navodno ni vode, ni struje, ni hrane, ni ništa – samo bežat.

Srpski oficir XY: Jasno!
bandina bandina 08:38 27.05.2011

Re: Transkripti razgovora snimljenih 1992.

Samo u živo meso


...horor...
dragan7557 dragan7557 09:00 27.05.2011

Re: Transkripti razgovora snimljenih 1992.

bandina
Samo u živo meso


...horor...

Jok svakodnevnica.

cerski
rayzippo rayzippo 10:05 27.05.2011

Re: Transkripti razgovora snimljenih 1992.

dragan7557

bandina
Samo u živo meso...horor...Jok svakodnevnica.cerski


jok...vojna terminologija
dragan7557 dragan7557 19:28 27.05.2011

Re: Transkripti razgovora snimljenih 1992.

rayzippo
dragan7557

bandina
Samo u živo meso...horor...Jok svakodnevnica.cerski


jok...vojna terminologija

Nekad.

cerski
madoxxx madoxxx 11:41 28.05.2011

Re: Transkripti razgovora snimljenih 1992.

Stevan Jakovljevic; Srpska trilogija, knjiga treca
Сунце је већ зашло. Топови и даље грме. На једноме крају, ваљда у безумном
страху, пустили су Бугари једну ракетлу, тражећи помоћ своје артиљерије. Али боље да
нису. Стотинама граната сручило се у том правцу и нека шума почела је да гори. У
позадини се видео такође румени одблесак ватре... На свима странама су пламсали
кратки блескови топова, док су на положајима свиткале гранате и стварале челични
бедем...
Темпо ватре одржаван је целе ноћи...
Са првим освитком дана топови су почели јаче да дејствују. Непријатељски
заклони су сравњени са површином земље. Паљба се сад тренутно преноси у позадину
непријатеља и гранате засипају путеве, јаруге, кидају телефонске везе и разарају сваки
објекат који се могао видети... Челични талас ширио се преко брда и долина. Под
навалом граната шуме су гореле... Онда се ватрени застор померао постепено уназад,
да се најзад заустави на непријатељским рововима, рушећи и последње бедне остатке.
....
Над нашим рововима засјакташе шлемови и један вод пешака измигољи...
Застали су неодлучно... Онда се растурише у стрелце и са приправним пушкама
кретоше преко оних рушевина и разривене земље... За њима је журио и један без
пушке, мали, шепав, у чизмама... Танасије. Пред остацима ровова застали су,
зверајући на све стране. Неколицина приђоше обазриво... За њима су ишли остали...
Прескочише ровове непријатељске... Враћали се и нешто загледали... Пошли затим
лево и десно, дуж ровова.
Танасије се исправи:
— Браћо, сви су мртви... Хајте брже!
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 17:04 30.05.2011

Re: Transkripti razgovora snimljenih 1992.

jok...vojna terminologija

za razliku od onih koji su se iživljavali nad mrtvima
No nanaš dragi domaćin je na spisak stavio gro ljudi čiji je život bio obeležen borbom protiv režima J.Broza zvanog Tito
kad smo već kod apologija zločina
pa brozov Blajburg je bio brojčano daleko veči
sve je ostalo isto
bosansko /krajiški srbi egzakutori
siroti mali podrinjski fašisti žrtve
aleksanadar aleksanadar 07:54 27.05.2011

Младићи

Ćosića... Bećkovića... Djuretića... Krestića... Božovića... Bjelice... Bulatovića... Marković... Karadžića... Šešelja... Baletić... Arkana... Kapetana Dragana... Martića... Vitezovića... Noga... Plavšić... Radovića... Djoga... Kapora


Неки од поменутих нису више међу нама, а неки су се (најзад) повукли у заслужену политичку мировину...

Дочим, помињање:

Tome Nikolića... Vojislava Koštunice... Aleksandra Vučića... Milorada Vučelića... Dragana Markovića Palme... Milutina Mrkonjića... Ivice Dačića


саопштава нам да и у редовима актуелне српске политичке елите (!?) има младића, тј. јаких и на речи и на делу.

А поједини нам (као наречени Палма) притом показују своју голу задњицу!


dragan7557 dragan7557 08:59 27.05.2011

Re: Младићи

А поједини нам (као наречени Палма) притом показују своју голу задњицу!

On, čo'ek smatra to ipak pristojnijim od:

aneks: Muške genitalije u kombinaciji
m... Voje K. a yarak (tur.) M. Mrkonjića


Ipak palma je prost seljak sa starijim tipom morala, od ovi' sada.

cerski
highshalfbooze highshalfbooze 08:56 27.05.2011

Koja slučajnost

Znači, tog velikog Srbina je u apsanu oterao mali od ušiju.
seceranac seceranac 09:22 27.05.2011

tuca

ma sta neko miliso o Mladicu i ostalima sa spiska ovo gore napisano ipak najvise kaze o autoru ovog teksta.

Ukratko JADNO

Da sam na mestu nekoga od pomenutih ja bi ga tuzio ili istukao
aleksanadar aleksanadar 09:35 27.05.2011

Re: tuca

Ukratko JADNO


Јесте.

Некад били грозни, а данас су јадни.
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:40 27.05.2011

Re: tuca

seceranac
ma sta neko miliso o Mladicu i ostalima sa spiska ovo gore napisano ipak najvise kaze o autoru ovog teksta.Ukratko JADNODa sam na mestu nekoga od pomenutih ja bi ga tuzio ili istukao

U živo meso, nego šta! Taj usklik "u živo meso samo" epilog je svih onih beseda akademika i književnika krajem osamdesetih u Francuskoj 7, svih intervjua ratnih huškača dnevnom listu "Politika", čiji je autor Milorad Vučelić (1991.), TV nastupa patriota i rodoljubaca na RTS propagandoj mašini, svih kolumni, uvodnika i mrziteljskih tekstova urednika i novinara "Politike", "Politike ekspres", "Večernjih novosti".... Ratko Mladić je njihov zajednički zločinački poduhvat i projekat!
buba_truba buba_truba 09:48 27.05.2011

Re: tuca

seceranac
Ukratko JADNO

aleksanadar
Јесте.

Što više čitam Filipa i sva njegova promišljanja, sve više cenim onog odvratnog mi Aleksandra Tijanića.
Jeste, baš je jadno to stanje i saznanje.
seceranac seceranac 10:12 27.05.2011

Re: tuca

Filip Mladenović
seceranac
ma sta neko miliso o Mladicu i ostalima sa spiska ovo gore napisano ipak najvise kaze o autoru ovog teksta.Ukratko JADNODa sam na mestu nekoga od pomenutih ja bi ga tuzio ili istukao

U živo meso, nego šta! Taj usklik "u živo meso samo" epilog je svih onih beseda akademika i književnika krajem osamdesetih u Francuskoj 7, svih intervjua ratnih huškača dnevnom listu "Politika", čiji je autor Milorad Vučelić (1991.), TV nastupa patriota i rodoljubaca na RTS propagandoj mašini, svih kolumni, uvodnika i mrziteljskih tekstova urednika i novinara "Politike", "Politike ekspres", "Večernjih novosti".... Ratko Mladić je njihov zajednički zločinački poduhvat i projekat!


jel si ti to za vracanje verbalnog delikta?
da zabranis akademicima i knjizevnicima da kazu sta misle? ili da im odredis sta ce da misle pa onda odobris da kazu sta misle?

stara dobra evropa u koju se toliko kunes je uvek gusila slobodu misljenja i govora, svako ko kaze ono sto nekom establismentu ne odgovara se bez suda proglasava za podstrekivanje na zlocinacki poduhvat i govor mrznje, hapsi i zatvara.

jos jednije
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:13 27.05.2011

Re: tuca

buba_truba

seceranacUkratko JADNO

aleksanadarЈесте.Što više čitam Filipa i sva njegova promišljanja, sve više cenim onog odvratnog mi Aleksandra Tijanića. Jeste, baš je jadno to stanje i saznanje.

HVALA na komplimentu!
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:16 27.05.2011

Re: tuca

seceranac

Filip Mladenović

seceranacma sta neko miliso o Mladicu i ostalima sa spiska ovo gore napisano ipak najvise kaze o autoru ovog teksta.Ukratko JADNODa sam na mestu nekoga od pomenutih ja bi ga tuzio ili istukaoU živo meso, nego šta! Taj usklik "u živo meso samo" epilog je svih onih beseda akademika i književnika krajem osamdesetih u Francuskoj 7, svih intervjua ratnih huškača dnevnom listu "Politika", čiji je autor Milorad Vučelić (1991.), TV nastupa patriota i rodoljubaca na RTS propagandoj mašini, svih kolumni, uvodnika i mrziteljskih tekstova urednika i novinara "Politike", "Politike ekspres", "Večernjih novosti".... Ratko Mladić je njihov zajednički zločinački poduhvat i projekat!jel si ti to za vracanje verbalnog delikta?da zabranis akademicima i knjizevnicima da kazu sta misle? ili da im odredis sta ce da misle pa onda odobris da kazu sta misle?stara dobra evropa u koju se toliko kunes je uvek gusila slobodu misljenja i govora, svako ko kaze ono sto nekom establismentu ne odgovara se bez suda proglasava za podstrekivanje na zlocinacki poduhvat i govor mrznje, hapsi i zatvara. jos jednije


Pa nije fer da samo Ratko Mladić odgovara pred sudom za ratne zločine! Šta ćemo sa onima koji su ga stvorili, podstrekivali, podržavali? Ne zaboravite da je podstrekivanje na zločin takodje krivično delo, a ne verbalni delikt!
aleksanadar aleksanadar 10:22 27.05.2011

Re: tuca

evropa u koju se toliko kunes je uvek gusila slobodu misljenja i govora...


Одувек је Европа (пише се, иначе, великим словом) била непријатељ Србије, мада Србија - авај! - припада Европи.

Зато су Србији увек били наклоњени народи Азије, Африке и Антарктика...

Констатовао је то у своме Дневнику ("Време змија и акрепа" ) и аутор романа "Далеко је сунце":


"Mi, Srbi, konačno više nemamo razloge da verujemo u Evropu kao poredak duhovnih i moralnih vrednosti. U ovom veku Evropa je izazvala dva svetska rata; ona je postojbina militantnih ideologija i revolucija; Evropa je postojbina rasizma i nacionalizma. Evropa je, sa Britanijom, najveći i najduži kolonizator na planeti. Evropa je danas satrap američkog hegemonizma, policajstva i kontrole nad malim i nerazvijenim narodima."

"Kakav treba da bude stav srpskog naroda prema Evropi? Od njene agresije, potčinjavanja i eksploatacije, možemo se spasavati, ali ne i spasti, samo podređivanjem njenim ciljevima i njenim interesima. Moramo postati evropski vazali. Moramo kao Bugari, to jest kao vazali da preživimo ofanzivu Amerike na Balkan i satrapsku politiku Evrope."

"Ja mrzim Evropu jer je namerna da uništi moj narod. I mrzeću je sve dok ubija Srbiju i Crnu Goru. Evropa nije na raskršću, kako misli Istorijski institut SANU. Evropa ima svoj jasno postavljeni cilj: da satrapstvom Americi potčini Rusiju, a da bi potčinila Rusiju i osvojila njene sirovine i energente, mora da osvoji i potčini Balkan i Srbiju. Tom potčinjavanju suprotstavio se srpski narod uz snažnu moralnu podršku grčkog naroda i dela makedonskog. Ostali su se predali i ponudili se da pomažu agresiju na Srbiju."


* * *

Ово што је Добрица Ћосић написао и објавио није, дабоме, никакав "деликт мишљења".

То је обична глупост.
Hansel Hansel 12:59 27.05.2011

Re: tuca

Filip
Ne zaboravite da je podstrekivanje na zločin takodje krivično delo, a ne verbalni delikt!

Svako ko mu je naredio da čini zločine treba da odgovara, a u podstrekivanje, u njegovom slučaju, prosto ne mogu da verujem - punoletna osoba, u srednjim godinama, general - ako je bilo dovoljno da ga neko podstiče da čini zločine da bi ih on učinio, onda bi mogao da se brani neuračunljivošću. Mada ja ne mogu da prihvatim da iole svesna osoba može da učini zločin, pa još takvih razmera...
aleksanadar aleksanadar 13:17 27.05.2011

Re: tuca

ja ne mogu da prihvatim da iole svesna osoba može da učini zločin...


Може, нажалост. Потпуно свесно.
seceranac seceranac 00:28 28.05.2011

Re: tuca

aleksanadar
evropa u koju se toliko kunes je uvek gusila slobodu misljenja i govora...


Одувек је Европа (пише се, иначе, великим словом) била непријатељ Србије, мада Србија - авај! - припада Европи.

Зато су Србији увек били наклоњени народи Азије, Африке и Антарктика...

Констатовао је то у своме Дневнику ("Време змија и акрепа" ) и аутор романа "Далеко је сунце":


"Mi, Srbi, konačno više nemamo razloge da verujemo u Evropu kao poredak duhovnih i moralnih vrednosti. U ovom veku Evropa je izazvala dva svetska rata; ona je postojbina militantnih ideologija i revolucija; Evropa je postojbina rasizma i nacionalizma. Evropa je, sa Britanijom, najveći i najduži kolonizator na planeti. Evropa je danas satrap američkog hegemonizma, policajstva i kontrole nad malim i nerazvijenim narodima."

"Kakav treba da bude stav srpskog naroda prema Evropi? Od njene agresije, potčinjavanja i eksploatacije, možemo se spasavati, ali ne i spasti, samo podređivanjem njenim ciljevima i njenim interesima. Moramo postati evropski vazali. Moramo kao Bugari, to jest kao vazali da preživimo ofanzivu Amerike na Balkan i satrapsku politiku Evrope."

"Ja mrzim Evropu jer je namerna da uništi moj narod. I mrzeću je sve dok ubija Srbiju i Crnu Goru. Evropa nije na raskršću, kako misli Istorijski institut SANU. Evropa ima svoj jasno postavljeni cilj: da satrapstvom Americi potčini Rusiju, a da bi potčinila Rusiju i osvojila njene sirovine i energente, mora da osvoji i potčini Balkan i Srbiju. Tom potčinjavanju suprotstavio se srpski narod uz snažnu moralnu podršku grčkog naroda i dela makedonskog. Ostali su se predali i ponudili se da pomažu agresiju na Srbiju."


* * *

Ово што је Добрица Ћосић написао и објавио није, дабоме, никакав "деликт мишљења".

То је обична глупост.


manje vise sto je gusila po svetu (za prave gusila i trovala i ubijala i glave i ruke odsecala), nego evropa (malim slovom) gusi slobodu govora svojim gradjanima u svojim zemljama - cim neko pisne zavrsi u zatvoru

ma ko sta mislio o SAD ali tamo ipak svako moze bez posledica da kaze sta misli cak i ako to podrazumeva govor mrznje i podstrekivanje na nasilje - evrpa je u tom smislu jos u srednjem veku
aleksanadar aleksanadar 08:05 28.05.2011

Re: tuca

evrpa je u tom smislu jos u srednjem veku


Дакле: "еврпа" - малим словима, а "САД" - великим?
outcast outcast 13:20 28.05.2011

Re: tuca

seceranac
ma sta neko miliso o Mladicu i ostalima sa spiska ovo gore napisano ipak najvise kaze o autoru ovog teksta.Ukratko JADNODa sam na mestu nekoga od pomenutih ja bi ga tuzio ili istukao



Da li osam preporuka za ovaj post znaci da bi i oni tukli?

Covek ne treba da ide nigde dalje niti da cita ista drugo osim komentara na ovom blogu pa da stekne prilicno dobar utisak o zlu koje jos uvek vlada Srbijom. Klica tog zla, posadjena pre dvadeset godina od strane akademskih bastovana se lepo primila i izdrasla u jedno veliko ogromno stablo na kome radjaju plodovi tog zla. To su oni ljudi koji i dalje cvrsto veruju da su Srbi ugrozeni narod i da su zlocini pocinjeni u njegovo ime samo jedna neprijatnost ali i te kako neophodni za sacuvanje srpskog bica. Naprosto, nije se moglo bez toga jer su Srbi prakticno bili naterani da cine zlocine da bi se odbranili!!!
milisav68 milisav68 14:26 28.05.2011

Re: tuca

Klica tog zla, posadjena pre dvadeset godina

Posadjena je mnogo ranije....
seceranac seceranac 12:09 29.05.2011

Re: tuca

evropa malim jer nema nista veliko u njoj osim istorije zlocina pocinjenih iznova i iznova tokom proteklih milenijuma i velikih zlocinaca koje jos uvek velicaju na svakom koraku (ironije radi mnoge znacajne evropske institucije su smestene u bulevaru koji nosi ime najveceg zlocinca 20tog veka a evropska unija kuje novcice i stmpa markice sa njegovim likom),
SAD velikim zato sto je skracenica a i njeni zlocini (ukljucujuci i dve A bombe) jos uvek ne mogu ni prici velikim evropskim zlocinima
seceranac seceranac 12:14 29.05.2011

Re: tuca

outcast
seceranac
ma sta neko miliso o Mladicu i ostalima sa spiska ovo gore napisano ipak najvise kaze o autoru ovog teksta.Ukratko JADNODa sam na mestu nekoga od pomenutih ja bi ga tuzio ili istukao



Da li osam preporuka za ovaj post znaci da bi i oni tukli?


u sistemu koji ne moze da te zastiti od ljudi koji osudjuju bez suda i treba da tuku

Covek ne treba da ide nigde dalje niti da cita ista drugo osim komentara na ovom blogu pa da stekne prilicno dobar utisak o zlu koje jos uvek vlada Srbijom. Klica tog zla, posadjena pre dvadeset godina od strane akademskih bastovana se lepo primila i izdrasla u jedno veliko ogromno stablo na kome radjaju plodovi tog zla.


U pravu si - ne treba ici dalje da bi se stekao utisak da je srbija puna ljudi koji se kunu u demokratiju a tu su da osude bez sudjenja, da zabrane slobodno misljenje, da zabrane intelekutalcima da misle i da kazu sta misle, da ponovo uvode dozvole samo za postenu inteligenciju a sve drugo proglasavaju zlom ...
dolybell92 dolybell92 00:13 30.05.2011

Re: tuca


То је обична глупост.


Како су трагичне особе које читав живот
мрзе неког или нешто... и које не умеју да се
смеју и немају духа... мора да се осећају као
затвореници, а нису у затвору.
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 17:18 30.05.2011

Re: tuca

U živo meso, nego šta! Taj usklik "u živo meso samo" epilog je svih onih beseda akademika i književnika krajem osamdesetih u Francuskoj 7, svih intervjua ratnih huškača dnevnom listu "Politika", čiji je autor Milorad Vučelić (1991.), TV nastupa patriota i rodoljubaca na RTS propagandoj mašini, svih kolumni, uvodnika i mrziteljskih tekstova urednika i novinara "Politike", "Politike ekspres", "Večernjih novosti".... Ratko Mladić je njihov zajednički zločinački poduhvat i projekat!

a pre toga bio je raj
a svi oni sproću ratka "meleci pegamberovi "
Vi ne shvatate da takvi kao vi dugoročno opravdavaju i relativiziraju zločin.
Jer mladić je preterao u odmazdi prema ubicama i palikućama iz Bratunca i kravice. Baška, zbog njih je morao povući Milovanovića iz Bihaća.
Mogao ih opasnost eliminirat drugačije.
Ali ako vi stavljate u jasnu vezu Ratka Mladića kao produk borbe protiv Brozovog režima i ideologije a njega kao rušitelja ustava iz 74e vi ga suštinski branite
osim ako mislite da će "istorija" dokazat da se istina krije u kvizovima "tito-revolucija-mir" a da je kod Đuretića sve Laž da će Amerika i engleska bit zemlja samoupravljača onda će vaše uzročnosti pobjedit
ako ne
onda svatite da se mladičev zločin svodi na nevine žrtve i na "ubojstvo bez suđenje banditima" a ne na rušenje "velikosrpske hegemonije josipa broza".
Osim toga Mladićevu vojsku su uglavnom činili oni koji su u familiji imali boračke peMzije. Mladićeva vojska je bila vojska iz mjesta koje su davale spomeničare i borce NOBa
trebalo im je 50 g da svate da su ih zajebali i da su se za qurac borili
zlo koje je učinala VRS proizlazi iz te frustracije i straha od ponavljanja 41e.


fantomas fantomas 18:57 30.05.2011

Re: tuca

antemuralis_ortodoks
U živo meso, nego šta! Taj usklik "u živo meso samo" epilog je svih onih beseda akademika i književnika krajem osamdesetih u Francuskoj 7, svih intervjua ratnih huškača dnevnom listu "Politika", čiji je autor Milorad Vučelić (1991.), TV nastupa patriota i rodoljubaca na RTS propagandoj mašini, svih kolumni, uvodnika i mrziteljskih tekstova urednika i novinara "Politike", "Politike ekspres", "Večernjih novosti".... Ratko Mladić je njihov zajednički zločinački poduhvat i projekat!

a pre toga bio je raj
a svi oni sproću ratka "meleci pegamberovi "
Vi ne shvatate da takvi kao vi dugoročno opravdavaju i relativiziraju zločin.
Jer mladić je preterao u odmazdi prema ubicama i palikućama iz Bratunca i kravice. Baška, zbog njih je morao povući Milovanovića iz Bihaća.
Mogao ih opasnost eliminirat drugačije.
Ali ako vi stavljate u jasnu vezu Ratka Mladića kao produk borbe protiv Brozovog režima i ideologije a njega kao rušitelja ustava iz 74e vi ga suštinski branite
osim ako mislite da će "istorija" dokazat da se istina krije u kvizovima "tito-revolucija-mir" a da je kod Đuretića sve Laž da će Amerika i engleska bit zemlja samoupravljača onda će vaše uzročnosti pobjedit
ako ne
onda svatite da se mladičev zločin svodi na nevine žrtve i na "ubojstvo bez suđenje banditima" a ne na rušenje "velikosrpske hegemonije josipa broza".
Osim toga Mladićevu vojsku su uglavnom činili oni koji su u familiji imali boračke peMzije. Mladićeva vojska je bila vojska iz mjesta koje su davale spomeničare i borce NOBa
trebalo im je 50 g da svate da su ih zajebali i da su se za qurac borili
zlo koje je učinala VRS proizlazi iz te frustracije i straha od ponavljanja 41e.





voleo bih da upoznam osobu koja je ispratila tok tvojih misli, i jos ti za to dala preporuku.
taj mozak je cist sex...
1234dn 1234dn 10:19 27.05.2011

nemate pojma


"Jedan od balkanskih krvnika najzad će stati pred lice pravde. General Ratko Mladić će pred Sudom za ratne zločine odgovarati za monstruozne postupke i naredbe tokom troipogodišnje opsade Sarajeva i osvajanja Srebrenice jula 1995. "

Tipicno preseravanje onoga ko "mnogo zna" o stvarima o kojima ne zna zapravo nista ili zna malo, onako iz novina ili druge ruke. U JEDNOM PASUSU DVE SUSTINSKE GRESKE!
U samo jednom pasusu.

1. Opsada Sarajeva? Da li je vama poznato da su Srbi drzali centralno gradsko naselje - Grbavicu cijeli rat (opstina Novo Sarajevo, u kojoj je popisu zivjelo procentualno najvise Srba u gradu i u kojoj je skoro 70 odsto zemljista po katastru pripadalo bas njima) Da li vi znate da je Trebevic , planina iznad Srajeva koja se naslanja na Romanju od pamtivijeka bila u ogromnoj vecini naseljena Srbima. O Romaniji da i ne pricam. Pa gdje su ti ljudi mogli da drze svoje polozaje sem pored svojih kuca? Pogledajte ko je gdje zivio u sarajevskoj opstini prije rata i sve ce vam biti jasno. Ajde malo da se ukljuci mozak i da prestane ta imbecilna prica o tome da je 159.000 Srba (po popisu iz 1991. godine) zapravo "AGRESORI" na grad u kome su rođeni ili su živjeli u i oko njega.

2. Osvajanje Srebrenice. Srbi su živjeli prije rata varoši Srebrenica. U samoj varosi većinski su bili muslimani, a u okolniom selima dominiralo je srpsko stanovnistvo. 50 sela i zaselaka je pobio i popalio Oric sa svojim ljudima. Bas zato sto su bila neprijateljska, srpska. Osvajati optinu u kojoj zivite je besmisleno. Dakle, jasan građanski, seljacki, vjerski rat, kako već hoćete da ga zovete. Sve druge price o "agresiji" su dostojen onoga idiota Šeja iz NATO štaba za propagandu.

Da li je u BiH bilo zločina - jeste. Da li su ih činili Srbi? Jesu. Da li su Srbi odgovarali? Jesu. Cjelokupan vojni vrh, predsjednik republike, predsjednik Skupšrine itd završili su u Hagu. Da li je ubijeno skoro 30 000 Srba u tom ratu? Jeste. Ko je odgovarao? Orić dobio GODINU DANA, pa pušten. Rasim Delić dobio godinu dana za učešće mudzahedina koji su odsjecali glave po Ozrenu! O drugim zločinima nema ni govora....Da li je Mladić zapovjedao streljaljem po Srebrenici i koliko je odgovoran ja to ne znam. A ne znate ni vi.

Da snosi dgovornost - vjerovatno snosi. Bar po komandnoj liniji. To će morati da procijene oni koji su za to nadležni. Ono što mene nervira nije ta bezrazložna zluradost u tekstu. Ili to sto en podnosite jedan broj ljudi, pisaca, ineteltualaca itd. Svako ima svoj stil i stav. Mene nervira to što me učite šta se dešavalo na mjestima na kojima sam lično spašavao živu glavu. U Sarajevu naprimjer. Ne može se piasti baš o svemu. Niste vi taj kapacitet.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:36 27.05.2011

Re: nemate pojma

1234dn

"Jedan od balkanskih krvnika najzad će stati pred lice pravde. General Ratko Mladić će pred Sudom za ratne zločine odgovarati za monstruozne postupke i naredbe tokom troipogodišnje opsade Sarajeva i osvajanja Srebrenice jula 1995. "

Tipicno preseravanje onoga ko "mnogo zna" o stvarima o kojima ne zna zapravo nista ili zna malo, onako iz novina ili druge ruke. U JEDNOM PASUSU DVE SUSTINSKE GRESKE!
U samo jednom pasusu.

1. Opsada Sarajeva? Da li je vama poznato da su Srbi drzali centralno gradsko naselje - Grbavicu cijeli rat (opstina Novo Sarajevo, u kojoj je popisu zivjelo procentualno najvise Srba u gradu i u kojoj je skoro 70 odsto zemljista po katastru pripadalo bas njima) Da li vi znate da je Trebevic , planina iznad Srajeva koja se naslanja na Romanju od pamtivijeka bila u ogromnoj vecini naseljena Srbima. O Romaniji da i ne pricam. Pa gdje su ti ljudi mogli da drze svoje polozaje sem pored svojih kuca? Pogledajte ko je gdje zivio u sarajevskoj opstini prije rata i sve ce vam biti jasno. Ajde malo da se ukljuci mozak i da prestane ta imbecilna prica o tome da je 159.000 Srba (po popisu iz 1991. godine) zapravo "AGRESORI" na grad u kome su rođeni ili su živjeli u i oko njega.

2. Osvajanje Srebrenice. Srbi su živjeli prije rata varoši Srebrenica. U samoj varosi većinski su bili muslimani, a u okolniom selima dominiralo je srpsko stanovnistvo. 50 sela i zaselaka je pobio i popalio Oric sa svojim ljudima. Bas zato sto su bila neprijateljska, srpska. Osvajati optinu u kojoj zivite je besmisleno. Dakle, jasan građanski, seljacki, vjerski rat, kako već hoćete da ga zovete. Sve druge price o "agresiji" su dostojen onoga idiota Šeja iz NATO štaba za propagandu.

Da li je u BiH bilo zločina - jeste. Da li su ih činili Srbi? Jesu. Da li su Srbi odgovarali? Jesu. Cjelokupan vojni vrh, predsjednik republike, predsjednik Skupšrine itd završili su u Hagu. Da li je ubijeno skoro 30 000 Srba u tom ratu? Jeste. Ko je odgovarao? Orić dobio GODINU DANA, pa pušten. Rasim Delić dobio godinu dana za učešće mudzahedina koji su odsjecali glave po Ozrenu! O drugim zločinima nema ni govora....Da li je Mladić zapovjedao streljaljem po Srebrenici i koliko je odgovoran ja to ne znam. A ne znate ni vi.

Da snosi dgovornost - vjerovatno snosi. Bar po komandnoj liniji. To će morati da procijene oni koji su za to nadležni. Ono što mene nervira nije ta bezrazložna zluradost u tekstu. Ili to sto en podnosite jedan broj ljudi, pisaca, ineteltualaca itd. Svako ima svoj stil i stav. Mene nervira to što me učite šta se dešavalo na mjestima na kojima sam lično spašavao živu glavu. U Sarajevu naprimjer. Ne može se piasti baš o svemu. Niste vi taj kapacitet.



Filip Mladenović Filip Mladenović 11:00 27.05.2011

Re: nemate pojma

Zločine nisu činili Srbi, Bošnjaci, Hrvati, Albanci, već srpski fašisti, bošnjački fašisti, hrvatski fašisti, albanski fašisti... Koji naravno treba pred sudom da odgovaraju za počinjene ratne zločine.
Ja pišem o onima koji su stvorili, omogućili, podstrekivali, huškali i motivisali pomenute ratne zločince, u ovom primeru Ratka Mladića (a može i Nasera Orića, Gotovinu, Haradinaja....). O tome da oni NIKADA neće odgovarati za podstrekivanje na ratne zločine, što je takodje krivično delo!
A kada već govorite o tome da svako ima svoj stil i stav, pročitajte transkripte razgovora generala Mladića sa potčinjenim oficirima tokom opsade Sarajeva. Rečenica generala Ratka Mladića "...Velešiće tuci i Pofaliće tuci. Tamo nema srpskog življa mnogo. Tuci oko one Humske gore I Đure Đakovića. Jel' ti jasno?!" ući će u istoriju beščašća ovih prostora.

1234dn 1234dn 11:28 27.05.2011

Re: nemate pojma


Ja, istine radi, ispravih dvije sustinske i materijalne greske koje ste napavili u uvodu teksta, a vi meni odgovarate na ono - što nisam ni napisao! Zašto ljudi pobogu, pa i vi Mladenovicu, jednostavno nikada nemaju snage da kazu - OK zaletio sam se, nisam znao za te podatke itd. Nego se odmah nalazi rezervna odbrana o tome ko je koga huskao u ratu!
Pa eto vas je neko sistematski LAGAO ili ako hocete - vrsio propagandu, o tome da su Srbi "zauzeli" brda i tako drzali opkoljen grad. Da su samo oni ti koji su imali snajpere, oruzje itd. I da su jednostavnmo receno napadaci, agresori itd. Nije li i to propaganda?

Fasisti? Pa ovako. Bio sam u ratu na srpskoj strani, ali ne zato što sam "Starina Novak"ili "autetnticni srpski junak" vec zato sto sam po rođenju Srbin i zamolo nisam izgubio glavu kada je poceo rat pa sam bukvalno morao da bjezim iz istog. Dakle, u takvoj vrsti ratova ne odlucuje covjek sta zeli, VEC RADI STA MORA. Ali vi ste imali srecu da ne znate kako to izgleda.

Ljudi Mladenovicu ubijaju iz nekoliko razloga: neko iz uvjerenja, neko iz straha da ce i sam biti ubijen, neko iz osvete, a neko jer je bezdušno đubre. Najviše sam sretao ove koji su pucali na druge iz straha da će im doći pred kuću i da će biti ubijeni. Tako je vjerovatno bilo i na drugoj strani. Tu Memorandum SANU vjerujte nije imao bneko značenje. Jasenovac i druge frustarcije (bar kod Srba u Krajini i BiH) i te kako! Jer ljude ne obrazuje SANU ili bilo ko od pisaca i pjesnika kojke vi navodite (koliko ljudi ovdje bilo sta cita?) vec PORODICA.

Viđao sam uvjerene Srbe - idealiste (uglavnom su pod zemljom sada) i viđao sam one koji su ubijali iz osvete (uglavnom su zbrisali u Kanadu i druge destinacije). A oni koji su bili kako vi kazete fasisti, odnosno koji su u mojoj interpretaciji bezdušna đubrad - oni su danas preduzetnici, biznismeni Mnogi su čak i pokupovali novine i po Srbiji i ostatku regiona i diktiraju novu "evropsku politiku. U kojoj, naravno, nema propagande.

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:51 27.05.2011

Re: nemate pojma

1234dn
Ja, istine radi, ispravih dvije sustinske i materijalne greske koje ste napavili u uvodu teksta, a vi meni odgovarate na ono - što nisam ni napisao! Zašto ljudi pobogu, pa i vi Mladenovicu, jednostavno nikada nemaju snage da kazu - OK zaletio sam se, nisam znao za te podatke itd. Nego se odmah nalazi rezervna odbrana o tome ko je koga huskao u ratu! Pa eto vas je neko sistematski LAGAO ili ako hocete - vrsio propagandu, o tome da su Srbi "zauzeli" brda i tako drzali opkoljen grad. Da su samo oni ti koji su imali snajpere, oruzje itd. I da su jednostavnmo receno napadaci, agresori itd. Nije li i to propaganda?Fasisti? Pa ovako. Bio sam u ratu na srpskoj strani, ali ne zato što sam "Starina Novak"ili "autetnticni srpski junak" vec zato sto sam po rođenju Srbin i zamolo nisam izgubio glavu kada je poceo rat pa sam bukvalno morao da bjezim iz istog. Dakle, u takvoj vrsti ratova ne odlucuje covjek sta zeli, VEC RADI STA MORA. Ali vi ste imali srecu da ne znate kako to izgleda. Ljudi Mladenovicu ubijaju iz nekoliko razloga: neko iz uvjerenja, neko iz straha da ce i sam biti ubijen, neko iz osvete, a neko jer je bezdušno đubre. Najviše sam sretao ove koji su pucali na druge iz straha da će im doći pred kuću i da će biti ubijeni. Tako je vjerovatno bilo i na drugoj strani. Tu Memorandum SANU vjerujte nije imao bneko značenje. Jasenovac i druge frustarcije (bar kod Srba u Krajini i BiH) i te kako! Jer ljude ne obrazuje SANU ili bilo ko od pisaca i pjesnika kojke vi navodite (koliko ljudi ovdje bilo sta cita?) vec PORODICA. Viđao sam uvjerene Srbe - idealiste (uglavnom su pod zemljom sada) i viđao sam one koji su ubijali iz osvete (uglavnom su zbrisali u Kanadu i druge destinacije). A oni koji su bili kako vi kazete fasisti, odnosno koji su u mojoj interpretaciji bezdušna đubrad - oni su danas preduzetnici, biznismeni Mnogi su čak i pokupovali novine i po Srbiji i ostatku regiona i diktiraju novu "evropsku politiku. U kojoj, naravno, nema propagande.


Priznanje MILANA BABIĆA: "Izlazim pred ovaj Tribunal sa dubokim osećajem sramote i kajanja. Dozvolio sam sebi da učestvujem u progonu najgore vrste protiv ljudi samo zato što su Hrvati, a ne Srbi. Nevini ljudi su bili proganjani, nevini ljudi su nasilno isterani iz svojih kuća i nevini ljudi su ubijani.

Čak i nakon što sam saznao, šta se dogodilo ćutao sam o tome. Još gore, nastavio sam sa službom i kroz moje vlastite aktivnosti lično odgovoran za nehumane postupke koji su pogodili nevine ljude. Žaljenje koje osećam zbog toga je bol sa kojim moram živeti ostatak života.

Ovi zločini i moje učešće u njima nikada ne mogu biti opravdani. Ostajem bez reči kada treba da izrazim dubinu moga kajanja za ono što sam učinio i za taj uticaj moga greha na druge. Mogu samo da se nadam da iznoseći istinu, priznanjem krivice i izražavanjem mog kajanja mogu poslužiti kao primer onima koji pogrešno veruju da takva nečovečna postupanja mogu ikada biti opravdana.

Samo istina može dati šansu srpskom narodu da se rastereti kolektivne sramote. Samo priznanjem krivice ja mogu preuzeti odgovornost za sve pogrešno što sam radio. Ja se nadam da svojim kajanjem mogu bar malo olakšati patnju onima koji su patili.

Shvatio sam da nam neprijateljstva i podeljenost nikada ne mogu poslužiti da bolje živimo. Shvatio sam da naša pripadnost istoj ljudskoj vrsti je značajnija od bilo koje razlike između nas. Shvatio sam da samo kroz naše međusobno razumevanje i pomirenje možemo imati šansu da živimo kao ljudi u miru i tako obezbedimo bolju budućnost za našu decu i generacije koje dolaze.

Molio sam Boga da mi pomogne da se pokajem i zahvaljujem Bogu na šansi koju mi je pružio da izrazim svoje kajanje.

Molim moju braću Hrvate da oproste svojoj braći Srbima. Preklinjem moj srpski narod da ostavi prošlost iza sebe i okrene se budućnosti gde će dobro, saosećanje i pravda na neki način olakšati rezultate zla u kome sam i sam učestvovao.

I, na kraju, bezrezervno stavljam sebe na raspolaganje ovom Tribunalu i međunarodnom pravu."

Priznanje BILJANE PLAVŠIĆ:

"Zahvaljujem se što ste mi pružili priliku da danas govorim. Pre skoro dve godine došla sam ovde kao optužena za učešće u zločinima protiv drugih ljudskih bića, pa čak i protiv čovečnosti. Došla sam iz dva razloga: da se suočim s ovim optužbama i da poštedim moj narod - jer je bilo jasno da bi oni platili cenu bilo čijeg nedolaska. Do sada sam imala priliku da preispitam ove optužbe i da ih, zajedno s mojim braniocima, proverim i procenim. Sada sam se uverila i prihvatam da je više hiljada nevinih ljudi bilo žrtva organizovanog i sistematičnog delovanja da se uklone Muslimani i Hrvati s područja koje su Srbi smatrali svojim.

U to vreme, ja sam olako ubedila samu sebe da je ovo pitanje opstanka i samoodbrane. Ustvari, i više od toga - naše rukovodstvo, čiji sam bila neophodan deo, vodilo je poduhvat koji je za žrtve imao nebrojene nevine ljude. Objašnjenja samoodbrane i opstanka ne pružaju opravdanje. Na kraju, čak i naši sunarodnici su rekli da smo u ovom ratu izgubili svoju plemenitost. Postavljaju se očigledna pitanja: ako je ova istina sada tako jasna, zašto je ja nisam videla ranije; i - kako su naše rukovodstvo i oni koji su ga sledili mogli počiniti takva dela? Odgovor na oba pitanja je, verujem - strepnja - zaslepljujuća strepnja koja je dovela do opsesije, naročito za one od nas za koje je Drugi svetski rat živa uspomena, da Srbi više ne dopuste sebi da budu žrtve. Čineći ovo, mi u rukovodstvu smo prekršili najosnovniju dužnost svakog ljudskog bića - dužnost da se uzdrži i poštuje dostojanstvo drugih. Bili smo opredeljeni da učinimo sve što je neophodno da prevladamo.

Iako sam više puta bila upoznata s navodima o surovim i neljudskim postupcima protiv nesrba - odbila sam da se s time suočim, ili čak da ih proverim. Ustvari, ja sam se potpuno predala govorenju o nevinim srpskim žrtvama ovoga rata. Ovaj svakodnevni rad potvrdio je moje uverenje da se borimo za svoj opstanak, i da je u ovoj borbi međunarodna zajednica naš neprijatelj. I tako sam ja jednostavno poricala te navode, čak ih i ne proveravajući. Ostala sam sigurna u svom uverenju da Srbi nisu sposobni da učine nešto tako. U ovoj opsesiji da više nikada ne postanemo žrtve - dopustili smo sebi da postanemo počinioci.

Čuli ste juče, a delimično i danas, opširno o patnjama koje su ovim prouzrokovane. Ja prihvatam odgovornost za moj udeo u tome. Ova odgovornost je moja - i samo moja. Ona se ne proteže na druge lidere i njihovo pravo da se brane. Ona se zasigurno ne proteže na naš, srpski, narod, koji je već platio visoku cenu za postupke našeg rukovodstva. Saznanje da sam odgovorna za takve ljudske patnje i za kaljanje ugleda mog naroda uvek će ostati deo mene.

Postoji pravda koja zahteva život za svaki nevini život, smrt za svaku grešnu smrt. Za mene, naravno, nije moguće da odgovorim zahtevima takve pravde. Ja jedino mogu da uradim ono što je u mojoj moći i da se nadam da će to biti od neke koristi - da spoznam istinu, da je kažem i da prihvatim odgovornost. Ovo će, ja se nadam, pomoći muslimanskim, hrvatskim i srpskim nevinim žrtvama da ne postanu obuzeti gorčinom koja često postaje mržnja i koja je - na kraju - samouništavajuća.

Što se tiče mog naroda - rekla sam danas nešto ovde o njegovom ugledu. Mislim da je stoga bitno da pojasnim o čemu govorim. Danas u Beogradu, u centru Beograda, stoji pod kupolom jedna crkva, još uvek u izgradnji, a izgradnja je počela davne 1935. godine. Naš narod je istrajao u izgradnji ove crkve, posvećene čoveku, koji je - više nego iko drugi - ugrađen u biće srpskog naroda, a to je sveti Sava. Put koji je on sledio bio je obeležen samouzdržanjem i poštovanjem prema svima. Veliki diplomata, koji je stekao ugled u svom narodu i u svetu koji ga okružuje, čovek čiji je karakter duboko usađen u srpski narod.

Put i primer svetog Save su sledile velike srpske vođe, čak i u današnjem vremenu, istrajno pokazujući plemenitost i dostojanstvo čak i u najtežim okolnostima. Dovoljno je samo pomenuti vladiku Artemija Radosavljevića, koji je i dan-danas glas vapijućeg za pravdu, u onome što je za Srbe postalo - pustinja Kosovo. Na nesreću, naše rukovodstvo, uključujući mene, napustilo je ovaj put tokom poslednjeg rata. Verujem da vam je jasno da sam se ja razišla s tim liderima - premda prekasno. Ipak, to rukovodstvo bestidno nastavlja da traži odanost i podršku našeg naroda. To se čini izazivanjem straha, govorenjem poluistina kako bi se ubedio naš narod da je svet protiv nas. Ali, plodovi njihovog rada - tog rukovodstva - su jasni: grobovi, izbeglice, izolacija i ogorčenje prema celom svetu koji nas je odbacio upravo zbog tih lidera.

Neki su me upozoravali da ovo nije ni vreme ni mesto da se kaže ova istina - da bi trebalo sačekati dok ostali takođe prihvate odgovornost za njihova dela. Ali, ja verujem da ne postoji mesto ni vreme na kome je neprikladno reći istinu. Ja verujem da mi moramo da uredimo našu kuću - ostali će morati da preispitaju sebe i svoje postupke. Mi moramo da živimo u ovom svetu, a ne u pećini. Ali, dokle god zadržimo naš identitet i naš karakter - nemamo se čega bojati.

Što se tiče mene - članovi ovog sudskog veća su oni kojima je data odgovornost da sude. Vi se morate truditi da u svojoj presudi nađete bilo kakvu pravdu koju ovaj svet može da ponudi - ne samo za mene nego i za nevine žrtve ovog rata. Ja ću, međutim, uputiti jedan apel ovom Tribunalu - sudijama, tužiocima, istražiteljima - uradite sve što je u vašoj moći da pružite pravdu za sve strane. Čineći to, možda ćete biti u mogućnosti da ostvarite misiju radi koje ovaj sud postoji."





outcast outcast 13:50 28.05.2011

Re: nemate pojma

Kod teče na selu
Biljana Srbljanović
27.05.2011.

Ne znam šta da mislim. Ako čovek izgleda kao Mladić, ima ličnu kartu na ime Mladić, krije se u kući Mladića u kojoj ga posećuje rođeni sin, takođe Mladić, u čemu se sastojao nadljudski napor da se zlikovac locira i uhapsi? Da se, barem, kao Ulemek, pokrio čaršavom po glavi, pa puzao po poljani ispred avlije, pa da razumem. Ovako, stavio čovek kačket, prosto ga nakrivio u simboličnom gestu, sedi kod teče na selu i gaji pčele. The master of disguise.

I sad, iako sam svesna barem delimičnog zadovoljenja pravde, ipak i dalje ne razumem – šta je ovu državu, toliko dugo, sprečavalo da locira i uhapsi kriminalca? Ne bih da kvarim, ali ipak, zar niko ne oseća poniženje, zar se ne osećate prevarenim, dugo godina sistematski laganim, kao da vas je neko, sve ovo vreme, svesno i namerno, vukao za nos? Možda stvarno kvarim, ali ne interesuje me radost, hoću detalje, hoću celu priču, zanima me odgovornost i odgovor na najprostija pitanja – ko je i kojim sredstvima vodio ovu istragu, kada je Mladić lociran na porodičnoj adresi, koliko je meštana u selu sve to znalo i kada je tačno država odlučila da prestane da nas laže?

"Bolje ikad, nego nikad", slažem se. Ako tako postavimo stvari. Ali, zašto da stvari tako postavljamo? Ko je u javnost uopšte uveo mogućnost da Mladić nikada ne bude uhapšen? Oni što su za njim, kao, godinama tragali? Oni, što nikako nisu mogli da ga nađu? Oni što nisu mogli da ga vide, od širita kape? One plave oči, onaj pogled krvoloka, niko nije umeo da prepozna?

Vidno je ostario, kažu, pa ne liči na sebe? I ja sam vidno ostarila, za ovih petnaest godina, i zbog toga se mogu smatrati srećnom, jer za razliku od mene i Ratka Mladića, onih gotovo osam hiljada pobijenih ljudi, nije imalo priliku da stari. Mnogi među njima, čak ni da porastu. Jer, da podsetim radosne, među srebreničkim žrtvama bilo je i pet stotina dece, mnogi od tih dečaka ubijeni su direktno metkom u potiljak, svi zajedno pobacani u jame ili u Drinu, da ih voda odnese, da im i kosti zauvek nestanu.

Sve naše vlasti za ovo znaju godinama, ali im to ipak nije bilo dovoljno za "sticanje političke klime" – da pozvone na tečina vrata i nogama u guzicu isteraju bednika. Sad se "klima stekla" (jer klima se i inače, što je opšte poznato – stiče), pa je, u susret ničim izazvanim i nepravednim izborima, Boris Tadić odlučio da proda porodičnu srebrninu. Mi smo mislili da je Telekom, a kad ono, to je samo jedna seoska adresa, na domak prestonice, i naočigled svih.

Radujem se, nije da nije. Primam i čestitke što pljušte iz inostranstva. A što da ih i ne primam? To što ništa nisam uradila, ne menja stvar. Evo, i predsednik ih prima. A, uradio je – tačno šta?

PS: Sećate se onog plavokosog deteta, što ga, na jednom od bezbroj puta ponovljenih snimaka, "general" miluje po glavi? Godinama predsednikovi ljudi privatno tvrde da mu je lobanja nađena samo nekoliko stotina metara dalje. Kladim se da će sada, po prvi put, o tome da progovore i javno, da zapečate ispravnost predsedničke odluke. Isplatiće se njima svaka, pa i ta glava.

Peščanik.net, 27.05.2011.

apacherosepeacock apacherosepeacock 15:58 28.05.2011

Re: nemate pojma

outcast
Kod teče na selu
Biljana Srbljanović
27.05.2011.
Ne znam šta da mislim.
Peščanik.net, 27.05.2011.


Ima li neki slican tekst Biljanin, neke cestitke, kad joj diglo ujku (doduse ne na selu) i poslalo u Hag?
Ili nesto iz opusa kad je bila uzorni nacionalista i urednik onog lista, takorekuc ravnogorka, m?
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:31 29.05.2011

Re: nemate pojma

Da li je Mladić zapovjedao streljaljem po Srebrenici i koliko je odgovoran ja to ne znam.


A i bolje da ne znaš.
arianna arianna 10:40 27.05.2011

***

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana