Sport

Les Rois sont morts, vive le Roi

niccolo RSS / 22.05.2011. u 09:58

Novak Đoković je u potpunosti obeležio dosadašnju tesnisku sezonu i kao nepobeđen ove godine dolazi na Roland Garros u pokušaju da na prvom mestu ATP liste zameni Rafu Nadala. Da bi to uradio potrebno mu je da uđe u finale, ali mu je za nastavak serije nepobedivosti potrebno da uzme i drugi ovogodišnji gren slem.

 

 

Po već ustaljenom stanju na WTA touru, za razliku od muškaraca kod kojih uvek postoje izraziti favoriti, mi ni ove godine ne možemo ni približno da procenimo ko bi mogao biti favorit i uzeti titulu u Parizu. Pogledajmo to kroz brojke. Ove godine su turnire osvajale: Petra Kvitova (Brizbejn – international, Pariz – premier, Madrid - premier), Greta Arn (Ouklend - international), Na Li (Sidney - premier), Jarmila Grot (Hobart - international), Kim Klajsters (Melburn - grand slam), Daniela Hantuhova (Pataja – international), Magdalena Ribarokova (Memfis – international), Karolina Vozniacki (Dubai – premier, Indian Vels – premier, Čarlston – premier, Brisel - premier), Lurdes Domingez Lino (Bogota – international), Vera Zvonareva (Doha – premier), Žizela Dulko (Akapulko – international), Jelena Dokić (Kuala Lumpur – international), Anastasia Pavljučenkova (Monterej – international), Viktorija Azarenka (Majami – premier, Marbelja - international), Julija Gerges (Štutgart – premier), Alberta Brianti (Fes – international), Roberta Vinči (Barselona – international), Anabel Medina Gariges (Eštoril – international), Marija Šarapova (Rome – premier), Andrea Petković (Strazbur – international). Ako vidimo da su samo tri igračice osvajale vise od jednog turnira, kako odrediti favorita? Jeste da je Vozniacki osvojila najviše turnira, 4, i da je prva na listi, ali onda do sada nije uspela da uzme gren slem, a čini mi se da neće ni sada. Takođe ni Kvitova sa tri titule nije kalibar za gren slem titulu. Možda Šarapova sa titulom u Rimu, finalom u Majamiju i polufinalom u Indian Velsu može da uradi nešto vise.

 

Na ATP turu, pored Novaka i njegovih sedam titula (Melburn – grand slam, Dubai – 500, Indian Vels – 1000, Majami – 1000, Beograd – 250, Madrid – 1000, Rim - 1000), turnire su ove godine osvajali i Robin Soderling (Brizbejn – 250, Roterdam – 500, Marsej - 250), Stanislav Vavrinka (Čenaj – 250), Rodžer Federer (Doha – 250), Žil Simon (Sidnej – 250), David Ferer (Ouklend – 250, Akapulko - 500), Kevin Anderson (Johanesburg – 250), Ivan Dodig (Zagreb – 250), Tomi Robredo (Santjago – 250), Miloš Raonić (San Hoze – 250), Nikolas Almagro (Kosta do Sauipe – 250, Buenos Aires - 250), Endi Rodik (Memfis – 500), Huan Martin del Potro (Delrej Bič – 250, Eštoril - 250), Rajan Sviting (Hjuston – 250), Pablo Anduhar (Kazablanka – 250), Rafael Nadal (Monte Karlo – 1000, Barselona – 500), Nikolaj Davidenko (Minhen – 250).

 

Ove godine Srbiju na Rolan Garosu predstavljaju 3 igračice u ženskom singlu – Jelena Janković je deseti nosilac i do eventualnog trijumfa mora da pobedi Alonu Bondarenko u prvom kolu, Dokićki ili Duševinu u drugom, Penetu u trećem, Skjavone u četvrtom, Zvonarevu u četvrtfinalu, Vozniacki (ili Stosur) u polufinalu, da bi se u finalu sastala sa Klajsters (ili Azarenkom, Šarapovom ili Li). Umesto neke od navedenih možda se Jelena sastane u finalu sa Anom Ivanović (20ti nosilac). Da bi se to desilo Ana mora pre toga da izbaci Larson u prvom kolu, Makarovu u drugom, Kanepi u trećem, Azarenku u četvrtom, Li u četvrtfinalu, i Klajsters ili Šarapovu u polufinalu. Najranije sa Klajsters od naših može da igra Bojana Jovanovski, u četvtrom kolu. Pre toga mora da dobije Petković u prvom, Hradecku u drugom i Gajdosovu u trećem. Ako bi pobedila i Klajsters u četvrtfinalu bi se sastala sa Šarapovom, u polufinalu sa Li ili Azarenkom, a u finalu sa Vozniacki ili Stosur ili možda Skjavone.

 

Od muškaraca (takođe 3 igrača u singlu) nas predstavljaju Troicki (15) koji u prvom kolu igra sa Rajsterom, u durgom sa Rohusom, u trećem sa Dolgopolovim, u četvrtom sa Marejem, u četvrtfinalu sa Melzerom, polufinalu sa Nadalom (ili Soderlingom), a u finalu sa Đokovićem. Tipsarević (29) koji u prvom kolu igra sa Dabulom, u drugom sa Dodigom, trećem sa Federerom, četvrtom sa Vavrinkom, četvrftinalu sa Fererom, polufinalu sa Đokovićem, a finalu sa Nadalom. Na kraju Đoković (2) igra prvo sa de Bakerom, pa sa Haneskuom, te u trećem kolu sa Del Potrom, u četvrtom sa Gaskeom, u četvrtfinalu sa Berdihom, u polufinalu sa Federerom, a u finalu sa Nadalom.

Naravno,  predstavnike imamo i u dublu, ali žreb za dubl mečeve još nije napravljen.

 

Mečevi startuju danas (za koji minut bi trebalo), sa sledećim programom (od naših igra Jelena Janković sa bondarenko treći meč na Suzan Lenglen). Mečeve prenosi RTS (*bem li ga šta i kad) i Eurosport (po ceo dan). Sajt turnira je http://www.rolandgarros.com/en_FR/index.html

 

Live stream za mečeve možete da nađete ovde http://tennisconnected.com/home/2011/05/21/live-streaming-for-the-2011-french-open-championships/ (pri čemu ESPN3 ne radi kod nas) 

 



Komentari (613)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Exitus Letalis Exitus Letalis 10:08 22.05.2011

prva!

prva!
ja se već pripremila.
al stvarno.

e sad, moram da kažem da je ženski tenis toliko dosadan od kada nema
sestara W, da je to strašno.
karolina igra najdosadniji tenis na svetu.

međutim, samo je u ženskom tenisu moguće da budeš prvi na wta listi bez
osvojenog GS.

možda grešim.
bolji poznavaoci neka me isprave.

od kada ne igraju sestrice, ja navijam za zvončicu.
volim njen paralelni život, studije, magistarski, doktorat ...

nadam se da se i maša vratila!

od muškaraca, biću vrlo iznenađena ako fed prođe do kraja svoje grupe!
to kažem teška srca, dunjo moja!
AlexDunja AlexDunja 10:15 22.05.2011

Re: prva!

od muškaraca, biću vrlo iznenađena ako fed prođe do kraja svoje grupe!
to kažem teška srca, dunjo moja!


ne znam što se žališ:)
igra veoma lepo ove sezone...

sad je novakov red za pobede i titule,
alli ja zaista ne mislim da je sve u tome.

još uvek najlepši tenis na planeti,
i nikada dosadni mečevi. najbolji svih vremena,

niccolo niccolo 10:19 22.05.2011

Re: prva!

moram da kažem da je ženski tenis toliko dosadan

Problem je što nema nikog ko igra tenis iznad prosečnog, sve su manje više tu negde, ali nijedna se ne izdvaja nekom odličnom igrom kao što je to radila recimo Enan u svoje vreme.

biću vrlo iznenađena ako fed prođe do kraja svoje grupe!

On je nešto slabije odigrao u poslednje vreme (slabije u smislu da smo stalno navikli da ga viđamo u polufinalima i finalima), ali možda bude pozivitno za njega što fokus ove godine nije na njemu, kao da niko ne očekuje da može da opravi jednu titulu.

Za prvu:

JJ Beba JJ Beba 11:24 22.05.2011

Re: prva!

ja se već pripremila.
al stvarno.


Hansel Hansel 18:30 22.05.2011

Re: prva!

od kada ne igraju sestrice

To nisu sestrice, to su sestretine!
Rejlem Rejlem 10:57 23.05.2011

Re: prva!

karolina igra najdosadniji tenis na svetu.

Pa tu je negde i Jeca sto se davljenja na terenu tice.
omega68 omega68 10:15 22.05.2011

2.

jesam drugi ali sam najbolji
niccolo niccolo 10:20 22.05.2011

Re: 2.




Milutin Milošević Milutin Milošević 19:19 22.05.2011

Re: 2.

Samo da mahnem. Posla preko glave pa ne stižem nhi da gledam ni da kuckam.

A idem sutra u okolinu Pariza na tri dana - možda odem i ro RG-a u sredu popodne. Igraće neko od naših garant.
niccolo niccolo 19:19 22.05.2011

Re: 2.


A idem sutra u okolinu Pariza na tri dana - možda odem i ro RG-a u sredu popodne

Lukavo
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:21 22.05.2011

Re: 2.

Ma, pogodilo se, šta da ti kažem
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:17 22.05.2011

.

drugi ! =) k' vragu - cetvrti

mislim da je ovaj pohod novaka na prvo mesto, jedan od najtezih ,ikad i da onog momenta kada i konacno stane na njega to biti i apsolutno zasluzeno !

a zenski tenis, bruka. (iako, mi je karolina - 'simpa')
kukusigameni kukusigameni 10:20 22.05.2011

Re: .

Sta je drugih?!
niccolo niccolo 10:22 22.05.2011

Re: .

drugi ! =) k' vragu - cetvrti

Eh, sad znaš kako se osećaju trkači ili plivači na 100 metara

iako, mi je karolina - 'simpa'

Pa dobro, nije loša (imajući u vidu da je ipak poljska dankinja )
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:24 22.05.2011

Re: .

to ti je k'o u zenskom tenisu,karolina je prva ...a sve ostale su - druge

edit :
Eh, sad znaš kako se osećaju trkači ili plivači na 100 metara


prokleti fotofinis!
niccolo niccolo 10:35 22.05.2011

Re: .

ima onih koji još uvek veruju u federera:)))

Pa dobro, RF jeste jedan od najboljih (ja lično ne volim da upoređujem igrače iz raznih perioda igre niti da tvrdim da su ovi što su sad najbolji iz ovog ili onog razloga, uvek je veliko pitanje kako bi se neko iz sadašnjeg vremena snašao tada i obrnuto).
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:40 22.05.2011

Re: .

naravno,svi cekamo vimbldon ...a posle njega ce se videti - 'oce li federer zaista i moci da zlata na OI (mislim, to je cilj svega ovoga ?)
niccolo niccolo 10:44 22.05.2011

Re: .

svi cekamo vimbldon

Kad to reče, da postavim čuvene sličke koja nam po pravilu zatrebaju tokom komentarisanja...

Exitus Letalis Exitus Letalis 11:35 22.05.2011

Re: .

stefan.hauzer
naravno,svi cekamo vimbldon ...a posle njega ce se videti - 'oce li federer zaista i moci da zlata na OI (mislim, to je cilj svega ovoga ?)


pa, ne znam. fed je treći.
može da bude i deseti.
šta fali?!?!

ne povlače se teniseri koji su tako visoko.

zar rodik ili hjuit i razni drugi i danas ne igraju.
naročito ih ima među ženama.
safina, jelena, ana etc....

mada bi bilo divno da osvoji vimbldon i da se povuče!!!

p.s. ćilić izgubio prvi set u taj brejku.
baš mi žao!

alselone alselone 13:22 22.05.2011

Re: .

Fed je trebao da se povuceo kao Majkl Dzordan prvi put, na vrhuncu karijere, ali mi se sve vise cini da ce zavrsiti kao Dejo na nekom Rapid iz Beca nivou na kraju.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:52 22.05.2011

Re: .

Exitus Letalis


a ,ne ne ne ... opet me prekoravas ,a nisi procitala do kraja

kazem, ovogodisnji vimbldon ce biti pokazatelj koliko jos moze fed i da li je zlato na OI'12 (koje ce biti na travi, koliko znam) biti realno

a prs'o cilic, steta . u znacajnom je padu,nadam se da on nije jos jedan 'veciti talenat'
niccolo niccolo 15:28 22.05.2011

Re: .

nadam se da on nije jos jedan 'veciti talenat'

Pa više ne može da bude talenat nikako. To su samo kod nas po 10 godina "talenti"
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:39 22.05.2011

Re: .

a ,ne ne ne ... opet me prekoravas ,a nisi procitala do kraja

pa nije baš toliko dugačko da nisam pročitala do kraja.
samo sam rekla šta ja mislim o tome kakav bi trebalo da bude njegov kraj (jarijere).
međutim, on se ne slaže ni sa tobom ni sa mnom.
kaže da će još nekoliko godina da igra (neka, ja uzivam da ga gledam)i da se nada da će da se vrati na prvo mesto (nada umire poslednja:)))
volela bih da imam njegov optimizam.
ali bojim se da nema ništa od toga!

eto, nema govora o prekorevanju.
mada se ne sećam ni to kada sam te prekorevala.

samo znam da ga neviđeno mrze bez razloga) komentatori na b92.
od toga da ga zovu staracem čičom, loš karakter, penzos, nula od čoveka i mnogo gorih stvari...
a bogami i urednici tog sajta nisu nešto naročito bolji.
često ni ne zabeleže da je igrao.
ako objave, stave fotku od pre tri turnira etc.
i vrlo uredno ne puštaju moje komentare.
tako da mislim da ne puštaju ni druge koji ne misle o federeru kao većina
komentatora.

zato volim ovaj blog kod nikole, jer ovde vlada prilična tolerancija:)))

p.s. da ne bude zabune, tamo ne štede ni novaka. a naročito anu i jj.
mislim na tužne komentare.

niccolo niccolo 16:50 22.05.2011

Re: .

zato volim ovaj blog kod nikole, jer ovde vlada prilična tolerancija:)))



a naročito anu i jj.

Ah, na vestima o njih dve takve bljuvotine možeš da pročitaš da je to stvarno (kod Novaka ipak više pljuću ćaleta i strica pa i nekako, ali za Anu i Jecu...)
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:06 22.05.2011

Re: .

hehhe, cim neko spomene federera - ti se odmah uozbiljis
salim se...


niccolo
Pa više ne može da bude talenat nikako. To su samo kod nas po 10 godina "talenti"


ajd' sto kazu darkwoodi , zivot pocinje u tridesetoj ... ima vremena i za cilica(a i za nas dvojicu)

Exitus Letalis Exitus Letalis 18:06 22.05.2011

Re: .

Ah, na vestima o njih dve takve bljuvotine možeš da pročitaš da je to stvarno (kod Novaka ipak više pljuću ćaleta i strica pa i nekako, ali za Anu i Jecu...)

ma nije tačno.
mogu da navedem nikove tipa - nikad neće biti prvi, nema pobednički mentalitet i slično.
blogovatelj blogovatelj 18:07 22.05.2011

Re: .

ćilić izgubio prvi set u taj brejku.
baš mi žao!


ćilić izgubio prvi set u taj brejku.
baš mi drago!
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:11 22.05.2011

Re: .

hehhe, cim neko spomene federera - ti se odmah uozbiljis
salim se...

a šta ćeš.
ja kad volem ja i patim

sad ozbiljski; oduvek navijam za njega. i kad novak nije bio ni na
vidiku.

navijam za naše samo kad ne igraju protiv feda.


volim i ljubičića i žao mi što mu vreme prolazi.

al ovako kad gledaš, mnogo ovih vodećih aktuelnih su već između 26 i 30 godina.

gledala sam dubl one dvojice šveđana koji imaju 34 i 37 godina. igraju li igraju.
i naosvajali se titula u dublu.
valjda i nestor ima negde oko 4 banke.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:45 22.05.2011

Re: .

gledala sam dubl one dvojice šveđana koji imaju 34 i 37 godina. igraju li igraju.


bjorkman ?


p.s. volem i ja feda - samo se pravim
ivana23 ivana23 10:20 22.05.2011

***

niccolo niccolo 10:25 22.05.2011

Re: ***

E pa da, Novaku srećan rođendan i od nas s bloga!
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:58 22.05.2011

Re: ***

niccolo
E pa da, Novaku srećan rođendan i od nas s bloga!


margos margos 11:17 22.05.2011

Re: ***

ivana23



Srećni i mi sa njim. :)
niccolo niccolo 11:20 22.05.2011

Re: ***

De si bre Margita!


Evo i Stosur dobila 6:2 6:3, igra u drugom baš protiv Halep...
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 18:09 22.05.2011

Re: ***

Djokovic & Bob Sinclar Roland Garros Kids Day 2011

niccolo niccolo 18:14 22.05.2011

Re: ***

dusanovaiivanovamama
Djokovic & Bob Sinclar Roland Garros Kids Day 2011


tsunade tsunade 10:28 22.05.2011

iznervirao me

mats vilander. kakva seljačina. pre neki dan gledah neki sportski kanal, ukačih njegovu emisiju kojom se izmedju ostalog najavljuje i rolan garos. u emisiji hvalospevi na račun nadala koji je po njemu neprikosnoveni favorit. intervju sa federerom, dupeuvlačenje, najstrašnije. Jedno deset puta je rekao da smatra federera i dalje najozbiljnijim rafinim rivalom. o novaku, tek par recenica, koliko se mora i onako uzgred. fuj fujova.

ps. izvinte ako sam malo skrenula s teme. nisam imala kome da se izjadam.
niccolo niccolo 10:30 22.05.2011

Re: iznervirao me

iznervirao me
mats vilander.

A, pa Mats je u teniskom svetu poznat kao odličan prognozer. Kao on nešto kaže da će da bude, uvek bude suprotno
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:38 22.05.2011

Re: iznervirao me

ps. izvinte ako sam malo skrenula s teme. nisam imala kome da se izjadam.

na pravom si mestu:)))

samo se izjadaj!
tu su ramena za plakanje:)))

sesili sesili 10:36 22.05.2011

Srećan rodjendan!!!

Ivana, samo još ovaj put Carica siiii!
niccolo niccolo 10:39 22.05.2011

Re: Srećan rodjendan!!!




Inače mečevi su počeli, RTS naravno ne prenosi, na ES1 daju Stosurovu i Banešovu a na ES2 Čilić i Ramirez Idalgo
niccolo niccolo 10:48 22.05.2011

Prvi dan

već imamo i prve osvojene setove, Stosur je dobila Benešovu 6:2, a i Simona Halep Kudrjavcevu istim rezultatom. Dulko dobila prvi Falkoni 6:3, a i Nišikori će po svemu sudeći da dobije Lua 6:1...
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:05 22.05.2011

Re: Prvi dan

niccolo
već imamo i prve osvojene setove, Stosur je dobila Benešovu 6:2, a i Simona Halep Kudrjavcevu istim rezultatom. Dulko dobila prvi Falkoni 6:3, a i Nišikori će po svemu sudeći da dobije Lua 6:1...


da, samo što ES 2 ne prenosi ni ćilića ni nišikorija.

da nam nije ivane ...
niccolo niccolo 11:09 22.05.2011

Re: Prvi dan

da, samo što ES 2 ne prenosi ni ćilića ni nišikorija.

Aha, vidi vidi, ja gledao Sem pa nisam ni proveravao da li ovi i dalje daju tenis...

Edit: Halep prošla u drugo kolo, 6:2 6:1
Unfuckable Unfuckable 10:58 22.05.2011

mali trol

Ko ima viška vremena neka baci pogled na ovaj idiotski tekst


ps: malo ne radi linkovanje

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=05&dd=22&nav_id=513643
niccolo niccolo 11:01 22.05.2011

Re: mali trol

idiotski tekst

Da video sam, i nije mi bilo najjasnije šta je poenta teksta, mislim ako imaš prazno mesto u novinama popuni ga reklamama, a ne nekim poludovršenim tekstovima koji nemaju nikakvu ni sistematiku niti ideju šta se htelo poručiti istim...
Unfuckable Unfuckable 11:07 22.05.2011

Re: mali trol

što bi se reklo - "autor je naglo i iznenada završio tekst"

niccolo niccolo 11:09 22.05.2011

Re: mali trol

"autor je naglo i iznenada završio tekst"

Exitus Letalis Exitus Letalis 11:11 22.05.2011

Re: mali trol

Unfuckable
Ko ima viška vremena neka baci pogled na ovaj idiotski tekst


ps: malo ne radi linkovanje

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=05&dd=22&nav_id=513643


malo ne radi linkovanje:)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:14 22.05.2011

Re: mali trol

ali tekst je idiotski totalno.
i nepotreban.

sećamo se da su selešovi prodali kuću.
i mnogi su se u to vreme odricali, to je tačno.
možda je došlo vreme da se ne daje lova za razne kovačeviće
već da se uloži u talentovane mlade ljude (dal sportiste, matematičare, biologe etc.)
niccolo niccolo 11:15 22.05.2011

Re: mali trol

malo ne radi linkovanje:)))

Jao pa komentari su još gluplji od teksta, a to nije bilo lako za nadmašiti...
Unfuckable Unfuckable 11:27 22.05.2011

Re: mali trol

kao da je i jedno i drugo pisao stanoviti SĐ

ps: moderacijo, čelendž !
Kako to Njoj radi linkovanje a meni ne radi? Pa jesmo li dotle došli, qq meni?
JJ Beba JJ Beba 11:29 22.05.2011

Re: mali trol

Ko ima viška vremena neka baci pogled na ovaj idiotski tekst

možda lobira za tata Đokovića; za njegove nacionalne teniske strategije, teniske kuće...ako je tako, ne znam što tako izokola, ako nije tako opet neznam čemu
ivana23 ivana23 11:37 22.05.2011

Re: mali trol

niccolo
idiotski tekstDa video sam, i nije mi bilo najjasnije šta je poenta teksta, mislim ako imaš prazno mesto u novinama popuni ga reklamama, a ne nekim poludovršenim tekstovima koji nemaju nikakvu ni sistematiku niti ideju šta se htelo poručiti istim...


Tacno. Cisto lupetanje. Bojana Jovanovski je trenirala sa ocem u Borci (na obicnom betonu) i otac joj je jos uvek trener (mada bi vec trebalo angazovati nekog profi).

Pristojan reket za decu je oko 50 evra i nikakva dodatna oprema nije neophodna.

niccolo niccolo 11:38 22.05.2011

Re: mali trol

ako je tako, ne znam što tako izokola, ako nije tako opet neznam čemu

ne verujem da lobira jer je tekst toliko idiotski da je kontraproduktivan. verovatno je neko dobio zadatak da sklepa nešto nabrzaka, bez mnogo udubljivanja...

ps: moderacijo, čelendž !
Kako to Njoj radi linkovanje a meni ne radi? Pa jesmo li dotle došli, qq meni?





Nego, Čilić izgubi prvi set, zanimljivo, zanimljivo...
Atomski mrav Atomski mrav 11:39 22.05.2011

Re: mali trol

Meni ne radi kad koristim Chrome a radi kad koristim FF...
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:39 22.05.2011

Re: mali trol

JJ Beba
Ko ima viška vremena neka baci pogled na ovaj idiotski tekst

možda lobira za tata Đokovića; za njegove nacionalne teniske strategije, teniske kuće...ako je tako, ne znam što tako izokola, ako nije tako opet neznam čemu

eto, već se umuvao vuk jeremić, što neko reče, manji od reketa!
znači, on je tamo bio zvanično, u (pred)funkciji.
a vodio i ženu:)))
kad mu se može...

p.s. ajd da gledamo lep (nadam se) meč između ferera i neimana...
niccolo niccolo 11:42 22.05.2011

Re: mali trol

Bo'me bije ova mala
margos margos 11:43 22.05.2011

Re: mali trol

Kad čujem ovoliko 'bravo, bravo...' dođe mi da uzmem i ja reket i da cupkam. :)

ps Tu sam, Nicc, protrčim ponekad.
mah mah
niccolo niccolo 11:45 22.05.2011

Re: mali trol

Atomski mrav
Meni ne radi kad koristim Chrome a radi kad koristim FF...

Linkovanje? Sad će to Mile Etitjud da sredi...
ivana23 ivana23 11:46 22.05.2011

Re: mali trol

niccolo
Bo'me bije ova mala


Sa 4 godine!


A onaj tekst je iz prenesen Pressa. Zar da ocekujemo nesto kvaltetnije.
niccolo niccolo 11:47 22.05.2011

Re: mali trol

mah mah

mah
Kazezoze Kazezoze 12:05 22.05.2011

Re: mali trol

ivana23
niccolo
Bo'me bije ova mala


Sa 4 godine!

a vidi joj rada nogu
bolje se kreće od čilića koji je upravo uspeo da izgubi set iako se i onaj drugi svim silama trudio da ga izgubi...ja ne znam šta se sa njim događa, al jako me podseća na anu svojom trenutnom igrom.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:28 22.05.2011

Re: mali trol

ćilić (mislim da su oba ć) izgubio prva dva seta i ovaj ramirez (99 na listi a u zg izgubio od 500 i nekog) napravio i u trećem brejk.
još kakav je, izgubiće sa 3:0...
Supermod Supermod 12:33 22.05.2011

Re: mali trol

Unfuckable


ps: moderacijo, čelendž !
Kako to Njoj radi linkovanje a meni ne radi? Pa jesmo li dotle došli, qq meni?



Eeeee, EL zna znanje

učiti, učiti i samo učiti
mirelarado mirelarado 12:38 22.05.2011

Почело:)

Леп дан данас. Као створен за почетак турнира. Смак света је одложен, тениски блог је отворен. Дивота. Поздрав свима.:)

niccolo niccolo 13:03 22.05.2011

Re: mali trol

koji je upravo uspeo da izgubi set iako se i onaj drugi svim silama trudio da ga izgubi...

To ti je onaj, pustio bih ja njega, al' neće on mene, rad.

učiti, učiti i samo učiti

Podržavam

Леп дан данас. Као створен за почетак турнира.

Da znaš da jeste...

Смак света је одложен, тениски блог је отворен.

I sad je svet savršen
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:17 22.05.2011

Re: mali trol

Supermod
Unfuckable


ps: moderacijo, čelendž !
Kako to Njoj radi linkovanje a meni ne radi? Pa jesmo li dotle došli, qq meni?



Eeeee, EL zna znanje

učiti, učiti i samo učiti


pa, kako da ti kažem, ne radi ovaj link što vi dajete:)))

unf je u pravu.

zato idemo dužim putem: [url=link, pa zatvorimo zagradu],pa onda jopet otvorimo [, pa lupimo kosu crtu /i url, pa zatvorimo zagradu] i to je to.
koga ne mrzi, znaci tako:)))

da sam napisala jednostavnije, ne bi se videlo, samo bi se otvorio blog:)))
blogov_kolac blogov_kolac 15:56 22.05.2011

Re: Почело:)

mirelarado
Леп дан данас. Као створен за почетак турнира.
Nevezano za teperaturalnu tematiku, NEDELJA je savrsen dan za pocetak gren slem turnira, pa ne cude krcate tribine, a dzinovsko prvo kolo u kojem ima vise singl meceva nego u preostalih 6 zajedno se time deli na tri dana i smanjuje nepotrebna guzva, koja lako preraste u haos kada se tu umesa i kisa. Englezi su u ovom smislu najzadrtiji, pa ne samo sto ne razmisljaju da Vimbldon produze tom uvodnom nedeljom, nego i dalje insistiraju na "neradnoj" nedelji na sredini turnira sto je vec cist snobizam.

Vidim mnogo je komentara kako se u zenskom tenisu vise nista ne zna, pa moram da skrenem paznju na jako neobicno otvaranje ovog turnira gde je u svih devet do sada zavrsenih WTA meceva rezultat bio 2:0 (ni N od neizvesnosti)!
scabies scabies 19:27 22.05.2011

Re: mali trol

Press ne čitam, ali više ni na B92 čovek nije bezbedan, kako vidim.
Tenis uopšte ne pratim, ali natrčah na pomenuti tekst.
Zato bih da pitam vas upućene, u čemu je vic? Čovek je ulagao svoj novac u svoje dete, koje je opravdalo očekivanja i sve se pokazalo kao dobra investicija, novac se vraća višestruko umnožen... To razumem. Ali za šta, i ko, tu treba da ima razumevanja?
niccolo niccolo 19:30 22.05.2011

Re: mali trol

Ali za šta, i ko, tu treba da ima razumevanja?

Pa valjda je poenta trebala da bude u tome šta je potrebno da bi se napravio neki novi Đoković. Međutim na kraju uopšte nije pisano o tome nego je nešto sve smućeno pa prosuto. Nejasno je da li pisac misli da pravljenje novog Đokovića treba da bude državni projekat ili je želeo da "upozori" roditelje koliki su troškovi ako vam se dete bavi sportom ili nešto treće...
scabies scabies 19:46 22.05.2011

Re: mali trol

Nejasno je da li pisac misli da pravljenje novog Đokovića treba da bude državni projekat
Ali zašto bi to trebalo da bude državni projekat? U pitanju je individualni sport, sa vrlo individualnom koristi, i meni je potpuno logično da i rizik i ulaganje treba da budu individualni. Možda nisam dobro upućena, ispravi me ako grešim, ali čini mi se da teniseri svoju zaradu ne dele ni sa kim, ne plaćaju nikakav porez matičnoj državi na ostvarenu korist i slično.
niccolo niccolo 19:51 22.05.2011

Re: mali trol

Ali zašto bi to trebalo da bude državni projekat?

A otkud ja znam zašto pressov novinar nešto fantazira

ali čini mi se da teniseri svoju zaradu ne dele ni sa kim

Pa možda samo sa menadžerima, trenerima i ostalim iz svoje ekipe...

ne plaćaju nikakav porez matičnoj državi na ostvarenu korist i slično

To zavisi od toga gde "žive" tj. koje države su rezidenti, mnogi biraju gradove i države gde se ne plaća porez da ne bi plaćali u državi za koju igraju, ali ima i suprotnih primera
blogov_kolac blogov_kolac 12:26 22.05.2011

Roland "Role" Garrosovic

Sto se tice samog turnira zanimljivo da ovoga puta ne samo nas, nego bukvalno ceo (teniski) svet najvise zanima kako ce da prodje Novak Djokovic. Nadam se da nece u svojoj svesti biti previse zagledan u finale sa Nadalom, jer je tako ove godine do sada jedine setove na sljaci izgubio od Ferera, pa cak i Belucija, dok je protiv Marija bio na ivici poraza iako je odlicno poceo mec. U tom smislu dobra je okolnost sto ce Novak ovoga puta biti izuzetno motivisan da dodje i do samog finala bez preopterecivanja Nadalom, jer u Parizu finale jos nije igrao, a sto je jos bitnije vec i samim ulaskom u finale uci ce u istoriju ATP kao jubilarni 25ti svetski reket broj jedan! Nezgodna okolnost je sto ce u ranim fazama zreba nailaziti na neocekivano jake protivnike za jednog drugog nosioca (Del Potro vec u trecem, a Gaske u cetvrtom kolu), ali kad je vec u ovakvoj formi mozda je i bolje da udara sto vise zvucnijih "recki". U eventualnom finalu na tri dobijena sa Nadalom (koje svi ocekuju i prizeljkuju) bice neuporedivo teze nego u Madridu i Rimu, a u svakom slucaju radi se o epskom duelu u najavi. Troickom i Tipsarevicu zelim da odrade svoj domaci zadatak, a ako kojim cudom Viktor u cetvrtom kolu pobedi favorita svoje cetvrtine zreba Marija ili Janko u trecem Federera - bice to njihove najvrednije pobede dosadasnje karijere na slemovima.

Kada je o nasima i zenskom delu rec, steta sto mlada Jovanovski vec u prvom kolu nalece na Andreu Petkovic jer je jedna od najjacih teniserki koje nisu ovde nosioci i uz malo vise srece mogla je daleko da dogura, mada ni ovde nije bez nekih sansi. Mi sada kukamo na zenski tenis, ali kada bi se Ana i Jelena nekako makar vratile na svoj 2007 nivo (2008 da ne pominjem) ova Voznija(c)ki bi im verovatno samo duvala za vratom ove sezone a mi se ne bi bunili u pogledu (nejake) konkurencije. Ozbiljnih indicija da ce doci bas u Parizu do njihovog novog preporoda objektivno nema, ali opet gde ocekivati "povratak otpisanih" ako ne na gren slemu (koji im jako lezi). Da samo dodam da ako Ana kojim cudom izbaci u cetvrtom kolu Azarenku koju kladionicari smatraju prvim favoritom celog turnira, u cetvrtfinalu bi je cekala pre Kvitova nego Na Li. Sto se tice Jelene Jankovic, ona je teniserka koja je u TOP10 preko 4 godine bez prestanka (trenutno ubedljivo najduzi niz u WTA), a posto brani proslogodisnje polufinale, nikada nije bila toliko blizu ispadanju kao sada (trebace joj minimum cetvrtfinale) i nadajmo se da ce u potpunosti iskoristiti prilicno povoljan zreb.
niccolo niccolo 13:10 22.05.2011

Re: Roland "Role" Garrosovic

Nezgodna okolnost je sto ce u ranim fazama zreba nailaziti na neocekivano jake protivnike za jednog drugog nosioca (Del Potro vec u trecem, a Gaske u cetvrtom kolu)

Pa u tome i jeste stvar, ako hoćeš da budeš prvi moraš da dobiješ sve ostale, kako god da se zovu.

Azarenku koju kladionicari smatraju prvim favoritom celog turnira

Kladioničari smatraju Azarenku prvim favoritom? Nisam baš nešto ubeđen u njene šanse da uzme...
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:19 22.05.2011

Re: Roland "Role" Garrosovic

ode ćilić kući

Exitus Letalis Exitus Letalis 13:20 22.05.2011

Re: Roland "Role" Garrosovic

al španci guraju...

svaka čas'
Kazezoze Kazezoze 13:34 22.05.2011

Re: Roland "Role" Garrosovic

Exitus Letalis
ode ćilić kući


ipak je Čilić...
blogov_kolac blogov_kolac 13:56 22.05.2011

Re: Roland "Role" Garrosovic

niccolo

Pa u tome i jeste stvar, ako hoćeš da budeš prvi moraš da dobiješ sve ostale, kako god da se zovu.
Naravno, ali u tenisu funkcionisu dirigovani zrebovi koji na kvalitetan nacin sprecavaju medjusobne sudare najboljih igraca u najranijim fazama turnira. Tako je Djokovicu kao drugom nosiocu zagarantovano da posle prva dva kola kada se nosioci ne mogu sresti, da se u trecem ukrsta sa najslabijom 25-32 grupom nosilaca. Del Potro koji je TOP5 kalibar se tamo nasao sticajem nesrecnih zdravstvenih okolnosti iz 2010 (ove je u RACE vec u TOP10) i od svih njih Nole bas na njega da naleti, i zato sam gundjao. Nema potrebe dokazivati koliko je za Del Potra to mnogo veci maler nego za Djokovica.

Kladioničari smatraju Azarenku prvim favoritom? Nisam baš nešto ubeđen u njene šanse da uzme...
Pa ona je samo prva medju jednakima na nikada otvorenijem turniru, a samo jos Voznijacki i Sarapova imaju kvotu ispod 10 ako se ne varam.


Inace, da dodam jos nesto o Srbiji na ovogodisnjem Rolan Garosu. Otkad postadosmo preko noci svetska teniska supersila pre par godina, meni na zvanicnim sajtovima gren slemova gotovo redovno omiljeni link "Country Scoreboard" gde se za svaku zemlju koja ima bar jednog predstavnika u singlu izracunava koeficijent uspesnosti (odnos pobeda i poraza svih njihovih tenisera). Sacekam jedno tri-cetri dana da poispada 75% svih ucesnika (posle prva dva kola) i onda klikcem do kraja turnira pa mi bude nekako toplo oko srca . Glavni protivnici po ovom koeficijentu uspesnosti su nam tradicionalno oni koji se svercuju sa samo jednim (a dobrim) teniserom (npr Danska, Kipar...), a snazan "timski otpor" na pariskoj sljaci treba ocekivati i od Spanaca, Belgije, Svajcarske, Ceske, Rusije i Belorusije. Srbija ce u glavnom zrebu imati 6 predstavnika od kojih su cak njih 5 medju nosiocima, i realno je ocekivati na kraju jedno trostruko vise pobeda od poraza za nase tenisere, sto bi bilo dovoljno za TOP3 plasman na ovoj nezvanicnoj tabeli.

Exitus Letalis Exitus Letalis 14:16 22.05.2011

Re: Roland "Role" Garrosovic

Kazezoze
Exitus Letalis
ode ćilić kući


ipak je Čilić...


za ćilić "Око 3.680.000 резултата (0,20 секунде/и)"

za čilić "Око 2.680.000 резултата (0,08 секунде/и)"

e sad, jeste da je google, pa može i ovako i onako.
al ja sam za to da budne tačno:)))

a tačno je ČILIĆ, fala ti, reče mi moj prijatelj iz osijeka!!!
ivana23 ivana23 14:17 22.05.2011

***

Kazezoze Kazezoze 14:36 22.05.2011

Re: ***

ivana23
Pocela Jelena

uzela 1 set 6:3
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:41 22.05.2011

Re: ***

a i skor im je do sada 12:1 za JJ...
to je njena stara mušterija, što reče reporter!
Kazezoze Kazezoze 15:15 22.05.2011

Re: ***

dobila jj (beba) glatko sa 2:0, 6:3 i 6:1
Kazezoze Kazezoze 15:20 22.05.2011

Re: ***

slovenac kavčić upravo gazi gulbisa, servira za meč kod 5:2 u trećem setu.
ovaj gulbis igra ko čilić, veliki talenat ali sa velikim oscilacijama u formi.
ivana23 ivana23 15:25 22.05.2011

Re: ***

Kazezoze
slovenac kavčić upravo gazi gulbisa, servira za meč kod 5:2 u trećem setu.


Blaz...
niccolo niccolo 15:32 22.05.2011

Re: ***

dobila jj (beba) glatko sa 2:0, 6:3 i 6:1

Odlično (morao nešto da izađem pa sam propustio meč)
niccolo niccolo 18:08 22.05.2011

Re: ***

Betani se ovog puta ok obukla (mislim za njene standarde), a?
Hemičarka Hemičarka 23:05 23.05.2011

Re: ***

ovaj gulbis igra ko čilić, veliki talenat ali sa velikim oscilacijama u formi.


Kod Gulbisa to više nisu ni oscilacije, nego konstantan pad, ako me sećanje služi. Čini mi se da je na poslednjih 5-6 Grand Slamova ispadao u prvom kolu, pa pre toga uglavnom u drugom.
niccolo niccolo 16:32 22.05.2011

Raspored za ponedeljak, 23. maj

je izišao. Novak drugi (pre njega Skjavone) na Filipu, odmah za njim Fed, Troicki prvi na 6tici, a Tipsa drugi na 17tici...
ivana23 ivana23 18:11 22.05.2011

***




Jos jedan klip od Jeannine Silva, Meksiko


ivana23 ivana23 18:14 22.05.2011

Re: ***



niccolo niccolo 18:26 22.05.2011

Re: ***

Sviđa mi se ovaj drug klip
AlexDunja AlexDunja 18:29 22.05.2011

kako stojimo sa haljinicama, ove godine?

maša opet ima dosadnu boju,
alli je model sasma ok:))
niccolo niccolo 18:30 22.05.2011

Re: kako stojimo sa haljinicama, ove godine?

Evo ja baš iznad reče da je Betani ok ovog puta
AlexDunja AlexDunja 18:50 22.05.2011

Re: kako stojimo sa haljinicama, ove godine?

Evo ja baš iznad reče da je Betani ok ovog puta

tim komentarom si me i podsetjo:))

meni je betani uvek simpa,
i u najludjim kombinacijama...
crne dokolenice su...tako ...
darkwave

nema veze sa tenisom, though,
ali je osveženje:)

ana ima isti autfit kao u australiji, no narandžast,
biće da je to podsećanje na dobijeni rg,
ona ljubičasta mnogo bolje ide uz zelenu....
ali ovo možda jeste laki kalr
niccolo niccolo 18:58 22.05.2011

Re: kako stojimo sa haljinicama, ove godine?

ona ljubičasta mnogo bolje ide uz zelenu....

To da, ova narandžasta mi baš uljez u ovoj kombinaciji...ne znam šta možemo da očekujemo od nje. Valjda će da dobije neki meč...
ivana23 ivana23 19:04 22.05.2011

Re: kako stojimo sa haljinicama, ove godine?

Mislim da je Adidas generalno pogresio.
Ova ruzicasta je trebalo da bude za beton (plavo/ljubicasta podloga), a ona ljubicasta bi bolje 'legla' uz sljaku.
AlexDunja AlexDunja 19:04 22.05.2011

Re: kako stojimo sa haljinicama, ove godine?

Valjda će da dobije neki meč...

ja bih volela,
sa njom se nikad ne zna

btw, nisam gledala jelenu danas,
bilo je lako po rezultatu,
uvek propustim kad nema drame:)))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana