Ljubav| Život

KVARIIGRA

razmisljam RSS / 16.05.2011. u 20:21


               I, šta sad? Misliš da ja ne umem tako?
               Naravno da umem. Možda i bolje od tebe.
               Učila sam, učila i naučila. Nije bilo lako, trebale su mi godine, ali, obrati pažnju - umem. Samo je pitanje da li hoću.
               Svakako, razmisliću o tome, a ti ćeš videti. Ili nećeš, sav u toj svojoj uvređenosti i povređenosti i nesrećnosti i šta ti ga ja sve znam čemu već, što i nema neko posebno ime, a ti tako dostojanstveno držiš do toga da je to baš to i tako i nikako drugačije.
               Da. Hoće to. Nije da neće.
               Mo'š misliti.
               Ti si takav kakav si i ne umeš drugačije i bla, bla, bla...
               A kakva sam ja?
               Takva kakva jesam, takođe, ali to nije isto kao što si ti takav kakav jesi, već sasvim drugačije i takođe sa pravom da bude.
               Razumeš?
               Ne razumeš, naravno.
               Bilo ti je lakše dok sam ćutala i trpela i trpela i ćutala i tako sve u krug tu neku tvoju posebnu kakvoću sa naglaskom na izbegavanju, ignorisanju, neprimećivanju, teatralnom lizanju rana u tišini i osami.
               Neću više. Zato što neću i zbog toga što sam čvrsto rešila da neću.
               Taman tako.
               Hoću i ja da sam uvređena i povređena i nesrećna i šta ti ga ja znam kakva nekakva i gotovo.
               Prosto, primećujem da te to zbunjuje, da misliš da nije u redu i nije opravdano i da mi ne priliči i da sam uskočila u pogrešnu ulogu i to me, ovako ljutu i besnu i ozlojeđenu i nesrećnu i pomahnitalu i blentavu od muke, zabavlja.
               To nije lepo od mene, znam. Ali je korisno. Nekako uspevam da udahnem vazduh u tvom prisustvu, a da to ne zaboli previše. Izolujem se, ogrnem plašt bašmebrigazatebeskroz, nabacim na lice masku nijeminimalostaloniovoličko, ogradim se zidom neprilaziminislučajnojerneželimdatevidim, ćutim najznačajnije moguće vidikakoijatoumem načinom...
               A?
               Ne prija, je li?
               Malo, kanda, žulja. Ispunjava prostor, pretvara ga u mrcvareće trenutke sa kojima ne znaš šta bi i iz kojih bi glavačke pobegao samo da imaš kuda.
               Je l' sad vidiš kako je meni?
               Tako da ne pristajem.
               Neću.
               Lupiću nogom o pod, šakom o sto, glavom o zid, šta god, samo da te nekako svojom tišinom naučim da tišina nije rešenje.
               Ne može da bude.
               Ne sme.
               Ćutanje pojede dane časkom. Hop, i nema ih više i ne možeš ih vratiti ni dozvati ni ponovo stvoriti ni oživeti ni reinkarnirati ni od blata napraviti ni od testa umesiti ni ponovo nacrtati ni sa razumevanjem opisati ni praviti se da nisu bili takvi kakvi su bili. Ali zbir ostaje, ružan jedan račun bez reči, bez dodira, bez uzajamnosti.
               Šta će mi to?
               Nisam zlopamtilo, ali ne umem da zaboravim. Samo ćušnem negde među paukove mreže iza police sa knjigama u najfiniju prašinu opraštanja.
               No, teško to ide. Sve teže. Zato što se ponavlja, zato što je beskrajno kao širenje krugova na vodi, zato što sam se umorila, zato što ne mogu, zato što neću...
               Tako da... Šta ti ga znam...

                         Duribaba Jeca
                         Ulovila zeca
                         Zec se opio
                         Duribabu šopio

               Ali nije poenta u tome. Hoću da kažem, reci, reći ću, reći ćemo, čućemo se, možda uspemo i da se razumemo ( dešavalo se toliko puta do sada ).
               Reči su, koliko nesporazum, toliko i rešenje.
               Razumeš?

 

Tagovi



Komentari (143)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sesili sesili 20:33 16.05.2011

Ćutanje pojede dane

Zaista! Najgore je kad se ćuti. Ali, ako je razgovor ovakav, ne vidim da nekud vodi. Čini mi se da je monolog?
razmisljam razmisljam 21:07 16.05.2011

Re: Ćutanje pojede dane

sesili
Zaista! Najgore je kad se ćuti. Ali, ako je razgovor ovakav, ne vidim da nekud vodi. Čini mi se da je monolog?


Не волим ћутање. Кажи, покушај да објасниш - дешава се да човек и несвесно и ненамерно некога повреди. После не зна шта ће када се овај повређени повуче у сопствену увређеност и тишину.

Наравно, ово је монолог. Покушај да се буде зао и осветољубив и наопак. Али, не успева...
Не може се против себе, тако да остаје само гунђурање у сопствену браду.

За прву, један Разговор са срцем:

Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 21:04 16.05.2011

;;

divan tekst. reci su cesce nesporazum, barem u danasnjem svetu:).

Znaš ljubavi, otkad si otišao na mom nebu više nema zvijezda.
Eee, zlato moje - čini mi se noćas - umrijeću od sjećanja.
A voljela bih sa tobom vječnost da podijelim. Možda čak i više od toga: malo parčence raja. Da
odmorim malo dušu.
(Kad god mi u inbox-u piše "You´ve got mail." - učini mi se da mi se sam Henri Miler mangupski
smješka i da mi vragolasto namiguje.
Možda je to od suza, od vremenske razlike ili kosmičke prašine. Ili od ko zna čega sve ne?)
Znaš, shvatila sam to odavno: ti nisi sa ovog svijeta - pripadaš zvijezdama s one strane svemira i sav si
od svijetlosti stvoren.
Želim ti dobro jutro, ljubavi moja nježna...
I šaljem poljubac za sreću, za dobar i lijep dan.....
Svaki novi dan
razmisljam razmisljam 21:21 16.05.2011

Re: ;;

Velimir Mladenovic
divan tekst. reci su cesce nesporazum, barem u danasnjem svetu:).


Захваљујем на комплименту и уједно ти желим добродошлицу у свој мали блогосвет. У то име, мало скромне радости живљења:



А речи... Рекох већ, колико су неспоразум, толико су и решење. Само их треба пажљиво трошити, са пуно стрпљења бирати, налазити им права места за права значења...
Као, на пример, у овом лепом одломку који си приложио. ( Хвала и на томе. )




Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 08:07 17.05.2011

Re: ;;

nema na cemu. posecivacu cesce vas blog:)
razmisljam razmisljam 14:29 17.05.2011

Re: ;;

Velimir Mladenovic
nema na cemu. posecivacu cesce vas blog:)


То ме радује.
Него, када сам почела да залазим на ово место, многи су ми скренули пажњу на то да се правилно и у складу са уобичајеном етикецијом на Блогу каже posecivacu cesce TVOJ blog. Јесмо ли се договорили?
shansona shansona 21:36 16.05.2011

Ivo Andrić

Treba govoriti,jer je ćutanje lenjost i kukavičluk i truje odnose medju ljudima
koksy koksy 21:47 16.05.2011

Re: Ivo Andrić

shansona:
Ivo Andrić
Treba govoriti,jer je ćutanje lenjost i kukavičluk i truje odnose medju ljudima


Ali i: u ćutanju je sigurnost..
razmisljam razmisljam 21:50 16.05.2011

Re: Ivo Andrić

shansona
Treba govoriti,jer je ćutanje lenjost i kukavičluk i truje odnose medju ljudima


Мислим да си овом реченицом подвукла поенту мог монолога.
Причати, разговарати, објашњавати. Колико год се сувишних речи изговори, барем у једној од њих лежи некакав смисао, нека порука, нека идеја, нешто што је вредело чути и запамтити, нешто што ће допринети разумевању, што ће отклонити, или барем смањити неспоразуме...
А тек тада, ћутати из чистог задовољства узајамности.
razmisljam razmisljam 22:01 16.05.2011

Re: Ivo Andrić

koksy
shansona:
Ivo Andrić
Treba govoriti,jer je ćutanje lenjost i kukavičluk i truje odnose medju ljudima


Ali i: u ćutanju je sigurnost..


У односу на кога и на шта? Ћутиш и сигуран си да нећеш повредити, разочарати, испасти глуп,шта год...
Али, ћутање је једна мрачна и неосвојива тврђава у којој си заштићен од свега, али сам и прилично немоћан.

За тебе за добродошлицу на ово место, рецимо, Лавина:






shansona shansona 22:01 16.05.2011

Re: Ivo Andrić

pogotovo ako više brbljaš nego što govoriš
znam to dobro
stara sam brbljivica
razmisljam razmisljam 22:11 16.05.2011

Re: Ivo Andrić

shansona
pogotovo ako više brbljaš nego što govoriš
znam to dobro
stara sam brbljivica


Па и брбљање је добродошло.
Мора постојати некакав шум у простору између људи. И ма колико некада брбљање било напорно за праћење, ипак је тишина далеко напорнија када се подвуче врло намерним ћутањем.
Dr M Dr M 22:50 16.05.2011

Re: Ivo Andrić

Мора постојати некакав шум у простору између људи.


Iako prevelika buka može da smeta, čak i do bola, potpuna tišina je toliko zaglušujuća da postaje nepodnošljiva.

Tako ja razmisljam
razmisljam razmisljam 23:25 16.05.2011

Re: Ivo Andrić

Dr M

Iako prevelika buka može da smeta, čak i do bola, potpuna tišina je toliko zaglušujuća da postaje nepodnošljiva.


Буку можеш да утишаш, а тишину не. У томе је разлика.

Али, сад озбиљно, ја некако правим разлику између тишине и (зло)намерног ћутања. А опет, и тишина има разних. Покушала сам једном да напишем нешто на ту тему, али сам брзо дигла руке. Наиме, установила сам да су тишине велики фолиранти - углавном су, што ти кажеш, заглушујуће, што је једна необична, али непобитна појава. Осим тога, толико их има различитих, пријатних и непријатних, жељених и нежељених, бурних и мирних... да их никако не можеш ни набројати, а камо ли све описати и сложити по некаквом смисленом редоследу и учинку.

Tako ja razmisljam


Dottore
natasavb natasavb 22:19 16.05.2011

...

No, teško to ide. Sve teže. Zato što se ponavlja, zato što je beskrajno kao širenje krugova na vodi, zato što sam se umorila, zato što ne mogu, zato što neću...




razmisljam razmisljam 22:38 16.05.2011

Re: ...

natasavb


Може Ела, а може и овако:



Драго ми је што си свратила до мене. Добродошла.
И велики поздрав Алекси.
natasavb natasavb 23:12 16.05.2011

Re: ...

Драго ми је што си свратила до мене. Добродошла.
И велики поздрав Алекси.


Tu sam ja i inace, samo virim iz prikrajka.
Bolje te nasla i hvala za pozdrav.
razmisljam razmisljam 23:29 16.05.2011

Re: ...

natasavb

Tu sam ja i inace, samo virim iz prikrajka.


Драго ми је чути.

Bolje te nasla i hvala za pozdrav.


zoja444 zoja444 22:25 16.05.2011

mnogo lepo napisano

narocito mi se svidja:

To nije lepo od mene, znam. Ali je korisno. Nekako uspevam da udahnem vazduh u tvom prisustvu, a da to ne zaboli previše. Izolujem se, ogrnem plašt bašmebrigazatebeskroz, nabacim na lice masku nijeminimalostaloniovoličko, ogradim se zidom neprilaziminislučajnojerneželimdatevidim, ćutim najznačajnije moguće vidikakoijatoumem načinom...




mene ovih dana nesto reci bole, jer samo one postoje. a ja ne bih tako.

razmisljam razmisljam 22:47 16.05.2011

Re: mnogo lepo napisano

zoja444

mene ovih dana nesto reci bole, jer samo one postoje. a ja ne bih tako.


Неоспорно је да речи умеју да боле. Баш, баш. Жестоко.
Опет, боли и ћутање.
Ја бирам речи. Могу да буду и оштре и тешке и непријатне и грубе и поражавајуће и какве год ружне и лоше, али ми њих лако укротити и припитомити, и свести бујицу на миран ток...
Са ћутањем не умем. Поражава ме, растројава, избацује из равнотеже, разбуцава, разбија у парампарчад...

Али, свако зна за себе како би и не би.

Желим ти да буде како ти би. И да речи престану да те боле.

EDIT: Све журећи да ти пожелим лепу промену, заборвих да ти захвалим за оно у наслову коментара.


zoja444 zoja444 11:36 17.05.2011

Re: mnogo lepo napisano

razmisljam


razmisljam razmisljam 14:31 17.05.2011

Re: mnogo lepo napisano

zoja444
razmisljam




Увек олвејз.
dolybell92 dolybell92 22:32 16.05.2011

Nikad ćutati...

nikad ćutanje ništa nije rešilo...
mislim da misliš da ja mislim...
nikada nije uspelo...
... i svađa je razgovor što
ćutanje nikada nije, a kako će ili kako ćeš
znati - ako ćutiš (ćuti)?

docsumann docsumann 22:46 16.05.2011

Re: Nikad ćutati...

Nikad ćutati...
nikad ćutanje ništa nije rešilo...


to da, ali ponekad treba prećutati, zaćutati, odćutati ... ne da bi se išta rješilo, već da se ne bi zakomplikovalo ... pa možda jednom, ako bude pravi trenutak, bude i rečeno
razmisljam razmisljam 23:04 16.05.2011

Re: Nikad ćutati...

dolybell92
nikad ćutanje ništa nije rešilo...
mislim da misliš da ja mislim...
nikada nije uspelo...
... i svađa je razgovor što
ćutanje nikada nije, a kako će ili kako ćeš
znati - ako ćutiš (ćuti)?


О томе се и ради - разговарати, расправити, објаснити, изрећи мишљење, став, емоцију, било шта што се има казати. Гласно,јасно, директно, конкретно...

Апропо овога mislim da misliš da ja mislim...:
Једна мамина колегиница се тако посвађала са својим мужем, а да он при томе није ни реч успео да изговори. Све у стилу ако ти ја сад кажем ово, ти ћеш мени одговорити оно, а ако сад ја на то... ти ћеш онда....
На крају је излетела сва бесна из куће и начисто посвађана.
Али то је већ мало другачије од нечијег намерног увређеног ћутања.

Но, да пређемо на лепше ствари. Желим ти добродошлицу Лутколепа ( што би рекла Јелица ):


razmisljam razmisljam 23:12 16.05.2011

Re: Nikad ćutati...

docsumann
Nikad ćutati...
nikad ćutanje ništa nije rešilo...


to da, ali ponekad treba prećutati, zaćutati, odćutati ... ne da bi se išta rješilo, već da se nebi zakomplikovalo ... pa možda jednom, ako bude pravi trenutak, bude i rečeno


То да, свакако, увек. И прећутати и заћутати и одћутати, до даљњег. Али не користити ћутање као казну или изговор или оправдање.
Слажем се да се треба умети угристи за језик на време да се не би рекла сувишна реч у недоба. Јер, постоји време за све, па тако и за речи било које врсте.
Са друге стране, не признајем ћутање као начин да се ствари решавају, јер то није начин.
А прави тренутак кад тад дође ако су у причи озбиљне одрасле особе. Треба рашчивијати све несугласице, недоречености и недоумице ако је то икако могуће, е да би узајамност била квалитетна и права.
Наравно, најбоље је то чинити хладне главе, када се ствари мало слегну, али, требало би умети опростити и по неку исхитреност. Дешава се... Не верујем да је ико имун на некакву наглост.
Само не ћутањем подићи бедем и границу и ископати ров. Некако ми не иде тако.
natasavb natasavb 23:18 16.05.2011

Re: Nikad ćutati...

О томе се и ради - разговарати, расправити, објаснити, изрећи мишљење, став, емоцију, било шта што се има казати. Гласно,јасно, директно, конкретно...


Da, treba govoriti. Onda i tebi samom neke stvari postanu jasnije.
Mesa je to lepo rekao u Tvrdjavi:

"... ono što se ne može objasniti samome sebi, treba govoriti drugome. Sebe možes obmanuti nekim dijelom slike koji se nametne, teško izrecivim osjećanjem, jer se skriva pred mukom saznavanja i bježi u omaglicu, u opijenost koja ne traži smisao. Drugome je neophodna tačna riječ, zato je i tražiš, osjećaš da je negde u tebi, i loviš je, nju ili njenu sjenku, prepoznaješ je na tuđem licu, u tuđem pogledu, kad počne da shvata."
razmisljam razmisljam 23:37 16.05.2011

Re: Nikad ćutati...

natasavb

Da, treba govoriti. Onda i tebi samom neke stvari postanu jasnije.
Mesa je to lepo rekao u Tvrdjavi:

"... ono što se ne može objasniti samome sebi, treba govoriti drugome. Sebe možes obmanuti nekim dijelom slike koji se nametne, teško izrecivim osjećanjem, jer se skriva pred mukom saznavanja i bježi u omaglicu, u opijenost koja ne traži smisao. Drugome je neophodna tačna riječ, zato je i tražiš, osjećaš da je negde u tebi, i loviš je, nju ili njenu sjenku, prepoznaješ je na tuđem licu, u tuđem pogledu, kad počne da shvata."


То!
Себе можеш уљуљкати у сопствене недовршене реченице и недомишљене мисли, и опет све може изгледати таман онако како треба.
Али тек кад изговориш оно што осећаш/мислиш пред другим, смисао или бесмисао постају видљиви и јасни и препознатљиви и налазе своје право, припадајуће им, место.
Када ти неко каже дај ми аргумент, објасни ми, образложи, више се трудиш, изналазиш смисленије реченице, улажеш напор да будеш јасан и разумљив.
А то је корак у правом смеру.

fantomatsicna fantomatsicna 04:41 17.05.2011

Re: Nikad ćutati...

Reči su, koliko nesporazum, toliko i rešenje.
Razumeš?


Razumela
razmisljam razmisljam 14:35 17.05.2011

Re: Nikad ćutati...

fantomatsicna
Reči su, koliko nesporazum, toliko i rešenje.
Razumeš?


Razumela


Одлично. Седи, пет.




omega68 omega68 05:40 17.05.2011

Razmišljam

kako je lepo napisano
razmisljam razmisljam 14:37 17.05.2011

Re: Razmišljam

omega68
kako je lepo napisano


Много ти нешто размишљаш. Пази да ти у том твом воћњаку јабука не падне на главу. Знаш како је Њутн прошао том приликом?

Хвала.
mlekac mlekac 07:40 17.05.2011

A bas su mogli

da ostave Ferdinanda da mirno sedi i mirise cvece!



Muka sas vas bici - mLogo vam treba da se pokrenete, al' kad krenete...

razmisljam razmisljam 14:44 17.05.2011

Re: A bas su mogli

mlekac
da ostave Ferdinanda da mirno sedi i mirise cvece!


Мој најомиљенији омиљени бикоња икад! Душа једна романтична - прави представник свога рода.
Он би цела века мирно седео и мирисао цвеће само да није ћутања. Овако, у искушењу је да покаже рогове. Мада, тешко му иде, добрици једном.

Muka sas vas bici - mLogo vam treba da se pokrenete, al' kad krenete...


Ма, не треба нама много - само једна црвена крпа пред очима...
mlekac mlekac 20:17 17.05.2011

Re: A bas su mogli

razmisljam
mlekac
da ostave Ferdinanda da mirno sedi i mirise cvece!


Мој најомиљенији омиљени бикоња икад! Душа једна романтична - прави представник свога рода.
Он би цела века мирно седео и мирисао цвеће само да није ћутања. Овако, у искушењу је да покаже рогове. Мада, тешко му иде, добрици једном.

Muka sas vas bici - mLogo vam treba da se pokrenete, al' kad krenete...


Ма, не треба нама много - само једна црвена крпа пред очима...

A posle im djavo kriv
razmisljam razmisljam 22:03 17.05.2011

Re: A bas su mogli

mlekac

A posle im djavo kriv


У, ала си ти сурова!
Нисмо ми баш сви бици такви, далеко било. Већина нас је попут Фердинанда, чак и ако нам видик заклони нека црвена крпа. Кулирамо и миришемо цвеће. А ако се баш онако изнервирамо, ланемо штогод, тек да не ћутимо. Али примена грубе силе? Нееееее...


bocvena bocvena 07:45 17.05.2011

I sad će sve žene...

Sve treba rešiti razgovorom, ćutanje je nezdravo...
A svi dečaci...
Ako prećutim, možda nestane i reši se samo od sebe:))))

Najveća je umetnost umeti ćutati kad treba i reći pravu reč kad treba.
To umeju samo nindže.

A inače...mnogo si dobro i lepo opisala taj mehanizam ćutača. Moj otac je bio takav - redovno me je kažnjavao ćutanjima. Na kraju sam tu igru usavršila i obećala da ću jednom sve drugačije.
Danas, kad ovaj moj hoće da se igra igre ćutanja, ja počnem da se smejem. Ne možeš s profijem da se kačiš:))))
kukusigameni kukusigameni 08:12 17.05.2011

Re: I sad će sve žene...

Danas, kad ovaj moj hoće da se igra igre ćutanja, ja počnem da se smejem. Ne možeš s profijem da se kačiš:))))

Ma ne lozi se, to on samo hoce da izmami tvoj osmeh.
bocvena bocvena 08:25 17.05.2011

Re: I sad će sve žene...

mlekac mlekac 08:40 17.05.2011

Re: I sad će sve žene...

bocvena
Sve treba rešiti razgovorom, ćutanje je nezdravo...
A svi dečaci...
Ako prećutim, možda nestane i reši se samo od sebe:))))

Najveća je umetnost umeti ćutati kad treba i reći pravu reč kad treba.
To umeju samo nindže.

A inače...mnogo si dobro i lepo opisala taj mehanizam ćutača. Moj otac je bio takav - redovno me je kažnjavao ćutanjima. Na kraju sam tu igru usavršila i obećala da ću jednom sve drugačije.
Danas, kad ovaj moj hoće da se igra igre ćutanja, ja počnem da se smejem. Ne možeš s profijem da se kačiš:))))

Jooj, to je i moj tata radio!
Vise me je to cutanje bolelo nego da sam dobila posteno zasluzenu cusku!
razmisljam razmisljam 14:56 17.05.2011

Re: I sad će sve žene...

bocvena
Sve treba rešiti razgovorom, ćutanje je nezdravo...
A svi dečaci...
Ako prećutim, možda nestane i reši se samo od sebe:))))


Вечити извор неспоразума. Ми не разумемо њихова ћутања, они наша говорења. И кругови на води не престају да се шире.

Najveća je umetnost umeti ćutati kad treba i reći pravu reč kad treba.
To umeju samo nindže.


А Чак Норис?

A inače...mnogo si dobro i lepo opisala taj mehanizam ćutača. Moj otac je bio takav - redovno me je kažnjavao ćutanjima. Na kraju sam tu igru usavršila i obećala da ću jednom sve drugačije.
Danas, kad ovaj moj hoće da se igra igre ćutanja, ja počnem da se smejem. Ne možeš s profijem da se kačiš:))))


Свако од нас, мислим, има једног таквог у околини. И мој отац је био такав, а на исту мустру ми је и животни сапу/атник. И још увек нисам успела да се навикнем и да пристанем.
Подразумева се да сам и ја обећала себи да то неће моћи тек тако ћутећи.

Твоја тактика је добра, ако помаже, а помаже, очигледно.

Моја је, на послетку, након година експериментисања, узвратно ћутање. Да видиш како се изненади што ја њега игноришем. Одмах заборави ко је први почео.
razmisljam razmisljam 16:02 17.05.2011

Re: I sad će sve žene...

mlekac

Jooj, to je i moj tata radio!
Vise me je to cutanje bolelo nego da sam dobila posteno zasluzenu cusku!


Коме причаш? Код нас је то ишло овако: установи се грешник, а онда се чека да се сви скупимо код куће ( посао, школа - то је увак некако било на крају дана, а ти се у међувремену печеш на тихој ватри ) и крене породични разговор. Колико сам само пута пожелела да уместо тога добијем једну педагошку и да се тиме ствар оконча у року од одмах. Чини ми се да би ми тако било много лакше.
Али, не лези враже, и сама упражњавам управо исте методе које сам понела из иницијалне породице. Ћушке су ми сасвим бљак, а разговор ипак има некакав ефекат.
Тако да...
Шта да ти кажем - истом муком мучим сопствени подмладак.
bocvena bocvena 07:29 18.05.2011

Re: I sad će sve žene...

Моја је, на послетку, након година експериментисања, узвратно ћутање. Да видиш како се изненади што ја њега игноришем. Одмах заборави ко је први почео.


Fora sa tišinom funkcioniše sve dok je ljubavi. Kad voliš, ćutanje u sukobu je nepodnošljivo. Ćutači su obično klasični pasivni agresivci i silent treatment je vrsta ucene.

Problem je što sa godinama oguglaš. Bude ti svejedno. Zaćutiš i ti.
E, onda se napravi provalija među ljudima.

Ja sam za kombinovanu metodu - red dranja, red ćutanja, red ljubljenja. Pa k'o preživi:))))
mlekac mlekac 08:08 18.05.2011

Re: I sad će sve žene...

bocvena


Ja sam za kombinovanu metodu - red dranja, red ćutanja, red ljubljenja. Pa k'o preživi:))))


Kod mene je to znak najvece iznerviranosti! Cutanje, hocu reci. To svi u kuci znaju - dok mama urla, sve je OK. Al' ako zacuti... Da vidis kako se onda trckara na prsticima i pazi sta radi. Naravno, pali samo ako se ne zloupotrebljava i ne upotrebljava precesto.
razmisljam razmisljam 13:24 18.05.2011

Re: I sad će sve žene...

bocvena

Fora sa tišinom funkcioniše sve dok je ljubavi. Kad voliš, ćutanje u sukobu je nepodnošljivo. Ćutači su obično klasični pasivni agresivci i silent treatment je vrsta ucene.


Много је ово компликовано за објашњавање, знаш. Има ту нешто, али ствари нису тако једноставне каквима се чине.
Наравно да је ћутање неподношљиво. У осталом, о томе сам и писала. И слажем се да је некаква врста уцене. Као и сви други начини којих можеш да се сетиш када људи уђу у препирку и свађу, јер тада сви аргументи нестају и остаје само потреба да изразиш своје сопствено неслагање или осујећеност ( ма колико они били субјективни ) на, у суштини, сасвим непримерен и неделотворан начин.
Камо среће да сви имамо способност да сваку ситуацију решавамо мирно и разговором. На жалост, само смо људи...
Међутим, испоставља се, барем у мом случају, да је једини начин да се иницијално ћутање прекине ако ја почнем да ћутим. Тек тада креће разговор и распетљавање неспоразума. И то смирено, пажљиво, аргументовано, без настављања свађе.
Готово као када почнеш да се опорављаш од неког тешког грипа, па си још ровита, али ствари евидентно иду на боље, још те све боли, али знаш да ћеш ускоро поново бити као нова.

Problem je što sa godinama oguglaš. Bude ti svejedno. Zaćutiš i ti.
E, onda se napravi provalija među ljudima.


Нисмо огуглали. Далеко од тога. ( Ух, како ми је сада глупо да се овако сецирам, али, ваљда сам то сама тражила постављајући овај текст. ) И нема провалије, осим док ћутимо. И даље умемо у исто време да почнемо да изговарамо исту реченицу и да се само погледамо, а да знамо шта оно друго мисли или жели, чинимо једно другоме мала неочекивана задовољства... ( Наброј слободно све оно што чини драж једне дубоке и стабилне везе - ту смо. )
А ћутања су, с годинама, све краћа и све ређа.

Ja sam za kombinovanu metodu - red dranja, red ćutanja, red ljubljenja. Pa k'o preživi:))))


,,Смијешано, најлакше се пије.''
Наравно.
razmisljam razmisljam 13:30 18.05.2011

Re: I sad će sve žene...

mlekac

Kod mene je to znak najvece iznerviranosti! Cutanje, hocu reci. To svi u kuci znaju - dok mama urla, sve je OK. Al' ako zacuti... Da vidis kako se onda trckara na prsticima i pazi sta radi. Naravno, pali samo ako se ne zloupotrebljava i ne upotrebljava precesto.


Да, мама САМО виче. Нешто ми то познато. И дисциплиновано одслушају тираду, када завршим, сачекају још који тренутак, за сваки случај, да провере да нисам само стала да удахнем ваздух за наставак, а онда се окрену и оду.
Али када ћутим...

zilikaka zilikaka 13:34 18.05.2011

Re: I sad će sve žene...

Међутим, испоставља се, барем у мом случају, да је једини начин да се иницијално ћутање прекине ако ја почнем да ћутим. Тек тада креће разговор и распетљавање неспоразума. И то смирено, пажљиво, аргументовано, без настављања свађе.

Kako mi je ovo blisko
razmisljam razmisljam 14:52 18.05.2011

Re: I sad će sve žene...

zilikaka
Међутим, испоставља се, барем у мом случају, да је једини начин да се иницијално ћутање прекине ако ја почнем да ћутим. Тек тада креће разговор и распетљавање неспоразума. И то смирено, пажљиво, аргументовано, без настављања свађе.

Kako mi je ovo blisko


Не смем ни да питам, ал' да нисмо случајно удате за истог човека? Кууууукуууу!
zilikaka zilikaka 06:19 19.05.2011

Re: I sad će sve žene...

Ne se sekiraš!
Šta fali i da jesmo, al mu ne bih onda u koži bila.
Još kad i kafu popijemo, najebo je načisto
razmisljam razmisljam 12:40 19.05.2011

Re: I sad će sve žene...

zilikaka
Ne se sekiraš!
Šta fali i da jesmo, al mu ne bih onda u koži bila.


И не секирам се. Напротив, жао би ми га било, јер није да би му било лаХко.

Još kad i kafu popijemo, najebo je načisto


Ију! Прва какана реч на мом блогу, барем колико ме сећање служи.
А за награду:



Мада, педагошки, можда би више одговарало ово:

kukusigameni kukusigameni 08:09 17.05.2011

igra

Mozda ce ti ovo glupo zvucati ali ja ovaj tvoj tekst (koji sam dva puta citao) vidim kao idealan scenario za neku minijaturu. Ali na dva moguca nacina izvedbe.
Prvi nacin je da ovo izgovara zena kao voice-over dok je na poslu, pakuje se da ide kuci, vozi se tramvajem kuci, od tramvajske stanice pesaci do kuce, ugleda The Njegova kola ispred kuce (mrsteci se), i kada konacno udje na vrata i ugleda The Njega, izgovori: "Cao duso, kako si danas sladak i nekako poseban."
Drugi nacin je kao prosta indikacija koju reziser zadaje glumici. Znaci, da izgovara u sebi tekst i da glumi stanje u nekom recimo srednje krupnom planu. Zamisli kako bi dobro izgledala neka zena koja u sebi prozivljava misli koje si napisala i glumi "samo" stanje tih misli.
Svidja mi se tekst.
Mnogo mi se svidja.
razmisljam razmisljam 15:12 17.05.2011

Re: igra

kukusigameni
Mozda ce ti ovo glupo zvucati ali ja ovaj tvoj tekst (koji sam dva puta citao) vidim kao idealan scenario za neku minijaturu. Ali na dva moguca nacina izvedbe.
Prvi nacin je da ovo izgovara zena kao voice-over dok je na poslu, pakuje se da ide kuci, vozi se tramvajem kuci, od tramvajske stanice pesaci do kuce, ugleda The Njegova kola ispred kuce (mrsteci se), i kada konacno udje na vrata i ugleda The Njega, izgovori: "Cao duso, kako si danas sladak i nekako poseban."


Што глупо? У суштини, то и јесте један монолог, изречен у даху, без задршке, зајапурено, грцаво, страсно, намћорасто, бесно... Барем сам такву идеју имала док сам га писала, а некако тако је и излазио испод типки тастатуре. Значи, по твом коментару судећи, успела сам у својој накани.

Ова прва варијанта ти је сасвим у реду. У ствари, верујем да имаш много прецизнију слику о томе како би то требало да изгледа него ја која везе с појмом немам о постављању игроказа на сцену.
Али, ово лицемерје на крају... Није нешто што бих сама употребила, али у функцији игре паше и даје ону фину ноту неочекиваности.

Drugi nacin je kao prosta indikacija koju reziser zadaje glumici. Znaci, da izgovara u sebi tekst i da glumi stanje u nekom recimo srednje krupnom planu. Zamisli kako bi dobro izgledala neka zena koja u sebi prozivljava misli koje si napisala i glumi "samo" stanje tih misli.


Замислила и јааако ми се допада. Када правимо кастинг?
( Знаш да сам и сама пребирала по разним изразима лица које би требало употребити док се текст изговара, о положајима тела, гестикулацији, свему што самим речима треба да да додатну тежину и уобличи их. Просто, имала сам и визуелну идеју како би то требало да изгледа. )

Svidja mi se tekst.
Mnogo mi se svidja.


Хвааала.


AlexDunja AlexDunja 08:38 17.05.2011

:)

mnogo je različitih tišina, u pravu si...
And in the naked light I saw
Ten thousand people, maybe more
People talking without speaking
People hearing without listening
People writing songs that voices never share
And no one dared
Disturb the sound of silence

"Fools", said I, "You do not know
Silence like a cancer grows
Hear my words that I might teach you
Take my arms that I might reach you"
But my words, like silent raindrops fell
And echoed
In the wells of silence

a, opet,
teško je utvrditi kad čovek nešto kaže,
šta zapravo misli, tj, kako se sve može razumeti:))

ovo je engleski, alli i srpski može da bude sličan
razmisljam razmisljam 15:28 17.05.2011

Re: :)

AlexDunja
mnogo je različitih tišina, u pravu si...


Да знаш, рекох већ, покушала сам да се изборим са том многострукошћу, али нисам успела. Хоћу рећи, речи ми се нису сложиле у оно што сам имала да кажем - тишине их појеле - тако да сам одустала.

"Fools", said I, "You do not know
Silence like a cancer grows


Волим поруку ове песме. Некако, разумем је и блиска ми је. Заиста ту неку одређену, увређено-повређену тишину доживљавам као злоћудни тумор који гуши и дави и убија и умртвљује и шири се неконтролисано преко сваког покушаја да се живи нормално и да се ваздух удише без тескобе.

a, opet,
teško je utvrditi kad čovek nešto kaže,
šta zapravo misli, tj, kako se sve može razumeti:))


Јесте тешко, али није немогуће. У све треба уложити нешто труда и добре воље, па тако и у међусобну комуникацију. Најлакше је игнорисати и ћутати, али од те работе 'леба нема.
Све док разговараш, образлажеш, питаш, слушаш другог шта говори, велике су шансе за разумевање и споразумевање. Не мора да успе одмах, али, корак по корак, реч по реч, сасвим је близу памети да ће се неспоразуми и несугласице изгладити, или бар смањити на најмању могућу меру.
А ако ипак не успе - ништа. Једноставно, није било суђено. Наравно да постоје особе са којима разумевања нема. Било би сувише једноставно да са свима будемо добри и да све разумемо. То тако не иде.
Али, барем ћемо знати да смо се потрудили. И то је нешто.

ovo je engleski, alli i srpski može da bude sličan


Погледала сам, и морам ти признати да сам у приличној мери Енглез. И да ми се то не допада превише.
AlexDunja AlexDunja 18:09 17.05.2011

Re: :)

разумевање и споразумевање.

vidi ovo, kad budeš imala vremena
if i should have a daughter
prosto, magičnu dobru volju ima:))
divno dete
razmisljam razmisljam 22:15 17.05.2011

Re: :)

AlexDunja

prosto, magičnu dobru volju ima:))
divno dete


Одгледала са задовољством и уживањем. Сара ме је опчинила. Чаробница је једноставности. Уме са речима, уме и да их донесе, изабере, употреби. Убедљива је, што ме је пријатно изненадило. Обично ми треба много више од једног гледања/слушања да кажем уау и да збиља прихватим речено, да ме се то дојми, да га присвојим... А она просто мами на још.
Пуно ти хвала, Дуња.
Некако је вечерас ваздух прозрачнији и мисли су окренуте разним лепим и топлим стварима... Да ли је до кише, да ли до Саре, враг би га знао. Ал' прија.
nezezajsesmene nezezajsesmene 09:35 17.05.2011

Ja sam uvek za razgovor

Divan tekst, draga razmišljam.
Mene tuđe ćutanje ponekad plaši, jer ne znam šta taj neko misli, ponekad vređa, ako se nismo razumeli, tj. sporečkali smo se. Slažem se s tobom, da se govoreći nađe rešenje za svaki nesporazum. O, kako ja mrzim nesporazume!
Želim ih i sebi i tebi što manje, jer ti tako lepo barataš rečima da je šteta sa tobom ćutati.
zilikaka zilikaka 11:07 17.05.2011

Re: Ja sam uvek za razgovor

Želim ih i sebi i tebi što manje, jer ti tako lepo barataš rečima da je šteta sa tobom ćutati

Jes, al probaj da se raspričaš kod nje malo jače, pa da vidiš kako deli opomene
mlekac mlekac 12:39 17.05.2011

Re: Ja sam uvek za razgovor

zilikaka
Želim ih i sebi i tebi što manje, jer ti tako lepo barataš rečima da je šteta sa tobom ćutati

Jes, al probaj da se raspričaš kod nje malo jače, pa da vidiš kako deli opomene

Nemoj tako, nasa razmisljance je bas strpljiva slusalica... Bar ja znam!
zilikaka zilikaka 13:29 17.05.2011

Re: Ja sam uvek za razgovor

Slušaj ti, znam za jadac!
Ti me uvučeš u polemiku, ja se razbrbljam, a onda dođe gazdarica
razmisljam razmisljam 15:38 17.05.2011

Re: Ja sam uvek za razgovor

nezezajsesmene
Divan tekst, draga razmišljam.


Захваљујем од .

Mene tuđe ćutanje ponekad plaši, jer ne znam šta taj neko misli, ponekad vređa, ako se nismo razumeli, tj. sporečkali smo se. Slažem se s tobom, da se govoreći nađe rešenje za svaki nesporazum. O, kako ja mrzim nesporazume!


Ћутање плаши зато што не знаш шта је иза њега. Оно је као зид, као бедем, као прашума... Нешто иза чега се крију сасвим непознати простори неизречених мисли. То збуњује и онеспокојава и свакако наводи на мисао о неразумевању.
Ко не мрзи неспоразуме?
Баш зато треба говорити, размотавати клупко речи, одвезивати замршене чворове недоумица. Једини пут који води до каквог-таквог решења.

Želim ih i sebi i tebi što manje, jer ti tako lepo barataš rečima da je šteta sa tobom ćutati.


Хвала и хвала. Узвраћам жеље истом мером.

razmisljam razmisljam 15:40 17.05.2011

Re: Ja sam uvek za razgovor

zilikaka
Želim ih i sebi i tebi što manje, jer ti tako lepo barataš rečima da je šteta sa tobom ćutati

Jes, al probaj da se raspričaš kod nje malo jače, pa da vidiš kako deli opomene


Хе, хе... Ову провокацију ћу да игноришем. ДаклеМ, бирам ћутање.
razmisljam razmisljam 15:44 17.05.2011

Re: Ja sam uvek za razgovor

mlekac
zilikaka

Jes, al probaj da se raspričaš kod nje malo jače, pa da vidiš kako deli opomene

Nemoj tako, nasa razmisljance je bas strpljiva slusalica... Bar ja znam!


Хвала ти што ме браниш.
razmisljam razmisljam 15:51 17.05.2011

Re: Ja sam uvek za razgovor

zilikaka
Slušaj ti, znam za jadac!
Ti me uvučeš u polemiku, ja se razbrbljam, a onda dođe gazdarica


Још сам добро и прошла! Могла си 'ладно да ми прикачиш и овакве чистачке елементе:


zilikaka zilikaka 06:21 18.05.2011

Re: Ja sam uvek za razgovor

Ne znam, teško mi ide sa ozbiljnim temama, a i stra' me da se ne razbrbljam previše, al i ja sam vremenom naučila da zaćutim Mislim, u životu. Za blog ne važi.
To mu dodje poslednje što primenjujem (po redosledu), al da vidiš kako daje rezultate
razmisljam razmisljam 13:39 18.05.2011

Re: Ja sam uvek za razgovor

zilikaka
Ne znam, teško mi ide sa ozbiljnim temama, a i stra' me da se ne razbrbljam previše, al i ja sam vremenom naučila da zaćutim Mislim, u životu. Za blog ne važi.


Теби тешко иде са озбиљним темама? Ма дај!
Али, добро, ако нећеш да се разбрбљаш, а ти ћути. Немам ништа против, а и да имам, на исто ми дође, ако си већ решила.
Но, за учење животног ћутања си сасвим у праву. И ја сам некако временом стигла до истог наука. Некада стварно нема никаквог смисла трошити речи. Само се траћи енергија коју је боље потрошити на неке друге ствари.

To mu dodje poslednje što primenjujem (po redosledu), al da vidiš kako daje rezultate


Таман тако. Да не кажем - исти случај.

EDIT: Постојало је једно време у мом животу у коме смо се нас неколико скупљале на женске диване и већина реченица је свакој од нас почињала са не знам. А онда смо полако сазнавале. Животно искуство, ваљда...
zilikaka zilikaka 13:52 18.05.2011

Re: Ja sam uvek za razgovor

Ovo postaje opasno.
Sve isto ko ja da pričam.
..još samo da skuvaš gorču
razmisljam razmisljam 14:49 18.05.2011

Re: Ja sam uvek za razgovor

Ovo postaje opasno.
Sve isto ko ja da pričam.
..još samo da skuvaš gorču



Немој двапут касти. Ево, одох да самељем кафу, да буде свежа, мада ми још ниси рекла шта подразумеваш под горчом.
Но, биће да само претиш, на жалост.

zilikaka zilikaka 11:30 19.05.2011

Re: Ja sam uvek za razgovor

мада ми још ниси рекла шта подразумеваш под горчом.
Но, биће да само претиш, на жалост.

provalila si me. Ne pijem crnu kafu godinama. To mi je jedna od životnih tekovina.
Ako nekad baš i dođem u situaciju da stvarno nije red da odbijem, ceo dan znam da sam je popila.
Ipak, imam ja i rezervnu varijantu, i eto prvom prilikom kad budem dolazila u vaš kraj gledaću da se javim i najavim.
To može da bude za par dana al i za par meseci. Taki ti moj program.
razmisljam razmisljam 12:50 19.05.2011

Re: Ja sam uvek za razgovor

zilikaka

provalila si me. Ne pijem crnu kafu godinama. To mi je jedna od životnih tekovina.


Шта ти је утицај венчане ми куме! Полако постајем Шерлоче Холмче и проваљујем у блогерске тајне.
Да почнем да пишем крими роман на ту тему, а?

Ipak, imam ja i rezervnu varijantu, i eto prvom prilikom kad budem dolazila u vaš kraj gledaću da se javim i najavim.
To može da bude za par dana al i za par meseci. Taki ti moj program.


Моооже.Може. Може! МООООЖЕ!
mlekac mlekac 14:35 20.05.2011

Re: Ja sam uvek za razgovor

razmisljam
zilikaka

Ipak, imam ja i rezervnu varijantu, i eto prvom prilikom kad budem dolazila u vaš kraj gledaću da se javim i najavim.
To može da bude za par dana al i za par meseci. Taki ti moj program.


Моооже.Може. Може! МООООЖЕ!


I ja se pridruzujem, o'ma!
razmisljam razmisljam 14:48 20.05.2011

Re: Ja sam uvek za razgovor


mlekac

I ja se pridruzujem, o'ma!


А ти мислиш да ћемо те звати?
zilikaka zilikaka 19:35 20.05.2011

Re: Ja sam uvek za razgovor

Naravno da ćemo je zvati. Tek to je prava žurka
razmisljam razmisljam 01:39 21.05.2011

Re: Ja sam uvek za razgovor

zilikaka
Naravno da ćemo je zvati. Tek to je prava žurka


Ене, личи...
mikele9 mikele9 23:04 17.05.2011

Igra - neigra

Moj omiljeni (i više puta citirani) Bohumil Hrabal je napisao: Najveći stepen razumevanja među ljudima je ćutanje!
Ali to je posebna vrsta ćutanja, ćutanje ljubavi, ćutanje razumevanja...
razmisljam razmisljam 23:26 17.05.2011

Re: Igra - neigra

mikele9
Moj omiljeni (i više puta citirani) Bohumil Hrabal je napisao: Najveći stepen razumevanja među ljudima je ćutanje!
Ali to je posebna vrsta ćutanja, ćutanje ljubavi, ćutanje razumevanja...


Има дивних ћутања, наравно. И увек у таквим приликама, било нас на окупу двоје или више од двоје, осетим нешто посебно и необично сам срећна што уместо уобичајене нелагоде када разговор застане, осећам некакву врло опипљиву потпуност и заокруженост.

Али, знаш и сам да нисам о томе говорила. Ћутање - непријатељ је била тема.

Опет, хвала ти што си поменуо и лепшу страну исте медаље.

Наравоученије: ништа није онакво каквим се чини и све треба осмотрити са свих страна пре него што се донесе коначни суд.


mirelarado mirelarado 23:55 17.05.2011

Re: Igra - neigra

Мислим да се зид ћутања о којем говориш најлакше руши шалом и смехом. Ја у таквим ситуацијама надмудривања ћутањем и дурењем обично цитирам Софронија, петла из цртаног филма, делује:

razmisljam razmisljam 00:32 18.05.2011

Re: Igra - neigra

mirelarado
Мислим да се зид ћутања о којем говориш најлакше руши шалом и смехом. Ја у таквим ситуацијама надмудривања ћутањем и дурењем обично цитирам Софронија, петла из цртаног филма, делује:


Хвала ти за идеју, Мирела.
Софроније је, иначе ( уз мис Приси, наравно, у свом вечитом лову на мужа ), један од мојих омиљених цртаних јунака.
Мораћу мало да увежбам његову неодољиву реплику. Намерно нећу рећи да једва чекам да је применим, да не бих баксузирала, али, логично је претпоставити да ће пре или касније доћи до ситуације у којој ћу моћи да испробам њено дејство, да ти не бих веровала само на реч.

EDIT: За мало да заборавим - за трећу смену поздрав и .


mirelarado mirelarado 08:26 18.05.2011

Re: Igra - neigra

razmisljam
За мало да заборавим - за трећу смену поздрав и .


Каткад се и трећа смена пресели у јутарњу, али то није разлог да не отпоздрави.


arianna arianna 08:52 18.05.2011

Re: Igra - neigra

ogradim se zidom neprilaziminislučajnojerneželimdatevidim
ih, što mi je ovo poznato, ali iz iskustva znam da što se pre ovaj zid sruši, život je mnogo lepši



Znam neke kojima je čitav život ćutanje, nažalost, ali se trude da to prevazidju.


"Budina igra hiljadu ruku" i gluvonemi kineski učenici, koje kroz igru vode profesori koji se povremeno vide sa strane
razmisljam razmisljam 13:49 18.05.2011

Re: Igra - neigra

mirelarado

Каткад се и трећа смена пресели у јутарњу, али то није разлог да не отпоздрави.


Отпоздрави су увек добродошли. Нарочито уз кафицу.



Само, следећи пут без шећера, молим.
razmisljam razmisljam 14:05 18.05.2011

Re: Igra - neigra

arianna
ogradim se zidom neprilaziminislučajnojerneželimdatevidim
ih, što mi je ovo poznato, ali iz iskustva znam da što se pre ovaj zid sruši, život je mnogo lepši


Наравно, Ариана. Сви смо ми у животу некако зидари - или настојимо да се оградимо зидовима, или се својски трудимо да их што пре и што потпуније срушимо, не бисмо ли добили више простора за лепше и нормалније бивствовање. Просто к'о пасуљ, али често се своди на напорно рмбачење да би се стигло до жељеног резултата.

Znam neke kojima je čitav život ćutanje, nažalost, ali se trude da to prevazidju.


Хвала ти за клип. Оставља без речи.
Превазилажење ћутања је невероватно захтеван посао чак и када се има избора. Када се нема, када је оно једини начин, овакве ствари су чудо и нада и подстрк.

Jelica Greganović Jelica Greganović 08:51 18.05.2011

Molim?!

Duribaba Jeca
Ulovila zeca
Zec se opio
Duribabu šopio


Vređamo se, a?!
razmisljam razmisljam 14:07 18.05.2011

Re: Molim?!

Jelica Greganović
Duribaba Jeca
Ulovila zeca
Zec se opio
Duribabu šopio


Vređamo se, a?!


Упс!
Нисам намерно, часна реч.
Један доброћудни моторизовани зека за тебе. Проверено не ћушка тужибабе.

jasnaz jasnaz 09:40 18.05.2011

istine, i kako ih izdržati

razmisljam razmisljam 14:34 18.05.2011

Re: istine, i kako ih izdržati

jasnaz


Волим овај филм, Јасна. Хвала ти.
Питам се некад да ли је теже издржати истине или лажи.
Нисам сигурна да налазим одговор који би ме задовољио.
А најприближнији је: како кад.

miloradkakmar miloradkakmar 09:43 18.05.2011

Probudila

si ćutanje.
Ne volim ćutanje sa durenjem.
Ćutim da je ćutanje korisno , radi dinamike, al' nije obavezno.
zilikaka zilikaka 09:52 18.05.2011

Re: Probudila

Ne volim ćutanje sa durenjem.

A kakvo još može biti?
mirelarado mirelarado 10:44 18.05.2011

Re: Probudila

Време је за мало шале.

Дефиниција ћутања по Вукајлији: "Ћутање је прави одговор на глупо питање."
mariopan mariopan 12:39 18.05.2011

Re: Probudila

Još malo šale:
Ona:
Juče smo celo popodne proveli u ćutanju i ja sam zaista zabrinuta. Pokušala sam da ga dodirnem ali on je izvukao ruku i nastavio da vozi, ćuteći i namršten.
Mislim da mu više nisam privlačna.
Sve vreme razmišljam šta sam mu to uradila ili rekla pa je zaćutao na mene...bolje da smo se i posvađali ( ako imamo za to neki razlog) nego da ovako ćuti od juče...oka nisam sklopila...moj život je u haosu i sve je izgubilo svaki smisao. Da li i dalje da negujem našu vezu kada je sve otišlo od đavola?
Na spavanje sam otišla prazne duše i u suzama. U neko doba noći osetila sam da me grli ( valjda za utehu)...a onda smo vodili ljubav.

On:

Juče je Zvezda izgubila utakmicu ali smo večeras imali super sex.

Eto zašto ne treba ćutati.
razmisljam razmisljam 14:40 18.05.2011

Re: Probudila

miloradkakmar
si ćutanje.
Ne volim ćutanje sa durenjem.
Ćutim da je ćutanje korisno , radi dinamike, al' nije obavezno.


А ко га воли, Милораде? На њега се пристаје или не пристаје. Ствар избора.
Ја сам изабрала непристајање.

Добро ћутиш гледе ћутања. Мада, колико је корисно, не знам. Ваљда некад јесте, а некад није.
Било би страшно да је обавезно.

razmisljam razmisljam 14:56 18.05.2011

Re: Probudila

zilikaka
Ne volim ćutanje sa durenjem.

A kakvo još može biti?


Не пазиш на часу, изгледа ми. Ц, ц, ц...
Ниси прочитала шта је Микеле имао рећи на ту тему? ( А и ја сам још мало морала да удробим, нараФски. )
razmisljam razmisljam 14:59 18.05.2011

Re: Probudila

mirelarado
Време је за мало шале.

Дефиниција ћутања по Вукајлији: "Ћутање је прави одговор на глупо питање."


Дефиниција којој се не може наћи замерка.
Мада, ( Кад сам зановетало и цепидлака, па то ти је. ) и није шала. Хоћу рећи, сасвим је нормалан и озбиљан и сврсисходан начин да се избегне бесмислено трошење живаца и нерава ( а и плућног капацитета и гласних жица, такође ).


razmisljam razmisljam 15:06 18.05.2011

Re: Probudila

mariopan

Eto zašto ne treba ćutati.


Ето.
Како је само лако утрчати главачке у неспоразум. Да није ћутања, многе животне ситуације би се лакше разрешиле.
Ех, да је Пера одмах отишао у полицију...
bravar92 bravar92 16:42 18.05.2011

bez naslova


Razumeš?

Hm...

Ne volim durenje. Ono me uvek asocira na nemoć.
Još taj podignuti nosić koji se kočoperi u tišini
potpuno me baca u očaj jer pomišljam da imam posla
sa još jednim detetom. Progovori! Reci šta te muči.
Razložimo problem i nadjimo rešenje čak iako ga nema.

Razumeš?

Ipak,

Volim onu tišinu. Jer...

Već se dovoljno znamo
da bismo govorili.
Ćutimo.
Čemu uopšte trošiti reči?
Dovoljni su osmesi
izmedju dva dodira usana
i pogledi isprepletanih prstiju.
Ćutimo.
Svežina tek opranog veša
širi se po stanu.
Pronalazi razumevanje
za tišinu.
Uživa u njoj.
I mi uživamo
u našem razumevanju
neizgovorenih misli,
jer…
Čemu uopšte trošiti reči?
Već se dovoljno znamo
da bismo govorili.

razmisljam razmisljam 17:59 18.05.2011

Re: bez naslova

bravar92
bez naslova


Дакле, ти си та најбоља другарица на коју сам потсетила Дуњу једном приликом када сам окачила један безнасловни текст. Мистерија решена.


Razumeš?

Hm...

Ne volim durenje. Ono me uvek asocira na nemoć.
Još taj podignuti nosić koji se kočoperi u tišini
potpuno me baca u očaj jer pomišljam da imam posla
sa još jednim detetom. Progovori! Reci šta te muči.
Razložimo problem i nadjimo rešenje čak iako ga nema.

Razumeš?


Разумем, наравно. Чак и не инсистирам на решењу. Довољан је искрен покушај да се до њега дође. Кренеш тако том стазом, а успут проналазиш недоумице, размимоилажења, различизе ставове, опречна мишљења, компликована осећања, неразумевање, збуњеност, недоследност, рањивост... Па расплићеш и образлажеш и слушаш и трудиш се да чујеш и заједничким снагама изналазиш компромисе... Рушиш ограде и зидове, пробијаш оклопе, скидаш маске...
А решење је већ сам разговор, зар не?

Ipak,

Volim onu tišinu. Jer...

Već se dovoljno znamo
da bismo govorili.
Ćutimo.
Čemu uopšte trošiti reči?
Dovoljni su osmesi
izmedju dva dodira usana
i pogledi isprepletanih prstiju.
Ćutimo.
Svežina tek opranog veša
širi se po stanu.
Pronalazi razumevanje
za tišinu.
Uživa u njoj.
I mi uživamo
u našem razumevanju
neizgovorenih misli,
jer…
Čemu uopšte trošiti reči?
Već se dovoljno znamo
da bismo govorili.


Та тишина је већ сасвим нека друга прича и у њој је пријатно и топло и заштићено и нежно и добро и посебно и савршено и неописиво речима.
Али, речи су ипак ту да се троше. Пажљиво, на добро и лепоту, на радост и ситнице које нам помажу да пребродимо дан.

P.S. Хвала ти за твој лирски осврт на тему и музику.
Удахни мало тишине...
Имам негде плочу која се зове ,,Шопен за заљубљене''. Добила сам је давно некад за рођендан када још нисам знала шта заправо заљубеност значи и које буре са собом доноси. Од тада сам штошта осетила и разумела. И самим тим, и Шопен ми је ближи.
bravar92 bravar92 19:17 18.05.2011

Re: bez naslova


Naravno da si je resila:)
Citam sa strane i vidim... Serlok Holms (moj omiljeni) nije ti stran, pa se zakljucak koji izvedoh sam nametnuo:)))

Hvala za muziku. Pogodila si mi zicu koja zatreperi ponekad i onda se nauzivam slusajuci bas tu i takvu:)))

razmisljam razmisljam 19:43 18.05.2011

Re: bez naslova

bravar92

Naravno da si je resila:)
Citam sa strane i vidim... Serlok Holms (moj omiljeni) nije ti stran, pa se zakljucak koji izvedoh sam nametnuo:)))


А баш било тешко.
Волијем малог бркатог Белгијанца ( сличнији ми ), али и Шерлок има занимљиве методе.

Hvala za muziku. Pogodila si mi zicu koja zatreperi ponekad i onda se nauzivam slusajuci bas tu i takvu:)))


Знаш, панова фрула је чаробан инструмент, и кад се попнеш на Анде, и кад се изгубиш у ирским вресиштима, и када се муваш по румунским Карпатима. Опија, опчињава, прочишћава подједнако и плућа и мисли, као каква ваздушна бања.
Волим, као и ти, да јој се вратим с времена на време.
И башка ми је драго што сам утрефила праву жицу.

bravar92 bravar92 20:36 18.05.2011

Re: bez naslova


jeste. caroban je!


a ovo :)))

kad slusas - poletis i onda postaje beznacajno da li je tisina ili...

AlexDunja AlexDunja 21:05 18.05.2011

Re: bez naslova

samo vas gledam

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana