Društvo

Osnovno ljudsko pravo na alkohol i Jelenu Karleušu

Predrag Azdejković RSS / 13.05.2011. u 13:09

Zajecar-zajecarski-srednjos_620x0.13272.jpg 

U devedeset posto slučajeva fašističke izjave počinju sa „neću da moja deca...", a deset sa „nemam ja ništa protiv, ali..."

Ovih dana aktuelno je pitanje da li smemo da kupujemo alkohol posle 22h. Ustala kuka i motika da brani osnovno ljudsko pravo na alkoholisanje. Naravno da to meni izgleda debilno i kretenski, jer ti isti sede kod kuće kad im se krše sva ostala ljudska prava, ali čim se dirnulo u alkohol i zajebanciju, eto ti kritične mase da se prave demonstracije. Tu je nešto duboko bolesno, ali svako ima pravo da sam sebi određuje prioritete u životu. Mene taj scenario zabrane prodaje alkohola posle 22h mnogo podseća na beogradsku Paradu ponosa. Reći ćete da mene sve asocira na pederluk i u pravu ste, mene zaista sve, apsolutno sve asocira na pederluk. Elem, ako hoćete da se alkoholišete to možete da radite u svoja četiri zida, jer tamo neki roditelji neće da njihova deca bla bla bla. Slično je bilo i za paradu, neću da moja deca gledaju i neka se pederišu u četiri zida. Novi Sad je pokušao da uvede sličnu zabranu, koja je ocenjena kao protivustavna, ali naše vlasti nisu imale problem da protivustavnu odluku još jednom donesu. Ko još obraća pažnju na Ustav, koji je od preambule pa nadalje smešan. Ova zabrana se uvodi kako maloletnici ne bi kupovali alkohol, ostali su kolateralna šteta, a niko se ne zapita čemu sve to kad je prodaja alkohola maloletnicima već zabranjena i šta rade i čemu služe roditelji tih maloletnika? Rečenica sa početka ovog teksta „neću da moja deca..." jeste najveći izgovor za roditeljsku nesposobnost. Zato što su oni nesposobni i loši roditelji, koji ne znaju da rade svoj posao, ili nemaju vremena da rade svoj posao, neko drugi treba da ispašta. To što su nesposobni i loši roditelji suviše zauzeti da prate svoje dete i vaspitavaju ga, ne znači da mi ostali treba da ispaštamo zbog toga. Ali stvarno, dokle ćemo mi ostali da ispaštamo jer su tamo neki ljudi loši roditelji? Često imamo reakciju „šta ja da kažem detetu kad vidi dva pedera kako se ljube"? Boli me tuki šta ćeš da kažeš. To je tvoj posao. To što ne znaš da radiš svoj posao, ne znači da treba skloniti sve iz društva što ne znaš da objasniš ili te je sramota da objasniš (tu mislim na seks).

Drugi slučaj koji je meni posebno zanimljiv jeste Jelena Karleuša u Zaječaru. Okupili se rock srednjoškolci i nosili transparent „Volovi na ražnju, krava na bini, telci u publici", na šta im je JK odgovorila da mogu da joj popuše i nastavila da peva. Svi mediji su oduševljeno pozdravili srednjoškolce, a gest JK kao vređanje publike?! Izvinite, ali ti rock srednjoškolci su obični kultur-rasisti i fašisti. Da li postoji razlika između hrišćanskih fundamentalista koji protestuju ispred rock koncerata jer se promoviše satanizam, alkoholizam i narkomanija i ovih iz Zaječara? Nema, to je jedna te ista bagra, koja želi da brani ljudima da rade ono što žele. Ovde nije u pitanju muzika Jelene Karleuše, već prava da ljudi to vole i slušaju i da to pravo mora da se brani, jer ako ne branimo to pravo, onda ne možemo da branimo svoje pravo da radimo ono što želimo. Naravno, tu na scenu stupa radimo ono što želimo sve dok ne ugrožavamo druge. Mnogi bi rekli da muzika JK ugrožava druge, ali će to reći i hrišćanski fundamentalisti za rock, roditelji za alkohol i pederluk... Zato postoji nešto što se zove tolerancija. Tolerišem koncert JK, jer posle mogu da zahtevam da se toleriše rock koncert, jer i to nekome smeta, jer posle mogu da zahtevam da se toleriše gej parade, jer i to nekome smeta... Kada je muzika u pitanju podele su mnogo veće i jače nego kad su u pitanju religija, nacionalnost... što je apsolutno debilno. Za pojedine vrste muzike se vezuju određene kulturne vrednosti i ono što mene najviše vređa jeste da pojedini ljudi misle da su bolji od drugih samo zato što slušaju neku vrstu muzike. Izvinite, to je mnogo smešno i jadno.

Oba slučaja koje sam naveo su slični. Ako nam smeta što neko želi da nam uskrati slobodu izbora i pravo na alkoholisanje, onda mora da nam smeta što neko želi da uskrati Karleuši pravo da peva i pravo da ljudi nju slušaju. Naravno, nama niko ne može da zabrani da mislimo da su alkohol i muzika Jelene Karleuše štetni, ali odbrana prava na „štetne" materije mora da ide u paketu, jer smo u suprotnom maliciozni i licemerni.

Predrag M. Azdejković

www.azdejkovic.com

Atačmenti



Komentari (453)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:07 15.05.2011

Re: Ma daj

Ugrozavanje osnovnih ljudskih prava i miran protest protiv ugrozavanja nervnog sistema nikako ne lice.


Ali to je subjektivno... I mnogi homofobi kažu da su protiv ugrožavanja morala... Mi mržnju uvek možemo da opravdamo, samo zavisi na kojoj strani stojimo.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:11 15.05.2011

Re: Ma daj

Ili moram da trpim govnarije kojekakvih karleuša, samo zato što ti i tebi slični smatraju da je u njihovom pocikivanju i podvriskivanju sadržano to jebeno pravo na izbor?


Da, tačno tako. Sve je stvar dogovora.

Ako vi imate pravo da uklanjate JK, onda ostali imaju pravo da uklanjaju ono što vi volite i želite, jer se njima to ne sviđa.
Ako su Zaječarci u pravu, onda su hrišćanski fundamentalisti u pravu kad protestuju protiv rock koncerata.

E, Peđa, Peđa, trebaš ti još puno toga da pročitaš, a bogami i proživiš, da bi se kvalifikovao za ozbiljnog učesnika u ovakvoj diskusiji.


Vi matorci bi trebali da ćutite i pokrijete se ušima, jer ste nam ostavili jedno teško sranje... tako da taj argument o godinama samo radi protiv vas!


maca22 maca22 20:32 15.05.2011

Re: Ma daj

Predrag Azdejković
Ako su Zaječarci u pravu, onda su hrišćanski fundamentalisti u pravu kad protestuju protiv rock koncerata.


Mogu da kažu da misle da krava treba da ide kući i da pozovu zabludele ovce, tj. telad da se okrenu.

Kao sto deca imaju pravO da se smeju kreaturi, tako imaju pravO i hriscanski faundamentalisti da prosetuju protiv roka.


Ali to sto su deca U pravU, ne znači da su hrišć. fundamentalisti U pravU.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:35 15.05.2011

Re: Ma daj

Ali to sto su deca U pravU, ne znači da su hrišć. fundamentalisti U pravU.


Zato što je to subjektivno, ali i jedni i drugi guraju nos tamo gde im nije mesto.
elis elis 09:19 16.05.2011

Re: Ma daj

Predrag Azdejković
Ili moram da trpim govnarije kojekakvih karleuša, samo zato što ti i tebi slični smatraju da je u njihovom pocikivanju i podvriskivanju sadržano to jebeno pravo na izbor?


Da, tačno tako. Sve je stvar dogovora.

Ako vi imate pravo da uklanjate JK, onda ostali imaju pravo da uklanjaju ono što vi volite i želite, jer se njima to ne sviđa.
Ako su Zaječarci u pravu, onda su hrišćanski fundamentalisti u pravu kad protestuju protiv rock koncerata.

E, Peđa, Peđa, trebaš ti još puno toga da pročitaš, a bogami i proživiš, da bi se kvalifikovao za ozbiljnog učesnika u ovakvoj diskusiji.


Vi matorci bi trebali da ćutite i pokrijete se ušima, jer ste nam ostavili jedno teško sranje... tako da taj argument o godinama samo radi protiv vas!




U kojem si ti mejtefu učio logiku, života ti?
maca22 maca22 09:40 16.05.2011

Re: Ma daj

Imamo pravo uklanjati svako smece koje nam se namece.
Pa ipak ni to ne radimo. Nego samo apaludiramo deca koja na duhovit nacim kazu trasherki da nije dobrodosla na proslavi njihovog grada.
maca22 maca22 09:42 16.05.2011

Re: Ma daj

Predrag Azdejković
Ali to sto su deca U pravU, ne znači da su hrišć. fundamentalisti U pravU.


Zato što je to subjektivno, ali i jedni i drugi guraju nos tamo gde im nije mesto.

Ne, to je objketivno. Plus, deca su ispala duhovita. A ne pomracenih umova kao fundamentalisti.
elis elis 17:09 14.05.2011

Auuuuuuu

Nemam običaj čitati ove kriptoliberalne, a u osnovi duboko usnopljene, da ne kažem fašizirane blogove, ali na ovaj bacih pogled.
Pa mi ovaj deo zapade za oči:

Izvinite, ali ti rock srednjoškolci su obični kultur-rasisti i fašisti.


Jebote, Peđa, koji si ti tutumrak, to je za ne poverovati. Ili ti nas ovde samo malo zajebavaš, štaviše, sklon sam verovati da se ti samo zezaš i provociraš reakcije. Jer, kako drugačije pripisati citiranu rečenicu nekome ko je dovoljno razborit da ume pronaći taster za uključivanje računara.
mariopan mariopan 07:19 15.05.2011

Re: jeca fasista :D

maca22
http://www.njuz.net/jelena-karleusa-sabotirala-rok-koncert-u-zajecaru/

G r o f G r o f 22:44 14.05.2011

kugcy

my world my world 01:26 15.05.2011

eh moj Pedja

ovaj blog je postao mesto za frustraciju zena u minopauzi i muskaraca koji nemaju dovoljno puci&puci...ah ta Karleusa.....stvarno nema smisla

Hansel Hansel 09:16 15.05.2011

Re: eh moj Pedja

Ne znam kako da ti kažem, meni mnooogo isfrustriranije izgledaju oni koji imaju potrebu da brane Karleušu i, da se, uopšte - upuštaju u to šta je njoj neko rekao. Cela Karleuša (kao osoba i kao pojava) je proizvod jedne velike frustracije - da ume makar da peva ne bi imala potrebu da ima neo-Ćićolina stajling (ovo zaječarsko izdanje me podsetilo na tu poznatu umetnicu i poslanicu) i ponaša kao, hm, ulična dama. I na to ona ima prava, normalno, al' što se vi potresate što drugi imaju prava da budu frustrirani u menopauzi ili zbog nedostatka - čega ono reče?

Jer, kako to lepo Karleuša kaže (pročitasmo ovde, ja malkice parafraziram) - ako ćutite (i nemate mikrofon) - nesposobni ste, ako pričate - frustrirani ste. S obzirom na demonstrirane bliskosti s nekim političkim strukturama, možda i njoj padne na pamet da bude poslanica. Mislim da na takve eventualne namere treba reagovati blagovremeno!
tsunade tsunade 12:00 15.05.2011

Re: eh moj Pedja

mesto za frustraciju zena u minopauzi i muskaraca koji nemaju dovoljno puci&puci


maca22 maca22 19:13 15.05.2011

Re: eh moj Pedja

mesto za frustraciju zena u minopauzi i muskaraca koji nemaju dovoljno puci&puci


Antifašizam na delu.
editovala.
G r o f G r o f 08:45 15.05.2011

tradicija...



naravno da u svetle primere tradicije spada i novinarstvo, koje po potrebi, čoveka od 17 godina (bez uvida u djačku knjižicu), zove srednjoškolac, huligan, demonstrant, omladinac...
8c_competizione 8c_competizione 11:22 15.05.2011

iako te volim Pedjice

... licno mislim da si se previshe iskompromitovao ovim blogom o Karleushi.

licno mislim da su klinci u Zajecaru odradili upravo demokratsku stvar. Iskazali su svoj protest moralnom i kulturnom propadanju Srbije, bez ikakvog pozivanja na linch ili ugrozhavanja bezbednosti bilo koga. a to je bitna razlika u poredjenju sa Zverima, Obrazima, Nashima i ostalima

no "sveta krava", isporvocirana ili ne, je reagovala bash onako kako i odgovara njenom intelektualnom nivou, psovkama

Pedjica ce reci: tako se mogla napasti Parada ponosa. da je neko mirnim protestom "napadao" ovako Paradu ponosa, to meni ne bi bio nikakav problem. Problem je sto SPC i DB imaju svoje paravojne formacije u fudbalskim klubovima i kojekakvim pro-fashistickim udruzhenjima.

Problem je i u tome sto, ti Pedjice, u ovom slucaju namerno brkas babe i zhabe, zato shto je u pitanju tvoja drugarica. Sto ljudi vec rekoshe na blogu, mislim da bi ti komentari bili drugaciji da je u pitanju bila Ceca ili ostale vrti-guzo-sisice sa Granda.

Na zhalost Pedjice, ovim potezom si me duboko razocarao!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:15 15.05.2011

Re: iako te volim Pedjice

Sto ljudi vec rekoshe na blogu, mislim da bi ti komentari bili drugaciji da je u pitanju bila Ceca ili ostale vrti-guzo-sisice sa Granda.


Bile bi iste, ali ne bih izdvojio vreme da o tome pišem.

Ceca i ostale pevaljke su turbo nacionalne i mega pravoslavne, samim tim meni odvratne... tako da ne bih trošio svoje vreme. JK mi je simpa jer je antiprotivna i samim tim mogu da izdvojim vreme da branim nešto u šta verujem.

A verujem da svi treba da prekinete da drugima određujete šta da jedu, šta da slušaju, šta da vole, koga da jebu... jednostavno zar ne.
maca22 maca22 20:18 15.05.2011

Re: iako te volim Pedjice

...da kažu da je car go.
covjek covjek 13:12 15.05.2011

E, pa mene nisi razočarao!

Upravo zato što si ukazao na nedoslednost koje mnogi ljudi u NGO-u i uopšte kvaziliberali nisu svesni. Svi koji ne uviđaju da je moral jedna fluidna, individualna i vrlo diskutabilna stvar, a ne kakva konstanta su najobičniji fašisti koji ne vide dalje od svog nosa.
I upljuva se ja da objasnim ljudima da Legija ima pravo da izdaje knjige, da je govor mržnje najobičnija izmišljotina kojom se guši sloboda govora, da Svetlane i nisu tako divne što imaju proverenu ekipu za razgovor itd...na kraju mi nalepe etiketu fašiste iako sam veći demokrata od njih, jer upravo to rade fašisti - lepe etikete. Tako je tebi teta ili čika ili oba koji/a je napisao/la prethodni kom nalepio/la etiketu Karleušinog frienda i tara...tvoje text nema isti značaj zato što si šatro subjektivan. Tara! Tara! Jebanje u zdrav mozak! Tara!
vishnja92 vishnja92 14:17 15.05.2011

Re: E, pa mene nisi razočarao!

Svi koji ne uviđaju da je moral jedna fluidna, individualna i vrlo diskutabilna stvar, a ne kakva konstanta su najobičniji fašisti koji ne vide dalje od svog nosa.

mmmda

pali bre.

na kraju mi nalepe etiketu fašiste iako sam veći demokrata od njih

ok, juce si dobio dialup. za par meseci ces se docepati adsla, a za dve godine mozda ustanoviti ucestalost svojih veselih izjava na netu, i da nisi morao sam da ih srocis.

ejbga pedja, ako si na ovo spao.

VAZNO

pedjo
potpisujem da sam kao seksualna jedinka bila, bivala i jos uvek jesam ugrozenija od tebe. to je probably sasvim ok i razumljivo, jer si ti zgodan muskarac, a ja sam tek zgodna zena, a takve nisu isplativa tema.
imam predlog: hajde da napravimo popis uvreda i osujecivanja, tek da probam da pobijem tu auru tvog "specijalnog slucaja" za kojom vapis.
a posle toga da sednemo i da zajedno pravimo spisak ljudi kojima neko na ovaj ili onaj nacin uskracuje slobode, radi o dostojanstvu, krade uzinu, stagod.

tera ih na povracanje svakog jebenog jutra.


dakle - zajebi nas s ovom krmacom, deca imaju pravo da se bore za sebe kad vec nece niko drugi za njih. dovoljno dugo nas je jahalo sve odreda. ovaj spin sa manjinom (koja slusa to-i-to) je totalni hit, i jezivo nepametan.



jbga pedja, stvarno
freehand freehand 14:22 15.05.2011

Re: E, pa mene nisi razočarao!

a ja sam tek zgodna zena

Šta još može od života da se traži?
Hansel Hansel 14:28 15.05.2011

Re: E, pa mene nisi razočarao!

I upljuva se ja da objasnim ljudima da Legija ima pravo da izdaje knjige

Prijatelju, svi se mi krećemo unutar nekih granica, a one društvo određuje da ne bi otišlo u anarhiju i anomiju (nekima je i to možda OK). Oni koji naruše osnovno moralno načelo (a to je, valjda, da ne čine drugima ono što ne žele sebi - ova suština postoji u mnogo varijanti) negiraju primenu tog načela na samom sebi. Ja lično uvek želim da čujem drugi stranu, ali ta želja prestaje onog trenutka kad ta strana ne želi da čuje mene.

Inače, za tvoju informaciju, JK je u pominjanom Utisku nedelje izrazila protest zbog objavljivanja Legijinih (ili "Legijinih" ) pisanija. A srednjoškolci su protestovali zbog nametanja jednog "kulturnog obrasca". A P.A. zbog tog protesta. A mi zbog njegove argumentacije. I svi slobodno govorimo (osim onih koji su banovani), neki malo slobodnije i glasnije (jer imaju mikrofon). U čemu ti onda vidiš problem, sa svoje, utraliberalne tačke gledišta? Zar onda ne postoji i pravo na javnu hipokriziju - svih?
alselone alselone 14:28 15.05.2011

Re: E, pa mene nisi razočarao!

freehand
a ja sam tek zgodna zena

Šta još može od života da se traži?


dve!
vishnja92 vishnja92 14:53 15.05.2011

Re: E, pa mene nisi razočarao!

Šta još može od života da se traži?

nemam pojma, malo licnog mira je prvo sto mi pada na pamet
dve!

ti da cutis :)))



aj bre zajebanti, ovo je ozbiljna tema, gle sve ove probudjene kukajuce elemente (analiticke da ne spominjem), i patnju, i noc

nista vam nije sveto jbte. suzivot s vama nije nikakav zivot.
freehand freehand 15:15 15.05.2011

Re: E, pa mene nisi razočarao!

nista vam nije sveto jbte. suzivot s vama nije nikakav zivot.

Ni Sveta krava, sram nas bilo.
A sad kad znamo da si zgodna . i tebi će život biti manje dosadan...
Razne će ti tajne želje biti ispunjene,ukjlučujući pevanje u Zaječaru i skandiranje maturanata.
alselone alselone 15:26 15.05.2011

Re: E, pa mene nisi razočarao!

vishnja92

aj bre zajebanti, ovo je ozbiljna tema, gle sve ove probudjene kukajuce elemente (analiticke da ne spominjem), i patnju, i noc

nista vam nije sveto jbte. suzivot s vama nije nikakav zivot.


Ja svoje reko u dve prosto neprosirene. Sa druge strane, ja jedva cekam jos par elemenata da se probude i dodju na blog, a i free, siguran sam. Upadljivo nedostaju.

A sad kad znamo da si zgodna.

vishnja92 vishnja92 16:04 15.05.2011

Re: E, pa mene nisi razočarao!

ejbga sad, to je vise bila stilska figura u cilju razvoja diskusije, aj sta se lozite odmah. a ja sam sredovecna gospodZa, isto ko i pedja.

koji ste moroni majkomila. hit :))) :srce:

mislim da bi npr krkar umno doprineo diskusiji, sa svojim neocekivanim rakursom (to je neka nova rec, pojma nemam sta znaci). prvo bi nas sve izdevetao, onda bi isao bold, pa ciljana fokusiranost po blogerskom spisku uz preobilje (verovatno netacnih) podataka koje niko ne proverava, jer zasenjuju. a onda bi negde poceo da se osupljuje, kratko dise, krklja i crveni, i tako
(uz plemenite djeve sto u uglu placu)

jebote, a cak je i to bolje od ovog pedjinog prepisanog "kultur fasizma". i od koga je prepiso? od onog nesrecnog maljkovica, onog ciji sad predrag-nenad blizanac nikolic7777777 hara po blogu.

bem ti ambiciozni podprosek bez obraza
antioksidant antioksidant 17:25 15.05.2011

Re: E, pa mene nisi razočarao!

freehand
a ja sam tek zgodna zena

Šta još može od života da se traži?

reci joj free
alselone alselone 19:36 15.05.2011

Re: E, pa mene nisi razočarao!

šnj


Jesu krenuli ovakvi PPovi?
maca22 maca22 19:44 15.05.2011

Re: E, pa mene nisi razočarao!

maca22 maca22 19:45 15.05.2011

Re: E, pa mene nisi razočarao!

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:18 15.05.2011

Re: E, pa mene nisi razočarao!

imam predlog: hajde da napravimo popis uvreda i osujecivanja, tek da probam da pobijem tu auru tvog "specijalnog slucaja" za kojom vapis.
a posle toga da sednemo i da zajedno pravimo spisak ljudi kojima neko na ovaj ili onaj nacin uskracuje slobode, radi o dostojanstvu, krade uzinu, stagod.


Poslednji put kad sam s drugima merio i upoređivao veličinu kite je bilo u srednjoj školi, a ni tada mi nije bilo zanimljivo... Zato, sorry, nemam ja vremena za to.

freehand freehand 21:22 15.05.2011

Re: E, pa mene nisi razočarao!

Predrag Azdejković
imam predlog: hajde da napravimo popis uvreda i osujecivanja, tek da probam da pobijem tu auru tvog "specijalnog slucaja" za kojom vapis.
a posle toga da sednemo i da zajedno pravimo spisak ljudi kojima neko na ovaj ili onaj nacin uskracuje slobode, radi o dostojanstvu, krade uzinu, stagod.


Poslednji put kad sam s drugima merio i upoređivao veličinu kite je bilo u srednjoj školi, a ni tada mi nije bilo zanimljivo... Zato, sorry, nemam ja vremena za to.


Idi bre Pedža - pa ovo ti je kolosaalna prilika da pobediš!
JJ Beba JJ Beba 22:28 15.05.2011

Re: E, pa mene nisi razočarao!

Idi bre Pedža - pa ovo ti je kolosaalna prilika da pobediš!


retka prilika stvarno
covjek covjek 10:08 16.05.2011

Re: E, pa mene nisi razočarao!

mmmda

pali bre.


To mami...
vishnja92 vishnja92 17:22 16.05.2011

Re: E, pa mene nisi razočarao!

Jesu krenuli ovakvi PPovi?



Idi bre Pedža - pa ovo ti je kolosaalna prilika da pobediš!




boouze... (z - zaba, zvaka, Daca Z. Markovic)
8c_competizione 8c_competizione 14:47 15.05.2011

Diva pored gradonacelnika

ma "organ" joj je zapao za oko

manite se vi pevanja

ivankagrump ivankagrump 15:01 15.05.2011

Re: Diva pored gradonacelnika

Uf sto je dobro govece. Belgijsko plavo
freehand freehand 15:21 15.05.2011

Peđa, kaži Muštuluk!

400
zoja444 zoja444 17:45 15.05.2011

sve bilo je muzika



upravo sam shvatila kako se palim na (spotove) Dejana Milicevica.
cudan osecaj.
man ray loves me man ray loves me 20:13 15.05.2011

Re: sve bilo je muzika

zoja444 zoja444 20:28 15.05.2011

Re: sve bilo je muzika

man ray loves me


?!?
my world my world 18:26 15.05.2011

JK

i dobro,resili smo problem; Karleusa je " krava,ne zna da peva,glupa je,bezobrazna,ruzna,sramota Srbije,sva vestacka,ima veliku sisu,pa cak i muda..."

E sad sto ima pelepu decu,zgodnog,dobrog,mladog muza,novac....to je verovatno stekla izvozom mleka na trziste,jer "krava" je,zar ne?

Verovatno je zabole leva strana guze, sta vi mislite o njoj

Za "popusite mi" potpuno je ok.i neka im je rekla,i ja bih (sloboda govora)

Zivela demokratija u kojoj mozes biti bogata krava!
maca22 maca22 19:18 15.05.2011

Re: JK

Dok se siromasna omladina silno uznemirila sto je dziberka istovarila svoje prostastvo jos malo.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:30 15.05.2011

Re: JK

Dok se siromasna omladina silno uznemirila sto je dziberka istovarila svoje prostastvo jos malo.


Sa ovom rečenicom mnogo toga nije u redu. U čemu se vi razlikujete od te džiberke? Prosti ste isto koliko i ona!

Siromašna omladina je vređala nju i publiku (nekoliko hiljada ljudi) što sve vreme ne želite da vidite. I vi vređate nju jer je zovete džiberka. Ona je vređala omladinu... Svi se međusobno vređaju i svi ste vi isti u tom kolu... samo što to ne želite da vidite!
maca22 maca22 21:32 15.05.2011

Re: JK

Predrag Azdejković
U čemu se vi razlikujete od te džiberke?

U tome što ja mogu drugačije.
maca22 maca22 21:39 15.05.2011

Re: JK

Trebalo je da se javiš kada se ljuski talog slegao da vređa Natašu Bekvalac ispod klipa u kome kaže da Sergeju da jede g.
Jer taj ljudski talog je tu video prostor da se nekažnjeno iživljava na nekom po nekakvom osnovu. Svašta se pisalo, i verovali su da je legitimno jer: je pevačica, jer je žena, jer je plava, jer je lepa, jer ima bogatog bivšeg dečka koji je i sad voli. I jer je upotrebila kakanu reč, pa su sada se svi osetili slobodni da istovare svu svoju psihopatiju.

A da od prosvetiteljske akcije klinaca praviš čistku nepodobnih - ne ide.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:54 15.05.2011

Re: JK

Pa ne pratim ja sve što se dešava na internetu...
maca22 maca22 21:59 15.05.2011

Re: JK

Ću da javim sledeći put. A možeš možda i retrospektivno.


A znaš zašto ovi klinci nisu protestovali ispred opštine itd? Jer su KLINCI, i još kao rokeri, a način obe grupe je da kažu "you suck".
maca22 maca22 11:26 16.05.2011

Re: JK

Predrag Azdejković
Dok se siromasna omladina silno uznemirila sto je dziberka istovarila svoje prostastvo jos malo.


Sa ovom rečenicom mnogo toga nije u redu. U čemu se vi razlikujete od te džiberke? Prosti ste isto koliko i ona!

Ni slucajno. Uh, ovo boldovano sam previdela.
A samo u čežnjivim snovima je prostastvo, nemoc, gestovi i vulgarnost JK isto kulturno koliko i ovo sto sam ja napisala.


Sad će još ispasti da džiberki ne smemo to reći jer je neuljudna reč, pa ćemo kao ispasti isti. Ili da persiramo pa da se izvučemo? Ne ide... :)
teskabudala teskabudala 05:03 17.05.2011

Re: JK

U Srbiji uvek isto: jedni kompletno ZA, drugi kompletno PROTIV, a UZDRZANI su izumrli.

Moje misljenje: svi su potpuno u pravu.

1. Karleusa jeste krava i najgora moguca umetnica
2. Karleusa jeste drugacija (bolja) od Cece jer je anti-fundamentalisticki nastrojena u politicko-socijalnom smislu
3. Karleusa jeste fundamentalisticki nastrojena u ekonomskom (konzumeristickom) smislu
4. Djaci imaju slobodu/pravo na izrazavanje
5. Karleusa ima slobodu/pravo na izrazavanje i samim tim i odgovor
6. Niko Karleusi nije zabranjivao da peva (djaci nisu sekli zice na banderama)
7. Niko djacima nije branio da protestuju (Karleusa nije slala obezbedjenje da ih premlati)
8. Da Vojislav Seselj (iskreno) podrzi gejeve, nabafuje se, prolepsa plasticnom operacijom, i pocne da se oblaci u Pradu, autor teksta bi (iskreno) poceo da se "pali" na Vojislava Seselja iz istog razloga iz koga se "pali" na Karleusu
9. Ali Vojislav Seselj to nece uciniti, i autor se na njega nece paliti
10. Tekst uspeo: svi slobodno izrazili svoje misljenje (uz masu uvreda i prostakluka, tako da je i djacka i Karleusina ideologija uspela)
maca22 maca22 23:21 17.05.2011

Re: JK

maca22
Ću da javim sledeći put.

Eno prilika da braniš pravo Adrijane Čortan da se ispali, ili da nema pojma, ili šta već... lešinare samo tako.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana