PREDLOG ZA NOVI GRB REPUBLIKE SRBIJE

Nebojša Milenković RSS / 28.12.2007. u 00:53

ostrich.jpgFragmenti tekstova u “novonastalim” okolnostima 

● Cena koja se za ignorisanje i negiranje istorijskih grešaka plaća uvek je visoka. S tim što su računi za ponavljanje grešaka svaki put sve teži, dramatičniji i posledično dalekosežniji. Cena koja nam se u vidu skupštinske Rezolucije i najava diplomatskih sukobljavanja vladajuće Srbije (čitaj:Koštunice) sa državama koje bi priznale nezavisnost Kosova upravo ispostavlja jeste cena gubljenja perspektive ovog društva (čitaj: njegove evropske budućnosti).  

● Posledica gubljenja te perspektive jeste i radikalizacija Srbije, odnosno  njeno guranje u naručje Tomislava Nikolića i Srpske radikalne stranke. Bez ideje, bez vizije, bez jasnog političkog plana ili makar liste prioriteta vlast u Srbiji proteklih godina najuspešnija je bila u negiranju realnosti. Sve postoji osim stvarnosti, i sve je bilo preče od iste. Kultura pamćenja za koju je odgovorna društvena elita jedne zemlje ovde ne postoji ─ baš kao što još uvek ne postoji ni sama društvena elita.  

● Bez postojanja baznog konsenzusa o tome šta se u jednom demokratskom društvu sme a šta se ne sme neće biti ni kulture pamćenja, niti pak postojeće istorijsko iskustvo može da bude korišćeno za kreiranje drugačije društvene stvarnosti. Uostalom, ne jednom primećeno je da ovako shvaćene i zloupotrebljene naša istorija i tradicija sve više postaju prepreke za (ubrzanu) modernizaciju zemlje!  

● Mit koji prerasta u mitomaniju za svoj produkt nužno rađa činjenicu da Srbija današnjice nije raščistila sa vlastitom prošlošću, da ne zna šta bi sa sobom u sadašnjosti, niti pak sluti šta može da očekuje od sutrašnjice. Ono što zna pravi se da ne vidi – ono što vidi ne želi da zna. Ono što joj se ne sviđa najradije bi da zaboravi i spremna je da na najsuroviji način kazni svakog onog ko se usudi da  na "isto podseća"...  

● Zaborav kao kategorija možda može da bude koristan pojedincu u svrhu prevladavanja teških trenutaka u životu – međutim kada se zaborav proglasi za vrhunski i vrhovni politički princip u vođenju jedne zemlje ili naroda tada je takođe neminovno da se i istorijske greške iznova vraćaju kroz svakodnevno proživljavanje vlastite mračne prošlosti.  

● Nije tu činjenicu danas ni jednostavno ni lako priznati ─ ali je svima već apsolutno jasno da će do nezavisnosti Kosova pre ili kasnije ipak doći. Uzrok ovakvog raspleta jeste višedecenijska nesposobnost Beograda da na miran i civilizovan način reši probleme građana Kosova (i Metohije). 

● Slobodan Milošević nije bio elementarna nepogoda. Njega smo stvorili mi. Mi smo odgovorni i za njega i za sva zla koja je naneo: kako našem, tako i okolnim narodima. I sve dok se prema toj pošasti naše novije istorije budemo ponašali u stilu: "eto, dogodilo se", mi ćemo biti odgovorni i mi ćemo biti saučesnici u svim zlodelima i nepočinstvima njegovog režima. Sve dok ─ zarad nemoći da priznamo i prihvatimo i vlastiti deo krivice ─ budemo zabijali glavu u pesak i pravili se da nas se to ne tiče, mi ćemo, zapravo abolirati režim i, ma kako naizgled paradoksalno zvučalo, post festum postajati njegov deo. I sve dok je aboliran Milošević zajedno sa njim biće abolirani i Šešelj, i Mladić, i Arkan… 

● Pretpostavimo recimo, situaciju u kojoj Kosovo ostaje u Srbiji! Može li u tom scenariju iko od onih koji “ne daju” odgovoriti na pitanje šta će Srbija da radi sa tim i takvim Kosovom? Kakve su joj perspektive ili namere? Čime će to suverena Srbija na svojoj neotuđivoj teritoriji moći da zaštiti preostalu srpsku manjinu kao i kulturno-istorijske i verske spomenike na KiM u slučaju da do nezavisnosti ne dođe? Na koji način Srbija misli da u svoje političko uređenje integriše gotovo dva miliona kosovskih Albanaca od kojih je gotovo 2/3 mlađe od 30 godina? Da li bi Srbija, u slučaju da se to dogodi, bila spremna da, recimo, u budućnosti prihvati demokratski izabranog kosovskog Albanca na čelu vlastite Vlade?! Da li postoji rezervni plan u slučaju da do nezavisnosti ipak dođe? Da ovom prilikom ne ulazimo u pitanja tipa: a kako ćemo mi to da ne damo - i ko će uopšte nas o bilo čemu da pita... Umesto realnosti i vizije opet igramo već viđenu igru, nudeći šansu Rusiji da još jednom, ponovo preko naših leđa pokaže da je velika sila.  

● Naizgled paradoksalna je i situacija u kojoj se polovina aktuelne Vlade (makar do juče i makar deklarativno) zalagala za evroatlanske integracije ─ dok njena manja ali jača polovina svo vreme čežnjivo mašta o obnovi varšavskog pakta i hladnog rata, izražavajući mazohističku spremnost da moneta za potkusurivanje u tom ratu bude upravo Srbija. Fanatičnoj istrajnosti drugih ni ovaj put nije se uspelo odoleti, tako da je aktuelna srpska vlada potpuno jedinstvena čak i po upornosti u odbijanju da se prihvati politička realnost i shvati činjenica da međunarodni odnosi funkcionišu na drugačijim osnovama nego u vreme dok je Tito bio živ. Ljudi koji sebe ovde doživljajavju kao političku elitu nikako da shvate da je hladni rat prošao i da Srbija nije, niti je ikad bila na bilo kakvoj svetskoistorijski važnoj raskrsnici ikakvih puteva. Realnost kaže da je ona jedna mala, zapuštena, i ne bez vlastitih zasluga, poražena, ponižena i podeljena zemlja... Zemlja koja u svom mazohističkom trčanju unazad i udaljavanju od civilizacije još ne poseduje vrednosni sistem primeren vremenu u kom živimo, u kojoj ne postoje izgrađene institucije niti pravila ponašanja ─ o poštovanju zakona i (demokratske) procedure da i ne govorimo...   

● Politika zabijanja glave u pesak i beskonačnih prolongiranja suočenja sa realnošću ─ praćena su očekivanjima da će se stvari same od sebe već nekako sklopiti u našu korist... Aktuelna državna politika tako neodoljivo podseća na one tragikomične hodočasnike koji svakog 25.maja posećuju Kuću cveća ─ sve kako bi se tamo osvedočili kako nikad više neće biti kao što je bilo. ─ Ma jel’te molim vas?!   

● Uostalom, zna li iko da kaže šta su državni prioriteti današnje Srbije: koja je to državna strategija, u čemu se – izuzev opštih mesta tipa nova radna mesta, mantri koje počinju sa: nećemo, ne damo, ne može... i tako to – ogledaju principi vladajuće politike, koji su prioriteti sutrašnjice? 

● Sistem vrednosti zasnovan na lažima i samozavaravanjima koji odavno ne funkcioniše nikako da bude zamenjen novom (drugačijom) vizijom političke realnosti. Umesto edukacije i političke emancipacije ovog nesrećnog društva opet je na delu nastavak mitomanskih samoobmanjivanja u koja više niko ne veruje ─ uključujući i one koji ih izgovaraju, naravno... 

A EVO I PREDLOGA:

ostrich.jpgostrich-757855.jpgostrich-757855.jpgostrich.jpg

 



Komentari (128)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Soylent Green Soylent Green 01:01 28.12.2007

tekst bezuslovne kapitulacije narodnjaka

Malo cinjenica uvek dobro dodje kao terapija za halucinacije. Sledi integralan tekst kapitulacije pred NATO snagama koju su potisali narodnjaci 1999 kada su izgubili Kosovo - Clan Prvi:


Military Technical Agreement
between the International Security Force ("KFOR" and
the Governments of the Federal Republic of Yugoslavia and the Republic of Serbia


Article I: General Obligations

1. The Parties to this Agreement reaffirm the document presented by President Ahtisaari to President Milosevic and approved by the Serb Parliament and the Federal Government on June 3, 1999, to include deployment in Kosovo under UN auspices of effective international civil and security presences. The Parties further note that the UN Security Council is prepared to adopt a resolution, which has been introduced, regarding these presences.

2. The State Governmental authorities of the Federal Republic of Yugoslavia and the Republic of Serbia understand and agree that the international security force ("KFOR" will deploy following the adoption of the UNSCR referred to in paragraph 1 and operate without hindrance within Kosovo and with the authority to take all necessary action to establish and maintain a secure environment for all citizens of Kosovo and otherwise carry out its mission. They further agree to comply with all of the obligations of this Agreement and to facilitate the deployment and operation of this force.

3. For purposes of the agreement, the following expressions shall have the meanings as described below:

a. "The Parties" are those signatories to the Agreement.

b. "Authorities" means the appropriate responsible individual, agency, or organisation of the Parties.

c. "FRY Forces" includes all of the FRY and Republic of Serbia personnel and organisations with a military capability. This includes regular army and naval forces, armed civilian groups, associated paramilitary groups, air forces, national guards, border police, army reserves, military police, intelligence services, federal and Serbian Ministry of Internal Affairs local, special, riot and anti-terrorist police, and any other groups or individuals so designated by the international security force ("KFOR" commander.

d. The Air Safety Zone (ASZ) is defined as a 25-kilometre zone that extends beyond the Kosovo province border into the rest of FRY territory. It includes the airspace above that 25-kilometre zone.

e. The Ground Safety Zone (GSZ) is defined as a 5-kilometre zone that extends beyond the Kosovo province border into the rest of FRY territory. It includes the terrain within that 5-kilometre zone.

f. Entry into Force Day (EIF Day) is defined as the day this Agreement is signed.

4. The purposes of these obligations are as follows:

a. To establish a durable cessation of hostilities, under no circumstances shall any Forces of the FRY and the Republic of Serbia enter into, reenter, or remain within the territory of Kosovo or the Ground Safety Zone (GSZ) and the Air Safety Zone (ASZ) described in paragraph 3. Article I without the prior express consent of the international security force ("KFOR" commander. Local police will be allowed to remain in the GSZ.

The above paragraph is without prejudice to the agreed return of FRY and Serbian personnel which will be the subject of a subsequent separate agreement as provided for in paragraph 6 of the document mentioned in paragraph 1 of this Article.

b. To provide for the support and authorization of the international security force ("KFOR" and in particular to authorize the international security force ("KFOR" to take such actions as are required, including the use of necessary force, to ensure compliance with this Agreement and protection of the international security force ("KFOR", and to contribute to a secure environment for the international civil implementation presence, and other international organisations, agencies, and non-governmental organisations (details in Appendix B).

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:07 28.12.2007

Nebojša..

Ovaj noj sa glavom u pesku bi bio idealno rešenje za izborni plakat Borisa Tadića, a mogao bi slobodno biti i novi logo DS-a..o))
Sjajno, majstore, preporuka..o))
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:14 28.12.2007

Goran Ješić priznao krađu na Referendumu

Proteklo prilično nezapaženo + nezasluženo:

Goran Ješić , Tajkuni drže političare, mafija mlade fudbalere
BLIC, 28. Decembar 2007.

I DSS je nezadovoljan raspisivanjem predsedničkih izbora?
- DSS je klasična partija dvostrukih standarda. Oni su insistirali na usvajanju ustava koji je katastrofalno loš, to ne kažem ja, već sva stručna javnost, na kraju to je rekla i Venecijanska komisija. I sam referendum bio je vrlo problematičan. U Inđiji ni za vreme Miloševića nije pokraden ni jedan jedini glas, ali kod referenduma za ustav jeste. A mogli smo imati i preambulu da je Kosovo sastavni deo Srbije i napraviti dobar ustav. Ali oni su krenuli u to na jedan udbaški način, a mi smo, nažalost, prihvatili tu igru. I dobili smo ustavni zakon koji definiše raspisivanje izbora do kraja godine. E sad, taj isti DSS kaže: Znate šta, možda nije pravi momenat za izbore!

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:19 28.12.2007

Re: Goran Ješić priznao krađu na Referendu

Nebojša Milenković
Proteklo prilično nezapaženo + nezasluženo:

BLIC, 28. Decembar 2007.

I DSS je nezadovoljan raspisivanjem predsedničkih izbora?
- DSS je klasična partija dvostrukih standarda. Oni su insistirali na usvajanju ustava koji je katastrofalno loš, to ne kažem ja, već sva stručna javnost, na kraju to je rekla i Venecijanska komisija. I sam referendum bio je vrlo problematičan. U Inđiji ni za vreme Miloševića nije pokraden ni jedan jedini glas, ali kod referenduma za ustav jeste. A mogli smo imati i preambulu da je Kosovo sastavni deo Srbije i napraviti dobar ustav. Ali oni su krenuli u to na jedan udbaški način, a mi smo, nažalost, prihvatili tu igru. I dobili smo ustavni zakon koji definiše raspisivanje izbora do kraja godine. E sad, taj isti DSS kaže: Znate šta, možda nije pravi momenat za izbore!

[url=http://www.blic.co.yu/temadana.php?id=24350]Goran Ješić čovek koji govori direktno
Tajkuni drže političare, mafija mlade fudbalere[/url]

Njemu je stvarno mesto među "tadićevcima"..o))
Pazi licemerja, kao oni su, a mi nismo..o))
doktorka doktorka 01:30 28.12.2007

Da se zna!

"Usvojena Rezolucija o Kosovu
Beograd, Priština -- U Domu Skupštine Srbije sa 220 glasova "za", 14 "protiv" i tri uzdržana glasa, večeras usvojena Rezolucija o Kosovu.
B92 - sreda, 26. decembar 2007.
Rezoluciju su podržale stranke vladajuće koalicije (Demokratska stranka, Demokratska stranke Srbije, Nova Srbija i G17 plus), Srpska radikalna stranka, Socijalistička partija Srbije, protiv nje su bili Liberalno-demokratska partija, Liga socijaldemokrata Vojvodine, dok je Savez vojvođanskih Mađara bio uzdržan"
izvor beta
Dax Dax 01:39 28.12.2007

Istina

Uostalom, ne jednom primećeno je da ovako shvaćene i zloupotrebljene naša istorija i tradicija sve više postaju prepreke za (ubrzanu) modernizaciju zemlje!
Ovo je dobro primeceno.Dokle god je kafana i negacija zivota skloniste "intelektualaca",dokle god je inat vazniji od progresa i naravno vecina tako razmislja napredak ce biti posledica milosrdja EU a ne zasluga.Ja vec imam neke ideje kako mi ovako zaglupljeni kao narod zapravo odgovaramo svima ,samo ne nama.Evo Rusi nas brane preko NIS-a.Isto kao sto su u WWII branili "nas" po Vojvodini.Isto kao sto su nas uvek u istoriji odbranili.Nasa braca.
I paradoks je da su nam braca preko pola sveta a komsije su nam najljuci neprijatelji.Kakav narod!? Da ne zivim u Srbiji valjao bih se od smeha,ali ovako brale vrag odneo salu.
Secam se pesme na "3K" za docek Nove godine : "Puno,puno srece '93 -e,trebace vam puno,puno srece 93-e....." Mislim da ce nam trebati i 2008 isto toliko srece.
doktorka doktorka 01:44 28.12.2007

bullshit



" Najznačajnije tačke rezolucije
- Narodna skupština utvrđuje da bi uspostavljanje predložene misije EU za sprovođenje odbačenog Ahtisarijevog plana predstavljalo akt ugrožavanja suvereniteta, teritorijalnog integriteta i ustavnog poretka Republike Srbije. Narodna skupština traži od Vlade Srbije da sa EU utvrdi da misija EU ne može doći na teritoriju Srbije, na Kosovo i Metohiju, bez adekvatne odluke Saveta bezbednosti.
- Zbog ukupne uloge NATO, od protivpravnog bombardovanja Srbije bez odluke SB do Aneksa 11 odbačenog Ahtisarijevog plana, u kome se određuje da je NATO „konačan organ vlasti u nezavisnom Kosovu“, Narodna skupština donosi odluku o proglašavanju vojne neutralnosti Republike Srbije u odnosu na postojeće vojne saveze do eventualnog raspisivanja referenduma na kojem bi se donela konačna odluka po tom pitanju.
- Imajući u vidu navedene činjenice, Narodna skupština utvrđuje sledeće stavove:
- Odbrana KiM kao integralnog dela Republike Srbije predstavlja prioritet državnih institucija i svih javnih činilaca u državi, sve dok ne bude usvojeno kompromisno rešenje ovog pitanja na osnovu Rezolucije SB UN 1244.
-Svi akti proglašenja i priznanja nezavisnosti Kosova i Metohije, kao i sve aktivnosti u međunarodnom okruženju koje bi proisticale iz ovih akata, ma ko ih donosio i primenjivao, biće proglašeni ništavnim i protivnim ustavnom poretku Republike Srbije. Posebno će se preispitati diplomatski i svi drugi odnosi sa državama koje eventualno priznaju nezavisnost Kosmeta.
-Narodna skupština nalaže Vladi Srbije da međunarodni sporazumi koje Republika Srbija zaključuje, uključujući i sporazum o stabilizaciji i pridruživanju, moraju biti u funkciji očuvanja suvereniteta i teritorijalnog integriteta zemlje.
-Narodna skupština traži od državnih organa Republike Srbije da upotrebe sva pravna sredstva pred odgovarajućim međunarodnim i nacionalnim sudovima za zaštitu suvereniteta i teritorijalnog integriteta države Srbije..."

http://www.blic.co.yu/temadana.php?id=24706

milos g. milos g. 05:04 28.12.2007

Re: Da se zna!

izvor beta


a moz i izvor od zeta jrbo nam je... ,sa sve predsednikom nasim a novopecenim maljcikom koji ce auch(ger-takodje a i odgovara kpontekstu)i rusku bazu da nam uvede tj "nalegne" na predlog prvog kandidata dr.Kalsnjikova da-ne kazem.GROBAR)...vlada,drzava,skupstina vise od feuda.Sto bi rekao kandidat na listi zaveden kao broj dva"imamo age i begove....steta sto odose turci,sada bi smo vec bili blizi jEvropi".(j je meine intervencija koja dalje nepokolebljivo inervenise u pravcu-)ja,m.g. vidim ale i njihove skorasnje begove.U suprotnom,ako nisu skorasnji,dr Kalasnjigov i mister da-ne kaem-gospodin grobar na prvim narednim,a moguce i vanrednim kroje koaliciju,toliko sanjanu od DRa jos od dvanaestog marta,te ce im se "age i begovi" legalno i vlasno spocitavati,a moja zelja(ale i njihovi begovi biti ce pusti sanak,samo jedan u nizu).

Svaki narod ima(a u nasem slucaju imace)vlast kakvu zasluzuje.bez navodnika.opste poznato.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 09:22 28.12.2007

Re: Da se zna!

doktorka
"Usvojena Rezolucija o Kosovu Beograd, Priština -- U Domu Skupštine Srbije sa 220 glasova "za", 14 "protiv" i tri uzdržana glasa, večeras usvojena Rezolucija o Kosovu.B92 - sreda, 26. decembar 2007.Rezoluciju su podržale stranke vladajuće koalicije (Demokratska stranka, Demokratska stranke Srbije, Nova Srbija i G17 plus), Srpska radikalna stranka, Socijalistička partija Srbije, protiv nje su bili Liberalno-demokratska partija, Liga socijaldemokrata Vojvodine, dok je Savez vojvođanskih Mađara bio uzdržan"izvor beta

politika je juce bila veoma ilustrativna. u podnaslov je stavila listu onih koji su glasali protiv rezolucije - onako, cisto da moze svaka shusha u srbiji da ih poklopi po ushima ako im se prohte
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:35 28.12.2007

Re: Istina / 2

Dax Evo Rusi nas brane preko NIS-a.Isto kao sto su u WWII branili "nas" po Vojvodini.Isto kao sto su nas uvek u istoriji odbranili.Nasa braca.

Svaki put ću da reagujem na ovakve izjave. Po cenu da me proglase rusofilom, Staljinom, Žirinovskim, antiEU plaćenikom, radikalom ruskog porekla,...
Dakle, gornja izjava se sastoji od četiri (4) rečenice. Prilično nepovezane i delimično tačne. Sa jasnim ironičnim i pogrešnim zaključkom: Rusi su, za razliku od drugih, crni đavo!?!?
Rusi su zainteresovani za NIS. Tačno. Zašto je tako ne bih ulazio. Kao što su mnogi sa Zapada i Istoka zainteresovani za razna preduzeća i ustanove po Srbiji. Da li nas Rusi time brane? Moguće.
Sledeća vaša rečenica kaže da su nas isto tako branili i u WWII po Vojvodini. Odvratna poluistina. Naravno da su masovno izginuli pri oslobađanju Vojvodine i Jugoslavije. Ako ste ovako strogi prema Rusima ja mogu slobodno da zaključim, sledeći vašu priprostu logiku, da vi smatrate da je Nemce trebalo ZGAZITI, UNIŠTITI, za vjeki vjekov. Isto kao Hrvate (ups, mislim ustaše). Valjda su tek oni zaslužili to svojim postupcima i masakrima. I da treba da ih tretiramo kao nešto najodvartnije što postoji. Ovo ne znači da pripadnici Crvene Armije nisu svašta radili po Vojvodini, kao, uostalom i sve vojske bilo da su oslobodilačke bilo "oslobodilačke".
Kažete "Kao što su nas uvek u istoriji odbranili"? Niti uvek niti nikad. Jasno?
Naša braća? Na neki način da, i to nekome u ovoj zemlji nešto znači. Meni ne znači mnogo bratsko slovensko poreklo. Kako se ta "ljubav" prema braći izražava u Srbiji poznato je i prilično neprijatno za videti.
A vašu rečenicu "I paradoks je da su nam braca preko pola sveta a komsije su nam najljuci neprijatelji.Kakav narod!?" mogao bih da potpišem. I da će nam trebati sreće, takođe potpisujem.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:06 28.12.2007

Lavež

vidomir pavlovic vidomir pavlovic 02:13 28.12.2007

Re: Lavež

Kako je najlakše ubiti noja?
Naterati ga na trotoaru, da se zastidi...
NoSurrender NoSurrender 16:08 29.12.2007

Re: Lavež

Šta mu, bre, to radi Voja u "kučećoj" pozi???
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:04 29.12.2007

Re: Lavež

Šta mu, bre, to radi Voja u "kučećoj" pozi???

ZNA SRBIJA....!!!!
NoSurrender NoSurrender 22:50 29.12.2007

Re: Lavež

Bogami, nisam znao da lideri narodnjačke koalicije neguju ovako"bliske veze".
Šta sve čovek(?) mora da podnese da bi ga Voja podržao na predsedničkim izborima.
Mada, ako je njemu dobro, onda ništa.
milos g. milos g. 04:40 28.12.2007

braco srbi

..."DR agan" a siguran sam da znas o kom se umetniku radi imao je i ima jedan originalan predlog(koji sada iz objektivnih ne_okolnosti ) i,ne mogu da prilozim,ali ako se ne setis prilozicu predlogg kasnije danas jerbo je karavan B u mom rodnom gradu!!!!! tj varosi tj selu....!!!!
pozdrav i gledaj da me preduhitris.....

a koji i na zastavi also(ger-dakle) ima "braco Srbi evo vam ga predlog za novi grb"nastao verovatno u vreme nase "iznudjene"nezavisnosti...sramote li nase,ljubavi nam nase biti sanekim ,pa bila to i drzava koja iste "neovisnost"a nije Kosovo(i Metohija ja se drzim aktuelne diplomatske struje koja je saglasna sa rezolution-NO EU-NO NATO...no bilo sta...MI imamo City i to Delta a sta Vi....kada su gostovali bg klubovi lokalnom Mladom,a kakim bi inace,Radniku,na veselo "mi imamo McDonalds, McDonalds McDonalds McDonalds aaaaa sta Vi?....nasi moji ili ciji vec bi rekli.....
"MI imaaaamo Bambi keks bambi keks bambi keks....) sto kada razmislim su doddatna 2 predloga,uz erste(ger-prvi)..
Mada kada razmislim i pomislim samo D.City je predlog Nb1.
U zdravlju i veselju ...a da me preduhitris, i ako,dobijes bambija(sada vec bambi.banata)u kolicini svojih kg...
PO_Zdrav!!!!
m.g.
bindu bindu 05:20 28.12.2007

Re: Benazir Bhutto 1953-2007

milos g. milos g. 05:56 28.12.2007

dva kandidata 1 DSSS

"Paradoksalna situacija u kojoj se pola aktuelne Vlade, makar deklarativno, zalaže za evroatlanske integracije "

odbaci i to, precrtaj,ujedi se za jezik....
Paradoksalno je to sto zaraad podrske onog ili onih,nas najnoviji maljcik,spreman i za ruske trupe u bgu ako treba presidente mister,sa zadovoljstvom je potpisao rezoluciju o nepristupanju(zaboravih kako je oni interno oralisu) EU,NATOu,,,,svemu sto nema putinovu sliku u svojoj kanc.Elariji,u sustini nezvanicnim sankcijama ili jos nezvanicnijim ignorisanjem od strane evrope.Tu podrsku smo videli vec jednomajas.Reci ce "jeste mene mi se svidja i moj drugi kandidat moj prijatelj sa kosovom umesto srca stovani B.T!!!"
ne deklarativno vec odmazdno ce ta rezolucija i ta podrska polovnjaka i deklarativacca iz DS na sledecim vanrednim ili redovnim,koliko puta da ponovim,zahvalno obrnuti u koaliciju toliko sanjanu naci.svesnih snaga u srbaljaja.
mislim do sutra tj danas in vecernjih sataja s Bogom.i neka me neko obavesti(u naznacenom terminu) ima li potrebe da
moja malenkostaja ponavlja jedno te isto,tj vidi li jos nekoJa ovuJuJu ociglednost izradjivanja "polovnjaka i deklarativaca" na kratke staze a zarad buducuje dolge dolge i osvetnicke koalicije naci.konc.vlade svesnih snaga.
Unapred hvalaJa....i neka nam je sve u pomoci.
ps.samo da napisem recmaja ne mogu da opisem ....Benazir Buto
doktorka doktorka 07:19 28.12.2007

A ne bi me

zacudilo da nash grb izgleda ovako

stefan.vizantin stefan.vizantin 09:43 28.12.2007

ne bih da smetam ali...

da li vi ljudi imate pametnija posla nego da pljijete po svemu? sacekajte malo da se stvari smire pa onda kritikujte do mile volje. hoce li neko da mi odgovori: po kojem naucnofantasticnom scenariju ce Cheda sa svojim glasacima da dobije naredne izbore? Tadic je jedini kandidat koji ima sanse da pobedi Tomu a rezolucija je potrebna da bi se obezbedili glasovi onih ljudi koji bi se inace bezuzlovno okrenuli Tomi a onda sve ide drugacije...zato ako imate posao radite to sto radite ako nemate posao onda ga trazite ucite skole ili sta vec ali ne razglabajte ovakve gluposti po netu...inace ni vi niste bolji od one "Srbija zemlja dembelija"
rankot rankot 10:21 28.12.2007

Re: ne bih da smetam ali...

Доста бре тих срања са Томом, јел он неки баук за плашење поштеног света који треба са гласа за "дивног" Бориса? А где је разлика између њих два, кад и једни и други шаљу директиве својим одборима да се боре САМО ПРОТИВ ЛДПА! Ту се онда види да разлике нема, јер им је ЛДП свима опозиција.

Једина разлика између Томе и Бориса је у брзини којом ћемо опалити о ледину: са првим одмах, са другим мало касније, али ледина нам не гине. Ако је једини избор између њих два, онда гласам за бржи удар у ледину, али пре тога ћу Чеди дати шансу. Већ смо ниско пали у Слободаново време, мени не треба реприза.
vinetu vinetu 11:16 28.12.2007

Re: ne bih da smetam ali...

Slicna situacija u Srbiji je bila kada je trebalo da se bori protiv komunista i nije bilo bitno cija ce stranka pobediti samo da to nisu komunisti. Mozda zlo koje bi stiglo sa LDP-om i CJ na celu moze da se meri sa zlom koje su nam komunisti priredili. A mozda i ne moze, mozda bi bilo vece u sta licno verujem. Eto Vam odgovora zasto "SAMO PROTIV LDP-a"
apatrid apatrid 11:32 28.12.2007

Re: ne bih da smetam ali...

da li vi ljudi imate pametnija posla nego da pljijete po svemu?


Ti si ovde nov, a?
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:00 28.12.2007

Re: ne bih da smetam ali...

stefan.vizantin
da li vi ljudi imate pametnija posla nego da pljijete po svemu? sacekajte malo da se stvari smire pa onda kritikujte do mile volje. hoce li neko da mi odgovori: po kojem naucnofantasticnom scenariju ce Cheda sa svojim glasacima da dobije naredne izbore? Tadic je jedini kandidat koji ima sanse da pobedi Tomu a rezolucija je potrebna da bi se obezbedili glasovi onih ljudi koji bi se inace bezuzlovno okrenuli Tomi a onda sve ide drugacije...zato ako imate posao radite to sto radite ako nemate posao onda ga trazite ucite skole ili sta vec ali ne razglabajte ovakve gluposti po netu...inace ni vi niste bolji od one "Srbija zemlja dembelija"



a šta ćemo sa kandidaturom velje ilića?
ne daju li jasan signal dssovci koga će podržati.
meni je skoro svejeno - toma ili boris.
kad već ne može građanska evropska opcija da se primi ovde.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:01 28.12.2007

Re: ne bih da smetam ali...

rankot
Доста бре тих срања са Томом, јел он неки баук за плашење поштеног света који треба са гласа за "дивног" Бориса? А где је разлика између њих два, кад и једни и други шаљу директиве својим одборима да се боре САМО ПРОТИВ ЛДПА! Ту се онда види да разлике нема, јер им је ЛДП свима опозиција.

Једина разлика између Томе и Бориса је у брзини којом ћемо опалити о ледину: са првим одмах, са другим мало касније, али ледина нам не гине. Ако је једини избор између њих два, онда гласам за бржи удар у ледину, али пре тога ћу Чеди дати шансу. Већ смо ниско пали у Слободаново време, мени не треба реприза.


potpisujem svaku reč!
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:14 28.12.2007

Re: ne bih da smetam ali...

vinetu
Slicna situacija u Srbiji je bila kada je trebalo da se bori protiv komunista i nije bilo bitno cija ce stranka pobediti samo da to nisu komunisti. Mozda zlo koje bi stiglo sa LDP-om i CJ na celu moze da se meri sa zlom koje su nam komunisti priredili. A mozda i ne moze, mozda bi bilo vece u sta licno verujem. Eto Vam odgovora zasto "SAMO PROTIV LDP-a"


dakle tebi je ldp kriv za ratove, sankcije, bedu, ratne zločine, genocid, etnilčko čišćenjem, nato bombardovanje?
da se nisi malo zaneo?
ili se bojiš da će sve to biti obelodanjeno ako oni dođu na vlast?
što napokon i treba.

u čileu patricio aylwin, ako ne znaš, tražio oproštaj za zločine koje je uradio prethodni režim iako je on lično bio u opoziciji i nije imao potrebe da se izvinjava, ali kao osoba koja je preuzela kontinuitet državne vlasti, to je učinio.


dakle, ldp nije ni postojao u vreme kada je srbija ratovala sa svim susedima. kada je oko srbije napravljen sanitarni kordon, kada je beograd izgledao kao havana a srbija ko kuba ili albanija envere hodže.
niti su članovi koalcije bili "komunjare" i bili su u opoziciji i bili su protiv rata i ratnog huškanja. seti se: žarko korać, vesna pešić, filip david, nenad prokić, nenad čanak.... seti se ili pročitaj negde. nemoj da lupaš ko maksim po diviziji.
vinetu vinetu 12:51 28.12.2007

Re: ne bih da smetam ali...

za EL: Cenim Vasu srcanost, no tema je bila odgovor na pitanje zasto se neko plasi LDP-a, zapravo dolaska na vlast nekoga ko ima takve nazore. Da ponovim, dolaskom LDP-a na vlast verujem da bi imali slicnu situaciju kao sa komunistima. Zivot je zakon a zakon donosi CJ. Naravno mi smo duzni da zakon postujemo. Ne dopada mi se da zivot CJ bude matrica mog zakona. Licni stav, nemojte mi zameriti.

Ni komunizam nije nigde prakticno postojao pre 1917 pa mu to nije predstavljalo problem da kasnije napravi to sto je napravio tako da to nije argument nizasta. Nisam nikada (nazalost) bio u Havani ili na Kubi i ne bih imao nista protiv da i u Beogradu imamo dugonoge crnopute gazele kojima se to podneblje dici. Dobrodosle. Verujte mi da je Beograd u tom pogledu licio na Havanu svakako bih to primetio. Sudeci po nacinu Vaseg rezonovanja (ili samo recitujete napamet naucenu recitaciju o LDP) nemojte me molim Vas sada optuziti za homofobicnost, meni se zaista dopadaju prestavnice zenskog roda poreklom sa Kube.

Iskren pozdrav.

Exitus Letalis Exitus Letalis 14:38 28.12.2007

Re: ne bih da smetam ali...

Cenim Vasu srcanost, no tema je bila odgovor na pitanje zasto se neko plasi LDP-a, zapravo dolaska na vlast nekoga ko ima takve nazore



kakve nazore?

Nisam nikada (nazalost) bio u Havani ili na Kubi i ne bih imao nista protiv da i u Beogradu imamo dugonoge crnopute gazele kojima se to podneblje dici.


pa ne moraš da budeš u havani. samo da malo čitaš.
zgrade se ruše koliko su propale.

prosečna plata na kubi iznosi osam dolara mesečno. najbolje plaćeni profesionalci zarađuju maksimalno trideset dolara. veliki broj učitelja i nastavnika, lekara i drugih stručnjaka na crno prodaju cveće, vodaju turiste po havani i okolini, cveta prostitucija...
kastrova vlada obezbeđuje stanovništvu bonove za jaja, brašno i meso, tako da ljudi ne umiru od gladi, ali zato prosečna porodica mora da nauči da se prehrani s desetak jaja, nešto mesa i brašna, koliko iznosi mesečno sledovanje.
Seks je najrasprostranjenija zabava na ostrvu, s obzirom na to da sve drugo mora da se plati, i to dolarima, a ne lokalnom valutom – pezosima
sam kastro i familija mu, žive sasvim drugačije. neograničena vlast i neograničena lova.
jel takvu srbiju želiš?
bili smo na putu da to ostvarimo.
omaklo nam se da nam bude bolje.
i ubiše čoveka.
od tada galopiramo prema tom "idealu" suverene i nezavisne kube, oslobođene stranog uticaja i love.
vinetu vinetu 15:04 28.12.2007

Re: ne bih da smetam ali...

Za EL: Nekada se umorim od navoda ali izgleda da moram. Ne verujem da mi je to misija ali da bar dam svoj doprinos cistom razumu. Dobar dan, dobar dan. "Ruke su mi prljave savest mi je cista." Poznata recenica? Treba li joj se jos nesto dodati? Neki pesacki? Ili posetu CZ? Ili ekskurzije u Silerovu? I reci cete: "Tracevi". Moguce (mada navedena izjava nikada nije demantovana zato sto postoji zvucni zapis koji nije izvucen iz konteksta). Ali kako to da takvi tracevi ne prate Tomu Nikolica, tog zla od kog nam goreg nema ili pak B. Tadica? Cudno. Da se ogradim odmah, nisu ni pomenuti bez putera na glavi, no nemaju tako radikalne izjave.

Ako pak analiziramo plate nasih profesionalaca i ucitelja, profesora one nisu poput onih u Havani te sam slobodan da konstatujem da u tom smislu ne tezimo Kubi. Vasi argumenti, zakljucak je logican. Tacka.

Sto se pak seksa tice, glasam odmah da ga imamo medjusobno u hetero ili homo obliku ko kako voli. Zvuci nekako zdravije nego da nam ga uvodi (eventualno) izabrani CJ pod parolom: zivot je (moj) zakon. 'Fala ne treba.

I stalnim ponavljanjem te mantre podsacate me na vrabca. Vrabca, dzivdzana koji je ukrao masnu mrvu svinjama koje hrani Seljak. Onaj koji je zavrsio fakultet za par meseci. Ima se, moze se. Koga vole devojke iz grada i mole ga "ozeni me". Onaj koji bi da odredjuje zakon ne samo svinjama koje hrani i koje ce prodati kada cena bude dovoljno visoka i na njima zaraditi, nego i gladnim dzivdzanima oko vas koji nemaju masnu mrvu i gladni su. Pomislite da se neki od njih ne mogu zadovoljti mrvicama koje preteknu svinjama makar one bile i masne. I nek Vam je na zdravlje.

Srecna Vam Nova Godina. Odoh da slavim. Nisam siguran sta bih slavio ali trudim se da i pored takvih vrabaca ostanem optimista.
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:28 28.12.2007

Re: ne bih da smetam ali...

Ako pak analiziramo plate nasih profesionalaca i ucitelja, profesora one nisu poput onih u Havani te sam slobodan da konstatujem da u tom smislu ne tezimo Kubi. Vasi argumenti, zakljucak je logican. Tacka.


tamo smo bili već, ne sećaš se, 3 marke plate.


Vrabca


seljak malim slovom sem kad je na početku rečenice.

vrabac - vrapca

a da, na kubi nema nepismenih.

p.s.
Onaj koji bi da odredjuje zakon ne samo svinjama koje hrani

jel ti meni kažeš da sam svinja?
samo pitam.
al ako kažeš, pazi malo, ne vređaj.

vinetu vinetu 15:35 28.12.2007

Re: ne bih da smetam ali...

za EL: Seljak velikim, zbog postovanja. Nikada nisam pomislio da Vas nazovem svinjom. Da to jeste ne bi pisali ovde na blogu zar ne? Vise dzivdzan sa masnom mrvom u stomaku u prenesenom znacenju. Svinje se ne zadovoljavaju mrvama, njih Seljak dobro hrani. Bez iole losih misli.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:52 28.12.2007

Nemamo...

da li vi ljudi imate pametnija posla nego da pljijete po svemu?

Ne razumem pitanje...
stefan.vizantin stefan.vizantin 19:00 28.12.2007

Re: Nemamo...

Pisem iz Sjedinjenih Drzava pa propustam raspravu uglavnom zbog vremenske razlike. Meni je jasno kao dan da se na ovim blogovima okuplja think tank koji nema pametnija posla nego da kritikuje i pre svega promovise neke ideje koje su atraktivne iskljucivo zbog toga sto su suprotne od misljenja vecine. Shvatite to je radikalski pristup (pljujemo po svemu) a da bi LDP bio iole ozbiljna partija mora da ga napusti. Politika je pozitivna konstrukcija ne rusenje. I rusenjem se i ne dobija mnogo, slozicete se. Inace, ako zelite da pomognete sebi da vam bude bolje radite kao Amerikanci ili neki drugi uspesni narodi, ne kradite u skolim na fakultetu, na poslu i unesite malo elementarne pristojnosti. Recit primer je post sa uzasnim uslovima u bolnici. Ucinite nesto da se uslovi promene. Ima ljudi koji imaju pare u Srbiji i koji su u stanju da doniraju. Sve krece od obicnog gradjanina. Ako mene pitate setnje tokom devedesetih su ostavile traga. Narod mnogo voli da seta (i zali na sve!!!) a malo da se stvarno angazuje na radu-koliko volontera ima medju srpskom omladinom? (malo, ali svi imaju setacki staz) Pa nama i djaci u skolama strajkuju-videli od profesora! Mislite da to drzava moze da promeni? NE! Djindjic je rekao lepo ako hocete napred daj ucinte nesot za sebe danas-pocistite kucu, pomozite bolesnom komsiji, dajte novac za sirocice ako imate...To je put a ne pljuvanje. Srpski politicari su takvi kakvi smo mi...
pozdrav i srecna nova!
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:19 29.12.2007

Re: ne bih da smetam ali...

vinetu
Za EL: Nekada se umorim od navoda ali izgleda da moram. Ne verujem da
mi je to misija ali da bar dam svoj doprinos cistom razumu. Dobar dan,
dobar dan. "Ruke su mi prljave savest mi je cista." Poznata recenica?
Treba li joj se jos nesto dodati? Neki pesacki? Ili posetu CZ? Ili
ekskurzije u Silerovu? I reci cete: "Tracevi". Moguce (mada navedena
izjava nikada nije demantovana zato sto postoji zvucni zapis koji nije
izvucen iz konteksta). Ali kako to da takvi tracevi ne prate Tomu
Nikolica
, tog zla od kog nam goreg nema ili pak B. Tadica?

Onog koji je izjavio da mu nije zao zbog ubistva Slavka Curuvije?

Onog koji je za ovog drugog izjavio da vodi ustasku politiku?

Onog koji je rekao za pok. premijera Djindjica da "je i Tito hramao malo pre smrti"?

O tome sta je radio u selu Antin tek treba da saznamo istinu...


Stvarno treba biti tesko bolestan pa tvrditi da se grobar moze uporediti sa bilo kim po "puteru na glavi". Pa za njega je i ministar Velja kao majka Tereza ili Albert Svajcer..
doktorka doktorka 07:29 29.12.2007

Vinetu ,

vinetu
Za EL: Nekada se umorim od navoda ali izgleda da moram. Ne verujem da mi je to misija ali da bar dam svoj doprinos cistom razumu. Dobar dan, dobar dan. "Ruke su mi prljave savest mi je cista." Poznata recenica? Treba li joj se jos nesto dodati? Neki pesacki? Ili posetu CZ? Ili ekskurzije u Silerovu? I reci cete: "Tracevi".


evo nesto sto nije trac :


.
SRS ŠIPTARU dao Šilerovu!

Press došao do dokumentacije koja dokazuje da je radikalska vlast u SO Zemun februara 1997. šefu "zemunskog klana" dodelila placeve u Šilerovoj!

Šiptar...
Gradska građevinska inspekcija donela je 10. marta 2003. godine odluku da se taj objekat u Šilerovoj 38 i 40 sruši. To je bilo samo dva dana uoči ubistva premijera Đinđića?!

BEOGRAD - Srpska radikalna stranka optužila je nedavno Demokratsku stranku da je Dušanu Spasojeviću Šiptaru dodelila parcele u Šilerovoj ulici na kojima je izgrađena zloglasna mafijaška centrala.
"SRS pita zamenika predsednika DS-a Dušana Petrovića zašto je dozvolio legalizaciju zgrade u Šilerovoj, jer to je bilo u nadležnosti grada Beograda, a ne SO Zemun?", navodi se u saopštenju radikala.
Međutim, dokumentacija do koje je došao Press pokazuje upravo suprotno - da je SO Zemun februara 1997. godine Šiptaru dodelila parcelu u Šilerovoj ulici, a da je nova vlast posle 5. oktobra donela rešenje o rušenju nezakonito izgrađene imperije.
U rešenju pod brojem 06-2365/97-1 od 21. februara 1997. navodi se da je izvršni odbor SO Zemun doneo rešenje da se Spasojeviću na trajno korišćenje, uz naknadu od 169.600 dinara, dodeli parcela 12455 od 1.064 metara kvadratnih. U obrazloženju se navodi da je rešenje doneto na osnovu konkursa objavljenog u "Zemunskim novinama", a svrha namene je individualna stambena izgradnja.
Međutim, taj konkurs bio je potpuno u suprotnosti sa Detaljnim urbanističkim planom, jer je Spasojevićeva parcela, kao i parcele 12426 i 12427, koje su takođe bile u vlasništvu Spasojevića i Mileta Lukovića Kuma, bila predviđena za saobraćajnicu i parking, a ne za placeve i kuće. Takođe, zanimljivo je da je umesto privatne stambene kuće na tom prostoru nikao stambeno-poslovni kompleks površine 2.100 kvadratnih metara, čija se vrednost u vreme rušenja mogla proceniti na više od deset miliona evra!
Posle promena 2000. godine, nova vlast krenula je u razrešavanje misterije Šilerove. Sekretarijat za urbanizam 29. marta 2002. godine obavestio je Lukovića i Spasojevića da su parcele na kojima se nalaze njihovi objekti predviđene za rušenje, jer su po DUP-u namenjene za saobraćajnice. Deset dana kasnije, Luković je u svoje i Spasojevićevo ime Sekretarijatu za imovinsko-pravne i građevinske odnose podneo zahtev za izdavanje građevinske dozvole za objekte ukupne površine 2.100 kvadratnih metara. Građevinska inspekcija negativno je odgovorila na njihov zahtev i uputila im dopis u kom im nalaže da u roku od 90 dana pribave potrebnu dokumentaciju, odnosno odobrenje za izgradnju objekta ili da sruše izgrađeno.
S obzirom na to da oni to nisu učinili, a da su svi rokovi za podnošenje dokumentacije i eventualne žalbe prošli, gradska građevinska inspekcija donela je 10. marta 2003. godine odluku da se taj objekat u Šilerovoj 38 i 40 sruši. To je bilo samo dva dana uoči ubistva premijera Đinđića!?
Podsetimo, Spasojevićeva i Lukovićeva imperija srušena je 14. marta u vreme vanrednog stanja. Njih dvojica ubijeni su dve nedelje kasnije u Meljaku, a njihove udovice povele su sudski spor za nadoknadu štete, jer tvrde da su im kuće nezakonito srušene.
D. ISAILOVIĆ

Bogdanović: Radikali su krivi!

Gradonačelnik Beograda Nenad Bogdanović potvrdio je na jučerašnjoj konferenciji za novinare saznanja Pressa da je upravo zemunska radikalska vlast dodelila zemljište Dušanu Spasojeviću Šiptaru i još jednom odbacio optužbe SRS-a.
- Iznenađen sam zbog sadržine tog saopštenja SRS-a i ljut sam što su svi mediji objavili tu vest a da nisu proverili da li je to tačno. Opština Zemun je 1997. godine nezakonito raspisala konkurs i dodelila Spasojeviću parcelu za stambenu izgradnju, iako je taj prostor bio predviđen za saobraćajnicu i parkinge. A građevinski inspektori posle 2000. godine bili su dovoljno hrabri da odu tamo i obaveste Lukovića i Spasojevića da podnesu zahtev za legalizaciju, inače će im kuća biti srušena. Onda su oni to i uradili, ali ne sve što je trebalo, pa je zato kuća kasnije srušena - rekao je Bogdanović.
(M. D. M.)

Nikolić ćuti!

Redakcija Pressa kontaktirala je juče zamenika predsednika SRS-a Tomislava Nikolića, ali nam je on, pre nego što je saslušao sva naša pitanja, rekao da mu ne pada na pamet da govori za Press.
Generalni sekretar SRS-a Aleksandar Vučić nije se odazivao na naše pozive.




rankot rankot 11:54 29.12.2007

Re: ne bih da smetam ali...

Винету, изгледа да мислите да ми не живимо у комунизму? Ова "демократија" или вишестраначје у Србији је само привид, а држава нам је најгори комунистички казамат у коме све конце држи УДБА. Једина снага која се против тога бори је ЛДП.

Е, ЗАТО СУ СВИ ПРОТИВ ЛДП-А, ЈЕР СУ СВЕ ОСТАЛЕ СТРАНКЕ МАРИОНЕТЕ УДБЕ.
Srki Srki 10:05 28.12.2007

Stiglo mi danas na mejl...

Pa kacim na prvi blog koji sam otvorio. Izvini Nebojsa.

ZDRAVSTVO U SRBIJI -
Lichno iskustvo, porodica Janjic
Dragi svi,
Zelim samo da napisem sta nam se sve nocas desilo.. mojoj porodici I jos
nekim ljudima, slucajnim prolaznicima u istoj situaciji,- I to treba
pricati I slati ljudima, da budu svesni gde zivimo,
D骡 vu mozda nekom od vas, ali evo:
Dakle, petak 7.12.
Nas sin Lazar je u 19:00 dobio temperaturu 38,5. On je beba od jedva 3 meseca. Moja supruga Milena I ja pozovemo Lazarevu doktorku i ona kaze da se ne salimo I da idemo u Institut Majka & Dete, NBG, posto haraju neke jake viroze i slicno.Tamo prepuno, 100 dece sa roditeljima a samo 1 doktorka, 2 sestre, 1 doktor u laboratoriji.Mi smo, kao prioritet, (beba - 2,5 meseca), ali na red dodjemo posle 1h. Lazaru uzmu krv, urin..

i tako do 23:00.

Cekamo.
U 23:30 kazu da Lazar ima tesku urinarnu infekciju i da on i Milena moraju da ostanu u bolnici. On se smeje, veseljak, jak je pa nije plakao, on skoro nikada ne place I dosta se smeje, pa se ni mama Milena nije puno potresla..u principu nisam ni ja, ali..
Ja stojim pred salterom, cekam prijemni list za smestaj njih dvoje u bolnicu i prisustvujem sceni: mlada mrsava I vidno oronula zena place i drzi dete koje izgleda kao da je u polusvesti, pomalo se trese, 2 coveka koja su sa njom (dva radnika, u kombinezonima, kao "beli" Romi, mladji ljudi) se svadjaju sa vrlo arogantnom plavom starijom sestrom -

oni nece da im prime MODRO dete

od otprilike 6 ili 8 meseci u bolnicu (teska upala pluca) - kazu im da odu i izvade knjizicu pa da se vrate, kazu da ce da
dovode obezbedjenje DA IH IZBACE!Oni naravno, nemaju knjizicu I nemaju kod sebe novac da plate smestaj u bolnicu. Ja jednog od ta dva coveka privucem I pitam ga koliko para treba da plate smestaj deteta - on kaze 10.000 din.
I ja im dam. (dobro delo, velim sebi), dam im i vizitku, kazem, kad budete imali, platite.. njima suzne oci, ja samo sto se nisam rasplakao,

to ne moze covek da izdrzi! -
MODRO dete izbacuju iz bolnice!!!!!!!!
sa obezbedjenjem...
ufffff!
OK, plate oni, ..ja svojim putem.. oni svojim. Smeste se moja Milena i Lazar gore na 5.sprat, na nefrologiju, Lazar se
smiri, dobije antibiotik (posle 4h), ja krenem ka kuci da pokupim stvari za njih, posto tamo nema NISTA - ni sapun, ni toalet papir ni voda! 2 uticnice za struju svega. Dodjem u stan, pakujem im vodu, mleko, sapun, toalet papir i ostale stvari (pun kofer), prokuvavam flasice, nosim produzni kabl (posto mali Lazar pije adaptirano mleko, ne sisa), slazem pelene, benkice..

Milena mi javi da ona u stvari nema gde da spava

posto je u sobi sa 4 decija kreveta, a postoje 2 male rasklopive fotelje u kojima spavaju 2 zene koje su tu vec duzhe, i rekle su da sigurno moze da uzme fotelju kad one odu. (kada dodje na red). Inace klinika je sredjena, renovirana, sve mirise na novo. Ali nema nista osim zidova i PVC prozora kao i lepo plavo/sivo okrecenih zidova.

Neka lepa vrata,
lep salter sa dizajniranim natpisom klinika.. bla.bla.stagod.

nefrologija
Tako da moja supruga Milena stoji pored kreveta u 3:30. I tako moze do utorka, 5 dana.. (pretpostavlja da ce leci pored malog Lakija, u decji krevet, jao!)
Sad:

zasto mi placamo socijalno drzavno osiguranje?
I zasto uopste placamo porez?

I zasto uopste svi imaju potrebu da uvek kazu: "ma daj, pa znas gde zivis?"
Izgleda da nam to bas nisu najbolje objasnili (Jali crni) Koliko ja znam u USA, Rusiji i vecem delu evropskih zemalja (u kojima sam bio i poznajem ljude) SVAKI COVEK IMA PRAVO NA LECENJE U DRZAVNOJ BOLNICI!

Nigde ne izbacuju bebe iz bolnice!

Sad, da li je to po zakonu ili ne u Srbiji ja ne znam, samo pamtim malu MODRU bebu I njenu uplakanu majku koja je ZAPREPASCENA! Takodje znam da kada places osiguranje u bilo kojoj zemlji (te iste zemlje) imas poseban tretman kada si sa detetom. O privatnim klinikama ne znam mnogo, ali mogu da predpostavim, verovatno I tata dobije krevet.Takodje, da li je u redu da bebi od 2,5 meseca sa dijagnozom teske infekcije, leukociti , protein jako visoko, daju lek posle 4h?
Tesko mi je da kazem
ali mislim da posle svih mojih odvracanja
od stalno prisutnog osecaja,
nekako vec podsvesnog ( 15 godina )

ISKRENO MRZIM SVOJU ZEMLJU
JER ONA ISKRENO MRZI MENE
I MOJU PORODICU,
VEROVATNO I VAS.
pozdrav svima, izvinjavam se ako sam nekog smorio temom -
mislim da ovakva iskustva valja podeliti sa ljudima.
Srki Srki 10:10 28.12.2007

Re: Stiglo mi danas na mejl...

Srki
Pa kacim na prvi blog koji sam otvorio. Izvini Nebojsa.

ZDRAVSTVO U SRBIJI -
Lichno iskustvo, porodica Janjic


Zaboravio sam samo da dodam: Jebalo ih Kosovo, da ih jebalo!

doktorka doktorka 10:22 28.12.2007

Re: Stiglo mi danas na mejl...

A setite se samo promocije Miskoviceve Delte . Crnjak , zar ne? Pa onog apela SPC-a da se poveca natalitet .


milosib milosib 12:42 28.12.2007

Re: Stiglo mi danas na mejl...

I mi bi sada trebali da bezrezervno verujemo u ovo i da ispljujemo ljude koji tamo rade?
Lektorka Lektorka 13:33 28.12.2007

Re: Stiglo mi danas na mejl...

Zaboravio sam samo da dodam: Jebalo ih Kosovo, da ih jebalo!

:)))
Lektorka Lektorka 13:45 28.12.2007

Re: Stiglo mi danas na mejl...

I mi bi sada trebali da bezrezervno verujemo u ovo i da ispljujemo ljude koji tamo rade?

milosibe, idi pa se uveri. idi, uostalom, na koju god kliniku hoćeš. pa bar svojim očima posle veruj.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:04 28.12.2007

Re: Stiglo mi danas na mejl...

Srki
Srki
Pa kacim na prvi blog koji sam otvorio. Izvini Nebojsa.

ZDRAVSTVO U SRBIJI -
Lichno iskustvo, porodica Janjic


Zaboravio sam samo da dodam: Jebalo ih Kosovo, da ih jebalo!



srki,
pogrešna dijagnoza mogla je da me košta života.
zato imamo delta mol, ostrog i sve te tajkunske zezalica.
a oni sami se leče po svetu.

odveze me kći u hitnu pomoć sa pritiskom od 220/140. nikog nema. prošla ponoć.
samo nas dve.
uđemo, tehničar proveri pritisak i konstatuje isto.
a na krevetu za pacijente leži doktor (za koga sam mislila da je pacijent) koji nije ni ustao i sve tako
izvaljen pita me šta mi je. ja kažem da se valjda vidi koliki mi je pritisak. ni dobro veče, ni ništa. odmah ispaljena dijagnoza - to ti je sigurno od bolesnih bubrega kaže ležeći doktor. daj joj jednu injkeciju. i to je bilo sve. kakav pregled. ostao je da leži.
ja naravno nemam bolesne bubrege.
sutra dan sam ga prijavila.

moja druga kći je u inostranstvu. na studijama. otišla da se prijavi za redovnu kontrolu.
uključeno u stipendiju zdravsteveno osiguranje,
rekla joj doktorka da se izvinjava al da nema poverenja u doktore iz ex-yu jer su joj dolazili
studenti kao zdravi sa poodmaklim karcinomom i slično.

ps. kapa dole za prijatelja.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:18 28.12.2007

Re: Stiglo mi danas na mejl...

milosib
I mi bi sada trebali da bezrezervno verujemo u ovo i da ispljujemo ljude koji tamo rade?

Nekako sam sklon da poverujem Srkiju. Ne znači da je stalno i uvek tako.
milosib milosib 16:33 28.12.2007

Re: Stiglo mi danas na mejl...

milosibe, idi pa se uveri. idi, uostalom, na koju god kliniku hoćeš. pa bar svojim očima posle veruj

Svojim ocima sam video drugacije slucajeve, tj. da se pacijenti bez knjizice pregledaju i primaju na bolnicko lecenje. Znam da u nasem zdravstvu ima svega, ali da vrate pomodrelo dete mi je prosto neverovatno, mada ko zna.
Da li zbog neodgovornog lekara, sudije ili ovakvih partija treba da se pravno verifikuje otimacina KiM? Zaista mi nisu jasni oni koji u svojoj ogorcenosti zbog losih stvari u drustvu predlazu ovako nesto. Da nije Kosova bilo bi nesto drugo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:05 28.12.2007

Re: Stiglo mi danas na mejl...

Srki
Pa kacim na prvi blog koji sam otvorio. Izvini Nebojsa.

ZDRAVSTVO U SRBIJI -
Lichno iskustvo, porodica Janjic
Dragi svi,
Zelim samo da napisem sta nam se sve nocas desilo.. mojoj porodici I jos
nekim ljudima, slucajnim prolaznicima u istoj situaciji,- I to treba
pricati I slati ljudima, da budu svesni gde zivimo,
D骡 vu mozda nekom od vas, ali evo:
Dakle, petak 7.12.
Nas sin Lazar je u 19:00 dobio temperaturu 38,5. On je beba od jedva 3 meseca. Moja supruga Milena I ja pozovemo Lazarevu doktorku i ona kaze da se ne salimo I da idemo u Institut Majka & Dete, NBG, posto haraju neke jake viroze i slicno.Tamo prepuno, 100 dece sa roditeljima a samo 1 doktorka, 2 sestre, 1 doktor u laboratoriji.Mi smo, kao prioritet, (beba - 2,5 meseca), ali na red dodjemo posle 1h. Lazaru uzmu krv, urin..

i tako do 23:00.

Cekamo.
U 23:30 kazu da Lazar ima tesku urinarnu infekciju i da on i Milena moraju da ostanu u bolnici. On se smeje, veseljak, jak je pa nije plakao, on skoro nikada ne place I dosta se smeje, pa se ni mama Milena nije puno potresla..u principu nisam ni ja, ali..
Ja stojim pred salterom, cekam prijemni list za smestaj njih dvoje u bolnicu i prisustvujem sceni: mlada mrsava I vidno oronula zena place i drzi dete koje izgleda kao da je u polusvesti, pomalo se trese, 2 coveka koja su sa njom (dva radnika, u kombinezonima, kao "beli" Romi, mladji ljudi) se svadjaju sa vrlo arogantnom plavom starijom sestrom -

oni nece da im prime MODRO dete

od otprilike 6 ili 8 meseci u bolnicu (teska upala pluca) - kazu im da odu i izvade knjizicu pa da se vrate, kazu da ce da
dovode obezbedjenje DA IH IZBACE!Oni naravno, nemaju knjizicu I nemaju kod sebe novac da plate smestaj u bolnicu. Ja jednog od ta dva coveka privucem I pitam ga koliko para treba da plate smestaj deteta - on kaze 10.000 din.
I ja im dam. (dobro delo, velim sebi), dam im i vizitku, kazem, kad budete imali, platite.. njima suzne oci, ja samo sto se nisam rasplakao,

to ne moze covek da izdrzi! -
MODRO dete izbacuju iz bolnice!!!!!!!!
sa obezbedjenjem...
ufffff!
OK, plate oni, ..ja svojim putem.. oni svojim. Smeste se moja Milena i Lazar gore na 5.sprat, na nefrologiju, Lazar se
smiri, dobije antibiotik (posle 4h), ja krenem ka kuci da pokupim stvari za njih, posto tamo nema NISTA - ni sapun, ni toalet papir ni voda! 2 uticnice za struju svega. Dodjem u stan, pakujem im vodu, mleko, sapun, toalet papir i ostale stvari (pun kofer), prokuvavam flasice, nosim produzni kabl (posto mali Lazar pije adaptirano mleko, ne sisa), slazem pelene, benkice..

Milena mi javi da ona u stvari nema gde da spava

posto je u sobi sa 4 decija kreveta, a postoje 2 male rasklopive fotelje u kojima spavaju 2 zene koje su tu vec duzhe, i rekle su da sigurno moze da uzme fotelju kad one odu. (kada dodje na red). Inace klinika je sredjena, renovirana, sve mirise na novo. Ali nema nista osim zidova i PVC prozora kao i lepo plavo/sivo okrecenih zidova.

Neka lepa vrata,
lep salter sa dizajniranim natpisom klinika.. bla.bla.stagod.

nefrologija
Tako da moja supruga Milena stoji pored kreveta u 3:30. I tako moze do utorka, 5 dana.. (pretpostavlja da ce leci pored malog Lakija, u decji krevet, jao!)
Sad:

zasto mi placamo socijalno drzavno osiguranje?
I zasto uopste placamo porez?

I zasto uopste svi imaju potrebu da uvek kazu: "ma daj, pa znas gde zivis?"
Izgleda da nam to bas nisu najbolje objasnili (Jali crni) Koliko ja znam u USA, Rusiji i vecem delu evropskih zemalja (u kojima sam bio i poznajem ljude) SVAKI COVEK IMA PRAVO NA LECENJE U DRZAVNOJ BOLNICI!

Nigde ne izbacuju bebe iz bolnice!

Sad, da li je to po zakonu ili ne u Srbiji ja ne znam, samo pamtim malu MODRU bebu I njenu uplakanu majku koja je ZAPREPASCENA! Takodje znam da kada places osiguranje u bilo kojoj zemlji (te iste zemlje) imas poseban tretman kada si sa detetom. O privatnim klinikama ne znam mnogo, ali mogu da predpostavim, verovatno I tata dobije krevet.Takodje, da li je u redu da bebi od 2,5 meseca sa dijagnozom teske infekcije, leukociti , protein jako visoko, daju lek posle 4h?
Tesko mi je da kazem
ali mislim da posle svih mojih odvracanja
od stalno prisutnog osecaja,
nekako vec podsvesnog ( 15 godina )

ISKRENO MRZIM SVOJU ZEMLJU
JER ONA ISKRENO MRZI MENE
I MOJU PORODICU,
VEROVATNO I VAS.
pozdrav svima, izvinjavam se ako sam nekog smorio temom -
mislim da ovakva iskustva valja podeliti sa ljudima.

E, to je ta psihologija "hleb za tri dinara"...
Samo što je ne provode radikali sa kojima "plaše svet" nego Koštunica i Tadić uz sasluženje radikala. Dinkića namerno ne pominjem jer on "bez mame" i ne postoji. A to je opet ista ekipa.
Vidite kako se mrvrimo. Da su radikali na vlasti odmah bi znali u čemu je pšroblem. Ovako, kad nisu, lažno se nadamo kako će ovi koji su potpuno isti kao radukali konačno početi da menjaju sitem. A oni to neće isto kao što ga ni radikali nebi menjali.
Zato je meni svejedno, Tadić a Nikolić..
doktorka doktorka 17:10 28.12.2007

Re: Stiglo mi danas na mejl...

milosib
I mi bi sada trebali da bezrezervno verujemo u ovo i da ispljujemo ljude koji tamo rade?


molosib , o srbiji je rec. ne znam sto si zbunjen
Srki Srki 18:49 28.12.2007

Re: Stiglo mi danas na mejl...

milosib
I mi bi sada trebali da bezrezervno verujemo u ovo i da ispljujemo ljude koji tamo rade?


Majka mi je imala infarkt pre pola godine, jel' treba sad i ja da kacim svoje horor price da bih tebi otvorio oci.
Imas tamo mesto pored noja u pesku, pa izvoli, be my guest.

gorran gorran 19:41 28.12.2007

Lice Srbije

Jedne od prethodnih novogodišnjih noći ćerki mojih komšija je pozlilo. Bolovala je od neke nervno-mišićne degenerativne bolesti. U novogodišnjoj noći, oko 3 po ponoći, dobila je napad gušenja - nije mogla da diše. Komšije su zvale hitnu pomoć, jednom, dvaput, pet puta... Stalno su im obećavali, za deset minuta, za petnaest minuta, na putu su. Devojka je umrla, Hitna pomoć nikad nije došla, a ujutro u sedam nazvalo ih je privatno pogrebno preduzeće za koje nikad nisu čuli, da im ponudi svoje usluge.
milos g. milos g. 23:49 28.12.2007

Re: Stiglo mi danas na mejl...

:)))


Nenad Canak"Kosovo bi trebalo uviti u 100 evra i baciti na put da pokupi prvi koji naidje"
a sto se deklaracije o nepristupanju tice ili referendum u perspektivi-
Nenad Canak"kad bi svi ljudi glasali o tome je li zemlja okrugla,zemlja bi i danas bila ploca".
rankot rankot 10:11 28.12.2007

Први сам се сетио

Небојша, морам да се похвалим да сам се први сетио овога и то поставио као насловну слику свог блога на www.cirilica.org, али сам додао једну малу стилизацију, чисто да не буде забуне - мој ној носи опанке:

Marko Boskovic Marko Boskovic 11:33 28.12.2007

Re: Први сам се сетио

I jos jedna glava :)
Lektorka Lektorka 13:35 28.12.2007

Re: Први сам се сетио

rankot
чисто да не буде забуне - мој ној носи опанке

a predsednik nojlenda nosi...

adam weisphaut adam weisphaut 13:41 28.12.2007

Re: Први сам се сетио

E sad si gotova, ima odmah da te Nikson uputi u to kako se stavljanjem sajkace na vugla slave nase slobodoljubive tradicije
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:30 29.12.2007

Re: Први сам се сетио

Ok.
prvi si
raskoljnikov raskoljnikov 10:34 28.12.2007

predlog za novu himnu

predlažem da i himnu promenimo u

" bože kavge "

Treger Treger 10:35 28.12.2007

Poželjna izdaja

Ako neko misli da je izdaja predati zemlju nekoj drugoj zemlji pod podanički status taj se vara. Predati zemlju Rusima je visoko patriotski čin. A zašto, pa zato što u toj zemlji mafija ima sva prava tako da se naši patrioti ne moraju skrivati. Rusi su takođe pravoslavci iako ih je Staljin i istrebio i sada ih ima na prste da ih prebrojiš. Ali u ovom narodu je dovoljno reći da si demokrata i svi te smatraju za demokratskog kandidata proevropskog iako se družiš samo sa pripadnicima anti evropske orijentacije. Tako na izborima ako pobedi Toma predsednik će biti Tadić, što je već viđeno kada je Šešelj pobedio Lilića i Milutinovića i to obojicu u oba kruga. Vladajuća DB ništa ne gubi jer su obojica njihovi kandidati. Ako neko neko posumnja tu je čuveni CESID koji za zadnjih pola sata registruje povećan izlazak birača na Severnom Polu koji su svesni važnosti ovih izbora. Ako se pitamo koliku vlast ima predsednik videćemo da nema nikakvu tako reći. Ali ako je vaš čovek onda može da radi šta hoće.Prema tome ovi izbori su značajni samo po tome da pokažemo vladi i DB šta mislimo o njihovoj vlasti. Ako mi ne verujete onda mi objasnite kako to da radikali uvek imaju isti broj glasača i svaki tobožnji analitičar obavezno napomene da ne bi bilo iznenađenja kako je radikalsko telo stabilno već 15 godina i pored tolikih ratova broj radikala se ne smanjuje niti ginu niti umiru a stalno se rqawđaju novi samo radikali. Ovo bi CESID mogao da objasni kako to da se u zadnjih petnaest godina rađaju samo radikali i to na bazisigurnog uzorka iz porodilišta u Zemunu koje se još uvek renovira.
vinetu vinetu 11:45 28.12.2007

Kamen u cipeli

Kao zulj vecinu vas muci to Kosovo. Kao da ce vam biti bolje onog trenutka kada ga date Albancima. Kao da vam je svejedno sta ce biti sa Srbima na KiM nakon toga, kao da vas nije sramota od istorije. Kao da nemate savest da su to mogli da urade sa proizvoljnim delom Srbije oni koju su ovde ziveli pre vas i od kojih ste (verovatno) sami postali. Kao da bi prodali osecaj pravde, ljudskosti i bilo cega zarad ... sengenske vize valjda jer novac i bolji zivot ce vas sacekati samo ako budete bolje i vise radili, EU vam svakako nece dati svakog prvog kovertu. Istini za volju nekima koji se aktivno zalazu za nezavisnost daje i sada.

I ponovo je jedan od argumenata Slobodan Milosevic. Dragi moji pomenutog je EU i SAD odrzali dok smo tumarali, zvizdali i protestvovali ulicama Beograda. On je bilo mirotvorac. I to niko ne pominje. Potom je bio razlog politike prema KiM. Kasnije kada ga vise nije bilo nista se nije promenilo. Nista se ne menja ni danas. I vi sada verujete da ce se sa KiM nesto promeniti. Na osnovu cega? Ako nije baba Zivanin pasulj tada to svakako ne bi trebalo da bude iz iskustva koje do sada imamo.

Treger Treger 14:12 28.12.2007

Re: Kamen u cipeli

Vinetu mogu da razumem da neko za pare radi za drugu država ali ne mogu da razumem da ti za džabe radiš za Rusiju.
vinetu vinetu 14:22 28.12.2007

Re: Kamen u cipeli

Treger: Znam da Vam je nezamislivo da neko radi za dzabe. Pretpostavka je da je jos manje razumljivo da neko to cini bez ikakvog interesa za sopstvenu zemlju. Sta da Vam kazem, tesko za objasniti. Mozda je stvar vaspitanja, ko bi ga znao.
Treger Treger 18:31 28.12.2007

Re: Kamen u cipeli

Vinetu gde si ti bio za vreme rata 1999. Da ni si bio na obuci u Rusiji za tajno oruje kad neyna[ da je pitanje Kosova re[eno uy op[te slavlje 6 dana pre roka koji smo dobili u šatoru američkog generala na teritoriji druge države, gde je naš general bio manji od makovog zrna. a samo par dana pre toga smo tvrdili da NATO ne može da uđe na Kosovo kopnom. Sećaš li se toga. Sećašli se pucanja u vazduh i veselja što smo pobedili. Ne sećaš se jali tako. Sada ja hoću da dam to Kosovo koje ste vi izgubili u saradnji sa vašim gazdama Rusima. Mi pamtimo kako se završila ruska eskurzija na Kosovo. Samo se ne sećamo kako su ih naši ispratili kada su odlazili vozom kući. Da nisi možda radio prekovremeno u Batajnici.
zoricag zoricag 18:40 28.12.2007

Re: Kamen u cipeli

Da je kamen u cipeli ni po jada. Otislo, ostalo, podelilo se, promenilo se, sta god, ali da se zavrsi pa da oni kojima je posao da upravljaju resursima pocnu da brinu o uslovima za iole normalan zivot stanovnika ove drzave. I da stanovnici ove drzave pocnu vecinski to od njih da traze i da ih smenjuju ako to ne rade bez obzira da li se krste ili klanjaju sve zaricuci se koliko vole ovu zemlju.

Nije sve u koverti ima nesto kad naidjes na kameno lice tamo gde trazis pomoc za dete na rukama, a na putu do bolnice ti se ruse na glavu bilbordi: kada neko pati, ja ne okrecem glavu...kad neko pati, ja ne okrecem glavu..... placeni cime? Tvojim novcem, tvojom patnjom koja nikome nije vazna jer postoji vaznija, najvaznija.

Niko ne daje Kosovo. Ljudi samo zele da pobegnu iz Kosovo kaveza, a kljucari nece da odkljucaju.

Danasnja vest u Blicu - malecna, bez komentara: zena koja je na smrt pretukla svoje dete od dve ipo godine osudjena je na tri (TRI) godine zatvora. Zena odavde. Sud odavde. Novine odavde. Javnost odavde. Moral ovdasnji. Vrednost malenog ljudskog zivota ovdasnjeg vredi 3 godine zatvora. Ne pise sta je bilo presudno za tako malu kaznu za cedomorstvo, ali pise da je dete bilo nemirno i stalno prevrtalo nosu ????? Da, i pise da je pretuceno dete preminulo u bolnici.
Srki Srki 19:11 28.12.2007

Re: Kamen u cipeli

vinetu
Kao zulj vecinu vas muci to Kosovo. Kao da ce vam biti bolje onog trenutka kada ga date Albancima. Kao da vam je svejedno sta ce biti sa Srbima na KiM nakon toga, kao da vas nije sramota od istorije. Kao da nemate savest

I ponovo je jedan od argumenata Slobodan Milosevic. Dragi moji pomenutog je EU i SAD odrzali dok smo tumarali, zvizdali i protestvovali ulicama Beograda. On je bilo mirotvorac. I to niko ne pominje. Potom je bio razlog politike prema



Jebote, s kim smo mi protestvovali po ulicama...Vinetu, ako i jesi protestvovao, u sta cisto sumnjam, bolje da nisi, dzaba si trosio cipele. Kako te nije sramota da uopste pomenes da si se nesto i protiv nekog bunio?! Ne znam o cemu pricas kad kazes "onog trenutka kada ga date Albancima". Ako samo na jedno oko proviris iz te tvoje rupe u pesku, a noj ti ne zakloni pogled, videces da Srbija sa Kosovom nema nikakve veze, ne samo od bombardovanja NATO-a, nego i dosta pre. Dok si ti zauzimao stabilnu poziciju da sunes glavom u pesak, ja sam tamo bio, dosta godina pre rata, pa mislim da znam o cemu pricam. Ako vec imas potrebu da nekog optuzujes za "predaju", eno ti tamo mali Milosevic i mali Seselj i njegov teca Grobar, pa se njima javi. I na kraju ne mogu da ne primetim da ovakav tvoj fasisticki stav prema Albancima kao Orcima samo doprinosi tome da ti ljudi sa pravim nikad vise nece da zive zajedno sa nama Srbima. Mislim, hvala ti na usluzi, samo nemoj vise, 'leba ti...

Istovremeno, dok ti rovaris po pesku trazeci insekta da te usreci, onakve stvari nam se desavaju: ljudi umiru od greske lekara, decu vezuju za kravete jer ne umeju bolje da ih tretiraju, klince napadaju nozevima u skoli, Milosevicevi tajkuni uzese sve, samo nam jos ruska vojna baza treba pa da zaokruzimo ludu kucu. Jesi li mozda nekad otisao poslom do recimo Kragujevca, ili Valjeva, ili ne daj boze Nove Varosi, ili Kladova. Da ne pominjem Bor, ili Dimitrovgrad? Ako nisi,
preporucio bih ti malo da odes i da bacis pogled, ako ti rupa dozvoli, makar i ono kad potegnes na samit u Guci, pa mi onda prodaj tu kvazipatriotsku sarenu lazu o kojoj frfljas gore.

Ajd' ziv bio.


Exitus Letalis Exitus Letalis 00:41 29.12.2007

Re: Kamen u cipeli

Kao zulj vecinu vas muci to Kosovo. Kao da ce vam biti bolje onog trenutka kada ga date Albancima.


ko ga daje? pričaš beveze.



kao da vas nije sramota od istorije.


pa naravno da me je sramota od skorašnje prošlosti a bogami i od istorije.
na primer, u velikoj kruši 240 osoba ubijena. od tog broja je samo 171 sahranjena. 86 identifikovanih, 120 se vode kao nestali. sedmoro dece i pet žena. u jednoj kući zapaljeno oko 60 ljudi, u drugoj 19. jedna osoba se spasila i živa je i danas.
skoro 800 kuća je zapaljeno, dom kulture i džamija. oko 400 dece raste bez jednog ili oba roditelja.

kako da se ne stidim.
Lektorka Lektorka 13:07 28.12.2007

Kultura pamćenja - (ne)kultura zaborava

● Bez postojanja baznog konsenzusa o tome šta se u jednom demokratskom društvu sme a šta se ne sme neće biti ni kulture pamćenja, niti pak postojeće istorijsko iskustvo može da bude korišćeno za kreiranje drugačije društvene stvarnosti. Uostalom, ne jednom primećeno je da ovako shvaćene i zloupotrebljene naša istorija i tradicija sve više postaju prepreke za (ubrzanu) modernizaciju zemlje!

Izdvajam samo ovo iz odličnog teksta. Zato što je toliko očigledno da naša politička "elita" ne samo da zloupotrebljava našu istoriju i tradiciju, nego u pogledu devedesetih godina zagovara i kulturu zaborava. Ovo nam je između ostalog poručio Predsednik započinjući svoju predizbornu kampanju, citirala sam već na drugom mestu, ali odlično se uklapa i ovamo:

"Сада пунолетни грађани Србије, тада су били деца и одрастали су уз веома тешке слике. Многи од њих су мислили да је нормално живети у насиљу и сада морамо младим људима помоћи да се на неки начин избришу те слике и да успоставимо друштво без насиља", навео је председник Србије."

Dakle, Tadićev cilj: izbrisati "veoma teške slike" (čitam: neverodostojne slike naše istorije), zaboraviti sve (ne potruditi se oko verodostojnosti slika), i "na neki način" (ne zna se koji) ići dalje. I to s Kosovom, naravno, naravno...
milivoye milivoye 13:40 28.12.2007

...

Sladjana NS Sladjana NS 16:30 28.12.2007

Nojevi srBski

U zemlji Srbiji ne postoji nikakav sistem vrednosti, stari je razoren a novi se stvara na osnovu nakaradne verske dogme SPC. Kosovo nije pitanje svih pitanja danas u Srbiji, izgubljeno je 1999. god. potpisivanjem Kumanovskog sporazuma. Tada se nasa drzava odrekla suvereniteta nad delom teritorije, dobrovoljno ako se secate. Na NATO trupe niko nije pucao dok su ulazile na Kosovo, pevalo se i veselilo pobedi po zemlji Srbiji, a bogme i plakalo po izbeglickim kolonama. To se zaboravilo ili necemo o tome, gurnucemo jace glavu u pesak. Tada je nasa drzava povukla sve institucije drzave sa te teritorije, sve do jedne.
Drzava Srbija danas nema na Kosovu ni jednu instituciju svoje drzave: vojsku, policiju, obrazovanje, zdravstvo, monetu, jezik, a obaska stanovnistvo koje ne priznaje kao svoje. Pa sta onda ima, maglu i crkve. Tada se nisu brinuli za te crkve sto ih ostavljaju, sada ce Kostunica, Tadic i Nikolic vernici nad svim vernicima da poginu za njih ali po mogucnosti da njihova plava krv ne padne nego krv nase dece i muzeva, e pa nece moci ovog puta jajare i hostapleri
koalicioni.
Pitanje svih pitanja danas je hocemo li naglas izgovoriti tu recenicu Kosovo nije vise nase izgubili smo ga 1999. god, izvidajmo rane i uhvatimo zadnji rukohvat evropskog voza koji polako ali sigurno izlazi iz stanice zvane Srbija. Ko ne zeli da vidi istinu neka dublje nabije glavu u pesak a moze i sebe zivog da zakopa, nema razlike.
eli eli 00:25 29.12.2007

Re: Nojevi srBski

Pitanje svih pitanja danas je hocemo li naglas izgovoriti tu recenicu Kosovo nije vise nase izgubili smo ga 1999. god, izvidajmo rane i uhvatimo zadnji rukohvat evropskog voza koji polako ali sigurno izlazi iz stanice zvane Srbija. Ko ne zeli da vidi istinu neka dublje nabije glavu u pesak a moze i sebe zivog da zakopa, nema razlike

Upravo tako!!!Nema razlike za ljude na KiM,ostavljeni ili zivi zakopani,isto!Mislite da ce ti ljudi ziveti,raditi?Veoma je lako dati tude.Pitajte njih dali bi olako dali svoje,ne kuce i zemlju,nego zivote!Kakva je ta politika ili ti ljudi koji buducnost grade na tudjim kostima,nesrecom?Nije svejedno,zaista.Veoma je vazno,Nikolic,Tadic ili Ceda?Ali prva dva se bar trude,bore,a ovaj jadnik,taj ni ne zna sta hoce,nego ceka da mu kazu i napisu.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:30 29.12.2007

Re: Nojevi srBski

Kosovo nije pitanje svih pitanja danas u Srbiji, izgubljeno je 1999. god. potpisivanjem Kumanovskog sporazuma. Tada se nasa drzava odrekla suvereniteta nad delom teritorije, dobrovoljno ako se secate. Na NATO trupe niko nije pucao dok su ulazile na Kosovo, pevalo se i veselilo pobedi po zemlji Srbiji, a bogme i plakalo po izbeglickim kolonama.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:46 29.12.2007

Re: Nojevi srBski

Nebojša Milenković
Kosovo nije pitanje svih pitanja danas u Srbiji, izgubljeno je 1999. god. potpisivanjem Kumanovskog sporazuma. Tada se nasa drzava odrekla suvereniteta nad delom teritorije, dobrovoljno ako se secate. Na NATO trupe niko nije pucao dok su ulazile na Kosovo, pevalo se i veselilo pobedi po zemlji Srbiji, a bogme i plakalo po izbeglickim kolonama.



nije nebojša, izgubljeno 99. izgubljeno je kada je počeo teror manjine nad većinom.
ko neće da zna to je njegov problem.
albanci su bili disrtiminisani i za vreme kralja i tita i miloševića. uvek.


1937. godine radovan zogović, jedan od najvećih jugoslovenskih pisaca, objavio je u "našoj stvarnosti" pet pesama - "pesme albinaka", "prkosne strofe" - to su pesme o patnjama albanskog stanovništva u onoj, prvoj jugoslaviji. nisu mogli posedovati zemlju i nisu mogli govoriti svojim jezikom. potpuno politički diskvalifikovan i u izolaciji i samstvu, uključujući i porodicu, pesnik radovan zogović 1947. objavljuje deset pesama, pa zatim 1958. o svom trošku objavljuje kompletnu zbirku od dvanaest pesama "pesme albinaka".
radovan zogović sahranjen je, po sopstvenoj želji, u bezimenoj grobnici na groblju između sela i manastira dečani. Ko će prizvati i imenovati ovaj spomenik.

dalje samo za vinetua

RADOVAN ZOGOVIĆ:

(o »Dosljacima« i njihovu postanku)

Ciklus »Dosljaci« napisan je kao lirski dokumenat o patnjama siptarskog stanovnistva u bivsoj Jugoslaviji, kao ezopovski protest protiv velikosrpske politike obespravljivanja, tlacenja, razbastinjavanja i istrebljivanja Siptara u Metohiji i na Kosovu.
Prije rata Siptarima u Jugoslaviji bilo je zabranjeno njihovo ime, u skolama i nadlestvima morali su da se sluze srpskim jezikom, dacije i porezi koje su placali bili su veci nego igdje u drzavi. Planinski pasnjaci na koje su Siptari iz Metohije ljeti izdizali proglaseni su za drzavnu svojinu, i ko je htio i dalje da izdize, morao je placati velike travarine. Pri naseljavanju Crnogoraca i Srba u Metohiji Siptarima su, najprije, oduzete sve ispase, zabjeli, komunice iz kojih su se grijali, i oni su ubrzo bili primorani da krce naseljenicima sumovite parcele za korijenje koje ce pri tome iskopati. Najzad su sestojanuarske vlade pocele da oduzimaju Siptarima citave komplekse ziratne, cesto puta zasijane zemlje, i da ih dijele naseljenicima. Malo po malo, doslo je dotle, da na Kosmetu nije vise bilo opstanka ni Siptarima ni naseljenicima, stijesnjenima i medjusobno zavadjenima. Velikosrpski vlastodrsci su i isli tome cilju: oni su htjeli da Siptare ili natjeraju na iseljavanje ili uniste (u tu svrhu su tolerisali krvnu osvetu, sudski oslobadjali naseljenike koji ubiju Siptare, uskracivali siptarskom stanovnistvu medicinsku pomoc protiv sifilisa i malarije, itd.), i da pri tome naseljenike krvno zavade s njima, kako bi bili potpuno zavisni od vlasti.
U prvoj verziji, objavljenoj 1937. godine u casopisu »Nasa stvarnost«, ciklus »Dosljaci« imao je pet pjesama – peta se dijelila u tri fragmenta. U zbirci »Prkosne strofe« (1947) ciklus je imao jedanaest pjesama. U ovoj, konacnoj redakciji ima dvanaest.

vidi ovde ceo tekst

kako se ovo moglo drugačije završiti?
kako?

šta su učinili ove "demokratske" vlasti?
da ne pričam da se o tome ništa ne uči u istoriji.
samo su albanci krivi a jadni srbi...
ako nema u istoriji, ne znači da se nije dogodilo.
postoji, srećom, arhiva.
nadam se da će doći dan kada će ovo biti lekcija u udžbenicima.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 13:52 29.12.2007

Re: Nojevi srBski

Exitus,
samo jedno malo objašnjenje vezano za prethodni komentar:
dakle, nije to bila tvrdnja
elem, samo sam citirao odlomak posta
Sladjane iz NS koji mi se dopao...
Sladjana NS Sladjana NS 15:54 29.12.2007

Re: Nojevi srBski

Mala ispravka, 1999. god. konacno je zavrsena Kosovska drama. Koja inace nije pocela 80-tih a ni 90-tih, poznate su mi cinjenice koje navodite, ali siroj javnosti nisu nikad bile dostupne. Srbija nikad nije bila spremna da gradjane albanske nacionalnosti ukljuci ravnopravno u nase drustvo.
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:31 29.12.2007

Re: Nojevi srBski

Sladjana NS
Mala ispravka, 1999. god. konacno je zavrsena Kosovska drama. Koja inace nije pocela 80-tih a ni 90-tih, poznate su mi cinjenice koje navodite, ali siroj javnosti nisu nikad bile dostupne. Srbija nikad nije bila spremna da gradjane albanske nacionalnosti ukljuci ravnopravno u nase drustvo.


šira, bar ona internetska, obrazovana ili obrazovanija javnost koja želi da zna, mogla je da zna kao što znamo i nas dvoje.

kada slušam parole "ne damo kosovo" " kosovo je najskuplja srpska reč", "kolevka" i sva ta naklapanja, ne mogu a da se ne zapitam da li političari išta od ovoga znaju, da li znaju a ćute, oslanjajući se na neinformisanost "širokih narodnih masa".

kada gledam spotove sa likovima linkolna, de gola, čerčila, pitam se da li narod zna da je akciju osmislio bokan, vođa paravojne formacije "beli orlovi", koji nikad neće biti procesuiran. i ko je napravio dil baš sa bokanom.

takođe se pitam, kako zamišljaju, čak i kad bi se desilo da kosovo ostane u ovim granicama, dakle u sastavu srbije, šta onda?
a albancima? bez albanaca? kako?

evo, ovde je vip jedna narodna poslanica čija je stranka glasala za rezoluciju. što nam ne postavi blog o rezoluciji i kakve implikacije ista ima na život građana i srbije i kosova.
sama kaže da je blog u skupštini veom čitan. pa se možda u diskusju ukiljuči i neki poslanik.
mene stvarno zanima, nije nikava ironije, kako bi trebalo da izgleda sprovođenje rezolucije u praktični život.
da li nas čekaju sankcije?
da li smo sami sebi dovoljni?
da li ćemo vize uzimati u zagrebu, sofiji ili budimpešti ili možda u crnoj gori ako nam ih iko bude davao?
šta će investitori strani da rade u zemlji koja neće imati tržište?
ima milion pitanja a nijedan odgovor.
JJ Beba JJ Beba 16:51 29.12.2007

Re: Nojevi srBski

kada gledam spotove sa likovima linkolna, de gola, čerčila, pitam se da li narod zna da je akciju osmislio bokan, vođa paravojne formacije "beli orlovi", koji nikad neće biti procesuiran. i ko je napravio dil baš sa bokanom.

Bokan
o sramotnoj kampanji ovde
Sladjana NS Sladjana NS 16:53 29.12.2007

Re: Nojevi srBski

Nedostatak obrazovanja nasih politicara je evidentan, vecina nista ne zna o Kosovu, a i ne zeli da zna, a 70% gradjana Srbije nikad nije bila na Kosovu. Ali zato slozno sikcu ne damo Kosovo. Ovde svi cuju, a mali broj razume i ne zeli da razume jer ako shvati sustinu situacije u kojoj se nalazimo onda mora da se oseti porazeno i postidjeno, a takvo stanje trazi reakciju da bi se izaslo iz takvog stanja.Ljudi u Srbiji najvise vole sivu zonu, sve mogu a ni za sta nismo odgovorni, obicno su krive SAD ili bilo ko, ali nikad i nikako mi.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:41 29.12.2007

Re: Nojevi srBski

JJ Beba
kada gledam spotove sa likovima linkolna, de gola, čerčila, pitam se da li narod zna da je akciju osmislio bokan, vođa paravojne formacije "beli orlovi", koji nikad neće biti procesuiran. i ko je napravio dil baš sa bokanom.

Bokan
o sramotnoj kampanji ovde



i ti stranci pojma nemaju ko je bokan.
o kampanji da ne pricamo.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:59 29.12.2007

Pridružujem se želji/predlogu!

evo, ovde je vip jedna narodna poslanica čija je stranka glasala za rezoluciju. što nam ne postavi blog o rezoluciji i kakve implikacije ista ima na život građana i srbije i kosova.
sama kaže da je blog u skupštini veom čitan. pa se možda u diskusju ukiljuči i neki poslanik.
mene stvarno zanima, nije nikava ironije, kako bi trebalo da izgleda sprovođenje rezolucije u praktični život.

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:03 29.12.2007

Kampanja...

Slažem se: kampanja u kojoj Linkoln, Čerčil, De Gol ili Kenedi...
"pozivaju" na odbranu Kosova jeste verovatno najstrašniji primer
nedostatka osećaja za realnost ovdašnje kvazipolitičke i PARApolitičke
(pošto suština njihove politike jesu upravo pare) kvazielite!
Da nije strašno i da se ne radi o našoj koži bilo bi...
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:32 29.12.2007

Re: Kampanja...

Nebojša Milenković
Slažem se: kampanja u kojoj Linkoln, Čerčil, De Gol ili Kenedi...
"pozivaju" na odbranu Kosova jeste verovatno najstrašniji primer
nedostatka osećaja za realnost ovdašnje kvazipolitičke i PARApolitičke
(pošto suština njihove politike jesu upravo pare) kvazielite!
Da nije strašno i da se ne radi o našoj koži bilo bi...



al bokan!
tek sam tu bez reči.
komandant paravojne jedince.
Sladjana NS Sladjana NS 19:39 29.12.2007

Re: Kampanja...

Nebojša Milenković
Slažem se: kampanja u kojoj Linkoln, Čerčil, De Gol ili Kenedi..."pozivaju" na odbranu Kosova jeste verovatno najstrašniji primernedostatka osećaja za realnost ovdašnje kvazipolitičke i PARApolitičke(pošto suština njihove politike jesu upravo pare) kvazielite!Da nije strašno i da se ne radi o našoj koži bilo bi...


Volela bih da znam koje rezultate je postigla ta meni blago receno nerazumljiva kampanja. Ili jos bolje koji su ocekivani rezultati.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:41 29.12.2007

Re: Nojevi srBski

Upravo tako!!!Nema razlike za ljude na KiM,ostavljeni ili zivi zakopani,isto!Mislite da ce ti ljudi ziveti,raditi?Veoma je lako dati tude.Pitajte njih dali bi olako dali svoje,ne kuce i zemlju,nego zivote!Kakva je ta politika ili ti ljudi koji buducnost grade na tudjim kostima,nesrecom?Nije svejedno,zaista.Veoma je vazno,Nikolic,Tadic ili Ceda?Ali prva dva se bar trude,bore,a ovaj jadnik,taj ni ne zna sta hoce,nego ceka da mu kazu i napisu.



eli, pre nego što nastaviš, knjige u šake. korisno je.

vidi, pročitaj, obavesti se, saznaj.

1937. godine radovan zogović, jedan od najvećih jugoslovenskih pisaca, objavio je u "našoj stvarnosti" pet pesama - "pesme albinaka", "prkosne strofe" - to su pesme o patnjama albanskog stanovništva u onoj, prvoj jugoslaviji. nisu mogli posedovati zemlju i nisu mogli govoriti svojim jezikom. potpuno politički diskvalifikovan i u izolaciji i samstvu, uključujući i porodicu, pesnik radovan zogović 1947. objavljuje deset pesama, pa zatim 1958. o svom trošku objavljuje kompletnu zbirku od dvanaest pesama "pesme albinaka".
radovan zogović sahranjen je, po sopstvenoj želji, u bezimenoj grobnici na groblju između sela i manastira dečani. Ko će prizvati i imenovati ovaj spomenik.


i ovde

za tvoje dibro. budi obaveštena.

eli eli 20:00 29.12.2007

Re: Nojevi srBski

vidi, pročitaj, obavesti se, saznaj.

Hvala!A,da probas svoj lek na sebe?Idi i vidi kako zive srbi i nealbanci na KiM,ako mislis da su isti zasluzili to sto ih je snaslo{jer iz tvog komentara to je jedini zakljucak},prosetaj po zapadnoj Makedoniji,tamo gde su jadni i potlaceni albanci oteli zemlju mnogima pa,i meni,{samo pazi na kom jeziku pricas}.Gde se pojavljuju ponovo paravojne formacije ,a imaju sva prava,mnogo vise nego ostale manjine.Ti si navodno dobro obavestena,ali ne vidis ocigledno ili tako ti vise odgovara?
JJ Beba JJ Beba 20:25 29.12.2007

Re: Kampanja...

Ili jos bolje koji su ocekivani rezultati.

Ako pročitaš tekst videćeš da Bokan kaže da su ovom kampanjom hteli da potsete ljude da su upravo zapadni političari bili ti koji su poručivali da je normalno boriti se za svoju državu. To je kao primarni cilj. Bojim se da je pravi cilj ove kampanje Bokana & companije & vlade da pokažu kako su ti zapadni političari licemerni i kako neguju poltiku "duplih standarda", sram ih bilo tz, tz, tz.
Bokan ovom kampanjom želi da pokaže kako Srbija deli iste vrednosti sa zapadnim zemljama, kako mi radimo samo ono što su sve zapadne države već radile za svoje države, a samo mi jadni Srbi bivamo kažnjavani za to. Svi su protiv nas, svi nas mrze, to je valjda zavera....tralalala
Mi, naravno, ni mrava ne bi zgazili. To jedino Rusi kapiraju.
To su pokazali
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:26 29.12.2007

Radovan Zogović, tek da se zna...

1937. godine radovan zogović, jedan od najvećih jugoslovenskih pisaca,

oprosti, ali sad već moram da se javim:
1. teško baš da je Zogović "jedan od najvećih jugoslovenskih pisaca"

2. kad ga već spominješ svakako bi trebala biti obaveštena i o tome da ako je nešto o narečenom Zogoviću
nesporno onda je to činjenica da je upravo crnogorski komunista i pesnik Radovan Zogović, kao jedan od najostrašćenijih pripadnika Brozovog režima, prihvativši se uloge neprikosnovenog kulturnog arbitra u poratnom periodu prouzrokovao i skrivio nevolje i nesreće mnogih ljudi - posebno onih koji su se bavili kulturom.

S jednakom neupućenošću i ostrašćenošću Zogović se izjašnjavao o svemu: o slobodi štampe, književnosti, slikarstvu, pozorištu, dekadentnom impresionističkom i postimpresionističkom slikarstvu... U svakoj oblasti kojom se bavio Zogović je video i pronalazio skrivene neprijatelje, da bi 1948.godine, kao osvedočeni rusofil, ocenivši da su Staljinove opaske o stanju u KPJ sasvim prihvatljive, na kraju i sam bio obeležen kao IB-ovac i stavljen u izolaciju u kojoj je ostao sve do smrti.

U tu svrhu preporučujem vam njegovu programsku knjigu Na poprištu, Kultura, Beograd,1947.

- ovim naravno, ne ulazim u polemiku vezanu za pesme koje ste naveli - ipak, ne bih baš da se moralnim gromadama proglašavaju ljudi kod kojih takav statas jeste u najmanju ruku problematičan...

samo toliko,

poz.
n.m.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:32 29.12.2007

Dno dna...

Bokan zaista nije za komentarisanje...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:35 29.12.2007

Re: Kampanja...

Bokan ovom kampanjom želi da pokaže kako Srbija deli iste vrednosti sa zapadnim zemljama,

stvar nije u tome šta želi da pokaže
već ko je onaj koji pokazuje...
JJ Beba JJ Beba 21:02 29.12.2007

Re: Kampanja...

stvar nije u tome šta želi da pokaže
već ko je onaj koji pokazuje...

Nravno. Bokan je sramota.
u dotičnom članku, kampanju objašnjava i Ljiljana Smajlović
!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:03 29.12.2007

Ona ili Đoka...

A ko bi drugi... pardon, tj. treći...
Sladjana NS Sladjana NS 21:27 29.12.2007

Re: Kampanja...

JJ Beba
Ili jos bolje koji su ocekivani rezultati.Ako pročitaš tekst videćeš da Bokan kaže da su ovom kampanjom hteli da potsete ljude da su upravo zapadni političari bili ti koji su poručivali da je normalno boriti se za svoju državu. To je kao primarni cilj. Bojim se da je pravi cilj ove kampanje Bokana & companije & vlade da pokažu kako su ti zapadni političari licemerni i kako neguju poltiku "duplih standarda", sram ih bilo tz, tz, tz. Bokan ovom kampanjom želi da pokaže kako Srbija deli iste vrednosti sa zapadnim zemljama, kako mi radimo samo ono što su sve zapadne države već radile za svoje države, a samo mi jadni Srbi bivamo kažnjavani za to. Svi su protiv nas, svi nas mrze, to je valjda zavera....tralalala Mi, naravno, ni mrava ne bi zgazili. To jedino Rusi kapiraju.To su pokazali


Zemlje zapadne evrope svoje vrednosti i teritorije ne brane bilbordima i amaterskim kampanjama, vec dobrim obrazovanjem i znanjem,snaznom ekonomijom i saradnjom sa drgim drzavama.Kako to ovim nasim balvanima nije jasno.Uci od boljeg a ne k---- se da nesto znas kad ne znas, ovi bas to rade.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:33 29.12.2007

Re: Kampanja...

sladjana,

možeš slobodno i bez ----
mislim, to se ovde sme...

poz.
n
Sladjana NS Sladjana NS 22:01 29.12.2007

Re: Kampanja...

Nebojša Milenković
sladjana,možeš slobodno i bez ----mislim, to se ovde sme...poz.n



Ostacu pristojna Nebojsa,znam da se to sme ovde,ali nema potrebe uvek ,moram da budem u posebno ruznom raspolozenju, jako izazvana da pocnem da bljujem neverovatne stvari.

Treger Treger 22:25 29.12.2007

Re: Kampanja...

Koliko je kampanja glupavo smišljena govori i to što se poziva na De Gola, pravog demokratu iako je vojnik pa je za očekivati drugačije, koji je kada je shvatio da narod Alažira ne želi više da živi pod Francuzima skupio snagu i pored opasnosti da ga proglase za izdajicu dao narodu Alžira nezavisnost. Od tada su počele da padaqju kolonije jedna za drugom.Čak su ludaci koji su bili za vojnu opciju pokašali i da ga ubiju nekoliko puta zbog toga. I mi se sada pozivamo na njega što znači da smo za nezavisno Kosovo.Potpuno se slažem sa svima koji misle da se na Kosovu vodila pogrešna politika prema Albancima.
doktorka doktorka 22:32 29.12.2007

Zapad bi morao

da odreaguje zbog zloupotrebe njihovih drzavnika. Hajde da napisemo jesno pismo i prosledimo njihovim ambasadama u Beogradu .
Inace ovu kampanju je pokrenulo srbijansko Ministarstvo za Kosovu i Metohiju.
Sta mislite o tome?
eli eli 22:50 29.12.2007

Re: Zapad bi morao

Sta mislite o tome?

Da je to tipican primer uvlacenja.
doktorka doktorka 23:03 29.12.2007

Re: Zapad bi morao

eli
Sta mislite o tome?Da je to tipican primer uvlacenja.


Ne , to bi samo bio dokaz da Srbija nije jednako Bokan
NoSurrender NoSurrender 23:09 29.12.2007

Re: Kampanja...

Slažem se: kampanja u kojoj Linkoln, Čerčil, De Gol ili Kenedi...
"pozivaju" na odbranu Kosova jeste verovatno najstrašniji primer
nedostatka osećaja za realnost ovdašnje kvazipolitičke i PARApolitičke
(pošto suština njihove politike jesu upravo pare) kvazielite!
Da nije strašno i da se ne radi o našoj koži bilo bi...

"Kako se spor oko budućnosti Kosova približava raspletu,srbijanska vlada je mobilisala neke od najpoznatijih državnika sveta...koji su mrtvi." The New York Times,24.12.2007.

Kakvi kreatori-takva i kampanja.
Kakva kampanja-takvi i rezultati
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:42 29.12.2007

Re: Kampanja...

Kakvi kreatori-takva i kampanja.
Kakva kampanja-takvi i rezultati

Baš tako!!!
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:12 30.12.2007

Re: Radovan Zogović, tek da se zna...

"jedan od najvećih jugoslovenskih pisaca"


rekoh jedan od. dobro, možda i nije.

ovim naravno, ne ulazim u polemiku vezanu za pesme koje ste naveli - ipak, ne bih baš da se moralnim gromadama proglašavaju ljudi kod kojih takav statas jeste u najmanju ruku problematičan...


ne proglašavam ga moralnom gromadom, već ukazujem o čemu je pisao još 1937.
dakle, tada je kapirao kako su tretirani albanci.
o tome je reč.
a to kakav je komunista bio, pa nema ko nije, od andrića (taj je tek politički šarao), do daviča, selenića i inih.
konačnim rešenjem se bavio još nušić. a nije bio komunista. zar nije?
i andrić kasnije.
zogović se javno suprotstavio rasiszmu prema albancima i rasističkim zakonima. o tome sam pisala.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:14 30.12.2007

Re: Zapad bi morao

Ne , to bi samo bio dokaz da Srbija nije jednako Bokan


naprotiv, da mnogi amnestiraju bokana za svoje ratno angažovanje u hrvatskoj i bosni.
doktorka, on je bio vođa paravojne formacije "beli orlovi". razumeš?
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:31 30.12.2007

Re: Nojevi srBski

Hvala!A,da probas svoj lek na sebe?I


probala, so what?
misliš da se ništa ne važi pre 99?
ja mislim da je 99. rezultat svega prethodnog.


Idi i vidi kako zive srbi i nealbanci na KiM,ako mislis da su isti zasluzili to sto ih je snaslo{jer iz tvog komentara to je jedini zakljucak


to nije tačno. to je tipično imputiranje.
ali me ipak zanima da li su se bunili protiv terora prema albancima do te 99.
kad moja drugarica nije mogla u prištini da kupi cipele u radnji gde je prodavačica srpkinja.
kad moja prijateljica nije mogla da kupi uloške u apoteci.
gde su onda bili srbi da se bune.
sećaš li se u sred prištine studentskih demonstracija srpskih studenata koji su nosili parole
"lepa sela lepo gore", "drenica ravnica", "ne damo im olovke"? sećaš li se toga lebati?




prosetaj po zapadnoj Makedoniji,tamo gde su jadni i potlaceni albanci oteli zemlju mnogima pa,i meni,{samo pazi na kom jeziku pricas}.Gde se pojavljuju ponovo paravojne formacije ,a imaju sva prava,mnogo vise nego ostale manjine.Ti si navodno dobro obavestena,ali ne vidis ocigledno ili tako ti vise odgovara?


opet podmećeš. pričamo o kosovu.
bila sam u makedoniji.
bila u gostivaru i tetovu. u sanakosu i čegranu.
govorila srpski.
sedela u picerijama i kafićima.
tvoj problem je što su albanici uvek manjina kojoj neki mi dajemo prava. pa to je uređeno međunarodnim zakonima.

a o paravojnim formacijama mislim sve najgore, zvale se one ana ili garda cara lazara ili beli orlovi. da se razumemo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana