Društvo| Reč i slika| Zdravlje| Život

Lekarska etika i politička patetika !!

loader RSS / 19.04.2011. u 19:03

 

Napomena: Svaka veza sa stvarnim događajima slučajna je.

 

maskiranidoca1.jpg

Jedan lekar, član konzilijumskog tima izjavio je da je pacijent uprkos svom čvrstom uveravanju da to neće činiti ipak počeo da prima infuziju, te da je to bilo neophodno kako ne bi bili ugroženi određeni organi pacijenta. Lekar nije mogao da kaže koji organi su u pitanju, jer bi time bila ugrožena lekarska etika. 

U zemlji u kojoj se etika sistematski  urušava već više od pola veka, a poslednjih dvadesetak godina taj proces eskalira, ovakva vest, vest da se nekakva etika poštuje, veoma ohrabruje. Vazdizanje ma kog oblika etike i u ma kom stepenu od izuzetne je vrednosti, i važnosti za kolektivno zdravlje. Što zdraviji, to europejskiji, tvrdi jedna narodna mudrotvorina. 

 

Član konzilijuma nije mogao da kaže koliko je još članova lekarskog konzilijuma i koji su, jer bi i to, kako je naglasio, narušilo lekarsku etiku.

 

Član konzilijuma, razumljivo, nije mogao da kaže ni o kom pacijentu se tačno radi, jer bi to takođe narušilo lekarsku etiku. To, u već pomenutom smislu, takođe veoma ohrabruje. Svaka kap etike u rasušene kanate srpskog morala zlata je vredna.

 

maskiranidoca3.jpg

Usledilo je pitanje novinara:

„Pošto vidimo da se držite nekih osnovnih, proklamovanih europskih vrednosti, kao što su osnovna prava pacijenta, prava na tajnovitost itd, da li to znači da ste iskreno opredeljeni za evropski put Srbije?“

Na to je član konzilijuma odgovorio:

„E, sad neću da vam kažem! Zašto me to niste pitali nakon prvog pominjanja lekarske etike!? Niste zaslužili odgovor!“

 

Lekar nije mogao da odgovori ni na pitanje novinara šta je on po specijalnosti, jer bi, kako kaže, to bitno narušilo integritet pacijenta i pacijentov izbor načina i nivoa tretmana, što bi takođe, u krajnjoj liniji, ugrozilo lekarsku etiku. Sjajno. Em prava čoveka, em nova doza etike.

 

maskiranidoca4.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bez obzira na neprobojnu tajnovitost konzilijumskog izaslanika, pacijentu želimo da što bolje odreaguje na infuziju i da mu zdravlje ostane nenarušeno. 

 

Sve u svemu, ove vesti prilično ohrabruju.

 

Jeste to mali korak ka razrešenju krize, ali veliki korak ka Evropi. 

 

eulekzmija.jpg 

 



Komentari (190)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

skener92 skener92 21:47 19.04.2011

Re: Rešenja

aleksandarz92

ako uspe, dobiće izbore i u Srbiji i u Vatikanu.


kardinal nikolic!
loader loader 08:21 23.04.2011

Re: Rešenja

skener92
aleksandarz92

ako uspe, dobiće izbore i u Srbiji i u Vatikanu.


kardinal nikolic!


kardinalni nikolic

libkonz libkonz 21:09 19.04.2011

Toma kaktus

Komentatori sa sajta B92 su bili sjajni:
Toma fenomen! Kaktus, kamila, sta li je. Covek nije!
(Lido Zemun, 19. april 2011 11:02)
Koja sprdnja! Pa sto ne kazu da mu daju infuziju i aminokiseline. Kako moze biti stabilan ako ne uzima vodu i hranu 4 dana? Koja banana drzava. Ko bude glasao za SNS na izborima celava mu keva!

Znači, ipak je malo papao, a je li podrignuo?

Izgleda da on namerava da se upokoji na veliki petak i da vaskrsne u nedelju.
Tomo voskrese!

loader loader 21:38 19.04.2011

Re: Toma kaktus

Komentatori sa sajta B92 su bili sjajni:

Zaista jesu bili sjajni !
Mislim na one duhovite, ne na neke koji su pomalo vukli u morbidariju. Za mene je ovo "kaktus" šampionski
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:53 20.04.2011

Re: Toma kaktus

Znači, ipak je malo papao, a je li podrignuo?

pa reko vuk drašković da je dobra vest da će da se pričesti i da će
da jede isusovo telo i pije isusovu krv.

e sad, nemojte da me pregazite.
a jel normalno da se jede i pije isusovo telo i krv?
jel to kanibalizam ili nije?
pitam jerbo ne znam.

p.s. osim toga, znači da i pre pričesti je prekršio štrajk.
jer prima kroz infuziju sve što mu treba a naročito vodu.
da se ne pravimo ludi.
to jest, da nas ne prave ludima.

mislim da čovek treba da prekine štrajk, da se lepo najede i napije vode,
pa u neku smislenu kampanju a ne da ucenjuje.

jan palah se spalio.

Jan Palah, češki rodoljub, student filozofije na Karlovom univerzitetu u Pragu. Nakon invazije pet zemalja Varšavskog pakta na Čehoslovačku , Palah je 16. januara 1969, usred Praga sam sebe zapalio i tako postao simbol savremene borbe Čeha i Slovaka za slobodu.

ko misli ozbiljno, on ozbiljno i postupi.
a ne u privatnoj klinici kao gost boktepitakpga!!!!

naravski da ne preporučujem.
samo podsećam!
loader loader 00:01 21.04.2011

Re: Toma kaktus

ko misli ozbiljno, on ozbiljno i postupi.

Bravo, Exitus
Ovo je suština posta


arianna arianna 21:30 19.04.2011

Re: Auuu Tomo

Promene su u početku mrljaste, potom vezikulozne, da bi na kraju prskanjem vezikula nastale ulcere. Prema gustini razlikujemo lakši, srednji i teški oblik bolesti. Ovo je najteži, konfluentni oblik ...

na šta sumnjaš: ojed ili boginje?
nsarski nsarski 22:03 19.04.2011

Re: Auuu Tomo

Spiridon


Promene su u početku mrljaste, potom vezikulozne, da bi na kraju prskanjem vezikula nastale ulcere. Prema gustini razlikujemo lakši, srednji i teški oblik bolesti. Ovo je najteži, konfluentni oblik ...


Auuu!
Cekaj bre, Spi, ne izgleda bas mnogo rumen i cio.
loader loader 22:15 19.04.2011

Re: Auuu Tomo

B92: "Vjerica Radeta, koja je za Nikolića kazala da je "cirkuzant koji se izležava pred kamerama i glumi štrajk", navela je da su svi, pa i oni u SNS shvatili da je zamenik predsednika naprednjaka Aleksandar Vučić "nasankao" Nikolića jer "želi da ga se što pre politički otarasi".

Prema njenim rečima, Nikolić svaki dan izgleda sve "bucmastije jer ga očigledno dobro hrane i poje"..."
pedjalon pedjalon 22:17 19.04.2011

Re: Auuu Tomo

A kada će ga obrijati?
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 22:36 19.04.2011

Re: Auuu Tomo

kakvo crno brijanje sad kad je apliciRo za sveTca!......a tek kako će mu stoji oreol?...
JJ Beba JJ Beba 23:11 19.04.2011

Re: Auuu Tomo

pedjalon
A kada će ga obrijati?

kad mu uzmu dužinu?
loader loader 23:15 19.04.2011

Re: Auuu Tomo

JJ Beba
pedjalon
A kada će ga obrijati?

kad mu uzmu dužinu?

Bebo,
pretite da po dovitljivosti iz određenih oblasti ugrozite neprikosnovenost visokoreputiranog dr Marića
fantomatsicna fantomatsicna 23:20 19.04.2011

Re: Auuu Tomo

JJ Beba

pedjalonA kada će ga obrijati?kad mu uzmu dužinu?

Nasli mu visak krvi u urini..eto i krv je dao ..za buducnost..
JJ Beba JJ Beba 23:23 19.04.2011

Re: Auuu Tomo

loader
JJ Beba
pedjalon
A kada će ga obrijati?

kad mu uzmu dužinu?

Bebo,
pretite da po dovitljivosti iz određenih oblasti ugrozite neprikosnovenost visokoreputiranog dr Marića

misliš zbog dužine ?

loader loader 23:31 19.04.2011

Re: Auuu Tomo

.. sad više nisam siguran ..
Ali, komentar nekako miriše lascivno

jedan.kub jedan.kub 23:33 19.04.2011

Re: Auuu Tomo

JJ Beba
pedjalon
A kada će ga obrijati?

kad mu uzmu dužinu?

Da grobaru uzmu meru?
loader loader 01:00 20.04.2011

Re: Auuu Tomo


C, c, c... koje neozbiljnosti

dolybell92 dolybell92 22:29 20.04.2011

Re: Auuu Tomo

loader loader 00:03 21.04.2011

Re: Auuu Tomo

dolybell92








Bojan Budimac Bojan Budimac 23:16 19.04.2011

Lekcija iz etike

nam deli i Vučić:

Na pitanje novinara da li bi porodica i Nikolić mogli da donesu odluku o prihvatanju intravenozne prehrane, što bi značilo unošenje proteina i glukoze, Vučić je odgovorio da se ne meša u poslove lekara, ali da poručuje svima onima koji napadaju Nikolića da nije lepo živeti priključen "na cevčice".


jedan.kub jedan.kub 23:31 19.04.2011

Re: Lekcija iz etike

Bojan Budimac
nam deli i Vučić:

Na pitanje novinara da li bi porodica i Nikolić mogli da donesu odluku o prihvatanju intravenozne prehrane, što bi značilo unošenje proteina i glukoze, Vučić je odgovorio da se ne meša u poslove lekara, ali da poručuje svima onima koji napadaju Nikolića da nije lepo živeti priključen "na cevčice".



Zaboravio da je mnogo radnika strajkovalo gladju a i mnogi bez primanja su prinudjeni da strajkuju gladju. Koji Tomin cinizam.
loader loader 23:41 19.04.2011

Re: Lekcija iz etike

Više od cinizma. On je jedan od glavnih kreatora i podržavatelja zbivanja koja su ovu zemlju učinili zaostalom u skoro svakom pogledu: tehnološkom, institucionalnom, obrazovanom, moralnom... Sa obaveznom pretpostavkom da se na tu činjenicu nekako mora zaboraviti, on se natura kao spasitelj, kao donosilac rešenja... Ovo sa leškarenjem u bolnici, za kamere i raju, jeste samo jedna dečja igra u odnosu na tu vrstu cinizma.
Bojan Budimac Bojan Budimac 23:50 19.04.2011

Re: Lekcija iz etike

Više od cinizma.

Upravo tako, mnogo više. Postoji jedna dobra reč koja opisuje (na više načina) ceo ovaj cirkus -- chutzpah.
brbljivica brbljivica 14:22 20.04.2011

Re: Lekcija iz etike

Nije lepo ali je korisno
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:59 20.04.2011

Re: Lekcija iz etike

ali da poručuje svima onima koji napadaju Nikolića da nije lepo živeti priključen "na cevčice".

jel to blo dobrovoljno ili nije?
sam sebi pucao u nogu.

i sns takođe.

a da, što mu se vučić ne prikuljuči?
il što ga ne odmeni?
em je zamenik, em je
u boljoj je kondiciji.
velja ipak ima potvrdu da je operisao mozak.
pa ne može.
dolybell92 dolybell92 17:04 20.04.2011

Re: Lekcija iz etike

Bojan Budimac
nam deli i Vučić:

Na pitanje novinara da li bi porodica i Nikolić mogli da donesu odluku o prihvatanju intravenozne prehrane, što bi značilo unošenje proteina i glukoze, Vučić je odgovorio da se ne meša u poslove lekara, ali da poručuje svima onima koji napadaju Nikolića da nije lepo živeti priključen "na cevčice".


Svi ONI su priključeni na cevi, a ne cevčice,
i ne vidim da im je ružno.... niko se ne žali,
misle da se ne vide....
loader loader 23:39 20.04.2011

Re: Lekcija iz etike

Svi ONI su priključeni na cevi, a ne cevčice, ...


monamia monamia 23:31 19.04.2011

meni..

sve ovo liči na danse macabre.

thank you but no, i am out.
loader loader 23:36 19.04.2011

Re: meni..

Ma, Vjerica Radeta je danas bila u elementu. Kako čvrsta žena. Ni jednog časa zabrinuta za zdravlje isposnika. A kamoli da je poput Vučića stišavala glas, besila donju usnu, vlažila oči setom ... Nego - sve racionalno, oštro - ni po stričevima, ni po babu.
loader loader 23:55 19.04.2011

Keruša Mila ...!!!

Eto,
posle Đinđića,
pa Irineja...
- došao red,
onako iznebuha, ko zna kakvim sledom asocijacija,
i na jadnu kerušu Milu.

U stvari, kad se bolje razmisli, svi smo mi okrivljeni zbog toga što je Toma Nikolić odlučio da se skrljava neuzimanjem vode, i hrane. Tako ispada. Svi koji ne kliču, u znak oduševljenja i poštovanja, tom "hrabrom, časnom, ličnom" činu - podrazumevaće se kao neljudi, i nenarodni elementi.
Hansel Hansel 19:37 20.04.2011

Re: Keruša Mila ...!!!

Stara priča, ko god ne misli kao oni - izdajnici, strani plaćenici...
miloradkakmar miloradkakmar 00:59 20.04.2011

99.

Štrajk gladju i žedju je lični čin. Ja ne bih dozvolio da mi se iko u njega meša.
loader loader 01:04 20.04.2011

Re: 99.

A ovi oko njega samo nešto petljaju, savetuju, došaptavaju mu, ...
Hm...
draft.dodger draft.dodger 03:21 20.04.2011

BANA(L)NA REPUBLIKA...

Sluzavi trag banalnosti uvek vodi do Vučića i Nikolića.
loader loader 23:35 20.04.2011

Re: BANA(L)NA REPUBLIKA...

Sluzavi trag banalnosti uvek vodi do Vučića i Nikolića.


Trag kore od banane....

palilula92 palilula92 04:03 20.04.2011

dijagnoza

Imali ovde psihijatara dam nam daju dijagnozu ali na latinskom?
aleksandarz92 aleksandarz92 06:30 20.04.2011

Re: dijagnoza

Kolektivnus zabolenas
palilula92 palilula92 13:31 20.04.2011

Re: dijagnoza

gorstak92 gorstak92 22:41 20.04.2011

Re: dijagnoza

palilula92
Imali ovde psihijatara dam nam daju dijagnozu ali na latinskom?


Dobro veče,
mene su poslali iz štaba.
Ja ću vam pomoći.



Im bila prasa!!!
Svi simptomi upućuju na to.

(sad čitati nenormalno brzo) Za kontraindikacije i neželjene efekte konsultovati se sa lekarom koji radi u instituciji zatvorenog tipa (c.r. Brakus)
loader loader 00:05 21.04.2011

Re: dijagnoza

gorstak92
palilula92
Imali ovde psihijatara dam nam daju dijagnozu ali na latinskom?


Dobro veče,
mene su poslali iz štaba.
Ja ću vam pomoći.



Im bila prasa!!!
Svi simptomi upućuju na to.

(sad čitati nenormalno brzo) Za kontraindikacije i neželjene efekte konsultovati se sa lekarom koji radi u instituciji zatvorenog tipa (c.r. Brakus)


.. Možda ne znamo da radimo, ali barem znamo da se shallymo
scabies scabies 14:45 20.04.2011

Štrajk žeđu

Najbedniji štrajk ikada! Toma izabrao najrigorozniji oblik - štrajk žeđu, a onda pre nego su mu se usta osušila pod rotacijama otišao u bolnicu. I to ne bilo koju bolnicu, mudro je izabrao - KBC Beograd ima samo jednog pacijenta i sigurno neće dozvoliti da im smrtnost bude 100%. Čim je tamo stigao odma' su mu otvorili vensku liniju kroz koju mu sipaju tečnost. Šta se bunite - Toma je ionako samo rekao da neće piti vodu, nije se izjašnjavao po pitanju drugih tečnosti i drugih puteva unosa.
Hansel Hansel 14:59 20.04.2011

Re: Štrajk žeđu

Ja Tomi moram da se zahvalim! Do ove farse nisam ni pomišljao kako glasi instrumental od ŽEĐ. Kada je prva spikerka pročitala tekst "štrajk glađu i žeđU", mnogo mi je zaparalo uši, ja kontao da bi bilo ispravno "žeđI". Jedva nađoh tek u nekom pravopisnom rečniku - ispravno je i jedno i drugo!
loader loader 00:07 21.04.2011

Re: Štrajk žeđu

Ja Tomi moram da se zahvalim!


Posete su od 12 do 15 h

Hansel Hansel 07:23 21.04.2011

Re: Štrajk žeđu

Šta da mu odnesem?

E, al' pazi, možda je to dobra ideja, organizovati grupnu posetu zabrinutih blogera/građana... A? Šta kažete?
loader loader 08:34 21.04.2011

Re: Štrajk žeđu

E, al' pazi, možda je to dobra ideja, organizovati grupnu posetu zabrinutih blogera/građana... A? Šta kažete?

Uuu... bilo bi žestoko ! Nego, bojim se da nas isposnik ne bi shvatio kao prave srboslavne jaganjce, već kao izdajnike, bezverne grešnike, provokatore... Pitanje je dal bi do njega i stigli, zbog Kerbera ispred vrata koji igraju tablić za kratkim stočićem !
Hansel Hansel 10:24 21.04.2011

Re: Štrajk žeđu

Što, bio bi dobar (kontra)performans. Sad mi žao što putujem (u rodni kraj, da ne misli neko da se luksuziram dok T.N. gladuje), ali ako ovo potraje (a on bude svestan), pokrenuću inicijativu, ali ako neko to želi ranije da sprovede u delo, ima moju podršku.
abrasax abrasax 13:36 21.04.2011

Re: Pio vodice!

Do ove farse nisam ni pomišljao kako glasi instrumental od ŽEĐ.


Dobro ste to pomenuli... Ja sam se pitala je se kaže žeĐu ili žeDi, ali nisam smela da pitam. Men se sve pričinjava da mož i jedno i drugo! Fala bogu, pa je i to prestalo. Ali - nagradni konkurs "Za Jevropu" je i dalje otvoren! Pa ko mož da unapredi moje znanje, nek se javi!
Hansel Hansel 14:08 21.04.2011

Re: Pio vodice!

Aaa, pa žeDi nikako, to bi bilo neko kontrajotovanje, ili koja već druga kontra, koja ne postoji u srpskome jeziku!
abrasax abrasax 18:33 21.04.2011

Re: Šio mi ga Đuro Radičević

koja ne postoji u srpskome jeziku!


Iju! Sad sam uhvatila da ste se vi već konsultovali zajedno sa pravopisom ! Pa šta ako sam malo zakasnila? K'o da me to sprečava da se unapređujem! Čovek se uči dok je živ! Kao što i sve ostalo radi dok je živ! Ako vam ta velika narodna filozofija nije dovoljna, evo i ove:
Šta mislite, zašto su stari Grci imali istu reč za "napred" i "prošlost"? To vam je čisto jelinsko mudros! Ako sav ovaj moj trud od koga sam se sva zadihala (da ne pričam šta mi radi pritisak), ne razmekšava neosetljivu dušu, sigurna sam da će biti mirne pameti koja će to umeti da iskoristi!
Uostalom, ništa ja naročito nisam htela - ako se baš mora da reorganizujem pravopis, po redu, mirno i s cvetićem. Evo ovako:

loader loader 20:09 21.04.2011

Re: Šio mi ga Đuro Radičević

istu reč za "napred" i "prošlost"?

... - genijalno !!
Suština "naprednjaka" bez bedža !!
Hansel Hansel 20:28 21.04.2011

Re: Šio mi ga Đuro Radičević

Abrasax, šalimo se, mislim da se i vi šalite, ali, za svaki slučaj i od mene !

A to sa istom reči - nisam znao za Grke, ali u srpskom je npr. zanimljiv odnos ishodišta i ishoda, na primer, kao da su stari narodi brkali te pojmove, nije mi jasno zašto... ishod je izlazak Sunca, Meseca..., ali ista reč znači i kraj, završetak...
loader loader 20:37 21.04.2011

Re: Šio mi ga Đuro Radičević

To je kao ovo - zove se napredno, a tera nazadno
abrasax abrasax 21:22 21.04.2011

Re: Šio mi ga Đuro Radičević

za svaki slučaj



(Nadam se da se vidi da je ova žuto-plava kombinacija bezazlena, ali da to nikog neće zavarati)
abrasax abrasax 21:41 21.04.2011

Re: Šio mi ga Đuro Radičević

kao da su stari narodi brkali te pojmove


Da... Gledam onu zmiju s početka kako se spiralno penje. Onda kada hoće da zgrabi pehar, ugrize se za rep. A tada nema ni Sunca ni Meseca, ni zvezda, ni sveg... Neko je to shvatio kao staru mudrost, a neko kao jezičku brzalicu.
Nije ni meni jasno, osim rezultata - tu smo, gde smo. Jezička pretpostavka je da se na istom mestu nalazi uzrok i posledica...
abrasax abrasax 23:25 21.04.2011

Re: Šio mi ga Đuro Radičević


Ova tišina me je toliko zabrinula da osećam potrebu da vratim Sunce i Mesec, a naročito zvezde i da se setim da su tu i kad zažmurim, kao i kad me neko drži u mraku. Iskre smeha ovde mogu samo da osvetle put... (jeste bled, ali ipak se smeje)
abrasax abrasax 00:02 22.04.2011

Re: Šio mi ga Đuro Radičević


A i vreme je za put... Nešto mi se pričestilo...
loader loader 00:06 22.04.2011

Re: Šio mi ga Đuro Radičević

abrasax

Ova tišina me je toliko zabrinula da osećam potrebu da vratim Sunce i Mesec, a naročito zvezde i da se setim da su tu i kad zažmurim, kao i kad me neko drži u mraku. Iskre smeha ovde mogu samo da osvetle put... (jeste bled, ali ipak se smeje)


abrasax abrasax 00:39 22.04.2011

Re: Šio mi ga Đuro Radičević


Hvala vam, loader, na ovakvom uzvraćanju. Ko bi se nadao takvom razumevanju! Čudno je to - kako su antičke matrice u prevodu najsrpskije moguće! Ali, ja verujem u razloge. Verujem i u pravo da nešto nastane ni iz čega.
loader loader 13:22 22.04.2011

Re: Šio mi ga Đuro Radičević

Verujem i u pravo da nešto nastane ni iz čega.

Ali .. Abrasax, draga,
to je upravo i jedini način da Nešto nastane ! ..
bocvena bocvena 20:31 20.04.2011

A ja ceo dan gledam

inserte iz Variole vere...ne znam zašto:)
Kljakav, ali živ
oko 1.20
loader loader 23:38 20.04.2011

Re: A ja ceo dan gledam

ne znam zašto:)


Stvarno... teška odgonetka
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:55 21.04.2011

Re: A ja ceo dan gledam

pade mi kamen sa srca...
počeo da jeducka parčiće leba što mu poslo patrijarh.
oralno!
loader loader 20:11 21.04.2011

Re: A ja ceo dan gledam

Cirkus ima i svoje razvojne faze, dramaturške... Visoko to moralan jeste čoek !! Nadam se da u tu činjenicu niste sumnjali, Exitus, darling
dolybell92 dolybell92 16:33 21.04.2011

Post od 6 nedelja

Posle pet nedelja menja psihu...
i može da dovede pojedinca do uverenja
da ne treba uopšte ni da jede ni da pije...
stoga se ne preporučuje ljudima koji
nisu sigurni da ga mogu izdržati bez posledica.

Takvim osobama se prihvata post u samo poslednjoj nedelji
pred praznik Vaskrsenja IN.

Takođe su posta oslobođeni bolesnici, deca i trudnice.
ivana23 ivana23 17:02 21.04.2011

Re: Post od 6 nedelja

Uskrsnji post traje sedam nedelja.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:07 21.04.2011

Re: Post od 6 nedelja

ivana23
Uskrsnji post traje sedam nedelja.

sedam nedelja se ne jede.
loader loader 20:14 21.04.2011

Re: Post od 6 nedelja

dolybell92

Takođe su posta oslobođeni bolesnici, deca i trudnice.

Onda je Tomi, čuvaru radikalskih mandata, trebalo reći da za njega ne važi
monamia monamia 19:55 21.04.2011

za to vreme..

..lažljivi, lopovski DS opet nadoš'o, opet se nadima !!
onaj što uvek mumla ( čitaj : usta puna pljuvačke ) Dušan Petrović, ministar za trgovinu i poljoprivredu (i najbolji drug vlasnika "Farmakoma" Miroslava Bogićevića zvanog Mlekadžija - šabačka veza - tako da će posao tek da (im)procveta), taj se Petrović sinoć u Vestima 92, malopre u dnevniku RTS, raširio koliko mu duša i moć i ds bahatost hoće, drži čovek monologe po televizijama, udarnim televizijama u udarnim terminima, fantazira nešto u smislu blistave budućnosti ;
primećen je i neizbežni Dulić kako ponosno ističe Toranj Na Avali, maltene kao svoj lični doprinos gradu i Srbiji, a čoveku nedvojbeno dokazano da se bogatio koristići, to jest zloupotrebljavajući ds položaj..pa tek Homenova svakodnevna lupetanja..pa tek Kolundžija koja ima uvek nešto da kaže, onako - je li - lepa !..


loader loader 20:21 21.04.2011

Re: za to vreme..

Sve super rekoste.

Vreme je, dakle, da se opet domognu vlasti ovi kojima je pravni poredak pomešan sa šutiranjem novinara u studiju, i van njega, a i sa klizanjem na koru od banane?
abrasax abrasax 20:40 21.04.2011

Re: Ipak se okreće!


monamia monamia 22:57 21.04.2011

Re: za to vreme..

Sve super rekoste.


pametni ste, ne vredi vam pričati !
ili : skroz ste me skapirali.

loader loader 00:08 22.04.2011

Re: za to vreme..

Naravno.
Samo me zbunjuje to što vam je palac .. down

monamia monamia 11:24 22.04.2011

Re: za to vreme..

koliko ludilo živimo vidi se i po tome, recimo, da je vučelić djavo jer je posetio tomu, a tijanić andjeo jer je tomu puštao kao drugu ili treću vest !!

držim do (sopstvenog) nivoa i zato mi je bilo i jeste neukusno, odnosno odvratno, da se na bilo koji način ostrvim na izležavajućeg nikolića, verujem nekako da se podrazumeva šta mislim ili bi mogla da mislim o tome.

s druge strane, to pritajeno ( za svaki slučaj još, da se ne naljuti druga srbija ) likovanje ds razvojem situacije na način da njihovi istaknuti članovi lažu - koliko im se hoće zato što im se može - ljude na glavnim televizijama A onaj uvek očima kolutam Petrović je čak i frajerski namignuo Maji Žeželj na kraju svog dugog monologa o vaskrasu stočarstva i, uopšte, poljoprivrede pod njim a uz pomoć ( po Jeremiću !) najvećeg prijatelja Srbije, dakle Rusije, smatram jednako sramotnim.
gadni su mi ds prvaci.cela ta klika koja nam krv pije, a javlja da to radi za naše dobro.evo, novi porezi su, primera radi, upravo za naše dobro !


veća je mnogo ova priča, neuporedivo veća naravno, ali su me naprosto poslednji i d i o t i z m i strana u sukobu, odnosno trenutna politička scena, naterali da se iznova uključim.

bojim se da vi mislite sasvim drugačije od mene, otud



Hansel Hansel 12:51 22.04.2011

Re: za to vreme..

držim do (sopstvenog) nivoa i zato mi je bilo i jeste neukusno, odnosno odvratno, da se na bilo koji način ostrvim na izležavajućeg nikolića, verujem nekako da se podrazumeva šta mislim ili bi mogla da mislim o tome.

Ako i umesto glagola "ostrviti se" stavimo neki blaži, a i ako ne stavimo, ne zaboravimo da se imenovani izležava svojom voljom, nas maltretira još jednim cirkusom u svojoj karijeri, menja deklaracije svojih razloga za štrajk, pa ga pretvara u post, pa... nema tu ničeg što se ne bi smelo kritikovati, pa ni ismevati, jer to radi neko potpuno svestan, uračunljiv i neko kome je egzistencija daleko od ugroženosti (tj.razlozi za štrajk nisu egzistenciajlne prirode)... i da ne ponavljam sve što su drugi rekli, da ne ponavljam šta je sâm Toma govorio.

O bahatosti DS-a (i svemu drugom što više i ne znamo kojim imenima da nazovemo) nemam šta da dodam (a kamoli da se usprotivim) - sada mi je, posle prepričanog "namigivanja", još draže što od nedelje praktično nisam gledao nijednu našu info emisiju. Ne može više to da se izdrži...
monamia monamia 13:08 22.04.2011

Re: za to vreme..

Ako i umesto glagola "ostrviti se" stavimo neki blaži, a i ako ne stavimo,ne zaboravimo da se iemnovani izležava svojom voljom, nas maltretira još jednim cirkusom u svojoj karijeri, menja deklaracije svojih razloga za štrajk, pa ga pretvara u post, pa... nema tu ničeg što se ne bi smelo kritikovati, pa ni ismevati, jer to radi neko potpuno svestan, uračunljiv i neko kome je egzistencija daleko od ugroženosti... i da ne ponavljam sve što su drugi rekli.



novinari propali izveštavajući iz sata u sat, svi mediji pridali nikolicu do sad nevidjenu pažnju..





Hansel Hansel 13:15 22.04.2011

Re: za to vreme..

novinari propali izveštavajući iz sata u sat, svi mediji pridali nikolicu do sad nevidjenu pažnju..

Pa, to je i hteo, zar ne?...
monamia monamia 13:44 22.04.2011

Re: za to vreme..

Pa, to je i hteo, zar ne?...


Pa, dobio je, jel ?!
U tom delu jedino je uspeo.
To što sad govori vučić čist je blam, al' čist.



..ali, opet da isto a drugačije malo kažem : ono što je (meni!) posebno mučno jeste da su mnogi komentari okolo, baš kao i ovde - na blogu 92 generalno - istovetni sa onima vjerice radete..to horsko pevanja istih strofa horor je svoje vrste.

i još (samo za vaše oči): potpuno sa slažem oko "deklaracije razloga za štrajk"...
vrh, ipak.


loader loader 13:46 22.04.2011

Re: za to vreme..

monamia

Primećujete svakojake gestove kod ds-ovaca, nalazite zamerke... I treba.

Ali, to što oni imaju mane, ne znači da je prihvatljiva ova lakrdijaška predstava Tomina i zloupotreba religijskih običaja, kao i splačinasta demagoška podrška od strane drčnog Vučića.

Jedno loše ne možete opovrgnuti drugim lošim. A tek ako govorimo o pravoj prirodi radikala bez bedža, koji su se sada samo prepodobili da bi namakli malo glasova, o prirodi pokazanoj dok je ovaj narod bukvalno sakaćen u skoro svakom pogledu - vaša zamena sadržaja priče sasvim je neodrživa.
monamia

bojim se da vi mislite sasvim drugačije od mene, otud

To što možda mislimo različito nije razlog za
Razgovor je lekovit. Možda se nešto i načini boljim nego što je pre razgovora bilo. A ovo dauniranje palcem više smatram izlivom nemoći ili nervoze.
No, sveukupno, čini mi se da naš mali dijalog nije izašao van granica ukusa. Razlikujte duhovitost i zlonamernu isključivost. Pozz :)
monamia monamia 14:26 22.04.2011

Re: za to vreme..

duhoviti ste.
ne bih znala da niste priznali !

ja sam zlonamerno isključivo, naravno !

pozz

loader loader 15:05 22.04.2011

Re: za to vreme..


dobro
Hansel Hansel 16:34 22.04.2011

Re: za to vreme..

duhoviti ste.
ne bih znala da niste priznali !
...

Mamma mia, monamia! Baš ste uporni...
ono što je (meni!) posebno mučno jeste da su mnogi komentari okolo, baš kao i ovde - na blogu 92 generalno - istovetni sa onima vjerice radete..to horsko pevanja istih strofa horor je svoje vrste.

To ne može biti dokaz bilo čega. Motivi članica SRS-a ne mogu se porediti s motivima onih koji nisu u politici i koji nikada nisu bili za SRS (pa ni SNS). Za to što se istine mogu zloupotrebiti - nisu krive istine niti oni koji ih samo izriču... Razumete, ljudima je muka od svih varijanti demagogije, naročito kada je prepoznaju i kad je toliko providna da vređa elementarnu inteligenciju... otprilike ono što nas nervira i kod DS-a, samo što to oni pakuju malo drugačije (što je nekada i iritantnije od klasične SRS-SNS demagogije, ali ovaj štrajk/post/dijeta je baš dno i mene baš zanima kako će na to gledati birači SNS-a, oni noviji, i da li će i dalje važiti poruka ove, s moje strane već "citirane" karikature:



A evo i nove, zgodne:

loader loader 17:16 22.04.2011

Re: za to vreme..

Hansel







Hansel, za iskopavanje ovih karikatura :


monamia monamia 19:58 22.04.2011

Re: za to vreme..

super !!


..a uporna jesam, bas zato sto mi je muka od, kako kazete, svih varijanti..
naucno su nas ubijali i dotukli u pojam. pa tako dvadeset i kusur godina.
DS mi jeste najodvratniji.
bio je velika nada, a ispao najveca prevera.

monamia monamia 20:00 22.04.2011

Re: za to vreme..


loader

Re: za to vreme..

dobro




monamia monamia 20:03 22.04.2011

Re: za to vreme..

Hansel, za iskopavanje ovih karikatura :





loader loader 23:45 22.04.2011

Re: za to vreme..



Hansel Hansel 06:19 23.04.2011

Re: za to vreme..

Da ne kvarim ovaj smajli-konsenzus rečima, pa evo i od mene jedan pozdravni:

loader loader 08:50 23.04.2011

Re: za to vreme..

Hansel
Da ne kvarim ovaj smajli-konsenzus rečima, pa evo i od mene jedan pozdravni:


Eto, dobro se dobrim vraća ...

Što više smajlija, što više smajlija... ... ...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana