Društvo| Ekonomija| Život

Jedan predlog za „likvidaciju“

KRALJMAJMUNA RSS / 15.04.2011. u 16:45

      ( ili predlog za grupno ignorisanje )

Povod za ovaj tekst je iskočio neočekivano.  

Naš kolega Saša Radulović, VIP bloger ovdašnji, znate ga, često piše tekstove koji su posvećeni uglavnom ekonomskim temama. Moglo se naučiti svašta iz njegovih tekstova a i iz komentara na njegove tekstove.

Jedan sam od ljudi koji je ponekad komentarisao njegove tekstove.
Naravno, ja sam video da je naš kolega malo previše svestan svoje pameti i svog znanja ili, prosto, seljački rečeno, malo je bahat u dijalozima. Čini se da je u dijalozima ulazio u konflikte sa kolegama blogerima na način koji je meni ukazivao da smatra da je, opet srpski rečeno, najpamentniji na svetu. Određena doza prezira prema komentatorima koji nisu shvatali njegove ideje i analize, se videla iz aviona, opet srpski rečeno. Komentatori su morali dobro da paze da ne popiju brzi Sašin return, teniski rečeno. I zaista,  mnogi su pazili da ne izlete sa nekom kontraargumentacijom, suprotnim stavom, sumnjom u detaljne analize našeg Saše, da ne iznesu neki stav u vezi sa sudbinom običnog građanina, da ne pokažu koliko im je bitno kako bi se usvajanje Sašinih predloga odrazilo na njihov mali život, da ne pokažu kako im nije u interesu da se dobrovoljno udave da bi se Sašine ideje usvojile, da pokažu kako Sašin tehnokratski pristup rešavanju nagomilanih ekonomskih problema možda nije čaroban, itd.

Znajući sve to što je gore navedeno, a znajući da je Saša u realnom životu svašta radio, i na raznim meridijanima bio i ovde i napolju, i da je u realnom životu verovatno mnogo neprijatniji nego što je to prikazano u gornjem pasusu, trudio sam se da ne pokažem veliki animozitet prema njemu. Glavni razlog za takav moj pristup je to što smatram da su njegovi tekstovi bili edukativni, korisni, inspirativni. Đavo da nosi njegov karakter.

Ali, jedno veliko ALI. To ne mogu da mu oprostim.

Brisanje komentara!

Koga je naš prepametni kolega Saša kaznio i zašto?

Mene, naravno.

Opet jedno ali. Nije to banovanje mene toliko pogodilo i nije to razlog za objavljivanje mog teksta. Pogodilo me jeste i iznerviralo. Ali banovati jednu našu koleginicu koja ovde važi za krajnje korektno, dobro i pažljivo stvorenje (stvorenje u smislu osoba :-) ) - e, to ti neću oprostiti. Prelazim na ti.       

Da ti jednu MARIOPAN banuješ samo zato što te je pitala nešto u vezi sa tekstom koji je izašao u KURIRU, da ne trepneš i banuješ jednu osobu za koju bi mnogi (iako je ne poznaju lično) stavili ruku u vatru ili ruku u šerpu supe koju ona tako dobro sprema (ovo sam valjda pogodio).

A kao šlag na tortu banuješ i mene samo zato što sam te u komentaru koji si munjevito obrisao, kukavice bahata, pitao na tvom blogu ovo (sa sve mojim greškama u pisanju):

„MARIOPAN je banovana

Da li je moguće, Saša, da ste našu drugaricu Mariopan, koja važi za krajnje pošteno i nezlobno stvorenje, banovali jer vam je postavila nekoliko pitanja u vezi sa KURIROVIM člankom gde se pominje da ste stečajni upravnik u različitim firmama i da imate konsultantsku firmu (ovo, naravno, bar za mene, nije nikakva tajna)?

Možete li da objasnite ko je banovao mariopan i zašto? Možda je moderacija?
Odamh da vam kažem, znam da imate pravo da banujete koga hoćete.
Interesuje me, a i druge blogere, razlog"

Dakle, bahati i pametni kolega, ponoviću vam pitanje koje ste tako brzo obrisali i koje nije bilo najpreciznije: zašto ste obrisali komentar naše koleginice mariopan?

Sve mogu da vam oprostim ali da brišete komentar od mariopan, ne mogu.

Ne znam da li će vam to ona oprostiti ako pošaljete jedno izvinjenje. Ja bih.

Do tada predlažem da mi svi blogeri napravimo jedan kolektivni IGNORE na sledeće tekstove Saše Radulovića.

Objašnjenje zašto je moj komentar obrisan je ovo:
"Ja bih vas zamolio da ne ostavljate komentare u vezi toga. Ne mogu jos da ulazim u polemiku o tome. Nadam se da cete razumeti"

Naravno da nisam razumeo. Samo sam razumeo da je hteo da kaže da ima važnija posla od mariopan. E, pa ja nemam važnija posla. Meni je ovo važno. Banovanje, brisanje bi trebalo da bude zaista samo krajnji slučaj. Teško mi je da zamislim takve situacije.

Ovo su linkovi na tekstove o Saši Raduloviću u KURIRU. Verovatno će ih biti još.

http://www.kurir-info.rs/vesti/drustvo/policija-ceslja-kralja-stecaja-85306.php

http://www.kurir-info.rs/vesti/drustvo/od-propalih-firmi-uzece-milion-evra-85135.php

Dodatak

Dok završavam tekst i razmišljam da li da ga objavim dešavaju se nove epizode u seriji.  

Vidim da se kampanja protivu Saše Radulovića u KURIRU zahuktava. Žao mi je što je tako i ako je istina i ako nije istina. Ne bih promenio osnovni tekst zbog toga.



Komentari (312)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:27 17.04.2011

Re: pa ovo je smesno!

AlexDunja
Da se bloger kojim slučajem legitimisao ovde kao ti, KM, mariopan, ja, i većina ostalih, to bi bilo apsolutno tačno. I svako ko bi došao do podataka o njegovom identitetu i pokušao da ih objavi, zasluzuje da ga se pospe go...ma. a otkud znaš da nije?i okačio tudju sliku.?pazi, ono što sam ja htela da kažem,da meni izgleda nekorektno, da mi, koji imamo nikove, prozivamo ovo malo ljudikoji su tu pod svojim imenom i uz to su javne ličnosti,koristimo to što znamo o njima privatno, iz drugih izvoraili kakogod, ovde, na ovom mestugde bi svi trebalo da budemo ravnopravni u napadima na njih.oni o nama ne znaju, i ne mogu saznati ništa.to nije fer.isto mi je gorko kad napadaju krleta ili gordanu.pustite ljude da na blogu budu blogeri,napadajte ih lično, u kafani, na izborima,po novinama, ima gde.ovako se ljudi teraju sa bloga,a većina i onih koji napadaju radulovićamisli da njegovi blogovi nisu loši.ja zaista mislim da se ovde samo o blogu radi.i blog branim, sa što više autora,ne radulovića. ja se u ekonomiju uopšte ne razumem.

Vidi, AlexDunja, zlato moje.
To što ti pokušavaš da napraviš neku teoriju da neki blogeri treba da budu samo blogeri i da njihovo javno delovanje ne treba da bude predemt razgovora na blogu i da oni treba da budu samo mali simpatični blogeri - dakle na to TI ISTI BLOGERI KOJE POMINJEŠ NE PRISTAJU! Oni sami pišu o onome čime se bave u realnom životu! Oni sami stavljaju svoja prava imena. Oni sami u profilu stavljaju čime se bave. Dakle, oni ne žele da razdvajaju svoj blogerski život od realnog života. A onda se pojaviš ti i hoćeš da nama, sitnim blogerima, prebaciš to što im pominjemo realni život i što, imamo primedbe i na njihovo blogersko ponašanje i na njihovo delovanje u realnom životu?! Ej! AlexDunja! Ajde, sad pročitaj šta sam ja u prethodnim rečenicama napisao, pa pročitaj šta si ti napisala pa izvedi zaključak.
Inače sam već napisao da su njegovi blogovi vrlo korisni, dakle hvalio sam ga i ovde i na njegovim tesktovima. Ali me to ne sprečava da mu kažem da se ponaša svinjski. Ne kad neće da odgovori jer nema vremana, nego kad obriše komentar/pitanje koji mu se ne dopada. Iako to može da bude po svim pravilima bloga, ja ću ga pljunuti, makar otišao sa bloga, makar postao direktor B92.
seceranac seceranac 07:44 17.04.2011

Re: pa ovo je smesno!

angie01
prvo- apsolutno ne branim Sasu Radulovica- kod njega sam se javila samo jednom, kada je govorio o temi koju profesionalno najbolje poznajem i najdobronamernije mu ukazala da gresi u mnogim stvarima- da ne ulazim u njegov motiv i celu pricu- i upravo se ovako, gore opisano ponasao- nije me banovao, nesto je brisao i ja sam mu rekla da vise nikada necu dolaziti- i toliko o tome- nikada vise nisam ni otvorila njegov blog!

al ove reakcije- kuku, banovan sam, brisan sam, nije fer- pa to je smesno!

prvo, na ovom blogu se toliko puta deselo da ljudi vredjaju, napadaju, opstruiraju,..svi znamo- pa se onda zale , kada bloger koristi najlegalnije sredstvo da se odbrani-a to je da ukloni one koje ne zeli na svom blogu-ako vec ne moze drugacije da ih urazumi-ikao je to stvar moderacije, da ne bi do konflikata i dolazilo-sve znamo do kakvih granica su isle te stvari!

ne secam se da je TO nekom smetalo! Dapace, smeta kad ne moze vise!

drugo- sta god da je raduloviceva ideja- njegov blog, njegovo pravo,...priznajem nisam citala, nemam pojma sta se desilo.

Trece-da je mariopan bas tako slatka i fina- e hebem li ga, radosno se pridruzuje kada se u grupi udara ispod pojasa- ti zasticeni kliktaji su najsladji!

nema se bas previse ni mere ni stila, a lezeci smajliji koji se previjaju od smeha su omiljena aplikacija. Al ne na foru, koja je smehotresna, nego na podsmeh kolegi blogeru!

da ne zaboravimo ljubav prama radovanukaradzicu i slicne bisere iz njenog repertoara- hocu raci, njena stvar, al ako cemo principijelno- nemojmo lazirati- mozda se i KM to sve bas tako svidja- ali prosto nije tacno!

Ne secam se isto da je neko napisao blog na blog kada je neko napdanut-pa ono svi jedan drugog podupiruci uzivaju u sto nekorektnijem udarcu, lupaju preporuke i bas su se svi proveli, ne moz biti bolje!

Doduse, vecina poziva na bojkot i rad, idu preko pp, maila, skajpa-eto, ovo je bar javno, al je i dalje van domasaja moje maste!

Boljsevizam u praksi!

Zar odrasli ljudi koje sebe smatraju osobama od integriteta, ne treba ipak da razmisljaju svojom glavom i da u odnosima civilizovano imaju istup napred, ili pak nazad, u odnosu na to kako im prija!




a to sto je mene brisao i banovao nebrojeno mnogo puta kada bih pomenuo seceranu i njegove prljave poslove oko prodaje najskuplje beogradske zemlje mafijasima za upola cene i proviziju?

Bolje i boljsevizam od mafijasluka
angie01 angie01 08:04 17.04.2011

Re: pa ovo je smesno!

Bolje i boljsevizam od mafijasluka


pa napisi blog o tome-to je nacin-razotkrij istinu, od bojkota niko nema nista, sem sto je smesan!

kao, blogeri b92, bojkotiju tekstove saserdulovica, jer on banuje i brise ono sto mu se nesvidja!

ne znam kome bi tu suza trebala da kane?

nejmu, ako je tacno da radi sve to za sta ga optuzuju-sigurno nece!


zilikaka zilikaka 10:45 17.04.2011

Re: pa ovo je smesno!

nije lepo da to zloupotrebimo ovde,
to hoću da kažem, možemo bilo gde drugde,
odavde ih teramo kad to radimo, kad već sve moram da ti nacrtam.

Ma znam, sporije kontam, al zato radim vrlo neefikasno. Tebi hvala za strpljenje.

Dal je lepo il nije ne znam, al ja sam živ čovek i ko što citirah gore:
I ne mogu da odvojim blogera Radulovića od stečajnog upravnika Radulovića. Pokušao sam, ne ide mi.

zilikaka zilikaka 10:58 17.04.2011

Re: pa ovo je smesno!

neki blogeri treba da budu samo blogeri i da njihovo javno delovanje ne treba da bude predemt razgovora na blogu i da oni treba da budu samo mali simpatični blogeri - dakle na to TI ISTI BLOGERI KOJE POMINJEŠ NE PRISTAJU! Oni sami pišu o onome čime se bave u realnom životu! Oni sami stavljaju svoja prava imena. Oni sami u profilu stavljaju čime se bave. Dakle, oni ne žele da razdvajaju svoj blogerski život od realnog života

ma sve mi se čini da si ovo dobro reko. Za mnoge.
radule001 radule001 16:23 17.04.2011

Re: pa ovo je smesno!

Mene samo zanima, do kakvih ste vi zakljucaka dosli posle citanja tekstova u kuriru.
dajte nesto konkretno, prego nego sto 'gurnete prst nekom u oko'

Jedno pisete, drugo mislite, trece radite!!!
licemerno!
mariopan mariopan 16:53 17.04.2011

Re: pa ovo je smesno!

Mene samo zanima, do kakvih ste vi zakljucaka dosli posle citanja tekstova u kuriru.
dajte nesto konkretno, prego nego sto 'gurnete prst nekom u oko'

Konkretne podatke imate na linkovima koji su dati uztekst..pa slobodno vam je da sami izvedete zaključke...link za to služi, ne da vam ja tumačim. Ok?

Jedno pisete, drugo mislite, trece radite!!!

Šta konkretno?

licemerno!


Licemerno je da čovek koji je ( kako mi se čini) zdušno učestvovao u ekonomskom urušavanju ove zemlje deli savete za "naše dobro" na ovom blogu.
Da on to toliko krije da banuje svakoga ko mu je postavio neko pitanje u vezi ovih stečaja koje vodi..dakle stalo mu je da mi to kao njegovi sagovornici NE SAZNAMO.
Da zadrži imidž poštenjačine čija se reč poštuje i kome se veruje. Licemerno je TO.

Licemerno bi bilo da ja sve to znam...ali ćutim jer je to "kolega bloger"...i sve dok čitam njegove "pametne" savete mislim : "Koliko će sada ugurati para u džepove svog pravog Gazde i svoje ?" ...i da sve vreme to mislim ali da se pravim da ne znam i da je sve ok?
To bi BILO licemerno pa pošto to ne možemo jer nam se gadi - zato ovaj blog.

Nije licemerno pitati čoveka "šta je ovo? "
Objasnila sam vam šta je po mom shvatanju licemerno...ali značenje te reči se od osobe do osobe razlikuje...vi slobodno tumačite licemerje po vašim aršinima.
Pozdrav
maca22 maca22 23:57 17.04.2011

Re: pa ovo je smesno!

angie01
moral se vise pokazuje kada stitite nekog ko je napadanut-od svih npr, cest slucaj odve, nego traziti da svi napdanu jednog, radi odbrane sebe samog!

Amin.
cult cult 00:15 18.04.2011

Re: pa ovo je smesno!

maca22
angie01
moral se vise pokazuje kada stitite nekog ko je napadanut-od svih npr, cest slucaj odve, nego traziti da svi napdanu jednog, radi odbrane sebe samog!

Amin.


Ponela te emocija, Maco?
Nasla si se u ovim Angienim rečima? : )
tyson tyson 08:32 18.04.2011

Re: pa ovo je smesno!

Licemerno bi bilo da ja sve to znam...ali ćutim jer je to "kolega bloger"...i sve dok čitam njegove "pametne" savete mislim : "Koliko će sada ugurati para u džepove svog pravog Gazde i svoje ?" ...i da sve vreme to mislim ali da se pravim da ne znam i da je sve ok?
To bi BILO licemerno pa pošto to ne možemo jer nam se gadi - zato ovaj blog.

Izvini ali ovo kao Ilija Čvorović da je napisao.



mariopan mariopan 10:20 18.04.2011

Re: pa ovo je smesno!

tyson
Licemerno bi bilo da ja sve to znam...ali ćutim jer je to "kolega bloger"...i sve dok čitam njegove "pametne" savete mislim : "Koliko će sada ugurati para u džepove svog pravog Gazde i svoje ?" ...i da sve vreme to mislim ali da se pravim da ne znam i da je sve ok?
To bi BILO licemerno pa pošto to ne možemo jer nam se gadi - zato ovaj blog.

Izvini ali ovo kao Ilija Čvorović da je napisao.




Možda smo rođaci
seceranac seceranac 10:35 18.04.2011

Re: pa ovo je smesno!

radule001
Mene samo zanima, do kakvih ste vi zakljucaka dosli posle citanja tekstova u kuriru.
dajte nesto konkretno, prego nego sto 'gurnete prst nekom u oko'

Jedno pisete, drugo mislite, trece radite!!!
licemerno!


sud je mesto za konkretno

ovde na blogu je cak zabranjeno iznosenje istinitih kvalifikacija

kurir je bio blag
kick68 kick68 23:54 15.04.2011

?!

Banovanje je po meni odraz licne nesigurnosti, i ako hocete, kompleksa autora. Ako napisete i okacite nesto, podrazumeva se da ce se ljudi javljati da komentarisu pitaju (i provociraju) i treba biti spreman na to.
Blogeri treba da su svesni cinjenice da je blogovanje zahtevan posao i da obavezuje. Jos uvek me niko nije banovao, ali se desilo da mi autor, na sasvim neutralno pitanje, da uvredljiv odgovor (sedi di si, za blog nisi), jer nije imao zivaca da se aka sa mnom.
Ako stvarno verujete u to sto ste napisali, ako to nije puka poza i provokacija, i ako zaista poznajete temu o kojoj pisete , diskutujte do poslednje kapi mastila, tj. do usijanja tastature. Moj utisak ovde je da se komentatori uglavnom pre obrusavaju na misljenja ili ideje, nego na lik autora, mada ih je nekad tesko razdvojiti:). Naravno, ima i onih koji bi da na blogu stvore "farmersku" atmosferu.
mlekac mlekac 01:09 16.04.2011

E, sad me zabrinuste...

Ja sam jedan jedini put banovala nekog, a banovana sam samo jednom, cisto da vidim kako to izgleda, kad je, onomad, macak (topcat) napravila blog ISKLJUCIVO u tu svrhu.

Da su me povremeno brisali, jesu, al' posto sam izlapendus, to, uglavnom, i ne primetim, a ako se ipak desi da primetim, preformulisem komentar, pa aj'mo Jovo nanovo...

Inace, osoba koju sam ja banovala nije bila banovana zbog neslaganja nego sto je i posle trece opomene uporno vrtela temu za koju joj je receno da nije za raspravu (nije cak bila ni pravi trol)
kick68 kick68 01:17 16.04.2011

Re: E, sad me zabrinuste...

mlekac
Ja sam jedan jedini put banovala nekog, a banovana sam samo jednom, cisto da vidim kako to izgleda, kad je, onomad, macak (topcat) napravila blog ISKLJUCIVO u tu svrhu.Da su me povremeno brisali, jesu, al' posto sam izlapendus, to, uglavnom, i ne primetim, a ako se ipak desi da primetim, preformulisem komentar, pa aj'mo Jovo nanovo...Inace, osoba koju sam ja banovala nije bila banovana zbog neslaganja nego sto je i posle trece opomene uporno vrtela temu za koju joj je receno da nije za raspravu (nije cak bila ni pravi trol)

Secam se tog bana, ko da je juce bilo....:) Osoba o kojoj je rec, napala je komentatora a ne tvoj tekst, pa se moj komentar ne odnosi na tebe. Odnosi se na one koji, kad ostanu bez argumenata, uz neces ti vala meni vise otkace komentatora, a ja se zblanuto pitam sto su kog djavola pisali tekst ako ne umeju (i nemaju zelju) da ga opravdaju.
mlekac mlekac 10:20 16.04.2011

Re: E, sad me zabrinuste...

kick68
mlekac
Ja sam jedan jedini put banovala nekog, a banovana sam samo jednom, cisto da vidim kako to izgleda, kad je, onomad, macak (topcat) napravila blog ISKLJUCIVO u tu svrhu.Da su me povremeno brisali, jesu, al' posto sam izlapendus, to, uglavnom, i ne primetim, a ako se ipak desi da primetim, preformulisem komentar, pa aj'mo Jovo nanovo...Inace, osoba koju sam ja banovala nije bila banovana zbog neslaganja nego sto je i posle trece opomene uporno vrtela temu za koju joj je receno da nije za raspravu (nije cak bila ni pravi trol)

Secam se tog bana, ko da je juce bilo....:) Osoba o kojoj je rec, napala je komentatora a ne tvoj tekst, pa se moj komentar ne odnosi na tebe. Odnosi se na one koji, kad ostanu bez argumenata, uz neces ti vala meni vise otkace komentatora, a ja se zblanuto pitam sto su kog djavola pisali tekst ako ne umeju (i nemaju zelju) da ga opravdaju.

AU, ovo ispade - Jedan ali vredan!

Salu na stranu, nisam ni mislila da se tekst odnosi na mene, nego eto, htedoh da napomenem da, nazalost, ipak postoje situacije kad se i mi, najmanje ratoborni, osetimo primorani da primenimo BAN.

Za tebe
kukusigameni kukusigameni 10:22 16.04.2011

misljenje

To sto je Sasa Radulovic banovao i brisao komentare (i meni je nekoliko puta), to je njegovo pravo. Takva su pravila igre. Ko nece da se igra na taj nacin, ne mora. Poziv na kolektivno ignorisanje mi vredja inteligenciju. Bolje bi bilo da ste objavili blog o tekstovima iz Kurira i pitali isto pitanje. Na to imate pravo.
Inace, moje je misljenje da je Sasa Radulovic nekorektan i nadobudan bloger ali to je njemu na cast. Mislim da on vise nece blogovati onako kako je do sada, sta god se desilo.
cult cult 10:47 16.04.2011

Re: misljenje

jbt...druga stvar koju najviše ne volim posle organizovanja blog linča je kad neko veeelikim slovima napiše POTPISUJEM ispod necijeg komentara. : )
Ali slazem sa ovim kukusigamenijevim stavom u potpunosti.
Mislim da on vise nece blogovati onako kako je do sada, sta god se desilo.

Mislim da je to bio konačni cilj ovog bloga.
Šteta, bez obzira na nadobudnost i sve ostalo.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:00 16.04.2011

Re: misljenje

Bolje bi bilo da ste objavili blog o tekstovima iz Kurira i pitali isto pitanje. Na to imate pravo.

To saam i uradio, ustvari.
Poziv na kolektivno ignorisanje je samo maska.
mariopan mariopan 11:00 16.04.2011

Re: misljenje

Mislim da je to bio konačni cilj ovog bloga.

Mislim da to nije bio cilj ovog bloga.
Šteta, bez obzira na nadobudnost i sve ostalo.

Ako on nije taj bila bi šteta, bez obzira na nadobudnost. Ako se dokaže da on NIJE taj ja ću mu uputiti javno IZVINJENJE ...ali mogao je samo to da kaže? Verovala bih mu jer nisam imala predrasude, poštovala sam ga. Više ga ne poštujem i to mi smeta.

Ali ako jeste taj......onda nije šteta.
Da otvorimo i Ceci blog, zašto da ne, da nam priča o poštenju i tome kako nema besplatnog ručka? I ona se namučila da stekne ono što ima.
I Delta Miško se namučio...i mnogi drugi...
cult cult 11:09 16.04.2011

Re: misljenje

Hm...Cecili, sto da ne. Ja bih voleo najvise da dodje Dulke, da budem iskren.
On je, onako, logoreičan, siguran sam da bi imao mnogo toga da kaže, a i ja bih voleo da ga priupitam par stvari. Nego, ako me banuje, (a siguran sam da nije Dulke takav), ne bih skupljao ekipu u cilju bloglinča. To je ta razlika sitna. Ništa više.
freehand freehand 11:12 16.04.2011

Re: misljenje

Poziv na kolektivno ignorisanje je samo maska.

Aaaaa. Konspiracija...
Svastikin but i ta radnja, znači. E pa onda niš.
mariopan mariopan 11:28 16.04.2011

Re: misljenje

cult
Hm...Cecili, sto da ne. Ja bih voleo najvise da dodje Dulke, da budem iskren.
On je, onako, logoreičan, siguran sam da bi imao mnogo toga da kaže, a i ja bih voleo da ga priupitam par stvari. Nego, ako me banuje, (a siguran sam da nije Dulke takav), ne bih skupljao ekipu u cilju bloglinča. To je ta razlika sitna. Ništa više.

Dulke? Kako mu slatko tepaš
Meni samo nije jasno zašto ne odgovori na pitanje jer blog je za to? Banovanje nije odgovor? Ili jeste? Ko može sada da me optuži što mislim da on jeste taj..kako je reagovao to je to? A oni tekstovi su stvarno strašni... pa da ga ništa ne pitamo nego da se pravimo da je sve ok i dalje?
Ako se neko javno eksponira na taj način logično je da mu se postavljaju i pitanja?
fantomatsicna fantomatsicna 08:23 17.04.2011

Re: misljenje

freehand
Poziv na kolektivno ignorisanje je samo maska.Aaaaa. Konspiracija...Svastikin but i ta radnja, znači. E pa onda niš.

Aaaaa. Konspiracija

Ma kakva konspiracija..prelo čovece.kao sto je bilo kod Vasilija..i još neko beše, ne sećam se..naš narod izgleda mlogo voli uz kaficu da se žali.Oš ti jednu?
fantomatsicna fantomatsicna 10:47 16.04.2011

Ma ja se brinem

Da mi se ne pokvari kiseli kupus sto ostade od zime...
i čekam da se Saša javi...
mariopan mariopan 12:37 16.04.2011

Re: Ma ja se brinem

Da, ja nisam nikakvo nevinašce.

Zahvaljujem se svima koji tako misle o meni

Naravno da nisam nikakvo nevinašce. Da jesam ne bih ni bila na ovom blogu, ima ih na fejsbuku koliko hoćeš pa bih bila tamo.
Nevinašca ne postoje na našem blogu...ovde vidim ljude koji imaju sopstveno mišljenje i bez pardona ga iznose..što je veliki plus za sam blog. Ja to poštujem iako se ne slažem sa nekim blogerima uglavnom oko političkih tema...ali svako od nas ima pravo da oseća drugačije i da to javno kaže, kako oni tako i ja. Nevinašca obično nemaju svoje mišljenje.

Kada bi ovde samo nevinašca pisala bio bi to jaaaako dosadan blog.

Izuzetno poštujem i blogere sa kojima se ne slažem u mišljenju, čitam i njihove komentare i često preporučujem jer su duhoviti, tačni, pogađaju suštinu...ili su mi samo simpatični.

Dakle ako neko misli da nisam nevinašce - potpuno je u pravu.
zilikaka zilikaka 16:56 16.04.2011

Re: Ma ja se brinem

Da, ja nisam nikakvo nevinašce

Ma sumLJiva si ti meni bila, još od kad je noću po varoši nešto počelo da davi živinu, al ko velim, deluje fino
mariopan mariopan 17:17 16.04.2011

Re: Ma ja se brinem

zilikaka
Da, ja nisam nikakvo nevinašce

Ma sumLJiva si ti meni bila, još od kad je noću po varoši nešto počelo da davi živinu, al ko velim, deluje fino

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:49 16.04.2011

Nasiljem protiv nasilja

Izuzetno!
Linch party - UVEK PROTIV!

Protiv uskraćivanja slobode govora borimo se - dodatnim uskraćivanjem slobode govora?
Protiv EDIT, DELETE & BAN borimo se - novim EDIT-om, DELET-om & BAN-om?
mariopan mariopan 15:58 16.04.2011

Re: Nasiljem protiv nasilja

srdjazlopogledja
Izuzetno!
Linch party - UVEK PROTIV!

Protiv uskraćivanja slobode govora borimo se - dodatnim uskraćivanjem slobode govora?
Protiv EDIT, DELETE & BAN borimo se - novim EDIT-om, DELET-om & BAN-om.

Naravno.
Klin se klinom izbija, nisi čuo?
Zar mi da budemo nežni na takav "đon postupak" ? Zašto bi bili?
Ko mene đonom - ja njega đonom...to mi je nekako ok?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:02 16.04.2011

Re: Nasiljem protiv nasilja

A jesu li meni izbrisani komentari na istom blogu? Ne samo to, jedna učesnica je pozvala autora da obriše komentare, moje i njene, je l' tako bilo?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:00 16.04.2011

Re: Nasiljem protiv nasilja

srdjazlopogledja
Izuzetno!Linch party - UVEK PROTIV!Protiv uskraćivanja slobode govora borimo se - dodatnim uskraćivanjem slobode govora?Protiv EDIT, DELETE & BAN borimo se - novim EDIT-om, DELET-om & BAN-om?

Srdjo, malo više smisla za humor. I malo više razmišljanja ko je ovde započeo pravi bloglinč tj. brisanje. Ovo moje je mala šala koja skreće pažnju na mnogo ozbiljnije stvari nego što je sam čin brisanja.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:25 16.04.2011

Re: Nasiljem protiv nasilja

KRALJMAJMUNA

Не знам колико је Радуловићу смешан овај блог, али знам да немам смисла за хумор. И шта сад?
angie01 angie01 16:33 16.04.2011

posle svega,:)))

se izvinuvame,

KM, zar ne bi bilo najsvrsishodnije i najblogougodnije i sve uz to, da si napisao blog o radu stecajnog upravnika Sasi Radulovicu-umesto ovog!?

(necu vise!)
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:58 16.04.2011

Re: posle svega,:)))

angie01
se izvinuvame,KM, zar ne bi bilo najsvrsishodnije i najblogougodnije i sve uz to, da si napisao blog o radu stecajnog upravnika Sasi Radulovicu-umesto ovog!?(necu vise!)

Bilo bi. Ali nemam dovoljno proverivih podataka. Nemam dokumenata. U KURIRU ima i tačnih i netačnih stvari, kao obično u novinama. Znam ljude koji su nastradali od njegove pameti, to su prevareni ljudi iz preduzeća u stečaju, prevareni vlasnici stanova.
Pa sam se, ipak, odlučio da indirektno pokažem kakav je to baja.

Na kraju, zaista sam očekivao da ljudi makar stanu na stranu onih kojima SR bezobrazno briše komentare, pokušavajući da odloži pojavljivanje neprijatnih podataka u medijima.
I očekivao sam malo više smisla za humor
buba_truba buba_truba 17:12 16.04.2011

Re: posle svega,:)))

angie01
KM, zar ne bi bilo najsvrsishodnije i najblogougodnije i sve uz to, da si napisao blog o radu stecajnog upravnika Sasi Radulovicu-umesto ovog!?

Opet se slažem sa angie... o bože, kuda ide ovaj svet?!

Čitam pažljivo ovaj blog i komentare i pomislim baš isto ovo, zašto ne otvori blog o stečajnom upravniku, Saši Raduloviću, mogla je i mariopan... koliko znam i ona ima mogućnost da piše blogove. Da ste tako uradili nikome ne bi zasmetalo, kao što ne smeta ni kada se na blogovima raspravlja o raznima koji su javne ličnosti.
Ovako, stvarno deluje pomalo bljutavo.
mikimedic mikimedic 17:26 16.04.2011

Re: posle svega,:)))

Bilo bi. Ali nemam dovoljno proverivih podataka


ja bih samo pozvao seceranca da se oglasi, jer cini mi se da je svojevremeno jedna njegova prepiska na temu stecaja (mnogo pre clanaka u kuriru) ekspresno nestala sa bloga, a on banovavan neko vreme.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:33 16.04.2011

Re: posle svega,:)))

buba_truba

angie01KM, zar ne bi bilo najsvrsishodnije i najblogougodnije i sve uz to, da si napisao blog o radu stecajnog upravnika Sasi Radulovicu-umesto ovog!?Opet se slažem sa angie... o bože, kuda ide ovaj svet?! Čitam pažljivo ovaj blog i komentare i pomislim baš isto ovo, zašto ne otvori blog o stečajnom upravniku, Saši Raduloviću, mogla je i mariopan... koliko znam i ona ima mogućnost da piše blogove. Da ste tako uradili nikome ne bi zasmetalo, kao što ne smeta ni kada se na blogovima raspravlja o raznima koji su javne ličnosti. Ovako, stvarno deluje pomalo bljutavo.

Bljutavo? Dodaj malo soli. Umeš ti to.
Već sam napisao, to je tema koja zahteva podatke. Stručnost. Tu je SR na moju žalost u ogromnoj prednosti. Ne bih živ ostao. Pojeo bi me, znam da je vrlo stručan i potkovan podacima.
Unfuckable Unfuckable 17:35 16.04.2011

Re: posle svega,:)))

gde si bre miki, nema te sto godina
mariopan mariopan 17:39 16.04.2011

Re: posle svega,:)))

buba_truba
angie01
KM, zar ne bi bilo najsvrsishodnije i najblogougodnije i sve uz to, da si napisao blog o radu stecajnog upravnika Sasi Radulovicu-umesto ovog!?

Opet se slažem sa angie... o bože, kuda ide ovaj svet?!

Čitam pažljivo ovaj blog i komentare i pomislim baš isto ovo, zašto ne otvori blog o stečajnom upravniku, Saši Raduloviću, mogla je i mariopan... koliko znam i ona ima mogućnost da piše blogove. Da ste tako uradili nikome ne bi zasmetalo, kao što ne smeta ni kada se na blogovima raspravlja o raznima koji su javne ličnosti.
Ovako, stvarno deluje pomalo bljutavo.

Svejedno je da li taj blog pišem ja ili neko drugi. Evo, piše drugi bloger i to mu dođe na isto?
O stečajnom upravniku ne pišem jer ne znam da li je to ovaj bloger ili nije - to pitanje je ostalo bez odgovora.
Rekla bih da mene nije banovao stečajni upravnik nego bloger? Zato ne pišem o njemu, nemam šta.
Pitanje je da li sam trebala da dobijem odgovor ili banovanje?
Saša nije bilo koji bloger, kao ja ili ti.

Njemu je blog služio kao tribina za iznošenje saveta za "naše dobro", stručnih saveta koje sam poštovala kao jako dobre ali koji su nekako neizvodljivi u našem društvu jer se davi u kriminalu, korupciji, nepotizmu...... i kako posle svega da verujem "stručnjaku" koji o tome neprekidno piše na blogu?
To sam htela da ga pitam...ali eto, nema šanse da dobijem odgovor.
Odgovor je "ćuti i ne talasaj" ?
Ne mirim se sa tim odgovorom.
mariopan mariopan 17:56 16.04.2011

Re: posle svega,:)))

mikimedic
Bilo bi. Ali nemam dovoljno proverivih podataka


ja bih samo pozvao seceranca da se oglasi, jer cini mi se da je svojevremeno jedna njegova prepiska na temu stecaja (mnogo pre clanaka u kuriru) ekspresno nestala sa bloga, a on banovavan neko vreme.

Banovanje u takvim slučajevima je poruka "ĆUTI i NE TALASAJ" da mogu mirno da se bavim svojim "poslom" ?
Pitanje je da li treba da ćutimo ili budemo nasilno ućutkavani, recimo banovanjem? Time se bavi ovaj blog. Nema druge namere.

mikimedic mikimedic 18:07 16.04.2011

Re: posle svega,:)))

gde si bre miki, nema te sto godina


tu sam, neka guzva ovih dana...
mikimedic mikimedic 18:08 16.04.2011

Re: posle svega,:)))

Banovanje u takvim slučajevima je poruka "ĆUTI i NE TALASAJ" da mogu mirno da se bavim svojim "poslom" ?
Pitanje je da li treba da ćutimo ili budemo nasilno ućutkavani, recimo banovanjem? Time se bavi ovaj blog. Nema druge namere.


upravo tako.
freehand freehand 18:38 16.04.2011

Re: posle svega,:)))

KM
Ne bih živ ostao. Pojeo bi me

Hoćeš da kažeš da S.R. nije samo (po Kuriru) lopov i prevarant, nego i da se druži sa Jeremićem?
I da navučeš Čedu opet da se uplatka?
niccolo niccolo 18:22 16.04.2011

Ako sam pravilno shvatio

primedba blogera je da akcenat Kraljevog teksta na pogrešnom mestu. Hajde da ga onda popravimo. Na ova dva pitanja bi meni bilo interesantno da čujem mišljenje kolega blogera:

Ne čini li se previše da jedna ista osoba bude stečajni upravnik u 14 firmi?
Da li je praksa da neki stečajni upravnici stalno dobijaju da vode stečajeve a neki sa liste još nijednom nisu dobili istu priliku ispravna ili pogrešna?

Plus bi me još zanimali odgovori i na ovo i slična pitanja (kad bih imao koga da pitam):
Kako se uopšte određuje kom stečajnom upravniku će se dodeliti da vodi neki stečaj, ko o tome odlučuje i na osnovu kojih kriterijuma?
mariopan mariopan 18:31 16.04.2011

Re: Ako sam pravilno shvatio

niccolo
primedba blogera je da akcenat Kraljevog teksta na pogrešnom mestu. Hajde da ga onda popravimo. Na ova dva pitanja bi meni bilo interesantno da čujem mišljenje kolega blogera:

Ne čini li se previše da jedna ista osoba bude stečajni upravnik u 14 firmi?
Da li je praksa da neki stečajni upravnici stalno dobijaju da vode stečajeve a neki sa liste još nijednom nisu dobili istu priliku ispravna ili pogrešna?

Plus bi me još zanimali odgovori i na ovo i slična pitanja (kad bih imao koga da pitam):
Kako se uopšte određuje kom stečajnom upravniku će se dodeliti da vodi neki stečaj, ko o tome odlučuje i na osnovu kojih kriterijuma?

Da si ovo pitao "tamo gde treba" popio bi ban još veći nego ja...i ja to pitanje postavljam sve vreme.
Da li treba bilo šta da pitamo ili da ćutimo i budemo ućutkivani?
Time se bavi ovaj blog.
antioksidant antioksidant 18:57 16.04.2011

bedno

svako ima pravo na bilo koji način da se zaštiti od kurirske dijareje
alselone alselone 19:04 16.04.2011

Re: bedno

Cak i ako Kurir laze za Sasu, siguran sam da u Srbiji postoji bar 10ak takvih likova.
milisav68 milisav68 19:22 16.04.2011

Re: bedno

antioksidant
svako ima pravo na bilo koji način da se zaštiti od kurirske dijareje

Pa bar on ima tu mogućnost da napiše blog i da demantuje ono što piše kurir.Ovako ispada da je kurir u pravu.
NNN NNN 19:24 16.04.2011

Re: bedno

antioksidant
svako ima pravo na bilo koji način da se zaštiti od kurirske dijareje
ti si veliki fan njegovih lekcija iz ... ekonomije(?)



mariopan mariopan 19:25 16.04.2011

Re: bedno

antioksidant
svako ima pravo na bilo koji način da se zaštiti od kurirske dijareje

Legitimno mišljenje. I Cecu su razvukli po kuriru...i mnoge druge..
Pošto svi znamo da kurir malo malo pa ima dijareju ...treba da ćutimo.

Imaš pravo. Šta mi znamo šta je tu istina, bolje da čekamo da to neko stručan utvrdi? Možda neki sud?

Evo i jedan naš bivši direktor je dobio 10 meseci zatvora što je ojadio firmu i bacio u stečaj a 1200 ljudi na ulicu...posle skoro 15 godina došli smo do pravde...malo li je?

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:26 16.04.2011

Re: bedno

antioksidant
svako ima pravo na bilo koji način da se zaštiti od kurirske dijareje

Dve-tri napomene.
Ima pravo da se zaštiti ako hoće i ako može da se zaštiti. Na bilo koji način?! Eto male razlike u pristupu koja je rodila moj tekst.
KURIR i bilo koji drugi list u Srbiji su slični kao pokvareno jaje jajetu.
I ne radi se o dijareji-radi se o zatvoru.
mariopan mariopan 19:31 16.04.2011

Re: bedno

alselone
Cak i ako Kurir laze za Sasu, siguran sam da u Srbiji postoji bar 10ak takvih likova.

Ja sam htela da mi Saša kaže da lažu. Verovala bih njemu a ne kuriru.
Stvarno.
Poštovala sam ga iako sam se sa njim raspravljala do besvesti pre svega zato što sam štitila neke slojeve naroda koji ne bi opstali ako bi odmah počelo da se primenjuje nešto od onoga što je predlagao.
antioksidant antioksidant 19:32 16.04.2011

Re: bedno

milisav68
antioksidant
svako ima pravo na bilo koji način da se zaštiti od kurirske dijareje

Pa bar on ima tu mogućnost da napiše blog i da demantuje ono što piše kurir.Ovako ispada da je kurir u pravu.

nije bitno da li je u pravu ili ne
niko ne zasluzuje da se tako razvlaci po tom toalet papiru
i si veliki fan njegovih lekcija iz ... ekonomije(?)

nije to tema

Na bilo koji način?!

na bilo koji
alselone alselone 19:36 16.04.2011

Re: bedno

mariopan
slojeve naroda koji ne bi opstali ako bi odmah počelo da se primenjuje nešto od onoga što je predlagao.


najbolje volem tipove sa preko 5k primanja (ne mislim sada na Sasu) koji su najvatreniji zastupnici darvinovskog liberalizma, brze tranzicije, ostrih rezova i slicnih fraza koji nisu nista drugo do eufemizmi za otimacinu.
niccolo niccolo 19:37 16.04.2011

Re: bedno

U pravu je antioksidant, ima čovek pravo da se brani. Kao što i mi imamo pravo da postavimo pitanje...
alselone alselone 19:40 16.04.2011

Re: bedno

niccolo
U pravu je antioksidant, ima čovek pravo da se brani. Kao što i mi imamo pravo da postavimo pitanje...

sta zna dete sta je 14 firmi, uzme i vodi.
mikimedic mikimedic 19:42 16.04.2011

Re: bedno

ti si veliki fan njegovih lekcija iz ... ekonomije(?)


ako cemo iskreno i ja sam fan njegovih stavova o msp, ali ne i kada je seceranca banovao jer ga je pitao sta je sa stecajem u secerani.
ecce-florian ecce-florian 19:42 16.04.2011

Re: Ako sam pravilno shvatio

Evo onoliko koliko sam saznao preko "sredstava informisanja"

Al mogu da krenem odole, od drugog pitanja?

Plus bi me još zanimali odgovori i na ovo i slična pitanja (kad bih imao koga da pitam):
Kako se uopšte određuje kom stečajnom upravniku će se dodeliti da vodi neki stečaj, ko o tome odlučuje i na osnovu kojih kriterijuma?


Paz
i moram da vodim računa i koja sredstva citiran pa da krenem od javnog servisa
Evo ti iz 2009. interesantatn prilog da se upoznaš s ljudima.
link

Iz navedenog je vidljivo da je licencirani stečajni upravnik Radulović uzeo učešće u procesu izrade novog Zakona o stečaju.Kako je i dalje prisutan u postupku izrade i predlaganja zakona odnosno amandmana to više možeš da se informišeš na blogu koji je još uvak aktivan
link gde licencirani stečajni upravnik predlaže izmene ZIP-a odnosno stavlja amandmane na Nacrt zakona o izvršenju i obezbeđenju putem bloga podpredsednici skupštine ,gospođi Čomić.

Kako mi nomotehnika nije baš specijalnost dalje se ne bih bavio ovim aspektom , ali moram da priznam da je tehnologija učinila čudo u demokratizaciji predlaganja, donošenja i izmene zakona. Sada to može da se čini i blogom. Podsetilo me na čuveni slogan iz doba Miloševića"Narod piše Ustav"

Ali , da ne skrećem s teme.

U klipu odgore gosti u studiju su i
Luka Andrićizvor ekapija ( da se dodvorim AO)
i
Dejan JokićBrkićev Tabloid da ne bude samo Kurir ( da me AO omrzne skroz)
e sad ide to tvoje pitanje ko određuje i kako
Pojma nemam al kod Dragaša na sajtu možeš naći još 2006. sledeće

Agencija je u slučaju "Froteksa", "Koštane", "Jugoeksporta", "Robnih kuća Beograd", kao i mnogih drugih društvenih firmi, preuzela ulogu stečajnog upravnika od svojih prethodnika koje je ranije imenovao Trgovinski sud, koji je do početka prošle godine, i donošenja novog zakona imao isključivu nadležnost za stečaj preduzeća. Formalno i sada ovaj sud vodi postupak, ali se u društvenim i državnim firmama, od početka 2005, Agencija postavlja za stečajnog upravnika. Svi postupci u kojima je do 3. februara 2005. unovčeno više od 50 odsto imovine nastavili su da se vode po ranijem zakonu. Agencija angažuje licencirane upravnike, izuzetak je oko deset odsto slučajeva jer su prvi postupci otvoreni februara 2005, a tek septembra date i prve licence.
Glas Javnosti 18.06.2006.


I samo za kraj da ne bude da je hajka Kurira iz 2011.
Evo šta u Biznisu 2008. izjavljuje Radulović

Stečajni upravnik preduzeća je Agencija za privatizaciju, koja je za svog poverenika imenovala Sašu Radulovića. On, međutim, nije želeo da nam pruži detaljnije informacije o tom preduzeću, ističući da za tako nešto nema ovlašćenje i uputio nas na Agenciju za privatizaciju. U toj instituciji kažu da je za upravljanje preduzećem u stečaju glavni trgovinski sud, stečajni sudija i stečajno veće, dodajući da je Agencija stečajni upravnik i da ona svog poverenika postavlja na čelo firme.
evo ti i za Biznis link

Inače one izjave oko stečaja

- Na prvom ročištu i stečajni sudija i stečajni upravnik su nam savetovali da je za nas najbolje da se otvori stečaj kako bismo ostvarili pravo da se naša imovina izluči, odnosno izuzme iz stečajne mase. Međutim, kad su utvrdili da “Delta legal” nema nikakvu imovinu, osim naših kvadrata, saopšteno nam je da ne možemo da izlučimo imovinu - priča jedna od oštećenih Mirjana M.

..... pokretanjem stečaja oni dovedeni u poziciju da mogu da imaju samo novčana potraživanja, što automatski znači da se opraštaju od svojih stanova i lokala i da im sada samo preostaje da se nadaju da će dobiti nešto novca od onog što su uplatili za stanove.

Saša Radulović, stečajni upravnik “Delta legala”, kaže da nije tačno da je kupcima savetovano da se otvori stečaj kako bi mogli da izluče svoju imovinu.

sve prema Blicu

nemaju nikakve veze s temom ali moguće je da se u nekom od ovih članaka krije i odgovor na tvoje prvo pitanje
mariopan mariopan 19:43 16.04.2011

Re: bedno

alselone
mariopan
slojeve naroda koji ne bi opstali ako bi odmah počelo da se primenjuje nešto od onoga što je predlagao.


najbolje volem tipove sa preko 5k primanja (ne mislim sada na Sasu) koji su najvatreniji zastupnici darvinovskog liberalizma, brze tranzicije, ostrih rezova i slicnih fraza koji nisu nista drugo do eufemizmi za otimacinu.


Ni na jedno pitanje "šta sa sirotinjom" nisam dobila odgovor.
Sada znam i zašto.
Koga briga za sirotinju, ona je za šišanje.
niccolo niccolo 19:49 16.04.2011

Re: bedno

ako cemo iskreno i ja sam fan njegovih stavova o msp



nemaju nikakve veze s temom ali moguće je da se u nekom od ovih članaka krije i odgovor na tvoje prvo pitanje

Svašta zanimljivo čovek nađe po novinama...
Goran Vučković Goran Vučković 19:59 16.04.2011

Re: bedno

najbolje volem tipove sa preko 5k primanja (ne mislim sada na Sasu) koji su najvatreniji zastupnici darvinovskog liberalizma, brze tranzicije, ostrih rezova i slicnih fraza koji nisu nista drugo do eufemizmi za otimacinu.

Saša je, prema onome što piše o poreskoj politici, bar po meni, socijaldemokrata. Progresivno oporezivanja plata, porezi na imovinu, besplatni udžbenici...

Već sam smetao NjKV u nekim prethodnim temama (Dušica iz Trauma Centra), pa ne htedoh da mu se kačim opet - ali evo ukratko, a uzdržavaću se od diskusije dalje:

Saša je poznat po čišćenju stvari koje nisu u vezi sa temom, čak i kad nisu lične prirode i u ovako nezgodnom trenutku za njega. Sećam se kako je Zokstera i Sonju K u svoje vreme čistio još na starom blogu.

Što se tiče kampanje u Kuriru, iskreno, mislim da se Saša zamerio nekome i sada dobija "tretman" u kome Kurir nateže činjenice koliko može, pa ih trpa onda u naslov. Nemam pojma koliko je logično da vodi 14 stečaja i koji su mu kvaliteti i "kvaliteti" zbog kojih je dobio toliko predmeta, ima ovde verovatno ljudi koji su bliži tematici - ali ne pada mi na pamet da ga zbog toga ovde nešto prozivam i progonim - računam da ima dovoljno problema i bez mene.

Njegov rad ovde cenim (ono za besplatne udžbenike je bio jedan od vrhunaca ovog mesta, uz Krugolinu i još par stvari) a njegova rigidnost u odnosu na komentatore mi je poznata i shvatam je kao njegovo pravo, bez obzira što verovatno nije dokaz nekih vrlina tipa tolerancije.

Ali svakako ono što on ovde propagira nije darvinistička tržišna ekonomija, nego odgovorna socijaldemokratija po kanadskom uzoru - i tu nemam puno da mu zamerim.
alselone alselone 20:10 16.04.2011

Re: bedno

Goran Vučković

Saša je, prema onome što piše o poreskoj politici, bar po meni, socijaldemokrata. Progresivno oporezivanja plata, porezi na imovinu, besplatni udžbenici...

Već sam smetao NjKV u nekim prethodnim temama (Dušica iz Trauma Centra), pa ne htedoh da mu se kačim opet - ali evo ukratko, a uzdržavaću se od diskusije dalje:

Saša je poznat po čišćenju stvari koje nisu u vezi sa temom, čak i kad nisu lične prirode i u ovako nezgodnom trenutku za njega. Sećam se kako je Zokstera i Sonju K u svoje vreme čistio još na starom blogu.

Što se tiče kampanje u Kuriru, iskreno, mislim da se Saša zamerio nekome i sada dobija "tretman" u kome Kurir nateže činjenice koliko može, pa ih trpa onda u naslov. Nemam pojma koliko je logično da vodi 14 stečaja i koji su mu kvaliteti i "kvaliteti" zbog kojih je dobio toliko predmeta, ima ovde verovatno ljudi koji su bliži tematici - ali ne pada mi na pamet da ga zbog toga ovde nešto prozivam i progonim - računam da ima dovoljno problema i bez mene.

Njegov rad ovde cenim (ono za besplatne udžbenike je bio jedan od vrhunaca ovog mesta, uz Krugolinu i još par stvari) a njegova rigidnost u odnosu na komentatore mi je poznata i shvatam je kao njegovo pravo, bez obzira što verovatno nije dokaz nekih vrlina tipa tolerancije.

Ali svakako ono što on ovde propagira nije darvinistička tržišna ekonomija, nego odgovorna socijaldemokratija po kanadskom uzoru - i tu nemam puno da mu zamerim.


Vucko, ne bih da smaram, ali ako si meni odgovorio mislim da si zanemario ono sto sam napisao u zagradi. Da nisi koristio prasu bez nadzora.
Goran Vučković Goran Vučković 20:36 16.04.2011

Re: bedno

Vucko, ne bih da smaram, ali ako si meni odgovorio mislim da si zanemario ono sto sam napisao u zagradi. Da nisi koristio prasu bez nadzora.

Video sam zagradu i znam da si se o(za)gradio - računaj da si samo nabacio loptu
milisav68 milisav68 21:08 16.04.2011

Re: bedno

antioksidant

nije bitno da li je u pravu ili ne
niko ne zasluzuje da se tako razvlaci po tom toalet papiru

U principu se slažem, pa tako ne bi ni obratio pažnju šta piše kurir, da nisam dobijao bahate odgovore na blogu, a o pitanjima o kojima se piše (ne konkretno o S.R. već o njegovim predlozima i kako se to može zloupotrebiti).
E, onda postaje bitno ko je u pravu.


antioksidant antioksidant 21:52 16.04.2011

Re: bedno

niccolo
U pravu je antioksidant, ima čovek pravo da se brani. Kao što i mi imamo pravo da postavimo pitanje...


o raduloviću neču jer nije tu
o njegovim "temama" ne mogu jer me uvek briše
vi nastavite da postavljate pitanja (ti si i postavio suštinsko pitanje - kako se "biraju" stečajni upravnici - ali odgovor na to pitanje nećeš naći u kuriru)

@ vučko - ovo oko socijaldemokratije - čista francuska sobarica, neodrživa nevinost
Goran Vučković Goran Vučković 22:05 16.04.2011

Re: bedno

@ vučko - ovo oko socijaldemokratije - čista francuska sobarica, neodrživa nevinost

Ne kapiram? Može i na pp ako je previše off topic.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:14 16.04.2011

Re: bedno

antioksidant
vi nastavite da postavljate pitanja (ti si i postavio suštinsko pitanje - kako se "biraju" stečajni upravnici - ali odgovor na to pitanje nećeš naći u kuriru)


Zna AO, ali to pitanje ne da nećeš naći u Kuriru, već ni tamo gde bi trebalo da se odgovor nalazi.
ecce-florian ecce-florian 22:24 16.04.2011

Re: bedno

o raduloviću neču jer nije tu

a de je?Što se ne javi?
vi nastavite da postavljate pitanja

evo ti prvo:
Prema proceni stečajnog upravnika, za građevinske radove neophodno je još 16 miliona evra. Tome treba dodati i sedam miliona evra, dvadeset godina akumuliranog, duga Stankoma (ugovorom prenet na Delta legal) prema Direkciji za gradsko građevinsko zemljište, kao i obaveze prema Poreskoj upravi od oko milion evra.
Ovaj put izvor Danas

Nači ne 3+1 već 7+1 meleona.

Koja je ovo igra?

Al' ga rejzuje, na 16 meleona osnove 8 !

Ko je ustvari poslodavac gdina Radulovića?
ecce-florian ecce-florian 22:38 16.04.2011

Re: bedno

Goran Vučković
@ vučko - ovo oko socijaldemokratije - čista francuska sobarica, neodrživa nevinost

Ne kapiram? Može i na pp ako je previše off topic.

Kako ne kapiraš.
Socijal od SPS a demokratija od DS
A ti si sam rekao da je Saša bio promoter

Saša je, prema onome što piše o poreskoj politici, bar po meni, socijaldemokrata. Progresivno oporezivanja plata, porezi na imovinu, besplatni udžbenici...

Jedino se s tobom ne slažem u potpunosti po pitanju da je koalicija sps i ds socijaldemokratija, već smatram da je plutokratija ( vladavina bogatih pomoću kapitala).A kapital je ratni i privatizacioni zar ne?

BEOGRAD - Predsednik Srbije Boris Tadić izjavio je danas da je Srbiji potrebno jedinstvo o strateškim ciljevima i pravcima razvoja u narednih deset godina i izrazio uverenje da će Demokratska stranka (DS) i Socijalistička partija Srbije (SPS) biti saveznici u tom periodu.

Kurir
Jel' i ovo netačno?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:51 17.04.2011

Re: bedno

VUCKO Ali svakako ono što on ovde propagira nije darvinistička tržišna ekonomija, nego odgovorna socijaldemokratija po kanadskom uzoru - i tu nemam puno da mu zamerim.

Samo ti meni "smetaj".
Ja nisam znao tu Sašinu istoriju i ljubav prema čišćenju.
Kakve stavove ima Saša u vezi sa ekonomijom? Hm, hm. Možda i nije bitno.
Ovde je tema njegovo svinjsko ponašanje (još gore ako je to pokazivao i ranije). Ponašanje na blogu može da ukaže onima koji ne poznaju baju, kako se on ponaša i u realnom životu (baja ne razdvaja život na blogu i život u "životu".
E, pa sam ja pokušao da napišem tekst o tom segmentu prepametne gromade, a onda se kao što se već dešava u životu, stvar otrgla uz pomoć KURIRA, blogera branilaca dela SR i branitelja tolerancije.
Ja verujem da je većina blogera shvatila poentu, shvatila da je ovo priča o moralu, a ne o pravu koje munikonasvetunemožeoduzet da briše pitanja koja kao nisu u vezi sa temom. Shvatila da moja bedna parafraza njegovog prethodnog naslova (Jedan predlog za likvidnost) ne zaslužuje ni jedan komentar a kamoli čitave serije komentara sa naslovom "Linč&likvidacija".
Ali, ja i dalje učim iako imam 120 godina.
NNN NNN 19:22 16.04.2011

..

Kuriru ne verujem ni kad objavi sportske rezultate od sinoć!
A ovaj o kome pišu se isto zove* kao i ovaj bloger.
Ako je ista osoba u pitanju, onda nisam ni imao pojma da na blogu imamo tako veliko mudo.

Kao što SR ima pravo da piše šta 'oće (i briše i banuje) (i da van bloga radi sve ono što mu vlas' dozvoljava - ako je to on i ako ima istine u kuriru),
isto tako i KM ima pravo da napiše tekst kakav hoće.

U svakom slučaju hvala KM (i Mariopan) što su nam ukazali kakvu zmiju gajimo u nedrima (eventualno), a baš sam hteo da se malo edukujem na blogu kod SR

* Ima jedna mala devojčica čijim roditeljima je trebalo u kuću da dođe izvesni Jaza, ali pošto Jaza ne voli da ga tako zovu, roditelji su joj izričito zabranili da ga tako oslovljava. I tako sede svi na ručku, a ona se vrpolji, pa nikako ne može da izdrži, pa mu se obrati:
"kod nas u selu ima jedan isti ti, a zovu ga Jaza!
mariopan mariopan 19:26 16.04.2011

Re: ..

"kod nas u selu ima jedan isti ti, a zovu ga Jaza!

zilikaka zilikaka 22:36 16.04.2011

Re: ..

Kao što SR ima pravo da piše šta 'oće (i briše i banuje) (i da van bloga radi sve ono što mu vlas' dozvoljava - ako je to on i ako ima istine u kuriru),
isto tako i KM ima pravo da napiše tekst kakav hoće.

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:45 16.04.2011

I jedna pohvala

Imam još jednu pohvalu za Sašu.
U svom poslednjem blogu "Jedan predlog za likvidnost" čiji sam naslov parafrazirao, on nije obrisao sve moje komentare. Hvalu mu, gde bio i gde ne bio.
alselone alselone 19:47 16.04.2011

Re: I jedna pohvala

KRALJMAJMUNA
gde bi i gde ne bio.


po modernom ovo se kaze "radili bi ono štobi Vam i mi preporučili"
freehand freehand 19:56 16.04.2011

Re: I jedna pohvala

po modernom ovo se kaze "radili bi ono štobi Vam i mi preporučili"

Ali bez oružija, molim!
nn1000 nn1000 20:30 16.04.2011

Re: I jedna pohvala

verovatno je u vili sa bazenom koja je napravljena od naseg novca,steta sto niste bili na skupstini 1000 ostecenih pa da vidite svojim ocima praktican rad doticnog gospodina.
tyson tyson 20:31 16.04.2011

Re: I jedna pohvala

verovatno je u vili sa bazenom koja je napravljena od naseh novac,

Čija vila, čiji novac?

steta sto niste bili na skupstini 1000 ostecenih pa da vidite svojim ocima praktican rad doticnog gospodina.

Kog gospodina?



nn1000 nn1000 20:35 16.04.2011

Re: I jedna pohvala

vila alesandra lukica ,a gospodin je radulovic
mariopan mariopan 20:58 16.04.2011

Re: I jedna pohvala

nn1000
verovatno je u vili sa bazenom koja je napravljena od naseg novca,steta sto niste bili na skupstini 1000 ostecenih pa da vidite svojim ocima praktican rad doticnog gospodina.

Čitala sam neke od komentara oštećenih. Strašno.
Vas čeka borba sa vetrenjačama jer onaj ko je sve to omogućio su u krajnjoj liniji - državne institucije.
Sa njima još niko nije uspeo da se izbori...ali ne dajte se.
Pozdrav
tyson tyson 20:33 16.04.2011

Udri bandu!






mariopan mariopan 12:01 17.04.2011

Re: cekajte evo i mene


ocu moju prvoboracku penziju

Pa imaš je, vidiš da te nismo zaboravili
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 08:05 17.04.2011

Javno izvinjenje

Ne, nije to što mislite.
S obzirom da su opcije na dnu svakog komentar vrlo blizu, moglo se desiti da sam umesto davanja preporuke nekog blogera banovao, cinkario moderaciji, ili obrisao komentar. Nemam pojma da li su opcije u dva koraka (Da li ste sigurni da hoćete?)
Ako se desilo nešto tako grozno neka to ide na dušu dizajnerima. Izvinjenje svima.

Banuj korisnika / Obriši / Preporuči / Preporuka: 5 / Obavesti moderatora / Link / Replika: 14 / Citiraj / Odgovori

margos margos 08:59 17.04.2011

Re: Javno izvinjenje

Nisi mogao ni da obrišeš ni da banuješ u brzini - jedino su preporuke i 'obavesti moderatora' mogle biti greškom zamenjene radnje.
Nemaš brige.

Pa kad sam već 'otvorila prozorče' - da kažem i o temi:
Naslov me je štrecnuo, al kad sam skapirala da je čovek 'likvidator' odahnula sam, nije greh na tvoju dušu, već opis Radulovićevog posla.
Njegove tekstove ne čitam već dugo (dve godine) jer sam ga doživljavala kao klinca (napaljenog i nagrađenog za svoje pisanje po blogu) koji na žive rane pokušava da zalepi hanzaplast i, kao, nema... gotovo, rešeno. Iznenadih se sad kad sam shvatila da je ozbiljan čovek i ozbiljno radi. Kad bih verovala u sudstvo ove zemlje, možda bi mi pomoglo da shvatim i koliko časno radi.
zilikaka zilikaka 11:11 17.04.2011

Re: Javno izvinjenje

Javno izvinjenje
Ne, nije to što mislite.

Ja ne mislim ništa. Em nisam navikla, em nemam pojma o čemu se radi.
El može malo sa ilustracijama i sricanjem?
zilikaka zilikaka 11:14 17.04.2011

Re: Javno izvinjenje

Njegove tekstove ne čitam već dugo (dve godine) jer sam ga doživljavala kao klinca (napaljenog i nagrađenog za svoje pisanje po blogu) koji na žive rane pokušava da zalepi hanzaplast i, kao, nema... gotovo, rešeno. Iznenadih se sad kad sam shvatila da je ozbiljan čovek i ozbiljno radi. Kad bih verovala u sudstvo ove zemlje, možda bi mi pomoglo da shvatim i koliko časno radi.

Ja bre ovde samo stavljam citate i lupam preporuke.
Šta vam je?
margos margos 12:12 17.04.2011

Re: Javno izvinjenje

Šta vam je?

...bila prasa.
mariopan mariopan 12:20 17.04.2011

Re: Javno izvinjenje

margos

Drago mi je da si ovo bar pročitala.. tvoj osećaj za pošteno-nepošteno mi znači

Mnogi ovaj blog preskaču jer im je grozno da se "cinkari" kolega bloger..neko koga uvažavamo i sa kim diskutujemo tako dugo.
Meni je pravi šok bio kada sam pročitala one tekstove..otišla na kiosk da kupim cigarete i vidim veliki naslov...i sve mislim nije to TAJ Saša..neće biti?

Pa dokle da ćutimo? Da ćutimo zato što nam je to kolega bloger?
Da li je to moralno?
Da li bi ćutanje bilo moralnije od ovog našeg zajedničkog protesta protiv banovanja kao načina da se nekome zapuše usta?
Da ne talasamo? Da sutra prekosutra sa njim na njegovom blogu mlatimo praznu slamu a sve vreme mislimo ko je taj čovek i koliko možemo da mu verujemo - a da mu to niko ne KAŽE ? Kome u račun idu njegovi "saveti"?
Koliko je tek to licemerno?
Da ćutimo?
Ja nisam mogla.

zilikaka zilikaka 12:26 17.04.2011

Re: Javno izvinjenje

otišla na kiosk da kupim cigarete

Dakle, ti pušiš?!
mariopan mariopan 12:35 17.04.2011

Re: Javno izvinjenje

zilikaka
otišla na kiosk da kupim cigarete

Dakle, ti pušiš?!

Ne pitaj, to mi je 'rana

Joj izvinjavam se , odoh da pomažem da kačim slike, imamo izložbu pa da radim i ja nešto a ne da se izvlačim..čujemo se večeraske.
pozzzz
margos margos 12:36 17.04.2011

Re: Javno izvinjenje

Moj je utisak da si posebno pogođena time što si mu ukazala posebno poverenje kao mladom, stručnom čoveku, poklonila pažnju, vreme i energiju diskutujući, pišući - a sve misleći da je milo jagnje, a on prevejani vuk.

Mogu da mudrujem kol'ko god i da budem srećna što nisam na tvom mestu, ali osećaj mi je poznat, dakako.

Nek ti je za nauk, eto, dokazao ti je da ne postoji besplatan ručak - i ovu lekciju si morala da platiš. Ako mene pitaš, vredelo je.



zilikaka zilikaka 12:49 17.04.2011

Re: Javno izvinjenje

otišla na kiosk da kupim cigarete

Dakle, ti pušiš?!

Ne pitaj, to mi je 'rana

A jel sad bar vidiš koliko je pušenje štetno!
maksa83 maksa83 13:49 17.04.2011

Re: Javno izvinjenje

Moj je utisak da si posebno pogođena time što si mu ukazala posebno poverenje kao mladom, stručnom čoveku, poklonila pažnju, vreme i energiju diskutujući, pišući - a sve misleći da je milo jagnje, a on prevejani vuk.

E baš to Margita, ja mislio - gastarbajter povratnik iz Silikonske Doline željan da plasira ovde kapital stečen u .com bumu, kad ono yet another drpač koji je došao da se omasti, i to sa kakvom ekipom.

Nemam ni najmanji problem sa denunciranjem blogera Saše Radulovića, on je aktivan činilac tragedije ove države, i nemam pojma što bi smo sad držali ruke u džepovima i zviždukali odvajajući njegovo blogodelo od autora i njegovog "profesionalnog" (ha!) života, i kao e-nećemo-blogolinč-nije-lepo-qrac-palac. Da je došao ovde da piše o Renoaru ili visokim tehnologijama ili votevr, pa kao ajde (mada iskreno, i tad bih ga pitao 'izvini, ovaj, pusti to, nego aj' malo da pričamo sad o ovome').


Kako ono kažu: "ako nekome pobijete roditelje, silujete ženu i zapalite kuću sa decom unutra, pa ako onda u jednom trenutku posle dođete kod tog čoveka npr. na večeru, ne možete biti apsolutno sigurni da se nećete dotaći i te teme".

Ili da citiram još jednom moju profesorku fizike Bilju iz VIII Bgd. kada neko pravi haos na času pa ga ona izvede na tablu i zalepi mu keca pomoću nekog zadatka iz (kako ih je zvala) Kozačkih Zbirki - "Miki, što se gnjuraš kad ti dupe viri?"

mariopan mariopan 15:54 17.04.2011

Re: Javno izvinjenje


Nek ti je za nauk, eto, dokazao ti je da ne postoji besplatan ručak - i ovu lekciju si morala da platiš. Ako mene pitaš, vredelo je.

Vredelo, jakako
mariopan mariopan 15:56 17.04.2011

Re: Javno izvinjenje

zilikaka
otišla na kiosk da kupim cigarete

Dakle, ti pušiš?!

Ne pitaj, to mi je 'rana

A jel sad bar vidiš koliko je pušenje štetno!

Naučila lekciju
AlexDunja AlexDunja 16:45 17.04.2011

Re: Javno izvinjenje

Nemam ni najmanji problem sa denunciranjem blogera Saše Radulovića, on je aktivan činilac tragedije ove države, i nemam pojma što bi smo sad držali ruke u džepovima i zviždukali odvajajući njegovo blogodelo od autora i njegovog "profesionalnog" (ha!) života, i kao e-nećemo-blogolinč-nije-lepo-qrac-palac. Da je došao ovde da piše o Renoaru ili visokim tehnologijama ili votevr, pa kao ajde (mada iskreno, i tad bih ga pitao 'izvini, ovaj, pusti to, nego aj' malo da pričamo sad o ovome').


samo zato što ne znamo ko denuncira.
a znamo koga denunciraju.

blog nije mesto za to,
jer je neko otkriven, a neko skriven.
ako je stvarno aktivan činilac tragedije ove države,
imaš sve medijske kuće, eno šećeranac
pominje da skuplja dokaze za sud, to je ok,

a da provlačite blogera kroz rende
zato što je banovao nekoga,
i zaboga obrisao komentar,
pa izneti prljavštinu iz kurira kao argument...

i još sve to u ime morala i visokog karaktera...

znaš i onu narodnu, ko o čemu, ima ko će o poštenju.

uostalom, otkud znaš da k.m. nije
neko ko samo želi da preuzme radulovićeve poslove,
ali je bio pametan i piše pod nikom?

cult cult 16:57 17.04.2011

Re: Javno izvinjenje

a da provlačite blogera kroz rende
zato što je banovao nekoga,
i zaboga obrisao komentar,
pa izneti prljavštinu iz kurira kao argument...


to je taj iritirajuc deo.
ti si kriminalac ali cemo da cutimo o tome dok ne budes banovao mariopan.
e, a onda cemo da ti rknemo "dokumentaciju" o kojoj cutimo vec neko vreme
i da pozovemo blogere da te bojkutuju
pa ti brisi komentare i banuj sledeci put.

Ne kapiram sto nisi, jor hajnes, pokrenuo tu temu ranije, nevezano za mariopan i nevezano za banovanja, prosto kao zabrinuti gradjanin...to bi mi bilo nekako cisto i legitimno...ovo ovde je drugo nesto sasvim.
mariopan mariopan 17:15 17.04.2011

Re: Javno izvinjenje

to je taj iritirajuc deo.
ti si kriminalac ali cemo da cutimo o tome dok ne budes banovao mariopan.

Šećeranac nije ćutao - on je ućutkan isto kao ja - banovan.

KRALJMAJMUNA temu nije pokrenuo jer za nju nije ni čuo ( nije znao za taj tekst u kuriru) dok mu se ja nisam požalila i rekla zašto me je Saša banovao. Ban za jedno pitanje da li je on čovek o kome pišu.?

Smetnula sam sa uma da nam je KRALJ čovek koji beskompromisno brani svoje podanike od nepravde i koji će da traži izvinjenje dok ga ne dobije. Primera za to imate na blogu i od ranije. Hvala Kralju

Zato znam da K.M. sigurno nije čovek koji bi hteo da preuzme Sašine poslove...ali kada sam čitala kurirov tekst prvo mi je palo na pamet baš to..da neko hoće Sašu da izgura iz nekih, tako unosnih poslova i da je ta hajka sa nekim ciljem pokrenuta. Obično se time bave takve novine. Što ne menja suštinu onoga o čemu pišu. Nije zato postao nevin u mojim očima. Podžapali se oko deobe "kolača" a sve preko naše grbače i da mi ga zato bude žao?

To sam očekivala da će mi Saša objasniti, makar na pp. Posle : Marš tamo i kušuj..koje sam dobila umesto odgovora..nastavim da čitam sve što se o tome može naći na netu. A ima svašta.

Onda sam pažljivije čitala komentare ljudi koji su oštećeni, savete koje im je, kako oni kažu, davao i Saša i sudija..kako su tek posle toga sve izgubili...pa čekajte, to nije Kurir, to su neki ljudi..kako piše u drugim novinama oštećenih ima oko 5000 ...hej..pet hiljada ljudi? I to samo u tom jednom stečaju oko stanova?

A onda čitam i šta kažu ljudi iz Šećerane...pa čekaj majkoviću....to onda nije nameštaljka za dnevnopolitičku upotrebu?

Ipak mi se čini ovo:

Vlast koja je sve to znala i u svemu učesvovala od početka, nekoga mora da žrtvuje u "borbi protiv kriminala i korupcije" jer im se smeše izvbori...i padaju sitne ribe da bi one velike ostale sakrivene..i to je urađeno na mig negoga iz vlasti - ne pre.

Ne mogu da ga žalim zbog toga.
Ko sa đavolom tikve sadi o glavu mu se lupaju.
cult cult 17:21 17.04.2011

Re: Javno izvinjenje

ma, razumes ti mene odlicno...pomesali ste babe i zabe.
upropastili sasvim legitimnu temu.
tako ozbiljne stvari ne mogu da pocnu sa "banovana mariopan, upomoc"

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana