Biz| Energetika| Na današnji dan| Politika| Reč i slika

Ode titlerka u Sibir

Obren Markov RSS / 24.03.2011. u 14:30

Očekujem čistku po Radio-televiziji Vojvodine posle ovog.

I to bržu i efikasniju nego kad je onomad Sloba preko srbijanskog DB-a i carinika Bracike pravio diferencijaciju autonomaša.

Ako se ovo dogodilo namerno, u pitanju je ona vrsta pojedinačne lične hrabrosti koja nije viđena još od tihog otpora dolasku gore navedenog Slobe na vlast. I, bez obzira na uzaludnost, tako nešto ne može a da nema moju simpatiju.

A iskreno: ne verujem da se ovakve stvari slučajno dešavaju.

Ima još nešto: ko će sada postaviti granicu u reakciji prema odgovornima, između obične zaštite profesionalnosti na javnom servisu od ponašanja zemlje Sorabije kao da je ona snishodljiva, ili čak tiho, nevidljivo, okupirana država ?



Komentari (179)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ivana23 ivana23 14:46 24.03.2011

***

Da nije to slucajno neka montaza?




Preko > Vojvodjanski dnevnik < i necega sto je pisalo u nastavku neko je nalepio ovo sto vidimo na klipu koji si ti okacio!?

Mozda se varam.
Obren Markov Obren Markov 14:50 24.03.2011

Re: ***javascript:;

Da nije to slucajno neka montaza?


Definitivnio nije. Evo snimka koji je lošiji, ali prikazuje snimljen televizor, a ne sliku sa televizora - tu montaže nema.



Osim toga, ja živim u NS. Ovde se već po šoru priča da je krenula čistka. Pardon, "utvrđivanje odgovornosti".
zoja444 zoja444 15:07 24.03.2011

Re: ***

ivana23
Da nije to slucajno neka montaza?


nije montaza.
to je bio dnevnik u 5.
na kraju se voditeljka izvinila zbog "grube greske" ili kako je vec bilo formulisano.
wukadin wukadin 15:10 24.03.2011

Re: ***javascript:;

Ovde se već po šoru priča da je krenula čistka. Pardon, "utvrđivanje odgovornosti".


А шта се прича, хоће ли Жене у црном да направе живи зид испред зграде телевизије?
ivana23 ivana23 15:17 24.03.2011

Re: ***

zoja444
nije montaza.to je bio dnevnik u 5.na kraju se voditeljka izvinila zbog "grube greske" ili kako je vec bilo formulisano.


OK, meni malo bilo cudno.

Hvala oboma na razjasnjenju...
asparagus asparagus 15:34 24.03.2011

Re: ***javascript:;

Ovde se već po šoru priča da je krenula čistka. Pardon, "utvrđivanje odgovornosti".


Odlicno.
Odgovornost je temelj organizacije drustva, posebno kad govorimo o sferama koje trose novac iz budzeta, kao sto su javni medijski servisi.
Kad bi taj princip odgovornosti bio malo zastupljeniji i cesce primenjivaniji, gde bi nam kraj bio.
loader loader 19:01 24.03.2011

Re: ***javascript:;



U politici i ekonomiji sasvim je neadekvatan izraz prijatelj, odnosno neprijatelj.

Tu baza nije prijateljstvo, već interes.

Sve drugo je dekor, koji taj interes treba da pretvori u utisak da je sve spontano i "duševno".


Obren Markov Obren Markov 21:51 24.03.2011

Re: ***javascript:;

А шта се прича, хоће ли Жене у црном да направе живи зид испред зграде телевизије

Jok, dolaze oni što zidaju oko svetionika slobode Gadafija
sentinel26 sentinel26 22:26 24.03.2011

Re: ***javascript:;

Obren Markov
Osim toga, ja živim u NS. Ovde se već po šoru priča da je krenula čistka. Pardon, "utvrđivanje odgovornosti".


Pošto živite u NS,
dajte i saopštenje Blaža Popovića, direktora RTV u kojem piše da je jedno lice već otpušteno i nekoliko suspendovano.

princi princi 22:51 24.03.2011

Re: ***javascript:;

dajte i saopštenje Blaža Popovića, direktora RTV

Ех, ти Србијанци...
Obren Markov Obren Markov 23:07 24.03.2011

Re: ***javascript:;

Pošto živite u NS,
dajte i saopštenje Blaža Popovića, direktora RTV u kojem piše da je jedno lice već otpušteno i nekoliko suspendovano.


Ovde je vest o tome, a integralni tekst saopštenja Blaža Popovića nemam. Malopre sam proverio sajt RT Vojvodine, nema ga ni tamo. Tako da, ako ga vi imate, osećajte se slobodnim da ga ovde negde postavite...
die hard die hard 00:35 25.03.2011

Re: ***javascript:;

А шта се прича, хоће ли Жене у црном да направе живи зид испред зграде телевизије?


A je l tebi dobro, nesto cimas nogicama?
wukadin wukadin 08:24 25.03.2011

Re: ***javascript:;

Tu baza nije prijateljstvo, već interes.


Jel' nacionalni?
wukadin wukadin 08:27 25.03.2011

Re: ***javascript:;

die hard
А шта се прича, хоће ли Жене у црном да направе живи зид испред зграде телевизије? A je l tebi dobro, nesto cimas nogicama?


Naravno, uživam u fanti.
Posebno kad vidim broj preporuka i da bar dva pacijenta nisu odolela da se upecaju
Inače nije loše, bio Veliki Brat, al' ne onaj s televizije.
A vi kako 'te?!

wukadin wukadin 08:29 25.03.2011

Re: ***javascript:;

sentinel26

Obren MarkovOsim toga, ja živim u NS. Ovde se već po šoru priča da je krenula čistka. Pardon, "utvrđivanje odgovornosti".Pošto živite u NS, dajte i saopštenje Blaža Popovića, direktora RTV u kojem piše da je jedno lice već otpušteno i nekoliko suspendovano.


Preporučio! Al' ne zbog Śetija.
I složio se s merama & aktivnostima
fantomatsicna fantomatsicna 02:01 26.03.2011

Re: ***javascript:;

U politici i ekonomiji sasvim je neadekvatan izraz prijatelj, odnosno neprijatelj

Nažalost ne samo u te dve oblasti Mr Loader, my friend
alselone alselone 14:51 24.03.2011

Da nije mozda srpski DB?

srbijanskog DB


Mislim, ono, jeste da je osnovna skola problematika a da je ovo u trendu u odredjenim, da kazem, krugovima, al' ipak deluje ili neobrazovano ili pezorativno, je l' tako?
Obren Markov Obren Markov 14:56 24.03.2011

Re: Da nije mozda srpski DB?

Mislim, ono, jeste da je osnovna skola problematika a da je ovo u trendu u odredjenim, da kazem, krugovima, al' ipak deluje ili neobrazovano ili pezorativno, je l' tako?


1987-89. to je bio srbijanski DB. Ili užesrpski, ko više voli.
veronika_kojen veronika_kojen 15:02 24.03.2011

Re: Da nije mozda srpski DB?

Onda je danas srpska BIA.
princi princi 20:56 24.03.2011

Re: Da nije mozda srpski DB?

1987-89. to je bio srbijanski DB. Ili užesrpski, ko više voli.

Ма, напиши геџовански, шта се ту стидиш и фемкаш.
Obren Markov Obren Markov 07:47 25.03.2011

Re: Da nije mozda srpski DB?

srpska BIA


Promena pola prošla skoro neprimetno
wukadin wukadin 14:52 24.03.2011

Кад је пала Слађана

... и не само Слађана телесно, него и цео њен одбор.
Јутрос читам Теофил текст и донекле је у праву. Сви се окомише на Слађу, и нешто мање на Далибора, "само зато" што нису били у стању да запамте простопроширену реченицу. А они још и немају државни посао, бар тамо нису били у својству некога кога народ плаћа. То не важи за јавни сервис севера Србије.
Није питање чистке, већ да ли ће кукати како им то раде "русофили"
А после тога да се већ једном истребе муве са овог балканског јавног сервиса

wukadin wukadin 15:08 24.03.2011

Је ли Обрене...

Тек сад прочитам цео твој блог, обично реагујем већ на прву реченицу.
Занима ме јеси ли ти писао оне коментаре вести на Б92 кад је била вест да ће Руси можда да купе Телеком. По сећању: Апелујем на Америку, Немачку и Ватикан да подрже одвајање Војводине од Србије, они у Београду ако хоће нека уводе руски као службени језик. У потпису Воша...

Лично мислим да храброст нема смисла ако није повезана с ризиком. Односно то није храброст. Мој омиљени пример - није више никаква храброст гејпарадирати у Берлину, али јесте негде другде. Омогућимо титлерки да буде храбра - у Сибир!

п.с. Наравно, драго ми је што ни Руси, а ни нико други на крају неће купити Телеком
Obren Markov Obren Markov 20:59 24.03.2011

Re: Је ли Обрене...

Занима ме јеси ли ти писао оне коментаре вести на Б92 кад је била вест да ће Руси можда да купе Телеком.

Ne.
nikodiva nikodiva 15:21 24.03.2011

Gradjanska hrabrost

Odlican primer gradjanske hrabrosti... Vec danima pratim opstesrpsku histeriju oko dolaska Putina, i pitam se, sta je problem sa nama, jos nista nismo ukapirali posle svih ovih godina? Drago mi je da je jedini konkretni primer gradjanske hrabrosti dosao iz Vojvodine. Nadam se da ce ih ubuduce biti mnogo, mnogo vise, vreme je.

I da, srbijanska BIA, razumem potpuno sta zelis da kazes...
asparagus asparagus 15:36 24.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

Nemoj molim te, gradjasnka hrabrost, otpor, nije nego...
Da se ovo desilo za vreme posete npr. Hilari, isti oni koji sada ovo proglasavaju aktom ne-znam-ti-ni-ja-kakve gradjasnke neposlusnosti, pozivali bi na kazne i sklon-sam-da-verujem hapsenja.
nikodiva nikodiva 16:17 24.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

A otkud ti taj zakljucak? Pre bi doticni dobio pohvalu, unapredjenje, i pocasnu clansku kartu patriotskih udruzenja. A ovde ce, moguce, biti i kazni i otpustanja. Demokratija kao u onom vicu, gde Rus dokazuje Amerikancu koliko je SSSR demokratski jer i tamo, kao i u USA, mogu slobodno psovati americkog predsednika.
asparagus asparagus 20:47 24.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

Pa ne znam jeste li primetili, ali ovom zemljom vec par godina ne upravljaju "desnicari". "Evropejci" su na vlasti, u medijima, u policiji itd.


Sad meni je zao sto to nije ispalo onako kao sto ste Vi zeleli i sto nam ne cvetaju ruze, vec umiremo od gladi; pa pokusavate to da opravdate nekakvim konspiracijama o tome da ovu zemlju i dalje vode "patriote" iz senke, ali to jednostavno nije tako.

A u Evropi, kojoj jelte stremimo, ovakve "greske", namerne ili nenamerne (sa ili bez tzv. politicke pozadine) se kaznjavaju otkazima. Svidjalo se to Vama ili ne.
gedza.73 gedza.73 21:31 24.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

Drago mi je da je jedini konkretni primer gradjanske hrabrosti dosao iz Vojvodine

srbijanska BIA, razumem potpuno sta zelis da kazes...

Sva sreća pa po toj biJi i u tom Beogradu, pa i u toj vladi rade samo Srbijanci i gedžovani, a gradjanska hrabrost i junoštvo dolaze odnekud drugde.
Doduše, ima par ovde izdajnika i kolabricionista, u stvari normalnih ljudi koji razmišljaju svojom glavom i dolaze iz Vojvodine.

Bio je jednom jedan bloger koji je napisao da mi u stvari patimo što nas austrougari nisu pokorili.
Da li i to spada u primer gradjanske hrabrosti znajući kako su prošli srbi po mačvi?
Bili Piton Bili Piton 21:59 24.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

asparagus

Da se ovo desilo za vreme posete npr. Hilari, isti oni koji sada ovo proglasavaju aktom ne-znam-ti-ni-ja-kakve gradjasnke neposlusnosti, pozivali bi na kazne i sklon-sam-da-verujem hapsenja.



Uuuuuu al smo tight-arsed svi odjednom....

Ne bi, bio bi dobar vic, kao i ovo što je, uostalom.

A pošto je Klintonka daleko lakši target za sprdačinu generalno, ovo je bolji vic. To je jedina razlika.
tsunade tsunade 22:37 24.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

Da se ovo desilo za vreme posete npr. Hilari, isti oni koji sada ovo proglasavaju aktom ne-znam-ti-ni-ja-kakve gradjasnke neposlusnosti, pozivali bi na kazne i sklon-sam-da-verujem hapsenja.


ti to ne znas. al potvrdjeno je da ovi koji su protiv putina IMAJU neku gradjansku hrabrost.

asparagus asparagus 23:09 24.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

Moji heroji.
Davie Davie 23:19 24.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

I da, srbijanska BIA, razumem potpuno sta zelis da kazes...

Zanima me jel' i visoki sluzbenici BIA-e koji su crnogorskijeh korena a rodjeni su po Kuli i Vrbasu spadaju u te Srbijance? Mozda su to i oni koji imaju cisto srbijansko prezime Mesaros ili Rajkov...

I jedno pitanje za nesrbijance severno od Dunava, koliko generacija treba da se u jednoj porodici obrne da bi se postalo nesrbijancem? Kod Hromog Dabe je to bilo vec u prvoj generaciji...
Obren Markov Obren Markov 23:33 24.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

pitanje za nesrbijance severno od Dunava

Služba koja je za Miloševićev i SANU račun obarala vojvođansku autonomiju krajem devedesetih ne može da se nazove srpskom, jer je radila u korist samo jednog dela Srbije - onog kojeg, po kolokvijalnom govoru, naseljavaju Srbijanci.

koliko generacija treba da se u jednoj porodici obrne da bi se postalo nesrbijancem

Zavisi kako se pokažeš. Otprilike, isto onoliko koliko je potrebno da se južno od Save i Dunava zaboravi ko je prečanin.
nikodiva nikodiva 06:35 25.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

Sluzba radi samo za sebe i svoje, a ima ih poreklom svakakvih. Ne rade oni nikad u korist Srbije, to su mnogo puta dokazali.

A sto se porekla tice, to nikako nije bitno, manite se "poetike krvi i tla", dosta nam je zla nanela. Svi su u Vojvodinu dosli sa neke strane. Radi se o stanju svesti - Vojvodina se tu, nema ljutnje, razlikuje od ostatka Srbije, medju ostalim i zbog toga sto nas ima sa svih strana.

I juce me je bilo strasno sramota gledajuci kako vascela Srbija dozivljava kolektivni orgazam pred Putinom. Jedino sto me je malo razveselilo i dalo nadu je upravo "incident" na RTV. Vive la résistance!

Obren Markov Obren Markov 07:24 25.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

Vive la résistance!


Živeo.
wukadin wukadin 08:34 25.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

Bio je jednom jedan bloger koji je napisao da mi u stvari patimo što nas austrougari nisu pokorili.
Da li i to spada u primer gradjanske hrabrosti znajući kako su prošli srbi po mačvi?


Evroatlanske integracije onda. Zapravo više mitteleuropa, al' što reče Panonski Smrad - princip je isti, sve su ostalo nijanse
Ipak, previše je to sirovo, tad još nisu bili milosrdni anđeli...

gedza.73 gedza.73 12:41 25.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

nikodiva
Svi su u Vojvodinu dosli sa neke strane. Radi se o stanju svesti - Vojvodina se tu, nema ljutnje, razlikuje od ostatka Srbije, medju ostalim i zbog toga sto nas ima sa svih strana.

Dao sam ti preporuku za prvi deo komentara.

Ovaj deo je nalik 'mi Srbi imamo najbokju hranu, mi žitom hranimo pola Evrope, mi najgostoljubiviji' i slične naj.
Niti se Vojvodina izdvaja od ostatka Srbije, niti se, generalno, ostatak SDrbije izdvaja od sveta.
Poštovanje i postojanje zakona je nešto drugo. Ali svuda imaš lopove, neradnike, dobre, poštene.

Tolerantna sredina gde žive puno naroda a izrazito demokratskoproeuropska stranka oće da protera dođoše van. Ne da te dodjoše integriše nego da ih protera van.
Samo su im falile crne košulje i drvene batine.
Ništa Srbijanci divljaci, ništa što ih ima sa svih strana, ništa viši nivo svesti.

Samo oni koji nisu kao mi VAN.
nikodiva nikodiva 12:46 25.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

Sto se slike tice, sram te bilo da koristis ove jadne ljude u ovom kontekstu!

wukadin wukadin 12:57 25.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

pa pokusavate to da opravdate nekakvim konspiracijama o tome da ovu zemlju i dalje vode "patriote" iz senke


Tako u korijenima ur-fašističke psihologije leži opsesija zavjerom, po mogućnosti međunarodnom. Pristaše se moraju osjećati opkoljenim. Najlakši način rješavanja problema zavjere jeste poziv na ksenofobiju. No, zavjera također mora dolaziti i iznutra: Jevreji su uglavnom najbolja meta, jer donose tu prednost da su istovremeno i vani i unutra.
Umberto Eko, Ur fašizam


Dakle, i ovde postoji međunarodni faktor, pošto svo zlo za Srbiju, videli smo, dolazi od Rusije
Oni koji su iznutra i napolje (divne li podudarnosti) su u slučaju "Voše" baš ti "dođoši". Nije slučajno što im, baš kao i Jevrejima nekada tepaju "Azijati", istina čuje se i ono jednostavnije "Turci".
Kad se sve to sabere uopšte me ne čude fajerke sa prišivenim 88 (pogledajte koje 8. slovo u abecedi, pa od čega bi bila ta skraćenica) kod mladih Čankovih pristaša.
Obren Markov Obren Markov 15:22 25.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

Kad se sve to sabere uopšte me ne čude fajerke sa prišivenim 88 (pogledajte koje 8. slovo u abecedi, pa od čega bi bila ta skraćenica) kod mladih Čankovih pristaša

Joj Wukadine, strahovito, ali baš strahovito lupetaš. El ti informacije dobijaš od omladine DSSa iz Novog Sada, majke ti ?!?
Ajd molim sve da se ova rasprava ne nastavlja. Poslednje što želim ovde je šutkaa DSS-LSV na temu "uuu, mačkojebac, uuu, hromi daba".
Ovde je cilj da kažemo kako je Putin apsolutista i kako Srbija ne treba da se oslanja na Rusiju niti da bude pod njenim kišobranom. Za one koji nisu zadovoljni time, žao mi je, ali postoje i blogovi koji zastupaju drugačiju ideju, pa i čitavi sajtovi; recimo, sajt NSPM, tamo preovlađuju takvi stavovi...
wukadin wukadin 15:26 25.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

Ovde je cilj da kažemo kako je Putin apsolutista i kako Srbija ne treba da se oslanja na Rusiju niti da bude pod njenim kišobranom.


Не слажем се са твојим циљевима.

ali postoje i blogovi koji zastupaju drugačiju ideju, pa i čitavi sajtovi; recimo, sajt NSPM


Хвала на реклами.
antioksidant antioksidant 15:39 25.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

Хвала на реклами.

vukadine, ti si produkt kome ne treba reklama
seoske lude su same sebi najbolje oglašavanje
uživaj i hvala na svim salvama smeha koje izazivaš širom srbije
Obren Markov Obren Markov 15:46 25.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

mi u stvari patimo što nas austrougari nisu pokorili


Evo kako izgleda sa ove druge strane (Bečej, Vojvodina, zid srednje škole, 24. mart 2011.)

gedza.73 gedza.73 16:34 25.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

Ovo je zid

Opasno dobar grafit. Budala je bilo i biće svugde.
I sa Putinom nije loša fora.
Nezgodno je što elternativa tim budalama koristi slične, ili istovetne argumente samo što jedno ime, jednu ideju, jednu zemlju zamene drugom.

Da se vrnemo na Putina. Mi ovde, kao, bistrimo, visoku politiku misleći da smo pupak sveta. Gledajući kako se drugo ponašaju prema nama više ličimo na nešto drugo.
Padanje na Putina ili lutka Obamu je slično. Kao što je pozer jedan il8i drugi tako je pozer i Tadić.
Jedino što ova dvojica imaju ogromnu batinu uz sebe pa mogu da se kurče.
I što su jedni upotrebili batinu da nas dobrano izmlate. Ne računajući što su nam uranijumom zagadili zemlju (ovo prepisujem iz jedne emisije koja se davala u EU).

Ja sam se sinoć oduševio gledajući zvezdano nebo. U njivi, mir i tišina.
A iznad milion zvezda i zvezdica. Prelepo. Zabole i njih, a i mene, i za druga Putina i za mister Obamu.
Milan Novković Milan Novković 17:28 25.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

seoske lude su same sebi najbolje oglašavanje

Ako mene pitaš (a ne pitaš nego se ja guram, znam, sorry :) na svaku seosku ludu imamo bar nekoliko desetina gradskih majmuna, koji se onda samo kriju iza raznih jeftinih maski i plaštova, nepotrebno i beskorisno blaziranog; iza toga sve trulo, impotentne ideje, jalove i kontrproduktivne diskusije, nepotrebne provokacija, plitko palamuđenje o prošlosti, humanities i manirima, svađa kao smisao življenja

Ne znam za Vukadina pošto poslednjih godinu-dve nemam mnogo vremena za blog, ali radoznalosti radi odoh i prosledih mu link na profilu i, pogađaš, čovek je rođeni Beograđanin, 6-ta beogradska, FON!

Pa ti vidi

Znam ja seoskih luda, naravno, ja sam sa sela, ali one ti često dođu više kao "jester" na engleskom. Mrzi me sad da "šamaram" Googla, ali koga intresuje videće da nekad davno ta reč i nije toliko značila "luda", nego su, počevši polako od dvora, počeli da je prepevavaju u "dvorska luda" upravo zato što ih je većina na dvoru bila beskorisna, krvopijice, neke skoro bezazlene iako nisu ništa radili pa su tako samo trošili resurse i talasali, na opštiju štetu, tamo gde talasanje nije bilo potrebo. Pa im je trebala "luda" da se iza nje sakriju.

Jester je bio pametniji od većine

Da popričaš sad s prosečnim seljakom on bi ti, kroz, opet, prosečno ređe zube i ređe metafore i stilske figure rekao prostu istinu "skinite nam monopoliste s grbače i svi ćemo bolje živeti".

A ti obrati pažnju na impotentno palamuđenje hordi gradskih blogera :)

Ovi silni smajlies su tu pošto ja, očigledno je, obožavam i grad i gradsku buku, obožavam Sombor, Beograd i London (u njima živeo i odrastao) nego se samo ovde upuštam u "konstruktivnu" diskusiju
antioksidant antioksidant 19:09 25.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

Ne znam za Vukadina pošto poslednjih godinu-dve nemam mnogo vremena za blog, ali radoznalosti radi odoh i prosledih mu link na profilu i, pogađaš, čovek je rođeni Beograđanin, 6-ta beogradska, FON!

ooo milane, polako
selo je ovaj nas blog
prvo sam napisao "dvorska luda" pa promenio pre objavljivanja jer bi to podrazumevalo da luda zabavalja gospodara dvora prvenstveno a ovde smo svi isti
ako ti je lakse citati to kao "gradski majmun" isto je. poenta je u zabavljanju okoline...
nadam se da ti je bilo dovoljno konstruktivno (ili bar dovoljno jasno da ne dobijem jos jedan frontalni napad zbog pogresnog citanja)

(a i vukadin misli da je pametniji od vecine zato je i tako zabavan)

i trol - da li si zatvorio konkurs za alternativu "seljackom"... probao sam da dam konstruktivan predlog, ocekivao sam da ti je bitno bar da proglasis pobednika

edit: bez i jednog smajlija. mrzim blazirane osmehe
Obren Markov Obren Markov 19:43 25.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

Не слажем се са твојим циљевима.


To mi je jasno od početka. Nego, velim, nije loše pojasniti svima.
Milan Novković Milan Novković 19:44 25.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

selo je ovaj nas blog

Možda bio nekad, sad je grad (ne lepim ja ovo kad sam ljut)
prvo sam napisao "dvorska luda" pa promenio pre objavljivanja jer bi to podrazumevalo da luda zabavalja gospodara dvora prvenstveno a ovde smo svi isti
ako ti je lakse citati to kao "gradski majmun" isto je. poenta je u zabavljanju okoline...

Ovo jeste dvor (i sam sam tu, ne poričem)

Meni jeste lakše, ali to je, ipak, stvar ukusa. I sam sam deo grada sad, ne uzbuđuj se, ovo je samo plitko, sentimentalno "trzanje".

Evo zašto mi je "grad" lakši: Finije reči (u proseku koji ja maliciozno obaram), mekša gramatika, paperjasta semantika (sa povetarcem i u kosi i u semantici), a svi mi i dalje gladni (komentara, ne hrane
ili bar dovoljno jasno da ne dobijem jos jedan frontalni napad zbog pogresnog citanja

Oooo sad tebi, ovo je odbrana "sela i seljaka", ne napad na tebe (ako ti je lakse - ja iza leđa parlam svašta što mi na blogu ponekad zasmeta: i ovaj "seljak-subsystem", viceve o Muji i Hasi, korišćenje ženskih polnih organa u psovkama, rusofiliju, rusofobiju, zapadofilije i fobije, patriotizme razne itd)
da li si zatvorio konkurs za alternativu "seljackom"

Nisam, nešto vas nema kandidata, a i kod tebe se ne zna da li ti je naglašeniji "strani" akcenat među seljacima ili među geeks (tebi ću dati HBR knjige - imam ih na tone u Bgd i samo kupe prašinu tamo, a cool su (iako ti to možda već sve znaš))
bez i jednog smajlija

Dobro, sad se ljutiš, valjda će te brzo proći (mene prođe za čas
antioksidant antioksidant 20:05 25.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

ovo je odbrana "sela i seljaka"

niko ih nije ni napao. "seoska luda" jeste pezorativno ali zbog lude ne zbog sela. da sam napisao "pajac" imalo bi isto znacenej ali sam se ovog izraza prvo setio (povucen "dvorskom ludom" sto sam vec i rekao)
kad sam rekao "ovo (blog) je selo" zovi ga i trg ako hoces (ali nema izraza "luda sa trga" ili grad (ali se ni "gradska luda" ne koristi previse) - odnosi se na mesto okupljanja - nasa mala zajednica.
neka bude - lokalna
(mada ga nema - pa da prekinemo o nejmu - deluje mi da ga ogovaram iza ledja sto mi nije bila namera)
ovo oko monopola ne razumem - ima ovde samozvanih ekonomista koliko hoces pa ce se verovatno mnogi i sloziti
znam da su knjige cool, ali ne bi ih zeleo ako ne smatras da sam ih zasluzio (bilo predlogom bilo trudom)
i ne, ne ljutim se - zabolelo me - nisam ocekivao sa te strane a bilo je direktno i precizno
Milan Novković Milan Novković 21:12 25.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

niko ih nije ni napao

Evo kako je meni "trgla pena" (ako ne mariš sad od mene "seosku" metaforu, šale radi) i nema veze s tobom ili selom kao takvim:

(pre toga disklaimer - pošto nemam vremena (nisam imao, sad se odjednom pojavilo) jurio sam kroz komentare, bez čitanja, Vukadina nisam ni pročitao pa ga ne ogovaram iza leđa. Ne zbog toga što ga ne čitam nego zato što uglavnom zastajukem kod dugogodišnjih blogera sa kojim sam razmenjivao komentare (priprosto pravilo za rad u teškim uslovima, znam)

Meni, u stvari, smetaju podele bilo koje vrste za koje mi se čini da imaju i neko destruktivno punjenje (a ko neka paranoična baba sve više vidim destruktivno punjenje svuda oko nas (ovo baba, umesto deda, je namerno sad, iako je krenulo instiktivno, samo da još jednom pokažem da ne mislim da sam ja operisan od sitnica koje mi privlače pažnju kod drugih).

Vidim da ti se svidela ona ilustracija na FB-u pa je evo, pomalo provokativno, i ovde, za one što još nisu kupili FB ulaznice:



Ovaj gladni čovek je iz grada (ovo stvarno više nema veze s tvojim komentarom, ja sam sad zajahao neki svoj thread i prsti rade sami do daljnjega).

A na selu su gladni svega i svačega, naravno, informacija, kulture, nadgradnje uopšte, novca, naravno.

Tamo heroja ima puno, većina su heroji koje su toliko sistematski izudarali da su pali na kolena.

Nemoj da te zbuni ona tipična onomad matra druge Srbije da je meni ovde lepo, topao dom, pa sam došao da se samozadovoljavam nekim praznim pričama o jedninstvu. Ima istine u svoj njihovoj kritica, ali ja tamo znam mnogo ljudi koji su mi dragi i žao mi je što pate. Iskreno mi je žao i onih koje ne poznajem nego ih zamišljam, ili zastanem pri nekoj sitnoj vesti.

Od tog destruktivnog punjenja ja sam ga video svuda u podelama, i dalje ga gledam (ne računam ono što dolazi od loših ljudi, nego dobrih): od viceva po nacionalnoj osnovi, Zvezde-Partizana, Beograda-Ostatka Srbije, Vojvodine-Ostatka Srbije, Sela-Grada (da), Prve-Druge Srbije (katastrofalno), Ove-One partije, Istorije-Budućnosti, Istoka-Zapada, Liberalnog-Konzervativnog, OvoHteoDaKaže-OnoHteoDaKaže, Žena-Muškaraca...itd.

Sve hleb i igre za ogromnu većinu (jedino što je hleb virtuelni, ne pravi).

I ta prljava magla što je pala na svet koji mi je drag mi je tužna priča (ma kako se ne ljutio, smeškao i ti smešci stvarno bili donekle blazirani) - ja zastanem i odreagujem pre nego što sam i razmislio šta si rekao, odreagujem na kombinaciju reči, ne tvoje značenje.

Znači - sorry, zaboravi, moja krivica.

A da je ta magla ljudima samo to što jeste, dosadna magla, da se slože oko zajedničkih i stvarnih interesa, bolje bi prošli. Mogli bi oni da vuku mnoge konce ove korumpirane bande koja ih je pokrala i osiromašila, umesto obrnuto.

Lepi mi slobodno etiketu patološkog slučaja ako bisliš da u banalnim i benignim kombinacijama reči vidim opasnost, ali ja ne vidim kako će kvrckanje i široko razvlačenje usta u neverici nas što imamo novca za kompjuter i za Internet pomoći ovima što nemaju ni za hranu.

Eto ga na kanti za đubre - građanin Prve Srbije - može da bude najbolji čovek na svetu, ali on nema za hranu, pastu za zube, žilet, sapun i knjigu - "seljačina", bez knjige i bez slobode kretanja i nije mogao nešto "finiji" da ispadne.

Malo mi je šteta da tamo "svane" tek kad ne pukne film, nego pukne očaj tim ljudima što nemaju da jedu.

Samo da udahnem - i samo koristim sad ovo mesto oko tvog komentara za druge ciljeve, ti si stvarno cool bloger, zato i zastajkujem kod tvojih komentara i kad nemam vremena.

I dalje mislim da sam u pravu u sledećem: nervi su tamo ionako pred pucanjem zbog teškog života. Napiši blog o toma da je plava boja najlepša i posle petog komentara ćeš se posvađati sa prvim blogerom o tome šta je stvarno lepše.

Čemu sećkanje bilo kojih niti, i onih najbeznačajnijih, među ljudima koji bi saznali, kad bi seli za šank, da u stvari dele iste značajne vrednosti.

Čemu tolika farsa i energija na blogu oko beznačajnih stvari? (ovo je sad pitanje, ne statement, inače ne bih dizao ovoliku dreku oko proste i beznačajne stilske figure
antioksidant antioksidant 21:29 25.03.2011

Re: Gradjanska hrabrost

ja tamo znam mnogo ljudi koji su mi dragi i žao mi je što pate. Iskreno mi je žao i onih koje ne poznajem nego ih zamišljam, ili zastanem pri nekoj sitnoj vesti.

ti si dobar čovek
baš
za sliku sam ti na fb rekao - boli
sad kažem - opominje
nemam "prigodan" komentar na nju

ovo oko podela... ostaću ti dužan... ali probaću da ti odgovorim... kasnije
sad samo ovo - postoje ovakve
nervi su tamo ionako pred pucanjem zbog teškog života. Napiši blog o toma da je plava boja najlepša i posle petog komentara ćeš se posvađati sa prvim blogerom o tome šta je stvarno lepše.

ali ima i onih koje spadaju u one na koje si rekao da ne raćunaš (u ovom komentaru)... a ta "podela" na dobre i loše je subjektivna... još nisam sreo nekog ko veruje da je loš... ni majkl džekson to nije verovao
razmisliću pa ću se potruditi da budem precizniji a...
energije uvek ima tamo gde ti je stalo

draft.dodger draft.dodger 15:33 24.03.2011

"Crveno-belo roblje"

Tek da se ne zaboravi, ovaj BISER DUPELIZAČKE LIRIKE...



Stariji brate, poljubi majku našu i kaži joj, kaži, da smo je dostojni, i da se borimo i da ćemo se boriti, i da je volimo.
antioksidant antioksidant 16:13 24.03.2011

Re: "Crveno-belo roblje"

poljubi majku našu

miru?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:29 24.03.2011

Re: "Crveno-belo roblje"


Rejlem Rejlem 16:31 24.03.2011

Re: "Crveno-belo roblje"

antioksidant
miru?

blogov_kolac blogov_kolac 16:48 24.03.2011

Re: "Crveno-belo roblje"

draft.dodger
Tek da se ne zaboravi, ovaj BISER DUPELIZAČKE LIRIKE...



Stariji brate, poljubi majku našu i kaži joj, kaži, da smo je dostojni, i da se borimo i da ćemo se boriti, i da je volimo.
Pre ce biti bi-ser, iako je pokusaj sricanja pravog i autenticnog uvlakackog otacastveno-gromopucateljnog bisera ocigledan. Koncentracija krvi junacke i vazelina u poruci je taman kako treba, ali prevelika uzbudjenost narodnog pesnika, kao i nepotrebno mesanje votke i sljivovice ocito sve upropastise.

Inace, za one koji to ne znaju, ono dole nije nikakav google prevod ili nesto slicno, vec sasvim verodostojan prevod teksta sa ruskog orginala. Drugim recima i u ruskom originalu ova poruka je jednako banalna i podseca na necije pateticno (a histericno) buncanje.
darkool darkool 16:58 24.03.2011

Re: "Crveno-belo roblje"

draft.dodger
Tek da se ne zaboravi, ovaj BISER DUPELIZAČKE LIRIKE...



Stariji brate, poljubi majku našu i kaži joj, kaži, da smo je dostojni, i da se borimo i da ćemo se boriti, i da je volimo.


kakvi idioti, da malo imaju pojma o mitologiji znali bi da rusi srbe smatrju stricevima (tj. bracom njihovog oca), jes' da se tako i ne ponasaju. ovol'ko se odavno nisam nasemejao necijoj gluposti i neznanju.

e zvezdo kakve idiJote imas za navijace
antioksidant antioksidant 17:23 24.03.2011

Re: "Crveno-belo roblje"

e zvezdo kakve idiJote imas za navijace

sad generalizujes
onako, idiotski
(ljubi te stric tako pametnog)
darkool darkool 17:38 24.03.2011

Re: "Crveno-belo roblje"

sad generalizujes
onako, idiotski
(ljubi te stric tako pametnog)


ja mislio na one koji su ovo napisali

p.s.
recimo i da navijam (bolje receno navijao sam kad sam bio klinac) za zvezdu
pedja1008 pedja1008 17:51 24.03.2011

Re: "Crveno-belo roblje"

antioksidant
e zvezdo kakve idiJote imas za navijace

sad generalizujes
onako, idiotski
(ljubi te stric tako pametnog)


Ma to je samo deo navijaca, cetnici i narkodileri...
darkool darkool 18:04 24.03.2011

trol, al' ne mogu da odolim

narkodileri


postoje jer je neko (obicno vlast) naredio (sa kojim pravom) da ljudi ne smeju da se drogiraju (iako covek to radi od kad je sveta i veka)
wukadin wukadin 18:17 24.03.2011

Re: "Crveno-belo roblje"

Борис Тадић: Добар дан господине Путин.
Владимир Путин: Бежи мали, журим на Маракану!
antioksidant antioksidant 19:59 24.03.2011

Re: "Crveno-belo roblje"

darkool


ja mislio na one koji su ovo napisali

p.s.
recimo i da navijam (bolje receno navijao sam kad sam bio klinac) za zvezdu

ok izvini
stao si mi na muku
Ma to je samo deo navijaca, cetnici i narkodileri...
koliko puta si ti video stadion? pa makar i na tv-u?

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:24 24.03.2011

Re: "Crveno-belo roblje"

Rejlem
antioksidant
miru?





Mene jako interesuje da li je bilo reči, na tom sastančenju, o izručenju Babajule i Malog od Gajbice našem pravosudnom sistemu, šta god da se pod tim podrazumevalo. Ili su oni suviše "investirani" da bi se naš No. 1 usudio da nešto prisere Vladimiroviču. A o Kalašnjikovu i Grobaru i njihovim navodnim stranačkim vezama sa ruskim službenim podzemljem?

Bili Piton Bili Piton 21:25 24.03.2011

Re: "Crveno-belo roblje"

antioksidant
poljubi majku našu

miru?


Mal se nisam zadavio
Obren Markov Obren Markov 21:27 24.03.2011

Re: "Crveno-belo roblje"

miru?


E momci
nije ovde slobodno psovati
princi princi 21:32 24.03.2011

Re: "Crveno-belo roblje"

Koncentracija krvi junacke i vazelina u poruci je taman kako treba, ali prevelika uzbudjenost narodnog pesnika, kao i nepotrebno mesanje votke i sljivovice ocito sve upropastise.

Не бих ја тек тако занемаривао ни лозу. Oво највише личи на наум неког "нас-и-Руса-500-милиона" ђетића. Звезда је ту само колатерална штета.
sentinel26 sentinel26 22:00 24.03.2011

Re: "Crveno-belo roblje"

srdjan.pajic
Mene jako interesuje da li je bilo reči, na tom sastančenju, o izručenju Babajule i Malog od Gajbice našem pravosudnom sistemu, šta god da se pod tim podrazumevalo. Ili su oni suviše "investirani" da bi se naš No. 1 usudio da nešto prisere Vladimiroviču. A o Kalašnjikovu i Grobaru i njihovim navodnim stranačkim vezama sa ruskim službenim podzemljem?


O njima (i još nekima ) nije bilo zbora (genereal Lebedev je u "penziji" ) ali jesu razjašnjenjene realne (minimalne ) šanse za "transfer" nove grupice od ovamo na onamo i cijeni koštanja toga transfera.

Pravosudni sistem Srbije i ne potražuje dotične osobe (kao ni Bogija ), a u Rusiji kao i u Evropi znaju šta je prava a šta lažna po-"tražnja".

Kalašnjikov i Grobar su držani na distanci od Vladimiroviča, a on odlično zna da bi oni obojica poljubili i njegove cipele i ono uvlakačko mjesto, pa ne mora da brine.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:39 24.03.2011

Re: "Crveno-belo roblje"

sentinel26

Kalašnjikov i Grobar su držani na distanci od Vladimiroviča, a on odlično zna da bi oni obojica poljubili i njegove cipele i ono uvlakačko mjesto, pa ne mora da brine.


Nemoguće! Nije se sreo sa ovom dvojicom naših najnaprednih Nazadnjaka??!? Možda su bili preobučeni u sobarice ili služavke koje su mu mazale kavijar na kajmak? Au, pa to je skandal ako nisu, šta će sad da kažu svom biračkom telu, za koga će celo proleće i leto da mrznu guzice na stiroporu?! Kosovo odavno ode, Putin neće da se vidi sa njima ni na puš pauzi, No.1 se baš uzrujao oko njihovi zahteva za izbore, ostaje im izgleda jedino da sačekaju Šešeljugu da se vrati sa službenog puta i da im kaže šta sad da rade.


tsunade tsunade 22:40 24.03.2011

Re: "Crveno-belo roblje"

Stariji brate, poljubi majku našu i kaži joj, kaži, da smo je dostojni, i da se borimo i da ćemo se boriti, i da je volimo.


dobro. idem sad da povratim.
cult cult 09:12 25.03.2011

Re: "Crveno-belo roblje"

tsunade
Stariji brate, poljubi majku našu i kaži joj, kaži, da smo je dostojni, i da se borimo i da ćemo se boriti, i da je volimo.


dobro. idem sad da povratim.


jaksa scekic jaksa scekic 18:43 24.03.2011

Novinarski amaterizam

RTV Vojvodina

A. Ovo je ocigledno namerno, ali u lancu direktne odgovornosti su:

1. Kajronista
2. Mixer
3. Urednik TVD

Oni sede u reziji dok ide TVD, i svako je imao priliku da uvidi, jer je potpis uvek na monitoru koji se zove predkontrola pre nego sto ode u etar.

Indirektno za kaznjavanje i smenjivanje:

Glodur INF programa, jer je nesposoban da organizuje redakciju, urednik unutrasnje, koji je tog dana trebalo da bude na polsu do kraja TVD jer mu je to bio glavni dogadjaj dana.

NOTA: ja sam bio tamo 6 meseci (za vreme vladavine tkz Kosovskog zastitnog korpusa-kad su RTV Vojvodinom drzmali ljudi iz TV pristine, pa je bilo dana kad je bilo na njihovom programu vise popova i Kosova od Vojvodine), ali jednostavno nisam uspeo jer su me minirali svi- od takozvanih experata BBC (koji su mislili da im oduzimam debelo placenu tezgu od OEBS-a) do lezilebovica (sem nekih meni jos dragih ljudi i Dine Vranjesevic, koju su takodje najurili).
Pokrajinska vlast nije u to vreme davala pet para za tu TV, njih interesuje RTS i da se tamo vide.
Jesam konkurisao za Generalnog direktora, ali nisam prosao, receno mi je da je tad bio takav odnos politickih snaga, da je morao taj i taj.Ja nisam imao ni jednu partiju iza sebe.
Nema frke.
Medjutim, (jedino uvazavam grozne uslove) sve ostalo je ostalo po starom, a moji zbirovi mi kazu da je jos gore, nego kad sam ja bio.
Moj savet- francuski recept.
Zatvoriti, sve najuriti, stati na vrata i polako zaposljavati . Ovako kako je danas, ta TV, koja moze da bude secer TV, je bezperspektivna

RTS

Je imao katastrofalan prenos doceka Putina, i za to treba smeniti-kazniti reportera, reditelja i Glodura INF programa.

1. Prva greska poslati reportera, koji misli da je vazniji od dogadjaja.
2. Prvo ukljucenje, nacrta se on, kolona iza njega , prica neke nebuloze, onda ISETA IZ KADRA (potpuno neprofesionalno)i od strane njega i od strane reditelja.
3. Prvi susret Putin-Tadic
Neiskusni reporet naziva taj suster tet a tet susret (koliko Srba zna sta taj izraz znaci), i onda kad Putin i Tadic sede, pocnu da razgovaraju i daju neke vrste prvi izjava.
U tom trenutku - REPORTER pocne da prica u OFF-u, preko i niko ziv ne cuje sta Putin i Tadic pricaju, a ovo je bilo najvaljeno kao Tadic-Putin prve izjave.
Umesto Izjava dobili smo reportera koji ponavlja recenice koje je izgovarao dok nije POBEGAO iz kadra prilikom prvog javljanja.
Greska i reditelja koji nije naredio toncu da mu iskljuci mikrofon.

TVB 92

Nisam gledao, ali kazu mi da su imali takve tehnicke brljotine u direktnom prenosu , te samo ruski prevod i tako nesto.


ELEM: Zakljucak

Brzo, kratko i jasno

Katastrofa, ali nista se nece promeniti, nastavice svi da teraju po starom.

Mislim da Bloger Krkar moze jos da doda, jer je on veca cepidlaka od mene





antioksidant antioksidant 19:57 24.03.2011

Re: Novinarski amaterizam

TVB 92

Nisam gledao, ali kazu mi da su imali takve tehnicke brljotine u direktnom prenosu , te samo ruski prevod i tako nesto.

bila i nuklearna bomba
manja istina ali ipak bomba
blogov_kolac blogov_kolac 20:05 24.03.2011

Re: Novinarski amaterizam

Pa dobro bre g. Jaksa Scekic... u dubini duse svi mi smo osecali/znali da iza svega ovoga stoji obican dilentatizam i amaterizam (istina epskih razmera), ali niste morali bas ovako brzo da nam iz prve ruke i pouzdanih izvora prekinete sanjarenje o NN duhovitom buntovniku slobodnog duha koji je na efektan nacin i novim istorijskim NE Rusima uspeo da se naruga svemu sto smo juce mogli da se nagledamo iz celodnevnog rijaliti spektakla "Drug Tito u nasem malom gradu" gde je npr pravi predsednik nase drzave sa zadovoljstvom igrao ulogu lokalnog predsednika opstine koji je prvi primio velikog gosta. Mada mozda je i bolje sto to nije bio nekakav novi Ivan Novkovic (jel' se tako bese zvao onaj sa TV Leskovca?) vec samo nesrecan/nespretan slucaj, jer je efekat postignut (slucajno, ali savrseno), dok nam zbog cistki nece biti zao (nesposobni ljudi, a i nije to nekakva seoska televizija nego cele Vojvodine). Dakle i jare i pare tamo gde smo ih najmanje ocekivali.

Evo je inace b92 vest o svemu ovome: Otkaz na RTV zbog greške o Putinu
Zavrsetak RTV saopstenja je stvarno upecatljiv: "Takođe, na danas održanom Izvršnom odboru RTV-a usvojen je čitav niz mera koje će biti preduzete kao 'potvrda neprijateljstva' prema svim neradnicima i saboterima", naveo je Popović.
sesili sesili 21:07 24.03.2011

Re: Novinarski amaterizam

Da li sam samo ja čula zadnje pitanje na ko nferenciji za štampu? Žena pita Putina kako se oseća kao počasni gradjanin Prištine. A on nešto, ne baš tuc-muc, ali - on je za ono što odgovara Srbiji!!!
Obren Markov Obren Markov 21:24 24.03.2011

Re: Novinarski amaterizam

Zavrsetak RTV saopstenja je stvarno upecatljiv: "Takođe, na danas održanom Izvršnom odboru RTV-a usvojen je čitav niz mera koje će biti preduzete kao 'potvrda neprijateljstva' prema svim neradnicima i saboterima", naveo je Popović.


Ako su saboteri, onda nisu istovremeno neradnici i amateri... Ajde neka se dogovore.
Rukovodstvo RTV-a je u potpunosti ispunilo sva moja očekivanja, uključivši i ona neizrečena
wukadin wukadin 08:38 25.03.2011

Re: Novinarski amaterizam

Ako su saboteri, onda nisu istovremeno neradnici i amateri...


Ako je Koštunica nesposoban, onda istovremeno nije opasni zaverenik.
Ako je Gadafi slab, što ga ruši najjača moguća alijansa?!
Odlučite se...

Reče Umberto Eko u svom eseju kako je odlika fašizma da stalno vidi neprijatelje istovremeno kao jake i slabe.

Obren Markov Obren Markov 08:49 25.03.2011

Re: Novinarski amaterizam

Ako je Koštunica nesposoban, onda istovremeno nije opasni zaverenik.


I nije, on je samo zaverenik. Opasni su oni koji misle da je on pametan.
wukadin wukadin 08:52 25.03.2011

Re: Novinarski amaterizam

A znači ipak neko nije nesposoban.
Što implicira da je sposoban. Bar za nešto
Obren Markov Obren Markov 09:00 25.03.2011

Re: Novinarski amaterizam

A znači ipak neko nije nesposoban.

Ček bre. Sposoban i opasan nikako nije isto. Da pojasnim, evo i primera: oni idioti što onomad pokušaše da naprave vojni udar i sačuvaju sveti socijalizam i CCCP od Gorbačova (da, mi stariji se sećamo toga iz uživo) su dokazano i opasni i nesposobni. Pa ako već moram da kategorišem ljude, Kalašnjikova posmatram u toj kategoriji.
wukadin wukadin 09:23 25.03.2011

Re: Novinarski amaterizam

Udar nije uspeo, ergo nisu bili ni sposobni, a ni opasni.
Sa druge strane, ono za šta optužuju Koštunicu je bilo uspešno, tako bar kažu.
Istina, postoji jedan izlaz iz ovog paradoksa, koji jeste savršeno logičan.
Da je druga strana - u ovom slučaju saradnici dr. Zorana Đinđića, pa i on sam jednostavno bila još mnogo nesposobnija.
A setih se još jedne nebuloze. One kad se rahmetli Batić, recimo, hvalio "dugogodišnjim opozicionim stažom". Da su on, Đinđić, Drašković i ostali bili iole sposobni ne bi staž bio dugogodišnji - prosto, makli bi Slobu mnogo ranije. I ovde ima logički izlaz. Ako već oni nisu bili glupi, mora da je Sloba bio mnogo pametan...
predatortz predatortz 09:29 25.03.2011

Re: Novinarski amaterizam

Da su on, Đinđić, Drašković i ostali bili iole sposobni ne bi staž bio dugogodišnji - prosto, makli bi Slobu mnogo ranije



Oni su,svojom nesposobnošću, produžavali i naš opozicioni stav. Svi su pravili dilove sa Cobetom. No, kome je do morala...
Dr M Dr M 13:31 25.03.2011

Re: Novinarski amaterizam

Udar nije uspeo, ergo nisu bili ni sposobni, a ni opasni.


" Prija-Mico, od cega je umro vas muz"?
" Od gripa".
" Ooo, znaci, nista opasno"!
Obren Markov Obren Markov 15:24 25.03.2011

Re: Novinarski amaterizam

" Ooo, znaci, nista opasno"!

WIMBLEDON WIMBLEDON 19:57 24.03.2011

Брзо, кратко и jасно...

Превише jе незналица, или премало зналаца, у нашим ТВ кућама. Кратко и jасно!
Obren Markov Obren Markov 22:04 24.03.2011

A sada da vidimo kako je to kod njih...

wukadin wukadin 10:19 25.03.2011

Re: A sada da vidimo kako je to kod njih...


I koja ti je onomatopeja?
Šmrc, šmrc ili šmrk, šmrk...
Obren Markov Obren Markov 15:28 25.03.2011

Re: A sada da vidimo kako je to kod njih...

wukadin
I koja ti je onomatopeja?


Onomatopeja ? Misliš, kako bih bez reči imitirao one Putinovske klerofašističke skotove ? Isto kao i ovdašnje: Glk, glk, hak, pljuc.
predatortz predatortz 22:07 24.03.2011

Zaslužen otkaz

Ovaj vid narušavanja radnog kodeksa mora biti sankcionisan. Ja na radnom mestu zastupam firmu i njenu politiku. Ako mi se politika firme ne dopada, menjam firmu. Ili smatraš da , kad nam danas sutra dođe Klintonova, nn zaposleni u nekoj medijskoj kući ima pravo da napiše svoje mišljenje kao komentar na vest? Recimo: Hilari Klinton supruga masovnog ubice
Obren Markov Obren Markov 22:24 24.03.2011

Re: Zaslužen otkaz

predatortz
Ovaj vid narušavanja radnog kodeksa mora biti sankcionisan. Ja na radnom mestu zastupam firmu i njenu politiku. Ako mi se politika firme ne dopada, menjam firmu. Ili smatraš da , kad nam danas sutra dođe Klintonova, nn zaposleni u nekoj medijskoj kući ima pravo da napiše svoje mišljenje kao komentar na vest? Recimo: Hilari Klinton supruga masovnog ubice

Ukratko, građanska neposlušnost i poštovanje radnog kodeksa u ovom slučaju jednostavno ne mogu ići ruku pod ruku. Po toj logici i radnici Kolubare su 3. oktobra morali da dobiju otkaz i budu razjureni sa radnih mesta, jer su prekršili radni kodeks, ugrozili energetske interese zemlje i slično.
Da ipak malo ne preteruješ ? Ni ovde Putin nije baš potpisan recimo kao Ubica čečenske dece, Jatak Miloševićeve đubradi ili na primer Sovjetska špijunčina, zar ne ?
predatortz predatortz 22:29 24.03.2011

Re: Zaslužen otkaz

Obren Markov
predatortz
Ovaj vid narušavanja radnog kodeksa mora biti sankcionisan. Ja na radnom mestu zastupam firmu i njenu politiku. Ako mi se politika firme ne dopada, menjam firmu. Ili smatraš da , kad nam danas sutra dođe Klintonova, nn zaposleni u nekoj medijskoj kući ima pravo da napiše svojavascript:;je mišljenje kao komentar na vest? Recimo: Hilari Klinton supruga masovnog ubice

Ukratko, građanska neposlušnost i poštovanje radnog kodeksa u ovom slučaju jednostavno ne mogu ići ruku pod ruku. Po toj logici i radnici Kolubare su 3. oktobra morali da dobiju otkaz i budu razjureni sa radnih mesta, jer su prekršili radni kodeks, ugrozili energetske interese zemlje i slično.
Da ipak malo ne preteruješ ? Ni ovde Putin nije baš potpisan recimo kao Ubica čečenske dece, Jatak Miloševićeve đubradi ili na primer Sovjetska špijunčina, zar ne ?


Dobar domaćin nastoji da ne uvredi gosta. Ma šta o gostu mislio, gost je gost.
U nekom smo neprijateljstvu sa Rusijom?
Ne kažem da moramo da budemo dva oka...,ali neprijatelji nismo.
Ovo nije građanska neposlušnost.
Ovo je primer nedostatka građanskog vaspitanja i zloupotrebe radnog mesta.
Ili si za varijantu da svako levo smetalo u realizaciji iskazuje svoj politički stav?
Obren Markov Obren Markov 23:17 24.03.2011

Re: Zaslužen otkaz

Ovo nije građanska neposlušnost.
Ovo je primer nedostatka građanskog vaspitanja i zloupotrebe radnog mesta.


Hajde da pretpostavimo da se slažemo da je građanska neposlušnost pozitivna ili barem dozvoljena stvar, ali da je ovo prešlo granicu korektnosti.

Kako bi ti, na mestu ovih (u međuvremenu kažnjenih) ljudi, na efikasan način iskazao svoje neslaganje sa rusofilskom i uvlakačkom politikom svoje televizije, a pri tome ne zloupotrebljavajući dotično radno mesto ?
princi princi 23:19 24.03.2011

Re: Zaslužen otkaz

Kako bi ti, na mestu ovih (u međuvremenu kažnjenih) ljudi, na efikasan način iskazao svoje neslaganje sa rusofilskom i uvlakačkom politikom svoje televizije, a pri tome ne zloupotrebljavajući dotično radno mesto ?

Самоспаљивањем?
predatortz predatortz 23:23 24.03.2011

Re: Zaslužen otkaz

Kako bi ti, na mestu ovih (u međuvremenu kažnjenih) ljudi, na efikasan način iskazao svoje neslaganje sa rusofilskom i uvlakačkom politikom svoje televizije, a pri tome ne zloupotrebljavajući dotično radno mesto ?


Ako bi mi to toliko smetalo, promenio bih kuću. Mnogo više je onih koje nisu rusofilske. A umeju da budu i ljigavije u dodvoravanju...
asparagus asparagus 23:25 24.03.2011

Re: Zaslužen otkaz


Kako bi ti, na mestu ovih (u međuvremenu kažnjenih) ljudi, na efikasan način iskazao svoje neslaganje sa rusofilskom i uvlakačkom politikom svoje televizije, a pri tome ne zloupotrebljavajući dotično radno mesto ?


Sintagma "Potvrda prijateljstva" je zaista frapantan primer rusofilstva i "uvlakastva". Ja sam zgrozen tom politikom.

Odakle ta fiks ideja da tehnicko osoblje u nekoj televiziji treba da izrazava neslaganje sa politikom tog medija? Ako i treba, onda se to radi kroz razgovor sa urednikom, ili kako-vec-ide komandni lanac.

Ti si brate tamo radnik, zaposleni i radis svoj posao. Kad ti smena zavrsi, ako se ne slazes sa necim, a ti napisi parolu i pravac na trg. Ili napisi blog, lakse je.


P.S. Na stranu to sto se ovde potencira da je RTV "rusofilska", bolji vic odavno nisam cuo
Bili Piton Bili Piton 23:26 24.03.2011

Re: Zaslužen otkaz

princi
Kako bi ti, na mestu ovih (u međuvremenu kažnjenih) ljudi, na efikasan način iskazao svoje neslaganje sa rusofilskom i uvlakačkom politikom svoje televizije, a pri tome ne zloupotrebljavajući dotično radno mesto ?

Самоспаљивањем?


Podseti me na ono kad su u britaniji aktivisti provalili u studio usred dnevnika i vezali se lancima i lisicama za rekvizite, dok program nije prekinut. Ne sećam se više kojim povodom, niti kakav je legacy ostao potom (osim pojačanog sekjuritija)
princi princi 23:30 24.03.2011

Re: Zaslužen otkaz

Ili napisi blog, lakse je.

Или отиди до клозета, још лакше.

А посебно су слатки ови "кичмењаци" који овде по блогу (све личи, по налогу и врло организовано) вриште на ничим изазване изливе љубави Путину, а ћуте к'о заливене пи..е (остављам врло србијански да се допуни са "чк" или "зд" ) по питању расистичких изјава које је ових дана дао г. Чеда Јованович.
princi princi 23:32 24.03.2011

Re: Zaslužen otkaz

Podseti me na ono kad su u britaniji aktivisti provalili u studio usred dnevnika i vezali se lancima i lisicama za rekvizite, dok program nije prekinut.

Радио ТВ Војводина (традиционално, већ вековима) емитује толико досадан програм да би ово везивање ланцима и лисицама запослених било врло адекватно самоспаљивању.

Мислим, можеш ли замислити мајндсет човека који у 5 поподне седи испред ТВ-а и гледа Дневник РТ Војводина?
Obren Markov Obren Markov 23:43 24.03.2011

Re: Zaslužen otkaz

Kad ti smena zavrsi, ako se ne slazes sa necim, a ti napisi parolu i pravac na trg. Ili napisi blog, lakse je.


A može i ovako: ovaj čovek je sa navedenim kajronom svoj cilj postigao. A ti idi pa piši svoj blog, viči sa srednjoškolcima u štrajku ili šta već voliš, odvolje ti bilo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana