Gradjanske inicijative| Planeta| Religija| Sex| Život

Malo nas je al' ... samo vrlo retki nismo govna

krkar RSS / 15.03.2011. u 00:38

 

 donacija-2.jpg

 

Baš na dan kad je udario zemljotres, Japan je organizacijama paraplegičara u Banatu i Sremu kao i Centru za socijalni rad Paraćina donirao 77 493 €. 

A pre toga (navodim Guglovim redom):

- 124 770 € komunalnim preduzećima iz Sokobanje i Vlasotinca;

- 31 771 € Osnovnoj školi Bratstvo u Novom Pazaru;

- 5,8 miliona € za rano otkrivanje raka dojke;

- 58 500 € Javnom preduzeću "Put" iz Krupnja za nabavku cisterne za pijaću vodu;

- 65 000 € Domu zdravlja u Novoj Varoši;

- 61.700 € za krevete, monitore za pacijente, sistem za snadbevanje kiseonikom i drugu opremu za intenzivnu negu bolnici u Lazarevcu;

- 60 400 € za ambulantno vozilo i medicinsku opremu Domu zdravlja iz Golupca;

- 70 000 €. Zdravstvenom centru iz Požarevca za endoskop, defirbrilatore i monitore za pacijente;

- 28 000 € bolnici u Vrdniku za opremljeno ambulantno vozilo i laboratorijsku opremu;

- 17 miliona € za 94 gradska autobusa za Beograd (ne samo što su ih poklonili nego su i platili da se svakog dana peru i sveke nedelje redovno servisiraju i zato još savršeno funkcionišu posle 7 godina)

itd, itd, itd. 

Tamo nekakva država i nekakav narod sa kojima Srbija i Srbi nikakve naročite političke, ekonomske ili kulturne veze nemaju - poklonili su ovoj državi i ovom narodu preko 210 miliona € od 1999.  Dali. Onako, bez uslova, bez ucenjivanja, bez zahteva. Evo, vama treba - izvolite.

Zahvalne srBske patriJote odužile su im se razbijanjem mobilnog mamografa delom kupljenog od japanskih para:

1342062234cc598ae58bfa515986036_450x339.jpg 

 

Svojevremeno je bila nekakva mlitava i kilava šatro inicijativa da se u znak zahvalnosti tim Azijatima inovercima podigne javna česma.  Naravno, osim priče - ništa. EDIT: u međuvremenu mi je skrenuta pažnja da je česma ipak podignuta

I onda zemljotres, cunami, poplave, eksplozije u nuklearnim elektranama... urnišu isti taj Japan - i u ovoj državi ni vlast ni narod ne mrdnu prstom. U nedelju se u svim dnevnicima čitalo kako je premijer Cvetković poslao telegram. Taman ono što u ovom trenutku Japancima najviše treba - telegram!

Za očekivati je da srbijansku vlast zabole za Japance - isto tako se ponašaju i prema Srbijancima. Ali da većina ovog naroda nema ni najosnovniju empatiju, da se niko ne seti da nešto uradi, makar i simbolično. Recimo, bar malecki moleban za Japance - to je, valjda, džabe?

Ništa. To je naša zajednička i nacionalna sramota! Malo nas je al' smo govna.

Na sreću nismo baš svi.

Prvo je juče izašao tekst - od svih novina baš u Kuriru!!! 

BRUKA: ZABORAVILI SMO KOLIKO JE JAPAN POMAGAO SRBIJU! Brzo zaboravljamo šta je sve Japan učinio za nas! Niko se nije setio da odnese ni jedan cvet ili upali sveću ispred ambasade Japana u znak sećanja na žrtve zemljotresa

Hvala Kuriru i novinarki Ivani Mihajlović.

A onda je danas govnarski obraz države i naroda bar delimično osvetlala - sirotinja, oni koji imaju najmanje para ali imaju poštenja, časti i srca:

Prokuplje daje 10 000 $ Japanu

Prokuplje je odlučilo je da pomogne sa 10 hiljada dolara Japanu, koji je mnogo učinio za jednu od najsiromašnijih opština Srbije, kako kaže njeni građani.

...

(Gradonačelnik Prokuplja) Arsović kaže da su zbog svih gestova naroda Japana odlučili da se bar malo oduže, sada kada se Japan suočava sa posledicama katastrofalnog zemljotresa.

"To je više znak naše pažnje za sve što je narod Japana opštini Prokuplje u zadnjih 10 godina pomagao i omogućio da naši građani imaju bolji i kvalitetniji život. Ovo je znak pažnje i siguran sam da će ova pomoć narodu Japana puno značiti, razlozi su ljudski. Oni su nama pomagali kada nam je pomoć bila potrebna“, kaže Arsović.

Hvala Prokupčanima i svaka im čast!

 

Jebi se Borise Tadiću, jebi se Mirko Cvetkoviću, jebi građanine Tomice Milosavljeviću koji si se slikao i držao govore kad su Japanci poklanjali mamografe i štošta još...

EDIT:  Po preporuci blogera ubacujem ovo što sam napisao u jednom komentaru:

Nije uopšte bitno da Tadić i/ili Cvetković pošalju pare. Bilo je bitno da bar jedan od njih dvojice izađe i kaže:

Braćo Srbi, narod Japana koji je nama mnogo pomogao i mnogo učinio danas je strašno postradao. Država će smisliti konkretne načine da im se pomogne i pozivam sve koji mogu da se u to uključe. Ako ne možete da učinite ništa drugo, pozivam bar onih 80+% koji se zvanično izjašnjavaju kao vernici da se pomole bogu i zapale sveću za te dobre ljude koji su nama pomagali.

To su mogli i morali da učine prvog dana. TO nešto znači. I mnogo toga pokazuje.

Obaška što se Tadić upravo vratio iz Japana gde su ga 4 dana lepo i srdačno gostili!

Samo, to se ili ima ili nema u srcu. Tu spin-doktori i savetnici za medije ne pomažu.

......................................................................

 

UPDATE:

Račun za direktnu uplatu pomoći Crvenom krstu Japana 


Name of Bank: Sumitomo Mitsui Banking Corporation
Name of Branch: Ginza
Account No.: 8047670 (Ordinary Account)
SWIFT Code: SMBC JP JT
Payee Name: The Japanese Red Cross Society, Donation for Japan earthquake/tsunami
Payee Address: 1-1-3 Shiba-Daimon Minato-ku, Tokyo JAPAN

Hvala Mungosu92 za račun



Komentari (212)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mrdax mrdax 10:45 15.03.2011

Radioaktivnost kao pretnja

Vest o trecoj eksploziji reaktora nuklearne elektrane Fukushima daiichi

a pri tome jos severoistok Japana već 4 dana nema vodu, hranu, grejanje. Koja katastrofa, samo da ne dodje do "curenja" . Svaka cast ponositom i dostojanstvenom Japanskom narodu kako podnosi ovo zlo koje ih je sa svih strana napalo!!!
mikimedic mikimedic 11:18 15.03.2011

krkari opet u akciji

sa moralnim lekcijama.

ok, da imaju poentu, imaju. ali mene nesto drugo zanima.

u japanu se zaista dogodila kataklizma, i ne mogu da zamislim da ne postoji empatija u ovom slucaju. imam nekoliko jako dobrih prijatelja japanaca, naravno da sam ih kontaktirao, i naravno da su vrlo zahvalni bilo kakvom materijalnom ili moralnom znaku podrske.

ono sto je sporno, medjutim, je stav 'koliko su nas zaduzili, a mi njima nista' .

sta je sa ostalima? onima koji nas nisu nikad zaduzili?
koji nisu mogli da nas zaduze? koji su deset puta nerazvijeniji od nas, a kamoli japana?

kada su krkari, objavili blog o nekoj od ovih katastrofa na ovom linku (skrol desno dole)


by the way, koliko mi je poznato vecina zemalja u regionu je za mnoge od ovih katastrofa davala priloge, makar simbolicne. za srbiju mi nije poznato.

bez ikakve zelje da umanjujem ovu tragediju, japan nije jedina kataklizma. u pakistanu je 2005. godine stradalo 80,000 ljudi (ne, nije cunami nego balocistan). osam puta vise.
mislite o tome...

ali tu je blog da se napljuje, i da se naravno proguraju 'srbijanci'.

mungos92 mungos92 11:31 15.03.2011

Re: Krkari opet u akciji

bez ikakve zelje da umanjujem ovu tragediju, japan nije jedina kataklizma. u pakistanu je 2005. godine stradalo 80,000 ljudi (ne, to nije cunami nego Balocistan). osam puta vise.
mislite o tome...


Pakistan nije sravnjen sa zemljom pre 66 godina, niti je "popio" ni jednu, a kamo li DVE atomske bombe, a ostao je užasno primitivan (neka mi oproste moji divni prijatelji Imran i Sohail) i pravi atomske bombe. Tako da me, na neki način, za njih i slične boli slušni organ!

Japan je iz totalnih ruševina i BEZ IKAKVIH PRIRODNIH RESURSA, a uz stalnu pretnju vulkana, zamljotresa i cunamija, izrastao u naučno-tehnološku i ekonomsku super-silu, koja godišnje troši 150 milijardi USD za humani naučno-tehnološki razvoj i istraživanja; koja deli po svetu i šakom i kapom hraneći i školujući tuđu decu; koja prave ubedljivo najkvalitetnija i najjeftinija kola na svetu... E, zato me za Pakistan, Srbiju i slična ghovna boli uvo, a za Japan - srce!

P.S. Pitanje je koliko ćemo žrtava u Japanu imati do kraja ovog užasa.

マングース、日本
mikimedic mikimedic 11:51 15.03.2011

Re: Krkari opet u akciji

Japan je iz totalnih ruševina i BEZ IKAKVIH PRIRODNIH RESURSA, a uz stalnu pretnju vulkana, zamljotresa i cunamija, izrastao u naučno-tehnološku i ekonomsku super-silu, koja godišnje troši 150 milijardi USD za humani naučno-tehnološki razvoj i istraživanja; koja deli po svetu i šakom i kapom hraneći i školujući tuđu decu; koja prave ubedljivo najkvalitetnija i najjeftinija kola na svetu... E, zato me za Pakistan, Srbiju i slična ghovna boli uvo, a za Japan - srce!


jel?

pa ne da masis poentu nego je ovo prestrasno. ono sto si napisao je krajnje rasisticki.

da ne ulazimo u to zasto je japan sravnjen sa zemljom pre 66. godina.

a razlika izmedju tebe i japanaca je sto i njih i te kako boli srce a ne uvo i za pakistan.

kako te samo nije sramota.


Goran Vučković Goran Vučković 11:53 15.03.2011

Re: krkari opet u akciji

kada su krkari, objavili blog o nekoj od ovih katastrofa na ovom linku (skrol desno dole)

A šta su to "krkari"?

Iskreno, ne razumem zameranje nekome ko se setio da se angažuje u jednoj katastrofi, za pomoć narodu koji je pomogao Srbiji kada je bilo najteže i kome smo zaista dužni - zamerati što nije ranije radio to za svaku katastrofu.

Ne razumem zašto je tako teško nekada preskočiti preko svoje ideološke matrice i primetiti nečiju dobru volju i nameru - bez obzira što se, kao u svoje vreme Miloš Obrenović, obrati sa "Braćo Srbi, stoko jedna!".

Meni se čini, iskreno, da je Krkar ovde ispao veći nacionalista od Vasilija i Mikija, pa vi mislite šta hoćete. Da li je nacionalno samoljublje i sebičnost vrednija osobina od nacionalne solidarnosti i zahvalnosti/reciprociteta?
mungos92 mungos92 11:57 15.03.2011

Re: Krkari opet u akciji

Japan je iz totalnih ruševina i BEZ IKAKVIH PRIRODNIH RESURSA, a uz stalnu pretnju vulkana, zamljotresa i cunamija, izrastao u naučno-tehnološku i ekonomsku super-silu, koja godišnje troši 150 milijardi USD za humani naučno-tehnološki razvoj i istraživanja; koja deli po svetu i šakom i kapom hraneći i školujući tuđu decu; koja prave ubedljivo najkvalitetnija i najjeftinija kola na svetu... E, zato me za Pakistan, Srbiju i slična ghovna boli uvo, a za Japan - srce![/quote




jel?

pa ne da masis poentu nego je ovo prestrasno. ono sto si napisao je krajnje rasisticki.

da ne ulazimo u to zasto je japan sravnjen sa zemljom pre 66. godina.

a razlika izmedju tebe i japanaca je sto i njih i te kako boli srce a ne uvo i za pakistan.

kako te samo nije sramota.


Prijatelju, bolje je da trošimo vreme i energiju na pokušaj da pomognemo tim ljudima, nego da ispravljamo istorijske i mentalne krive drine.

Zato - ideje na sunce!!

P.S. Izvini, greškom ti dadoh preporuku.

マングース、日本[
mikimedic mikimedic 12:00 15.03.2011

Re: krkari opet u akciji

A šta su to "krkari"?


svi likovi koji objavljuju pod ovim nalogom.

Iskreno, ne razumem zameranje nekome ko se setio da se angažuje u jednoj katastrofi, za pomoć narodu koji je pomogao Srbiji kada je bilo najteže i kome smo zaista dužni - zamerati što nije ranije radio to za svaku katastrofu.


zameranje je zato sto nije namera da se pomogne, vec da se medijski atraktivna katastrofa iskoristi za pljuvacinu.

Ne razumem zašto je tako teško nekada preskočiti preko svoje ideološke matrice i primetiti nečiju dobru volju i nameru


kod krkara dobra namera?

Jebi se Borise Tadiću, jebi se Mirko Cvetkoviću, jebi građanine Tomice Milosavljeviću koji si se slikao i držao govore kad su Japanci poklanjali mamografe i štošta još...


Meni se čini, iskreno, da je Krkar ovde ispao veći nacionalista od Vasilija i Mikija, pa vi mislite šta hoćete. Da li je nacionalno samoljublje i sebičnost vrednija osobina od nacionalne solidarnosti i zahvalnosti/reciprociteta?


ne smatram za sebe da sam veliki 'nacionalista' (sta god to znacilo), ali bih voleo da obrazlozis gde kod krkara vidis ovo sto si napisao?
krkar krkar 12:01 15.03.2011

Re: krkari opet u akciji

E nećete vala ovde da mrsomudite!
Goran Vučković Goran Vučković 12:18 15.03.2011

Re: krkari opet u akciji

ne smatram za sebe da sam veliki 'nacionalista' (sta god to znacilo), ali bih voleo da obrazlozis gde kod krkara vidis ovo sto si napisao?

Ja vidim ovaj blog kao poziv za nacionalnu solidarnost prema državi i narodu koji je, bez ikakvih uslova i bez vidljivog ekonomskog interesa, pomogao kada je bilo najteže. Dao je primer siromašnog Prokuplja koje je znalo da se oduži i primer političkog vrha koji nije našao za shodno da iskoristi ovu priliku - ne samo da pozove glasnije da se unesrećenima pomogne - nego i da podstakne osećanje nacionalnog zajedništva i solidarnosti i reciprociteta u dobru - u vremena kada vlada duh sebičnosti, podeljenosti i mrzovolje/mržnje. Primeti njegov komentar o pozivu na molitvu.

To je za mene patriotski čin, bez obzira na vulgarnosti na kraju - koje su, iskreno govoreći, pre pravilo nego izuzetak u nekom svakodnevnom govoru.

Tvoj komentar da to nije radio pre je po meni nedostojan situacije, kao što sam i rekao. Vasilijevo duvanje u povređeno nacionalno samoljublje je po meni kontraproduktivno. Meni se, recimo, sviđa wukadinova reakcija, od ljudi za koje očekujem nacionalističke reakcije (nacionalno "desnije" od mene, da definišem tu reč ). Mislim da je mnogo promišljenija i korisnija nego ovo što ste napisali Vasilije i ti.
Bojan Budimac Bojan Budimac 12:27 15.03.2011

Re: krkari opet u akciji

Ja vidim ovaj blog kao poziv za nacionalnu solidarnost prema državi i narodu koji je, bez ikakvih uslova i bez vidljivog ekonomskog interesa, pomogao kada je bilo najteže. Dao je primer siromašnog Prokuplja koje je znalo da se oduži i primer političkog vrha koji nije našao za shodno da iskoristi ovu priliku - ne samo da pozove glasnije da se unesrećenima pomogne - nego i da podstakne osećanje nacionalnog zajedništva i solidarnosti i reciprociteta u dobru - u vremena kada vlada duh sebičnosti, podeljenosti i mrzovolje/mržnje. Primeti njegov komentar o pozivu na molitvu.

To je za mene patriotski čin,

Samo da podvučem. Vučko, (isto Krkaru za pomenuti komentar)
st.jepan st.jepan 12:47 15.03.2011

Re: krkari opet u akciji

Primeti njegov komentar o pozivu na molitvu.

Da, to je ubedljivo najjači komentar, zapravo poenta ovog bloga.
Šteta je što se nije našla u samom tekstu (bio bi sevap da se copypastuje gore).
Bojim se naime da nema mnogo čitalaca koji su pri vremenu i pri volji da razgrću (često zaludne, bezobalne, pa i skaredne) komentare ispod tekstova.
wukadin wukadin 13:04 15.03.2011

Re: krkari opet u akciji

Ne razumem zašto je tako teško nekada preskočiti preko svoje ideološke matrice i primetiti nečiju dobru volju i nameru - bez obzira što se, kao u svoje vreme Miloš Obrenović, obrati sa "Braćo Srbi, stoko jedna!".

Meni se čini, iskreno, da je Krkar ovde ispao veći nacionalista od Vasilija i Mikija, pa vi mislite šta hoćete. Da li je nacionalno samoljublje i sebičnost vrednija osobina od nacionalne solidarnosti i zahvalnosti/reciprociteta?


Pazi, ja sam se već složio sa Krkarom, posebno što sam već uočio nedostatak empatije. I što nisam video da su naše vlasti nešto povezale... I posebno zato što ni sam nisam pomislio nešto da uradim po ovom pitanju, ergo i treba da me je stid.
Ali ja nešto mnogo i ne pratim šta se sve ovde dešava (promenili ministre ili tako nešto)... I onda polako dolazimo do mesta da je Ivana, kako već ona ume, prenošenjem vesti delimično demantovala Krkara. A ja njoj uglavnom verujem. I šta sad...
Goran Vučković Goran Vučković 13:10 15.03.2011

Re: krkari opet u akciji

Ali ja nešto mnogo i ne pratim šta se sve ovde dešava (promenili ministre ili tako nešto)... I onda polako dolazimo do mesta da je Ivana, kako već ona ume, prenošenjem vesti delimično demantovala Krkara. A ja njoj uglavnom verujem. I šta sad...

Ništa, pošto vrlina njegove reakcije nije u tačnosti/kompletnosti činjenica. On je korigovao svoj tekst tamo gde su ga demantovali, uzgred.
zilikaka zilikaka 13:59 15.03.2011

Re: krkari opet u akciji

A šta su to "krkari"?



svi likovi koji objavljuju pod ovim nalogom.

E, fala ti ko najrođenijem.
Ja do juče mislila da ne mogu da se svrstam baš nigde . Ne slažem se ni sama sa sobom koliki sam namćor.
Sad vidim da ima nade...
st.jepan st.jepan 21:25 15.03.2011

Re: krkari opet u akciji

mikimedic
tu je blog da se napljuje, i da se naravno proguraju "srbijanci"


Srbijanci su svi rezidenti Srbije, a ove koje pominješ, turio si pod navodnike.
To su dakle lazni srbijanci, tj. lažni rezidenti Srbije.

Šalim se, dabome, nisi hteo to da kažeš, al nema veze, ti si, srećom, kliše, pa te je lako "razumeti", ma šta napisao.
Nije potreban nikakav mentalni napor, tu se razumevanje uspešno zamenjuje podrazumevanjem, odnosno prepoznavanjem odredjene mentalne mustre.

"Srbijanci" su, jel'da - to si 'teo da rekneš - stanovnici Srbije koji, paradoksalno, nisu Srbi.
E, pa tih paradoksalnih je, neš' vjerovat' oko 40%.
U krajnjoj instanci, sve su to realni ili potencijalni Krkari - sve će ih Krkrar jednom ugosti.

Pa ti vidi kako ćeš.
AlexDunja AlexDunja 21:30 15.03.2011

Re: krkari opet u akciji

U krajnjoj instanci, sve su to realni ili potencijalni Krkari + sve će ih Krkrar jednom ugosti.

i ja sam tu.

dopada mi se ugao
fantomatsicna fantomatsicna 22:32 15.03.2011

Re: krkari opet u akciji

AlexDunja
U krajnjoj instanci, sve su to realni ili potencijalni Krkari + sve će ih Krkrar jednom ugosti.i ja sam tu.dopada mi se ugao

Kad poceh da citam ovaj blog mislila sam da je o pomoci Japanskom narodu u ovoj nezamislivoj tragediji..a opet odoste u tunguziju sa vasim raspravama.
Inicijativa je lepo zamisljena.

ps;ocu i ja da krkam..gde?
st.jepan st.jepan 22:42 15.03.2011

Re: krkari opet u akciji

Kad poceh da citam ovaj blog mislila sam da je o pomoci Japanskom narodu u ovoj nezamislivoj tragediji..a opet odoste u tunguziju sa vasim raspravama.

U pravu si, al' jbg, u ovom slućaju nisam odoleo, evo popraviću se.
A inače, dao sam ja već ovde svoj skromni doprinos netrolastoj raspravi.
cult cult 11:41 15.03.2011

jbt

nisam bio ni svestan koliko poštujem tu zemlju do ovog zla koje ih je tako strahotno udarilo.
Srce uz Japan.

A ove psovke, proklinjanja, lični ekonomskopropagandniprogrami, srbijansko tuljenje i drvljenje o svemu i svačemu i u ovakvim trenucima i na ovakvim temama je tako tužno i očekujuće opšte mesto.
ivana23 ivana23 11:45 15.03.2011

***

- Japan će nastaviti realizaciju programa pomoći za Srbiju uključujući i kredit od oko 250 miliona evra za Teremoelektranu "Nikola Tesla" (TENT), kazali su danas
agenciji Beta u Ambasadi Japana u Beogradu.
"Ne planiramo nikakve promene u projektima pomoći za Srbiju", kazali su u japanskoj ambasadi.


- Japanska centralna banka nastavila je da ubacuje milijarde jena u finansijski sistem da bi pomogla bankama i privredi posle razornog zemljotresa, cunamija i havarije nuklearne centrale koji su teško poremetili život i privredu. Danas je Banka Japana ubrizgala dve "keš injekcije" od ukupno osam hiljada milijardi jena (98 milijardi dolara) a juče je na tržiste novca ubacila rekordnih 15 hiljada milijardi jena (184 milijarde dolara) i olabavila monetarnu politiku da bi podržala ekonomiju.
Ubačena sredstva pomogla su da se stabiluzuje tržište valuta, međutim cene akcija i danas su pale.


Beta


Edit: Treba reci i to da se Japan zahvalio i odbio pomoc velikog broja zemalja, izmedju ostalih i Svedske, a prihvatio samo od njih desetak. Razlog za to je sto u ovom trenutku nema resurse da prihvati pomoc u ljudstvu i materijalu jer sve to zahteva transport i domacu podrsku, a oni su vec angazovani u toj meri da im i veliki broj spasilackih ekipa predstavlja problem (ishrane, smestaja, prevoza do ugrozenih podrucja...).
freehand freehand 21:49 15.03.2011

Re: ***

Razlog za to je sto u ovom trenutku nema resurse da prihvati pomoc u ljudstvu i materijalu jer sve to zahteva transport i domacu podrsku, a oni su vec angazovani u toj meri da im i veliki broj spasilackih ekipa predstavlja problem (ishrane, smestaja, prevoza do ugrozenih podrucja...).

Pa rekoh ja još jutros. Ali je spremna ekipa od 20-ak spasilaca, desetak žandarma,i ljudi sa psima-tragačima. No, nije sve stvar samo volje i želje.
Na kraju, Japanci su odgovorni ljudi i Japan je ozbiljna država, te im na pamet ne pada da neodgovorno u opasnost dovedu i živote spasilaca u katastrofalnoj situaciji u kojoj su se našli.
A slušajući današnje vesti čini mi se da je Krkar utoliko u pravu što su domaće glavešine morale prvog dana, pa drugog i onda svakog sledećeg da izraze saosećanje sa narodom Japana i da nas sve pozovu da učinimo isto. A izgleda da se ipak razmišljalo o pomoći i pre oovog bloga.
Na sreću, da spasemo bar malo obraza ako nam je išta ostalo.
BTW - ja sam slao ove SMS na onaj broj VIP-a, a vraćali su mi sa zahvalnošću poruke iz Telekom-a. Znači li to da su se uvezali operateri, ili šta?!
jasnaz jasnaz 12:11 15.03.2011

dno


-- ako se zagledaju u dno svoje šoljice -- može se naći dovoljno za neophodno -

jucaibin jucaibin 12:30 15.03.2011

to sto jeste

hvala, krkar, da si napisao ovaj blog, kome dadoh preporuku onoliku.

najzad je neko, od vas koji imate naloge, napisao nesto o ovoj kataklizmi.

zaista je strasno kako u trenutku kada se sve ovo desava ima zaludnih koji bi da cepidlace, presipaju iz supljeg u prazno samo nikako da pomognu - barem lepom reciju koja nista ne kosta.

definitivno treba da izbacimo zlo iz nas, da spoznamo sta sve nismo i naravno sta jesmo. suocavanje je bolno, kao u nasem slucaju, ali je preduslov za napredak!

nisam u srbiji i nacicu, sigurna sam, vise nacina da pokazem svoje saucesce, a i dobru volju da pomognem.

prvo sto cu uraditi je da svratim u radnju japanske keramike koja se nalazi u mojoj zgradi (i koja je ovih dana zatvorena!) i iskazem svoje iskreno saosecanje njenim vlasnicima, japancima. nadam se da ce mi oni dati ideju kako najbolje i najbrze da uputim svoju skromnu pomoc.
tsunade tsunade 12:42 15.03.2011

kada

pocnem da citam svakojake kretenizme na ovom blogu na OVU temu, pomislim kako taj cunami, mamu mu njegovu, uvek pogodi pogresne... prosto, mozda bi za nas bilo najbolje da madjarska izadje na more a da pri tom ne budu promenjene do potopljene granice svekolikog srBstva
JJ Beba JJ Beba 12:54 15.03.2011

država?

dok čekamo državu da reaguje, koju btw zabole i za sopstvene sgrađane, može
samoinicijativno da se reaguje. i ovde save the children

edit
Radiation fears after Japan blast
palilula92 palilula92 13:18 15.03.2011

Re: država?

Bebo, ne bih ja slala americkom Crvenom Krstu. Evo ova organizacija se bavi evaluacijom humanitarnih organizacija:

http://blog.givewell.org/2011/03/11/japan-earthquaketsunami-disaster-relief-donations/
ovo je njihova preporuka:
Direct Relief International, Doctors Without Borders and Partners in Health
Goran Vučković Goran Vučković 13:27 15.03.2011

Re: država?

Bebo, ne bih ja slala americkom Crvenom Krstu.

Ostavio sam link na Google checkout uplatu japanskom Crvenom Krstu ispod Mungosovih podataka (evo i ovde). Minimalna uplata je 100 jena, to je ispod jednog evra, a maksimalna 50.000 jena (oko 440 evra). Plaća se karticom, znači da su troškovi transakcije mali (za razliku od bankarskog transfera, čija je cena 10-20 evra.
palilula92 palilula92 13:35 15.03.2011

Re: država?

Goran Vučković
Bebo, ne bih ja slala americkom Crvenom Krstu.Ostavio sam link na Google checkout uplatu japanskom Crvenom Krstu ispod Mungosovih podataka (evo i ovde). Minimalna uplata je 100 jena, to je ispod jednog evra, a maksimalna 50.000 jena (oko 440 evra). Plaća se karticom, znači da su troškovi transakcije mali (za razliku od bankarskog transfera, čija je cena 10-20 evra.



Gorane, slazem se, poslati Japancima direktno je verovatno najpametnije.
JJ Beba JJ Beba 17:42 15.03.2011

Re: država?

Bebo, ne bih ja slala americkom Crvenom Krstu. Evo ova organizacija se bavi evaluacijom humanitarnih organizacija:

ni ja ne verujem baš mnogo, ali iza USA Crvenog krsta stoje mnoge javne ličnosti koje garantuju uplate. Link sam našla na twitteru nakaćila ga Yoko Ono
HELP JAPAN. I am. Text "Red Cross" to 90999 =$10 on bill, or donate here http://bit.ly/RedXJap Save The Children http://bit.ly/STCJap

Gorane, slazem se, poslati Japancima direktno je verovatno najpametnije.

ok. proslediću link
palilula92 palilula92 20:59 15.03.2011

Re: država?

Samo da pojasnim oko Americkog Crvenog Krsta, neradi se o proneveri donacija nego odbijaju vrlo visok procenat na administrativne troskove.
wukadin wukadin 12:58 15.03.2011

Šta smo naučili o Japancima

Letos sanjam ja moju dragu prijateljicu na nekom skupu porodice & prijatelja, sad nebitno šta je sve bilo, uglavnom joj se jedan klinac obrati sa Rachel Rose, nemam pojma kako-zašto. Mislim, ne sećam se da sam to ime pre toga čuo. I ja lepo izguglujem tu Rose i nađem da ima neka pesnikinja. Jedna od njenih pesama ima veze s ovom diskusijom, pošto vidim neki pominju stereotipe...

What We Heard About the Japanese

We heard they would jump from buildings
at the slightest provocation: low marks

On an exam, a lovers’ spat
or an excess of shame.

We heard they were incited by shame,
not guilt. That they

Loved all things American.
Mistrusted anything foreign.

We heard their men liked to buy
schoolgirls’ underwear

And their women
did not experience menopause or other

Western hysterias. We heard
they still preferred to breastfeed,

Carry handkerchiefs, ride bicycles
and dress their young like Victorian

Pupils. We heard that theirs
was a feminine culture. We heard

That theirs was an example of extreme
patriarchy. That rape

Didn’t exist on these islands. We heard
their marriages were arranged, that

They didn’t believe in love. We heard
they were experts in this art above all others.

That frequent earthquakes inspired insecurity
and lack of faith. That they had no sense of irony.

We heard that even faith was an American invention.
We heard they were just like us under the skin.

background noise background noise 13:09 15.03.2011

Ako nece drzava

Mozemo mi

[url=http://glassrbije.org/index.php?option=com_content&task=view&id=82225&Itemid=26][/url]

Ja imam dragog prijatelja u Japanu pa eto, koliko ko moze
fixxerus fixxerus 13:09 15.03.2011

uokvireno:.

primio bix jednu porodicu iz japana, na neodređeno
pa koliko imam ja, imaće i oni
angie01 angie01 13:27 15.03.2011

Re: uokvireno:.

fixxerus
primio bix jednu porodicu iz japana, na neodređenopa koliko imam ja, imaće i oni


fix, slazem se!
i ja!
sonja.m sonja.m 17:03 16.03.2011

Re: uokvireno:.

fixxerus
primio bix jednu porodicu iz japana, na neodređeno
pa koliko imam ja, imaće i oni

Imala sam potpuno istu ideju
ali vidim da si me preduhitrio.
Izgleda da je rano govoriti o tome,
ali, cini mi se, nazalost, da nije.



vhedrih2 vhedrih2 13:42 15.03.2011

Pomoc

Račun za direktnu uplatu pomoći Crvenom krstu Japana


Name of Bank: Sumitomo Mitsui Banking Corporation
Name of Branch: Ginza
Account No.: 8047670 (Ordinary Account)
SWIFT Code: SMBC JP JT
Payee Name: The Japanese Red Cross Society, Donation for Japan earthquake/tsunami
Payee Address: 1-1-3 Shiba-Daimon Minato-ku, Tokyo JAPAN


Cvrc! Kod nas ne moze nista da se uplacuje na racun u inostranstvu bez profakture na ime uplatioca!
A sa profakturom provizija za uplatu je 25-35EUR+procenat od uplate.
Zakon o deviznom poslovanju, kazu bankari i ne daju.
palilula92 palilula92 13:50 15.03.2011

Re: Pomoc

Ovo mozemo svi da uradimo, pronasal sam e-mail Ambasade Japana u BGD-u, poslati reci podrske, izjaviti saucesce, ce znaciti puno.

info@jpemb.org.yu
krkar krkar 13:53 15.03.2011

Re: Pomoc

Cvrc! Kod nas ne moze nista da se uplacuje na racun u inostranstvu bez profakture na ime uplatioca!
A sa profakturom provizija za uplatu je 25-35EUR+procenat od uplate.
Zakon o deviznom poslovanju, kazu bankari i ne daju.


Jebo ovakvu državu i ovakve zakone i ovakve idiote koji su ih doneli!

Ovo n-ti put ponavljam. Nadam se da su i razlozi i povod jasni i da neće poslužiti mrsomudima za lažno moralisanje.
palilula92 palilula92 14:01 15.03.2011

Re: Pomoc

palilula92
Ovo mozemo svi da uradimo, pronasal sam e-mail Ambasade Japana u BGD-u, poslati reci podrske, izjaviti saucesce, ce znaciti puno.info@jpemb.org.yu


sad vidim da pise yu-treba promeniti

info@jpemb.org.rs
Goran Vučković Goran Vučković 14:04 15.03.2011

Re: Pomoc

Oni čije platne kartice srpskog izdanja mogu da plaćaju na stranim sajtovima mislim da je najjeftinije i najpraktičnije da koriste link na japanski Crveni Krst koji sam ostavio ovde na blogu ispod JJ Bebinog komentara. Može da se uplati od ispod jednog do oko 440 evra (100-50.000 jena).

Računam da će to najbrže doći tamo (dva do tri dana maksimum) i imati najmanje posrednika, a da je infrastruktura Crvenog Krsta garancija da će pomoć stići onima kojima je najpotrebnija.
mrdax mrdax 14:29 15.03.2011

Re: Pomoc

info@jpemb.org.yu


Mislim da nije u redu mail , sad mi se vratio, verovatno zbog domena yu?

Edit: sad sam video iznad objasnjenje , hvala palilula 92.
palilula92 palilula92 14:32 15.03.2011

Re: Pomoc

mrdax
info@jpemb.org.yuMislim da nije u redu mail , sad mi se vratio, verovatno zbog domena yu?Edit: sad sam video iznad objasnjenje , hvala palilula 92.



info@jpemb.org.rs
evo da ponovim, ovo je mail ambasade u Beogradu, radi i nije se vratio
wukadin wukadin 14:34 15.03.2011

Re: Pomoc

Dajte ljudi, jel ima nesto na srpskom, mislim preko racuna, uplatnice?
Ja sam "malo" glup za elektronska placanja, a vidim neke provizije...
Sa druge strane, kad se setim kako su kod nas prolazile neke humanitarne akcije...
Biljana 77 Biljana 77 14:07 15.03.2011

VIP broj za pomoć

angie01 angie01 14:22 15.03.2011

Re: VIP broj za pomoć

Biljana 77
2001


super- evo uplatili smo na dva telefona,...zashto istu ociju ne uvedu i drugi operateri?
MeHiLow MeHiLow 14:34 15.03.2011

Japan u srcu

Preporuka za blog. Izgubljen sam pred uzasom, paralizovan osecajem da je sve sto mogu da kazem i uradim kapljica u cunamiju.

Hvala gradjanima (i nadleznima?) Prokuplja na gestu koji je osvetlao obraz cele Srbije.

I plus za VIP. Poslao sam SMS - pretpostavljam da je dovoljno samo poslati bilo koji tekst na 2001? Nije potrebno da si VIP pretplatnik ili, ako nisi, da upises 060 pre 2001? Mozda je ovo trebalo da pitam pre slanja SMS-a, ali tesko je razmisljati dok suzdrzavas suze.

alselone alselone 15:13 15.03.2011

Re: Japan u srcu

MeHiLow
Nije potrebno da si VIP pretplatnik ili, ako nisi, da upises 060 pre 2001?


Moras biti pretplatnik.
Sa 063 ne radi. Probao sam SMS na 2001 i na 0612001.
tyson tyson 15:15 15.03.2011

Re: Japan u srcu

Moras biti pretplatnik.
Sa 063 ne radi. Probao sam SMS na 2001 i na 0612001.

Naravno da moraš.

Ne može jedan mobilni operater da skida novac sa tvog računa kod drugog mobilnog operatera.



alselone alselone 15:26 15.03.2011

Re: Japan u srcu

tyson

Naravno da moraš.

Ne može jedan mobilni operater da skida novac sa tvog računa kod drugog mobilnog operatera.


A roming?
A parking?

Mogu da mi naplate na kraju meseca.
tyson tyson 16:57 15.03.2011

Re: Japan u srcu

A roming?
A parking?

E bre, nije to isto. Da ne davimo narod ovde.

Nadajmo se da će druga dva operatera mobilne telefonije poći za primerom VIPa i pružiti mogućnost svojim korisnicima da i oni jednostavno, putem SMS poruke, daju doprinos.

U međuvremenu nije zgorega uputiti im poziv da to urade (npr. preko e-maila i call centara), naročito ako ste njihov korisnik, i podstaći druge ljude da ih na isti način pritisnu.


tyson tyson 15:07 15.03.2011

Malevolentnost


Daj krkar ne papi kaku, reagovala je država odmah onako kako treba da se reaguje u prvom trenutku. Vrlo brzo su reagovale i druge institucije od kojih se očekuje da reaguju (Crveni Krst Srbije), a kao što je očekivano posle 2-3 dana uključuju se i institucije (Prokuplje, VIP) i pojedinci.

Ljudi, građani Srbije, reaguju vrlo emotivno gde god da imaju priliku da iskažu svoje mišljenje, pa i na sajtu B92.

Pomoć unesrećenom ne treba da se koristi za samopromociju, čak i ako to može usled neznanja i neinformisanosti da izazove negativne reakcije, i to se i desilo sa (re)akcijom države. Skidam im kapu što nisu razglasili na sva zvona šta čine, i pored onolikih savetnika za medije i sklonosti ka upotrebi PR veština i trikova.

Da je Tadić izašao na TV i pozvao narod da se moli za Japance, kladim se da bi ga ti prvi popljuvao što ne čini ništa osim jalovog privida pomoći akcijom koja ne donosi nikakve opipljive koristi, a pri tom posredno vređa ateiste.

Informiši se pre nego što počneš da mažeš govnima* i levom i desnom. I ne bi bilo loše da počneš da koristiš jezik od kojeg Japance, kojima navodno želiš da pomogneš, neće biti sramota.



Biljana 77 Biljana 77 16:30 15.03.2011

Hm.. hmm

FB me nešto zeza. Tek napravila sam grupu na FB gde se mogu okačiti slike, poruke, bilo šta što smatrate prigodnim da se pokaže da mislimo na te ljude tamo.
palilula92 palilula92 16:35 15.03.2011

Re: Iako ne verujem u virtuelni aktivizam

evo recimo ovo:

One Minute's Silence in Remembrance of Japan Earthquake Tsunami Victims

https://www.facebook.com/event.php?eid=132930633446771
tyson tyson 16:48 15.03.2011

Re: Hm.. hmm

FB me nešto zeza. Tek napravila sam grupu na FB gde se mogu okačiti slike, poruke, bilo šta što smatrate prigodnim da se pokaže da mislimo na te ljude tamo.

Podizanje nivoa svesti je OK i fejsbuk je tu dobar alat, ali sve to će imati smisao tek ako se ljudima kao sledeći korak ponudi i neki vid konkretne akcije, po mogućstvu nešto jednostavno.

Stoga pored razmene informacija ne bi bilo loše na vidno mesto postaviti informaciju o nekoliko mogućnosti pružanja konkretne pomoći:

- informacija o načinu uplate preko Crvenog Krsta Srbije;
- informacija o načinu uplate na račun Crvenog Krsta Japana, sa upozorenjem da se za takve transakcije u našim bankama plaća visoka provizija;
- informacija o načinu uplate na račun Crvenog Krsta Japana pomoću platne kartice i google checkouta;
- informacija o donaciji putem slanja SMS poruke, za korisnike VIP mreže.

(ovde rekao bih ne spada zasipanje e-mail naloga japanske ambasade porukama podrške i/ili saučešća. u određenoj meri to čak i odmaže, a taj vid delatnosti - mass mailing, stotine telefonskih poziva i slično - često se koristi za otežavanje uslova rada npr. političkom protivniku)



Biljana 77 Biljana 77 16:55 15.03.2011

Re: Hm.. hmm

Stoga pored razmene informacija ne bi bilo loše na vidno mesto postaviti informaciju o nekoliko mogućnosti pružanja konkretne pomoći

Pokušaću kasnije, trenutno jako loše radi FB, nit mogu da pozovem ljude, nit vidim šta ljudi postuju na grupu.
buba_truba buba_truba 16:57 15.03.2011

Re: Hm.. hmm

tyson
Stoga pored razmene informacija ne bi bilo loše na vidno mesto postaviti informaciju o nekoliko mogućnosti pružanja konkretne pomoći:
informacija o načinu uplate preko Crvenog Krsta Srbije


Новац се може уплатити на рачун Црвеног крста Србије – Привредна банка а.д. Београд бр. 255-0013100104000-04, са назнаком „Помоћ становништву Јапана”.

Како се наводи у саопштењу, прикупљена новчана средства Црвени крст Србије упутиће Јапанском Црвеном крсту
tyson tyson 17:02 15.03.2011

Re: Hm.. hmm

Новац се може уплатити на рачун Црвеног крста Србије

Tačno, a i sve ostale nabrojane korisne informacije o konkretnim načinima pomoći mogu se naći na ovom blogu.



jaksa scekic jaksa scekic 16:44 15.03.2011

Pomoc i knjiga zalosti

1. Nasi su odmah ponudili da ekipa za vanredne sta ti ga ja znam,, tragaci sa psima krenu odmah put Japana, ali su zamoljeni da ne krecu dok se ne napravi plan. Tako, da bice prilike za pomoc, ali sad ce japanci da naprave plan.

2. Otvorena je knjiga zalosti (ali su Japanci toliko skromni, da nigde to nisu objavili) na ulazu u Genex APP, Vladimira Popovica 6 gde im je ambasada.
jaksa scekic jaksa scekic 17:06 15.03.2011

Krkar , zaboravio si

najvecu sramotu Beograda, pokusavao Djilas da proglasi bivseg japanskog ambasadora za pocasnog gradjanina beograda, dok je jos bio tu.

....Krajem 2008. godine Gradsko veće je predložilo da Nagai bude proglašen za počasnog građanina Beograda, ali to nije usvojeno, jer su protiv bili poslanici Srpske radikalne stranke zbog toga što je Japan priznao Kosovo. Oni su i danas glasali protiv ovog predloga.

Za proglašenje počasnog građanina Beograda, 2008. godine, bila je neophodna dvotrećinska većina odbornika, a sada je izmenom Statuta za to potrebna prosta većina. ....
buba_truba buba_truba 17:14 15.03.2011

Re: Krkar , zaboravio si

jaksa scekic
najvecu sramotu Beograda, pokusavao Djilas da proglasi bivseg japanskog ambasadora za pocasnog gradjanina beograda....

Ih zaboravio?!

Neće valjda da upiše + Đilasu, nije lud.
tyson tyson 17:23 15.03.2011

Re: Krkar , zaboravio si

Neće valjda da upiše + Đilasu, nije lud.

"Grad Beograd je izdvojio 25 miliona dinara na ime pomoći narodu Japana nakon nezapamćene tragedije koja je prošle sedmice zadesila ovu zemlju.
(...)
Gradonačelnik Beograda uputio je prošle sedmice u ime Beograđana i u svoje lično ime telegram saučešća narodu Japana, a u razgovoru sa japanskim ambasadorom u Beogradu Tošiom Cunozakijem ponudio i svu neophodnu pomoć."

Ostatak vesti ovde.



enzo_molinari enzo_molinari 17:54 15.03.2011

cccccc

Da je neko pametan i da na sajtu ministarstva spoljnih poslova otvori chat room za sve Srbe iz Japana , mogli su to da urade i za Libiju i za sve ostale krizne situacije u prvim satima krize a ne da "primete" krizu nedelju dana nakon sto se desila. Sram ih bilo.

Da se otvori specijalni racun za uplatu novcane pomoci Japanu i da se okaci online update stanja na tom racunu.

Retki su nicim izazvani prijatelji Srbije , treba im zahvaliti i sacuvati ih.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:31 15.03.2011

zahvalnost

Da ne tupim previše, drugar sa postdiplomskih mi živi u Nagoji, 300 milja od proklete elektrane u Fukušimi. Ima suprugu i malo dete. Pitao sam ga za familiju i situaciju na terenu i opisao raspoloženje kod nas u Srbiji, da smo se svi uzmuvali da pomognemo i šta radimo. Evo e-maila od njega:

>>>
Hi Srki and Rebecca,

I really appreciate for your considerate e-mail.
All of us have no problem. Actually there are nothing affected
to my family and relatives directly from the earthquake.

Of course, Japan will suffer from the earthquake a lot
and economics will die for a while. That is indirect effect.

The earthquake was the biggest I've ever experienced.
Even in Nagoya, quite far away from the center of the
earthquake (about 300 miles), I felt big and long shakes.

As you said nuclear power plants are in danger and
we cannnot control the plants perfectly yet..
We really hope it will goes well.
Even if we will control it, we will suffer from electricity shortage.

Anyway, I was really pleased to having your e-mail.
My eyes welled up unexpectedly when I read it.
I am sure it is easy for you to imagine it. I am easily moved to tears.
Your e-mail is really considerate, impressive and touching.
I am sure you have a talent for a novelist.
I really appreciate your e-mail. Thank you very much.

Nao
>>>>

Ovo za "talent for novelist" preteruje, po običaju, ali mislim da ću da mu prevedem ovaj blog na engleski, ok, mogu da preskočim Krkijeve masne izraze. Znajući čoveka, i situaciju u kojoj je, ubedjen sam da bi mu to značilo više nego bilo kakve donacije.
Goran Vučković Goran Vučković 19:35 15.03.2011

Re: zahvalnost

Ovo za "talent for novelist" preteruje, po običaju, ali mislim da ću da mu prevedem ovaj blog na engleski, ok, mogu da preskočim Krkijeve masne izraze. Znajući čoveka, i situaciju u kojoj je, ubedjen sam da bi mu to značilo više nego bilo kakve donacije.

Možda je onaj sa origamijem prigodniji za prevođenje na japanski
maca22 maca22 19:40 15.03.2011

Re: zahvalnost

srdjan.pajic
Ovo za "talent for novelist" preteruje, po običaju, ali mislim da ću da mu prevedem ovaj blog na engleski, ok, mogu da preskočim Krkijeve masne izraze. Znajući čoveka, i situaciju u kojoj je, ubedjen sam da bi mu to značilo više nego bilo kakve donacije.

Slična reakciju sam i ja dobila. Otprilike, ovde u planinama nisam ništa osetila, prespavala sam, jao kako ste divni što se brinete, jako puno tugujem zbog svega, javila sam se da idem pomažem (što joj je i profesija).


(verzija vesti za Bebu: rekla je "Umiremo, a vi ćete sa namaaaaaa!!!!111" )
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:41 15.03.2011

Re: zahvalnost

Goran Vučković
Možda je onaj sa origamijem prigodniji za prevođenje na japanski


Aj' vataj ti taj blog, ja ću ovaj. E, ma nema frke, čovek se i ovde uglavnom družio sa nama Srbima, a i u Beogradu je bio sa sve familijom, naši smo, nema čega da se stidimo .

angie01 angie01 19:48 15.03.2011

Re: zahvalnost

Goran Vučković Goran Vučković 21:10 15.03.2011

Re: zahvalnost

Aj' vataj ti taj blog, ja ću ovaj. E, ma nema frke, čovek se i ovde uglavnom družio sa nama Srbima, a i u Beogradu je bio sa sve familijom, naši smo, nema čega da se stidimo .

Evo šta sam ja zbudžio (Bojan na brzaka pregledao):

Blog initiative: 1000 origami cranes

Our coleague blogger kukusigameni has shared with us a brilliant idea about how our blog community can organise a campaign of solidarity with the people of Japan.

We invite all community members of this blog place to support this campaign by helping us make origami cranes as a sign of our solidarity with the people of Japan.

<<<The Legend of the Crane, in English>>>

Any help is welcome. First of all, if anyone has got experience with origami or knows someone with such experience, please let us know. Let's show that we feel for the people of Japan, whish them luck and send them our love and positive energy.

We hope that our host, media company B92, will help us in this campaign, so we invite the moderators to help us organising it.

This blog community includes numerous translators by profession, so we kindly ask them to translate the legend about the crane to Serbian. If you know anyone that can help us with the campaign, please don't hesitate to let us know. Let's extend and enhance our fellowship and collaboration by doing this.

Update: One news item today impressed me deeply - as per the daily "Danas", Japan will, inspite all that has happened, continue with the financial support to Serbia in the currently running projects. I was speechless.

http://www.danas.rs/danasrs/iz_sata_u_sat/japan_ce_nastaviti_da_pomaze_srbiji.83.html?news_id=31634
margos margos 22:28 15.03.2011

Re: zahvalnost

Pajiću, pozdravi drugara. Izgleda da nas je podosta easily moved to tears.



freehand freehand 22:35 15.03.2011

Re: zahvalnost

Znajući čoveka, i situaciju u kojoj je, ubedjen sam da bi mu to značilo više nego bilo kakve donacije.

Ako bi još bio toliko uviđavan da prilikom prevođenja preskočiš i Mikija... Siguran sam da su im zemljotresi, cunami, radijacija i njihov domaći Godzila sasvim dovoljni.
kukusigameni kukusigameni 22:40 15.03.2011

Re: zahvalnost

Ako bi još bio toliko uviđavan da prilikom prevođenja preskočiš i Mikija..


Jel se Miki Medic prevodi kao Mickey Honey ili Mickey Teddy Bear?
freehand freehand 23:03 15.03.2011

Re: zahvalnost

Jel se Miki Medic prevodi kao Mickey Honey ili Mickey Teddy Bear?

Kao Mickey The Fuckin' Anakonda
mlekac mlekac 01:03 16.03.2011

Re: zahvalnost

Goran Vučković
Aj' vataj ti taj blog, ja ću ovaj. E, ma nema frke, čovek se i ovde uglavnom družio sa nama Srbima, a i u Beogradu je bio sa sve familijom, naši smo, nema čega da se stidimo .

Evo šta sam ja zbudžio (Bojan na brzaka pregledao):

Blog initiative: 1000 origami cranes

Our coleague blogger kukusigameni has shared with us a brilliant idea about how our blog community can organise a campaign of solidarity with the people of Japan.

We invite all community members of this blog place to support this campaign by helping us make origami cranes as a sign of our solidarity with the people of Japan.

>>

Any help is welcome. First of all, if anyone has got experience with origami or knows someone with such experience, please let us know. Let's show that we feel for the people of Japan, whish them luck and send them our love and positive energy.

We hope that our host, media company B92, will help us in this campaign, so we invite the moderators to help us organising it.

This blog community includes numerous translators by profession, so we kindly ask them to translate the legend about the crane to Serbian. If you know anyone that can help us with the campaign, please don't hesitate to let us know. Let's extend and enhance our fellowship and collaboration by doing this.

Update: One news item today impressed me deeply - as per the daily "Danas", Japan will, inspite all that has happened, continue with the financial support to Serbia in the currently running projects. I was speechless.

http://www.danas.rs/danasrs/iz_sata_u_sat/japan_ce_nastaviti_da_pomaze_srbiji.83.html?news_id=31634


Dodaj link i za FB http://www.facebook.com/home.php?sk=group_208170762541669&notif_t=group_r2j grupa lepo raste... A mozda je nekom lakse da ostavi poruku na FB nego na blogu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:24 16.03.2011

Re: zahvalnost

freehand
Znajući čoveka, i situaciju u kojoj je, ubedjen sam da bi mu to značilo više nego bilo kakve donacije.

Ako bi još bio toliko uviđavan da prilikom prevođenja preskočiš i Mikija... Siguran sam da su im zemljotresi, cunami, radijacija i njihov domaći Godzila sasvim dovoljni.


Teško će mi pasti, ali viši su ciljevi u pitanju .

tyson tyson 04:52 16.03.2011

Re: zahvalnost

Dodaj link i za FB http://www.facebook.com/home.php?sk=group_208170762541669&notif_t=group_r2j grupa lepo raste... A mozda je nekom lakse da ostavi poruku na FB nego na blogu.

Mene učlaniše u ovu grupu koja je od sinoć, kada je izgleda formirana, narasla strelovitom brzinom; neko kao da čita blog B92.

Morao sam opet da uplatim, grizla me savest

Fejsbuku inače svaka čast, opasan je to alat, ali ja ga i dalje prezirem kao ideju. Old school.




srdjan.pajic srdjan.pajic 05:06 16.03.2011

Re: zahvalnost

maca22
srdjan.pajic
Ovo za "talent for novelist" preteruje, po običaju, ali mislim da ću da mu prevedem ovaj blog na engleski, ok, mogu da preskočim Krkijeve masne izraze. Znajući čoveka, i situaciju u kojoj je, ubedjen sam da bi mu to značilo više nego bilo kakve donacije.

Slična reakciju sam i ja dobila. Otprilike, ovde u planinama nisam ništa osetila, prespavala sam, jao kako ste divni što se brinete, jako puno tugujem zbog svega, javila sam se da idem pomažem (što joj je i profesija).


(verzija vesti za Bebu: rekla je "Umiremo, a vi ćete sa namaaaaaa!!!!111" )


Ma pusti, šašavi su ti Japanci. Danas moj učitelj aikidoa, inače matori Japanac iz Tokija, nakon što smo ga svi pojedinačno udavili pitanjima o kući i familiji, onako nam mirnim glasom, kao da umiruje decu, kaže da su njegovi svi u redu, nema nikakve frke - jer žive u Tokiju, a zemljotres i cunami je pogodio gradove severno od Tokija.



Kao, malo se treslo u Tokiju, i to je to. Jeste gore poginulo ljudi i te elektrane nešto zajebavaju, ali, kao, ništa strašno.

Ja se izbečio, ne znam šta da kažem, rek'o bolje da ćutim, pošto ko i svi sve vreme pratim zapadne vesti i kapiram da je u Tokiju - haos. Posle popričam sa njegovom suprugom, Amerikankom, i ona mi kaže da čovek sve zna kako je, zna i da su ljudi počeli masovno da napuštaju prestonicu i idu dole na jug, prema Osaki. Ali eto.

Valjda je to neka razlika izmedju naših kultura i mentaliteta, ono u fazonu, ako je sranje, sranje je, ali nema šta da se kuka. Ja se mislim, jebote, ja bih se drao na sav glas da mi se tako nešto dešava u Srbiji, ne bi od mene moglo da se živi. Stvarno bre od njih ima šta da se nauči.

Uglavnom, ne verujem ja baš mnogo ni ovom mom drugaru, on je isti takav. Jednom smo on i ja morali da isprečkamo neku provaliju iznad Velikog Kanjona. E, ja sam se živ usrao, znači, meljem dvesta na sat. A on gradsko dete, stenu nikad video nije, samo beton. Čovek - zelen, ali ćuti, i drži se za kamen, k'o geko.

Znači, ljudi, ovo što radimo ima stvarno smisla, pomoć im treba sa svih strana, čak i ako ne kukumavče i moljakaju sve žive, k'o što radi sav ostali svet.
mlekac mlekac 06:41 16.03.2011

Re: zahvalnost

Valjda je to neka razlika izmedju naših kultura i mentaliteta, ono u fazonu, ako je sranje, sranje je, ali nema šta da se kuka. Ja se mislim, jebote, ja bih se drao na sav glas da mi se tako nešto dešava u Srbiji, ne bi od mene moglo da se živi. Stvarno bre od njih ima šta da se nauči.


Imam drugara koji je dole vec dvadesetak godina, ozenio se Japankom i potpuno je poprimio taj mentalitet. Ista fora - ma nista strasno, mi smo u Tokiju, sve je OK. Prosto neverovatno!
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:54 16.03.2011

Re: zahvalnost

mlekac
Valjda je to neka razlika izmedju naših kultura i mentaliteta, ono u fazonu, ako je sranje, sranje je, ali nema šta da se kuka. Ja se mislim, jebote, ja bih se drao na sav glas da mi se tako nešto dešava u Srbiji, ne bi od mene moglo da se živi. Stvarno bre od njih ima šta da se nauči.


Imam drugara koji je dole vec dvadesetak godina, ozenio se Japankom i potpuno je poprimio taj mentalitet. Ista fora - ma nista strasno, mi smo u Tokiju, sve je OK. Prosto neverovatno!




Jel' vidiš ti šta je ne-zna-se-koliko tisuća godina stara nacija? Umesto da on promeni njih, kao što bi se očekivalo od Našeg Čoveka gdegoddaje, oni promeniše njega (sine, da vi'š samo šta ja radim ovim mojim Amerima!). I posle mi neko kaže - Srbi narod najstariji.

Ja stvarno ne znam kako oni preživeše tolike vekove bez razvijenog osećaja za paniku i usavršene veštine kukumavčenja.
mlekac mlekac 08:40 16.03.2011

Re: zahvalnost

srdjan.pajic


Ja stvarno ne znam kako oni preživeše tolike vekove bez razvijenog osećaja za paniku i usavršene veštine kukumavčenja.


blogovatelj blogovatelj 17:02 16.03.2011

Re: zahvalnost

Imam drugara koji je dole vec dvadesetak godina,


Nije to dole, to je desno
maca22 maca22 08:49 17.03.2011

Re: zahvalnost

Prijateljica iz Japana posla link. :)

http://www.japantrends.com/life-continues-in-tokyo/
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 11:01 16.03.2011

shamisen

Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 11:15 16.03.2011

ako je neko već rekao, onda zanemarite

koliko se sećam, dačić dr ivica je dan ili dva nakon što je tresnulo izjavio saučešće i ponudio ekipu spasilaca iz naše uprave za što bi rusi rekli črezvičajne situacije.

uzgred, srbljima je sad glavna briga kad će radijacija da stigne dovde... pa da presede u podrumima kao onda kad je sloba pustio pomračenje sunca.
krkar krkar 12:44 16.03.2011

Re: ako je neko već rekao, onda zanemarite

uzgred, srbljima je sad glavna briga kad će radijacija da stigne dovde... pa da presede u podrumima kao onda kad je sloba pustio pomračenje sunca.


Samo se ti sprdaj! Nije ni čudo da se sprdaš kad si strani plaćenik.

Nema ni jednog dokaza* da pomračenje sunca ne utiče štetno na Srbe.
------
*(Srpska Akademija Nauka i Umetnosti nema ni jednog dokaza... A bogme ni Patrijaršija SPC a čini mi se ni MUP/BIA ni FK Crvena zvezda). Što je sasvim dovoljan uslov za tvrdnju da takvi dokazi uopšte ne postoje i da je, ergo, pomračenje sunca strana ujdurma da se našteti Srbima.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 16:02 16.03.2011

Re: ako je neko već rekao, onda zanemarite

*(Srpska Akademija Nauka i Umetnosti nema ni jednog dokaza... A bogme ni Patrijaršija SPC a čini mi se ni MUP/BIA ni FK Crvena zvezda). Što je sasvim dovoljan uslov za tvrdnju da takvi dokazi uopšte ne postoje i da je, ergo, pomračenje sunca strana ujdurma da se našteti Srbima.



ja velim da ćemo kad dodje ta japanska radijacija svi da zakovrnemo ko pilad i pametno je da se vascijeli narod sakrije u podrume i ćilere dok opasnos' ne prodje. dalje, umoljavan nadležne službe da ispitaju i poapse odgovorne ako dopuste da japanska radijacija dopre do srbije. takodje molim javni servis i sve radiodifuzne organizacije sa nacionalnom pokrivenošću da nas na vreme obaveštavaju
boris19 boris19 16:46 16.03.2011

Re: ako je neko već rekao, onda zanemarite

O radijaciji brine ceo svet, a ne samo Srbija, ali vi to naravno ne vidite. Za ostale duhovite doskočice (vaše i domaćinove) samo . Vi se nažalost ne ubrajate u one malobrojne iz naslova.
krkar krkar 17:28 16.03.2011

Re: ako je neko već rekao, onda zanemarite

ja velim da ćemo kad dodje ta japanska radijacija svi da zakovrnemo ko pilad i pametno je da se vascijeli narod sakrije u podrume i ćilere dok opasnos' ne prodje. dalje, umoljavan nadležne službe da ispitaju i poapse odgovorne ako dopuste da japanska radijacija dopre do srbije. takodje molim javni servis i sve radiodifuzne organizacije sa nacionalnom pokrivenošću da nas na vreme obaveštavaju


Ova ti je dobra. Vaistinu bi valjalo da se proglasi radijacija i da se svi poćeraju u podrume i da se taman u to vreme proglase izbori al' odela protiv radijacije da se podele samo Pouzdanim Pripadnicima (videti Strongmanove blogove za Svetle primere). I da se taman dok su svi Nepouzdani i Neprovereni u podrumima obave ti izbori i taj popis stanovništva...
krkar krkar 17:48 16.03.2011

Re: ako je neko već rekao, onda zanemarite

O radijaciji brine ceo svet, a ne samo Srbija, ali vi to naravno ne vidite


Ima raznih radijacija. O sovjetskoj smo svojevremeno mnogo manje brinuli, ipak je to bratska radijacija. Ali ova - em druge rase, em druge vere, bojim se...
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 08:45 17.03.2011

Re: ako je neko već rekao, onda zanemarite

boris19
O radijaciji brine ceo svet, a ne samo Srbija, ali vi to naravno ne vidite. Za ostale duhovite doskočice (vaše i domaćinove) samo . Vi se nažalost ne ubrajate u one malobrojne iz naslova.



idi begaj! sedi bre, jedan, procitaj stivo, razmisli o njemu, izvini se razedu i da ti dodju roditelji sutra u skolu i ponesu djacku knjizicu
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 08:49 17.03.2011

Re: ako je neko već rekao, onda zanemarite

da se taman dok su svi Nepouzdani i Neprovereni u podrumima obave ti izbori i taj popis stanovništva.



to! u tome i jeste gvint. tako treba!
cassiopeia cassiopeia 11:49 16.03.2011

Subota 19. marta, na Trgu republike, u 14h

Upravo sam dobila na mail.

POZIV NA AKCIJU
15. mart 2011.
BEOGRAD JAPANU
Zbog stradanja velikog broja ljudi i materijalnih razaranja koja je Japan pretrpeo u nezapamćenim prirodnim katastrofama, grupa građana organizuje skup koji ima za cilj iskaz solidarnosti i plasiranje poruke podrške japanskim državljanima, kao i saopštavanje opcija u pružanju pomoći.
Skup će biti održan u subotu, 19. marta, na Trgu republike, u 14h.
Pozivaju se svi zainteresovani građani i građanke da u subotu dođu na Trg republike u crvenim ili belim majicama, kako bi svojim telima formirali japansku zastavu. Ova fotografija bi predstavlja moralnu podršku stanovnicima Japana.
Na skupu će biti organizovano i crtanje manga portreta i izrada hiljadu ždralova, kao simboličan čin koji je u skladu sa japanskim verovanjem da će se onome ko napravi hiljadu papirnih ždralova ispuniti želja.
Prisustvo skupu su potvrdile i mnoge javne ličnosti, a sav prikupljeni novac biće uplaćen na račun Crvenog krsta.
tyson tyson 13:25 16.03.2011

Telenor


Od jutros i korisnici Telenor mobilne mreže mogu uplatiti pomoć Japanu slanjem SMS poruke na broj 2001.

Cena poruke je 50 dinara, porez se ne naplaćuje.

Telenor će novac preusmeriti Crvenom Krstu Crbije, koji će pak sredstva uputiti Crvenom Krstu Japana.



tyson tyson 14:01 16.03.2011

Re: Telenor


...a sudeći po informaciji sa gore pomenute facebook grupe, sada je i MTS za svoje pretplatnike kreirao identičan broj - 2001.

Cena ista, 50 dinara, porez se ne naplaćuje.

Izgleda da ipak ima neke koristi od tog facebooka



topcat topcat 14:12 16.03.2011

Re: Telenor

Neumjesno pitanje:
koliko od tih 50 ostaje telenoru?

"Hrana za sve" je bila 100 dinara.
Još uvijek dugujem Višnji (+inflacija itd) za sms.
tyson tyson 14:51 16.03.2011

Re: Telenor

Neumjesno pitanje:
koliko od tih 50 ostaje telenoru?

Nemam pojma. Ne bih se iznenadio da ne zadržavaju ništa, mogu to sebi da dozvole.

Što se mene tiče, neka i zadržavaju neki mali procenat (šta ja znam, 5%) za amortizaciju. Upućivanje pomoći putem SMS je daleko najjednostavniji i skoro svima lako dostupan način da se pomogne. Pa, ako su već to omogućili, neka zadrže deo para.



Goran Vučković Goran Vučković 15:25 16.03.2011

Re: Telenor


Što se mene tiče, neka i zadržavaju neki mali procenat (šta ja znam, 5%) za amortizaciju.

Glavna stvar u troškovima je, osm SMS-a, koji košta par dinara, cena naplate / uplate depozita - tj. ako uplatiš, recimo, 200 dinara na prepaid račun, koliko para zaista ostane mobilnom operatoru, kad plati troškove. Ne znam koliko dobijaju trgovci koji primaju uplate po trafikama, ali ne bih se začudio da je samo to 5%.
topcat topcat 16:44 16.03.2011

Re: Telenor

neka i zadržavaju

kad plati troškove

nemam ništa protiv da si telenor ili tko već treba naplati troškove (mada bi bilo još bolje kad bi i to bila donacija), samo da ne ispadne da od 50, u Japan ide 5.
buba_truba buba_truba 17:32 16.03.2011

Re: Telenor

topcat
nemam ništa protiv da si telenor ili tko već treba naplati troškove (mada bi bilo još bolje kad bi i to bila donacija), samo da ne ispadne da od 50, u Japan ide 5.

Pričam za MTS - ne skidaju ni ceo iznos za slanje poruke (3-4 dinara), meni su skidali 50,09 din ukupno, što bi značilo da slanje poruke naplaćuju 0,09 din. Možda sam naivna, ali verujem da i oni doniraju...
jednatanja jednatanja 18:48 16.03.2011

Dodaj na listu

-Obnovili su kompletno (sve sa mermernim pločama) pozorište u Senti koje je bilo u stanju raspadanja, ne znam koliko je koštalo ali jeftino nije moglo biti.
krkar krkar 19:48 16.03.2011

Re: Dodaj na listu

jednatanja
-Obnovili su kompletno (sve sa mermernim pločama) pozorište u Senti koje je bilo u stanju raspadanja, ne znam koliko je koštalo ali jeftino nije moglo biti.


Lista je velika, stavio sam samo ono što mi je u prvom trenutku izašlo na Guglu. 210 miliona € su POKLONILI, ej!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana