Eksperimenti u blogovanju| Ljudska prava

Elisova "seljacka prepredenost"

Virtuelni Vasilije RSS / 14.03.2011. u 14:35

Ako sam na nesto alergican kad je u pitanju ovaj blog onda su to dve stvari: 

1. Teske i prljave uvrede upucene drugim osobama bilo da su u pitanju blog-sagovornici ili pak neke druge (javne) licnosti o kojima se ovde diskutuje. Takve stvari su uostalom zabranjene pravilima bloga.

2. Banovanje komentatora koji nisu prekrisli pravila bloga.

E obe ove stvari su se poklopile na elisovom blogu Identitet kalibra .45.

A ovaj tekst mi preostaje kao jedina mogucnost izrazim svoj protest i neslaganje.

Kad su u pitanju uvrede onda se pre svega radi o najodvratnijoj recenici koju sam imao prilike da procitam u ovih vise od 4 godine ucestvovanja na ovom blogu. Upucena je, koliko sam shvatio, jednom od ljudi koji su usli u najuzi krug za NIN-ovu nagradu. I glasi (najuvredljiviji deo sam ja boldovao):

Ona Dodikova podguzna muva, Rajko Vasić, čovek sa rektalnim grčem na mestu gde bi na ljudskom licu trebala stajati usta, ostrvio se u tekstu na svom blogu na Bosansku vilu, nastupajući na jedini njemu moguć način - kao neorganizovana, bahata seljačka horda koja samo zna i ume da ruši, pali i grdi svet 

Ja ni sad nemam objasnjenje kako i zasto su moderatori dozvolili da ovakve reci vec danima stoje na blogu kad je nedvosmisleno jasno da se radi o najeklatantnijem krsenju pravila...

Druga uvreda je upucen licno meni - to je ova "seljacka prepredenost" iz naslova. Ok ovo je neuporedivo manja uvreda koju, iako je sebi nikad ne bih dopustio, mogu da pripisem necijem nedostatku kontrole/afektu u zaru diskusija.

Ono sto medjutim NIKAKO ne mogu da razumem i prihvatim je to sto me je domacin banovao, prakticno me onemugucivsi da mu odgovorim (ovo sto ja radim je "vanredno sredstvo" koje vecini blogera ne stoji na raspolaganju). A razlog banovanja je, koliko sam mogao da zakljucim sledeci deo mog posta:

E ako je Elis za ocuvanje ovakve tradicije Bosanske vile onda je to za svaku pohvalu. Sudeci po recniku koji upotrebljava to bi se medjutim tesko moglo reci.

Ako je to hteo, onda je mogao da nam napise nesto o tome kako su tretirani neki od gorepomenutih velikana srpske kulture u danasnjoj BiH. I da digne glas protiv odbrane i slavljenja Ejupa Ganica po cijim instrukcijama je srusen spomenik nekadasnjeg saradnika Bosanske vile Ive Andrica ... I da nam pise kako uopste jedan takav covek odgovoran za smrt golobradih decaka kao sto je on uopste moze da bude na slobodi! E to bi bio put pomirenja i prevazilazenja nedavne mracne proslosti. 

Ja ne vidim ni trunke bilo kakvog podmetanja, prepredenosti a jos manje bilo kakvog krsenja pravila bloga. Koliko razumem on je pogodjen zato sto o Ganicu navodno ima jos gore misljenje nego ja (koji je po njegovim recima moj "sabrat" - i ovo je opet uvreda na moj racun posto ocigledno obojica mislimo da je taj "sabrat" ratni zlocinac). Ne vidim uopste zasto bi medju razumnim ljudima ovde uopste moglo da dodje do bilo kakvog problema. Dovoljno bi bile da je napisao kakvo misljenje ima o Ganicu. A jos bi bolje bilo da je prihvatio moju sugestiju pa o tome nesto vise napisao...

Da li je ovo banovanje u skladu sa pravilima bloga mislim da je tesko decidirano reci - osim ako moderatori/urednistvo ne odluce da se o tome izjasne. Sto se mene tice neophodan preduslov za banovanje bi bilo prethodno krsenje pravila bloga od strane "okrivljenog". Naravno autor moze da iskljuci mogucnost svakog komentarisanja - ali da banuje ljude onako kako mu se "cefne" i po nekim svojim licnim kriterijumima (ne)svidjanja/podgodjenosti mislim da ne bi smelo da bude dopustivo. U suprotnom ovaj blog gubi svaki smisao kao mesto za razmenu razlicitih/suprostavljenih misljenja... 

 



Komentari (119)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikimedic mikimedic 14:41 14.03.2011

prodjoh i ja slicno

kod onog 'demokrate' matica.

a ljudi navalili da mi pisu pa pisu, a ja im ne merem odgovorit' ba.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:51 14.03.2011

Re: prodjoh i ja slicno

Pa eto takvi primeri su i za mene bili dodatni razlog da bar ja koji imam takvu mogucnost dignem svoj glas(nije mi prvi put). Mislim da "malim Napoleonima" presrecnim sto imaju priliku da iskazu svoju "moc" treba staviti do znanja koliko je ruzno to sto rade.
A prljave i teske uvrede su zbilja nesto protiv cega bi svi morali da borimo. I ovde na blogu ... i u Srbiji ... i u regionu - ma svuda. Ako zelimo da bilo sta promenimo nabolje, osnovni preduslov za to je da pristojno i razumno RAZGOVARAMO. Inace ce nam se uvek ponavaljati onaj deo nase najruznije istorije - da "razgovaramo" preko nisana...
mikimedic mikimedic 14:58 14.03.2011

Re: prodjoh i ja slicno

ali najjace sto jedan ili ona dva osnovna komentara su nestali, a thread ostao, pa ljudi samo citiraju svasta iz nepostojecih komentara, a prsti sve u 16.



sve potpisujem.

ja imam problem sa druge strane ne samo sa otvorenim uvredama nego i vredjanjem zdravog razuma. pa onda kako je neko ovo ili ono a mi svi onako jadni bedni prodaja magle, pa kad se suprostavis argumentima dobijes i licne pretnje (za 'live', ne na blogu - da citiram), plus ti daju lekcije da se na pomen ne dolazi sa takvim argumentima, itd itd... i onda te banuju.

ako ako, sve je to demokratija.



dali76 dali76 18:14 14.03.2011

Re: prodjoh i ja slicno

Miki Miki ti imas problem sa onima sto vredjaju zdrav razum?
onda ti moj prijtalju nekad, po mom skromnom misljenju, imas problem sam sa sobom:)))
Mislim , zamisli da se ukine vredjanje zdravog razuma ko bi sudio sta je zdrav razum?
ko bi ustvari mogao da to sudi?
izvinjavam se autoru radi trola.
totalno je neprihvatljivo banovanje radi onoga sto nam se licno ne svidja.
mislim da ljudi koji banuju govore mnogo vise o sebi nego o onima koje su banovali.
mikimedic mikimedic 20:32 14.03.2011

Re: prodjoh i ja slicno

onda ti moj prijtalju nekad, po mom skromnom misljenju, imas problem sam sa sobom:)))
Mislim , zamisli da se ukine vredjanje zdravog razuma ko bi sudio sta je zdrav razum?


ok da dopunim - koji po mom misljenju vredjaju zdrav razum.



razumemo se dali.
dali76 dali76 08:23 16.03.2011

Re: prodjoh i ja slicno

bilo bi idealno kad bi se ljudi vise neslagali i vise postovali kao ja i ti Miki.
ali je to stvar odrastanja.
cini mi se da ovi koji nisu odrasli se prepoznaju po tome sto vole ban igracke.
mikimedic mikimedic 12:19 16.03.2011

Re: prodjoh i ja slicno

cini mi se da ovi koji nisu odrasli se prepoznaju po tome sto vole ban igracke.


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:56 18.03.2011

Re: prodjoh i ja slicno

Hahaha a danas me Krkisa banovao expresno ... samo posle dva kraca posta. Valjda preventivno - u strahu da mu ne "pokvarim" blog

mada nisam imao nameru (ni vremena) ni da se upustam (opet) u prepirku



master.dragi master.dragi 18:11 18.03.2011

Re: prodjoh i ja slicno

mada nisam imao nameru (ni vremena) ni da se upustam (opet) u prepirku

zar ti ne bi bilo zao da im kvaris blog, bas kada je postignut visok nivo jednoumlja?
jedino nisu mogli da se dogovore da li ce taj jedan um biti sybil ili angie
ono je bas muka citati, ne mogu da verujem da je autor profesor, kako sam razumeo, zar on nekome nesto predaje?

tu je sve sto se ne moze naci u stvarnom svetu:
bloger satrosrpski satroratnik koji se iskreno kaje zbog ucesca u ratu, onda ga drugari tese i daju mu utehu - aleluja,
zatim dokazi u obliku znam te - znas me, veruj mi na rec, pricao mi covek...
tu su i krkijevi drugari sa - u pravu si, to je istina, pravo govoris, hvala ti sto pises...

btw sa covekom nesto zaista nije u redu, ima par ispada koji upucuju na ozbiljne poremecaje ponasanja...

ps
trebalo bi da mu se zahvalimo na banovanju, ovima sto su ostali da ga hvale napisao je da ima neke vazne sastanke, da ga cekaju, ovako nevazni , do veceras, vratice se on manje vaznim sadrzajima i ljudima...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 19:17 18.03.2011

Re: prodjoh i ja slicno

master.dragi
ne mogu da verujem da je autor profesor, kako sam razumeo, zar on nekome nesto predaje?


ma nije - to njega wukadin malo zaj... ja mislim da je novinar, posto se sam hvalio javno na blogu da je jedini u Srbiji kompetentan i kvalifikovan da zameni Tijanica Mada je je Tijanic od njega sto puta bolji novinar (dok se time bavio) ... A Krkisa kao rukovodilac - sa tim karakterom? Hm, taj bi "banovao" potcinjene i ako ga samo nakrivo pogledaju

ps. e jedino ako Kurir ima neku internu vecernju novinarsku skolu - tu bi vec mogao da bude profesor


master.dragi master.dragi 19:47 18.03.2011

Re: prodjoh i ja slicno

A Krkisa kao rukovodilac - sa tim karakterom? Hm, taj bi "banovao" potcinjene i ako ga samo nakrivo pogledaju

pazi, stav mu nije za potcenjivanje, u onoj prvoj srbiji, koju on pljuje, to nije osobina za zanemarivanje, tamo se ceni cvrsta ruka i autoritativan stav.

znanje, obrazovanje i vestine su u toj srbiji sedma rupa na svirali, tako da, apsurda li, krkar moze samo u prvoj srbiji napraviti ozbiljnu karijeru...
vec ga zamisljam sa zarkovicem i tijanicem u nekoj emisiji, kako skace sa stolice i preti banovanjem... u publici sede expolicajac, freehand i angie...
putem tv linka u emisiji gostuje visoki predstavnik eu - schentinel26

negde u zgradi predator i wukadin odvrcu osigurace

voditelj emisije, a ko bi drugi nego - mikimedic
mikimedic mikimedic 12:13 21.03.2011

Re: prodjoh i ja slicno

voditelj emisije, a ko bi drugi nego - mikimedic


tek sad vidim ovo

predatortz predatortz 12:25 21.03.2011

Re: prodjoh i ja slicno

negde u zgradi predator i wukadin odvrcu osigurace



Ove



ili ove

Milan Novković Milan Novković 14:49 14.03.2011

Evo kreativnog izazova !

Poklanjam kuvar Najdžele Looooson najboljem pokušaju da se "seljaci" i "seljačko" zamene Književnim Srpskim - Bewogradskim, Novosadskim, Prigrevačkim, ... po izboru

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:57 14.03.2011

Re: Evo kreativnog izazova !

Milane, drzi se teme!

Vaso ko je to rekao ajde reci ti meni neupucenoj i opravdano otsutnoj
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:01 14.03.2011

Re: Evo kreativnog izazova !

Milan Novković
Poklanjam kuvar Najdžele Looooson najboljem pokušaju da se "seljaci" i "seljačko" zamene Književnim Srpskim - Bewogradskim, Novosadskim, Prigrevačkim, ... po izboru


Najlepse hvala - sa ovakvim poklonom bih rado ostao i u, kako to elis kaze, "jednomesecnom karantinu" ... nije bitno ni da li je na "knjizevnom" ili "seljackom". Ma nije sve ni u knjizevnom jeziku
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:02 14.03.2011

Re: Evo kreativnog izazova !

njanja_de.manccini
Milane, drzi se teme!

Vaso ko je to rekao ajde reci ti meni neupucenoj i opravdano otsutnoj


Njanjo, ostavio sam gore link na tekst doticne osobe - da ne prepricavam sad ovde...

pozz
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:18 14.03.2011

Re: Evo kreativnog izazova !

ups, pazi stvarno
Bili Piton Bili Piton 15:32 14.03.2011

Re: Evo kreativnog izazova !

Milan Novković
Poklanjam kuvar Najdžele Looooson





Najgori si od sve dece
antioksidant antioksidant 18:48 14.03.2011

Re: Evo kreativnog izazova !

geak geaci geački
maca22 maca22 19:47 14.03.2011

Re: Evo kreativnog izazova !

Vaso, predlozi Krkaru da poseti Elisov blog. Ako navuce njegov pravednicki gnev, gotov je.

edit: sad videh, bese tamo, ne bese kruslusa.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:47 14.03.2011

Re: Evo kreativnog izazova !

"splendidnog pisca"
Bili Piton Bili Piton 21:56 14.03.2011

Re: Evo kreativnog izazova !

apacherosepeacock
"splendidnog pisca"


Da, to je baš onako malo ko štrikaćom iglom u uvo
fantomatsicna fantomatsicna 11:59 15.03.2011

Re: Evo kreativnog izazova !

Poklanjam kuvar Najdžele Looooson


Zaboravili ste srpski dijasporski(nas koji smo srpski ucili od roditelja ali samo uz pomoc Pavicevog recnika citamo na blogovima da bi smo ostali u koraku i trendu Bewogradskog,Novosadskog itdckog
(Sve se nadam ovom kuvaru lepe Nigele,koja ima slicnosti sa mnom..i ja ustajem nocu i jedem iz frizidera kao ona)
loader loader 20:35 14.03.2011

Od gumenih makaza do opake dosade !!

Nemoguće je odnose među ljudima podesiti tako da oni funkcionišu bez ikakvih nesporazuma. Stoga i odnosi na blogu imaju iste osobine (kao u real-life-u). Banovanje bi trebalo primeniti samo kao krajnju meru. Pogrdni komentari govore najpre o onome koji ih izriče, ali svakako da bi njihovo gomilanje počelo da gradi sliku bloga onakvom, kakvom većina blogera verovatno ne želi da je vidi. Stoga je banovanje, valjda, i uvedeno kao eventualna mera.
Sa druge strane, banovanje bez razloga, od strane autora posta, izaziva drugu vrstu rezigniranosti, pre svega kod onoga ko je banovan. Postavlja se pitanje, čemu uopšte diskusija ako je ona definisana kao moguća samo do one tačke koja godi autoru posta? No, i u svemu tome ima izvesne autoregulacije, jer onaj ko je izrazito sklon takvom ponašanju ostaje bez sagovornika. Imaće samo istomišljenike. A to je onda - uh - baš, baš dosadno !


freehand freehand 20:58 14.03.2011

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

ja sad utvrdih da me je Stošić banovao na svojim temama?!
ke fantastik!
princi princi 21:18 14.03.2011

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

ja sad utvrdih da me je Stošić banovao na svojim temama?!

Јел' то превентивно или после неке дискусије?
blogovatelj blogovatelj 21:25 14.03.2011

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

ja sad utvrdih da me je Stošić banovao na svojim temama?!
ke fantastik!


Tolerantnost druge Srbije na delu. Dozvoljavanje da se ispolji razlicitost.
Sta su svi poludeli?! Kako ne kapiraju da ce uvek biti blogera i blogova gde ce moci slobodno da se prica...
freehand freehand 21:40 14.03.2011

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

princi
ja sad utvrdih da me je Stošić banovao na svojim temama?!

Јел' то превентивно или после неке дискусије?

Ako je bilo diskusije - to je od ranije, nešto što sam već zaboravio. Inače se ne bih iznenađivao kao snaša.
A vidim da mi je Drago skinuo ban.
Slutim - ne zadugo...
loader loader 22:30 14.03.2011

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

Ako je bilo diskusije - to je od ranije, nešto što sam već zaboravio. Inače se ne bih iznenađivao kao snaša.
A vidim da mi je Drago skinuo ban.
Slutim - ne zadugo...

Mister Free,
pa.. vi ste krajnje rizičan igrač
Vidim, stavljaju duple štucne kad igraju s vama
Ko Zoran Banković
Niste mi delovali tako !
mikimedic mikimedic 22:35 14.03.2011

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

ja sad utvrdih da me je Stošić banovao na svojim temama?!
ke fantastik!




sta li si ti bogu zgresio



ja sam samo najlepse zamoljen da na njegovom blogu vise ne dolazim.

freehand freehand 22:47 14.03.2011

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

Ko Zoran Banković

Protiv mene par halfova: Miletović - Hatunić... Za donekle ravnopravnu diskusiju.
I Bajro Župić pride, za svaki slučaj. Da nam se izravnaju intelektualni potenicjali.
sta li si ti bogu zgresio

Za Boga znam. Ali Stošiću?!
loader loader 23:19 14.03.2011

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

Protiv mene par halfova: Miletović - Hatunić...

blogovatelj blogovatelj 01:49 15.03.2011

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

A vidim da mi je Drago skinuo ban.
Slutim - ne zadugo...


Sad si me nagnao da proverim. Meni jos nije. Pretpostavlja da sam veca opasnost od tebe
alselone alselone 08:19 15.03.2011

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

freehand
ja sad utvrdih da me je Stošić banovao na svojim temama?!
ke fantastik!


zamisli?!
tako i ja prodjoh, priupitah ga ono kljucno pitanje sto me mori nocima, sta cemo sa Hitlerom, mozda on i nije bio Nemac, kad ono cvrc, ban! Stole, Stole, nevaljalko...
alselone alselone 08:21 15.03.2011

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

blogovatelj
A vidim da mi je Drago skinuo ban.
Slutim - ne zadugo...


Sad si me nagnao da proverim. Meni jos nije. Pretpostavlja da sam veca opasnost od tebe


Meni verovatno nece nikada...
blogovatelj blogovatelj 08:40 15.03.2011

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

Meni verovatno nece nikada...


Au sta nas je... Mislim da nece ni meni.
Dragec izgleda resio da svoj blog ocisti od normalnih.
alselone alselone 09:01 15.03.2011

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

blogovatelj

Au sta nas je... Mislim da nece ni meni.
Dragec izgleda resio da svoj blog ocisti od normalnih.


Naljuti se covek kad mu kazes da je nepismen pod stare dane.
A i Veroniku je banovao samo zato sto je napisala: Pozdravio te alselone i citirala njegovo "iz nicega".
Ali nema veze, ja sam kasnije video da sam jos i gore mogao da prodjem...
wukadin wukadin 14:51 15.03.2011

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

freehand
ja sad utvrdih da me je Stošić banovao na svojim temama?!ke fantastik!


a ja se podsetih kad sam hteo da komentarisem one omladince DS-a
eto, sad nisam mislio nista lose...
predatortz predatortz 12:29 16.03.2011

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

A vidim da mi je Drago skinuo ban.
Slutim - ne zadugo...



Odma' sam potrčao da vidim da nije i meni. Mrka kapa! Moji komentari ga suviše asociraju na njegove ministarske izjave...
blogovatelj blogovatelj 17:11 16.03.2011

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

Odma' sam potrčao da vidim da nije i meni. Mrka kapa! Moji komentari ga suviše asociraju na njegove ministarske izjave...


A on bio ministar? U RSK?!
predatortz predatortz 18:34 16.03.2011

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

blogovatelj
Odma' sam potrčao da vidim da nije i meni. Mrka kapa! Moji komentari ga suviše asociraju na njegove ministarske izjave...


A on bio ministar? U RSK?!



6. Druga vlada Milana Babića trajala od 27. lipnja de 5. kolovoza 1995.

Milan Babić, predsjednik
Milivoj Vojnović, ministar vanjskih poslova
Mile Bosnić, ministar za trgovinu
Svetozar Vinčić, ministar financija
Slobodan Perić, ministar rada, socijalnih i boračkih pitanja
Uruš Funduk, ministar za pravosuđe i upravu
Tošo Pajić, ministar unutarnjih poslova
Drago Kovacević, ministar informiranja
Vukašin Egić, ministar energetike
Ranko Bakić, ministar za industriju i razvoj
Vaskr"sije Vukasović, ministar poljoprivrede
đuro Podunavac, ministar prosvjete
Stevan đurić, ministar zdravlja
Milan Paden, ministar za saobraćaj i veze
Milan Bogunović, ministar za građevinarstvo i urbanizam
Marko Atlagić, bez portfelja
Milan Radmanović, bez portfelja
Milan Ernjaković, bez portfelja
Nikola Dobrijević, bez portfelja
Ratko Gondi, bez portfelja
Vojislav Stanimirović, bez portfelja.


Komšije kažu da jeste.
blogovatelj blogovatelj 19:29 16.03.2011

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

Druga vlada Milana Babića trajala od 27. lipnja de 5. kolovoza 1995.


Auuuuuuu...
Pa ja najgori od sve dece, kad ovo nisam znao.
Zato njega stalno nesto prozivaju za RSK
Pa bas se navladao puno
Upisao se '45 u cetnike. Strateskom dalekovidoscu predvideo je dugotrajnost vlade doktora Babica.
Bio ministar informisanja, a kad mu se napomene da ne zna gramatiku za osnovnu, on banuje. Liberal co'ek, postuje drugacije misljenje.


predatortz predatortz 19:48 16.03.2011

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

Upisao se '45 u cetnike.


Pa ne baš... Bio čovek i gradonačelnik Knina. To ti je nešto k'o Đilas sad


koksy koksy 20:47 16.03.2011

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

A vidim da mi je Drago skinuo ban.
Slutim - ne zadugo...




Odma' sam potrčao da vidim da nije i meni. Mrka kapa! Moji komentari ga suviše asociraju na njegove ministarske izjave...


Mene nije ćorkir'o.
Doduše ja kod njega odavno i ne svraćam.
blogovatelj blogovatelj 20:47 16.03.2011

Re: Od gumenih makaza do opake dosade !!

Pa ne baš... Bio čovek i gradonačelnik Knina. To ti je nešto k'o Đilas sad


Impresivna biografija.
Tek mi je sad drago sto me banovao Drago. Na neke stvari u zivotu sam neizmerno ponosan.
fantomatsicna fantomatsicna 09:52 15.03.2011

Eto

Vasilije ti mislio da nam se pozalis,izjadas zbog neppravde koja ti je ucinjena a mogao si lepo da posaljes Elisu privatnu poruku pa da se ispljujete kao ljudi.
Ovako ispade ovo skup zalopojki ko je gde koga kad i kako...
rayzippo rayzippo 10:31 15.03.2011

Re: Eto

diskusija je javna; ne vidim zasto bi oni trebali sad nesto privatno da se dopisuju.mogucnost banovanja trebalo bi da imaju samo moderatori
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:43 15.03.2011

Re: Eto

fantomatsicna
Vasilije ti mislio da nam se pozalis,izjadas zbog neppravde koja ti je ucinjena a mogao si lepo da posaljes Elisu privatnu poruku pa da se ispljujete kao ljudi.
Ovako ispade ovo skup zalopojki ko je gde koga kad i kako...


Tacno je da ispade skup zalopojki ... ali i da ocigledno postoji potreba i kod drugih ljudi da se pozale na slicne probleme (a koji nemaju autorsku opciju). I to i jeste bila moja namera: da prodiskutujemo o zajednickom problemu kao sto je pljuvanje i neopravdano banovanje a ne samo da se ja licno pozalim. I naravno hteo sam da pokazem nekima (tu ukljucujem i elisa) da banovanjem ne mogu ucutkati pristojnu i argumentovanu kritiku niti osudu pljuvacine...

A zadnje sto bi mi palo na pamet je da se sa elisom "ispljujemo kao ljudi" na pp. To nisam radio ni tamo na njegovom blogu a ni na ovom mom ... Ono za sta se ja zalazem je da mi ovde JAVNO mozemo mirno, razumno i argumentovano da razgovaramo i diskutujemo o stvarima o kojima imamo razlicito misljenje. A ne da se pljujemo - ni javno ni tajno...

pozz
fantomatsicna fantomatsicna 11:48 15.03.2011

Re: Eto

rayzippo
diskusija je javna; ne vidim zasto bi oni trebali sad nesto privatno da se dopisuju.mogucnost banovanja trebalo bi da imaju samo moderatori

Meni je toliko puta doslo pod prste kad sam kao gost objavila blog kod dirtyharry da nekoga banujem..ako je moj blog..valjda sam ja gazda u njemu a ne moderatori?
A to sto predlozih da se 'pljuju' je samo izraz kad se ljudi ne slazu i sto predlozih pp je bila alternativa da se mozda i kroz 'pljuvanje' dogovore..makar se i ne slozili
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:52 15.03.2011

Re: Eto

fantomatsicna

Meni je toliko puta doslo pod prste kad sam kao gost objavila blog kod dirtyharry da nekoga banujem..ako je moj blog..valjda sam ja gazda u njemu a ne moderatori?


Haha zato sam ja gore negde pomenuo ono "mali napoleon" U svakom od nas cuci poneki negde duboko skriven .... neki "gazda" ili "gazdarica". Ali ako hocemo demokraticnost onda moramo da tolerisemo drugacija misljenja (i ona koja nam se ne svidjaju). Jedini razlog za netoleranciju bi moralo da bude pomenuto krsenje pravila bloga (uvrede, mrznja etc). "Gazda" bloga bi trebalo da pomaze moderatorima (k)ako moze/hoce. Mada ja mislim da za ove glavne kaznene mere treba da budu nadlezni samo moderatori - tako jedino imamo ujednacen kriterijum...

Inace na sta lici ovo krkisino kad sve ono sto mu se ne svidja obelezi kao "mrsomudjenje" i banuje? Ne daj boze da on ili neko slican njemu ima negde ozbiljnu vlast. I kakv je to blog gde pisu samo istomilsljenici i dozvoljene su samo pohvale i ?
master.dragi master.dragi 14:03 15.03.2011

Re: Eto

Inace na sta lici ovo krkisino kad sve ono sto mu se ne svidja obelezi kao "mrsomudjenje" i banuje? Ne daj boze da on ili neko slican njemu ima negde ozbiljnu vlast. I kakv je to blog gde pisu samo istomilsljenici i dozvoljene su samo pohvale i ?

hvala ti za tekst,
hvala ti sto pises,
hvala ti sto postojis,
hvala ti, hvala

hvala ti sto ne mrsomudis.

brani neodbranjivo, sada neki pokusavaju da dokazu njegovu dobru nameru, kao da ce narodu japana biti bolje posle njegovog teksta i kao da srbija nece priteci u pomoc japanu, cekalo se samo da krkari aminuju i kontrola leta odobri poletanje posiljke...

pogledaj samo, dobio je, hocu reci ukucao sam sebi, vise od 20 preporuka za neki komentar, kao da se bacio golim grudima na nuklearni reaktor...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:13 15.03.2011

Re: Eto

brani neodbranjivo, sada neki pokusavaju da dokazu njegovu dobru nameru


Haha vidim ne samo da nije znao za zahvalnicu japanske ambasade, nego je i ona njegova tvrdnja o "mliltavoj i kilavoj satro cesmi koja nije ni podignuta" ocigledno bila neistina pa je morao da je koriguje - posto je prosle godine otvorena bas lepa japanska cesma na kalemegdanu

Sve u svemu odlican tekst Krkisa - uz "malecko" ogranicenje: moras da ga izmenis od pocetka/naslova - pa do kraja
fantomatsicna fantomatsicna 23:03 15.03.2011

Re: Eto Master dragi

Vrlo zlobno a i Vasilije vam se pridruzuje..lepo ,lepo
fantomatsicna fantomatsicna 23:03 15.03.2011

Re: Eto Master dragi

"pogledaj samo, dobio je, hocu reci ukucao sam sebi, vise od 20 preporuka za neki komentar[b][/b]"
Samo da se pise a?Ovo tehnicki i nije moguce samom sebi uraditi
master.dragi master.dragi 10:27 15.03.2011

vaso,

posto sam banovan kod humanitarca koji lepo mirise i cita kurir, zelim samo da ti dam podrsku za komentare o novaku, kao i za sve ostale komentare koji razotkrivaju krkarovo licemerje i drskost kojom vredja komentatore na najbanalniji moguci nacin.
krkarovo postojanje na blogu je sramota za b92 koji nikada nije negovao prostotu i primitivizam.

sto se tice elisa, o njemu ne treba trositi reci, covek se zaneo u svojoj borbi kada su mu u najvecem zaru oduzeli mac i dali pero, rekavsi mu da pero nekad moze da posece bolje nego mac.
od tada on mlati tim perom, i mlati, i mlati...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:28 15.03.2011

Re: vaso,

E Dragi,

evo banova i mene nas zajednicki drugar Krkisa

I na kraju me jos "castio" rekavsi da sam "govno bez duse".

Ali ja, takav kakav sam, imam i za to razumevanje: pa sta da radi covek kad je takav. Svako moze da ponudi samo ono najbolje sa cim raspolaze - ne mozemo sad od njega ocekivati neki pametan, argumentovan i razuman odgovor?
master.dragi master.dragi 11:48 15.03.2011

Re: vaso,

Virtuelni Vasilije
E Dragi,evo banova i mene nas zajednicki drugar Krkisa I na kraju me jos "castio" rekavsi da sam "govno bez duse". Ali ja, takav kakav sam, imam i za to razumevanje: pa sta da radi covek kad je takav. Svako moze da ponudi samo ono najbolje sa cim raspolaze - ne mozemo sad od njega ocekivati neki pametan, argumentovan i razuman odgovor?


mislim da gresis, taj covek je pun mrznje i izgubio je svaku meru, nije dobro olako prelaziti preko takvih cinjenica.

meni je vec sumnjivo da mu se dozvoljava da pise ovakve tekstove pune mrznje i uvreda na racun srbije a sve pod nikom. da se iza ovakvih tekstova pojavi neko imenom i prezimenom veliki broj citalaca bi znao sa kim ima posla, ovako citaocima ostaje da nagadjaju zbog cega se coveku koji siri ovoliku kolicinu mrznje dozvoljava da pise na naslovnoj strani bloga b92 i to pod pseudonimom.

citajuci izmedju njegovih redova i onoga sto sam napisao dolazi se do samo jednog zakljucka...
fantomatsicna fantomatsicna 11:50 15.03.2011

Re: vaso,

od tada on mlati tim perom, i mlati, i mlati...

Evo ti jos jedan sapacenik nikako da shvati da shvati da shvati...
master.dragi master.dragi 11:58 15.03.2011

Re: vaso,

Evo ti jos jedan sapacenik nikako da shvati da shvati da shvati...

sapacenik ne znaci nista na jeziku kojim ste mislili da se sluzite, sluzite, sluzite...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:02 15.03.2011

Re: vaso,

master.dragi
taj covek je pun mrznje i izgubio je svaku meru, nije dobro olako prelaziti preko takvih cinjenica.


Pa ok, slazem se - vrlo cesto pretera svaku meru. Ja zato i ne mogu (i necu) da mu precutim.

A da dodam jos nesto sto se tice elisa. I njegov dolazak i ucesce na blogu sam pokusavao da gledam sa pozitivne strane. Mada mi je vise puta prolazilo korz glavu da bi ovde tesko opstao neko sa pricama o svom ucescu u ratu u BiH a da je ratovao na strani republike srpske... Ali ok, gledao sam to kao jos jedan dokaz nase demokraticnosti i zelje za prevazilazenjem ruzne proslosti. I smatram i tako da je ogromna vecina obicnih ljudi i na jednoj i na drugoj strani bila ok (neki samo manje ili vise manipulisani)...

Ali posle onog njegovog jucerasnjeg odgovora meni (posto me je banovao) prvi put sam pomislio da on tesko da moze imati dobre namere ... i da je zbog njih ovde...
master.dragi master.dragi 12:10 15.03.2011

Re: vaso,

Ali posle onog njegovog jucerasnjeg odgovora meni (posto me je banovao) prvi put sam pomislio da on tesko da moze imati dobre namere ... i da je zbog njih ovde...

on pise na blogu ono sto misli, ono sto ga tisti i vristi iz njega, to je njegova dusa i njegova priroda, meni je samo neobicno da se jednoj takvoj dusi dodeli autorska opcija.
nije on bio nista drugaciji pre nego sto je dobio autorsku opciju, niti ce biti drugaciji kad prestane da pise ovde...
fantomatsicna fantomatsicna 23:32 15.03.2011

Re: vaso,

sapacenik ne znaci nista na jeziku kojim ste mislili da se sluzite, sluzite, sluzite...

pojam ti nemas, nisi imao, a neces ni imati.
master.dragi master.dragi 00:02 16.03.2011

Re: vaso,

fantomatsicna
sapacenik ne znaci nista na jeziku kojim ste mislili da se sluzite, sluzite, sluzite...pojam ti nemas, nisi imao, a neces ni imati.


krkar
Obaveštavam decu, kretene i decu-kretene da na budalaštine ne odgovaram, sa idiotima ne komuniciram, ne obazirem se na svrzislova, džibere, dizelaše, polupismenjake, primitivce i polusvet.


Ovo obaveštenje ću povremeno ponavljati.
mislim da mi se krkarizam sve vise dopada...
mikimedic mikimedic 12:07 15.03.2011

update - evo i mene krkari --


expresno banovanje

a taman da odgovorim mungosu.



kukusigameni kukusigameni 12:22 15.03.2011

!!!

HAJDE, SVI LEPO GORE KOD UROSA NA BLOG, DA VIDIMO STA MOZEMO DA URADIMO!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:24 15.03.2011

Odgovor Vucku

E posto sam dalekovido ovaj moj tekst stavio (i) u kategoriju "EKSPERIMENTI U BLOGOVANJU" evo mi prilike i da to dokazem u praksi - odgovoricu Vucku ovde na njegov post kod krkara (posto tamo ne mogu zbog toga jer me je "ljubazni domacin" banovao):

Vucko

Meni se čini, iskreno, da je Krkar ovde ispao veći nacionalista od Vasilija i Mikija


Odbijam najostrije da sam "nacionalista" po bilo kom pitanju. O nacionalistima i sam imam lose misljenje - losije misljenje imam samo jos o sovinistima (to je za mene jos jedan negativni stepen na gore) kao i autosovinistima ...

Patriota jesam i smatram da je normalno i prirodno osecanje bilo gde u svetu. Ali cak ni tu ne vidim razloge za bilo kakvo preterivanje. Inace i sam zivim kao stranac u drugoj zemlji i radim i druzim se sa ljudima svih mogucih nacionalnosti, medju njima su i predstavnici svih nacija sa terirtorije ex-Yu. I nikad mi ni na kraj pameti nije palo da po bilo kom osnovu pomislim da je neko u bilo kom smislu bolji samo zato sto je (slucajno) iste nacije kao ja...

Vucko ima privilegiju kod mene da za neke njegove stavove sa kojima se ne slazem koristim njegove sopstvene kvalifikacije. A ovo sto je gore rekao (o meni) osim sto je netacno, jos je i ekstremno glupo. I siguran sam da ne moze da potkrepi ni jednim citatom...

i dodatak:

Vucko

Vasilijevo duvanje u povređeno nacionalno samoljublje je po meni kontraproduktivno


A tek je ovo Vuckova neverovatna konstrukcija koja, sto se mene tice, otkriva njegovu sopstvenu opterecenost nacinalnom pripadnoscu (u bilo kom smislu). Ja tamo ni jednom jedinom recju nisam pomenuo nacionalnu pripadnost - nego mi je smetalo ono krkakrovo mi smo govna. E sad sto Vucko pod "mi" podrazumeva "mi Srbi" to je njegov problem. Za mene je Srbija MULTINACIONALNA zemlja (hvala bogu i zbog toga sam uvek bio srecan) i to "mi" se odnosilo ne sve ljude/gradjane u njoj...

I da dodam jos nesto: ja licno se NISAM uopste osecao povredjen krkarovim "mi smo govna". Svasta - sto bi mene pogadjalo ako neki/svaki "mrsomud" kaze za mene ili moje sugradjane kojekakve gluposti. To samo ne znaci da ga necu kritikovati. Ili pak razotkriti njegovu licemernost kao sto sam to uradio u krkarovom slucaju...


apacherosepeacock apacherosepeacock 17:41 15.03.2011

Onako neobavezno

Citajuci malo blog malo komentare na vesti sa naslovne strane b92 vidim pocela je dobro poznata retorika predizborne kampanje i pre utvrdjenog datuma; pljuckanja i tuzbi i stancanje komentara (za sat vremena nakon vesti iskrsne 70+ komada 'misljenja' iz istog pera, malo izmenjenim redosledom reci u recenici i potpisom..).

A zgodno se nacrtao ovaj mart mesec pun istorijskih datuma da otvori sezonu lova: atentat, drs'te lopova - drs'te ubicu, kolika smo g**na - nekulturna i nepismena, bes'te iz zemlje - kao da vas negde neko rasirenih ruku ceka, sirotinja smo - bolje zasluzili nismo..i tako dalje.

Tesim se svuda su politicke kampanje smrdljive, ali eto navikne se stomak da svari sve.

Sta sam htela kas'ti, selekcija blogova i likova nije slucajna.
buba_truba buba_truba 18:34 15.03.2011

Re: Onako neobavezno

apacherosepeacock
Sta sam htela kas'ti, selekcija blogova i likova nije slucajna.

Ne pričaj! I? Šta ti kaže kugla, ko šalje krkara? Mislim, on ispade tema ovog bloga.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:17 15.03.2011

Re: Onako neobavezno

U koju si ti kuglu gledala i videla nekog krkara u mom komentaru?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:13 15.03.2011

Re: Onako neobavezno

Buba
Šta ti kaže kugla, ko šalje krkara? Mislim, on ispade tema ovog bloga.


Bubice, ti gde god da krenes - prividja ti se krkar

Tema ovog bloga su oni koji banuju, pljuju i vredjaju ... taman posla da nas slatki krkisa bude svrstan u tu grupu. On je fini, dobar i miran - (skoro) k'o bubica


master.dragi master.dragi 00:10 16.03.2011

Re: Onako neobavezno

Bubice, ti gde god da krenes - prividja ti se krkar

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 00:53 16.03.2011

Re: Onako neobavezno

dragi, ne vidi ti se slicica - samo da ti kazem posto pretpostavljam da je ti vidis ... a bubicina i moja znatizelja ce ostati nezadovoljena ...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:15 16.03.2011

Re: Onako neobavezno

Buba
Šta ti kaže kugla, ko šalje krkara?


ne znam sta kaze appcck-ina (to je moje ime od milja za prelepo ime apacherosepeacock ) ali moja kugla kaze da bi krkara mogao da salje Toma Nikolic ... ili Ceda Jovanovic. A mozda ga salje i njegovo sopstveno ludilo i iracionalna mrznja prema Tadicu&Co ...

Ali moram da priznam da je i meni neobjasnjiva brojka od 55 preporuka za onakav "trash" od teksta.

Ne znam, mozda sam ja totalno neobjektivan prema mom drugu Krikisi, ali stvarno ne kapiram sta tamo ima da se preporuci? "Genijalan" naslov "Malo nas je al' ... samo vrlo retki nismo govna"??? Ili valjda one besramne ("jebi se") dezinoformacije/precutkivanje zahvalnice japanske ambasade i postojanja japanske cesme??? Ok, mozda nije znao ... ali zar to nije neverovatna blamaza za jednog "sveznalicu" i JOS pri tom novinara? Pa to bi bila blamaza i za mene koji, ako zanemrimo ovaj blog, sa pisanjem i informacijama ima neke veze samo kao konzument ...

I ne kapiram sta motivise ozbiljne i razumne ljude kao sto su Vucko i Budimac da zatvaraju oci pred takvim glupostima i "cupaju" onaj pozitivan deo (koji nisam ni ja sporio)? Kad vec imamo sjajan primer Urosevog (i kukusigameni-ovog) bloga gde je ISKLJUCIVO dobra namera nesporna - i gde mi je bilo zbilja zao sto imam samo jednu preporuku na raspolaganju...

ps. Srkisu Pajica vec razumem - njega pljuckanje "a la Krkisa/Pera Lukovic" ostavlja bez daha i jos vise - bez razuma ...
freehand freehand 23:26 15.03.2011

Šupak

Jel bolje ovako, po hercegovački, od onog odvratnog rektalnog grča?
Mis'im... Elise,jebote, kako se usuđuješ?! Zar tako i kandidatu za NIN-ovu nagradu?!
To ko onaj nesrećni Slobin kandidat za britanskog poslanika što su ga vucarali po Beogradu, ženili, hranili i oblačili.

Jedino sa čime se sa Vasom i družinom po ovom pitanju slažem je da Elis što dupe mu belis mnogo lako poteže prangiju. Prvo se iznervira i posvađa, a onda determiniše protivnike. Jebi ga, još malo pa ko Krki. Samo što nume da ga tako na pasja kola izvređa.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:56 15.03.2011

Re: Šupak

freehand
Jedino sa čime se sa Vasom i duržinom slažem


Hm, pa to tvoje "jedino" i nije bas tako malo, nego citavih 50% slaganja: po pitanju tacke No. 2 - banovanje kad mi se necije misljenje ne svidja.

A nije ti uvredljivo kad ti ja recimo kazem da cu te staviti na mesec dana u karantin (tamo gde se stavljaju ljudi da ne sire zarazu) zbog seljackog podmetanja sa zlocincem Ganicem koji je tvoj duhovni sabrat? To ti dodje kao nesto kao pristojan nacin komunikacije? Ok moguce - ukusi su razliciti.

Verovatno se zato i ne slazes po pitanju one prve tacke i ne vidis nista problematicno u "finoj" formulaciji da nekog sa kim se ja ne slazem opisem kao "podguznu muvu, čoveka sa rektalnim grčem na mestu gde bi na ljudskom licu trebala stajati usta". Jedino nisam ukapirao da li ti se ta "fina" formulacija svidja uvek - ili samo kad je u pitanju "kandidat za NIN-ovu nagradu"?
freehand freehand 00:29 16.03.2011

Re: Šupak

Verovatno se zato i ne slazes po pitanju one prve tacke i ne vidis nista problematicno u "finoj" formulaciji da nekog sa kim se ja ne slazem opisem kao "podguznu muvu, čoveka sa rektalnim grčem na mestu gde bi na ljudskom licu trebala stajati usta". Jedino nisam ukapirao da li ti se ta "fina" formulacija svidja uvek - ili samo kad je u pitanju "kandidat za NIN-ovu nagradu"?

Moram priznati da je malo prekitnjasto (a sasvim u Elisovom bosanskobaroknom stilu) za moj ukus; meni je šupak dovoljno kao konstatacija i kvalifikacija. Što se podguzne muve tiče - ako je to tačno, što ne bi bilo i rečeno?!
A konstatacija bi bila sasvim ok i kao opis nekih nosilaca Oktobarske, Sedmojulske, Nobelove, pa i NIN-ove nagrade, ne samo kandidata.
Kad bolje razmislim - čak većine nosilaca nekih od ovih nagrada.
I koji ste se moj uopšte dali u to kolektivno povraćanje na jednu takvu rečenicu, čak ne ni nbaročito psovački bravuroznu? Da nije u pitanju, ipak, nešto drugo?
Pazi, u grču dostojnom falusne ukrudbe iščekujem šta ćeš reći na moju izjavu da i ja verujem da bosanski duh postoji? Unatoč i uprkos nastojanjima svih političkih faktora u samom tom vilajetu da ga unište silom i negiranjem?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 00:51 16.03.2011

Re: Šupak

Kao prvo nema potrebe da skreces temu na "bosanskog duha" i da trazis nesto "iza brda" ... o duhu sam vec sve rekao kod njega pa se ne bih ponavljao.

A sto se tice "psovacke bravure" ja ostajem pri tome da je to jedna od najprljavijih recenica upucena nekoj javnoj licnosti koju sam procitao na ovom blogu za nekoliko godina. A bilo ih je zbilja svakakvih. I svih tih godina sam se zestoko borio protiv takvih uvreda i takvog prljvog jezika. Jer posle toga vise nema RAZGOVORA.

I nije ti nikakav argument "ako je to tacno". Za onog ko to kaze je uvek "tacno" (i za krkisu je "tacno" ono sto je on meni rekao) - a onom kome je upuceno je "tacno" nesto upravo suprotno. I TO SE ZOVE PLJUVACINA...

pozz

ps. nema potrebe da se ubedjujemo - ostavimo da svako ima svoje predstave o tome kako bi trebalo da izgleda ono sto se zove javna komunikacija. Srpska/balkanska stvarnost ce verovatno posvedociti da si ti u pravu ...

pps. Da ne bude zabune: blog sam napisao zato sto me je banovao, odnosno sto ne zelim da dozvolim da mi neko "zacepi" usta iz cistog hira ili zato sto bi hteo da ucutka kriticko misljenje. Samo zbog pljuvacine to ne bih uradio - nju sam mu prebacio vec tamo koda njega...
fantomatsicna fantomatsicna 10:46 16.03.2011

Re: Šupak

A konstatacija bi bila sasvim ok i kao opis nekih nosilaca Oktobarske, Sedmojulske, Nobelove, pa i NIN-ove nagrade, ne samo kandidata.
Kad bolje razmislim - čak većine nosilaca nekih od ovih nagrada.

Ju ar maj ajdol
godec godec 22:23 16.03.2011

Ja vidim

Ja ne vidim ni trunke bilo kakvog podmetanja, prepredenosti...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:46 17.03.2011

Re: Ja vidim

godec
Ja vidim


Odlicno, bas lepo sto si to rekao ... ali nisi mi rekao da sam "sabrat" nekog za koga kazes da obojica smatramo da je ratni zlocinac ... i da sam "seljacki prepreden" i da me treba tretirati kao "zarazenog" koga treba staviti u "karantin" da ne "siri zarazu" - i nisi tako nesto i uradio (ili je mozda bolje reci: SVE to nisam uradio ja). Znaci mozemo da razgovaramo. I to je svrha i poenta ovog moga teksta...

To da ljudi vide (i "vide" ) razlicite stvari gledajuci jedno te isto je sasvim normalna, ljudska pojava. Stvar je u tome kako se ta razlika u pogledima manifestuje i razresava. Ovako kako smo nas dvojica zapoceli je ono za sta se ja zalazem: sledeci korak bi bio da ti obrazlozis (i citiras) kako i zasto mislis da ja "podmecem". Pa da ja onda pokusam da tebi obrazlozim zasto mislim da to nije tako. Ili, ako tvoje obrazlozenje bude ubedljivo, mozda kazem: ok mozda sam u necemu bio neprecizan ili sam nesto pogresno formulisao. Ili da to kazes ti posle mog obrazlozenja. Ili da se mirno razidjemo sa RAZLIKAMA u misljenjima/pogledima (kao sto se to desilo freehand-u i meni u gornjem primeru). Do nekog sledeceg (ne)slaganja...

A da sam ja tebi (ili ti meni) kad sam ustanovio da se u necemu ne slazemo rekao da si "supak" (sto je freehand-ova predstava kako treba da izgleda javna komunikacija) ili ti na elisov nacin rekao da si "čovek sa rektalnim grčem na mestu gde bi na ljudskom licu trebala stajati usta" onda tu vise nema mesta RAZGOVORU. Ako bi se ta nasa "komunikacija" nastavila u pisanoj formi mogla bi da bude samo PLJUVACINA. Ako bi smo se sreli uzivo sasvim je moguce da bi se pretvorila u FIZICKI OBRACUN. A ako iza svakog od nasih pogleda/reci/stavova stoji dovoljan broj ostrascenih i zadrtih istomisljenika onda bi to mogao da bude i uvod u RAT...

Za ovo vreme otkad je elis na blogu bio je prilican broj diskusija o tome kako i zasto za nedvosmisleni zlocin u dobrovoljackoj ulici niko nije odgovarao. I kako i zasto glavni odgovorni po komandnoj liniji, Ejup Ganic ne samo da nije kaznjen nego je cak i slavljen ("svi smo mi Ganic" ) u sredini iz koje nam dolazi elis (kao jedini ili jedan od retkih iz te sredine). A elis nije nasao razlog da nam nesto o tome napise (bice mi drago da gresim i da mogu da mu se za moju neinformisanost izvinim). Ali jeste da nam u neutralnom tonu opisuje svoje ratne dozivljaje u kojima su se on i pomenuti Rajko Vasic na drugoj strani - ubijali. U vreme kad je Ganic (pretpostavljam) bio elisov komandant (ili jedan od onih u vrhu komandnog lanca). I, kao sto videsmo, nasao je za shodno da u ime nekog imaginarnog (ili realnog, svejedno) "duha" koji bi trebalo da bude zajednicki obema do nedavno zaracenim stranam izrice najprljavije moguce uvrede pomenutom Rajku, predstavniku te druge strane...

Da zakljucim, elis i njegovo ponasanje prema Rajku Vasicu pa posle i prema meni na ovom blogu je idealan primer kako i zasto su one ruzne stvari na prostorima ex-Yu desile. I primer kako ljudi iz tih uzasnih dogadjaja nisu nista naucili. I zasto im se takve stvari svakih nekoliko decenija uvek i ponovo desavaju. Jer nisu ukapirali ono najosnovnije: na pocetku bese rec...
godec godec 11:05 17.03.2011

Re: Ja vidim

Bosna 19. vek:

Bosanska vila... Prelep naziv. Teško mi je da zamislim lepši naziv za jedan časopis koji je namenjen za "zabavu, pouku i književnost". U jednom nazivu i Bosna i vila. Časopis koji je ubrzo prerastao u "ozbiljni književni časopis". U Bosni u 19. veku.


Srbija, 21. vek:

Komentator koji ima i ovlašćenja koja mu daje autorska opcija u svom komentaru, koji je posredstvom interneta i računarske tehnike objavio na web sajtu B92, insistira da u Bosanskoj Vili (ozbiljnom književnom časopisu) drugi autor treba da napiše tekst u kojem će:

"... da digne glas protiv odbrane i slavljenja Ejupa Ganica... I da nam pise kako uopste jedan takav covek odgovoran za smrt golobradih decaka kao sto je on uopste moze da bude na slobodi!"


Ja u tome vidim i mnogo više od "trunke prepredenosti i podmetanja". Ne znam šta Krkar smatra mrsomuđenjem, ali po meni je ovo što si ti napisao u ovom svom blogu i odgovoru na moj komentar nešto što je stopostotni koncentrat mrsomuđenja.

(Tek) Sad shvatam da je (očigledno iskusan u suočavanju sa pojavom mrsomuđenja) Krkar bio potpuno u pravu što je banovao određene komentatore zbog toga. Čini mi se da tu nema nikakvog prostora za polemiku. Čak se slažem i sa Elisovom konstatacijom da svakog koji vrši proces mrsomuđenja:

treba tretirati kao "zarazenog" koga treba staviti u "karantin" da ne "siri zarazu"


Predlažem moderatorima da ti oduzmu autorsku opciju i spreče dalje mrsomuđenje.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:19 17.03.2011

Re: Ja vidim

godec
Predlažem moderatorima da ti oduzmu autorsku opciju i spreče dalje mrsomuđenje.


Vidis ja nisam nikad obrisao neciji komentar niti sam ikad banovao nekog. Takve stvari prepustam moderatorima. I slazem se sa njima SAMO ako se radi o prekrsajima pravila bloga.

Ovaj tvoj post jeste uvredljiv za mene, po pitanju "mrsomudjenja". Ali nije presao granicu definisanu pravilima bloga. Tvoj predlog za oduzimanje autorske opcije je medjutim sasvim legalan i legitiman. Ali bi njegovo usvajanje, sto se mene tice, predstavljalo idealan primer onoga sto ja nazivam gusenjem slobodne reci i drugacijeg misljenja (a ja se inace izuzetno trudim da ne krsim pravila bloga). Slicno su vec, u okviru svojih blog-mogucnosti, u delo sproveli tvoji istomisljenici elis i krkar. Ovaj drugi to radi prilicno masovno: sve one cije mu se misljenje ne svidja i koji ga kritikuju, proglasi "mrsomuditeljima" pa ih onda banuje ...

hvala ti sto si mi sa oba tvoja posta pruzio priliku da neke od ideja za koje sa ja ovde zalazem budu i prakticno prikazane i bolje vidljive...

sumnjam da me mozes motivisati na dalju diskusiju na ovom blogu...
master.dragi master.dragi 11:21 17.03.2011

Re: Ja vidim

Da zakljucim, elis i njegovo ponasanje prema Rajku Vasicu pa posle i prema meni na ovom blogu je idealan primer kako i zasto su one ruzne stvari na prostorima ex-Yu desile.

a, ne vaso, ovo je relativizovanje cinjenica sa pocetka devedesetih. u tadasnjoj bosni svakako nije postojalo bratsvo i jedinstvo, ali nije bilo ni zle krvi u kolicini koja bi izazvala rat, niti su padale teske reci koje bi isti prouzrokovale...
u bosni je pocetkom devedesetih jedan narod zeleo da se odvoji od sfrj i postane samostalna drzava, drugi narod je zeleo da se odvoji i pripoji svojoj matici koja je slicnu nasilnu akciju vec sprovodila na svojoj teritoriji. i prvi i drugi pripremili su i nasilni scenario za odvajanje koji su i primenili. treci narod nije zeleo da se odvaja od sfrj.
pokretaci akcija za odvajanje iskljucivi su krivci za sve nedace u bosni devedesetih godina. iskljucivi.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:32 17.03.2011

Re: Ja vidim

master.dragi
a, ne vaso, ovo je relativizovanje cinjenica sa pocetka devedesetih.


Hm, pa ne znam dragi ... slozio bih se mozda sa konstatacijom da je uproscena/pojednostavljena predstava. Stvarno razumevanje i objasnjenje bi bilo mnogo komplikovanije i prevazislo granice i temu ovog bloga...

Slazem se ja uglavnom sa ovim sto si ti rekao ali moja poenta je bila da su sredstva za razresavanje neslaganja bila pogresna: prvo (zapaljiva) retorika pa onda oruzje. A po meni je JEDINI nacin razresavanja mogao da bude: RAZGOVOR uz uvazavanje (onog) drugog misljenja. Pa je onda mozda bilo moguce, uz uvazavanje demokratskih kriterijuma da dodje i do mirnog resenja i eventualnog, razlaza. Recimo u Lisabonu je to bilo skoro postignuto - i to je bio dobar primer tog RAZGOVORA kao sredstva za resavanje neslaganja ...

Drugim recima, ja nisam ni bavio time KO je kriv ... nego KAKO (ne) resavati neslaganja...
master.dragi master.dragi 11:43 17.03.2011

Re: Ja vidim

Hm, pa ne znam dragi ... slozio bih se mozda sa konstatacijom da je uproscena/pojednostavljena predstava. Stvarno razumevanje i objasnjenje bi bilo mnogo komplikovanije i prevazislo granice i temu ovog bloga...

Slazem se ja uglavnom sa ovim sto si ti rekao ali moja poenta je bila da su sredstva za razresavanje neslaganja bila pogresna: prvo (zapaljiva) retorika pa onda oruzje. A po meni je JEDINI nacin razresavanja mogao da bude: RAZGOVOR uz uvazavanje (onog) drugog misljenja. Pa je onda mozda bilo moguce, uz uvazavanje demokratskih kriterijuma da dodje i do mirnog resenja i eventualnog, razlaza. Recimo u Lisabonu je to bilo skoro postignuto - i to je bio dobar primer tog RAZGOVORA kao sredstva za resavanje neslaganja ...

Drugim recima, ja nisam ni bavio time KO je kriv ... nego KAKO (ne) resavati neslaganja...

mora da sam pogresno protumacio,
malo nas je, al samo retki volimo da krkarizujemo...
freehand freehand 11:53 17.03.2011

Re: Ja vidim

u bosni je pocetkom devedesetih jedan narod zeleo da se odvoji od sfrj i postane samostalna drzava, drugi narod je zeleo da se odvoji i pripoji svojoj matici koja je slicnu nasilnu akciju vec sprovodila na svojoj teritoriji. i prvi i drugi pripremili su i nasilni scenario za odvajanje koji su i primenili. treci narod nije zeleo da se odvaja od sfrj.
pokretaci akcija za odvajanje iskljucivi su krivci za sve nedace u bosni devedesetih godina. iskljucivi.

E pa neće biti. Nego su bila dva velikodržavna projekta i nesrećni Muslimani sa ponekim Srbinom za pelcer između kao slamka među vihorove. I ako je neko bio Jugosloven, iskreno, i ako je neko nastradao bez krivice - to su upravo nesrećni bosanski Muslimani.
A da se se na blogu mrsi na veliko - činjenica je nepobitna.
Što se banovanja tiče - ja sam više za to da se da bona, no za represiju. skoro pa uvek. Mislim da gotovo da nisam naleteo na situaciju na blogu (ukupno) u kojoj bih banovao, sem onih par botova koji se jave samo sa psovkom, bez sadržaja. To treba, naravno, ubiti dok je malo.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:19 17.03.2011

Re: Ja vidim

freehand
E pa neće biti. Nego su bila dva velikodržavna projekta i nesrećni Muslimani sa ponekim Srbinom za pelcer između kao slamka među vihorove


Ovo "velikodrzavni projekti" je uobicajena (politicka) kvalifikacija da bi se oznacili/izabrali krivci. Sto se mene tice rekao bih: nego je bila (prilicno apsurdna i negativna) teznja da se iz jedne visenacionalne drzave stvore vise jedno-nacionalnih kao izraz teznje/prava "naroda na samoopredeljenje" (vrlo diskutabilog). Mirno resenje (ako je bilo moguce uzimajuci u obzir predistoriju) moglo je, po meni, da bude jedino da se gradjani demokratskim putem izjasne u kakvoj drzavi zele da ostanu. Ili na niovu cele zemlje (onda ne bi nikad ni doslo da raspada). Ili da dodje do prekomponovanja granica posto se one nisu poklapale sa "narodnim" granicima. Ideja stvaranja nove, "male" Jugoslavije od BiH (koja kao drzava nikad nije postojala) i istovremeno rasturati veliku Yu koja je 70 godina postojala je bila samo po sebi apsurdna...

freehand
i ako je neko nastradao bez krivice - to su upravo nesrećni bosanski Muslimani.


ogromna vecina nastradalih ljudi su bili nevini - osim sto je najveci deo njih bio (politicki) zaveden... Broj zrtava je medju Muslimanima bio najveci. Razlozi i krivica za to su kompleksni. Neki od njih bi bili:

- sticajem (poznatih) okolnosti su bili najlosije naoruzani
- ratovali su na dve strane - i Srbima ali i sa Hrvatima
- njihovo rukovodstvo (citaj Izetbegovic) su bili najbezobzirniji kad je u pitanju bilo postizanje politickih ciljeva bez obzira na zrtve i medju svojim sopstvenim sunarodnicima. Dokaz: njegovo neprihvatanje lisabonskog sporazuma i pomenuti napadi i zlocini u dobrovoljackoj i tuzlanskoj koloni (bez obzira na DRASTICNU vojnu premoc ondasnje JNA)...
master.dragi master.dragi 12:44 17.03.2011

Re: Ja vidim

E pa neće biti. Nego su bila dva velikodržavna projekta i nesrećni Muslimani sa ponekim Srbinom za pelcer između kao slamka među vihorove. I ako je neko bio Jugosloven, iskreno, i ako je neko nastradao bez krivice - to su upravo nesrećni bosanski Muslimani.

a kolone jna koje su se povlacile iz kasarni su vrapci gadjali prackama...
mislim, pripremas se za borbene aktivnosti, sprovodis borbene aktivnosti, imas gubitke ali i ih i nanosis i dotle ti sve ide po planu... kada pocnes da trpis velike gubitke i da gubis rat onda dozivas medjunarodnu zajednicu da ti pomogne i proglasi te nevinom zrtvom, koja je, eto zapocela borbe, ali se nije nadala da ce protivnik biti tvrd orah...
freehand freehand 12:51 17.03.2011

Re: Ja vidim

Ovo "velikodrzavni projekti" je uobicajena (politicka) kvalifikacija da bi se oznacili/izabrali krivci.

Vaso, ja nisam ni Sud ni Bog. Ne određujem krivicu, dakle.
Ali sam gledao političke, medijske, a bogami i konkretne materijalne pripreme, i u Srbiji i u Bosni.I to od '88, otprilike.
A o samom ratu sam se naslušao priča od neposrednih očevidaca, i to mahom Srba. I to iz svih krajeva Bosne I pošto je ovaj blog tematski vezan za sasvim nešto drugo - ne bih da širim, ali ti moram reći da ili nemaš pojma ili izvrćeš činjenice.


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:00 17.03.2011

Re: Ja vidim

freehand
ne bih da širim, ali ti moram reći da ili nemaš pojma ili izvrćeš činjenice.


Ni ja nisam ni sud ni bog. I ne pada mi na pamet da te optuzim da "izvrces cinjenice" ... mislim da ne bi bilo fer da i ti meni tako nesto kazes - osim ako nemas cvrste dokaze...

Moj post je kratak - nemoguce da je bas sve netacno. So ne citiras TACNO koje su to cinjenice koje sam "izvrnuo"?

ps. to sto ci citirao ("velikodrzavni" projekat) je samo formulacija i nebitna je ... mozes da koristis i "velika Srbija" ako ti je drazi ... Ja licno bih to zvao "malodrzavni projekati" posto su od jedne velike drzave zeleli da stvore (i stvorili su) nekoliko manjih...

pozz
freehand freehand 13:05 17.03.2011

Re: Ja vidim

mozes da koristis i "velika Srbija" ako ti je drazi

Sloboslavija i Njofracija?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:06 17.03.2011

Re: Ja vidim

freehand
mozes da koristis i "velika Srbija" ako ti je drazi

Sloboslavija i Njofracija?


Ok ... ali moras da dodas i: Alihirija
alselone alselone 13:10 17.03.2011

Re: Ja vidim

ako pitate krkisu onda je Srbijanija.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:17 17.03.2011

Re: Ja vidim

alselone
ako pitate krkisu onda je Srbijanija.


to samo kad ima napad finoce ... inace u "krkarovskom" jeziku postoje druge, njemu draze reci ... ja necu ni da ih navodim - banovace me moderatorke
alselone alselone 13:31 17.03.2011

Re: Ja vidim

Virtuelni Vasilije

to samo kad ima napad finoce ... inace u "krkarovskom" jeziku postoje druge, njemu draze reci ... ja necu ni da ih navodim - banovace me moderatorke


nece moderatorka05, ona je jako fina.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:39 17.03.2011

Re: Ja vidim

master.dragi

malo nas je, al samo retki volimo da krkarizujemo...


Izvini dragi, ali bas pises neodredjeno ... sad ne znamo na koga si mislio? Ali jasno je da na sebe nisi sigurno
blogovatelj blogovatelj 13:40 17.03.2011

Re: Ja vidim

Predlažem moderatorima da ti oduzmu autorsku opciju i spreče dalje mrsomuđenje.


Zivela druga Srbija. Zabraniti sve sto postoji na ovom svetu.
master.dragi master.dragi 13:49 17.03.2011

Re: Ja vidim

Izvini dragi, ali bas pises neodredjeno ... sad ne znamo na koga si mislio? Ali jasno je da na sebe nisi sigurno

neodredjenost je moja mera, malo nas je, al nismo retki...
mikimedic mikimedic 09:41 17.03.2011

krkarov komentar

ja moram da cut and paste jedan zaista legendaran ali legendaran krkarov komentar

Kuku meni lupetanja!

Evo za vas sa jeftinijim intelektualnim, logičkim i/ili osnovnoškolskim kartama lepo, polako, postupno:

1. Postoji (poznat je, upotrebljava se) izraz Malo nas je al' smo govna

Taj iskaz gramatički uključuje sve nas jer je u prvom licu množine.

Određivanje skupa nas nije u domenu formalne gramatike - iskaz jednostavno tvrdi da govornik smatra da pripada nekoj grupi ali ovaj izraz je ne određuje i ne objašnjava po čemu se ta grupa definiše. Dakle, i van formalne gramatike jezik traži određena (pred)znanja i nivo razumevanja (konteksta, diskursa itd) da bi se nedvosmisleno odredilo o kojoj se grupi radi.

Ovim si, nadam se, naučio da za razumevanje iskaza nije dovoljna samo formalna gramatika.

2. Iskaz Nismo svi govna formalno gramatički ne omogućava da se pouzdano utvrdi misli li govornik za sebe da JE govno ili da NIJE. On samo iznosi tvrdnju da u okviru neke grupe kojoj on (inače) pripada nisu svi govna, ali nikako ne omogućava da se utvrdi ni koliko pripadnika grupe JESTE, ni koliko NIJE ni gde tu spada govornik.

Dakle, i za razumevanje pripadnosti govornika u ovom iskazu neophodni su neki dodatni elementi.

3. Iskaz Malo nas je al' samo vrlo retki nismo govna ima više slojeva.

3a. Deo iskaza al' samo vrlo retki nismo govna na prvom formalno gramatičkom nivou naizgled uključuje govornika (oblik nismo, prvo lice množine, prezent)

Međutim, očigledno je da je ovaj oblik upotrebljen da bi se očuvala logička veza sa originalnim iskazom malo nas je al' smo govna, upravo odabirom tj. očuvanjem iskaza u 1.l.m.

Kao što ti je već objašnjeno, iskaz nismo svi govna gramatički ne daje dovoljno elemenata da se zaključi smatra li govornik da jeste ili niej govno.

Da je govornik hteo da istakne da ON SAM NIJE govno, to bi nedvosmisleno mogao uraditi uvođenjem 1. lica množine lične zamenice, MI, u naglašenoj poziciji u rečenici, čime se nužno obuhvata i govornik.

Dakle, iskaz bi tada glasio Malo nas je, al' samo MI retki nismo govna

3b. Pošto je uporebljen iskaz BEZ naglašavanja pripadnosti autora, treba ga tumačiti sa razumevanjem - e, to je ono što tebi i tvojoj ostrašćenoj bratiji inače teže ide.

Ovaj autor (Krkar) izražava se gramatički i stilistički vrlo precizno, pa je pametnom, neostrašćenom, informisanom i ne-zluradom čitaocu KONTEKSTUALNO sasvim jasno da iskaz Malo nas je ... al' samo vrlo retki nismo govna nije namenjen pozicioniranju govornika niti njegovom izdvajanju iz opšteg (početnog) iskaza malo nas je al' smo govna.

Ti i tvoji sakevtači sasvim ste, naravno, slobodni da u okviru svojih znanja, sposobnosti, zluradosti, dobronamernosti, tripova, mentalnih stanja itd, itd. u svemu tražite skrivena značenja, belosveCke zavere, antisrpske klike, autošovinizam i štatigajaznam.

Samo, promašili ste ceo fudbal. Odavno već i više puta.


e sad da vidimo sta nam to krkari konkretno kazu

Iskaz Nismo svi govna formalno gramatički ne omogućava da se pouzdano utvrdi misli li govornik za sebe da JE govno ili da NIJE.

iskaz Malo nas je ... al' samo vrlo retki nismo govna nije namenjen pozicioniranju govornika niti njegovom izdvajanju iz opšteg (početnog) iskaza malo nas je al' smo govna.


zipa, ne znamo sta govornik misli o sebi, ali mogucnost sigurno postoji da je u pitanju.....


ali zato sigurno znamo da njegov iskaz ne sadrzi nameru da se izdvoji iz skupa koji kaze

mi smo...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana