Društvo| In memoriam| Politika| Porodica

Ako sada stanem...

robylad RSS / 12.03.2011. u 04:42

...ovu recenicu treba svako od nas da ponavlja u svojoj glavi...

 

...ma sta radio...

 

...ma gde bio...

 

...ma sta mislio o Njemu...

Zoran
Zoran
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dalibor Kokic

Snimci

Atačmenti



Komentari (181)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tyson tyson 05:24 12.03.2011

A šta ću ja da uradim?


Umeo je dobro da govori.

Svi oni koji danas nisu u stanju da odu dalje od kukanja, defetizma, fatalizma i čekanja da se stvari promene same od sebe ili da ih neko drugi promeni na bolje, a pri tom se pozivaju na Zorana i vreme kada je Zorano bio premijer, neka zaćute na trenutak i izdvoje malo vremena te pogledaju neki od snimaka obraćanja narodu iz vremena kampanje "Srbija na dobrom putu".



robylad robylad 05:31 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

tyson

Umeo je dobro da govori.

Svi oni koji danas nisu u stanju da odu dalje od kukanja, defetizma, fatalizma i čekanja da se stvari promene same od sebe ili da ih neko drugi promeni na bolje, a pri tom se pozivaju na Zorana i vreme kada je Zorano bio premijer, neka zaćute na trenutak i izdvoje malo vremena te pogledaju neki od snimaka obraćanja narodu iz vremena kampanje "Srbija na dobrom putu".





upravo to, sve je u nasim rukama, ako sam nesto naucio od njega, onda je to ta recenica...
albicilla albicilla 08:42 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

upravo to, sve je u nasim rukama, ako sam nesto naucio od njega, onda je to ta recenica...


e, pa, u ovoj zemlji nije u nasim rukama. u mojim sigurno nije. moglo je biti, da sam pristao na clansku kartu.. a ja necu da budem clan. hocu mirno da spavam.
vladimir petrovic vladimir petrovic 09:04 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

upravo to, sve je u nasim rukama, ako sam nesto naucio od njega, onda je to ta recenica...


Ovo Sve je u našim rukama je obična floskula.
Ne samo da nije mudra, već nije ni tačna.

Slična je onoj drugoj gluposti koja se ponekad čuje, da "Iz svake situacije ima izlaza".

Nije sve u našim rukama. Nema izlaza iz svake situacije.

Ali, ako ljudi vole da žive u zabludi, neka im je!
bulatovic92 bulatovic92 09:37 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

Iz svake situacije ima izlaza".


To je najčešće ulaz.
dragan7557 dragan7557 09:48 12.03.2011

Re: govor

Umeo je dobro da govori.

Kako se govori i koliko oni koji govore nemaju pojma šta su rekli vidljivo je svuda oko nas, hiljade nesuvislih poruka svakog časa.

Primer:

"Radijacija iscurela iz nuklearke"

naslovna strana B92 danas. Do danas recimo nije u nauci bilo poznato da radijacija CURI, ali zahvaljujući kolosalnim naporima ovog novinara je nauka rešila ovu kolosalnu enigmu ponašanja radijacije.

Zoran Đinđić je kao obrazovan čovek znao sadržajno da govori smatrajući da ga svi razumeju-što nije bio slučaj.

cerski

P.S. predpostavljam da je u momentu dok ovo pišem depeša na putu u naučne centre da se ovo novo otkriće NAŠIH uglavi u mozgove nesposobnih fizičara sveta. Sva je prilika da će oni negirati naše epohalno otkriće.


dragan7557 dragan7557 09:52 12.03.2011

Re: stvar interpretacije

Ovo Sve je u našim rukama je obična floskula.

Uzimajući u obzir da onaj ko "šalje" ovu poruku misli na sebe i svoje a ne na ostatak društva ova poruka je istinita. Što ostatak društva nikada ne shvata da vlast pod MI podrazumeva sebe i svoje kompanjerose a ne narod je druga stvar.

Preporuku za konstataciju sam već dao.

cerski
bulatovic92 bulatovic92 09:55 12.03.2011

Re: govor

naslovna strana B92 danas. Do danas recimo nije u nauci bilo poznato da radijacija CURI, ali zahvaljujući kolosalnim naporima ovog novinara je nauka rešila ovu kolosalnu enigmu ponašanja radijacije.


A, zaboravio si na umetničku slobodu?
dragan7557 dragan7557 09:58 12.03.2011

Re: govor

bulatovic92
naslovna strana B92 danas. Do danas recimo nije u nauci bilo poznato da radijacija CURI, ali zahvaljujući kolosalnim naporima ovog novinara je nauka rešila ovu kolosalnu enigmu ponašanja radijacije.


A, zaboravio si na umetničku slobodu?

Moram priznati-zlonamerno, kako bih umanjio značaj Našim koje eto ne volim.

cerski
kremba kremba 10:00 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

sve je u nasim rukama


Dobro, mozda je prejak izraz. Mnogo toga je u nasim rukama bi bilo tacnije.

Ne ulazeci u politiku, neki od njegovih govora ce mi biti vodilja kroz zivot.
man ray loves me man ray loves me 10:15 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

Naravno da nije sve u nasim rukama. Eto, Djindjica su ubili - jel to bilo u njegovim rukama?

Ali mnogo toga nam propada jer osecamo ocajanje i strah. To je bila slika Srbije tada i to je slika Srbije sada. A kad covek pocne da veruje da MOZE da promeni, i kad pocne da pokusava bez obzira na gubitak, bol, razocaranje, pa i kad izgubi sve, onda moze da razume sta znaci "ako sada stanem".

A ti si Robi zvanicno moj omiljeni bloger.
dragan7557 dragan7557 10:17 12.03.2011

Re:paralele

Ako sada stanem...

Rečenica glasi:

"Ako sada Srbija stane, proći će 10 godina da bi se ponovo pokrenula."

Bizarna konstatacija pre ove rečenice, da vlast sluša narod, još uvek ne znači da vlast čuje poruku naroda, što je sada slučaj.

U prvoj rečenici g. Điniđić jasno naznačava period koji će proću do novog pokretanja Srbije u kojoj vlast sluša narod ali ga ne čuje.

I da završim, u jeku najvećih protesta u gradu Tunisu, slušao sam tadašnjeg predsednika Zine el Abidine Ben Ali kako se obraća masi rečima:

"Tunižani, čujem vas," - bilo je kasno.

cerski
mikimedic mikimedic 10:18 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

Ovo Sve je u našim rukama je obična floskula.




a nije nikad ni bila, pogotovo ne petog oktobra.
mrdax mrdax 10:33 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

Sta se desilo, optimizam ti je umro ?
tyson tyson 10:54 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?


Ko je zaboravio šta je pokojni premijer tačno rekao, o tome koje je omiljeno stanje svesti nacije i šta bi svako trebalo sebe da zapita i sebi da kaže, neka se podseti - youtube je samo jedan klik daleko.

Čisto da ne izvrćemo poentu, u duhu i pravcu upravo tog malignog stanja duha na koje se Đinđić onomad osvrnuo.


"Ne može da se promeni Srbija, a da svi ostanemo nepromenjeni. Da bi se promenila Srbija svako od nas mora pomalo da se promeni, u svom pristupu problemima, u svom mentalitetu, u svojim radnim navikama, jer Srbija - to je zbir svih nas."

"Ako danas ne uspemo, jedini razlog smo mi sami."



antioksidant antioksidant 11:16 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

Ovo Sve je u našim rukama je obična floskula.

nije sve u našim rukama, slažem se ali nešto ipak jeste. naše je da probamo i damo sve od sebe. naše je da ne propustimo ono što može biti u našim rukama.
fantomatsicna fantomatsicna 11:25 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

sve je u nasim rukama

Jeste samo sto su:

dragan7557 dragan7557 11:32 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

Ko je zaboravio šta je pokojni premijer tačno rekao, o tome koje je omiljeno stanje svesti nacije i šta bi svako trebalo sebe da zapita i sebi da kaže, neka se podseti - youtube je samo jedan klik daleko.

T.V. se pali ujutro samo jednom, a youtube, je u poređenju sa Farmom, Dvorom jednostavno ništa.

Nemačka TV(državna ZDF je zimus imala slogan:

Fusbal 1.

Sve ostalo 0.

cerski

ElectricDreams ElectricDreams 11:36 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

vladimir petrovic
Ovo Sve je u našim rukama je obična floskula.


E, pa, nije!
Možda nije sve u našim rukama, ali je dosta toga.
U našim rukama je volan automobila koji bahato vozimo. Zar je veliki napor da, za promenu, vozimo smireno i po pravilima?
U našim rukama je i tek otvorena paklica cigareta čiji smo omotač bezobzirno bacili van korpe. Zar je veliki napor da se smeće baci tamo gde mu je mesto?
U našim rukama je i rešenje kako da postanemo normalna ljudska bića, da se lepo ponašamo prema drugima, da saosećamo sa ljudima u nevolji, da kažemo: "dobar dan", "hvala", "izvolite"! Zar je to toliko teško?!

Kad budemo promenili sebe, promeniće se i drugi - pa i država na kraju. Ipak smo mi većina u toj državi. Ne možete da očekujete da se sve oko vas promeni, pa tek onda vi sami.

Gledam "naše" ovde u evropi kako dobro znaju da se ponašaju kako dolikuje civilizovanom čoveku. Ne bacaju đubre gde stignu, znaju magične reči "hvala, molim...". Nisu bahati u vožnji... sve dok ne pređu granicu. Onda se zgazi 160 po očajnom autoputu, upale se duga svetla, parkira na zaustavnoj da bi se olakšao...
Znam da ne treba dosta da bi se stvari promenile, samo što nema volje za to. Svi žele promene, ali ne bi da se sami menjaju... to tako ne ide...

Mnogi nisu razumeli Đinđića, a kunu se u njega.
A svaka mu je bila zlatna...
JJ Beba JJ Beba 13:27 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

sve je u nasim rukama,

smatraš?
vladimir petrovic vladimir petrovic 13:48 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

AO
... nije sve u našim rukama, slažem se ali nešto ipak jeste


Electric Dreams
... Možda nije sve u našim rukama, ali je dosta toga.


Sve je u tome. Nije, dakle, sve u našim rukama, a potpuno se slažem sa ovim "da nešto ipak jeste" i "dosta je toga". Ali razlika izmedju "sve je u našim rukama" i "dosta toga jeste u našim rukama" je kao izmedju vrha Fruške gore i Panonske nizije.

Priznajem da mi je bilo prilično teško da ukažem domaćinu da se ne slažem sa njegovom olakom konstatacijom da je "sve u našim rukama", jer znam ljude koji imaju jake ruke, i mnogo se trude, pa opet bivaju nesrećni, kako zbog loših okolnosti u kojima žive i rade, tako i zbog prepreka koje im (nam) drugi stvaraju (često neko nekom podmeće nogu, ili mu ne da da trči i da se razvija).

A ovo što sledi je više nego tačno, to bi morao biti IMPERATIV svakom od nas
AO
... naše je da probamo i damo sve od sebe. naše je da ne propustimo ono što može biti u našim rukama.


s tim što se i dalje ne sme zaboraviti da ima i onih koji probaju, koji se trude, pa ipak, zbog velikih eksternih prepreka i drugih razloga, ne uspevaju da vode uspešne živote. A trudili se, he, he, he...

Na kraju da kažem da bih ja radije voleo da se podseća na Djindjićeve reči da SVI TREBA VIŠE DA RADIMO!

Govorio je Djindjić to više puta. Taj poziv da treba više raditi, mada nije originalan, uvek je razuman i dobrodošao, jer je činjenica da produktivnost ljudi u Srbiji nije baš na zavidnoj visini. Izmedju redova: ne radi se dovoljno.


P. S. Dalibore Kokiću, ne zamerite što sam se javljao.
freehand freehand 13:57 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

Slična je onoj drugoj gluposti koja se ponekad čuje, da "Iz svake situacije ima izlaza".

Ima izlaza iz svake situacije.
Matematički, fizički, logički, biološki.
I sve jeste u našim rukama. Ali je ovo ipak teren filozofije.
A ne shvatam odakle takav nadrndani rezolutni stav?!
freehand freehand 14:01 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

U našim rukama je i tek otvorena paklica cigareta čiji smo omotač bezobzirno bacili van korpe. Zar je veliki napor da se smeće baci tamo gde mu je mesto?

I paklica, zajedno sa omotačem?
ElectricDreams ElectricDreams 14:04 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

s tim što se i dalje ne sme zaboraviti da ima i onih koji probaju, koji se trude, pa ipak, zbog velikih eksternih prepreka i drugih razloga, ne uspevaju da vode uspešne živote. A trudili se, he, he, he...

Na kraju da kažem da bih ja radije voleo da se podseća na Djindjićeve reči da SVI TREBA VIŠE DA RADIMO!


Slažem se.
antioksidant antioksidant 15:41 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

s tim što se i dalje ne sme zaboraviti da ima i onih koji probaju, koji se trude, pa ipak, zbog velikih eksternih prepreka i drugih razloga, ne uspevaju da vode uspešne živote. A trudili se, he, he, he...

a ko i kako određuje da li je nečiji život uspešan ili ne? i šta je kriterijum? da li je mera uspešnosti dostići željeno ili dostići moguće?
dragan7557 dragan7557 19:07 12.03.2011

Re:ovo zaslužuje odgovor

a ko i kako određuje da li je nečiji život uspešan ili ne?

Svi drugi a osobito nepozvani.
i šta je kriterijum

Pokazani stepen pohlepe, što pohlepnije to znači uspešnije
da li je mera uspešnosti dostići željeno ili dostići moguće?

Novi pojam je održivo, u prevodu nije dovoljno se pre-sit nakrasti već i ukradeno zadržati. To se naziva održivim (daljim)razvojom kako pojedinca tako i društva.

cerski

dolybell92 dolybell92 19:21 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

freehand
Slična je onoj drugoj gluposti koja se ponekad čuje, da "Iz svake situacije ima izlaza".

Ima izlaza iz svake situacije.
Matematički, fizički, logički, biološki.
I sve jeste u našim rukama. Ali je ovo ipak teren filozofije.
A ne shvatam odakle takav nadrndani rezolutni stav?!


Da, uvek ima dva izlaza.

Drugo, nije sve u našim rukama, nažalost.

mina13 mina13 19:41 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?


a ko i kako određuje da li je nečiji život uspešan ili ne? i šta je kriterijum? da li je mera uspešnosti dostići željeno ili dostići moguće?


Ovako nekako i ja osecam samo sto nisam uspela ovako jasno da formulisem. Neko je nekada rekao da je covek mera svih stvari.... i u tom kontekstu mislim da je uspesan onaj ko nema zbog cega da se stidi, a i ako ima da se trudi da to ispravi, da je to kriterijum. Zato mislim da je Zoran Djindjic bio u pravu da je sve u nasim rukama, jer imamo moc da biramo da li cemo raditi dobro ili lose. Na to kako ce nam biti ima uticaja i bezbroj drugih okolnosti i tudjih cinjenja, ali mislim da je sustina bila bas ta, da svako od sebe da najbolje.
G.Cross G.Cross 20:11 12.03.2011

Pljuni i zavrni rukave

Sve JESTE u vasim rukama. Sve ostalo (ukljucujuci i pametovanje ovde) je izgovor lenstina. Pozdrav sa Azurne Obale , mada danas duva jugo i pada kisa
ivana23 ivana23 20:48 12.03.2011

Re: Pljuni i zavrni rukave

G.Cross
Sve JESTE u vasim rukama. Sve ostalo (ukljucujuci i pametovanje ovde) je izgovor lenstina. Pozdrav sa Azurne Obale , mada danas duva jugo i pada kisa


Da, evo videli smo u Japanu ova dva dana...
freehand freehand 21:09 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

dolybell92
Drugo, nije sve u našim rukama, nažalost.

ivana23
Da, evo videli smo u Japanu ova dva dana..

Devojke moje drage, čemu malodušnost? Sve, zaista, jeste u našim rukama. Da pokušamo i da ostvarimo.
Ali - nisu nam dati božiji prerogativi, nego volja i razum.
A pravo na neuspeh i na novi pokušaj jedno je od većih datih nam prava.
ivana23 ivana23 21:35 12.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

freehand




G.Cross G.Cross 21:46 12.03.2011

Re: Pljuni i zavrni rukave

Re: Pljuni i zavrni rukave

G.Cross
Sve JESTE u vasim rukama. Sve ostalo (ukljucujuci i pametovanje ovde) je izgovor lenstina. Pozdrav sa Azurne Obale , mada danas duva jugo i pada kisa



Da, evo videli smo u Japanu ova dva dana...



Da , da, a kako bi bilo da malo zavrnes rukave...jer ako ne bude cunamija u Srbiji su cim ces pred Milosa ?
ivana23 ivana23 22:12 12.03.2011

Re: Pljuni i zavrni rukave

G.Cross

Da , da, a kako bi bilo da malo zavrnes rukave...jer ako ne bude cunamija u Srbiji su cim ces pred Milosa ?


Samo me zanima imas li kristalnu kuglu ili na osnovu cega donosis zakljucke?
G.Cross G.Cross 22:59 12.03.2011

Re: Pljuni i zavrni rukave

Koje zakljucke ? Jedine zakljcuke (tvoje) koje iz gornje prepiske vidim je da ne vredi boriti se jer moze da dodje cunami...Hmmm
Ja sam samo hteo da kazem , i to mogu da dokazem svojim zivotom "SVE JE U NASIM RUKAMA, NE POSTOJI NI JEDAN SPOLJNI RAZLOG ZA NE VLADANJE SVOJIM ZIVOTOM", i to vam kaze covek koji je sa 37 godina ( Pre 18 godina, tada sam otisao iz zemlje jer sam IZABRAO da NECU da budem deo onoga sto se dogadjalo) raznosio novine po East End-u u Londonu, radio po Bliskom Istoku, Africi, Americi, EVropi. Ja sam samo hteo da pomognem sa svim ovim svojim godinama, RADITE LJUDI, uzmite svoju sudbinu u svoje ruke... Srecno

I jeste riba je dobra i vino je dobro...
kukusigameni kukusigameni 23:27 12.03.2011

Re: Pljuni i zavrni rukave

G.Cross G.Cross 00:20 13.03.2011

Re: Pljuni i zavrni rukave

Jeste, samo pljuni.. i odjebi sve ... posle toga je lako.. ( a jeste i treba da se radi, treba da se radi)..

a i bejah na Kojinim svirkama TIH godina u Londonu (disciplina kitschme )
ivana23 ivana23 00:53 13.03.2011

***

G.Cross
Koje zakljucke?


Uputio si mi preporuku da zavrnem rukave.
Ne znas ni ko sam, ne znas ni gde zivim, ni sta radim - nista.
Sta te je navelo da delis savet nepoznatoj osobi?

Laku noc.
aleksanadar aleksanadar 02:25 13.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

Svi oni koji danas nisu u stanju da odu dalje od kukanja, defetizma, fatalizma...


Уз ризик да будем дефетиста, рекао бих да смо у...


čekanja da se stvari promene same od sebe...


Имао сам луду идеју, када је "Делез" куповао оно што је од наших пара направљено, изађем на улицу и вичем "Лопови!" Онда помислих - чему?


a pri tom se pozivaju na Zorana...


Па, нисам од тих. Зоран се није позивао на своје претходнике. А зашто би? Да ли треба да гледам у прошлост? Да ли је у томе спас?

Још да додам: Зоран је, након смрти, добио више поштовалаца, него што је имао присталица, за живота.

Ако нас Зоран гледа, одозго, вероватно мисли да, и даље, губимо време.
man ray loves me man ray loves me 08:47 13.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

Ако нас Зоран гледа, одозго, вероватно мисли да, и даље, губимо време.

Ministar za nauku - OBRADOVIC ?! (le balvain na francuskom)

naravno da gubimo vreme.
aleksanadar aleksanadar 09:26 13.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

OBRADOVIC ?!


Доситеј?
jagru1 jagru1 09:41 13.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

umesto odgovora :

NEPOVRATNA PESMA

Nikad nemoj da se vraćaš
kad već jednom u svet krećeš.
Nemoj da mi nešto petljaš.
Nemoj da mi hoćeš-nećeš.
I ja bežim bez povratka.
Nikad neću unatrag.
Šta ti znači staro sunce,
stare staze,
stari prag?
To je ono za čim može da se pati.
To je ono čemu možeš srce dati.
Al’ ako se ikad vratiš
- moraš znati:
tu ćeš stati.
I ostati.

Očima se u svet trči.
Glavom rije mlako veče.
Od reke se dečak uči
ka morima da poteče.
Od zvezda se dečak uči
da zapara nebo sjajem
i od druma – da se muči
i vijuga za beskrajem.

Opasno je kao zmija,
opasno je kao metak
kad u meni večno klija
i ćarlija moj početak.
A meni se u svet srlja.
Stisnem srce.
I zažmurim.
Al’ kad pođem – neću stati,
jer jedino znam da žurim.
Ne znam kuda.
Ne znam zašto.
Ne znam šta se tamo skriva.
Znam jedino da ne mogu
tu, gde – kako pružim nogu -
vezuje me odmah neko,
zauzdava
i potkiva.

Opasno je kao munja.
Opasno je kao metak
kad u meni večno kunja
i muči me moj početak.
Zato bežim.
Trčim.
Tražim.
Stvaram zoru kad je veče.
Nek’ od mene život uči
i da tepa i da teče.
Ja sam takvo neko čudo
što ne ume ništa malo,
pa kad krenem – krenem ludo,
nestrpljivo,
radoznalo…
Ne znam šta me tamo čeka
u maglama izdaleka,
al’ ako se i pozlatim,
il’ sve teško, gorko platim
ja ću uvek samo napred.

Nikad neću da se vratim.

Miroslav Antić
radekokic radekokic 12:36 13.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

jagru1
umesto odgovora :

NEPOVRATNA PESMA

Nikad nemoj da se vraćaš
kad već jednom u svet krećeš.
Nemoj da mi nešto petljaš.
Nemoj da mi hoćeš-nećeš.
I ja bežim bez povratka.
Nikad neću unatrag.
Šta ti znači staro sunce,
stare staze,
stari prag?
To je ono za čim može da se pati.
To je ono čemu možeš srce dati.
Al’ ako se ikad vratiš
- moraš znati:
tu ćeš stati.
I ostati.

Očima se u svet trči.
Glavom rije mlako veče.
Od reke se dečak uči
ka morima da poteče.
Od zvezda se dečak uči
da zapara nebo sjajem
i od druma – da se muči
i vijuga za beskrajem.

Opasno je kao zmija,
opasno je kao metak
kad u meni večno klija
i ćarlija moj početak.
A meni se u svet srlja.
Stisnem srce.
I zažmurim.
Al’ kad pođem – neću stati,
jer jedino znam da žurim.
Ne znam kuda.
Ne znam zašto.
Ne znam šta se tamo skriva.
Znam jedino da ne mogu
tu, gde – kako pružim nogu -
vezuje me odmah neko,
zauzdava
i potkiva.

Opasno je kao munja.
Opasno je kao metak
kad u meni večno kunja
i muči me moj početak.
Zato bežim.
Trčim.
Tražim.
Stvaram zoru kad je veče.
Nek’ od mene život uči
i da tepa i da teče.
Ja sam takvo neko čudo
što ne ume ništa malo,
pa kad krenem – krenem ludo,
nestrpljivo,
radoznalo…
Ne znam šta me tamo čeka
u maglama izdaleka,
al’ ako se i pozlatim,
il’ sve teško, gorko platim
ja ću uvek samo napred.

Nikad neću da se vratim.

Miroslav Antić

Prava poruka mojoj deci koja su pronasla sebe van ovog blentavog Balkana.
Izbor pesme za komentar je sjajan!
radekokic radekokic 12:55 13.03.2011

Re: A šta ću ja da uradim?

ElectricDreams
vladimir petrovic
Ovo Sve je u našim rukama je obična floskula.


E, pa, nije!
Možda nije sve u našim rukama, ali je dosta toga.
U našim rukama je volan automobila koji bahato vozimo. Zar je veliki napor da, za promenu, vozimo smireno i po pravilima?
U našim rukama je i tek otvorena paklica cigareta čiji smo omotač bezobzirno bacili van korpe. Zar je veliki napor da se smeće baci tamo gde mu je mesto?
U našim rukama je i rešenje kako da postanemo normalna ljudska bića, da se lepo ponašamo prema drugima, da saosećamo sa ljudima u nevolji, da kažemo: "dobar dan", "hvala", "izvolite"! Zar je to toliko teško?!

Kad budemo promenili sebe, promeniće se i drugi - pa i država na kraju. Ipak smo mi većina u toj državi. Ne možete da očekujete da se sve oko vas promeni, pa tek onda vi sami.

Gledam "naše" ovde u evropi kako dobro znaju da se ponašaju kako dolikuje civilizovanom čoveku. Ne bacaju đubre gde stignu, znaju magične reči "hvala, molim...". Nisu bahati u vožnji... sve dok ne pređu granicu. Onda se zgazi 160 po očajnom autoputu, upale se duga svetla, parkira na zaustavnoj da bi se olakšao...
Znam da ne treba dosta da bi se stvari promenile, samo što nema volje za to. Svi žele promene, ali ne bi da se sami menjaju... to tako ne ide...

Mnogi nisu razumeli Đinđića, a kunu se u njega.
A svaka mu je bila zlatna...


seceranac seceranac 10:03 12.03.2011

a japan

Zasto niko ne pise o zemljotresu u Japanu. Ako je neko na ovom svetu u poslednjih nekoliko decenija zasluzio da se pomene u Srbiji i u dobru i u zlu to je Japan.
Retko realni politicari u retko moralnoj zemlji. Umesto da ovde opet pisemo hvalospeve o pokojnim liderima mislim da bi bilo moralnije pomenuti neduzne zrtve i pruziti podrsku prezivelima i njihovim porodicama, prijateljima i sunarodnicima.

da prokomentarisem i ovaj slucaj kako ne bi bio cist trol

Ovo Sve je u našim rukama je obična floskula.
Ne samo da nije mudra, već nije ni tačna.

Slična je onoj drugoj gluposti koja se ponekad čuje, da "Iz svake situacije ima izlaza".

Nije sve u našim rukama. Nema izlaza iz svake situacije.

Ali, ako ljudi vole da žive u zabludi, neka im je!


Ovo je tacno ako se gleda na mogucnosti unutar sistema.

Nema nam izlaza ukoliko iz situacije budemo pokusavali da izadjemo koristeci metode koje nam trenutni sistem pruza i dozvoljava. Moracemo zakoraciti izvan sistema da bi izasli iz ovekatastrofalne situacije.

Nema vremena za evoluciju! Predstavnicka demokratija, makar i ona najbolje je potpuno nesposobna da donese promenu koju bi osetili oni koji ispastaju.

fantomatsicna fantomatsicna 11:27 12.03.2011

Re: a japan

Zasto niko ne pise o zemljotresu u Japanu


Eh daleko je zemlja sunca...
ljuboten ljuboten 10:01 14.03.2011

Re: a japan

Zasto niko ne pise o zemljotresu u Japanu. Ako je neko na ovom svetu u poslednjih nekoliko decenija zasluzio da se pomene u Srbiji i u dobru i u zlu to je Japan.


Japan je mnogo pre od nas dobio po glavi i to u vidu dve atomske bombe, ne samo sporadnično kao mi osiromašeni uran. Bićemo i mi pametni, evo i sada smo, a bićemo još više kada prođe vreme od više decinija od naše ludosti, a ne samo jedna.
mikimedic mikimedic 10:16 12.03.2011

eh sto mi je drago

...ovu recenicu treba svako od nas da ponavlja u svojoj glavi...


sto nisam jedan od vas.

dragan7557 dragan7557 10:25 12.03.2011

Re: eh sto mi je drago

mikimedic
...ovu recenicu treba svako od nas da ponavlja u svojoj glavi...


sto nisam jedan od vas.


Jel' ti to promovišeš neke svoje (Vaše) koji nisu deo građana Srbije?

cerski
radekokic radekokic 10:31 12.03.2011

Re: eh sto mi je drago

mikimedic
...ovu recenicu treba svako od nas da ponavlja u svojoj glavi...


sto nisam jedan od vas.


Jel ti to ozbiljno?... mislis sto nisi jedan od nas koji se sa pijetom secamo naseg dragog Dinjdjica?...
expolicajac expolicajac 10:41 12.03.2011

Re: eh sto mi je drago

sto nisam jedan od vas.

Pa domaćine, nek je sa srećom. Sad kad ti se vrati Šešelj moći ćeš da kolješ i po kućama a ne samo na blogu.
seceranac seceranac 10:57 12.03.2011

Re: eh sto mi je drago

dragan7557
mikimedic
...ovu recenicu treba svako od nas da ponavlja u svojoj glavi...


sto nisam jedan od vas.


Jel' ti to promovišeš neke svoje (Vaše) koji nisu deo građana Srbije?

cerski


pa mozda je covek seljak ili drug

ne znam odakle taj trip da se sada svi stanovnici zovu gradjanima i oni koji jesu i oni koji nisu gradjani postadose gradjani kao sto su pre par decenija svi postali drugovi
deset_slukom deset_slukom 11:06 12.03.2011

Re: eh sto mi je drago

Ako sada Srbija stane, proći će 10 godina da bi se ponovo pokrenula.


mikimedic
sto nisam jedan od vas.


Da počne makar prva godina, lakše bi bilo za ostalih devet.
dragan7557 dragan7557 11:16 12.03.2011

Re: eh sto mi je drago

seceranac
dragan7557
mikimedic
...ovu recenicu treba svako od nas da ponavlja u svojoj glavi...


sto nisam jedan od vas.


Jel' ti to promovišeš neke svoje (Vaše) koji nisu deo građana Srbije?

cerski


pa mozda je covek seljak ili drug

ne znam odakle taj trip da se sada svi stanovnici zovu gradjanima i oni koji jesu i oni koji nisu gradjani postadose gradjani kao sto su pre par decenija svi postali drugovi

Pa, građani uključuju i one koji nisu Srbi, kod drugova su bili označavani kao:
"Svi naši narodi, narodnosti i nacionalne manjine."

Ako kažeš samo Srbi, onda po novim normama izostavljaš ostale, što predstavlja demokracku diskriminaciju, za koju običan svet, u EU može da odleti u Aps, a političari narodnjaci (populisti), grade politikantsku karijeru i ubiraju polit-poene za sledeće glasanje. Obično politikanti sebe izdvajaju rečenicama koji grde one druge i hvale se svojim statusom definisanim:

eh sto mi je drago

sto nisam jedan od vas.


Bolesna težnja za vlašću ne uključuje ni drugove, ni seljake, ni građane već one koji po svaku cenu hoće da ugnjetavaju, tlače itd. druge, čineći to pod maskom "brige za narod."

cerski
dragan7557 dragan7557 11:24 12.03.2011

Re: eh sto mi je drago

expolicajac
sto nisam jedan od vas.

Pa domaćine, nek je sa srećom. Sad kad ti se vrati Šešelj moći ćeš da kolješ i po kućama a ne samo na blogu.

Ja mislio svinjokolj proš'o ????

cerski
mikimedic mikimedic 11:34 12.03.2011

Re: eh sto mi je drago

Jel' ti to promovišeš neke svoje (Vaše) koji nisu deo građana Srbije?


ne, samo mi je malo muka da neko govori 'u ime svih gradjana srbije'.

sta god to znacilo.
mikimedic mikimedic 11:37 12.03.2011

Re: eh sto mi je drago

Jel ti to ozbiljno?... mislis sto nisi jedan od nas koji se sa pijetom secamo naseg dragog Dinjdjica?...


ne, nego jedan od vas koji ce da ponavljaju 'svakoga dana u svakom pogledu sve vise napredujemo'.

samo izvol'te.

rade, bolje da stanemo ovde pre nego sto moderatorka06 stupi na scenu

expolicajac expolicajac 11:38 12.03.2011

Re: eh sto mi je drago

Ja mislio svinjokolj proš'o ????

U zemlju Srbiji ni pristojna svadba ne može bez malog krvoprolića, a kamoli društvena reforma.
mikimedic mikimedic 11:38 12.03.2011

Re: eh sto mi je drago

Sad kad ti se vrati Šešelj moći ćeš da kolješ i po kućama a ne samo na blogu


no comment.

dragan7557 dragan7557 12:31 12.03.2011

Re: eh sto mi je drago

expolicajac
Ja mislio svinjokolj proš'o ????

U zemlju Srbiji ni pristojna svadba ne može bez malog krvoprolića, a kamoli društvena reforma.

Ako si mislio da je samo "zemlja" Srbija u pitanju, onda ti preporučujem da pogledaš dokumentarni film

"Earthlings" na Googl-u,


tek onda ćeš videti da "zemlja" Srbija spada čak u civilizovane, po tom pitanju. Ostatak "civilizovanog" sveta kako dokumentuje ovaj svojevrsni filmje hiljade puta gori.

UPOZORENJE !!!

"Earthlings" sadrži najzločinačkije, najužasavajuće i najkrvavije scene.

cerski
seceranac seceranac 12:37 12.03.2011

Re: eh sto mi je drago

Pa, građani uključuju i one koji nisu Srbi, kod drugova su bili označavani kao:
"Svi naši narodi, narodnosti i nacionalne manjine."

Ako kažeš samo Srbi, onda po novim normama izostavljaš ostale, što predstavlja demokracku diskriminaciju, za koju običan svet, u EU može da odleti u Aps, a političari narodnjaci (populisti), grade politikantsku karijeru i ubiraju polit-poene za sledeće glasanje. Obično politikanti sebe izdvajaju rečenicama koji grde one druge i hvale se svojim statusom definisanim:



ma nije problem sto pojam gradjanin ukljucuje srbe vec sto ukljucuje negradjane, seljake, drugove ...

Zasto se ne bi reklo stanovnici srbije, narod, drzavljani ili nesto drugo umesto gradjani. Kakve veze ima grad sa drzavom srbijom, nismo polis jos uvek mada kako ova vlada radi i kako nam dobro jevropa planira nece dugo proci a da ce nam svi drzavljani postati gradjani iako se niko nece preseliti u grad, i to nece biti bilo kakvi gradjani vec beoGradjani posto ce granica doci do kumodraza
dragan7557 dragan7557 12:50 12.03.2011

Re: eh sto mi je drago

seceranac
Pa, građani uključuju i one koji nisu Srbi, kod drugova su bili označavani kao:
"Svi naši narodi, narodnosti i nacionalne manjine."

Ako kažeš samo Srbi, onda po novim normama izostavljaš ostale, što predstavlja demokracku diskriminaciju, za koju običan svet, u EU može da odleti u Aps, a političari narodnjaci (populisti), grade politikantsku karijeru i ubiraju polit-poene za sledeće glasanje. Obično politikanti sebe izdvajaju rečenicama koji grde one druge i hvale se svojim statusom definisanim:



ma nije problem sto pojam gradjanin ukljucuje srbe vec sto ukljucuje negradjane, seljake, drugove ...

Zasto se ne bi reklo stanovnici srbije, narod, drzavljani ili nesto drugo umesto gradjani. Kakve veze ima grad sa drzavom srbijom, nismo polis jos uvek mada kako ova vlada radi i kako nam dobro jevropa planira nece dugo proci a da ce nam svi drzavljani postati gradjani iako se niko nece preseliti u grad, i to nece biti bilo kakvi gradjani vec beoGradjani posto ce granica doci do kumodraza


Jevropa ima podanike.

cerski
radekokic radekokic 12:51 13.03.2011

Re: eh sto mi je drago

mikimedic
Jel ti to ozbiljno?... mislis sto nisi jedan od nas koji se sa pijetom secamo naseg dragog Dinjdjica?...


ne, nego jedan od vas koji ce da ponavljaju 'svakoga dana u svakom pogledu sve vise napredujemo'.

samo izvol'te.

rade, bolje da stanemo ovde pre nego sto moderatorka06 stupi na scenu



Ja ipak ne bih da stanem... A kako rece Zoran Radmilovic - sa seljacima samo na pijaci, i samo kratko... (seljak = ljakse)

Nista licno, samo uopsteno. Unapred se izvinjavam svim pametnim i dobronamernim, ko hoce - razumece...
mrdax mrdax 10:42 12.03.2011

Ko shvata, shvata

Djindjic nije govorio nista revolucionarno na svetskom nivou i sam je to i rekao , da nije neko ko ce izmisliti nesto novo ali da moze uraditi veliki zadatak.
Na zalost u Srbiji se i dalje na svaki optimizam, svaku iskrenu zelju , AKCIJU, i hod ka promenama gleda sa podozrenjem i sumnjom. To je neka kob srpskog naroda , u sve sumnja i ne ume jasno da odvoji lose po sebe od dobroga. Na kraju krajeva i prevaren je toliko puta pa se to moze i razumeti.

Opet , ko shvata, taj i menja, prvo svoj zivot , pa onda brak, porodicu, posao, familiju. Dokle god te neko sprecava da menjas ove osnovne stvari ti mu se moras suprostaviti. To je ta velika "filozofija".
Zato vecinom ko to shvata , promenu trazi van Srbije , koja ne razume sta je zivot, koliko vredi i sta je sa njim ciniti.
Djindjic je rekao "Zivot je jedan"

Kada to shvati i vecina gradjana Srbije , jasno ce im biti za koga da glasaju, kada da se bune, kada da menjaju, kada da slusaji i da radde, rade, rade.... svaki dan po malo .
radekokic radekokic 11:09 12.03.2011

In memorijam Djindjicu...

Ova Srbija, ovaj kvrgavi Balkan, ocajnicki treba pravog vodju, pravu pametnu glavu koja ne samo da ima viziju, nego zna i da nas povuce u tom pravcu. Zoran Djindjic je od onih velikih umova kojima nije dato da svoju viziju pretoce u stvarnost - ne znam samo gde bi nam kraj bio da mu je data sansa.. U stvari znam - ziveli bi dosadno, k'o sav normalan svet. A ocito je da nas svi ostali "dusebriznici", cuvari "nebeskog naroda" i "patriote", po sistemu "Kosovo za patike", navode na ono: "STO GORE TO BOLJE" jer im je najvisi domet zivotne filozofije: "nek komsiji crkne krava"! Pa nas zato, zasticeni podivljalim coporom, puni sebe, pozivaju: "Gde ste misevi? Izadjite sad iz svojih rupa" a postavii su svuda svoje debele mrcine od macora, gladne i podivljale..

Pametne glave, vodje sa vizijom, uvazavane od "onamoonih belosvetskih" (kako ih u svojoj primitivnoj i ocajno ogranicenoj leksici zovu nase dicne "patriote" ) umemo da cenimo samo kad odu... Kao sto je bio kralj Aleksandar ujedinitelj kog mucki ubise, i nas nesretni Zoran... A sto ne i Tito, koji je takodje znao da je Balkan bure baruta i sve cinio da ne eksplodira i kome su zato, na poslednji ispracaj dossli svi: i istok i zapad i sever i jug, i krunisane glave i.. Nezabelezeno u istoriji covecanstva da je ceo svet dosao da isprati jednog drzavnika.

Mozda ce mnogima strahovito zasmetati ovo poredjenje, ali neka misli ko sta hoce, Djindjic spada u takve velike umove i hrabre vodje Balkanskih prostora.. "Blago siromasnima umom, njihovo je carstvo nebesko" - kao rece veliki Njegos, veliki drzavnik i pesnik, misleci kroz vekove unapred na one kojima "sto bolje to gore", a hoce da vladaju puni sebe jer su deo "nebeskog naroda", a mi im ipak nekako bas i ne damo...

I zato, pocivaj u miru dragi nas Djindjicu, mi znamo da si nama ostao tako nam potreban svetionik u olujama, da si nam osvetlio i pokazao prave pute i znamo da se tocak istorije kojem si ti dao pravi smer ne vraca unazad u inat svim "patriotama", dusebriznicima "nebeskog naroda"... I ne brini, necemo ih vecno trpeti... nisi ualud sebe ugradio u nama tako potreban svetionik...
dragan7557 dragan7557 11:21 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

Ova Srbija, ovaj kvrgavi Balkan, ocajnicki treba pravog vodju, pravu pametnu glavu koja ne samo da ima viziju, nego zna i da nas povuce u tom pravcu.

Koja će nesumnjivo proći isto kao i g. Đinđić.

cerski
mikimedic mikimedic 11:46 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

ocajnicki treba pravog vodju, pravu pametnu glavu koja ne samo da ima viziju,


ma da, uvek je srbima bio bitan vodja.

bilo da je drug tita, cika zloba, ili djindjic.

rekoh, srecan sam sto ne spadam u te koji misle da je za sve potreban vodja.
dragan7557 dragan7557 12:18 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

rekoh, srecan sam sto ne spadam u te koji misle da je za sve potreban vodja.

Što implicira da postoji i nešto za čega je potreban?

Kada budeš došao na nivo shavtanja da su čovečanstvu vođe potpuno nepotrebne, da je njihovo postojanje višak koji usporava razvoj svih, da vođe samo pretendiraju da su vođe, da upravo oni koji nameću vođe zloupotrebljavaju celo čovečanstvo za svoje mešetarluke i, i, .......

ćeš možda i hsvatiti da samostalnost svakog od nas predstavlja svetinju.

Ne postoji dobar vođa već samo onaj i onakav o kome Domanović piše.



crski
mikimedic mikimedic 12:24 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

Ne postoji dobar vođa već samo onaj i onakav o kome Domanović piše.


to kazi radikokicu, ne meni.

a zar ti nisi ovde u prolazu

dragan7557 dragan7557 12:36 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...


a zar ti nisi ovde u prolazu

Naravno da jesam, ti izgleda ne putuješ železnicim pa ti nije poznato da vozovi kasne, a prolaz duže traje nego što je planirano.

cerski
vojislav948 vojislav948 13:29 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...


Djindjic spada u takve velike umove i hrabre vodje Balkanskih prostora

Bio je zaista vizionar, čovek ogromnog znanja, velike energije i velikog samopouzdanja. Brzo je mislio, dobro osmislio i odmah energično reagovao da se to brzo realizuje. Njegova smrt je ogroman gubitak za sve, za celu Srbiju.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:34 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

Hm, slusam juce ovaj poslednji (valjda) intervju koji je Djindjic dao tv-rs i pitam se (retoricki) kako je uspelo razno-raznim slepanim politikancicima da ubede toliki narod u to da su nekakvi nastavljaci dela i politike Djindjiceve?

Zapad je trazio marionetsku licnost koja ce izvrsavati naredbe, u njemu je nije dobio, mnogo se truni o pozadini ubistva - niko nema petlju da kaze ono sto zna jer svako ima podebeo dosije u DB..(a ni ovi sa zapada koji su sigurno pomno spijunirali na sve strane se ne nude sa dokumentacijom)
Bojim se da istinu ne bi mnogi svarili, ko zna ko je sve znao i umesan - na previse strana je njegova politika bila smetnja.

Njegov odnos prema Zapadu (EU i Americi), RS, Kosovu, Crkvi i ostalom nema nikakve veze sa prislepanim Jovanovicem, Bebom, Cankom, pa ni DS i mnogima koji se trpaju kao luconose Djindjiceve politike. Nikakve.

link
http://www.youtube.com/watch?v=vntGWORoboA&feature=related
radekokic radekokic 14:43 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

apacherosepeacock
Hm, slusam juce ovaj poslednji (valjda) intervju koji je Djindjic dao tv-rs i pitam se (retoricki) kako je uspelo razno-raznim slepanim politikancicima da ubede toliki narod u to da su nekakvi nastavljaci dela i politike Djindjiceve?

Zapad je trazio marionetsku licnost koja ce izvrsavati naredbe, u njemu je nije dobio, mnogo se truni o pozadini ubistva - niko nema petlju da kaze ono sto zna jer svako ima podebeo dosije u DB..(a ni ovi sa zapada koji su sigurno pomno spijunirali na sve strane se ne nude sa dokumentacijom)
Bojim se da istinu ne bi mnogi svarili, ko zna ko je sve znao i umesan - na previse strana je njegova politika bila smetnja.

Njegov odnos prema Zapadu (EU i Americi), RS, Kosovu, Crkvi i ostalom nema nikakve veze sa prislepanim Jovanovicem, Bebom, Cankom, pa ni DS i mnogima koji se trpaju kao luconose Djindjiceve politike. Nikakve.

link
http://www.youtube.com/watch?v=vntGWORoboA&feature=related

truly-kapitalista truly-kapitalista 14:46 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

...vodje sa vizijom...


Taj vođa je trasirao put haosu u kome se ova zemlja našla. Jeste lepo pričao, poučno, ali ništa od onoga što je uradio ne bi se moglo nazvati vizionarskim.
Ja ću se pokojnog premijera sećati kao čoveka koji je započeo rasprodaju Srbije (poklonio Sartid npr.), koji je uveo ekonomski model poguban za većinu stanovništva, a koji ide u korist manjini povlašćenih (ovlašćenih).
Molio bih nekoga od vas, koji mantrate na njegove reči, da navede neki realan rezultat njegove vladavine. Neko delo a ne reči.
Koliko je Srbija prosperirala od tog " Irsko- Islandskog" modela kojem je kumovao Đinđić možemo videti na bezbroj primera...
radekokic radekokic 14:50 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

MA TI ZAISTA OZBILJNO? BOZE, OPROSTI MU, JER NE ZNA STA RADI...
dragan7557 dragan7557 14:56 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

http://www.youtube.com/watch?v=vntGWORoboA&feature=related

U Srbiji nije bilo za ovo vreme:
Z. Đinđić 3/3
- ni jednog velikog štajka, ni jednog velikog socijalnog sukoba...

- u Sbiji se niko nije obogatio,

kao u Rumuniji, Bugarskoj, Rusiji, gde su najbolje,fabrike, firme preduzeća dobijali pripadnici elite !!!!

cerski
mikimedic mikimedic 15:09 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

Taj vođa je trasirao put haosu u kome se ova zemlja našla. Jeste lepo pričao, poučno, ali ništa od onoga što je uradio ne bi se moglo nazvati vizionarskim.
Ja ću se pokojnog premijera sećati kao čoveka koji je započeo rasprodaju Srbije (poklonio Sartid npr.), koji je uveo ekonomski model poguban za većinu stanovništva, a koji ide u korist manjini povlašćenih (ovlašćenih).
Molio da nekoga od vas, koji mantrate na njegove reči, da navede neki realan rezultat njegove vladavine. Neko delo a ne reči.
Koliko je Srbija prosperirala od tog " Irsko- Islandskog" modela kojem je kumovao Đinđić možemo videti na bezbroj primera...


srdjan.pajic srdjan.pajic 16:50 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

mikimedic
Taj vođa je trasirao put haosu u kome se ova zemlja našla. Jeste lepo pričao, poučno, ali ništa od onoga što je uradio ne bi se moglo nazvati vizionarskim.
Ja ću se pokojnog premijera sećati kao čoveka koji je započeo rasprodaju Srbije (poklonio Sartid npr.), koji je uveo ekonomski model poguban za većinu stanovništva, a koji ide u korist manjini povlašćenih (ovlašćenih).
Molio da nekoga od vas, koji mantrate na njegove reči, da navede neki realan rezultat njegove vladavine. Neko delo a ne reči.
Koliko je Srbija prosperirala od tog " Irsko- Islandskog" modela kojem je kumovao Đinđić možemo videti na bezbroj primera...




Jel' ovo komentar u fazonu "Uključi mozak, isključi B92", kao sa onih plakata po Kolubari? Miki, jesi gledao možda Insajder ovih dana? A jesi slušao Bebu Popovića možda juče na Peščaniku? I kao DSS-ovac, ne osećaš ni malo blam, nego - udri po Djindjiću, on je za sve kriv? Mislim, blago tebi.


mikimedic mikimedic 16:57 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

Jel' ovo komentar u fazonu "Uključi mozak, isključi B92", kao sa onih plakata po Kolubari? Miki, jesi gledao možda Insajder ovih dana? A jesi slušao Bebu Popovića možda juče na Peščaniku? I kao DSS-ovac, ne osećaš ni malo blam, nego - udri po Djindjiću, on je za sve kriv? Mislim, blago tebi.


floskule.

ja dssovac? nije ni tebi lako.

samo mi kazi - jesi li glasao za kostunicu u sep 2000.?

ja nisam.

toliko.
milisav68 milisav68 18:28 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

truly-kapitalista
...vodje sa vizijom...


Taj vođa je trasirao put haosu u kome se ova zemlja našla. Jeste lepo pričao, poučno, ali ništa od onoga što je uradio ne bi se moglo nazvati vizionarskim.
Ja ću se pokojnog premijera sećati kao čoveka koji je započeo rasprodaju Srbije (poklonio Sartid npr.), koji je uveo ekonomski model poguban za većinu stanovništva, a koji ide u korist manjini povlašćenih (ovlašćenih).
Molio da nekoga od vas, koji mantrate na njegove reči, da navede neki realan rezultat njegove vladavine. Neko delo a ne reči.
Koliko je Srbija prosperirala od tog " Irsko- Islandskog" modela kojem je kumovao Đinđić možemo videti na bezbroj primera...

Na primer, to je danas najveći izvoznik.
Put u haos je trasiro Koštunica, kada je dozvolio da mu borbena jedinica državne bezbednosti odredjuje, ko će da joj bude šef.
Kad to dopustiš, onda dobiješ srpskolegalnolegitimni model.



srdjan.pajic srdjan.pajic 18:33 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

mikimedic
Jel' ovo komentar u fazonu "Uključi mozak, isključi B92", kao sa onih plakata po Kolubari? Miki, jesi gledao možda Insajder ovih dana? A jesi slušao Bebu Popovića možda juče na Peščaniku? I kao DSS-ovac, ne osećaš ni malo blam, nego - udri po Djindjiću, on je za sve kriv? Mislim, blago tebi.


floskule.

ja dssovac? nije ni tebi lako.

samo mi kazi - jesi li glasao za kostunicu u sep 2000.?

ja nisam.

toliko.


A što nisi? Nisi valjda bio Slobin birač?! Aktivni ili pasivni? U, jebote, vidiš, ta mi mogućnost nikad nije pala napamet.

Nisam ni ja glasao za Koštunicu, zapalio sam iz Srbije neposredno pre tih izbora. Ali bih, ne što sam mislio bilo šta dobro o Koštunici i njegovoj, kako se sad pokazalo, patriotsko-lopovskoj stranci, nego što nije bilo drugog načina da se skine Sloba, kao što znaš.

Ček, ček, a šta su "floskule"? Ovo što videsmo u Insajderu i što ispriča Beba, a što smo i pre čuli? Imaš li neki malo sadržajniji komentar na to?
dolybell92 dolybell92 19:32 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

Jedino čega se sećam na ovu temu je da je rekao
da još pored svega ne može i da radi umesto nas...

To što ste očekivali da Zoran uradi ne spada u posao
kojim se bavio.
Govorite kao da je ON upropastio jednu
sjajnu i uređenu državu, gde su sve institucije
normalno funkcionisale, a privreda donosila dobitak
od bar jedno 10-15000 $ nacionalnog dohotka...

Nama pomoći nema sa takvom logikom.
Ako se nešto proda stranom kupcu... prodadoše državu strancima
Ako nešto kupi neko naš - prodadoše državu (našim) tajkunima...
E, pa trećeg nema.
freehand freehand 19:43 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

E, pa trećeg nema.

Zavisi kojoj se državi i čijim tajkunima prodaje.
truly-kapitalista truly-kapitalista 19:47 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

srdjan.pajic




Jel' ovo komentar u fazonu "Uključi mozak, isključi B92?




Ne, baš naprotiv; ako uključiš mozak, a da bi formirao mišljenje o nekoj stvari proverićeš svaki događaj iz više izvora uključujući i B92.... pa zar ne pišemo ovo na njihovom sajtu?
A to etiketiranje da ako si protiv nečega automatski si za nešto drugo koje je zapravo isto što i ovo prvo ne bih ni da komentarišem...

Đinđić jeste bio inteligentan, pa i mudar čovek, ali ja sam ovde pisao o njegovom delovanju kao premijera Srbije...
Reci mi koju je on konkretnu i uspešnu akciju sproveo u cilju poboljšanja života ovde? Da li je novac koji je uzet od prodaje uspešnih firmi uložio u oporavak onih koje nisu bile tako uspešne? Da li je realizovan, ili barem započet, za vreme njegovog mandata neki veliki infrastrukturni projekat? Da li je napravljeno bilo šta, osim hrama Svetog Save i tornja na Avali?
Ko je za vreme njegovog prajministrovanja dobio meso a ko kupus?
Da li je povod njegovog ubistva bilo to što je hteo da od onih na vrhu "lanca ishrane" otme meso i podeli narodu ili nesuglasice oko podele plena među njima?

pedja1008 pedja1008 23:24 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

Magarce, otkupio je Telekom od Italijana. A ko prodaje Telekom i ko je prodao NIS? Sartid uspesno radi i izvozi.
milisav68 milisav68 23:38 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

Reci mi koju je on konkretnu i uspešnu akciju sproveo u cilju poboljšanja života ovde? Da li je novac koji je uzet od prodaje uspešnih firmi uložio u oporavak onih koje nisu bile tako uspešne?

Reci ti nama šta je to sve Djindjić prodao?
Dr M Dr M 23:40 12.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

Reci mi koju je on konkretnu i uspešnu akciju sproveo u cilju poboljšanja života ovde


Srušio i ekspedovao Miloševića.

Da li je novac koji je uzet od prodaje uspešnih firmi uložio u oporavak onih koje nisu bile tako uspešne?


Bolje što nije, to bi bio državni kapitalizam.

Da li je realizovan, ili barem započet, za vreme njegovog mandata neki veliki infrastrukturni projekat?


Uredjenje države, koja je najveća struktura, uslov za infrastrukture.

Na ostatak neću da Ti odgovaram, da ne unižavamo ni ovaj dan, ni ovaj blog.
filantrop filantrop 00:02 13.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

Ko je za vreme njegovog prajministrovanja dobio meso a ko kupus?
Da li je povod njegovog ubistva bilo to što je hteo da od onih na vrhu "lanca ishrane" otme meso i podeli narodu ili nesuglasice oko podele plena među njima?


bogte u sta se pretvorio ovaj blog
ja svratio radi djindjica
vidi sta ima ovde

ko da ti da kupus i meso covece bozji, to moras sam da zaradis.
o kakvim infrastrukturnim projektima govoris, nije bio na vlasti ni 2,5 godine, prekratko vreme za djubre koje je za sobom ostavio milosevic.
plus sto su ga saplitali sa svih strana i oduzimali mu vreme i energiju

ma i ja sam lud sto sam ovde dolazio da se nerviram
mikimedic mikimedic 00:33 13.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

A što nisi?


mozda zato sto sam kapirao da srbija moze samo da propadne sa tim likom. i zato sto sam znao da ce zajapureni likovi koji mu pisase hvalospeve za manje od 2 godine da okrenu plocu. vec vidjeno.

Nisi valjda bio Slobin birač?! Aktivni ili pasivni? U, jebote, vidiš, ta mi mogućnost nikad nije pala napamet.


ne, nisam.

Nisam ni ja glasao za Koštunicu, zapalio sam iz Srbije neposredno pre tih izbora.


good for you.

Ali bih, ne što sam mislio bilo šta dobro o Koštunici i njegovoj, kako se sad pokazalo, patriotsko-lopovskoj stranci, nego što nije bilo drugog načina da se skine Sloba, kao što znaš.


tu smo dakle - znaci, kostunica je ok da se skine sloba, ali kad skine slobu on ne sme vise da vlada, da bi njegovo mesto zauzeo djindjic?

Ček, ček, a šta su "floskule"? Ovo što videsmo u Insajderu i što ispriča Beba, a što smo i pre čuli? Imaš li neki malo sadržajniji komentar na to?


ja citirah bas bebu nekoliko puta ovih dana. i rekoh da se sa nekim delovima izjava tog karaktera skroz slazem.
mikimedic mikimedic 00:36 13.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

Srušio i ekspedovao Miloševića.


kostunica.

Uredjenje države, koja je najveća struktura, uslov za infrastrukture.


pocevsi izbacivanjem poslanika iz parlamenta?

Dr M Dr M 00:54 13.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

Srušio i ekspedovao Miloševića.



kostunica.


Koštunica je bio samo čekić u Djindjićevoj ruci.

Uredjenje države, koja je najveća struktura, uslov za infrastrukture.



pocevsi izbacivanjem poslanika iz parlamenta?


Kad imaš pantljičaru u stomaku, izbacivanje je nužnost opstanka.
mikimedic mikimedic 01:11 13.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

Koštunica je bio samo čekić u Djindjićevoj ruci.


ocigledno kostunica nije delio tvoje misljenje. a ni onih 2.4 miliona sto u septembru glasase za kostunicu, a ne za djindjica.

Kad imaš pantljičaru u stomaku, izbacivanje je nužnost opstanka.


iz tudjeg stomaka, radi sopstvenog opstanka? slazem se dottore.

i samo da iskoristim priliku da pozdravim velikog demokratu sa susednog bloga, i da uzvratim cestitke i pozdrave filantropu i onoj nekoj novoj trinaestogodisnjoj mini ili sta li je vec... uz napomenu, da ako je u pitanju pomen onda se napise pomen. ne pise se propagandno politicki blog.

i da odgovorim urosu da i dalje broj ljudi po opstinskim odborima nema ama bas nikakve veze sa necijim legitimitetom uopste.

i eto da kukam nad sopstvenom sudbinom - kod komsije, prodjoh k'o poslanik dss 2002. godine.

aj sad uzdravlje



Dr M Dr M 01:22 13.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

ocigledno kostunica nije delio tvoje misljenje


Pa, nije bio obavešten. Sad, valjda jeste.

ni onih 2.4 miliona sto u septembru glasase za kostunicu, a ne za djindjica.


Ti milioni nisu ni glasali ZA Koštunicu ili Djindjića nego PROTIV Miloševića.


sad uzdravlje


Zdrav Ti bio..
mikimedic mikimedic 01:39 13.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

Ti milioni nisu ni glasali ZA Koštunicu ili Djindjića nego PROTIV Miloševića.


pa pricasmo onoliko ao i ja na tu temu - sto li se djindjic onda nije kandidovao?

radekokic radekokic 01:49 13.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

Dr M
ocigledno kostunica nije delio tvoje misljenje


Pa, nije bio obavešten. Sad, valjda jeste.

ni onih 2.4 miliona sto u septembru glasase za kostunicu, a ne za djindjica.


Ti milioni nisu ni glasali ZA Koštunicu ili Djindjića nego PROTIV Miloševića.


sad uzdravlje


Zdrav Ti bio..

i zdrav ti bio i menii pametniji. I nemoj da beres lovorike gde ih za tebe nema - SVI SMO GLASALI PROTIV DIKTATORA MILOSEVICA, KUSTUNICU JE ISTURIO LICNO DJINDJIC, DA BI IZBEGAO DA SE PRAVDA ZA ODVRATNE OPTUZBE DA JE MAFIJAS I DROGERAS, ANTI RODOLJUB, STRANI PLACENIK I IZDAJICA - OVO JE BILO VAZNIJE I PRECE - BLEDI I BEZLICNI KOSTUNICA JE BIO SAMO BLEDA SENKA ONOGA KO JE SVE NA SVOJIM PLECIMA IZNEO, I NAS NADAHNUO DA DIGNEMO PRAVU REVOLUCIJU...
mikimedic mikimedic 02:12 13.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

i zdrav ti bio i menii pametniji. I nemoj da beres lovorike gde ih za tebe nema - SVI SMO GLASALI PROTIV DIKTATORA MILOSEVICA, KUSTUNICU JE ISTURIO LICNO DJINDJIC, DA BI IZBEGAO DA SE PRAVDA ZA ODVRATNE OPTUZBE DA JE MAFIJAS I DROGERAS, ANTI RODOLJUB, STRANI PLACENIK I IZDAJICA - OVO JE BILO VAZNIJE I PRECE - BLEDI I BEZLICNI KOSTUNICA JE BIO SAMO BLEDA SENKA ONOGA KO JE SVE NA SVOJIM PLECIMA IZNEO, I NAS NADAHNUO DA DIGNEMO PRAVU REVOLUCIJU...


a sto vices?

Dr M Dr M 02:24 13.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

sto li se djindjic onda nije kandidovao?


Pametan čovek ne vuče kola nego upregne vola.

(Stara poslovica, sad bi se reklo traktor. Ali, traktor i Kostunica se ne rimuje, bolje onako}.
truly-kapitalista truly-kapitalista 02:38 13.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...


pedja1008
...otkupio je Telekom od Italijana. A ko prodaje Telekom i ko je prodao NIS? Sartid uspesno radi i izvozi.


U Sartid je bivša SFRJ upucala više od 2 milijarde dolara. Prodat je za 23 miliona... Ako ti ta nesrazmera nije čudna, ok.
A taj Telekom će sad njegov ministar privatizacije da pokloni Nemcima

Dr M
Bolje što nije, to bi bio državni kapitalizam... Uredjenje države, koja je najveća struktura, uslov za infrastrukture.


Ovo što sada imamo je šta? Društvo u kojem se pola miliona ljudi hrani iz kontejnera. U 21 veku. U zemlji koja bi svakako, gledano po resursima kojima raspolaže mogla hraniti još jednu toliku.
Dok jedan čovek koji prodaje svoju imperiju, koja je počela svoj uspon u Đinđićevo "zlatno doba", kupuje zemlju... i planira da nas hrani...
Sjajno je uredio društvo, nema šta.
mikimedic mikimedic 02:40 13.03.2011

Re: In memorijam Djindjicu...

Pametan čovek ne vuče kola nego upregne vola.


obama?

kameron?

josipovic?

merkel?

medvedev?

volovi

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana