Društvo| Kultura| Politika| Sex

"Vešticonjušci" među nama

Biljana 77 RSS / 07.03.2011. u 16:37

IMG_4479.jpgKako je lako biti moralna gromada iz udobne blogerske fotelje i pljuvati ekran dok boje  postanu neprepoznatljive… divno nešto. Ali, šta ćemo mi, obični koji nismo dobacili do moralne superiornosti mnogocitiranog (a nažalost slabo čitanog) mudrog profesora etike ili nekog ovdašnjeg društvenog radnika i kandidata za fukcije, stranačkog ili NVO portparola, prvosveštenika... Šta ćemo mi koji nismo sigurni ni u jednu stranu priče, preispitujemo i trudimo se da prozremo sadašnji trenutak?

 

Ništa... jer to nije dovoljno moralno neupitno, nije dovoljno nacionalno osvešćeno, nije dovoljno antifašistički, nije dovoljno patriotski, nije dovoljno evropski, nije dovoljno provoborački (koja god da se borba vodila). 

 

Moralna se superiornost naravno najlakše postiže nadmenim naginjenjem nad prošlost, uz komentar – Eh, da sam ja... Podrazumeva se da je završetak rečenice neki natprirodno moralni gest u kojem subjekat ne žali sopstveni, a ni tuđi život. Sve je tako jednostavno. Grand gesture.. filmski.. To je tako lepo reći.  Ja bih...  I zaista tako jednostavno.

 

Ili nije?

 

Jer ja ne znam šta bih radila na mestu Žanke Stokić ili bilo kog mesara/krojača/učitelja u okupiranom Beogradu. Ne znam da li bih odabrala da ne pokušam da nasmejem/nahranim/obučem/naučim nekog kome su možda koliko juče odveli sestru od tetke u logor, streljali oca ili mu uzeli kuću i sve u kući... Jer ljudi žive i u najstrašnijim vremenima. I nije na nama da sudimo tim ljudima jer ne poznajemo ni približno ništa toliko strašno. Jedini koji im mogu suditi jesu njihovi savremenici, prema kojima su bili ljudi ili neljudi. Ako je moguće da im se sudi samo na osnovu toga. Ne i na osnovu toga jesu li im pobednici bili mili i simpatični. Jer to ne znači da su voleli gubitnike.

 

Ne znam ni da li je građanin Jovan Divjak kriv i odgovoran za strahotu koja se desila u Dobrovoljačkoj ulici.  Možda jeste, možda nije. Nije na meni. Ali otkazivati projekciju filma jer je pijani glumac obukao majcu za koju nije nužno morao znati ko je na njoj i optuživati ga za izdaju, malo je mnogo. Nismo baš toliko superiorni. Ili jesmo?

 

Da spaljujemo veštice zajedno? Da počnemo od glumaca? Zakleti, jedini i  pravi antifašisti bi mogli da ponesu slamu i lutku Mirjane Karanović koje je primila mrsku nagradu, a dokazane patriote neka donesu šibice i lutku Sergeja Trifunovića u inkriminišućoj majci?

 

(U međuvremenu gimnazijalci će kao i dosad da saznaju ko je Milan Nedić iz repriza Otpisanih.)

 

Nego pre nego što počnemo da slažemo drva za potpalu evo šta kažu ljudi.

 

Mirjana Karanović: - Ovo je najvažnija nagrada koju čovek može da dobije u svom životu. Ja imam duboko saosećanje za tu ženu jer lično smatram da sam najbolja na sceni, dok u privatnom životu često nisam baš tako dobra i ne dopadam se sebi. Na sceni ja mogu sve što u privatnom životu ne mogu ili me je sramota. Scena je prostor moje slobode, moje kraljevstvo i kad bi mi neko to oduzeo, ja bih strašno patila ....- Drago mi je što živim u vremenu da postojanje glumca na sceni ne može biti dovedeno u pitanje i zato se ja borim za to da glumci imaju slobodu da odluče kada će prestati da igraju. Bilo je neko vreme kada se govorilo da je sramota igrati na sceni dok se napolju dešavaju strašne stvari, mislim da baš onda glumci treba da igraju i moraju nešto da kažu sa scene jer je njihova reč najmoćnija.

 

Sergej Trifunović: - Jadno mi je da Srbiju od mene - prodane duše - brani neka individua koja nije izašla iz kruga linije lokalnog autobusa koji ordinira u kraju u kome živi, od mene koji sam rođen u Mostaru, kome je pola familije tamo poklano i o kojima jedino razmišljam u celokupnom ovom s****. Posle svega što su preživeli, ovakva glupost im ne treba, želeo bih samo da ih zaštitim od toga. Srbi vole da razapinju ljude zbog gluposti, a mnogo veći igrači im rade o glavama. Povraća mi se od toga da me ostrašćeni i neobrazovani likovi optužuju za izdaju. Postali smo luda, netolerantna, šovinistička, zadrta, zatrovana nacija. Postali smo sve ono što nismo bili.....Umesto, dakle, da se piše kako je jedan srpski film, prvi put prikazan u Mostaru, na hrvatskoj strani, u domu “Herceg Stjepan”, napunio tri sale po 700 ljudi, kako su Srbi, Hrvati, Muslimani došli da gledaju film koji, posle sto godina blata, promoviše nešto lepo u srpskom narodu, u kome se intonira himna “Bože pravde” i uprkos tome, ti ljudi frenetičnim aplauzom nagrađuju učesnike, kako su došli da nas gledaju i Blaž Slišković i Sead Kajtaz i lokalni biskup sa vladikom Grigorijem, kako su sutradan u Mostaru bili Ivica Osim i Predrag Pašić i kako je sve bilo divno, novinski naslovi se bave skandaloznim potezom pripitog glumca koji, oh, bože moj, oblači majicu sa likom čoveka za koga nikad čuo nije. Strašno! “Prodana duša, dobio pare, sramota za Srbiju, tralala”...

 

 

 

(Takođe u međuvremenu policija snima građane koji se tucaju na javnom mestu i snimak pušta na net... Moralna superiornost malograđanštine naravno previđa činjenicu da je ukoliko je u pitanju krivično delo, izgrednike trebalo privesti i zgražava se nad činjenicom  ..ej bre na kolima, kod Arene... Samo se ne postavlja pitanje  da li organi (hm, hm..) vole da zumiraju prozore, terase i sl. Jer šta ćemo mi što ne gasimo svetlo?)



Komentari (256)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

automatic automatic 17:35 07.03.2011

Zavesa

Samo se ne postavlja pitanje da li organi (hm, hm..) vole da zumiraju prozore, terase i sl. Jer šta ćemo mi što ne gasimo svetlo?

One koje izgledaju kao devojka sa snimka neka ne gase svetlo, one koje izgledaju lošije neka ugase svetlo i navuku zavesu.
Biljana 77 Biljana 77 18:38 07.03.2011

Re: Zavesa

one koje izgledaju lošije neka ugase svetlo i navuku zavesu

Znaš kako (da nastavimo u ovom politički nekorektnom tonu), kažu da su ružne devojke najbolje u krevetu jer svaki put misle da im je poslednji. (Za one spremne za skakanje u oči - zezam se, zezam se)

kao devojka sa snimka
Iskrena da budem nisam ni odgledala, ne jer sam nešto smerna nego što mi se ne dopada ideja da gledam pandurske snimke. Kvalitetne pornografije hvala Bogu ima i bez njih.
automatic automatic 19:46 07.03.2011

Re: Zavesa

Iskrena da budem nisam ni odgledala


Mislim da je čak i ona, za razliku od Sergeja, znala šta radi...
Kazezoze Kazezoze 17:46 07.03.2011

sergej :)))



sergej je toliko naduvan da nema pojma ni gde je, a kamo li kakvu majicu nosi:))))

interesuje me komentar virtuelnog vasketa (objektivan, naravno, kao i obično), jer sergej bi po svim pravilima trebalo da predstavlja njegovo najveće razočarenje... otprilike, kao kad bi botu uhvatili u krevetu sa čedom:)))
veronika_kojen veronika_kojen 17:48 07.03.2011

Re: sergej :)))

jer sergej bi po svim pravilima trebalo da predstavlja njegovo najveće razočarenje... otprilike, kao kad bi botu uhvatili u krevetu sa čedom:)))




sorry, vaso, ali smešno je
stari92 stari92 18:39 07.03.2011

Re: sergej :)))

Kazezoze


je toliko naduvan da nema pojma ni gde je, a kamo li kakvu majicu nosi:))))

)))



Biljana 77 Biljana 77 20:29 07.03.2011

Re: sergej :)))

interesuje me komentar virtuelnog vasketa

Ne verujem da će svraćati. Slabo on zalazi van VIP lože.
Atomski mrav Atomski mrav 23:54 07.03.2011

Re: sergej :)))

scabies scabies 17:50 07.03.2011

evo i mene :)

Jer ja ne znam šta bih radila na mestu Žanke Stokić ili bilo kog mesara/krojača/učitelja u okupiranom Beogradu. Ne znam da li bih odabrala da ne pokušam da nasmejem/nahranim/obučem/naučim nekog kome su možda koliko juče odveli sestru od tetke u logor, streljali oca ili mu uzeli kuću i sve u kući..

freehand freehand 17:55 07.03.2011

Bravo Biljana

O Mirjani Karanović i nagradi koju je primila i skojevskom zgražanju nad time sam rekao šta mislim, kao i obično preteravši u učestalosti i dužini komentara na blogu koji se time bavio.
O Sergeju Trifunoviću i toj usranoj majici mislim upravo što i on sam.
A moralisti, gnječiqrci, mudroseri će uvek imati istu priču, menjajući samo predznak u zavisnosti od glavnih likova, da li su naši ili njini.
Ili naši koji su preverili. Ili njini koji su se osvestili.
veronika_kojen veronika_kojen 17:59 07.03.2011

Re: Bravo Biljana

gnječiqrci




ha, ovo moram da zapamtim.
Biljana 77 Biljana 77 18:50 07.03.2011

Re: Bravo Biljana

na blogu koji se time bavio

Nekako mi se nije mililo da se upuštam u raspravu. Kod nas nema šarenih mačaka, sve su ili crne ili bele...
koksy koksy 19:04 07.03.2011

Re: Bravo Biljana

O Sergeju Trifunoviću i toj usranoj majici mislim upravo što i on sam.
A moralisti, gnječiqrci, mudroseri će uvek imati istu priču, menjajući samo predznak u zavisnosti od glavnih likova, da li su naši ili njini.


Meni je jako simpa bila ova frka. Pratio sam reakcije na jednom "drugosrbijanskom" portalu i to je otprilike išlo ovako:
dan 1. "ST nosio majicu sa likom JD": "To majstore!", "Kakav car", "Znao sam da je Bog" i varijacije na temu
dan 2. "ST izjavio da nije imao pojma ko je na majici" : "Koji *eronja", "Kakvo *ovno" i varijacije.
I jedne i druge komentare su pisali isti likovi.
freehand freehand 19:10 07.03.2011

Re: Bravo Biljana

koksy
O Sergeju Trifunoviću i toj usranoj majici mislim upravo što i on sam.
A moralisti, gnječiqrci, mudroseri će uvek imati istu priču, menjajući samo predznak u zavisnosti od glavnih likova, da li su naši ili njini.


Meni je jako simpa bila ova frka. Pratio sam reakcije na jednom "drugosrbijanskom" portalu i to je otprilike išlo ovako:
dan 1. "ST nosio majicu sa likom JD": "To majstore!", "Kakav car", "Znao sam da je Bog" i varijacije na temu
dan 2. "ST izjavio da nije imao pojma ko je na majici" : "Koji *eronja", "Kakvo *ovno" i varijacije.
I jedne i druge komentare su pisali isti likovi.

Pa to ti kažem.
Zameni ime Sergeja Trifunovića imenom Mirjane Karanović i dobićeš isto. Ka glumi u balijskom filmu - onda je heroina i dojaja, kad primi nagradu blasfemičnog imena onda je fuj i moralna ruševina i kolaboracionistikinja...
I da je sramota od Filantropove časne bake.
urbano, samo urbano.
biljo, jesam li već rekao da ti je odličan blog?
freehand freehand 19:33 07.03.2011

Re: Bravo Biljana

Nekako mi se nije mililo da se upuštam u raspravu. Kod nas nema šarenih mačaka, sve su ili crne ili bele...

A nijedna ne lovi mišove, jebote. Sve se navukle na šunku i slaninu.
Biljana 77 Biljana 77 20:32 07.03.2011

Re: Bravo Biljana

jesam li već rekao
Fala. Dugo mi se mota po glavi. Uopšte, užasno mi ide na živce to posedovanje tapije na anntifašizam ili na rodoljublje. Ima nas bre običnih, fino vaspitanih, živih ljudi čija se moralna načela tiču i dotiču stvarnih ljudi sa kojima živimo. Nismo svi iz knjige.
mikimedic mikimedic 17:57 07.03.2011

pa sad - nije ni crno ni belo

Moralna se superiornost naravno najlakše postiže nadmenim naginjenjem nad prošlost, uz komentar – Eh, da sam ja... Podrazumeva se da je završetak rečenice neki natprirodno moralni gest u kojem subjekat ne žali sopstveni, a ni tuđi život. Sve je tako jednostavno. Grand gesture.. filmski.. To je tako lepo reći. Ja bih... I zaista tako jednostavno


ovo potpisujem. evo ti najsveziji primer, naravno ne iste tezine; nas blogokolega drago koji ovde bude razapet posle svakog posta.

koliko god se ne slagao sa njim, ne jednom sam postavio pitanje moralnim dusebriznicima - da su oni bili na njegovom mestu 93 godine u kninu, da su imali takav drustveni ugled i znacaj kakav je on imao, da li bi odbili funkciju gradonacelnika ili neku slicnu? ili bolje receno, da li bi smeli da je odbiju?

ja prvi kazem da ne znam kako bih se postavio da se nadjem u toj situaciji.
lako je iz blogofotelje moralisati, to si apsolutno u pravu.

Ne znam ni da li je građanin Jovan Divjak kriv i odgovoran za strahotu koja se desila u Dobrovoljačkoj ulici. Možda jeste, možda nije. Nije na meni. Ali otkazivati projekciju filma jer je pijani glumac obukao majcu za koju nije nužno morao znati ko je na njoj i optuživati ga za izdaju, malo je mnogo. Nismo baš toliko superiorni. Ili jesmo?


nece da moze

hajde hipoteticki da obrnemo situaciju - da je prvo prikazivanje bilo predvidjeno bilo na palama a zatim u sarajevu; da je pripitom glumcu neko uvalio majcu sa mladicevim likom, a pripiti glumac posle izjavljuje da nema pojma o kome se radi; da reziser izjavi 'da mu je zao sto ratko mladic ne moze da prisustvuje projekciji'

mislis da projekcija u sarajevu sutradan ne bi bila otkazana?



i ne, nemoj mi reci da se slucaj divjak i slucaj mladic ne mogu uporediti. princip je isti, sve su ostalo nijanse

cini mi se kod nevena prokomentarisah o pripitom 'glumcu' i slucaju divjak, ali hajde i ovde: 'glumac' mora da zna ko je divjak ako je njegov intelekt na nivou prosecnog (mislim i na prosecno obrazovanog) stanovnika sfrj koji je u zrelim godinama pratio dogadjanja u sfrj; ako to ne zna, ja stvarno ne znam na osnovu cega moze da snima kvazi-ratne filmove o temi o kojoj ne zna nista.

mlekac mlekac 18:25 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

mikimedic
'glumac' mora da zna ko je divjak ako je njegov intelekt na nivou prosecnog (mislim i na prosecno obrazovanog) stanovnika sfrj koji je u zrelim godinama pratio dogadjanja u sfrj; ako to ne zna, ja stvarno ne znam na osnovu cega moze da snima kvazi-ratne filmove o temi o kojoj ne zna nista.



A sto bi morao da prati?

Mislis da su svi sedeli pred malim ekranima TV prijemnika i do izbezumljenja piljili u njih?

Pa nisu.


Sto mora da zna ko je lik na majici?

Na kraju krajeva, ako je lik TOLIKO poznat, sto mu neko od kolega nije skrenuo paznju da se vrati i presvuce? Da ne izlazi u njoj pred masu?

Verovatno jer ni oni nisu provalili KO je na majici.

Kao sto rekoh, nemaju svi ista interesovanja. Sorry.


EDIT:
A dobar glumac gradi lik, a o cemu je film i kako ce na kraju da izgleda, odlucuju, pre svega, scenarista, reditelj i producent.
Biljana 77 Biljana 77 18:44 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

hajde hipoteticki da obrnemo situaciju - da je prvo prikazivanje bilo predvidjeno bilo na palama a zatim u sarajevu; da je pripitom glumcu neko uvalio majcu sa mladicevim likom, a pripiti glumac posle izjavljuje da nema pojma o kome se radi; da reziser izjavi 'da mu je zao sto ratko mladic ne moze da prisustvuje projekciji'

Očekivano poređenje. Nije isto. S.T. ima pravo, kao i ja da nema pojma kako izgleda Jovo Divjak, pošto se ova država koja ga tereti za ozbiljan zločin nije nimalo potrudila da njegov lik učini prepoznatljvim. Ja do juče nisam znala kako taj čovek izgleda. Biće da sam ofalila u obrazovanju i informisanosti. Za Mladića svi znaju kako izgleda, kao i za recimo Haradinaja... Nošenje majce sa njegovim likom bih smatrala uvredljvim izazivanjem. I to je sve što imam da kažem na temu majce.
talicni talicni 18:55 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

mikimedic



nece da moze

hajde hipoteticki da obrnemo situaciju - da je prvo prikazivanje bilo predvidjeno bilo na palama a zatim u sarajevu; da je pripitom glumcu neko uvalio majcu sa mladicevim likom, a pripiti glumac posle izjavljuje da nema pojma o kome se radi; da reziser izjavi 'da mu je zao sto ratko mladic ne moze da prisustvuje projekciji'

mislis da projekcija u sarajevu sutradan ne bi bila otkazana?


i ne, nemoj mi reci da se slucaj divjak i slucaj mladic ne mogu uporediti. princip je isti, sve su ostalo nijanse


Tipican patrojitski idiotizam.
Mladic je optuzen za ratni zlocin u Hagu za sta postoje brojni dokazi. Za Divjaka je isti sud utvrdio da ne postoje razlozi da podizanje optuznice.
Neumjesno je uporedjivati slucaj covjeka koji je naredio najveci masakr u Evropi poslije drugog svjetskog rata i Divjakov slucaj.

mikimedic mikimedic 19:13 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

S.T. ima pravo, kao i ja da nema pojma kako izgleda Jovo Divjak


vidis, taj bi argument i drzao (delimicno) vodu da glumcev reditelj nije dao onako nebuloznu izjavu.

ajmo drugi put - da je bila projekcija na palama, i da je reditelj izjavio da mu je zao sto je ratko mladic trenutno sprecen da dodje,

jel bi bi osudila kasnije eventualno otkazivanje projekcije u sarajevu



pijani glumac nije imao pojma; ok, vazi.

trezni reditelj takodje nije imao pojma ko je u pitanju kad je izjavljivao da mu je zao sto je doticni 'sprecen'? nema pojma ko je, ali mi je zao?



Za Mladića svi znaju kako izgleda, kao i za recimo Haradinaja... Nošenje majce sa njegovim likom bih smatrala uvredljvim izazivanjem


aha - dakle stepen 'svi znaju' odredjuje meru 'uvredljivog izazivanja'?

ajmo ovako: da je pijani glumac kojim slucajem na palama dobio majcu frenkija simatovica, da sutradan sarajevo otkaze projekciju,

da li bi osudila gest sarajlija - da ili ne?

ili mozda i ti i glumac znate kako simatovic izgleda?

mlekac mlekac 19:16 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

mikimedic


ajmo ovako: da je pijani glumac kojim slucajem na palama dobio majcu frenkija simatovica, da sutradan sarajevo otkaze projekciju,


Miki, uz rizik da ispadnem najgluplja u drustvu - a o KOME ti to pricas? Mislim, ko je taj Frenki i sto bi trebalo da znamo o njemu?
niccolo niccolo 19:19 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

Mislim, ko je taj Frenki

Pa muž Vesne Simatović, kako ne znaš?
mlekac mlekac 19:23 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

niccolo
Mislim, ko je taj Frenki

Pa muž Vesne Simatović, kako ne znaš?

Ipak cu da ispadnem najgluplja u drustvu

A KO je Vesna Simatovic?
freehand freehand 19:24 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

Miki, znam ja kako Frenki izgleda.
I poređenje ti je glupavo.
Namerno wukadinizuješ temu, što vodi u ćorsokak.

Uzgred, film je bolno stupidna zbirka klišea; ali sam spreman da verujem - i evo, verujem - da je Bijelogrlić (koji je uspeo da bude lošiji režiser no što je glumac) - pokušavajući da bude korektan i da se ne zameri domaćinu a da opet ne naljuti raju kod kuće napravio njesra i tamo i ovamo.
Jebo zemlju(e) u kojima se i od glumaca traži da govore politički korektno!
freehand freehand 19:27 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

Tipican patrojitski idiotizam.
Mladic je optuzen za ratni zlocin u Hagu za sta postoje brojni dokazi.

Tipičan kursadžijski talibanizam.
I Divjak je optužen u Beogradu, za šta tužilaštvo smatra da postoje brojni dokazi. A sud još nije ništa utvrdio.
Pa šta?!

veronika_kojen veronika_kojen 19:30 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

film je bolno stupidna zbirka klišea;


pre enciklopedija. hoću novac nazad, dodžavola. mogla sam na koncert jk za te pare.
Bili Piton Bili Piton 19:43 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

mlekac

Ipak cu da ispadnem najgluplja u drustvu

A KO je Vesna Simatovic?


Mlekac ne se uzbudjuj, ja od svih pomenutih jedino znam ko su Mira i Sergej
aleksandarz92 aleksandarz92 20:02 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

hoću novac nazad, dodžavola. mogla sam na koncert jk za te pare.

Jes' ti čula za torrente? Skineš, odgledaš, pa ako valja odeš i u bioskop. To ti dođe nešto k'o ilegalni free trial
mlekac mlekac 20:04 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

Bili Piton
mlekac

Ipak cu da ispadnem najgluplja u drustvu

A KO je Vesna Simatovic?


Mlekac ne se uzbudjuj, ja od svih pomenutih jedino znam ko su Mira i Sergej


Dobro je! Nisam jedina!
veronika_kojen veronika_kojen 20:05 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo


aleksandarz92
hoću novac nazad, dodžavola. mogla sam na koncert jk za te pare.

Jes' ti čula za torrente? Skineš, odgledaš, pa ako valja odeš i u bioskop. To ti dođe nešto k'o ilegalni free trial

ma, to kolektivna tura s društvom. ne bih ni išla da me nisu terali, hbg.
Biljana 77 Biljana 77 20:12 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

trezni reditelj takodje nije imao pojma ko je u pitanju kad je izjavljivao da mu je zao sto je doticni 'sprecen'? nema pojma ko je, ali mi je zao?

Ovo prosto nije tačno. Bjelogrlić lično poznaje čoveka, upoznao ga je na snimanju nekog filma u Sarajevu još pre nego što smo za njim raspisali poternicu. I koliko sam čula, rekao je da mu je žao što J.D. nije video film, a ne što nije bio na crvenom tepihu. Opet kao što rekoh poenta je u moralnom razapinjanju zbog banalnosti. Zaista više ništa nemam da dodam.

I da, sad da mi daš majcu sa odštampanom slikom Frenkijevom ne verujem da bih ga prepoznala. Pre 5 godina još i možda.
freehand freehand 20:27 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

evo ti najsveziji primer, naravno ne iste tezine; nas blogokolega drago koji ovde bude razapet posle svakog posta.

Kad zakuka što ga se niko nije setio na njegov jubilej? Ili kad se vozi 400 kilometara da bi on i kolega, do zuba goloruki, skinuli svetogrdni rasistički papir sa kafanskog zida u Pičkovcu donjem?
Ili kad besomučno razvlači Vuka Jeremića okolo?
Ili kad optuži Srbiju za bratstvo sa Gadafijem, zemlju koja jedina na svetu trguje sa njim, pa mu čak i oružije prodaje?!
da su imali takav drustveni ugled i znacaj kakav je on imao

Da vidiš, Miki, ja, baš da ne bih grešio dušu - pitao neke njegove zemljake o njemu.
Iz odogovora koji sam dobio bi proisteklo pitanje tebi: koji ugled?
da li bi odbili funkciju gradonacelnika ili neku slicnu? ili bolje receno, da li bi smeli da je odbiju?

Ne reci da je bilo ili-ili?!

Miki, Miki, vraže mali...
Priznaj da si se zaneo sa pošalicama!
mikimedic mikimedic 21:05 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

Miki, uz rizik da ispadnem najgluplja u drustvu - a o KOME ti to pricas? Mislim, ko je taj Frenki i sto bi trebalo da znamo o njemu?


pa i sergej ispao glup u drustvu...
mikimedic mikimedic 21:07 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

Miki, znam ja kako Frenki izgleda.
I poređenje ti je glupavo.
Namerno wukadinizuješ temu, što vodi u ćorsokak.


bas me zanima otkad se to nedostatak argumenata naziva corsokak?

mikimedic mikimedic 21:08 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

Da vidiš, Miki, ja, baš da ne bih grešio dušu - pitao neke njegove zemljake o njemu.
Iz odogovora koji sam dobio bi proisteklo pitanje tebi: koji ugled?


ne analiziramo ovde draga - analiziramo situaciju. ja ne znam kako bih se ja ponasao na njegovom mestu tada, a ti?
antioksidant antioksidant 21:12 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

bas me zanima otkad se to nedostatak argumenata naziva corsokak?

svaki put kada polemicar raspravlja sam sa sobom izbacujuci argumente koji nikakve veze sa temom polemike nemaju

hoces li da ti kazem koliko je to cesto u polemici s tobom?
mikimedic mikimedic 21:16 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

Sarajevu još pre nego što smo za njim raspisali poternicu. I koliko sam čula, rekao je da mu je žao što J.D. nije video film, a ne što nije bio na crvenom tepihu. Opet kao što rekoh poenta je u moralnom razapinjanju zbog banalnosti. Zaista više ništa nemam da dodam.

I da, sad da mi daš majcu sa odštampanom slikom Frenkijevom ne verujem da bih ga prepoznala. Pre 5 godina još i možda.


sve si odgovorila sem na postavljeno pitanje - elem, da bjelogrlic poznaje simatovica (i bude mu zao sto ovaj ne prisustvuje, da sergeju neko na palama uvali majcu, i dan posle neko u sarajevu zbog toga otkaze projekciju,

jel bi napisala isti ovakav blog

ajde jedno prosto da ili ne.

mikimedic mikimedic 21:20 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

svaki put kada polemicar raspravlja sam sa sobom izbacujuci argumente koji nikakve veze sa temom polemike nemaju


pa hajde da vidimo argumente - tj. odgovore na postavljena pitanja.

talicni talicni 21:21 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

freehand
Tipican patrojitski idiotizam.
Mladic je optuzen za ratni zlocin u Hagu za sta postoje brojni dokazi.

Tipičan kursadžijski talibanizam.
I Divjak je optužen u Beogradu, za šta tužilaštvo smatra da postoje brojni dokazi. A sud još nije ništa utvrdio.
Pa šta?!


Jel se pravis glup or what?

To su isti oni dokazi koje je engleski sud glatko odbacio i oslobodio Ganica.

Srbija nista dobija ovim pravosudnim farsama osim lose reputacije.
Biljana 77 Biljana 77 21:21 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

jel bi napisala isti ovakav blog

Da. Jer bih poverovala da nije prepoznao Simatovića i da su mu uvalili šugavu majcu. Kao što mu ne bih poverovala da nije prepoznao da je recimo na majci bio Mladić. Pa meni mogu da uvale majcu sa Ajhmanom, nikad ga ne bih prepoznala.

(Još jednom, čovek je rekao - žao što nije pogledao, a ne prisustvao, ali da ne natežemo dalje.)
Spiridon Spiridon 21:22 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

Mislim, ko je taj Frenki i sto bi trebalo da znamo o njemu?



niccolo niccolo 21:22 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

ah, miki i antioksidant...a ja taman hteo da se izlogujem...
mlekac mlekac 21:23 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

Spiridon
Mislim, ko je taj Frenki i sto bi trebalo da znamo o njemu?




Neces verovati, Spiridone, al' to je i meni bila prva asocijacija.
mikimedic mikimedic 21:27 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

Neces verovati, Spiridone, al' to je i meni bila prva asocijacija.


pa ja mislim da je i frenkijevoj mami to bila prva asocijacija


Spiridon Spiridon 21:29 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo


Neces verovati, Spiridone, al' to je i meni bila prva asocijacija.


ne verujem ti. Smisljeno zelis da podelimo originalnost ideje i zajedno skupljamo blogerske lovorike =)
Biljana 77 Biljana 77 21:30 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

To su isti oni dokazi koje je engleski sud glatko odbacio i oslobodio Ganica

To što je Ganić oslobođen bruka je našeg tužilaštva, a ne apsolutni i nepobitni dokaz njegove nevinosti. Koliko se sećam Britanija je razmatrala ima li osnova za izručenje, nije mu sudila po optužnici.

Nisam imala nameru da se ovaj blog pretvori u raspravu ko je/nije veći zlikovac.
mikimedic mikimedic 21:43 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

ah, miki i antioksidant...a ja taman hteo da se izlogujem...


sad ce i alselone, pa krilca i pivo

milisav68 milisav68 21:54 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

mlekac

Miki, uz rizik da ispadnem najgluplja u drustvu - a o KOME ti to pricas? Mislim, ko je taj Frenki i sto bi trebalo da znamo o njemu?

kako se postaje hrabar

kad ti neko kaže
jel znaš ti ko sam ja
a ti ne znaš


alselone alselone 21:55 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

mikimedic

sad ce i alselone, pa krilca i pivo


Eto mene, eto vas... rat krilcima i pivu.
Kasnim na zurku, morao sam da odgovorim onom sto bi pravio akumulaciju da ima gde iz vetrenjace da cuva energiju.

Nego, da se vratim na poentu, neki dan sam provalio neka u ljutom sosu, od-va-lio sam se, izo sam jedno po kile i omanje stado jelena, ni mi bilo dobro dva dana.
mikimedic mikimedic 21:55 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

Da. Jer bih poverovala da nije prepoznao Simatovića i da su mu uvalili šugavu majcu. Kao što mu ne bih poverovala da nije prepoznao da je recimo na majci bio Mladić. Pa meni mogu da uvale majcu sa Ajhmanom, nikad ga ne bih prepoznala.

(Još jednom, čovek je rekao - žao što nije pogledao, a ne prisustvao, ali da ne natežemo dalje.)


ja mislim da ovima u sarajevu ne bi bas bilo milo da dolaze na projekciju filma nekog kome je zao sto simatovic nije pogledao.

ali - to je tvoj stav. postujem.
pedja1008 pedja1008 21:58 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

Divjak je dolazio vise puta u Beograd u poslednjih deset godina i niko nije pravio pitanje. Ove optuznice su samo politicki trik da bi se digla prasina i skrenula paznja sa ozbiljnih problema u ovoj drzavi. Najsmesnije je sto sad svi te optuznice ozbiljno shvataju iako su pisane pocetkom devedesetih od strane politicki kontrolisanih tuzilastava. A o ozbiljnosti pravosudja danas u Srbiji ne vredi trositi reci.
freehand freehand 22:02 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

ja ne znam kako bih se ja ponasao na njegovom mestu tada, a ti?

Ja mislim da bi ti bio Predšjednik na ponos i diku cijeloj SAO Krajini i svom srpskome rodu! Rame уз rame Slobu, Momu i Milu.
Što se mene tiče - taj me belaj ne bi snašao. Večno sam ti bio nepodoban, moj Miki... Izdajnik od malih nogu, takoreći.
alselone alselone 22:03 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

freehand
koji ugled?


Posto je napad celokupnog drzavnog vrha na slobodne novine u Hr okarakterisao kao "veliki korak napred" a navijaci se karakterisu sa, kad skandiraju protiv Tadica, "među navijačkim grupama a koja su svojevrsni društveni i politički barometar" a sledeci put klerofasisticki sljam, ja to pitanje vise ni ne postavljam.
freehand freehand 22:13 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

Jel se pravis glup or what?

Ne. To mi je prirodno.
mikimedic mikimedic 22:55 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

Što se mene tiče - taj me belaj ne bi snašao. Večno sam ti bio nepodoban, moj Miki... Izdajnik od malih nogu, takoreći.


lep demagoski odgovor.

pricamo o situacijama kada mozda nemas izbor da ne napravis izbor - kapis



ili si sa nama, ili protiv nas. nema trece. kakav bi onda izbor drug nepodobni napravio?
Atomski mrav Atomski mrav 23:35 07.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo


ovo potpisujem. evo ti najsveziji primer, naravno ne iste tezine; nas blogokolega drago koji ovde bude razapet posle svakog posta.

koliko god se ne slagao sa njim, ne jednom sam postavio pitanje moralnim dusebriznicima - da su oni bili na njegovom mestu 93 godine u kninu, da su imali takav drustveni ugled i znacaj kakav je on imao, da li bi odbili funkciju gradonacelnika ili neku slicnu? ili bolje receno, da li bi smeli da je odbiju?

ja prvi kazem da ne znam kako bih se postavio da se nadjem u toj situaciji.


Mor'o sam, Đole!


freehand freehand 00:01 08.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

ili si sa nama, ili protiv nas. nema trece. kakav bi onda izbor drug nepodobni napravio?

Ne znam, Miki. Zavisi da li sam sa njima ili protiv njih?
Mada, brate moj u Hristu - nisam čuo da se na ili-ili dolazi na mesto predsednika opštine.
BTW, koliko sam ja razumeo naš se bloger potrudio da na to mesto dođe?!
maca22 maca22 01:23 08.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

mikimedic
'glumac' mora da zna ko je divjak ako je njegov intelekt na nivou prosecnog (mislim i na prosecno obrazovanog) stanovnika sfrj koji je u zrelim godinama pratio dogadjanja u sfrj; ako to ne zna, ja stvarno ne znam na osnovu cega moze da snima kvazi-ratne filmove o temi o kojoj ne zna nista.

Inicijalno, ja sam mislila da je taj Divljak neki naš, pa da ST njemu daje podršku, a da drugosrbijanci ga napadaju jer je time provociao po Bosni njihove.
Trebalo je neko vreme da neko napiše ko je taj, šta je uradio i kome je uradio, pa da shvatim da su uloge obrnute.
antioksidant antioksidant 10:01 08.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

niccolo
...a ja taman hteo da se izlogujem...

nismo mi te sreće
nevencho nevencho 11:35 08.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

Hej,

ja poznajem sina mu..isao je sa mnom u odeljenje u gimnaziju. Ovom prilikom cu ga pozdraviti
Biljana 77 Biljana 77 14:20 08.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

Kad smo kod Frenkija pitala sam se da li mu je to kršteno ime...
shumska shumska 17:15 08.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

Kad smo kod Frenkija pitala sam se da li mu je to kršteno im

meni je stvarno neverovatno da neko ne zna ko je ili kako izgleda frenki simatović a recimo piše za ovaj portal. to nekako u mojoj glavi bar - podrazumeva da prati i tv program ove kuće.
puno dokumentaraca inkluding i insajdera na b92 je bilo gde se moglo čuti i videti o liku i delu gdina druga frenkija...
Kazezoze Kazezoze 17:52 08.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

shumska
Kad smo kod Frenkija pitala sam se da li mu je to kršteno im

meni je stvarno neverovatno da neko ne zna ko je ili kako izgleda frenki simatović a recimo piše za ovaj portal. to nekako u mojoj glavi bar - podrazumeva da prati i tv program ove kuće.
puno dokumentaraca inkluding i insajdera na b92 je bilo gde se moglo čuti i videti o liku i delu gdina druga frenkija...

ja dok nisam počeo da blogujem na ovom blogu nisam znao ni ko je tadić, čeda, a o koštunici sam znao površno (znao sam da je predsednik srbije). ovde sam prvi put čuo za velju pijanduru, tomu grobara i za još poneke idiote iz političkog života srbije.
´ebiga, politika me baš nešto ne interesuje.
o tom frenkiju i ovom aktuelnom generalu jovi, prvi put sad, blogu hvala, čujem.
shumska shumska 18:53 08.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

ja dok nisam počeo da blogujem na ovom blogu nisam znao ni ko je tadić, čeda, a o koštunici sam znao površno (znao sam da je predsednik srbije). ovde sam prvi put čuo za velju pijanduru, tomu grobara i za još poneke idiote iz političkog života srbije.
´ebiga, politika me baš nešto ne interesuje.
o tom frenkiju i ovom aktuelnom generalu jovi, prvi put sad, blogu hvala, čujem.

kaz, tebe i razumem jerbo si ipak u olandiji. navedeni su deo lokalnog dnevno političkog i jada i tuge...
NNN NNN 19:22 08.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

ja dok nisam počeo da blogujem na ovom blogu nisam znao ni ko je tadić, čeda, a o koštunici sam znao površno (znao sam da je predsednik srbije). ovde sam prvi put čuo za velju pijanduru, tomu grobara i za još poneke idiote iz političkog života srbije.
´ebiga, politika me baš nešto ne interesuje.
o tom frenkiju i ovom aktuelnom generalu jovi, prvi put sad, blogu hvala, čujem.
Zavidim ti!
Ovde čim uključiš TV (ti si te napasti rešio) - oni sami iskaču!
Ja gledam da pratim isključivo sport, filmove i (kako da svrstam, Nat Geo, Discovery i sl.), ali nekad dok šaltujem kanale obavezno iskoči neka budala (a Pink više ni nemam), vrebaju iz svih novina, a još kad se približe izbori...
Biljana 77 Biljana 77 19:52 08.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

meni je stvarno neverovatno da neko ne zna ko je ili kako izgleda frenki simatović a recimo piše za ovaj portal

Ja lepo rekoh, ne da ne znam ko je Simatović, nego da ga ne bih prepoznala na printu na majci, a može biti ni na slici . Malo sam pomerila fokus sa
lokalnog dnevno političkog i jada i tuge...
Samo se ponekad ovako zajebem i zanesem.

I ne pišem za ovaj portal (to bi značilo da me nešto plaćaju, što i ne bi bilo tako loše na ovu skupoću) već na ovom portalu.
Kazezoze Kazezoze 20:08 08.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

NNN
Ovde čim uključiš TV (ti si te napasti rešio) - oni sami iskaču!

pa reši je se i ti. veruj mi, nije teško, a višestruko je korisno.kao prvo, odjednom imaš puno više vremena, a to možeš iskoristiti na porodicu, prijatelje, knjige i sl.
sport, filmovi, dokumentarci; to sve možeš gledati preko neta, ali zato imaš mogućnost da se zauvek rešiš onoga što ti ne prija, a tv te prisiljava da gledaš i ono što bi radije zaobišao u širokom luku. nisi ni svestan koliko ta kutija zaglupljuje, sve dok je se ne oslobodiš. ja sam ponovo progledao kad sam izbacio kutiju za gledanje iz svog života, a to želim svima.

Bili Piton Bili Piton 04:14 09.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

Kazezoze
ja sam ponovo progledao kad sam izbacio kutiju za gledanje iz svog života, a to želim svima.


Da potvrdim da je Kaz u pravu. I ja sam eliminisao TV, verovatno zauvek.
antioksidant antioksidant 07:58 09.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

Bili Piton
Kazezoze
ja sam ponovo progledao kad sam izbacio kutiju za gledanje iz svog života, a to želim svima.


Da potvrdim da je Kaz u pravu. I ja sam eliminisao TV, verovatno zauvek.

cim upoznam kajli krecem vasim stopama
sada nam je kutija jedina veza
mlekac mlekac 12:04 09.03.2011

Re: pa sad - nije ni crno ni belo

antioksidant
Bili Piton
Kazezoze
ja sam ponovo progledao kad sam izbacio kutiju za gledanje iz svog života, a to želim svima.


Da potvrdim da je Kaz u pravu. I ja sam eliminisao TV, verovatno zauvek.

cim upoznam kajli krecem vasim stopama
sada nam je kutija jedina veza

Meni je rikunla TV kartica, pa sam sad na istom ko i kaz (do TV-a u dnevnoj ionako ne mogu da stignem od klinaca)
veronika_kojen veronika_kojen 18:19 07.03.2011

malogradjani

Moralna se superiornost naravno najlakše postiže nadmenim naginjenjem nad prošlost, uz komentar – Eh, da sam ja... Podrazumeva se da je završetak rečenice neki natprirodno moralni gest u kojem subjekat ne žali sopstveni, a ni tuđi život. Sve je tako jednostavno. Grand gesture.. filmski.. To je tako lepo reći. Ja bih... I zaista tako jednostavno.


oh, da. to je sušt tog lažnog revolucionarizma. mora se dodati da je egocentrizam i sebičnost nešto što takodje odlikuje malogradjane. Weasel words, "mi treba da se stidimo/ponosimo/patimo", gravitiranje ka većemu i jačemu, talasanje čaršije (a zapravo prepuštanje masi).

Duh palanke u gradu, duh grada u palanci. Mi.
niccolo niccolo 18:36 07.03.2011

Cool

Da spaljujemo veštice zajedno?

Koji dan ovo organizujemo, da dođem?
Biljana 77 Biljana 77 18:47 07.03.2011

Re: Cool

Koji dan ovo organizujemo

Pa... čim se rekonstruiše vlada, a brižni Toma sačeka status kandidata i iznese onaj stiropor, pa ćemo onda... Da iskoristimo gužvu.
mlekac mlekac 18:51 07.03.2011

Re: Cool

Biljana 77
Koji dan ovo organizujemo

Pa... čim se rekonstruiše vlada, a brižni Toma sačeka status kandidata i iznese onaj stiropor, pa ćemo onda... Da iskoristimo gužvu.


Javite tacno vreme, okupila se tu neka ekipa, mala sedeljka, pa da ih dovedem...

zilikaka zilikaka 18:54 07.03.2011

Re: Cool

niccolo
Da spaljujemo veštice zajedno?Koji dan ovo organizujemo, da dođem?

A kako zdrvima? Donosimo svako svoja il ima centralizovano snabdevanje?
freehand freehand 19:00 07.03.2011

Re: Cool

zilikaka
niccolo
Da spaljujemo veštice zajedno?Koji dan ovo organizujemo, da dođem?

A kako zdrvima? Donosimo svako svoja il ima centralizovano snabdevanje?

Ta se rabota najbolje privršava spapirom. Predlažem snabdevanje iz Narodne biblioteke.
mlekac mlekac 19:00 07.03.2011

Re: Cool

zilikaka
niccolo
Da spaljujemo veštice zajedno?Koji dan ovo organizujemo, da dođem?

A kako zdrvima? Donosimo svako svoja il ima centralizovano snabdevanje?


Pa jos stoje neka u Pionirskom parku, ako ih Djilas ne docepa, mozda mozemo odatle da se snabdemo? Jes' da ce da dime, posto nisu suva, al' za zlu ne trebalo...
stari92 stari92 19:02 07.03.2011

Kyll !

niccolo

Koji dan ovo organizujemo, da dođem?

..
mlekac mlekac 19:04 07.03.2011

Re: Cool

freehand
zilikaka
niccolo
Da spaljujemo veštice zajedno?Koji dan ovo organizujemo, da dođem?

A kako zdrvima? Donosimo svako svoja il ima centralizovano snabdevanje?

Ta se rabota najbolje privršava spapirom. Predlažem snabdevanje iz Narodne biblioteke.


Papir mlogo brzo gori, al' u kombinaciji sa sirovim drvetom...

Nego, ko ce da se cima sve do Narodne biblioteke - blizi je Arhiv Srbije. I tu ima sasvim dovoljno papira...
zilikaka zilikaka 19:16 07.03.2011

Re: Cool



mlekac

freehand

zilikaka

niccoloDa spaljujemo veštice zajedno?Koji dan ovo organizujemo, da dođem?A kako zdrvima? Donosimo svako svoja il ima centralizovano snabdevanje?Ta se rabota najbolje privršava spapirom. Predlažem snabdevanje iz Narodne biblioteke.Papir mlogo brzo gori, al' u kombinaciji sa sirovim drvetom...Nego, ko ce da se cima sve do Narodne biblioteke - blizi je Arhiv Srbije. I tu ima sasvim dovoljno papira...

Vidi se da nemate praktičnoga iskustva!
Može knjige, al mora i drva! Red suve bukovine, pa red orezane loze od lane, pa ondak papiri.
Al odma da nađemo ko će prvo da cepa i usitnjava te knjižurine, imače se mnogo teško pale i puno dime.
Ima se podavimo od smrada.
...mada, kad razmisliš, šteta da goremo dobro drvo pored tolkog đubreta.
niccolo niccolo 19:20 07.03.2011

Re: Cool

Raduje me konstruktivan pristup ovolikog broja blogera ovom hepeningu
zilikaka zilikaka 19:23 07.03.2011

Re: Cool

Služimo narodu!
mlekac mlekac 19:25 07.03.2011

Re: Cool

zilikaka


mlekac

freehand

zilikaka

niccoloDa spaljujemo veštice zajedno?Koji dan ovo organizujemo, da dođem?A kako zdrvima? Donosimo svako svoja il ima centralizovano snabdevanje?Ta se rabota najbolje privršava spapirom. Predlažem snabdevanje iz Narodne biblioteke.Papir mlogo brzo gori, al' u kombinaciji sa sirovim drvetom...Nego, ko ce da se cima sve do Narodne biblioteke - blizi je Arhiv Srbije. I tu ima sasvim dovoljno papira...

Vidi se da nemate praktičnoga iskustva!
Može knjige, al mora i drva! Red suve bukovine, pa red orezane loze od lane, pa ondak papiri.
Al odma da nađemo ko će prvo da cepa i usitnjava te knjižurine, imače se mnogo teško pale i puno dime.
Ima se podavimo od smrada.
...mada, kad razmisliš, šteta da goremo dobro drvo pored tolkog đubreta.


I odma da se upozore oni sa strioporima da iste ne bacaju na lomacu - kancerogeni su kad se zapale!
freehand freehand 19:30 07.03.2011

Re: Cool

I odma da se upozore oni sa strioporima da iste ne bacaju na lomacu - kancerogeni su kad se zapale!

Ali bi svetao primer Jana Palaha mogao da im služi kao putokaz.
mlekac mlekac 19:32 07.03.2011

Re: Cool

freehand
I odma da se upozore oni sa strioporima da iste ne bacaju na lomacu - kancerogeni su kad se zapale!

Ali bi svetao primer Jana Palaha mogao da im služi kao putokaz.




Eee, pa mnogo ti trazis za dz! To je besplatan performans, a ti bi odma predstavu ko da smo platili karte za VIP lozu!

stari92 stari92 19:34 07.03.2011

cool

niccolo
Pristup ovolikog broja blogera ovom hepeningu-Chemu ?



zilikaka zilikaka 19:39 07.03.2011

Re: cool

Mislim , dal da sami prekinemo ili da čekamo da nas domaćica
freehand freehand 19:47 07.03.2011

Re: cool

zilikaka
Mislim , dal da sami prekinemo ili da čekamo da nas domaćica

Što?
Ja sam se tak zanio zamišljajući Tomu Prometeja koji nosi vučića koji sagoreva u plamenu ideološkog zanosa!
Toma Vučonoša!
A sa druge strane istrčava Boris the Great kome u ruci blista Boža Light Sabre!

Kaka bakljada, jebote!
zilikaka zilikaka 19:54 07.03.2011

Re: cool

Kaka bakljada, jebote!

A mi ostali da skandiramo "Trst je naš?"
mlekac mlekac 19:58 07.03.2011

Re: cool

freehand
zilikaka
Mislim , dal da sami prekinemo ili da čekamo da nas domaćica

Što?
Ja sam se tak zanio zamišljajući Tomu Prometeja koji nosi vučića koji sagoreva u plamenu ideološkog zanosa!
Toma Vučonoša!
A sa druge strane istrčava Boris the Great kome u ruci blista Boža Light Sabre!

Kaka bakljada, jebote!



Ajde Vucic, on onako visok i pase, al' di nadje Bozu. Mlogo je nizak, oprljice prste! Bolje Suki, il' tako neko povisi...
zilikaka zilikaka 20:04 07.03.2011

Re: cool

mlekac

freehand

zilikakaMislim , dal da sami prekinemo ili da čekamo da nas domaćica Što?Ja sam se tak zanio zamišljajući Tomu Prometeja koji nosi vučića koji sagoreva u plamenu ideološkog zanosa!Toma Vučonoša!A sa druge strane istrčava Boris the Great kome u ruci blista Boža Light Sabre!Kaka bakljada, jebote!Ajde Vucic, on onako mrsav i pase, al' di nadje Bozu. Mlogo je nizak, oprljice prste! Bolje Suki, il' tako neko povisi...

Može obojica. Oni kabastiji će duže da traju, samo nemoj nešto rutavo. Znaš kako može da zasmrdi kad se osmudi. Ima da propadne žurka.
Biljana 77 Biljana 77 20:14 07.03.2011

Alo, piromani

ostav!
Bili Piton Bili Piton 20:17 07.03.2011

Re: Alo, piromani

Biljana 77
ostav!


Taman tedo reći. Žena napisala dobar blog i metla na uvidjaj a ovi raspalili po ratnim zločinima....raspištoljio se blog, saće moderatorka 05 sa dvocijevkom
Biljana 77 Biljana 77 20:23 07.03.2011

Re: Alo, piromani

ovi raspalili
Baš.
mirelarado mirelarado 20:23 07.03.2011

Re: Alo, piromani

Bili Piton
Biljana 77
ostav!

Taman tedo reći. Žena napisala dobar blog.


Тачно тако. И нема се шта додати, зато су се тролери и распојасали.
freehand freehand 20:34 07.03.2011

Re: Alo, piromani

mirelarado
Bili Piton
Biljana 77
ostav!

Taman tedo reći. Žena napisala dobar blog.


Тачно тако. И нема се шта додати, зато су се тролери и распојасали.

Ih, sad... Malo ćeifamo, nismo ništa loše mislili...
Bili Piton Bili Piton 20:41 07.03.2011

Re: Alo, piromani


Ne ali stvarno je dobar blog i navodi na razmišljanje. I sam sam postavljao sebi brojna pitanja u vezi sa Žankom i Mirom (Sergej me daleko manje zanima u životu) ali rekoh sebi na kraju - ako je ONA oberučke prihvatila tu nagradu šta imam ja da se pitam, ili bilo ko. Zato ništa tim povodom nisam ni komentarisao.
freehand freehand 20:48 07.03.2011

Re: Alo, piromani

šta imam ja da se pitam

To i jeste bila suština. Šta ima BILO KO da se pita sem nje?
I naročito da joj sugeriše i učitava.
Biljana 77 Biljana 77 21:04 07.03.2011

Žanka

I sam sam postavljao sebi brojna pitanja u vezi sa Žankom i Mirom

Ja sam nekako prelomila dosta jednostavno - ako je bila čovek prema svojim savremenicima (a sudeći kako su je ožalili jeste) onda je bila čovek. To što nije odbila da glumi (svojim sunarodnicima, jer na nemačkom nije ), kao i to što se (tako kažu) sprdala sa komunstima meni ništa o njoj loše ne govori. Jer moglo se biti protivnik fašizma, a ne biti komunista (sad će nešto da me sprži, pa da se izljubimo ).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana