Društvo| Kultura| Mediji| Politika| Religija

Stao mi je mozak

alexlambros RSS / 19.02.2011. u 20:36

Alexandar Lambros

Ja bih još samo Jelenu Trivan zamenio sa Sanjom Marinković. Trivan da vodi Sanjin talk show u kom barske žabe s krastama od silikona i mozgom kao polnim organom, zbog čega im je klitoris na jeziku kako bi mogle da svrše poput svoje matice JK (koja ima najveći polni organ zbog čega je i matica) čim zinu da se zahvale krojačici na izvanrednom stajlingu za tu priliku, dele savete svim onim devojkama koje jednog dana maštaju da budu kao one. A Sanja Marinković da kod Olje Bećković turbo zaluđuje da ova zemlja liči na Evropu baš kao i ona na Audrey Hepburn.  

Uprkos predsednikovim upozorenjima da se ima biti optimističan jer malodušnost ne vodi nikuda a ponajmanje u EU, dakle pitanje ničim izazvanog optimizma je pitanje evroatlanskih integracija, narod je nešto očajan. Ni vreme ne ide na ruku, treba biti iskren ... sivilo, kišica, sigurno da ne popravljaju raspoloženje a nedostatak zelenila svo blato i prljavštinu čine bolno vidljivom. Zemlja izgleda onako kakvo je i kolektivno stanje svesti u njoj - kao srednjoazijska provincija.

Ali, treba odati priznanje na koracima koji se čine. U Kragujevcu je zabranjeno širenje gaća po balkonima. Dobra mera iz više razloga a prvi je svakako taj što su gaće mnogih Kragujevčana pocepane. Kao esteta ne mogu da ne podržim ovu EU meru iako mi ostaje potpuno nejasno kako se stiglo do tih sofisticiranosti preko svog onog blata, monstruoznih nadogradnji, metastaziranih čudovišnih izraslina u obliku ružnih zgradurina na nekada urbanom tkivu grada. Kragujevac je sada, u jedinstvenom susretu istoka i zapada, između kojih se lomi od svog nastanka, postao jedna ogromna blatnjava favela u kojoj je zabranjeno širiti gaće na balkonima. Iste one gaće koje prethodno pazarite na nekoj od sklepanih tezgi sa robom švercovanom iz Turske a na kojima radi svo ono mnoštvo što će jednog dana u „Zastavi" montirati već neko tehnološko čudo po ceni jednog od rezervnih delova.

Inače, veze s Turskom su dublje nego što se čini na prvi pogled i prevazilazi švercovanje gaća i tiču se doniranja hidžaba. Istih onih koji su kod njih zabranjeni. U retko humanom gestu islamističke turske organizacije doniraju hidžabe mladim Bošnjakinjama što je vrlo zgodno za pokrivanje materijalne bede i isticanje duhovne. Metanisanje, padanje ničice, recitovanje sura, pokrivanje, lelekanje, mi i oni, versko histerisanje, udaranje u obespravljena prsa, podčinjavanje (mužu, imamu, popu, allahu), ispoljavanje neuroza i mahanje neobrazovanjem sa govornica na društveno prihvatljiv način, usklici i pokliči, širenje mržnje pod maskom božanske ljubavi (ta divna šizofrena dihotomija ljubavi punog allaha i džihada), najveće munare na Balkanu (džamija u nekoj pičkovini u raškom okrugu), versus najveće krstače u Kragujevcu (biće i većih, jer nećemo valjda dozvoliti da munare bude višlje), islamska biblioteka (al će se načitaju) i nemanje bioskopa u prestonici Šumadije niti čestitog muzeja u prestonici Srbije. Trgovci ljudske bede šakalski glođu ostatke materijalne.

Usred Srbije (ukoliko je to još uvek dozvoljeno reći bez opasnosti od optužbe za genocid), na islamskim univerzitetima (koje finansira i moj ateistički porez), širi se mržnja pod maskom verskih sloboda. U središtu najnovije srpske tranzicione epizode našle su se dve Aide. Jedna se usudila da kaže, doduše biranim rečima punih eufemizama kako pravila komunikacije u javnom prostoru nalažu, ono što svi mi dobro znamo - Zukorlić je ludak koji u „sekularnoj" Srbiji stvara kalifat. Druga je ovu prvu izvređala na pasja kola sve pucajući kombinovanim arsenalom argumentacija na intelektualnom nivou peščarskih medresa i prežvakanih optužbi za život plaćenih blagodeti za usluge pljuvanja po sopstvenom narodu. Sopstvenom narodu? Ova se Aida preziva Rašljanin. How Arabic/Turkish is that?

I kako samo puno ljubavi, bogoljubivo i milofašistički zvuči ovo „kažeš da si muslimanka, a ničim to ne pokazuješ. Pa kako ću te razlikovati od nemuslimanki?" (3.15min klipa).

A ispod klipa piše da su „zbog šovinističkih, rasističkih i bogohulnih komentara od strane osoba srpske nacionalnosti, bili prinuđeni isključiti mogućnost komentarisanja".

„Ako klanjaš nemoj ni da sanjaš, katoliku ne dajem ni sliku" ... Gotovo sam siguran da je neko nakačio „Za Srbina rodila me nana".

I Vesna Irvas i Aida Rašljanin su nusproizvodi najveći krst/munare politike. I jedan duet za sledeći Dan državnosti bio bi baš fin gest prevazilaženja razlika i širenja duha tolerancije na akademiji na kojoj će Zukorlić i Irinej sedeti u prvom redu, jedan do drugog, razume se.

Irinej sa svoje strane, slično kragujevačkim lokalnim vlastima, doprinosi politici približavanja EU. Vranjanski sveštenik Goran Arsić, a sumnjam da je smeo ovo da slaže, kaže da je sadašnji srpski patrijarh i vrhovni moralni autoritet u Srba, 2003. godine bio na čelu tročlane crkvene komisije koja je trebalo da ispita Pahomijev pedofilski slučaj. Arsić kaže da ga je Irinej žestoko iskritikovao zbog obelodanjivanja slučaja. Ja se slažem da tri dečaka nije isto što i desetine hiljada malih zlostavljanih katolika, ali u čemu je razlika između Nacingera i Irineja u reakcijama na slučaj? Priča o ekumenizmu sada dobija svoj puni smisao. Kao i priča o hrišćanskom moralu.

A on se, izgleda, baš dobro zapatio. Moral mislim. Želim da verujem da je evronauka-veronauka u školama dala svoj skromni doprinos. A želim da izrazim i nadu da će popovi u vojsci doprineti daljem moralnom oporavku. Potrebno je samo pažljivo rasporediti Hristove vojnike među zemaljske čete - Amfilohije da pretura kasete u potrazi za porno časopisima a Lady Kachavenda da se stavi za nadzornika vojničkih kupaonica.

Caru carevo, bogu božije ... uvek mi se posebno dopadao taj hrišćanski postulat. Prevedeno na domaće političke prilike on glasi - Kolubara političkoj eliti, minimalac od 16.720rsd biračima. To ako ste dovoljno srećni da vas neko zlostavlja za te novce. Taj moral u praksi izgleda tako da bez problema s jedne strane ispare milioni evra a s druge vas u gradskom prevozu cimaju za 100rsd što je, inače, suma s kojom dnevno u ovoj zemlji pokušava da preživi na desetine hiljade građana.

Ali, predsednik je u pravu kad insistira na optimizmu. Tranzicija je konačno pri kraju. Evro dnevno i možda šaka pšenice iz robnih rezervi ako Delti baš ne zine da ih isprazni. Ako ništa drugo, dno se nazire, konačni tresak je sve izvesniji.

Dočekasmo i SFRJ da se konačno raspadne. Simbolično govoreći. Bebi Dol se valja po blatu i zavlači ispod stepeništa u reality programu. Za mene je to konačan dokaz o konačnom raspadu. Tako mislim da je i tranzicija pri kraju. Srpske zveri se organizuju u političku stranku što je ključni dokaz koliko smo samo blizu Evropi (da nismo zar bi bilo ovakve reakcije?). Vlada se rekonstruisala i nemam nikakvih dilema da će ova čvrstina i rešenost i neka epska vizionarnost demonstrirana pred nove izbore uroditi plodom.

Ako mogu da sugerišem, ja bih još samo Jelenu Trivan zamenio sa Sanjom Marinković. Trivan da vodi Sanjin talk show u kom barske žabe s krastama od silikona i mozgom kao polnim organom, zbog čega im je klitoris na jeziku kako bi mogle da svrše poput svoje matice JK (koja ima najveći polni organ zbog čega je i matica) čim zinu da se zahvale krojačici na izvanrednom stajlingu za tu priliku, dele savete svim onim devojkama koje jednog dana maštaju da budu kao one. A Sanja Marinković da kod Olje Bećković turbo zaluđuje da ova zemlja liči na Evropu baš kao i ona na Audrey Hepburn.

I taman.

Nadam se da ovo neće izaći na b92 i da ovo neće biti the funniest blog for all nego mislim, definitivno me shvatite ljudi na pravi način.

Bože, stao mi je mozak.

Atačmenti



Komentari (289)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G r o f G r o f 13:26 20.02.2011

A ja mislio...

da je ovde tema moda.
Hidžab da...?
Hidžab ne...?

Da li je jača bomba ispod hidžaba ili ispod minića?

Kad ono, tamo neki, koje bombe ne interesuju, opičili po nacionalizmu.

maca22 maca22 20:40 19.02.2011

1.

veronika_kojen veronika_kojen 20:53 19.02.2011

Razlikovati

Oh, pa ovo sa "kako ću te razlikovati od nemuslimanki" je fascinantna argumentacija, mora da su nacisti nešto slično mislili sa Davidovom zvezdom (koja, btw, nije isključivo jevrejski simbol, kao što ni pokrivanje maramom nije simbol isključivo muslimanki, što uostalom pokazuje glupost i zatucanost kvazi-vernika kao Aida R.).

Dakle, poenta ovoga što Aida želi da kaže je-potrebne su nam podele. Premala je provalija izmedju "nas" i "njih", morala bi biti veća.
veronika_kojen veronika_kojen 21:26 19.02.2011

Re: Razlikovati

Btw, Lambrose, čemu isticanje da Rašljanin ne zvuči turski/arapski? Ras je čisto geografska odrednica koju su prvi koristili Vizantinci, koliko znam.
maca22 maca22 21:27 19.02.2011

Re: Razlikovati

A tvorbeni nastavak -ljanin?
A jel Ras grad u Turskoj?

edit: dajem odgovor na pitanje koje je bilo (ili mi se ucinilo da glasi): "a zasto to nije turkso/arapsko prezime" (edit pisem ako ima neko da mu se javlja )
veronika_kojen veronika_kojen 21:30 19.02.2011

Re: Razlikovati

maca22
A tvorbeni nastavak -ljanin?
A jel Ras grad u Turskoj?


Bošnjaci govore jednim od slovenskih jezika i nastavak -ljanin je sasvim očekivan. Ras nije grad u Turskoj, ali ni Bošnjaci nisu Turci.
maca22 maca22 21:43 19.02.2011

Re: Razlikovati

A ok, ti si pitala zašto on to ističe, a ne otkud je to tako.
veronika_kojen veronika_kojen 21:48 19.02.2011

Re: Razlikovati

maca22
A ok, ti si pitala zašto on to ističe, a ne otkud je to tako.


Upravo to. Pitala sam njega. Jer mi se čini da kreće na onu (pogrešnu) stranu pitanjem kojem narodu Aida pripada. Mislem, zato što se preziva Rašljanin to automatski znači da je poturčena Srpkinja. Ma dodjavola, svi su Bošnjaci poturčeni Srbi. I Kosovo je Srbija, godammit, tri mi prsta.

A takva ostrašćenost je glupa u rangu Aidine.
maca22 maca22 21:50 19.02.2011

Re: Razlikovati

veronika_kojen
Upravo to. Pitala sam njega.

Sve je u redu, ja nisam nudila odgovore na to. Ne se sekiras.
veronika_kojen veronika_kojen 21:55 19.02.2011

Re: Razlikovati

*
ivankagrump ivankagrump 22:02 19.02.2011

Re: Razlikovati

svi su Bošnjaci poturčeni Srbi.

Nisu svi, ima i poturcenih Hrvata, ali to je duplo gore

maca22 maca22 22:08 19.02.2011

Re: Razlikovati

veronika_kojen veronika_kojen 22:29 19.02.2011

Re: Razlikovati

ivankagrump
svi su Bošnjaci poturčeni Srbi.

Nisu svi, ima i poturcenih Hrvata, ali to je duplo gore





A šta su onda Crnogorci? Pocrnčeni Srbi?
mikimedic mikimedic 22:34 19.02.2011

Re: Razlikovati

Bošnjaci govore jednim od slovenskih jezika


kojim?

mikimedic mikimedic 22:39 19.02.2011

Re: Razlikovati

Ma dodjavola, svi su Bošnjaci poturčeni Srbi. I Kosovo je Srbija, godammit, tri mi prsta.


pa sta su bosnjaci? zar nisu srbi (ili eventulano hrvati) muslimanske vere?

kosovo jeste srbija.
veronika_kojen veronika_kojen 22:40 19.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic
Bošnjaci govore jednim od slovenskih jezika


kojim?





Iskvarenim hrvatskim.
maca22 maca22 22:40 19.02.2011

Re: Razlikovati

Miki, ššššššš, nedećmo da dajemo odgovore, hoćemo da čujemo alternativnu teoriju.

Da proverim: U početku beše ništa, onda Bog razdvoji svetlo od tame....a 7. dana je stvorio ad hoc sve živa bića, sve vrste živtotinja i balkanske slovenske narode. I jezike je odmah stvorio posebne, ništa ono vavilonska kula itd.?
veronika_kojen veronika_kojen 22:46 19.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic
Ma dodjavola, svi su Bošnjaci poturčeni Srbi. I Kosovo je Srbija, godammit, tri mi prsta.


pa sta su bosnjaci? zar nisu srbi (ili eventulano hrvati) muslimanske vere?

kosovo jeste srbija.


Koliko znam, postojala je Bosna i Bošnjani i pre dolaska Turaka u ove zmlje. A Bošnjaci su Bošnjaci. Kao što su Srbi Srbi i Hrvati Hrvati.

edit:ne negiram da je bilo prelaženja u islam, ali reći da su svi bošnjaci srbi, to je...uf...
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:47 19.02.2011

Re: Razlikovati

Iskvarenim hrvatskim.


zašto iskvarenim?
govore bosanskim.
koji nije ništa ni ružniji ni lepši od ovih ostalih.
pošto svi govore istim jezikom a političke odluke su da se zovu
kako se zovu!
maca22 maca22 22:47 19.02.2011

Re: Razlikovati

veronika_kojen
Koliko znam, postojala je Bosna i Bošnjani i pre dolaska Turaka na Balkan. A Bošnjaci su Bošnjaci. Kao što su Srbi Srbi i Hrvati Hrvati.

A gde se uči ta istorija? Jel to za 6. razred osnove? Koja knjiga, koje izdanje? :)
veronika_kojen veronika_kojen 22:49 19.02.2011

Re: Razlikovati

Exitus Letalis
Iskvarenim hrvatskim.


zašto iskvarenim?
govore bosanskim.
koji nije ništa ni ružniji ni lepši od ovih ostalih.
pošto svi govore istim jezikom a političke odluke su da se zovu
kako se zovu!


Ma zezam mikija zbog djordja balaševića. To je jedan isti jezik, samo ga zovu različitim imenima.
veronika_kojen veronika_kojen 22:50 19.02.2011

Re: Razlikovati

maca22
veronika_kojen
Koliko znam, postojala je Bosna i Bošnjani i pre dolaska Turaka na Balkan. A Bošnjaci su Bošnjaci. Kao što su Srbi Srbi i Hrvati Hrvati.

A gde se uči ta istorija? Jel to za 6. razred osnove? Koja knjiga, koje izdanje? :)


http://en.wikipedia.org/wiki/Bo%C5%A1njani
ivankagrump ivankagrump 22:53 19.02.2011

Re: Razlikovati

A gde se uči ta istorija? Jel to za 6. razred osnove? Koja knjiga, koje izdanje? :)


Znas sta maco mozda stvarno jeste tako, mozda ove nove generacije tako uce. Ja sam to ucila za vreme Slobe pa smo tada nabrajali neke krstene srpske zemlje valjda (?) - Rasku, Zetu, Bosnu... a sta ako je sve to bila laz!!!
maca22 maca22 22:53 19.02.2011

Re: Razlikovati

Ne, to je ona srbočetnička Radoševa za drugi razred gimnazija:)

A na kojim alternativnim izvorima si se napajala, please, do tell? :)
maca22 maca22 22:54 19.02.2011

Re: Razlikovati

Exitus Letalis
govore bosanskim.

A-a. Bošnjačkim.
blekburn blekburn 22:55 19.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic
Ma dodjavola, svi su Bošnjaci poturčeni Srbi. I Kosovo je Srbija, godammit, tri mi prsta.


pa sta su bosnjaci? zar nisu srbi (ili eventulano hrvati) muslimanske vere?

kosovo jeste srbija.


Svako na svetu je ono šta on kaže da jeste, a ne šta bi mi voleli, ili ne volli da jeste.
Kosovo je Srbija u istoj ravni kao što je Pakistan.
To što se nekome to ne svidja, ne gubi na tačnosti ta konstataciji.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:58 19.02.2011

Re: Razlikovati

Ma zezam mikija zbog djordja balaševića. To je jedan isti jezik, samo ga zovu različitim imenima.

izvini, al me toliko iznervirala ova aida da nemam reči.
još od onog groznog pisma u danasu.
i napada na aidu ćorović, moju prijateljicu.
i ne zato što je moja prijateljica, već zato što je divna osoba,
doduše, bez kučeta i mačeta, po ovoj pokrivenoj...

jer mnogo je teže biti aida ćorović u pazaru nego nataša/sonja/borka etc. u beogradu.

p.s. al najveći bi mi merak bio da bude četvrta zukorlićeva žena, ova propovednica.
da joj napravi petoro, šestoro dece, svaki 20 dan kad navrati jedan
toliko zauzet bizMismen.

doduše, ne znam jel po alahu il po kuranu da imaš džipove i kafane i privatni univerzitet sa kog ubiraš milione eura godišnje.
veronika_kojen veronika_kojen 22:59 19.02.2011

Re: Razlikovati

blekburn
mikimedic
Ma dodjavola, svi su Bošnjaci poturčeni Srbi. I Kosovo je Srbija, godammit, tri mi prsta.


pa sta su bosnjaci? zar nisu srbi (ili eventulano hrvati) muslimanske vere?

kosovo jeste srbija.


Svako na svetu je ono šta on kaže da jeste, a ne šta bi mi voleli, ili ne volli da jeste.
Kosovo je Srbija u istoj ravni kao što je Pakistan.
To što se nekome to ne svidja, ne gubi na tačnosti ta konstataciji.


Ma jok, treba da ih nateramo da ljube krst časni čim prekorače granicu majke srbije... I republike srpske i krajine i drugih vsegdašnjih serbskih zemalja...Da im hebemo nanu...
veronika_kojen veronika_kojen 23:03 19.02.2011

Re: Razlikovati

Exitus Letalis
Ma zezam mikija zbog djordja balaševića. To je jedan isti jezik, samo ga zovu različitim imenima.

izvini, al me toliko iznervirala ova aida da nemam reči.
još od onog groznog pisma u danasu.
i napada na aidu ćorović, moju prijateljicu.
i ne zato što je moja prijateljica, već zato što je divna osoba,
doduše, bez kučeta i mačeta, po ovoj pokrivenoj...

jer mnogo je teže biti aida ćorović u pazaru nego nataša/sonja/borka etc. u beogradu.

p.s. al najveći bi mi merak bio da bude četvrta zukorlićeva žena, ova propovednica.
da joj napravi petoro, šestoro dece, svaki 20 dan kad navrati jedan
toliko zauzet bizMismen.

doduše, ne znam jel po alahu il po kuranu da imaš džipove i kafane i privatni univerzitet sa kog ubiraš milione eura godišnje.


Meni žao što tu jadnu, mladu ženu (Aidu R.) koriste kao topovsko meso, koja kaže kao žena sve one seksističke uvrede Aidi Ć. jer Zukorlić ne sme da ga ne bi optužili da je šovinista. Ona je sad neki prototip dobre muslimanke dok je Aida Ć. ogavna, jalova, ne nosi maramu...Mislem...
maca22 maca22 23:05 19.02.2011

Re: Razlikovati

Exitus Letalis
izvini, al me toliko iznervirala ova aida da nemam reči.
još od onog groznog pisma u danasu.
i napada na aidu ćorović, moju prijateljicu.
i ne zato što je moja prijateljica, već zato što je divna osoba,
doduše, bez kučeta i mačeta, po ovoj pokrivenoj...

jer mnogo je teže biti aida ćorović u pazaru nego nataša/sonja/borka etc. u beogradu.

p.s. al najveći bi mi merak bio da bude četvrta zukorlićeva žena, ova propovednica.
da joj napravi petoro, šestoro dece, svaki 20 dan kad navrati jedan
toliko zauzet bizMismen.

doduše, ne znam jel po alahu il po kuranu da imaš džipove i kafane i privatni univerzitet sa kog ubiraš milione eura godišnje.


Pošto je slučaj opšte poznat, a meni promakao, možeš mi, molim te, reći gde da potražim prvo njenu izjavu, pa onda napad na nju? Danas je obajvio napad, ako sam dobro shvatila.


edit: nasla na peščaniku. ptica rugalica.
maca22 maca22 23:06 19.02.2011

Re: Razlikovati

veronika_kojen
Meni žao što tu jadnu, mladu ženu (Aidu R.) koriste

A sve protiv njene volje?
Nego, gde si učila da su postojali Bošnjani u srednjem veku, nikako da mi kažeš?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:10 19.02.2011

Re: Razlikovati

Maca22, a i ti si poklonica skole misljenja pokojne Milje Regulus. Kako ono bese:

Nemci su Srbi -> Dokaz je našla u geografskoj činjenici da se u Nemačkoj nalazi varoš po imenu „Govno“, a kako je „govno“ omiljena srpska reč - sve je jasno: Nemci potiču od Srbalja!

A nije sala, evo i Veljko Kastratovic SrbIN: "Kastrov otac je Angel Kastro. Nisam našla nijedan dokaz da Angel Kastro ne bi mogao biti Anđelko Kastratović! ... Imajući u vidu da Fidelovo ime vuče koren iz reči „fidelidad“, što znači vernost, njegovo srpsko ime moglo bi da bude Verko ili Veroljub." (Dragoslava Koprivica)
maca22 maca22 23:14 19.02.2011

Re: Razlikovati

Neues aus der Nachbarschaft
Maca22, a i ti si poklonica skole misljenja pokojne Milje Regulus.

Ne nisam. Inače bih vam pokušala objasniti da niste razumeli, ali s obzirom na bezobrazluk izražen prema meni, možete samo da zaronite natrag u košmar iz kog ste izronili.
veronika_kojen veronika_kojen 23:17 19.02.2011

Re: Razlikovati

maca22
veronika_kojen
Meni žao što tu jadnu, mladu ženu (Aidu R.) koriste

A sve protiv njene volje?
Nego, gde si učila da su postojali Bošnjani u srednjem veku, nikako da mi kažeš?


http://en.wikipedia.org/wiki/Bo%C5%A1njani


[close]

Bošnjani

Bošnjani (sing. Bošnjanin; Latin: Bosniensis) was the local Slavic name for inhabitants of Bosnia during the Middle Ages.

It appeared in a number of documents from the period , in most cases coupled with the word Good ("Dobri". Debate on the exact nature of the term is inconclusive. Some historians believe that it indicates a unique ethnicity while others believe that it indicates a geographical identity, rather than an ethnic. Today the name is considered archaic, and is used only in the correct historical context.

The records of the term date to the 14th century in the Medieval Bosnian kingdom, whereas the prior documents refer to the people of Bosnia as Serbs. Bosnia was originally a part of the early Medieval Serbian realm, but as of the 12th century, it goes on its own path as an independent Medieval realm. It is hypothesized that the presence of the Serb ethnonym is a remainder of prior Serb rule, whereas as the time passes, it is no longer present in the Late Middle Ages and solely the term Bosnjani emerges, implying the ethnogenesis of a new South Slavic tribe, whose ethnic development is obviously significantly formed by the heretic Bosnian Church. As Bosnia has went on its own road of historical development, a new Serb state was formed to the east of the Drina known as Rascia. While it is memorable that Rascia or Serbia was called that by both of those names in both foreign and domestic documentary sources, it is noticeable that all Bosnian referrals to the Serbian Medieval realm are exclusively Rascian. All Serb- references in domestic Bosnian documentary sources are either early self-referrals, or the description of the Kotromanićs' crown (the Bosnian kings wore the Serb crown and styled themselves as Serb kings). This specific usage is further supportive of the ethnic origin of the Bosnjani and their theoretical constitution, keeping in memory that those living across the Drina river are "Rascians" to the end, and never acknowledging them as "Serbs".

During the Ottoman era the preferred term for an inhabitant of Bosnia came to be Bošnjak (Bosniak), with the suffix "-iak" replacing the traditional "-anin". During the Austro-Hungarian era the term Bosniak was also preferred until the beginning of the 20th century. The situation changed again in the 20th century, as Bosanac (Bosnian) came to be the preferred term. Following their national awakening and rebirth in the early 1990s, Bosniaks re-established the (by then) archaic term Bošnjaci (Bosniaks) for their nation based on the word's historical ethno-geographic connotations.

Jel dovoljno?
maca22 maca22 23:18 19.02.2011

Re: Razlikovati

Hvala. Pogledaću, sad ili sutra.
docsumann docsumann 23:27 19.02.2011

Re: Razlikovati

A šta su onda Crnogorci? Pocrnčeni Srbi?


a tek bokelji ?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:35 19.02.2011

Re: Razlikovati

i vašu izraženu maniju,


ha?

a i ti


Najuobicajeniji tip ophodjenja na blogovima. Ako vam pak smeta mozemo i da se persiramo.

Inače bih vam pokušala objasniti da niste razumeli, ali...


Steta, rado bih poslusao. Ja sam gore video da se sprdate sa pravom jedne nacije da se zove kako hoce sto je vec tako dosadna prica da kao jedini razuman odgovor preostaje sarkazam.
maca22 maca22 23:42 19.02.2011

Re: Razlikovati

veronika_kojen

http://en.wikipedia.org/wiki/Bo%C5%A1njani
Jel dovoljno?


@ Veronika.
Pogledala. Interesantno. Samo mi onda ostaju dve stvari nejasne.
Ko su onih 40% stanovnika u Bosni koji o sebi trpuju da su Srbi?
Otkud Bošnjani u Raškoj?

Any thoughts? :)
zoja444 zoja444 23:42 19.02.2011

Re: Razlikovati

docsumann
a tek bokelji ?


bokelji su specijalni.
oni su van svakakvih kategorizacija.

veronika_kojen veronika_kojen 23:44 19.02.2011

Re: Razlikovati

maca22
veronika_kojen

http://en.wikipedia.org/wiki/Bo%C5%A1njani
Jel dovoljno?


@ Veronika. Pogledala. Interesantno. Samo mi onda ostaju dve stvari nejasne.
Ko su onih 40% stanovnika tamo koji o sebi trpiju da su Srbi?
Otkud Bošnjani u Raškoj?

Any thoughts? :)


Ako kažu da su Srbi, onda su Srbi. Bošnjani u Srbiji kako i Rašani u Bosni :)
maca22 maca22 23:46 19.02.2011

Re: Razlikovati

veronika_kojen
Ako kažu da su Srbi, onda su Srbi. Bošnjani u Srbiji kako i Srbi u Bosni :)

Naravno.

Ama... nekako ostaje pitanje: otkuda im došlo da tako nešto kazuju?
veronika_kojen veronika_kojen 23:50 19.02.2011

Re: Razlikovati

maca22
Naravno.
Ama... nekako ostaje pitanje: otkuda im došlo da tako nešto kazuju?


Migracije. Čula si za seobe Srba?

Inače, ja nisam negirala da su neki od Bošnjaka Srbi koji su prešli u islam. Ali ako se oni više ne osećaju kao Srbi, ti ih ne možeš zvati Srbima.
mikimedic mikimedic 23:57 19.02.2011

Re: Razlikovati

Koliko znam, postojala je Bosna i Bošnjani i pre dolaska Turaka u naš region


jeste...

A Bošnjaci su Bošnjaci


jesu. i tako se nazivaju od 1180. a ne od 1993.



maca22 maca22 00:00 20.02.2011

Re: Razlikovati

veronika_kojen
Migracije. Čula si za seobe Srba?

Ok. To bi moglo. Ama nisam čula za migracije Bošnjana. Ti?

veronika_kojen
Inače, ja nisam negirala da su neki od Bošnjaka Srbi koji su prešli u islam.

Ali mislim da jesi to isključila, pa otuda priča. :)

Ali ako se oni više ne osećaju kao Srbi, ti ih ne možeš zvati Srbima.

Sad moram da te zamolim nešto. Može? A to je da prestaneš da dokazuješ meni da je nebo plavo. Ja nisam nikom branila samoopredeljenje.

Istina je da postoje retaridirane društva u kojima je to glavna stvar koju treba adokazivati, ali ovde si u malo boljem društvu. Barem sa mnom. :)
Istina da ovde ima palih s kruške koji klepeću tu već i vrapcima poznatu stvar svojim imaginarnim oponentima, ali nemoj i ti s njima, pliz. :)
veronika_kojen veronika_kojen 00:00 20.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic


A Bošnjaci su Bošnjaci


jesu. i tako se nazivaju od 1180. a ne od 1993.



Svaka nacija je veštačka, miki.
mikimedic mikimedic 00:00 20.02.2011

Re: Razlikovati

govore bosanskim.


zar ne bi trebalo da govore bosnjackim?

i sad kako to - ako stvarno bosnjaci govore bosanskim?

da nisu omanuli 1993. - mozda trebalo da se nazovu bosanci da bi se usaglasili sa jezikom?

ivankagrump ivankagrump 00:01 20.02.2011

Re: Razlikovati

da su neki od Bošnjaka Srbi koji su prešli u islam. Ali ako se oni više ne osećaju kao Srbi, ti ih ne možeš zvati Srbima.


Sve dok se slazes da su oni ostali Hrvati koji su presli u islam, nema problema na blogu Nego je zazvucalo kao da pricas o tri zasebna juznoslovenska naroda (Hrvati, Bosnjani, Srbi) koji su naselili ove prostore, pa je to bilo malo cudno.
mikimedic mikimedic 00:03 20.02.2011

Re: Razlikovati

Kosovo je Srbija u istoj ravni kao što je Pakistan.


lose poredjenje.

kosovo je srbija onoliko koliko je republika srpska bosna i hercegovina.

To što se nekome to ne svidja, ne gubi na tačnosti ta konstataciji
veronika_kojen veronika_kojen 00:04 20.02.2011

Re: Razlikovati

maca22
veronika_kojen
Migracije. Čula si za seobe Srba?

Ok. To bi moglo. Ama nisam čula za migracije Bošnjana. Ti?


Bilo je, ali ne tako masivnih. Bilo je mnogo (vidi naglasak na mnogo) pojedinačnih migracija, svih naroda na Balkanu, u svim periodima. Iz ekonomskih razloga, recimo.
AlexDunja AlexDunja 00:08 20.02.2011

Re: Razlikovati

kosovo je srbija onoliko koliko je republika srpska bosnia i hercegovina.

To što se nekome to ne svidja, ne gubi na tačnosti ta konstataciji


miki, ni nalik.

iako bih ja volela da se složim sa tobom.

nemaš zajednički organ. :))
mikimedic mikimedic 00:09 20.02.2011

Re: Razlikovati

Jel dovoljno?


bas bih voleo da vidim taj izvor gde se pominju 'bosnjaci' za vreme otomana.
veronika_kojen veronika_kojen 00:11 20.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic
Jel dovoljno?


bas bih voleo da vidim taj izvor gde se pominju 'bosnjaci' za vreme otomana.


A kad sam ja pominjala Bošnjake za vreme Osmanskog carstva? Pričala sam isključivo o Bošnjanima.
mikimedic mikimedic 00:11 20.02.2011

Re: Razlikovati

Ako kažu da su Srbi, onda su Srbi. Bošnjani u Srbiji kako i Srbi u Bosni :)


veronika, postajes smesna. termin 'bosnjani' niko ne koristi ni u federaciji bih ni u sandzaku.
mikimedic mikimedic 00:13 20.02.2011

Re: Razlikovati

Inače, ja nisam negirala da su neki od Bošnjaka Srbi koji su prešli u islam. Ali ako se oni više ne osećaju kao Srbi, ti ih ne možeš zvati Srbima.


jel' su bosnjaci ili bosnjani?

aj dogovori se.
veronika_kojen veronika_kojen 00:14 20.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic
Ako kažu da su Srbi, onda su Srbi. Bošnjani u Srbiji kako i Srbi u Bosni :)


veronika, postajes smesna. termin 'bosnjani' niko ne koristi ni u federaciji bih ni u sandzaku.


Pričali smo o srednjem veku. Koliko znam, tad nije postojala ni federacija, ni sanžak.
mikimedic mikimedic 00:14 20.02.2011

Re: Razlikovati

Svaka nacija je veštačka, miki.


sta li si samo htela da kazes

veronika_kojen veronika_kojen 00:15 20.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic
Inače, ja nisam negirala da su neki od Bošnjaka Srbi koji su prešli u islam. Ali ako se oni više ne osećaju kao Srbi, ti ih ne možeš zvati Srbima.


jel' su bosnjaci ili bosnjani?

aj dogovori se.


Oba termina su se upotrebljavala u različitim istorijskim periodima.
maca22 maca22 00:15 20.02.2011

Re: Razlikovati

Nemoj da je napadas.
Bili Piton Bili Piton 00:16 20.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic mikimedic 00:18 20.02.2011

Re: Razlikovati

nemaš zajednički organ. :))


nemas ga ni u bosni. samo ti to jos ne znas.
mikimedic mikimedic 00:23 20.02.2011

Re: Razlikovati

A kad sam ja pominjala Bošnjake za vreme Osmanskog carstva? Pričala sam isključivo o Bošnjanima.


pa ti bi trebalo bar da pogledas pre nego sto citiras gluposti sa wikipedije.

During the Ottoman era the preferred term for an inhabitant of Bosnia came to be Bošnjak (Bosniak), with the suffix "-iak" replacing the traditional "-anin". During the Austro-Hungarian era the term Bosniak was also preferred until the beginning of the 20th century. The situation changed again in the 20th century, as Bosanac (Bosnian) came to be the preferred term. Following their national awakening and rebirth in the early 1990s, Bosniaks re-established the (by then) archaic term Bošnjaci (Bosniaks) for their nation based on the word's historical ethno-geographic connotations.

maca22 maca22 00:25 20.02.2011

Re: Razlikovati

ivankagrump
Nego je zazvucalo kao da pricas o tri zasebna juznoslovenska naroda (Hrvati, Bosnjani, Srbi) koji su naselili ove prostore, pa je to bilo malo cudno.

Pa i priča. Pogledaj citat sa wikipedije. :)
mikimedic mikimedic 00:28 20.02.2011

Re: Razlikovati

Pričali smo o srednjem veku. Koliko znam, tad nije postojala ni federacija, ni sanžak.


pa ko je presao u islam?

bosnjani ili bosnjaci?

Inače, ja nisam negirala da su neki od Bošnjaka Srbi koji su prešli u islam.


A kad sam ja pominjala Bošnjake za vreme Osmanskog carstva? Pričala sam isključivo o Bošnjanima.


aj dogovori se, 2nd part.
veronika_kojen veronika_kojen 00:31 20.02.2011

Re: Razlikovati

Ottoman era se ne odnosi isključivo na srednji vek, miki.

Neću da se svadjam s tobom, ali nije mi prijatno da me nazivaš smešnom. Da, Bošnjaci su poturčeni Srbi. Kosovo je Srbija. Jel sad ok?

AlexDunja AlexDunja 00:32 20.02.2011

Re: Razlikovati

samo ti to jos ne znas.

ako misliš da ja treba da saznam
mission accomplished
mikimedic mikimedic 00:38 20.02.2011

Re: Razlikovati

tek sad vidim bilijevog smajlija

blekburn blekburn 00:38 20.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic
Ako kažu da su Srbi, onda su Srbi. Bošnjani u Srbiji kako i Srbi u Bosni :)


veronika, postajes smesna. termin 'bosnjani' niko ne koristi ni u federaciji bih ni u sandzaku.


Nego koji termin koriste ?
blekburn blekburn 00:39 20.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic
Ako kažu da su Srbi, onda su Srbi. Bošnjani u Srbiji kako i Srbi u Bosni :)


veronika, postajes smesna. termin 'bosnjani' niko ne koristi ni u federaciji bih ni u sandzaku.


Ja sam u osnovnoj školi imao 20 % učenika bošnjaka u jednoj pokrajuni Sfrj.Dakle, 60/70 godina smo ih zvali bošnjaci. Tako da, ne pričajte o nečemu što pojma nemate.
ivankagrump ivankagrump 00:42 20.02.2011

Re: Razlikovati

Pa i priča. Pogledaj citat sa wikipedije. :)


Ja ga nisam tako procitala Ja sam shvatila da su Bosnjani sebe zvali Bosnjani a Rasane Rasani a ne Srbi zato sto su i sebe smatrali Srbima. Jedan narod u nekoliko samostalnih srednjevekovnih drzavica. Kao sto je danas neprecizno stanovnike Srbije svati Srbima zato sto se mozda odnosi na Srbe iz BiH ili Hrvatske, pa se onda kaze Srbijanci. Mada Rasani lepse zvuci
veronika_kojen veronika_kojen 00:43 20.02.2011

Re: Razlikovati

blekburn
mikimedic
Ako kažu da su Srbi, onda su Srbi. Bošnjani u Srbiji kako i Srbi u Bosni :)


veronika, postajes smesna. termin 'bosnjani' niko ne koristi ni u federaciji bih ni u sandzaku.


Nego koji termin koriste ?


Bošnjak/Bosanac. Ali Miki mi potura da sam rekla Bošnjanin za današnje stanovnike Bosne.
mikimedic mikimedic 00:44 20.02.2011

Re: Razlikovati

Da, Bošnjaci su poturčeni Srbi. Kosovo je Srbija. Jel sad ok?


ne. bosnjaci nisu poturceni srbi, vec srbi ili hrvati koji su presli na islam.

kosovo jeste srbija.

znas da si mi draga, i ako sam bio malo ostriji znas i sama da sve spada u tehniku postovanja 'mikimedic'.

maca22 maca22 00:47 20.02.2011

Re: Razlikovati

ivankagrump
Ja sam shvatila da su Bosnjani sebe zvali Bosnjani a Rasane Rasani a ne Srbi zato sto su i sebe smatrali Srbima. Jedan narod u nekoliko samostalnih srednjevekovnih drzavica. Kao sto je danas neprecizno stanovnike Srbije svati Srbima zato sto se mozda odnosi na Srbe iz BiH ili Hrvatske, pa se onda kaze Srbijanci. Mada Rasani lepse zvuci

Veronika, vidiš li ti ovaj način da se shvati ono sa Wikipedije što si okačila?
ivankagrump ivankagrump 00:48 20.02.2011

Re: Razlikovati

Ja bih da se izvinim Alexu sto njegovi blogovi u poslednje vreme uvek odu u... srednji vek kada se maca i ja ukljucimo
blekburn blekburn 00:48 20.02.2011

Re: Razlikovati

veronika_kojen
blekburn
mikimedic
Ako kažu da su Srbi, onda su Srbi. Bošnjani u Srbiji kako i Srbi u Bosni :)


veronika, postajes smesna. termin 'bosnjani' niko ne koristi ni u federaciji bih ni u sandzaku.


Nego koji termin koriste ?


Bošnjak/Bosanac. Ali Miki mi potura da sam rekla Bošnjanin za današnje stanovnike Bosne.


Miki se ne razume u ovu temu.
Zanimljivo je, da ljudi u Srbiji masovno mešaju veroispovesti sa narodnošću.
Katolici, Muslimani, Pravoslavci, Budisti itd. Veze nemaju sa narodnošću.
veronika_kojen veronika_kojen 00:48 20.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic

znas da si mi draga


A ti si odvratan :smajlikojigazicvece: <_< I podmećeš.

Ne vraćam stari avatar za kaznu.
mikimedic mikimedic 00:49 20.02.2011

Re: Razlikovati

Ja sam u osnovnoj školi imao 20 % učenika bošnjaka u jednoj pokrajuni Sfrj.Dakle, 60/70 godina smo ih zvali bošnjaci


a niste ih zvali Muslimani - sa velikim m?
maca22 maca22 00:51 20.02.2011

Re: Razlikovati

blekburn
sovno mešaju veroispovesti sa narodnošću.
Katolici, Muslimani, Pravoslavci, Budisti itd. Veze nemaju sa narodnošću.

Upravo! Evo u Hrvatskoj osnivaju Hrvatsku pravoslavnu crkvu.
veronika_kojen veronika_kojen 00:51 20.02.2011

Re: Razlikovati

maca22
ivankagrump
Ja sam shvatila da su Bosnjani sebe zvali Bosnjani a Rasane Rasani a ne Srbi zato sto su i sebe smatrali Srbima. Jedan narod u nekoliko samostalnih srednjevekovnih drzavica. Kao sto je danas neprecizno stanovnike Srbije svati Srbima zato sto se mozda odnosi na Srbe iz BiH ili Hrvatske, pa se onda kaze Srbijanci. Mada Rasani lepse zvuci

Veronika, vidiš li ti ovaj način da se shvati ono sa Wikipedije što si okačila?


Pitajte mikija, ne znam. Ja jadna i bedna znam samo da je Kosovo Srbija.
maca22 maca22 00:52 20.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic
Ja sam u osnovnoj školi imao 20 % učenika bošnjaka u jednoj pokrajuni Sfrj.Dakle, 60/70 godina smo ih zvali bošnjaci


a niste ih zvali Muslimani - sa velikim m?

Da se priključim pitanju?
maca22 maca22 00:53 20.02.2011

Re: Razlikovati

veronika_kojen
Pitajte mikija, ne znam. Ja jadna i bedna znam samo da je Kosovo Srbija.

Istojsko Njet! Pitam tebe. :)
veronika_kojen veronika_kojen 00:53 20.02.2011

Re: Razlikovati

maca22
blekburn
sovno mešaju veroispovesti sa narodnošću.
Katolici, Muslimani, Pravoslavci, Budisti itd. Veze nemaju sa narodnošću.

Upravo! Evo u Hrvatskoj osnivaju Hrvatsku pravoslavnu crkvu.




Kakkav jebački smajli.
mikimedic mikimedic 00:54 20.02.2011

Re: Razlikovati

Bošnjak/Bosanac. Ali Miki mi potura da sam rekla Bošnjanin za današnje stanovnike Bosne


ne koriste termin bosanac. doduse, neki bi hteli i to, ali u drugom znacenju.

ovo je poturanje?

Ako kažu da su Srbi, onda su Srbi. Bošnjani u Srbiji kako i Srbi u Bosni :)


ja mislim da 'su' oznacava sadasnje vreme
blekburn blekburn 00:55 20.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic
Ja sam u osnovnoj školi imao 20 % učenika bošnjaka u jednoj pokrajuni Sfrj.Dakle, 60/70 godina smo ih zvali bošnjaci


a niste ih zvali Muslimani - sa velikim m?


Nikada ih nismo zvali muslimanima, evo imena tih bošnjaka iz mog razreda: Suljo, Mirsad, Bajram, Hidajet, Rasim-muškarci, Hedija, Rabija, Senada, Kimeta-ženske.
veronika_kojen veronika_kojen 00:56 20.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic
Bošnjak/Bosanac. Ali Miki mi potura da sam rekla Bošnjanin za današnje stanovnike Bosne


ne koriste termin bosanac.

ovo je poturanje?

Ako kažu da su Srbi, onda su Srbi. Bošnjani u Srbiji kako i Srbi u Bosni :)


ja mislim da 'su' oznacava sadasnje vreme.


To je bila šala. Provali smajli na kraju. A kako, do djavola, ne koriste termin Bosanac danas?
G r o f G r o f 00:59 20.02.2011

Re: Razlikovati

sta li si samo htela da kazes


crnke...
plavuše...
miki...
veronika_kojen veronika_kojen 01:00 20.02.2011

Re: Razlikovati

maca22
veronika_kojen
Pitajte mikija, ne znam. Ja jadna i bedna znam samo da je Kosovo Srbija.

Istojsko Njet! Pitam tebe. :)




Miki? Reci joj da prestane. Ovo je pritisak na svedoke.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:01 20.02.2011

Re: Razlikovati

a niste ih zvali Muslimani - sa velikim m?

kako ti nije dosadila ta priča o srbima/hrvatima/bosancima, života ti?

države i nacije su veštačke tvorevine, nastaju i nestaju.

il su možda prvo nastali srbi pa amebe?

zar juga, da ne idem dalje u prošlos' nije dokaz nastajanja i nestajanja?
mikimedic mikimedic 01:04 20.02.2011

Re: Razlikovati

Miki se ne razume u ovu temu.
Zanimljivo je, da ljudi u Srbiji masovno mešaju veroispovesti sa narodnošću.
Katolici, Muslimani, Pravoslavci, Budisti itd. Veze nemaju sa narodnošću.


u ovu temu se nije razumeo ocigledno drug tita, za cijeg vakta srbi muslimanske vere (sifra: mesa) postadose Muslimani.

dovoljno je videti samo zaglavlje prve strane popisa 1981

kako je nacionalni sastav bio predstavljen.

a drug blekburn ih je naravno jos tada nazivao bosnjacima. jer je znao da se ne mesaju veroispovesti sa narodnoscu (by the way, sta god taj termin znacio...)

samo drug tita nije hteo da ga pita, cini mi se. ili on nije smeo da mu kaze.

mikimedic mikimedic 01:07 20.02.2011

Re: Razlikovati

ako misliš da ja treba da saznam
mission accomplished


pitaj davutoglua ako meni ne verujes.
maca22 maca22 01:09 20.02.2011

Re: Razlikovati

veronika_kojen
Pitam tebe. :)

Miki? Reci joj da prestane. Ovo je pritisak na svedoke.

Ne sme da prizna, ne sme da prizna.
mikimedic mikimedic 01:11 20.02.2011

Re: Razlikovati

Kao sto je danas neprecizno stanovnike Srbije svati Srbima zato sto se mozda odnosi na Srbe iz BiH ili Hrvatske, pa se onda kaze Srbijanci


da li ce se jednom shvatiti da ne postoji jedinstvena zajednicka imenica za sve stanovnike jedne drzave?

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 01:12 20.02.2011

Re: Razlikovati

bas bih voleo da vidim taj izvor gde se pominju 'bosnjaci' za vreme otomana


Vidi, ti znas i osmanski? Evo onda pa se uloguj pa otkucaj Bosnaklar. http://www.devletarsivleri.gov.tr/katalog/

kosovo jeste srbija.


Dobar primer za grupu govornih aktova koji se zovu constatives. Jel vazi i obrnuto, Srbija je Kosovo?



mikimedic mikimedic 01:13 20.02.2011

Re: Razlikovati

A ti si odvratan :smajlikojigazicvece: <_< I podmećeš.


mozda sam odvratan, ali ti nista podmetnuo nisam.

evo ti jos jednom

Bili Piton Bili Piton 01:13 20.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic


u ovu temu se nije razumeo ocigledno drug tita, za cijeg vakta srbi muslimanske vere (sifra: mesa) postadose Muslimani.

dovoljno je videti samo zaglavlje prve strane popisa 1981




Tu ne piše muslimani velikim slovom
ivankagrump ivankagrump 01:15 20.02.2011

Re: Razlikovati



da li ce se jednom shvatiti da ne postoji jedinstvena zajednicka imenica za sve stanovnike jedne drzave?


Ne postoji etnicka (ili postoji ako postoji etnicki cista drzava) ali postoji odrednica drzavljanstva. Srbijanci = drzavljani Srbije bilo kog etniciteta, Srbi = etnicki Srbi bilo kog drzavljanstva.
blekburn blekburn 01:17 20.02.2011

Re: Razlikovati

mikimedic
Kao sto je danas neprecizno stanovnike Srbije svati Srbima zato sto se mozda odnosi na Srbe iz BiH ili Hrvatske, pa se onda kaze Srbijanci


da li ce se jednom shvatiti da ne postoji jedinstvena zajednicka imenica za sve stanovnike jedne drzave?



Izlupa se ti baš večeras, svi stanovnici Amerike su Amerikanci.
Prvo pa mat, a ima takvih primera stotinu, a ti kažeš da nema nijedna.
maca22 maca22 01:18 20.02.2011

Re: Razlikovati

Bili Piton
Tu ne piše muslimani velikim slovom

Cela reč piše velikim slovima.
maca22 maca22 01:20 20.02.2011

Re: Razlikovati

blekburn
Izlupa se ti baš večeras,

Ko mu kaže.
mikimedic mikimedic 01:20 20.02.2011

Re: Razlikovati

Nikada ih nismo zvali muslimanima, evo imena tih bošnjaka iz mog razreda: Suljo, Mirsad, Bajram, Hidajet, Rasim-muškarci, Hedija, Rabija, Senada, Kimeta-ženske.


sad si jos i duhovit?

ako si ih tad nazivao bosnjacima, jel si protestovao protiv metodologije popisa?
veronika_kojen veronika_kojen 01:21 20.02.2011

Re: Razlikovati

maca22
blekburn
Izlupa se ti baš večeras, svi stanovnici Amerike su Amerikanci.
Prvo pa mat, a ima takvih primera stotinu, a ti kažeš da nema nijedna.

Ko mu kaže.


I ti nisi glasala za Djilasa. Priznaj!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana