Društvo| Ekologija| Ekonomija| Kultura| Moj grad

Ministarska akcija - čaršaf od 500 hiljada eura

Vesna Knežević Ćosić RSS / 02.02.2011. u 17:52

Promocija čišćenja Srbije na teniskom turniru Srbija open koštala je poreske obveznike oko 475.798 evra. Iznos je plaćen preduzeću „Njus vol" za izradu i postavljanje platna sa sloganom akcije, od 2. do 10. maja 2009. godine i od 1. do 9. maja 2010., piše B92

Pola miliona eura da bi obavestili  gradjane koji bleje u tenis nekim čaršafom da Srbiju treba čistiti? A ja još uvek nemam nikakav kontejner za reciklažu ispred zgrade, koja izlazi na Krunsku ulicu i Desanke Maksimović? Ako nemam ja u Krunskoj, kad će da ga dobije neko ispred svoje zgrade u Surudlici?

 Imam samo jedno pitanje:

Koliko za ovaj čaršaf od pola miliona eura su mogli da kupe kontejnera za reciklažu? Da li neko zna?

I kad će više da prestanu s  tim zezanjem da "treba čistiti", da "treba reciklirati"? 

Svaka domaćica može da im kaže da nema čišćenja bez metle i djubrovnika, mali za kuću veliki za ulicu i divlje deponije.

Kontejneri u mojoj ulici su mini deponije. U njih se trpa organsko i neorgansko djubre, papir, karton, staklo, sve! Ne zato što su ljudi glupi, pa ih skupim reklamnim čaršafima treba podučiti, nego zato što nemaju izbor i mogućnost da recikliraju.

Ali oni i izgeda mogu samo da pričaju o djubretu, mnogo im bolno da daju pare za kontejnere za reciklažu, jer nisu magla i imaju nekakvu tržišnu cenu.

Da ne pominjem da su za sve te silne pare koje troše na debilne reklame mogli i pogon za proizvodnju kontejnera za reciklažu da pokrenu.

Ovo je već odvratno i izaziva gađenje, meni ne trebaju slike političara i sportista kojima je u photoshopu neko turio metlu u ruke, meni trebaju kontejneri za reciklaću ispred kuće. 

Kad će da nateraju ove što su načičkali grad hipermarketima i marketima da počnu da primaju plastične boce?

Stvarno bre vredjaju inteligenciju!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Komentari (190)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nikolic777 nikolic777 18:00 02.02.2011

1.

Ovo je već odvratno i izaziva gađenje, meni ne trebaju slike političara i sportista kojima je u photoshopu neko turio metlu u ruke, meni trebaju kontejneri za reciklaću ispred kuće.




ne znam koliko je kontejnera moglo da se kupi...
slažem se sa svime što je napisano,
ništa ne bih mogao da dodam, i zbog toga je ovo jedna od situacija u kojoj emoticoni pomažu...

preporuka
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:44 02.02.2011

Re: 1.

ne znam koliko je kontejnera moglo da se kupi...


Evo dole cene na trizistu u Nemackoj. Onako okativno oko 1000 ovih velikih i oko 7000 ovih srednje velicine koji se koriste za papir, plastiku ili biosmece. Bilo bi zanimljivo znati koliko u Srbiji ukupno ima kontejnera za smece koje se reciklira. Valjda najvise na Novom Beogradu a i tamo do najblizeg moras hodati najmanje 15 minuta, a kako se ne prazne redovno (sto je zanimljiva praksa) svaki je vec kao sto kaze Vesna mini deponija.

A da se 'usluge' naplacuju to nije pitanje. Znam da u nekim zgradama na Terazijama nema nikakvih kontejnera, iako racuni za njihove praznjenje stizu redovo, pa stanari moraju da izbacuju smece u ove male kante na ulicama.


Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:09 02.02.2011

Re: 1.

cene na trizistu u Nemackoj. Onako okativno oko 1000 ovih velikih i oko 7000 ovih


znaci, umesto jednog carsafa koji visi 18 dana i s kojim ne mozes ni prozore da opereš, mogli su da kupe hiljadu, odnosno sedam hiljada kontejnera?

i sve te hiljade kontejnera odoše nekome u džep, a da ni metlu nije video?

uzas.

Krugolina Borup Krugolina Borup 19:16 02.02.2011

Re: 1.

Stvarno bre vredjaju inteligenciju!


Vidim i ti se nasekira ko i ja što sam se nasekirala.
Stvarno vređaju inteligenciju.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:34 02.02.2011

Re: 1.

Vidim i ti se nasekira ko i ja što sam se nasekirala.
Stvarno vređaju inteligenciju.


Da bre! Bila sam u Hrvatskoj, u Zagorju, neka vukojebina od mog dede i pala sam na dupe, svuda načičkali kontejnere za reciklažu, papir, staklo, organsko, muka mi pripala. Iskreno sam bila ljubomorna. Priznajem.

A kod mene u Bg, na Vračaru, stavili onu bronzanu pticu ispred opštine koja jede konzerve, pa mislim, ja ću sad ko luda nasta da šibam do opštine i hranim pticu????

Kao, to je da deca ukapiraju, ima čitam akcija da ih uče i u vrtićima da recikliraju.

Mislim, bre, dete se uči da reciklira u kući, tako što pomogne roditeljima i svoje djubre baci u odgovarajuću kesu, a posle ide s odraslima do kontejnera da vidi gde se šta baca.

Stvarno nas napraviše na morone.

Mene boli dupe za visoku politiku, ali bre interusuju me male stvari, kao reciklaža, psi lutalice, obeležene staze za pse...

Svaki put kad mi neko dođe u goste iz normalnog sveta i krene da mi razvrstava djubre, ja se ospem, kažem - nema to ovde bre. Ili ima al ti treba vodič i pare za taksi.

Bruka do neba.

Važno da ćemo da imamo pevajuću fontanu na Tašmajdanu, gde počupaše silno zelenilo i drveće i neke megalomanske stepenice grade i neke faking mermerne staze da po mogućstvu slomiš vrat kad padnu tri kapi kiše.

Koji odvratni megalomanski džiberluk.



zilikaka zilikaka 19:51 02.02.2011

Re: 1.

Za veće kontejnere ne znam, al kod komšije ispred radnje do skoro stajala kanta, ko one gore na slici i nije bila skuplja od 15-20 evra. Znači bar 15-20 hiljada takvih.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:16 02.02.2011

Re: 1.

A kod mene u Bg, na Vračaru, stavili onu bronzanu pticu ispred opštine koja jede konzerve, pa mislim, ja ću sad ko luda nasta da šibam do opštine i hranim pticu????


To je neki 'expertSavetnik' smislio te ptica, carsafe, koncerte i nosenje limenki u centar grada kao prosvetljivanje naroda i promociju svesti o reciklazi a nemas normalan kontejner ispred kuce. Postavi kontejnere posalji jednom obavestenje o novom nacinu sortiranja smeca uz racun za struju i ljudi ce poceti to da rade rutinski kao i u svakoj drugoj zemlji. Jasno je da sve to sluzi samo da se pokradu neke ogromne pare, a znaju oni i da mi znamo ali opet ce 'expertSavetnik' poslati medijima zvanicnu pricu da ponavljaju pa ce nastaviti dalje sa carsafima i ostalim.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:29 02.02.2011

Re: 1.

Za veće kontejnere ne znam, al kod komšije ispred radnje do skoro stajala kanta, ko one gore na slici i nije bila skuplja od 15-20 evra. Znači bar 15-20 hiljada takvih.


mogli su da su hteli do sada 100 puta ove sto drze kafice i kafane da nateraju da recikliraju, pa bolnice, uopste, javne ustanove...
docsumann docsumann 21:04 02.02.2011

Re: 1.

Da bre! Bila sam u Hrvatskoj, u Zagorju, neka vukojebina od mog dede i pala sam na dupe, svuda načičkali kontejnere za reciklažu, papir, staklo, organsko, muka mi pripala.


mi na poslu (u brodogradilištu) imamo komplet-paket od 5 ovih malih kontejnera za različit otpad, svaki u posebnoj boji, koji postavljamo na svaki brod kad dođe na remont.
radnici ga svojevremeno krstiše "ikebana" (zbog kolor palete), a sad ga već i na zvaničnim sastancima tako nazivaju.
silver bullet silver bullet 21:50 02.02.2011

Re: 1.

znaci, umesto jednog carsafa koji visi 18 dana i s kojim ne mozes ni prozore da opereš, mogli su da kupe hiljadu, odnosno sedam hiljada kontejnera?

i sve te hiljade kontejnera odoše nekome u džep, a da ni metlu nije video?


A mogli su i da daju po 2o evra nadnice da se za taj jedan dan organizuje akcija ciscenja.
Bilo bi dovoljno novca za 25.000 ljudi. Ejj!
Ma, blistala bi cela Srbija!
Plus, kladim se da bi se naslo i vise ljudi koji bi radili taj jedan dan za 20 evra. Znaci, nikakva dobra volja ili akcija... cista nadnica!

Ovo je srarrraaaamotaaaa!!!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:52 03.02.2011

Re: 1.

mi na poslu (u brodogradilištu) imamo komplet-paket od 5 ovih malih kontejnera za različit otpad, svaki u posebnoj boji, koji postavljamo na svaki brod kad dođe na remont.
radnici ga svojevremeno krstiše "ikebana" (zbog kolor palete), a sad ga već i na zvaničnim sastancima tako nazivaju.


Zašto mi se javlja da to brodogradilište NIJE u Srbiji?
docsumann docsumann 15:59 03.02.2011

Re: 1.

Zašto mi se javlja da to brodogradilište NIJE u Srbiji?


Danica pogriješila broj

cult
Danice! Javi Djuri da blokira aerodrom!

cult cult 18:15 02.02.2011

: )a

Danice! Javi Djuri da blokira aerodrom!
mlekac mlekac 18:20 02.02.2011

Pazi, ovako

Moja drugarica je predsednik KS njene zgrade.

I, krenem ja tamo, kad ono, na hodniku, neke cudne kutije. Po osam komada na svakom spratu (cetri sa svake strane). Pridjem, pogledam, pise papir, staklo, metal, plastika.
Najobicnije king size kartonske kutije sa otvorom na vrhu!

Pitam je u cemu je fazon - kaze, sklopili su ugovor, kao zgrada, sa odredjenom firmom, firma postavila kutije po spratovima i jednom il' dva put nedeljno ih pokupe i zamene praznim.

I cela njena zgrada reciklira - bez ikakve frke!

Znaci, moze se, samo treba hteti!

EDIT:
I da se razumemo - firma im jos i placa neku kintu za taj reciklazni materijal. Nije nesto mnogo, al' taman da pokrije kupovinu sredstva za ciscenje zgrade, il' tako nesto. Znam da mi je prosto krivo kako je njihova zgrada cista i sredjena u odnosu na sve ostale u kraju!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:14 02.02.2011

Re: Pazi, ovako

Pridjem, pogledam, pise papir, staklo, metal, plastika.
Najobicnije king size kartonske kutije sa otvorom na vrhu!


a jel ne bazdi hodnik? ako prazne, odnose jednom dvaput nedeljno?

gde god da sam bila a gde ljudi van srbije recikliraju, isto imaju razne ili kese ili kutije u kuci i razvrstavaju djubre.

mislim, ja verujem u samoorganizaciju, al bre, smešno je da se dovijamo, a ovi još da nam popuju kako treba da recekliramo, kad bi bar ćutali manje bi me živcirali.

ali oni ne da ne ćute, nego još troše pare na faking kampanje u kojima nam sole pamet ko da smo vesla sisali.

meni bi bila ok kampanja da mi prikazu film konkretnih kontenjera za reciklažu i neke veličine iz ministarstva kako fura i baca po propisu svoje djubre.



mlekac mlekac 19:28 02.02.2011

Re: Pazi, ovako

Vesna Knežević Ćosić
Pridjem, pogledam, pise papir, staklo, metal, plastika.
Najobicnije king size kartonske kutije sa otvorom na vrhu!


a jel ne bazdi hodnik? ako prazne, odnose jednom dvaput nedeljno?

gde god da sam bila a gde ljudi van srbije recikliraju, isto imaju razne ili kese ili kutije u kuci i razvrstavaju djubre.


Zasto bi bazdio?

To je iskljucivo za ove materijale koji se recikliraju. U najgorem slucaju moz staklo da zasmrdi. (Tegle od tursije)

Ja sam pitala drugaricu sta biva ako se neka od tih kutija prepuni, ona kaze, o'ma zovu i u roku od pola sata evo ih ovi iz firme da je zamene.

A i stanari sad navikli pa izbacuju lepo sortirano djubre.

Onaj ostatak ide u normalne kontejnere.

A i meni je preko glave soljenja pameti. Tu se slazemo.
Jukie Jukie 19:29 02.02.2011

Re: Pazi, ovako

Vesna Knežević Ćosić
Pridjem, pogledam, pise papir, staklo, metal, plastika.Najobicnije king size kartonske kutije sa otvorom na vrhu!

a jel ne bazdi hodnik? ako prazne, odnose jednom dvaput nedeljno?gde god da sam bila a gde ljudi van srbije recikliraju, isto imaju razne ili kese ili kutije u kuci i razvrstavaju djubre.


Ja se ovde nerviram što u mom "selu" ima samo ovaj metalni sivi kontejner ali ofucan a ono nema ni kod vas u centru centra... Sad mi je malo lakše što imam ogromni ekološki otisak zbog nereciklaže.

Inače kod nas u hodnicima nema mesta za takve kutije za smeće, mi smo minimalisti kao oni Tokijci, nemamo gde ni standardizovane poštanske sandučiće da postavimo...

Mislim da bi te stvari trebalo da se operu pre nego što se stave tamo u kutije, pa neće da bazde. To organski materijal bazdi. I zato ne valja stavljati kontejnere za kompost po hodnicima...

Nego mene zbunjuje što recimo ne znam u koju kutiju se odlažu kesice od smokija. Nisu papir, nisu plastika, gde idu?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:38 02.02.2011

Re: Pazi, ovako

Zasto bi bazdio?


Pa mislila sam organsko djubre, kore od luka na pr, povrće...

Ma u pravu si ne mogu ni tegle od turšije da bazde, gde god sam kod normalnih bila, svi plaknu flaše, tegle, cak i tetrapak od mleka. Rutina.





Jukie Jukie 19:53 02.02.2011

Re: Pazi, ovako

Vesna Knežević Ćosić
Zasto bi bazdio?Pa mislila sam organsko djubre, kore od luka na pr, povrće...Ma u pravu si ne mogu ni tegle od turšije da bazde, gde god sam kod normalnih bila, svi plaknu flaše, tegle, cak i tetrapak od mleka. Rutina.

Ti ne skupljaš ljuske od luka cele zime da imaš organic farbu za uskršnja jaja?

I te organske materije me dodatno nerviraju jer svuda po ekologističkim sajtovima piše "sakupljaj organski materijal pa pravi kompost pa ga koristi u bašti".

KOJOJ BAŠTI?
Verovatno bi trebalo da neprekidno usmrđujem terasu trulim povrćem dok se ne napravi humus, pa da ga onda noću dok komšije ne gledaju istresem napolju na travnjak u parkiću


Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:20 02.02.2011

Re: Pazi, ovako

Ti ne skupljaš ljuske od luka cele zime da imaš organic farbu za uskršnja jaja?


jok brate:) ne farbam ih ni liscem persuna:)

ali kupim vec ofarbana na pijaci od neke simpa babe sto se bas potrudila, njoj super meni super:)

angie01 angie01 21:19 02.02.2011

Re: Pazi, ovako

mislim, ja verujem u samoorganizaciju, al bre, smešno je da se dovijamo


a shto bi- pa ima ko za to prima paltu, jer mu je to posao- da organizuje i sprovodi,a za nashe pare ionako!

a ovako- oni se za nashe pare u njihovoj tranziciji bogate, ko da zive u nekoj drugoj zemlji, a mi za njihov posao da se samoorganizujemo!
ivana23 ivana23 21:41 02.02.2011

Re: Pazi, ovako

apach92 kod Krugoline na blogu:

a i za ovako nesto ima para

UDAHNI DUBOKO PRE KLIKTANJA

malo sam zanemeo. Mislim da cu da popijem caj s rumom i da legnem ranije. Tako je bolje.

link
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:37 02.02.2011

Re: Pazi, ovako


UDAHNI DUBOKO PRE KLIKTANJA


ovo je STRASNO! Uce Rome kako da kvalitetnije i selektivnije jedu iz kontejnera!?!

SUPER

Sad bi trebali po sistemu, edukacija edukatora, da nama Romi drze cas prezivljavanja iz kontejnera.

Blasfemija, a tacno kuzim kako bi se vadili, kao to je realnost, pa samo su hteli da nauce ljude sta valja iz djubreta

!"#$% ih u takvu realnost
freehand freehand 22:45 02.02.2011

Re: Pazi, ovako

Vesna Knežević Ćosić

UDAHNI DUBOKO PRE KLIKTANJA


ovo je STRASNO! Uce Rome kako da kvalitetnije i selektivnije jedu iz kontejnera!?!

SUPER

Sad bi trebali po sistemu, edukacija edukatora, da nama Romi drze cas prezivljavanja iz kontejnera.

Blasfemija, a tacno kuzim kako bi se vadili, kao to je realnost, pa samo su hteli da nauce ljude sta valja iz djubreta

!"#$% ih u takvu realnost

Ael zna neko kolka je lova odvojena za kampanju?!
i ko če da bude promoter?
Opet Nole? Divac? Možebiti Džilas, on je poznat kao prijatelj i branilac ugroženih?
yugaya yugaya 22:48 02.02.2011

Re: Pazi, ovako

a tacno kuzim kako bi se vadili, kao to je realnost, pa samo su hteli da nauce ljude sta valja iz djubreta


a onda, kada ih nauče da jedu "zdravo" iz kontejnera, ne treba im ni fakultet:

Za 121 romskog studenta zatvorena vrata fakulteta

Odlukom o sprovođenju akcije za upis učenika romske nacionalnosti u prvu godinu studija na državne više škole i fakultete, u akademskoj 2010/11. godini, a koju je potpisao ministar za ljudska i manjinska prava Svetozar Čiplić, stoji da se školovanje studenata romske nacionalnosti finansira iz republičkog budžeta i da ta odluka stupa na snagu danom donošenja, odnosno, u julu 2010. godine.

NSRNMS je blagovremeno prosledio spisak studenata sa kompletnom pratećom dokumentacijom Ministarstvu za ljudska i manjinska prava, koji su dužni da taj spisak dostave Ministarstvu prosvete na potpis.

Do početka nastave na fakultetima u oktobru, romski studenti nisu obavešteni, a tek nakon brojnih intervencija NSRNMS, u decembru je stigla preporuka fakultetima "da su ispunjeni uslovi i da se omogući upis romskim studentima van kvote, kao i da su oslobođeni plaćanja školarine".

Međutim, mnogi dekani fakulteta tu odluku nisu prihvatili kao obavezu, već preporuku i vrata njihovih fakulteta su ostala zatvorena za siromašne romske studente.

http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/232877/Za-121-romskog-studenta-zatvorena-vrata-fakulteta

blind.willie blind.willie 23:15 02.02.2011

Re: Pazi, ovako

cudno mi je sto sam istu vest procitao ovde

http://www.njuz.net/novi-projekat-vlade-jedite-samo-zdravo-dubre/
dolybell92 dolybell92 04:46 03.02.2011

Re: Pazi, ovako

ivana23
apach92 kod Krugoline na blogu:
a i za ovako nesto ima para
UDAHNI DUBOKO PRE KLIKTANJA
malo sam zanemeo. Mislim da cu da popijem caj s rumom i da legnem ranije. Tako je bolje.
link


Koliko cenim, biće obrnuta škola ... uskoro,
ali tada će kontejneri biti prazni -
neće biti ni đubreta...
Atomski mrav Atomski mrav 18:22 02.02.2011

Kontejneri

Tu i tamo vidim posebne kante za đubre za papir, staklo, PET ambalažu... i vidim da ljudi razvrstavaju smeće i ubacuju ga u te kante. Možda ne svi, ali bitno je da su ljudi svesni čemu te kante služe. U pojedinim zapadnim zemljama se recikliranjem praznih plastičnih flaša koka-kole i limenki piva može zaraditi i neka sitna lova... pa kad se nakupi tih flaša i limenki, ta lova i nije tako sitna. Sve su to primeri kako treba ulagati novac u reciklažu, a ne kobajagi trošiti basnoslovne svote novca iz budžeta za neke reklame a u stvari preusmeriti taj novac u sopstvene džepove...

Prosto se pitam ima li neko u toj Vladi a da nije lopov? Deluju mi kao skup glavešina mafije kada se dogovaraju o podeli kolača... Kad malo razmislim, Dinkić baš deluje kao Džoi Zaza iz Kuma III...
hajkula1 hajkula1 11:18 06.02.2011

Re: Kontejneri

Atomski mrav

Prosto se pitam ima li neko u toj Vladi a da nije lopov? Deluju mi kao skup glavešina mafije kada se dogovaraju o podeli kolača...


Nema. (Ja se pitam za Skupstinu, ima li neko da nije lopov.)
ivana23 ivana23 18:25 02.02.2011

Komentar sa B92

Predlazem Ministarstvu životne sredine da tolki novac da nama gladnima, ocisticemo celu Srbiju.

P.S. Pocecemo sa zgradom Vlade Srbije...

(Ce, 2. februar 2011 13:30)

# Link komentara

Preporučujem (+743) Ne preporučujem (-4)
NNN NNN 18:51 02.02.2011

Vesna, tiću!

1) ne razumeš se u ekologiju
2) ne razumeš se u ortopediju
3) ne razumeš se u prostorno planiranje
4) ne razumeš se u tenis
5) ne razumeš se u kompujtore
a našla si da prozivaš ovakvu veličinu!
cult cult 18:55 02.02.2011

Re: Vesna, tiću!

ne zaboravi predsedavanje narodnom skupstinom r. srbije
NNN NNN 19:25 02.02.2011

Re: Vesna, tiću!

ovekovečen je
dolybell92 dolybell92 04:51 03.02.2011

Re: Vesna, tiću!

NNN
1) ne razumeš se u ekologiju
2) ne razumeš se u ortopediju
3) ne razumeš se u prostorno planiranje
4) ne razumeš se u tenis
5) ne razumeš se u kompujtore
a našla si da prozivaš ovakvu veličinu!


Lako je plivati u čistoj vodi ... ova slika mu dođe
još kao kompliment, nije lako plivati kao ON...
no bojim se da ne potone ?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 19:15 02.02.2011

"Услуга"

Услуга која се не одбија, зове се:

РЕКЕТ!
JJ Beba JJ Beba 20:08 02.02.2011

Re: "Услуга"

srdjazlopogledja
Услуга која се не одбија, зове се:

РЕКЕТ!

svi su se ugradili - od tatice do tate


ps
baš me zanima koliko jel love iz dotičnog ministrastva otišlo NGO Ekotopija i bivšem savetniku za ekologiju Srđi Popoviću? i on je čistio i čuvao Srbiju.
cult cult 21:44 02.02.2011

Re: "Услуга"

svi su se ugradili - od tatice do tate

docsumann docsumann 05:50 03.02.2011

Re: "Услуга"

sport i reinkarnacija


eee, otkad ovo nisam čuo
zovitemegrunf zovitemegrunf 15:32 04.02.2011

Re: "Услуга"

Valjda samo u Srbiji moze da se desi da Drzava osnuje NGO. A sto se love tice, ako je i bilo prebacivanja, siguran sam da je sve bilo po zakonu. Sir Oliver, covjek sa stilom, je zakone donosio i dobro ih poznaje.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:19 02.02.2011

djubre na koncert

Odlepim na inventivnost im marketinšku, to se sve rodilo s marketingom pod jastukom, kao kad pozivaju da dodjes na koncert i doneses djubre i bacis tamo na srremljeno mesto.

i sad ces da se lepo obuces i poneses kese samo da bi im podrzao akciju, kao da je bacanje djubreta neka vradžbina, bolesni rutual, moras taksi da uzmes da bi preneo licno smece, umesto da bude rutina, ispred kuce.
zoja444 zoja444 19:30 02.02.2011

staklo

ne postoje kontejneri za staklo niti ga iko u zemlji raciklira.
ja se par god. mucim gde i kome da uvalim nekoliko stotina flasa i tegli.
ni fabrike stakla ga nece.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:46 02.02.2011

staklo uvozimo

ne postoje kontejneri za staklo niti ga iko u zemlji raciklira.
ja se par god. mucim gde i kome da uvalim nekoliko stotina flasa i tegli.
ni fabrike stakla ga nece.


pre dve god sam radila tekst uvoz izvoz srbija hrvatska i izmedju ostalog, da ne gusim, ove podatke dobila od PKS:

Uvozimo kamen, flaše i cigarete

Iako običan građanin pre svega vidi hrvatska jela i pića na rafovima srpskih prodavnica, ovi artikli se nalaze tek na 13. mestu top liste najznačajnijih roba srpskog uvoza iz Hrvatske.
- Na prvom mestu su laka ulja za preradu (43.468.000 $), na drugom polietilen (9.347.000 $), a na trećem cigarete (8.769.000 $). Slede staklene boce ( 6.564.000 $), krečnjački kamen (4.250.000 $), razna ambalaža kao kutije, sanduci i gajbe od plastike - kaže Milivoje Miletić, direktor Biroa za regionalnu saradnju Privredne komore Srbije. - Uvoze se i pumpe za gorivo, čvrsti ostaci od soje, maziva i električni šporeti. Proizvodi za ishranu uvoze se za 2.878.000 dolara i nalaze se iza štednjaka, a ispred neprženog slada.
zoja444 zoja444 19:54 02.02.2011

Re: staklo uvozimo

apsurdi!
skener92 skener92 21:21 02.02.2011

Re: staklo uvozimo

evo odgovora koji sam dobila od 'gradske cistoce' kada sam zamolila da nam se stavi kontejner za bacanje stakla:

ODGOVOR NA VASU PORUKU KOJA SE ODNOSI NA MOGUĆNOST POSTAVLJANJA KONTEJNERA ZA STAKLO





Hvala Vam na interesovanju koje ste pokazali za problematiku unapređenja upravljanja otpadom.Kao osobi koja,očigledno poseduje viši nivo ekološke svesti,upućujemo par informacija koje će Vam približiti sliku o stanju u ovoj oblasti

A što se tiče otpadnog stakla.

Osnovni preduslov da bi se pristupilo upravljanju sekundarnim sirovinama je da postoji tržište koje će iste da apsorbuje.Nažalost, u našoj zemlji,što se tiče otpadnog stakla,situacija nam ne ide na ruku,Paraćinska staklara dugi niz godina nije otkupljivala otpadni stakleni krš na domaćem tržištu iz razloga dobave istog iz uvoza-Bugarske.Detaljnije o“tom poslu“je šira javnost bila informisana iz štampe.Naše preduzeće nije imalo (i nema)mogućnost plasmana ove sekundarne sirovine iako su zalihe u našem magacinu bile na zavidnom nivou,čak remetile proces rada.

Značajniji problem,sa stanovišta teškoće rešavanja,je obrazovanje i disciplinovanje

Građana po pitanju regularnosti separatnog odlaganja otpada.Dosadašnji pokušaji,decenijama unazad su se pokazali neuspešnim.



S poštovanjem,
westvleteren westvleteren 00:23 03.02.2011

Re: staklo uvozimo

evo odgovora koji sam dobila od 'gradske cistoce' kada sam zamolila da nam se stavi kontejner za bacanje stakla:


Prvo, svaka čast na inicijativi. Kada bi im više ljudi pisalo sa istim zahtevom možda bi se nešto i promenilo.
I trebalo bi da se ispita kako je moguće da je Paraćinskoj staklari isplativije da uvozi stakleni krš iz Bugarske. Je li to državna kompanija ili je privatizovana. Ako je privatizovana trebalo bi da im je jeftinije da otkupe domaće staklo (računam manji su troškovi transporta pa bi moralo da bude jeftinije), a ako je državna trebalo bi da vlast ima neki način da je pritisne.

Vidim da su na kraju malo opljunuli po disciplinovanosti građana kao da je to najveći problem. Ja sam od najranijeg detinjstva ekološki osvešćen i odavno bih sve reciklirao da sam imao prilike. Kada sam stigao u državu u kojoj danas živim nisam imao uopšte problema da se naviknem na razvrstavanje otpada, pranje tetrapaka i skidanje nalepnica sa tegli. Siguran sam da je Srbija puna sličnih ljudi. Dakle, mi građani nismo problem, najveći problem su džiberi na vlasti i u komunalnim preduzećima.
dolybell92 dolybell92 04:54 03.02.2011

Re: staklo uvozimo

zoja444
apsurdi!


Nije apsurd, NEKO to uvozi...
freehand freehand 19:33 02.02.2011

Zna li neko

koliki je bio taj baner?
Jer, normalne cene za takvu vrstu materijala kreću se od nekih dvanaestak, kad je baš količina, do 25e/m2.
Dakle, da je ta reklama bila veličlne 100m2, to bi koštalo neki 1.500 - 2.000 evra; Konstrukcija ne bi smela da košta više od 2.000 - 4.000 evra, kakva god da je, naročito jer je iznajmljena.
Rad na kačenju i skidanju ne bi smeo da košta više od... Pa neka bude 2.000 evra, mada je to preterano.
Znači, maksimalna i to bezobrzna kalkulacija je 8.000 evra za materijalne troškove i montažu/demontažu.
ja bih se za taj posao i tu cifru sve nogicama u dupe udarao od sreće!
Dve godine - znači x2. Ok, 16.000.
Pa koliko onda košta kvadratni metar iznajmljenog reklamnog prostora na Serbian Open?!
Ljuzdi, za te pare može da se kupi Vimbldon, jebote!
Teba pitati đilasa koliko se prajm tajma može tom lovom zakupiuti!

Jedino što mogu da domislim da je falilo para za organizaciju, pa nisu imali odakle, pa daj da povučemo gde nije potrošeno...
Ali i u tom slučaju bahatost bi bila grandiozna!

Katastrofa.

Zabezeknut sam.
I sve to nikakve veze sa reciklažom nema. Sem sa reciklažom mozga i ono malo nekakve vere da nas korupcija nije baš potpuno izjela.

Edit: a tek ona dripčina od Đilasa, sa njegovim komentarom a propos sajta i izbora... Kakva bitanga!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:58 02.02.2011

Re: Zna li neko

Sem sa reciklažom mozga i ono malo nekakve vere da nas korupcija nije baš potpuno izjela.


freehand, a mozda oni u svojoj stratosferi gde obitavaju i ne mogu da zamisle da bi neko radio sajt za prosecnu platu u srbiji, to bre ni ne razgovara ni ne razmišlja bez par desetina hiljada evra, po mogucstvu stotina hiljada...

ili da neko uopste ima djubre, mi s djubretom smo niza vrsta, to samo trosi ketering, jedni donesu, drugi odnesu, a djubre vide na plakatu photoshopiranom

mislim, smračilo mi se kad ih videh na slici kako se smese u belim majcama s natpisom "ocistomo srbiju".

kad bi samo imali majusnu idejicu da ispred svoje kuce postave kontejnere za reciklazu, nesto bi uradili. al to nema svest, al zato nama prodaje da je nemamo preko stupidnih reklama

freehand freehand 20:05 02.02.2011

Re: Zna li neko

Vesna Knežević Ćosić
Sem sa reciklažom mozga i ono malo nekakve vere da nas korupcija nije baš potpuno izjela.


freehand, a mozda oni u svojoj stratosferi gde obitavaju i ne mogu da zamisle da bi neko radio sajt za prosecnu platu u srbiji, to bre ni ne razgovara ni ne razmišlja bez par desetina hiljada evra, po mogucstvu stotina hiljada...

ili da neko uopste ima djubre, mi s djubretom smo niza vrsta, to samo trosi ketering, jedni donesu, drugi odnesu, a djubre vide na plakatu photoshopiranom

mislim, smračilo mi se kad ih videh na slici kako se smese u belim majcama s natpisom "ocistomo srbiju".

kad bi samo imali majusnu idejicu da ispred svoje kuce postave kontejnere za reciklazu, nesto bi uradili. al to nema svest, al zato nama prodaje da je nemamo preko stupidnih reklama


Pazi, Vesna, što se reciklaže tiče: koliko se sećam, Ausrtijanci su u to ulazili nekih pet godina. Toliko je naime, proteklo od momenta kad su odlučili i na ulice stavili kontejnere, uz edukaciju i svakodnavnu kampanju do momenta kad su počeli da primenjuju zakon. Uz rigorozne kazne. Mislim da su sankcije manje ako zgaziš pešaka na prelazu nego ako te neka baba prijavi da si pogrešno bacio đubre.
Nego da ne zalazim sad u te detalje, nekako mislim da ovo baš nikakve veze sa đubretom nema, sem onog koje je sadržano u karakteru budaletina koje smo dočekali da imamo za ministre i gradonačelnike.
E stvarno smo dopali jada, jebote, kad i ja počinjem da razmišljam o Tominom mitingu kao načinu da se ovi besprizornici rasteraju!
JJ Beba JJ Beba 20:13 02.02.2011

Re: Zna li neko

Teba pitati đilasa koliko se prajm tajma može tom lovom zakupiuti!

Đilas je svojevremeno, kao da je njegova prćija a ne vlasništvo SO STari grad, dao taj sportski prostor tati Đokoviću da radi št 'oće sa njim. očito su tata i striko lopatama uzimali kintu. i ne samo tata i striko
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:14 02.02.2011

Re: Zna li neko

Mislim da su sankcije manje ako zgaziš pešaka na prelazu nego ako te neka baba prijavi da si pogrešno bacio đubre.


e, freehand, tako ja u stokholmu sišla ispred zgrade da bacim djubre, tj neke flaše i karton i novine i zajebem se strasno, tj i ne gledajući frknem jednu obojenu flašu u kontejner za neobojene, ok, posle pazila i još jedan karton A4 turim medju novine i ubacim u kontejner za papir.

lele majke, kad mi sišla ljuta švedjanka i složila frku, snimila me s prozora da sam zeznula stvar, stvarno sam se osećala grešnom i grozno, mislim, ne da sam pazila podsle!

meni je ok da postave kontejnere i lupaju kazne, nek me kazne, naucicu, samo nemoj bre da mi vredjas inteligneciju aman.



zoja444 zoja444 20:14 02.02.2011

Re: Zna li neko

a mozda oni u svojoj stratosferi gde obitavaju


komsijski mini kontra - primer:

jedan komsija, bivsi fudbaler, koji je finansirao izgradnju visespratnice u kojoj i zivi, redovno svako jutro ide da baci djubre. nista kucne pomocnice, soferi, cuvari i sl.... tako da uvek ima neki izuzetak.

jeste, doduse, da je komsijama ruta: auto, garaza, lift, apartman i obrnuto, bez ikakvog kontakta sa starosedeocima, ali necemo sitnicariti.
ecce-florian ecce-florian 21:12 02.02.2011

Re: Zna li neko

JJ Beba
Teba pitati đilasa koliko se prajm tajma može tom lovom zakupiuti!

očito su tata i striko lopatama uzimali kintu. i ne samo tata i striko


Na svečanom otvaranju, uz jako policijsko obezbeđenje, zvanice je dočekivao Novak u društvu svoje porodice, a među gostima našao se i veliki broj javnih ličnosti. Tako su specijalitete iz „Noletove kuhinje" među prvima probali Mile Kitić, Bora Todorović, Žarko Zečević, Ognjen i Milica Amidžić, Dragan Bjelogrlić, Nikola i Žarko Lazetić, Oliver Dulić, direktor policije Milorad Veljović i mnogi drugi.

4.12.2008.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:20 03.02.2011

Re: Zna li neko

Edit: a tek ona dripčina od Đilasa, sa njegovim komentarom a propos sajta i izbora... Kakva bitanga!

Pa neće valjda da napada svoje "biznis partnere" ;>

Prvo su im o gradsko-opštinskom trošku izgradili (malo obnovili dosta izgradili) teniske terene i prateće objekte, sve uključiv sa restoranom, pa im sve đuture poklonili; uz "standardne odredbe ugovora o poklonu", one o ruka ruku mije ;>

Pa će sada izgleda - o istom, gradsko-opštinskom trošku, da im poklone i hotel odmah pored terena. Nema veze što je to zaštićena zona, nema veze što neće da plate ni dinara za zemljište, uređenje, komunalije, dozvole i ostale prateće harače i dažbine za obične smrtnike, nego će najverovatnije da dobiju i "donacije" kako bi izgradili hotel. Ide sledeći Đoković Turnir, biće tu opet neki čaršav da se provetri za pola ili i ceo milijun eura, a kojekakvi ugovori koje niko ne proverava će da dopune Đoković Kasu. A oni će, zahvalni kakvi već jesu, da budu blagorodni spram svojih "biznis partnera".

JJ Beba JJ Beba 15:38 03.02.2011

Re: Zna li neko


Pa neće valjda da napada svoje "biznis partnere" ;>


Deca najbolje znaju

cult cult 16:00 03.02.2011

Re: Zna li neko

Edit: a tek ona dripčina od Đilasa, sa njegovim komentarom a propos sajta i izbora... Kakva bitanga!


Izvinjavam se, ako može neki link ka gradonačelnikovoj izjavi. Fan sam, pa...a izjasnjavanje njegovo po ovim okolnostima nisam imao prilike da cujem
zilikaka zilikaka 17:11 03.02.2011

Re: Zna li neko

Izvinjavam se, ako može neki link ka gradonačelnikovoj izjavi. Fan sam, pa...a izjasnjavanje njegovo po ovim okolnostima nisam imao prilike da cujem


Više od linaAka:
Đilas: Je l’ može bez blaćenja?

U Dulićevu odbranu stao je i gradonačelnik Beograda Dragan Đilas, kada su juče zajedno otvorili radove na obrenovačkom mostu.

- Je l’ možemo mi u Srbiji da ne blatimo svaku dobru stvar koja se uradi?! Taj ATP turnir je, po svim istraživanjima, posle Sajma knjiga nešto na šta su Beograđani najponosniji. Zar nije bolje da se mladi ugledaju na Novaka, Jelenu, Anu, nego da se ugledaju na neke druge, uključujući i nas političare? Pozivam sve one koji se sad pitaju da ipak razmisle, jer je ovo jedna od boljih stvari koje su se u Beogradu dogodile od kada sam postavljen za gradonačelnika - rekao je Đilas.
cult cult 17:37 03.02.2011

Re: Zna li neko

blagodarim.
Pa, zna on da bude i zajebaniji.
Ovo je klasično bljutavo. Mediokritetski.
Načuo sam, medjutim, da je rekao nešto odvratnije. Nešto tipa "šta hoćete, pobedite vi na izborima, pa odlučujte o parama..."
freehand freehand 17:49 03.02.2011

Re: Zna li neko

E sad je mea culpa!
Izvinjavam se Moderaciji na groznom ali srećom kratkotrajnom nezasluženom blaćenju.
Ali moram da u svoju odbranu dodam da je ona jedna preporuka SuperModu bila - moja!
Ne zbog kvaliteta no iz predostrožnosti!
JJ Beba JJ Beba 18:05 03.02.2011

Re: Zna li neko

Je l’ možemo mi u Srbiji da ne blatimo svaku dobru stvar koja se uradi?! Taj ATP turnir je, po svim istraživanjima, posle Sajma knjiga nešto na šta su Beograđani najponosniji. Zar nije bolje da se mladi ugledaju na Novaka, Jelenu, Anu, nego da se ugledaju na neke druge, uključujući i nas političare? Pozivam sve one koji se sad pitaju da ipak razmisle, jer je ovo jedna od boljih stvari koje su se u Beogradu dogodile od kada sam postavljen za gradonačelnika - rekao je Đilas.

kakva šuplja...zato i jeste političar
kako nas samo nije sramota da blatimo one koji kradu od naroda!!!!

pitam se, što te pare kojima sponzoriraju bogate (Noletovu porodicu, strikana i ostale Đoković šurnjanje) npr ne daju na projekte na kojima bi radili mladi naučnici, povratnici iz inostranstva? time bi im osigurali posao i vratili ih u zemlju. Ima projekata i iz oblasti ekologije, ne moraju sve pare da daju na čaršave
docsumann docsumann 18:11 03.02.2011

Re: Zna li neko

pitam se, što te pare kojima sponzoriraju bogate (Noletovu porodicu, strikana i ostale Đoković šurnjanje) npr ne daju na projekte na kojima bi radili mladi naučnici, povratnici iz inostranstva? time bi im osigurali posao i vratili ih u zemlju. Ima projekata i iz oblasti ekologije, ne moraju sve pare da daju na čaršave


Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:37 03.02.2011

Re: Zna li neko

Je l’ možemo mi u Srbiji da ne blatimo svaku dobru stvar koja se uradi?! Taj ATP turnir


Ja se slazem da reklamiranje čišćenja đubreta i recikliranja u Srbiji radi dobro, ma šta dobro, odlično. Živela sam u Bostonu, Amsterdamu, Stokholmu i nigde nisam videla toliko reklama s selebriti personama da reklamiraju to.

Problem je što reklama radi reklame ne vredi, ako nema recikliranja, a prvi korak razvrstavanje djubreta, koji treba da rade gradjan. E to ne radi jer nema kontejnera.

Ne zato što su gradjani stoka, nego zato što u realnom životu nemaju gde da recikliraju. To što poznate face mantraju i ubedjuju s mušeme i iz novina i s teva, reciklirajte, reciklirajte, je uvreda, jer mi hocemo, al nemamo gde.

I kakve veze sad ima tenis, i koji je rejting ATP turnira, sem što je tu obešena ta mušema od pola miliona eura na 18 dana?

I što je najgore, opet će običan čovek da najebe. Ako kažeš, more nosite se s vašim mušemama, ako imate tolike pare za reklame, a nemate za kontejnere, neću bre ni papirić da podignem s ulice, a najmanje da čistim volonterski.

Ali, to opet ne valja. Jer cu onda opet da živim u djubretu. I jer će s pravom da kažu, eto mi uložili silne milione eura u reklame, al ovi neće pa neće.

Mislim, kako čovek da im objasni da niko nema niš protv Dulića, ili tenisera i familije mu, nego brate slatki da je blasfemično toliku lovu bacati na reklame.

To što gosn Dulić objašnjava da su te pare namenjene samo promotivnim akcijama, opet vredja inteligenciju.

Nabavi promo kontejnere i promo ih postavi po ulicama i promo prati akciju kako promo gradjani razvrstavaju djubre. Sto se mene tiče, mogu i film da snime kako čitamo uputstva s kontenera i puste ga na sred Trga Republike.

Samo plz, nemojte više te selebriti s portvišima i metlama, dobijam alergiju.

freehand freehand 18:55 03.02.2011

Re: Zna li neko

Suština problema je sasvim nešto drugo:
i selebriti i obični i svi i mediji i država i nvo u normalnom i poštenom svetu za TAKVE opštedruštvene akcije rade mufte, bre!
Ovo je čista otimačina, pljačka i peračina love!
E To je suština, ne prostor, ne persone i ne ekologija i reciklaža!
Tamo negde se radi o đubretu koje treba pokupiti, razvrstati i reciklirati.
Ovde je reč o đubretu koje treba pohapsiti i utamničiti.
zovitemegrunf zovitemegrunf 20:11 03.02.2011

Re: Zna li neko

meni je ok da postave kontejnere i lupaju kazne, nek me kazne, naucicu, samo nemoj bre da mi vredjas inteligneciju aman.


Da bi kazna delovala, mora postojati jednakost pred zakonom i cvrsta veza izmedju, aj'da kazem, zlocina i kazne. U Srbiji toga nema niti ce biti, bar ne u roku koji vecini blogera nesto znaci. Red mora da uteruje drzava, ali sistematicno, svakoga dana u svakom pogledu. Nazalost, sve dobre ideje ovde se izrode u svoje karikature, ono sto je u civilizaciji normalno, ovde postaje farsa. Zakon ce klepiti samo najslabije i to onako, ofrlje, sa ciljem da se pokaze sila i otmu pare, a ne da se uvedu i postuju pravila. Po tom principu su mi nedavno oteli 2K5 dindzi zbog neociscenog snega. Inspektorka zazorila, napravila neki mutni snimak i zabegla ka toploj opstini, odakle je zvala i trazila pare, inace sudija za prekrsaje. Sneg je bio ociscen pre nego se je ona dokopala svoje kancelarije i telefona, ali dokazi ti Vlasti...Sta je tu sporno? Pa, sve. Labavi propisi koji dozvoljavaju 'slobodno sudijsko uverenje', izostanak opomene, jer, da je svratila da opomene verovatno bi se sudarila samnom koji se spremam da izadjem da cistim, a vise od svega ponizava to sto je kaznila samo mene, i meni slicne. Jer, javne povrsine u neposrednom susedstvu su i danas klizavice samo tako. Ali, nece valjda da kaznjava svoje, nije luda.
Zato, ne pominji kazne, molim te, oni koji prate blog po sluzbenoj duznosti ce od svega samo to zapamtiti
NNN NNN 20:33 03.02.2011

Re: Zna li neko

Deca najbolje znaju

hajkula1 hajkula1 11:30 06.02.2011

Re: Zna li neko

freehand
...
Znači, maksimalna i to bezobrzna kalkulacija je 8.000 evra za materijalne troškove i montažu/demontažu.
ja bih se za taj posao i tu cifru sve nogicama u dupe udarao od sreće!
Edit: a tek ona dripčina od Đilasa, sa njegovim komentarom a propos sajta i izbora... Kakva bitanga!


Jos da vidimo ko je vlasnik racuna na koji je uplacena lova. Sta bi mogli po ovom pitanju da uradimo? Mozemo li kao grupa gradjana, tako nekako da se organizujemo i da ih tuzimo za nenamensko trosenje ili za nesto... vec? Ima li neki paragraf za ovo, za njih?
hajkula1 hajkula1 11:31 06.02.2011

Re: Zna li neko

freehand
...
Znači, maksimalna i to bezobrzna kalkulacija je 8.000 evra za materijalne troškove i montažu/demontažu.
ja bih se za taj posao i tu cifru sve nogicama u dupe udarao od sreće!
Edit: a tek ona dripčina od Đilasa, sa njegovim komentarom a propos sajta i izbora... Kakva bitanga!


Jos da vidimo ko je vlasnik racuna na koji je uplacena lova. Sta bi mogli po ovom pitanju da uradimo? Mozemo li kao grupa gradjana, tako nekako da se organizujemo i da ih tuzimo za nenamensko trosenje ili za nesto... vec? Ima li neki paragraf za ovo, za njih?
hajkula1 hajkula1 11:36 06.02.2011

Re: Zna li neko

zovitemegrunf
...Labavi propisi koji dozvoljavaju 'slobodno sudijsko uverenje', izostanak opomene, jer, da je svratila da opomene verovatno bi se sudarila samnom koji se spremam da izadjem da cistim, a vise od svega ponizava to sto je kaznila samo mene, i meni slicne. Jer, javne povrsine u neposrednom susedstvu su i danas klizavice samo tako. Ali, nece valjda da kaznjava svoje, nije luda.
Zato, ne pominji kazne, molim te, oni koji prate blog po sluzbenoj duznosti ce od svega samo to zapamtiti



Jedva sam prolazila Batutovom (od Bul. kralja Aleksandra nizbrdo, prema Gradskoj bolnici). Narocito onaj deo pored parka i hotela. Stakleno klizavo. Tuda inace i levo i desno trotoarom ne mogu da prodju invalidska kolica, na primer.
kakapo kakapo 19:56 02.02.2011

Pokretni kontejner

Osim što ispred zgrada imaju uobičajene kontejnere za papir, staklo, metal, plastiku i organsko đubre, u Barseloni imaju i ovakve kamione-kontejnere koji krstare gradom. Ne znam koliko stoje na jednoj lokaciji, ali predviđeni su za bacanje tonera, baterija, otrova, razređivača i ulja, lekova, patika, aerosola itd. Unutra sve sortirano kao u apoteci, pa nacrtano, milina jedna. Prosto mi je bilo žao što nisam imao šta da bacim.

ivana23 ivana23 20:45 02.02.2011

***

A 'usrecili' su i nas kojima su ugradili podzemne kontejnere. Ujutru ne mozes da ga otvoris, smrznuto - poklopac se zalepio za osnovicu, a i sad u sred zime na ovolikom minusu, to srdiiiii kada ga otvoris, strokavo, nemam reci...

Nema ni par meseci kako su ih postavili, a pogledajte kako skacu po njemu da bi ga zatvorili. Vec su dve nezgode bile, upali ljudi u smece i smrad.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:21 03.02.2011

Re: ***

Evo isto to, samo uz malo tempa

                  
freehand freehand 20:21 02.02.2011

:pop:

Samo da pohvalim moderaciju za izuzetno prilježno i blagovremeno obavljanje radnih zadataka!
Unfuckable Unfuckable 20:29 02.02.2011

Re: :pop:

odbrana lika i nedela ministra Dulića šljaka prekovremeno?
Jel to neko nešto slagao u nekom komentaru ili je (nedajbože) pala neka kleveta?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:30 02.02.2011

Re: :pop:

Samo da pihvalim moderaciju za izuzetno prilježno i blagovremeno obavljanje radnih zadataka!


nemoj mi reci da razvrstavaju i trpaju u kontejnere?
zilikaka zilikaka 20:31 02.02.2011

Re: :pop:

Jel može da nas uputiš u slučaj?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:32 02.02.2011

Re: :pop:

freehand, mojne si stipsa s informacijama ko piarka u vladi, kazi!
Unfuckable Unfuckable 20:33 02.02.2011

Re: :pop:

Vesna Knežević Ćosić
freehand, mojne si stipsa s informacijama ko piarka u vladi, kazi!

jes pa da ga banuju!
Brane skota ko da im je lično dizajnirao sajt
Moderator06 Moderator06 20:42 02.02.2011

Re: :pop:

Moderacija je obrisala komentar koji je sadrzao uvredu na racun fizickog izgleda. Nijedna kritika gorespomenutih nije obrisana, niti ce biti, ali vas molim da ne komentarisete u maniru licnih uvreda, ni prozivanju clanova necijih porodica.

Hvala na razumevanju.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:44 02.02.2011

Re: :pop:

da ne komentarisete u maniru licnih uvreda


sta se misli pod "licna uvreda"?

freehand freehand 20:48 02.02.2011

Re: :pop:

Moderator06
Moderacija je obrisala komentar koji je sadrzao uvredu na racun fizickog izgleda. Nijedna kritika gorespomenutih nije obrisana, niti ce biti, ali vas molim da ne komentarisete u maniru licnih uvreda, ni prozivanju clanova necijih porodica.

Hvala na razumevanju.

Draga moderacijo;
moram da Vam kažem da bih se složio sa Vama, pod uslovom da se i sam ne osećam LIČNO uvređenim, skoro pa posranim od strane dotičnih junaka ove burleske.
Pa sad, Vi brišite.
Inače, poučna je sudbina urednika Jermolkina, baš u vezi konjske glave, a u romanu "Život i priključenije vojnika Ivana Čonkina".
Najtoplije preporučujem a preporučujem i gospodžu Greganovič kao vrsnog znalca za svaki hint na tu temu!

Edit: uvreda se odnosila na inteligenciju, ne na izgled budućeg konviktaša.
Jel' to sme?!
Unfuckable Unfuckable 21:01 02.02.2011

Re: :pop:

Moderacija je obrisala komentar koji je sadrzao uvredu na racun fizickog izgleda.

apsolutno se ne slažem da je reč o uvredi, dapače - u pitanju je bio odmereni kompliment umotan u malo filmske evergrin metafore. Pa čak i više od komplimenta!
Kao dokaz tome, podsećam da u našem jeziku postoje brojna afirmativna poređenja ljudi i konja, i mogao bih da tvrdim da konj (kao takav) , čak štaviše ima istaknuto mesto u mitologiji našeg naroda (i narodnosti) i da je kolega bloger, u stvari uputio jedan skoro pa dupeuvlakački komentar aktuelnom ministru i družbenici mu (nije onomatopeja).
Mislim, ako već cvikamo od pradavne simbolike Jožekove svinjske glave, ne moramo skakati baš na svaku konjsku, to sam hteo da kažem.
ecce-florian ecce-florian 21:07 02.02.2011

Re: :pop:

Sve zavisi kako se problemu priđe.

vizavi

Objektivna zabrinutost za bezbednost može da se tretira i kao primedba na fizički izgled odnosno kao nepotrebno i ničim izazvano upozorenje na lažno iznošenje podataka koje može neko lice difamisati.


angie01 angie01 21:15 02.02.2011

Re: :pop:

nemoj mi reci da razvrstavaju i trpaju u kontejnere?


recikliraju!
Milan Novković Milan Novković 22:00 02.02.2011

Re: :pop:

Edit: uvreda se odnosila na inteligenciju, ne na izgled budućeg konviktaša.
Jel' to sme?!

Nikako! A i pitanja ovog tipa nisu dozvoljena, pogotovo ne sad dok se moderacija budi iz zimskog sna, dok su im male, sive ćelije još uvek uspavane i dok obnavljaju gradivo, blog pravila

zilikaka zilikaka 00:24 03.02.2011

Re: :pop:

Moderacijo, a ako ja taj komentar shvatim na sledeći način?

Jel to opet na račun fizičkog izgleda?
Nisam uspela da nađem baš TU scenu, al verujem u vas
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:43 02.02.2011

tunel

jel gosn Dulic onomad hteo da kopa tunel od skupstine s konjima ispod pionirksog parka do skupstine, da se ne muce i hodaju po zemlji kad vec ne hodaju po vodi?

ja pisala svojevremeno blog "Tunel", al vidim nema, a Vaske misli da ce cuvaju, oce do moga
Unfuckable Unfuckable 21:16 02.02.2011

Re: tunel

pazi, Lik je obećao da će nastaviti Akciju "Očistimo Srbiju" istim intenzitetom. - toga sam se nekako i najviše plašio, a opet - nema razloga da stane kad mu već tako dobro ide
Samo nije rekao da je pun naziv akcije "Očistimo Srbiju - od para"
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:20 02.02.2011

intenzitet

Za plastiku samo sto kontejnera (blic)
21. 09. 2008.

... Naime, u Opštini Vračar kažu da će kontejneri za plastiku, staklo, metal i papir biti postavljeni već na proleće, jer je pre nekoliko dana potpisala Protokol o saradnji sa Republičkom agencijom za reciklažu...

proleće? koje godine?

g.radicevic g.radicevic 22:05 02.02.2011

Re: tunel

Samo nije rekao da je pun naziv akcije "Očistimo Srbiju - od para"

shto si bre tako na kraj srca
uopshte nisi ukapirao poJentu
koji je novi koncept odrzzivog razvoja ????
nulta emisija
cvrc
oni shvabovi to planiraju da dostignu tek za nekih 20-jes godina,
a mi ovde ga primenjujemo vec 30
40 % love reciklirash u struju i komunalije
ostalo kroz klonju
rezultat 100% reciklirano = nulta emisija
nego se neshto mislim da ministra chistacha utopimo svabama za debelu lovu
em ce i oni neshto da nauche, em ce mi popunimo rupchage u budzetu
pa svima dobro
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:07 02.02.2011

Re: intenzitet

Za plastiku samo sto kontejnera (blic)
21. 09. 2008.


To bi znacilo, ako pretpostavimo da je ovih sto kontejnera za plastiku ikad postavljeno, da je u samu realizaciju ideje ulozeno najvise 10 posto od onoga sto je potroseno na neko platno koje je tokom dve godine visilo negde punih 16 dana. Da je ovo Dulicevo ministarstvo iskoristilo sve pare koje su pokrali praveci navodnu kampanju i setkajuci se po Baliju Srbija bi bila (konacno) lider, i to evropski, po broju kontejnera za reciklazu po glavi stanovnika.
Supermod Supermod 09:44 03.02.2011

Obaveštenje

Vesna Knežević Ćosić
jel gosn Dulic onomad hteo da kopa tunel od skupstine s konjima ispod pionirksog parka do skupstine, da se ne muce i hodaju po zemlji kad vec ne hodaju po vodi?

ja pisala svojevremeno blog "Tunel", al vidim nema, a Vaske misli da ce cuvaju, oce do moga


Niste u pravu.
Tunel između dve skupštinske zgrade, ideja o kopanju predsednika Skupštine Srbije


Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:11 03.02.2011

Re: Obaveštenje

žević Ćosić
jel gosn Dulic onomad hteo da kopa tunel od skupstine s konjima ispod pionirksog parka do skupstine, da se ne muce i hodaju po zemlji kad vec ne hodaju po vodi?

ja pisala svojevremeno blog "Tunel", al vidim nema, a Vaske misli da ce cuvaju, oce do moga



Niste u pravu.
Tunel između dve skupštinske zgrade, ideja o kopanju predsednika Skupštine Srbije



e Supermod, ja trazila i dobila ovo

U svakom slucaju fala za tekst, samo sto ja ne znam kako da dodjem do njega, jer mi uvek javi da "bloger nema objavljenih tekstova"


Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:15 03.02.2011

tunel

hehe, eve mi ga tekst iz vip dana na blogu B92, o tunelčetu, datum 26.06.2007. u 22:38, heh, uvek sam se ložila na ekscentrične ideje:
------------

Priznajem, danas mi je mašta radila svašta kada sam pročitala vest "Uskoro tunel izmedju dve skupštinske zgrade", koja glasi ovako i nije šala:

Predsednik Skupštine Srbije Oliver Dulić rekao je da je, u okviru predstojećeg renoviranja Skupštine, njegova "ideja i plan da se prokopa tunel izmedju zgrade Doma Narodne skupštine na trgu Nikole Pašića i zgrade republičkog parlamenta u ulici Kralja Milana".

On je objasnio da bi tako bile povezane zgrada u Kralja Milana, gde bi ostale prostorije poslaničkih klubova, kancelarije i administracija, i Dom skupštine na Trgu gde bi se održavale samo plenarne sednice... Inače, u ovogodišnjem republičkom budžetu za ukupno finansiranje Skupštine Srbije odvojeno je oko 3,6 milijardi dinara.


I sad, šta da mislim o "Oliverovom tunelu"? Da poslanici sebe vide kao ranohrišćane pa rešili da sačekaju neki ovovremeni Milanski edikt u katakombama, dok neki novi car Konstantin ne rekne da ne predstavljaju opasnost? Ili da ko Fariseji hoće da se drže pravila levitske čistote i ekskluzivne družbe za stolom tojest u tunelu, a da se ipak ne izdvajaju iz društva? Po sistemu, narod gore, oni dole, skromno, nevidljivo i dinamično?

Ili je možda stvar prosta, pa kao agent 007, Šon Koneri, imaju fobiju od semafora? (Ne podnosim semafore i stalno strahujem da se neko ne zakuca u moj auto, reko čovek) Možda pate od agorafobije? Mislim, pisalo i u Njujork tajmsu da stvar nije zezanje, fobičarima bukvalno puca mozak od frenetičnog velikog grada, po sistemu previše automobila, ulica, pasa, mačaka, pacova i raznih buba. A ovde valja preći i Pionirski park i Bulevar sa četiri trake, užas.

I nije smešno. Psihijatrijske alergije, tojest fobije, zeznuta su stvar. I Cezar je patio od niktofobije, imao je strah od mraka, pa je svuda držao upaljene baklje. Da li to znači da će ovim tunelom da jezde kao lučonoše? Držeći se za ruke? U vrsti? U rikši? Možda električni autići?

Bilo kako bilo, razmišljam i ja sad, gde bih prokopala tunelče?

A vi?
Supermod Supermod 11:20 03.02.2011

Re: Obaveštenje

Vesna Knežević Ćosić

U svakom slucaju fala za tekst, samo sto ja ne znam kako da dodjem do njega, jer mi uvek javi da "bloger nema objavljenih tekstova"




Dakle, kada Vi ne znate kako da dodjete do teksta, onda objavite:
"ja pisala svojevremeno blog "Tunel", al vidim nema, a Vaske misli da ce cuvaju, oce do moga"


Na Blogu postoji opcija pretraživanja.
Ako znate naslov ili deo naslova iskoristite pretragu (heder, vrh stranice, crvena podloga, desno, pravougaono polje pored koga s desne strane piše Traži) upišete željenu reč iz naslova ili ceo naslov ako ga znate i u konkretnom slučaju:

Tunel klik na Traži

Takodje, posebno ako se ne sećate naslova ili bar ključne reči, možete da kliknete na svoje ime odmah iznad komentara koji ste objavili, pa tražite željeni tekst.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:35 03.02.2011

Re: Obaveštenje

Dakle, kada Vi ne znate kako da dodjete do teksta, onda objavite:
"ja pisala svojevremeno blog "Tunel", al vidim nema, a Vaske misli da ce cuvaju, oce do moga"


Na Blogu postoji opcija pretraživanja.
Ako znate naslov ili deo naslova iskoristite pretragu (heder, vrh stranice, crvena podloga, desno, pravougaono polje pored koga s desne strane piše Traži) upišete željenu reč iz naslova ili ceo naslov ako ga znate i u konkretnom slučaju:

Tunel klik na Traži

Takodje, posebno ako se ne sećate naslova ili bar ključne reči, možete da kliknete na svoje ime odmah iznad komentara koji ste objavili, pa tražite željeni tekst.


E, Super mod, hvala do neba za nauk o trazilici, posebno me dirnuo detalj "pravougaono polje", kad sam kucala Tunel izbacio mi sve tunele sem moga, a na google sam dobila ovo

Oko, sad sam ponovo kucala tunel i moje ime i blog u trazilici b92 i pojavio se tekst.

Skrušeno se izvinjavam zbog pižđenja i pominjanja Vasketa, al nije jednom bilo da starih tekstova nema, ili da ce biti obrisani. Drago mi je da to sada nije slučaj, moj naklon zbog toga i baš mi je milo i drago da džarvljam lično s Supermodom, wow:)




buba_truba buba_truba 15:01 03.02.2011

Re: Obaveštenje

Vesna Knežević Ćosić
nije jednom bilo da starih tekstova nema, ili da ce biti obrisani.

Jel' bilo ovako kao sa tvojim Tunelom? Ako je tako bilo, e onda je skroz ok. ovo tvoje "pižđenje".

P.S. Ne znam mnogo o tim tehnikalijama, ali kad kliknem na tvoju sličicu (avatar) meni izađe ovo.
Supermod Supermod 15:41 03.02.2011

Re: Obaveštenje

Vesna Knežević Ćosić
Dakle, kada Vi ne znate kako da dodjete do teksta, onda objavite:
"ja pisala svojevremeno blog "Tunel", al vidim nema, a Vaske misli da ce cuvaju, oce do moga"


Na Blogu postoji opcija pretraživanja.
Ako znate naslov ili deo naslova iskoristite pretragu (heder, vrh stranice, crvena podloga, desno, pravougaono polje pored koga s desne strane piše Traži) upišete željenu reč iz naslova ili ceo naslov ako ga znate i u konkretnom slučaju:

Tunel klik na Traži

Takodje, posebno ako se ne sećate naslova ili bar ključne reči, možete da kliknete na svoje ime odmah iznad komentara koji ste objavili, pa tražite željeni tekst.


E, Super mod, hvala do neba za nauk o trazilici, posebno me dirnuo detalj "pravougaono polje", kad sam kucala Tunel izbacio mi sve tunele sem moga, a na google sam dobila ovo

Oko, sad sam ponovo kucala tunel i moje ime i blog u trazilici b92 i pojavio se tekst.

Skrušeno se izvinjavam zbog pižđenja i pominjanja Vasketa, al nije jednom bilo da starih tekstova nema, ili da ce biti obrisani. Drago mi je da to sada nije slučaj, moj naklon zbog toga i baš mi je milo i drago da džarvljam lično s Supermodom, wow:)



Na to kako Google pretraga funkcioniše B92 ne može da utiče.

B92 je omogućio pretragu u pravouganom polju (detalj koji Vas je tako dirnuo) koja, ukoliko znate ceo naslov ili ključnu reč, nesporno kao jedan od rezultata (u slučaju da ne znate ceo naslov) vodi na željeni blog. Kako postoji naslov (na B92 VIP Blogu) Tunel, odrednica za Vaš blog, odnosno željeni naslov je tek druga. Ukucavanje imena nije preduslov da se dodje do željenog naslova.

Naravno, ukoliko se traži blog nekog autora, a da se ne zna (ne seća) kako je glasio naslov, niti je onaj ko traži siguran da zna makar ključnu reč, osim klika na ime autora, primera radi Jelica Greganovic može da klikne i na Svi blogovi, desna margina, ispod Blogovi autora (gde su hronološkim redom poredjani poslednih 20 naslova.

Ako i pored mogućnosti koju smo predvideli (pretraživanje na Blogu), neko želi ide na Google (direktno) onda se to radi na sledeći način:

željena reč site:blog.b92.net

Izvinjenje je prihvaćeno i pored note sarkazma.
Najljubaznije Vas molim da na Blogu ne objavljujete ishitrene (i neistinite) komentare, koje je potrebno da demantujemo i postavljamo linkove koji to potvrdjuju.

Hvala na razumevanju.


Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 16:10 03.02.2011

Re: Obaveštenje

Izvinjenje je prihvaćeno i pored note sarkazma.
Najljubaznije Vas molim da na Blogu ne objavljujete ishitrene (i neistinite) komentare, koje je potrebno da demantujemo i postavljamo linkove koji to potvrdjuju.


pa sad, to je bio sarkazam na sarkazam, uzgred, ne svidja mi se ni ton ni ovo "supermodova je zadnja", jer ja sam tu da svojim tekstovima i komentarima punim blog, pa molim malo nežnije i srdačnije ophodjenje, to s nebeskih visina ne radi.

imam pravo i na ishitrene komentare, jer ponavljam, tekstovi su em nestajali, em brisani iz arhive, ja ne mogu da gledam u telecu plećku i znam da to više nije slučaj.

uz dužan respekt, hvala još jednom, samo molim malo ljubazniji ton, pa neće biti ni sarkazma.

Supermod Supermod 16:51 03.02.2011

Re: Obaveštenje

Vesna Knežević Ćosić
Izvinjenje je prihvaćeno i pored note sarkazma.
Najljubaznije Vas molim da na Blogu ne objavljujete ishitrene (i neistinite) komentare, koje je potrebno da demantujemo i postavljamo linkove koji to potvrdjuju.


pa sad, to je bio sarkazam na sarkazam, uzgred, ne svidja mi se ni ton ni ovo "supermodova je zadnja", jer ja sam tu da svojim tekstovima i komentarima punim blog, pa molim malo nežnije i srdačnije ophodjenje, to s nebeskih visina ne radi.

imam pravo i na ishitrene komentare, jer ponavljam, tekstovi su em nestajali, em brisani iz arhive, ja ne mogu da gledam u telecu plećku i znam da to više nije slučaj.

uz dužan respekt, hvala još jednom, samo molim malo ljubazniji ton, pa neće biti ni sarkazma.




Moderatorke su te koje trpe posledice neistinitih tvrdnji, jer neistinite tvrdnje mogu da dovedu do niza komentara, optužbi, trolovanja, privatnih poruka na koje odgovaramo, a demanti uglavnom slabo pomažu.

Komentar u kome ste napisali: "ja pisala svojevremeno blog "Tunel", al vidim nema, a Vaske misli da ce cuvaju, oce do moga" nije bio posledica sarkazma moderacije.

Nije bilo potrebe da gledate u teleću plećku, dovoljno je samo pogledati sve svoje blogove i našli biste onaj koji ste olako proglasili za obrisan.


Naš izbor je bio:

1. da ne reagujemo na neistiniti komentar
2. da neistiniti komentar obrišemo (a sa njim i sve replike)
3. da dokažemo (napišemo da ste izneli neistinitu tvrdnju)
4. da pozovemo Đuru da nam oprosti ...


Nakon što ste nam ljubazno skrenuli pažnju da Vi imate pravo na ishitrene komentare, izvinjavamo se i oprostite.

docsumann docsumann 17:13 03.02.2011

Re: Obaveštenje

Moderatorke su te koje trpe posledice neistinitih tvrdnji, jer neistinite tvrdnje ...


Je l' ovo znači da u moderaciji rade samo žene ?



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana