Društvo| Zdravlje| Život

PINKjadizacija Srbije!

Filip Mladenović RSS / 01.02.2011. u 01:45

BREND TV IMPERIJE
BREND TV IMPERIJE
Po svemu sudeći, 5. oktobar je bio skrivena kamera, a smena Miloševića - pozorište u kući. Aktuelna farsa u vezi sa bolešću Željka Mitrovića  samo je još jedna otužna epizoda i primer dokle se odmaklo u kretenizaciji ovdašnje javnosti. Glavni TV trovač nacije, da li u nastupu ludila, agonije ili straha od poverilaca, iz kreveta jedne privatne klinike u Nemačkoj odapinje medijske strele, koje čitavu Srbiju pretvaraju u non-stop glupirity šou program.

Zapanjuje činjenica kako se najvećoj anticivilizacijskoj štetočini u modernoj istoriji Srbije uporno gleda kroz prste. Umesto da bude na višegodišnjoj robiji kao ratni profiter i visoki funkcioner jedne zločinačke partije, odgovorne za sve strahote tokom devedesetih, Željko Mitrović je bez problema ne samo održao, nego i uvećao svoj pljačkaški poduhvat, začet pod šinjelom JUL-a. Uz prećutnu podršku svih režima nakon 5. oktobra, nesmetano je nastavio da uz pomoć TV PINK i njegovog elektronskog smeća zagadjuje ovdašnji medijski prostor. Uprkos Zakonu o radiodifuziji, bez obzira na Savet RRA, ne hajući za apele ono malo preostale normalne i uljudjene Srbije, pomenuta kreatura je tokom protekle decenije napravila kulturni genocid!

Ako neko fabričko postrojenje zagadjuje okolinu ili ako neka prevrnuta cisterna svojim izlivenim sadržajem predstavlja opasnost po životnu sredinu, smesta se alarmiraju nadležne službe, javnost je na nogama, a tu su i Ministarstvo životne sredine, kao i poseban sektor zadužen za vanredne situacije. Medjutim, šta da se radi ako neki elektronski ili štampani medij radi to isto, dakle emitovanim sadržajima zagadjuje životnu sredinu šireći nekulturu, nemoral, rasnu, versku, nacionalnu, ideološku ili neku drugu vrstu mržnje? Šta da se radi ako ti mediji favorizuju kvazi vrednosti, ako popularišu neukus, psovke, niske strasti? Šta da se radi ako se u prvi plan guraju fizički izgled i novac, dok civilizacijske vrednosti ostaju marginalizovane?

Neko će reći "pa šta, i najrazvijenije zemlje sveta imaju slične televizije poput TV PINK". Naravno, ali te televizije nemaju nacionalne frekvencije, već su kablovskog tipa, dok je javno mnenje u tim zemljama dovoljno snažno i razvijeno da može reći NE eventualnoj plimi kiča, šunda i primitivizma.

Upravo ono što je godinama promovisano sa nacionalne frekvencije TV PINK sada se kao koncentrat, da ne kažem kao kolektor, izlilo povodom bolesti miljenika svih režima, od Miloševićevog do Tadićevog. Te jeste trovan, te nije trovan, te policija započela istragu, te nije, jer bolnica na Bežanijskoj kosi još uvek nije dostavila izveštaj o pregledu krvi (uzete i analizirane pre više od mesec dana!!!!), te otrovao ga pašenog, te uzrok bolesti nisu otrovi, već nešto drugo... U bolnici na Bežanijskoj kosi kažu da uzrok ovako teške bolesti teorijski mogu biti i otrovi, dok se privatna klinika iz Nemačke još uvek ne oglašava.

A Željko Mitrović iz bolesničke postelje preti i optužuje ne samo saradnike i poslugu, nego i članove porodice, SMS porukama deli otkaze, kleveće, insinuira, blati, etiketira... I tako, hteo-ne hteo, verno dočarava sliku i priliku metoda svog uspona, opljačkanog bogatstva i tzv. medijskog uspeha: spletkarenjem, nasiljem i gaženjem po leševima! Jer, može im se! DOKLE!?

Atačmenti



Komentari (74)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

asparagus asparagus 02:18 01.02.2011

Sve za tiraz

dok je javno mnenje u tim zemljama dovoljno snažno i razvijeno da može reći NE eventualnoj plimi kiča, šunda i primitivizma.


Takodje, tamo su urednici (stampanih) medija dovoljno odgovorni, moralni i obrazovani,a pre svega ozbiljni; pa stoga ne gnjave svoje citalastvo iz dana u dan sa smecem poput ziv-klanog-nedoklanog Zeljka Mitrovica ili razvodom neke estradne kalasture, sto je sad izuzetno aktuelno.
bleder bleder 02:44 01.02.2011

Malo ti to bolje prouci

Neko će reći "pa šta, i najrazvijenije zemlje sveta imaju slične televizije poput TV PINK". Naravno, ali te televizije nemaju nacionalne frekvencije, već su kablovskog tipa, dok je javno mnenje u tim zemljama dovoljno snažno i razvijeno da može reći NE eventualnoj plimi kiča, šunda i primitivizma

Americka nacionalna televizja CBS sa nacionalnom pokrivenoscu i u kablu i u etru
penosi Veliki Brat
Javno mjenje je veliko govno a ne veliki brat :))))
blogovatelj blogovatelj 03:54 01.02.2011

Re: Malo ti to bolje prouci

Americka nacionalna televizja CBS sa nacionalnom pokrivenoscu i u kablu i u etru
penosi Veliki Brat


I B92 prenosio. Ili mozda gresim?
Filip i jos neki na blogu sve vise i vise podsecaju na prvoborce iz Bara koji su Boru Djordjevica svojevremeno tuzili za stih "za ideale ginu budale"
Sta vam je ljudi? Sto se ne unormalite? Kao da bljuzgavih TV programa ima samo na Pinku i nigde vise.
Jeste dziberska TV, ali je i Srbija dziberska zemlja. Take it or leave it. Druge vam nema.
mili92 mili92 04:16 01.02.2011

Re: Malo ti to bolje prouci

Sta vam je ljudi? Sto se ne unormalite? Kao da bljuzgavih TV programa ima samo na Pinku i nigde vise.
Jeste dziberska TV, ali je i Srbija dziberska zemlja. Take it or leave it. Druge vam nema.


Nema šundoimunih!
fantomatsicna fantomatsicna 05:01 01.02.2011

Re: Malo ti to bolje prouci

Leave it to it!Shit will always stink like shit
polarno_prase polarno_prase 18:29 01.02.2011

Re: Malo ti to bolje prouci

Televizije poput Pinka MORAJU da postoje. Jednostavno, postoji jedan sloj društva koji će uvek to konzumirati. Ne može se od, npr, prodavačice na pijaci očekivati da konzumira ''visoku umetnost''. I to je sasvim normalno i OK.
Ono što jeste problem je što se ciljna grupa proširila na 90% populacije. Međutim, jako je naivno verovati da će ikakva cenzura da reši taj problem. On se rešava složenim dugoročnim planom podizanja opšteg nivoa kulture. U tom svetlu, mene mnogo više brine jedan bljutavi TV Bingo, u udarnom terminu, na televiziji koju smo svi zakonski obavezni da finansiramo, nego sav šund na bilo kojoj komercijalnoj stanici. Najlakše je samo opljuvati ružičasto žrtveno jagnje.
Hansel Hansel 19:25 02.02.2011

Re: Malo ti to bolje prouci

Kako to da se skoro 40 godina moglo bez takve televizije? (Da ne pričam da se mnogo više moglo bez bilo kave televizije )
mili92 mili92 03:01 01.02.2011

PINKjadizacija Srbije!

Baš smrdi !
ivankagrump ivankagrump 07:44 01.02.2011

RTS

Meni je ona svadba za 48 sati na RTSu mnogo bljutavija od Velikog brata, a svadba i Vreme je za bebe su mi zajedno gore od kompletnog programa Pinka

I pazi samo naziv emisije - 48 sati svadba, koji je to jezik uopste? Je li to ono sto bi se sa engleskog (48 hour wedding) trebalo prevesti kao "cetrdesetosmocasovna svadba"? Ako su na to mislili, onda alal im prevod, televizija je na nivou nema sta
predatortz predatortz 08:47 01.02.2011

Anadolizacija Srbije

Uprkos Zakonu o radiodifuziji, bez obzira na Savet RRA, ne hajući za apele ono malo preostale normalne i uljudjene Srbije, pomenuta kreatura je tokom protekle decenije napravila kulturni genocid!


Apsolutno. Imam osećaj da je pomenuta televizija, u sadejstvu sa BN TV, učinila više u smeru anadolizacije Srbije nego li samo robovanje pod Turcima. Može li neko da zamisli na šta će Srbija da liči kada je, za desetetak godina, preuzmu kadrovi zadojeni farmom i 'zvezdama' koje ispuštaju zvukove nesvojstvene ljudskoj vrsti?
mcred92y mcred92y 08:53 01.02.2011

v/b

npr. šta nekom od njih vredi da je popularan... kako da se izrazim... hm... elem, marketinški pulen, kad je po svojstvu obična vucibatina. 'vucibatina' nije pogrdan izraz, 'bitanga' jeste. bitanga pesme peva o duši tvojoj a onda te odere da vidiš koiku dušu imaš, a njemu ono što je drpio ionako treba i po karakteru mu je neophodno.
vladaxy vladaxy 09:00 01.02.2011

Moćno sredstvo




Vrlo lako je ne gledati Pink ili BN ili bilo šta drugo uz ovo čudo tehnike, tako da mi nije jasno o čemu pričate i na šta se žalite. Kao što neko reče Pink ogledalo Srbije, svidelo se to nekome ili ne..

Ako niko ne gleda Pink, nema oglašivača, nema para, mora da se menja programska politika. Prosto i jednostavno
predatortz predatortz 09:28 01.02.2011

Re: Moćno sredstvo

Vrlo lako je ne gledati Pink ili BN ili bilo šta drugo uz ovo čudo tehnike, tako da mi nije jasno o čemu pričate i na šta se žalite. Kao što neko reče Pink ogledalo Srbije, svidelo se to nekome ili ne..



Meni je to lako. Ali, imam drugi problem. Kako da to zabranim ženama koje mi čuvaju decu dok supruga i ja radimo? Kako da im kažem u ovoj kući se farma ne gleda, ne dozvoljavam da mi trujete decu !?
alselone alselone 09:35 01.02.2011

Re: Moćno sredstvo

predatortz

Meni je to lako. Ali, imam drugi problem. Kako da to zabranim ženama koje mi čuvaju decu dok supruga i ja radimo? Kako da im kažem u ovoj kući se farma ne gleda, ne dozvoljavam da mi trujete decu !?


zakljucas (ne)zeljene kanale.
ivana23 ivana23 09:36 01.02.2011

Re: Moćno sredstvo

predatortz
Meni je to lako. Ali, imam drugi problem. Kako da to zabranim ženama koje mi čuvaju decu dok supruga i ja radimo? Kako da im kažem u ovoj kući se farma ne gleda, ne dozvoljavam da mi trujete decu !?


Jednostavno. Izbrisi Pink iz memorije svog televizora.
predatortz predatortz 09:38 01.02.2011

Re: Moćno sredstvo

ivana23
predatortz
Meni je to lako. Ali, imam drugi problem. Kako da to zabranim ženama koje mi čuvaju decu dok supruga i ja radimo? Kako da im kažem u ovoj kući se farma ne gleda, ne dozvoljavam da mi trujete decu !?


Jednostavno. Izbrisi Pink iz memorije svog televizora.


Da li si ti svesna kakav štrajk, ma šta štrajk POBUNU bih imao u kući?
Dale bi otkaz, ne bi ni trepnule!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:42 01.02.2011

Re: Moćno sredstvo

Vrlo lako je ne gledati Pink ili BN ili bilo šta drugo uz ovo čudo tehnike, tako da mi nije jasno o čemu pričate i na šta se žalite


Kakvo cudo tehnike? Mnogim ljudima je Pink neodoljiv i zbog dobrog prijema, a ni drugi domaci kanali ne mogu da se pohvale bogatstvom programa, ako nije Pink bljuzga onda je meksicka serija ili neka brbljaonica s nevestim voditeljima i uzasnim gostima, nemoj mi reci da ce porodica u selu ispod Kosmaja ili u Lebanima da se okuplja oko BBC programa.

To ko da te neko zatvori u menzu pa ti posle sere sto ne jedes satobrijan za dve osobe, a ti lepo vidis da je na meniju samo neka lose skuvana i nekvalitetna klopa.

freeconstantinople freeconstantinople 19:16 01.02.2011

Re: Moćno sredstvo

Dale bi otkaz, ne bi ni trepnule!

pa jel bi im ukinuo pravo na izbor ,ili uveo prinudni rad
A jesi razmišljao o ceni, možda nije problem u ponudi nego u potražnji
ja mislim da staviš pristojnu cenu i oglas za posao ima da ti gledaju samo anorektičarke kako odaju na prstima i nabijaju si čukljeve (balet).Ili drame čiji su likovi evropski obrazovani i kulturno rafinirani likovi .
Recimo Leon Glembaj taj engleski đak ,kunstistorik, rafiniranih i istančanih estetskih pogleda . Svakako bi bilo poučno i hvale svake vrijedno da dijeca vide kako taj Leon(kunstistorik i engleski đak) surdukne makaze do kraja u džigerice crne barunice Castelli .te bi djeca svatila da u životu sponzoruša nije sve tako bajno.
nego ne liči li vam ovja članak kao poziv za osnivanjem ideološko-estetske žandarmerije. prva akcija bi vjerovatno bila uklanjane oblina turbo folk pevaljki iz kamionskih kabina i stavljanje kvadrata kazimira maljevića,
a umjesto orijentalnočetničkonacoskih stihova " postat ću plava i bit ču kučka prava" devojke bi zbog emancipacije morale znat napamet genijalni i lucidni tekst libreta za Mocartov "Cossi fan tute" koji će svakako doprinjeti njenoj emancipaciji kao drugarice,zene ,borkinje
predatortz predatortz 19:26 01.02.2011

Re: Moćno sredstvo

a umjesto orijentalnočetničkonacoskih stihova " postat ću plava i bit ču kučka prava" devojke bi zbog emancipacije morale znat napamet genijalni i lucidni tekst libreta za Mocartov "Cossi fan tute" koji će svakako doprinjeti njenoj emancipaciji kao drugarice,zene ,borkinje


Što bi rek'o Džoni, ja sam negde između krajnosti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:12 01.02.2011

Re: Moćno sredstvo

. Kako da to zabranim ženama koje mi čuvaju decu dok supruga i ja radimo? Kako da im kažem u ovoj kući se farma ne gleda, ne dozvoljavam da mi trujete decu !?



Jedan nacin da se ovo resi je vec predlozen. Povecati (verovatno drasticno) izdatke za cuvanje dece i onda moze da se bira. Kolko para - takva i muzika.

A ima tu i jos jedan problem.
Odavde bi se moglo zakljuciti da su "zene koje cuvaju decu" veci autoriteti od roditelja. Ili da deci treba nesto strogo zabranjivati, nesto skrivati od njih.
Te zabrane da se nesto gleda ili pokusaji da se od dece nekako sakrije sund ne verujem da imaju efekta.
Deca ce kad tad i kako tako otkriti to pa ako izaberu ono sto nismo zeleli nebismo za to trebali da okrivljujemo "zene koje cuvaju decu".

predatortz predatortz 20:21 01.02.2011

Re: Moćno sredstvo

Odavde bi se moglo zakljuciti da su "zene koje cuvaju decu" veci autoriteti od roditelja. Ili da deci treba nesto strogo zabranjivati, nesto skrivati od njih.
Te zabrane da se nesto gleda ili pokusaji da se od dece nekako sakrije sund ne verujem da imaju efekta.
Deca ce kad tad i kako tako otkriti to pa ako izaberu ono sto nismo zeleli nebismo za to trebali da okrivljujemo "zene koje cuvaju decu".


E baš ti hvala. Nemoj me više braniti. Još ako ovo pročita ona moja aždaja, pardon lepša i mudrija polovina, biće meni eto, jesam ti rekla da ( pa spisak stvari koje ili nikad nije rekla, ili ih se ja ne sećam!)

Elem, zajebato. Savesne žene je jako teško naći, a ove naše su upravo takve. One se osipaju na moju, ja na njihovu muziku, ali što se pouzdanosti tiče...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:23 01.02.2011

Re: Moćno sredstvo


Dobro, necu :)

Ali taj paranoicni strah kako detetu da onemogicim da vidi Karleusu, Farmu svadbu, loto na tv mije malo bezvezan.
Neka vidi, pa sta?
Isto tako mislim da je kontraproduktivno insistirati da je ono sto mi radimo, sto mi slusamo, gledamo, kako se ponasamo, nesto iznad obnoga sto drugi, manje vredni, gledaju.
Jedino ispravno je da to slusamo ili gledamo samo zato sto je to normalno, zato sto nam to a ne nesto drugo odgovara, i da zbog tog izbora za sebe ne trazimo status vrednijeg.
I kada dete raste u okruzenju gde je samo normlno slusati Azru a ne Zoricu Brunclik, verovatno ce i samo to prihvatiti kao normalno, a ne jer smo ga "zastitili" od uticaja Pinka i Jelene Karleuse.
ivankagrump ivankagrump 21:34 01.02.2011

Re: Moćno sredstvo


Isto tako mislim da je kontraproduktivno insistirati da je ono sto mi radimo, sto mi slusamo, gledamo, kako se ponasamo, nesto iznad obnoga sto drugi, manje vredni, gledaju.


Sto rece Borka Pavicevic, kultur-rasizam
blogovatelj blogovatelj 02:08 02.02.2011

Re: Moćno sredstvo

Ali, imam drugi problem. Kako da to zabranim ženama koje mi čuvaju decu dok supruga i ja radimo? Kako da im kažem u ovoj kući se farma ne gleda, ne dozvoljavam da mi trujete decu !?


Kada sam bio mali, cuvala me je zena sveze doseljena sa planina Sandzaka u Kragujevac. Svakodnevno je slusala zelje, cestitke i pozdrave na radiju.
Secam se i svoje majke, koja je dolazeci sa posla, prvo prilazila radiju i iskljucivala ga.
Evo ceterstri pune godine imam i uzeo sam ceterescetvrtu, ali nikad narodnjake nisam slusao.
Zakljucak - argumenti ti i nisu neki argumenti.
Uostalom imas jos par dobrih saveta ovde, pa izaberi.
alselone alselone 09:11 01.02.2011

...

dok je javno mnenje u tim zemljama dovoljno snažno i razvijeno da može reći NE eventualnoj plimi kiča, šunda i primitivizma.


Covece, ti ovo stvarno mislis ili nas konstantno za****vas po blogovima? Koliko kontra primera ti treba? Ti reci broj i dobices ih toliko.
Plima kica sunda i primitivizma je planetarni trend.

P.S. Svidja mi se to pisanje u "trojstvu" ali batali, lici na sastav iz srednje skole.

u nastupu ludila, agonije ili straha
plimi kiča, šunda i primitivizma
spletkarenjem, nasiljem i gaženjem
bori protiv laži, licemerstva i gramzivosti
buba_truba buba_truba 09:46 01.02.2011

Re: ...

alselone
Covece, ti ovo stvarno mislis ili nas konstantno za****vas po blogovima? Koliko kontra primera ti treba? Ti reci broj i dobices ih toliko.
Plima kica sunda i primitivizma je planetarni trend.
P.S. Svidja mi se to pisanje u "trojstvu" ali batali, lici na sastav iz srednje skole.

I to loš. Jedva dovoljan (2-), 2 za trud a - za potcenjivanje inteligencije ovdašnje.

Filip Mladenović
Upravo ono što je godinama promovisano sa nacionalne frekvencije TV PINK sada se kao koncentrat, da ne kažem kao kolektor, izlilo povodom bolesti miljenika svih režima, od Miloševićevog do Tadićevog.

Jel i Đinđićevog?
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:06 01.02.2011

Re: ...

Jel i Đinđićevog?

dao im je podršku onog časa kad je posle 5. oktobra seo u studio.

a zatim, kad je došla priča o rušenju nelegalno podignutih objekata a
naročito onih koji se ne uklapaju u ambijentalnu celinu, tu ona zgrada
nikako nije spadala.

uopšte, zaboravlja se da je jedino pink prenosio svadbu palminog
komandanta.

i dalje, da je prenosio miloševićeve dnevnike preko satelita. one dnevnike.

a kad je potpisivan dejton, sve televizije su uživo prenosile događaj.
tada je novinar b92 rekao - jedino su bili iznenađeni gledaoci pinka jer
nisu imali pojma da se uopšte neki rat vodi na 100 kilometara.

bila je i ostala za kreiranje ružičaste budućnosti ...
freeconstantinople freeconstantinople 19:43 01.02.2011

Scenski nastup Slobodana Praljka

naročito onih koji se ne uklapaju u ambijentalnu celinu, tu ona zgrada

jel bi ti minirala sidnejsku operau ?A?
Ili se ona baš uklapa u ambijent
i koliko je daleko ideja rušit tuđe kuće jel ti se ne sviđaju kako se uklapaju u ambijent, do toga kakvu će netko majicu nosit da bi se "uklopio u ambijent"
Eto recimo poznatom kazališnom režiseru i protivniku turbo folk kulture g.Slobodanu Praljku se nisu sviđale neke "po njemu nakaradne " građevine. One se nisu uklapale u miteleuropski ambijent njegovog doživljaja svog zavičaja.
Vi ste pristaša Praljkovih urbanističkih metoda?
il što´b naši gastarbajteri rekli " a jes ti legalna bauštela ko munara u sen Galenu" (ovo sam čuo neki dan i umro od smijeha)
( al u sen Galenu su bar glasali o tome, vi bi to svakako prepustili "izabranima i podobnima"
predatortz predatortz 19:49 01.02.2011

Re: Scenski nastup Slobodana Praljka

i koliko je daleko ideja rušit tuđe kuće jel ti se ne sviđaju kako se uklapaju u ambijent, do toga kakvu će netko majicu nosit da bi se "uklopio u ambijent"



Opštepoznato je da bi gospodža malo rušila po Srbiji. Samo da se ukaže prilika. Naravno iz milosrđa, ništa lično.
freeconstantinople freeconstantinople 19:55 01.02.2011

Re: Scenski nastup Slobodana Praljka

Ošštepoznato je da bi gospodža malo rušila po Srbiji. Samo da se ukaže prilika. Naravno iz milosrđa, ništa lično.

Sve što nema krov "na četri vode" koliko mi se čini
predatortz predatortz 19:57 01.02.2011

Re: Scenski nastup Slobodana Praljka

freeconstantinople
Ošštepoznato je da bi gospodža malo rušila po Srbiji. Samo da se ukaže prilika. Naravno iz milosrđa, ništa lično.

Sve što nema krov "na četri vode" koliko mi se čini


tako i meni izgleda. naravno, mi smo u zabludi.
mikimedic mikimedic 10:22 02.02.2011

Re: ...

kad je došla priča o rušenju nelegalno podignutih objekata a
naročito onih koji se ne uklapaju u ambijentalnu celinu


krajnje vreme doslo da ja treba da branim el

da, naravno da je trebalo rusiti. i trebalo bi i danas. kada bi postojala vlast koja ima coyones. i koja nema interese.

da ne dozvoli legalizaciju nikome. da ne dozvoli da se voze kola na strane table po srbiji. i jos milion primera.

jos jednom

kad je došla priča o rušenju nelegalno podignutih objekata a
naročito onih koji se ne uklapaju u ambijentalnu celinu


ali slazem se, potpuno je nebitno da li se uklapaju ili ne u ambijentnu celinu. neka su i remek dela, moraju se rusiti.

ako hocemo pravnu drzavu.

a necemo je.

ocigledno. najmanje su je zeleli oni sto su dosli petog oktobra. na celu sa onim.


predatortz predatortz 10:35 02.02.2011

Re: ...

da, naravno da je trebalo rusiti. i trebalo bi i danas. kada bi postojala vlast koja ima coyones. i koja nema interese.

da ne dozvoli legalizaciju nikome. da ne dozvoli da se voze kola na strane table po srbiji. i jos milion primera.

Sve je to super.
Ali šta u slučaju kada gradovi nemaju urbanističke planove, kada ne možeš da dođeš u nadležnu službu i kažeš ja bih da pravim kuću, gde to mogu da uradim i kome da se obratim za potrebne saglasnosti ?

Nadalje, neko je tim ljudima izdao rešenje o kućnom broju. Dakle, priznao da te kuće postoje.
Dao im priključak na elektro mrežu.
Država je onda saučesnik, ili je bar ljude dovela u zabludu davanjem takvih rešenja.
Da ne govorim da su milijarde maraka,evra, svejedno, investirane u industriju građevinskog materijala i građevinsku operativu u celini.
Da su to u 90% individualni stambeni objekti u kojima žive porodice decenijama, jer taj problem ne datira od juče.

I sada bi sve to jedna, prilično dokona, gospodža da ruši. Verovatno ove umotvorine piše iz stana otkupljenog za 200-300 DEM.


ivana23 ivana23 11:46 02.02.2011

Re: ...

predatortz

Da su to u 90% individualni stambeni objekti u kojima žive porodice decenijama, jer taj problem ne datira od juče.


Nije pocela ova rasprava o stambenim objektima po Kaludjerici ili Zemun Polju... Vec o ogromnoj poslovnoj zgradi u delu grada za koji sigurno postoji DUP.

Pink delendam esse
predatortz predatortz 12:04 02.02.2011

Re: ...

ivana23
predatortz

Da su to u 90% individualni stambeni objekti u kojima žive porodice decenijama, jer taj problem ne datira od juče.


Nije pocela ova rasprava o stambenim objektima po Kaludjerici ili Zemun Polju... Vec o ogromnoj poslovnoj zgradi u delu grada za koji sigurno postoji DUP.

Pink delendam esse


Da, ali je krenula u pravcu da legalizaciju ne treba dozvoliti nikome.
mikimedic mikimedic 12:07 02.02.2011

Re: ...

Sve je to super.
Ali šta u slučaju kada gradovi nemaju urbanističke planove, kada ne možeš da dođeš u nadležnu službu i kažeš ja bih da pravim kuću, gde to mogu da uradim i kome da se obratim za potrebne saglasnosti ?


i sta onda? onda pocnes da gradis nesto na terazijama, ili mozda na bioskopu balkan? ili na onoj zgradi sto je gledas kad dolazis sa nbg u grad brankovim mostom?

cudi me da se jos niko nije setio da skine kupolu skupstine pa tamo nesto da nadzida.

valjda kad kupujes nesto kupis plac tamo gde mozes da gradis i za koji postoje dozvole?

Nadalje, neko je tim ljudima izdao rešenje o kućnom broju. Dakle, priznao da te kuće postoje.
Dao im priključak na elektro mrežu.
Država je onda saučesnik, ili je bar ljude dovela u zabludu davanjem takvih rešenja.
Da ne govorim da su milijarde maraka,evra, svejedno, investirane u industriju građevinskog materijala i građevinsku operativu u celini.
Da su to u 90% individualni stambeni objekti u kojima žive porodice decenijama, jer taj problem ne datira od juče.


a ljudi naivni pa nisu znali da nemaju dozvolu za gradnju. pa ih drzava sve za'ebala...

pazi, dala im prikljucak za elektromrezu... so what?

slazem se, nije trebalo da im da - ali da im nije dala ne verujem da bi to ista promenilo njihovu situaciju, zar ne?

sad se bune sto im je dala?

pazi molim te...

if you ask me, seci nelegalnu struju svima.

ali ne, hoce ljudi da ustede i da zahebu drzavu (a koja im ovamo ne valja ni za...) pa umesto da plate takse srbiji da npr. voze kola radije ih placaju crnoj gori. ili zelenortskim ostrvima.

a onda kukaju kako nista ne valja.

sorry, ali drzava-pojedinac je uvek two way street.
mikimedic mikimedic 12:08 02.02.2011

Re: ...


Da, ali je krenula u pravcu da legalizaciju ne treba dozvoliti nikome.


sorry ali ne treba.

ako hocemo pravedno drustvo.

ako necemo, to je vec druga prica. samo nemoj onda da se bunite sto nista ne valja.
predatortz predatortz 12:13 02.02.2011

Re: ...


valjda kad kupujes nesto kupis plac tamo gde mozes da gradis i za koji postoje dozvole?


Uzmi za primer Kaluđericu. Ljudi su kupili placeve, sagradili kuće, plaćaju poreze na imovinu, struju,vodu, odvoženje smeća... Država, odnosno nadležne službe nisu u stanju da izvrše prenamenu zemljišta u građevinsko.

Treba rušiti?

OK. Ko je spreman na građanski rat, taj može da pokuša.

Primer drugi

Nelegalna gradnja od strane države. Pola blokova na NBG nije knjiženo. Ti znaš da je legalno ono što ima valjanu dokumentaciju.

Treba rušiti?
mikimedic mikimedic 12:16 02.02.2011

Re: ...

Uzmi za primer Kaluđericu. Ljudi su kupili placeve, sagradili kuće, plaćaju poreze na imovinu, struju,vodu, odvoženje smeća... Država, odnosno nadležne službe nisu u stanju da izvrše prenamenu zemljišta u građevinsko.

Treba rušiti?


da.

OK. Ko je spreman na građanski rat, taj može da pokuša.


to me ni najmanje ne zanima.

Nelegalna gradnja od strane države. Pola blokova na NBG nije knjiženo. Ti znaš da je legalno ono što ima valjanu dokumentaciju.

Treba rušiti?


zamena teza. nemanje poptune dokumentacije ne znaci da je nesto nelegalno.
ivana23 ivana23 12:20 02.02.2011

Re: ...

mikimedic
Da, ali je krenula u pravcu da legalizaciju ne treba dozvoliti nikome.
sorry ali ne treba. ako hocemo pravedno drustvo. ako necemo, to je vec druga prica. samo nemoj onda da se bunite sto nista ne valja.


Miki sa prethodnim komentarom se potpuno slazem ( sta onda? onda pocnes da gradis nesto na terazijama, ili mozda na bioskopu balkan? ili na onoj zgradi sto je gledas kad dolazis sa nbg u grad brankovim mostom?...)

Ovaj kvotovani komentar ti je preterano radikalan. Gde ces sa hiljadama ljudi koji su (velika vecina iz nuzde) zidali po obodima grada. Da im porusis kuce i sta onda? Pa EU je ulagala protest i zbog rusenja kartonskog naselja, a tek zbog ovakog postupka kakva bi reakcija bila, mogu samo da zamislim.
predatortz predatortz 12:27 02.02.2011

Re: ...

zamena teza. nemanje poptune dokumentacije ne znaci da je nesto nelegalno.



Čoveče zemljište na kom se vode pojedine zgrade na NBG se vodi u zemljišnim knjigama kao aerodrom ( ne sadašnji, nego onaj sagrađen u Kraljevini Jugoslaviji)! Kako se može legalno zidati na aerodromu?

A što se Kaluđerice tiče, a Kaluđerica je ko zna koliko u Srbiji, hoću da verujem da se šališ. Ili bi desetine hiljada porodica ostavio bez krova nad glavom zbog činjenice da vlasti nisu bile u stanju da odrede gde se može zidati a gde ne?
mikimedic mikimedic 12:38 02.02.2011

Re: ...

Ovaj kvotovani komentar ti je preterano radikalan. Gde ces sa hiljadama ljudi koji su (velika vecina iz nuzde) zidali po obodima grada. Da im porusis kuce i sta onda? Pa EU je ulagala protest i zbog rusenja kartonskog naselja, a tek zbog ovakog postupka kakva bi reakcija bila, mogu samo da zamislim.


jeste ivana, slazemo se. radikalan, i znam da je utopija.

ali sto rece veliki valtazar - sto se grbo rodi vrijeme ga ne ispravi.
tako ce zauvek ostati grbava i nasa lepa domovina. domovina u pokusaju.
mikimedic mikimedic 12:41 02.02.2011

Re: ...

Čoveče zemljište na kom se vode pojedine zgrade na NBG se vodi u zemljišnim knjigama kao aerodrom ( ne sadašnji, nego onaj sagrađen u Kraljevini Jugoslaviji)! Kako se može legalno zidati na aerodromu?


ne znam.

to treba pitati onog ko je zidao.

A što se Kaluđerice tiče, a Kaluđerica je ko zna koliko u Srbiji, hoću da verujem da se šališ. Ili bi desetine hiljada porodica ostavio bez krova nad glavom zbog činjenice da vlasti nisu bile u stanju da odrede gde se može zidati a gde ne?


ne salim se ni najmanje.

ali nemoj ni da se brines, zato se ni ne bavim politikom. a i da sam hteo da se bavim ne bih nikad dobio ni jedan glas.

ali zato ce cela kaludjerica da glasa za dulica. i slicne.
ako, tako nam i treba. to je vecinska srbija danas.
to je zeljko mitrovic.

zasto se zidalo u kaludjerici ako tamo nije moglo da se zida?

sto nisu zidali tamo gde moze, nego bas tamo gde ne moze?

aj sad nas 1000 odemo u predgradje pariza i pocnemo da gradimo. iz nuzde.
predatortz predatortz 12:45 02.02.2011

Re: ...


ne znam.

to treba pitati onog ko je zidao.


Zidala državna preduzeća u SFRJ.


zasto se zidalo u kaludjerici ako tamo nije moglo da se zida?

sto nisu zidali tamo gde moze, nego bas tamo gde ne moze?


Zato što zbog nerada,nestručnosti, nebrige i bahatosti nadležnih institucija to nigde nisu mogli da rade, a država im nije dala stanove koje su posle mogli da otkupe za 100 demova.
mikimedic mikimedic 13:04 02.02.2011

Re: ...

Zato što zbog nerada,nestručnosti, nebrige i bahatosti nadležnih institucija to nigde nisu mogli da rade, a država im nije dala stanove koje su posle mogli da otkupe za 100 demova.


bas nigde?

nije bilo placeva u smederevu?

u jagodini?

u negotinu?

u cupriji?

e koliko prava imaju oni da sede u kaludjerici, toliko imaju i oni u kartonima ispod gazele.

i nemoj da cujem da ih je dinkic dirao. lepo dulic da im da legalizaciju i to je to.

tacka.
predatortz predatortz 13:13 02.02.2011

Re: ...

bas nigde?

nije bilo placeva u smederevu?

u jagodini?

u negotinu?

u cupriji?



Mislim da sada ti zamenjuješ teze. Pitanje je zbog čega se to nije moglo legalno raditi u Beogradu, Jagodini, Smederevu...

Prosto. Neke službe decenijama nisu radile ništa. Imam plac i kuću na Staroj Bežaniji. Prošao sam pakao dok sam isterao na čistac da plac prevedem 1/1. Ne zbog bilo kakve neregularnosti u transakcijama ( kupio od vlasnika ), već zbog toga što se u katastru u Zemunu ( tada pripadao tamo ) časni krst ne zna. Neažurne knjige, pogubljeni predmeti, bahatost činovnika... Trebalo je da povučem veze u Banjaluci ( pomoćnik ministra ondašnjeg je prijatelj direktora katastra u Zemunu tadašnjeg) da bih knjižio svoj plac na sebe!
mikimedic mikimedic 13:48 02.02.2011

Re: ...

Prosto. Neke službe decenijama nisu radile ništa. Imam plac i kuću na Staroj Bežaniji. Prošao sam pakao dok sam isterao na čistac da plac prevedem 1/1. Ne zbog bilo kakve neregularnosti u transakcijama ( kupio od vlasnika ), već zbog toga što se u katastru u Zemunu ( tada pripadao tamo ) časni krst ne zna. Neažurne knjige, pogubljeni predmeti, bahatost činovnika... Trebalo je da povučem veze u Banjaluci ( pomoćnik ministra ondašnjeg je prijatelj direktora katastra u Zemunu tadašnjeg) da bih knjižio svoj plac na sebe!


nisu ali nije to opravdanje - kupio si plac od vlasnika bez papira.

u cemu je razlika u odnosu na kupovinu kola bez papira?

jel mozes da ih registrujes?

znao si da plac nema papire ali si ga svejedno kupio.
sto nisi kupio plac koji ima papire - pa makar bio i u smederevu?

e to je poenta.
predatortz predatortz 13:58 02.02.2011

Re: ...


znao si da plac nema papire ali si ga svejedno kupio.
sto nisi kupio plac koji ima papire - pa makar bio i u smederevu?

e to je poenta.


Ma ti mene zajebavaš.
Ili nikad nisi bio u katastru.
Čovek je plac nasledio od oca, ovaj od svoga... Ljudi su bežanijci od kad Bežanija postoji. Obavili su sve ostavinske rasprave, podneli zahteve za preknjižbu. To u redovnoj proceduri traje godinama. E tu je srž problema!
Zašto traje godinama?
mikimedic mikimedic 14:18 02.02.2011

Re: ...

Ma ti mene zajebavaš.
Ili nikad nisi bio u katastru.
Čovek je plac nasledio od oca, ovaj od svoga... Ljudi su bežanijci od kad Bežanija postoji. Obavili su sve ostavinske rasprave, podneli zahteve za preknjižbu. To u redovnoj proceduri traje godinama. E tu je srž problema!
Zašto traje godinama?


sve stoji i tacno je. nista sporno.

zaista te ne zezam nego pitam najozbiljnije - zasto si kupovao plac koji nema papire?

zato sto je jeftiniji. e dok tako budemo razmisljali ova zemlja se nece urediti.

nemam nista protiv, ali onda nemoj da se zalis sto su procedure takve kakve su i traju godinama.
predatortz predatortz 14:23 02.02.2011

Re: ...

zaista te ne zezam nego pitam najozbiljnije - zasto si kupovao plac koji nema papire?

zato sto je jeftiniji. e dok tako budemo razmisljali ova zemlja se nece urediti.


Plac ima papire. Vlasnik ugovorom dokazuje vlasništvo nad istim. Ugovor overen, oslobođen poreza po osnovu nasledstva u prvom kolenu. Podnet zahtev za preknjižbu, protokolisan sa urednim pečatom. Samo organ nadležan da obavi preknjižbu nije uradio svoj posao. Uvek sam mešao katastar i grunt. Elem u jednom od ta dva čuda čovek je vadio posedovni list. Sve čisto ko suza, samo neki ćata ne radi posao. Šta je tu neregularno?

Jeftiniji?

Sad me stvarno zajebavaš!!!
mikimedic mikimedic 15:30 02.02.2011

Re: ...

Sad me stvarno zajebavaš!!!


nemoj pogresno da me shvatis, nije mi to cilj. ja znam da je ova zemlja neuredjena i znam da ce mnogo vode proteci dok se ne uredi, a jedino ce se nesto desiti ako nekim radikalnim merama drzava bude primorana na to.

a bice primorana tek onda kada se shvati da je opsti drustveni interes da nema lova u mutnom. e od tog trenutka smo mnogo daleko.

jeftiniji - apsolutno!

ne zajebavam te uopste. samo konstatujem.

da li je uknjizen stan u beogradu skuplji od neuknjizenog?

naravno da jeste. neuknjizeni je jeftiniji.

zasto? zato sto nema sve papire.

prosecnom kupcu je bitno da je stan dobar, na dobrom mestu, a za papire manje vise... jer da su mu papiri bitni, kupovao bi uknjizen, a ne neuknjizen stan.

i kad niko ne bi kupovao neuknjizene stanove, onda bi i drzava morala da reaguje da sredi proceduru.

ali to nikome nije u interesu. ni kupcima, ni drzavi (citaj - drzavnim sluzbenicima, one koje si morao da juris do banja luke)
freeconstantinople freeconstantinople 19:37 02.02.2011

svoga grunta gospodar

Ono što je bitno je vlasništvo
ako je plac tvoj , samo bezbednost komšija ( da ne praviš kulu na pesku) i bezbednost države i neki vrlo jasni javni interesi mogu ti ograničit gradnju
tvoj plac tvoja prčija , kakvo građevinsko zemljište, kakvo kupusišta i slično.
Urbanizirano treba da znači da ti država/grad/selo trebe omogućit priključke na rubu parcele. u drugim slučajevima troškove dovoda komunalija j snosiš sam.
A ne da te neki čato drka godinama za dozvolu. Predaš projekat u gradsku upravu i ako ti u roku 14 dana NE odgovore zašto ne smiješ da gradiš ( a to mora bit jasno ,transparentno i opći interes) ti gradiš.
Sama ideja da tebi država na tvojoj parceli propisuje koješta vodi u totalitarizam
a te priče , građevinsko, ovo ono
pa zašto onda nebi država propisivala koje cipele da nosiš u market , koje u GSP, koje u crkvu
mislim
zadiranje države u svojinu je uzrok ovakvih sranja.
A odgovori tipa ima da čekaš dok se Pera u Gruntovnici ne smiluje, jel takav je zakon, nisu validni .
AKO JE DRŽAVA REPUBLIKA. onda su njeni građani delegirali dio svojih sloboda prema državi . Oni niti mogu ,niti trebaju da trpe ograničenja od javašluka države
Da je u pitanju njena apostolaska carsko-kraljevska visost Marija Terezija vlasnica svih svojih podanika i sve imovine u carstvu ,onda bi bilo u redu da se čeka da se Njena preblaga milost umilostivi.
U republici "u svome i na svome" ne može bit ograničeno ,osim tuđom slobodom i imovinom
ako je Pink gradio na svojoj parceli i ako ona ne ugrožava bezbednost i imovinu i slobodu njegovih susjeda ,u čemu je problem . Ako nije gradio na svome ko je vlasnik .A priče o planovima koji se donose i samo što nisu .
Ajte molim vas
a da odma proglasimo zadruge ,kolhoze i sovhoze i imenujemo "stroge ali pravedne drugove" i drugarice gospođže da pišu fermane kad ko kako i zašto smije gradit , i da ih se čeka dok se ne umilostive
bulatovic92 bulatovic92 09:17 01.02.2011

PINKtrovačnica


Otrovao se plodovima svog TV programa.
blekburn blekburn 09:20 01.02.2011

Otkupljivači ...

E pa kolega F.M. ne znam kako nisi obevešten, Pink i Ž.M. je otkupio svoje grehe, svoje političke i ostale avanture tokom 90-tih.
I ne samo on, nego i ostali vidjeniji i imućniji ljudi koji su harali i mlatili velike pare od sredine 90-tih do 5-oktobra.
Evo kako je napravljen dil, otkup, lično mi pričao jedan od ljudi koji je u tome učestvovao:
Došli ljudi kod njega na čelu sa G.V. rekli mu, znaš narod je ogorčen na tebe i tvoj medij, ti u tom smislu moraš ili da ideš u zatvor malo, ili ?
E to ili se dopalo Ž.M. i tu su naši zajednički jezik, gde je vlasnik "Pinka" rekao, pa šta imate gospodo od toga da ja idem u zatvor, zar nije bolje da vi lično imate neku korist ?
E tako je i bilo, Ž.M. je otkupio svoju i političku i ekonomsku slobodu za ciglo 5. miliona ondašnjih maraka.
Tako je manje više uradjeno sa svima kojima sa kojima se to moglo, a moglo je, zašto da nije.
Eto zašto je ostao 5. oktobar i 6, 7, 8, 28, i bilo kog drugog datuma.
mcred92y mcred92y 09:22 01.02.2011

pasija

obest nije bes. obest je pasija u ovdašnjem žargonu.
tritonka tritonka 09:39 01.02.2011

PINKjadizacija

A Zeljko cita ovaj blog i smeje nam se, jer to je i hteo.
Ovom nasem jadnom i napacenom narodu stvarno treba hleba i igara i zato Pink i postoji, ali taj isti narod nema para tako da su reklame na istoj televiziji namenjene nekom drugom.
Cini mi se da je Filip bio prilicno ljut dok je pisao tekst, jer sam isto tako i ljuta i ogorcena i ocajna i besna kad se tako neki novi ispad ljudi sa ozloglasene nam stanice oglasi nekom novom stupidarijom. Na ove svakodnevne kao da smo navikli. Grand ce uskoro postati deo obrazovnog programa te televizije, ako ga uporedimo sa ostatkom programa.
Testirala sam sebe da li samo pljujem po tome, a ustvari bi ih rado krisom gledala i ne, ne bih. Bilo koja emisija na Zeljkovoj stanici je vredjanje inteligencije prosecnog gradjanina kakvom sebe smatram. Dakle nije potrebno da ste mnogo pametni i obrazovani. Prosto je neizdrzivo ostati na tom kanalu duze od koliko je potrebno presaltati do sledeceg.
Sigurna sam da bi to izazvalo mnoge polemike, ali mislim da bi PINK PROSTO TREBALO SKINUTI SA PROGRAMA. Nemamo mi vise vremena da sacekamo da se svest naseg naroda promeni, to je dugotrajan i mukotrpan proces koji boli i trazi ogromna ulaganja.
To se naravno nece desiti, jer kad bi ovaj narod bio malo pametniji drugacije bi glasao na izborima.
blekburn blekburn 09:57 01.02.2011

Re: PINKjadizacija

To se naravno nece desiti, jer kad bi ovaj narod bio malo pametniji drugacije bi glasao na izborima.


Živo me zanima koje su to pametnije opcije na svim našim izborima ?
bulatovic92 bulatovic92 10:14 01.02.2011

Re: PINKjadizacija

Živo me zanima koje su to pametnije opcije na svim našim izborima ?


Ne znam koje su pametnije, ali znam da je protektorat najpametnija opcija.
predatortz predatortz 10:18 01.02.2011

Re: PINKjadizacija

bulatovic92
Živo me zanima koje su to pametnije opcije na svim našim izborima ?


Ne znam koje su pametnije, ali znam da je protektorat najpametnija opcija.


Mislim da nemaš pojma o čemu pričaš. Bosna ima protektorat već šesnaestu godinu, pa nije daleko odmakla. Institucija OHR-a ima pravo da ukida, nameće, menja zakone, smenjuje legalno birane političare, oduzima lična dokumenta građanima ( da ne dužim, klasična okupaciona priča ) i šta? Korupcija, nepotizam, kriminal, terorizam...
blekburn blekburn 10:32 01.02.2011

Re: PINKjadizacija

predatortz
bulatovic92
Živo me zanima koje su to pametnije opcije na svim našim izborima ?


Ne znam koje su pametnije, ali znam da je protektorat najpametnija opcija.


Mislim da nemaš pojma o čemu pričaš. Bosna ima protektorat već šesnaestu godinu, pa nije daleko odmakla. Institucija OHR-a ima pravo da ukida, nameće, menja zakone, smenjuje legalno birane političare, oduzima lična dokumenta građanima ( da ne dužim, klasična okupaciona priča ) i šta? Korupcija, nepotizam, kriminal, terorizam...


Nisi ti u pravu, to tamo je nametnuta okupacija, gde se vidi, da su okupatori isti ili još nesposobniji od okupiranih.
Sa nama bi slučaj bio drugojačiji, naš narod bi bio u situaciji da bira okupatora, to jest raspisao bi "tender" za okupatora, pa ko da bolju ponudu dali bi mu apsolutnu vlast.
Lično navijam za Norvežane, Švajcarce, Dance, i Kineze zašto da ne, samo oni danas imaju žive pare i to velike.
jaksa scekic jaksa scekic 10:42 01.02.2011

Zamena teze

nije problem Pink, nego je problem sto javni servis lici na Pink
predatortz predatortz 10:51 01.02.2011

Re: Zamena teze

jaksa scekic
nije problem Pink, nego je problem sto javni servis lici na Pink



Da, RTS je zaista jadan. Međutim, ne sme se potceniti ni poguban uticaj drugih kuća koje imaju nacionalnu pokrivenost. Frekvencija je nacionalno dobro. Treba biti pažljiv pri izboru onih kojima će se dati privilegija da to dobro koriste.
sonja.m sonja.m 11:06 01.02.2011

Re: Zamena teze

Neko će reći "pa šta, i najrazvijenije zemlje sveta imaju slične televizije poput TV PINK". Naravno, ali te televizije nemaju nacionalne frekvencije, već su kablovskog tipa, dok je javno mnenje u tim zemljama dovoljno snažno i razvijeno da može reći NE eventualnoj plimi kiča, šunda i primitivizma.

I ne samo to; u (tako da kazem) uredjenijim drustvima postoji nacionalni
bord kontrole kvaliteta koji daje odobrenje ili zabranjuje emisije i filmove, koji su ispod kvaliteta uobicajenih, uopstenih, dogovorenih kulturnih standarda.
ElectricDreams ElectricDreams 19:01 01.02.2011

Re: Zamena teze

predatortz
jaksa scekic
nije problem Pink, nego je problem sto javni servis lici na Pink



Da, RTS je zaista jadan.


Meni nije jasno* šta je falilo obrazovnom programu RTS pre i tokom prve polovine '90? Survival, Kockica, zimski bioskop, monti pajton u 16:00...


--------
*Naravno da mi je jasno. Vlasti u Srbiji ne ide u prilog obrazovanje naroda, već zaglupljivanje.
freeconstantinople freeconstantinople 20:15 01.02.2011

Re: Zamena teze

Frekvencija je nacionalno dobro.

FREKVENCIJA je broj ciklusa u jedinici vremena i ništa više.
a sloboda izbora ,slobodnih ljudi je ustavom zajamčena.
da je državni plan "eminentnih" stučnjaka za opće dobro bolji od slobodne inicijative slobodnih ljudi tad bi FAP bio bolji kamion od MACa
nije problem u pinku
problem je što je nedopustivo da bilo ko i ma kako samozvana "kulturna" elita bio, nema pravo odrasloj osobi nametat kako će on u svojoj kući za svoje novce provodit svoju dokolicu
između lažnih silikonskih sisa i ograničenja slobode radi "istinske" vrijednosti
ja biram ruse sise lažne.
i ako moram da biram između pinkoslava mitrovića i Marka Ristića (i njegove estetske bratije) fala
biram mitrovića
on se može isključit daljinskim



Filip Mladenović Filip Mladenović 12:55 01.02.2011

ZAKON O RADIODIFUZIJI JE JASAN!

Zašto Savet RRA ne sprovodi Zakon o radiodifuziji, koji je jasan i delotvoran!?
Evo samo dva člana, kao ilustracija kako je regulisan rad emitera koji su dobili nacionalne frekvencije:

ZAKON O RADIODIFUZIJI


Član 14.

Fizička i pravna lica imaju pravo da Agenciji podnose predstavke u vezi sa sadržajem programa emitera, ako smatraju da se tim programima vredjaju ili ugrožavaju njihovi lični interesi ili opšti interes.
Agencija je dužna da po prijemu i razmatranju predstavke, predstavku bez odlaganja dostavi emiteru na izjašnjavanje i da mu odredi rok za to, osim ako je predstavka očigledno neosnovana, u kom slučaju je odbacuje i o tome obaveštava podnosioca predstavke.
Ako se emiter ne izjasni u ostavljenom roku, ili obavesti Agenciju da je predstavka neosnovana, a Agencija i pored toga smatra da je predstavka osnovana, dužna je da preduzme odgovarajuće mere prema emiteru, kao i da podnosioca predstavke uputi na koji način može da zaštiti svoj interes.


Opšte obaveze emitera u odnosu na programske sadržaje

Član 68.
Svi emiteri u oblasti svoje programske koncepcije dužni su da prilikom emitovanja programa poštuju sledeće standarde u odnosu na sadržaj programa:
1) primenjujući svetske i nacionalne standarde, obezbede proizvodnju i emitovanje kvalitetnog programa, kako sa tehničkog stanovišta, tako i sa stanovišta sadržaja programa;
2) obezbede slobodno, potpuno i blagovremeno informisanje gradjana;
3) prenesu važna saopštenja hitne prirode koja se odnose na ugroženost života, zdravlja, bezbednosti ili imovine;
4) doprinose podizanju opšteg kulturnog i saznajnog nivoa gradjana;
5) ne emituju programe čiji sadržaji mogu da škode fizičkom, mentalnom ili moralnom razvoju dece i omladine, kao i da takve programe jasno označe, a ukoliko ih emituju da to čine samo izmedju 24,00 i 06,00 časova;
6) ne emituju programe koji sadrže pornografiju ili čiji sadržaji ističu i podržavaju nasilje, narkomaniju ili druge vidove kriminalnog ponašanja, kao i programe koji zloupotrebljavaju lakovernost gledalaca ili slušalaca;

6a) poštuju zabranu reklamiranja političkih organizacija van predizborne kampanje, a u toku predizborne kampanje da registrovanim političkim strankama, koalicijama i kandidatima obezbede jednaku zastupljenost bez diskriminacije;
7) strane programe namenjene deci predškolskog uzrasta emituju sinhronizovane na srpski jezik ili jezike nacionalnih i etničkih zajednica.


Exitus Letalis Exitus Letalis 13:10 01.02.2011

Re: ZAKON O RADIODIFUZIJI JE JASAN!

a fokus radio?
šta je s tim programom?
to je strava i užas.
samo pola sata slušanja i stajete na sims prozora.
malaramona malaramona 16:11 01.02.2011

Re: ZAKON O RADIODIFUZIJI JE JASAN!

Filip Mladenović

4) doprinose podizanju opšteg kulturnog i saznajnog nivoa gradjana;
5) ne emituju programe čiji sadržaji mogu da škode fizičkom, mentalnom ili moralnom razvoju dece i omladine, kao i da takve programe jasno označe, a ukoliko ih emituju da to čine samo izmedju 24,00 i 06,00 časova;
6) ne emituju programe koji sadrže pornografiju ili čiji sadržaji ističu i podržavaju nasilje, narkomaniju ili druge vidove kriminalnog ponašanja, kao i programe koji zloupotrebljavaju lakovernost gledalaca ili slušalaca;





Gomila opštih mesta i budalaština.

Kazem to, ne zato što je Pink sjajan, već zato što je ovaj Zakon elegantno propustio da definiše štaje to npr. opšti kulturni i saznajni nivo, pa onda fizički, mentalni ili moralni(ovo moralni je tek glupost) razvoj dece i omladine i tako redom.

Što nas opet dovodi do toga da nam nije kriv Pink, nego država koja donosi ovakve zakone koji ne služe ničemu.
freeconstantinople freeconstantinople 20:45 01.02.2011

Re: ZAKON O RADIODIFUZIJI JE JASAN!

5) ne emituju programe čiji sadržaji mogu da škode fizičkom

jeste
sva deca koja imaju klempave uši su žrtve pinka i farme i trebali bi o njihovom trošku ići na korekciju "glave"

a sve za šta se vi zalažete ,već je uradio krivožvalji Francek
i "kaj se pripetile so kulturom hrvatske mladeži , nakon svih Sirišćevića i Pofuka , nakon Baha poslje svakog graha i epskih tamburaških oratorija po ravnanjem ravnatelja Siniše pl.Leopolda
Hrvatska urbana mladež u sjeni sent Ištvanske katedrale piči turbo folk ko blesava
pa se djeca iz finih agramerskih familija "prosim lepo" opuštaju uz milostivu frau Aleksić.pa nemre se šmrkati bijelu uz Ivu Robića, ne ,
nije ambijentalno
Ovo je željeni cilj planske uljudbe, zabrane privatnih tva (doskora) pravljenja uputbenih naputaka glede emitiranja krugovalnih postaja

a rezultat je ovo


ili u celebovskoj verziji (pravi Rvat katolik )

đaba je Vesnica Girardi spaljivala knjige
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:57 01.02.2011

Re: ZAKON O RADIODIFUZIJI JE JASAN!

U najnovijem izdanju "UTISKA NEDELJE" pobedio je klinac, ima svega 10 ili 11 godina, koji je sve rekao i o TV PINK-u i o glupirity šou programima! Poslušajte ga i pogledajte ga!
kafka_88 kafka_88 22:07 02.02.2011

Da, da...

Odličan tekst. Upravo čitam knjigu „Medijska etika i medijski linč“ prof. Čedomira Čupića gde on jako lepo opisuje kako je nastala televizija, dokumentuje sve o napadima na njega kada je zatražio rušenje te kuće. A vlast ništa nije preduzela već je, takoreći, uživala u medijskom linču prof. Čupića. Objavljeni su i svi tekstovi pisani tih dana, te lepo vidimo ko je, i na koji način, branio to medijsko đubre.
Eh, da je tada srušena ta zgradurina, danasbi nam bilo bar malo drugačije. Omladina bi bar znala da postoji još neka televizija pored Pinka.
Kulturni genocid, ništa drugo. I za to treba uvesti suđenje.
fenomenalna fenomenalna 10:13 03.02.2011

Re: Da, da...

Ajde da srusimo pola Srbije. Ajde da se setimo da prvi rijaliti Veliki brat, je prikazivan upravo na B92. I da B92 nije odustao od tog projekta iz moralno-kulturoloskih raloga, vec je imao nizak CPP, i nije mogao to produkcijski da isprati.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:24 03.02.2011

Re: Da, da...

fenomenalna
Ajde da srusimo pola Srbije. Ajde da se setimo da prvi rijaliti Veliki brat, je prikazivan upravo na B92. I da B92 nije odustao od tog projekta iz moralno-kulturoloskih raloga, vec je imao nizak CPP, i nije mogao to produkcijski da isprati.

Ne, ne, ne da rušimo, već da gradimo i poštujemo, tj. primenjujemo zakone. Npr. Zakon o lustraciji iz 2003. godine i Zakon o radiodifuziji!
kick68 kick68 04:55 05.02.2011

jad i cemer

Kako je bila dobra ova serija za decu (Metla bez drske), a kao da je bilo juce... kakvo djubre deca danas gledaju..
Evo nesto u stilu Pinka:

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana