Ma stiže nova godina, daj da se ždere, loče i peva na trgu

Radovan Nastić RSS / 20.12.2007. u 19:12
Pse ubijaju bez milosti

Eutanazija se bez ikakvog kriterijuma obavlja na betonu u hodniku između punih kaveza. U prihvatilištu nema karantina, pa se i zdrave životinje lako zaraze, a onda ih ubijaju umesto da ih leče, tvrdi doktor veterine Tamara Popić

Thumb_001%20psi.jpg

U prihvatilištu Veterinarske stanice Beograd u Ovči u poslednje dve godine bez ikakvog kriterijuma ubijeno je skoro 10.000 pasa. Eutanazija se radi na podu, između kaveza, dok ostale životinje nemo gledaju i slušaju. Iako je protokolom o radu propisano da se eutanaziraju isključivo teško bolesne, osakaćene ili izuzetno agresivne životinje, to se ne poštuje, već se ubijaju i mladi, zdravi i mirni psi.

Prema izveštaju doktora veterine Tamare Popić, posmatrača Beogradskog saveza društava za zaštitu životinja, zaposleni u ovom objektu prema životinjama postupaju krajnje nehumano i nedopustivo. Izostaju pružanje prve pomoći i klinički pregled pre sterilizacije, a kako nikakva evidencija ne postoji, često se dešava da se otvaraju već sterilisani i čipovani psi sa jasno tetoviranim uvom. Posle operacija životinje se polažu na vlažan i hladan beton, a ne poštuje se ni propisani period postoperativnog ostanka u prihvatilištu. Tek operisani psi, umesto da odleže tri do pet dana, odmah se vraćaju na stanište i često umiru u najvećim mukama.

- Program CNR, odnosno masovna sterilizacija, mikročipovanje i vakcinacija protiv besnila, jedina je prihvatljiva i humana varijanta rešavanja problema pasa i mačaka lutalica. Iako je Grad usvojio ovaj program još pre više od godinu dana, on se ne realizuje kako treba. Samo za godinu i po Ovča je dobila više od 60 miliona dinara, ali umesto da rade kako treba, zloupotrebili su iskrenu nameru Grada i enormna sredstva. Ne poštuju protokol o radu, postupanje prema životinjama je nedopustivo, a počinili su i brojna prekršajna i krivična dela. Tek sterilisani psi ne vraćaju se na staništa sa kojih su hvatani, već se puštaju na nova, njima nepoznata. Slabi od operacije i bez izvora hrane tumaraju dok imaju snage. Program Grada se pretvorio u najnehumanije stradanje pasa i beskrupulozno zgrtanje para. Oni kojima je Grad poverio realizaciju programa uzeli su ogromne pare, a žrtvovali pse. Beogradska koalicija za zaštitu životinja, u kojoj su „Orka“, „SOS enimal“ i „Help enimal“, više od godinu dana su u Ovči imala svog posmatrača Tamaru Popić, ali njene izveštaje ni do danas nisu objavili i ćute o ovom zločinu - izjavila je Danica Drobac, predsednica „Evropske inicijative 17“.

Veterinarka Tamara Popić potvrdila je za Glas javnosti da se u prihvatilištu veterinarske stanice Beograd u Ovči usvojeni protokol ne sprovodi i da tamo nema uslova za bilo kakav rad. Prema njenim rečima, ne postoji nijedan sto na kome veterinar može da radi.

- Zamislite prostor s toliko pasa u kome za vreme eutanazije vlada potpuni muk. Osećaj je jeziv. U prihvatilištu nema karantina. I zdrave životinje se tamo zaraze, a onda ih ubijaju umesto da ih leče. Jedan od najvećih izvora štenećaka u gradu je upravo prihvatilište u Ovči. Tamo nema veterinara koji dnevno obilazi objekat ili pre operacije pregleda životinje. Ne postoji nikakav kriterijum ni za eutanaziju ni za sterilizaciju. U toku sterilizacije psi istovremeno dobijaju antibiotik i vakcinu protiv besnila, pa posle operacije često dolazi do zagađenja postoperativne rane, ali nema veterinara koji bi obilazio ove pacijente - kaže dr Popić.
Ona je naglasila da je odradila svoj deo posla i da je posle obavljenog posmatranja predala izveštaj Elmiru Burazeroviću, predsedniku „Orke“ i Saveza društava za zaštitu životinja Srbije, ali ne zna zašto ti izveštaji ni posle više od godinu dana nisu objavljeni.

Đorđe Đokić, direktor Veterinarske stanice Beograd, nije želeo da razgovara sa novinarima Glasa. Rekao je da on nije zadužen za davanje bilo kakvih izjava i uputio nas na Vladimira Markovića, člana Gradskog veća i predsednika Komisije za rešavanje pitanja napuštenih životinja. On je objasnio da je Grad usvojio protokol o rešavanju problema pasa lutalica i da se u Ovči radi po tom protokolu. Marković je naglasio da on nije veterinar i uputio nas nazad na Đokića.

 

„FOTOGRAFIJE NISU DOVOLJNE“

- U Ovči se nije dešavalo ništa eksplicitno. Ne možete na osnovu nekoliko fotografija dobiti pravi utisak - kaže Elvir Burazerović, predsednik „Orke“. Na pitanje zašto izveštaj doktorke Tamare Popić nije ranije objavljen, Burazerović kaže da saradnja sa medijima nije prioritet „Orke“.
- Taj izveštaj nije bio namenjen javnosti, već ljudima koji su odgovorni za rad te ustanove. Mi smo ga predali gradskoj komisiji. Mediji su poslednje sredstvo kojim se borimo za prava životinja, ali tek pošto ljudi u vlasti pokažu da nemaju sluha za prava životinja, što ovde nije slučaj. Od podnošenja izveštaja preuređen je prijemni deo za životinje i nadamo se da će time moći da se produži njihov boravak i spreči širenje zaraznih bolesti. Osim toga, problem je i nedostatak vozila, jer postoje samo tri vozila, a i ona se često kvare. Predali smo Gradu junski i novembarski izveštaj, uz predlog da se zaposli više ljudi koji će biti obučeni i opremljeni za taj posao - kaže Burazerović.

KRIO SE IZA STRANKE

Đorđe Đokić, direktor Veterinarske stanice Beograd, isključen je pre nedelju dana iz stranke G 17 plus zbog nepoštovanja programa ove političke partije o zaštiti životne sredine i humanom odnosu prema životinjama. Budući da su Veterinarskoj stanici „Beograd“ povereni poslovi masovne sterilizacije i mikročipovanja pasa lutalica u prestonici, inicijatori smene prvog čoveka ove ustanove smatraju da se poslednjih meseci događaju mnogobrojni propusti u sprovođenju sterilizacije zbog kojih, kako se navodi u saopštenju stranke, životinje na ulicama umiru u mukama. O svemu postoje dokazi, a Goran Paskaljević, reditelj i prijatelj G 17 plus, kaže da je potpisao zahtev za smenu Đokića, jer smatra da on ne može da se krije iza imena stranke, a da istovremeno radi u suprotnosti sa njenim interesima.

 



Komentari (75)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

mariopan mariopan 19:42 20.12.2007

NEMAM KOMENTARA

Toliko se grozim... jedino da preskacem teme koje pisu o tako strasnim sudbinama tih divnih i nevinih stvorenja. Ljudi su grozni !
Radovan Nastić Radovan Nastić 19:46 20.12.2007

Re: NEMAM KOMENTARA

Htedoh da preskocim i ja, ali vidim niko da reaguje, dani prolaze...... Ovde je samo politika bitna...jadan smo mi narod...
Veliki pozdrav.
eli eli 20:03 20.12.2007

Re: NEMAM KOMENTARA

Ko da reaguje?Ljudi ne brinu za ljude,a tek za zivotinje.Kada bi bar ovaj blog privukao paznju pa da se nesto i promeni...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:12 20.12.2007

Re: NEMAM KOMENTARA

Ovo je uzas! Nemam reci! Svi mi se gade!
Radovan Nastić Radovan Nastić 20:13 20.12.2007

Re: NEMAM KOMENTARA

Eli, pa zasto da se nesto menja, imamo 22 miliona dinara za NG slavlje... Hleba i igara.
Pozdrav, budi dobro...
Radovan Nastić Radovan Nastić 20:15 20.12.2007

Re: NEMAM KOMENTARA

Jelena, gade se i meni. Povraca mi se od njih. Procitaj oba teksta iz Glasa, bice ti jos jasnije...
Pozdrav.
mariopan mariopan 20:27 20.12.2007

Re: NEMAM KOMENTARA

Ne prihvatam nikakvo obrazlozenje ni od tih kobajagi politicara , ni od onih koji su trebali na human nacin da se pozabave psima lutalicama , sterilizacija je besplatna i to je trebalo da rade veterinari , valjda humani ljudi koji su svoju struku odabrali da bi POMAGALI zivotinjama , a ne da pomazu njihovo istrebljenje. Imam dva psa i ne mogu da zamislim da im neko nesto nazao ucini , oni su kao deca , mazni i poverljivi prema ljudima ...a ljudi su ovako postupili prema psima.
jasmina lekic jasmina lekic 22:30 20.12.2007

Re: NEMAM KOMENTARA

ovo jeste ta prilika, recimo...i možda će ovaj blog nešto da pokrene, MOŽDA...

otkad to predsedniku "Orke" mediji nisu prioritet ?! Baš sam imala drugačiji utisak.

jednom sam bila, letos, u tom azilu u CRNOJ OVČI, može svako da ode i pogleda, strahota je tamo, u reči ne staje...

i da, tačno je, tamo vladaju muk i smrad...psi molećivo gledaju kroz šipke od kaveza, NEZABORAVAN UŽAS!



Radovan Nastić Radovan Nastić 22:55 20.12.2007

Re: NEMAM KOMENTARA

Da, to je i meni zaparalo oči - ovom Burazeroviću mediji nisu prioritet ??? Da bi lakše mažnjavao lovu, verovatno...
jasmina lekic jasmina lekic 23:27 20.12.2007

Re: NEMAM KOMENTARA

I TO JE BAŠ BIO PITAN I RADO ODGOVARAO NA DEVEDESET DVOJKI...PRVI U REDU PO TIM PITANJIMA.
UVEK SE O NOVCU RADI, ALI UVEK...
KAD SE O PSIMA RADI, NE ZNAM ŠTA DA KAŽEM,retka tema da ne znam šta bih rekla, VOLIM IH MNOGO, IMAM PSA, ZATO.
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:37 20.12.2007

Re: NEMAM KOMENTARA

Imam i ja psa, mešanca, uzeo je od jedne lopovske organizacije, dali mi je bolesnu, na samrti. Naravno, slagali me i oko vakcinacije, i čišćenja od parazita, i gde je bila smeštena...Kada sam ih zvao dan kasnije i rekao da mi štene kaki krv, oni su rekli PA MOŽETE DA GA VRATITE !
?????????????????????????????????????????????
Pa nisam uzeo televizor pa da ga vraćam, stoko !!!
Na sreću, preživela je i sada je sve ok.
Tako da te kapiram skroz.
eli eli 01:11 21.12.2007

Re: NEMAM KOMENTARA

imamo 22 miliona dinara za NG slavlje

Vazno je da ne pokvarimo savrsenstvo novogodisnje noci!A,to sto ce se za koji dan kasnije zatvoriti neka narodna kuhinja ili posmrzavati bolesnici ili da ne nabrajam,previse ima,nema veze.Kako ocekivati razumevanje, da ne kazem ljubav i empatiju,od takvih ljudi prema zivotinjama,kada nemaju ni za ljude?Najgore je to ,sto nista ne moze da se uradi kako bi se zaustavilo to izivljavanje nad zivotinjama.
Radovan Nastić Radovan Nastić 14:02 21.12.2007

Re: NEMAM KOMENTARA

Eli, pa mi nismo skapirali - proslava Nove godine biće naše predstavljanje svetu, da smo kosmopolitski grad pun duha i veselja... To je kao izbor za Miss Srbije - kandidatkinje moraju na posebne pripreme u inostranstvo da bi prezentovale našu državu....I pokazale zavidno znanje esperanta i stenografije. A to što vaterpolisti treniraju u hladnoj vodi - pih, jaki su to momci, mogu i u ledu da treniraju.
Licemerje gde god se okreneš.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:26 21.12.2007

Re: NEMAM KOMENTARA

Pozdrav i tebi,
Nadam se da ce neka akcija da se preduzme da se ovo zaustavi. Moja preporuka za izbor teme, zalosne, ali istinite.
Radovan Nastić Radovan Nastić 14:37 21.12.2007

Re: NEMAM KOMENTARA

Možda je rešenje da počnemo mi da ujedamo.
Imali bi bogat meni.
eli eli 23:29 21.12.2007

Re: NEMAM KOMENTARA

Licemerje gde god se okreneš.

Sve si rekao,zaista ovog puta nemam sta da dodam.Ostaje samo da individualno,ko kako moze hranimo i udomljavamo kuce i mace.Imam malu sestricu i brata koji su majstori da udome sve zivotinjice koje nadjemo,jer ne mozemo da ih zadrzimo.Ja vec imam 7-mo godisnjeg nemackog ovcara i sve mace koje svrate na ono sto nam se nadje u tom trenutku,malisani imaju pet avlijanera u dvoristu,pa se komsije zale.Veliki pozdrav.
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:34 21.12.2007

Re: NEMAM KOMENTARA

Eli, pozdrav i tebi, poljubi kucu.
man ray loves me man ray loves me 20:34 20.12.2007

Neeeeeeeee

Neeeeeeeee
AlexDunja AlexDunja 20:38 20.12.2007

Re: Neeeeeeeee

man ray loves me
Neeeeeeeee

uh. uh.bre!
margos margos 06:05 21.12.2007

Re: Neeeeeeeee

man ray loves me
Neeeeeeeee

Pomislih isto...
S teškom mukom sam pročitala i tekst i komentare.
Osećam se potpuno poraženom.
Ne znam šta je strašnije - ono što rade ili ono što ne rade, a trebalo bi!
Veće nam kazne nema od saznanja, tuge i nemoći.

Ljudi, možemo li stvarno nešto da uradimo? Makar nešto... hajmo da smišljamo!!!
andjelija andjelija 21:16 20.12.2007

i sad ko je ovde

zivotinja!??!?! ovi u ovci ravni mengelu!
na sta to lici, pokrali pare i sire zarazu!

zivotinje!
shure shure 21:50 20.12.2007

Svaka vam cast...

Gospodine Nasticu.
Pre par godina sam u Zrenjaninu zeleo da svoj (mali)"azil"za zivotinje ,prosirim,legalizujem....Otvoriti tako nesto,a nemati dugorocno reseno pitanje finansiranja,je mnogo gore nego izbaciti jednog psa ili macku,na ulicuStupio sam u kontakt sa gospodjom Monikom,koja u selu Djurdjevu ima ne azil,nego vrt dobre nade za odbacene zivotinje.No ona je vec bila u pregovoru sa opstinskom vladom u Zrenjaninu,o otvaranju azila i nije mogla da finansira jos jedan azil.O tome sta je ona sve dozivljavala od strane lokalnih politicara i sta su oni sve od nje trazili,da bi joj dozvolili da izfinansira izgradnju,a oni ubirali politicke poene....o tome ja nemam prava da pricam.A Zrenjaninci veruju kako je njihov grad resio problem odbacenih zivotinja.Kako?Tako sto se psi skupljaju po ulicama i od onih koji eto vise ne mogu da drze zivotinje(iz raznih"opravdanih razloga) i nakon dve nedelje ubijaju.Da li jos treba reci inekcijama,posle kojih umiru u strasnim mukama.....
Miodrag Cvejin
Radovan Nastić Radovan Nastić 22:58 20.12.2007

Re: Svaka vam cast...

Miodraže... Šta reći. Neljudi.
Budite dobro, pozdrav veliki.
Jelena Jelena 22:10 20.12.2007

strasno

potpuno moralni raspad jednog drustva.
procitajte blog o avalskom korpusu koji je ucinio uzasne zlocine tokom ii sv. rata i ulici koju je dobio na vozdovcu, uporedite sa ovim uzasom i sramotom, pa ce vam biti jasno da u ovoj zemlji ne postiju ni svoje mrtve, pa kako ce postovati ove jadne, izbezumljene zivotinje?
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:01 20.12.2007

Re: strasno

Ok, ne bih generalizovao... Ima mnogo dobrih ljudi.
Ali šta vredi....
Pozdrav...
Dejan Stanković Dejan Stanković 23:26 20.12.2007

Ovakav odnos prema zivotinjama

odraz je duboko zaostalog drustva. Sinterskog drustva. a po selima komsije jedni drugima kradu kucice.
jasmina lekic jasmina lekic 23:32 20.12.2007

Re: Ovakav odnos prema zivotinjama

opet ja, našla me tema...Dejane, potpisujem svaku vašu reč.
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:33 20.12.2007

Re: Ovakav odnos prema zivotinjama

A u gradu komšije jedni drugima truju kučiće.
jasmina lekic jasmina lekic 23:46 20.12.2007

Re: Ovakav odnos prema zivotinjama

UPRAVO!
SVAKA ČAST RADOVANE DA STE POKRENULI OVU PRIČU!
SAMO DA NADJE NEKO UPADLJIVIJE MESTO...
I OKO NOVE GODINE STE U PRAVU!
O KOM TO IMIDŽU GRADA FANTAZIRA GRADONAČELNIK BEOGRADA NE BI LI OPRAVDAO MILIONE I MILIONE NAMENJENE ZA NOVOGODIŠNJU ŽURKU.
KAO, NAROD ĆE SE VESELITI NA TRGOVIMA...
JEL ZNA ON, JADAN, DA LJUDI GLADUJU...O ČEMU TAJ ALIMPIĆ, ILI KAKO SE VEĆ ZOVE, PRIČA... PA NJEMU I NJEMU SLIČNIMA SU TEK PSI NA POSLEDNJEM MESTU! PSI I NE POSTOJE ZA TAKVE...
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:54 20.12.2007

Re: Ovakav odnos prema zivotinjama

Oni žive u paralelnom svetu, virtuelnom za nas, obične smrtnike. A da te podsetim / da predjemo na ti :) / da je u toj ekipi i ''velika ljubiteljka pasa'', Hrustanovićka...
Što bi rekli BG SINDIKAT - '' dok pobede slavimo u govnima se davimo...''
22 miliona, ej !!! Stoka.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 00:02 21.12.2007

Re: Ovakav odnos prema zivotinjama

Pre tri godine odem u komunalno da prijavim dva kera lutalice koji svako veče vise u mojoj avliji jer sam imao kerušu u dvorištu. problem mi je bio što ima dva sina tad 6 i 7 god, te sam se plašio neke zaraze a i da ih ne bi ujeli. Oni mi kažu da ih ubijem nemaju oni vremena za to. Ja ih podsetim da imaju farmu gde ih drže gde ljudi dolaze da ih uzimaju za kućne ljubimce, da ih tamo odvedu. Ništa nisu preduzimali a ja nisam mogao da naudim kerovima, treće veče jedan od kerova povitla mi dete mlađe, kako je ušao nemam pojma. mali se toliko uplašio da vam ne mogu opisati kao i supruga i stariji sin. Ja besan što ih ne odvedu odem ujutro sa detetom da im kažem da ga je ker mogao sinoć ujesti. i napadnem ih za nerad. Direktor komunalnog besno naredi jednom radniku da ode do mog placa i da "sredi" situaciju... Kad me šlog nije strefio, kad sam došao kući. Oni pred ženinim očima nekim makazama keru odsekli glavu i bacili ga u kamion i odvezli... Dakle teror koji nema premca, treba mu suduti za ubitstvo sa predumišljajem. A toliko ljudi u zgradam vapi za kerovima, što sam i pomislio da će uraditi. Šta li tek rade kad ih niko ne gleda?
Radovan Nastić Radovan Nastić 00:07 21.12.2007

Re: Ovakav odnos prema zivotinjama

bez teksta.
horor.

jasmina lekic jasmina lekic 00:17 21.12.2007

Re: Ovakav odnos prema zivotinjama

22 miliona, ej!!!

OBAŠKA HRUSTANOVIČKA.

Jedno BRE ljudsko prihvatilište za pse nisu ovi iz gradske vlasti uspeli da stvore u Beogradu, o čemu dalje da pričamo?

Puna im ( folirantska ) usta Evrope.
tom tom 12:06 22.12.2007

Re: Ovakav odnos prema zivotinjama

Hajde da pokrenemo peticiju za ukidanje proslave NG na trgovima i da se sve pare od toga sliju u fond za rešavanje problema pasa lutalica.
Ko zna kako se "pokreću peticije":)
Radovan Nastić Radovan Nastić 12:13 22.12.2007

Tome,

a od čega platiti ozvučenje i ''umetnike'' ??
i naravno, VATROMET !!!!

Idila.


snezana mihajlovic snezana mihajlovic 06:34 21.12.2007

...

videla ljude kako "čuvaju" svoje pse u boksu 1x1, ili na lancu podebelom.
kad sam pitala zašto, kažu - pa to je ker, mora da zna svoje mesto.
kad vidite životinje koje iz tih kaveza ne izlaze, tu im stoji i hrana i voda i fekalije, dodje vam nekako - muka.
jednom, u vreme teranja, došao mi bretonac u dvorište, da se druži sa mojom kučkom. toliko je bio izgladneo da je sav drhtao mučenik dok je jeo. naravno, pomislila sam da je lutalica, i krenula da tražim dom za njega. očistila ga i negovala par dana i taman nadjem gde da ga smestim, kad on - ode. posle sam čula da nije lutalica i da se neko o njemu stara . (?)
i svaki put kažem: "ja bih te, što životnje drže u zatočeništvu, zatvorila samo na dva-tri dana u kavezu 1x1, čisto da vide kako izgleda."
par puta smo se umalo, moj muž i ja, pobili sa "ljudima" - situacije: 1) zima, klizavo. konj posrće na ledu i pada. on silazi i kreće da ga bije mučki. 2) spavamo. odjednom se kroz zgradu prolomi krik životinje, stravičan. izlazimo i vidimo njega kako, sateravši ga prethodno u ćošak, šutira štenca u glavu. 3) šetam kera, čovek umalo da nas zgazi. viknem da bi se zaustavio, on stane, a onda, izlazeći iz kola, počinje da viče - jer je mislio da je u pitanju dete. (ima još, da ne nabrajam)
odnos čoveka prema onima kojima treba nega (bilo kakva, i bilo kome) svedoči o tome kakvo je to društvo.
užasno.
al' saĆE praznici...veselo.
Radovan Nastić Radovan Nastić 14:07 21.12.2007

Re: ...


a da li si provalila kako najveće jajare ne vole pse ??? To su oni likovi koji biju žene i decu, a pred šefom se useru u gaće.
Devojkama često dobace ''bolje da šetaš unuče nego džukelu''...
Sticajem okolnosti bio sam blizu jedne od tih devojaka, i rekoh par reči ''heroju''... Samo je ubrzao korak.
Pizde.
Trica Trica 08:08 21.12.2007

Ne Ne i Ne

Neeeeeee. Pleeeeeease. Neeeeeeeee.
Geronimo Geronimo 08:27 21.12.2007

?!?

Procitam pa odem. Pa onda ponovo tako nekoliko puta. Nema razloga da ne verujem sebi sta sam procitao ali ipak imam zelju da se ustinem za svaki slucaj. Ustvari, pitao bih nesto ali je autor to pitanje vec postavio. Plasim se da i na sto puta ponovljeno ostaje samo to da
dani prolaze.....
.
jasmina lekic jasmina lekic 11:55 21.12.2007

Re: ?!?

i ja baš tako, pročitam pa odem...onda iznova...šta reći posle SAMO tridesetak komentara...druge su teme u ovoj zemlji, pa i na ovom blogu koji mi se ipak, i dalje, čini okej, druge su stvari važnije, pa i neuporedivo važnije...idu izbori, stiže nova godina, atraktivnija pitanja provociraju replike, recimo ona o amsterdamskim cenama... i to bi bilo to...ispada da je jako malo ljubitelja pasa ako se pogleda ovaj mizeran odziv...
za druge ne znam i kako ko hoće : ja možda još jedino i imam srca za pse...ono da dam, da se angažujem, da potrčim, da ih nahranim, da se posvadjam, da ih branim..

Radovan Nastić Radovan Nastić 13:57 21.12.2007

Re: ?!?

Nemoj da se nerviraš, ima nas dovoljno.
antioksidant antioksidant 11:15 21.12.2007

!

Na pitanje zašto izveštaj doktorke Tamare Popić nije ranije objavljen, Burazerović kaže da saradnja sa medijima nije prioritet „Orke“.
- Taj izveštaj nije bio namenjen javnosti, već ljudima koji su odgovorni za rad te ustanove. Mi smo ga predali gradskoj komisiji. Mediji su poslednje sredstvo kojim se borimo za prava životinja, ali tek pošto ljudi u vlasti pokažu da nemaju sluha za prava životinja, što ovde nije slučaj

ovo gotivim
Radovan Nastić Radovan Nastić 13:55 21.12.2007

Upravo sam poslao PRIVATNU PORUKU

Biljani Srbljanović, jer sam iz više njenih postova video da voli pse i zalaže se za njihovo udomljavanje, a prijatelj je ORCA-e.

Evo pisma u celini.

13:50
21.12.2007

Poštovana Biljana,

želeo bih da te nešto zamolim, s obzirom da si ljubitelj pasa. Čitam tvoj blog / nadam se da možemo na Ti , tu smo negde, generacijski /, i video sam da si mnogo puta apelovala na udomljavanje lutalica, što je divno. I videh da si prijatelj ORCA-e. Tu bi mi /nam / trebala tvoja pomoć. Molim te, pričitaj ova 2 članka -

http://www.glas-javnosti.co.yu/clanak/glas-javnosti-17-12-2007/pse-ubijaju-bez-milosti

http://www.glas-javnosti.co.yu/clanak/glas-javnosti-18-12-2007/milioni-su-utucani-psi-pobijeni

- jer sudeći po svemu, tamo se odvijaju prilično prljave igre, posebno taj tip Burazerović ima bahat i odvratan odnos prema životinjama. Raspitaj se kod prijatelja iz ORCA-e.

Unapred zahvalni ekipa sa bloga & Radovan Nastić.
Veliki pozdrav.
shure shure 17:23 21.12.2007

Re: Upravo sam poslao PRIVATNU PORUKU

dok se Biljana ne oglasi,evo mog iskustava sa Orkom u Zrenjaninu.
Samo zato,da bi moja pomoc i briga o zivotrinjama bila kvalitetnija,uclanio sam se u Orku,negde pocetkom 2003.Osim sastanaka i politckog naklapanja,odgovorno tvrdim da ta organizacija u Zrenjaninu nije radila,ni uradila ,ama bas nista!Koordinator Orke,izvesna gospodjica Maja,je verovatno sa uputstvima centrale,"uspela "da istina malobrojne entuzijaste,ubedi da pobegnu od te organizacije,glavom bez obzira,jer nikakve tu pomoci zivotinjama,nije bilo.Navescu samo jedan primer,da vas ne zamaram previse.Kada nam se na jednom sastanku,obratila zena sa penzijom od 8000 din i petnaestak pasa primljenih sa ulice,trazeci konkretnu pomoc u hrani i lekovima,napadnuta je od strane koordinatora kao neodgovoran vlasnik i jos pretnjom da ce je prijaviti veterinarskoj inspekciji...Ovo je samo prelilo casu razocarenja,te sam napustio Orku,a gospodji,kad god mogu,pomognem sa nesto hrane,mada je i moje"drustvo"dosta brojno.
Pozdrav svima,
Miodrag Cvejin
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:51 21.12.2007

Re: Upravo sam poslao PRIVATNU PORUKU

Ne znam koliko je Orka dobra, ali mislim da je jedina organizacija te vrste kod nas, na zalost. Potpuno razumem ljude koji skupljaju napustene zivotinje svesno rizikujuci sukob sa "zakonom." Ovde jedino pojedinci mogu nesto da urade, sve ostalo je iluzija. Na zalost.
man ray loves me man ray loves me 18:31 21.12.2007

Re: Upravo sam poslao PRIVATNU PORUKU

I moj rodjak, veterinar koji radi u jednom centru za mesance u Bgdu, ima jako lose misljenje o ljudima iz Orke. Mozemo da pisemo BB fondaciji i da ih pitamo da li ce da nastave sa pritiskom. Mozemo i da postavimo neku peticiju.
Radovan Nastić Radovan Nastić 21:35 21.12.2007

Da sačekamo na odgovor

ako nam može pomoći...
Videću na radiju šta može da se uradi.
shure shure 21:43 21.12.2007

Re: Upravo sam poslao PRIVATNU PORUKU

Nije jedina,na srecu,ali se slazem da ako svako od nas uradi koliko moze,ili zbrine,ili ako ne moze,pomogne nekome ko to vec radi,to je vec nesto.Poznajem dosta ljudi koji imaju male "azile" i znam da bi oni mogli i hteli da prime jos zivotinja,ali hrana je skupa(a toliko se puno baca).U kafilerijama se svakodnevno spaljuje velika kolicina hrane,povucene iz marketa zbog isteklog roka upotrebe,a nikome ne pada na pamet,da tom hranom pomogne da se ishrane zivotinje!Ja sam svoje poznanike,prijatelje i rodjake navikao,da nista od starih zaliha iz zamrzivaca ne bacaju,vec da daju meni ,kako bih smanjio potrebu za kupovinom.Hvala im na tome!I
Radovan Nastić Radovan Nastić 21:48 21.12.2007

Re: Upravo sam poslao PRIVATNU PORUKU

Svaka ti čast...
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:25 21.12.2007

Odgovor

Dobio sam odgovor na privatnu poruku Biljani Srbljanovic, ali sam s njene strane zamoljen da ga ne objavljujem javno na blogu.

Da budete u toku sa desavanjima.
Pozdrav, Radovan.
jasmina lekic jasmina lekic 10:33 22.12.2007

Re: Odgovor

desavanja su utihnula Radovane a ja verovala da pričamo o ovči, orki, odvratnim ljudima i jadnim psima...
znači, fajront?!
imam kviz pitanje : ko je gazda ovog bloga?
mogu i da ga širim...za sad, ne.
Radovan Nastić Radovan Nastić 11:48 22.12.2007

Jasmina...

fajront.

Psi laju, vetar nosi. Tako je to u životu.

I bitniji su kalendari i kako postati novinar - kratak kurs, od životinja...

Hvala ti na svemu, biće bolje.



Unfuckable Unfuckable 18:48 22.12.2007

Nova partizanska spomenica

..malo mi je čudno, ali primećujem : izgleda da je neka moda postala, ljudi mašu ko ordenjem podacima koliko lutalica hrane / paze / zbrinjavaju.
1) "skromnost"
2) ljubav
3) nadmetanje - razmetanje
Radovan Nastić Radovan Nastić 19:18 22.12.2007

Re: Nova partizanska spomenica

Slažem se.
Tako i mržnja - broje se krvna zrnca.
I pripadnost PARTIJI.
shure shure 21:02 22.12.2007

Re: Nova partizanska spomenica

Kad sad procitam svoj predhodni tekst,i meni to tako izgleda,pa sam zato izbrisao taj podatak.Ja sam to napisao samo zato,da biste shvatili,da pisem iz licnog iskustva.Nisam zeleo da se time hvalim.Ipak prihvatam sugestiju!
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:12 22.12.2007

Re: Nova partizanska spomenica

Slobodno se hvali, mislim da je Unfuckable mislio na kurčenje pojedinih blogera i ostalih estradnih zvezda svojim ''velikim'' / PARTIJSKIM / srcima.

Pa šta misliš, zašto se ovde ne ostavljaju komentari ?? Zato što nisam LDP, volim Putina i navijam za ''politički nepodoban'' klub.

Plitki su do jaja.

A tebi svaka čast.
margos margos 23:43 22.12.2007

Javljajte, ljudi ... i ne ljutite se:)

shure
Kad sad procitam svoj predhodni tekst,i meni to tako izgleda,pa sam zato izbrisao taj podatak.Ja sam to napisao samo zato,da biste shvatili,da pisem iz licnog iskustva.Nisam zeleo da se time hvalim.Ipak prihvatam sugestiju!

Ja tvoje pisanje nisam doživela kao hvaljenje, već kao kompetentnost.
Dva puta sam počinjala pisanje privatne poruke Tebi, pa odustajala, i pišem Ti ovde.
Izveštavaj nas o dobrim akcijama i mogućnostima da pomognemo u konkretnim slučajevima. Možda nismo u prilici uvek i pravovremeno da odreagujemo, ali verujem da veliki broj ljudi pročita, razmisli, želi da pomogne, ali o akciji više nemamo informacije. Vi, koji ste u temi i na terenu, obaveštavajte.:))
shure shure 00:16 23.12.2007

Re: Javljajte, ljudi ... i ne ljutite se:)

Naravno,taman posla,nema ljutnje.Nazalost,malo ja kome mogu da pomognem,osim po nekoj kuci i maci.Sto kaze Radovan o sebi,mogu i ja o sebi.Nisam politicki podoban i to opasno ogranicava moju moc!Razmisljao sam i da se politicki aktiviram,ne bi li mogao na tom planu vise da uradim,ali...problemi sa mucninom su preveliki,a vidim da i mnogo uticajniji,poput Gorana Paskaljevica, tesko vode bitku sa politicarima.Ja sam na predhodnim izborima,glasao za G 17,samo zbog najavljenog zakona o zastiti zivotinja i to na blogu najavio.LDP-ovci su me ismejali,ali nisu rekli,da li oni imaju mozda bolji predlog zakona(ili,imaju li ga uopste).A zasto neko(bilo ko)ne bi mogao da dobije izbore,zbog takvog zakona,ili zakona o zastiti prirode.Da li postoji nesto vaznije od toga??
Radovan Nastić Radovan Nastić 00:38 23.12.2007

Margos,

u pravu si.
Trebalo bi da se svako javi sa nekom ok akcijom, pa da kačimo na blogove.
Hvala ti.
Radovan Nastić Radovan Nastić 00:44 23.12.2007

Shure,

ma oni brinu samo o lovi. Jebe se političarima za prirodu. Svakog leta zbog kretenskog pivskog svinjca unište donji Kalemegdan.
Ok, bar je Paskaljević oterao onog smrada, piše u članku Glasa...

A Burazerović nikako ga kaže gde je lova ?? I zašto ubijaju pse ?? I kako fotke nisu relevantne ?? I kako su mediji poslednja rupa na svirali ??

E moj Shure... samo da se ispovraćamo, kada spomenu mučninu...
Živ bio...
margos margos 02:53 23.12.2007

Hvala Vama svima!

:))
mariopan mariopan 16:19 23.12.2007

Re: Hvala Vama svima!

Navratila da vidim sta se uradilo povodom one grozne informacije...vidim nista. Nama treba prostora u medijima i to VELIKIM SLOVIMA PISATI i pisati i vristati ...mislim samo tako moze nesto da se uradi. Ima ljudi koji vole zivotinje i imaju uslova da ih drze i veci broj ali nemaju sopstvenih sredstava za hranu , lekove , vakcine. Predlazem da se postaramo da se iznadje neka pomoc u hrani ,lekovima ili besplatne vakcine za takve zivotinje i da se tim ljudima da neka mogucnost da drze vise zivotinja u dvoristu , ako ih vec vole kao ona penzionerka sto ima petnaestak pasa lutalica.
Imam dva psa pa mogu da kazem da je drzanje zivotinja u boljim uslovima dosta skupo jer ih treba oba vakcinisati , periodicno cistiti od parazita , jedan je napolju i njemu kucica topla kosta 70 evra , mali je u kuci jer je vrlo osetljive rase i za njega jos dodatno pregledi i vakcine zbog pasosa evropske unije da moze da putuje , plus hrana za oba , vitamini , prostirke , cinije , povodac pa igracke koje im traju do prve svadje itd. Da li mozemo da negde nadjemo recimo kome da se neko obrati ko bi hteo da ima vise zivotinja i to moze po prostoru ( veliko dvoriste) i da dobija pomoc u hrani , lekovima , vakcinama , preparatima protiv parazita i tako dalje? Ne moze se sa malim prihodima drzati zivotinja , stvarno bi to bilo neodgovorno , ali ako neko ima volju i ljubavi za njih , njemu bi trebalo ponmoci a ne davati novac nekoj organizaciji koja postoji samo da se kaze da i mi imamo nekoga ko "brine" o zivotinjama.

Veliki pozdrav za temu i svim komentatorima ima ljudi , vidim , sa velikim LJ
jasmina lekic jasmina lekic 17:31 23.12.2007

Re: Hvala Vama svima!

Ma, cimamo mi, cimamo, ali uzalud...
Nema KO da čuje...
Kad se setim Dinkića (s mačkom li beše?) i Gorana P. (sa psom, čini se) u vreme ONIH izbora...
Sad ništa.
Znam i da se Kristina Paskaljević istinski bori za pse lutalice, pse u azilima.
Kristina, PRVA SI !
Ali, ali, ne pomaže to mnogo na širem planu, ni te jezive slike iz Ovče nisu pomerile nikog, ili su pomerili malo kog.
Medjutim...
svaka estradna šuša, a u koje, estradne šuše, ubrajam i nemali broj političara, nije propustila priliku da se u nekom, ama u SVAKOM tabloidnom magazinu, slika sa svojim kućnim ljubimcem.To kao ekstra dokaz ljudskosti, gola plemenitost.
Još jednom da kažem ( demokratskim ) gradskim vlastima : SRAM VAS BILO !
Ni za, evo, punih osam godina, koliko ste se bajno ovajdili firmama, stanovima i parama kao takvim, niste uspeli - jer niste hteli, jer vam je to zaista bila ona već i famozna deveta rupa - da stvorite, da podignete jedno veliko a pristojno prihvatilište za pse u Beogradu.A pare ste sigurno dobili od Evrope u TE SVRHE!
Toliko se, mislim, razumem u Evropu.



Radovan Nastić Radovan Nastić 22:44 23.12.2007

Novac su dobili

pa lepo piše u Glasu, samo Burazerović je ''mađioničarskim trikom'' MILION evra pretvorio u - nikada nećemo saznati - koje automobile, kuće, zajebavanja.

Sećate li se odgovora Hrustanovićke na pismo Brižit Bardo ?? Pa ono je da čovek ne poveruje.

Pa nije ni čudo gde smo.

22 miliona za novu godinu ???? Ej, narod umire, sada u autobusu videh plakat da pošaljem sms na neki broj i da mi skinu 100 dinara da bih pomogao humanitarnu trlababalan akciju. Ja da šaljem, a 22 MILIONA dinara će potrošiti na sranje ???

Sramota bre.
Ali neka, neće stati na ovome.
shure shure 22:52 24.12.2007

Re: Novac su dobili

Sve vas puno pozdravljaju :Sima,Dika,Sonja,Katarina,Zorica,Teofil,Marta,Dara,Milica,Maca sa belim sapicama,mace jos uvek bez imena,njegova majka Liza,Edvard,Stamenko,petao i njegovih sest kokosaka i patak i tri patke(cija sudbina nije lonac,vec zive dok zive),Visnja,Cveta i Laza i mole vas sve ,da sto vise njihovih rodjaka,spasete,pruzite im dom i Ljubav.Bez njih,ni nama nema zivota.No,problem je sto to svi vi znate,a oni koji ne znaju(i nece da znaju),nas ni ne citaju...
Radovan Nastić Radovan Nastić 17:34 25.12.2007

Pozdrav uzvraćen u ime svih sa ovog bloga.

Drž'te se !!
jasmina lekic jasmina lekic 17:44 25.12.2007

Re: Novac su dobili

ma znaju i čitaju ali NEĆE...
ne ide samo Nova Godina, idu pre svega - IZBORI, pred vratima su IZBORI i to je posao koji sad treba raditi i odraditi, obaška što se i ljubav prema psima meri i odmerava PARTIJSKOM PRIPADNOŠĆU...
recimo, džaba ja volim i uzalud je meni žao lutalica ako nisam za zute a tek šanse nemam ako sam protiv ldp-a
i tako dalje, i tome slično...
premijera i njegovu stranku ne pominjem uopšte jer držim da je izuzetno malo onih na ovom blogu a da su na toj strani...
opet, otkud više znam?!
mislim, od nedavno sam se uključila na ovaj blog 92 i osećam se kao u CRNOM TUNELU...nikog ne znam, ili jedva kog, a vidim da su gotovi svi na ti i dobri, dobri (ne)prijatelji...
Branka Nicija Branka Nicija 01:32 26.12.2007

Re: Pozdrav uzvraćen u ime svih sa ovog bloga.

Настићу, користим прилику да Вам одговорим и да Вас поздравим овде пошто сте ме видим малопре бановали са Вашег блога са истом темом, "Срећна креозанска Нова Година" Да, ја верујем у правну државу и све што уз њу иде, на пример у слободу мишљења и говора. А у шта Ви верујете? Претпостављам у бановање саговорника, пошто сте му објаснили да је правна држава мислена именица? Варате се, правна држава постоји, ја у једној таквој живим. А иста правила и могућности постоје и у Србији, само што Ви не желите да их употребите нити примените, немам појма зашто. Боља је стерилна дрека на блогу од конкретних, могућих акција које би промениле status quo? Па онда тако кажите, немојте да нас залуђујете. А ја ујутру шаљем Ваш блог на две адресе: у Скупштину града Београда и Окружном јавном тужиоцу. Неко мора да покрене људе који су надлежни за ову ситуацију. Ако су Вама довољни изливи речи које су саме себи циљ на блогу, мени нису, преферирам акцију. Срдачан поздрав.
Branka Nicija Branka Nicija 02:16 26.12.2007

Пси и правна држава

Настићу, речено учињено. Управо сам мејлом послала Ваш блог "Срећна креозанска Нова Година" Зорану Алимпићу, уз молбу да што пре предузме све што је у надлежности Скупштине Града по питању Овче и уопште ситуације са псима луталицама у Београду и наравно да ми одговори, што не сумњам да ће урадити. Адреса је Zoran_Alimpic@beograd.org.yu за случај да и други блогери пожеле да му се обрате, што мислим уопште не би било лоше. Што се тиче тужилаштва, на нету резултује само мејл Тужилаштва за ратне злочине, не знам зашто, али ћу ујутру телефонирати у Републичко Јавно тужилаштво и проследити им на неки начин Ваш блог у сваком случају. Ваше је писање драгоцено само ако не остане на томе, на речима. Надам се да на речима неће остати и чиним оно мало што сматрам да треба и могу, а што уосталом свако од нас блогера обичних грађана може, да не остане на речима. Правна држава кажете не постоји? Па хајде да је правимо!
Radovan Nastić Radovan Nastić 18:44 28.12.2007

Re: Пси и правна држава

Da predjemo na Ti, opustenije je.
Ne verujem u pravnu drzavu, da li ti to mozes da razumes??
Ne verujem da Biljana Srblj ne moze nesto da ucini a prijatelj je Brazerovica.
Ne verujem u mejlove, i slicna pisanija. Stvar je jednostavna - GDE JE MILION EURA ???????????
I promasili ste temu - umesto da ljudi koji nemaju uslove za drzanje, bar mogu lutalicu zbrinu u Ovci, zbog Burazerovica i lopova to je nemoguce.
A banovao sam te jer si 1000 puta ponavljala isto pitanje.
Budi dobro, i srecna NG.

Re: Пси и правна држава

Da predjemo na Ti, opustenije je.


"Може, ако није далеко!"


Ne verujem u pravnu drzavu, da li ti to mozes da razumes??


Могу. Могу да разумем. Али онда ти не преостаје него да верујеш у тучу тољагама. Tertium non datur.


Ne verujem u mejlove, i slicna pisanija.


Зоран Алимпић заиста није нашао за сходно да одговори на мејл. Можда зато што је био један и само један. Петсто мејлова и евентуална демонстрација неколико стотина љубитеља паса са својим љубимцима испред Скупштине Града, мало би му потпалили ватру под фотељом. На пример. Али, нико није расположен за тако нешто? Људи немају времена, мрзи их, сувише је хладно? А једна Margos и један Shure не чине пролеће? Ех, онда све остаје по старом...

Срдачан поздрав свима шаље
банована блогерка
Бранка Ничија


shure shure 17:48 01.01.2008

Re: Пси и правна држава

Eh sad,
kao prvo Srecna Nova Godina,a drugo:
pa svi mi ovde zajedno,mozda jesmo,bar rano prolece,
Radovan Nastić Radovan Nastić 18:17 01.01.2008

Re: Пси и правна држава

Jedno veliko proleće, moj Šure...

jasmina lekic jasmina lekic 15:25 29.12.2007

nova godina

possto na onom novijem postu SRECNA NOVA.... GODINA, a na istu temu - gladnih i jadnih i promrzlih pasa lutalca -ne mogu da odgovorim, ovde mi se otvara space da dodam par stvari, pa ko ih vidi, spazice ih...prvo, jeste da nema mnogo, mozda i uopsste, VIP blogera da se oglase povodom ove pricce, a onoliko ih voli zivotinje, posebno pse... ja mislim, zaista mislim - nije fraza - da to njihovo cutanje mnogo visse govori o njima nego o samom postu, o dva posta Radovana Nastica, koja su se ne samo angazzovala, vec i pokussala da utvrde stanje stvari, famozno STANJE STVARI...
onda, a ne znam da li ste primetili, nema ni mnogo, ono nesto jedva u stvari, vip blogera ...a ne njima mnogo provokativnijem postu o predstojecim izborima...no, dobro, tamo stoji naznaka - nastavice se...
ovim samo konstatujem svoje iznenadjenje...occekivala sam neuporedivo veci broj sslihtara, TO HOCU DA KAZZEM!
Radovan Nastić Radovan Nastić 19:00 29.12.2007

Re: nova godina

Pa vide i oni sa kim imaju posla.
Ali gospodji POGLEDI je bitno da je u centru pažnje, mada - kada pogledaš koliko ljudi je tamo podržava - 10 idiota koji ostavljaju svako po 30 komentara....
i za VIP blogere kod dotične - pa, pojedinim VIP-ovcima radi sujeta...hteli bi da se bolje vođi uvuku u dupe, pa kuliraju Biki Srbiki...

A ne znam zašto ne možeš da uđeš na poslednji post ???

Pozdrav veliki.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana