Sport

Finala Ozi opena!

niccolo RSS / 28.01.2011. u 23:11

EDIT: Novak Đoković je osvojio AO u muškom singlu

Kim Klajsters – Na Li

Novak Đoković – Endi Mari

Žensko, subota, 9.30 po našem. Muško, nedelja, takođe 9.30

 Završetak počinje…



Komentari (260)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Exitus Letalis Exitus Letalis 23:20 28.01.2011

evo ja noćobdija ...

prva!
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:21 28.01.2011

Re: evo ja noćobdija ...

Exitus Letalis
prva!


super je što si otvorio novi blog!!!
veronika_kojen veronika_kojen 23:27 28.01.2011

Re: evo ja noćobdija ...

Druga

Mislim da imam leptiriće u stomaku, ne mogu da dočekam nedelju

(oće li se ovim zlikovcima sa rts-a umiliti da prenose? nemam eurosport)

Exitus Letalis Exitus Letalis 23:28 28.01.2011

Re: evo ja noćobdija ...

veronika_kojen
Druga

Mislim da imam leptiriće u stomaku, ne mogu da dočekam nedelju

(oće li se ovim zlikovcima sa rts-a umiliti da prenose? nemam eurosport)


oće. najavili su tako slavodobno ko da su prenosili sve vreme.
čak su pustili i reprizu na prvom programu.

niccolo niccolo 23:29 28.01.2011

Re: evo ja noćobdija ...

oće li se ovim zlikovcima sa rts-a umiliti da prenose?

Da, da opšte je poznato da RTS prenosi samo polufinale i finale...Nego, kako to da nemaš eurosport, ko još nema eurosport?
veronika_kojen veronika_kojen 23:37 28.01.2011

Re: evo ja noćobdija ...

niccolo
oće li se ovim zlikovcima sa rts-a umiliti da prenose?

Da, da opšte je poznato da RTS prenosi samo polufinale i finale...Nego, kako to da nemaš eurosport, ko još nema eurosport?


Nemam pojma, imam standardan SBB paket, ali hvata mi samo eurosport 2. A na E2 su prenosili fudbal kad je išlo polufinale. A mogli su da prikazuju dva ista ženska meča pre par dana. Mislem...
niccolo niccolo 23:38 28.01.2011

Re: evo ja noćobdija ...

Nemam pojma, imam standardan SBB paket, ali hvata mi samo eurosport 2

veronika_kojen veronika_kojen 23:42 28.01.2011

Re: evo ja noćobdija ...

niccolo
Nemam pojma, imam standardan SBB paket, ali hvata mi samo eurosport 2



Ni ja ne kontam. Moje komšije imaju Live, a ja nemam. Mislila sam da je problem u mom tv-u...važno da ja imam sos kanal
lidiaz lidiaz 23:44 28.01.2011

Re: evo ja noćobdija ...

veronika_kojen


(oće li se ovim zlikovcima sa rts-a umiliti da prenose? nemam eurosport)


Mozes da probas espn3, mada ne znam jel' nije blokiran u Srbiji. Oni su prenosili sve.
Ako ti je dobar net.
mirelarado mirelarado 23:46 28.01.2011

Re: evo ja noćobdija ...

Финале је финале. Заслужује нови блог.
veronika_kojen veronika_kojen 23:47 28.01.2011

Re: evo ja noćobdija ...

lidiaz
veronika_kojen


(oće li se ovim zlikovcima sa rts-a umiliti da prenose? nemam eurosport)


Mozes da probas espn3, mada ne znam jel' nije blokiran u Srbiji. Oni su prenosili sve.
Ako ti je dobar net.




Tnx, probaću...samo da ne slušam rts-ove komentatore
ivana23 ivana23 23:47 28.01.2011

Re: evo ja noćobdija ...

lidiaz
Mozes da probas espn3, mada ne znam jel' nije blokiran u Srbiji. Oni su prenosili sve.Ako ti je dobar net.


Ima linkova za strim koliko hoces.

Veronika, sto nisi pitala ranije.
niccolo niccolo 23:48 28.01.2011

Re: evo ja noćobdija ...

Заслужује нови блог.

Naravno
veronika_kojen veronika_kojen 23:51 28.01.2011

Re: evo ja noćobdija ...

ivana23


Veronika, sto nisi pitala ranije.


Išla sam kod mame da gledamo zajedno (ona ima Live), pa nisam ostala mnogo uskraćena

Ali verovatno neće biti tu u nedelju, pa mislim da se osiguram za streaming
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:53 28.01.2011

Re: evo ja noćobdija ...

o, pa nisam jedina koja ne spava. ne računam drugu vremensku zonu:)))
stari92 stari92 23:56 28.01.2011

Ne,o ne,novi blog !

niccolo
Заслужује нови блог.

Naravno


Kako se vi zalozite za neshto,a ono chabar/bunar !
AVAJ !!!

D)
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:58 28.01.2011

Re: Ne,o ne,novi blog !

stari92
niccolo
Заслужује нови блог.

Naravno


Kako se vi zalozite za neshto,a ono chabar/bunar !
AVAJ !!!

D)

objasni?
niccolo niccolo 23:59 28.01.2011

Re: evo ja noćobdija ...

o, pa nisam jedina koja ne spava. ne računam drugu vremensku zonu:)))

stari92 stari92 00:02 29.01.2011

Re: Ne,o ne,novi blog !

Svashta.

objasni?
Nikad !

)
protiv uroka/baksuza (prim.prev.aut.commentara)
mirelarado mirelarado 00:09 29.01.2011

Re: Ne,o ne,novi blog !

protiv uroka/baksuza (prim.prev.aut.commentara)


Против урока сва су средства дозвољена.


stari92 stari92 00:34 29.01.2011

hm,maybe ~



Против урока сва су средства дозвољена.




Mi i nasha bratja ..
Srbija do .. ma,do kraja zemaljskog shara !



Unfuckable Unfuckable 05:31 29.01.2011

Re: Dere Musa jarca, naravno

Против урока сва су средства дозвољена.

Mirela, imaš ukor zbogradi trolovanja.
(pazi, metak!)
aleksanadar aleksanadar 09:29 29.01.2011

Re: evo ja noćobdija ...

RTS prenosi samo polufinale i finale...


Мислим да је време да "јавни сервис" поново отвори Трећи канал.

И да се не преносе досадна и монотона скупштинска заседања.
Уместо тога: Новак, Јелена, Ана, Јанко, Виктор...
mirelarado mirelarado 09:40 29.01.2011

Re: Dere Musa jarca, naravno

Mirela, imaš ukor zbogradi trolovanja.
(pazi, metak!)


Тићу, Анфе, да нас не избаце са часа. Ево, Ким и На су управо завршиле загревање.

(Хвала, Славко!)


aleksandarz92 aleksandarz92 10:26 29.01.2011

Re: evo ja noćobdija ...

Ali verovatno neće biti tu u nedelju, pa mislim da se osiguram za streaming

atdhe
fromsport
livetv.ru
Svi ovi linkovi su postavljani i ranije, ali nije loše ponoviti ih.
Moj lični favorit je sopcast player i gledanje pomoću njega, jer je moguće menjati veličinu prozora. Kod ostalih je veličina prozora fiksna pa je izbor ili mali prozor ili fullscreen.
niccolo niccolo 11:33 29.01.2011

Re: evo ja noćobdija ...

Мислим да је време да "јавни сервис" поново отвори Трећи канал.

И да се не преносе досадна и монотона скупштинска заседања.

Ma nek skupština otvori skupštinski kanal, pa da to lepo niko ne gleda, a da se na normalnim kanalima prenosi nešto što ljudi gledaju...
dolybell92 dolybell92 21:24 29.01.2011

Re: evo ja noćobdija ...

Mora da kupite novi TV ... taj nema opseg za ostale programe..
dolybell92 dolybell92 21:28 29.01.2011

Re: evo ja noćobdija ...

Ni ja ne kontam. Moje komšije imaju Live, a ja nemam. Mislila sam da je problem u mom tv-u...važno da ja imam sos kanal


Sve je draga moja, u digital paketu, pa onda posebni dodatni paketi,
a potom naravno i TV nove generacije...
Ja sam imala taj slučaj i znam kako se problem rešava.
dolybell92 dolybell92 21:33 29.01.2011

Re: evo ja noćobdija ...

Мислим да је време да "јавни сервис" поново отвори Трећи канал.


Hahahahaha... pa oni će i Drugi da ukinu...
a i kakav je sadržaj programa... jedan je sasvim dovoljan.
ivana23 ivana23 19:19 30.01.2011

***

.
ivana23 ivana23 23:52 28.01.2011

***

ivana23 ivana23 23:53 28.01.2011

Re: ***

omega68 omega68 00:12 29.01.2011

sve izbegavam da pitam

na čemu je onaj Vujčin kada Rafinog strica proglašava za ujaka
Hemičarka Hemičarka 00:24 29.01.2011

Re: sve izbegavam da pitam

omega68
na čemu je onaj Vujčin kada Rafinog strica proglašava za ujaka


Na školskom rečniku engleskog jezika, verovatno.
niccolo niccolo 08:08 29.01.2011

Re: sve izbegavam da pitam

Hemičarka
omega68
na čemu je onaj Vujčin kada Rafinog strica proglašava za ujaka


Na školskom rečniku engleskog jezika, verovatno.

omega68 omega68 09:32 29.01.2011

Re: sve izbegavam da pitam

Na školskom rečniku engleskog jezika, verovatno.

znači SNOB
e onda dobro
die hard die hard 00:47 30.01.2011

Re: sve izbegavam da pitam

znači SNOB
e onda dobro


A ti si neki pravoslavodobitni snob, sta li ...
veronika_kojen veronika_kojen 08:16 29.01.2011

Jeste...

...budni?

(p.s. zašto se niko još nije izjasnio jel navija za kim il za na:)
niccolo niccolo 08:22 29.01.2011

Re: Jeste...

Jesmo...Ja za Kim
tyson tyson 08:28 29.01.2011

Re: Jeste...


Meni je u principu svejedno, mada bih možda više voleo da pobedi Na Li čisto zbog promene, a i zbog popularizacije tenisa u Aziji (inače je prva teniserka iz Azije učesnica GS finala ikad). Iako sam skoro pa siguran da će je Kim počistiti, ali živi bili pa videli.

Mada, teško nama ako Kinezi krenu masovno u tenisere Tu već ulazimo u teren velikih, ali zaista velikih brojeva



alselone alselone 08:32 29.01.2011

Re: Jeste...

Na, iz istog razloga kao i ^^.
omega68 omega68 09:30 29.01.2011

Re: Jeste...

Mada, teško nama ako Kinezi krenu masovno u tenisere

da parafraziram Đ.Bal. sa jednog koncerta
Šta ako im se svide uslovi u teniskoj akademiji Đoković pa pošalju jedno 200 000 dece da nauće da igraju tenis
Za Kim - uvek mi je bila simpatična, nekako je normalna ( što nije čest slučaj među teniserkama )
aleksanadar aleksanadar 09:35 29.01.2011

Re: Jeste...

Mada, teško nama ako Kinezi krenu masovno u tenisere :) Tu već ulazimo u teren velikih, ali zaista velikih brojeva


Српски тенис ти је пример улоге малих (али вредних) бројева у општој популацији.
die hard die hard 00:50 30.01.2011

Re: Jeste...


Za Kim - uvek mi je bila simpatična, nekako je normalna ( što nije čest slučaj među teniserkama )


E ovo potpuno podzavam, Kim je bas slatka mama.I nije lepo sto je zovu Kim Kong, nije bas toliko vel`ka
omega68 omega68 10:50 30.01.2011

Re: Jeste...

die hard

ahm ... ako ne znaš kako da mi kažeš da ti se sviđam, poslaću ti tel. na pp pa možemo da se čujemo
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:58 29.01.2011

Ispravno

Novak Đoković – Endi Mari



Niccolo, čestitka za pravilnu transkripciju prezimena ovog Škota.

Evo šta kaže Tvrtko Prćić u svom "Transkripcionom rečniku engleskih ličnih imena":

"Murray, Murrey, Murry - izgovara se Mari, ne Marej, Murej ili Mjurej, jer je to pogrešna analogija po kojoj se svako ay prenosi kao ej, a u kao u, odnono ju".

(Namerno sam pomenuo da je vrli teniser - Škot. a citirao Rečnik za pravilnu transkripciju engleskih imena. Naime, kao i kod Srba i Hrvata, i tamo se često koriste - ista imena/prezimena).

aleksanadar aleksanadar 09:46 29.01.2011

Re: Ispravno

ovog Škota.


Замисли мене наивног, када сам једног симпатичног Шкота питао да ли навија за - фудбалску репрезентацију Енглеске!

Седели смо заједно у Кентерберију (на југоистоку Енглеске) а ја, просто, нисам поклонио нарочиту пажњу његовој етничкој припадности. Мени су, ваљда, сви ОНИ били - Енглези.

Није се наљутио. (Схватио је ко сам.) Само се насмешио и рекао: "Не, наравно. Ја сам Шкот."

Ех, ти острвљани, да не кажем Британци...
veronika_kojen veronika_kojen 09:50 29.01.2011

Re: Ispravno

aleksanadar

Није се наљутио. Само се насмешио и рекао: "Не, наравно. Ја сам Шкот."




Podseti me na onu Noletovu reakciju kad su ga zamenili za Hrvata-"Ja sam Srbin. Ali je to ionako isto".
aleksanadar aleksanadar 10:09 29.01.2011

Re: Ispravno

čestitka za pravilnu transkripciju...


Ово је, видим, мали етимолошки трол. (Љубитељи тениса су луди за тим.)

Читам, малочас: РОЖЕ Федерер и згранем се. Ја га зовем по нашки - Роџер, откако знам за себе. Пардон, за њега.

Погледам у свезнајућу Википедију, кад тамо стоји да је наречени Р. Ф. рођен од оца Швајцарца, а да је мајка његова, опет, рођена у Јужноафричкој Републици (што не говори пуно). И да тениска легенда течно говори "швајцарски немачки" (Schweizerdeutsch), немачки, француски и енглески.

Знам да ништа не знам.
mirelarado mirelarado 10:24 29.01.2011

Re: Ispravno

Знам да ништа не знам.


Негде сам, још давно, прочитала Федерерово објашњење да му је мајка дала баш име Роџер и да га тако треба и звати.

aleksanadar
Ово је, видим, мали етимолошки трол. (Љубитељи тениса су луди за тим.)




Иначе, На Ли направила преокрет и глатко добила први сет 6:3.

ivana23 ivana23 11:13 29.01.2011

***



Kim Clijsters of Belgium (R) and Li Na of China (L) pose together at the net with a girl before the start of their women's singles final on the thirteenth day of the Australian Open tennis tournament in Melbourne on January 29, 2011.
niccolo niccolo 11:31 29.01.2011

Re: Ispravno

Niccolo, čestitka za pravilnu transkripciju prezimena ovog Škota.

Evo šta kaže Tvrtko Prćić u svom "Transkripcionom rečniku engleskih ličnih imena":

(Namerno sam pomenuo da je vrli teniser - Škot. a citirao Rečnik za pravilnu transkripciju engleskih imena. Naime, kao i kod Srba i Hrvata, i tamo se često koriste - ista imena/prezimena).

A ne ne može. Iz dva razloga, prvo, taj rečnik kaže kako englezi izgovaraju lična imena, a ne i škoti, drugo, zato što je to rečnik ličnih imena, a našem Škotu je to prezime
aleksanadar aleksanadar 14:20 29.01.2011

Re: Ispravno

kaže kako englezi izgovaraju lična imena, a ne i škoti


Дабоме.



Овде све лепо пише: Andy Moireach

Кратко и јасно.
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:56 29.01.2011

Re: Ispravno

Ово је, видим, мали етимолошки трол. (Љубитељи тениса су луди за тим.)


Hm. Ne bih se složio.
Nije ovo trol, zato što govori, o prezimenu tenisera o kome se govori na ovom blogu, a koje prezime mnogi pogrešno transkribuju (kao što je često ranije bio slučaj i sa prezimenom belgijske teniserke Žistine Enen, koje su mnogi pisali kao Enan).

Primera radi, evo kako BLIC danas donosi naslov
Đoković: Sazreo sam kao igrač, znam koliko Marej želi trofej…

A Danas , takodje od danas, donosi clanak: Đoković protiv umornog Mareja

Transkripciju Marej koristi (čak) i POLITIKA.

Jedino B92 donosi pravilno
AO: Đoković-Mari (9:30 sati)

(Nekima to nije važno, ali ja ne bih voleo ako bi moje prezime neko naopako izgovarao!)

Trol, kako se ja razumem u kibernetiku, bio bi kada bih na Nikolovom blogu o tenisu govorio o štrajku prosvetara u Srbiji, he, he, he...


P. S. Mnogo mi se svideo onaj transparent u publici, dok je Mari igrao sa Fererom: Murray Marry Me, što je, pored ostalog, bila i igra rečima.
ivana23 ivana23 18:13 29.01.2011

Re: Ispravno

vladimir petrovic vladimir petrovic 18:51 29.01.2011

Ivana carica

Ivana, odlična intervencija.
Nisam za ovo (sa Ivaniševićem) znao, naravno.
Još se smejem. Smejem se i samom sebi, što se kačim za nešto što naginje - trivijalnostima.

Tamo sam bio patetičan, ovde trivijalan!

Neću više, obećavam, sada se ozbiljno pripremam za sutrašnji meč, mislim psi'ički, naročito ne smem da dozvolim sebi da glas izgubim, he, he, he..
Kazezoze Kazezoze 19:01 29.01.2011

Re: Ivana carica

vladimir petrovic
Tamo sam bio patetičan, ovde trivijalan!

stvarno te krenulo.
mogao bi malo razmisliti o tim svojim problemima...

AlexDunja AlexDunja 20:14 29.01.2011

Re: Ispravno

Читам, малочас: РОЖЕ Федерер и згранем се. Ја га зовем по нашки - Роџер, откако знам за себе. Пардон, за њега.

:))))

vladimir nije često medju nama.
ne zameri.

a svašta zna.

medjutim, ne zna da mi odavno znamo
da je rodžer, rodžer, jer se tako zove,
a da je mari, marej, jer mi tako hoćemo.
prosto: nije simpatičan.: tu padaju transkripcije:))
niccolo niccolo 20:19 29.01.2011

Re: Ispravno

a da je mari, marej, jer mi tako hoćemo.
prosto: nije simpatičan.: tu padaju transkripcije:))

Da, u stvari i ja ga sad zovem Mari iz zezanja. Mislim, Mari...
AlexDunja AlexDunja 20:25 29.01.2011

Re: Ispravno

Mislim, Mari.


mislim, sasvim
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:41 29.01.2011

Re: Ispravno

Mnogo mi se svideo onaj transparent u publici, dok je Mari igrao sa Fererom: Murray Marry Me, što je, pored ostalog, bila i igra rečima

Ovo može da bude samo igra rečima
dolybell92 dolybell92 21:45 29.01.2011

Re: Ispravno

Andy Moireach

...pripada drugom ostrvu...


dolybell92 dolybell92 22:26 29.01.2011

Re: Ispravno

Možete i čuti, što je i najbolje,
bez fonetskog pisanja...jer ga našim glasovnim
mogućnostima i načinom pisanja se ne može
pravilno preneti, jedino je sigurno da nije Marej...

Andy Murray (Ændi Məri׃)

klik na link
aleksanadar aleksanadar 22:26 29.01.2011

Re: Ispravno

Nije ovo trol...


Ма, Владимире, ја то онако, више у шали, мање у збиљи.

Можда није трол, него тролић или полу-трол. (Тих шумских створења има свакаквих.) У ствари, моје полазиште је да је нека врста трола (мањег или већег) пожељна и добродошла.

Шалу на страну. Твоја интервенција је умесна и оправдана. Важно је тачно знати име и презиме играча који ће сутра - надајмо се - бити поражен.

(Мени је и тај Шкот симпатичан. Баш ми га је жао!)
ivana23 ivana23 22:28 29.01.2011

Re: Ispravno

niccolo
a da je mari, marej, jer mi tako hoćemo.prosto: nije simpatičan.: tu padaju transkripcije:))

Da, u stvari i ja ga sad zovem Mari iz zezanja. Mislim, Mari...


Onda ga zovi Muzza

(Muzza on Rafa's side of AO draw.)
aleksanadar aleksanadar 22:33 29.01.2011

Re: Ispravno

Možete i čuti...

Andy Murray


Мој слух није понајбољи, признајем, али ово ми звучи као: Енди МУРИ (или МəРИ) !


Andy Moireach

...pripada drugom ostrvu...


Линк који сам дао упућује на Википедију на шкотском - гелском језику (Scottish Gaelic), чији изворни назив гласи: Gàidhlig.

Иначе, Мари се родио у Глазову, у Шкотској.
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:40 29.01.2011

Re: Ispravno

МУРИ

Muri zvuči kao da je izgovorio neki dablinac. Oni, recimo, kažu "bus" umesto "bas" - uostalom i svoj grad zovu "Dublin".

Ja bih ostao kod "Mari"
mikimedic mikimedic 23:58 29.01.2011

Re: Ispravno

Негде сам, још давно, прочитала Федерерово објашњење да му је мајка дала баш име Роџер и да га тако треба и звати.


Roger, over and out.
die hard die hard 01:07 30.01.2011

Re: Ispravno

(Мени је и тај Шкот симпатичан. Баш ми га је жао!)


E ovako se navija!
Bravo bro!
Covek u belom Covek u belom 04:54 30.01.2011

Re: Ispravno

mirelarado
Знам да ништа не знам.


Негде сам, још давно, прочитала Федерерово објашњење да му је мајка дала баш име Роџер и да га тако треба и звати.

Rodzer Federer je kao i apsolutno svi svajcarski teniseri samo polu-svajcarac.
Naime, verovali ili ne, ne postoji ni jedan svajcarski teniser iz prvih 100 (bilo zenska, bilo muska konkurencija, bilo aktivni, bilo vec penzionisani) kome su oba roditelja Svajcarci.

Rodzerov otac je radio za rudarski kompaniju koja je vadila dijamante u J. Africi i tamo je i upoznao Rodzerovu majku - Juznoafrikanku.
Rodzerov maternji jezik je engleski, a ime mu je dala majka i ekvivalentno je imenu poznatog engleskog glumca (Rodzer) Mura.
Covek u belom Covek u belom 05:18 30.01.2011

Re: Ispravno

vladimir petrovic
a koje prezime mnogi pogrešno transkribuju (kao što je često ranije bio slučaj i sa prezimenom belgijske teniserke Žistine Enen, koje su mnogi pisali kao Enan).

Srpska transkripcija francuskog je prosto idiotska. Nema blaze reci.
Nazal AN/EN koji je mnogo slicniji po izgovoru sa ON se transkribuje sa AN, a nazal IN koji je mnogo slicniji sa AN se transkribuje sa IN. Slicno je i za dvoglas U koji je daleko slicniji nasem U, nego nasem I.
Voleo bih da mi neko od strucnjaka kaze ko je istorijski bio taj baja lingvista koji je postavio standard za transkripciju francuskog. Jer covek je ocigledno bio gluv (sto se bi se recimo furijeovom analizom dalo cak i egzaktno pokazati).
dolybell92 dolybell92 07:36 30.01.2011

Re: Ispravno

Линк који сам дао упућује на Википедију на шкотском


Ali u zaglavlju lepo piše: IRISH, sorry...
dolybell92 dolybell92 07:52 30.01.2011

Re: Ispravno

Ja bih ostao kod "Mari"


Da, to je najbolje rešenje, jer za glas (ə) mi slovo
nemamo, a nemaju ga ni englezi, ali koriste zato fonetiku.
Ustvari, najpribližnije bi zvučalo Marii.

vladimir petrovic vladimir petrovic 09:34 30.01.2011

Dok čekamo početak meča Djoković-Mari

"vladimir petrovic
Tamo sam bio patetičan, ovde trivijalan"!

Kazezoze
... stvarno te krenulo.
mogao bi malo razmisliti o tim svojim problemima...


Šališ se, Kaze.
Ne treba se bojati onoga ko se povremeno svesno nagne ka patetičnom, odnosno ka triviji. I ko o tome otvoreno priča, recimo, na blogu. Treba se bojati onih koji se smatraju stalno ispravnim.

Zar zaboravljaš, Kaze, da na DI kažu da onaj koji traži tao i nadje ga, u zabludi je?
A ja sam samo na putu, prepuštam drugima da veruju da su već našli tao.

(Maksa je nedavno duhovito citirao izreku: LE STYLE, C'EST L'HOMME.
Sve je u tome. Da čovek živi sa stilom. Ko tome teži na dobrom je putu).

À propos tao, u očekivanju meča Djoković-Mari, podsećam na reči mudraca Čuang-cea:
”Kad strelac gadja, nemajući nikakvu nagradu u vidu, čini to svojim sposobnostima; kad gadja da bi osvojio bronzanu medalju, već je nervozan; kad gadja za zlatni trofej, postaje slep i gubi glavu”.
Potreba za pobedom strelcu može oduzimati veštinu.

A Endi Mari je pod većim pritiskom od Novaka Djokovića.

Naime, Vel. Britanija mnogo više traži i očekuje od Marija ovu pobedu, nego što to čini Srbija od Djokovića. To je teret za Marija, može ga blokirati.

Dakle, čini mi se da Novak Djoković ulazi u meč spontanije od Endija Marija, i to može biti odlučujuće.


aleksanadar aleksanadar 09:44 30.01.2011

Re: Ispravno

Ali u zaglavlju lepo piše: IRISH, sorry...


Ово је насловна страна Википедије на гелском језику: Uicipeid.

Нигде не видим "irish" (sorry!), али видим: "Ghàidhlig".
dolybell92 dolybell92 18:17 30.01.2011

Re: Ispravno

aleksanadar
Ali u zaglavlju lepo piše: IRISH, sorry...


Ово је насловна страна Википедије на гелском језику: Uicipeid.

Нигде не видим "irish" (sorry!), али видим: "Ghàidhlig".


Sad malo detaljnije gledajte...

aleksanadar aleksanadar 19:13 30.01.2011

Re: Ispravno

Sad malo detaljnije gledajte...


Видиш, мени та опција коју нуди Google, тј. преводилац - није активна на рачунару, па ја не видим ову траку у горњем реду, као што је ти видиш. То, дакле, није стандардна опција за Интернет претраживач.

Претпостављам да Google третира гелски језик као подврсту "ирског" језика. Нисам експерт за та питања, али мислим да Шкоти и Ирци не говоре истим језиком. А пошто и ирски језик (Gaelge) има своју верзију Википедије:

Wikipedia

извлачим закључак да се ради о два различита, а не о једном - ирском језику.


А ево како енглеска Wikipedia дефинише ова два језика:

Scottish Gaelic (Scottish Gaelic: Gàidhlig) is a Celtic language native to Scotland.

Irish (Gaeilge) is a Goidelic language of the Indo-European language family, originating in Ireland and historically spoken by the Irish people.
dolybell92 dolybell92 00:45 31.01.2011

Re: Ispravno

извлачим закључак да се ради о два различита, а не о једном - ирском језику.


Nisu oni različiti, nego ta stavka na Irskom
(šta god da je... jezik, dijalekat...)i može se prevesti
na bilo koji drugi jezik...

Andrew "Andy" Murray ('Ændru: 'Ændi M'əri׃)
aleksanadar aleksanadar 09:41 31.01.2011

Re: Ispravno

Потпуно непотребно је увлачење "ирског" у целу ову расправу. (Да не причам да је споредна ствар шта пише у заглављу твог Интернет претраживача.)

Јер, Мари је по рођењу и по опредељењу Шкот. Као и многи други Шкоти, Мари се декларише и као Британац.

Wikipedia

Murray identifies himself as "Scottish, but also British".


Дао сам линк на страницу на гелском језику - Andy Moireach, више као куриозитет. Претпостављам да су неки ортодоксни Шкоти "прекрстили" Ендија и дали му неко старо шкотско презиме.

Дабоме, Мари говори енглески, као и сви Шкоти (као, уосталом, и Ирци и Велшани). Мада сви Шкоти говоре енглески, један мали део њих се служи аутохтоним гелским језиком.





P.S.

На попису различитих верзија Википедије на свим светским језицима (List of Wikipedias) ирска Википедија (Vicipéid) се налази на 93. месту, а верзија на шкотском гелском језику (Uicipeid) на 104. месту. Википедија на ирском језику уопште нема чланак о Ендију Марију.
dolybell92 dolybell92 22:12 31.01.2011

Re: Ispravno

Sam si se uvalio... nema potrebe da se toliko vadiš,
jer se sve više uplatkavaš...
Prvi si počeo ... šta ću ti.
The end.

Andrew "Andy" Murray ('Ændru: 'Ændi M'əri׃)
aleksanadar aleksanadar 23:01 31.01.2011

Re: Ispravno

The end




Што волим да видим када је неко попио сву памет, па онда још и славодобитно објави да је "крај"...


Andrew "Andy" Murray ('Ændru: 'Ændi M'əri׃)


Какве ово има везе?

Нисам тврдио да се другачије пише, нити чита.
mirelarado mirelarado 09:46 29.01.2011

Ли vs. Клајстерс

Ким води 2:0 у првом сету. Али, то је тек почетак.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:26 29.01.2011

Re: Ли vs. Клајстерс

da i odmah vtatila brejk.

na li dobi prvi set.
naravno, to ništa ne znači kad su ovakve dve
teniserke u pitanju.

aliposlednjih godinu dana nisam videla naše teniserke
da se ovako bore za svaki poen!!!

Kazezoze Kazezoze 10:21 29.01.2011

kineskinja povela,

6:3, igra odlično, ali očekujem da će i kim da proradi u drugom setu.

u svakom slučaju odličan tenis
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:33 29.01.2011

Re: kineskinja povela,

evo, napravi kim brejk ko i u prvom setu!
i sansa za ribrejk...

al da ponovim, kako se bre bore za svaki poen...
vratila li na brejk!
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:49 29.01.2011

Re: kineskinja povela,

kakav meč!

nije pošteno da ne postoji neka improvizovana svlacionica, ko na
plaži, da i teniserke mogu da promene majice.
kim je gola voda.
verovatno i na li al se manje vidi.
omega68 omega68 11:12 29.01.2011

Re: kineskinja povela,

kim je gola voda.

baš je sexy
Kazezoze Kazezoze 11:13 29.01.2011

1:1

vratila se kim.

stvarno dobar tenis!

sad počinje drama.
mirelarado mirelarado 11:15 29.01.2011

Re: 1:1

sad počinje drama.


Понеко ту драму назива и трећим сетом.
niccolo niccolo 11:34 29.01.2011

Re: 1:1

nisam gledao prva dva seta jer sam morao van kuće, ali za sada koliko gledam treći baš i nema drame...
jeca92 jeca92 11:18 29.01.2011

Finale

Dobar meč gledam, navijam za Klajsters za nijansu, iako mi ne bi bilo krivo da dobije i Na Li to bi joj bila 1. Grand Slem titula. Mislila sam da će je Kineskinja počistiti posle onakvog prvog seta, ali evo 1:1 i Klajsters igra mnogo bolje, a Na Li se ne vidi i sada mi nešto dođe draže da dobije Kineskinja...
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:36 29.01.2011

Re: Finale

fenomenalan meč.
iako je kim blizu pehara.
al na li je zasluženo u finalu.

i neka je izbacila onu roze:)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:40 29.01.2011

Re: Finale

al vujčin je genije.
kaže - kim ima samo jedan gs. mora ovaj da osvoji!

koliko ima karolina?
koliko je imala safina?
ili jj?

ne znam zašto uopšte mora da melje toliko i tako dosadno.
niccolo niccolo 11:45 29.01.2011

Kim Klajsters

pobednica Australien Open u ženskom singlu
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:46 29.01.2011

Re: Finale

kim!!!
ivana23 ivana23 11:50 29.01.2011

Re: Finale

Exitus Letalis
al vujčin je genije. kaže - kim ima samo jedan gs. mora ovaj da osvoji!


Nije jedan, vec tri. Ovo je 4. GS za Kim.
jeca92 jeca92 11:51 29.01.2011

Re: Finale

I na kraju Kim pobeđuje, Na Li nažalost nema živaca za 3. set finala Grand Slema, a Kim ima, zato je Kim šampionka a Kineskinja nije, prosto ko pasulj.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:53 29.01.2011

Re: Finale

ivana23
Exitus Letalis
al vujčin je genije. kaže - kim ima samo jedan gs. mora ovaj da osvoji!


Nije jedan, vec tri. Ovo je 4. GS za Kim.

mislim da je govorio od povratka.
ali svejedno, što mora iz njegovih razloga?
želi zbog sebe i uspela je.

i na li je bila odlična!
čestitke i njoj!
ivana23 ivana23 11:57 29.01.2011

Re: Finale

Exitus Letalis
mislim da je govorio od povratka. ali svejedno, što mora iz njegovih razloga? želi zbog sebe i uspela je. i na li je bila odlična!čestitke i njoj!


Od povratka - dva (USO 2009. i 2010.g.)

Samo da pokazem koliko nema pojma.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:31 29.01.2011

Re: Finale

Od povratka - dva (USO 2009. i 2010.g.)

Samo da pokazem koliko nema pojma.

hvala.
i ja sam zaboravila kad se vratila.
ali ja i mogu, jer mi to nije tezga.
mogo bi malo bolje da se pripremi za tezgu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana