Eksperimenti u blogovanju

Da su danas izbori

omega68 RSS / 27.01.2011. u 22:15

 

Za koga biste glasali?

 

 

Glasa se preporukom na komentar sa jednom ponuđenom opcijom

 

 

 

 



Komentari (239)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

omega68 omega68 22:16 27.01.2011

1.

Lista nacionalne manjine
omega68 omega68 22:18 27.01.2011

Re: 1.

DS
i stranke oko nje u koaliciji
omega68 omega68 22:18 27.01.2011

Re: 1.

SNS + NS
omega68 omega68 22:19 27.01.2011

Re: 1.

SPS
+ JS+ PUPS
omega68 omega68 22:19 27.01.2011

Re: 1.

DSS
omega68 omega68 22:20 27.01.2011

Re: 1.

URS
omega68 omega68 22:20 27.01.2011

Re: 1.

SRS
omega68 omega68 22:21 27.01.2011

Re: 1.

LDP
omega68 omega68 22:22 27.01.2011

Re: 1.

Neću da glasam
zoja444 zoja444 22:26 27.01.2011

Re: 1.

omega68
URS


ko su URS?
omega68 omega68 22:33 27.01.2011

Re: 1.

zoja444
omega68
URS


ko su URS?

E sad ću te banujem kao moj zema Alex mene

Ujedinjeni
Regioni
Srbije

( G 17+ )
mirelarado mirelarado 22:37 27.01.2011

Re: 1.

E sad ću te banujem kao moj zema Alex mene


Ту се списак проширује к'о епидемија!
westvleteren westvleteren 22:49 27.01.2011

A zeleni???

Ja sam stavio da necu da glasam, ali glasao bih za neku ekolosku ili zelenu partiju kada bi se kandidovali.
zoja444 zoja444 23:02 27.01.2011

Re: 1.

omega68
E sad ću te banujem kao moj zema Alex mene


milost za politicki nepismene (i nezainteresovane).
omega68 omega68 23:07 27.01.2011

Re: A zeleni???

slažem se, potrebni su
ali nema ih.
jedan od najvećih bisera u političkom životu tmurnih devedesetih je bila anegdota sa Draganom Jovanovićem ( valjda, iz glave )koji je osnovao Zelenu stranku.Priča on u nekoj emisiji kako mu je ugrožena bezbednost jer su neki momci, krenuvši na ratište, pored njega počeli da pevaju
''Pobićemo zelene''
voditeljka mu kaže:
-Da nisu mislili na muslimane?
topcat topcat 23:30 27.01.2011

Re: 1.

moj zema Alex


uvalio te u loše društvo...
omega68 omega68 23:38 27.01.2011

Re: 1.

hehe
Ćao Topalovićka, nema te nešto?

nešto mi ne izlaze klipovi kad neko postavi
da nije to od banovanja?
ili još nešto gore?
topcat topcat 00:01 28.01.2011

Re: 1.

opasno zabušavam.

a klipovi valjda nemaju veze s banovanjem. Ili imaju? Hmmmm...

omega68 omega68 00:36 28.01.2011

Re: 1.

nije taj
da probam jednog što je imao koncert pre neki dan
Toza Rabassa

edit
stvarno mi ne radi ju tjub
moram ovako
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:16 28.01.2011

Re: 1.

zoja444
omega68
URS


ko su URS?

Ujedinjeni radnički sindikati
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:22 28.01.2011

Re: A zeleni???

westvleteren
Ja sam stavio da necu da glasam, ali glasao bih za neku ekolosku ili zelenu partiju kada bi se kandidovali.

A ova Zaharija Trnavčevića u koaliciji sa Krkobabićem?
omega68 omega68 10:23 28.01.2011

Re: 1.

novo

hehe
stvarno nam trebaju i nekorumpirani sindikati i organizovani penzioneri i jedinstveni seljaci
i drugačiji izborni sistem
paimonia paimonia 11:35 28.01.2011

Весели додатак

Х. Ниједан од понуђених одговора

Ево, додајем листу изенанаџења. ;-)

Шалу на страну, с обзиром да смо одлучили да учествујемо на следећим изборима за народне посланике (званично, одлука је пала пре нешто више од два месеца, када смо, онако скупштински и дебатно, прослављали упис НОПО-а у Регистар политичких странка), и с обзиром да желим да гласам за изборну листу странке којој припадам, нешто ме је заголицало и морао сам да нас додам.
omega68 omega68 11:38 28.01.2011

Re: Весели додатак

A pa već Vas je Uroš promovisao
samo napred
wukadin wukadin 14:20 28.01.2011

Re: 1.

U što "volim" ovakve teme. No dobro, ne može da škodi...
Stavio sam SNS-NS, mada to i nije neko iznenađenje.
A vidim ovde LDP i dalje jak. Super, veći izazov za mene
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:57 28.01.2011

Re: 1.

Stavio sam SNS-NS, mada to i nije neko iznenađenje.

i jos se hvali...
veronika_kojen veronika_kojen 17:01 28.01.2011

Re: 1.

Jok. Treba da se bičuje, fašista
paimonia paimonia 17:06 28.01.2011

Re: Весели додатак

Да, видим. Брзо прелетех први пут читајући, па сам се надао (неосновано) да ће се НОПО наћи испод твог списка, тј. испод ових стопут нуђених и проверених (нећу сад да се хватам за занимљивије придеве; као, учтив сам до даске), али је моја опаска извирила битно ниже и сад, с једне стране, жао ми је зато што нисмо виђени, али, с друге стране, обрадовало ме је то што, без моје препоруке, тренутно имамо једну више него УРС.

Ако немаш ништа против, позивам пролазнике да баце поглед на www.nopo.org.rs. Циљ је та толико важна видљивост и, пре видљивости, да нам људи јаве шта треба да се мења. Ако ти смета реклама, бриши све ово што сад написах, а ја ћу поново да напишем први део.
omega68 omega68 17:46 28.01.2011

Re: 1.

Stavio sam SNS-NS, mada to i nije neko iznenađenje.


i jos se hvali...

Pa dobro , ima čovek pravo i javno da glassa.
Još jedna od omeginih istinitih priča:
'96. bio ja u biračkom odboru ispred koalicije Zajedno
Dolazi čovek u petnaest do osam uzima listić i teatralno pita ''Gde je ovde Milošević da glasam za njega''
Ja se jedva uzdržavam ali uljudno, kako me Bog dao, kažem da postoji paravan itd
-što , je l se ja nekog bojim da glasam za Slobu? ( '96.! )Pitam babe iz SPS-a ko je to, a one kazu da je to direktor jedne firme za koga sam čuo da je lopina
Dolazi 2000. Ista scena, pričao mi čovek koji je bio na tom biračkom mestu
Samo ovog puta pitao '' gde je ovde Koštunica da glasam, kao da se ja plašim?
Posle toga je otkupio više hotela, gradi u sred spomen parka ''Šumarice'' sponzoriše sve žive reprezentacije, ne može mu niko ništa
Ali je prva konferencija za štampu gradskog odbora DS posle 5. oktobra bila kod njega u hotelu
omega68 omega68 17:58 28.01.2011

Re: Весели додатак

Ако ти смета реклама, бриши све ово што сад написах, а ја ћу поново да напишем први део.

taman posla
Dr M Dr M 18:25 28.01.2011

Re: Весели додатак

Ако ти смета реклама, бриши све ово што сад написах, а ја ћу поново да напишем први део.


Sitna je to reklama, nopo najviše reklamiraju ovi što su na vlasti.

Stvaraju interesovanje na tržištu, takoreći.
paimonia paimonia 18:46 28.01.2011

Re: Весели додатак

Дарк џоб, а?

Хвала.
omega68 omega68 18:49 28.01.2011

Re: Весели додатак

Šta misliš doktore
Da li će da nas se seti kad dođe na vlast?
paimonia paimonia 18:54 28.01.2011

Re: 1.

omega68
Neću da glasam


41 у 18:52... Ето, то стварно нема смисла. Да мени неко каже: „Можда ћемо да испегламо Србију, а ’леба ми, имаћеш Џ нет, ко у Финској (исти проток), још уз мало е-демократије приде.“, ја бих гласао, мајке ми. Дајте, бре, људи... Гласајте за НОПО, бар овде.
gedza.73 gedza.73 20:05 28.01.2011

Re: 1.

Posle toga je otkupio više hotela, gradi u sred spomen parka ''Šumarice'' sponzoriše sve žive reprezentacije, ne može mu niko ništa

Znaš li da je hotel zelengora bila zadužbina, pa je M. otkupio u sklopu UTP-a. A on je (mislim da je Milovan G. u pitanju) renovirao ogradu na groblju. Kao da se oduži. jajara.
Tada je bio dil više njih sa Miškovićem, pa je on zadržao ova dva hotela. A ostalo surasprodali.

Imaš takvih lelemuda svuda. Kod mene u selu lik u SPS-u, pa u julu, pa po padu Miloževića, čašćava u kafani što je, napokon, stigla sloboda.
A onda je ušao u G17 plus, pa su njega pitali za mišljenje o jednom komšiji da li je dobar za partiju.

Ma kad je dobar julovac za Dinkića, što ne bi bili svi lopovi i secikese.

Dr M Dr M 20:11 28.01.2011

Re: Весели додатак

Da li će da nas se seti kad dođe na vlast?


Ma ziher, sa setom u duši..
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:44 28.01.2011

Re: A zeleni???

A ova Zaharija Trnavčevića...

jedinstveni seljaci


Mozemo mi da se zezamo al onaj demagog uopste nije bezopasan po selo.
Covek jeste napravio mnogo stete, ali to ne znaci da ne moze da napravi jos.

hazar hazar 21:52 28.01.2011

Re: 1.

Aleksandar Stosic
i jos se hvali...

Ma u zatvor sa njim. I ko je bre taj Wukadin, da sme na ovom svetom mestu da prizna da je za Tomu-grobara i Velju-selju. Samo napred g.Stošiću, u boj za barjak svoj, svaka vam je zlatna.
jedan.kub jedan.kub 21:23 29.01.2011

Re: 1.

paimonia
U pravu si. Nije dobro ne izaći na izbore a još bolje i zaći i glasati za NOPO.
Zanimljiva tema.
jedan.kub jedan.kub 21:45 31.01.2011

Re: 1.

Ovde stvarno nedostaje NOPO. Šteta. Možda bi ova anketa drugačije izgledala.
paimonia paimonia 11:51 01.02.2011

Re: Весели додатак

Омего, ако ћемо озбиљно (не видим смешкоњу), прво морам да приметим да НОПО у блиској будућности готово сигурно неће ухватити власт. За такав успех је потребно много лове, поред среће и памети. Друга могућност за тако велики успех је самопокренуто општенародно просветљење зачињено разборитошћу (ал’ нанизах; то је оно што поменух, кад већина бирача одлучи да више не гласа за мање зло, за оне који сигурно неће радити то што обећавају, него за било које иоле озбиљне новајлије, за оне који могу не само да угрозе скупштински картел, него и да, ако и новајлије не лажу, ураде много тога доброг), а то само блесав може да очекује.

Ми немамо начин ни да свим бирачима јавимо да смо протеклог новембра уписани у регистар, а камо ли шта хоћемо и како ћемо.

Друго, када буде време (очекујем да право време буде после следећих избора за народне посланике, и то најпре зато што је наш праг 0,4 посто), сетићеш се ти НОПО-а, па ћеш да ме позовеш телефоном (0642756367) и да кажеш:
„Народни посланиче Тулимировићу, ја мислим да би Србија била боља кад би _______, па те молим да са својима разрадиш предмет и да, користећи положај језичка ваге (ако буде среће да ово буде тачно), натераш влас’ да се све то спроведе.“.

Ако будеш ’тео да постанеш друг члан, последње ћеш моћи и кроз www.nopo.org.rs.
paimonia paimonia 12:53 01.02.2011

Re: 1.

jedan.kub
paimonia
U pravu si. Nije dobro ne izaći na izbore a još bolje i zaći i glasati za NOPO.
Zanimljiva tema.


Баш није добро... Од оног тренутка када је укинута излазност од 50 посто као услов за успех избора, бојкот је заправо одобравање исхода одређеног гласовима бирача који своје право гласа користе.

Ипак, донекле разумем неке апстиненте, тј. један део те највеће политичке скупине. На претходне изборе за народне посланике нисам изашао, као и већина мојих пријатеља. Иако сам знао да је неизлажење лоше, нисам желео да гласам, јер нисам знао коме да дам глас. У понуди су били доказано лоши, странке које су створили доказано лоши, и заступници националних мањина.

Када дотле дође, човек, убеђен сам, не треба више као посматрач да се бави политиком. Треба ил’ да се укључи, ил’ да диже руке. Може неко да се спрда, да гласа за најслабију опозицију, за мањину којој не припада, црта фалусе по листићима или нешто пето, али то је све бескорисно и нездраво. Нездраво је зато што је израз немоћи и беса проистеклог из немоћи.

Ми смо, донекле игром случаја (довољно широк круг људи који вреде, хоће и могу), одлучили да се укључимо и да бијемо битке са злотворима и сецикесама. А да то нисмо урадили, сада не бих ни вести читао. Не бих овде писао. Програмирао бих (то ми је пос’о; да није, не бих ни то), проводио време са пријатељима, девојком, гледао цртаћ Робин Худ, по ко зна који пут, читао Ничеа и Достојевског, опет по ко зна који пут... Ни ја не знам шта бих све радио, али знам да се не бих тровао за памет увредљивим изјавама штеточина и знам да не бих гласао ни за шта битно различито од овога што сад правимо.

Страс’ ме је понела... Хтео сам, Кубе, кратко да се надовежем, а ево, завршавам молбом да овде присутни покушају да разумеју зашто је створен НОПО, да ми хоћемо, како би Урош рекао, за почетак да створимо оквир у коме је могућ договор за дрштво какво желимо, и да се не гласа за НОПО само из беса усмереног ка оним проверено лошим људима, него и зато што имамо прилику да пођемо другачијим путем, да буде добро и да ми будемо задовољни.
omega68 omega68 18:34 01.02.2011

Re: Весели додатак

Sve se slažem i izražavam veliko poštovanje svakome ko se upušta u jedan takav donkihotovski poduhvat.ZNAM kako izgleda plaćati prostorije iz svog džepa, ZNAM kako je kada te ne razumeju oni kojima želiš da pomogneš...
Nije mi dsamo jasno
то најпре зато што је наш праг 0,4 посто

Mislim da bi za ovakve ljude od akcije najbolji bio većinski sistem gde bi mogli da pokažu svoju privrženost i želju da služe opštem dobru , prvo na maloj teritoriji a posle i na globalnom nivou - preko funkcije poslanika u Skupštini.

builderka builderka 22:32 27.01.2011

danas

sutra, a slutim i u narednih ___ godina
za




najozbiljnije!
omega68 omega68 22:35 27.01.2011

Re: danas

builderka
sutra, a slutim i u narednih ___ godina
za




najozbiljnije!

pa dao sam i tu mogućnost
builderka builderka 22:44 27.01.2011

Re: danas

sad opet čitam i ne vidim.
misliš ono - neću da glasam?

ali ja hoću. dopisaću lepo, ako treba ima i da im nacrtam.
zašto? zato.
omega68 omega68 23:10 27.01.2011

Re: danas

dopisaću lepo, ako treba ima i da im nacrtam.
zašto? zato.

čini mi se da je neko na blogu patentirao izum:
Da se na nekoliko miliona listića pred komisijama nađe nacrtan
Falus
builderka builderka 23:29 27.01.2011

Re: danas

pa ubaci i to kao opciju, pa da imam šta da preporučim ; )
jedan.kub jedan.kub 21:28 29.01.2011

Re: danas

Ja od ponuđenih ne vidim najozbiljnije. Svi su već viđeno.
dunja73 dunja73 22:36 27.01.2011

...

ja , kao Drug Odliveni Um ( to znaci dijaspora ) glasam za nekog kome Um nije odliven....
omega68 omega68 22:44 27.01.2011

Re: ...

kome Um nije odliven....

ovde se umovi polako nalivaju
formalinom
Znaš šta mi je najgore
JA NE MOGU DA PREPORUČIM SVOJ KOMENTAR
glas mi je bačen
natasavb natasavb 22:54 27.01.2011

Re: ...

JA NE MOGU DA PREPORUČIM SVOJ KOMENTAR
glas mi je bačen

A mislis da inace nije, za koga god sa liste da glasas?
Ja nikad veci pesimista nisam bila.
omega68 omega68 23:14 27.01.2011

Re: ...

Ja nikad veci pesimista nisam bila.

opet je isto pitanje kao pre mnogo godina
ako normalni bojkotuju oni drugi će da nam dovedu neke svoje
ali ... ko je uopšte više normalan?
natasavb natasavb 23:39 27.01.2011

Re: ...

ali ... ko je uopšte više normalan?

Pa zato ti i kazem.
Nego videste li vi njanovju vest koji je Ivana okacila kod Mlekac?
Tomica podnosi ostavku

EDIT
Eno Mlekac postavila blog na tu temu.
veronika_kojen veronika_kojen 22:43 27.01.2011

Spektar

Moja baba glasa za Koštunicu, keva za DS, otac za SNS, brat za radikale, tetka za LDP, a ja počinjem da mislim da sam usvojena.
omega68 omega68 22:49 27.01.2011

Re: Spektar

veronika_kojen
Moja baba glasa za Koštunicu, keva za DS, otac za SNS, brat za radikale, tetka za LDP, a ja počinjem da mislim da sam usvojena.

Pa evo izaberi nešto
anonimno
( neću nikome da kažem )
veronika_kojen veronika_kojen 22:58 27.01.2011

Re: Spektar

Evo, glasaću za romsku partiju. Romi su naša budućnost

Glasala bih i za nekoga ko bi se odlučnije pozabavio odlivom mozgova, integracijom manjina i borbom protiv korupcije.

Jel dovoljno?
omega68 omega68 23:18 27.01.2011

Re: Spektar

Jel dovoljno?

time i svašta nešto ...
bave se svi

Jukie Jukie 23:49 27.01.2011

Re: Spektar

veronika_kojen
Evo, glasaću za romsku partiju. Romi su naša budućnost

Ja sam nekoliko puta glasao za romske partije u prvom krugu, a u drugom krugu za onoga ko nije radikal.
U poslednjih 2-3 puta nisam glasao ni za koga. Radikali nisu toliko lošiji od onoga što već imamo. Stupid new laws abound. npr. Sandučići.
omega68 omega68 23:57 27.01.2011

Re: Spektar

Radikali nisu toliko lošiji od onoga što već imamo.

Ajde da kod sebe napišem jednu ekskluzivnu vest
( bolje ovde nego kod Draga ili Karagaće )
Glavna strategija jedne velike stranke će biti to da se uoči izbora vrati Šešelj.
da prepolovi Tomu
veronika_kojen veronika_kojen 01:37 28.01.2011

Re: Spektar

Jukie

Ja sam nekoliko puta glasao za romske partije u prvom krugu




Ti to vršiš pozitivnu diskriminaciju?

Šalim se, ja zaista mislim da su Romi naša budućnost (jednostavno, demografska slika srbije će se relativno brzo promeniti u budućnosti), a imamo svega 4 posto romske dece u osnovnim školama. Nijednog Roma kod mene na fakultetu. Manjine zanemarljive i jedna osoba sa invaliditetom na 6000 studenata. Tuga.
alselone alselone 07:53 28.01.2011

Re: Spektar

veronika_kojen
. Nijednog Roma kod mene na fakultetu.


Oterao ih Rados Ljusic. I tebe sto ti puni glavu.
veronika_kojen veronika_kojen 11:52 28.01.2011

Re: Spektar

alselone
veronika_kojen
. Nijednog Roma kod mene na fakultetu.


Oterao ih Rados Ljusic. I tebe sto ti puni glavu.




Nešto ne vidim ni da su se ovi liberalniji potrudili oko toga. Imamo jednu osobu sa invaliditetom za pokazivanje i to je, ono, demokratija na delu. Prošle godine smo (zamisli!) imali čak dve, ali odustala je jedna. Imala je cerebralnu paralizu, a nije mogla da prati nastavu jer nije postojao prilaz za invalide u toj zgradi.
Sepulturero Sepulturero 16:04 28.01.2011

Re: Spektar

omega68
Radikali nisu toliko lošiji od onoga što već imamo.

Ajde da kod sebe napišem jednu ekskluzivnu vest
( bolje ovde nego kod Draga ili Karagaće )
Glavna strategija jedne velike stranke će biti to da se uoči izbora vrati Šešelj.
da prepolovi Tomu


Ha, ha, da ne bude kao ono: operacija uspela, pacijent umro. Prepolove Tomu ali i sebe.
expolicajac expolicajac 19:22 28.01.2011

Re: Spektar

omega68

Ajde da kod sebe napišem jednu ekskluzivnu vest
( bolje ovde nego kod Draga ili Karagaće
Glavna strategija jedne velike stranke će biti to da se uoči izbora vrati Šešelj.
da prepolovi Tomu


PlagijatorKad sam ja o tome pisao... iiii, ima tome...
Policija kao i prevareni muž, il prvi il zadnji
omega68 omega68 19:36 28.01.2011

Re: Spektar

PlagijatorKad sam ja o tome pisao... iiii, ima tome...
Policija kao i prevareni muž, il prvi il zadnji

jao čika milicioneru nisma hteo, majke mi , nisam znao
i da sam video to tada ne bih verovao
mislim, stvarno su živi piš
omega68 omega68 19:44 28.01.2011

Re: Spektar

Prepolove Tomu ali i sebe.

pa hoće i sebe ako se ne ratosiljaju ovog kome su javlja sve i svašta

Neka bude svetlo
i bi svetlo



uzgred , neka se sam javi onaj ko je ovde glasao za URS, nećemo mu ništa
verovatno je pogrešio
šala,šala
Dr M Dr M 20:07 28.01.2011

Re: Spektar

Neka bude svetlo


...ili, u prevodu,

Lex FIAT..
yugaya yugaya 22:49 27.01.2011

:

Ja sam na manjinskoj listi za glasanje i u ovom trenutku ne postoji ni jedna manjinska stranka koja u stvarnosti zastupa stavove slične mojima (na papiru svi zvuče lepo, no papir trpi svašta)
omega68 omega68 23:22 27.01.2011

Re: :

u ovom trenutku ne postoji ni jedna manjinska stranka koja u stvarnosti zastupa stavove slične mojima (na papiru svi zvuče lepo, no papir trpi svašta)

zato smo gde jesmo
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:52 27.01.2011

2.

Ni jedan od ponuđenih odgovora, a.k.a NOPO
omega68 omega68 23:23 27.01.2011

Re: 2.

uros_vozdovac
Ni jedan od ponuđenih odgovora, a.k.a NOPO

video sam TO
ali nekako, nisu još etablirani
blogovatelj blogovatelj 23:11 27.01.2011

Necu da glasam...

Prvo, mislim da je bez veze da ja glasam, a ne zivim u Srbiji.
Drugo, ko ce da ide u Toron'o u konzulat da bi glasao. Mislim, isao bih u Toron'o iz milion razloga uvek, danju, nocu, ali radi glasanja, nema sanse.
veronika_kojen veronika_kojen 23:13 27.01.2011

Re: Necu da glasam...

blogovatelj
Prvo, mislim da je bez veze da ja glasam, a ne zivim u Srbiji.


edit:ali da si u srbiji, za kog bi glasao

aaaajde, reci

omega68 omega68 23:24 27.01.2011

Re: Necu da glasam...

blogovatelj
Prvo, mislim da je bez veze da ja glasam, a ne zivim u Srbiji.
Drugo, ko ce da ide u Toron'o u konzulat da bi glasao. Mislim, isao bih u Toron'o iz milion razloga uvek, danju, nocu, ali radi glasanja, nema sanse.

pošteno!
veronika_kojen veronika_kojen 23:28 27.01.2011

Re: Necu da glasam...

omega68

pošteno!


Ja zaboravila da mu lupim preporuku, evo sad sam
blogovatelj blogovatelj 05:44 28.01.2011

Re: Necu da glasam...

edit:ali da si u srbiji, za kog bi glasao

aaaajde, reci


Pitanje je suvise hipoteticko, jer ja nisam u Srbiji.
Sto kazu sumadijski seljaci - da su damu pod miskom, qrcem bi samare delio
Jednostavno, nisam tamo, ne znam kako bih ziveo da sam tamo, koliko bih zaradjivao itd isl.
Ali mislim da bi ovi sto su na vlasti morali da odu, jer jednostavno u demokratskom drustvu mora postojati alternativa. Vidim da puno vas kuka kao ranjene mecke, pa menjajte.
A omega me inspirisao komentarom da ce se Seselj vratiti da prepolovi Tomu. Padalo je i meni to na pamet, ali je to suvise rizican potez, jer sta ako Toma i Seselj zajedno budu imali vise od polovine poslanika? Ili ako tu udje jos i Kostunica ili tako nesto?
omega68 omega68 09:47 28.01.2011

Re: Necu da glasam...

A omega me inspirisao komentarom da ce se Seselj vratiti da prepolovi Tomu. Padalo je i meni to na pamet, ali je to suvise rizican potez, jer sta ako Toma i Seselj zajedno budu imali vise od polovine poslanika? Ili ako tu udje jos i Kostunica ili tako nesto?



Pazi komšija,
ovo sa Šešeljem je tačno.Neki se baš raduju kako će da im pomogne da oni bolje prođu.E, sad Šeki je uvek bio igrač vlasti - nekad Slobine, što ne bi bio i neke današnje.Isto je sa Tomom, tu će biti borba ko će od njih dvojice da se više udobri režimu.
A tu mogućnost da se oni pomire i da preko više kolona dođu, sa DSS-om, na vlast sam obrazlagao kod najvećeg pol. analitičara u regionu još kada se Toma odvojio, ali me je on stručno izmazao kako nemam pojma o politici.Ono, kao što rekoh, obojica su ljudi koji rade za vlast, mada ostaje mogućnost, ako neko negde drugačije odluči...
gedza.73 gedza.73 09:48 28.01.2011

Re: Necu da glasam...

Drugo, ko ce da ide u Toron'o u konzulat da bi glasao. Mislim, isao bih u Toron'o iz milion razloga uvek, danju, nocu, ali radi glasanja, nema sanse.

Ma, ja neću da idem ni 2 kilometra (koliko ima do glasačkog mesta) da glasam.
Em je nedelja, em 2 km su 2 km. A i što da gubim vreme.

Možda bih glasao za sve ponuđene stranke, ali da ih vidm na nekom pustom ostrvu, sa sve rukovodstvom i članstvom.

A onda njih deset koji preživeo bih vratio da rade u nekom od rudnika. U sibiru.


Omega, što si naljutio AO?
antioksidant antioksidant 09:52 28.01.2011

Re: Necu da glasam...

Omega, što si naljutio AO?

mene?
omega, zasto si me naljutio?
gedza.73 gedza.73 09:59 28.01.2011

Re: Necu da glasam...

Izvini, antio, on se sa aleksom pokačio. imam temperaturu pa mi elektronika izgleda u kratkom spoju.
Bilo bi baš čudno da ti nekog banuješ, a i da omega napiše nešto za banovanje.


antioksidant antioksidant 10:02 28.01.2011

Re: Necu da glasam...

Bilo bi baš čudno da ti nekog banuješ,

veruj mi, i ja sam se u početku čudio
sad je to stvar navike (vidiš kako se čovek na loše navikne )
gedza.73 gedza.73 10:08 28.01.2011

Re: Necu da glasam...

veruj mi, i ja sam se u početku čudio

Mislio sam na normalne komentare.
Kad već pomenuh strujni kurcšlus
antioksidant antioksidant 10:11 28.01.2011

Re: Necu da glasam...

:)

omega68 omega68 10:16 28.01.2011

Re: Necu da glasam...

A ovo sa sa deda Zaharijem, zar ni u njega nemaš poverenja?
Omega, što si naljutio AO?


ovog puta je Alex
a sa AO imam jedan čudan odnos, strasan - pravi zemljački, pun pevanja, plakanja i pucanja.
sa ovim prvim - no coment
antioksidant antioksidant 10:20 28.01.2011

Re: Necu da glasam...

a sa AO imam jedan čudan odnos, strasan



i posle se ljudi pitaju kako nastaju tračevi
blogovatelj blogovatelj 17:35 28.01.2011

Re: Necu da glasam...

a sa AO imam jedan čudan odnos, strasan - pravi zemljački


Nemoj mi reci da je AO iz Kragujevca
omega68 omega68 23:46 27.01.2011

ovo je čudo jedno

Veronika ima više glasova od DS-a i SNS- a
zajedno
Jukie Jukie 23:50 27.01.2011

Re: ovo je čudo jedno

omega68
Veronika ima više glasova od DS-a i SNS- a zajedno

Da, hajde da svi glasamo za Veroniku Kojen.

fantomatsicna fantomatsicna 23:55 27.01.2011

Re: ovo je čudo jedno

A ja cu d glasam za Taljandsku salatu sa govedinom
omega68 omega68 00:00 28.01.2011

Re: ovo je čudo jedno

fantomatsicna
A ja cu d glasam za Taljandsku salatu sa govedinom

može
pod sačom
nego , ovo stvarno nije zez blog
molio bih da pristupite glasanju
hvala
veronika_kojen veronika_kojen 00:04 28.01.2011

Re: ovo je čudo jedno

Jukie
omega68
Veronika ima više glasova od DS-a i SNS- a zajedno

Da, hajde da svi glasamo za Veroniku Kojen.



Konačno neko objektivan!

Mislem, hvala što postojite, i to...
fantomatsicna fantomatsicna 00:28 28.01.2011

Re: ovo je čudo jedno

Ma ja rekoh da dodam nestoNe zivim tu, a ovde ti je poltika negde ..u pozadini.Tako da stvarno ovde malo radimo ( a imamo dovoljno ) i jedemo jedemo jedemo
freehand freehand 00:36 28.01.2011

Re: ovo je čudo jedno

fantomatsicna
Ma ja rekoh da dodam nestoNe zivim tu, a ovde ti je poltika negde ..u pozadini.Tako da stvarno ovde malo radimo ( a imamo dovoljno ) i jedemo jedemo jedemo

A di to ima milostiva?
Da dođem i ja, glasaću za vas, obećavam!
omega68 omega68 00:39 28.01.2011

Re: ovo je čudo jedno

A di to ima milostiva?

nema nigde
ali lepo izgleda
fantomatsicna fantomatsicna 03:12 28.01.2011

Re: ovo je čudo jedno

Dojdi dojdi.Jos da me puste da blogiram pa cu ti i postaviti Kako se iseliti an Novi Zeland .Ali ako te bas interesuje mozes pogledati i ovde(molim rodoljube da ne komenatarisu ovo).
http://teslio.com/blog/post/Grlitza/kako-zapoceti-proces-iseljenja-na-novi-zelandrepriza-..zelja-1218
fantomatsicna fantomatsicna 03:33 28.01.2011

Re: ovo je čudo jedno

Ma kako nema?Ima i to i jos i vise..more puno ribe sume pune divljaci obale pune skoljki, bacaju jabuke kruske i kivi na nas samo da ih kupimo, plaze i uvale samo za tebe...klima umerena..nema divljih zivotinja, najdivljiji je oposum, nema zmija..svi smo pitomi..78 nacija ovde zivi..u ljubavi i slozi.Znas sta nema? Nema dovoljno Srba.. najvise Dalmatinaca(oni ne vole da ih zoves Hrvati), zato moj lobi...dodjite
omega68 omega68 09:57 28.01.2011

Re: ovo je čudo jedno

Dojdi dojdi

Doolazim
dodjite

ma ne treba dvaput da kažeš
ne stvarno, jedan kolega se bio upalio da se iseli na NZ i udavio nas je mesecima kako je tamo super i sl.Sve smo saznali i o klimi i o ljudima, toliko da sam i ja poželeo da odem
Ali kako da ostavim šljivar i grobove predaka...?
veronika_kojen veronika_kojen 11:45 28.01.2011

Re: ovo je čudo jedno

fantomatsicna
Dojdi dojdi.Jos da me puste da blogiram pa cu ti i postaviti Kako se iseliti an Novi Zeland .


Ja predlažem da se vratiš u Srbiju, kandiduješ, a onda predložiš kolektivno preseljenje Srba na Novi Zeland. Glasalo bi za tebe barem pola Srbije, garant! Štaviše, mislim da bi se muftija s tobom složio

(nuck, nuck, tajanstvena urednice, dajte ženi autorsku opciju, ta zar mora ona da vas podseća?)
fantomatsicna fantomatsicna 12:07 28.01.2011

Re: ovo je čudo jedno

Eh kako..avionom..oni su tu zauvek..a covek je i onako samo gost..na ovoj planetici:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana