In memoriam| Život

Budimo ljudi

vladimir petrovic RSS / 26.01.2011. u 10:30

Vidim  vest u medijima: "Ubicama Tatona 240 godina".  

To me  tera da se setim tog nesrećnog dana,  iz septembra 2009. godine, kada je u najužem centru Beograda izvršeno strašno ubistvo.

Na izuzetno divljački način.

Iz besmislenih razloga. Iz obesti fudbalskih navijača. Onih koji su huligani u dušama njihovim.

Kažu da je premlaćeni očajnik Bris Taton (Brice Taton) jednog trenutka počeo moliti, do preklinjanja, da ga ostave živog.

Čujem njegove vapaje:  ... "Arrêtez, arrêtez, s'il vous plaît. Permettez-moi de vivre, pour l'amour de Dieu. J'ai rien fait...Ne me tuez pas, je vous en prie. Arrêtez-vous, s'il vous plaît ... Stop, please, please...  (Stanite, stanite, molim vas. Ostavite me da živim, za ime Boga. Ništa nisam uradio, ne ubijajte me, preklinjem vas. Zaustavite se, molim vas...).

Ubice se nisu zaustavile. 

A baš tog prepodneva, Bris Taton je sa jednim svojim drugarom iz Tuluze, posetio Kalemegdan i divio se  prelepom spomeniku  "Zahvalnosti Srbije - Francuskoj". Slikao se ispred tog Spomenika, na kome piše: "Волимо Француску као што је она нас волела".

Nemojte reći: „Pa, eto, dogodilo se... a ne smemo zaboraviti i da su i ti mladići, fudbalski navijači, nečija deca".

Naša deca  ne bi smela da budu - takva

Deo odgovornosti svakako pada i na njihove roditelje.  

Hvala sudstvu što je odredilo visoke kazne počiniocima zločina.

Jedino drakonske, ali istovremeno pravične kazne, mogu suzbiti huliganstvo i kriminal navijača,  koji su u usponu.

Slažem se sa onima koji smatraju da, kada bi se ovako sudilo svim huliganima, za nekoliko godina bi se evidentno reducirao problem navijačkih grupa i ostalih zločina iz obesti. Ako hoćemo pravnu državu u Srbiji, onda pravosudni organi moraju pooštriti  kazne, s tim da one budu sprovodjene.

Ja znam da je još Monteskje (Montesquieu) govorio da je „slabost sile što veruje u silu", i da ima mnogo sličnih izreka, ali smatram da postoje situacije kada država mora energično delovati, unutar same sebe.

Srbija je sada u takvoj situaciji.

Srbija mora zaustaviti teror fudbalskih navijača.

Stop nasilju.  

Atačmenti



Komentari (127)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 23:14 26.01.2011

Re: Kazne

Kazne. Velike.
Oni su ubili dečka. Ubili su jedan život. Koja je kazna za to?
Da svakog od ovih navijača pojedinačno na smrt pretuče grupa?
Da li se neko od ovih roditelja zapitao kakvu bi kaznu tražio za životinje koje su ubile njihovo dete? Da li su pomislili da na optušeničkoj klupi sedi divljak koji je šutirao nihovo dete. Nečije, bilo čije.

Kaznio bih ja i one partizanove navijače ispred suda što su, kao, štitili svoje pajtose. Rulja bez mozga.

Jadan dečko. Bog da mu dušu prosti.
Bili Piton Bili Piton 23:33 26.01.2011

Re: Kazne

gedza.73


Jadan dečko. Bog da mu dušu prosti.


Meni je još strašnije kad vidim sliku njegovih roditelja, koji toliko podsećaju na roditelje jednog mog odličnog drugara ovde, Francuza, koje sam jednom upoznao. Jadni ljudi...
docsumann docsumann 13:04 27.01.2011

Re: Kazne

Kazne. Velike.


slažem se, nego nisam o tome ...

zadnjapetoletka zadnjapetoletka 22:58 26.01.2011

fudbalski navijaci i ostali

...a ne smemo zaboraviti i da su i ti mladići, fudbalski navijači...Srbija mora zaustaviti teror fudbalskih navijača...

Mozda pogresno citam, ali moze se razumeti da bilo koja druga grupa dzukela okupljena ispod bilo kog znamenja (partiskog, ideoloskog, rasistickog...) i nije neki problem koji treba zaustaviti i ostro kaznjavati. Ovo ispod kako god citao ispadne da je ono pravo:
Slažem se sa onima koji smatraju da, kada bi se ovako sudilo svim huliganima,...Stop nasilju.

Radi se o dzukelama medju navijacima a ne o fudbalskim navijacima. Treba ih zaustavljati u bilo koju uniformu da uskoce a presvlacenje im je najmanji problem. Njima je veoma vazno da rade to sto rade.
maksa83 maksa83 23:29 26.01.2011

Re: fudbalski navijaci i ostali

Radi se o dzukelama medju navijacima a ne o fudbalskim navijacima. Treba ih zaustavljati u bilo koju uniformu da uskoce a presvlacenje im je najmanji problem. Njima je veoma vazno da rade to sto rade.

E, a kako nekako ispadne da se džukele uvek najudobnije ušuškaju među fudbalske navijače?

Kako to da se ne desi da se npr. zavuku u Klub Ljubitelja Pozorišta, ili članove Lagune (članske karte preko kojih dobijaš popust na knige), ili, šta znam, infiltriraju se među redovne posetioce Kolarca (Zadužbine, ne kafane u Knezu)?

Je l' ima neki recept, tajni znak koji pomaže da razlikuješ džukelu od fudbalskog navijača, ako nose istu uniformu i viču istu stvar u istoj rulji?
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:24 27.01.2011

Re: fudbalski navijaci i ostali

Maksa
..E, a kako nekako ispadne da se džukele uvek najudobnije ušuškaju među fudbalske navijače?

Kako to da se ne desi da se npr. zavuku u Klub Ljubitelja Pozorišta...

NNN NNN 09:18 27.01.2011

Re: fudbalski navijaci i ostali

E, a kako nekako ispadne da se džukele uvek najudobnije ušuškaju među fudbalske navijače?
Kako to da se ne desi da se npr. zavuku u Klub Ljubitelja Pozorišta, ili članove Lagune (članske karte preko kojih dobijaš popust na knige), ili, šta znam, infiltriraju se među redovne posetioce Kolarca (Zadužbine, ne kafane u Knezu)?
Visina praga prijema
Biljana 77 Biljana 77 16:02 27.01.2011

Re: fudbalski navijaci i ostali

Je l' ima neki recept, tajni znak koji pomaže da razlikuješ džukelu od fudbalskog navijača, ako nose istu uniformu i viču istu stvar u istoj rulji?

Ima. Navijač ide na utakmice, navija za svoj klub, vodi decu na tekme, ne tuče ljude, ne razbija grad, ne ubija ljude, ne preti nikome smrću, ne vređa. Najvijača ima daleko više nego džukela, ali su džukele jače, bučnije i upadljivije. Da si malo više išao na utakmice uspeo bi da ukačiš razliku.

EDIT: A džukela ima i u Klubu ljubitelja pozorišta, i među članovima filharmonije, samo su oni džukele kod kuće, u četiri zida.
outcast outcast 02:37 27.01.2011

Ovo je sve bezveze...

RIP.... U sunovracenoj svesti srpsko/srbijasnkog bica ovo sve ima neke veze sa necim.. Sa posipanjem pepelom... Tuznim pokusajem da se nadje neko objasnjenje za ovo bezumlje...Kao barometar stanja u drustvu, ovaj zlocin kao i svi zlocini je besmislen... Patetika oko njegove posete Kalemegdanu i spomeniku Francuskoj Kakve sve to veze ima? Jedan zivot je okoncan na brutalan nacin u drustvu koje ne moze da okonca svoju agoniju. 240 godina - da li ce toliko biti potrebno da se pleme koje sebe zove Srbima zapita koje su stvarne vrednosti, i da pocne da postuje zivot na nacin kako je primereno civlizovanim ljudima.
veronika_kojen veronika_kojen 02:50 27.01.2011

Re: Ovo je sve bezveze...

U sunovracenoj svesti srpsko/srbijasnkog bica ovo sve ima neke veze sa necim


Kakva ljigava generalizacija
gorran2 gorran2 03:31 27.01.2011

Re: Ovo je sve bezveze...

Viši sud u Beogradu izrekao presudu za ratne zločine u Zvorniku 1992. – Branko Grujić osuđen na šest, a Branko Popović na 15 godina zatvora.

Optužnica je teretila bivšeg predsednika Privremene vlade "Srpske opštine Zvornik" Branka Grujića, i bivšeg komandanta štaba TO Zvornika Branka Popovića za zarobljavanje, nečovečno postupanje i smrt oko 700 ljudi iz više naselja opštine Zvornik. Oni su se teretili i za deportaciju 1.822 Bošnjaka

Presude za zločine u Zvorniku 1992. (22. 11. 2010)

To dođe deset dana zatvora za jedno ubistvo u kompletu sa dva i po proterivanja.

Izgleda da u Zvorniku ne žive Francuzi.
Bili Piton Bili Piton 04:51 27.01.2011

Re: Ovo je sve bezveze...

gorran2


Izgleda da u Zvorniku ne žive Francuzi.


Nije, Gorane, problem u tome ko živi u Zvorniku nego ko sudi bagri i barabama (generalno). Evo po meni najboljeg komentara na vest koju si linkovao:

Blage kazne za velike zlocine-dobar preduslov da nam se zlo ponovi, posto se ovde zlocin isplati. Negde sam cula predlog o kome bi trebalo razmisliti ukoliko neko zeli malo vise mira i covecnosti na ovim prostorima. Sve te zlikovce izruciti onima nad kojima su izvrsili zlodela. Dakle, u ovom slucaju-pravac Sarajevo. Svaka kazna koju oni izreknu bila bi pravedna. Isto tako za sve one koji su pocinili zlocine nad Srbima, Albancima, Hrvatima - njima isporuciti...

((Vlast)a, 22. novembar 2010 15:58)


vladimir petrovic vladimir petrovic 07:26 27.01.2011

Re: Ovo je sve bezveze...

outcast
... Patetika oko njegove posete Kalemegdanu i spomeniku Francuskoj Kakve sve to veze ima?

Ima nas koji volimo i patetiku.

ZAOBIDJI NAS. Hvala.
-----------------------

Edit:
Smatram da postoji nešto što je gore od patetike.
To je nekultura.
A gde ima nekulture, tu ima i nasilja. Počinje se sa verbalnim nasiljem.
Nad patetičnima i drugima.

Zašto sam pomenuo Tatonovu posetu Spomeniku Francuskoj na Kalemegdanu?

Moguće je dati više objašnjanja, uključujući i patetična, naravno.

Jedno od njih je ovo: Za svakog Francuza koji prvi put dodje u Beograd, vidjenje ovog Spomenika je fini doživljaj/dogadjaj, jer budi prijatna osećanja.

A fotografija kako on posećuje taj Spomenik nalazi se i na sajtu-omažu ubijenom Brisu, koji su otvorili njegovi roditelji i prijatelji.

(Istovremeno, mora se znati da je to jedan od istinski najlepših spomenika u Srbiji, na nivou izvanrednih spomenika širom kulturne Evrope).



Ja zamišljam kako je Bris Taton, dok su ga premlaćivali mladići koje pre toga nikada, nikada nije sreo ni video, kojima ništa nije uradio, mogao pomisliti da ga ubijaju samo zato što je - Francuz!

Ta misao mu se morala vrteti u glavi ne samo dok su ga premlaćivali na mrtvo, a on cvileo kao kučence koje moli da ga ne ubijete, već i dok je bio dugo u komi. Da ga ubijaju zato što je Francuz, a ubijaju ga sinovi i unuci onih Srba koji su nekada podigli na Kalemegdanu tako veličanstven Spomenik Francuskoj!
Nešto tu nije bilo u redu. Izdahnuo je sa tom mišlju. I sa pitanjem: POURQUOI?

Pourquoi?

Može se shvatiti da sam, ispisujući ove redove, patetiku branio patetikom, ali ponavljam da mi je patetika bliža od nekulture/nasilja.
MarkoPustolov MarkoPustolov 10:53 27.01.2011

Re: Ovo je sve bezveze...

vladimir petrovic

Ja zamišljam kako je Bris Taton, dok su ga premlaćivali mladići koje pre toga nikada, nikada nije sreo ni video, kojima ništa nije uradio, mogao pomisliti da ga ubijaju samo zato što je - Francuz!


kakav debilizam! ovim samo pravite lažnu sliku o ubistvu tatona
neopravda njihov postupak ni ubistvo
samo hoću da ukažem na neke činjenice
nisu ga napali zato što je francuz nego zato što je pripradnik rivalske druge navijačke grupe
taton je pripadao indijancima i nosio je majcu sa tim obeležnjima kobnog dana
taton je došao kao prijatelj ovog naroda i njegova grupa navijača se spremala da istakne transparnet kosovo je srbija tog dana na stadionu
roditelji brisa tatona nisu imali pojima gde im je sin, čime se bavi i došli su tek u srbiju pred nesrecnu smrt
meni oci bode i ostetni zahtvev koji porodica trazi od srbije
ovakve tragedije se desavaju sirom evrope pa nije podignutno na nivo ksenofobicni srbi ubili jadnog turistu
presuda koja je doneta nije dobra i medju osudjenima ima i nevinih ciji je jedini greh to sto su navijaci
aleksanadar aleksanadar 11:01 28.01.2011

Re: Ovo je sve bezveze...

nisu ga napali zato što je francuz


Напротив, убили су га, управо зато што је Француз.


taton je došao kao prijatelj ovog naroda


Али га у Србији нису дочекали пријатељи.


ksenofobicni srbi


Ови који су га убили јесу ксенофобични. (Осим што су малоумни.)

Нажалост, свету је овај злочин био још једна потврда српске ксенофобије.

Мада, дабоме, има Срба који нису ксенофобични. Међутим, слутим да су такви - у мањини.
jedan.kub jedan.kub 23:57 31.01.2011

Re: Ovo je sve bezveze...

MarkoPustolov
presuda koja je doneta nije dobra i medju osudjenima ima i nevinih ciji je jedini greh to sto su navijaci

Ako su bili u društvu a nisu sprečili linč, onda ne mogu biti nevini.
dolybell92 dolybell92 04:07 27.01.2011

Nema nevinih divljaka

Mislim da je najzad odmerena primerena kazna počiniocima
ovako gnusnog i smišljenog zločina koji se završio smrću,
njima apsolutno nepoznate osobe, mladića koga nikada nisu ranije
ni čuli, ni videli niti o njemu išta znali.

Nisu ga čak razumeli kada je vapio da ga više ne biju.

Da li je bio njima cilj i namera da ga ubiju, potpuno je nebitno,
jer se to nije dogodilo iz nehata, već iz namere da se zlo nanese,
bez razmišljanja o posledicama.

ONI su Brisa Tatona ubili i to je kraj.
Usred centra Beograda, samo iz obesti i iživljavanja.

Čula sam da je neko od roditelja tih obesnih momaka,
izjavio ("fini" neki čovek, ili žena): Sad su i mog sina ubili !

Po čemu je njihov sin bitniji i značajniji od ubijenog
Brisa Tatona, njihov sin je živ. Takvi roditelji i zaslužuju
sina kakvog imaju, nek in je živ i zdrav na njihovu doživotnu sramotu.

Neću da pitam gde su bili, kada im je sin takav kakav je,
očigledno da ni svog sina ne poznaju i gde onda očekivati
da takvi roditelji poznaju ikoga drugog i imaju iole samilosti.
Užas od tipova koji hodaju ovom zemljiom.




bene_geserit bene_geserit 06:41 27.01.2011

Bez obzira na to sto nam je svima bolje...

... bez tih zlikovaca na ulici, izrecene kazne su potpuni bullshit.
Ja sam generalno za daleko ostriju kaznenu politiku nego sto je trenutna (i drago mi je sto ce ovi idioti da trunu u zatvoru), ali ova kazna otvara jako puno pitanja, mnogo vaznijih:
- Da li je u pitanju promena kaznene politike ili ne? Da li se to odnosi na sve zlocine, ili sdamo na "navijacke". Da li ce kazne da porastu i za zlocine policajaca ili kradje politicara?
- Ako jeste kako to da se odjednom izricu daleko ostrije kazne od dosadasnje sudske prakse? Tako nesto se uvek radi postepeno i uz najave.
- Ako jeste, zasto je izabran medijski napumpan slucaj, sa zrtvom stranim drzavljaninom? To budi sumnje da nije u pitanju stvarno promena kaznene politike nego rezultata pritiska medija, stranih ambasada.
- Kako to da su zlocinci koji su pocinili prethodne slicne zlocine dobili kazne reda 5-10 godina a ovi 35? Da li se kazne razlikuju u zavisnosti od medisjke pokrivenosti zlocina? Da li su kazne vece zato sto je u pitanju strani drzavljanin?
- Kako treba da se osecaju roditelji prethodnih zrtvi cije su ubice blago kaznjene? Da li njihovo dete vredi manje zato sto nije francuz?
- Mnogo bitnije od jedne pojedinacne kazne je da pravosudni sistem bude nezavistan od medijskog i bilo kog drugog pritiska.
- Vidim svi prethodni komentatori znaju Bris Tatonovo ime, a neki su isli da mu pomaze kovceg. Da li znate imena ostalih zrtvi fudbalskih nazovi navijaca? Da li ste njima isli na sahranu?
- Nasao se i jedan advokat da objasni kako je kazna OK. Izvini a da li je kazna u skladu sa dosadasnjom kaznenom politikom? Kakve su onda prethodne kazne, ako je ova OK. Ako su sve kazne male a jedna velika, znaci da je kaznena politika takva kakva je vecina kazni a da je ova izuzetak. Zbog cega?

Na zalost kod nas se sve zivo radi na pogresan nacin.
Ako ova presuda znaci promenu kaznene politike, pozdravljam to iz sve snage (bez obzira sto je bezrazlozno izabran medijski napumpan slucaj sa strancem kao zrtvom sto budu sumnju).
Ako nije (u sta sam prilicno ubedjen) u pitanju promena kaznene politike (ili ce ta promena da se ogranici samo za navijacka divljanja), nego rezultata raznih pritisaka (medija, stranaca) onda je u pitanju potpuni bullshit.
Kakvu to onda poruku salje:
- fudbalskim huliganima: pazite koga prebijate/ubijate, nikako strance a pogotovu ne iz neke zapadne zemlje; ako bijete domace to nije tako strasno
- roditeljima zrtvi: vasa deca na trenutnom trzistu vrede ~5 puta manje od francuske dece. Sto nije tako lose jer je odnos plata tamo i ovde jos veci.
- sudijama: ako je medijski napumpan slucaj odrezi kaznu i super; ako nije, onda moze da se radi sta se zeli, ili sta se dobro plati
- zrtvama i njihovim zastupnicima: ako hoces postenu kaznu moras da potegnes medijsku kampanju
- srbima: srpska posla (tj. obracuni izmedju srba) imaju jednu tarifu, ali ako ukljucimo zapadne strance to vec ima drugu tarifu; ovo lici na kompleks nize vrednosti
NNN NNN 09:42 27.01.2011

Re: Bez obzira na to sto nam je svima bolje...

Izvini a da li je kazna u skladu sa dosadasnjom kaznenom politikom? Kakve su onda prethodne kazne, ako je ova OK.
Kazna nije u skladu sa dosadašnjom kaznenom politikom.
Prethodne kazne nisu OK - blage su.

Kad se ubijaju samo građani Srbije međusobno - onda je zgražavanje samo domaće javnosti (koga drugog briga za tamo neke čobane-budale).
Kad se stranci ubijaju u Srbiji - onda je zgražavanje internacionalno (proporcionalno veće)!

I nije isto kad neko strada u navijačkoj tuči (ili u ratnom okruženju...)
i kad nekog (mirnog turistu sa srpskim šalom)
u epicentru Beograda
u sred bela dana
iz čistog mira
(samo zato što je stranac! )
brutalno,
na smrt,
štanglama
i stolicama,
već onesvešćenog,
i dalje leši
i baca sa stepaništa,
horda maloumnih divljaka!

Ps. ubice Ace Radovića su dobile samo od 8 do 23 meseca - SRAMOTA!

wukadin wukadin 11:35 27.01.2011

Re: Bez obzira na to sto nam je svima bolje...

kad neko strada u navijačkoj tuči (ili u ratnom okruženju...)


Bilo je Srba koji su stradali na slican nacin kao Taton.

Nisi pratio fabulu radnje, ili nisi dobronameran, pa ponavljam:

Petar Sedlak, ubijen nožem s leđa, nije učestvovao u tuči. Nije bilo ulice Petra Sedlaka, nije bilo javne žalosti, spomen ploče i kolektivne patnje.
Bojan Majić, navijač Voždovca, preklan u kupeu u stanici Rakovica naočigled nekoliko ljudi. Nema ulice Bojana Majića, nema spomen ploče, nema kolektivne patnje, nema u novinama izjava njegove majke, samo je FK Voždovac prekrstio stadion u Bojan Majić.
Aca Radović, ubijen raketom u grlo. Nema ulice Ace Radovića, nema spomen ploče, al on bar nije zaboravljen..


I ponovicu koliko god puta da treba.


NNN NNN 13:56 27.01.2011

Re: Bez obzira na to sto nam je svima bolje...

Petar Sedlak, ubijen nožem s leđa, nije učestvovao u tuči. Nije bilo ulice Petra Sedlaka, nije bilo javne žalosti, spomen ploče i kolektivne patnje.
Bojan Majić, navijač Voždovca, preklan u kupeu u stanici Rakovica naočigled nekoliko ljudi. Nema ulice Bojana Majića, nema spomen ploče, nema kolektivne patnje, nema u novinama izjava njegove majke, samo je FK Voždovac prekrstio stadion u Bojan Majić.
Aca Radović, ubijen raketom u grlo. Nema ulice Ace Radovića, nema spomen ploče, al on bar nije zaboravljen..
Ima još:
U oktobru 2005. godine u autobusu na liniji 71 ubijen je navijač Bežanije Golub Balević.
Dušan Penić na smrt je pretučen 22. aprila 2007. godine u Novom Beogradu zbog boje fudbalskog dresa.
Jedan 17-godišnjak iz Obrenovca ubio je 14. januara 2005. godine svog vršnjaka (ne navodi se ime zbog godina valjda) samo zbog toga što je imao navijački šal drugog kluba.
bene_geserit bene_geserit 22:18 29.01.2011

Re: Bez obzira na to sto nam je svima bolje...

NNN
Kad se ubijaju samo građani Srbije međusobno - onda je zgražavanje samo domaće javnosti (koga drugog briga za tamo neke čobane-budale).
Kad se stranci ubijaju u Srbiji - onda je zgražavanje internacionalno (proporcionalno veće)!

Kakve ima veze ko se i koliko zgrazava sa duzinom kazne?
Nije valjda da medijska napumpanost slucaja treba da utice na duzinu kazne?

NNN
Kazna nije u skladu sa dosadašnjom kaznenom politikom.
Prethodne kazne nisu OK - blage su.
I nije isto kad neko strada u navijačkoj tuči (ili u ratnom okruženju...)
i kad nekog (mirnog turistu sa srpskim šalom) ...

Prethodne kazne su takve kakva je kaznena politika. Naravno da su ekstremno blage ali kakve to veze ima. Ne moze samo jedna kazna da istrci iz kaznene politike a da sve ostale budu 5 puta manje, osim ako nije u pitanju promena opste kaznene politike (ne samo "navijackih" zlocina, nego svih). Ali to se nigde ne radi tako drasticno (bez obzira sto bi se meni svidelo). A ako nije u pitanju opsta promena kaznene politike nego samo pritisak medija i stranaca onda je to potpuna katastrofa.

Gomilu puta do sada su se, na zalost, desili slicni zlocini gde su ljudi stradali samo zato sto nose sal protivnickog tima i sl. i ja sam poredio kazne sa time. Mada ne mislim da bi kazne trebalo da budu drugacije za navijacke (unapred zakazane ili ne) tuce, ali to je druga tema.

Koliko god se ja zalagao za mnogo ostrijer kazne nego dosadasnje, uvek cu biti pre za to da kazne za ovaj konkretan zlocin budu niske kao i prethodne nego za to da se radi o uticaju medija i stranih pritisaka na izrecenu kaznu.
Kazna za bilo koji konkretan zlocin je mnogo manje znacajna od opstih pravaca u pravosudju.
Ako se uvodi to da mediji i pritisci uticu na kaznu kako da bilo ko od nas zna da ce ima posten i pravedan pravosudni sistem kada ga nesto konkretno bude ticalo?
MarkoPustolov MarkoPustolov 10:32 27.01.2011

bljak!

kakav patetičan tekst na tako strašnu tragediju!

vladimir petrovic vladimir petrovic 12:54 27.01.2011

Re: bljak!

MarkoPustolov
... kakav patetičan tekst na tako strašnu tragediju!

Ništa ne shvataš.
Otrezni se.
Tamo gde je tragedije, mora biti i patetike. (Izmedju redova: da nije bilo tragedije, ne bi bilo i patetičnih konsideracija).

A tvoj komentar u stilu "niko ništa ne shvata, samo ja pravilno shvatam stvari" je nivo pučkoškolca, kako bi rekli Hrvati.

Hvala na "Bljak". Čujemo se.

MarkoPustolov MarkoPustolov 15:42 27.01.2011

Re: bljak!

vladimir petrovic
Tamo gde je tragedije, mora biti i patetike. (Izmedju redova: da nije bilo tragedije, ne bi bilo i patetičnih konsideracija).


ma da kako da ne knjizevnost je puna pateticnih dela koja oslikavaju neku tragediju i samo takva su dobra (hemingvej je po tebi bio patetican?)

ovaj tekst je kako tema na pismenom zadatku iz srpskog u kome je koriscena svaka dosadna fraza i patetika koju nastavnica ocekuje jer je slicno citala u novinama i slusala na tv dnevniku

sedi 1!

over & out, zavrsena diskusija
Bili Piton Bili Piton 15:55 27.01.2011

Re: bljak!

MarkoPustolov


sedi 1!

over & out, zavrsena diskusija


Samo ti naredi...
kukusigameni kukusigameni 11:11 28.01.2011

Re: bljak!

sedi 1!

over & out, zavrsena diskusija


Kakva patetika!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana