Mediji| Muzika| Nostalgija| Umetnost| Život

I pijan ja vas ipak volim

alexlambros RSS / 24.01.2011. u 15:32

AleXandar Lambros

Joj, krasno i divno kak se samo volimo. Al meni opet nešto neprijatno. Sve se pribojavam istrčaću se s nekim neprimerenim komentarom. Tipa, „a sad nismo barbari, sad smo prijatelji stari", ili „da li bi ovakva ekstaza bila u Hrvatskoj za Miki Jevremovićem, recimo?". I on beše neka velika jugoslovenska zvezda, zar ne? Ili „čekaj, zar ne beše ona srala žestoko, još se sećam onog njenog nastupa sa Nenom Kunijević na francuskoj TV?". Al, ćutim, ne mogu, da mi neko ne pomene Srebrenicu, nemam stvarno tih nerava.

Međutim, gledam snimke, čitam izveštaje. Tereza se oseća „ka doma", u Spensu i SC kolektivni orgazam, sa sve teškim uzdasima i suznim očima. Mislim, drago mi što je niko ne gađa trulim voćem i što se oseća kao doma, al sve mi nešto otužno. Joj, ne znam ...

Pitaću kevu. Majka je bila žestok Terezin fan. U kući smo imali sve Terezine ploče i ploče Ksenije Erker. Vodila me je na koncert u halu „Jezero" pre X godina. (Tada smo videli Terezu kako izlazi, u bundi i pratnji nekih ljudi. Prvi put sam video veliku zvezdu izbliza i mora da sam blenuo ... Uz osmeh me opomenula da ne grizem usta. Eto, pamtim i danas).

Dakle, nek keva presudi. Ona mi u ovom trenutku izgleda kao jedina kompetentna. Em je fan, em je zdravorazumska žena koja nit konta nit se udubljuje u argumentaciju ovog tipa - umetnost ne poznaje granice, nacionalnost, veroispovest .... (dopisati ovde). Sluša svoje srce/razum i ne smućuje se tako lako kao ja.

Ja: „Dolazi Tereza u Beograd."
Keva: „Znam, čula sam."
Ja: „'Oćeš da ideš?"
Keva: „Ne pada mi na pamet!"
Ja: „Štoooo?" (tobož vrlo iznenađen)
Keva: „Što je tolko srala da ne znam uopšte kako je sada uspela da pojede sva ta govna".

U, bre. Ni dilema čak.

Večito nešto dubinjaš, rekla bi moja kuma. Jebi ga. Obećao sam sebi nad intervjuom Mire Furlan tamo negde početkom devedesetih, da nikad, ali nikad, neću dopustiti sebi da ikoga prosuđujem po bilo kom od gore navedenih kriterijuma, te da ću prosuđivati samo nečiju umetnost bez obzira koliko mi umetnikovi stavovi bili neprihvatljivi ili odvratni. Bio sam užasno dirnut što su Furlan uznemiravali noću telefonom i nazivali je četničkom kurvom dok je ona iskreno bila zaprepašćena da neko nije u stanju da shvati da umetnost ne poznaje kategorije nacionalnog.

Leni Rifenštal je dobra umetnica! Pa zar nije? Ivlin Vo („Povratak u Brajdshed") je podržavao ustaše, što uporno pokušavam da prenebregnem i zadržim se samo na romanu.

I tako, ponavljam sebi, k'o da samog sebe ubeđujem - „Tereza je super pevačica! Što peva žena, alal joj."

I peva. Znam. Al opet mi nešto bezveze.

Ipak, nismo mi baš čisti, a? Sećam se devedesetih. Besni rat, Srbi pod najlonom i u traktorima ... A na radiju Kragujevac trešte „Kolonija", Tajči i „Magazin". Svako grandovsko smeće je čista umetnost u poređenju sa ovim. Al, eto ...

Režu se za Cecom al je ne zovu. Ceca kaže da svejedno nemaju dovoljno veliki stadion za nju ( a nisu oni Bizantinci pa da se okupljaju po poljanama, razume se). Al me mnogo zanima kako bi izgledao Mikijev koncert u „Lisinskom"!

Izlazi Miki i počinje - „Pijem a ne znam čemu sve to, i pijan ja vas ipak volim"

 

 

Atačmenti



Komentari (578)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 19:43 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

ako država iskulira sva ta laprdanja i dozvoli takvima da dođu, onda to ili nije država ili je državni mazohizam

Ježim se države koja bi da odlučuje ko u nju sme a ko ne sme da dođe da peva i svira.

To bi stvarno bio vr' idiotizma, kao da ga i ovako nema dovoljno.
freehand freehand 19:45 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

To bi stvarno bio vr' idiotizma, kao da ga i ovako nema dovoljno.

I kao da tek što nismo uspeli da se oslobodimo bar najvećih gromada takvih budalaština.
docsumann docsumann 19:55 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

Ježim se države koja bi da odlučuje ko u nju sme a ko ne sme da dođe da peva i svira


A šta bi bio stav države povodom (krajnje hipotetičkog, ali ipak mogućeg) koncerta Tompsona u BG Areni bez obzira koliko god to finansijski - egzistencijalno bilo i iracionalno i riskantno.

Zatim, zamisli dolasak britanske nazi grupe No Remorse sa sve svojim hitom SERBIA

U kojoj su mjeri uopšte principi slobode i demokratije samoodrživi u svojoj izvornosti?
JJ Beba JJ Beba 20:03 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

Radije bih proveo 2 sata na zubarskoj stolici nego na koncertu Tereze Kesovije ali mi je svejedno to-tal-no kul što je ova sredina spremna da je ugosti.

maksa83 maksa83 20:07 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

A šta bi bio stav države povodom (krajnje hipotetičkog, ali ipak mogućeg) koncerta Tompsona u BG Areni bez obzira koliko god to finansijski - egzistencijalno bilo i iracionalno i riskantno.

Država u tom slučaju može da kaže "dođite ako hoćete ali mi ne snosimo odgovornost za vašu bezbednost", pa nek' vidi Tompson. Kako god, država mi je u toj hipotetičkoj situaciji nezanimljiva, (hipotetička) sredina koja bi došla i slušala i veselila se uz njegovu muziku je već mnogo živopisnija patologija.

U kojoj su mjeri uopšte principi slobode i demokratije samoodrživi u svojoj izvornosti?

Samoodrživi su srazmerno zrelosti i kvalitetu sredine.

Ne treba država da te čuva od Thompsona i Tereze Kesovije.
omega68 omega68 20:13 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

hebo Vas taj Vaš kosmopolitizam
zbog njega ćemo da propadnemo, dupke
vidim kako taj '' vr' idiotizma'' ne funkcioniše u Izraelu ili u Turskoj.
Zašto Srđan ili Budimac ne žive u kolevci tolerancije , šta im fali tamo?
I zašto u jednoj zemlji koja je na pragu EU Srbi deci ne daju srpska imena?
Sigurno ih ta okolina ne pritiska, nego oni to onako - iz kaprica?
omega68 omega68 20:17 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

A šta bi bio stav države povodom (krajnje hipotetičkog, ali ipak mogućeg) koncerta Tompsona u BG Areni bez obzira koliko god to finansijski - egzistencijalno bilo i iracionalno i riskantno.

ma nek dođe, da mu pokažemo Veličinu!!! ( šumadijsko čudovište - ko je gladao ''Rođak sa sela '' zna )
čovek ima pravo da radi kako hoće, država nema , bar dok postoji
maksa83 maksa83 20:23 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

hebo Vas taj Vaš kosmopolitizam
zbog njega ćemo da propadnemo, dupke

Jeste, baš nas je on satro zadnjih 20 godina.

zbog njega ćemo da propadnemo, dupke
vidim kako taj '' vr' idiotizma'' ne funkcioniše u Izraelu ili u Turskoj.

Ma funkcioniše fantastično, u Turskoj telo kome predsedava desničar fundamentalista odlučuje šta ćeš da vidiš na Internetu a šta nećeš.
U Izraelu je isto jako dobro, možeš da krkaš i tamaniš okolne narode bez političkih posledica, ali po ceni da malo malo neko eksplodira na javnom mestu i povede sa sobom par desetina ljudi.

Zašto Srđan ili Budimac ne žive u kolevci tolerancije , šta im fali tamo?


Ne znam za Srđana, ali koliko znam Budimac je otišao za ženskom, što pot-pu-no razumem i pozdravljam.

Misliš da su otišli tamo zato što ih ova država nije štitila od muzičkog neukusa?

Ja mislim da su pobegli iz države koja spucava silne pare na izdržavanje guzatog princa koji ne zna sopstveni jezik a pri tome ne rešava fundamentalne probleme društva.

omega68 omega68 20:29 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

Misliš da su otišli zato tamo zato što ih ova država nije štitila od muzičkog neukusa?

ne naravno
pitanje je da li je nemoguće živeti u ovako netolerantnim i iznad svega neuspešnim zemljama u kojima
u Turskoj telo kome predsedava desničar fundamentalista odlučuje šta ćeš da vidiš na Internetu a šta nećeš.
U Izraelu je isto jako dobro, možeš da krkaš i tamaniš okolne narode bez političkih posledica, ali po ceni da malo malo neko eksplodira na javnom mestu i povede sa sobom par desetina ljudi.

?
maksa83 maksa83 20:40 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

pitanje je da li je nemoguće živeti u ovako netolerantnim i iznad svega neuspešnim zemljama


Život je niz kompromisa, a žive ljudi i po mnogo gorim i po mnogo boljim mestima od tih po raznim parametrima. Lično, mene državna cenzura tog tipa užasava, ali kapiram da postoje nežne duše kojima je potrebno da ih država štiti i od prisustva Tereze Kesovije. Meni je to doduše i malo smešno.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:06 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović


'Ajde? Pa je l' pisalo negde da je dobrotvorni koncert?

Uh...opet...ja sam napisala već da nemam ništa protiv da neko zarađuje pare, neka pravi koncerte, neka peva, neka zarađuje novac, samo neka to ne proglašava ljubavlju i slini o "starim prijateljima gdje ste" i sl.
Bili Piton Bili Piton 21:11 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

maksa83

TO pokazuje njenu veličinu.



veronika_kojen veronika_kojen 21:12 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

Jelica Greganović
samo neka to ne proglašava ljubavlju i slini o "starim prijateljima gdje ste" i sl.


Uf, sad.

Jedno relativno konstruktivno pitanje-kako će drugačije prodati karte za koncert nego tim slinjenjem o ljubavi? Šta treba da kaže-ajte, četnici, još malo pa nestalo

btw, nisam ja stavila na tvoj komentar, samo na harija. nesporazum
cult cult 21:43 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

Mazohizam je ako ne podnosiš muziku Tereze Kesovije (ili Hulija Iglesijasa, ili Cool & The Gang) a odeš na njihov koncert.

...ili lično traumatično iskustvo - na Elton Johna.
Pridržavao sam se za banderu kad sam izašao (sa pola koncerta) da dodjem K sebi.
Posle sam imao PTSP.
docsumann docsumann 21:45 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

Ne treba država da te čuva od Thompsona i Tereze Kesovije.

Tereza je soft fenomen. Dok na Tompsona država treba da reaguje (sad kako, posebno je pitanje) ...ili ... sledeći nivo su upravo No Remorse - SERBIA, a ako i to prepustiš samoregulaciji estradne ponude i potražnje, aktuelna priča o zabrani fašističkih organizacija kreće da izmiče kontroli.
U kojoj su mjeri uopšte principi slobode i demokratije samoodrživi u svojoj izvornosti?
Samoodrživi su srazmerno zrelosti i kvalitetu sredine.


Nivo osvojenih sloboda i demokratskih standarda neke sredine ogleda se upravo u načinu na koji ona apsorbuje ekstremne pojave.

Ako polazimo od vrlo diskutabilne premise da imamo društvo sposobno da se nosi sa ekstremnim kulturološkim sadržajima, te ih obaška pustimo u etar, a ustvari smo rovito društvo, opterećeno čitavim nizom nacionalnih anatagonizama, homoksenoiostalihsociofobija, dobijamo konflikt i njegovu ekspanziju u najavi.

Vjerujem u osvješćene pojedince, lično ih poznajem i nemam problema sa načinom na koji oni furaju svoju priču. Kolektiviteti sličnih atributa su mi čista egzotika, bar u ovo naše doba.


Neke tablete su za zdravoga lijek, za bolesnog otrov.

I na kraju, i pored svega, slažem se sa tobom, pustimo ih sve da pjevaju, pa ako u njihovoj pjesmi leži naša propast, dabogda i propali sve uz neku WHITE-POWER stadionsku himnu...




freeconstantinople freeconstantinople 21:45 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

To bi stvarno bio vr' idiotizma, kao da ga i ovako nema dovoljno.

slovenija recimo
bečki konjušari su se napizdili
Boterijevih slikica iz mladine nitko se i ne sijeća
cult cult 21:47 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

omega68

ako država iskulira sva ta laprdanja i dozvoli takvima da dođu, onda to ili nije država ili je državni mazohizam

JJ Beba JJ Beba 21:50 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

Ja mislim da su pobegli iz države koja spucava silne pare na izdržavanje guzatog princa koji ne zna sopstveni jezik a pri tome ne rešava fundamentalne probleme društva.


eee vala baš
Goran Vučković Goran Vučković 21:59 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

Neke tablete su za zdravoga lijek, za bolesnog otrov.

Lek protiv dosade?
docsumann docsumann 22:07 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

Lek protiv dosade?


dvije, tri i zvuci sa bine odjednom postaju mnooogo zanimljivi
maksa83 maksa83 22:10 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

Uh...opet...ja sam napisala već da nemam ništa protiv da neko zarađuje pare, neka pravi koncerte, neka peva, neka zarađuje novac, samo neka to ne proglašava ljubavlju i slini o "starim prijateljima gdje ste" i sl.

Ne, nego će da izađe na binu i kaže "'Bok ćetnici, došla sam vam uzet' novce".

Jedan je Edi Marfi koji može da izađe na scenu i kaže: "don't let the lights and cameras throw you off - we're going to be making a movie here tonight and you're all gonna be in this shit. Except only I'm getting paid for the motherfucka'" i kliberi se.
Goran Vučković Goran Vučković 22:11 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

dvije, tri i zvuci sa bine odjednom postaju mnooogo zanimljivi

A kontraindikacije - srčani problemi i tako to?
omega68 omega68 22:11 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

samo se ti smej
doživećeš i ti Monarhiju
ko se poslednji smeje...
veronika_kojen veronika_kojen 22:12 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović


docsumann
... sledeći nivo su upravo No Remorse - SERBIA





Hebački su nickovi nacista na youtube-u...fuckjew...i hebačka pesma, naravno...

(p.s. ste primetili da većina evropskih nacoša misli da je kosovo srbija, sudeći po komentarima )
docsumann docsumann 22:18 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

dvije, tri i zvuci sa bine odjednom postaju mnooogo zanimljivi

A kontraindikacije - srčani problemi i tako to?


baš tako - to


Bili Piton Bili Piton 22:19 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

maksa83
"'Bok ćetnici, došla sam vam uzet' novce".




Ispada stvarno ko da je došla i otela kintu a da sirota država Srbija na njoj ovom prilikom ni filera nije zaradila, osim što naravno jeste....
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:21 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

Ne, nego će da izađe na binu i kaže "'Bok ćetnici, došla sam vam uzet' novce".

Ne, kao što ne mora ni ljubav da izjavljuje.
Mada na onom snimku koji je Jakša okačio kaže da taj novac njoj nije važan
Bili Piton Bili Piton 22:24 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

Jelica Greganović

Ne, kao što ne mora ni ljubav da izjavljuje.


Obična kurtoazija, Jelice.
draft.dodger draft.dodger 22:26 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

maksa83
...države koja spucava silne pare na izdržavanje guzatog princa koji ne zna sopstveni jezik a pri tome ne rešava fundamentalne probleme društva.


Ne bih se iznenadio da ga jednog dana ugaze navijači, misleći da je stranac...

maksa83 maksa83 22:27 25.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

...ili lično traumatično iskustvo - na Elton Johna.

Crrrni... gore od toga može da bude samo Celin Dion.
yugaya yugaya 00:46 26.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

Dok na Tompsona država treba da reaguje (sad kako, posebno je pitanje)


na njemu slično muziciranje su državni organi reagovali tako što su im date i pare iz budžeta Srbije za džeparac da se po Kanjiži letoske provode , jer ko peva zlo ne misli.
A Hungarian boy roams among the defiled graves
He kneels down by his father's grave, vows vengeance there.La-la-la-la, la-la-la-la, la-la-la-la

The meadow temple of Aracs has stood for a thousand years,
Its rooftop the stars of the sky, its door the summer rain
The rising sun spreads a veil of mist over its altar,
And when the bells toll, Vojvodina shall be free again.
la la la -


freeconstantinople freeconstantinople 00:48 26.01.2011

Re: Potpis za Jelicu Greganović

U kojoj su mjeri uopšte principi slobode i demokratije samoodrživi u svojoj izvornosti?

uvijek
nije "problem" a prazna kesa inicijativom ni u državi ni u pravosuđu ,problem je u krajnjem kupcu .
niti je problem puškomitraljez u Areni, ako mu je dr Ivo šaner kancelar dao petsto tisuća i još povr šesnaest tisuća ojrića da ne pjeva za HSP i magistra Đapića more bit mu soroš i rekom ture još toliko da pjeva u Areni .
A moga bi mu kum nešto zapivat

tribute to gen. Lazarević
jaksa scekic jaksa scekic 19:08 25.01.2011

A da cujemo i drugu stranu

red je

Tereza Kesovija sinoc u HRT TVD 3

javascript:;


to je bar osnovno pravilo lepog ponasanja

te Vas ja vise ne bi zadrzavao :)))))
mlekac mlekac 20:05 25.01.2011

Re: A da cujemo i drugu stranu

jaksa scekic
red je

Tereza Kesovija sinoc u HRT TVD 3

javascript:;


to je bar osnovno pravilo lepog ponasanja

te Vas ja vise ne bi zadrzavao :)))))


Jaksa, odaj mi tajnu, kako si ubacio klip koji nije sa YouTubea?
jaksa scekic jaksa scekic 20:11 25.01.2011

Re: A da cujemo i drugu stranu

mlekac
jaksa scekic
red je

Tereza Kesovija sinoc u HRT TVD 3

javascript:;


to je bar osnovno pravilo lepog ponasanja

te Vas ja vise ne bi zadrzavao :)))))


Jaksa, odaj mi tajnu, kako si ubacio klip koji nije sa YouTubea?


male tajne velikih majstora


salim se klip je sa Youtube
mlekac mlekac 20:34 25.01.2011

Re: A da cujemo i drugu stranu

jaksa scekic
mlekac
jaksa scekic
red je

Tereza Kesovija sinoc u HRT TVD 3

javascript:;


to je bar osnovno pravilo lepog ponasanja

te Vas ja vise ne bi zadrzavao :)))))


Jaksa, odaj mi tajnu, kako si ubacio klip koji nije sa YouTubea?


male tajne velikih majstora


salim se klip je sa Youtube


Bolje da se danas manem komentarisanja i da odem da se naspavam...

Stvarno mi ne ide.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:40 25.01.2011

Re: A da cujemo i drugu stranu

A da cujemo i drugu stranu

Eto cusmo.
Da secanja ostaju. Ona na secanja zadrzava prava, valjda ih drugima ne zabranjuje?
Da se moze pevati ali graditi zgrade po Srbiji ne bi bilo bas patriotski
Da je dosla jer bi se njen nedolazak bio kazna, a to bi valjda po njenom sudu bila neprimereno stroga kazna
Da je nekoga pobedila
I tako, cusmo i drugu stranu
Hvala.
NNN NNN 21:08 25.01.2011

Re: A da cujemo i drugu stranu

jaksa scekic
red je

Tereza Kesovija sinoc u HRT TVD 3

javascript:;


to je bar osnovno pravilo lepog ponasanja

te Vas ja vise ne bi zadrzavao :)))))
Jakša se baš primio
(ono jes baba izgleda bolje nego pre dvajes godina )
možda je čak i išao na koncerat

Nego, kad se već javih, molio bih nekog dobrog blogera da okači 2-3 reprezentativne Terezine stvari da čujem o čemu se radi.
Unapred hvala.
jaksa scekic jaksa scekic 21:12 25.01.2011

Re: A da cujemo i drugu stranu

Bili Piton Bili Piton 21:14 25.01.2011

Re: A da cujemo i drugu stranu

NNN

Nego, kad se već javih, molio bih nekog dobrog blogera da okači 2-3 reprezentativne Terezine stvari da čujem o čemu se radi.
Unapred hvala.


Ima jedna stvarno dobra, doduše, na francuskom. obrada neke italijanske pop kukumavke ali izvrsna. zove se je suis nee ce jour la - sjajna stvar, ono šlager do jaja. jedini terezin singl koji imam (i koji brižljivo čuvam). žena stvarno otpevala u pm (baš joj, onako, leglo iz sve snage, a i bila je u top formi tada - 1978).

Evo našao sam, neko je konačno postavio i studijsku verziju na tjub


NNN NNN 23:51 25.01.2011

Re: A da cujemo i drugu stranu

Hvala
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:05 26.01.2011

Re: A da cujemo i drugu stranu

[/url][url=http://www.index.hr/xmag/clanak/dirljiva-prica-rat-i-razdvojenost-od-tereze-kesovije-zauvijek-su-ostavili-trag-u-mojim-ocima/534872.aspx]

Imala sam ipak sreću da je kroz moje snove prolazio mali bijeli anđeo koji mi je obećavao da ću jednog dana ipak sresti Terezu i da je ona dobro. U jednom od tih snova rekao mi je da će jednog dana, kada se nas dvije sretnemo, biti mir, oko nas će biti ljudi, a da ja tada ne zaboravim pogledati u nebo. Nisam zaboravila te sam mu se javno na Terezinom koncertu u Beogradu i zahvalila što je pomogao da se ne naljutim na ljude, ali posebno sam mu zahvalna što je čuvao Terezu te sam ga pred svima zamolila da je čuva i dalje. Nikada se nisam udaljila od ljudi, iako sam negdje intimno to željela, znala sam ne smije se mijenjati onaj tko je jednom vidio anđela.

Municijom? Karteč? Bolje bi bilo kante i krpe da ne procuri na donje spratove i isterivači duhova da vide ko je onaj mali beli...



margos margos 04:17 26.01.2011

Re: A da cujemo i drugu stranu

E, od ovog može da se rikne, zaista....
docsumann docsumann 19:32 25.01.2011

sutra je novi dan

shumska shumska 08:28 26.01.2011

Re: sutra je novi dan

sutra je novi dan

e nek sam doživela da je neko na bedevetdva blogu okačio fear factory, te sad mogu mirno da mrem.
tamo nomeansno, ovde f factory, ti si doc moj nikad pronadjeni brat (ko u latinskoj sapunici, brat i sestra smo, ali to još nismo otkrili) :))
alselone alselone 08:48 26.01.2011

Re: sutra je novi dan

docsumann


Prijatno jutro i dobar dan.
yugaya yugaya 09:15 26.01.2011

Re: sutra je novi dan

alselone


Prijatno jutro i dobar dan.


takođe




freehand freehand 19:42 25.01.2011

A pošto smo čuli i drugu stranu

zaključili smo da je druga strana bezobrazna i patetična babetina, puna patosa i lažnih emocija, kojoj odgovara da obuče mrtve životinje ukrašene štrasom i disko kuglama.
gorran2 gorran2 20:04 25.01.2011

Re: A pošto smo ;čuli i drugu stranu

freehand
zaključili smo da je druga strana bezobrazna i patetična babetina, puna patosa i lažnih emocija, kojoj odgovara da obuče mrtve životinje ukrašene štrasom i disko kuglama.

QED.
gorran2 gorran2 21:03 25.01.2011

Re: A pošto smo ;čuli i drugu stranu

Ovo se kod nas u Crnu Goru zove ******ki razbroj (po imenu jednog plemena koje sad ne bih pominjao ). Radi se tako da se svi prisutni iskenjaju, pa se prebroje govna, i onda se na osnovu toga ustanovi kvantitet prisutnih.

A i kvalitet.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:17 25.01.2011

Re: A pošto smo ;čuli i drugu stranu

Ovo se kod nas u Crnu Goru zove ******ki razbroj (po imenu jednog plemena koje sad ne bih pominjao ). Radi se tako da se svi prisutni iskenjaju, pa se prebroje govna, i onda se na osnovu toga ustanovi kvantitet prisutnih.

A i kvalitet.

Vrlo vam je fini taj običaj. Nemojte ga izvoziti, čuvajte ga ko oči u glavi.

Jakša, izvini ali ja to ne mogu da gledam do kraja. Ta količina patetike i d'izvineš egocentričene dramoserivosti je za moj ukus previše. Što ne digne glas kao onomad u Kninu, a ne sva se presamitila ko ljubičica u podne...Pored toga, njenu stranu smo već čuli.



freehand freehand 22:19 25.01.2011

Re: A pošto smo ;čuli i drugu stranu

gorran2
freehand
zaključili smo da je druga strana bezobrazna i patetična babetina, puna patosa i lažnih emocija, kojoj odgovara da obuče mrtve životinje ukrašene štrasom i disko kuglama.

QED.

"Oh dear," says Freehand, "I hadn't thought of that"
leonardo92 leonardo92 02:12 26.01.2011

Re: A pošto smo ;čuli i drugu stranu

Slazem se sa Jelicom 100%. Iako su Hrvati decenijama ugnjetavali moju familiju (posebno ustase u 2. sv i slicno) tek 1995 su uspeli da nam sruse kuce pored Knina, ubiju par rodjaka od preko 70 godina i moju baku u 90-toj. Nad kostima tih ljudi koji nikada nisu ni mrava zgazili pevala je Kesovija.
Verovatno ima nekih kojima sve to nimalo ne smeta da se udvoravaju ljudima koju se sve to (strasno i glasno) podrzavali. Meni smeta. Ne mogu da predjem preko njenog udvoristva Tudjmanu koji se ceo zivot zalagao sa etnicko ciscenje i genocid nad Srbima u Hrvatskoj. Jednostavno ne mogu.

You do not wake up one morning a bad person.
It happens by a thousand tiny surrenders of self-respect to self-interest.
~Robert Brault,
veronika_kojen veronika_kojen 21:08 25.01.2011

Pitanje

još se sećam onog njenog nastupa sa Nenom Kunijević na francuskoj TV?"


Ja se ne sećam

Sad sam pročitala transkript kažiprsta u kom je Nena gostovala i okvirno shvatam ko je, ali ne shvatam kakve veze ima sa Terezom. Kom nije teško, nek pojasni.
alexlambros alexlambros 21:46 25.01.2011

Re: Pitanje

Sad sam pročitala transkript kažiprsta u kom je Nena gostovala i okvirno shvatam ko je, ali ne shvatam kakve veze ima sa Terezom. Kom nije teško, nek pojasni.


very short - obe dobro parlaju francuski, Tereza jos kao nesto poznata u FR, Nena neka glazbena urednica na RTS recimo ... rat besni, Neni sin u JNA (dal bese u onoj slovenackoj grupi koja jedva izvukla glavu povlaceci se pred slovenackim oslobodiocima) ... anyhow, pozvase ih na francusku TV, jedna Hrvatica, druga Srpkinja, obe pricaju francuski, prosto da cuju "obe strane" sto se ono kaze ...
Tereza kevtala u petoj, mrznja prstala, ova Nena bila prilicno kul i stalozena i nehistericna ....
steta sto nema snimka na youtube .... inace, kad krenes da kucas youtube izbaci kao opciju njihov duel, al je snimak nestao .... eto
maca22 maca22 21:50 25.01.2011

Re: Pitanje

alexlambros
Neni sin u JNA (dal bese u onoj slovenackoj grupi koja jedva izvukla glavu povlaceci se pred slovenackim oslobodiocima) ...

Toj.

(...s to mi je uvek ostlao nejasno, kao rat, je, poturaju te da pogiunes, i mama dodje da te spase, jer su majke isle nekim busom po njih.)
veronika_kojen veronika_kojen 21:53 25.01.2011

Re: Pitanje

alexlambros




Tnx.

Ja sam verovatno, još bauljala kad se to desilo, ničeg se ne sećam. Ali mi je nekad drago što sam propustila sve to, iskrena da budem.
alexlambros alexlambros 21:59 25.01.2011

Re: Pitanje

(...s to mi je uvek ostlao nejasno, kao rat, je, poturaju te da pogiunes, i mama dodje da te spase, jer su majke isle nekim busom po njih.)


kao rat je oslobodilacki (?!?!), vele Slovenci, JNA od balavurdije nenaoruzane koja najavila povlacenje al ti pucas i dalje .... mnogo volim te epske bitke tipa SLO vs JNA, ustase vs Staljingrad i slicne ...
Bili Piton Bili Piton 00:23 26.01.2011

500


i dosta više
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:43 26.01.2011

Re: 500

Vala baš.
Ti dobiješ od mene kesicu



i u zdravlju da se vidimo.
Bili Piton Bili Piton 00:50 26.01.2011

Re: 500



Jel ima i s okusom marelice?

(hvala - s punim ustima)
predatortz predatortz 18:52 26.01.2011

Tereza

Kazna za oči i uši!
jaksa scekic jaksa scekic 20:51 26.01.2011

Sta cemo sad srpska majka

u Maksimiru


[/url][url=http://www.jutarnji.hr/menadzeri-tvrde--najavascript:;punit-ce-stadion-sa-60-000-ljudi--/920820/]javascript:;

Ajmo ajde svi u napad, i srpska majka je govorila Nikad u Croatiu,ni mrtva (ali DA ziva)
alexlambros alexlambros 22:05 26.01.2011

Re: Sta cemo sad srpska majka

Ajmo ajde svi u napad, i srpska majka je govorila Nikad u Croatiu,ni mrtva (ali DA ziva)


pa to je slucaj za braniteljske udruge
a vidim najava je puna blagih, bratskih, pomiriteljskih komentara
jaksa scekic jaksa scekic 22:48 26.01.2011

Re: Sta cemo sad srpska majka

alexlambros
Ajmo ajde svi u napad, i srpska majka je govorila Nikad u Croatiu,ni mrtva (ali DA ziva)


pa to je slucaj za braniteljske udruge
a vidim najava je puna blagih, bratskih, pomiriteljskih komentara


I najavljuju Olivera na Marakani
freehand freehand 22:57 26.01.2011

Re: Sta cemo sad srpska majka

jaksa scekic
u Maksimiru


[/url][url=http://www.jutarnji.hr/menadzeri-tvrde--najavascript:;punit-ce-stadion-sa-60-000-ljudi--/920820/]javascript:;

Ajmo ajde svi u napad, i srpska majka je govorila Nikad u Croatiu,ni mrtva (ali DA ziva)

A jel ima ona pasoš?
alexlambros alexlambros 23:02 26.01.2011

Re: Sta cemo sad srpska majka

I najavljuju Olivera na Marakani


zapravo ne, izrazavaju nadu samo
alexlambros alexlambros 23:03 26.01.2011

Re: Sta cemo sad srpska majka

A jel ima ona pasoš?


ima onaj UN world artist
maca22 maca22 00:11 27.01.2011

Re: Sta cemo sad srpska majka

alexlambros

a vidim najava je puna blagih, bratskih, pomiriteljskih komentara

<_<
outcast outcast 15:35 27.01.2011

Ne razumem...

Kako neko kome nikada nije srusena kuca, daje sebi za pravo da komentarise nekoga ko je kroz sve to prosao.

Da li neko moze ovde da pojasni sta su horde Crnogoraca radile u okolini Dubrovnika?

Ja cu pokusati sa onim sto ja znam.

U ime razularenog "ugrozenog" srpstva, uglavnom pljackale i palile. I sta sada - neko kome je u tome orgijanju srusena kuca ( secamo se i kada se Nebojsa Jevric slikao u bazenu - bese li go? - pored srusene kuce!), odreaguje emotivno ( ne znam kako bi drugacije ), postane tema bloga gde se secira svaka izgovorena rec.

ps. Na primer, Crnogorici su prilikom svog pljackaskog pohoda ukrali nasu kamp prikolicu koja je bila parkirana u Orascu kod Dubrovnika, u dvoristu kuce jedne od mestanki ( Kata joj je bilo ime ). Kada im je Kata rekla da ne diraju prikolicu, jer je i prikolica "cetnicka", ni to ih nije odvratilo. Ne znam kome je trebala i zasto stara prikolica, ali ovo ilustruje primitivizam i bescasce tih ljudi. Zato se uopste ne cudim Terezi cija je cela kuca srusena. To mora da je strasan osecaj.

alexlambros alexlambros 17:26 27.01.2011

Re: Ne razumem...

Kako neko kome nikada nije srusena kuca, daje sebi za pravo da komentarise nekoga ko je kroz sve to prosao.


kako neko kome JESTE srusena kuca, moze da peva na zgaristima tudjih srusenih kuca?
outcast outcast 18:20 27.01.2011

Re: Ne razumem...

alexlambros
kako neko kome JESTE srusena kuca, moze da peva na zgaristima tudjih srusenih kuca?


Ja ni to ne razumem. Zato i ne komentarisem...

Ali se ne cudim da neko moze da postane i previse emotivan, cak i psihotican kada dozivu jednu takvu traumu.

Opet ponavljam, i ovo je samo moje licno misljenje, niko ko nema to iskustvo nema pravo da komentarise.
maca22 maca22 23:29 27.01.2011

Re: Ne razumem...

outcast
cak i psihotican kada dozivu jednu takvu traumu.

Ovako tu ženu još niko nije uvredio!
outcast outcast 23:48 27.01.2011

Re: Ne razumem...

maca22

Ovako tu ženu još niko nije uvredio!



Zasto uvreda? Ja se njoj u stvari divim da je uspela sve to da prevazidje i da pruzi ruku pomirenja.

freehand freehand 00:03 28.01.2011

Re: Ne razumem...

outcast
maca22

Ovako tu ženu još niko nije uvredio!



Zasto uvreda? Ja se njoj u stvari divim da je uspela sve to da prevazidje i da pruzi ruku pomirenja.


Sa dlanom koji gleda sunce.
maca22 maca22 00:41 28.01.2011

Re: Ne razumem...

Crveni šal. Kašika....
mikimedic mikimedic 00:45 28.01.2011

Re: Ne razumem...

Da li neko moze ovde da pojasni sta su horde Crnogoraca radile u okolini Dubrovnika?



valjda schjenti

outcast outcast 00:51 28.01.2011

Prica ima tuzan kraj...



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana