Društvo| Kultura| Mediji| Politika| Životni stil

Plivaj muški na moj znak

nikolic777 RSS / 19.01.2011. u 00:51

 Milan Nikolić

                    "Umetnost je ono što ja činim drugima, kultura je ono što drugi čine meni"

                                                                                            Branislav Dimitrijević

"Kada veroučitelj kaže učeniku da dobri ljudi idu u raj, onda on upali tv i kroz reality programe gleda - raj"

                                                                                              Borka Pavićević

5631_plivanje-bogojavljenski-krst-beta_f.jpg?ver=1263840387

Pre nego što danas pedeset sedam momaka (opština Čukarica) u kupaćim gaćama zaroni u vodu, tražeći bogojavljenski krst, odnosno, pre nego što litija, tiho i svečano prođe gradom, neophodno je još jednom oslušnuti refrene kojima se ove ceremonije, ne i takmičenja, budući da sveštenici neće paliti štoperice, najvljuju i predstavljaju u medijima. Kako razumeti tako oprečne doživljaje jednog društva, u kojem manji deo javnosti tvrdi da je kultura marginalizovana, svedena na  "nepotrebni trošak", ogrnuta alibijem koji pruža nekoliko respektabilnih manifestacija (FEST, BITEF, BELEF, BEMUS, OKTOBARSKI SALON) i, nasuprot tome, stalne (većinske) tirade o zemlji duhovnosti, što bi, valjda, trebalo da potvrdi i ova prigoda. Najavljuje se da će vreme ići na ruku mladim plivačima, da je zainteresovanost bila velika,kapaciteti takoreći popunjeni, kao i da su dolazeće generacije izuzetno svesne duhovnosti naroda kojem pripadaju. O njihovoj upućenosti u razlikovanje apstraktnog duha hrišćanstva i paganskih, iskričavih običaja, preko kojih se takva duhovnost jedino može "pročitati" - nije bilo reči. Održavanje u neznanju, čini mi se, ostaje imperativ, prvi i poslednji uslov opstanka  iluzije o duhovnosti, etici i kulturi, što primenjeno na delu, obično rezultira duhovnom širinom kutije šibica. Jer, šta je sve kultura? Prvi kontakt sa ljudima kada se ujutru izađe iz kuće, dominantna interesovanja, vrednosti, forma i sadržina međuljudskih odnosa.  I tako, korak po korak, uvek stignemo do Države i medija. 

Da li je "porno, turbo, bingo" model poslednje decenije XX veka u nas, zaista zamenjen, nekakvim novim modelom, ili je stari samo dopunjen, korigovan, da ne kažem - obogaćen? Jer, bingo je danas kolektivni san, a "nikad se ne zna" mantra poslednji izraz nade, koja nema više nikakvo uporište u realnom životu.  Porno  je zauzeo čak i prime time na nacionalnim ekranima, mada mi se "krunski savet" Dvora, na prvu loptu, više dopada od Veća strogih staraca koji  decenijama ne uspevaju da nauče Prestolonaslednika gramatici maternjeg jezika, ali su duboko svesni koliko je - "ćirilica ugrožena". Turbo je zapravo život koji živimo, bez obzira na to da li pripadate grupi onih koji sveukupnu (kulturnu) stvarnost doživljavaju kao kontinuireno vređanje i degradiranje ili onih koji će osvajanje bogojavljenskog krsta proslaviti na nekom splavu, u "srči do kolena", sve u duhu pravoslavne džamahirije u koju nas neprestano uteravaju. Da se razumemo, nemam ja ništa protiv dajvinga ove vrste, ali mi smetaju kontekst i poruke. Poistovećivanjem vere i nacije, tzv.duhovnost postaje političko sredstvo, podložno banalizacijama bez granica, kao što se i u (ne)kulturi uvek može tonuti dublje. Zbog toga turbo pravoslavlje i turbo folk zapravo govore istim jezikom, u čemu leži tajna njihovog harmoničnog saglasja. Najglasniji promoteri vere i tradicije, bar kada je o javnom prostoru reč, dolaze upravo iz estradnog miljea, pod kojim ne smatram samo one koji se služe mikrofonom, već, u različitim svojstvima, obitavaju na malom ekranu.                             

Interesantni su podaci koji kažu da je sve veći broj Amerikanaca koji, predozirani reality programima, počinju da žive u uverenju da su i sami deo istog i da uporno pokušavaju da uspostave vezu sa Producentom. Zabeleženo je nekoliko slučajeva samoubistava počinjenih u uverenju da će Producent to sprečiti. Ne znam zbog čega domaćim producentima ne pada na pamet da preseku vrpcu sa kulturom devedesetih, koje se zvanično odriču i to sa nedvosmislenim gnušanjem. Ali, ako čak ni DS-u nije bitno o čemu su Jočić i Legija razgovarali prilikom dragovoljne predaje vođe "jedinice sa herojskim pijetetom" (jeste, gledao sam Insajder preksinoć), zašto bi se pravio rez između silikonskih dekoltea, dekorisanih masovnim zlatnim krstovima i aktuelne duhovne klime sa istovetnom etičkom težinom (kubikažom)? Sećam se prve demokratske vlade, premijera Zorana Đinđića, koja "ekransko pitanje" nije smatrala sporednim. Mnogi među perjanicama najbanalnijih, valjda zabavnih programa, u širokom potezu od studijskih, modernih posela, tračerskih sesija kojih se ne bi postidele ni posvađane komšinice u Svilajncu, popodnevnih, ljubavno-modnih psiholoških sesija za tri groša - nisu znali gde da "premeste" svoja ostvarenja, rasterani sa velikih televizija, pa su se razmileli kablom, po lokalu, kao bubašvabe posle dezinsekcije.

Nažalost, već 2004. su vraćeni, trijumfalno, u maniru "ništa se nije desilo, a i ne može nam niko ništa", a povratak ogništu turbo kulture overen je ispred Skupštine na dočeku Pravoslavne nove godine, 2007., sa zvezdom večeri, "žrtvom" Sablje - Svetlanom Ražnatović, amblemom turbo patriotizma, koji odoleva svim režimima. I ona i turbo patriotizam. Nemoguće je posmatrati ih odvojeno. Velja Ilić je baš uživao, jer "teško žabu u baru naterati", a Koštunica se vrpoljio, neuspešno glumio dert koji mu nikako ne leži, ali je uspešno ozvaničio svoju vernost principima "pravne države", o čemu i danas, posle svega što se desilo za njegovog mandata, (od "pijeteta pomenute jedinice", preko ukidanja Darvina sve do Topčidera) bez stida govori. Ono što je infrastruktura za jedno društvo, to je Ustav za njegov sistem vrednosti. Skrojen po načelima jedne (takve) partije, on ne samo da zahteva ozbiljnu reviziju, nego je skandalozno zašto se sve do danas to pitanje nije otvaralo. Mada nije izvesno šta će producenti učiniti sa tim. 

U međuvremenu, PBT model samo mutira. Njegova vitalnost se ne dovodi u pitanje. Reality nadogradnja je prirodni sled stvari, evolucija televizijskih konatminatorki u spisateljice, (kulturnih) trovača u uspešne poslovne ljude, edukatore i moralne inspektore koji se iživljavaju nad nekom decom, koju su prvo zatrovali "zvezdanim snovima" pa onda uzeli da ih "klešu", tajkuna u rolmodele, diktatorovih ljudi u uzorne Evropljane...I sve to prožeto svetim duhom bespogovorne odanosti mantijama čija reč je imuna na kritiku. I Titovo Užice je evoluiralo u Hristovo užice (B.Dežulović), a oznaka 18+ pre nego što počne epizoda reality programa čiji protagonisti slave slavu i seku kolač, potvrđujući svoju duhovnost uprkos tome što su svojim ponašanjem
zaradili pomenutu etiketu - najspontaniji je primer sprdnje nad sprdnjama. Estetika devedesetih godina mutirala je sirotinjsku opsesiju modnim brendovima, u nekakav kopitarski glamur koji govori jezikom frustracija, ostavljenih u detinjstvu i ranoj mladosti. Ona je formalno skuplja i, upravo zbog dolsednosti u kvalitetu sadržine, deluje jeftinije nego ranije. O laureatima raznih nagrada, mecenama i ktitorima, kao i o poslednjem talasu dodeljivanja nacionalnih penzija neću ni da govorim.

Kontinuitet (kulture) nije sporan, siromaštvo, jedina kategorija koja na dnevnom nivou napreduje, savršeno pogoduje medijskoj ponudi, baš kao onomad, pre petog dana

u oktobru. I danas nam je "dobro raspoloženje" nasušno, a štimung neophodan. Ukoliko je turbo kultura imanentna SPS-u, kao šljokičasta zadužbina ove partije, u vreme čijeg uspona je i rođena, postavlja se pitanje da li se današnji DS, taj lilihip, bljutav, ma koliko se trudio da bude sladak, nacionalno pomirio i sa kulturnim bagažom svojih reformisanih partnera? Da li mu on, u predvorju Evrope, ipak pogoduje, kao izduvni ventil za frustraciju čekanja? Za besove, glad i agresiju?

Taman kada ti, kao mom duhovitom poznaniku, padne na pamet misao - "Eto, živiš u Srbiji, a završiš sa čituljom u Politici", shvatiš da te i tu može sačekati cenzura. Skandalozno i nažalost istinito. A, mi se stalno žalimo kako nam nedostaje čvrsta ruka. Producenti moraju biti svesni da nam je i od Evrope i od Rusije, diktatura najneophodnija. Baš kao i servirani (kulturni) štimung. Bez nje, nismo svoji na svome. I zbog toga pre sutrašnjeg skoka u vodu na znak duhovnika, večeras pomislite želju. Nije svaka noć - bogojavljenska noć.

EPILOG/EDIT: Dan posle, novinski naslovi i tekstovi, po običaju, preplavljeni su izjvama oduševljenja krcatih prepoznatljivom retorikom: junaštvo, hrabrost, čast. Srbija je odgovorila zadatku, složno i jedinstveno, ne samo na nivou prestonice. Plivalo se i u velikim gradovima i u malim mestima. Izrazi poput "junačka srca" ili "zavidna odvažnost" ostaju potpuno nejasni ili je sa frazama uvek tako? Pompezna forma i leksika, koje su udruženo ispratile jedan ritual, ostaju na nivou besmislice, dnevne kvote medijskih gluposti, ali njihov uticaj nije zanemarljiv. Uvek se vraćamo na reči. Reči su sve. Dosledno i bez predaha, zavođenje mladih i grejanje starih srca se nastavlja, diljem Srbije se i dalje bori i brani, a dirnuti u značenje časti, koja se kroz ovaj estradno/paganski hiperkič provlači kao dominantan motiv, značilo bi dirnuti u svetinju. Uprkos tome meni ostaje nejasno. Šta je u svemu ovome časno? Rezime Glasa javnosti (očekivano, zar ne?) nije mi u pomogao u potrazi sa smislom.

SAVREMENICI O ISTOM/EDIT: "Kada veroučitelj kaže učeniku da dobri ljudi idu u raj, onda on upali tv i kroz reality programe gleda - raj", Borka Pavićević odgovara na pitanje  novinara o istraživanju Novosti o tome koliko vremena Srbi provode gledajući sapunice i reality programe. Na uplašenost Novosti za duhovnost naroda, koji najviše u regionu "konzumira televiziju", Borka duhovito primećuje - "Dobro je da su Novosti to istražile, one inače pucaju od duhovnosti". Bilo je tu reči i o "edukovanim veroučiteljima". Dovoljno za lep početak dana, hvala B.P.

v195161p0.jpg 

Atačmenti



Komentari (204)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 01:21 19.01.2011

Čekaj,

da li o ovome

pišeš?
Ukoliko je turbo kultura imanentna SPS-u, kao šljokičasta zadužbina ove partije, u vreme čijeg uspona je i rođena, postavlja se pitanje da li se današnji DS, taj lilihip, bljutav, ma koliko se trudio da bude sladak, nacionalno pomirio i sa kulturnim bagažom svojih reformisanih partnera?


Hoćeš li biti dosledan gore citiranoj svojoj rečenici?
Nisam ni očekivao.

No, najgore je što ti činjenice i prošlost prilagođavaš potrebama svoje isprazne krasnorečivosti, čije produkte posle nazivaš analizama ištatijaznamkako.
Elem, dragi moj domaćine
Sećam se prve vlade Zorana Đinđića, koja "ekransko pitanje" nije smatrala sporednim. Mnogi među perjanicama najbanalnijih, valjda zabavnih programa, u širokom potezu od studijskih, modernih posela, tračerskih sesija kojih se ne bi postidele ni posvađane komšinice u Svilajncu, popodnevnih, ljubavno-modnih psiholoških sesija za tri groša - nisu znali gde da "premeste" svoja ostvarenja, rasterani sa velikih televizija, pa su se razmileli kablom, po lokalu, kao bubašvabe posle dezinsekcije.

ovo je potpuna neistina i izmišljotina koju pas s' maslom ne bi pojeo. Jer od 6. oktobra perjanice DOS-a nisu se skidale sa ružičaste i drugih televizija; Ruška Jakić nije mogla na red da dođe u tim bljuvotinama, a Miroslav Lazanski bio je malo dete u odnosu na vođe narodne bune i.

Evo, pre nego što drekneš ono tvoje ahuhneistinaimputiranjestreljajteme

Smešan si, Nikoliću.
Tužno smešan.
libkonz libkonz 01:31 19.01.2011

O, domaćine

djz77 djz77 03:18 19.01.2011

Like a ...


javascript:;
e.ferrero e.ferrero 21:36 19.01.2011

Re: Like a ...

A može i ova verzija!

angie01 angie01 21:40 19.01.2011

Re: Like a ...

e.ferrero
A može i ova verzija!




e, nemoj da te vidi lambros i spali na lomachi, zbog bogohuljenja!
e.ferrero e.ferrero 22:23 19.01.2011

Re: Like a ...

Sviđa Vam se? Baš mi je drago!!! :)
angie01 angie01 22:32 19.01.2011

Re: Like a ...

e.ferrero
Sviđa Vam se? Baš mi je drago!!! :)


u znak zahvalnosti, jedan masterpis- samo kazi Nikolicu chistuncu-da ne brishe!



ako ne radi tube,

klik
nikolic777 nikolic777 22:38 19.01.2011

Re: Like a ...



u znak zahvalnosti, jedan masterpis- samo kazi Nikolicu chistuncu-da ne brishe!


nisam čistunac i ne brišem ništa već duže vreme
oguglao i na najgore
a ovo je simpa
djz77 djz77 22:59 21.01.2011

Re: Like a ...

e.ferrero
A može i ova verzija!


Feels like home
djz77 djz77 22:59 21.01.2011

Re: Like a ...

e.ferrero
A može i ova verzija!


Feels like home
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:28 19.01.2011

Selektivno sećanje

Sećam se prve demokratske vlade, premijera Zorana Đinđića, koja "ekransko pitanje" nije smatrala sporednim.

Nije li baš Zoran Đinđić, bez ikakve rasprave na Vladi, pa čak i bez konsultacije sa resornim ministrom Gašom Kneževićem, uveo veronauku u osnovne i srednje škole?

Posledice te grube strateške greške po mlade generacije građanske Srbije su znatno veće i dalekosežnije od litija i medijske pompe oko plivanja za "časni krst".

A, evo, Tadić i Šutanovac reformišu vojsku tako što implementiraju vojng episkopa u Generalštab, a vojne sveštenike u sve jedinice.

Ako se taj trend nastavi moguće da će neka naredna proevropska demokratska vlada vratiti proverenu praksu javnog spaljivanja veštica i egzorcizam. Argument bi, naravno, kao i do sada bio da se egzorcizam sprovodi u zrmljama EU - Italiji, Poljskoj, Rumuniji, a i u SAD.
nikolic777 nikolic777 09:46 19.01.2011

Re: Selektivno sećanje


Nije li baš Zoran Đinđić, bez ikakve rasprave na Vladi, pa čak i bez konsultacije sa resornim ministrom Gašom Kneževićem, uveo veronauku u osnovne i srednje škole?


odredbu o veronauci, ja sam sopstvenim očima pročitao u programu DSS-a, i moram da vas pitam, da li zaista verujete da je to bila njegova želja i ideja, ili ustupak zajedničkom koalicinom kandidatu na tadašnjim izborima?

A, evo, Tadić i Šutanovac reformišu vojsku tako što implementiraju vojng episkopa u Generalštab, a vojne sveštenike u sve jedinice.


pisao sam o tome, 13.01, pre sedam dana, na ovom mestu
buba_truba buba_truba 09:55 19.01.2011

Re: Selektivno sećanje

Vojislav Stojković
Nije li baš Zoran Đinđić, bez ikakve rasprave na Vladi, pa čak i bez konsultacije sa resornim ministrom Gašom Kneževićem, uveo veronauku u osnovne i srednje škole?

Jeste. To je bio jedan od gafova Zorana Đinđića, a nije bio jedini (ako postoji arhiva Peščanika treba malo pročačkati, koga zanima, pa se opsetiti kako su svojevremeno 2Cece, Biljana Kovačević Vučo, Borka Pavićević i drugi secirali te Đinđićeve gafove).

A do gađenja je neukusno stavljati Zorana Đinđića kao začin svaki put kad neko poželi da svoju čorbu učini ukusnijom. Ispadne bljutavo!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:39 19.01.2011

Re: Selektivno sećanje

buba-truba, pretpostavljam da je gaf eufemizam za grešku, ako je tebi tako lakše da tu Đinđićevu grešku prihvatiš, nemam ništa protiv.

Za mene je neukusno kada neko Z. Đinđića beatifikuje. Jer, Đinđić jeste čovek za divljenje, jedan od retkih koga je Srbija imala, vizionar, jeste mnogo toga još, ali svetac nije.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:47 19.01.2011

Re: Selektivno sećanje

nikolic777
i moram da vas pitam, da li zaista verujete da je to bila njegova želja i ideja, ili ustupak zajedničkom koalicinom kandidatu na tadašnjim izborima?



Bio je to Đinđićev pragmatizam, način da pacifikuje vrh SPC, najvećeg protivnika evropeizacije Srbije.


nikolic777 nikolic777 20:55 19.01.2011

Re: Selektivno sećanje

način da pacifikuje vrh SPC, najvećeg protivnika evropeizacije Srbije.


i da pacifikuje Koštunicu, velikog protivnika evropeizacije Srbije, morao bih da dodam...

slažem se sa vašnm konstatacijom o stavu SPC-a, ali i dalje ostaje pitanje, kako smo, kada i zašto dozvolili takav uticaj toj instituciji i, hoćemo li nastaviti da žmurimo na ispade njenih predstavnika...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:23 19.01.2011

Re: Selektivno sećanje

nikolic777
ali i dalje ostaje pitanje, kako smo, kada i zašto dozvolili takav uticaj toj instituciji


Odgovor je sasvim jednostavan, gotovo prost: Taj uticaj nisu dozvolili građani, već njeni demokratski izabrani predstavnici, odnosno vlast. Poltičari na vlasti su poverovali u istraživanja javnog mnenja koja su pokazivala da je SPC institucija u koju građani imaju najveće poverenje. Dakle, poverovali su u autoritet SPC i moć njenih jerarha da utiču na javno mnenje i izborne rezultate.

Naravno, to uopšte nije tako, političari su ispali naivni, čak glupi.

nikolic777
hoćemo li nastaviti da žmurimo na ispade njenih predstavnika...

Ja bih pre postavio pitanje, dokle ćemo mi građani da žmurimo na ispade naše vlasti, koju smo sami birali i koja našim parama iz budžeta finansira tu retrogradnu, nazadnu instituciju i toleriše ispade njenih predstavnika.
nikolic777 nikolic777 21:36 19.01.2011

Re: Selektivno sećanje

Taj uticaj nisu dozvolili građani, već njeni demokratski izabrani predstavnici, odnosno vlast. Poltičari na vlasti su poverovali u istraživanja javnog mnenja koja su pokazivala da je SPC institucija u koju građani imaju najveće poverenje. Dakle, poverovali su u autoritet SPC i moć njenih jerarha da utiču na javno mnenje i izborne rezultate.


nije sporno, ali nešto je tome prethodilo, uticaj SPC je takođe prtljag iz devedesetih, a utisak je da se političari posle Miloševića, ne računajući one kojima to i nije padalo na pamet, nisu najbolje snašli sa vraćanjem crkve u okvire koje predviđa jedno sekularno društvo---

Ja bih pre postavio pitanje, dokle ćemo mi građani da žmurimo na ispade naše vlasti, koju smo sami birali i koja našim parama iz budžeta finansira tu retrogradnu i nazadnu instituciju i toleriše ispade njenih predstavnika.


potpuno se slažem sa ovom izjavom, mada sam siguran da ste i vi svesni toga koliko je nepopularno dirati u SPC i ona ostaje poslednji srpski tabu...a političari takvi kakvi su, rado čine sve da bi zadržali pozicije,...kada se sve sabere, diskontinuiteta nema, jer nema konsenzusa o vrednostima...postoji to potkusurivanje Evropom, što je potpuno besmisleno i sve u krug...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:11 19.01.2011

Re: Selektivno sećanje

egzorcizam


pardoniram, egzorcizam se upraznjava, u pravoslvalju nerado govore, al rade, u katolicanstvu i rade i govore.
buba_truba buba_truba 10:09 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

Vojislav Stojković
buba-truba, pretpostavljam da je gaf eufemizam za grešku, ako je tebi tako lakše da tu Đinđićevu grešku prihvatiš, nemam ništa protiv.Za mene je neukusno kada neko Z. Đinđića beatifikuje. Jer, Đinđić jeste čovek za divljenje, jedan od retkih koga je Srbija imala, vizionar, jeste mnogo toga još, ali svetac nije.

Da, Vojislave, dobro pretpostavljaš. To jeste bila greška, i nije bila jedina, kako već gore rekoh. Dobro si me razumeo, a slažem se i sa ostatkom tvog komentara.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:16 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

Nije li baš Zoran Đinđić, bez ikakve rasprave na Vladi, pa čak i bez konsultacije sa resornim ministrom Gašom Kneževićem, uveo veronauku u osnovne i srednje škole?

Da , ali mu je Koštunica postavio ultimatum ili veronauka ili nema vlade.
A gsn.Gašo je poznat po čuvenoj rečenici da više nikada neće biti u udžbeniku istorije da su partizani pobeđivali a četnici gubili.Eto i time je počela čuvena reforma školstva o čemu neko upravo piše na blogu.
A, evo, Tadić i Šutanovac reformišu vojsku tako što implementiraju vojng episkopa u Generalštab, a vojne sveštenike u sve jedinice.

i ovo se radi na potpuno anahron način.Inače, vojska je odavno ugurana pod skute vladika i crkve pa se odnosi prema njoj sa više servilnosti nego srednjovekovni krstaši.
nikolic777 nikolic777 10:21 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje


Da , ali mu je Koštunica postavio ultimatum ili veronauka ili nema vlade.


upravo tako


i ovo se radi na potpuno anahron način.Inače, vojska je odavno ugurana pod skute vladika i crkve pa se odnosi prema njoj sa više servilnosti nego srednjovekovni krstaši.


apsolutno i nepogrešivo.
oživljavanje "partnerstva" vojske i crkve na najanahroniji način.
buba_truba buba_truba 10:59 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

nikolic777

Da , ali mu je Koštunica postavio ultimatum ili veronauka ili nema vlade.


upravo tako

Pa nije baš tako. U Đinđićevoj Vladi je bilo svega dva ministra iz DSS koji su je posle nekoliko meseci napustili, pa se ipak nije raspala. Mogla je da bude formirana i bez njih, kao što je posle i trajala bez njih (DOS je imao 176 poslanika od kojih je 40 bilo iz DSS).

Ako smo omanuli Vojislav i ja, Koraks nije.

nikolic777 nikolic777 11:08 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

Pa nije baš tako. U Đinđićevoj Vladi je bilo svega dva ministra iz DSS koji su je posle nekoliko meseci napustili, pa se ipak nije raspala. Mogla je da bude formirana i bez njih, kao što je posle i trajala bez njih (DOS je imao 176 poslanika od kojih je 40 bilo iz DSS).



zna se ko je bio glavni ucenjivač u svakoj koaliciji u kojoj je učestvovao
od devedestih naovamo...i zna se kakav je bio Đinđićev stav prema religiji...i bilo kakav "materijal" ne može da opovrgne te činjenice
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:15 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje


Milan Karagaća

Da , ali mu je Koštunica postavio ultimatum ili veronauka ili nema vlade.

nikolic777

upravo tako


buba_truba

Pa nije baš tako.

Za ucenu veronaukom, prvi put čujem. Mislim da je naknadno spinovana.
I dalje verujem da je uvođenje veronauke i izdvajanje sredstava za dovršenje najvećeg pravoslavnog hrama na Balkanu bio Đinđićev politički pragmatizam.
nikolic777 nikolic777 11:21 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje


Za ucenu veronaukom, prvi put čujem. Mislim da je naknadno spinovana.



zar vam to nimalo ne lični na Koštunicu?
veronauka je odredba u programu DSS-a, od njegovog osnivanja..
sećate li se ministarke Čolić i uklanjanja Darvina iz školskog programa?
Što se Đinđića tiće, to je bio ustupak, jasno je
freehand freehand 11:44 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

zar vam to nimalo ne lični na Koštunicu?
veronauka je odredba u programu DSS-a, od njegovog osnivanja..
sećate li se ministarke Čolić i uklanjanja Darvina iz školskog programa?
Što se Đinđića tiće, to je bio ustupak, jasno je

Pretpostavke, pretpostavke, pretpostavke, pa filovane sa "jasno je" i "podrazumeva se".
Nije jasno i ne podrazumeva se.
Mora li, Nikoliću da sve bude tako B/W kod tebe?
To što nešto "liči" na Koštunicu ne znači da je u stvarnosti i bilo tako.
Kao što je i gospoja Čolić ministarka postala dve ili tri godine posle uvođenja veronauke u škole u Srbiji.
I kao što se pokojni Zoran Đinđić prevrće u grobu svaki put kad ga takvi brane.

I prosto je urnebesno da ti nekom spočitavaš komesarski pristup u diskusiji.
Podeliš ljude na svece i đavole, a onda razmahneš svojim moralno-političkim korbačem...
Igraš se činjenicama kao papirićima; gužvaš, cepkaš, praviš origamije - a onda to proglašavaš za neke Svete tajne!

Nikoliću, Nikoliću...
buba_truba buba_truba 11:57 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

nikolic777
Što se Đinđića tiće, to je bio ustupak, jasno je

Možda je tebi jasno, meni nije.

Evo ti dela iz intervjua sa Đinđićem - "Vreme" 26. jula 2001.

"Ako govorimo o crkvi, zalažem se da ona dobije svoje mesto u društvu. Nemam nikakav kompleks kada je u pitanju vera. Najuspešnije države na svetu duboko su religiozne. Amerika je uspela da se očuva pod teškim okolnostima dva veka uz religioznost u svakodnevnom životu, i ako mi neko kaže da to nije demokratski neka pogleda šta se radi u crkvama u SAD u nedelju, za praznike, kada porodice idu u crkve. Ne vidim ništa loše u tome da moje dete u školi ima veronauku. Moja deca rado idu u crkvu, ne zato što ih ja usmeravam. To što me je jedan vladika "ispisao iz istorije" ne shvatam ozbiljno. U dugogodišnjoj izolaciji crkve od društva pomalo su i pojedinci iz crkve izgubili osećaj za realnost."
nikolic777 nikolic777 12:03 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

Moja deca rado idu u crkvu, ne zato što ih ja usmeravam.


Hvala na tendencioznom pretraživanju arhive.
Sve je rečeno.
Sve je jasno.
buba_truba buba_truba 12:13 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

nikolic777
Hvala na tendencioznom pretraživanju arhive.Sve je rečeno.Sve je jasno.

A kako je ti pretražuješ, života ti?!
Čini se, nikako. A i što bi kad je tebi sve jasno.

Editovano: Evo ti još malo iz "tendenciozne arhive":

"novinar: Pošto ste Miloševića na Vidovdan poslali u Hag, deo sveštenstva je reagovao tako što vam je poručio da ste se "ispisali iz istorije". Vi ste ubrzo posle toga otišli do Patrijaršije i dogovorili se oko uvođenja veronauke u škole. Je li to bilo građenje "crkve pokajnice"?

Zoran Đinđić: Otišao sam na poziv patrijarha. Taj sastanak je bio ranije zakazan i tema je bila veronauka. O uvođenju veronauke u škole se na nivou ekspertskih grupa raspravlja već mesecima. Jednog trenutka je nastao zastoj pa me je partrijarh pozvao s molbom da se taj posao ubrza jer su oni sa svoje strane učinili sve što je bilo neophodno."

Posle Vidovdana je još uvek bilo polemike oko uvođenja veronauke u škole, Vlada je formirana u januaru, a DSS je napustio u avgustu.
Ali, zaboravi. Šta te briga za tendenciozne činjenice. Važno je da je tebi (i Karagaći) sve jasno.
freehand freehand 12:32 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

Sve je rečeno.
Sve je jasno.

Šta znači "sve je rečeno", i šta znači "Sve je jasno"?
Misliš da je Đinđić samo otvarao usta a Koštunica govorio iz stomaka? Da je Amfilohije drogirao Đinđića svetom vodicom i nagnao ga da priča takve stvari?
Ili šta - šta je tebi jasno?
Daj prosvetli i mene, molim te!
Kazezoze Kazezoze 14:35 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

nikolic777

Za ucenu veronaukom, prvi put čujem. Mislim da je naknadno spinovana.



zar vam to nimalo ne lični na Koštunicu?
veronauka je odredba u programu DSS-a, od njegovog osnivanja..
sećate li se ministarke Čolić i uklanjanja Darvina iz školskog programa?
Što se Đinđića tiće, to je bio ustupak, jasno je

đinđić je bio vernik, kao što je to i koštunica ili tadić...ustvari, svi političari su vernici jer je to novi trend u politici. čak je i dačić našao svoje mesto u crkvi. znači nije se radilo o nikakvom ustupku, nego o njegovoj želji koju je ostvario
uvođenje veronauke u škole je, ustvari, sve vidljivo što je đinđić uradio u svom mandatu premijera srbije. ostalo su bile vizije koje, valjda, sad tadić pokušava da realizuje.
mikimedic mikimedic 14:43 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

đinđić je bio vernik, kao što je to i koštunica ili tadić...ustvari, svi političari su vernici jer je to novi trend u politici. čak je i dačić našao svoje mesto u crkvi. znači nije se radilo o nikakvom ustupku, nego o njegovoj želji koju je ostvario
uvođenje veronauke u škole je, ustvari, sve vidljivo što je đinđić uradio u svom mandatu premijera srbije. ostalo su bile vizije koje, valjda, sad tadić pokušava da realizuje.


ipak ne bih kostunicu uvrstio u ovu kategoriju ('novi trend u politici').
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:54 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

Koštunica jeste vernik, ali i mistik, a ima kod njega nešto i od sindroma mesijanstva. Ne bih dalje o njemu, u iskrenoj nadi da pripada političkoj prošlosti Srbije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:26 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

Da , ali mu je Koštunica postavio ultimatum ili veronauka ili nema vlade.



upravo tako


Sta je upravo tako?

Aman ljudi pa pogledajte makar hronologiju dogadjaja. Poredjajte dogadaje bar po godinama ako vec necete po datumima i videcete da ovo nikako ne moze da bude ni blizu istini a kamoli "upravo tako"
Pa Djindjic je smatrao da ne samo vlada, vec da cela skupstina moze da funkcionise bez DSSa, a sad ce neko da potura tezu da je veronauka u skolama rezultat ucene DSS ili ce da ce da padne vlada.
Neverovatno.
Najprihvatljivije objasnjenje za to ekspresno neproceduralno uvodjenje veronauke je pacifikovanje crkve oko izrucenja Milosevica Hagu a ne ni neka Djindjiceva odusevljenost i zanesenost religijiom a tek ne ucenama DSSa.

Ali stvari postaju jasnije kad se procitaju "obrazlozenja"

zna se ko je bio glavni ucenjivač u svakoj koaliciji u kojoj je učestvovao

zar vam to nimalo ne lični na Koštunicu?

Najpvrsnija najjeftiija demagogija

Imati takav "stav" jeste neozbiljno ali i benigno, ali pozivati se na Djindjica tek tako, njega posthumno prikazivati onakvim kakvim nije bio, stavljati ga na svoju stranu bez ikakvih argumenata, svojatati ga da bi se neki svoji ekstreni i ekstremisticki stavovi opravdavali je jadno.
Djindjic nije smatrao SPC smetnjom razvoja srpskog drustva, Djindjic nije Srbe smatrao genocidnim agresorima, Djindjic jeste smatrao da Kosovu treba da bude u sastavu Srbije, a oni koji danas tako tvrde se proglasavaju fasistima, ekstremistima, velikosrbima i slicno.
U tredu je imati stavove suprotne od Djindjicevih, u redu je biti protiv njega i njegovih stavova ali nije u redu njega i njegove stavove prilagodjavati svojim nebili se njegovim autoritetom pojacali svoji.
docsumann docsumann 16:01 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

Koštunica jeste vernik, ali i mistik, a ima kod njega nešto i od sindroma mesijanstva. Ne bih dalje o njemu, u iskrenoj nadi da pripada političkoj prošlosti Srbije.


duhovnik jedan, nadnaravnih sposobnosti ...

srećom rijetko ih koristi mada ni sam ne zna zašto

ili kako
angie01 angie01 16:16 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

Koštunica jeste vernik, ali i mistik, a ima kod njega nešto i od sindroma mesijanstva.



odlichno se uklopio u ikebanu s artemijem!

nikolic777 nikolic777 16:22 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

Koštunica jeste vernik, ali i mistik, a ima kod njega nešto i od sindroma mesijanstva. Ne bih dalje o njemu, u iskrenoj nadi da pripada političkoj prošlosti Srbije.


nadajmo se, šta god bio, da će ostati u prošlosti
nikolic777 nikolic777 16:23 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje


duhovnik jedan, nadnaravnih sposobnosti ...

srećom rijetko ih koristi mada ni sam ne zna zašto


:)))
nikolic777 nikolic777 16:27 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje


odlichno se uklopio u ikebanu s artemijem!


tnx a lot Angie,
e tu počinje priča o mnogo čemu, pa i o razumevanju za "gnevnu omladinu"....
da ne govorim o viziji države i budućnosti

taj čovek, po svedočenjima mnogih političara, nije želeo ni jednu odluku da donese dok ne čuje šta kler misli o tome...
nikolic777 nikolic777 16:33 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

Imati takav "stav" jeste neozbiljno ali i benigno, ali pozivati se na Djindjica tek tako, njega posthumno prikazivati onakvim kakvim nije bio, stavljati ga na svoju stranu bez ikakvih argumenata, svojatati ga da bi se neki svoji ekstreni i ekstremisticki stavovi opravdavali je jadno.
Djindjic nije smatrao SPC smetnjom razvoja srpskog drustva,


u tekstu je reč o njegovoj vladi, o politici te vlade, čitaj pažljivije...ostalo ste sve vi izvrnuli i učitali...vidim ti si stigao i do Kosova...ja sam govorio o odnosu te vlade prema šundu u medijima...a ne o veronauci, to se u komentarima pojavilo...

EDIT: Da vidimo šta piše u tekstu:
"Sećam se prve demokratske vlade, premijera Zorana Đinđića, koja "ekransko pitanje" nije smatrala sporednim. Mnogi među perjanicama najbanalnijih, valjda zabavnih programa, u širokom potezu od studijskih, modernih posela, tračerskih sesija kojih se ne bi postidele ni posvađane komšinice u Svilajncu, popodnevnih, ljubavno-modnih psiholoških sesija za tri groša - nisu znali gde da "premeste" svoja ostvarenja, rasterani sa velikih televizija, pa su se razmileli kablom, po lokalu, kao bubašvabe posle dezinsekcije."

pored pominjanja vlade i njenog odnosa prema medijima, u komentarima sam tvrdio da je veronauka bile Đinđićev ustupak Koštunici.


Prema tome, dosta sa manipulacijama i izvrtanjima, bez mere i ukusa. Tačka.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:46 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

ja sam govorio o odnosu te vlade prema šundu u medijima...a ne o veronauci, to se u komentarima pojavilo...


Pa na komentar sam (i to tvoj) i odgovorio.

U tom komentaru (tvom) stoji nesto sto ja apsloutna besmislica pa sam eto na nju reagovao.

Dakle, veronauka nije posledica ucene DSS a ti si tvrdio da jeste.
Kosovo i ostalo sam pomenuo kao primer gde se Djindjicevo misljenje drasticno razlikovalo od misljenja tzv druge Srbije, a ta tzv druga Srbija ga, besramno, vrlo cesto svojata, kao sto ti radis u ovom tekstu.
Kazezoze Kazezoze 17:22 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

Vojislav Stojković
Koštunica jeste vernik, ali i mistik, a ima kod njega nešto i od sindroma mesijanstva. Ne bih dalje o njemu, u iskrenoj nadi da pripada političkoj prošlosti Srbije.

uh, vojislave, nisam siguran da ovo razumem; da li bi mi mogao malo pobliže objasniti to što ti vidiš kod njega što ga čini mistikom?
freehand freehand 17:24 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

nikolic777
Prema tome, dosta sa manipulacijama i izvrtanjima, bez mere i ukusa. Tačka.

Pozlatila ti se.
To znači da si se odrekao autorske opcije?!
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:35 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

taj čovek, po svedočenjima mnogih političara, nije želeo ni jednu odluku da donese dok ne čuje šta kler misli o tome..

Budimo pošteni, nije jedini. Svi su se oni nadmetali u nekom imaginarnom antikomunizmu a upravo klerikalizam i nacionalizam su im bili kao legitimacija da su antikomunisti, uostalom kao i rehabilitacija četništva.
Nije baš da i Đinđić nije bio vernik i nacionalista, a utrkivao se sa SPO da pre njih skine onu zvezdu sa skupštine grada i postavi orlove, kao da nije moglo da stoje zajedno.
Eto Putin nije nijšta manji antikomunista od naših ali mu ne smeta petokraka na Kremlju ni na vojničkim kapama.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:39 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

Kazezoze
da li bi mi mogao malo pobliže objasniti to što ti vidiš kod njega što ga čini mistikom?


Po meni, u mistike se ubrajaju ljudi koji objektivnu stvarnost ne doživljaju onakvom kakva ona jeste, već neposrednim osećanjem, intuicijom, vizuelnim halucinogenim uvidom ili auditivno, preko glasova koji im se javljaju.

Umalo da zaboravim, u kući drže jednu ili više mačaka.


Bojan Budimac Bojan Budimac 18:11 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje


Umalo da zaboravim, u kući drže jednu ili više mačaka.



Ih Džeremaja, ako je to kriterijum mi smo mistici par excellence imamo 6 mačaka.
antioksidant antioksidant 18:13 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

Eto Putin nije nijšta manji antikomunista od naših

blogovatelj blogovatelj 19:59 20.01.2011

Re: Selektivno sećanje

uvođenje veronauke u škole je, ustvari, sve vidljivo što je đinđić uradio u svom mandatu


Moram ovde da dodam.
Poslao je Ckobuna u Hag.
Smanjio je prodaju svercovanih cigareta za 70%
Mislim da je to razlog sto su ga ubili.
Ckobunov sin je poznat po tome sto je nosio gajbice bez akciznih markica i tako zaradjivao za zivot, ako se prisetimo.
Ako Djindjic nije ubijen Markovim parama, niko nije.
djz77 djz77 23:06 21.01.2011

Re: Selektivno sećanje

Bojan Budimac

Umalo da zaboravim, u kući drže jednu ili više mačaka.



Ih Džeremaja, ako je to kriterijum mi smo mistici par excellence imamo 6 mačaka.

Vala i ja i moja familija, svako po jednu mačku u stanu, plus desetak mačaka koje imaju u vikendici i tri psa, vade li nas oni
Bojan Budimac Bojan Budimac 00:51 22.01.2011

Re: Selektivno sećanje

vade li nas oni

Nemam pojma, nema Džeremaje da odgovori. Nadam se da da, jer i mi (sada) imamo (samo) tri psa.
alselone alselone 09:53 19.01.2011

Rece ti meni

na poslednjem NSS blogu da te napadam kod tebe, da ovde diskutujemo....
Veruj mi da se trudim vec pola sata da napisem nesto, dva puta sam preskrolovao tekst, ali nemam sta da kazem. Ovo je toliko tendenciozno, pristrasno, pausalno, plitko, selektivno da nemam stvarno sta da kazem.
Dodjes, razapnes carsav od dva monitora teksta (i to loseg, i to ne po stilu) i cekas komentare. Drzao si se prvo vreme jer su blogovi bili iritantni i pokretali su svadju a ne diskusiju ali proricem ti apsolutnu nulu aktivnosti, gicanje jos jedno mesec dana i onda odlazak sa bloga. Cak ti vise ni Schjenti ni Drago ne pisu.
alexlambros alexlambros 12:13 19.01.2011

Re: Rece ti meni

Drzao si se prvo vreme jer su blogovi bili iritantni i pokretali su svadju a ne diskusiju ali proricem ti apsolutnu nulu aktivnosti, gicanje jos jedno mesec dana i onda odlazak sa bloga.


imao sam slicna prorocanstva svojevremeno
nikolic777 nikolic777 12:15 19.01.2011

Re: Rece ti meni


imao sam slicna prorocanstva svojevremeno



bitno je da se proriče :)))
i to nam je u nasleđu
angie01 angie01 12:50 19.01.2011

Re: Rece ti meni





Drzao si se prvo vreme jer su blogovi bili iritantni i pokretali su svadju a ne diskusiju


ma da,...mora da boli neshto shto nam se ne svidja,jer se ne uklapa u zeljeni folklor, pa josh kada domacin pristojno odgovara na agresiju i vredjanja i pokushaje opstrukcije!
alselone alselone 13:20 19.01.2011

Re: Rece ti meni

angie01

ma da,...mora da boli neshto shto nam se ne svidja,jer se ne uklapa u zeljeni folklor, pa josh kada domacin pristojno odgovara na agresiju i vredjanja i pokushaje opstrukcije!



uopste nije problem da li se to uklapa ili ne uklapa u folklor nego je problem sto covek samara napamet po tekstu i njegove pasivno agresivne reakcije. kao sto si mogla da vidis, mene niti je bolelo niti sam ucestvovao u raspravama.
angie01 angie01 13:41 19.01.2011

Re: Rece ti meni

mene niti je bolelo niti sam ucestvovao u raspravama.


pa vidi- ako cemo sad intimno:)))),...nachin na koji ti agresivno napadash i vredjash kada ti se neshto ne dopada i ne uklapa ti se, je tako bezvezan-ono blogovatelj stajl,+ ovacije koje te greju od tupave rulje, da ceo razgovor bude vishe nego besmislen, jer nivo na koji ga spushtash je onaj gde nema poshtovanja za tebe- akomerazumes,...ja te skoro uvek preskachem, a pazi, skroz mi je ok da ne mislish kao ja i ne smeta mi da me argumentima ubedish,...tek ponekad se iznenadim, kada vidim da umesh i drugachije i onda te saslusham i koliko god da mi se to dopada, da l zbog stava ili nachina- ne mogu da ne uzmem u obzir sve ono pre toga!
nikolic777 nikolic777 14:15 19.01.2011

Re: Rece ti meni

ma da,...mora da boli neshto shto nam se ne svidja,jer se ne uklapa u zeljeni folklor, pa josh kada domacin pristojno odgovara na agresiju i vredjanja i pokushaje opstrukcije!


hvala Angie
blogovatelj blogovatelj 17:38 19.01.2011

Re: Rece ti meni

pa vidi- ako cemo sad intimno:)))),...nachin na koji ti agresivno napadash i vredjash kada ti se neshto ne dopada i ne uklapa ti se, je tako bezvezan-ono blogovatelj stajl


Hvala na komplimentu.
Ti i dalje potvrdjujes moju tezu da ne razumes procitaano skoro nikada.
angie01 angie01 20:54 19.01.2011

Re: Rece ti meni

Nikolicu-obrisa ti mikijevu i moju ljubav, onako nechovechanski!
nikolic777 nikolic777 06:41 20.01.2011

Re: Rece ti meni


Nikolicu-obrisa ti mikijevu i moju ljubav, onako nechovechanski!


angie,
nisam ja
rekoh ti - ne brišem više, osetljiv slobodarski svet na cenzuru, pa neću više da ispadam nemilosrdni Cenzor slobodne reči i misli, a ljubavi tek ne
alselone alselone 09:49 20.01.2011

Re: Rece ti meni

angie01


štujem to što si rekla (nekako se složismo poslednja dva puta, to neće na dobro izaći. 2012. se bliži) i mogu ti reći da se nekako intimno jednako osecam prema tvom radu na blogu.

a i banovala si me pa sam prinudjen da te zaobilazim kod tebe.
angie01 angie01 11:00 20.01.2011

Re: Rece ti meni

i mogu ti reći da se nekako intimno jednako osecam prema tvom radu na blogu.


ok-ako ne vidish razliku i ako ti je to isto!

upadnesh, krenesh da shamarash, a kada te neko uhvati za ruku u zamahu, ti kazesh-shta, hocesh da se bijesh-to je tajrad!



a i banovala si me pa sam prinudjen da te zaobilazim kod tebe.


verovatno si mi svratio u kucu i pocheo da bacash okolo stvari- shto nije pristojno, al ako imash zelju da dolazish i sve shto ti se ne svidja ili mozda svidja lepo kazesh- uvek si dobrodoshao, kao i svi ostali!
moderator05 moderator05 17:44 20.01.2011

Re: Rece ti meni

freehand
Moderacija je brisala neke postove. I meni, i dobio sam obaveštenje.

Moderacija je obrisala početak trola (o DOS-u: mikimedic, antioksidant, freehand), kako bi sprečila razvodnjavanje teme.
veronika_kojen veronika_kojen 19:00 20.01.2011

Re: Rece ti meni

sad si i freehanda obrisao

sram te bilo
nikolic777

Nikolicu-obrisa ti mikijevu i moju ljubav, onako nechovechanski!


angie,
nisam ja
rekoh ti - ne brišem više, osetljiv slobodarski svet na cenzuru, pa neću više da ispadam nemilosrdni Cenzor slobodne reči i misli, a ljubavi tek ne


Lažovu.
nikolic777 nikolic777 19:05 20.01.2011

Re: Rece ti meni

Re: Rece ti meni
sad si i freehanda obrisao

sram te bilo


Andjelija,
ajde sikter s ovog bloga, ok?
nikolic777 nikolic777 19:20 20.01.2011

Re: Rece ti meni

Lažovu.



Obrisan je tvoj komentar sa eksplicitnim manipulacijama i trolovanjem-...FH je izbrisan jer se nadovezao na tebe, pa je bilo besmisleno da stoji, ali je ostao citiran u komentaru moderacije...moj odgovor Angie je bio jutros, pre nego sto si krenula sa novim beskrupuloznostima...prema tome, nikakve laži nema, na tvoje pomanjkanje minimuma etičnosti, ne može se oguglati...
ne dahći mi za vratom više na svakom blogu i, ako imaš dostojanstva, ajde...kršiš pravila u svakom svom komentaru...i polemika sa tobom je besmislena...pali odavde
yugaya yugaya 19:44 20.01.2011

Re: govor... kultura...

nikolic777

ajde sikter s ovog bloga, ok?
pali odavde
Hvala na tendencioznom pretraživanju arhive.
čitaj pažljivije
ostalo ste sve vi izvrnuli i učitali.
dosta sa manipulacijama i izvrtanjima, bez mere i ukusa. Tačka.
kroz sva moja pisanja..problem sa onim što pročitaju...fanatici i estradni vernici, po pravilu, jesu (imali).
manipuliše se, jeftino nadmudruje


nikolic777 nikolic777 20:02 20.01.2011

Re: govor... kultura...

Lažovu.


Smešan si, Nikoliću.
Tužno smešan.



A kako je ti pretražuješ, života ti?!


Važno je da je tebi (i Karagaći) sve jasno.



Najpvrsnija najjeftiija demagogija


Pozlatila ti se.
To znači da si se odrekao autorske opcije?!



Cak ti vise ni Schjenti ni Drago ne pisu.



Drzao si se prvo vreme jer su blogovi bili iritantni i pokretali su svadju a ne diskusiju ali proricem ti apsolutnu nulu aktivnosti, gicanje jos jedno mesec dana i onda odlazak sa bloga


nego je problem sto covek samara napamet po tekstu i njegove pasivno agresivne reakcije


sram te bilo



hihihihihihi, stigla i Karleša, glavom i silikonima


kakav smrdljiv tekst (i jos vise takva podrska)



E dabogda mi Jeca bila ministar vera ako ti nisi Jupiterijanac glavom i bradom!


...vreme je da radim odjavu iz programa, onomad mi na Szigetu ( NIN?TOOL?) nastradale omiljene čizme, begam kad krene po blatu svašta da arlauče


A možda ipak promeniš "mišljenje" pa priznaš da jeste.

angie01 angie01 20:16 20.01.2011

Re: Rece ti meni

Lažovu.

Obrisan je


ne moze moderacija brisanjem da zaustavi navalu mikijeve ljubavi,tako da-samo vi brishite, ja verujem u njega!
blogovatelj blogovatelj 20:16 20.01.2011

Re: Rece ti meni

sve shto ti se ne svisha


Ljubim te u speling.
yugaya yugaya 20:21 20.01.2011

Re: govor... kultura...

nikolic777

Da, lep primer istovetne kulture komunikacije.
...a gde je onda etika i moral kada se o nekulturi ostalih (a istih) drže propovedi?

EDIT:

Da ne spominjem zamenu teza citiranjem interakcije komentator-na-komentatora kada se o odnosu autora i komentatora govori.

bonus





blogovatelj blogovatelj 20:25 20.01.2011

Re: Rece ti meni

kršiš pravila u svakom svom komentaru...i polemika sa tobom je besmislena...pali odavde


Kadija te tuzi, kadija ti sudi.
nikolic777 nikolic777 20:34 20.01.2011

Re: govor... kultura...

Da, lep primer istovetne kulture komunikacije.
...a gde je onda etika i moral kada se o nekulturi ostalih (a istih) drže propovedi?



uvek ista grupa napada, troluje, ometa diskusiju, vređa, sprda se, nema poštovanja ni prema dugogodišnjim autorima koji pokušavaju nešto da prodiskutuju, ali diskusija je nemoguća, jer iste osobe uleću, seku, vređaju, iživljavaju se i dobrobamerni ljudi, koji shvataju suštinu komentarisanja blogova, i kad se slažu, i kad se ne slažu, jednostavno odustanu i povuku se...nemam više nikakav komentar, ovakvu količinu bezobrazluka, nepoštovanja, destruktivnosti skoro nisam video
yugaya yugaya 20:44 20.01.2011

Re:

nikolic777
ali diskusija je nemoguća


...545 strana bloga za kliknuti na dnu naslovne strane...nemoguća indeed.

. (full stop)



hoochie coochie man hoochie coochie man 20:46 20.01.2011

Re: govor... kultura...

Najpvrsnija najjeftiija demagogija


Pa sto si ovo naveo u spisku koji bi valjda trebao da sadrzi uvrede ili nesto slicno?
Ono sto si ti napisao a sto sam citirao u komentaru jeste povrsna, jeftina demagogija i ja to mogu da dokazem.
freehand freehand 20:47 20.01.2011

Re: govor... kultura...

Vidi, domaćine, ja nekad upotrebljavam teške reči ali se trudim da ne vređam. Čak ni tamo gde mene vređaju. Dakle
Smešan si, Nikoliću.
Tužno smešan.

ovo se odnosi na tvoj običaj da smisliš tezu a onda kreneš unazad da prikupljaš dokaze koji je potkrepljuju,i remodeliraš stvarnost ne bi li je upodobio svojoj genijalno smišljenoj i stilskih figura prepunoj paškvili.
Usput se ne osvrćeš i ne odogovaraš ni na kakve argumente, sem ponekog ah i uh i sličnih dubokoumnih uzdaha.
Eventualno odgovoriš ponekim pridevom kao "komesarski", redovno mašeći njegovo značenje.
A kako je ti pretražuješ, života ti?!

Šta je ovde sporno ili uvredljivo? To što je čovek hotimice, sa namerom pretraživao arhive ne bi li ti odgovorio i podastro citat kao potvrdu svojih reči i tvog neznanja i loše namere?!
Važno je da je tebi (i Karagaći) sve jasno.

Šta je ovde uvredljivo?
Pozlatila ti se.
To znači da si se odrekao autorske opcije?!

Ovde si zaboravio da prethodno staviš svoje reči:
Prema tome, dosta sa manipulacijama i izvrtanjima, bez mere i ukusa. Tačka.

A zaista sam ubeđen da si time opisao svoj modus operandi na blogu.
nego je problem sto covek samara napamet po tekstu i njegove pasivno agresivne reakcije

I ovo je potpuno u skladu sa činjeničnim stanjem.

E sad... Šta je to što uspeva da me isprovocira i natera da komentarišem na tvojim blogovima?
Prvo - kad je mene učilo novinarstvu (pri tom mislim i na fakultet i redakciju) prvo i osnovno pravilo je bilo: činjenice su svetinja!
E tvoja elastičnost u primeni ovog pravila zna da gadno napne moj živčani sustav, moram ti reći.
Kasnija nadogradnja sadržana u akrobatskim potezima po pitanju smisla samo je krem; stilske figure i prenemaganje su jagodica/trešnjica, na vrhu te naopako sazdane konstrukcije.
I znam da mi nećeš verovati, ali... Moje mišljenje o delovanju crkve i nekih njenih velikodostojnika, kulturnim modelim, ekonomskoj politici, političkim partijama, predsedniku - vrlo često ne razlikuje se bitno od tvog.
A - da paradoksa! - galaksije su mera udaljenosti među nama?!
Za kraj, ako mi dozvoliš, još bih te jednom citirao.
Dakle
Prema tome, dosta sa manipulacijama i izvrtanjima, bez mere i ukusa. Tačka.

freehand freehand 20:57 20.01.2011

Re: Rece ti meni

moderator05
freehand
Moderacija je brisala neke postove. I meni, i dobio sam obaveštenje.

Moderacija je obrisala početak trola (o DOS-u: mikimedic, antioksidant, freehand), kako bi sprečila razvodnjavanje teme.

Moja reakcija je za cilj imala samo da ukaže da Nikolić nije brisao, bar ne moje i Mikijeve postove te da nema smisla da za to bude optuživan. Inače sa samim brisanjem nemam problem.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:07 24.01.2011

Re: govor... kultura...

uvek ista grupa napada, troluje, ometa diskusiju, vređa, sprda se, nema poštovanja ni prema dugogodišnjim autorima koji pokušavaju nešto da prodiskutuju, ali diskusija je nemoguća, jer iste osobe uleću, seku, vređaju, iživljavaju se i dobrobamerni ljudi, koji shvataju suštinu komentarisanja blogova, i kad se slažu, i kad se ne slažu, jednostavno odustanu i povuku se...nemam više nikakav komentar, ovakvu količinu bezobrazluka, nepoštovanja, destruktivnosti skoro nisam video
ma ne uzbuđuj se, to je (ovde) normalno - pošto ne mogu sve da ih prime na Farmu/Dvor moraju ljudi negde da iskale/iskažu svoje frustracije
gedza.73 gedza.73 10:50 19.01.2011

Fali u tekstu





Problem kod nas je što bi jedni zamenili druge. Pomoću diktature i terora bi sve neistomišljenike prevaspitali i naterali da veruju u jedinu istinu. Njihovu.
Isti takvi su ubijali za vreme rata, jer su imali priliku i moć, otimali posle rata, ubijali neistomišljenike, slavili matičicu ussr, priznavali ruski kao jedini svetski civilizovan i napredan jezik, pljuvali po zapadu kao leglu razvrata i ugnjetavana, a onda isti ti prešli u pravoslavlje, srpstvo, evropeizam.

Jedini problem je što se oni ne razlikuju. Isti su, mali i zli, i mrze sve ono što nije po njihovim, trenutnim, opredeljenjima.
Takvi su bili arijevci, pripadnici KKK, nacionalisti, komunisti, novinari, slikari.
Loši ljudi.

nikolic777 nikolic777 10:56 19.01.2011

Re: Fali u tekstu

slavili matičicu ussr, priznavali ruski kao jedini svetski civilizovan i napredan jezik, pljuvali po zapadu kao leglu razvrata i ugnjetavana, a onda isti ti prešli u pravoslavlje, srpstvo, evropeizam.


konfuzija u vrednostima je nedvosmislena i dokle god se sa uverenjima bude trgovalo zarad političkog profita, ovo društvo (u Evropi ili izvan nje, svejedno) ostaće ovakvo kakvo jeste
freehand freehand 12:26 19.01.2011

Re: Fali u tekstu

konfuzija u vrednostima je nedvosmislena i dokle god se sa uverenjima bude trgovalo zarad političkog profita

Pa to te pitam: kad je i kako JK prestala da bude turbo, porno i verski zatucana i postala Evropejka uzvišene duhovnosti i kosmičkih moralnih kvaliteta?
I ona rečenica, ono o "prljavim rukama i čistoj savesti", da li je samo za jednokratan slučaj i upotrebu ili je primenljiva kao presedan?
Ako znaš na koju mislim, naravno.
gracia33 gracia33 15:13 19.01.2011

ODAKLE TOLIKO ZLA U NAMA

...Gospodine Feehand!
Da li ste rođeni cinik( a, onda vam nema pomoći) ili ste persona sa ogromnom dozom bezobrazluka, a možda neko ko zaista ima kratko pamćenje.
Ko je Jelena Karleuša, ona je to svojim stavom dokazala kada je stala uz manjine,.
Sigurna sam da je mnogo hrabrija od vas iako je žena.
Čedomir Jovanović jeste isprljao ruke,samim tim što je ostao sam, mlad i hrabar da ode da hapsi kasapina na Dedinju.
Kasapi, znate nisu čisti.
Čedomir je tada isprljao ruke

Koštunica, kao što znamo NIJE BIO OBAVEŠTEN!!!
Kolumna je pre svega objektivna i nema niknkve pristrasnosti!
Pozdrav i lepe žele za Nikolića, od mene koja nisam fanatični vernik.
Novokomponovani.
Naprotiv.
Svim ljudima želim svako dobro!!!
yugaya yugaya 15:31 19.01.2011

Re: ODAKLE

gracia33
...Gospodine Feehand!
Da li ste rođeni cinik( a, onda vam nema pomoći) ili ste persona sa ogromnom dozom bezobrazluka, a možda neko ko zaista ima kratko pamćenje.
Ko je Jelena Karleuša, ona je to svojim stavom dokazala kada je stala uz manjine,.
Sigurna sam da je mnogo hrabrija od vas iako je žena.
Čedomir Jovanović jeste isprljao ruke,samim tim što je ostao sam, mlad i hrabar da ode da hapsi kasapina na Dedinju.
Kasapi, znate nisu čisti.
Čedomir je tada isprljao ruke

Koštunica, kao što znamo NIJE BIO OBAVEŠTEN!!!
Kolumna je pre svega objektivna i nema niknkve pristrasnosti!
Pozdrav i lepe žele za Nikolića, od mene koja nisam fanatični vernik.
Novokomponovani.
Naprotiv.
Svim ljudima želim svako dobro!!!


hihihihihihi, stigla i Karleša, glavom i silikonima

(sad si ga nadrljao gospodine Feehand)



gedza.73 gedza.73 15:51 19.01.2011

Re: ODAKLE TOLIKO ZLA U NAMA

od mene koja nisam fanatični vernik.
Novokomponovani.
Naprotiv.

Čedomir Jovanović jeste isprljao ruke,samim tim što je ostao sam, mlad i hrabar da ode da hapsi kasapina na Dedinju.





Svim ljudima želim svako dobro

Osim onima koji ne misle ispravno kao ja.
freehand freehand 17:09 19.01.2011

Re: ODAKLE TOLIKO ZLA U NAMA

gracia33
...Gospodine Feehand!
Da li ste rođeni cinik( a, onda vam nema pomoći) ili ste persona sa ogromnom dozom bezobrazluka, a možda neko ko zaista ima kratko pamćenje.
Ko je Jelena Karleuša, ona je to svojim stavom dokazala kada je stala uz manjine,.
Sigurna sam da je mnogo hrabrija od vas iako je žena.
Čedomir Jovanović jeste isprljao ruke,samim tim što je ostao sam, mlad i hrabar da ode da hapsi kasapina na Dedinju.
Kasapi, znate nisu čisti.
Čedomir je tada isprljao ruke

Koštunica, kao što znamo NIJE BIO OBAVEŠTEN!!!
Kolumna je pre svega objektivna i nema niknkve pristrasnosti!
Pozdrav i lepe žele za Nikolića, od mene koja nisam fanatični vernik.
Novokomponovani.
Naprotiv.
Svim ljudima želim svako dobro!!!

Draga moja, pa zar nijednu reč, nijednu rečenicu da citirate kao neistinitu ili iskrivljenu, kao ilustraciju ovakve provale gneva?!
Sigurna sam da je mnogo hrabrija od vas iako je žena.

Ovo je rodna diskriminacija.
Kasapi, znate nisu čisti.

A ovo je profesionalna diskriminacija.
Čedomir je tada isprljao ruke

Igrao klikere sa kasapinom? Popravljao nešto na autu? Menjao gumice?

Nema veze, Ja bih od Nikolića da čujem šta je to što ga tera da mesi stvarnost, šta je to što ga goni da izvrće činjenice, dosoljava i šećeri.
Ko, po kom osnovu i kome deli indulgencije, kome presuđuje i ko je ovlašćen da presude izvršava.
Ako bi, recimo, večeras omrznuta Ceca izašla na RTS i objavila da je ZA gej brak i da je prijavila viđenje Ratka Mladića kad je provirio iz krtičnjaka u blizini Bubanj potoka - bi li joj sve bilo oprošteno?
nikolic777 nikolic777 19:36 19.01.2011

Re: ODAKLE TOLIKO ZLA U NAMA

Ko je Jelena Karleuša, ona je to svojim stavom dokazala kada je stala uz manjine,.



kao i uvek, komesaraski i islednički se istražuju gresi iz prošlosti, mrlje u biografijama...Niko ne poriče turbo milje iz kojeg je ta osoba potekla, ali ono što je bitno jeste da se za sporno ime nikada nisu vezivali nacionalni zanosi, kriminal, žrtve,ratišta...to što je stala uz manjine jeste gest za pohvalu, s obzirom na činjenicu da se niko nikada, sa te strane, nije usudio da rizikuje svoj status među masama, zalažući se za u Srbiji nepopularne ideje...ali, ona zaista nije tema i svako skretanje pažnje na nju, u vezi sa ovim tekstom je ono čuveno utuk na utuk, manipuliše se, jeftino nadmudruje

Kolumna je pre svega objektivna i nema niknkve pristrasnosti!
Pozdrav i lepe žele za Nikolića, od mene koja nisam fanatični vernik.

hvala, vernici, koliko mogu da primetim, kroz sva moja pisanja, tokom poslednjih deset godina, nikada nisu imali problem sa onim što pročitaju...fanatici i estradni vernici, po pravilu, jesu...i to nešto znači...
vishnja92 vishnja92 20:51 19.01.2011

Re: ODAKLE TOLIKO ZLA U NAMA

mrlje u biografijama


pa cela njena biografija jos uvek nije stigla do velicine mrlje
to što je stala uz manjine jeste gest za pohvalu, s obzirom na činjenicu da se niko nikada, sa te strane, nije usudio da rizikuje svoj status među masama, zakažući se za u Srbiji nepopularne ideje

e ovo se zove relativizacija, jble vas pevaljke i sva ta prica o nemanju boljeg.
i milje.
i uzaludni pokusaji.


kakav smrdljiv tekst (i jos vise takva podrska)
freehand freehand 00:51 20.01.2011

Re: ODAKLE TOLIKO ZLA U NAMA

fanatici i estradni vernici, po pravilu, jesu

Izvini, Nikoliću - a koga pod ovim podrazumevaš?
Mene?!
Alsalone-a?
Mikija?

E dabogda mi Jeca bila ministar vera ako ti nisi Jupiterijanac glavom i bradom!
blogovatelj blogovatelj 20:45 20.01.2011

Re: ODAKLE TOLIKO ZLA U NAMA

ali ono što je bitno jeste da se za sporno ime nikada nisu vezivali nacionalni zanosi, kriminal, žrtve,ratišta





Za ovo Kragujevcani imaju izraz "ne zna 'de tera"
Stvarno ne znas 'de teras. Pa jel znas da joj je momak bio neki mafijas i da su ga ukantali.
Nisam pratio pazljivo Jecin stvaralacki opus pa ti ne mogu reci tacno ime ukantanog gospodina, ali imas Gugla, pa nadji, da ne bih ja tendenciozno trazio. Taj mafijas sigurno nije bio vezan za kriminal i zrtve, bas kao sto nijedan mafijas nije bio vezan za takve stvari. Poznato je da mafijasi najvise vole da se bave negovanjem petunija.
Verujem da ona nije ubijala i krala, ali onda iz istog razloga morao bi da branis onu Svetlanu sto je bila udata za jednog poslasticara.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:13 21.01.2011

Re: ODAKLE TOLIKO ZLA U NAMA

gracia33

Kasapi, znate nisu čisti.



"kasapin" je jedna pristojna ljudska profesija, covek koji nama mesozderima nasecka sniclike fino (izvinjavam se na ociglednoj ljubavi prema mesu ; nadam se da nije politicki nekorektna jer ne podrzava zivotinjska prava iako podrzava u punoj meri zivotinjsko pravo da se nadje u mom stomaku). mozda smo otud toliko zli, stvarno nisam nikada razmisljao o tome, jer jedemo meso? opet, samo vrhunsko zlo, adolf hitler, covek je bio vegeterijanac?



Čedomir Jovanović jeste isprljao ruke, samim tim što je ostao sam, mlad i hrabar da ode da hapsi kasapina na Dedinju.
Kasapi, znate nisu čisti.
Čedomir je tada isprljao ruke.


to bese ono kada je angazovao one momke sa crnim maskama da odrade posao? ko su mu ti momci, neki drugari sa FDU? mozda su sa Pajkiceve klase posto se cestiti Pajkic dosta pali na takve akcione scene? ai voze slicne dzipove kao Ceda, da, garant su oni.

bas je simpa kako je stvarnost amorfna masa kada je ldp-pionirima neophodno da umese i skuvaju od nje nekakav argument za svoje potrebe. stvarno, vi ste ljudi za divljenje, vi niste od ovoga sveta. "druga srbija" u stvari znachi "paralelna srbija". you are people comin from the outer space!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:23 21.01.2011

Re: ODAKLE TOLIKO ZLA U NAMA

nikolic777
Ko je Jelena Karleuša, ona je to svojim stavom dokazala kada je stala uz manjine,.



kao i uvek, komesaraski i islednički se istražuju gresi iz prošlosti, mrlje u biografijama...Niko ne poriče turbo milje iz kojeg je ta osoba potekla, ali ono što je bitno jeste da se za sporno ime nikada nisu vezivali nacionalni zanosi, kriminal, žrtve,ratišta...to što je stala uz manjine jeste gest za pohvalu, s obzirom na činjenicu da se niko nikada, sa te strane, nije usudio da rizikuje svoj status među masama, zalažući se za u Srbiji nepopularne ideje...ali, ona zaista nije tema i svako skretanje pažnje na nju, u vezi sa ovim tekstom je ono čuveno utuk na utuk, manipuliše se, jeftino nadmudruje.



to ti radis, Marko. uzgred budi receno, ovaj isti Freehand je bio lik koji je branio Jovanovica od neodbranjivih optuzbi i sumnji. da ti prenesem jednu njegovu recenicu: "ne mozete zivom Jovanovicu da oprostite sto ste oprostili mrtvom Djindjicu". e pa, jos bih nekako i mogao da nema vas partijskih vremesnih pionira, jer vasa argumentacija prosto iritira ljudsku inteligenciju.

turbofolk je dobar jer se pojavila jedna dijabola koja kaze da su gejevi kool? a ne izvini, ona nija turbofolkerka, ona je performance artist. izvinjavam se na filoloskoj nekorektnosti. sofisticirani ste zaista, gde se to uci, na BU?
nikolic777 nikolic777 10:29 21.01.2011

Re: ODAKLE TOLIKO ZLA U NAMA


turbofolk je dobar jer se pojavila jedna dijabola koja kaze da su gejevi kool?


to nikada niko i nigde nije rekao...
govori se o ljudskim pravima jedne manjine, ko je u okviru te iste manjine cool, a ko nije, sporedno je i nevažno pitanje
Goran Vučković Goran Vučković 10:32 21.01.2011

Re: ODAKLE TOLIKO ZLA U NAMA

to ti radis, Marko.

Srx, jel ti to znaš nešto što ja ne znam?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:38 21.01.2011

Re: ODAKLE TOLIKO ZLA U NAMA

Taj mafijas sigurno nije bio vezan za kriminal i zrtve, bas kao sto nijedan mafijas nije bio vezan za takve stvari.


Najviše pažnje u tužnoj povorci izazvala je mlada,naočita Jelena Karleuša, folk- zvezda, devojka sad počivšeg Zorana, poznatijeg u Beogradu po nadimku Ćanda


nonetheless,
ćanda, skoletov junoša, a sam skole arkanovac (gde je sad behemot 123, on je iz skoletovog kraja, zna bolje tu ekipu). rasturali su 90-ih heroin po ceraku, vidikovcu, petliću, miljakovcu, kanarevom brdu, košutnjaku, banjici, voždovcu i dedinju. pobijeni su svi u čistkama 1999. i 2000. po beogradu. sam ćanda je direktno odgovoran za smrt ili destrukciju stotine mladih ljudi. bio je nasilnik još dok smo bili u osnovnoj školi.
nikolic777 nikolic777 11:07 21.01.2011

Re: ODAKLE TOLIKO ZLA U NAMA

ćanda, skoletov junoša, a sam skole arkanovac (gde je sad behemot 123, on je iz skoletovog kraja, zna bolje tu ekipu). rasturali su 90-ih heroin po ceraku, vidikovcu, petliću, miljakovcu, kanarevom brdu, košutnjaku, banjici, voždovcu i dedinju. pobijeni su svi u čistkama 1999. i 2000. po beogradu. sam ćanda je direktno odgovoran za smrt ili destrukciju stotine mladih ljudi. bio je nasilnik još dok smo bili u osnovnoj školi.


i šta sad da radimo?

to je bio bivši momak jedne žene koja je upotrebila svoju popularnost, sviđala nam se njena muzika, imidž i ostalo, ili ne, da podrži terorisanu seksulanu manjinu...i šta da radimo, da joj ne dozvolimo da podržava zbog bivšeg dečka i da je s tim proganjamo dok je živa

i da žmurimo na svu kulturnu bedu koja nas okružuje, jer je ona, jk, eto, pohvaljena od strane vrhunskih intelektualaca i izvršila pozitivan uticaj na javnost i društvo i to je veći problem od kulture koju tretira ovaj tekst

ili nešto treće
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:22 21.01.2011

Re: ODAKLE TOLIKO ZLA U NAMA

vidi, Marko, nisi ti nesimpatičan čovek. čak sam sklon da verujem da tvoj nastup nije motivisan oportunizmom (recimo, željom da stekneš priznat status u ldp, ili da postaneš autor u peščaniku).

niko ne traži od tebe da "zatvaraš oči pred kulturnom bedom", samo da ne radiš to toliko ideološki infatuirano, iz samo sebi jasnih motiva. šta imaš ti od toga? "vrhunski intelektualci" - da ne bude zabune, neki od njih su (bili) porodični bliski prijatelji - će te pomilovati po glavi i po obrazu i potapšati po ramenu? razmišljaj opuštenije, free your mind, that's all.


polemisanje oko ove art performerke? neću da trošim svoje dragoceno vreme, oprosti.
freehand freehand 11:26 21.01.2011

Re: ODAKLE TOLIKO ZLA U NAMA

i šta sad da radimo?


Pa ostali smo uskraćeni za jedan odgovor, NikolićU
Ako bi, recimo, večeras omrznuta Ceca izašla na RTS i objavila da je ZA gej brak i da je prijavila viđenje Ratka Mladića kad je provirio iz krtičnjaka u blizini Bubanj potoka - bi li joj sve bilo oprošteno?

Da li bi tvoj oprost važio i za nju, bez obzira na bivše dečke, muževe i prijatelje?
i da žmurimo na svu kulturnu bedu koja nas okružuje, jer je ona, jk, eto, pohvaljena od strane vrhunskih intelektualaca i izvršila pozitivan uticaj na javnost i društvo i to je veći problem od kulture koju tretira ovaj tekst

A šta je ta JK u toj kulturi, aman Nikolču? Tretiraš je kao Milenu Dravić, Monserat Kabalje, ili kako?
Čoveče, Karleuša je jedna potpuno smešna, efemerna figura, ali je upravo arhisimbol svega protiv čega vrištiš!
I izvanredna ilustracija tvoje principijelnosti i načina na koji razmišljaš i komuniciraš.
nikolic777 nikolic777 12:15 21.01.2011

Re: ODAKLE TOLIKO ZLA U NAMA

Ako bi, recimo, večeras omrznuta Ceca izašla na RTS i objavila da je ZA gej brak i da je prijavila viđenje Ratka Mladića kad je provirio iz krtičnjaka u blizini Bubanj potoka - bi li joj sve bilo oprošteno?


naravno da ne

A šta je ta JK u toj kulturi, aman Nikolču? Tretiraš je kao Milenu Dravić, Monserat Kabalje, ili kako?
Čoveče, Karleuša je jedna potpuno smešna, efemerna figura, ali je upravo arhisimbol svega protiv čega vrištiš!


ona se nigde u mom tekstu ne pominje
vi je koristite u komentatima bogtepita zašto
ja sam govorio, kada sam o njoj govorio, samo jednom i samo povodom LGBT pitanja
nikolic777 nikolic777 12:16 21.01.2011

Re: ODAKLE TOLIKO ZLA U NAMA


polemisanje oko ove art performerke? neću da trošim svoje dragoceno vreme, oprosti.


ti si je uveo u diskusiju, ne ja
toliko

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana