Društvo| In memoriam| Kultura| Politika| Sex

Umesto posvete nama - Budalama...

Nebojša Milenković RSS / 29.12.2010. u 00:43

Ili: moj takozvani lični problem s "reformisanim" Dačićem

 

Na početku, voleo bih da se razumemo: ovo nije tekst o Ivici Dačiću. 

Reformisani Dačić samo je povod ― iako mu se ne može sporiti da je potpunom rehabilitacijom SPS-a uspeo nešto što se koliko juče činilo kao mission impossible ― ovo je tekst o nama: nereformisanima, zaostalima u lošoj prošlosti, o nama (zlo)pamtilima, jednostavnije rečeno: kočničarima sveopšteg progresa… 

 Naš problem, naravno, nije toliko što je Dačiću oprošteno sve ― problem je u tome što nama nije oprošteno ništa.

  

O nama koji nismo naučili da se smeškamo dok nas potkradaju cereći nam se u lice.

O nama koji nismo pristali na kolektivnu lobotomiju, o nama nezahvaćenim sveopštim reformskim talasom koji je u sebe usisao čak i Vučića, Palmu i ostale Bajatoviće ― jednom rečju: o nama budalama.

O nama koji i dalje imamo sasvim ličan problem zato što pamtimo izjavu “Jedan od njih je već platio glavom” koju je, nakon atentata na Zorana Đinđića a u kontekstu Miloševićevog izručenja Hagu, 2004. dao Dušan Bajtović ― potpredsednik reformisanog SPS-a i direktor državne gasne kompanije s platom od 12.000 E. 

Jednostavno:  vazda gazda.

O nama koji se sećamo da je reformisani Dragan Marković Palma bio potpredsednik Arkanove stranke.

palma-0051.jpg

O nama koji sumnjamo u novotkriveni regional-patriotizam Maje Gojković.

O nama koji nismo zaboravili Bakija ― aktuelnog predsednika UO JKP Železnice Srbije.

O nama koji ne volimo tigrasto i koji se osećamo lično uvređenim zbog estetike koju promoviše aktuelna predsednica srpskog parlamenta.

 

O nama koji ne želimo da "razumemo političku realnost".

O nama koji verujemo u to da uvek postoji mogućnost (drugog) izbora. 

O nama kojima se steže utroba od Tijanića na čelu RTS-a. 

 

O nama koji smo isuviše radikalni te, kao takvi, više nemamo vlastite predstavnike na aktuelnoj političkoj sceni.

O nama koji bez ijednog valjanog razloga i dalje s mazohističkom upornošću gledamo Utisak nedelje - jednako zgroženi dok nam eksperti tipa Đokice Vukadinovića kradu vreme, "objašnjavajući" nam bilo šta...

O nama koji nemamo “koalicioni kapacitet” (čitaj: nikom potrebni).

O nama koji smo čitav život proveli kao budale.

O nama koji smo protraćili bar po dvadeset godina verujući u neku drugačiju stvarnost.  

O nama koji svakodnevno svodimo račune.

O nama koji smo uvek u minusu.

O nama koji, izgleda, nemamo pametnija posla...

 

Literatura:

Biljana Srbljanović, Diplomski ispit, 2008. 

 

 

Atačmenti



Komentari (91)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:23 29.12.2010

Krivo je more...

nestor92 nestor92 14:30 29.12.2010

Re: Krivo je more...

Liči na zaokret ka desnici.
nsarski nsarski 01:40 29.12.2010

Postoji izreka u engleskom jeziku

Politics makes strange bedfellows (pripisuje se C. D. Warneru, koji je umro 1900. godine, dakle fenomen je jako star.)

Grubo interpretirano, ona kaze da ce i najneobicniji "brakovi" da se sklope iz politicke nuzde. To je stara politicka mudrost, i nije mi jasno zasto to danas izaziva cudjenje.

Drugi nacin da se formulise gornja izreka je da u politici nema morala. I to nas je, dakle, iznenadilo kao sneg u januaru?!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:51 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

u politici nema morala


Donekle se slažem - ipak, izreka koju ste citirali mogla bi biti
sjajan alibi za nemoral.

Stoga odgovaram kontrapitanjem:

Ukoliko u politici nema morala, etike, pa čak ni minimalne principijelnosti, čega onda ima ─ to jest: šta preostaje ?!
loader loader 02:06 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

Ovo pitanje se uglavnom shvata na jedan isključiv način. Morala nema - ima - nema ... Ima ga, ali je on daleko od idealnog i pre svega je određen snagom sprege između političke, izvršne vlasti i društvenih normi koje su na ovaj ili onaj način dogovorene ili ustanovljene. Što je stupanj etike u nekom društvu viši, to je i politički život čistiji, ako se tako može reći. Naravno, jedan od presudnih mehanizama je mehanizam nadzora, odnosno učešća javnosti u celoj toj, veoma složenoj interakciji.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:10 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

Mogu da preporučim - ne mogu da se složim
loader loader 03:00 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

Često tako biva
- srce se ne slaže, a glava..
nsarski nsarski 07:51 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

loader
Ovo pitanje se uglavnom shvata na jedan isključiv način. Morala nema - ima - nema ... Ima ga, ali je on daleko od idealnog i pre svega je određen snagom sprege između političke, izvršne vlasti i društvenih normi koje su na ovaj ili onaj način dogovorene ili ustanovljene. Što je stupanj etike u nekom društvu viši, to je i politički život čistiji, ako se tako može reći. Naravno, jedan od presudnih mehanizama je mehanizam nadzora, odnosno učešća javnosti u celoj toj, veoma složenoj interakciji.

Da, ja se sa ovim potpuno slazem. Nas politicki kupleraj, o kome je ovaj post, u velikoj meri odrazava "stupanj etike" u nasem drustvu.
ramanyami ramanyami 08:11 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

Nisam siguran da sam pravilno razumeo post g-dina nsarskog -
da li to znači da je sve ovo što se kod nas događa potpuno normalno, jer eto, 'nemoralni' političari samo rade ono što se od njih može i očekivati?

Znači neki od nas su samo ludi i naivni idealisti?
nsarski nsarski 08:39 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

da li to znači da je sve ovo što se kod nas događa potpuno normalno, jer eto, 'nemoralni' političari samo rade ono što se od njih može i očekivati?

Ne, naravno da nije normalno.
ramanyami ramanyami 08:48 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

U tom slučaju, koja je svrha onog gornjeg posta, koji bi se dao parafrazirati kao: 'Milenkoviću, što se čudiš i talasaš, kada svi znamo da je to oduvek išlo tako?'

Zar ne mislite g-dine nsarski, da bismo, kao oni koji misle da stvari nimalo nisu normalne, trebali drugačije da reagujemo, kometarišemo, činimo?
nsarski nsarski 09:35 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

Zar ne mislite g-dine nsarski, da bismo, kao oni koji misle da stvari nimalo nisu normalne, trebali drugačije da reagujemo, kometarišemo, činimo?

Pa, eto, recimo, da cinimo. Izbori su mesto gde imamo priliku da izglasamo politicare koji nam se cine najpostenijima. Ako takvih nema, ili ih ima veoma malo, onda imamo problem. I tako u krug.
Ja nemam nista protiv zajedljivih i cinicnih komentara - koji su sasvim na mestu, slazem se, ali ne vidim kakvog ce to dobra doneti.
Hocu da kazem, mene cela situacija podseca na guzve u saobracaju u Beogradu. One nastaju jer vozila ima previse, regulacija saobracaja je losa, signalizacija je losa, vozaci nedisciplinovani i ulice su lose. Dakle, cela konstrukcija je nenormalna, i do kolapsa (ili samo mini-kolapsa) mora da dodje, kao sto i dolazi cesto. Besomucno upotrebljavanje sirena u tim okolnostima nista ne poboljsava. Ja mogu da razumem frustrirane vozace koji u toj situaciji koriste sirene, ali ne vidim kako to poboljsava kretanje saobracaja. Problem je na sasvim drugom mestu.
ramanyami ramanyami 09:58 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

Apsolutno se slažem sa vama.
Naravno da sirene ne menjaju stvari, ali je ovde zabrinjavajuće da je i tih sirena relativno malo, ili se u startu ismejavaju i relativizuju.
Kada ih se skupi dovoljno, onda se već konkretni predlozi za rešavanje problema mogu ozbiljnije shvatati. A kada ih apsolutno nestane, čemu se možemo nadati?
angie01 angie01 11:12 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

ali ne vidim kakvog ce to dobra doneti.


svaki put se iznenadim kako uoprno relativizujesh probleme ovakve vrste i to sa ne skrivenim podsmehom,..a kada govorish o nekim nevezanim stvarima-tvoja logika objashnjavanja je perfektna i bez podmetanja!
irenaema irenaema 11:44 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

nsarski

Da, ja se sa ovim potpuno slazem. Nas politicki kupleraj, o kome je ovaj post, u velikoj meri odrazava "stupanj etike" u nasem drustvu.


Samo bih preformulisala:

Naš politički kupleraj odražava stepen mentalnog zdravlja našeg društva.
irenaema irenaema 11:46 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

edit
duplikat
Milan Novković Milan Novković 13:21 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

savki put se iznenadim kako uoprno relativizujesh probleme ovakve vrste i to sa ne skrivenim podsmehom,..a kada govorish o nekim nevezanim stvarima-tvoja logika objashnjavanja je perfektna i bez podmetanja!

Ne znam što ti se tako čini. Evo mog mišljenja (i samo su nam komentari primer kako jedna te ista stvar može različito da se pročita, zavisno od našeg mišljenja):

- Ni ja ne mislim da sveopšta kritika ima neki poseban potencijal ako:
- Ima previše kritičara pa se potencijal kritike devalvira (nije mi uopšte ćilj da se podsmevam ako kažem da pomalo i tu važi zakon ponude i potražnje - puno ponude, a potražnja sve manja pošto su ljudi u zasićenju)
- Paralelno ne ide beskompromisna down-to-earth pozitiva - šta se može uradi, treba, hitno i kako je to izvodljivo

Da bi se dobili glasači, u politici kao "umetnosti" mogućeg:

- Naravno da treba kritikovati loše, u pravu si. Ali, ako se to radi previše agresivno sigurno ima i negativan efekat na glasače partije koju kritikujemo, indirektno im govorimo i šta misliom o njima, i smanjujemo šanse da nam pažljivo saslušaju ovu drugu grupu argumanata pa pređu na našu stranu. Znači "vučemo" pomalo i na nepoštovanje glasača što je kardinalna greška koju političar može da napravi, univerzalan koliko i mnoga druga političkaq "pravila"

- A sopstveni program koji nudi rešenja prosto nema zamenu - kritikovanje koje ne ostavlja mesta za neumoran rad na sopstvenom programu i njegovoj promociji je ono gde je stvarno teško videti "kakvo dobro donosi".

Apstraktna igra sa stotinama hiljada zaposlenih, planovima do 2020 je prosto smešna, parodija. Ovo je primer, nema veze ko je ovde DS, LDP, SPS ili ostalo.

Ja ko papagaj "deljem" taj Internet pa Internet - u Uk je strategijski osvrt na broadband "frenzi" u toku - toliko misle da je to važno. Južna Koreja počela sa Gig Internetom svima u sledeće 3 godine, Bugari su 100 Mb oko Sofije, šire okoline, većih gradova (ubedljivo najbolji support ovde u UK ja nalazim kod firmi koje su uradile outsourcing supporta u Bugarsku).

I u Srbiji ima na hiljade ljudi koji u IT-ju i dizajnu zarađuju novac preko stranih firmi koje su došle u Srbiju. Da je tamo Internet 56k firme ne bi došle. Da je Internet 100 Mbits došlo bi ih mnogo više.

100 Mbits Internet je, npr, najprostije rešenje za mnoge desetine hiljada radnih mesta, ako ne stotine hiljada - dolazi ti filmska industrija polako (sve je više digitalnog posla u filmu), industrija video igara, ove dve industrije vuku za sobom sve i svašta, data centri dolaze, isto vuku sve i svašta, građevinu, mašinbravarstvo, treba na hiljade kabineta po data centrima, pa kad se jednom pojavi firmica posle počne i da izvozi itd.

A tamo je radna snaga jeftina, danas je kopanje rovova skuplje od optičkih kablova i prosečne terminalne opreme (može da se prođe i sa prosečnom, polovnom, poklonjenom i sl opremom za početak).

Izvučeš škole na radne akcije kopanja rovova, daš đacima kompjutere, keš si neutralna, a korist višestruka, sutra su ti đaći svetski kvalitetna radna snaga povrh kvalitetnog Interneta.

Pa poljoprivreda, hrana. Ok je kritikovati monopole, ali ovaj problem je toliko dotakao sve:
- Uništio seljake, ok relativno manja ali i dalje velika grupa glasača
- Svima srezao standard kroz preskupu hranu
- Doprineo lošijem trgovinskom bilansu sa svetom
- ....ovde može da se ide da n bullet points

Ali je mnogo potentnije precizno, brutalno, svakodnevno projektovati kvalitetan, izvodljiv plan.

Kaži seljacima u Vojvodini da je Velja Ilić kraduckao, ok, čuli su sto puta, jedva da će te čuti. Kaži im šta ćeš sutra uraditi za njih, ne za 10 godina, oni nisu glupi i imaju solidaj osećaj za parodiju, i dobićeš neke glasove.

Itd, može se do sutra, meni se ponekad čini da su od moje naive jedino naivniji oni što još uvek nisu naučili onu banalunu "it's the economy, stupid"
angie01 angie01 15:46 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku


Ali je mnogo potentnije precizno, brutalno, svakodnevno projektovati kvalitetan, izvodljiv plan.


a sad si ti pametan to smislio!

ovde je problem shto ti ne daju da prodjesh-morash da si u kolu!

ovaj blog to i kritikuje-shta je sve moguce da si u kolu, (jer kvalitet i ideja nikoga ni ne zanima-samo rupa, gde da stavi svoju sisaljku),pa i neko ko je apsolutni uchesnik u ovako velikom posrnucu, je dobrodoshao-bez bilo kakvih posledica u odnosu na minuli rad-samo radi kola, rupa i crpke!

okolo salata!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:54 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

Milenkoviću, što se čudiš i talasaš, kada svi znamo da je to oduvek išlo tako?
možda upravo zato
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:01 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

ovaj blog to i kritikuje-shta je sve moguce da si u kolu, (jer kvalitet i ideja nikoga ni ne zanima-samo rupa, gde da stavi svoju sisaljku),pa i neko ko je apsolutni uchesnik u ovako velikom posrnucu, je dobrodoshao-bez bilo kakvih posledica u odnosu na minuli rad-samo radi kola, rupa i crpke!


angie01, hvala na više nego plastičnom prikazu, meni je, očito trebalo mnogo više prostora da "objasnim" ono što ste vi saželi u samo nekoliko redaka
loader loader 16:54 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

Angie to radi s lakoćom. Ona je @,,,of,,,s
Milan Novković Milan Novković 20:04 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

a sad si ti pametan to smislio!

Nisam, ali tebi, glupači, ne može na drugi način da se objasni nego ponavljanjem.
antioksidant antioksidant 20:31 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

Kaži seljacima u Vojvodini da je Velja Ilić kraduckao, ok, čuli su sto puta, jedva da će te čuti. Kaži im šta ćeš sutra uraditi za njih, ne za 10 godina, oni nisu glupi i imaju solidaj osećaj za parodiju, i dobićeš neke glasove.
samo da pojasnim,
ovo je plan za suzbijanje monopola (i njihovih zloupotreba) u proizvodnji, preradi i distribuciji hrane?
Milan Novković Milan Novković 20:37 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

hvala na više nego plastičnom prikazu, meni je, očito trebalo mnogo više prostora da "objasnim" ono što ste vi saželi u samo nekoliko redaka

Nebojša, hajde, molim te, objasni mi šta to misliš da si "objasnio" u mnogo više prostora, a što većina nije znala?

Ti misliš da LDP ne dobija više glasova zato "shto ti ne daju da prodjesh-morash da si u kolu"?!

Ako je tako i ako ne želiš da čuješ disonantna mišljenja bićeš pošteniji čovek i sa više integriteta ako nas zamoliš u post scriptumu da ne komentarišemo na tvom blogu.

Manje hrabro verbalno co-samozadovoljavanje gde se kriješ iza bezobrazne angie01 ti neće doneti više LDP glasova, moje mišljenje, iako ću ja uvek ljubazno da ti se obratim, ako mi se bude komentarisalo, pa makar pisao i dva ovakva bloga dnevno, dok god opaljueš samo po ovima koji jesu đubre i pakao srpskog društva.
Milan Novković Milan Novković 20:54 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

samo da pojasnim,
ovo je plan za suzbijanje monopola (i njihovih zloupotreba) u proizvodnji, preradi i distribuciji hrane?

Ok, da pojasnimo. Nije nikakav plan.

1. Ako ponavljaš nešto što je očigledno nije nikome zameriti ako te ne sluša (o glupljem i besmislenom Velji kojem je ok da se kraducka u društvu znamo svi)

2. Ako ponudiš dobar plan (ne nudim ga ja ovde, ne vidim kako može da liči na plan ovih mojih nekoliko rečenica, ja samo savetujem nuđenje plana) pa to ponavljaš, slušaće te.

Možda, ja se nadam, ovo je samo moje mišljenje, ne vidim kako bi energija uložena u bolji plan bila manje efektivna od konstantne kritike.

Ja verujem da partija koja beskompromisno promoviše razuman i progresivan plan ima dobre šanse da poveća broj glasova u sledećim izborima.

Mir u svetu, EU, foreign investment, high-level goodies nisu dovoljni, umeju da budu previše apstraktni, iako im ništa ne fali, ali i to znamo svi - potreban je širi, na mnogim mestima detaljan i opipljiviji plan.

Pa njegova promocija, ako postoji onda je meni logično da 4 od 5 blogova budu na tu temu. Ovakvih kao ovaj smo imali na stotine.
antioksidant antioksidant 22:18 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

Možda, ja se nadam, ovo je samo moje mišljenje, ne vidim kako bi energija uložena u bolji plan bila manje efektivna od konstantne kritike.
slažem se
Ja verujem da partija koja beskompromisno promoviše razuman i progresivan plan ima dobre šanse da poveća broj glasova u sledećim izborima.
moguće

hvala na pojašnjenjima milane. poenta je (ako sad dobro pratim) - prepoznaj problem, smisli konkretno rešenje (plan) i radi na promociji... zbunio me velja iskreno da kažem (eto neke koristi i od njega - da zbuni)

inače, mislim da je šum u komunikaciji (generalno govoreći) nastao jer postoji percepcija da su neki blogovi stranačke promocije. kao i svaka percepcija, može biti i tačna i netačna (kako sa pozicije posmatrača sa strane, tako i sa pozicije onih koji pišu te blogove).
angie01 angie01 23:09 29.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

Nisam, ali tebi, glupači, ne može na drugi način da se objasni nego ponavljanjem.


there, there!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:38 30.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

Ti misliš da LDP ne dobija više glasova zato "shto ti ne daju da prodjesh-morash da si u kolu"?!


Milane, sad i vi opet čitate ono što nije napisano - pošto naprosto ne vidim na koji način ovde agitujem za bilo koga - pa (n)i za LDP - baš naprotiv

Ako je tako i ako ne želiš da čuješ disonantna mišljenja bićeš pošteniji čovek i sa više integriteta ako nas zamoliš u post scriptumu da ne komentarišemo na tvom blogu.

upravo suprotno - jedino mi smetaju trbuhozborci i prevodioci koji se, slučajno ili namerno, svejedno, bave vlastitim projekcijama - a onda još i polemišu sa istim

Manje hrabro verbalno co-samozadovoljavanje gde se kriješ iza bezobrazne angie01 ti neće doneti više LDP glasova


žao mi je što i dalje ne shvatate, ali ne mogu da vam crtam - dakle, verovali ili ne, uopšte mi nisu cilj nikakvi LDP glasovi (pratite link: Literatura na kraju teksta) - ako uopšte postoji bilo kakav cilj
- ako vam je tako lakše da shvatite onda ovo jednostavno smatrajte autoterapijom

iako ću ja uvek ljubazno da ti se obratim, ako mi se bude komentarisalo, pa makar pisao i dva ovakva bloga dnevno, dok god opaljueš samo po ovima koji jesu đubre i pakao srpskog društva.

ljubazno obraćanje, naravno, poštujem - čak insistiram na istom
Milan Novković Milan Novković 00:48 30.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

inače, mislim da je šum u komunikaciji (generalno govoreći) nastao jer postoji percepcija da su neki blogovi stranačke promocije. kao i svaka percepcija, može biti i tačna i netačna (kako sa pozicije posmatrača sa strane, tako i sa pozicije onih koji pišu te blogove).

Nemam ja ništa protiv stranačkog, meni se čini da je sad širi politički sentiment ušao malo u neko otrežnjenje, deo glasača se "skinuo" sa iracionalnog podržavanja uvek iste partije, postoji vakum i šansa je za pametnu ekipu.

Neka to bude LDP ekipa, vreme je preneti diskusiju na neki viši nivo, i stvarno je vreme, izbori mogu koliko sledeće godine, ako me ubede da su oni pravi super, ja ću ubeđivati druge.

Mogu i da ponavljaju ovakve blogove, ali ja to mogu da naučim ćerku za 15 minuta, a na blogu sam već godinama - sve prisutna korupcija, sve prisutni kriminal, monopoli, opšte siromaštvo, na dnu evropske lestvice, politička vrhuška bez efektivnih poluga vlasti, trend i dalje negativan. Katastrofalno. To je prvi minut lekcije, ostalo su šačica detalja što se tiče nas političkih idiota koji smo u ogromnoj većini.

Ponavljam, neko ko je ukrao deset puta će verovatno ukrasti i jedanaesti put, ja to znam i unapred, mogu i oni pošteniji da mi skrenu pažnju kad se taj jedanaesti put stvarno desi, neko to mora da zabeleži, ne sme da nam se dozvoli da zaboravljamo, ali ne mogu da očekuju neke nove političke poene, bar ja mislim, i bar ne neke silne poene.

Itd, ne vidim u čemu je problem u diskusiji, izlete mi disleksične reči i ako nisi siguran šta pišem ti pitaš, ja odgovorim, razumemo se i ja te poštujem više nego što sam te poštovao pre nesporazuma.

Čemu leteti ljudima u oči zbog različitog mišljenja, a kamoli tendenciozne interpretacije tuđih reči.
Milan Novković Milan Novković 01:10 30.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

žao mi je što i dalje ne shvatate, ali ne mogu da vam crtam - dakle, verovali ili ne, uopšte mi nisu cilj nikakvi LDP glasovi (pratite link: Literatura na kraju teksta) - ako uopšte postoji bilo kakav cilj

Pročitao sam pažljivo i blog i Biljanin članak pre komentarisanja. Možda nisam razumeo, treba da mi se crta. Nije neki silan greh, nije me ni sramota zbog nerazumevanja, očekujem i dalje ljubazno obraćanje drugih na moje komentare.

Ok, objasni mi, pls. Taj LDP, nema veze da li blog o tome, ako nije ovo je trol, znam da je trolovanje zabranjeno po pravilima koje neki poštuju, mogu da se brišu komentari, banuju blogeri.

Ali ti nemoj to raditi, pls, ne trebaju ti advokati, pojasni meni i sličnima:

Pa dobro, sad sam diplomirala.

Kako reče dečak Vasa u jednom izdanju Peščanika: "Just watch me".


Šta kaže Biljana ovde - jel gotov LDP za nju, ili samo neki LDP ljudi, ili će da pravi svoju partiju, ili ide u drugu partiju, ili joj je dosta svega? (ok, ne znam ništa o dečaku Vasi, možda sam smešan, pa se samo nasmejte)

Ako joj je dosta svega čemu teatralne reči na kraju, "Just watch me", gledaj me kako idem niz ulicu?! Ok, može i tako, ja slabo kapiram, nije greh.

Gde si ti politički ? Meni nije nikakva sramota reći gde sam, not a big deal, ti si cool lik. Evo ja ću prvi:

- 40% glasam za LDP, 35% DS, 25% SPS. Ili sam budala pošto ne vidim očiglednu, a bolju opciju. Kažite mi vi koji bolje znate i ja ću slušati i razmisliti.

Ako mene nervira, iz udobnog UK-ja, bolje da to kažem sam nego da posle gubim vreme na tuđe primedbe tog tipa, ako me nervira to dno i dalje urušavanje Srbije, znam da tebe nervira još više, moraš imati neko mišljenje.

Gde će Biljana, šta da gledamo, mene je bar onomad nervirala arogantnim i bezobraznim nastupom prema neistomišljenicima, ali je, isto tako, bar meni prodala sebe kao osobu koja iskreno želi dobro Srbiji.

Podučite nas koji ne znamo, vi koji znate više, nečemu novom, nečemu što nismo toliko znali do sad.


Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:17 30.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

Šta kaže Biljana ovde - jel gotov LDP za nju, ili samo neki LDP ljudi, ili će da pravi svoju partiju, ili ide u drugu partiju, ili joj je dosta svega?
exskluzivan odgovor na ovo pitanje ipak ćete morati da sačekate
- 40% glasam za LDP, 35% DS, 25% SPS. Ili sam budala pošto ne vidim očiglednu, a bolju opciju. Kažite mi vi koji bolje znate i ja ću slušati i razmisliti.
nije mi jasno kako uspevate sve to tako precizno da podelite - ali super, blago vama, pošto je moj (trenutni) izbor da ne biram
Podučite nas koji ne znamo, vi koji znate više, nečemu novom, nečemu što nismo toliko znali do sad.
nadam se da ovo nije ironija
Milan Novković Milan Novković 01:35 30.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

nije mi jasno kako uspevate sve to tako precizno da podelite - ali super, blago vama, pošto je moj (trenutni) izbor da ne biram

Ma nije precizno, otprilike je, i iskreno je, prosto ću glasati za one koji imaju najbolje ideje kako da trend u Srbiji krene u pozitivu, i koji imaju kakve takve šanse da te ideje promovišu, u vlasti, ili na ostala zvona.
nadam se da ovo nije ironija

Nije ironija, ja nisam ni nešto spretan s tom ironijom i iza reči koje ne mislim bukvalno stavljam smajlije.

Tako, prosto, ne znam. Blog je moj jedini, prost prozor u srpski politički svet, i tek poneki link kao ovi tvoji.
exskluzivan odgovor na ovo pitanje ipak ćete morati da sačekate

Ako je tako, i ako ti je taj tekst bio inspiracija (ili "literatura", da ti ne uvrćem reči), opet mi nije jasno šta mi to nije jasno pa treba crtati. O "logici" se radi:

- Ti mi savetuješ literaturu za učenje osnova
- A ni sam se ne usuđuješ da je interpretiraš.

Nije ni to problem, tvoja situacija je osetljivija.

Ja sam shvatio da Biljana nije završila sa LDP-om!?
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 02:53 30.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

(pratite link: Literatura na kraju teksta)

Literatura (odlomak):
Nije me sramota, nije mi žao, nikog nisam prevarila.

Zamislimo: jedan od oficira na komandnom mostu shvati da se zaposlio na losem brodu, spakuje stvari, iskrca se u prvoj luci i kaze to sto kaze. Hoce li bas biti da niko nije prevaren? A gomila putnika koji su ostali na brodu a bas ih doticni doveo? Nisu prevareni?
antioksidant antioksidant 09:09 30.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

moj (trenutni) izbor da ne biram

ovo je jedini izbor koji stvarno ne razumem

@milan
hvala jos jednom na odgovoru i strpljenju.
pozz
ao
angie01 angie01 09:35 30.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

gde se kriješ iza bezobrazne angie01


izvini- a gde sam ja to ispoljila bezobrazluk?

prvo- moj komentar upucen tebi uopshte nije intoniran tako kako si ti posle ruzno odreagovao,...a sada vidim da to nije bash sluchajno i bash mi je zao!
angie01 angie01 09:46 30.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

Ti misliš da LDP ne dobija više glasova zato "shto ti ne daju da prodjesh-morash da si u kolu"?!


ovo ja nisam rekla-jer ja ne mislim na stranke uopshte-jer su se svi oni vec u kolo dofatili, kako je ko umeo i znao!
Milan Novković Milan Novković 10:17 30.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

izvini- a gde sam ja to ispoljila bezobrazluk?

U prvoj rečenici - citirao sam je pre nego što sam ti ružno odgovorio.
a sad si ti pametan to smislio!

- Izvini što sam ti ružno odgovorio

- Ja, uopšte, mislim da ti umeš da pišeš jako pametne komentare pa me utoliko više nervira ovakva potpuno deplasirana, nepotrebna, emotivna dekoracija za kojom često potežeš.

- Nije bilo slučajno, bilo je smišljeno pošto sam nekoliko tvojih sličnih komentara u poslednjih nekoliko meseci ignorisao nadajući se da je bilo u afektu. Ne mogu više da se setim gde je to bilo pošto ne zapisujem tuđe komentare. Pravila igre koja dopuštaš sebi, nadam se, dopuštaš i ostalima.

- Da bi potpuno shvatila moju genezu negativnijeg odnosa prema tebi (naravno, znam da ne mora da te bude ni malo briga) moram da te podsetim da si i pored nekoliko mojih objašnjenja u više navrata zamenjivala moju reč "fašisoidno" (čemu umeju da budu skloni i dobri ljudi, tj skoro svi ljudi, i, po mom mišljenju, što je lakše saseći u korenu) sa rečju "fašist" ili "fašizam".
Milan Novković Milan Novković 10:34 30.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

ovo ja nisam rekla-jer ja ne mislim na stranke uopshte-jer su se svi oni vec u kolo dofatili, kako je ko umeo i znao!

Nema veze, ja sam samo pozajmio da Nebojši postavim pitanje.

Kod te slobodne interpretacije evo šta pitam (iako sam pojasnio kasnije u odgovorima Nebojši):

1. Hoćeš da budeš u LDP-u a ne u kolu. Ok, pošteno.
2. Šta je rešenje? Jel Čedi istekao rok, šta znače Biljanine poslednje reči?

Naravno, ne instistiram na odgovoru.
angie01 angie01 10:41 30.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

U prvoj rečenici - citirao sam je pre nego što sam ti ružno odgovorio.


pa da li kapirash da to znachi da tvoj predlog nije nishta novo i da je italik u rechi koja te je pogodilai trebalo da notira da je pojam generalno upotrebljen-a ne lichno!?

Pravila igre koja dopuštaš sebi, nadam se, dopuštaš i ostalima.


ovo bash i nije na pravu adresu- jer se ja od pochetka veoma zalazem za neku korektnost, koja se na zalost potpuno izgubila iz razlichitih razloga i vidim da to retkima smeta!


više navrata zamenjivala moju reč "fašisoidno"


sada ovako interpretirano, svako moze da zamishlja shta 'oce- ono shto sam konkretno napisla i veoma lichno i tebi-jer gajim neku emociju prema starim blogerima i nekako mi je stalo, je bilo josh u konkretnoj situaciji, gde je napadnut autor veoma organizovano i ruzno, gde si tu rech upotrebio kvalifikujuci njegov legalan nachin odbrane-lichno mi je zasmetalo da neko kao ti pribegava tako nechemu i josh grupno uchestvuje u linchu-....shto je je l te moj problem, jer vidim da je i taj rad opshte prihvacen i nishta vishe od toga!
Milan Novković Milan Novković 10:44 30.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

pa da li kapirash da to znachi da tvoj predlog nije nishta novo i da je italik u rechi koja te je pogodilai trebalo da notira da je pojam generalno upotrebljen-a ne lichno!?

U redu Angie, ja umem pogrešno da pročitam, umem da ne razumem, taj deo nije nameran, izvini još jednom.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:56 30.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

Angie to radi s lakoćom
ramanyami ramanyami 22:40 30.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

Nebojša Milenković
... pošto je moj (trenutni) izbor da ne biram ...



Posle ove intereantne diskusije, ja ipak čekam nove teme i rasprave kada ćemo više o tome šta je (svakako posve novi) izbor.

Nebiranje možda sada jeste, ali idealno nije pravi izbor.
Out of Beirut Out of Beirut 14:38 31.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

Šta je rešenje? Jel Čedi istekao rok, šta znače Biljanine poslednje reči?


Ne govorim u nicije ime, ali imam pravo reci kako sam shvatio:

Biljanin tekst je dat kao jedna ilustracija da cak ni LDP, zadnja nada za mnoge, nije uspeo da ne razocara potpuno.

Nije pri tom linkovanju bilo pomisli da poslednja Biljanina recenica ima nekakvu posebnu tezinu. A sama Biljana ih je napisala kao znak da to njeno razocarenje ne znaci da je skrhana i porazena, vec pre slaba ali lucidna i borbena bas kao to dete ( koje ja ne mogu da smislim).

A o resenju -

Kao prvo, ne bih kritikovao one koji samo kritikuju, a verovatno i Milan Novkovic ne bi. If a man does not keep pace with his companions, perhaps it is because he hears a different drummer. Let him step to the music which he hears, however measured or far away.

Ponuditi resenje je prilicno tezak zadatak, jer

Lose stanje u drustvu umanjuje velicinu resursa koje stoje na raspolaganju svakom pojedincu ili grupi za istrazivanje, razmisljanje, eksperimentisanje, spontano organizovanje, stvaranje konsenzualnog plana. Nezaposleni imaju vremena ali verovatno ne i sredstava, zaposleni nemaju ni vreme.

Zemlja i drustvo su u neobicnoj situaciji. Za mnoge je ona neslucena. Postoji jedna mentalna nepripremljenost koja seze duboko, do vaspitanja dece iz socijalistickog vremena, i produzava do danasnjeg dana, sa medijima koji neadekvatno predstavljaju drustvena desavanja. Ja cak ne znam ni da li naucne institucije obavljaju potrebna istrazivanja o drustvu i posebno ekonomiji. Nedavno sam cuo Predraga Markovica da jos ne postoje studije o ekonomskim kretanjima devedesetih.

Ja bih licno voleo da se eliminise drustveni tabu o priznanju sopstvene krivice. Neka svako, pocevsi od najuglednijih ljudi, napise svoju licnu zivotnu pricu trudeci se da sto vise optuzi sebe.

Mislim da je za jedan post dovoljno. :)
Milan Novković Milan Novković 15:57 31.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

Nije pri tom linkovanju bilo pomisli da poslednja Biljanina recenica ima nekakvu posebnu tezinu

Možda, ali zaključak je zaključak, bar mu ja uvek dajem posebnu težinu.
Kao prvo, ne bih kritikovao one koji samo kritikuju, a verovatno i Milan Novkovic ne bi

Ne bih ni ja, tačno Moj prvi komentar uopšte nije nešto kritički, iznošenje mišljenja u iskrenom maniru. A i to je došlo kao reakcija na drugi komentar, ne blog, i da nije bilo tog komentara verovatno bi i moj izostao.

Ali, ako su mišljenja dijametralno suprotna onda neko to može da shvati kao kritigu, kako počnemo da se ubeđujemo to je sve lakše i lakše.
Zemlja i drustvo su u neobicnoj situaciji. Za mnoge je ona neslucena. Postoji jedna mentalna nepripremljenost koja seze duboko, do vaspitanja dece iz socijalistickog vremena, i produzava do danasnjeg dana, sa medijima koji neadekvatno predstavljaju drustvena desavanja

Klasični mediji sve više gube tlo pod nogama, gube bitku sa Internetom.

Tako, Internet treba iskoristiti. Kritika je u redu. Kad svi počnu da kritikuju, moje mišljenje, polato tupi i kritička ošrica najoboljih kritičara.

Internet daje priliku širim masama da definištu političko-izborni dnevni red - tako da postane teško dobiti glasove na desetogodišnje planove, petnaestogodišne brze pruge, soft nacionalizam ili sentimentalne priče iz beogradskog detinjstva, sve skupa još jedno praznjikavo crveno platno kojim se maše pred ionako već posustalim i sluđenim narodom.

Pošto će uskoro izbori, Internet daje priliku da glasači, bar na kratko, uzmu i neki štap i neku šargarepu u svoje ruke.
(nedao Bog da ovi stvarno počnu da troše pozajmljene milijarde na puteve i pruge u vreme kad je sve više poslova moguće raditi sa distance, kad je high tech šansa low cost radnoj snazi stisnutoj između Kine i Zapadne Evrope.

U London dnevno dođe do 5 miliona ljudi, koji ne žive u Londonu, na posao. Koliko ih dođe u Bgd? Malo, pretpostavljam, nije vredno silinh milijardi, dovoljne su normalne, uredne pruge i češći vozovi.

A što se tiče planova za bolji život i borbu za glasače - meni je fascinantno da ne može da se zapati neka vika i iscede kratkoročna obećanja oko hrane i poljoprivrede, npr - tu je posebno ilustrativno kako najšire mase pate (fascinantno je koilko su neki prehrambeni artikli skupi tamo, posebno s obzirom na troškove proizvodnje), zbog malog broja monopolista, u drćavi gde nije toliko teško prehraniti narod po razumnoj ceni, recimo duplo nižoj nego što je sadašnja.

Ili Internet. Ovde je toliko prosto i jednostavno pogledati šta drugi rade, u njaširem smislu, s kojim razlozima i s kojom ozbiljnošću.

Sutra da neka partija ponudi realan plan 24 Mbits interneta u 80% kuća, za tri godine, napravi na nekim livadama 10-tak Science parkova, da svim đacima kompjutere, oživi poljoprivredu i smanji cene hrane za nju treba glasati, nije bitno koja je.

Naravno da je sve ovo naivno, ali ja ne vidim ovakve blogove, ja ne mogu da ih pišem pošto ne znam partijske programe, ali ovde ima partijskih ljudi, razočaranih ili ne, i treba ih provocirati.

I dalje, čitam ja i kritike i uglavnom ćutim, Zokster je sa nekoliko ljudi bolji od celog B92, čitam Draga, on je uredno, sistematski opozicionar, AlexaA, on ume uredno da uzburka duhove, AO-a, on donosi porazne činjenice koje nisam znao, može i Nebojša da ih piše svaki dan, ja ću doći kad imam vremena, pročitai, uglavnom odćutati i, na kraju, ubrzo većinu, od većine autora, zaboraviti pošto ono što ja ne znam od njihovog pisanja sad već bar "osećam".

Naravno, ne želim da mi bilo ko skače u oči kad iznesem svoje mišljenje niti nešto posebno cenim Cheerleaders, muške ili ženske.


Ja mislim da je prilika otkačiti se emotivno od istorijski-svoje partije i provocirati sve partije da iznesu konkretnu i realnu ponudu, sa velikom dozom kratkoročnog, za okretanje katastrofalnog trenda i za uključivanje u svetske razvojne troškove.

Šta bi bila alternativa? Ovo je pitanje i za one koji u razočarenju neće da glasaju na sledećim izborima. Šta bi bio njihov savet glasačima koji su gladni, manje spretni u preživljavanju. zar nije potreba partija za glasovima opipljiva? Zar ne treba to iskoristiti?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:42 31.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

Sutra da neka partija ponudi realan plan 24 Mbits interneta u 80% kuća, za tri godine, napravi na nekim livadama 10-tak Science parkova, da svim đacima kompjutere, oživi poljoprivredu i smanji cene hrane za nju treba glasati, nije bitno koja je.
Ovo je jedna od stvari oko koje, evo, i nas dvojica možemo da se saglasimo
Milan Novković Milan Novković 18:18 31.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

Ovo je jedna od stvari oko koje, evo, i nas dvojica možemo da se saglasimo

Cool!

Evo jedne male vežbe, imaš puno pravo i da misliš i da otvoreno kažeš da ne razumem i/ili sam dosadan, bez ikakve ljutnje dozivam crtanje od strane onih koji umeju da mi objasne:

- Idemo od ", evo, i" bolodvanog u citatu tvojih reči. Ovo boldovano naglašava neku, po tvom mišljenju, širu nesaglasnost između nas dvojice.

- A ja, npr, mislim da to nije tačno. Tj, po nekom mom sistemu vrednosti nesaglasnost je beznačajna, saglasnost overwhelming.

Jel ima negde nesaglasnosti oko poljoprivrede/hrane? Ja mislim da je monopolizovana nabavka onoga što je potrebno seljacima, pa naduvane cene, pa je monopolizovan otkup poljoprivrednih proizvoda, pa oborene fer-cene i seljacima se više ne isplati da proizvode mnogo više nego što je njima potrebno za osnovnu potrošnju. Tako, na kraju, svi plaćaju veću cenu osim vrlo malog broja monopolista koji se bogate.

A bliže milion ljudi u Srbiji je ispod granice siromaštva, hiljade gladnih.

Dalje, oko tog nerazumevanja, ja i dalje ne vidim šta je loše ili neprijatno što neki blogeri ne veruju u preterano ulaganje resursa u kritiku negativnog, ne od strane jednog ili nekoliko pojedinaca, nego na široj skali. Nije blog književno delo gde uz malu podršku okoline neki bloger može da se nada Nobelovoj nagradi pa ga mi neistomišljenici podrivmo.

Nije mi jasno što je toliko teško zbližiti se oko nekog zajedničkog sadržioca i pored svih razlika ako su te razlike ljubazno plasirane.

Čak i da neistomišljenici misle da svi u Srbiji treba da se bave termalnom energijom samo odmahneš glavom i kažeš, uz smešak, neka ih, opet su previše čitali Zabavnik

Ili LDP, jel se tu možda ne slažemo? Ti onomad bio veliki pristalica, mene nerviralo drugosrbijašenje i kolektivno proganjanje neistomišljenika. Ti sad razočaran, a ja mislim da se ukazuje prilika.

Zar ne treba biti strpliv, čvrst i odlučan u velikoj frci - evo Bilana kaže, naučiš lekciju, izviniš se kome treba, skreneš pažnju na kvalitet i đubre u sopstvenim redovima, smisliš dobar, pošten i izvodljiv plan i pošteno, odlučno i glasno ideš dalje (ok, malo sam joj pripisao deo mišljenja ali, ko zna, možda je baš tako mislila).

U Srbiji je velika frka, zan ne, milioni ljudi pate, nama što smo se bolje snašli je žao tih ljudi. Teško je ogromnoj većini nas biti nesaglasan oko toga.

Meni su, prosto, blog stvari često mnogo prostije nego što ih kolektivno naduvamo.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:16 31.12.2010

Re: Postoji izreka u engleskom jeziku

Dalje, oko tog nerazumevanja, ja i dalje ne vidim šta je loše ili neprijatno što neki blogeri ne veruju u preterano ulaganje resursa u kritiku negativnog, ne od strane jednog ili nekoliko pojedinaca, nego na široj skali.
ja ne mislim da je nerazumevanje, kritika, polemika, etc. nešto negativno - čak naprotiv, smatram ih itekako korisnim mentalnim vežbama, naravno, onda kada se polemika odvija u granicama pristojnosti

li LDP, jel se tu možda ne slažemo? Ti onomad bio veliki pristalica, mene nerviralo drugosrbijašenje i kolektivno proganjanje neistomišljenika. Ti sad razočaran, a ja mislim da se ukazuje prilika.

Tačan je samo prvi deo vezan za "pristalicu" s tim što, ako ćemo da budemo precizni ja nisam bio pristalica već, kako se to obično kaže, stranački funkcioner (ruku na srce, ako je to olakšavajuća okolnost, nikada se nisam tako i osećao) - btw. i nisam razočaran, baš kao što nisam bio ni "očaran", možda sam samo iz "faze" idealizma "prešao" među realiste - o čemu sam, uotalom, prilično eksplicitno već pisao u nekoliko prethodnih tekstova - otuda i moj (trenutni) izbor da biram da ne biram
- sve ostalo slobodno možete da učitavate između redova
loader loader 01:57 29.12.2010

Puzanje nazad, uzbrdo

Teško je prihvatiti neprestano čekanje na "bolje danas". Ne sutra, nego danas. Ipak, ovde je u pitanju proces teškog oporavka od isto tako teške bolesti u kojoj smo dugo kao društvo bili, odnosno - i sada posrćemo.

Teško je prihvatiti i to da dojučerašnji politički, pa i civilizacijski protivnici ulaze u koalicije, formiraju vlade... Nespojivo se spajalo već u DOS-u. Radi se o nužnom udruživanju radi postizanja određenog političkog cilja. Da nije simpatično, nije, ali ispada da je neophodno, kad ne postoje druga, solidnija rešenja. U suštini, te stranke podržava određeno biračko telo. Da za njih niko nije glasao, ne bi ih bilo na sceni. Tu negde i jeste suština - kad biračko telo bude manje sklono upijanju demagoških poruka, tada će i kvalitet stranačke retorike biti poboljšan.
bene_geserit bene_geserit 03:53 29.12.2010

Re: Puzanje nazad, uzbrdo

loader
kad biračko telo bude manje sklono upijanju demagoških poruka, tada će i kvalitet stranačke retorike biti poboljšan.

Biracko telo ce uvek biti sklono upijanju demagoskih poruka. Oni koji se njima sluze znaju da mogu da racunaju na ljudsku glupost.
dolybell92 dolybell92 04:23 29.12.2010

Re: Puzanje nazad, uzbrdo

Teško je prihvatiti neprestano čekanje na "bolje danas". Ne sutra, nego danas. Ipak, ovde je u pitanju proces teškog oporavka od isto tako teške bolesti u kojoj smo dugo kao društvo bili, odnosno - i sada posrćemo


Prvo, mi se uopšte ne lečimo a nekmoli oporavljamo.
Primenjuju se samo palijativni lekovi, da ne bismo
osećali bolove. Iako znamo da nas neće izlečiti, ništa
ne preduzimemo da bismo promenili terapiju.

Neverovatno koliko smo anestezirani !

To što vam se čini da "čekamo bolje dane", je
u stvari privid kretanja u dva dijametralno suprotna smera,
i to istovremeno. Kako to nije moguće,
mi zapravo samo stojimo i tonemo... a dna nema.
loader loader 09:31 29.12.2010

Re: Puzanje nazad, uzbrdo

bene_geserit:

Biracko telo ce uvek biti sklono upijanju demagoskih poruka. Oni koji se njima sluze znaju da mogu da racunaju na ljudsku glupost.

Manguparije koja to podlo koristi - uvek će biti.
Ali, treba pre svega učiniti da se smanji ova sklonost ka upijanju demagogije. Kad se tu stvari pomere u onom zdravijem pravcu, politički profiteri i podvodači znatno će izgubiti svoj manevarski prostor.
loader loader 09:47 29.12.2010

Re: Puzanje nazad, uzbrdo

dolybell92:
... mi zapravo samo stojimo i tonemo... a dna nema.

Uh.. Doly, to zvuči totalno beznadno.. Mislim da je ipak malo manje crno. Mi smo permanentno, svakoga dana, u svakom smislu tonuli 90-tih. Ovo danas je ipak nešto drugo, i sa drugačijom prirodom kretanja.



izvor
veronika_kojen veronika_kojen 11:08 29.12.2010

Re: Puzanje nazad, uzbrdo

Ovo tabela mi izgleda kao ono pojašnjavanje gladnima da nisu gladni

yugaya yugaya 11:55 29.12.2010

Re: Puzanje nazad, uzbrdo

veronika_kojen
Ovo tabela mi izgleda kao ono pojašnjavanje gladnima da nisu gladni



Bili smo i gladniji.


Preporuka za tekst, iako me ubedačio.
veronika_kojen veronika_kojen 12:00 29.12.2010

Re: Puzanje nazad, uzbrdo

yugaya
veronika_kojen
Ovo tabela mi izgleda kao ono pojašnjavanje gladnima da nisu gladni



Bili smo i gladniji.


Ako se hranimo demagogijom, onda da.
antioksidant antioksidant 13:17 29.12.2010

Re: Puzanje nazad, uzbrdo

loader



izvor

ако у графикону пише да је 1989 =100 онда би било пожељно да се тако нешто види и на самом графу
(овде је негде око 90 - да не коментаришем да у периду од 4 године (1987-88-89-90) има 5 тачака)
spadalo92 spadalo92 09:39 30.12.2010

Re: Puzanje nazad, uzbrdo

Po ovom grafikonu, najbolje se živelo pred samu smrt "diktatora". posle toga sve je otišlo u ... Ali da ne psujem.
branek branek 08:12 29.12.2010

Tacno tako...

O nama koji smo isuviše radikalni te, kao takvi, više nemamo vlastite predstavnike na aktuelnoj političkoj sceni.

O nama koji bez ijednog valjanog razloga i dalje s mazohističkom upornošću gledamo Utisak nedelje - jednako zgroženi dok nam eksperti tipa Đokice Vukadinovića kradu vreme, "objašnjavajući" nam bilo šta...


E u ova dva si me našao... Postaje mi mrsko da stalno ja budem neko ko u našem malom društvu priča da kod nas stvari moraju da se promene iz korena i preko kolena, i to pričam od kako sam '96 prvi put stasao i uzeo listić u ruke.

Najgore mi je kad mi ovi sa "političkim kapacitetom" kažu: "Mora da se menja, ali polako, strpljivo... ". Ma neću više polako i strpljivo...

I za kraj bi na ovu tvoju listu dodao: O nama koji se ježe i jede na sindikalne lidere, kojih nigde nije bilo za vreme vladavine SM.
freeconstantinople freeconstantinople 08:22 29.12.2010

lijeva ideja

Pa izgleda da je u Srbiji moderno bit socijaldemokrata, otud svi oni glasačima dijeluju lažno, a SPS najmanje. kad u srbiji bude jaka liberalna (libertarijanska ,ne ovih kriptokomunista) SPS će nestati. Da li u Srbiji može proć politika Regana ,Tačerice,Kola,Merkelice,Klausa.Ma ne, to će prvo da popljuju lažni europejci. E sad kad "elita" propagira "pravednu i naprednu " ideju normalno da pobijeđuju demagozi sa najviše iskustava. Mada mislim da je Tadić Daćića instalirao jel ga je lako držat za xuda, isto tako mislim da će bit iskorišten za borbu protiv kriminala (kad se Sanaderitis raširi Srbijom) i Mladen Baić je volio priklat" čedu " na početku karijere vojnog tužioca u Splitu.Eno ga sad "dika i ponos " pravosuđa
ramanyami ramanyami 08:41 29.12.2010

Re: lijeva ideja

Kakav školski primer skretanja sa teme...

bene_geserit bene_geserit 10:26 29.12.2010

Re: lijeva ideja

Jeste skretanje sa teme ali ne mogu da odlolim ...
Posto su liberali u odnosu prema drzavi/naciji levo (socijalni liberalizam) a sto se tice ekonomije desno (ekonomski liberalizam), znaci po tebi ljudi glasaju za SPS zbog odnosa prema drzavi/naciji, i zato sto su za globalizaciju, i zato sto su za manje protekcionizma od strane drzave, i sto su za privatizaciju svega zivog ukljucujuci bankarski sektro, telekomunikacije, naftnu industriju, energetiku.
Ti imas vrlo cudne ideje o profilu prosecnog SPS glasaca (koji ima otprilike suprotne stavove od liberalnih po gotovo svemu).
Ono sto je njima blisko je neka socijal-demokratska ideja, sto prilicno uspesno eksploatise DS.
lakipingvin lakipingvin 10:58 29.12.2010

Re: lijeva ideja

Ti imas vrlo cudne ideje o profilu prosecnog SPS glasaca


izvini bene ovo nije cinican vec iskren osmeh jesi ti pratio zadnje koferske izbore i sta bi sa "voljom" SPS glasaca ili...?!
radekokic radekokic 09:18 29.12.2010

Sta je nejasno?

"Pa ljudi moji, je li to moguce?"... ne razumeti da smo jos samo mi na brdovitom balkanu preostali da kaskamo za Evropskom Unijom, da ne kazem Evropom. Mi smo sebi dopustili luksuz da davno, davno izgubimo svoj kompas i ne znamo vise ni gde smo ni sta smo, ni ko smo, pa ni kojem mi to kontinentu pripadamo i tezimo...

"Pa ljudi je li to moguce?"... da se zanosimo uspavljujucom mislju da nismo zadnja rupa na svirali EU?. Kada cela Evropa bude pod kapom EU, pa valjda ce se smilovati da i nama naprave takvu kapu...

"Ma ljudi je li to moguce?"...da se i dalje cudimo sto nam pred sanjivim ocima promicu likovi ko u "Mapet sou"... A mi, po onom: ".. smej'o bi' se da ne placem..." uljuljkani mrvicama od belih sengena, mrvicama koje nemamo cime ni da pokupimo...

"Ma ljudi, je li to moguce?"... da biramo da volimo da budemo uspavani, da ne kazem komirani osmesima i ludorijama nasih mapetovaca, pa da nas tako lepo i opusteno zabavljaju kroz razne utiske nedelja, raspakivanja.. razne farme, veliku bracu, parove, lude kuce (e, ovde nas bas nadjoste!), parlamentarna preganjanja u zivo, a mi sve te sapunice, kojima nikad kraja, gledajmu u slafroku , udobno ususkani u stilu: svoja kucica, svoja slobodica...

"Ma ljudi je li to moguce?"... da je to moguce....
jasnaz jasnaz 10:16 29.12.2010

011 +




sreћne nove



Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:19 29.12.2010

Re: 011 +

jasnaz



sreћne nove





Izvinjavam se sto skrecem sa teme, ali ovo Raspece je fenomenalno!
docsumann docsumann 20:29 29.12.2010

Re: 011 +

Izvinjavam se sto skrecem sa teme, ali ovo Raspece je fenomenalno!


Nadao sam se da nije važno tuđe ludilo

Cvetko Lainović
automatic automatic 10:42 29.12.2010

123

O nama koji smo isuviše radikalni te, kao takvi, više nemamo vlastite predstavnike na aktuelnoj političkoj sceni.

Ja zaključujem drugačije. Obzirom da smatraš da ovim političarima ne treba oprostiti grehe iz prošlosti (sa punim pravom), dolazim do zaključka da si nekima već oprostio grehe ili misliš da su vodili bezgrešni politički život. Bezgrešni, neumoljivi pregaoci političkog rada, titani morala i bedemi korupciji, siromaštvu i bedi po tebi su:
1.) Velimir Ilić
2.) Jovan Krkobabić
3.) Čedomir Jovanović
Sva trojica obavljali su ili sada obavljaju najviše državne funkcije a ne pominju se u tvom tekstu, pa se da zaključiti da na njih trojicu misliš kada kažeš
O nama koji verujemo u to da uvek postoji mogućnost (drugog) izbora.

Da li je neki od ove trojice mesija kojeg preporučuješ? Ima li osnova za takvu tvoju tvrdnju?

O nama koji nemamo “koalicioni kapacitet” (čitaj: nikom potrebni).

Preteruješ Nebojša.
Evo, ja sam sasvim siguran da bi se premijer Zmija obradovao takvom koalicionom partneru kakvog ti zastupaš na blogu ili možda premijeri nekih okolnih zemalja koji pretenduju na delove teritorije naše države ili možda premijeri nekih zemalja koji nastoje da tužbama pred međunarodnim sudovima nanesu štetu Srbiji ili samo premijeri koji Srbiju vide kao državu zlikovaca i ratnih zločinaca...

Uostalom, šta će ti koalicioni potencijal u zemlji gde se koalicije sklapaju sa takvim "nitkovima" kakve si u tekstu opisao?

Zar želiš da sutra neki novi Nebojša sedne ovde i napiše blog o tebi i tvojoj kuknjavi i o tome kako si izdao ideju drugeboljosrbije čim su ti se prva vrata koalicije otvorila?

Šta će u tebi pobediti - želja da Srbija postane moderna, pravna, ekonomski jaka evropska država ili da tvoja politička opcija pobedi i proširi koalicioni potencijal? Jedno i drugo ne može zajedno.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:48 29.12.2010

Re: 123

...456...
Obzirom da smatraš da ovim političarima ne treba oprostiti grehe iz prošlosti (sa punim pravom), dolazim do zaključka da si nekima već oprostio grehe ili misliš da su vodili bezgrešni politički život. Bezgrešni, neumoljivi pregaoci političkog rada, titani morala i bedemi korupciji, siromaštvu i bedi po tebi su:
1.) Velimir Ilić 2.) Jovan Krkobabić 3.) Čedomir Jovanović

Hvala vam na požrtvovanosti - ali ne sećam se kada sam vas ovlastio da budete tumač mojih (ne)skrivenih misli premisa vam je, naravno, pogrešna - samim tim i zaključak
Preteruješ Nebojša.
pa, eto, može mi se
Evo, ja sam sasvim siguran da bi se premijer Zmija obradovao takvom koalicionom partneru kakvog ti zastupaš na blogu
očito da ste ponešto ispustili - ja na blogu zastupam ISKLJUČIVO sebe tj. vlastite stavove, e, sad to da bi mi se premijer Zmija obradovao ne mogu da shvatim drugačije nego kao uvredu zbog čega bi vam mogao uslediti
Šta će u tebi pobediti - želja da Srbija postane moderna, pravna, ekonomski jaka evropska država ili da tvoja politička opcija pobedi i proširi koalicioni potencijal? Jedno i drugo ne može zajedno.
ne shvatam koji deo teksta niste razumeli - zato vam predlažem da pokušate da tekst pročitate još jednom - možda ni tada nećete razumeti
automatic automatic 23:13 29.12.2010

Re: 123

zato vam predlažem da pokušate da tekst pročitate još jednom

Predlog usvojen. Pokušao sam i ne ide.

Zaokruži odgovor pod jedan, dva ili tri. Učini tekst jasnijim.

Na kraju sam shvatio, tekst ima skriveno značenje. Tvoj tekst je, ustvari, politički flajer ali te je mrzelo da ubacuješ u poštanske sandučiće pa si tekst flajera oblogoformio i sada mučiš komentatore i čitaoce skrivenom porukom?
Ako nije ni to onda odustajem, možda nisam među odabranima koji shvataju suštinu praznine.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:52 30.12.2010

Re: 123

Predlog usvojen. Pokušao sam i ne ide

šta ćeš, sudbinsko nerazumevanje, valjda, al dobro - bar si se potrudio

Na kraju sam shvatio

vidiš : čuda se ipak dešavaju

Ako nije ni to onda odustajem

pametno

abraham_linkoln abraham_linkoln 11:31 29.12.2010

Ako koza laže...

skroman prilog temi :

List Danas objavio je pre dva dana intervju ministra ekonomije Mlađana Dinkića, u kojem on navodi da je građanima obećao 1.000 evra od besplatnih akcija da bi Tadić pobedio na izborima 2008. protiv Tome Nikolića.

Dinkić: „Ja to nisam rekao... Ja to nikad nisam rekao. Naslov koji su stavili istrgnut je iz konteksta intervjua. Nisam rekao da sam obećao 1.000 evra da bi Tadić dobio izbore“, kaže Dinkić.

On je optužio redakciju Danasa da su napravili konstrukciju po kojoj je ispalo da je lagao da bi Boris dobio izbore.

„Ni za rođenog oca ne bi lagao. Baš me briga za politiku, valjda postoji neki moral. Kada sam se ja sakrivao iza bilo koga. Nikoga se ne bojim i nisam se nikada zaklanjao iza bilo koga“, kategoričan je Dinkić.

A SADA "KULMINACIJA VRHUNCA":

Ali defakto sam mu pomogao da dobije izbore, 700.000 ljudi je glasalo za njega zbog toga, pokazala su postizborna istraživanja“.

OBJAVLJENO NA: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=12&dd=29&nav_id=482544
nestor92 nestor92 14:56 29.12.2010

Ne verujem

O nama koji smo čitav život proveli kao budale.


Samo se sa ovim ne slažem.

Jer, to onda zvuči kao da si samo nezadovoljan što ne učestvuješ u podeli plena.

Ne mislim da smo budale. Ljudi vrše svakoga dana izbore u životu. U mojim godinama ne mislim da sam pogrešio zato što sam izabrao da u nečemu ne učestvujem ili da ga ne podržavam. Sve ima svoju cenu i nije svako podoban za svaku ulogu. Meni se naravno sviđa ideja da zaradim 12.000 EUR mesečno ( može i znatno manje ) ali mi se ne sviđa da budem pomenuti gospodin direktor ili neko sličan. Ili da objavljujem u svim medijima da sam kupio stančugu za pare koje višestruko premašuju ono što sam do tada prijavljivao kao imovinu ili prihod i sa ratom kredita koja premašuje moju navodnu platu od koje navodno živim ( kao što sam to više puta podvukao ).

Nismo mi budale. Između ostalog i zato što ne verujemo u to što nam se servira. I zato što smo svoje moralne izbore izvršili u skladu sa svojim moralnim i intelektualnim nazorima. Ja nemam na primer čega da se stidim, osim sitnih gluposti. Niko me ne juri, niti mi se ko podsmeva. Ne strahujem za sebe, ni za svoju porodicu, ni za izbore u stranci, ni za izbore u državi.

Stojim iza onog što sam i što radim ili govorim.

Kad pogrešim, priznam grešku. I platim je, ako je to potrebno.

Rekao bih i da je većina na blogu slična. A to što nam se mišljenja često razlikuju - pa bilo bi dosadno da je drugačije.

Još jednom svima Srećna Nova Godina - Budale!

palilula92 palilula92 15:30 29.12.2010

iz Politike

"Миливојевић: Признањем да је намерно лагао за бесплатне акције, лидер Г17 плус би могао да ојача позицију унутар владајуће коалиције"

"На питање колико Динкић од овог признања може да има користи, а колико штете међу бирачима, Миливојевић одговара да људи воле када је неко искрен."


http://www.politika.rs/rubrike/Politika/Sta-znaci-Dinkiceva-iznenadnaiskrenost.sr.html

Strasno
antioksidant antioksidant 15:54 29.12.2010

Re: iz Politike

ja tog milivojevica ne bih uzimao za ozbiljno
palilula92 palilula92 16:34 29.12.2010

Re: iz Politike

Ja za njega nisam nikada cula jer sam van zemlje jako dugo. Ono sto je meni fascinantno je da neko moze nesto ovako da odvali a novine sa velikim tirazem to objave, gde su tu urednici i standardi? To ipak cita puno ljudi, pa mora da se pazi sta se objavljuje. Covek je rekao da je uredu slagati jer ako posle priznas onda si posten pa je to ustvari veliki plus. Samo objavljivanje ovakvih gluposti je jos jedna potvrda koliko je ok manipulisati sa zdravim razumom. Ja bih ocekivala da novinari i njihovi urednici pokazu veci stepen intelektualnog razmisljanja, ostro osude laganje naroda kao apsolutno ne prihvatljivo i zahtevaju zvanicnu istragu.
antioksidant antioksidant 17:00 29.12.2010

Re: iz Politike

gde su tu urednici i standardi?

mnogo trazis
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:14 29.12.2010

Re: iz Politike

gde su tu urednici

gledaju Farmu
veronika_kojen veronika_kojen 20:42 29.12.2010

Re: iz Politike

Nebojša Milenković
gde su tu urednici

gledaju Farmu




Što je najgore, počinjem da mislim da je to istina...

Važnije je napisati da li se Ekrem vrteo u snu, nego da se od trudnica traži nazad refundiranje...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:59 30.12.2010

Re: iz Politike

Što je najgore, počinjem da mislim da je to istina...

surova, ali istina

Važnije je napisati da li se Ekrem vrteo u snu

vidi, to uopšte nisu bezazlena pitanja...
sentinel26 sentinel26 10:40 30.12.2010

Re: iz Politike

Nebojša Milenković
gde su tu urednici

gledaju Farmu

Ako istraživači ne lažu, odnosno ne montiraju rezultate, onda lista popularnosti izgleda ovako:

- crkva (popovi ),
- vojska (oficeri sa šapkama ),
- Gran parada ("Kursadžije" ),
- Farma (ranč sa živim bićima i kamerama kod Barajeva ),

A kako reče jedan vlasnik novine i glavni urednik - '... nije moje da brinem o istini nego o čitaocima...'.

Preporuka za tekst i ne zamjerite mnogo onima koji na osnovu svojeg ličnog iskustva iz prošlosti i sadašnjosti, pokušavaju da odgonetnu vaše buduće namjere.
To im je trenutno zanimanje (dok ne nadju nešto bolje ).
nestor92 nestor92 13:09 30.12.2010

Re: iz Politike

Mislim da je Farma ipak ispred Crkve. Možda i Grand parada.
gorio92 gorio92 19:04 29.12.2010

Kakvi smo, tako nam je.


Vrh Srbije.

Aleksandar T Aleksandar T 21:37 29.12.2010

Nažalost

Nebojša,
ovo je iskrena ispovjest svakog onog ko ne želi da bude dio ovog il onog tala, ove ili one ideologije, onih koji i dalje misle da je ljudski odnos svetinja i da onima koji su taj ljudski odnos nepovratno narušili nema praštanja...
Sa Veranom sam radio intervju krajem 90-ih i rekao je nešto što mi se stalno vrzma u glavi..Nezavisnost je kada te svi mrze...mislim da u ovakvom vremenu nema većeg ordena nego kada te ovakva većina, većina koja gleda Farmu koju pominješ čak i kada ukućani spavaju ( provjeri koliki je share i zbunićeš se ), mrzi

No, živjei se mora


Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:07 30.12.2010

Re: Nažalost

Nebojša, ovo je iskrena ispovjest

k o n a č n o
gorio92 gorio92 10:58 30.12.2010

Nadam se

Nebojša hvala vam za ovo divno razmišljanje, koje ste podelili sa nama
Kada pročitam ovakav tekst, osveži mi nadu da će u našoj Srbiji jednom ljudi koji ovako vide, biti većina.

Srećna Nova godina, vama i nama svima.
ljuboten ljuboten 11:12 30.12.2010

Biti Bog ili Đavo ?

Male zemlje mogu da se urede mnogo lakše i bolje po moralnim kriterijumima, ukoliko imaju osnovni reusurs neporemećen. No, teško mogu ako je ljudske faktor potpuno poremećen duhovno i materijalno kao što je to srpski.
Najteže je onima koji žarko žele da budu u vlasti. No, kako ne mogu da se takmiče sa ljudima čiji su principi “cilj ne bira sredstva”, pa još ako ne mogu nešto drugo da rade da bi bili zadovoljni. Stanje im se pogorša zato što nitkovima koji su osvojili vlast ne pada na pamet da rade za druge već prvo za sebe, pa još udruženi sa onima koji su se obogatili nečasnim putem, a zajedno čine oligarhiju koja vlada državom, mogu da biraju one ko će najmanje da im smetaju, ako ne i da ih slave, preko pisanih ili govornih medija. Znači, sistemski udruženi protiv ovih koje Melenković i Srbljanović nazivaju BUDALAMA. Pa dobro, to je veliko priznanje, jer su mali ljudi isto tako nazivali Sokrata, Isusa, Teslu... Da se setimo Sokratovog govora svojim sudijama koga su prinudili da popije otrov od kukute. Reče li on da će radije da se druži na onom svetu sa svojim mudrim učiteljima nego sa idijotima na ovom svetu? Ovo potsećanje je samo preporuka najboljima i najpamentijima, a njih je oduvek bilo i biće ih u manjini, da Nađu Boga u Sebi kako im u amanet poruči Isus, pa da slave svoje postojanje, jer su Obdareni, samo treba da se Obože za da sa radošću žive među jadnima koje Bog nije obdario za da mogu da budu Časni i Dobri jer su Đavoli. Ovo govorim iz ličnog životnog iskustva.
Osim Vašeg teksta uvaženi Milenkoviću pročitao sam tekst visokopoštovane Biljane Srbljanović, gde naiđoh na važne misli koje ukazuju da gotovo žali što nije među Idiotima, a izjava ima drugojačiju isitinu. Tako u rečenici “Malene prostorije koje nam je besplatno ustupila Inicijativa mladih, na čemu nikad nisam uspela da im se lično zahvalim, stalno su bile pune ljudi koji su znali o čemu govore, šta im je struka, a šta ideja i vizija za modernu metropolu, NALIK NA SVE SLIČNE SVETSKE.”
Istina je da ostale svetske metropole nisu gradili napametniji i najbolji. Pa samim tim nisu ni najbolje napravljene. Naprotiv, uvek su odlučivali oni koji su imali moć. Nisu piramide gradili Faraoni već robovi. Ajfelovu kulu je projektovao inženjer koji je imao mnogo više protivnika u svojoj struci, a i protivljenje celog Pariza, pa i Francuske. No, uprkos Kula je izgrađena. Ili železničku prigu, koja je povezala istočnu i zapadnu obalu SAD, naveći tehnički i tehnološki poduhvat u to vreme, gradili su majstori, oni sa Zapadne strane većina pridošlih Kineza, a sa Istočne je gradnju kontrolisao najbolji i časni inženjer. No, novac koji je pristizao iz Vašaigtona krao je senator.
“A živeti je lepo. A lepo živeti je najlepše. Što nešto košta.” Naravno, da oni koji su uložili svoju čast najviše poseduju i tako nadoknađuju najvišu cenu kojom su platili to uživanje. No, onima kojima je do časti pre svega, nije uvek dato da žive raskošno. Naprotiv, mogu da žive raskošno samo oni koji su uoptrebljeni za manipulaciju. Najbolju primer su glumci, režiseri, pisci čija dela ne smetaju onima koji žive od vlasti nad velikom većinom. No, kada pogledate filmove većine iranskih režisera, a pre svih Abasa Karjostamina, vidim da još uvek najuticajniji intelektualci ne shvataju da glumci koji su se obogatili igraju u filmovima koji služe vlastodržcima, tačnije celoj Zapadnoj Oligarhiji,da zaglupljuju gledoce da bi mogli lakše da ih eksploatišu.
A ova Biljanina misao “Sve nešto košta i svaka se škola plaća. Ova moja košta kao četiri godine Harvarda”, potseti me zašto je Josip Broz Tito bio najbolji politički menadžer Dvatesetog veka, pa još su se “Harvardi” i Akademije utrkivale da mu priznaju status Doktora nauke ili Akademika.
tajatehno tajatehno 15:55 30.12.2010

Umesto posvete nama - Budalama

Zasto iscudjavanje i ,,iznenadjenost,,.
Na danasnji dan SNS plus SRS plus NS plus DSS,
cak i bez ,,reformisanog,, SPS-a,ima apsolutnu vecinu glasova u Srbiji
ljuboten ljuboten 17:55 30.12.2010

Re: Umesto posvete nama - Budalama

Zasto iscudjavanje i ,,iznenadjenost,,.
Na danasnji dan SNS plus SRS plus NS plus DSS,
cak i bez ,,reformisanog,, SPS-a,ima apsolutnu vecinu glasova u Srbiji


Tako ćemo makar brže da se vratimo u tunel iz koji smo tek provirili.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:07 30.12.2010

Re: Umesto posvete nama - Budalama

Šta je stvarno kompromis, a šta nije, šta je dopušteno a šta nedopušten kompromis, meri na kraju krajeva svako od nas – sam. Jer svako ima svoju sveću i svoje mere.

A one su, opet, kompromis između snage našeg vida (moralnog osećanja) i zamračenosti prostora u kome živimo (stanja u kome se nalazi antagonistička stvarnost).

Borislav Pekić, KOMENTARI UZ "KAKO UPOKOJITI VAMPIRA", DNEVNIK, 1972.
buckoalisac buckoalisac 13:47 31.12.2010

gepardasto

O nama koji ne volimo tigrasto i koji se osećamo lično uvređenim zbog estetike koju promoviše aktuelna predsednica srpskog parlamenta.


Nije tigrasto nego lepardasto, eventualno jaguarasto ili gepardasto.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:44 31.12.2010

Re: gepardasto

Nije tigrasto nego lepardasto, eventualno jaguarasto ili gepardasto.
kolega, hvala vam puno na ovoj dragocenoj ispravci, leopardasto mi se čini najprimerenijim

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana