Film

Malo govornika ali puno praznih reči..

Drago Kovacevic RSS / 18.12.2010. u 16:32

E, evo stižu prvi izveštaji o kongresu DS-a..

Predsednik je najopušteniji..On trči sam i pobediće "sto posto", mada je povredio tetivu..

Govorio, citirao Đinđića i naravno sam sebe..Zatražio da se "ne salazi sa njegova evropskoga puta koji je trasirao 2007. godine"..Hmmm..jedino je što bih rekao na tu konstataciju.

Mićun govorio isto kulirajući..I on je jedini kandidat..

Kulira i Jelena Trivan..Ni nju niko ne može ugroziti. Prosto, protukadidatkinje su odustale jer su ih ubedili da niko predsednika ne obožava više od gospođe Trivan.

E, ali ima onih koji ne kuliraju, nego bogami vode bespoštednu borbu. Jeremić naročito, mada ni Đilas ne ostaje pasivan. Jeremić je čak poslao u prethodnicu svog fana Gojka Tešića, koji kanda se žali na atmosferu:

Kaže Tešić:

Delegat Skupštine DS-a Gojko Tešić nezadovoljan zbog malog broja prijavljenih za diskusiju, "što je loše za stranku jer izgleda kao da je skup režiran".

 Tešić je kritikovao i to što su pojedini kandidati DS za stranačke funkcije u danima pred Skupštinu organizovali, kako je rekao, kampanju "u nama naklonjenim medijima".

Tešić je rekao da će glasati za Vuka Jeremića za potpredsednika DS, zbog toga što je "čestit i pošten čovek, moralan, obrazovan i trpeljiv".

  Dodao je i da mu je žao zbog toga što su neposredno pred izbore za stranačke organe od kandidature odustali neki članovi koji su mejlovima i SMS-porukama prethodno ubeđivali ostale da glasaju za njih.

Malo sam zbunjen, jer mi se čini da je taj Tešić pisac i da je član Koštuničine stranke, ali zar je to bitno. Mada možda i jeste. Predsednik je govoreći o tome što mu je smetalo na evropskom putu malo i pripretio Koštuničinom taboru ovako:

"Protest se pretvorio u političku i sramotnu manifestaciju i usledilo je paljenje ambasada i događaji zbog kojih danas crvenimo u međunarodnoj javnosti i koji će morati da dobiju epilog u pravnom procesu".

Kada bih verovao predsedniku ja bih sada odmah pomislio da će na odgovornost biti pozvani Koštunica, Amfilohije, Kusturica, Velja, Jočić, Bulatović..ali mu ne verujem..Kao što mu ne verujem ni za obećanja koja daje, a koja kažu da će u EU, 2016.

Prioritet mu je, kaže predsednik, da reformiše pravosuđe tokom 2011 (zar nije već reformisano) i da očuva radna mesta..Ovo sa radnim mestima mi je nešto poznato.Od obećanih pola miliona u plusu, došli smo do dvesta hiljada tih radnih mesta u minusu. Zato, bogami, dodatno strepim..

Prioritet je, po predsedniku "decentralizacija i regionalizacija", ali kaže "prirodna decentralizacija"...Ovaj dodatak u kondicionalu znači da od toga neće biti ništa.

Ali pustimo predsednika..Da vidimo šta rade kandidati za potpredsednike..

Đilas kaže da se kandidovao zbog javnog dobra a ne nekog drugog interesa...bog te mazo..

A Jeremiće je uspeo i ovo da izgovori...u slavu predsedniku..

 "Put na koji nas je postavio predsednik Đinđić – put proevropske, demokratske i izrazito državotvorne stranke - predsednik Boris Tadić je nastavio i unapredio u novi kvalitet", rekao je Jeremić.

Kad je već ovo rekao, podišao je malo i glasačkom telu..

"Moja je sreća što znam da će vaše današnje glasanje biti slobodno, po savesti. Vaša je sreća, međutim, što su svi predloženi kandidati dobri i što svako od njih u sebi nosi neku vrednost koja će nam biti potrebna", rekao je Jeremić.

I za kraj biser iz Mićunova obraćanja:

Predsednik Političkog saveta Demokratske stranke Dragoljub Mićunović je rekao da je obaveza DS da u interesu Srbije, kako je rekao, kao stranka savlada samu sebe i svoje unutrašnje probleme.

 Nakon svega ovoga, moj zaključak je da se naše stradanje nastavlja još srmoglavije..ili kraće, sva je prilika da smo najebali...

 

Atačmenti



Komentari (187)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Boris Drenca Boris Drenca 16:38 18.12.2010

Za svaku priliku odgovarajući citat

Predsednik je najopušteniji..On trči sam i pobediće "sto posto", mada je povredio tetivu..

Govorio, citirao Đinđića i naravno sam sebe.


Sloba se citira samo u predizbornoj kampanji.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:53 18.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Boris Drenca
Predsednik je najopušteniji..On trči sam i pobediće "sto posto", mada je povredio tetivu..

Govorio, citirao Đinđića i naravno sam sebe.


Sloba se citira samo u predizbornoj kampanji.

A pazi ovo...
Lider Demokratske stranke Boris Tadić poručio je da ta stranka nikada neće napustiti evropski put i nikome ne sme da prepusti taj barjak.
Bem ti sunce..barjaci, ne dati nikome...
I shodno tom barjačenju zatražio je podršku za nekakv ekonomski program do 2020. godine, jer ima viziju.."vidi svetlo na kraju tunela"..


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:56 18.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat


Kada bih verovao predsedniku ja bih sada odmah pomislio da će na odgovornost biti pozvani ... Kusturica ...ali mu ne verujem..


Dragec da nisi ti nesto pio? Da odgovara Kusturica? Zasta? Za to sto si se ti mozda prepoznao (i uvredio) u onom njegovom "misevi" Idi bre za to se ne odgovara ni u nekoj (ldp) dzamahiriji ... a uostalom covek je i bio u pravu

ps. A nadlezni koji su dozvolili da ambasade ostanu bez odgovarajuce zastite bi vec mogli da odgovaraju ako postoje dokazi da su to uradili namerno ... Ali tu ne spadaju Amfilohije, Kusturica etc...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:59 18.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Da odgovara Kusturica? Z

Ne Vaso...Kusturica je bio jedan od najzapaljivijih govornika tog dana kad su gorele ambasade...dok je on 500 metara dalje to gledao sa molebana...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:03 18.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Drago Kovacevic

Ne Vaso...Kusturica je bio jedan od najzapaljivijih govornika tog dana kad su gorele ambasade...


Pa sta? Otkad je "zapaljivost govornika" kaznjiva? I covek je govorio "zapaljivo" u odbranu osnovnih vrednosti medjunarodnog prava i pravde sto je za svaku pohvalu... Ne daj boze da si ti na vlasti - ti bi sve politicke neitomisljenike strpao u zatvor ...
Boris Drenca Boris Drenca 17:06 18.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

„Biće teško povećati broj radnih mesta, pošto niko to ne može da uradi i ukoliko Evropa ne povećava broj radnih mesta, jer smo ekonomski zavisni od regije u kojoj živimo“, rekao je Tadić.
antioksidant antioksidant 17:06 18.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Otkad je "zapaljivost govornika" kaznjiva?

да сачекамо пресуду шешељу?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:11 18.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

antioksidant

да сачекамо пресуду шешељу?


Pozivanje na zlocine, rasnu, nacionalnu ili versku mrznju je kaznjivo i ako govornik nije "zapaljiv". Drugim recima "zapaljivost" govornika sama po sebi nije kaznjiva ... nego sta on govori ...

A za Seselja cemo videti ... njegov slucaj vec sada pre moze biti dokaz za politicku pristrasnost tribunala ...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:12 18.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Boris Drenca
„Biće teško povećati broj radnih mesta, pošto niko to ne može da uradi i ukoliko Evropa ne povećava broj radnih mesta, jer smo ekonomski zavisni od regije u kojoj živimo“, rekao je Tadić.

A pazi ovo..ovo je tek biser. Nakon što je zatražio podršku za plan koji ima do 2020..kaže sledeće...
Tadić je rekao da građanima ne treba davati lažna obećanja, jer čak ni u svetu niko sa sigurnošću ne može da kaže kako će teći ekonomski i politički razvoj u narednim godinama.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:15 18.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Pa sta? Otkad je "zapaljivost govornika" kaznjiva? I covek je govorio "zapaljivo" u odbranu osnovnih vrednosti medjunarodnog prava i pravde sto je za svaku pohvalu... Ne daj boze da si ti na vlasti - ti bi sve politicke neitomisljenike strpao u zatvor ...

Pa Vaso, postoji krivično delo podstrekivanja na nasilje..
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:20 18.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Drago Kovacevic

Pa Vaso, postoji krivično delo podstrekivanja na nasilje..


Vec sam odgovorio gore AO-u ... postoji ali covek je govorio o odbrani srpskog ustava i modjunarodnog prava.

ps. Ako bi se moglo govoriti o necijoj kaznjivosti onda pre o onima koji se zalazu za direktno krsenje ustava Srbije
antioksidant antioksidant 17:27 18.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

postoji ali covek je govorio o odbrani srpskog ustava i modjunarodnog prava.

е па онда је све у реду
где сте сада мишеви и тај рад...
antioksidant antioksidant 17:29 18.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Ako bi se moglo govoriti o necijoj kaznjivosti onda pre o onima koji se zalazu za direktno krsenje ustava Srbije

хајде ово мало појасни
који члан устава и на који начин видиш да неко крши?
ours ours 19:13 18.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Drago Kovacevic
Lider Demokratske stranke Boris Tadić poručio je da ta stranka nikada neće napustiti evropski put i nikome ne sme da prepusti taj barjak.


Pompezne reči, po običaju bez ikakvog pokrića delima.

Još i ono hvalisanje glasanjem na kompjuterima - najavljeno je da će glasanje trajati 90 minuta, od 15 do 16 i 30, a Fonet je upravo pustio vest da je ono produženo do 20 sati (prvo produženje je bilo do 19), što znači da će trajati barem 3,33 puta više od najavljenog, a verovatno i duže, jer novo produženje nije isključeno. Očigledno su demokrate mnogo manje računarski pismene nego što bi želele da prikažu.

Ovi nisu u stanju da uspešno organizuju sopstvenu skupštinu, a ne da vode državu.
ustanak ustanak 20:48 18.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Drago Kovacevic
Boris Drenca
Predsednik je najopušteniji..On trči sam i pobediće "sto posto", mada je povredio tetivu..

Govorio, citirao Đinđića i naravno sam sebe.


Sloba se citira samo u predizbornoj kampanji.

A pazi ovo...
Lider Demokratske stranke Boris Tadić poručio je da ta stranka nikada neće napustiti evropski put i nikome ne sme da prepusti taj barjak.
Bem ti sunce..barjaci, ne dati nikome...
I shodno tom barjačenju zatražio je podršku za nekakv ekonomski program do 2020. godine, jer ima viziju.."vidi svetlo na kraju tunela"..





Јелечкиње, барјачкиње, кога ћете?
Тадића, наравно.
Барјактара ЕУропства, јединог гаранта да Неталични Том Новокомпоновани Љубитељ ЕУропства не дође на власт.

Е, е,е позицијо и опозицијо Србије, да само знате какав вам се испраћај (у музеј) спрема...
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:50 18.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Dragec da nisi ti nesto pio? Da odgovara Kusturica? Zasta?

ma jok, šsli se drago.
zna i on da kusturica menja predsednike ko donji veš.
prvo milošević, pa košunica, pa ... doći će na red i tadić.
uostalom, nije niko gadljiv na njegovo društvo.

ne znam samo dal ga je đinđić zaobišao. zaboravila sam. nadam se da jeste.

ivana23 ivana23 00:05 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Exitus Letalis
...ne znam samo dal ga je đinđić zaobišao. zaboravila sam. nadam se da jeste.


Nije. Juli 2001.

Posle ovog sastanka ni Đinđić ni Kusturica nisu krili zadovoljstvo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:10 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

ivana23
Exitus Letalis
...ne znam samo dal ga je đinđić zaobišao. zaboravila sam. nadam se da jeste.


Nije. Juli 2001.

Posle ovog sastanka ni Đinđić ni Kusturica nisu krili zadovoljstvo.


:)

Ja htedoh da postavim ovo



sale radi, ali sam (bio) odustao.

Malo mi je povrsno procenjivati politicare po tome da li su se ili nisu sretali sa Kusturicom.
veronika_kojen veronika_kojen 00:21 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat


ivana23




Koja ste vi carica.

Znam da je klinačka konstatacija,ali nema osobe na blogu koja manje priča,a više kaže.

Nego odoh pre nego mi moj nesretni,ubogi,a opet voljeni Milosss(wub,kiss,kiss) vidi da vas hvalim.Opet će da pomisli da imamo dupli nalog.Ne voli čovek trojke,šta ćete.
loader loader 02:22 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Nakon svega ovoga, moj zaključak je da se naše stradanje nastavlja još srmoglavije..ili kraće, sva je prilika da smo najebali...

Mislim da je taj zaključak stajao ne "nakon svega ovoga" - nego pre svega ovoga. Šta god da se izjavi, ili uradi, vaši komentari su unapred znani. Bezrezervnost kombinovana sa dnevnopolitičkim antagonizmom. No, dobro, vi ste zacrtali svoju retoriku i u svakoj prilici je sprovodite.

Nego, imate li, konačno, neki izvodljiv projekat, kako da Srbija preživi to strmoglavljenje koje joj ovde predviđate, odnosno permanentno konstatujete ? .. Znam da pitanje kvari zabavu, ali makar svaki stoti put mora se i ono ubaciti u priču, zar ne..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 02:50 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Nego, imate li, konačno, neki izvodljiv projekat,

E, ovo je veoma star, otrcan politakntski fazon...Čim ti se kritika ne dopadne, a ti odmah - "daj projekat".
Ja nisam učesnik u političkoj igri i molim te ne služi se glede mene tim fazonima. Projekat je recimo moga tamo dati Šule,Trivanka, Đilas...
A kako da se Srbija izvuče od strmoglavljivanja znana je stvar..postoje načini, zna se šta treba uraditi.U političkom sistemu, u ekonomskom sistemu, u poštovanju međunarodnih obaveza, u poštovanju vlasttih zakona...
Upravo jeste cela stvar u tome što je Tadić, upravo na obećanju da će raditi ono što mora, dobio izbore, i evo uspostavilo se da se čovek folira dobrih 6 godina...a verovatno će to još potrajati.
Ili ti misliš da to nije tako...
loader loader 03:30 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Čim ti se kritika ne dopadne, a ti odmah - "daj projekat".

Evo, sledećih 99 vaših postova neću da pitam ništa slično. Moći ćete opušteno da kritikujete :)

... ... Upravo jeste cela stvar u tome što je Tadić...

Eto, odmah ste ukinuli šansu za ozbiljan, nepolitikantski razgovor. Vi lepo pojednostavite stvar, a onda sa maksimalističkim zahtevom dokazujete minimalan učinak. I, preterano ste vezani za Tadića, brate. Stvar je baš u tome što Tadić nije taj koji odlučuje. On je možda najvažniji šraf u ovoj našoj mučnoj igri izvlačenja iz živog blata druge polovine 20-tog veka, ali daleko od toga da je nekakav "vođa koji skoro sve određuje", jer je tu od presudnog uticaja čitava jedna plejada faktora, više i manje vidljivih. Vaš "rival", BT, ne odlučuje o svemu čak ni u svojoj stranci (ovi napeti izbori i podeljeni glasovi oko potpredsedničkih mesta su dokaz), a nekmoli o svemu u državi. Pored toga, kad govorimo o funkcionisanju srbijanske vlasti, u pitanju je koalicija, ne jedna stranka, što još više umanjuje udeo uloge jednog čoveka (BT). Zatim, tu je još čitav niz faktora i društvenih fenomena koji tu vašu sliku o nekakvom "ličnom kontrolisanju" situacije još više menja.

U čemu je poenta.. Naravno, ne u onom "za ili protiv Tadića". Vi čitav jedan spektar elemenata koji utiču na tok naših zbivanja svodite na jedno ime. Time do krajnosti pojednostavljujete razmatranje o datom problemu i - što je zapravo najbitnije u svemu - odvlačite pažnju od svih onih stvari koje čine (ovaj, naš, kolektivni) ni malo jednostavan proces. U prevodu, ako svog "rivala" navodite kao toliko (predimenzionirano) uticajnog, onda amnestirate mnoštvo drugih uzroka.

JJ Beba JJ Beba 03:39 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Stvar je baš u tome što Tadić nije taj koji odlučuje.


ma skoro i da se ne pita
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 04:04 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

U čemu je poenta.. Naravno, ne u onom "za ili protiv Tadića". Vi čitav jedan spektar elemenata koji utiču na tok naših zbivanja svodite na jedno ime. Time do krajnosti pojednostavljujete razmatranje o datom problemu i - što je zapravo najbitnije u svemu - odvlačite pažnju od svih onih stvari koje čine (ovaj, naš, kolektivni) ni malo jednostavan proces. U prevodu, ako svog "rivala" navodite kao toliko (predimenzionirano) uticajnog, onda amnestirate mnoštvo drugih uzroka.

Ja tebi stvarno ne branim da identifikuješ "druge uslove"..O tim "drugim uslovima" pišem, naravno, samo ti nikada ne braniš nikoga sem Tadića..
A Tadić je zapravo sebi prigrabio svu vlast..On je premijer, ministar spoljnih poslova, građevinar, predsednik svih sportskih saveza..nema šta nije..Narušio je, sve poznate teorijske modele podele vlasti..ako nađeš nešto slično u Evropi, javi, mada ćeš naći teško nešto slično i van Evrope..ovaj "meki putinizam", jednako neefikasan kao i onaj izvorni..
Vlada više i ne postoji niti se ponaša kao vlada.Niti ima odgovornost vlade. Tadićevi partokratski partneri uzmu svoj kolač, on svoj i tako to ide..Skupština je forma, vlada ne postoji, sudstvo reformisali opet po partokratskom principu..ekonomska politika se svela na ubeđivanje tajkuna da daju nešto para...Prirodna posledica svega toga je nered, korupcija, bezakonje, monopoli, ignorisanje stvarnosti i šminkanje svega okolo..Glavna briga je kontrola medija...Zemlja nema ekonomsku politiku, socijalnu politiku, spoljnu politiku, populacionu politiku, ama ništa osim fraza, demagogije i priče o liderstvu. Evo i danas je govorio kako će "biti lider u regionu"..Sledeće godine će popis stanovništva.Srbija će imati 500.000 ljudi manje. Demografski gubitak ravan onome u Slobino vreme. Slobo je doveo 500.000 izbeglica iz Krajine, BIH i sa Kosova, pa je 2002. godine Srbija imala 70.000 ljudi manje nego li 1991. Tadić vlada već 6 godina..menja ustav, prodaje javne firme, voda privrednike po svetu, ima simpatije zapada, svako malo plasira neke dugoročne planove..i gde smo...Ako razgrnemo fraze karakteristične za njegov "osobeni optimizam"..mi smo nigde..Zadnji po standardu, zadnji u svemu, osim u nekim sportovima. Zato se onako sportski uspesi zlorabe kao državni uspesi. Čoveče, Crna Gora je bila sa nama u državnoj zajednici do pre četiri godine. Danas je postala kandidat za prijem u EU. Za četiri godine, uspela je da nam za dve odmakne. Srbija nema izgleda ni 2012. da postane kandidat.
Stigli smo dotle da su i Ameri zaključili da je nepouzdan partner..Tadić je nastavavak lošega niza započetog u srpskoj politici osamdesetih godina, s tim što je njegova vladavina benignija od Slobine ili Koštuničine..Razlikuje se i u odnosu na vremenski kontekst i po nekom ličnom pečatu koji je svakako pozitivniji.
Jedina dobra okolnost je što su Evropa i NATO odlučili da nas ne ostavi van. Dobar deo političke klase i ključnih ekonomskih igrača bi to hteo. I uspeva im da sve što treba menjati žilavo drže do zadnje sekunde...Čuva se ravnoteža rđavih interesa, to je zapravo Tadićev učinak.. No, šta god radili nas će do 2020. tamo primiti, trudeći se da nas kao društvo i državu upristoje...A mogli bi biti apsolutno bar kao države u okruženju samo da nije čuvanja te "rđave ravnoteže interesa".
Malopre pitaš za "projekat"..Evo, za početak snimak stanja, a onda komparativna analiza vezana za bliže okruženje...I odgovor na pitanje zašto zaostajemo, gde je ključ...Ko od toga našega zaostajanja ima korist...Pa ako to utvrdimo, zna se kakve se mere poduzimaju...A ne, hajde, napravite most, ili budite Bil Gejts...
Unfuckable Unfuckable 04:19 19.12.2010

Re: Olovka piše srcem 2010.

Ko od toga našega zaostajanja ima korist..

to kad otkriješ, samo te ubiju i nema te
loader loader 04:51 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Drago Kovačević:

O tim "drugim uslovima" pišem, naravno, samo ti nikada ne braniš nikoga sem Tadića..

Na primer?
Možda vama jeste smisao postovanja da ga napadate, ali meni nije da ga branim. Da li možete da zamislite nešto van tih pojmova "brani", "napada"?
Tadić vlada već 6 godina..menja ustav,

Vi zaista verujete da vlada? I to 6 godina? Možda je toliko godina na mestu predsednika, ali baš da vlada 6 godina... Možemo da govorimo o 2,5 godine, i to u onom pogledu raspodele uticaja koji sam donekle dotakao u prethodnom komentaru.

"Snimak stanja" koji ste dali je zaista novitet. Tako je i Koštunica svojevremeno zamerio da se u Srbiji loše živi. A "komparativno poređenje" tek.. Šta li biste tek pisali da živimo u CG?! :) Milo demokrata, Milo evropljanin, Milo hrabro priznao nezavisnost Kosova, Milo najbolji učenik ....

Naravno, i dalje niste ponudili rešenje. Samo naštimovana konstatacija stanja. I željoteka u smislu: Srbija treba da bude.... Dakle, kojom izvodljivom tehnikom izaći iz tog stanja i načiniti da zaista bude ono što željoteci odgovara?


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 06:10 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Naravno, i dalje niste ponudili rešenje. Samo naštimovana konstatacija stanja. I željoteka u smislu: Srbija treba da bude.... Dakle, kojom izvodljivom tehnikom izaći iz tog stanja i načiniti da zaista bude ono što željoteci odgovara?

Rekoh li da nije moje da dajem rešenja..Rešenja daje onaj ko drži poluge..i ko se bori da te poluge preuzme. Moje je da vidim ono što vidim.
Sa vama Tadićevcima, zaista argumenti ne igraju..misliš li da je Srbija beznadežan slučaj..šta li..pa se tvoj favorit eto bori, ali je rešenje nemoguće naći..Hajde, upitaj njega šta je rešenje, on je upravo ponudio "viziju" do 2020.
O ovim glupostima, zvanim (drži vlast 2,5 a ne 6 godina) ne želim ni slova, ali moram nekoliko....Pa on je i kod Koštunice bio vlast. Seti se da je ostao ministar odbrane sve dok se nije kandidovao za predsednika. Kasnije, kad je 2007. dobio izbore dao je premijerski mandat Koštunici, uz "ministarstva sile"..Pre nego što je "nosio tetki lek" u Rumuniju.Pogledaj sve "zajedničke projekte" sa Koštunicom..Zajedničko definisanje kosovske politike,poklon NIS-a i monopola Rusima, sad će i drugi monopol nad "Telekomom" nekome "muntati" da bi imao sa čim izaći na izbore. Ne pominjem ti sukob interesa u kojem se on permanentno nalazi. Biti celo vreme predsednik države i predsednik stranke, nađi mi to u evropskoj praksi..
A kad već insistiraš na primenjivim tehnikama, evo...prvo da se reši sukoba interesa. Drugo da sam poštuje ustav i zakon i to traži od drugih..Dakle, ako je predsednik države ne može biti u isto vreme premijer, ministar infrastrukture ili saobraćaja.Za početak sasvim dovoljno...jer ako ne napraviš prvi korak nema drugoga, trećega ili četvrtoga..Kako će tražiti i zahtevati red a sam pravi nered..
Unfuckable Unfuckable 06:49 19.12.2010

Re: haj-mo: brojači preporuka!

jebiga Dragec, džaba ložaya kad je Boki ubo 2735 preporuka
blogovatelj blogovatelj 07:52 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Koja ste vi carica.

Znam da je klinačka konstatacija,ali nema osobe na blogu koja manje priča,a više kaže.


A maksa? Vode mrtvu trku
Najveca je umetnost u malo reci objasniti nesvesnome nesvest.
Ivanicin stil je jos i link na kraju koji otprilike dodje kao poslednji ekser u kovcege maloumnosti
blogovatelj blogovatelj 08:06 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

е па онда је све у реду
где сте сада мишеви и тај рад...


Bubasvabe nije pominjao koliko znam.
Sto se onda bunis?
antioksidant antioksidant 08:24 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

blogovatelj
е па онда је све у реду
где сте сада мишеви и тај рад...


Bubasvabe nije pominjao koliko znam.
Sto se onda bunis?

vidim da si jako hrabar iz udobnosti svoje maloumnosti
rekoh ti - evo ti bona i odjebi
ako te kuci maltretiraju ti se zali policiji - u kanadi si - ima institucija za uboge tamo - naci ce ti mesto
blogovatelj blogovatelj 09:06 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

vidim da si jako hrabar iz udobnosti svoje maloumnosti
rekoh ti - evo ti bona i odjebi
ako te kuci maltretiraju ti se zali policiji - u kanadi si - ima institucija za uboge tamo - naci ce ti mesto


Kad bi procitao ono sto napises, izgledao bi pametniji.
Ne bi to bio uistinu, ali bi bar drugi mislili da jesi.
Ukratko receno - ponasaj se kao da si normalan.
maksa83 maksa83 11:54 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

A Tadić je zapravo sebi prigrabio svu vlast..On je premijer, ministar spoljnih poslova, građevinar, predsednik svih sportskih saveza..nema šta nije..Narušio je, sve poznate teorijske modele podele vlasti..ako nađeš nešto slično u Evropi, javi, mada ćeš naći teško nešto slično i van Evrope..ovaj "meki putinizam", jednako neefikasan kao i onaj izvorni..

Drago bRe ... Tadić ti je jedan Zaphod Beeblebrox, mnogo energije trošiš na njega i što kaže loader odvlačiš fokus sa pravog problema - trulog sistema koji nikad nije razmonitran i u međuvremenu se unutra umontiralo i razigralo još faktora kojima odgovara labilnost (tajkuni domaći i strani, domaće, ruske i zapadne obaveštajne službe). On (šupalj napuhani mediokritet bez ideje i vizije) je - manifestacija, a ne uzrok problema. To ti ne kapiraš i mašiš temu iz teksta u tekst.
omega68 omega68 12:09 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

To ti ne kapiraš i mašiš temu iz teksta u tekst.

Kapira, to on radi namerno
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:23 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat


JJ Beba
Stvar je baš u tome što Tadić nije taj koji odlučuje.


ma skoro i da se ne pita

Pa skoro i da je tako.
On mi se cini nekako savrseno upotrebljiv.
Upotrebljiv za ono sto ja ne umem da opisem ali sto se "oseca u vazduhu"
Znam ja da ovo zvuci kao teorija zavere al jbg, tako mi se javlja :)
Nema on cini mi se one licne harizme koja je neophodna da bi bio u stanju da uradi ovo sto mu se pripisuje....prigrabi svu vlast, o svemu odlucuje, meki putinizam...
Ne kazem da on to ne bi voleo, ne kazem cak ni da ne pokusava, mozda i sam misli da je u tome uspeo ali nesto mi tu ne stima.
Ako bismo trazili nesto sto bi njega obelezilo kao lidera tesko da bi smo ista nasli sto bi mu se moglo pripisati. Kod Milosevica je to bila recimo nasilje, tiranija, netoleranrnost prema razilicitima, kod Djindjica je to bilo reformatorstvo i pragmatizam, a kod Tadica nema nista. On je samo to, lepo, upotrebljivo nista.
On je samo lep (kazu, mada ja to bas i ne vidim)
Kada bi njega nekako smenili, skolonili Srbija bi samo ostala bez lepog predsednika i nista vise.
I to je njegova mozda i najvaznija osobina. Za one koji ga upotrebljavaju je upotrebljiv, a za one koji ga kritikuju nezgodan jer zapravo mu je tesko naci i precizno definisati konkretnu manu.
I zato i ovaj Dragov tekst kritikuje apsolutistu Tadica ali on to zapravo i nije pa ta kritika ima, jer mora da ima, znacajnih rupa.
maksa83 maksa83 12:32 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

omega68
To ti ne kapiraš i mašiš temu iz teksta u tekst.

Kapira, to on radi namerno

Ja se vodim principom "ne pripisuj zlobi što možeš gluposti" ('glupost' je malo jaka reč u ovom kontekstu, ali tako ide u originalu).

Jedino što mi pada na pamet je da ta svesna personifikacija problema olakšava (doduše jalovi) aktivizam - lakše je usmeriti strele na jednu osobu nego na sistem koji je sakriven, složen i nedohvatan, i pravi je uzrok problema, a ume i fatalno da ujede ako nasrneš na njega.
loader loader 13:18 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Drago Kovačević:

Moje je da vidim ono što vidim.

E, pa dobro onda. Što je vaše, vaše je.
Sa vama Tadićevcima, zaista argumenti ne igraju..

To što ste vi antitadićevac, ne znači da je tadićevac. svako ko se s vašim "gledanjem" ne slaže. Već vam rekoh, probajte da zamislite da postoji i nešto što je van tog umreženog sistema "za Tadića", protiv Tadića".
O ovim glupostima, zvanim (drži vlast 2,5 a ne 6 godina) ne želim ni slova,...

Očito da ne želite, a možda, što je gore, sve tako i mislite. Iznova vas upućujem na svoj komentar u kome pominjem udeo raznih faktora u kreiranju praktične vlasti u Srbiji.
misliš li da je Srbija beznadežan slučaj..

Ne mislim da je Srbija beznadežan slučaj. Bila je do pre 10-tak godina. Danas je sve manje i manje beznadežna.
Ali mislim da je beznadno vaše mmoguće, potajno očekivanje da će Srbija konačno propasti, pa da napišete post:
"Ha..! El vidite, ..! Šta sam vam ja sve vreme pričao?! A ?! .. Ko bio u pravu?! .. "

To što vi nazivate argumentima, ili praktičnim rešenjima samo na teško zapaljene istomišljenike, antitadićevce može da ostavi utisak. Biti predsednik ili premijer i istovremeno biti na čelu političke stranke za vas je razlog teži od ukupnih procesa kroz koje prolazi ova zemlja? To je kao da ste svojevremeno rekli: Đinđić je premijer, dakle nije nikakav reformator, jer u sukobu je interesa pošto obavlja najmanje dve javne funkcije. Tih "argumenata", kakvi su vaši, bilo je kao pleve. Svi koji su želeli da zamene teze kako bi priču sveli na jednu, projektovanu "neuralgičnu" društvenu tačku koristili su isti metod. Jer, kad se uključe i ostala sagledavanja, propada dnevnopolitička pričica koja je iznad svake pričice. Vaša je upravo to, dnevnopolitička.

Ali, ok. Vaše pravo da stvari vidite kako vidite.
JJ Beba JJ Beba 15:49 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

trulog sistema koji nikad nije razmonitran

a što Tadić i njegova stranka nisu demontorili taj stistem? Za to smo glasali za njih. Ili misliš da nije imao dovoljno vremena? Ili misliš da je baš sve što živimo u ovoj zemlji posledica devedesetih? Ili misliš da je otklon od Miloševićeve politike trebalo spontano da se desi?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:54 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

a što Tadić i njegova stranka nisu demontorili taj stistem?

Verovatno zato što loader misli da je to nemoguće..i da treba sačekati realizaciju tog genijalnog plana do 2020...
maksa83 maksa83 16:25 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

a što Tadić i njegova stranka nisu demontorili taj stistem?

Mislio sam da je očigledno - taj sistem je montirao njih, ili su bar tako duboko zapreteni da je praktično nemoguće raskinuti tu simbiozu.
Ili misliš da je otklon od Miloševićeve politike trebalo spontano da se desi?

Otklon od Miloševićeve politike (šta god to bilo) se mahom desio, ali je sistem unutra ostao netaknut, čak je, mislim, i ojačao i dobio privid legitimnosti.

Imaš kapitalizam meksičko-ruskog tipa, umesto zapadnoevropskog, tačka.

Onaj ko je pokušao da ga demontira u njegovom začetku je završio onako kako je završio - ili skrajnut na totalnu marginu, ili progutan i postao njegov deo, ili je eliminisan.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:41 19.12.2010

Re: haj-mo: brojači preporuka!

Unfuckable
jebiga Dragec, džaba ložaya kad je Boki ubo 2735 preporuka

Ih..lako je za to...
Meni je najubedljivija tačka na skupštini bila ona pod nazivom "ljubljenje i grljenje Borisa Tadića"..Čovek voli da je obožovan, a ovi vole pokazati da ga obožavaju.
Onog trenutka kad padne sa vlasti, obožavaoci će naći novi objekat obožavanja...
Seti se Slobinih igrokaza...vrlo slično, ali sa mnogo manje fizičkih dodira i ljubljenja...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:43 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Imaš kapitalizam meksičko-ruskog tipa, umesto zapadnoevropskog, tačka.

Da..favorizovani "meki putinizam" tako drag serpskoj javnosti...Jedino, što za pokriće nema naftu i gas...
JJ Beba JJ Beba 16:52 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Otklon od Miloševićeve politike (šta god to bilo) se mahom desio,

volela bih da mi ovo objsniš gde se to desilo, konkretno. Ništa lustracija al zao pomiranje sa SPSom. Politika npr prema Kosovu ostala je ista, tolko ista da su dobili pohvale od Dačića.Sećaš se?
naj ko je pokušao da ga demontira u njegovom začetku je završio onako kako je završi

sa ovim se slažem
Zato je valjda lakše da se učalane u parije i tako obezbede sebi i svojoj deci neku perspektivu.
JJ Beba JJ Beba 16:54 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Imaš kapitalizam meksičko-ruskog tipa, umesto zapadnoevropskog, tačka.

da koji puni njihove džepove.
mi neka crknemo
maksa83 maksa83 17:04 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

JJ Beba
Imaš kapitalizam meksičko-ruskog tipa, umesto zapadnoevropskog, tačka.

da koji puni njihove džepove.
mi neka crknemo

Pa - da.

Oboje ste dovoljno pismeni da shvatite da ovo nije abolicija Tadića niti neki pupupu hvalospev, on je deo sistema. Samo je mnogo manje bitan deo nego što Drago insistira.
maksa83 maksa83 17:29 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

volela bih da mi ovo objsniš gde se to desilo, konkretno.

Konkretno:

- nisi pod ekonomskim i političkim sankcijama
- ne ratuješ sa okolnim državama i ne qrabecamo se pred najgrđom vojnom mašinerijom u istoriji

Politika npr prema Kosovu ostala je ista,

Joj...
Ne znam šta da ti kažem po tom pitanju. Lično, mislim da je Kosovo davno propala stvar. Sa druge strane imao bih problem da kažem tim ljudima dole da treba da imaju puno poverenje u "državni" aparat čiji ih je vrh pre toga hvatao i preprodavao u delovima. Ali to nije tema. (I ja je nisam započeo.)

mariopan mariopan 17:29 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Danas je sve manje i manje beznadežna.

Ne živiš u Srbiji ili jako dobro živiš ako ovo možeš da kažeš?
mariopan mariopan 17:41 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

JJ Beba
trulog sistema koji nikad nije razmonitran

a što Tadić i njegova stranka nisu demontorili taj stistem? Za to smo glasali za njih. Ili misliš da nije imao dovoljno vremena? Ili misliš da je baš sve što živimo u ovoj zemlji posledica devedesetih? Ili misliš da je otklon od Miloševićeve politike trebalo spontano da se desi?

Zašto bi demontirali sistem koji im omogućava da nas sve pokradu a da za to ne odgovaraju nikome? Osim para, para i para, za sebe, naravno, oni nisu imali druge ideale, prazni su ko izduvan balon, nema tu ničega. Sloba je to uhodao pa im ostavio, a oni samo doradili i doterali za svoje potrebe...a ja budala glasala baš zato za njih, da ih pohvataju, osude...a ono međutim.... ma ruka mi se osušila što sam ih onomad zaokružila, nikad više, ovo nije normalno.
JJ Beba JJ Beba 18:30 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

- nisi pod ekonomskim i političkim sankcijama
- ne ratuješ sa okolnim državama i ne qrabecamo se pred najgrđom vojnom mašinerijom u istoriji

to nema nikave veze sa aktuelnom vlašču. Odmah posle 5. oktobra ukinute su nam sankcije. A rat je prestao Dejtonskim mirom u vreme dok je Milošević bio garant mira, dok nije postao kasapin balkana.
kapiram ja šta hoćeš da kažeš, ali po meni bez lustracije i potpuno drugačije politike prema Kosovu (da ne spominjm reforme) nema otkolona od onog što smo već imali.
A da nam je bolje nego što je bilo devedesetih to nije sporno, al nije dovoljno za budućnost. Pogotovo za našu decu
maksa83 maksa83 18:38 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

kapiram ja šta hoćeš da kažeš, ali po meni bez lustracije i potpuno drugačije politike prema Kosovu (da ne spominjm reforme) nema otkolona od onog što smo već imali.

Pa, sve se slažem, pogotovo to sa lustracijom, ali joj se ne bih nadao. Njeno odsustvo je deo deala.

Da, ne izgleda dobro.
JJ Beba JJ Beba 19:32 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

pogotovo to sa lustracijom, ali joj se ne bih nadao

ne, nenadam se ni ja. To su DS i Tadić propustili da urade.
maksa83 maksa83 19:35 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

ne, nenadam se ni ja. To su DS i Tadić propustili da urade.

Pre njih su to propustili da urade DS i Đinđić (doduše tada je formalno na vlasti bio Vojislav K.), a DS i Tadić su propustili da istraže političku pozadinu ubistva Đinđića. E sad, treba imati u vidu i da im je Montgomeri rekao da se time ne zamajavaju.
blogovatelj blogovatelj 19:53 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Konkretno:

- nisi pod ekonomskim i političkim sankcijama
- ne ratuješ sa okolnim državama i ne qrabecamo se pred najgrđom vojnom mašinerijom u istoriji


- Prosecna plata je dvanaest puta veca u odnosu na dan kad je Milosevic motkom oteran sa vlasti. Troskovi zivota jesu porasli, ali ne dvanaest puta. Iz cega sledi da je zivotni standard porastao.
Ovo ne pricam napamet. Prosvetni radnici u Srbiji uvek su imali platu koja je prosecan LD u drzavi Srbiji.
Kada je Sloba oteran, bio sam profesor i imao 65 DEM = 33 Jura platu.
Danasnja profesorska plata je oko 400 jura, koliko ja znam.

- Ne treba da se vucaras danima po ambasadama ako hoces da ides u vecinu zemalja Evrope

- Pederi smeju javno da kazu da su pederi


Da i ja napomenem, kao i Maksa, da ovo nije hvalospev Tadicu, nego cinjenice.
Na zalost, ovo stalnno moram da napominjem, jer postoje blogeri drugosrbijanske provenijencije (ovako se valjda speluje ta rec) koji misle da ako se ne slazes sa njima, iz tebe govori Tadic licno (u najekstremnijim slucajevima umesto reci Tadic kazu Seselj)
JJ Beba JJ Beba 20:08 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Pre njih su to propustili da urade DS i Đinđić (doduše tada je formalno na vlasti bio Vojislav K.), a DS i Tadić su propustili da istraže političku pozadinu ubistva Đinđića. E sad, treba imati u vidu i da im je Montgomeri rekao da se time ne zamajavaju.

fakat, mada Đinđinđić nije ima nikakve poluge vlasti. Protiv sebe je imao i vojsku i policiju...
A Tadić i DS su vladali sa onim koji je mrzeo Đinđića, sa kojim je bio u sukobu i koji je duboko umešan u političku pozadinu Đinđićevog ubistva.

E sad, treba imati u vidu i da im je Montgomeri rekao da se time ne zamajavaju.

e onda niš'
JJ Beba JJ Beba 20:11 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

- Pederi smeju javno da kazu da su pederi

samo ako je oko njih trostruki policijsi kordon, hameri, helikopteri, specijane jedinice, konjica, policija sa psima, žandarmerija.....
- Ne treba da se vucaras danima po ambasadama ako hoces da ides u vecinu zemalja Evrope

fakat, ali je odlazak u zmlje U trostruko opao od kako su ukinute vize.
kad se vratim sa slave naćiću link
evo ga
NNN NNN 21:20 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Prosvetni radnici u Srbiji uvek su imali platu koja je prosecan LD u drzavi Srbiji.
Kada je Sloba oteran, bio sam profesor i imao 65 DEM = 33 Jura platu.
U stvari imali su plate čak i malo ispod proseka:
poslednja prosečna plata za vreme miloševića je bila 79 DM,
a poslednja prosečna plata u prosveti je bila 69 DM.
Sada prosveta ima platicu koja je ipak iznad proseka (smanjen je broj učenika, ali povećano nasilje prema nastavnicima, možda je to objašnjenje za veći relativni rast ).
loader loader 23:26 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

mariopan
Danas je sve manje i manje beznadežna.

Ne živiš u Srbiji ili jako dobro živiš ako ovo možeš da kažeš?

Živim u Srbiji i ne baš tako dobro, jer da bi se ovde živelo dobro treba misliti i delovati kao većina. Pošto se ne uklapam u te šeme, odnosno u autopopulizam koji je ovde na snazi (vidi se i na blogu, po skoro svim pitanjima), a i nisam baš čovek novca, ne nalazim se u grupi dobrostojećih.

No, Mariopan, u svakom slučaju mašite temu. Stvari ne posmatram lično i ne cenim situaciju na osnovu toga kako se ja osećam, ili kako živim, već na osnovu sagledavanja celine. Tako vam mogu ponoviti da je ovdašnja situacija sve manje beznadežna (eno, i gosn. Blogovatelj u svom komentaru gore nešto malo reče o tome). Da pojednostavimo: do 2000-te permanentni sunovrat, a od 2000-te dijametralno suprotno - puzanje uz liticu provalije u koju smo godinama tonuli.
Pozdravljam vas

loader loader 23:40 19.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

a što Tadić i njegova stranka nisu demontorili taj stistem?

Zato što nikad nisu bili u prilici.
Da bi bili u prilici za takvo što, morali bi da imaju potpunu vlast. Ovako, u koalicijama, u nužnoj političkoj saradnji sa onima koji su i sami deo onog vremena koje treba demontirati, može se obavljati samo ova varijanta koja se obavlja - korak po korak.

No, interesantno je već samo pitanje u citatu. Nemoguće da postavljač pitanja ne zna da ds nikada nije imala većinu: dos, pa drugi put sa koštunicom, pa ovo sada. Pre liči da je samo to pitanje, takvo, obično dnevnopolitično zajedanje. No, zlovolja se takođe mora razumeti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:07 20.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Zato što nikad nisu bili u prilici.
Da bi bili u prilici za takvo što, morali bi da imaju potpunu vlast


Ovo nije ili ne sme da bude razlog.
Zgodno je za izgovor ali stvarni razlog nije.
Ako se u koaliciju ulazi sa nekim za koga se zna da ce usporiti progres onda se mora postaviti pitanje zasto se ulazi u takve koalicije.
Sta je to motiv da se sa takvima deli vlast ako se unapred zna da je to lose po drustvo?
Ako ne postoji niko ko je na slicnim politickim pozicijama ili ako takvih nema dovoljno da se sa njima napravi vecina zasto se ne ide na nove izbore ili se ne predje u opoziciju?
Da li su jedni izbori skuplji po drustvo, ili je skuplje tapkanje u mestu ceo jedan mandat tj nekoliko godina za drzavu koja mora da sustigne ostale jer je u zaostatku?
Trazenje apsolutne vlasti ili izgovor za neuspeh zbog izostanka iste je demagoska prica onih koji zele da prikriju vlastitu nesposobnost ili nesto jos tragicnije, vlastitu pohlepu.
Trazenje nemoguceg, jer jednostranacke vlade u sistemima koji imaju mnogo stranaka na izborima su skoro apsolutno nemoguce, je trazenje izgovora.
Ako DS sebe predstavlja kao lidera on ne sme za neuspeh drustva koje predvodi okrivljivati svoje koalicione partnere jer ih je ona sama birala.
loader loader 00:43 20.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Ako se u koaliciju ulazi sa nekim za koga se zna da ce usporiti progres onda se mora postaviti pitanje zasto se ulazi u takve koalicije.

Izgovori?

Prvo, aj' na primer vi uzmite situaciju nakon izbora 2008. i napravite varijantu većine radi postizanja izvesnih ciljeva (pravna država, EU, ...).

Drugo, bolje spor progres, nego stajanka, ili regresija.

Treće, dešava se tačno ono, što naše društvo svojim ukupnim imanjem i nemanjem može da iznedri.

Sve ostalo su u suštini parcijalne, lagodne ocene da bi trebalo da bude idealno, a nije.

Što se tiče sklonosti ka marifetluku, to je stvar vrednosnog sistema našeg čoveka (većine), a ne određenih političkih partija. Taj sistem vrednosti se, naravno, uliva u partije, jer čovek koji ima problematične principe u strankama ne vidi mehanizam za poboljšanje društva, već priliku za lični ćar. Odabir stranke je maltene slučajan, odnosno, po diktatu određene životne situacije. Složena tema, naravno, ali je svakako treba makar i ovako dodirnuti.
mikimedic mikimedic 01:09 20.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Izgovori?

Prvo, aj' na primer vi uzmite situaciju nakon izbora 2008. i napravite varijantu većine radi postizanja izvesnih ciljeva (pravna država, EU, ...).


hhhm a kud se dede demokratija kao osnovna vrednost, u tvom komentaru (koja je by the way osnov za pravnu drzavu)?

osnovni postulat demokratije koji kaze da izabrana vecina sastavlja vladu? kud se dede?

nije ti smetalo kad je sps odlucio da izneveri svoje glasace i udje u vladu sa demokratama, umesto sa srs?

to je bilo ok. zbog izvesnih ciljeva? da, ali cijih? tvojih, ili glasaca spsa?

ili su po tebi njihovi glasovi manje bitni?

ili ti znas bolje od njih samih sta su njihovi interesi?

ko definise te 'izvesne ciljeve'?

loader i miletic?

hoochie coochie man hoochie coochie man 01:21 20.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Prvo, aj' na primer vi uzmite situaciju nakon izbora 2008. i napravite varijantu većine radi postizanja izvesnih ciljeva (pravna država, EU, ...).


Da se ne vracam sad na brojeve i procente ali nesporno je da je Tadic i pre tih izbora izjavio da sa LDP nece ici u koliciju a LDP se mnogo toga moze zameriti ali ne i ciljevi poput EU.



Izgovori?


Da.
Jer ako je tacno ovo:

Što se tiče sklonosti ka marifetluku, to je stvar vrednosnog sistema našeg čoveka (većine), a ne određenih političkih partija...........
Odabir stranke je maltene slučajan, odnosno, po diktatu određene životne situacije.


Onda ne moze da bude tacno ovo:

a što Tadić i njegova stranka nisu demontorili taj stistem?



Zato što nikad nisu bili u prilici.

Ili je DS ipak izuzetak od tog pravila?


Naravno da je i objasnjenje da je sve stvar "vrednosnog sistema naseg coveka" a ne partija pokusaj da se sa konkretnoh partija i konkretnih obecanja i obaveza onih koji neposredno upravljaju skine odgovornost na imaginarni "vrednosni sistem naseg coveka".

Osnovni problem je u necem mnogo konkretnijem nego sto je taj "vrednosni sistem naseg coveka" a to je izborni sistem.
Sistem koji stranku a ne gradjanina stavlja u centar zbivanja tera gradjane da se za sebe i svoje pa i licne i sebicne interese zasto da ne, bore kroz stranke sto samo po sebi sprecava razvoj institucija a to automatski znaci usporavanje razvoja drustva.
Stavljati DS iznad toga, pripisivati joj iskrenost i zelju da drustvo vuce napred na ustrb svojih stranackih interesa (citaj interesa njenih funkcionera) u situaciji kad joj je otvorena mogucnost da te interese ostvaruje, je idalizovanje neke stranke sto se malo ili ni malo ne razlikuje od idealizovanja pojedinca a sto je opet nista drugo do idolopoklonstvo.

Ne moze se nicim umanjiti odgovornost DS za ovakvo stanje u drustvu a posebno ne time da bi pod drugima bilo gore. Ona nije tu da ne bude gore nego da bude bolje.
Da li je ovde dobro onoliko koliko bi trebalo i moglo da bude dobro? Nije. Ko je za to kriv? Onaj ko ima najvise vlasti i najvise mogucnosti da na to utice. Demokratska stranka i njen predsednik. To se ne moze nicim pobiti.
loader loader 02:00 20.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

hoochie coochie man


Izborni sistem?
Izvinite, ali to zbilja nije bilo tema.
Govorili smo o učešću jedne stranke u vlasti i objektivnim mogućnostima da stvari u društvu menja u određenom pravcu. Postavio sam vam pitanje, kako biste vi nakon rezultata izbora 2008. napravili većinu koja će u svojoj politici ići određenim pravcem - a vi otidoste u nešto što sa tim već nema nikakve veze.

Drugo, po svaku cenu tražite dokaze o tome da se ne može umanjiti odgovornost ds, dok ja tražim što objektivniju ravan posmatranja kako bi ta odgovornost uopšte mogla da se procenjuje na pravi način, dakle ne sporeći da ona postoji, već tražeći za nju meru. To su toliko različite stvari...
Žao mi je što je doza nerazumevanja tolika.

Verujem da će biti boljih trenutaka
Pozdrav

loader loader 02:02 20.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

mikimedic

osnovni postulat demokratije koji kaze da izabrana vecina sastavlja vladu? kud se dede?

A koja je ovo većina? Neizabrana?
Mislim da vas ne shvatam baš naj...
blogovatelj blogovatelj 02:16 20.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

samo ako je oko njih trostruki policijsi kordon, hameri, helikopteri, specijane jedinice, konjica, policija sa psima, žandarmerija.....


O tome ti pricam.
Taj kordon je oko njih postavila drzava da bi javno mogli da iuzraze svoje misljenje.
Predjasnji vladari su ostavljali da se stvari odvijaju po inerciji, a inercija je bila da pederi budu biveni.
Zakljucak - Tadiceva vlast ih stiti. i za to Tadica treba pohvaliti. Ne Kostunicu, ne Djindjica, ne Milosevica i ne Tita.
hoochie coochie man hoochie coochie man 02:25 20.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Govorili smo o učešću jedne stranke u vlasti i objektivnim mogućnostima da stvari u društvu menja u određenom pravcu


Demokratska stranka ima objektivne mogucnosti i da menja stanje u drustvu, ali i da postojeci sistem iskoristi za interese svojih funkcionera, finansijera i ostalih.
Od te dve mogucnosti ona svojom voljom bira drugu i time je tema izbornog sistema sasvim prikladna ovom razgovoru. Ali mozemo i da ga izostavimo.

Demokratska stranka nije to sto vi (hajd kad se vec insistira na neuobicajenom nacinu komunikacije, persiranju) pokusavate da predstavite, dobra vila kojoj, jadnoj, drugi smetaju a ona bi, da je sama, sve to lepo uredila.
Demokratska stranka je nedemokratski ustrojena organizacija koja vlada ovom drzavom i samo onima koji se nalaze u toj organizaciji daje mogucnost da svoje interese ostvaruju na ustrb interesa ogromne vecine gradjana (nad kojima vlada).
Kako je to najveca stranka, tako su i apetiti njenih funkcionera i ostalih najveci, njihov broj je najveci, pa samim tim i njena odgovornost je najveca i nema potrebe ni za kakvom platformom na na kojoj ce se stepen odgovornosti DS za stanje u drustvu meriti. Odgovornost DS je najveca.
To je lako proceniti i jednostavnim pitanjem: ako ona nije najodgovornija ko je?
loader loader 03:13 20.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Od te dve mogucnosti ona svojom voljom bira drugu

Idete linijom isključivotsi, kao da nema ničeg dobrog, nego je sve, isključivo, loše. Tu ne mogu da učestvujem. treba vam neki navijač iz suprotnog tabora, pa da se nadgornjavate.
Demokratska stranka nije to sto vi (hajd kad se vec insistira na neuobicajenom nacinu komunikacije, persiranju) pokusavate da predstavite, dobra vila kojoj, jadnoj, drugi smetaju a ona bi, da je sama, sve to lepo uredila.

(Vi meni ne morate da persirate. To je moj stilski izbor i ne očekujem da reciprocitet u tom pogledu)
Program ds-a je, aj da pojednostavimo, demokratizacija društva, Evropa, ... Autentični program. Daleko od toga da bi ga ona ekspresno sprovela da nije koalicionih partnera koji su tek juče shvatili da treba ići ka modernizaciji društva, evropskim vrednostima.., ali bi svakako delovala brž, nego ovako, uslovljena saradnjom sa strankama kojima to nije prirodno načelo.
Odgovornost DS je najveca.
To je lako proceniti i jednostavnim pitanjem: ako ona nije najodgovornija ko je?

E, tu već možemo da se nađemo, mada opet "mašite citat", jer ja i nisam tvrdio da nije najodgovornija, već da nije apsolutno odgovorna (odnosno, kad bi imala potpunu vlast, neke stvari bi učinila drugačije nego ovako, u koalicionoj sprezi). Dakle, naravno da je odgovornost ds najveća, srazmerno učešću u vlasti. U toj nekoj x meri odgovorna je i za dobre, i za loše stvari. Može se reći da ona društvo definitivno pomera (zajedno sa ostalima iz koalicije) u boljem pravcu, s tim što se kroz taj proces uvek kače i oni kojima zadovoljenje lične koristi nije ni malo strano. To je nevolja svih stranaka, jer je preovlađujući sistem vrednosti u nas takav. Elem, neki pojedinci stvarno nešto korisno rade, ali usput zadovoljavaju i svoje apetite, a neki čine isključivo ovo drugo. Imate entuzijaste i časne, koje ovde moram da pomenem, samo što su oni u velikoj manjini. Vladajuća stranka, dakle i ds, kod nas se shvata kao velika prilika za okorišćavanje. Nekad sps, posle dos, pa dss, a sada ova kombinacija. Imate celu gomilu ljudi koji su stranački aktivni samo u strankama koje su na vlasti. Ovo o čemu vi i ja ovde pričamo za njih je smejurija, glupo moralisanje i teška naivnost.

Razlika između vremena 90-tih i ovog nakon 2000-te je u tome što se tada gradila država potpunog kriminala, a u ovom drugom periodu se gradi država prava. Učešće ds u tom procesu svakako je najznačajnije, bez obzira na sve njene evidentne anomalije. Većina ostalih stranaka je nakon 2000-te manje-više kočila i vukla unazad. Dokle se stiglo u izgradnji te države zakonitosti? Ni do pola, ali se u tom smeru ide. Valjalo bi sve to što se dešava shvatati kao proces. Kad god se gleda samo zatečeno stanje, može se naći dovoljno razloga za nezadovoljstvo i lošu ocenu. Gleda li se šta je do nedavno bilo i kakav je trend za dalje, stvara se i te kakva osnova za optimizam.

mikimedic mikimedic 08:46 20.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

A koja je ovo većina? Neizabrana?
Mislim da vas ne shvatam baš naj...


ajmo jos jednom --

nije ti smetalo kad je sps odlucio da izneveri svoje glasace i udje u vladu sa demokratama, umesto sa srs?


da li mislis da je prosecan glasac sps pre izbora 2008 (pazi, ne danas, nego 2008), znao da ce dacic stupiti u koaliciju sa ds?

da je kojim slucajem znao, da li mislis da bi pre glasao za sps ili radikale?

Prvo, aj' na primer vi uzmite situaciju nakon izbora 2008. i napravite varijantu većine radi postizanja izvesnih ciljeva (pravna država, EU, ...).


ciji su ti izvesni ciljevi?

ja tvrdim da to nisu bili ciljevi vecine glasaca koja je izasla na izbore 2008.

vecina glasaca je glasala za radikale, dss i sps, a u trenutku glasanja te stranke su bile protiv ili najblaze receno ambivalentne po pitanju eu integracija.

ko je taj ko je nadlezan da utvrdi 'izvesne ciljeve'?

vecina, ili loader i miletic?
loader loader 12:33 20.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Pošto vi ne želite da se izrazite artikulisano, a ja nemam nameru da se igram nagađalice, nek ostane da ste rekli nešto veoma značajno po naš politički život, a da ja, eto, nisam razumeo. Jel vam sada malo bolje?

Inače, divno je što toliko ronite suze i brinete o glasačima nekolicine stranaka.

Znate li uopšte o čemu razgovaramo?

Očigledno ne znate, nego samo ponavljate već toliko puta izrečene, otrcane stavove T.Nikolića, koji takođe veoma brine za glasače sps-a :)

Nema veze. Javite se u sledećem broju, nakon 2012.
mikimedic mikimedic 17:17 20.12.2010

Re: Za svaku priliku odgovarajući citat

Pošto vi ne želite da se izrazite artikulisano,


mislim da je pitanje veoma artikulisano -- da li je vecinska srbija 2008 na izborima glasala za evrointegracije ili ne?

ako po tvom misljenju jeste, molim te da mi nabrojis koje stranke cine tu vecinu.

Inače, divno je što toliko ronite suze i brinete o glasačima nekolicine stranaka.


ne radi se o glasacima nekolicine stranaka vec o vecinskoj srbiji.

Znate li uopšte o čemu razgovaramo?
Očigledno ne znate, nego samo ponavljate već toliko puta izrečene, otrcane stavove T.Nikolića, koji takođe veoma brine za glasače sps-a :)


da, govorimo o gadjanju frazama i postapalicama kad se ostane bez argumenata.

odgovori mi na gornje pitanje ako imas bilo kakav argument koji dokazuje da je vecinska srbija 2008. godine glasala za evrointegracije.
bulatovic92 bulatovic92 16:58 18.12.2010

Srbije ne sme stati


Predsednik reče da Srbija ne sme da stane.Ne znam kako ostali misle, ali sam siguran da Dulić neće stati..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:03 18.12.2010

Re: Srbije ne sme stati

bulatovic92

Predsednik reče da Srbija ne sme da stane.Ne znam kako ostali misle, ali sam siguran da Dulić neće stati..

Sa predsedniko Srbija stoji i ne miče se..Ali su lične kretnje njenih bogataša vrlo intezivne..
No, ovo je tek biser..pazi ovo..
Demokratska stranka je odgovorna i solidarna stranka, rekao je Tadić i istakao da građani Srbije moraju da pruže podršku pravim reformama koje nude demokrate, jer bez takve podrske DS gubi misiju, bez nje nema budućnosti za mlade, ali ni mogućnosti da se obnovi Kraljevo, poplavljena područja ....

Eto, ja sam siguran da je DS-ova biznis struktura ili oni na koje su preneli ovlaštenja dala silne poare za poplavljene i Kraljevo...samo to ne govore iz skromnosti..
sahmatbg sahmatbg 17:04 18.12.2010

Re: Srbije ne sme stati

bulatovic92
Predsednik reče da Srbija ne sme da stane.Ne znam kako ostali misle, ali sam siguran da Dulić neće stati..

Ma kakvi da stane, Dulić računa da je tek počeo. I on i bata i tata.
bulatovic92 bulatovic92 17:11 18.12.2010

kraljevo


Ovo mi sve liči na to da će tata Dulić da "obnavlja" Kraljevo...i okolinu.
e.ferrero e.ferrero 17:12 18.12.2010

Kud' su pošli?

Sa nestrpljenjem očekujem rezultate ovih unutrašnjih izbora!
Ne znam samo zašto... ali nestrpljenje je tu!

Umesto da su se potrudili pa objasnili koja je razlika između "ponuđenih" kandidata, oni su se potrudili da objasne kako NEMA RAZLIKE! U suštini su kreiranje odluke i rezultata prepustili lobiranju, valjda zato što je tako jednostavnije!

Od svih "ponuđenih" izdvojio bih samo Đilasa, koji "se nije kandidovao da bi dobio fotelju, nego da bi menjao Srbiju"! Na koji će on način menja Srbiju? Šta se to u Beogradu promenilo otkad je on gradonačelnik???
Urezana mi je u sećanje njegova zgađena faca i apel povodom napada na policiju koja je štitila Paradu ponosa i uništavanja imovine Beograđana, da se "ne organizuju manifestacije koje DOVODE do ovakvih stvari". Jadan kandidat i jadni mi ako će on da menja nešto...
mariopan mariopan 17:17 18.12.2010

Re: Kud' su pošli?

Kud' su pošli?

Kolariću paniću pletemo se samiću, sami sebe zaplićemo, sami sebe otplićemo......?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:21 18.12.2010

Re: Kud' su pošli?

Umesto da su se potrudili pa objasnili koja je razlika između "ponuđenih" kandidata, oni su se potrudili da objasne kako NEMA RAZLIKE!

I stvarno nema razlike...
Od svih "ponuđenih" izdvojio bih samo Đilasa, koji "se nije kandidovao da bi dobio fotelju, nego da bi menjao Srbiju"! Na koji će on način menja Srbiju? Šta se to u Beogradu promenilo otkad je on gradonačelnik

Posekao platane i bitno promenio Bulevar..

Bez šale, slažem se potpuno sa onim što ste napisali..
Bili Piton Bili Piton 19:34 18.12.2010

Re: Kud' su pošli?

e.ferrero

Od svih "ponuđenih" izdvojio bih samo Đilasa


Joj nemoj mi njega molim te, povratiću.
sentinel26 sentinel26 17:16 18.12.2010

Presuda ti izrečena - vješanje odloženo

Brojni blogeri zabrinuti za tebe Drago održali su ti sudjenje, pošto im je Tači daleko i ne nogu da ga dohvate, a oni koji bi to mogli očigledno neće.

Znao sam gdje si i šta spremaš.

Ovi citati Jeremićevog govora su pravi biseri koji će ući u novu knjigu citata mudrih državotvornih misli i izreka, koju će napisati vjerovatno gospodin Mićunović, a recenzent može biti i neki od plaćenih preCednikovih savjetnika, ionako ne rade ništa ( za državu )..
Još samo da je objasnio zašto je Tadić morao da dobija šamare zbog njegovih brljotina i istrčavanja.

Ako Jeremić prodje, biće to dokaz da je čuveno "miro" iz Aleksandrije stiglo i da može da počne opijelo stranci...

Delegati imaju veliki izbor: Boris vs Tadić za preCednika, Jelena vs Trivan za potpredsednicu itd.

Pošljednji dogadjaji su pravi indirekt u šesnaestercu za Tomu Nikolića i njegovu stranku, ali on je po mojem mišljenju velika kukavica i neće smjeti da zaigra već će "gadjati" diobu...
Pružili su mu šansu da "pokaže" da nije "manje zlo"...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:25 18.12.2010

Re: Presuda ti izrečena - vješanje odloženo

Senta
Brojni blogeri zabrinuti za tebe Drago održali su ti sudjenje, pošto im je Tači daleko i ne nogu da ga dohvate...


Kako Taci daleko? Nije valjda vec pobegao kod svog najboljeg internacionalnog prijatelja i kolegu po "struci", Dona Mila ... izmedju ostalog, poznatog i po pruzanju utocista raznim kriminalcima?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:26 18.12.2010

Re: Presuda ti izrečena - vješanje odloženo

Pošljednji dogadjaji su pravi indirekt u šesnaestercu za Tomu Nikolića i njegovu stranku, ali on je po mojem mišljenju velika kukavica i neće smjeti da zaigra već će "gadjati" diobu...
Pružili su mu šansu da "pokaže" da nije "manje zlo"...

Radio bi isto što i Tadić...a to znači ništa...odnosno čuvao bi "rđavu ravnotežu interesa"...i širio optimizam. Jes vidio novu mantru "opasan je defetizam"..
Jedino bi se izmenila prva ekipa za grabež..
NNN NNN 17:30 18.12.2010

Re: Presuda ti izrečena - vješanje odloženo

Znao sam gdje si i šta spremaš.
Saučesnik
antioksidant antioksidant 17:32 18.12.2010

Re: Presuda ti izrečena - vješanje odloženo

NNN
Znao sam gdje si i šta spremaš.
Saučesnik

ма били су заједно
sentinel26 sentinel26 18:01 18.12.2010

Re: Presuda ti izrečena - vješanje odloženo

antioksidant
NNN
Znao sam gdje si i šta spremaš.
Saučesnik

ма били су заједно

Eto, a baš sam mislio da se neće otkriti...

Ma "Ozna sve dozna", ene i šturmbanfirer se oglasio...
Ka na iglama je, zabrunut za Je Remi Ćiu...

Jer ako on prodje onda može da uslijedi uJediniTeljni kongres -> DS + DSS = SDSSD...

Ja ću Draga svakako pozvati na kavu ali ne odje u Drvosjektaunu, nego u Briselu, biće sladja...

mariopan mariopan 18:10 18.12.2010

Re: Presuda ti izrečena - vješanje odloženo

Ja ću Draga svakako pozvati na kavu ali ne odje u Drvosjektaunu, nego u Briselu, biće sladja...

Vama je svako mesto gde se Srbija ponižava i muči slatko, pa prijatno vam bilo.
antioksidant antioksidant 18:13 18.12.2010

Re: Presuda ti izrečena - vješanje odloženo

Eto, a baš sam mislio da se neće otkriti...

Ma "Ozna sve dozna", ene i šturmbanfirer se oglasio...

ma salim se sentinelu
ne zameri
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:17 18.12.2010

Re: Presuda ti izrečena - vješanje odloženo

mariopan
Ja ću Draga svakako pozvati na kavu ali ne odje u Drvosjektaunu, nego u Briselu, biće sladja...

Vama je svako mesto gde se Srbija ponižava i muči slatko, pa prijatno vam bilo.

Pa ko Maro muči Srbiju u Briselu...
sentinel26 sentinel26 18:36 18.12.2010

Re: Presuda ti izrečena - vješanje odloženo

antioksidant
Eto, a baš sam mislio da se neće otkriti...

Ma "Ozna sve dozna", ene i šturmbanfirer se oglasio...

ma salim se sentinelu
ne zameri

Sve je u redu, šalio sam se i ja, još davno su mene proglasili za "saučesnika" u Dragovinm kritikama na račun Tadića i DS...

Vidiš kako blogeri pamte.

@Drago,

Nećeš valjda da odgovaraš na gluposti o "mučenju" Srbije.
To Frau Štriken nije mogla da čeka da neki od kongresmena (ne sa ovog žutog, nego sa onog "svetovračevskog" kongresa ) ispali neku sofisticiranu uvredu na moj račun pa se požurila...

Kakve su šanse da "Program DS za Srbiju do 2220.godine" bude jednoglasno usvojen ?

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:46 18.12.2010

Re: Presuda ti izrečena - vješanje odloženo

Kakve su šanse da "Program DS za Srbiju do 2220.godine" bude jednoglasno usvojen ?

Pa nema druge varijante..
Tadić kaže da to jednoglasno treba da prihvati čitavo društvo...
Jer, kaže, on vidi svetlost na kraju tunela...bože me prosti..
Ovo mene podseća na onaj Slobin kongres iz devedesete..Ono "korak u novi vek"..
mariopan mariopan 18:54 18.12.2010

Re: Presuda ti izrečena - vješanje odloženo

ispali neku sofisticiranu uvredu na moj račun pa se požurila...

Ne bi vi to razumeli pa se i ne trudim.

A neko ko može ovo da napiše :
Brojni blogeri zabrinuti za tebe Drago održali su ti sudjenje, pošto im je Tači daleko i ne nogu da ga dohvate, a oni koji bi to mogli očigledno neće.


..stvarno ima problema sa razumevanjem napisanog, i svog i tuđeg teksta.
O tome šta vas jedino može razveseliti sami ste nebrojeno puta pisali po blogu, tako da nagađanja nema. Prijatno vam bilo, opet.
blogovatelj blogovatelj 20:43 18.12.2010

Re: Presuda ti izrečena - vješanje odloženo

Ja ću Draga svakako pozvati na kavu ali ne odje u Drvosjektaunu, nego u Briselu, biće sladja...


Nemoj Senti u Brisel, izgubices se tamo.
Ko ce posle blogove da nam pise kad budes tumarao lavirintom Brisela...
bulatovic92 bulatovic92 17:18 18.12.2010

oslonac


Sudeći po onome što predsednik drži u ruci,
Srbija je dobila i svoj peti oslonac.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:02 18.12.2010

Re: oslonac

bulatovic92

Sudeći po onome što predsednik drži u ruci,
Srbija je dobila i svoj peti oslonac.

Od predsednikovih izjava se može napraviti solidna knjiga apsurda, ali izjava data u Lici, prilikom posete selu Deringaj je po meni favorit..to je "šesta noga" koju je ponudio Ličanima..odnosno Ličankama..
Tad je, pijući sok od drenjina, kazao Ličankama..
"Četvrtina moje krvi je ličko, i uzmite koji god hoćete deo moga tela"..
ivana23 ivana23 17:49 18.12.2010

***

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:58 18.12.2010

Re: ***

ivana23
Zasto ne gledate prenos?

To bi stvarno bilo gubljenje vremena...Da je bar neizvesno, pa hajde..
ivana23 ivana23 18:05 18.12.2010

Re: ***

Drago Kovacevic

ivana23
Zasto ne gledate prenos?

To bi stvarno bilo gubljenje vremena...Da je bar neizvesno, pa hajde..


Da, ali ne bi morao da prepricavas, a cuo bi i neke druge 'tonove'.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:07 18.12.2010

Re: ***

ivana23
Drago Kovacevic

ivana23
Zasto ne gledate prenos?

To bi stvarno bilo gubljenje vremena...Da je bar neizvesno, pa hajde..


Da, ali ne bi morao da prepricavas, a cuo bi i neke druge 'tonove'.

Ja ne prepričavam, nego saopštavam svoje utiske...
Pa daj, koji su to "drugi tonovi"...
Evo, prenesi ih..
ivana23 ivana23 18:12 18.12.2010

Re: ***

Pa daj, koji su to "drugi tonovi"...
Evo, prenesi ih..


Ponudila sam link. Mozda prekasno, jer nije bilo bloga na kojem bih to mogla ranije da okacim.

Da prenosim i prepricavam ne zelim. Svako ima svoju percepciju, tako da je to nezahvalno raditi.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:14 18.12.2010

Re: ***

ivana23
Pa daj, koji su to "drugi tonovi"...
Evo, prenesi ih..


Ponudila sam link. Mozda prekasno, jer nije bilo bloga na kojem bih to mogla ranije da okacim.

Da prenosim i prepricavam ne zelim. Svako ima svoju percepciju, tako da je to nezahvalno raditi.

Ma ok...nego, da li je govorio Konuzin...On ne bi trebao da spada u "različite tonove"..
sentinel26 sentinel26 18:45 18.12.2010

Re: ***

Drago Kovacevic
ivana23
Zasto ne gledate prenos?

To bi stvarno bilo gubljenje vremena...Da je bar neizvesno, pa hajde..

Trenutno je na dnevnom redu grljenje i ljubljenje sa Tadićem.

Učini mi se da zagrljaji i poljupci Nenada Čanka sa Tadićem i Šutanovcem ne biše po pravoslavnim običajima..

Zaboravih da napišem, glavna sjekirancija B.Tadića jeste kako spasiti VK i njegov kabinet od krivičnog progona koji mu se približava iz dva pravca i po dva različita osnova...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana