Ljudska prava| Planeta| Politika

Novi heroji?

Milutin Milošević RSS / 08.12.2010. u 11:06

Ne znam da li je o ovome neko nešto rekao (ne pratim najbolje), ali moram da kažem.

AP_Wikileaks_Security_Lessons_111_480.jpg

Pored toga što je afera Vikiliks okrenula jedno novo poglavlje u ustoriji sveta i donela neke nove odnose (tek ćemo za koju godinu videti kakve), mislim da se pojavio još jedan zanimljiv događaj koji zaslužuje pažnju i koji takodje može da promeni svet uveliko.

Sva frka se vodi oko Asanža. Međutim, meni je takođe zanimljivo da saznam kako je došao do podataka? Ko mu ih je dao? Sa kojim porivom?

Ne verujem uopšte u mogućnost da su neki pametni klinci (Asanž sam ili ko zna ko) provalili u informativni sistem SAD ili ko zna čiji, i preuzili datoteke sa fajlovima koje objavljuju. Verujem da će se veliki broj stručnjaka sa informatiku složiti sa mnom. I ne samo oni, čak i kada bi neko provalio u takve sisteme treba da zna gde i šta da traži.

Dakle, nameće se odgovor da je neko Asanžu i njegovim kompanjonima dao sve ove podatke. Drugim rečima, postojala je krtica (krtice) unutar sistema koja je predala sve fajlove. Vrlo važna krtica, koja je imala pristup svemu, i to sistematski - čim je ovoliko i to takvih podataka obelodanjeno. Američki "army intelligence analyst" Bredli Mening je u zatvoru već dugo - on je dao klip sa ubistvima civila u Avganistanu i šta ti ja znam sve već ne.

Sa kojim porivom? Zbog čega? To svakako nije običan špijun. On bi to jednostavno prodao (ili predao) Rusiji, Kini, Iranu, Hugu Čavezu, Vuku Jeremiću ili ko zna kome. Za pare ili što veruje više u drugu stranu, ili što je jednostavno obrlaćen.

Mislim da se ovde radi o nekome (nekima) koji su shvatili u kakvim govnima žive, kako njihova država i mnoge druge države sveta jedno pričaju a sasvim drugo rade, kao moćne svetske mašinerije gaze sve pred sobom bez ikakvog obzira. Mislim da se radi o ličnom buntu običnih ljudi, o nepristajanju na laž i prevaru, o želji da se da lični doprinos da budućnost sveta bude bolja.

Ako je to slučaj (a kao veliki idealista duboko verujem u to), onda smo okrenuli novi list u razvoju ljudske civilizacije. Neki će ove ljude nazvati izdajnicima, a ja ih smatram borcima za sopstveno "ja", onima koji smatraju da je svet dovoljno lep da bi bio prljav i nepošten. I podržavam ih iz sve snage.

Atačmenti



Komentari (207)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 11:21 08.12.2010

Disidenti

Ima ih svuda.
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:25 08.12.2010

Re: Disidenti

Da, uitinu, za neke su heroji, za druge izdajnici. Šta odlučuje da li su jedno ili drugo?
Atomski mrav Atomski mrav 11:31 08.12.2010

Re: Disidenti

Da, uitinu, za neke su heroji, za druge izdajnici. Šta odlučuje da li su jedno ili drugo?

Hmmm... Komitet za dodelu Nobelovih nagrada za mir?
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:37 08.12.2010

Re: Disidenti

Komitet za dodelu Nobelovih nagrada za mir?

Ili Haški trubunal?
vojislav948 vojislav948 13:06 08.12.2010

Re: Disidenti


Шта одлучује да ли су једно или друго

Očito naočari za transparentnost. SAD imaju svoje naočare, koje su podelile svim svojim "prijateljima" i oni kroz njih vide sve jasno, naprimer bazu Gvatenamo i poštovanje "ljudskih prava" u njoj. Kinezi imaju svoje viđenje ljudskih prava, Rusi svoje. Sada mi koji nemamo svoje naočare gledamo kroz one koje su nam podmetnute, a dao bog ima ih raznihi sa svih strana. Teško je nama da gledamo transparentno njihove transparentnosti. Budi bog snama ko je tu u pravu. Očito ne treba žuriti sa ocenama, samo opušteno.
maca22 maca22 13:37 08.12.2010

Re: Disidenti

Odlucuje ljudski moral.
wukadin wukadin 13:55 08.12.2010

Re: Disidenti

Milutin Milošević
Da, uitinu, za neke su heroji, za druge izdajnici. Šta odlučuje da li su jedno ili drugo?

"Твој терориста је мој борац за слободу"
Atomski mrav Atomski mrav 14:38 08.12.2010

Re: Disidenti

"Твој терориста је мој борац за слободу"


Terrorism is the war of the poor, and war is the terrorism of the rich.

Peter Ustinov
maca22 maca22 18:51 08.12.2010

Re: Disidenti

wukadin
Milutin Milošević
Da, uitinu, za neke su heroji, za druge izdajnici. Šta odlučuje da li su jedno ili drugo?

"Твој терориста је мој борац за слободу"

Izvinite, kada neko raskrinka ubijanje snajperom ljudi iz zabave, vasi komentari onda malo promasuju temu.
Atomski mrav Atomski mrav 20:04 08.12.2010

Re: Disidenti

Ili Haški trubunal?


O, svakako...

Haradinaj na slobodi za praznike
freehand freehand 23:43 08.12.2010

Re: Disidenti

Milutin Milošević
Komitet za dodelu Nobelovih nagrada za mir?

Ili Haški trubunal?

Taj je samo za bantustane. I to samo za neke.
seceranac seceranac 11:28 08.12.2010

revolucija

Mislim da se ovde radi o nekome (nekima) koji su shvatili u kakvim govnima žive, kako njihova država i mnoge druge države sveta jedno pričaju a sasvim drugo rade, kao moćne svetske mašinerije gaze sve pred sobom bez ikakvog obzira. Mislim da se radi o ličnom buntu običnih ljudi, o nepristajanju na laž i prevaru, o želji da se da lični doprinos da budućnost sveta bude bolja.


Lenjin je pre skoro 100 godina promenio svet sa 100 ljudi naoruzanih puskama, danas je to radi 100 ljudi naoruzanih kompjuterima.
gorstak92 gorstak92 11:34 08.12.2010

Auuu

I podržavam ih iz sve snage.


Kuku si ga meni / tebi / njoj / njemu / nama / njima /...
Sad će da nas lociraju i deportuju u Gvantanamo by Bondstil Travel.
Nadam se da imaju internet pristup u ćelijama
Ne smeta meni zatvoren prostor, glasna muzika ili 24h jako svetlo, nego kako ću bez bloga.
yugaya yugaya 11:38 08.12.2010

Re: Auuu

gorstak92

Ne smeta meni zatvoren prostor, glasna muzika ili 24h jako svetlo, nego kako ću bez bloga.


Pazi, muzicka podloga nije za baciti uopste.
gorstak92 gorstak92 11:47 08.12.2010

Re: Auuu

Pazi, muzicka podloga nije za baciti uopste.

Theme song to Sesame Street?
Jedno vreme mi to bio ring tone. Nisam znao da je specijalno komponovana melodija za mučenje terorista.
Sme li ovde da se koristi ta reč na slovo T?
Da ne padne sajt i to pa da moramo da se selimo ko wikileaks sa servera na server.
Ups, slučjno sam pomenuo i Asanžeov sajt.
Eto, sad i njega. Nikad tajni agent od mene.
Over&out.
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:52 08.12.2010

Re: Auuu

Sad će da nas lociraju i deportuju u Gvantanamo by Bondstil Travel

Vi'š da ja stalno menjam mesto boravka, ne bi li im zavarao trag
gorstak92 gorstak92 12:08 08.12.2010

Re: Auuu

Milutin Milošević
Sad će da nas lociraju i deportuju u Gvantanamo by Bondstil Travel

Vi'š da ja stalno menjam mesto boravka, ne bi li im zavarao trag

Jbga, ja odo da se prijavim u Scotland Yard. Bolje i to nego da se slučajno samoubijem.
Prvo vizu da dobijem i da mi prijatelji doniraju sredstva za put. Što se tiče smeštaja čuo sam da je sve plaćeno.

Uzgred, šta misliš zašto je Swedish foreign minister došao u BG baš u ovom trenutku?
Sad će da ti napakuju sex afere po tamo onim Litvanijama
Neće ni da te apse. Ima Ljilju da puste da dovrši pos'o.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:54 08.12.2010

Re: Auuu

Vi'š da ja stalno menjam mesto boravka, ne bi li im zavarao trag

I ne samo to, nego menjaš i jelovnik, a kad se napupaš onih trulih ajkula, nema šansi da te nađu.
freehand freehand 23:48 08.12.2010

Re: Auuu

I ne samo to, nego menjaš i jelovnik, a kad se napupaš onih trulih ajkula, nema šansi da te nađu.

Miatejk. Lako će da ga nađu. Nema šanse da mu priđu.
gorstak92 gorstak92 11:41 08.12.2010

Pitanje

Mislim da se ovde radi o nekome (nekima) koji su shvatili u kakvim govnima žive, kako njihova država i mnoge druge države sveta jedno pričaju a sasvim drugo rade, ...

Koja država ne funkcioniše po tom principu?
Prosto ne mogu da zamislim svet gde političari imaju neku kampanju, a da ništa ne lažu/mažu već iskreno i iz ljubavi urade ono što su i obećali pre nego što dođu na vlast.
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:01 08.12.2010

Re: Pitanje

Upravo zato treba da postoji tzv. kontrola društva. Najveći problem velikih država u ovom slučaju je što se deklarišu kao lučonoše demokratije, a Vikiliks je pokazao da su upravo na suprotnim pozicijama. Odnos prema VIkiliksu i Asanžu danas je upravo pokazatelj te lažne predstave koju su stvorili.
g.radicevic g.radicevic 12:18 08.12.2010

Re: Pitanje

iskreno i iz ljubavi urade ono što su i obećali pre nego što dođu na vlast.

Di si ti bre porastao kad si tako naivan
čuj iz ljubavi
iz ljubavi se prave deca,
ne država
jedina ljubav , koja se tu nazire, je ljubav prema adekvatnom broju nula iza prve cifre
a ona bogami ume da bude poprilično jaka.


ovi, o kojima gazda zbori, su bre čisti amateri,
el da nisu, sad bi negde lepo, okruženi egzotikom,
sabirali svoje nulice & ispijali koktelčiće
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:22 08.12.2010

Re: Pitanje

sabirali svoje nulice & ispijali koktelčiće

Nije sve u novcu - postoji i kartica, a postoji i srce, ili razum.
mariopan mariopan 12:31 08.12.2010

Re: Pitanje

Milutin Milošević
sabirali svoje nulice & ispijali koktelčiće

Nije sve u novcu - postoji i kartica, a postoji i srce, ili razum.

Navijam za srce
Spaliti karticu!
gorstak92 gorstak92 12:35 08.12.2010

Re: Pitanje

Spaliti karticu!

Krticu?
g.radicevic g.radicevic 12:58 08.12.2010

Re: Pitanje

a postoji i srce, ili razum.


naravno
el da nije toga, odavno bi sve otišlo u Honduras.
Njihov idealizam je taj tegić na vagi
koji ne dozvoljava da onaj drugi tas pretegne.



jedino je pitanje dal neko manipuliše
njihovom naivnošću
gorstak92 gorstak92 13:01 08.12.2010

Re: Pitanje

Di si ti bre porastao kad si tako naivan

Meni su govorili da rastem kao iz vode
mariopan mariopan 13:23 08.12.2010

Re: Pitanje

gorstak92
Spaliti karticu!

Krticu?

Karticu, mani, pare, lovu...a prednost ima
edi-va edi-va 13:48 08.12.2010

Re: Pitanje

jedino je pitanje dal neko manipuliše
njihovom naivnošću



hmmm pa i on je (Džulijan prepodobni) navodno manipulisao naivnošću seksualnih partnerki pa ih do samog finalnog akta držao u verovanju da će da koristi zaštitu ... nije mi jasno samo kako su u to poverovale, to jest, kad su ukapirale da je gumica izostavljena ...
mariopan mariopan 14:00 08.12.2010

Re: Pitanje

gumica izostavljena ...

Nije izostavljena, pukla je ali je on "nastavio"..ne zna se dal je primetio ali se ne uzima olakšavajuća okolnost da li je po prirodi stvari i mogao da prestane? Možda je već bilo kassssno.......kao u onom vicu o balonima:
Idu dva balona kroz pustinju u jedan kaže :"Pazi kaktussssssssss"
edi-va edi-va 14:04 08.12.2010

Re: Pitanje

Nije izostavljena, pukla je ali je on "nastavio".


Sram da ga bude bilo!
Kako to nije primetiJo?
Užas od neodgovornog i nemarnog sebičluka!!!



Milutin Milošević Milutin Milošević 14:08 08.12.2010

Re: Pitanje

ali je on "nastavio"

I to sa dve partnerke. Kako li mu je samo uspelo da to radi sa obe? Jel mu oba kondoma pukla? Istovremeno ili...?

Stvarno je bio nepažljiv
edi-va edi-va 14:10 08.12.2010

Re: Pitanje

Milutin Milošević
ali je on "nastavio"

I to sa dve partnerke. Kako li mu je samo uspelo da to radi sa obe? Jel mu oba kondoma pukla? Istovremeno ili...?

Stvarno je bio nepažljiv


trojka

konačno cure detalji - je li ovo istina ili fake?
jesi li Milutine očevidac ili si negde čuo, pročitao?
4krofnica 4krofnica 14:21 08.12.2010

Re: Pitanje

nije bio u isto vreme sa te dve zene.
jednom je pukao a kasnije nije koristio kondom.

mene ozbiljno zanima:

ako Svedska krivicno goni izostavljanje kondoma iz seksualnih odnosa, kako to da se tuzba ne odnosi na obe strane (posto je optuznica za silovanje odbacena). pa valjda i jedan i drugi mogu da prenesu bolesti.
otkud je to krivica samo jednog?
ivana23 ivana23 14:24 08.12.2010

Re: Pitanje

Milutin Milošević
ali je on "nastavio"I to sa dve partnerke. Kako li mu je samo uspelo da to radi sa obe? Jel mu oba kondoma pukla? Istovremeno ili...?Stvarno je bio nepažljiv


Nije Milutine, nije istovremeno...

Gemma Lindfield, for the Swedish authorities, told the court Assange was wanted in connection with four allegations.

She said the first complainant, Miss A, said she was victim of "unlawful coercion" on the night of 14 August in Stockholm.

The court heard Assange is accused of using his body weight to hold her down in a sexual manner.

The second charge alleged Assange "sexually molested" Miss A by having sex with her without a condom when it was her "express wish" one should be used.

The third charge claimed Assange "deliberately molested" Miss A on 18 August "in a way designed to violate her sexual integrity".

The fourth charge accused Assange of having sex with a second woman, Miss W, on 17 August without a condom while she was asleep at her Stockholm home.




Guardian
ivana23 ivana23 15:05 08.12.2010

***



US Diplomacy has been raped. At least it looks pretty good naked.
antioksidant antioksidant 15:07 08.12.2010

Re: Pitanje

jesi li Milutine očevidac ili si negde čuo, pročitao?

ili učestvovao?
mariopan mariopan 15:19 08.12.2010

Re: Pitanje

edi-va
Nije izostavljena, pukla je ali je on "nastavio".


Sram da ga bude bilo!
Kako to nije primetiJo?
Užas od neodgovornog i nemarnog sebičluka!!!




Milutin Milošević Milutin Milošević 15:32 08.12.2010

Re: Pitanje

ili učestvovao?

Pa sad: od te trojke su ostale Miss A i Miss W

Bez šale, nisam nikada bio učesnik sličnog egzercira (i uopšte, primenjivao bih drakonske kazne za sve koji koriste tuđe telo na silu), ali mi je čudno da ga je ona upozoravala ali je on i dalje imao sa njom odnos bez kondoma, a da je ovu drugu safatao dok je spavala, i to bez kondoma (možda joj se posle ispovedio, kad se probudila).
aleksandarz92 aleksandarz92 16:51 08.12.2010

Re: Pitanje

The court heard Assange is accused of using his body weight to hold her down in a sexual manner.
I ona se zbog ovoga toliko potresla, pa je "izrazila želju"
The second charge alleged Assange "sexually molested" Miss A by having sex with her without a condom when it was her "express wish" one should be used.

libela libela 09:35 09.12.2010

Re: Pitanje

ivana23
...
She said the first complainant, Miss A, said she was victim of "unlawful coercion" on the night of 14 August in Stockholm.

...

The third charge claimed Assange "deliberately molested" Miss A on 18 August "in a way designed to violate her sexual integrity"...[/i]



Je li ovo imao popravni 18-tog kod Miss A pa i tu pao ili...?
tsunade tsunade 12:43 09.12.2010

Re: Pitanje

"upozoravala", wtf does that mean?
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:06 09.12.2010

Re: Pitanje

"upozoravala", wtf does that mean?

"Da li bi, molim te, bio tako ljubazan da izvučeš penis iz moje vagine, staviš na njega higijensku gumicu, a zatim ga vratiš unutra?"
Milan Novković Milan Novković 14:19 09.12.2010

Re: Pitanje

"Da li bi, molim te, bio tako ljubazan da izvučeš penis iz moje vagine, staviš na njega higijensku gumicu, a zatim ga vratiš unutra?"

Zezaju Šveđane kako će dvoje uskoro morati da potpišu ugovor sa stavkama šta mogu, a šta ne da rade jedno drugom u krevetu.

Pa kako zaradiš crni pojas u seksu, budeš znao previše tehnika (ovo sad ja dopunjavam možda ti u jednom trenutku bude potreban pravnik da bi bio siguran da si sve lepo pokrio ugovorom.

Zamisli neku hipotetičku državu - plaćaš za sex, samo ne ženama nego pravnicima

Naravno, plaćaju i žene.

To ko u onom vicu gde idu dvojica, vide govno, jedan kaže da će pojesti to govno za 100 evra, padne opklada i zaradi novac.


Onom drugom žao što je izgubio novac, naiđu na drugo govno i on povrati novac na drugu opkladu.

Zaključak, nije bitno što jedu govna, važno je da se novac obrće
zoja444 zoja444 14:19 09.12.2010

Re: Pitanje

ona(e) ce reci: ovo
on ce reci: ono
onda ce ona(e) reci: ovo - ono
a, on ce reci: pojma nemam sta je ovo - ono
onda ce ona(e) reci: kako ne znas, tada si sve znao
onda ce on reci: pojma nemam o cemu se radi

onda ce se umesati advokati sa ovim i onim i pojma nemam i kako pojma nemas...

i onda ce to tako teci u nedogled... jer tako to valjda izgleda na sudu.
tsunade tsunade 14:39 09.12.2010

Re: Pitanje

to je molba. upozorenje bi bilo: ako smesta ne izvuces decka iz moje krofnice i ne stavis higijensku gumicu nechu vise da se igram s tobom... al to, mislim da nije receno...
Milan Novković Milan Novković 14:56 09.12.2010

Re: Pitanje

mislim da nije receno

Dakle, on je "zloupotrebio" njenu paralizu užitkom u muškarcu i seksu

Klasično "silovanje", proizvoljno ponašanje nad osobom koja ne ume da se brani - kako da mu kaže kad je zanemela

Šalimo se mi, ali:
- I ja verujem da je sve nameštaljka, gnusna.
- I WikiLeaks ekipa je za divljenje, ja im se divim i poštujem ih
- Asanž lično je, na opštu tugu, sad u defanzivi

Tj nije slučaj naivan i pocepani kondomi su tu s razlogom - već su objasnili, prost i pravno ubedljiv slučaj - žene su htele da provere da nisu slučajno zaražene HIV-om. Teško je formalno diskreditovati ovo kao razlog za ponovno podizanje optužnice.

Nadam se da nisam u pravu.

Ceo slučaj samo potvrđuje koliko je jedan opšti problemski obrazac široko rasprostranjen - pokušaj prevelike, analitičke regulacije procesa koji je nemoguć za modeliranje:

- To imamo u elektronici, softveru i, sad svi mi ne-pravnici pomalo učimo, i u pravnom poslu.
antioksidant antioksidant 14:59 09.12.2010

Re: Pitanje

Šalimo se mi

grubo istina
4krofnica 4krofnica 11:44 08.12.2010

kako je došao do podataka?

o tome ja sve vreme mislim. ajde, treba imati muda kao Asanz i njegova ekipa, ali jasno je da je on samo plasirao ponudjeno.

Mislim da se ovde radi o nekome (nekima) koji su shvatili u kakvim govnima žive, kako njihova država i mnoge druge države sveta jedno pričaju a sasvim drugo rade, kao moćne svetske mašinerije gaze sve pred sobom bez ikakvog obzira.


svaka im cast.
verujem da mnogi tako misle u Americi, a nesto ih je nateralo da iskorace i preduzmu nesto povodom toga.
a tu se Vikiliks nasao kao odlican posrednik.
ivana23 ivana23 11:49 08.12.2010

Re: kako je došao do podataka?

Milutin Milošević Milutin Milošević 12:06 08.12.2010

Re: kako je došao do podataka?

verujem da mnogi tako misle u Americi, a nesto ih je nateralo da iskorace i preduzmu nesto povodom toga

Odavno se pitamo zašto "američki narod" nešto ne preduzme protiv nakaradne politike svoje vlasti
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:07 08.12.2010

Re: kako je došao do podataka?

ivana23


E sveznalice, znas li zasto je sajt RTS vec nekoliko dana nedostupan? Ja navikao da bacim i kod njih pogleda da vidim sta ima novo, ali vec nekoliko dana dobijam isti odgovor: "Због повећаног броја посета отежан је приступ страницама нашег интернет портала. Молимо Вас покушајте касније." ?

ps. Da ne pokusavaju USA, osim Asanza, da ucutkaju i Tijanica?

mariopan mariopan 12:17 08.12.2010

Re: kako je došao do podataka?

Ne znam, po meni Asanž je heroj...ako je to bunt mladih, pametnih ljudi kojima je dosta licemernih poltičara koji im upropšćavaju živote.

Jako bih volela da su to neki mladi ljudi koji žele da svet ne bude ovako surov i nakazno iskvaren.

Ali....imam zrnce sumnje, kao i ti, da li je to greška do mene, da sumnjam, bar malo, jer su nas žestoko lagali, bar ovde gde živim, a kako vidim lagali su ceo svet, pa sad ni samoj sebi ne verujem dok se ne uverim....jako se plašim da je sve ovo namešteno sa nekim ciljem?

Ako bi to bila još jedna podmetačina i prevara, ako je ovakvih razmera, onda će i katastrofa biti tih tazmera a to me jaaako plaši.......nikome više ne bih verovala na svetu i ne bih se nadala da će biti bolji, a to mi kao svakom ljudskom biću treba da bih nastavila da živim, ta nada mi treba ...a sada imam tu nadu, dao mi je taj čovek, ili ti ljudi koji su mu pomagali, i hvala im.

Ja ću ono zrnce sumnje zakopati duboko jer se bojim i da mislim da bi mogla biti istina i čekaću da vidim šta će biti dalje, ništa drugo sada se i ne može?

Nadam se, a to jako dugo nisam mogla, i osećaj je divan.
Verujem da se tako oseća pola planete.

Jedan čovek je uspeo da uradi sve što nije moglo to pola planete, a želeli su, bar oni ljudi koji se sada raduju i nadaju da će svet biti bolji.

To je neverovatno i ako je to urađeno za sve na,s ne postoji nagrada za taj podvig, svaka bi bila manja od podviga, možda da izmislimo neku novu?
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:20 08.12.2010

Re: kako je došao do podataka?

osećaj je divan.
Verujem da se tako oseća pola planete.

ivana23 ivana23 12:21 08.12.2010

Re: kako je došao do podataka?

Virtuelni Vasilije

ivana23

E sveznalice, znas li zasto je sajt RTS vec nekoliko dana nedostupan? Ja navikao da bacim i kod njih pogleda da vidim sta ima novo, ali vec nekoliko dana dobijam isti odgovor: "Због повећаног броја посета отежан је приступ страницама нашег интернет портала. Молимо Вас покушајте касније." ?ps. Da ne pokusavaju USA, osim Asanza, da ucutkaju i Tijanica?


Znam za nedelju nakon osvajanja DC-a, zatim u ponedeljak zbog proslave na balkonu. Tada nisam ni ja mogla da 'udjem', nakon toga nisam imala problema. Evo, sad sam probala, otvorio se u sekundi.

Skinuh ovo...



Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:02 08.12.2010

Re: kako je došao do podataka?

Milutin Milošević
verujem da mnogi tako misle u Americi, a nesto ih je nateralo da iskorace i preduzmu nesto povodom toga

Odavno se pitamo zašto "američki narod" nešto ne preduzme protiv nakaradne politike svoje vlasti[/quot

Preduzece jednog dana kada mu bude gore nego sto mu je jer mu je jos uvek relativno dobro.
tyson tyson 15:30 08.12.2010

Re: kako je došao do podataka?

Odavno se pitamo zašto "američki narod" nešto ne preduzme protiv nakaradne politike svoje vlasti

Zato što je i "američki narod", baš kao i svaki drugi pa i srpski, sastavljen u velikoj većini od ne naročito bistrih i obrazovanih, priprostih ljudi koji slabo šta razumeju i povodljivi su.



jedan.kub jedan.kub 18:53 08.12.2010

Re: kako je došao do podataka?

Jako bih volela da su to neki mladi ljudi koji žele da svet ne bude ovako surov i nakazno iskvaren.
Jedan čovek je uspeo da uradi sve što nije moglo to pola planete, a želeli su, bar oni ljudi koji se sada raduju i nadaju da će svet biti bolji.

To je neverovatno i ako je to urađeno za sve na,s ne postoji nagrada za taj podvig, svaka bi bila manja od podviga, možda da izmislimo neku novu?


Zar ste zaboravili dokumentarni serijal od Majkla Mura?
Svugde ima i idealista i disidenata i hrabrih ljudi. Mene jako raduje što je to licemerje među velikim saveznicima isplivalo. Pitanje je da li je nešto gore ostalo sakriveno. Nije baš sve za svačije oči. Mislim da će nam se to vremenom pokazati.
edi-va edi-va 12:10 08.12.2010

U slučaju

nemačkog ministra Westerwelle-a je glavni sekretar FDP kancelarije od 2007. Amerima prenosio interne partijske dogodovštine, čisto sumnjam da za to nije dobijao nikakvu nadoknadu. E sad, ko je potom sve to preneo WikiLeaks-u i zašto je pitanje za milion $.
Ne mogu da verujem da je sve ovo baš slučajno ... malo mi liči na Holivud, i ako mi se sama ideja jako dopada - ideja da neke stvari konačno postanu transparentne za nas obične smrtnike, ipak sumnjam da je sve ovo kao slučajno iscurelo ... ili je barem dozvoljeno da bude servirano u određenom trenutku ...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:21 08.12.2010

Re: U slučaju

edi-va nemačkog ministra Westerwelle-a je glavni sekretar FDP kancelarije od 2007

Možda je ministrov muž krtica (ili krtac).
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:26 08.12.2010

Re: U slučaju

minsitrov muž - krtac

Misliš, navikao je da ide duboko?
Ne mogu da verujem da je sve ovo baš slučajno ...

Neki ljudi to kažu i za 11. septembar. Ko će znati. Meni stvarno liči na hrabrost. Objasniće to već neki novi Vikiliks za koju godinu ili deceniju
Milan Novković Milan Novković 12:43 08.12.2010

Heroji rade...

Mislim da se radi o ličnom buntu običnih ljudi, o nepristajanju na laž i prevaru, o želji da se da lični doprinos da budućnost sveta bude bolja.

...svoj posao, nažalost, samo onoliko koliko im prilike dozvoljavaju. Uglavnom. Stari, novi i tekući heroji.

Jako su male šanse da su imali šansu da ovom prilikom budu iza događaja.

Iza velikih pobuna je obično ili neka nova velika moć ili stari, dobri, veliki interes, novac.

Radi se o veliko novcu, pa tako i moći, političkoj, pošto ona donosi risk free veliki novac u većim količinama.

Ovo je borba protiv Hillari Clinton, skoro sigurno, u sredini gde je ona postala previše opasna za slabašnog Obamu, počela da vuče prve poteze pre krize, pa tako vanredno opasna za Obamu ili, tačnije, njegove pokrovitelje.

Utoliko je upasnije velikom biznisu da izgubi svoju političku alatku ukoliko je sve manje novca do kog je lako doći - poreskog, tuđeg bez neke muke, itd.

Kriza je, seku se budžeti, svet sve multipolarniji, ne može se više do prihoda bez sve žešće tuče u kojoj su, odjednom, razni novi, svetski, nabildovani igrači.

U UK bi ona već dala otkaz. Nije potpuno naivna šteta koju je afera napravila, iako nije ni preozbiljna za US. Ovo pomalo ukazuje i na nad-nacionalne interese orkestratora koji ovom prilikom vuku konce, iako je veliki biznis po nekoj default strukturi nadnacionalni.

US nije UK, teško je reći kako će se završiti, a teško shvatiti kako Hillari Clinton može ostati ministar inostrnih poslova - novine, humoristi razni, satiričari, analitičati mogu od ovog da prave cirkus ne mesecima, nego koliko im se hoće.
Zen Master Zen Master 12:59 08.12.2010

Re: Heroji rade...

Milan Novković


Ovo je borba protiv Hillari Clinton, skoro sigurno, u sredini gde je ona postala previše opasna za slabašnog Obamu, počela da vuče prve poteze pre krize, pa tako vanredno opasna za Obamu ili, tačnije, njegove pokrovitelje.

Utoliko je upasnije velikom biznisu da izgubi svoju političku alatku ukoliko je sve manje novca do kog je lako doći - poreskog, tuđeg bez neke muke, itd.



Ma šta kažeš... ?!!
Pa ne mogu da verujem ali zaista !??
Hvalim te bože da na blogu egzistira neko tako superiorno inteligentan ko je sposoban da nam otvori oči u ovako osetljivoj temi kao što je Wikileaks...
A ovog malog Bredli Meninga su CIA ili NSA poturile da kao fol to sve radi a ono sve nameštaljka ?!! Znači ako sam te ja dobro shvatio da su oni sami sebe opako izblamirali a sve zbog toga da Hilari ne bi postala kalif umesto Obama( mesaja) kalifa !!!??
Wooooooooooooooooooooow evo osećam se kao da mi je neko skinuo koprenu sa očiju pa sad konačno vidim svet onakvim kakav jeste...
Hvala do neba evo naježio sam se od zahvalnosti
Milan Novković Milan Novković 13:11 08.12.2010

Re: Heroji rade...

Hvala do neba evo naježio sam se od zahvalnosti

Nema na čemu, opusti se, meditiraj i proći će naježenost
Hvalim te bože da na blogu egzistira neko tako superiorno inteligentan ko je sposoban da nam otvori oči u ovako osetljivoj temi kao što je Wikileaks...

Nisam ja, ima po Internetu članaka sve više, ja sam pročitao 5-6, ali pošto ti nije teorija bliska, a nisam zapamtio linkove, da ne jurim sad
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:10 08.12.2010

Re: Heroji rade...

Ovo je borba protiv Hillari Clinton, skoro sigurno, u sredini gde je ona postala previše opasna za slabašnog Obamu, počela da vuče prve poteze pre krize, pa tako vanredno opasna za Obamu ili, tačnije, njegove pokrovitelje.

pa zar ga ona nije izmislila?!
gaston92 gaston92 12:46 08.12.2010

Bogu hvala

da se neko od tzv. vip blogera setio da pise o najznacajnijoj svetskoj temi u protekla dva dana!
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 12:57 08.12.2010

Re: Bogu hvala

gaston92
da se neko od tzv. vip blogera setio da pise o najznacajnijoj svetskoj temi u protekla dva dana!


Bilo je i pre. Pogledajte i blog Cyber War, od pre desetak dana.
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:02 08.12.2010

Re: Bogu hvala

A zašto bi to bilo privilegija ili obaveza nas VIP blogera? Od mene se, pretpostavljam, najmanje očekivalo da pišem o Vikiliksu. A i nisam baš pisao o tome, ako me razumeš
gorstak92 gorstak92 13:07 08.12.2010

Re: Bogu hvala

Milutin Milošević
A zašto bi to bilo privilegija ili obaveza nas VIP blogera? Od mene se, pretpostavljam, najmanje očekivalo da pišem o Vikiliksu. A i nisam baš pisao o tome, ako me razumeš

Ma jeste, ti si sigurno pisao o DC-u.
Kako ga je samo Viktor odrao
aleksandarz92 aleksandarz92 16:53 08.12.2010

Re: Bogu hvala

Bilo je i pre. Pogledajte i blog Cyber War, od pre desetak dana.

A bilo je i pre osam meseci
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:59 08.12.2010

Re: Bogu hvala

Bogu hvala
da se neko od tzv. vip blogera setio da pise o najznacajnijoj svetskoj temi u protekla dva dana!

Gastone, ne pratiš na času, nizbrdo imaš još 3 vip blogera koja se bave ovom temom, uključujući i Coleta koji to radi metaforično, bajkom o caru Trojanu.
trener92 trener92 22:56 08.12.2010

"You Can't Handle the Truth"



Dragan Pleskonjic

Bilo je i pre. Pogledajte i blog Cyber War, od pre desetak dana.

Na tom blogu smo imali razrade nekih od teorija, a i Kaz je imao zanimljivu teoriju, , kod Miletića na blogu. Imam neke teorije( iako sam i tamo napisao , da mi nije jasno zbog čega su ameri dozvolili da ovo procuri, tu Kaz-ova teorija ima smisla)
Mislim da se ovde radi o nekome (nekima) koji su shvatili u kakvim govnima žive, kako njihova država i mnoge druge države sveta jedno pričaju a sasvim drugo rade, kao moćne svetske mašinerije gaze sve pred sobom bez ikakvog obzira. Mislim da se radi o ličnom buntu običnih ljudi, o nepristajanju na laž i prevaru, o želji da se da lični doprinos da budućnost sveta bude bolja.

Milutine,posle ovoga što što si napisao , nameće mi se ovakva ideja ,što i nije daleko od istine,o načinu funkcionisanja trusta mozgova koji imaju veliku moć odlučivanja na tokove stvari.
Inače , ovde je Nikolson briljantan,

gaston92 gaston92 01:20 09.12.2010

Re: Bogu hvala

Gastone, ne pratiš na času, nizbrdo imaš još 3 vip blogera koja se bave ovom temom, uključujući i Coleta koji to radi metaforično, bajkom o caru Trojanu.


Stvarno ne pratim na casu :( .

Elem, moja poenta je bila, da kad se dese neke mnogo manje znacajne stvari (citaj gluposti) tipa Evrovizija i sl, onda ovde sve vrvi od blogova itd.

A interesantan je onaj "ljudska prava" Miletic. On je u moru od 250.000 dokumenata okrio samo one vezane za Kosovo i EU, ne gubeci priliku da nam skrene paznju kako su nase vlasti opet u zabludi.

Naravno, to sto 'apse coveka koji je istinski borac za slobodu govora, ga uopste ne tangira i totalno je nebitno.
talicni talicni 22:57 10.12.2010

Re: Bogu hvala

gaston92


Naravno, to sto 'apse coveka koji je istinski borac za slobodu govora, ga uopste ne tangira i totalno je nebitno.


Hebiga, digla mu se čuna u Švedskoj pa je parnim danima kreso jednu a neparnim drugu. Onda su one saznale jedna za drugu i riješile da se osvete izmišljajući koješta.

Najstrašnije je što tako nešto može da se desi bilo kome od nas. Ti zaglaviš u zatvoru, tvoja riječ protiv njene pa dokaži da ništa nisi skrivio.
sima2000 sima2000 12:47 08.12.2010

Mastercard i VISA

Ove dve kompanije su juče i danas prekinule dotok novca Wikileaksu.

Ovoga trenutka sajt www.mastercard.com nije dostupan :)

Mladi pametni, hrabri, samoorganizovani.. koristeći samo miša i tastaturu su krenuli u prvu sajber revoluciju.. Živimo u zanimljivo vreme.
Zen Master Zen Master 13:13 08.12.2010

Re: Mastercard i VISA

sima2000
Ove dve kompanije su juče i danas prekinule dotok novca Wikileaksu.


Naravno da će prvo biti vršen finansijski pritisak na Wikileaks, uostalom evo šta je sam Assange rekao u online interviewu za Guardian pre par dana:

The west has fiscalised its basic power relationships through a web of contracts, loans, shareholdings, bank holdings and so on. In such an environment it is easy for speech to be "free" because a change in political will rarely leads to any change in these basic instruments. Western speech, as something that rarely has any effect on power, is, like badgers and birds, free. In states like China, there is pervasive censorship, because speech still has power and power is scared of it. We should always look at censorship as an economic signal that reveals the potential power of speech in that jurisdiction. The attacks against us by the US point to a great hope, speech powerful enough to break the fiscal blockade.

Inače koga zanima malo detaljnija priča oko onoga što se Assange-u desilo u Švedskoj u Avgustu mesecu kad je malko napastvovao " jadne " devojke može da se informiše ovde...
http://rixstep.com/1/20101001,01.shtml



talicni talicni 23:02 10.12.2010

Re: Mastercard i VISA

sima2000
Ove dve kompanije su juče i danas prekinule dotok novca Wikileaksu.

Ovoga trenutka sajt www.mastercard.com nije dostupan :)

Mladi pametni, hrabri, samoorganizovani.. koristeći samo miša i tastaturu su krenuli u prvu sajber revoluciju.. Živimo u zanimljivo vreme.


Pa ne bi bas rekao,jel tebi poznato koliko mozes da dobijes zatvora za ddos-ovanje mastercarda ako te uhvate?

Nije to uopste pametno.
nsarski nsarski 00:16 11.12.2010

Re: Mastercard i VISA

Pa ne bi bas rekao,jel tebi poznato koliko mozes da dobijes zatvora za ddos-ovanje mastercarda ako te uhvate?

Nije to uopste pametno.


A koliko se zatvora dobije kada drzavna Sluzba naredi privatnim firmama (visa, mastercard, PayPal) da posluju kako Sluzbi odgovara, bez obzira da li je to u poslovnom interesu privatnih firmi? Ako nema zatvorske ili druge kazne, sta nam to onda govori o odnosu privatnih firmi i Sluzbi?
Ili nije pametno postavljati ovakva pitanja?

P.S. Te privatne firme su vec 4 godine poslovale sa Wikileaksom u srecnom zagrljaju, ali sada, kad su se pojavile depese, odjednom su uvidele da one imaju moral koji stavljaju ispred profita. Dirljivo. (Staljine, gde si sada kad nam najvise trebas!)
freehand freehand 00:27 11.12.2010

Re: Mastercard i VISA

Ili nije pametno postavljati ovakva pitanja?

Vidiš kako znaš.
mrdax mrdax 13:21 08.12.2010

Novo doba , novi nacini

Ne verujem u orkestriranja i teorije zavere. Smatram da je ideologija uvek prvi pokretac a kada pobedjujes i menjas stvari uvek za tobom (sa tobom ?) idu ljudi koji imaju interes (bilo kakav?) da idu u tom pravcu . Naravno, posto nismo deca znamo da "namere" same po sebi nisu dovoljne kao pretpostavka delovanja .Vazni su i rezultati .

Gospodin Julian Assange je davne 2006 napisao neku vrstu "manifesta" (vidi ovaj pdf za vise informacija) Wikileaks-a po kojem svaka organizacija "lezi na hrpi tajni" opisujuci vlade kao "zaverenicke" a samim tim veoma daleko od demokratije kakvu danas navodno uzivamo.

Smatram da je neozbiljno svoditi celo delovanje Wikileaks-a na zutu stampu , jer verujte mi , mnogo se stvari zauvek promenilo samo u zadnjih nedelju dana.

Sto se tice nastavka objavljivanja dokumenata (Currently released so far... 1060 / 251,287) mozemo ocekivati jos mnogo depesa a mozda u medjuvremenu ovo sa depesama postane "zastarelo" jer neka krtica posalje mnogo interesantnije informacije.

Prosto sva ova prica oko Wikileaks-a deluje neverovatno. Dodajmo u ovu pricu i Pirate bay koji je uz Wikileaks stavio svu dokumentaciju u "pear to pear" obliku tako da svako moze da downloaduje kompletnu dokumentaciju na svoj kompjuter za nesto malo vremena .
Kasnije samo objave 256 Kb "kljuc" i svaki covek otpakuje paketic i ima svu diplomatsku korespodenciju na dohvat ruke!!! Do tada ni bog otac ne moze da otvori paket a da ne pricam o jalovim pokusajima obaranja Wikileaks-a i Pirate Bay -a .
Dakle, prisustvujemo istoriji , o ovome ce se pricati vekovima i uci ce u kjnige (ili sta god bude postojalo :) ) kao dogadjaj bez presedana.

nesha92 nesha92 13:25 08.12.2010

shift-delete

Bas tako mi se cine svi potezi koje ovaj covek povlaci. Ono sto obeshrabruje je podrska koju dobija - bar javna, tako da sam poceo da se pitam ima li zaista vrednosti u svedskom drzavnom-socijalnom sistemu i sta o svemu misle gradjani Stokholma koji su onomad izasli da protestvuju kad su domaci "nacisti"oduvali izbore. Medjutim, cini mi se da je problem u sumnji koju svako od nas ima. Naime kao i Vi u vasem blogu tako i svako od nas ima niz teorija o motivima da se ovako nesto uradi.
Ono sto je neosporno je da Vasa teza o novim herojima meni licno najprihvatljivija, tj tako bih ja voleo da vidim kraj. Da li je to istina ili ne svakako ce se pokazati ali to je najmanje bitno. Ono sto ja ocekujem je skora pojava nesumnjivih heroja koji ce nastaviti ovim putem i posle wikileaksa. I tu je ogroman doprinos Julian Assange. I Vas blog je deo neke nove slike kakvu bi svi mi voleli da vidimo, osim mozda Sundjer Boba sa najnovijom izjavom oko autenticnosti podataka kojoj sam se od srca nasmejao...


Milutin Milošević Milutin Milošević 14:13 08.12.2010

Re: shift-delete

Vasa teza o novim herojima meni licno najprihvatljivija, tj tako bih ja voleo da vidim kraj

Uistinu, ne znam da li više verujem ili očekujem da je kraj ovakav. Šta ću - oduvek bio idealista.

Nemoj da persiraš, na Blogu smo na "ti".
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:00 08.12.2010

Moderni junak

Evo dosadašnjih rezultata ankete koju je pravi portal 24ur.com, o Asanžu (mislim da prevod nije potreban):

Kaj je za vas Julian Assange?

novodobni junak 2965

začetnik novega sveta 1479

ne vem, me ne zanima 758

samo novinar 752

drugo 201

kriminalec 185

posiljevalec 152

terorist 131

Skupaj odgovorov: 6623
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:31 08.12.2010

.

skoro sam gledao čuveni film denisa hopera ,"easy in ride" i on je pokrenuo neku revoluciju u USofA...kad je krenuo čitav taj talas,fantastičnih ,realističkih filmova,gde je lova bila skroz u drugom planu(a onda je došao spilberg).
i tako... na neki čudan način,tako ja posmatram Asanža. Kao nekog modernog hipika,koji je pokrenuo svet.
joseywales joseywales 14:01 08.12.2010

Re: .

čuveni film denisa hopera ,"easy in ride"


this, almost a blasphemy...
nsarski nsarski 13:56 08.12.2010

Heroji

Nije Asanz prvi koji je obelodanio zakulisne radnje vlastodrzaca planete. Kod nas je poznat slucaj D. Elsberga i njegovih "Pentagon Papers" gde je pokazao sta je imperija radila u Vijetnamu 60-ih. Pa je obelodanjen masakr u Mi-Lai selu (Vijetnam), pa se saznalo za Abu-Graib u Iraku, pa sad ovo. (Da ne pominjem Votegejt, na primer).
Rekao bih da nema niceg istinski spektakularnog u depesama, mislim nicega sto se do sada nije znalo ili slutilo. Ono sto je vazno je da sve te slutnje imamo crno na belo sada.
Vlastodrsci kopaju i riju u tajnosti, ili polu-tajnosti, i njima nikako ne odgovara transparentnost. To je ono sto njima sada smeta.
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:16 08.12.2010

Re: Heroji

Rekao bih da nema niceg istinski spektakularnog u depesama, mislim nicega sto se do sada nije znalo ili slutilo. Ono sto je vazno je da sve te slutnje imamo crno na belo sada.

Da, to sam već napisao u komentaru na Miletićev tekst:
NIje samo stvar u tome šta je objavio. To svi znamo. Samo, do sada se o tome nagađalo a sada se i formalno potvrdjuje kakvim svinjarijama se služe velike sile u svetu.
ivana23 ivana23 14:26 08.12.2010

Re: Heroji



All the President's Men|Deep Throat
nsarski nsarski 14:34 08.12.2010

Re: Heroji

Milutin Milošević
Rekao bih da nema niceg istinski spektakularnog u depesama, mislim nicega sto se do sada nije znalo ili slutilo. Ono sto je vazno je da sve te slutnje imamo crno na belo sada.

Da, to sam već napisao u komentaru na Miletićev tekst:
NIje samo stvar u tome šta je objavio. To svi znamo. Samo, do sada se o tome nagađalo a sada se i formalno potvrdjuje kakvim svinjarijama se služe velike sile u svetu.


U Staljinovo vreme se govorilo: "Mi ne mozemo da predvidimo buducnost, ali vidimo kako se pred nama proslost menja iz dana u dan".


Filip2412 Filip2412 15:55 08.12.2010

Re: Heroji

Iskreno, meni je u celoj aferi mnogo znacajnija reakcija politicara nego sam sadrzaj dokumenata.

Samo mi je jedno na umu ovih dana - Homeinijeva fatva za Salmana Ruzdija. Zapadni politicari navodno demokrate, reaguju na nivou verskog fanatika; u kakvom jebenom svetu zivimo?
docsumann docsumann 17:30 08.12.2010

Re: Heroji

U Staljinovo vreme se govorilo: "Mi ne mozemo da predvidimo buducnost, ali vidimo kako se pred nama proslost menja iz dana u dan".


Rekao bih da je to specifikum i nekih država nastalih raspadom SFRJ.
docsumann docsumann 17:47 08.12.2010

New World Order

Zapadni politicari navodno demokrate, reaguju na nivou verskog fanatika; u kakvom jebenom svetu zivimo?




I'm in love with our potential for threat
Open fire 'cause I love you to death
Sky high, with a heartache of stone
You never see me 'cause I'm always alone

I'm in love with our potential dissent
I'll buy the torch if you can pay for the rent
Fly it high with the good book in hand
We're all in love with the promised land

I'm in love with a malicious intent
You can take it but you don't know yet
A truer love was never yet to be found
I've seen the sunset through the eyes of the crowd


mnenadic mnenadic 22:23 08.12.2010

Re: Heroji

Ovo je samo početak borbe za uspostavljanje novih pravila. Dobar početak jer je globalno dostupan!
bookez bookez 15:12 08.12.2010

Social engineering

Ne bih da umanjujem veliki znacaj koji je Bredli Mening dao celom slucaju. Ipak ne treba zaboraviti par sitnica:
"Social engineering" mnogi smatraju vrstom hakovanja, a to se upravo ovde desilo. Veliki broj "hakera" poseduje odredjeni stepen ove vestine, a slicne vestine predstavljaju neizostavni repertoar bilo kog "spijuna" i po nekog lopova. Usmeren je na najslabiju kariku bezbedonosnog sistema - coveka.
Ovaj hrabri vojnik nije predao dokumenta potpuno sam, odsecen od sveta, vec je bio blago gurnut da to uradi. A za "gurnuti u pravom smeru" je potrebna vestina. Ko zna sa koliko ljudi i koliko "chat" sesija su imali "hakeri" sa wikileaks-a, pre nego sto su naisli na Bredli Mening-a.
A osoba koja ga je prijvila je Adrian Lamo, takodje haker, ali i dousnik americke vlade (najverovatnije u zamenu za svoju slobodu). I on je koristio vestine "social engineering"-a, predstavljajuci se kao novinar i privoleo je Bredli Mening-a da se ispovedi.
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:25 08.12.2010

Re: darkos

osoba koja ga je prijvila je Adrian Lamo, takodje haker, ali i dousnik americke vlade

Uvek se nađe neka *** izdajnička
ivana23 ivana23 15:30 08.12.2010

***

U poruci objavljenoj na Twitteru u srijedu, portparol Kristinn Hrafnsson odbacio je značaj pritiska.

- U utorak navečer "objavljen je posljednji set dokumenata, a naši medijski partneri objavili su svoje nove priče. Nećemo biti zaustavljeni ni sudskom akcijom niti korporativnom cenzurom. WikiLeaks je još online. Puna stranica duplicirana je na više od 500 lokacija. Svakog dana, priče se pune više od 50 miliona puta, navodi Hrafnsson.
....

WikiLeaks je osnažen masovnom podrškom na internetu. Twitter je nakrcan podrškama solidarnosti. Fecebook stranica tog sitea ima milion simpatizera. A tehnološki potkovane pristalice organizuju bojkote i ostale akte u znak podrške WikiLeaksu.

Posljednji dokumenti obuhvataju detalje britansko-libijskih odnosa uoči oslobađanja osuđenog bombaša iz Lockerbieja Abdela Baseta al-Megrahija, osjetljivu temu koja je pogoršla odnose između Washingtona i Londona. Drugi dokumenti u detalje opisuju ekscentrične geste libijskog lidera Moammara Gadhafija, dok WikiLeaks također daje u detalje priču o zabavi na Noć vještica - začinjenu mjesečinom, vrhunskim alkoholnim pićim i prostitutkama - koju je organizovao bogati saudijski princ u gradu Džedi.


Izvor - ceo tekst
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:46 08.12.2010

Re: ***

tehnološki potkovane pristalice organizuju bojkote i ostale akte u znak podrške WikiLeaksu.

Oboreni su sajtovi i švajcarske finansijske službe, kao i kompanije za kreditne kartice "Masterkard", koja je "Vikiliksu" blokirala donacije.

Vest
ivana23 ivana23 15:52 08.12.2010

Re: ***

Ili će morati da isljuče ceo Internet ili će da izgube ovaj rat!

LINK
sima2000 sima2000 15:53 08.12.2010

Re: ***

. WikiLeaks je još online. Puna stranica duplicirana je na više od 500 lokacija.


To je bilo pre neki dan. Sada ima 1005 Wikileaks mirora po celom svetu.
link

US Gov mora pod hitno da promeni taktiku... Negiranje realnosti nije najsrećnije izabran odgovor na ovu krizu..
mrdax mrdax 19:17 08.12.2010

Re: ***

Milutin Milošević
tehnološki potkovane pristalice organizuju bojkote i ostale akte u znak podrške WikiLeaksu.

Oboreni su sajtovi i švajcarske finansijske službe, kao i kompanije za kreditne kartice "Masterkard", koja je "Vikiliksu" blokirala donacije.

Vest


This webpage is not available.

The webpage at http://www.mastercard.com/ might be temporarily down or it may have moved permanently to a new web address.





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana