Društvo| Ljudska prava| Planeta| Politika| Region

Slučajnost

Goran Miletic RSS / 07.12.2010. u 16:16

uhićen !
uhićen !
Asanž je uhapšen baš danas kada je prvi iole zanimljiviji dokument u vezi Srbije i Kosova ugledao svetlost dana/ekrana na Wikileaks-u. Mogu samo da se složim sa ljudima koji umeju da čitaju štampu, ali i da  razgovaraju sa strancima. U ovim dokumentima, makar za sada, nema ničeg novog. Međutim, više volim da čitam original (finese su čudo), nego da mi neko prepričava. Za sada, jedino ko je preveo delove depeša koje se odnose na Srbiju je sajt www.kratkojasno.com (tačnije tekstovi su na blog sekciji njihovog sajta). 

Evo ovog današnjeg, koji nam govori ono što se pravimo da nismo znali. Prevod nije najbolji, ali poslužiće onima kojima Engleski nije baš na srcu:

  SRBIJA NE MOŽE DA IMA I KOSOVO I EU

Depeša pomoćnika sekretara za kontinentalnu Evropu Rolana Galaraga poslata je 22. februara 2010, a objavljena je na sajtu Vikiliks, a odnosi se na nekoliko gorućih svetskih pitanja. KJ ekskluzivno objavljuje prevod dela depeše koja se odnosi na Srbiju: SRBIJA NE MOŽE IMATI I KOSOVO I EU

10 (C/NF) Galarag je zatražio da EU radi zajedno sa EU kako bi obeshrabrili Srbe da podnose novu UN rezoluciju o Kosovu, rekavši da Ministar spoljnih poslova Jeremić „veruje da Srbija može dobiti i Kosovo i članstvo u EU. Moramo mu reći da to nije moguće." Upravo sada, Galarag je rekao „Srbi su besni na nas (Francuze)", kao odgovor na demarš koji im je upućen od strane Vlade Francuske početkom februara, a u vezi planova za moguću novu UN rezoluciju koju bi podnela Srbija. „Preneli smo poruku koristeći veoma snažne termine". U stvari, Srbi su shvatili demarš kao glavnu promenu u poziciji, nastavio je Galarg. EU se do sada pridržavala policije da pitanja Kosova i ulaska Srbije u EU nisu formalno povezani. „Nije bilo formalne uslovljenosti", Galarg je rekao dodajući da Srbi sada shvataju da će zbog ulaska u EU oni morati u neko vreme da priznaju Kosovo. „Rekli smo im da ne želimo još jedan Kipar" objasnio nam je, podsećajući na kontroverzni slučaj pristupanja Kipra 2004. godine, koji je postao član kao podeljeno ostrvo, u kome je deo EU legislative ostao „suspendovan" u severnom delu zemlje koji je izvan kontrole Vlade u Nikoziji. I pored toga, Galarg predviđa da će Srbija najverovatnije nastaviti sa planovima o podnošenju Rezolucije u UN, što će naterati USA i EU da joj se usprotive.

11. (C/NF) Nadalje, Galarg tvrdi da će pre pristupanja EU, Srbija morati sa Kosovom da reši i pitanja u oblasti pravosuđa, policije, carine, saobraćaja, poljoprivrede, ali takođe i bilo koje razlike u imenima i terminologiji. Najbolji način da Srbija reši ove probleme je da sarađuje sa misijom EULEX. „Na kraju krajeva", ponovio je, „Srbija će morati da prizna Kosovo ako želi u EU". Original dokumenta: BALKANS: SERBS CAN'T WIN IN BOTH KOSOVO AND THE EU

----------------------------------------

10. (C/NF) Galharague asked that the USG work together with the EU to discourage the Serbians from proposing a new U.N. resolution on Kosovo, stating that Serbian Foreign Minister Jeremic "seems to believe Serbia can win on Kosovo and win EU entry. We need to let him know this is not true." Right now, Galharague reported, "the Serbs are furious with us (the French)" in response to the demarche the GOF delivered in Belgrade in early February about Serbia's possible plans for a U.N. resolution. "We delivered the message in very forceful terms." In fact, the Serbs interpreted the demarche as a major change in position, Galharague reported.The EU had thus far maintained the position that the issues of Kosovo and Serbian entry into the EU were not formally linked. "There was no formal conditionality," Galharague said, adding that the Serbs now understand that to be a member of the EU they must eventually recognize Kosovo. "We told them we do not want another Cyprus," he explained, referring to Cyprus' controversial EU accession in 2004 as a divided island where EU legislation remains partly "suspended" in the northern part of the island which is outside of the government in Nicosia's control. Nonetheless, Galharague predicted the Serbs will likely go ahead with the U.N. resolution in any case, and the USG and the EU will be forced to oppose it.

11. (C/NF) Furthermore, Galharague asserted, before the Serbs join the EU, they will need to resolve key issues with Kosovo in the fields of justice, police, customs, transport, agriculture, and also any differences over names and terminology. The best way for Serbia to address issues related to Kosovo is by working with the European Union Rule of Law Mission in Kosovo (EULEX). "At the end of the day, though," he reiterated, "Serbia must recognize Kosovo if it wants to join the EU."

(Source: kratkojasno.com)

Atačmenti



Komentari (221)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sybil sybil 16:26 07.12.2010

Ne znam

sta je toliko spektakularno objavio ovaj Asanz. sve neki tracevi iz celebrity casopisa, sta je tu novo i nije common knowledge.
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:29 07.12.2010

Re: Ne znam

NIje samo stvar u tome šta je objavio. To svi znamo. Samo, do sada se o tome nagađalo a sada se i formalno potvrdjuje kakvim svinjarijama se služe velike sile u svetu.

Usput: Braća Francuzi
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:33 07.12.2010

Re: Ne znam

"Serbia must recognize Kosovo if it wants to join the EU."


Šta li bi tek bilo da nam nisu prijatelji...

sybil sybil 16:35 07.12.2010

Re: Ne znam

evo ja sam sve to sto je on objavio znala iz trach casopisa. da je govorio o nekim vojnim tajnama, nesto spektakularno, pa da razumem. sve goli tracevi.
ivana23 ivana23 16:39 07.12.2010

Re: Ne znam

sybil
evo ja sam sve to sto je on objavio znala iz trach casopisa. da je govorio o nekim vojnim tajnama, nesto spektakularno, pa da razumem. sve goli tracevi.


Svih 250.000 dokumenata?!


Jelica Greganović Jelica Greganović 16:40 07.12.2010

Re: Ne znam

sve goli tracevi.

Otkad je diplomatska pošta trač? Kada se objavi jes da postaje gola, ali trač teško.
Misliš li da bi se Ameri tako uzbudili, Interpol ga tražio, a Švajcarska mu blokirala račun da se radi o tračevima? Teško.
sybil sybil 16:42 07.12.2010

Re: Ne znam

ne, kazem ja sam otvorena za nova saznanja. evo dajem vam rec.
sta je tu spektakularno i nepoznato. stvarno ne znam.
maksa83 maksa83 16:42 07.12.2010

Re: Ne znam

Svih 250.000 dokumenata?!

Šta je banana za Erika, to je zeleni čaj za sybil.


ivana23 ivana23 16:43 07.12.2010

Re: Ne znam

Sybil, evo jednog od linkova... klik na piratski brod.

maksa83 maksa83 16:44 07.12.2010

Re: Ne znam

sta je tu spektakularno i nepoznato. stvarno ne znam.

Donekle se slažem sa tobom da ništa fundamentalno mračno nije isplivalo, osim što se jasnije vidi donji sloj međunarodnih odnosa, ko šta o kome misli, itd.

Meni je najspektakularnije što za seks bez kondoma možeš da završiš na crvenoj poternici Interpola. To menja ovaj svet iz osnova.

sybil sybil 16:46 07.12.2010

Re: Ne znam

Šta je banana za Erika, to je zeleni čaj je za sybil.

ne, mislila sam na dokumente koje sam procitala, ono za spijunazu, batman, zurke..

ivana23
Sibil, evo jednog od linkova... klik na piratski brod

thanks! ovo stvarno mora danima da se cita!
ivana23 ivana23 16:47 07.12.2010

Re: Ne znam

maksa83
Meni je najspektakularnije što za seks bez kondoma možeš da završiš na crvenoj poternici Interpola. To menja ovaj svet iz osnova.


I da ti zatvore racun, ukinu Mastercard i Visu (za sada).
maksa83 maksa83 16:55 07.12.2010

Re: Ne znam

I da ti zatvore racun, ukinu Mastercard i Visu (za sada).

Ja se ne bih šokirao da iza svega ovoga stoji mračni Durex-Trojan duopol - najjači posle military industrije i farmaceutskog i bankarskog lobija, i da je Asanž izabran da bude primer drugima.

Zezanje na stranu, masovna kapa dole Žilijenu Asanžu. Verujem da će u nekoj retrospektivi on ispasti jedna od najvećih faca XXI veka. Fascinantno kako jedan harizmatičan i tehnološki potkovan tip izvede ono što armije profesionalnih novinara i drugi plaćeni tragači za istinom nisu uspeli generacijama.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:06 07.12.2010

Re: Ne znam

sta je tu spektakularno i nepoznato. stvarno ne znam.

Pre svega to što se do sada niko nije potpisao pod takav zahtev (SERBS CAN'T WIN IN BOTH KOSOVO AND THE EU), niti je on iznesen javno kao zvanični stav neke od zemalja članica EU kao kriterijum za članstvo Srbije u EU. Čak je bilo suprotno, visoki predstavnici EU (koje sam imala čast da x puta to pitam) su javno govorili samo da priznavanje Kosova nije uslov za ulazak Srbije u EU.
Ovde se ne radi samo o tome da se saznaju stvari, već da se zahvaljujući WikiLeaksu vidi da su informacije, koje su do sada zbog svoje nezvaničnosti imale težinu trača, zaista potpisane od konkretnih zemalja, odnosno njihovih predstavnika i da su to njihovi zvanični, ali sakriveni stavovi.

Ali, ako je tebi neki visoki predstavnik EU ili neke od njenih članica for the record rekao i time potpisao ovo što se sada vidi iz francuske depeše koju je sada WikiLeaks objavio, onda - blago tebi i šteta što to nisi obnarodovala ranije.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:09 07.12.2010

Re: Ne znam

I da ti zatvore racun

I to u Švajcarskoj
milosss92 milosss92 18:52 07.12.2010

Re: Ne znam

Jelica Greganović
"Serbia must recognize Kosovo if it wants to join the EU."

Šta li bi tek bilo da nam nisu prijatelji...

Ko kaze da su nam to prijatelji?

Nasi prijatelji su Kina, Rusija, Kazahstan, Kolumbija, Tunis, Saudijska Arabija, Pakistan, Irak, Iran, Vijetnam, Avganistan, Venecuela, Filipini, Egipat, Sudan, Ukrajina, Kuba i Maroko.
niccolo niccolo 19:17 07.12.2010

Re: Ne znam

Meni je najspektakularnije što za seks bez kondoma možeš da završiš na crvenoj poternici Interpola.

Pa šta misliš zašto je papa rekao da su kondomi ok (ponekad)...
freehand freehand 22:27 07.12.2010

Re: Ne znam

milosss92
Jelica Greganović
"Serbia must recognize Kosovo if it wants to join the EU."

Šta li bi tek bilo da nam nisu prijatelji...

Ko kaze da su nam to prijatelji?

Nasi prijatelji su Kina, Rusija, Kazahstan, Kolumbija, Tunis, Saudijska Arabija, Pakistan, Irak, Iran, Vijetnam, Avganistan, Venecuela, Filipini, Egipat, Sudan, Ukrajina, Kuba i Maroko.

Saudijska Arabija, Pakistan, filipini i Egipat su i bliski američki prijatelji. Kolumnbija poluporotektorat, Irak i Afganistan okupirane zemlje.
Čujem da i prema Rusiji gaje prijateljska osećanja?!
milosss92 milosss92 22:45 07.12.2010

Re: Ne znam

freehand
Čujem da i prema Rusiji gaje prijateljska osećanja?!

Kao i prema nama, nista lose u tome.

Mi smo ti koji biramo da bojkotujemo dodelu Nobelove nagrade za mir zbog odnosa sa Kinom, kao i onda kada je nasa vlada cenzurisala filmove na Festu (nesto sto ni Milosevic nije radio)
freehand freehand 01:14 08.12.2010

Re: Ne znam

Mi smo ti koji biramo da bojkotujemo dodelu Nobelove nagrade za mir zbog odnosa sa Kinom,

Pa priznajem da bih preferirao bojkot zbog odnosa sa Amerima, odnosno zbog njihvoog odnosa prema svima nama malim mišovima vascelog sveta.
Al nije loše ni ovo.
milosss92 milosss92 01:48 08.12.2010

Re: Ne znam

freehand
Mi smo ti koji biramo da bojkotujemo dodelu Nobelove nagrade za mir zbog odnosa sa Kinom,

Pa priznajem da bih preferirao bojkot zbog odnosa sa Amerima, odnosno zbog njihvoog odnosa prema svima nama malim mišovima vascelog sveta.
Al nije loše ni ovo.

To da si opsednut Amerikom se videlo jos kod priznjanja da ti je brk skakutao 9.11. na mrtve u Nju Jorku, samo nisi obavesten da Nobelovu nagradu za mir ne dodeljuje Hilari Klinton, vec neko drugi.
freehand freehand 02:06 08.12.2010

Re: Ne znam

To da si opsednut Amerikom se videlo jos kod priznjanja da ti je brk skakutao 9.11. na mrtve u Nju Jorku, samo nisi obavesten da Nobelovu nagradu za mir ne dodeljuje Hilari Klinton, vec neko drugi.

Pošto ovoga puta ne skačeš i ne peniš, već se samo malo praviš pametan, priznaću ti nešto na uvo: žao mi je svakog, ali svakog života civila izgubljenog u usranim ratovima, objavljenim i neobjavlejenim, u celom svetu. Pa i mobilisanih nesrećnika u uniformama.
Pa čak i Amerikanaca, koji su u svojoj aroganciji i ignoranciji zakoračili debelo s' onu stranu ljudskosti i milosrđa.
Da li sam opsednut Amerikom? Može biti. I sam osećam da sam postao preosetljiv na baraberiju i nepravdu, lokalnu i globalnu.
A ko šta dodeljuje - biće da ti nisi obavešten. Što te nikako ne diskvalifikuje za dalje zvečanje po blogu. Dođeš mu ko praporac pred Božić.

milosss92 milosss92 04:20 08.12.2010

Re: Ne znam

freehand
To da si opsednut Amerikom se videlo jos kod priznjanja da ti je brk skakutao 9.11. na mrtve u Nju Jorku, samo nisi obavesten da Nobelovu nagradu za mir ne dodeljuje Hilari Klinton, vec neko drugi.

Pošto ovoga puta ne skačeš i ne peniš, već se samo malo praviš pametan, priznaću ti nešto na uvo: žao mi je svakog, ali svakog života civila izgubljenog u usranim ratovima, objavljenim i neobjavlejenim, u celom svetu. Pa i mobilisanih nesrećnika u uniformama.
Pa čak i Amerikanaca, koji su u svojoj aroganciji i ignoranciji zakoračili debelo s' onu stranu ljudskosti i milosrđa.

Docim je prava strana ljudskosti i milosrdja tvoje igranje brka dok gledas skakanje iz zapaljenih visespratnica.

freehand
Da li sam opsednut Amerikom? Može biti. I sam osećam da sam postao preosetljiv na baraberiju i nepravdu, lokalnu i globalnu.
A ko šta dodeljuje - biće da ti nisi obavešten. Što te nikako ne diskvalifikuje za dalje zvečanje po blogu. Dođeš mu ko praporac pred Božić

Pa ti mu dodjes Miki Vujovic bloga B92, borac za lokalnu i globalnu pravdu, i kvalifikovana zvecka. Onda sigurno znas kako ustvari funkcionise proces nominacija i selekcije za Nobelovu nagradu za mir? (unapred se radujem objasnjenju)

ivankagrump ivankagrump 05:27 08.12.2010

Re: Ne znam

maksa83


Meni je najspektakularnije što za seks bez kondoma možeš da završiš na crvenoj poternici Interpola. To menja ovaj svet iz osnova.



Ja ne znam sta je gore, da su optuzbe tacne ili da su lazne
blogovatelj blogovatelj 07:56 08.12.2010

Re: Ne znam

sybil
evo ja sam sve to sto je on objavio znala iz trach casopisa. da je govorio o nekim vojnim tajnama, nesto spektakularno, pa da razumem. sve goli tracevi.


Svih 250.000 dokumenata?!


Dok si se ti Ivana poslednjih nedelju dana zajebavala, Sibil-zena je procitala svih kvoter miliona depesa.
Triespet soma dnevno...
Oko soma i po na sat.
Dvaespet u minuti.
Dve sekunde po poruci. Spavala i jela nije, samo je citala. Zato i zna da je to sve sam trac...
Sledece sto cekam je komentar o trac pljuvacini na relaciji Cedomir - Vilijam... Zanima me, stvarno me zanima, kako ce o tome mudro Sibil-zena zboriti...
blogovatelj blogovatelj 08:07 08.12.2010

Re: Ne znam

Nasi prijatelji su Kina, Rusija, Kazahstan, Kolumbija, Tunis, Saudijska Arabija, Pakistan, Irak, Iran, Vijetnam, Avganistan, Venecuela, Filipini, Egipat, Sudan, Ukrajina, Kuba i Maroko.


Nabrojano osamnaes' zemalja.
Imao sam srecu i cast da radim ili se druzim sa ljudima koji imaju drzavljanstvo sesnaes' od ovih zemalja. Divni ljudi.
milosss92 milosss92 08:40 08.12.2010

Re: Ne znam

blogovatelj
Nasi prijatelji su Kina, Rusija, Kazahstan, Kolumbija, Tunis, Saudijska Arabija, Pakistan, Irak, Iran, Vijetnam, Avganistan, Venecuela, Filipini, Egipat, Sudan, Ukrajina, Kuba i Maroko.


Nabrojano osamnaes' zemalja.
Imao sam srecu i cast da radim ili se druzim sa ljudima koji imaju drzavljanstvo sesnaes' od ovih zemalja. Divni ljudi.

Nisi jedini. Nego ko je rekao da je problem u ljudima?

Liu je bas jedan od takvih obicnih ljudi heroja sa Tjenanmena, koji je samo nastavio da stavlja glavu u torbu.

freehand freehand 10:45 08.12.2010

Re: Ne znam

Pa ti mu dodjes Miki Vujovic bloga B92, borac za lokalnu i globalnu pravdu, i kvalifikovana zvecka.

Znao sam da će doći dan kada će maske morati da padnu...
Reci mi samo - da li su u pitanju čista inteligencija i intuicija, ili si koristio i neku od specijalnih tehnika?
wukadin wukadin 11:36 08.12.2010

Re: Ne znam

milosss92

Jelica Greganović
"Serbia must recognize Kosovo if it wants to join the EU."Šta li bi tek bilo da nam nisu prijatelji...Ko kaze da su nam to prijatelji?Nasi prijatelji su Kina, Rusija, Kazahstan, Kolumbija, Tunis, Saudijska Arabija, Pakistan, Irak, Iran, Vijetnam, Avganistan, Venecuela, Filipini, Egipat, Sudan, Ukrajina, Kuba i Maroko.


Preporučio Milosssssse
I cinično se slažem da su nam prijatelji.
A tebi se to sviđa ili ne...
Cenim da ti se ipak sviđa pošto ironija zahteva neke intelektualne moći, a zapadoidi ih uglavnom nemaju.

Filip2412 Filip2412 15:43 08.12.2010

Re: Ne znam

.
blogovatelj blogovatelj 18:22 08.12.2010

Re: Ne znam

Nisi jedini. Nego ko je rekao da je problem u ljudima?


Razumem da si hteo da kazes da je rec, u vecini slucajeva, o diktatorskim vladama, ali si rekao "nasi prijatelji" pa sam napisao da stvarno imam prijatelje poreklom iz tih zemalja.
Nije bila zla namera, samo sam hteo da podvucem da finog sveta ima svuda. a da generalizacija ne kazuje puno.
To sto nasa vlada nije poslala predstavnike na dodelu, verovatno misle da je pametno resenje. Ja ne mislim tako, ali mi ne smeta sto su to uradili. Jednostavno, na sledecim izborima dobice zasluzenu podrsku, koja ce biti manja ili veca, videcemo vec... Ima po mom misljenju ista ta vlada i puno vecih grehova, tako da ovo ne dozivljavam kao glupost. Cak mislim da mozda moze biti i korisno, jer kako stvari idu, nasa ce deca mozda jednog dana trbuhom za kruhom ici u Kinu da traze sljaku... Nikad ne znas sta se moze desiti...
ours ours 18:22 08.12.2010

Re: Ne znam

blogovatelj
Dok si se ti Ivana poslednjih nedelju dana zajebavala, Sibil-zena je procitala svih kvoter miliona depesa.



Do ovog tranutka objavljeno je svega 1095 depeša.

Currently released so far... 1095 / 251,287
http://www.wikileaks.ch/cablegate.html
blogovatelj blogovatelj 18:26 08.12.2010

Re: Ne znam

Liu je bas jedan od takvih obicnih ljudi heroja sa Tjenanmena, koji je samo nastavio da stavlja glavu u torbu


Svaka cast. Pretpostavljam i da je zasluzio nagradu.
freehand freehand 00:39 09.12.2010

Re: Ne znam

ours
blogovatelj
Dok si se ti Ivana poslednjih nedelju dana zajebavala, Sibil-zena je procitala svih kvoter miliona depesa.



Do ovog tranutka objavljeno je svega 1095 depeša.

Currently released so far... 1095 / 251,287
http://www.wikileaks.ch/cablegate.html

Zašto misliš da je to prepreka za Sybil i Čaka Norisa?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:55 09.12.2010

Re: Ne znam

Zašto misliš da je to prepreka za Sybil i Čaka Norisa?

zagrcnuh se od smeha :)))))))))))))
milosss92 milosss92 23:18 09.12.2010

Re: Ne znam

freehand
Pa ti mu dodjes Miki Vujovic bloga B92, borac za lokalnu i globalnu pravdu, i kvalifikovana zvecka. Onda sigurno znas kako ustvari funkcionise proces nominacija i selekcije za Nobelovu nagradu za mir? (unapred se radujem objasnjenju)

Znao sam da će doći dan kada će maske morati da padnu...
Reci mi samo - da li su u pitanju čista inteligencija i intuicija, ili si koristio i neku od specijalnih tehnika?

I sta bi Miki Vujovicu sa tvojim objasnjenjem kako se stvarno dodeljuju Nobelove nagrade?
freehand freehand 23:44 09.12.2010

Re: Ne znam

milosss92
freehand
Pa ti mu dodjes Miki Vujovic bloga B92, borac za lokalnu i globalnu pravdu, i kvalifikovana zvecka. Onda sigurno znas kako ustvari funkcionise proces nominacija i selekcije za Nobelovu nagradu za mir? (unapred se radujem objasnjenju)

Znao sam da će doći dan kada će maske morati da padnu...
Reci mi samo - da li su u pitanju čista inteligencija i intuicija, ili si koristio i neku od specijalnih tehnika?

I sta bi Miki Vujovicu sa tvojim objasnjenjem kako se stvarno dodeljuju Nobelove nagrade?

Stvarno hoćeš da pustim Wukija na tebe?
milosss92 milosss92 00:37 10.12.2010

Re: Ne znam

freehand
Stvarno hoćeš da pustim Wukija na tebe?

Neces da nastavis to sto si poceo o nobelovim nagradama?

Steta, ponadao sam se da ces nastaviti da se blamiras.
freehand freehand 01:10 10.12.2010

Re: Ne znam

Neces da nastavis to sto si poceo o nobelovim nagradama?

Steta, ponadao sam se da ces nastaviti da se blamiras.

Što, bre, ne nađeš nekog sebi ravnog , pa da ga maltretiraš?
A ne mene, sram te bilo.
milosss92 milosss92 01:31 10.12.2010

Re: Ne znam

freehand
Neces da nastavis to sto si poceo o nobelovim nagradama?

Steta, ponadao sam se da ces nastaviti da se blamiras.

Što, bre, ne nađeš nekog sebi ravnog , pa da ga maltretiraš?
A ne mene, sram te bilo.

Mnogo si jak, samo eto nisi u stanju da zavrsis jednu misao do kraja.
ivana23 ivana23 16:49 07.12.2010

***

WikiLeaks šifrovao diplomatsku bombu i pustio je u javnost. Skinite je sa torenta i čekajte objavljivanje ključa:

LINK
joseywales joseywales 18:00 07.12.2010

Re: ***

ivana23
WikiLeaks šifrovao diplomatsku bombu i pustio je u javnost. Skinite je sa torenta i čekajte objavljivanje ključa:

LINK


Detektiv Mills već urla: "What's in the box?!"
Covek u belom Covek u belom 20:01 07.12.2010

Re: ***

ivana23
WikiLeaks šifrovao diplomatsku bombu i pustio je u javnost. Skinite je sa torenta i čekajte objavljivanje ključa:

LINK

Ovo je u sustini genijalno, vise je apsolutno nemoguce zastiti bilo sta. Pustis sve enkriptovano na torrent, ljudi skinu, a posle Ameri mogu i ceo internet da obore, dzaba im, dovoljno je da neko objavi 256bitni kljuc i apsolutno svi imaju pristup.
A najbolje od svega sto za aes256 CIA/NSA i svi kompjuteri ovog sveta nisu dovoljni jer ga je nemoguce probiti.
So long big brother. :)

P.S. Jedan primerak je vec na mom kompu, sad mogu samo da salju specijalce .
mariopan mariopan 20:05 07.12.2010

Re: ***

P.S. Jedan primerak je vec na mom kompu, sad mogu samo da salju specijalce .

Jesi zaključao vrata?
aleksandarz92 aleksandarz92 20:32 07.12.2010

Re: ***

A najbolje od svega sto za aes256 CIA/NSA i svi kompjuteri ovog sveta nisu dovoljni jer ga je nemoguce probiti.

Šanse su 1:259083763114418269675684687517473901584728423196351644131818696852008747272257977164137645187357854534346232169044463460803521666517518516561311436843039662675377352854036096111000684607343594738911665400772966385633219223834518341167177571288128285145255043859605614453347634658178535481199476974372026468483498710165624761556284757788943371672377068074197823998327903087705505753950398281035022336
Možda neko ubode lozinku slučajno
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:46 07.12.2010

Re: ***

bez teksta sam...čovek je ladno stavio na torrent, zilioni ljudi skine i onda samo jednog dana postira key i onda ga ameri i ostali - duvaju!!!!!
Bili Piton Bili Piton 20:54 07.12.2010

Re: ***

joseywales


Detektiv Mills već urla: "What's in the box?!"



joseywales joseywales 21:28 07.12.2010

Re: ***

BebaOdLonchara
bez teksta sam...čovek je ladno stavio na torrent, zilioni ljudi skine i onda samo jednog dana postira key i onda ga ameri i ostali - duvaju!!!!!


ko zna... 1,38Gb... možda je samo neki dvd rip... :)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:32 07.12.2010

Re: ***

ko zna... 1,38Gb... možda je samo neki dvd rip... :)

možda je home video gde dve šveđanke bez kondoma maltretiraju* Asanža

*) kopirajt baj maksa.
bookbinder bookbinder 23:28 07.12.2010

Re: ***

A najbolje od svega sto za aes256 CIA/NSA i svi kompjuteri ovog sveta nisu dovoljni jer ga je nemoguce probiti.


Ovo je sjajna vest za ljude koji se bave kvantnom informacijom i rade na razvoju kvantnih kompjutera: sada Ameri imaju itekako razloga da calnu zescu lovu u ovu oblast jer, buduci kvantni kompjuter bi mogao da razbije sifru i nadje kljuc (kapiram da je kriptovanje bazirano na faktorizaciji prirodnih brojeva na proste cinioce...)
Covek u belom Covek u belom 23:52 07.12.2010

Re: ***

bookbinder
Ovo je sjajna vest za ljude koji se bave kvantnom informacijom i rade na razvoju kvantnih kompjutera: sada Ameri imaju itekako razloga da calnu zescu lovu u ovu oblast jer, buduci kvantni kompjuter bi mogao da razbije sifru i nadje kljuc (kapiram da je kriptovanje bazirano na faktorizaciji prirodnih brojeva na proste cinioce...)

Kvantni kompjuteri su sjajna stvar, al na papiru. I ostace na papiru u ovom veku. Za sledeci videcemo...
Jelica Greganović Jelica Greganović 04:26 08.12.2010

Re: ***

šifrovao diplomatsku bombu i pustio je u javnost

buba_truba buba_truba 16:59 07.12.2010

Slučajnost?

Miletić
Asanž je uhapšen baš danas kada je prvi iole zanimljiviji dokument u vezi Srbije i Kosova ugledao svetlost dana/ekrana na Wikileaks-u.

Ma kak'a slučajnost, Miletiću! To je sve zakuvao poslovično jaki, nadaleko poznati srpski lobi.
maksa83 maksa83 17:07 07.12.2010

Re: Slučajnost?

buba_truba
Miletić
Asanž je uhapšen baš danas kada je prvi iole zanimljiviji dokument u vezi Srbije i Kosova ugledao svetlost dana/ekrana na Wikileaks-u.

Ma kak'a slučajnost, Miletiću! To je sve zakuvao poslovično jaki, nadaleko poznati srpski lobi.

Na stranu što nije uhapšen, nego se sam predao.

Mogu da ga zamislim kako ustaje ujutru, pere zube, proverava da li je Miletić pročitao ključni dokument, shvati da jeste, pomisli - "my mission here is done" i odšeta do murije i pruži ruke ispred sebe da mu stave lisice i kaže im svrhovito i staloženo glasom čoveka koji je obavio veliki posao - "sad radite šta hoćete".

Koincidencija my ass.
filvas filvas 21:02 07.12.2010

Re: Slučajnost?

Mogu da ga zamislim kako ustaje

hahahahahahahahahahahahahahahaha, bravo makso!
blau.punkt blau.punkt 17:13 07.12.2010

subtle difference ?

možda su samo nijanse u pitanju, ali gospodin Assange nije uhićen u onom klasičnom smislu, ipak je on došetao (verovatno u oklopljenom automobilu) do Yarda i tu se predstavio, ako me vesti ne varaju, pa je TEK onda uhapšen ?

mišljenja sam da je procenio da će mu život u ovom trenutku biti najbolje čuvan upravo TU.
hoću reći, manja je verovatnoća da ga iza rešetaka slučajno pregazi kamion, ili da se oklizne u reku sa betonskom čizmom, il tome slično.

al hajde, videćemo.

u svakom slučaju, svaka mu čast.
mariopan mariopan 17:38 07.12.2010

Re: subtle difference ?

Svaka čast Asanžu !
Za sve od trenutka kada je objavio do trenutka predaje, odigrao je savršeno, pametno i pošteno.
Oni su na potezu. Za sada se samo zapetljavaju.

Ne verujem da će slučajno da padne niz stepenice niti da izvrši samoubistvo iz zasede ...jer niko ne zna šta on još ima u rukavu.
Ne znaju šta sve može da ih dočeka iza ćoška pa neće smeti da mu naude, bar se tome nadam.

Dobro, oduvek smo znali da je politika prljava rabota, samo mi nije jasna ta demokratija koju mi za skupe pare kupujemo od "civilizovanog" sveta ? Mislim mi treba da reformišemo sudstvo da radi -šta? Isto ovo? Pa mi to onda umemo bolje
Jel to, kada stigne do nas, ta demokratija, treba ovako da izgleda?

A za naše "prijatelje"
sybil sybil 17:37 07.12.2010

Problem ovog lika Asanza

1. nepristojno je objavljivati tudju korespodenciju koja ne sadrzi dokaze o krivicnom delu; mislim ne mozes ti da slucajno uhvatis neciju tajnu prepisku i to objavis, hajde da prisluskujemo spavace sobe pa cemo posle da objavimo i pravimo fun. hocu da kazem- two cheers for decency! zasto je objavljivao traceve tipa belruskoni voli zurke i angela merkel je kako bese utegnuta i jos ko zna koliko takvih gluposti. zasto nije objavio samo dokaze za krivicna dela? cemu tracarenje i olajavanje?

2. lik se ocito uziveo u ulogu najveceg heroja 21. veka, a ustvari je megaloman koji se od puste ambicije odlepio od stvarnosti. zato sto heroj moze da bude samo u rusiji, kini, vijetnamu, iranu, srbiji i jos koje zemlje ne prisustvuju Nobelu, u tim zemljama je heroj.

3. objavio je podatke o nekim strateskim tackama usa, informacije koje mene npr. niti interesuju niti mi trebaju, ali su te informacije relevantne za teroriste i njemu ce zbog toga sigurno suditi za terorizam. (izvinjenje fanovima)

4. na osnovu gpore navedenog moze se zakljuciti da je lik jednostavno glup i jeftin. sto nije objavio ruske tajne informacije? kako da ne, bio bi vec uveliko 10 metara pod zemljom. junacina.

Jelica Greganović Jelica Greganović 18:11 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

nepristojno je objavljivati tudju korespodenciju koja ne sadrzi dokaze o krivicnom delu



Ovde se ne priča o nepristojnom, nego o dozvoljenom i nedozvoljenom. Nije dozvoljeno objavljivati tuđu korespondenciju, ali ova sadrži podatke o krivičnim delima. Recimo - davanje naloga da se špijunira gen. sekr. UN. Krivično delo je ubijanje ljudi po belom svetu u ime preventivnih ratova, krivično delo je i ucenjivanje, pa čak i vređanje likova i dela različitih ljudi koje se iz tih depeša vidi.

objavljivao traceve

Da li bi ti ipak probala da shvatiš razliku između trača i diplomatske pošte potpisane od strane zvaničnog predstavnika neke države? Makar probala...

cemu tracarenje i olajavanje?

To bi trebalo da pitaš one diplomate koji su se pod različite uvrede raznih državnika potpisivali u tim depešama. Nije Asanž pisao te depeše. On ih je samo objavio.

2. lik se ocito uziveo u ulogu najveceg heroja 21. veka, a ustvari je megaloman koji se od puste ambicije odlepio od stvarnosti. zato sto heroj moze da bude samo u rusiji, kini, vijetnamu, iranu, srbiji i jos koje zemlje ne prisustvuju Nobelu, u tim zemljama je heroj.

A da ti to javiš Gardianu, Tajmsu, El Paisu, Sspiglu i ostalim uglednim medijima, mislim, stvarno je bezveze da se spuštaju na taj trač nivo samo zato što ne znaju da procene šta zapravo objavljuju.

terorizam. (izvinjenje fanovima)

Fanovima terorizma? Mislim da si na pogrešnom blogu, ovde teško da će se naći neko da prihvati tvoje izvinjenje.
A što se te priče tiče, naglašeno je da nisu objavljeni podaci (broj vojnika i sl.) koji bi teroristima bili od posebnog značaja. Sumnjam da je Asanž njima otkrio nešto što znali nisu, bar što se strat. tačaka tiče.

4. na osnovu gpore navedenog moze se zakljuciti da je lik jednostavno glup i jeftin.

Blago tebi kad tako lako i sigurno procenjuješ i ocenjuješ. Doduše uvredljivo, ali sigurno imaš pouzdane podatke koji podržavaju tvoje ocene, inače ne bi nekog tek tako vređala, zar ne?

sto nije objavio ruske tajne informacije? kako da ne, bio bi vec uveliko 10 metara pod zemljom. junacina.

Pa, kad ih vodi "alfa mužjak", a ne ovi paceri od Amera...zato se i predao da ne bi pao u depresiju od dosade dok ga uzaludno traže okolo da ga pitaju što je bio nepristojan i otvarao im poštu, sram ga bilo.


joseywales joseywales 18:15 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

http://sowhyiswikileaksagoodthingagain.com/

(hit refresh until satisfied...)
sybil sybil 18:21 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

Ovde se ne priča o nepristojnom, nego o dozvoljenom i nedozvoljenom. Nije dozvoljeno objavljivati tuđu korespondenciju, ali ova sadrži podatke o krivičnim delima. Recimo - davanje naloga da se špijunira gen. sekr. UN. Krivično delo je ubijanje ljudi po belom svetu u ime preventivnih ratova, krivično delo je i ucenjivanje, pa čak i vređanje likova i dela različitih ljudi koje se iz tih depeša vidi.

a ja mislila uhvatili nekog iz UN sa USA diplomatom da su placali kol gerlu od para UN, kad ono-spijunaza UN. realno- spijunira se u tim krugovima, to je normalno, svako svakog spijunira. big deal.
terorizam. (izvinjenje fanovima)

ne, nisam mislila fanovima terorizma nego fanovima asanza posto sam rekla da ce mu se suditi za terorizam, a njegovi fanovi sigurno ne vole to da cuju.
Doduše uvredljivo, ali sigurno imaš pouzdane podatke koji podržavaju tvoje ocene, inače ne bi nekog tek tako vređala, zar ne?

to je moj licni utisak, nista vise.
Pa, kad ih vodi "alfa mužjak", a ne ovi paceri od Amera...zato se i predao da ne bi pao u depresiju od dosade dok ga uzaludno traže okolo da ga pitaju što je bio nepristojan i otvarao im poštu, sram ga bilo.

kod Amera je samo uhapsen, u Rusiji i Kini bi ga vec uveliko pojeo mrak da je objavio njihove informacije. na zapadu postoji javno mnenje, demokratski sistem, mora sudjenje....
ivana23 ivana23 18:33 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

Jelica Greganović Jelica Greganović 18:35 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

big deal.


Ajd opet probaj da shvatiš pojam krivičnog dela. Makar probaj.
I javi se Amerima, stvarno se bezveze nerviraju i jurcaju za ovim tračerom, biće im lakše kad im ti objasniš o čemu se tu zapravo radi i da Klintonova uopšte nije imala rašta da peni kad je počelo objavljivanje depeša, ma to su samo tračevi, big deal...

posto sam rekla da ce mu se suditi za terorizam

Uau, ti si stvarno dobro informisana, el to trač ili..?

to je moj licni utisak, nista vise.

I na osnovu toga ti vređaš čoveka da je glup i jeftin. Bravo!

pa kod Amera je samo uhapsen

Pa, kod Amera nije uhapšen. Sem ako nije tvoj lični utisak da je London u SAD.


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:44 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

Jelica @ sybil
Ajd opet probaj da shvatiš pojam krivičnog dela. Makar probaj.


E i ti ga Jelice bas preterujes ... i (pre)mnogo trazis
sybil sybil 18:47 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

I javi se Amerima, stvarno se bezveze nerviraju i jurcaju za ovim tračerom, biće im lakše kad im ti objasniš o čemu se tu zapravo radi i da Klintonova uopšte nije imala rašta da peni kad je počelo objavljivanje depeša, ma to su samo tračevi, big deal

znas da je bzezinski rekao da asanz jeste katastrofa, ali da nije nista ozbiljno.
Uau, ti si stvarno dobro informisana, el to trač ili..?

moje misljenje na osnovu informacija sa TV.
I na osnovu toga ti vređaš čoveka da je glup i jeftin. Bravo!

licni utisak sam formirala na osnovu gore navedenog 1-3.

btw. diskreditacija sagovornika nije uspela. vise srece prilikom sledeceg pokusaja.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:02 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

znas da je bzezinski rekao da asanz jeste katastrofa, ali da nije nista ozbiljno.

Nije on to rekao, nego je citirao austro-ugarsku izjavu.

licni utisak sam formirala na osnovu gore navedenog 1-3.

Odlično. S obzirom da od 1-3 imaš silu netačnih podataka, to dovoljno govori o ispravnosti tvog ličnog utiska.

btw. diskreditacija sagovornika nije uspela. vise srece prilikom sledeceg pokusaja.

Opet lični utisak...
sybil sybil 19:08 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

Odlično. S obzirom da od 1-3 imaš silu netačnih podataka, to dovoljno govori o ispravnosti tvog ličnog utiska.

jelice, ti i ja se ne slazemo oko asanza, tebi je moje 1-3 pogresno, meni je ispravno. so what? pluralizam misljenja i utisaka, nema potrebe da se neko degradira zato sto misli drugacije, gde je problem.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:16 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

nema potrebe da se neko degradira zato sto misli drugacije

Pa, ti si napisala da je Asanž glup i jeftin. To nije degradacija, nego lični utisak, je l?
Ti pričaš o pristojnom i nepristojnom, ne prepoznaješ krivična dela koja se pojavljuju u depešama koje nisi ni pročitala, ne vidiš ni razliku između trača i diplomatske pošte, to je tebi sve isto, ali...so what...Asanž je glup i jeftin. To je valjda pristojno.
U tome je problem.
sybil sybil 19:23 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

Pa, ti si napisala da je Asanž glup i jeftin.

da, tema je o njemu zar ne? degradacija je reci sagovorniku glup si..., ali ja se ovde drzim teme i iznosim svoje misljenje.
Ti pričaš o pristojnom i nepristojnom, ne prepoznaješ krivična dela koja se pojavljuju u depešama koje nisi ni pročitala, ne vidiš ni razliku između trača i diplomatske pošte, to je tebi sve isto, ali...so what...Asanž je glup i jeftin. To je valjda pristojno.
U tome je problem.

pa evo, objasni mi, pliz. koja je to krivicna dela, pored spijunaze, otkrio asanz?
maksa83 maksa83 19:29 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

4. na osnovu gpore navedenog moze se zakljuciti da je lik jednostavno glup i jeftin.

To je bila Sara Palin, govorilia je preko džempera...

Sybil sestro, svašta može da se kaže za njega (pogotovo na FOX News), ali da je glup - mnogo je.

Tip je ekstremno inteligentan.
sybil sybil 19:37 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

Tip je ekstremno inteligentan.

dobro, zamislimo da je tako. posto si ti vise procitao od mene, odgovori mi pliz
koja je to krivicna dela, pored spijunaze, otkrio asanz?
sima2000 sima2000 19:40 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

objavio je podatke o nekim strateskim tackama usa, informacije koje mene npr. niti interesuju niti mi trebaju, ali su te informacije relevantne za teroriste i njemu ce zbog toga sigurno suditi za terorizam. (izvinjenje fanovima)


"It is generally not illegal for non-governmental third parties -- such as media outlets or private citizens -- to publish classified information"

Ovo je jedna od vrlo važnih tekovina zapadne demokratije. Na ovaj način se ostvaruje efikasna kontrola vlasti. Da nema ovoga, vlast bi mogla svaku informaciju o bilo kakvoj aktivnosti da proglasi državnom tajnom.

Amerikanci se sada nalaze na dvostrukoj prekretnici:
1. Da li ovaj važan princip da pogaze i praktično se svrstaju u isti koš sa Rusijom i Kinom?
2. Da li da se upuste u skoro nemoguću misiju kontrole slobodnog protoka informacija na Internetu?

Imajući u vidu da sami sebe smatraju bastionom demokratije i da je Obama predsednik (koji BTW mudro ćuti sve vreme od kako je kriza počela), ja sam ubeđen da će Amerikanci na oba izazova ispravno odgovoriti.
Iskreno govoreći, više se plašim USA podguznih muva, evropskih satelita, koje će se utrkivati u zaštiti američkih interesa čak i tamo gde to nije neophodno..
joseywales joseywales 19:42 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

sybil

koja je to krivicna dela, pored spijunaze, otkrio asanz?


^^eno link, malo iznad... kratka forma.
maksa83 maksa83 19:50 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

dobro, zamislimo da je tako. posto si ti vise procitao od mene, odgovori mi pliz
koja je to krivicna dela, pored spijunaze, otkrio asanz?


Imajuć u vidu da se najveći (inače jako mali) deo do sada objavljenog svodio na diplomatske dopise, ne bih očekivao išta osim diplomatskih i međunarodnih intriga sa tragovima upustva za špijunažu (ne očekujem detaljne špijunske izveštaje u dopisima ambasadora, za obaveštajni rad su uglavnom zaduženi vojni atašei, a ta komunikacija sigurno ide drugim putem i završava na nekom drugom mestu koje običan redov ne može da dohvati), što priznaćeš ima nešto veću težinu od "Princ Endrju viđen u društvu prijateljica noći" tabloidskih napisa.

Recimo, iskopao je i prikazao svetu video u kome američki helikopter šenlučeći ubija 18 civila, među njima 2 Reuters novinara. Ti vidi pod koje to krivično delo spada. Ako ti treba neki zakon kojim je to zabranjeno, e onda si jebiga ipak običan navijač.

Nego, ti reče da je on glup, o tome je bilo reči.
Ja malo kopao i gledao tragove koje je tip ostavljao ui programerskom svetu, i da ti kažem - tip nije ni-ma-lo glup, recimo da spada u gornjih 5-10% te populacije.

Neko glup ne može da napravi ovakav haos. Lud & hrabar, ok, ali nikako glup.

Dalje, kažeš da je jeftin.

Mddda, jeftin. Ako gospoja star-spangled-pussy na ovoj slici dole kaže da njega treba loviti i ubiti, onda je tip prilično skup:



Kazezoze Kazezoze 19:56 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

maksa83
4. na osnovu gpore navedenog moze se zakljuciti da je lik jednostavno glup i jeftin.

To je bila Sara Palin, govorilia je preko džempera

Sybil sestro, svašta može da se kaže za njega (pogotovo na FOX News), ali da je glup - mnogo je.

Tip je ekstremno inteligentan.

naravno da je inteligentan. assange je 2008 dobitnik nagrade prestižnog magazina “economist” koji je u vlasništvu ugledne familije rotschilds, a to donekle objašnjava zašto u objavljenim dokumentima nema informacija vezanih za američkog najvažnijeg saveznika izrael...
docsumann docsumann 19:57 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

Recimo, iskopao je i prikazao svetu video u kome američki helikopter šenlučeći ubija 18 civila, među njima 2 Reuters novinara. Ti vidi pod koje to krivično delo spada. Ako ti treba neki zakon kojim je to zabranjeno, e onda si jebiga ipak običan navijač.


jedan.kub jedan.kub 20:01 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

Nama sve izgleda kao trač, jer smo informacije skidali sa Gardiana, Tajmsa, El Paisa, Sspigla i to je manji deo. Možda nije slučajno što se predao engleskoj policiji a ne recimo švajcarskoj.
Da li neko zna kakve informacije su englezi dobili?
Hrabar i pametan čovek.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:02 07.12.2010

makso

osto si ti vise procitao od mene, odgovori mi pliz
koja je to krivicna dela, pored spijunaze, otkrio asanz?


nemoj da ništa da priznaš, nego neka sybil ode malo da čita. Neće joj škoditi.
yugaya yugaya 20:24 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

3. objavio je podatke o nekim strateskim tackama usa, informacije koje mene npr. niti interesuju niti mi trebaju, ali su te informacije relevantne za teroriste i njemu ce zbog toga sigurno suditi za terorizam. (izvinjenje fanovima)


A teroristi glupi pa ne znaju za koga se radi u zamandaljenim fabrikama koje u krugu od pedesetak kilometara i Google earth kao slucajno zaobilazi.
sentinel26 sentinel26 21:00 07.12.2010

Stručnjak za krivično pravo ?

Jelica Greganović
osto si ti vise procitao od mene, odgovori mi pliz
koja je to krivicna dela, pored spijunaze, otkrio asanz?

nemoj da ništa da priznaš, nego neka sybil ode malo da čita. Neće joj škoditi.


Napisali ste gospodjo da ste studirali prava, pa kada ste takav stručnjak za krivično pravo, bilo bi korektno da, umjesto što maltretirate Sybil, citirate jednu depešu (original ) koja sadrži krivično djelo...

Navedite naziv, mjesto i vrijeme izvršenja krivičnog djela, kao i ime države po čijem je krivičnom zakoniku počinjeno...

U protivnom prestanite da joj na ovom blogu (možda ) naplaćujete stare račune i tako demonstrirate silu...

mariopan mariopan 21:18 07.12.2010

Re: Stručnjak za krivično pravo ?

umjesto što maltretirate Sybil,

Iju, a ja sam mislila da diskutujemo, za šta blog i služi?
Eto, kako je lako počiniti krivično delo, sve zavisi od ugla gledanja?
A kolika nam kazna selduje za maltretiranje ako nam to nije bila namera, budući da smo bili u zabludi da je ovo blog i da TREBA da razgovaramo svi pa i oni koji misle drugačije od Sibil?
maksa83 maksa83 21:26 07.12.2010

Re: Stručnjak za krivično pravo ?

A kolika nam kazna selduje za maltretiranje ako nam to nije bila namera

Zavisi je l' maltretiraš sa kondomom ili bez.
Covek u belom Covek u belom 21:35 07.12.2010

Re: Stručnjak za krivično pravo ?

sentinel26
Napisali ste gospodjo da ste studirali prava, pa kada ste takav stručnjak za krivično pravo, bilo bi korektno da, umjesto što maltretirate Sybil, citirate jednu depešu (original ) koja sadrži krivično djelo...

Navedite naziv, mjesto i vrijeme izvršenja krivičnog djela, kao i ime države po čijem je krivičnom zakoniku počinjeno...

U protivnom prestanite da joj na ovom blogu (možda ) naplaćujete stare račune i tako demonstrirate silu...

Sjenti duso, jel te opet stegla reuma?
Hoce to kad zaladi, bolje se ti utopli i lezi u krevet, tu pored kompa moz da nazebes, a to ti nikako ne bi valjalo...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:08 07.12.2010

Re: Stručnjak za krivično pravo ?

Zavisi je l' maltretiraš sa kondomom ili bez.

:)))))))))))))))))))))
mariopan mariopan 22:21 07.12.2010

Re: Stručnjak za krivično pravo ?

maksa83
A kolika nam kazna selduje za maltretiranje ako nam to nije bila namera

Zavisi je l' maltretiraš sa kondomom ili bez.


Samo se ti zezaj, viš kako čovek može da strada od puknutog kondoma, ode glava, takva su vremena došla. Nije mi svejedno.
A nekada se zbog toga istog rađalo onoliko dece pa milina.
I sada nam kažu da nekada nije valjalo?
Opet sve zavisi kako gledaš i dal imaš razroke poglede na svet?
49 41 49 41 22:37 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza


Pa, kod Amera nije uhapšen. Sem ako nije tvoj lični utisak da je London u SAD.



Moram da te "ispravim", to je nase predgradje.
Zaseok, nam je odavno gde ti sin studira.

Eto, opet su mi apili pisanije esalonovci.
gedza.73 gedza.73 22:43 07.12.2010

Re: Stručnjak za krivično pravo ?

sentinel26
umjesto što maltretirate Sybil,


freehand freehand 22:51 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

Jelica Greganović
nema potrebe da se neko degradira zato sto misli drugacije

Pa, ti si napisala da je Asanž glup i jeftin. To nije degradacija, nego lični utisak, je l?
Ti pričaš o pristojnom i nepristojnom, ne prepoznaješ krivična dela koja se pojavljuju u depešama koje nisi ni pročitala, ne vidiš ni razliku između trača i diplomatske pošte, to je tebi sve isto, ali...so what...Asanž je glup i jeftin. To je valjda pristojno.
U tome je problem.

Jelice, ali Jelice: pa to je samo Sybil...
freehand freehand 22:57 07.12.2010

Re: Stručnjak za krivično pravo ?

sentinel26
Jelica Greganović
osto si ti vise procitao od mene, odgovori mi pliz
koja je to krivicna dela, pored spijunaze, otkrio asanz?

nemoj da ništa da priznaš, nego neka sybil ode malo da čita. Neće joj škoditi.


Napisali ste gospodjo da ste studirali prava, pa kada ste takav stručnjak za krivično pravo, bilo bi korektno da, umjesto što maltretirate Sybil, citirate jednu depešu (original ) koja sadrži krivično djelo...

Navedite naziv, mjesto i vrijeme izvršenja krivičnog djela, kao i ime države po čijem je krivičnom zakoniku počinjeno...

U protivnom prestanite da joj na ovom blogu (možda ) naplaćujete stare račune i tako demonstrirate silu...


Ko je diro Britvu. da mu oca u vr' prkna?!?!
mariopan mariopan 23:18 07.12.2010

Re: Stručnjak za krivično pravo ?

Ko je diro Britvu. da mu oca u vr' prkna?!?!

E, lud stoposto
sybil sybil 23:32 07.12.2010

Re: Stručnjak za krivično pravo ?

maksa83
A kolika nam kazna selduje za maltretiranje ako nam to nije bila nameraZavisi je l' maltretiraš sa kondomom ili bez.

Ovo ti je zaista ODVRATNO da ODVRTATNIJE biti ne moze.
Vise sam od tebe ocekivala.

FUJ!
sybil sybil 23:34 07.12.2010

Re: Stručnjak za krivično pravo ?

Samo se ti zezaj, viš kako čovek može da strada od puknutog kondoma, ode glava, takva su vremena došla. Nije mi svejedno.
A nekada se zbog toga istog rađalo onoliko dece pa milina.
I sada nam kažu da nekada nije valjalo?
Opet sve zavisi kako gledaš i dal imaš razroke poglede na svet?

Zar i ti, mariopan?
E, pa ubrzo ce smak sveta.
maksa83 maksa83 23:52 07.12.2010

Re: Stručnjak za krivično pravo ?

Chère sybil

Ovo ti je zaista ODVRATNO da ODVRTATNIJE biti ne moze.

Nemoj to da kažeš dvaput, nateraćeš me da se stvarno potrudim.

Vise sam od tebe ocekivala.
FUJ!

Siguran sam da Anna Arden to nije rekla Asanžu jutro posle, pošto je čak otrčala i kupila mu doručak.

(Okej, posle se setila da ga tuži policiji.)

To nas obične smrtnike razlikuje od njega.
trener92 trener92 23:53 07.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

1. nepristojno je objavljivati tudju korespodenciju koja ne sadrzi dokaze o krivicnom delu; mislim ne mozes ti da slucajno uhvatis neciju tajnu prepisku i to objavis,

Dobro bre sybil, na čijoj si ti strani?
mariopan mariopan 00:15 08.12.2010

Re: Stručnjak za krivično pravo ?

sybil
Samo se ti zezaj, viš kako čovek može da strada od puknutog kondoma, ode glava, takva su vremena došla. Nije mi svejedno.
A nekada se zbog toga istog rađalo onoliko dece pa milina.
I sada nam kažu da nekada nije valjalo?
Opet sve zavisi kako gledaš i dal imaš razroke poglede na svet?

Zar i ti, mariopan?
E, pa ubrzo ce smak sveta.

Joj Siibil cvetje, šta da ti kažem slatka moja, nisam ja prva počela to je onaj maksa za sve kriv, znaš ga?
E, on.
Ovo mu je slika sa crvene poternice: Anfas Profil

Sad ne znam dal smem sa tobom dalje da pričam ili da i ja zovem Advokata?
Kaže tvoj Advokat, onaj sa vrljavim pogledom na svet, da te Maltretiramo?
Mi još nemamo advokata, ako javiš da Nam treba Naćićemo al za svaki slučaj Prekidam Komunikaciju, tj Maltretiranje? Spava mi se. Nema ljutiš?
Izvinjavaj

blau.punkt blau.punkt 00:24 08.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

ih treneru, mlad si ti jos (vidim ti iz nicka, to ti je godište jel da)

kad porasteš, kazaće ti se samo

eno vidi kako maksa zna. zato što je 83. godište.
čak: il parle français !



maksa83 maksa83 00:40 08.12.2010

Re: Problem ovog lika Asanza

eno vidi kako maksa zna. zato što je 83. godište.

Da se notira da je ovo 83 posledica nečasne grube igre i seksa (bez kondoma!) između bloga92 i telekoma kada su pravili b92fm. maksa je kudikamo stariji.

čak: il parle français !

Oui, et j'en suis fier.
ecce-florian ecce-florian 00:45 08.12.2010

Re: Stručnjak za krivično pravo ?

sybil
maksa83
A kolika nam kazna selduje za maltretiranje ako nam to nije bila nameraZavisi je l' maltretiraš sa kondomom ili bez.

Ovo ti je zaista ODVRATNO da ODVRTATNIJE biti ne moze.
Vise sam od tebe ocekivala.

FUJ!

Pa šta očekuješ od čoveka koji je pre neki dan objašnjavao da kad te neko draftuje dođu ljudi koji ti objasne sve što ti je sada potrebno uključujući kako da ne nasedneš neproverenim dilerima , kako da se zaštitiš od lažnih optužbi za sliovanje...
Ni na koji način mu( Maxi) ne umanjuje odgovornost to da je u pravu.

Popularnost je čudo i oće da miriši na pare.

Jedino nisam znao da je već uzelo maha i u Šveckoj.

Jako, al baš jako , liči na USA patent.
blau.punkt blau.punkt 00:53 08.12.2010

Re: Problem

posledica nečasne grube igre i seksa



Pardonne-leur, car ils ne savent pas ce qu'ils fon


freehand freehand 00:54 08.12.2010

Re: Stručnjak za krivično pravo ?


Vise sam od tebe ocekivala.

FUJ!

Maksa@
Crni Makso, opet si podbacio?!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana