Budućnost| Društvo| Mediji| Politika| Život

住的傳統友誼,塞爾維亞和中國人民

jaksa scekic RSS / 07.12.2010. u 15:08

BETA-PREGLED U 14.00

Utorak, 7. decembar 2010.
OSLO/BEOGRAD - Srbija je jedna od 18 zemalja koje che uz Kinu
bojkotovati ovogodissnju ceremoniju u Oslu povodom dodeljivanja
Nobelove nagrade za mir kineskom disidentu Liu Sjaobou, prenele su u
utorak agencije pozivajuchi se na saopsstenje Nobelovog komiteta. U
ambasadi Srbije u Oslu i u Ministarstvu spoljnih poslova Srbije nije
bilo moguche dobiti komentar.
KELN/BEOGRAD - Izvestilac evropskog parlamenta za Srbiju Jelko Kacin
izjavio je u utorak da je ssokiran odlukom Srbije da njen predstavnik
ne prisustvuje dodeli Nobelove nagrade za mir kineskom disidentu Liu
Sjaobou, u petak 10. decembra u Oslu.
BEOGRAD, 7. decembra 2010. (Beta) - Lider Srpskog pokreta obnove (SPO)
i bivssi ministar spoljnih poslova Vuk Drasskovich smatra da bi Srbija
koja stremi cclanstvu u Evropskoj uniji (EU), trebalo sa zemljama EU
bude i na ceremoniji uruccenja Nobelove nagrade za mir kineskom
disidentu Liju Sjaobo.
CBC News
The countries joining China in its boycott include Russia, Ukraine, Saudi Arabia, Sudan, Venezuela, Cuba, Colombia, Tunisia, Iraq, Iran, Vietnam, Afghanistan, Kazakhstan, Serbia, Pakistan, Egypt, Morocco and the Philippines.

B 92
Đilas: Kinezi neozbiljno traže pare28. septembar 2010. | 08:02 | Izvor: B92 Beograd -- Izgradnja mosta Zemun-Borča još nije ni počela,
a kineski investitori pokazali su neozbiljnost jer na vreme nije urađen ni idejni projekat, kaže Dragan Đilas.

BALKANS: SERBS CAN'T WIN IN BOTH KOSOVO AND THE EU
--------------------------------------------- -----

10.  (C/NF) Galharague asked that the USG work together with the EU to discourage the Serbians from proposing a new U.N. resolution on Kosovo, stating that Serbian Foreign Minister Jeremic "seems to believe Serbia can win on Kosovo and win EU entry.  We need to let him know this is not true."  Right now, Galharague reported, "the Serbs are furious with us (theFrench)" in response to the demarche the GOF delivered in Belgrade in early February (reftel) about Serbia's possibleplans for a U.N. resolution.  "We delivered the message in very forceful terms."  In fact, the Serbs interpreted the demarche as a major change in position, Galharague reported.

PARIS 00000207  003.2 OF 004

The EU had thus far maintained the position that the issues of Kosovo and Serbian entry into the EU were not formallylinked.  "There was no formal conditionality," Galharague said, adding that the Serbs now understand that to be amember of the EU they must eventually recognize Kosovo.  "Wetold them we do not want another Cyprus," he explained,referring to Cyprus' controversial EU accession in 2004 as adivided island where EU legislation remains partly"suspended" in the northern part of the island which isoutside of the government in Nicosia's control.  Nonetheless,Galharague predicted the Serbs will likely go ahead with theU.N. resolution in any case, and the USG and the EU will beforced to oppose it.
11.  (C/NF) Furthermore, Galharague asserted, before the Serbs join the EU, they will need to resolve key issues with Kosovo in the fields of justice, police, customs, transport,agriculture, and also any differences over names andterminology. The best way for Serbia to address issuesrelated to Kosovo is by working with the European Union Ruleof Law Mission in Kosovo (EULEX).

  "At the end of the day,though," he reiterated, "Serbia must recognize    Kosovo if it wants to join the EU."

kineskimost.jpg                          250pxkineskimostbg.jpg

  Dok nisam procitao kraj,mislio sam, pobogu, zasto nismo u Oslu, opet smo kotra celog sveta. Ali kad sam procitao depesu, prosvetlelo me zasto Srbija nije u Oslu, pa cak i ako gradnja kineskog mosta ide kilavo. Posle izvesnog vremena osecao sam se sizofreno, kao "Bannana split". Pet minuta mislim blamaga , sledecih pet ma dobra odluka ko im *&$$$##@@%%%.
Ko zna sta ce se sve desiti do 2020. U jednu ruku sva ova frka oko Upitnika, EU integracija, i ostalih stvari je opravdana. Sa druge strane EU sad ima mnogo vece probleme, nego da se siri. Euro se ljulja, cak i Angela Merkel govori, "Ili cete dovesti svoje finasije u red, ili Nemacka ide svojim putem".
Dobili smo Sengen, i to je za moju generaciju dosta. Za one mladje ko zna. Ja EU necu docekati. I nesto nisam tuzan, bicu mi lakse jer su biti realan. Malo li je. Sad me samo interesuje da Srbija postane uredjena zemlja, da neki srpski Assange objavi veze izmedju domacih tajkuna i domacih politicara. lako cemo za EU, ajd da probamo da uredimo Srbiju. Tu zivimo. A za EU, ce vidimo, ko doceka.
Meni je sveu sustini jako zamrseno i smara me. Nesto ne mogu da se snadjem u ovakvoj Srbiji, EU i Svetu. Savetuje me dobar drug :"Opusteno". Ali nesto mi ne ide.

A Vama ?

PS: Promenio sam skoro desetak naslova za Blog, od Opusteno, Vredi li most ovijeh para i obraza, do Smaranje, Bannana split   :))))))))

I poslednja verzija:

Neka zivi tradicionalno prijateljstvo srpskog i kineskog naroda



Komentari (296)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 23:13 07.12.2010

Re: sta je lose

Milan Karagaća
sybil
rekla sam krvave diktature, pogledasjte slike.
a evo i slika iz prethodne diktature
narod, partija, omladina, armija



nešto mi ova lista odudara od toga što hoćete da nam kažete
[url=http://www.blic.rs/Vesti/Svet/221678/Milosevic-na-listi-najvecih-svetskih-diktatora]
Lajfova lista najvećih svetskih diktatora[/url]
1. Josif Visarionovič Staljin (SSSR)
2. Kim Džong-il (Severna Koreja)
3. Pol Pot (Kambodža)
4. Benito Musolini (Italija)
5. Rafael Truhiljo (Dominikanska republika)
6. Omar Hasan al-Bašir (Sudan)
7. Augusto Pinoče (Čile)
8. Mao Ce-Tung (Kina)
9. Đijang Ćing (Kina)
10. Idi Amin (Uganda)
11. Mobutu Sese Seko (Zair)
12. Adolf Hitler (Nemačka)
13. Muhamed Reza Pahlavi (Iran)
14. Saparmurat Nijazov (Turkmenija)
15. Nikolae Čaušesku (Rumunija)
16. Muamer al-Gadafi (Libija)
17. Tan Šve (Mjanmar)
18. Francisko Franko (Španija)
19. Slobodan Milošević (Srbija)
20. Kim Il Sung (Severna Koreja)
21. Robert Mugabe (Zimbabve)
22. Ferninad Markos (Filipini)
23. Fransoa "Papa Dok" Duvalije (Haiti)
24. Žan Klod "Bejbi Dok" Duvalije (Haiti)
25. Čarls Tejlor (Liberija)
26. Sadam Husein (Irak)
27. Žan Bedel Bokasa (Centralnoafrička republika)
28. Muhadem Mula Omar (Avganistan)

Odlična je lista, sa Adolfom Hitlerom na 12. mestu, i bar jedno 7-8 blliskih američkih prijatelja, što samoniklih, što posađenih.
b92fmember b92fmember 23:38 07.12.2010

Re: sta je lose

ovde je u pitanju common sense, ne licni dozivljaj

Meni vise lici na common nonsense
sybil sybil 23:44 07.12.2010

Re: sta je lose

Ajd jednostavnije da ti kažem - NEĆU da ti napišem, eno si se i na susednom blogu grebala za info. Idi i čitaj, a ne da ti drugi prepričavaju da bi ti mogla da pametuješ i ocenjuješ. Mada, za to tebi, sudeći prema dosadašnjoj prepisci, informacije i činjenice nisu ni potrebne. Mož' ti to i na blanko.

kakvo je ovo bedno ponasanje u diskusiji- znam, a necu. sto si uopste na blogu kada neces da siris informacije i argumentujes kada neko nesto pita.

milisav68 milisav68 23:49 07.12.2010

Re: sta je lose

sybil
Ribozom
Nego, 'oce li ovaj Assange biti nominovan sledece godine za Nobelovu nagradu za mir

hoce, ali u rusiji i kini.



Milan Karagaća Milan Karagaća 00:27 08.12.2010

Re: sta je lose

Odlična je lista, sa Adolfom Hitlerom na 12. mestu

Da , ako ćemo po onome da ništa nije beskorisno, uvek može da posluži kao primer gluposti.
Lista pokazuje kako se može manipulisati, ali očito je pristrasna prema Hitleru.Doduše , kao obrazloženje se uzima koliko je neko svojim diktatorskim režimom potamanio svojih građana. Pa sada, Hitler je bio diktator prve klase, alal mu ga majci ko bi se njegovoj politici u Nemnačkoj suprostavio.Pqa on i njegova politika su direktni krivci za smrt svih Nemaca koji su izginuli kaoi njegovi vojnici, kriv je za smrt svih izginulih u 2.svertskom ratu jer ga je on i počeo.Saveznici su imali gubitke od 17 miliona vojnika i 33 miliona civila , a sile osovine 8 miliona vojnika i 4 miliona civila.
Takođe, stavljanja Miloševića na tu listu je čak i neukusno jer nije on jedini krivac za rata na prostorima bivše Jugoslavije.
freehand freehand 00:33 08.12.2010

Re: sta je lose

Milan Karagaća
Odlična je lista, sa Adolfom Hitlerom na 12. mestu

Da , ako ćemo po onome da ništa nije beskorisno, uvek može da posluži kao primer gluposti.
Lista pokazuje kako se može manipulisati, ali očito je pristrasna prema Hitleru.Doduše , kao obrazloženje se uzima koliko je neko svojim diktatorskim režimom potamanio svojih građana. Pa sada, Hitler je bio diktator prve klase, alal mu ga majci ko bi se njegovoj politici u Nemnačkoj suprostavio.Pqa on i njegova politika su direktni krivci za smrt svih Nemaca koji su izginuli kaoi njegovi vojnici, kriv je za smrt svih izginulih u 2.svertskom ratu jer ga je on i počeo.Saveznici su imali gubitke od 17 miliona vojnika i 33 miliona civila , a sile osovine 8 miliona vojnika i 4 miliona civila.
Takođe, stavljanja Miloševića na tu listu je čak i neukusno jer nije on jedini krivac za rata na prostorima bivše Jugoslavije.

Karagaća, mi počeli da se slažemo!
Dodeš ti malo da se pregledaš, a?
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:57 08.12.2010

Re: sta je lose

mi počeli da se slažemo!

To je dobar znak za tebe, pozitivan, svakog dana u svakom pogledu sve više napreduješ.
freehand freehand 02:11 08.12.2010

Re: sta je lose

Milan Karagaća
mi počeli da se slažemo!

To je dobar znak za tebe, pozitivan, svakog dana u svakom pogledu sve više napreduješ.

Ma sa tobom uvek veselo veče. Bićemo mi ko Prle i Tihi, videćeš!
Evo, ti budi onaj što sobaljuje kršne snajke po livadi.
sybil sybil 02:46 08.12.2010

Re: sta je lose

Tvoje namigivanje sa 13. godisnjim Podestom onomad se takodje dade tumaciti. A on je underage, cak i u Svediji.

Tek sada videh ovo.

Ako moderacija ne obrise ove neoprane gadosti o meni kao pedofilu, ja odlazim sa bloga. Ja bih tom detetu mogla da budem majka. Ja nemam nikakve privatne veze niti sam u bilo kakvoj korespodenciji sa tim detetom. Motiv da branim to dete na blogu je iskljucivo zastitnicki impuls odrasle osobe prema detetu.
Da se pojavilo bilo koje dete sa bilo kakvim misljenjem i da su ga onako napali kao njega/nju, ja bih jednako branila decu zbog jedne jedine motovacije: moja ljudska duznost.

Kakav uzas. Kakve gadosti.



talicni talicni 03:19 08.12.2010

Re: sta je lose

nsarski
neko znacenje, ali u kombinaciji me "demokratija, ljubav i mir u svetu" asocira jedino na C

Ne znam za tebe, slobodna ruko, ali ja sam dosao do stadijuma obozavanja svega sto nam mladjahna sybil napise. (Sybil, ovo je za freehanda, molim te ne odgovaraj ti na ovo, polomicu nesto na telu.)


dobro je ba matorac, ohani malo
Jelica Greganović Jelica Greganović 03:26 08.12.2010

Re: sta je lose

kakvo je ovo bedno ponasanje u diskusiji- znam, a necu. sto si uopste na blogu kada neces da siris informacije i argumentujes kada neko nesto pita.

Dakle, ti bi se sad malo i sa mnom dobacivala pridevima? Dobro, ako tako više voliš...elem, sybil, a da ti malo prestaneš da lupetaš gluposti za promenu. Ovo, pre svega, i nije baš neka diskusija, ti i tako pojma nemaš o čemu pišeš, ali te to ne sprečava da ne deliš smatranja šakom i kapom, pa sve sa epitetima. A, onda bi i da ti neko malo objasni o čemu se tu zaista radi, pa da trkneš do susednog bloga (kao maločas) da tamo bar ispadneš za mrvu informisanija no što jesi.
Ja sam na blogu jer su me pozvali da na njemu pišem, ali kako ti verovatno želiš da me pitaš zašto diskutujem na ovom postu, da ti odgovorim - to nije zato da bih "širila informacije", niti da bih tebe informisala, već da bih diskutovala sa onima koji su, za razliku od tebe, bar pročitali nešto od onoga o čemu se ovde priča. Drugo - ti si ovde prva iznela gomilu tvrdnji i epiteta bez alibija, tj. argumenata, i ti bi sad da ti ja argumentujem svoje odgovore na tvoja neinformisana pitanja, ali tako da ti ne moraš da se pozabaviš čitanjem o temi o kojoj bi da diskutuješ? Zanimljivo. Ali ne iznenađuje posle svega što si do sada napisala.
talicni talicni 03:33 08.12.2010

Re: sta je lose

Jelica Greganović
kakvo je ovo bedno ponasanje u diskusiji- znam, a necu. sto si uopste na blogu kada neces da siris informacije i argumentujes kada neko nesto pita.

Dakle, ti bi se sad malo i sa mnom dobacivala pridevima? Dobro, ako tako više voliš...elem, sybil, a da ti malo prestaneš da lupetaš gluposti za promenu. Ovo, pre svega, i nije baš neka diskusija, ti i tako pojma nemaš o čemu pišeš, ali te to ne sprečava da ne deliš smatranja šakom i kapom, pa sve sa epitetima. A, onda bi i da ti neko malo objasni o čemu se tu zaista radi, pa da trkneš do susednog bloga (kao maločas) da tamo bar ispadneš za mrvu informisanija no što jesi.
Ja sam na blogu jer su me pozvali da na njemu pišem, ali kako ti verovatno želiš da me pitaš zašto diskutujem na ovom postu, da ti odgovorim - to nije zato da bih "širila informacije", niti da bih tebe informisala, već da bih diskutovala sa onima koji su, za razliku od tebe, bar pročitali nešto od onoga o čemu se ovde priča. Drugo - ti si ovde prva iznela gomilu tvrdnji i epiteta bez alibija, tj. argumenata, i ti bi sad da ti ja argumentujem svoje odgovore na tvoja neinformisana pitanja, ali tako da ti ne moraš da se pozabaviš čitanjem o temi o kojoj bi da diskutuješ? Zanimljivo. Ali ne iznenađuje posle svega što si do sada napisala.


thinly veiled insults... yawn

eto pocinjes ko nsarski
sybil sybil 03:40 08.12.2010

Re: sta je lose

Dakle, ti bi se sad malo i sa mnom dobacivala pridevima?

pa, mislim- to je tvoj stil, moram da ti adekvatno pariram. treba se uvek ugledati na pametnije, informisanije, uglednije, superiornije, hrabrije.
Drugo - ti si ovde prva iznela gomilu tvrdnji i epiteta bez alibija, tj. argumenata, i ti bi sad da ti ja argumentujem svoje odgovore

moj argument je jasan. pre ce biti da ti nedostatak argumenata prikrivas epitetima i uvredama.
Jelica Greganović Jelica Greganović 03:51 08.12.2010

Re: sta je lose

pa, mislim- to je tvoj stil

Uh, opet si mislila, biće opet neki lični utisak...Vidi, ja ne koristim uvredljive epitete u razgovorima sem ako mi neko, kao ti recimo, ne pokaže da bi to želeo time što sam to počne da radi.
moram da ti adekvatno pariram

Morati i moći se na tvoju žalost često ne sreću.
treba se uvek ugledati na pametnije, informisanije, uglednije, superiornije, hrabrije.

Treba sybil, samo napred.
moj argument je jasan.

Do sada ni jedan argument nisi iznela, uglavnom si se držala ličnih doživljaja, a ta dva pojma mnogo zajedničkog nemaju.
pre ce biti da ti nedostatak argumenata prikrivas epitetima i uvredama.

A da ti malo pročitaš svoje sopstvene komentare i prebrojiš sve uvredljive, neargumentovane epitete koje si napisala do sada, pre no što to ponovo probaš da prebaciš meni. Ako si htela da spinuješ moraćeš da vežbaš, ni to ti ne ide.
sybil sybil 03:59 08.12.2010

Re: sta je lose

ok, evo vec sam pocela da vezbam virtuozni jezik, za pocetak dovoljno:

-a da ti malo prestaneš da lupetaš gluposti za promenu
-ovo, pre svega, i nije baš neka diskusija, ti i tako pojma nemaš o čemu pišeš
-ja sam na blogu jer su me pozvali da na njemu pišem
- ali ne iznenađuje posle svega što si do sada napisala
- NEĆU da ti napišem, eno si se i na susednom blogu grebala za info
- idi i čitaj, a ne da ti drugi prepričavaju da bi ti mogla da pametuješ i ocenjuješ
- mada, za to tebi, sudeći prema dosadašnjoj prepisci, informacije i činjenice nisu ni potrebne

Keep up with the good work!
Jelica Greganović Jelica Greganović 04:07 08.12.2010

Re: sta je lose

Sybil, to si sledovala jer si takvu diskusiju poželela nakon što si prva u diskusiju ubacila epitet bedno na moj račun. Ajd sad opet pročitaj ono što sam ti gore napisala, pa možda ipak uspeš da zaključiš da nije u redu frljati se uvredljivim pridevima, jer možeš da ih dobiješ nazad.
Nastavi da vežbaš. Mada bi ti čitanje ipak bilo mnogo korisnije.
sybil sybil 04:13 08.12.2010

Re: sta je lose

bedno

epitet bedno je vezan za ponasanje na blogu, rekla sam doslovce- bedno ponasanje na blogu. ja nigde nisam pomenula- bedna licnost sto bi bilo uvredljivo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 04:31 08.12.2010

Re: sta je lose

epitet bedno je vezan za ponasanje na blogu, rekla sam doslovce- bedno ponasanje na blogu. ja nigde nisam pomenula- bedna licnost sto bi bilo uvredljivo.

Hvala za objašnjenje, ali umem da čitam. I to šta si napisala je sasvim dovoljno uvredljivo, samo bi ti još falilo da si mi napisala i da sam bedna ličnost, što me ne bi iznenadilo, jer si i tako već okitila Asanža epitetima "glup i jeftin".
sybil sybil 04:38 08.12.2010

Re: sta je lose

Hvala za objašnjenje, ali umem da čitam. I to šta si napisala je sasvim dovoljno uvredljivo, samo bi ti još falilo da si mi napisala i da sam bedna ličnost (što me ne bi iznenadilo, jer si i tako već okitila Asanža epitetima "glup i jeftin"

izvini, ali ja nikada ne bih rekla da si bedna licnost prvo zato sto to nije istina i drugo zaro sto bi to bilo ruzno vredjanje. sa druge strane, sasvim je ok da neko ko je u sustini pametan ispadne blesav u nekom pojedinacnom postupku, itd...
Jelica Greganović Jelica Greganović 05:03 08.12.2010

Re: sta je lose

izvini, ali ja nikada ne bih rekla da si bedna licnost prvo zato sto to nije istina i drugo zaro sto bi to bilo ruzno vredjanje.

Nemaš se rašta izvinjavati zbog onog šta nisi napisala, mi razgovaramo o onom šta jesi napisala, a za mene je i to dovoljno uvredljivo.
sasvim je ok da neko ko je u sustini pametan ispadne blesav u nekom pojedinacnom postupku, itd.


Ti to o meni ili o sebi? I kakve veze to ima sa razgovorom o vređanju?
sybil sybil 05:16 08.12.2010

Re: sta je lose

Nemaš se rašta izvinjavati zbog onog šta nisi napisala, mi razgovaramo o onom šta jesi napisala, a za mene je i to dovoljno uvredljivo.

dobro, izvinjavam se zbog onog sto sam napisala jer je uvredljivo.
Ti to o meni ili o sebi?

o sebi, naravno. ne bezim od svojih gresaka.
Jelica Greganović Jelica Greganović 05:20 08.12.2010

Re: sta je lose

Prihvatam izvinjenje.
nsarski nsarski 05:22 08.12.2010

Re: sta je lose

sybil
Tvoje namigivanje sa 13. godisnjim Podestom onomad se takodje dade tumaciti. A on je underage, cak i u Svediji.

Tek sada videh ovo.

Ako moderacija ne obrise ove neoprane gadosti o meni kao pedofilu, ja odlazim sa bloga. Ja bih tom detetu mogla da budem majka. Ja nemam nikakve privatne veze niti sam u bilo kakvoj korespodenciji sa tim detetom. Motiv da branim to dete na blogu je iskljucivo zastitnicki impuls odrasle osobe prema detetu.
Da se pojavilo bilo koje dete sa bilo kakvim misljenjem i da su ga onako napali kao njega/nju, ja bih jednako branila decu zbog jedne jedine motovacije: moja ljudska duznost.

Kakav uzas. Kakve gadosti.




Eto, sada malo bolje vidis kako se oseca Asanz za optuzbe koje su mu upucene!
Primeti, takodje, da ja nigde nisam upotrebio p-word, niti sam to imao na umu, daleko bilo. Ti si svojim prirodnim sarmom - a za to ne mozes biti kriva, to je dar koji samo retki imaju - jednostavno opcinila mladog blogera, i to je sve. Takve stvari se desavaju bez namere i nikakva krivica ne mora da je po sredi. Na primer, pomisli samo koliko ima mladjih tinejdzerki koje su opcinjene Bred Pitom, ili mladjih tinejdzera opcinjenih Angelinom Jolie. O tome govorim.
Ipak, u srecnoj zemlji Shvediji, to se moze tumaciti. Asanz je jedan primer.
Kad smo vec svi kod izvinjavanja, onda se ja tebi izvinjavam ako sam bio nedovoljno jasan i time prouzrokovao ovaj mali nesporazum.
sybil sybil 06:18 08.12.2010

Re: sta je lose

Kad smo vec svi kod izvinjavanja, onda se ja tebi izvinjavam ako sam bio nedovoljno jasan i time prouzrokovao ovaj mali nesporazum.

prihvaceno. nesporazum je u pitanju. vec sam rekla koji su bili moji motivi za ovo dete sa bloga. ustvari, ja bih tom detetu mogla i baka da budem otuda zaprepascenje. ne mislim da se dete fasciniralo mojom personom, to su ovi- frihend, mikimedic i tako ti statriji likovi.
nego, povodom optuzbi za ansanza. zaista neverovatno, ali kazu da je u svedskoj seks bez kondoma silovanje, i da je dovoljno da te neka feministkinja optuzi za silovanje, ne ulazi se mnogo u dokaze.
scary!
cult cult 07:49 08.12.2010

Re: sta je lose

scary!

indeed.

A pazi zemlju demokratije, sreće i slobode:

Wikileaks: Time magazine have removed Julian Assange from their person of the year poll. He was well ahead in the lead.



Ja mislim da će uskoro da podignu Great Firewall of America oko interneta po ugledu na koleze iz Narodne Republike Kine.
A mogao bi i Google malo da se profiltrira.
ljuboten ljuboten 07:56 08.12.2010

Re: sta je lose

Za istim Asanzom koji je pokazao da su Ameri, na primer, montirali nuklearni "case" Huseinu, bombardovali zemlju Irak, i pri tome pobili stotine hiljada ljudi. Ditto, Avganistan.


„Џулијан Асанж, који је основао тај застрашујући веб-сајт, налази се под црвеном Интерполовом потерницом..“ Цитат аналитичара "Политике" и мој коментар:
И да га нисам видео како изгледа, знао сам да припада истом психо-социолошком типу људи коме је припaдао и Исус Назарећанин. Касније му је придодато грчко презиме Христос. Вероватно је и Џулијан Јевреј. Јер је то народ који су као робови зидали пирамиде, а наши историчрти, аналитачари, и ко све не, а сви верне слуге валадјуће класе, прачају нам да требамо да славимо њихове мучитеље, робовласнике – фараоне. А све са намером да би мањина могла да влада великом већином. А да би то трајало, владајућа класа мора пре севга да буде нечасна – да лаже и краде, да не говори оно што мисли, већ оно што јој је потребно да од већине прави будале, па да још притом верује да им верујемо. Не, само знамо да имају државну силу, а мало је од нас таквих какви су били Буда, Сократ, Исус, Џордано Бруно, Никола Тесла..., а данас Џулијан Асанж.

Poenta: I u njihova vremena Budale su verovali da su oni ludaci. Jedino je tačno da nijedana budala nije završio niti na vešala niti na krstu, a danas niti u zatvoru niti u ludnici. A "Ludaci" da.
wukadin wukadin 08:21 08.12.2010

Re: Ali Sybil

Ja podržavam Asanža, borca protiv diktature.
A vi?!
ljuboten ljuboten 08:24 08.12.2010

Re: sta je lose

Da , ako ćemo po onome da ništa nije beskorisno, uvek može da posluži kao primer gluposti.
Lista pokazuje kako se može manipulisati, ali očito je pristrasna prema Hitleru.


Kapitalisti Zapada su podržavali Hitlera očekujući da će njegova vojna sila da uništiti ideju kominizma začetu u Rusiji, kada već nisu mogli oružanim napadima preko Finske i baltičkih zemalja, neposredno posle Okrtobarske revolucije. Tek kada je Crvena Armija počela da nanosi poraze Hitlerovoj vojsci, u kojoj su bili i pripadnici mnogih naroda Evrope, pa i naša braća Hrvati, a ubrzo prvi Migovi se pokazali ubitančniji od Štuke, Ameri su se ozbiljnije angažovali u Ratu, da bi se sa milion vojnika iskrcali u Evropu sa namerom da zasutave Crvenu Armiju, makar na polovinu Nemačke, dok je Austrija, dmovina Hitlera, već bila oslobođena od nacista.
wukadin wukadin 08:45 08.12.2010

Re: sta je lose

Јер је то народ који су као робови зидали пирамиде, а наши историчрти, аналитачари, и ко све не, а сви верне слуге валадјуће класе, прачају нам да требамо да славимо њихове мучитеље, робовласнике – фараоне.


Ajde molim te!
Za to nema nikakvih istorijskih dokaza, zapravo među istoričarima vlada mišljenje da robovi nisu zidali piramide, niti da je bilo robova u Egiptu. Zidali su seljaci koji u vreme kad su polja poplavljena nisu imali šta da rade. Ne kažem da je to bilo "dobrovoljno", uostalom to je relativan pojam (propaganda je čudo, a tek religija...)
Fakat je da Jevreja pre Mojsija nije ni bilo, a on je bio Egipćanin. Nacija je nastala od grupe Egipćana koji su prognani posle neuspele verske reforme Ahemenotepa, kada je pokušano uvođenje monoteizma. Sigmund Frojd, takođe Jevrejin, ima knjigu u kojoj to tvrdi. Međutim, u Istoriji Jevreja koju pišu dva rabina, inače uglavnom korektnoj, ni reči o Ahemenotepu. Rekao bih i da je judaizam prilično izmenjena (da ne kažem nešto drugo) verzija izvorno solarnog monoteizma.
Što se tiče Julijana, nomen est omen, pa me podseća na Julijana Otpadnika, poslednjeg rimskog cara "pagana", On nažalost nije uspeo da izmeni istoriju.
wukadin wukadin 08:51 08.12.2010

Re: sta je lose

A što se tiče Hitlera...
Kad sam se i ja zalaufao.
Za razliku od Staljina došao je izborima na vlast, a svoje saradnike izuzev Ernsta Rema uglavnom nije likvidirao (na kraju ga skoro svi izdali). Staljinovi saradnici po pravilu nisu znali da li će dočekati jutro.
Što se tiče "Arijevaca" ka-cet (kons logori) su služili za kratkotrajno "pravaspitavanje", nekoliko meseci, izuzev komunista koji bi zaglavili duže. Bilo je slučajeva da se neko smesti radi ličnih razračunavanja. Slanje na prvu liniju fronta je bilo češći slučaj političkog obračuna, zanimljivo da je tako i cela aristokratija likvidirana.
Naravno, ostaje rasizam, čudan jer je pogađao pre svega belce (Jevreje i Slovene) i nerazumni ratovi. Uostalom, malo mi je glupo praviti top-listu diktatora. Ako baš žele, neka objave i metodologiju, kako šta ponderišu...
ljuboten ljuboten 08:53 08.12.2010

Re: sta je lose

"Josip Broz Tito , intervju 1978.god. Pitanje: "Sta ce biti sa SFRJ posle Vas?""

Bolest i smrt su ga pretekli da kaže što misli posle posete Kosovu 1979. kada je mogao sam da vidi kako su njegov potret vezali magarcu o rep.
wukadin wukadin 08:57 08.12.2010

Re: sta je lose

Najbolji intervju J.B. je da Tajmsu, nekih sedamdesetih.
Pitali ga šta bi bio da nije to što jeste. A on rekao u jednoj reči:
"Milijunaš"
freehand freehand 09:49 08.12.2010

Re: sta je lose

ne mislim da se dete fasciniralo mojom personom, to su ovi- frihend, mikimedic i tako ti statriji likovi.

Oh, Sybil...
buba_truba buba_truba 09:53 08.12.2010

Re: sta je lose

sybil
Ako... ja odlazim sa bloga.

Neee, molim te, ne odlazi! Evo i ja se izvinjavam ako sam ti nanela duševnu bol.

P.S. Hvala na "posebnom pozdravu".

P.P.S. I ja imam male sise.
freehand freehand 09:59 08.12.2010

Re: sta je lose


Fakat je da Jevreja pre Mojsija nije ni bilo, a on je bio Egipćanin.

Što se tiče "Arijevaca" ka-cet (kons logori) su služili za kratkotrajno "pravaspitavanje", nekoliko meseci, izuzev komunista koji bi zaglavili duže. Bilo je slučajeva da se neko smesti radi ličnih razračunavanja. Slanje na prvu liniju fronta je bilo češći slučaj političkog obračuna, zanimljivo da je tako i cela aristokratija likvidirana.

Crni Wukadine, ti si počeo da se udaraš od rana jutra.
Dakle, red guranja prsta u oko Jevrejima, pa malo relativizacije istorijskih ocena Hitlerovog lika i dela...
Do podne će glava mnogo da te boli.
nsarski nsarski 10:00 08.12.2010

Re: sta je lose

dobro je ba matorac, ohani malo

Hahaha, znaci ejdzizam preovladjuje...:)))

(Videti moj odgovor malo nize...zapravo, sada je oko 10 komentara iznad)
wukadin wukadin 10:30 08.12.2010

Re: sta je lose

Dakle, red guranja prsta u oko Jevrejima, pa malo relativizacije istorijskih ocena Hitlerovog lika i dela...


Pišem rubriku Politički nekorektno, a (još) ne kanim biti direktor "javnog servisa"
Mož misliti...
A ako neko hoće da ospori šta sam rekao, stojim na raspolaganju.
ljuboten ljuboten 10:35 08.12.2010

Re: sta je lose

Јер је то народ који су као робови зидали пирамиде, а наши историчрти, аналитачари, и ко све не, а сви верне слуге валадјуће класе, прачају нам да требамо да славимо њихове мучитеље, робовласнике – фараоне.


Ajde molim te!
Za to nema nikakvih istorijskih dokaza,


A da ti kažem da sam tada i ja živeo i piramide kao rog gradio nećeš mi poverovati. A nisam bio Jevrejin već Venećanin il je pravilno Venetu, ne saćam se kako su nas zvali. Pa kada smo morali da bežimo iz Egipta Creveno more nam se otvrorilo. Ostavi istoričare oni pišu kao da su tamo bili, a nisu, kao što novirai pišu kao da nisu bili na mestu događaja, a jesu bili.

Oču reći, ostajem pri stavu koji je i Tvoj: Asanž se bori protiv države koja je sredstvo za eksploataciju klase koja nema vlast od strane klase koja je na vlasti. A oni lica koja se izjašnjavju protiv Njega i ne znaju da su moderni robovi. Nije čudo, ima veliki broj ljudi kojima je najsigurnije da budu robovi.
wukadin wukadin 10:41 08.12.2010

Re: sta je lose

Мораћу једном да пронађем оригинални цитат, нешто је тако Гете рекао, онда га многи цитирали и помало прерађивали, рецимо Хаксли...
Парафразирам: Нико није толико безнадежно поробљен као онај ко и не види своје окове. Стога би најефикаснија била она диктатура где сила не би била ни неопходна, јер се нико не би бунио...
Сад, "египатско & вавилонско ропство" су на тај фазон. Златно теле, и тај рад...
Лично мислим да је требало на време разумети Џонија Штулића.
freehand freehand 11:10 08.12.2010

Re: sta je lose

wukadin
Dakle, red guranja prsta u oko Jevrejima, pa malo relativizacije istorijskih ocena Hitlerovog lika i dela...


Pišem rubriku Politički nekorektno, a (još) ne kanim biti direktor "javnog servisa"
Mož misliti...
A ako neko hoće da ospori šta sam rekao, stojim na raspolaganju.

Wukadine, ti i Adolf imate veliki problem da je on, krelac, izgubio rat. Pa nije bio u prilici da gosin Gebelsu naloži da organizuje rad na izradi adekvatnih istorijskih udžbenika, koji bi sadržali samo i jedino istinu i ništa do istine. A u kojima bi narečeni Adolf bio predstavljen kao simbol demokratije i ljubavi među ljudima i narodima.
Ovako, stajališta su ti na ivici besmisla i bezobrazluka, te nisu za diskusiju.
wukadin wukadin 11:42 08.12.2010

Re: sta je lose

Pa dobro, ko te tera da diskutuješ. Vidim dižeš moralnu paniku umesto da nešto odgovoriš.

A u kojima bi narečeni Adolf bio predstavljen kao simbol demokratije i ljubavi među ljudima i narodima.


I dalje je tako predstavljen, recimo u Estoniji, koja je članica NATO i EU. Dobro de, ne baš sam Adolf, ali njegovi dragi esesovci iz reda tog naroda jesu.

freehand freehand 11:57 08.12.2010

Re: sta je lose

I dalje je tako predstavljen, recimo u Estoniji, koja je članica NATO i EU. Dobro de, ne baš sam Adolf, ali njegovi dragi esesovci iz reda tog naroda jesu.

I to je dokaz za šta?
Wukadine, pretpostavljam da znaš šta se ulicama Nemačke valjalo od sredine dvadesetih godina prošlog veka, šta su predstavljali "Die Braune", kakve je muke Fon Hindenburg imao i sa kakvom je odvratnošću, na kraju, Hitleru predao mandat...I šta je to značilo za sve misleće ljude u Nemačkoj, ne samo za komuniste, Jevreje, Cigane i druge ideologijom, rasom ili bojom "obeležene"... Mani se budalaština, začikuj se oko nečega za šta makar postoji minimalna šansa da ima smisla.
wukadin wukadin 12:30 08.12.2010

Re: sta je lose

I to je dokaz za šta?


Za prednosti evroatlanskih integracija.
Kako sve znaš, pretpostavljam da ne moraš da gugluješ "Europaische Wirtschaftsgemeinschaft Berlin 1942"
Što se tiče odvratnosti, mislim da su im još odvratniji bili komunisti i ne samo njima. Bogami i jednom Čerčilu. Posle se stvari otrgle kontroli.
Ono za misleće ljude i ne protivurečim, samo sam malo poredio sa Staljinom, povodom neke Top Ten liste diktatora.
U romanu High Fidelity glavni junak kukajući za svojom bivšom-budućom, što inače sve vreme radi, kaže kako ona ima prijatelje koji imaju mišljenja, a ne liste kao on. Mislite o tom...
tyson tyson 12:51 08.12.2010

Re: Ре:Шта је лоше

Одлуке су доносили људи, на основу добрих или лоших процена. људе, који су донели нашу одлуку смо бирали сви ми или већина нас.

Pa, teško da je te ljude od 1941. do 1990. birao iko do sami sebe, između sebe.




tyson tyson 12:52 08.12.2010

Re: sta je lose

Do 1941. bili smo krvava demokratija, a od 1941. do 1944. deo Evrope.

A od 1945. Narodna Demokratija



freehand freehand 12:55 08.12.2010

Re: sta je lose

Za prednosti evroatlanskih integracija.

Što je u direktnoj korelaciji sa tvojim viđenjem Hitlera kao demokratskog nemačkog vođe? Pretpostavljam?
Što se tiče odvratnosti, mislim da su im još odvratniji bili komunisti i ne samo njima. Bogami i jednom Čerčilu. Posle se stvari otrgle kontroli.

Obrati pažnju na Von Hindenburg. Izguglaj malo šta je stari general mislio o Hitleru i njegovoj siledžijskoj rulji i njihovom demokratskom kapacitetu i patriotizmu.
Posle se stvari otrgle kontroli.


Kako je ovo čest motiv u pripovestima o tragedijama u ljudskoj istoriji...

Da skratim priču: ja sam na listu reagovao zato što su čoveka koji je simbol smrti i nosilac najveće kataklizme u ljudskoj istoriji stavili na 12. mesto, na spisku nekakvih diktatora-nedemokrata.
Svakako ne da sad nagvaždamo o stvrima koje su... Pa recimo - jasne.
wukadin wukadin 13:11 08.12.2010

Re: sta je lose

А зашто пример није рецимо белгисјки краљ Леополд.
Ситница, пет милиона мртвих у време његове владавине, "нешто мало" и после све до чувеног геноцида Тутси - Хуту у нешто мање чувеног, али већег геноцида у Конгу почетком овог века (такође око 5 милиона људи). Што је у тоталу нешто више од укупне популације Јевреја у Европи.
Хоћеш ја да ти кажем зашто није он пример?!
Зато што његове жртве нису били белци, нису били припадници јудео-хришћанске цивилизације. Зато све те ствари које су "рецимо јасне" бар још једном проверим.
sybil sybil 13:32 08.12.2010

Re: sta je lose

P.P.S. I ja imam male sise.

ej, nemo' sad da me lozis, nemoguce da ti imas male sise. kao i sve prave nacionalne radelnice, ti sigurno imas silikone kao ceca nacionalle.
freehand freehand 14:35 08.12.2010

Re: sta je lose

wukadin
А зашто пример није рецимо белгисјки краљ Леополд.
Ситница, пет милиона мртвих у време његове владавине, "нешто мало" и после све до чувеног геноцида Тутси - Хуту у нешто мање чувеног, али већег геноцида у Конгу почетком овог века (такође око 5 милиона људи). Што је у тоталу нешто више од укупне популације Јевреја у Европи.
Хоћеш ја да ти кажем зашто није он пример?!
Зато што његове жртве нису били белци, нису били припадници јудео-хришћанске цивилизације. Зато све те ствари које су "рецимо јасне" бар још једном проверим.

Aj ti sedi, kec. Promašio si temu, malo.
i pozdravio te Artur Šopenhauer.
cult cult 17:05 08.12.2010

Re: sta je lose

. ali- jedino "krivicno delo" koje je nasao je - zamisli- spijunaza UN?


Za Sybil ...Wikileaksovih top 10 (<---klik na maskiranog)
Filip2412 Filip2412 17:44 08.12.2010

Re: sta je lose

ovde je u pitanju common sense, ne licni dozivljaj.
pa evo, koja su to jos krivicna dela pored spijunaze otkrivena? da belruskoni voli zurke? sta?
Glavna krivicna dela koja su otkrivena je podrska irackim snagama za mucenje zatvorenika i zeleno svetlo za pucanje u civile.

Drugo najznacajnije krivicno delo koje je otkriveno je da su mnogi zapadnjaci zapravo fasisti, sto se vidi kroz njihove sumanute reakcije na aferu - pozivi na licn, pretnje smrcu, pretnje Asanzovoj porodici itd.

nsarski nsarski 17:57 08.12.2010

Re: sta je lose

Drugo najznacajnije krivicno delo koje je otkriveno je da su mnogi zapadnjaci zapravo fasisti, sto se vidi kroz njihove sumanute reakcije na aferu - pozivi na licn, pretnje smrcu, pretnje Asanzovoj porodici itd.

Pa, za sve te drzave koje su apostrofirane u depesama uglavnom se kaze da su drzave "otvorene demokratije". Da zastupaju volju naroda, da vode poslove, diplomatije i druge, otvorenim kartama, da polazu racuna narodu kojim upravljaju. Asanzovi leaks pokazuju da je zakulisna aktivnost, zapravo, prava aktivnost kojom se ti ljudi bave. Oni obmanjuju svoj narod i narod planete. Sire neistine, dezinformacije, spletkare, itd. Na primer, na samom pocetku ove afere se govori o razmerama korumpiranosti u Avganistanu i americkoj ulozi u svemu tome. Oni prosto lazu svoj narod da se situacija u Avganistanu moze lako razresiti. To, te lazi, su protiv zakona Amerike - u pitanju je korupcija, sukob interesa, obmana nacije, itd.
koksy koksy 21:18 08.12.2010

Re: sta je lose

Mislis na Kinu?! Drzavu koja ce za koju deceniju biti najmocnija sila sveta?!


A, pa to ti je prosto: kad Kina zaista postane najmoćnija sila na svetu onda će Sybil i društvo da je podržavaju.
Do tada: Amerika, NATO, EU, Jelko Prepošteni Kacin, ljudska prava i taj rad.
koksy koksy 21:22 08.12.2010

Re: sta je lose

Re: sta je lose

sybil

Predlažem da se uzdržimo prisustva svo do nominacije i dodele Nobela Džordžu Džunioru.
A onda bih molio da budem uvršten u delegaciju, zajedno sa Sybil.
Aplaudiraću do iznemoglosti, obećavam!


kad bi ti bio u ziriju, ti bi Nobela dao slobodanu milosevicu i arkanu.
i sta sad s tobom ima da se debatuje?





Jooo, kako te spucala, čoveče...
E nek' je i tebi neko do'akao!
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:04 08.12.2010

Re: sta je lose

njega su spetljali zbog namestenog "silovanja" u Svedskoj.

ko kaže da mu je namešteno?
naravski da on negira.
pravo optuženog je da laže i da se brani svim sredstvima.
da je bio pijan, da mu je namešteno ...

to su odvojene stvari, njegovo privatno ponašanje i ovo sa vikilinksom ...

neka ide na sud pa da se vidi ...
ecce-florian ecce-florian 01:09 09.12.2010

Re: sta je lose

pravo optuženog je da laže i da se brani svim sredstvima.
da je bio pijan, da mu je namešteno ...

pravo optuženog je da bude nevin dok se optužbe ne dokažu

pravo tužilaštva je da odbaci prijavu za silovanje

pravo tužilaštva je da naknadno podigne po drugo tužiocu optužnicu za isto krivično delo

to su odvojene stvari, njegovo privatno ponašanje i ovo sa vikilinksom ...

neka ide na sud pa da se vidi ..

jel u USA?
pa još uvek pišu optužnicu. Čemu žurba da ide na sud ako još ni optužnica nije podignuta?

Kad smo već kod stručnih stvari.
EL koji amerićki sud će biti mesno nadležan da sudi po optužnici?
Ako je lex loci delicti, gde je Asanž primio sporne dokumente koje je objavio?
Ne mora grad, nego ono :u USA ili van USA?
Da li je prijem spornih dokumenata zločin?
Ako jeste gde je to regulisano?
Ako je primio van USA da li je sud USA nadležan?

Da ne dužim s pitanjima.

Ustvari, samo još jedno.

Ako ode u Švecku i bude oslobođen od optužbi za silovanja( množina ili moguće jedno produženo krivično delo) a Švecka ga izruči po u međuvremenu podignutoj tajnoj ili javnoj optužnici za krivično delo po zakonu iz 1917 koji ugrožava nacionalne interese USA, to će za tebe najverovatnije biti samo još jedan dokaz da su pravda i interesi silovanih šveđanki i bezbednosti američke nacije
priveli pravdi drskog zločinca, zar ne?

mikimedic mikimedic 11:18 09.12.2010

Re: sta je lose

ne mislim da se dete fasciniralo mojom personom, to su ovi- frihend, mikimedic i tako ti statriji likovi.


sibil sestrice najsladja, pa ja sam u stvari fasciniran sa angie, sto ce ti ona sama potvrditi.

kako cete vas dve izaci na kraj sa mojom fascinacijom?

sybil sybil 12:04 09.12.2010

Re: sta je lose

cult
. ali- jedino "krivicno delo" koje je nasao je - zamisli- spijunaza UN?Za Sybil ...Wikileaksovih top 10 (<---klik na maskiranog)


1. Afera helikopter: ubili su civile i novinare i nasladjivali se dok su ih ubijali
svaka vojska od rimskog carstva pa nadalje mora da indokrinise vojnike mrznjom prema neprijatelju u cilju motivisanja za borbu. to se ovde vidi. da li su oni namerno pobili civile i da li zaista nisu mogli da razlikuju kamere i puske kako je zvanicno saopsteno, je diskutabilno. vojska tolerise izlive mrznje ovog tipa i nece da istrazuje i procesuira. zar nisu i kad su nas bombardovali pobili ono selo surdulicu gde je milosevic pobedjivao 98% i koji su nesto prkosili pre toga. jel' neko to istrazivao? da li je neko isao u hag zbog toga? jbg, totalitarizam vlada. nema slobode i pravde na ovom svetu. neko u ubijanju civila koji su glasali za milosevica vidi- krsenje ljudskih prava, a neko-pravdu.

2. mucenje zatvorenika- o tome su pisali i pre asanza, a law and order ima nekoliko epizoda posvecenih tom mucenju. ovde su podignute optuznice i neki su krivicno gonjeni.

3. sajentology-to je ona religija za bogate- so what? njihov problem sta ce da vezbaju i kome ce da daju pare.

4. "Šef Odeljenja za istraživanje klime, profesor Fil Džons, povukao se sa položaja odmah nakon objavljivanja mejlova, ali je na njega kasnije ponovo vraćen, pošto je istraga koju je sproveo Donji dom britanskog Parlamenta ustanovila da nije ni za šta kriv."
Kakav je bio cilj ovde? mozda da se preuvelica problem globalnog zagrevanja i ljudi nateraju da misle o tome.

privatna posta politicara, poruke za vreme 9.11., totalno glupo objavljivati.
alselone alselone 12:09 09.12.2010

Re: sta je lose

sybil



kakva relativizaijca. Gorane Maticu, ti li si?
Inner Party Inner Party 16:00 07.12.2010

Srbija, vecito izmedju ...

... cekica i nakovnja. Okreni-obrni Srbija manje ili vise - gubi. Mozda bi nam bilo mnogo lakse da konacno odaberemo jednu stranu pa kako nam bog pomogne, ali mislim da nam u tom slucaju ne bi bilo previse zanimljivo ziveti u Srbiji.

Exitus Letalis Exitus Letalis 18:29 07.12.2010

Re: Srbija, vecito izmedju ...

Mozda bi nam bilo mnogo lakse da konacno odaberemo jednu stranu

jok, najbolje je da se kvare avioni.
il da se dobije kijavica.
teli smo al smo bili sprečeni.
gorran2 gorran2 16:02 07.12.2010

Kristjanija, gde je to na mapi?

Srbija je jedna od 18 zemalja koje che uz Kinu bojkotovati ovogodissnju ceremoniju u Oslu

Ko su ostalih sedamnaest?
Kako to da ceremonija ima gotovo formalan i zvanilčan diplomatski rang, pa se "neučestvovanje" tako ozbiljno računa?
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:49 07.12.2010

Re: Kristjanija, gde je to na mapi?

Ko su ostalih sedamnaest?


Rusija, Kazahstan, Ukrajina, Pakistan, Avganistan, Egipat, Maroko, Tunis, Saudijska Arabija, Irak, Iran, Vijetnam, Kolumbija, Venecuela, Filipini, Sudan i Kuba
freehand freehand 16:52 07.12.2010

Re: Kristjanija, gde je to na mapi?

Jelica Greganović
Ko su ostalih sedamnaest?


Rusija, Kazahstan, Ukrajina, Pakistan, Avganistan, Egipat, Maroko, Tunis, Saudijska Arabija, Irak, Iran, Vijetnam, Kolumbija, Venecuela, Filipini, Sudan i Kuba

I među tim zemljama neke su bliski i strateški partneri USA, a neke su samo okupirane od strane USA.
Jukie Jukie 17:42 07.12.2010

Re: Kristjanija, gde je to na mapi?

Jelica Greganović
Ko su ostalih sedamnaest?Rusija, Kazahstan, Ukrajina, Pakistan, Avganistan, Egipat, Maroko, Tunis, Saudijska Arabija, Irak, Iran, Vijetnam, Kolumbija, Venecuela, Filipini, Sudan i Kuba

Kul, sve zemlje sa nedirnutom prirodom i velikim brojem endemičnih vrsta
vojislav948 vojislav948 18:17 07.12.2010

Re: Kristjanija, gde je to na mapi?



Ко су осталих седамнаест?

Зар је то уопште важно, најбитније је да смо ми овде осамнаести, а у Девис купу први и најбољи. Нико нам не може узети позиције које смо чврсто заузели. Наговарање и отимачина нису дозвољени.
talicni talicni 03:29 08.12.2010

Re: Kristjanija, gde je to na mapi?

freehand
Jelica Greganović
Ko su ostalih sedamnaest?


Rusija, Kazahstan, Ukrajina, Pakistan, Avganistan, Egipat, Maroko, Tunis, Saudijska Arabija, Irak, Iran, Vijetnam, Kolumbija, Venecuela, Filipini, Sudan i Kuba

I među tim zemljama neke su bliski i strateški partneri USA, a neke su samo okupirane od strane USA.

A Srbija kao oce u EU, pa koliko EU members zemalja tu ima?



wukadin wukadin 08:56 08.12.2010

Re: Kristjanija, gde je to na mapi?

EU je šarena laža.
freehand freehand 16:39 07.12.2010

Gosin Kacin, i ja sam šokiran!

Time što se slovenački predsednik dogovara sa američkim oko nekih robijaša iz Guantanama; time što su neke zemlje članice EU na svojim teritorijama dozvolile instaliranje tajnih CIA apsana i mučilišta. Time što američka administracija špijunira UN. Da skratim - time što je takav magarac izvestilac bilo čega iz moje zemlje, i što njegov glas znači bilo šta za moju zemlju.
Jakša, odličan ti tekst. Taman oslikava i moje stalne dileme.
Voleo bih da su nam društvo zemlje na koje bismo morali da se ugledamo. Gledajući, međutim, kako se te zemlje ponašaju i prema nama i prema ostatku sveta, koja je količina dvoličnosti, laži, dvostrukih standarda, nadmenosti prema manjima i slabijima i poniznosti prema USA - mislim se nešto da baš i ne moramo.
Nadam se da su u MIP dobro izvagali šta se ovakvim postupkom dobija a šta gubi. I nemam problem da to prihvatim kao činjenicu. Svaka od zemalja EU će se, bez dileme, držati svog interesa, mimo svih međunarodnih konvencija, ljudskih prava ili propisa EU.
Što ne bismo i mi?
Da kvarimo trend, pa da nas opet proglase remetilačkim faktorom?
petar_p petar_p 16:59 07.12.2010

Re: Gosin Kacin, i ja sam šokiran!

sjajno!! nista dodati i nista oduzeti!

Evo malo za smejanje: tajna dokumenta kazu da je politika Slovenije servilna, dok Kacin par dana kasnije nedolazak Srbije na ceremoniju kvalifikuje kao servilnost...
aleksanadar aleksanadar 21:31 07.12.2010

Re: Gosin Kacin, i ja sam šokiran!

Svaka od zemalja EU će se, bez dileme, držati svog interesa...


Србија се неће угледати на те насилнике и лицемере, па се неће ни држати свог интереса.

У инат.
freehand freehand 22:15 07.12.2010

Re: Gosin Kacin, i ja sam šokiran!

aleksanadar
Svaka od zemalja EU će se, bez dileme, držati svog interesa...


Србија се неће угледати на те насилнике и лицемере, па се неће ни држати свог интереса.

У инат.

Oćeš da ti čika Freehand da jednu bonu?
Da ti dam dve pa da podeliš sa Sybil?
aleksanadar aleksanadar 22:40 07.12.2010

Re: Gosin Kacin, i ja sam šokiran!

Oćeš da ti čika Freehand da jednu bonu?


Не, хвала.
Процењујем да то није у мом интересу.

А јеси ли ти, чико, посластичар?
freehand freehand 23:16 07.12.2010

Re: Gosin Kacin, i ja sam šokiran!

aleksanadar
Oćeš da ti čika Freehand da jednu bonu?


Не, хвала.
Процењујем да то није у мом интересу.

А јеси ли ти, чико, посластичар?

Ma jok. Kupim kod Pelivana pa delim dečurliji.
I dobroj i nevaljaloj.
aleksanadar aleksanadar 07:39 08.12.2010

Re: Gosin Kacin, i ja sam šokiran!

Kupim kod Pelivana pa delim dečurliji.


Учили су ме да не причам са чикама које деле бомбоне. Те чике нису добре.

Куш, чико!
freehand freehand 10:03 08.12.2010

Re: Gosin Kacin, i ja sam šokiran!

Куш, чико!

Valjda će malo i na vaspitanju da porade.
Tu se propusti teže ispravljaju, na žalost.
aleksanadar aleksanadar 11:05 08.12.2010

Re: Gosin Kacin, i ja sam šokiran!

Oćeš da ti čika Freehand da jednu bonu?


Valjda će malo i na vaspitanju da porade.


偽君子
freehand freehand 13:03 08.12.2010

Re: Gosin Kacin, i ja sam šokiran!

aleksanadar
Oćeš da ti čika Freehand da jednu bonu?


Valjda će malo i na vaspitanju da porade.


偽君子

Aleksandre, izgleda da je ovaj mali ping pong otišao predaleko. Volim šalu, ne volim vređanje.
Što se mene tiče, završen je.
No hard feelings.
aleksanadar aleksanadar 13:20 08.12.2010

Re: Gosin Kacin, i ja sam šokiran!

ne volim vređanje.


Сложили смо се.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:43 07.12.2010

Merkel

cak i Angela Merkel govori, "Ili cete dovesti svoje finasije u red, ili Nemacka ide svojim putem"

Još zanimljivije je to da Merkelova traži da se državama EU koje su napravile pičvajz sa parama, pa sad drugi (a pre svega Nemačka) moraju da plaćaju njihove račune, ukine glasačko pravo u EU.

Što ne bismo i mi?

Kad se zanemari moral, koji i tako već dugo spada u domen mašte, možda zato što ne može šut s rogatim.
freehand freehand 16:49 07.12.2010

Re: Merkel

Kad se zanemari moral, koji i tako već dugo spada u domen mašte, možda zato što ne može šut s rogatim.

Hebi ga, Jelice, možda je neko ko ima više informacija od nas dvoje procenio da u kineski rogovi duži i oštriji?
Ne znam da li je u pravu ili krivu, ali rekoh - nadam se da su dobro izvagali.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:16 07.12.2010

Re: Merkel

Nadam se i ja.
aleksanadar aleksanadar 17:18 07.12.2010

Re: Merkel

nadam se da su dobro izvagali.


Нада последња умире.

Кладим се да нису.
ecce-florian ecce-florian 00:17 08.12.2010

Re: Merkel

Jelica Greganović
16:43 07.12.2010
Merkel
cak i Angela Merkel govori, "Ili cete dovesti svoje finasije u red, ili Nemacka ide svojim putem"

Još zanimljivije je to da Merkelova traži da se državama EU koje su napravile pičvajz sa parama, pa sad drugi (a pre svega Nemačka) moraju da plaćaju njihove račune, ukine glasačko pravo u EU.

Dajem javno obećanje da ću besplatno zastupati Asanža u svim budućim postupcima ako WikiLeaks objavi depešu oko povlačenja momaka iz nemačkog obezbeđenja Đinđića i depeše oko logističke podrške momaka iz UK u nastavku ( uvažavam Maxinu opservaciju da se radi možda o prepisci vojnih atašea pa da nije dostupna u ovim izvorima).

Dotle Jelice , budući da si već prenela prvi intervju Šukljea, samo mali anex. Intervju Šukljea od augusta ove godine o Blerovom pismu. Da se držimo teme korešpodencije: pisma , telegrami.... Normalno, sa svim rezervama.Ako ga vidiš, pitaj ga,možda i odgovori. Možda su se vremena u diplomatiji promenila. Biće npr b.a. ( Before Assange) i ....

Moram priznati da mi nije potpuno jasan deo o dogovoru i garancijama bezbednosti , a naročito o mogućem osnovu neizručenja Asanža od strane organa UK po zahtevu USA ,najverovatnije postignutim između predstavnika UK i zastupnika Asanža.
Ovde pri kraju intervjua ima neko nagađanje o posedovanju nekog paketića koji bi mogao biti predmet pregovora , ali mi je dosta zakukuljeno
Jelica Greganović Jelica Greganović 03:40 08.12.2010

Re: Merkel

Dotle Jelice , budući da si već prenela prvi intervju Šukljea

Nisam ja prenela nikakav intervju, to je bila njegova analiza iz iste novine za koju si stavio link (koji takođe vodi do njegove redovne kolumne u tom listu, a ne do intervjua).
Nisam razumela, šta da ga pitam?
ecce-florian ecce-florian 10:23 08.12.2010

Re: Merkel

Jelica Greganović
Dotle Jelice , budući da si već prenela prvi intervju Šukljea

Nisam ja prenela nikakav intervju, to je bila njegova analiza iz iste novine za koju si stavio link (koji takođe vodi do njegove redovne kolumne u tom listu, a ne do intervjua).
Nisam razumela, šta da ga pitam?

a) jes u pravu si. Redovna kolumna a ne intervju. Moja greška.
b) o logističkoj podršci momaka iz UK ( odnosno obučavanih u UK)
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 00:22 09.12.2010

Re: Merkel

ecce-florian:
objavi depešu oko povlačenja momaka iz nemačkog obezbeđenja Đinđića i


Ako je trol, molim da mi se progleda kroz prste-stvarno nisam toku sa svim dogadjanjima. Da li moze dopunsko objasnjenje makar na pp u vezi navedenog? Da li se to mozda moze smestiti u kategoriju kao kako je Smeerevska zelezara koja je "vidjena" da ode u ruke Nemcima posle postala vlasnistvo nekog sa drugog kraja sveta ili je nesto sasvim trece?
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:28 09.12.2010

Re: Merkel

o logističkoj podršci momaka iz UK ( odnosno obučavanih u UK)

na to ni off the record usta ne otvara-ju
aleksanadar aleksanadar 17:28 07.12.2010

Вест коју смо чекали:

Министар спољних послова Србије Вук Јеремић објаснио је одлуку да представник Србије не присуствује свечаности поводом доделе Нобелове награде кинеском дисиденту Лију Сјаобо рекавши да Србија посвећује велику пажњу поштовању људских права, али и односима са Кином.

"Србија билатералним односима са Кином посвећује изузетно велики значај. Све наше одлуке везане су за остварења националних интереса. Кина је један од најважнијих билатералних партнера Србије", рекао је Јеремић новинарима у Београду.


Џулијене?

Када смо добили директиву? Коме је стигла?

Очекујем да "процури".
sybil sybil 17:40 07.12.2010

Re: Вест коју смо чекали:

Џулијене?

Када смо добили директиву? Коме је стигла?

Очекујем да "процури".

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:26 07.12.2010

Re: Вест коју смо чекали:

Џулијене?

Када смо добили директиву? Коме је стигла?

Очекујем да "процури".


Hm do kineskih depesa ce i Dzulijen malo teze da dodje ... pa cemo dotle morati da se zadovoljimo citanjem direktiva koje su stigle sokiranom Kacinu i njegovoj dezeli
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:34 07.12.2010

Re: Вест коју смо чекали:

Србија посвећује велику пажњу поштовању људских права, али и односима са Кином.

ali ipak veću pažnju posvećuju odnosima sa kinom u kojoj se ne poštuju ljudska prava.
tipično!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:40 07.12.2010

Re: Вест коју смо чекали:

Exitus Letalis

ali ipak veću pažnju posvećuju odnosima sa kinom u kojoj se ne poštuju ljudska prava.
tipično!


E pa nemoj tako Letice ... Srbija najvecu paznju posvecuje postovanju ljudskih prava u svom sopstvenom dvoristu ... sto bi gledala u kinesko. Nisi valjda zaboravila za sta si se ti ovde godinama zalagala? I stalno nam pricala da ne treba da gledamo u tudje dvoriste?
aleksanadar aleksanadar 19:56 07.12.2010

Re: Вест коју смо чекали:

Hm do kineskih depesa ce i Dzulijen malo teze da dodje ...


Ех, та древна кинеска уметност шифрирања...

Васо, из тебе говори Конфуције.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:43 07.12.2010

Re: Вест коју смо чекали:

E pa nemoj tako Letice ... Srbija najvecu paznju posvecuje postovanju ljudskih prava u svom sopstvenom dvoristu ... sto bi gledala u kinesko. Nisi valjda zaboravila za sta si se ti ovde godinama zalagala? I stalno nam pricala da ne treba da gledamo u tudje dvoriste?

sve je tačno, vasice, samo je mala razlika što ne bih da se družim sa svakim iz svakakvih dvorišta.

ali ti si poslednji koji bi nekome trebalo da drži lekciju, ti koji se onoliko zalažeš da neotkrivanje pozadine ubistva premijera.
skoro mi se nije nešto toliko smučilo kao to što si tamo pisao.
mada nisam iznenađena, sećajući se tvog bloga o istom.

bila bih iznenađena da si se promenio.
ovako ...
wukadin wukadin 09:28 08.12.2010

Re: Вест коју смо чекали:

Exitus Letalis
Србија посвећује велику пажњу поштовању људских права, али и односима са Кином.ali ipak veću pažnju posvećuju odnosima sa kinom u kojoj se ne poštuju ljudska prava.tipično!


LjuCka prava.
Kako to glupo zvuči!
aleksanadar aleksanadar 09:43 08.12.2010

Re: Вест коју смо чекали:

Kako to glupo zvuči!


Људи? Права?

Даје, људи, да се уозбиљимо.
wukadin wukadin 10:00 08.12.2010

Re: Вест коју смо чекали:

Ако неко нешто заступа, стално труби о томе, то му је угаони камен политике & идеологије, штавише основа "меке моћи" - а све то важи за америчко помињање људских права, па онда покаже колико поштује та права кад год му не одговара, ево сад на примеру Асанжа...
Е, онда за тај концепт и не можемо рећи да је озбиљан.
Са друге стране, Кинези нити трубе о људским правима, нити се нешто рекламирају, а понајмање условљавају друге земље по том питању.
Рече неко да ће случај Асанж имати "негативну последицу" јер ће сад разни "диктатори" моћи да кажу - па сви смо исти. Ја се цинично сложио. Што ће рећи, слажем се да је то тако, но то мени ни најмање несмета. Дапаче!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:30 08.12.2010

Re: Вест коју смо чекали:

Leti
ali ti si poslednji koji bi nekome trebalo da drži lekciju, ti koji se onoliko zalažeš da neotkrivanje pozadine ubistva premijera.
skoro mi se nije nešto toliko smučilo kao to što si tamo pisao.


Ti si ocigledno malo pobrkala loncice ... il' nisi pazljivo citala? Sto bih se ja zalagao "za neotkrivanje pozadine ubistva premijera"? Svasta...

Ono sto se meni smucilo su optuzbe bez ikakvih dokaza pa sam se zato i javio tamo ... I smucili mi se ti partijski sudovi i partijska sudjenja. To mi izgleda kao cisti staljinizam - a toga nema vise ni u Kini ...

ps. A ne znam tacno na koji moj blog mislis ... niti se secam da sam o tome pisao. O Srdji Popvicu jesam ali povodm druge teme...
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:09 08.12.2010

Re: Вест коју смо чекали:

LjuCka prava.
Kako to glupo zvuči!

da, ne može gluplje kad nisu tvoja u pitanju.
kad bi čučao u ćorki ni zbog čega kao mnogi što su ... pitala bih te ...
il kad ne bi mogao da dobiješ posao jer si gej ... jer si rom ... jer si
invalid ... jer imaš troje dece ... jer želiš da imaš dacu ... onda naročito
glupo zvuče ...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana