Istorija| Politika| Satira| Zdravlje| Život

Nalaz

Dr M RSS / 02.12.2010. u 10:42

 

Pacijent doveden u konfuznom stanju, odaje utisak teškog bolesnika.  Kontakt se teško uspostavlja, ne zna ko je I odakle je.  Dezorijentisan u vremenu I prostoru. Heteroanamnestički ( izvor: komšije) se dobija podatak da se zove Srpko Trpković ( nadimak Tripković, jer je stalno u nekom tripu).  Navodno je često pod dejstvom alkohola a sumnja se I na canabis I tamjan.  Odmah početi sa infuzijom polivitaminskog rastvora.

 

Konsultovan internista:  Opservacijom- pravilnog kostura, muskulatura  slabo razvijena, slabo uhranjen.

Higijenski zapušten.  Vidljivi ožiljci od ranijih povreda. Ožiljak od operativnog reza u oblasti srca.

EKG:  Ritam raznolik, od jako ubrzanog do potpuno usporenog.

Pluća: jedva diše.

 VITALNO UGROŽEN! Prebaciti na od.  intenzivne nege.

 

Autoanamnestički, posle detoksikacije, dobijeni podaci  o ličnoj istoriji:

 

U II Sv. Ratu ostao bez kuće I roditeljskog staranja. Sa još petoro dece slične sudbine dat na brigu I vaspitanje iskusnom bravarskom radniku koji je sa svima njima postupao shodno svojim kvalifikacijama; držao ih pod ključem, sve im delio po nekom ključu, a kad nisu bili poslušni, umeo je da upotrebi  I srp I čekić. Srpko je, kao najkrupniji I najnestašniji, češće od ostalih krojen srpom I peglan čekićem ali, za čudo, nije omrzao svoje ime nego je frustracije lečio štipajući I čupajući ostalu decu, što mu je I uzvraćano istom merom. Ipak, prividna sloga je trajala dok je bravar brinuo o svom ugledu u svetu; kad je, umesto vučjaka poceo da šeta pudlice , nestašna deca su medjusobno počela da se ozbiljnije ujedaju, čekajuci da srp I čekić iskliznu iz, sve drhtavije, staraočeve ruke.

 

Pitanje nasleđa jos nisu otvoreno postavljali ali su se merkali ispod oka.  Smrću staraoca, ovo pitanje se zaoštrilo; Srpko je smatrao da, kao najstariji I najkrupniji, treba da bude glava porodice, ostali se nisu slagali; jedan je smatrao da, iako je mali, najviše radi I neće da izdržava ostale, drugi je tvrdio da sam ima veću perspektivu, nego u zajedničkoj kuci..i tako, pobiše se namrtvo, svaki ojačao svoje zidove, svako svoj deo kuće farba u druge boje, svako stavio drugi strujomer I kućni broj, neki počeli da rade ponešto u svom delu, da otvaraju  neke radnjice, samo se Srpko vrti po svojoj kući, hukće na braću-nebraću, gleda stare slike I naliva se tugom I rakijom..zbog  nepravde, srcu neprebolne.

 

 Jednom, posle poslednje tučnjave, kad je policija dosla da interveniše, pa ga prebila I za tu tuču I za one ranije,  našao se neki mlad lekar koji mu je ponudio, onako prebijenom, da ga izleči od “psihe”, a modrice  ce , usput, da prođu..I pristane Srpko, u trenutku bolne trezvenosti. Doktor ga je lečio neko vreme, ubeđivao ga da prestane da tone u tugu I optužbe, nego da se pred braćom I celim svetom pokaže tako što će da radi više, da bude bogatiji, da njegov deo kuće bude uređeniji..Počele su da se vide I neke naznake oporavka, Srpko se malo uspravio, vratio mu se sjaj u oči...Počeo da se, pomalo stidljivo, pozdravlja sa braćom, preko plota, al` ipak..

 

A onda se sa doktorom nešto desilo I više ga nije bilo ( Primedba: Ispitati kasnije, važno za dalju terapiju, sada neće da govori o svojim sumnjama).

Zastoj u oporavku je nastao kad je, umesto kvalifikovanog zdr. radnika,  pacijenta preuzeo lokalni sveštenik koji je pacijenta upućivao više ka tradicionalnim religioznim vrednostima nego prema savremenim, ekonomskim I građanskim.

 

Predlog za nastavak lečenja:

Svakodnevni rad u maloj grupi ( ubaciti ga u onu u kojoj su već neke komšije I braća). Objektivno sagledavanje situacije, insistirati na pomirenju I međusobnom opraštanju, bez insistiranja na reciprocitetu, da mu se razvije osećaj plemenitosti.

Pripremiti ga za rad u velikoj grupi( suzbijati sklonost ka samosažaljenju I traženju krivice u drugima; iskljuciti samozavaravanje o superiornosti ; ukazati mu na neopravdanost straha od inferiornosti).

Radna terapija: Insistirati na uljuđenosti I higijenskim navikama, u cilju podizanja osećaja samopoštovanja.  U pocetku davati lakše ostvarive zadatke, obazrivo pohvaljivati uspehe, energično kritikovati neuspehe; lagano podizati nivo zahteva, da ga uzastopni neuspesi ne bi demotivisali.

 

Generalni pristup: Razvijati osećaj odgovornosti, prema sebi I drugima; negovati umereni optimizam u pogledu ishoda lečenja; podržavati razvijanje pozitivnog takmičarskog duha u odnosu na bliže I dalje okruženje.

 

Prognoza :

 



Komentari (104)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dr M Dr M 10:47 02.12.2010

Prognoza?


Šta vi mislite?

Kakva je prognoza?

Doktor koji je pisao ovaj nalaz nije zavrsio posao. Da probamo mi?
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:20 02.12.2010

Re: Prognoza?

Šta vi mislite?

Kakva je prognoza?


Daj mi vreme, datum i mesto rođenja, pa će ti kažem.
Dr M Dr M 11:30 02.12.2010

Re: Prognoza?

Daj mi vreme, datum i mesto rođenja, pa će ti kažem


Nema tacnih, opsteprihvacenih podataka.

Neki misle da je rodjen 6. dana Postanja, neki kao datum navode kad je krsten, i tako...



Unfuckable Unfuckable 20:36 02.12.2010

Re: Prognoza?

Kakva je prognoza?

oblačno, oblačno

ps: sjajno napisano
Dr M Dr M 20:52 02.12.2010

Re: Prognoza?

oblačno, oblačno


...sa tendencijom obilnih padavina...

Samo da ne bude grmljavine
mirelarado mirelarado 22:40 02.12.2010

Re: Prognoza?

Dr M
oblačno, oblačno


...sa tendencijom obilnih padavina...

Samo da ne bude grmljavine


Надајмо се да је разведравање, ипак, могућно... само се не зна кад.
Dr M Dr M 22:57 02.12.2010

Re: Prognoza?

Надајмо се да је разведравање, ипак, могућно.


Naravno, uzmes dva vedra u ruke, pa razvedravas..

Dobrodosla nocna smeno..
razmisljam razmisljam 00:17 03.12.2010

Re: Prognoza?

Dobrodosla nocna smeno..


Па онда да се и ја пријавим да сам на свом месту и спремна за ноћ.
Мислим, на мркли мрак ми личи прогноза након оне твоје дијагнозе, dottore.
А опет, нешто се мислим, може бити да нам пацијент ипак не мањка, већ да се неким чудом коварне и постане румен к'о јабука, а исто толико и здрав.
Dr M Dr M 00:32 03.12.2010

Re: Prognoza?

Па онда да се и ја пријавим да сам на свом месту и спремна за ноћ.


Štriklirano!

Ma, povratiće se on, mora da se trgne.

Al‚jos necu da siguram, da ga ne ureknem..
razmisljam razmisljam 01:12 03.12.2010

Re: Prognoza?

da ga ne ureknem.


Да куцнемо у дрво, за сваки случај, да не чује зло ( пу,пу, пу, далеко било ):



Овај, мислим, балван...
Dr M Dr M 01:30 03.12.2010

Re: Prognoza?

да не чује зло ( пу,пу, пу, далеко било ):


I da se pre+imo, tri puta..
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:03 03.12.2010

Re: Prognoza?

Dr M

Kakva je prognoza?


Da ne bude samo da je operacija uspela, a pacijent Srpko umro.

PS: doktore opet briljiraš, što bi rekao profesor jednom od đaka ovdašnjih.
Dr M Dr M 09:23 03.12.2010

Re: Prognoza?

Da ne bude samo da je operacija uspela, a pacijent Srpko umro.



"Spasa nam nema, propasti ne možemo"

Što bolja dijagnoza, to bolja prognoza.

Samo da se konzilijum složi oko dijagnoze.

Inače će prognoza da bude: Groza..
nikvet pn nikvet pn 12:27 03.12.2010

Re: Prognoza?

Kakva je prognoza?

Prognoza dubioza.
Doktor koji je pisao ovaj nalaz nije zavrsio posao

Štovani kolega, khm, izgleda ima ovde elemenata, khm, iz veterinarske nadležnosti ?
Dr M Dr M 13:03 03.12.2010

Re: Prognoza?

, izgleda ima ovde elemenata, khm, iz veterinarske nadležnosti ?


Što reče onaj deda'Salir iz mojih ranih radova, čovek, svinja, sve ti je to isto...

Al` kad se čovek usvinji, e, to nije isto.

Pomozi, ako imaš ideju, da pacijenta prebacimo iz Tvog faha u moj..

maca22 maca22 20:14 03.12.2010

Re: Prognoza?

Vidim naslov i uporno citam Mamlaz.
Dr M Dr M 22:05 03.12.2010

Re: Prognoza?

Vidim naslov i uporno citam Mamlaz.



Podsvest, možda?

Pa, ako si neposredno pre toga gledala prenos iz skupštine ili nekog političara na TV..
maca22 maca22 22:51 03.12.2010

Re: Prognoza?

Moguce. No posle sam pisala nekom o ovome i napisala NAMAZ.
expolicajac expolicajac 10:57 02.12.2010

Nada

Vladetu Jerotića za predsednika
Dr M Dr M 11:01 02.12.2010

Re: Nada

Vladetu Jerotića za predsednika


Obzirom da nam sa psiholozima ne ide, da predjemo na psihijatre?

Nisi upucen, mene su vec izabrali za predsednika, ali, za razliku od nekih drugih, ja podrzavam protivkandidate.
expolicajac expolicajac 11:09 02.12.2010

Re: Nada

Obzirom da nam sa psiholozima ne ide, da predjemo na psihijatre?

Nisi upucen, mene su vec izabrali za predsednika, ali, za razliku od nekih drugih, ja podrzavam protivkandidate.

Pa valjda hoćemo nešto da menjamo. Ti kao i ovi u DS i SPS. Jedan kandidat. Demokratija u punom kapacitetu
Ali ako je to pravo rešenja Vladetu makar za podpredsednika. Pa da i mi imamo Krkobabića u "punom kapacitetu"
Dr M Dr M 11:16 02.12.2010

Re: Nada

Pa da i mi imamo Krkobabića u "punom kapacitetu"


Da, zbilja, moze on da bude podpr., ima vremena da ceka smenu generacija.
freehand freehand 23:03 02.12.2010

Re: Nada

Radoša Ljušića za ministra informisanja
Dr M Dr M 23:10 02.12.2010

Re: Nada

Radoša Ljušića za ministra informisanja


Taj bi pravilno informisao Turke da su izgubili bitku na Kosovu.
miloradkakmar miloradkakmar 11:11 02.12.2010

More-banja

Šta misliš doktore, da pacijenta pošaljemo negde na more, može i okean , pa u banje, da malo prodiše i očeliči?!
Dr M Dr M 11:22 02.12.2010

Re: More-banja

da pacijenta pošaljemo negde na more, može i okean


Na privlacnim toplomorskim destinacijama nema mesta, sve zauzeli off-shore srpski beskucnici, od banja, mozda onu za nerotkinje, mozda mu se digne moral
jesen92 jesen92 11:21 02.12.2010

prognoza

..dal je pusio? ako je prihvatio novi zakon bez otpora, ima nade za njega
Dr M Dr M 11:24 02.12.2010

Re: prognoza

ako je prihvatio novi zakon bez otpora


Nijedan zakon ne prihvata bez otpora, stalno se nesto gica
jesen92 jesen92 11:48 02.12.2010

Re: prognoza

Nijedan zakon ne prihvata bez otpora, stalno se nesto gica
..uh doktore, tezak slucaj.....
Dr M Dr M 11:52 02.12.2010

Re: prognoza

jesen92
Nijedan zakon ne prihvata bez otpora, stalno se nesto gica
..uh doktore, tezak slucaj.....


Znam, zato mu tako i ide.

Umesto da ucestvuje u donosenju zakona, on ga krsi posle..

I dobije preko nosa.
jesen92 jesen92 13:06 02.12.2010

Re: prognoza

Znam, zato mu tako i ide.

Umesto da ucestvuje u donosenju zakona, on ga krsi posle..

I dobije preko nosa
...ma nema sanse da on kao takav ucestvuje u donosenju zakona ali mu ne treba ni zamerati....preveliki uticaj tradicionalnog pomesan sa nekim "gradjaanskim" uticajima ne dozvoljava mu da racionalno misli....zato i jeste u nebuli...on mora sistematski da se leci da bi prognoza za dalje bila koliko toliko pozitivna....pod jedan, psihoterapija koja podrazumeva "rad" na zaboravljanju proslosti i otvaranju za nova druzenja i prihvatanje novih ideja....da zaboravi milana tarota, da skine sa ruke brojanicu i sa retrovizora krstacu....to bi bila prva faza.....ako to uspe sa lakocom, posle ce sve da ide na bolje...bice to spor proces ali ozdravljenje ce biti dostizno...
Dr M Dr M 13:16 02.12.2010

Re: prognoza

on mora sistematski da se leci da bi prognoza za dalje bila koliko toliko pozitivna....pod jedan, psihoterapija koja podrazumeva "rad" na zaboravljanju proslosti i otvaranju za nova druzenja i prihvatanje novih ideja....da zaboravi milana tarota, da skine sa ruke brojanicu i sa retrovizora krstacu....to bi bila prva faza


Da, bez prvog koraka nema pomaka..
freehand freehand 13:21 02.12.2010

Re: prognoza

Dr M
on mora sistematski da se leci da bi prognoza za dalje bila koliko toliko pozitivna....pod jedan, psihoterapija koja podrazumeva "rad" na zaboravljanju proslosti i otvaranju za nova druzenja i prihvatanje novih ideja....da zaboravi milana tarota, da skine sa ruke brojanicu i sa retrovizora krstacu....to bi bila prva faza


Da, bez prvog koraka nema pomaka..

Aha. Da prestane da peče rakiju, da bije svoju i merka komšijinu ženu i da zaboravi Cecu...
I kome treba takav život?
Dr M Dr M 13:58 02.12.2010

Re: prognoza

Da prestane da peče rakiju, da bije svoju i merka komšijinu ženu i da zaboravi Cecu...
I kome treba takav život?


Auh, bas vala..Nije mi ni pala na pamet takva strasna sudbina. Zbilja, čemu?
maca22 maca22 22:54 03.12.2010

Re: prognoza

Sta fali pecenju rakije, izvinjavam se?
Dr M Dr M 23:04 03.12.2010

Re: prognoza

Sta fali pecenju rakije, izvinjavam se?


Što se tiče mene, ništa.

Ali, što se tiče freehanda, mislim da on sedi na balkonu i tera sprd
jednatanja jednatanja 11:26 02.12.2010

Dr.M.

odlično!!! :)))))

zastoj u oporavku je nastao kad je, umesto kvalifikovanog zdr. radnika, pacijenta preuzeo lokalni sveštenik koji je pacijenta upućivao više ka tradicionalnim religioznim vrednostima nego prema savremenim, ekonomskim I građanskim


Ovo ne bi trebalo da je uzajamno isključivo. Neki od najsrećnijih ljudi koje znam u Srbiji su verujući. A opet znam primer iz Srbije gde obrazovana majka vodi sina kod vračare umesto kod lekara, a sa druge strane postoje Srbi kojima ništa nije sveto...obe prakse su loše za nastavak lečenja.
Dr M Dr M 11:38 02.12.2010

Re: Dr.M.

Ovo ne bi trebalo da je uzajamno isključivo


U pravu si. Vazno je da i doktor i svestenik imaju u vidu interes pacijenta a ne sopstveni.

Ali, koliko vidim, to ide malo teze..
freehand freehand 12:31 02.12.2010

Re: Dr.M.

Dr M
Ovo ne bi trebalo da je uzajamno isključivo


U pravu si. Vazno je da i doktor i svestenik imaju u vidu interes pacijenta a ne sopstveni.

Ali, koliko vidim, to ide malo teze..

Da probate da mu skinete one pijavice što mu je brica stavio onomad?
Jebote kol'ke su, ko tovne svinje, a on jadan k'o Jeremija.
Možda se i pridigne malo?
Dr M Dr M 12:55 02.12.2010

Re: Dr.M.

Da probate da mu skinete one pijavice što mu je brica stavio onomad dana?


Vala, kad pogledam kolike su te pijavice, i koliko ih je, sve se nesto pribojavam.

Sto je najgore, i kad mu das neku transfuziju, pijavice sve isisaju.

Zato treba odstraniti pijavice, slazem se. Samo, oni koji znaju kako, nemaju instrumente; oni koji imaju alat, nece, vise vole da povremeno iscede pijavice u svoju casu.

Nema Srpku pridizanja dok, umesto one motke koja se stalno priziva, ne upotrebi glogov kolac.
loader loader 12:16 02.12.2010

Pogled

I pogled kroz prozor,
na osunčan park,
može dosta da pomogne
Dr M Dr M 12:25 02.12.2010

Re: Pogled

I pogled kroz prozor,
na osunčan park,
može dosta da pomogne


Tacno, mozda mu stvori zelju da izadje.

Da se vidi sa ljudima, od samovanja nema vajde.

myredneckself myredneckself 12:50 02.12.2010

Re: Pogled

zastoj u oporavku je nastao kad je, umesto kvalifikovanog zdr. radnika, pacijenta preuzeo lokalni sveštenik koji je pacijenta upućivao više ka tradicionalnim religioznim vrednostima nego prema savremenim, ekonomskim I građanskim

Vazno je da i doktor i svestenik imaju u vidu interes pacijenta a ne sopstveni.

To tradicionalno je pacijenta skroz dezorijentisalo, pobrkao je skroz lončiće, i utehu počeo da nalazi u nekim paganskim obredima umesto u svojoj religiji.
Počeo je sve više da obitava u nekim okultnim stanjima svesti, ovog tipa...

...te se kolegijum lekara na poslednjoj komisiji zabrinuo pre svega za njegovo duhovno ozdravljenje
Lokalni sveštenik za preobraćanje istog izdao je fakturu, od koje se jadničku zavrtelo u glavi još više, te mu se vera u bolje sutra još više poljuljala.
Očekuje se nov pregled, nakon skidanja kletvi, e da bi bilo, bilo kakvog napretka, te da se ide na prosvetljenje gladovanjem. Jedino to jadničku neće teško pasti.

PS
Doktore još pre pola godine si mi obećao neko mesto u ekspozituri NS. Odraše me poreznici, daj da se kurtališem bede od biznisa.
Pazi, nije svejedno.
freehand freehand 13:00 02.12.2010

Re: Pogled

Očekuje se nov pregled, nakon skidanja kletvi, e da bi bilo, bilo kakvog napretka, te da se ide na prosvetljenje gladovanjem. Jedino to jadničku neće teško pasti.

Sem ove varijante

Da se iskoristi prilika da se kaže nešto i o gejovima.
Dr M Dr M 13:02 02.12.2010

Re: Pogled

Doktore još pre pola godine si mi obećao neko mesto u ekspozituri NS.


Evo, ide urgencija, cim se pojavi Sefica kabineta

prosvetljenje gladovanjem. Jedino to jadničku neće teško pasti.


Naravno, navikao se..
AlexDunja AlexDunja 06:54 03.12.2010

Re: Pogled

Evo, ide urgencija, cim se pojavi Sefica kabineta


bila opravdano zauzeta


urgencija prihvaćena...

kako neko mesto, mrns?
valjda šefica ekspoziture, kod nas nema boranije:)))
Dr M Dr M 07:57 03.12.2010

Re: Pogled


bila opravdano zauzeta


Sluzbeno odsutna.

Dnevnice i putni nalog naplatiti na skrkanom salteru
myredneckself myredneckself 12:13 03.12.2010

Re: Pogled

kako neko mesto, mrns?
valjda šefica ekspoziture, kod nas nema boranije:)))


Uhh, šefice pade mi kamen sa srca
Odmah idem da se posvetim odabiru reprezentativnog outfit-a, sa sve cipelama i ostalim asesoarom,
pošto mi je dosadašnji šljakerski totalno neupotrebljiv
AlexDunja AlexDunja 13:29 03.12.2010

Re: Pogled

pošto mi je dosadašnji šljakerski totalno neupotrebljiv


totalno.
vidi ove sa stilom, a ozbiljne:)

Dr M Dr M 14:25 03.12.2010

Re: Pogled

vidi ove sa stilom, a ozbiljne:)


Sve ce da bude ovako, kad mi dodjemo na vlast..sa stilom, ozbiljno..i na visokoj nozi..
myredneckself myredneckself 11:10 04.12.2010

Re: Pogled

AlexDunja
pošto mi je dosadašnji šljakerski totalno neupotrebljiv


totalno.
vidi ove sa stilom, a ozbiljne:)


odlične su, izdržaću ja na štiklama koliko god treba.
Napomena:
Samo da znaš šefice bitan mi je unutrašnji rad, čisto za u buduće
Brend se pokazao veoma efikasnim zbog debljih đonova i teško da te neko može izbaciti iz takvih cipela
Nadam se da ne zakeram odmah na početku, sve je to za našu stvar



mariopan mariopan 21:48 04.12.2010

Re: Pogled

myredneckself

AlexDunja

Alo vas dve, imate li duše kada kačite takve slike na komp? Mislite li malo i na naše istrošene srčke?
Pitanje 1. Gde ima ona lepota sa slike od AD?
Pitanje 2. Znaš li ti pošto "miu miu" cipele kada mi tako staješ na muku mrns?
Ima da ih nađem i da ih ...probam, da znate
myredneckself myredneckself 01:18 05.12.2010

Re: Pogled

Pitanje 2. Znaš li ti pošto "miu miu" cipele kada mi tako staješ na muku mrns?

Nemam pojma, rek'o jedan u Skupštini 500 evrića, minimalno
mariopan mariopan 11:30 05.12.2010

Re: Pogled

myredneckself
Pitanje 2. Znaš li ti pošto "miu miu" cipele kada mi tako staješ na muku mrns?

Nemam pojma, rek'o jedan u Skupštini 500 evrića, minimalno

Lepo kažeš minimalno, mislim da je bar duplo više. Pitaću jednu damu kada je vidim, za oko mesec dana, jer ona ima jedno dvestotinak pari samo takve obuće. Ja probala, malo nosila po kući, ne bih se usudila dalje jer su štikle od oko 15 cm da ne poginem, ali lako se gazi i hoda, čudo jedno.
Čista poezija.
Al ni u ludilu ne bih dala toliko para i da imam, za samo jedne cipele.
Piromanski Piromanski 13:23 02.12.2010

Prognoza, terapija?

EUtanazija.
Dr M Dr M 13:55 02.12.2010

Re: Prognoza, terapija?

Piromanski
EUtanazija.


Pa jes`, ako ne bude EU, tanazija ce da bude sigurno..
sesili sesili 16:21 02.12.2010

Srpko

Lično poznajem tu porodicu i nije bio Tripković - zbog tripa - nego Trpković, jer je trpeo sve i svašta. Vazda su mu ta braća nešto zamerala, čak i ime - Srpko! Možda je one neke štipkao, ali oni su njega čerupali. Sekli njegove šume, pravili nameštaj i prodavali mu po veeelikoj ceni. On kupovao. Brali voće iz njegovih voćnjaka, pravili sokove i opet prodavali, a on kupovao. Pomagao kad je bilo zemljotresa, a kad ode kod njeh na letovanje, samo vazduh mu nisu naplaćivali. Tata nije baš po najpravednijem ključu delio, a kada se mama pobunila i nju su ljubomorna braća onemogućila da Srpka zaštiti. A i on - nije ništa štedeo, sačuvao, sve je uvek bilo NAŠE, a njihovo samo njima. ZaHebalo ga i što je potrošio fondove za penziju, a sad se opet svi sjatili kod njega, da ih on izdržava. Grešio je i što je govorio da ne mogu tako malo da ga plate, koliko on može malo da radi. Uvek su svi imali više od njega, a na kraju su ga šutnuli. Možda je bio i autogol! Dakle - spasa mu nema, ili ga ja ne vidim. A to do'tore, pomagaj kako znaš i umeš!
mariopan mariopan 17:36 02.12.2010

Re: Srpko

Ja bih njemu dala placebo, to je neki folirant i hipohondar.
Da je stvarno bolestan do sada bi crko, jelda?
Znači nije mu ništa - nego to treba naterati da radi, da radi i da radi.
Sve nevolje dolaze od zaludne (besposlene) glave...kada se lepo umori bar će da spava ko beba, neće smišljati kako da se dočepa leba bez motike i samo da sedi na bolovanju?
Dr M Dr M 19:26 02.12.2010

Re: Srpko

Dakle - spasa mu nema, ili ga ja ne vidim. A to do'tore, pomagaj kako znaš i umeš!


E, sesili, Ti li ga dovede, `el neko o` Tvoji`?

Vidim, znas coveka.

Da Ti kazem, situacija je jako teska. On taki kaki je, a i braca mu nisu mnogo bolja, al` mora da se zivi, zar ne?

Sta je bilo, bilo je. Ako ce da gleda ko je kome prodavao namestaj, ko je ciji sok popio, zbilja mu nema spasa. Mora da zasadi novu sumu, sam nek je sece pa nek pravi namestaj, pa nek` prodaje; nek zasadi nove vocke, on da cedi i prodaje; za sve ovo treba vreme da prodje, a dok ne stigne to vreme, s` kozom na oranje!

A ono sto je bilo, skola da mu bude:

Ako smo braca, kese nam nisu sestre.

Bratstvo za bratstvo, a sirenje za pare.

S` kim si, onakav si.

Bilo bi jos, ali razumes i iz ovoliko..

Srpko mora da prestane da se ugleda na gore od sebe.

I da bira sopstveni put, do sada je birao samo stranputice.

Ako dobro izabere, dobro ce mu biti..ako ne, dodji da placemo zajedno..






Dr M Dr M 19:40 02.12.2010

Re: Srpko

Da je stvarno bolestan do sada bi crko, jelda?


Mariopan, Ti si k`o Tomica Milosavljevic!

Al` za ovo

Sve nevolje dolaze od zaludne (besposlene) glave


si u pravu.

Zato Srpko mora pamet u glavu pa onda da radi. Sa ovakvom glavom moze samo stetu da pravi, i sebi i drugima. Sto mu se i desava.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:48 02.12.2010

A da neko, malo, pogleda doktore?

Zato Srpko mora pamet u glavu pa onda da radi


'Oce, 'oce Srpko, al nema sta BRE!


Dr M Dr M 22:29 02.12.2010

Re: A da neko, malo, pogleda doktore?

hoochie coochie man
Zato Srpko mora pamet u glavu pa onda da radi


'Oce, 'oce Srpko, al nema sta BRE!




Kad napuni glavu pamecu, smislice nesto.

Il` ce da prodaje pamet..

A sad, za promenu, ozbiljno:
Vec se pokazalo da ne umemo da napravimo automobil, da drugi bolje prave televizore, dok su drugi razvijali elektroniku, mi razvlacili harmoniku..
Nema svrhe da se trudimo da ih prestignemo. Ne ide tehnika?

Da krenemo u biologiju. Imamo resurse, ljudske i teritorijalne, za razvoj biotehnologije, genetskog inzenjeringa itd. Malo pocetno ulaganje, osigurano trziste. To smo mogli i ranije, sad je poslednji trenutak, veliki igraci su vec usli u pricu pa posle ni tu necemo imati prohod.

Samo, politicari moraju da imaju viziju, a ne da jure proviziju.

Hvala Ti sto si mi dao slagvort..
mariopan mariopan 10:54 04.12.2010

Re: A da neko, malo, pogleda doktore?

Ne ide tehnika?

Ide nama tehnika, samo su taki oterani da je razvijaju van naše zemlje, za nekog drugog. Da njihova pamet ne bi ugrozila diletante koji "sve znaju" a ništa ne znju.
Naši političari nemaju para da ih plate da žive kao ljudi, a oni, kao pametni, jel'te, neće da žive od prazne slame i obećanja...i zapalili preko grane. Zato političari imaju para za sebe, po četiri pet plata, koliko ko zgrabi, zalepili opanak na obraz i udri po pacijentu, koga su prvo komirali, za svaki slučaj da se ne probudi.
Dr M Dr M 11:12 04.12.2010

Re: A da neko, malo, pogleda doktore?

političari imaju para za sebe, po četiri pet plata, koliko ko zgrabi,


A grabe li grabe.

Nasi politicari su, izgleda, nastali ukrstanjem pijavica i oktopoda.
mariopan mariopan 17:24 04.12.2010

Re: A da neko, malo, pogleda doktore?

hoochie coochie man
Zato Srpko mora pamet u glavu pa onda da radi


'Oce, 'oce Srpko, al nema sta BRE!



Znam, ali mu treba dati da radi, stvoriti uslove, što već nije u njegovoj moći
I da vi'š kako bi se ućutao.
Dr M Dr M 18:13 04.12.2010

Re: A da neko, malo, pogleda doktore?

da vi'š kako bi se ućutao.


Ma ne samo ućutao, pevao bi!
scabies scabies 17:39 02.12.2010

Doktore,


Objektivno sagledavanje situacije, insistirati na pomirenju I međusobnom opraštanju, bez insistiranja na reciprocitetu, da mu se razvije osećaj plemenitosti.
Pripremiti ga za rad u velikoj grupi( suzbijati sklonost ka samosažaljenju I traženju krivice u drugima; iskljuciti samozavaravanje o superiornosti ; ukazati mu na neopravdanost straha od inferiornosti).
Krkar i sar. su upravo izneli rezultate najnovije studije koji ovakvu terapiju dovode u vezu sa ozbiljnim neželjenim efektima razvoja plačip...itisa
Ja ne sumnjam u vaše stručne procene i predloge za lečenje, samo htedoh da ukažem na strahove pred novom, u našoj sredini nikad primenjivanom, terapijom
Dr M Dr M 19:56 02.12.2010

Re: Doktore,

Ja ne sumnjam u vaše stručne procene i predloge za lečenje, samo htedoh da ukažem na strahove pred novom, u našoj sredini nikad primenjivanom, terapijom


Scabies, ocigledno je da stari metodi nisu bili uspesni, zato mislim da treba probati nove.

Gore ne moze da bude.

Tradicionalna izreka kaze da stari pas ne moze da nauci nove vestine.

Moderniji pristup je u tome da, ako stari pas ne nauci nove vestine, mora da se zadovolji starom, oglodanom koskom, nece dobiti novu.

Surova su moderna vremena, i nije ni vazno da li si covek ili pas..
Unfuckable Unfuckable 20:40 02.12.2010

Re: Doktore,

Moderniji pristup je u tome da, ako stari pas ne nauci nove vestine, mora da se zadovolji starom, oglodanom koskom, nece dobiti novu.


kako stvari stoje (a ne stoje baš najbolje) stari pas će kao prvo morati da zaboravi na glodanje (i to jedno duže vreme: malo je okrnjio zube glođući i ono što ne bi trebalo) i da počne da razmišlja (eto evolutivnog iskoraka!) o ishrani - korijenjem
Dr M Dr M 20:59 02.12.2010

Re: Doktore,

kako stvari stoje (a ne stoje baš najbolje) stari pas će kao prvo morati da zaboravi na glodanje (i to jedno duže vreme: malo je okrnjio zube glođući i ono što ne bi trebalo) i da počne da razmišlja (eto evolutivnog iskoraka!) o ishrani - korijenjem


Ovo daje sasvim novo znacenje izrazu Povratak korenima.
freehand freehand 21:15 02.12.2010

Re: Doktore,

Dr M
kako stvari stoje (a ne stoje baš najbolje) stari pas će kao prvo morati da zaboravi na glodanje (i to jedno duže vreme: malo je okrnjio zube glođući i ono što ne bi trebalo) i da počne da razmišlja (eto evolutivnog iskoraka!) o ishrani - korijenjem


Ovo daje sasvim novo znacenje izrazu Povratak korenima.

Pozdravio vas Dobrica obojicu.
I Kunta Kinte, ako kalemar uznemogne.
Dr M Dr M 21:29 02.12.2010

Re: Doktore,

I Kunta Kinte,


Taj nas vec pozdravio, pa kuntamo bez kinte..
jednatanja jednatanja 23:52 02.12.2010

Re: Doktore,

evo Srpko Trpković na YouTubu
Dr M Dr M 00:25 03.12.2010

Re: Doktore,

evo Srpko Trpković na YouTubu


Svaka mu cast, a i Tebi sto ga nadje..

Ima malo avangardna kadrovska resenja ali mi izgleda da se sa njima vec eksperimentise u nasoj skupstini..
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:03 03.12.2010

Lečenje do izlečenja

Doktore, izvanredan tekst počev od istorije bolesti, toka i dijagnoze.
Kao što se vidi za pacijenta je bila pogubno što se tvrdoglavo držao vradžbina, bajanja,odbacivanje svega što nije primitivno i domaćinsko tj. iz domaće radinosti.
Za sve su krive komšije on ništa nije pa čak i ako ih bije i tako svoje mane krije.
SrBko je odbio infuziju i vakcinaciju i vratio se bajanju i tihovanju.
Dakle,treba malo infuzije a vračare i popove da zamenu moderni lekari i psiholozi.
Lekarski konzilijum treba i sam da se potrudi da pacijent što više bude prisutan na grupnim terapijama.
A ne treba zaboraviti da pacijent ima traume i iz dalje prošlosti pa mu tokom terapije treba malo pričati i kako je ne što bilo a ne kako se nekome snilo.
Naročito treba pacijenta razuveriti da ne veruju plemenskim poglavicama o nerbeskom narodu što je ostavilo polsedice i na njegovu psihu pa se opirao lečenju verujući da će na nebesima biti zdrav.
Dr M Dr M 10:41 03.12.2010

Re: Lečenje do izlečenja


Milane, Srpko se, očigledno, navukao na svašta.

Kao i kod drugih adikcija, prvi korak ka izlečenju je priznanje da postoji problem, i da pacijent ima želju da se izleči.

Kad se pređe taj, prvi korak, sve će da krene..
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:24 03.12.2010

Re: Lečenje do izlečenja

Dr M

Milane, Srpko se, očigledno, navukao na svašta.

Kao i kod drugih adikcija, prvi korak ka izlečenju je priznanje da postoji problem, i da pacijent ima želju da se izleči.

Kad se pređe taj, prvi korak, sve će da krene..

Problem je i kad pacijent umisli da su svi oko njega bolesni i nenormalni a samo on ydrav i normalan.
Dr M Dr M 13:09 03.12.2010

Re: Lečenje do izlečenja

Problem je i kad pacijent umisli da su svi oko njega bolesni i nenormalni a samo on ydrav i normalan.


Zato je ta bolest i toliko komplikovana.

Kad se slomije noga, staviš u gips i gotovo.

Al` kad se slomije duh..
Hansel Hansel 16:44 03.12.2010

Re: Lečenje do izlečenja

Ama, ljudi, ništa nije čudno, je l' se sećate da je teran na "operaciju bez anestezije", "gutanje žaba" (pa da još da krene od najveće)... ne ide to... i posle se neko pita zašto je pacijentu sve gore! Ne može on u tom kritičnom stanju da podnese invazivne metode i u regresivnom stanju da razume metafore... Al' izgleda da se još zanosimo da od riblje čorbe (još i ustajale) opet možemo da dobijemo akvarijum... Ne biva to... bar dok ne skuvamo one - koji su je skuvali... Ja bi' rek'o, k'o Srp/bkov dalji rođak, da su kuvari i mađioničari krivi! A i lažni doktori! Ma, šarlatana kol'ko 'oćeš!

Tako da izbor između bolnih operacija bez garancije za preživljavanje i zašećerenih vodica i nije neki!
Dr M Dr M 17:43 03.12.2010

Re: Lečenje do izlečenja

. Ne biva to... bar dok ne skuvamo one - koji su je skuvali.


To će biti mutna supa,,

Fino što se okuplja i rodbina, da Srpku da podršku.

I, ne manje važno, da prepozna nađioničare, lažne doktore i šarlatane. Da se Srpko ne uhvati, opet, u loše društvo.
arianna arianna 18:14 03.12.2010

Re: Lečenje do izlečenja

Srpka su svi ubili u pojam :(

loše društvo ojadilo, deca kuću ispaznila, rodbina ga se odrekla

težak i tužan slučaj


Hansel Hansel 18:59 03.12.2010

Re: Lečenje do izlečenja

I, ne manje važno, da prepozna nađioničare, lažne doktore i šarlatane. Da se Srpko ne uhvati, opet, u loše društvo.

Ma, kakvi, Srpko je gotov, što svojom, što njihovom krivicom... a i oni koji misle da mu nisu rod.
Dr M Dr M 19:27 03.12.2010

Re: Lečenje do izlečenja

arianna
Srpka su svi ubili u pojam :(

loše društvo ojadilo, deca kuću ispaznila, rodbina ga se odrekla

težak i tužan slučaj




Sve je to tačno arianna, i meni ga je žao.
Ali, on od toga nema koristi.
Stalno mislim kako da mu se pomogne pa da ga ne žalimo nego da se njime ponosimo.
Dr M Dr M 19:30 03.12.2010

Re: Lečenje do izlečenja

Ma, kakvi, Srpko je gotov, što svojom, što njihovom krivicom


Ja mu još ne bih potpisivao umrlicu, žilav je on, svašta je preživeo.
Unfuckable Unfuckable 19:59 03.12.2010

Re: Lečenje do izlečenja

a da uputimo Srpka na VMA, čuo sam da oni umeju da izvedu svakojaka čudesa?
arianna arianna 20:12 03.12.2010

Re: Lečenje do izlečenja

Stalno mislim kako da mu se pomogne pa da ga ne žalimo nego da se njime ponosimo.


Mislim i ja, baš kao i ti dragi DrM, kako našem Srpku pomoći, ali on je svoje zdravlje odavno prepustio nadrilekarima, babama vračarama, lažnim doktorima, šarlatanima

Verujem da bi mnogi sa ovog bloga mogli i hteli da mu pomognu kad bi i on bar ruku pružio, ovako...

Nama posmatračima, neuko lečenog i raznim sredstvima izmučenog Srpka, ostaje da kukamo nad tužnom nam zajedničkom sudbinom, osim ako...





Dr M Dr M 22:12 03.12.2010

Re: Lečenje do izlečenja

a da uputimo Srpka na VMA, čuo sam da oni umeju da izvedu svakojaka čudesa?


Ne bih ja da ga leči vojska, to zbilja moze da napravi razna čudesa.
Dr M Dr M 22:15 03.12.2010

Re: Lečenje do izlečenja

osim ako.


Osim ako mu se na da infuzija, da mu se prekine konfuzija.
Hansel Hansel 22:46 03.12.2010

Re: Lečenje do izlečenja

a da uputimo Srpka na VMA, čuo sam da oni umeju da izvedu svakojaka čudesa?

Umeju, umeju, al' to samo ako im je pacijent iz VS, vlasti ili CZ-a!
Dr M Dr M 18:17 04.12.2010

Re: Lečenje do izlečenja

vlasti ili CZ-a!


Očekuje se fuzija ovih struktura..
Hansel Hansel 19:13 04.12.2010

Re: Lečenje do izlečenja

"U to ime ja vas pozdravljam!"

Al' ozbiljno... Hm, samo pazi u kom smeru ide fuzija, nadam se sleva nadesno (u rečenici)!

Znači, njima fuzija, Srpku infuzija, pokoji elektrošok... možda i bude nešto! Da ja ne budem pesimista, kad ti, kao pravi doktor, nalaziš zrno optimizma... A valjda nisi privatnik!
Dr M Dr M 20:11 04.12.2010

Re: Lečenje do izlečenja

kao pravi doktor, nalaziš zrno optimizma.


"Ne verujem u čuda, računam na njih"!
omega68 omega68 13:32 04.12.2010

doktore

Dr M Dr M 18:15 04.12.2010

Re: doktore

maraton maraton 22:29 04.12.2010

Dijagnoza?

Verujem da je pacijent bio u stanju u kom je doveden. Ali, dijagnoza je veliki problem. Opste je poznato da Srpkovi lekari se odlikuju kao losi dijagnostičari, pa ni ova dijagnoza u mnogo čemu ne drzi vodu. Nije ni čudo što se u lečenju stiglo do ... ćorsokaka.
Dr M Dr M 22:47 04.12.2010

Re: Dijagnoza?

Ali, dijagnoza je veliki problem


Zato nije nigde izricito navedena..

Dijagnosticari ne mogu da se sloze, cela lepeza misljenja; od genetskog poremecaja, preko dugotrajne vaspitne zapustenosti i pogresne ishrane, do permanentnog trovanja.


Svi imaju nekakvu argumentaciju a pacijentu sve gore.

Nadam se da necemo dopustiti da se prava dijagnoza otkrije tek na obdukciji.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 08:21 05.12.2010

...

meni ni dijagnoza nije najjasnija,
a kamo li prognoza.
:)

ps
a tek anamnezaaaaa...
Dr M Dr M 08:34 05.12.2010

Re: ...

snezana mihajlovic
meni ni dijagnoza nije najjasnija,
a kamo li prognoza.
:)

ps
a tek anamnezaaaaa...


Kazem ja, opsta konfuzija..

Izgleda da ce morati, pod hitno, da ga salju u inostranstvo.

Vec imamo primere uspesnog lecenja napolju, kad kod kuce ne ide.
Unfuckable Unfuckable 12:58 05.12.2010

Re: ...

Vec imamo primere uspesnog lecenja napolju,

dakle - da drug Švabo namesti diskus pa da rokamo!
Dr M Dr M 13:02 05.12.2010

Re: ...

da rokamo!


100% si u pravu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana