Društvo| Mediji

Druga - B92 sa novim vlasnicima

libkonz RSS / 18.11.2010. u 23:26

Ono o čemu se mesecima šuškalo, a navodno dogovoreno pre dva meseca, danas je potvrđeno: RTV B92 je promenila vlasnika. Tako da u ratu za rejtinge sada imamo tri puta po dve televizije: RTS 1 i 2, Mitrovićeve televizije Pink i Avalu, i Prvu i TV B92 u vlasništvu grčke Antene.

Ono što je najinteresantnije u ovoj priči je deo ugovora u kom je dogovoreno da B92 trast nastavlja da vodi uređivačku politiku informativnog programa RTV B92. Time bi Veran Matić obavljao funkciju glavnog urednika informativnog programa, a novi vlasnik se obavezuje da se neće mešati u uređivanje informativnih emisija. Ali da li će stvarno biti tako?

Svima nam je poznato da je kompanija Delta (ne samo oni) poslednjih godina bojkotovala RTV B92 i da se tamo nisu oglašavali, čime je kuća B92 ostala bez velikih prihoda. Ono što me zanima je šta će se dogoditi kada se sastanu Minos Kirijaku, vlasnik TV Antena i Miroslav Mišković, vlasnik Delte. Realno je očekivati da će do tog susreta doći i da će biti reči o budžetu koji je Delta spremna da odvoji na Prvoj i B92. Ne treba sumnjati da će Mišković postaviti svoje uslove.

Bilo kako bilo, gospodinu Matiću i svima koji su bili deo b92 hvala za ono što su činili u proteklih 20 godina. I srećno u budućnosti!

ps Veliki pozdrav za RRA zbog odluke da se mediji u Kraljevu oslobode obaveza plaćanja frekvencije u periodu od 6 meseci. SOKOJ i OFPS takvu odluku nisu doneli, što me uopšte ne iznenađuje.

 

 

Tagovi



Komentari (134)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 23:35 18.11.2010

Pičvajz

A sad sledi pičvajz oko akcija malih akcionara. Imaju 5 dana da se izjasne - a još ni obavešteni nisu.

Još kad čuju kako će morati da plate iz svog džepa da bi akcije zadržali - jer je na snazi dokapitalizacija...

A tek što bih voleo da sam muva na zidu u kancelariji Ministra Koji Kaže Da Je Kriza Prošla kad u nju uđe Predstavnik Greckog Kapitala...
Goran Vučković Goran Vučković 23:45 18.11.2010

Re: Pičvajz

Još kad čuju kako će morati da plate iz svog džepa da bi akcije zadržali - jer je na snazi dokapitalizacija...

Šta je sad ovo? "Obaveza preče kupnje"?
krkar krkar 23:55 18.11.2010

Re: Pičvajz

Goran Vučković
Još kad čuju kako će morati da plate iz svog džepa da bi akcije zadržali - jer je na snazi dokapitalizacija...

Šta je sad ovo? "Obaveza preče kupnje"?


Najjednostavnije rečeno dokapitalizacija je urađena po modelu share split, 2 za 1.

Mali akcionari, da bi zadržali isti procenat, moraju praktično da kupe još po jednu akciju za svaku koju poseduju, po zvaničnoj ceni od oko 5€,

Problem je što nije sasvim jasno šta se dešava ako mali akcionari ne žele/ne mogu da otkupe nove akcije. Ko to ima pravo da uradi i pod kojim uslovima, tj. može li "nove" akcije da kupi samo osoba na koju se stare vode ili to može da uradi i neko drugi u njeno ime ili umesto nje. A nije ni najjasnije ni kako će se tim akcijama malih trgovati i po kojoj ceni.
libkonz libkonz 00:05 19.11.2010

Re: Pičvajz

A tek što bih voleo da sam muva na zidu u kancelariji Ministra Koji Kaže Da Je Kriza Prošla kad u nju uđe Predstavnik Greckog Kapitala...

Misliš da će da bude zanimljiv razgovor?
Goran Vučković Goran Vučković 00:06 19.11.2010

Re: Pičvajz

Problem je što nije sasvim jasno šta se dešava ako mali akcionari ne žele/ne mogu da otkupe nove akcije. Ko to ima pravo da uradi i pod kojim uslovima, tj. može li "nove" akcije da kupi samo osoba na koju se stare vode ili to može da uradi i neko drugi u njeno ime ili umesto nje. A nije ni najjasnije ni kako će se tim akcijama malih trgovati i po kojoj ceni.

Ne znam tačno kako stvari idu za koju formu privrednog društva, ali nisam još čuo da akcionari moraju da dokapitalizuju da bi im ostale postojeće akcije.

Split i reverse split su valjda samo načini za promenu broja akcija, koliko znam - a ovo više liči na reverse split, ako se smanjuje broj akcija.

Znači ko ne dokapitalizuje ostaje mu pola akcija, osim baš ako je imao jednu, u kom slučaju možda mora da doda 5 evra
krkar krkar 00:07 19.11.2010

Re: Pičvajz

libkonz
A tek što bih voleo da sam muva na zidu u kancelariji Ministra Koji Kaže Da Je Kriza Prošla kad u nju uđe Predstavnik Greckog Kapitala...

Misliš da će da bude zanimljiv razgovor?


Mislim da će biti zanimljiva interakcija ali ne bih se unapred zaletao da je definišem kao dijalog
krkar krkar 01:19 19.11.2010

Re: Pičvajz

Ne znam tačno kako stvari idu za koju formu privrednog društva, ali nisam još čuo da akcionari moraju da dokapitalizuju da bi im ostale postojeće akcije.

Split i reverse split su valjda samo načini za promenu broja akcija, koliko znam - a ovo više liči na reverse split, ako se smanjuje broj akcija.

Znači ko ne dokapitalizuje ostaje mu pola akcija, osim baš ako je imao jednu, u kom slučaju možda mora da doda 5 evra


Ne, povećava se broj akcija, duplira. Pošto po zakonu svaki sadašnji akcionar ima pravo da zadrži isti UDEO, to znači da svaki vlasnik akcija ima pravo da za svaku postojeću KUPI još jednu (i time dokapitalizuje preduzeće).

Taj deo je jasan, nejasno je šta se dešava ako VLASNIK akcije ne želi da kupi još jednu. KO ima pravo da kupi tu novonastalu akciju?
Goran Vučković Goran Vučković 01:49 19.11.2010

Re: Pičvajz

Ne, povećava se broj akcija, duplira. Pošto po zakonu svaki sadašnji akcionar ima pravo da zadrži isti UDEO, to znači da svaki vlasnik akcija ima pravo da za svaku postojeću KUPI još jednu (i time dokapitalizuje preduzeće).

Hm... to onda nije baš pravi split nego izdavanje nove serije - ali nema veze.
Taj deo je jasan, nejasno je šta se dešava ako VLASNIK akcije ne želi da kupi još jednu. KO ima pravo da kupi tu novonastalu akciju?

Ako ne kupi onda imaju pravo drugi vlasnici da kupe ili da se ponudi trećim licima - tako je bar u d.o.o. firmama. Verovatno je slično za zatvoreni AD. Kako ide za otvoreni AD - da li je liberalnije, to već nisam siguran.
antioksidant antioksidant 08:06 19.11.2010

Re: Pičvajz

. KO ima pravo da kupi tu novonastalu akciju?

ide se na javnu ponudu
a ako zadrzis isti udeo akcija (tj kupis jos akcija) onda ce tvoj isti procenat akcija vredeti duplo vise (mada sve zavisi od trzisne cene).
Sepulturero Sepulturero 12:04 19.11.2010

Re: Pičvajz

А ако је имао 3?
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:37 19.11.2010

Re: Pičvajz

A tek što bih voleo da sam muva na zidu u kancelariji Ministra Koji Kaže Da Je Kriza Prošla kad u nju uđe Predstavnik Greckog Kapitala...

Što, jel te interesuje %?
Goran Vučković Goran Vučković 23:48 18.11.2010

Hvala

Bilo kako bilo, gospodinu Matiću i svima koji su bili deo b92 hvala za ono što su činili u proteklih 20 godina. I srećno u budućnosti!

krkar krkar 23:50 18.11.2010

Blog


Novi vlasnici savršeno su nezainteresovani za Radio B92, uprkos Veranovim pokušajima da im objasni kako su radio i televizija u smislu prikupljanja i obrade informacija jedna tehnološka celina u sinergiji...

Ptičice kažu da novi vlasnici nisu hteli ni da razgovaraju o pratećim sadržajima kao što je Blog. Što, doduše, još ne znači da će ga zatvoriti, prodati ili nešto slično. Opet, ne znači ni da neće.

Znači samo da se ništa ne zna.
Goran Vučković Goran Vučković 23:52 18.11.2010

Re: Blog


Ptičice kažu da novi vlasnici nisu hteli ni da razgovaraju o pratećim sadržajima kao što je Blog. Što, doduše, još ne znači da će ga zatvoriti, prodati ili nešto slično. Opet, ne znači ni da neće.

Sve ima svoj kraj pa i ovaj tup-tup - što bi u svoje vreme umeo da kaže pokojni Minimaks.
libkonz libkonz 23:58 18.11.2010

Re: Blog

Jedino što znam je da je kupljeno sve u paketu i da je istina da ih zanima samo televizija. Tipujem na prodaju radija. A za net i blog kao njegov deo, to je prava misterija.
omega68 omega68 01:02 19.11.2010

Re: Blog

A za net i blog kao njegov deo, to je prava misterija

da nije zbog Draga?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:21 19.11.2010

Re: Blog

Bloga b92 što se tiče, ako bude na prodaju, predlažem da se udružimo i da postanemo većinski vlasnici.
jinks jinks 11:28 19.11.2010

Re: Blog

Ptičice kažu da novi vlasnici nisu hteli ni da razgovaraju o pratećim sadržajima kao što je Blog.

Neko je na Blogu rekao (možda ste to bili baš vi) da se ni jedan menadžer ili vlasnik neće tek tako odreći resursa koji poseduje. A Blog jeste resurs, kao što je i B92.net (glupo je o tome uopšte i pričati). Pogotovo što će se ljudi u budućnosti (ako već i sada nije tako) više i drugačije informisati upravo preko ovih medija (možda više nego i preko TV-a).

U bilo kom slučaju, jedno veliko Hvala i sa moje strane ekipi B92 na trudu da stvore sve što su napravili, uključujući i ovaj Blog (možda i najviše zbog toga).
alselone alselone 11:33 19.11.2010

Re: Blog

Vojislav Stojković
Bloga b92 što se tiče, ako bude na prodaju, predlažem da se udružimo i da postanemo većinski vlasnici.





cult cult 12:05 19.11.2010

Re: Blog

Vojislav Stojković
Bloga b92 što se tiče, ako bude na prodaju, predlažem da se udružimo i da postanemo većinski vlasnici.


Odlično. Elem, proaktivnost u meni mi ne da mira, te odmah iznosim predlog:

Krkara postaviti za egzekjutiva. Svaki post mu je kao CV, tako da ovaj predlog nije potrebno dalje obrazlagati. Moderatora05 unaprediti u šefa moderacije. Maksa za risrč end divelopment (i da obeća da će mu prvi korak biti ukidanje ovog ). Freehanda za Pablik Rilejšns. Drago&Karagaća - analitika, odbrana, spoljni poslovi & još ponešto. Taube - umetnički direktor (izbor autora & VIP autora).
freehand freehand 12:16 19.11.2010

Re: Blog

Freehanda za Pablik Rilejšns.

Kaži slobodno da je to zato što sam mlada, lepa i pametna.
I numem reći "ne".
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:17 19.11.2010

Re: Blog

freehand

Kaži slobodno da je to zato što sam mlada, lepa i pametna.
I numem reći "ne".


angie01 angie01 13:46 19.11.2010

Re: Blog

Krkara postaviti za egzekjutiva. Svaki post mu je kao CV,


al je previshe sujetan-ima bude strahovladar!

mada, ovde se vec uvedzbalo za dodvoravanje!
krkar krkar 13:55 19.11.2010

Re: Blog

Krkara postaviti za egzekjutiva.


Ne bih ti ja u ovo ni žutu banku uložio. Nit pristao da sa tim imam ikakve veze. Prosto, ne vidim kako to može da bude profitabilno. Ja ni jednom u životu ni na jedan baner na Blogu kliknuo nisam - a pretpostavljam ni većina iole normalnijih blogera.

A tek kao standalone - ne bi za vodu moderatorki zaradio. Gradsku, ne mineralnu.
krkar krkar 14:03 19.11.2010

Re: Blog

Neko je na Blogu rekao (možda ste to bili baš vi) da se ni jedan menadžer ili vlasnik neće tek tako odreći resursa koji poseduje. A Blog jeste resurs, kao što je i B92.net (glupo je o tome uopšte i pričati). Pogotovo što će se ljudi u budućnosti (ako već i sada nije tako) više i drugačije informisati upravo preko ovih medija (možda više nego i preko TV-a).


B92 NET jeste resurs jer je, koliko je meni poznato, bio prvi e-medij u Srbiji, još Vo Vremja Ona.

Međutim, em su se i drugi opsetili da se mora ići u korak sa vremenom, em se B92 generalno ulenjio, uspavao i udiletantio... Još uvek ima jaku poziciju iako ni približno onako ekskluzivnu i dominantnu. I u silaznom je trendu.

Što je još važnije, newsgathering element B92.net je do sada bio zajednički resurs radija, TV i neta. I TV i radio moraće da imaju sopstvene redakcije (pod vrlo realnom pretpostavkom da će radio biti prodat - one će biti razdvojene) i velko je pitanje šta će biti sa .net elementom nakon podele, kome će šta pripasti, kome će šta biti prioritet... Redakcija košta, izvori koštaju, dopisnici koštaju...

Ne verujem da će za 12 meseci od danas ovaj sajt postojati u ovom obliku i pod ovim imenom.
cult cult 14:18 19.11.2010

Re: Blog

Kaži slobodno da je to zato što sam mlada, lepa i pametna.
I numem reći "ne".


Goran Vučković Goran Vučković 14:21 19.11.2010

Re: Blog


Ne bih ti ja u ovo ni žutu banku uložio. Nit pristao da sa tim imam ikakve veze. Prosto, ne vidim kako to može da bude profitabilno. Ja ni jednom u životu ni na jedan baner na Blogu kliknuo nisam - a pretpostavljam ni većina iole normalnijih blogera.

Ovo je ozbiljan problem - čak i da to bude neka neprofitna šema ("društvo ljubitelja bloga b92", "NVO BUBE" i slično - tj. prihodna strana da budu neka "članarina" ili prilozi), teško je da će moći da se nađe dovoljno finansiranja da se pokrije tekući stalni trošak u smislu zaposlenih koji trenutno opslužuju blog. Za hosting i neko osnovno održavanje računam da bismo se snašli.

To znači da bismo morali da podelimo te poslove da budu na dobrovoljnoj bazi - drugim rečima, da svaki bloger održava svoj blog, plus možda neka "drugarska pomoć" grupe koja dobije moderatorske privilegije.

Sledeća stvar je pitanje sofverske licence - pod kojim uslovima bismo je dobili i u kojoj formi (da li bismo mogli da dobijemo sors). Ovde novi vlasnik može da bude kako vrlo predusretljiv tako i vrlo nepredusretljiv.

Sve u svemu, nije baš totalni mrak, ali bismo morali da vidimo da li nam se više isplati da preuzimamo postojeće rešenje ili da postavimo nešto standardno negde drugde - i koji smo uopšte to "mi" - i da li je samo jedno "mi" ili ima više "mi" koji idu, iz raznih razloga, svako na svoju stranu itd.

Bilo bi svakako lepo ako bismo mogli da održimo celu ovu stvar, ali biće potrebno malo više od dobre volje.
cult cult 14:32 19.11.2010

Re: Blog

angie01
Krkara postaviti za egzekjutiva. Svaki post mu je kao CV,


al je previshe sujetan-ima bude strahovladar!

mada, ovde se vec uvedzbalo za dodvoravanje!


Ebsolutli rajt. Krkarova strahovlada će sigurno proizvesti patnju i bol mnogog blogera, a bez patnje dobrog pisanja nema.
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:37 19.11.2010

Re: Blog

Ma Gorane softver nije problem, ima slobodnih rešenja sa sličnom funkcionalnošću i Joomla i Drupal, pa i WordPress, snašli bi se, a i za hosting nije greda. Mada je sve ovo načelna rasprava, bogastvo ovog mesta je ime i posećenost, ne sekiram se za budućnost.
alselone alselone 14:56 19.11.2010

Re: Blog

Goran Vučković
da li bismo mogli da dobijemo sors


Vec vidim scenu: Donose nam sors na disku, u pozadini ide Karmina Burana, ulece Unf, otima disk i...

Goran Vučković Goran Vučković 15:07 19.11.2010

Re: Blog

Ma Gorane softver nije problem, ima slobodnih rešenja sa sličnom funkcionalnošću i Joomla i Drupal, pa i WordPress, snašli bi se, a i za hosting nije greda. Mada je sve ovo načelna rasprava, bogastvo ovog mesta je ime i posećenost, ne sekiram se za budućnost.

Ok, onda možemo da preuzmemo ovaj softver ako ga novi vlasnik ustupi besplatno. Inače računam da je Drupal rešenje - ovde on ima poseban appeal iz istorijskih razloga

Ja mogu da sredim hosting i domen za par godina unapred (moj UK provajder Streamline.net ili gde god može da se plati moneybookersom ili paypalom - računam da ima par prednosti ako mesto nije u Srbiji) i da se učipim deo troškova za setup i dizajnera.

Voleo bih ako možemo da napravimo neki interni deal da ne kačimo reklame uopšte - da idemo na najjednostavniji mogući princip sa "poslovne" strane - neformalno ili registrovano udruženje građana, jednostavan pravilnik i minimalni troškovi, platimo po dogovoru.

Jel može par ponuda od strane članova Ubuntu zajednice za setup sajta, osnovni skin i neko osnovno tehničko održavanje - podrška ako nešto crkne i tako to? (ne moderaciju, to mislim da je najlogičnije da podelimo među sobom)
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:33 19.11.2010

Re: Blog

Naravno daće zajednica sve od sebe, raspitam se pa javljam...
libkonz libkonz 15:48 19.11.2010

Re: Blog

predlažem da se udružimo i da postanemo većinski vlasnici.

Mislim da ni ovo samoupravljanje ne bi dalo rezultate. Pobili bi se prvi dan.
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:54 19.11.2010

Re: Blog

libkonz
predlažem da se udružimo i da postanemo većinski vlasnici.

Mislim da ni ovo samoupravljanje ne bi dalo rezultate. Pobili bi se prvi dan.


Prijatelju mi tako funcionišemo već 5 debelih godina, svako doprinese koliko može, i kad može. Ako nisi dobronameran, provale te brzo i nalupaju. Ako se mnogo braniš ganjaju te do kraja interneta.
Uopšte se nikom ne isplati da se kači i nama lepo.
libkonz libkonz 15:58 19.11.2010

Re: Blog

Prijatelju mi tako funcionišemo već 5 debelih godina, svako doprinese koliko može, i kad može.

Svaka vama čast, ja sam mislio na blogere. Aj da se ne lažemo, haos bi nastao, osim ako se ne bi napravila selekcija.
ivana23 ivana23 16:08 19.11.2010

Re: Blog

Kako oni funkcionisu?
Goran Vučković Goran Vučković 16:30 19.11.2010

Re: Blog

Kako oni funkcionisu?

Pa verovatno slično - uz možda nešto drugačiji odnos priloga u novcu i radu - pošto se meni čini da bismo mi možda mogli sebi da dozvolimo nešto više luksuza što se tiče plaćenog rada - ali sam apsolutno otvoren za dogovor.

Moja ponuda je da finansiram hosting poput onog koji sam uzeo za moj lični sajt (10GB prostora, neograničen protok itd). Mogu da pomognem malo i u naturi, tj. oko administracije itd.

Ali ovo je sve naravno "šta bi kad bi" - pošto ako ovo ostane ovakvo kakvo jeste, ne verujem da ima posebne potrebe praviti nešto novo.
Goran Vučković Goran Vučković 16:37 19.11.2010

Re: Blog

Svaka vama čast, ja sam mislio na blogere. Aj da se ne lažemo, haos bi nastao, osim ako se ne bi napravila selekcija.

Stvar se reši, ako može da se napravi dobra kostur ekipa. Osmislimo statut udruženja, napravimo kućni red i dogovorimo se kako se pokrivaju osnovni troškovi. Svako ko ulazi dobrodošao je, dok se pridržava pravila - a ako voli da ponavlja greške, onda mu se zahvalimo za druženje i pokažemo vrata.

Ako stvar ne funkcioniše, nije nikakav problem ugasiti svetlo - ali znajući već dosta ljudi ovde, ubeđen sam da stvar može odlično da funkcioniše i da napravi pozitivan presedan.

Ali, kao što rekoh - ajde da vidimo prvo kako će se stvari razvijati sa B92 restrukturiranjem.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:56 19.11.2010

Re: Blog

Stvar se reši, ako može da se napravi dobra kostur ekipa.

moze, ako vratimo Dottore-a, druga clana, Brajovica i par drugih ljudi.
Goran Vučković Goran Vučković 19:09 19.11.2010

Re: Blog

moze, ako vratimo Dottore-a, druga clana, Brajovica i par drugih ljudi.

Ako budu hteli da se druže sa nama (i međusobno - primeti da si stavila Dottore-a i druga člana u istu rečenicu)
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:10 19.11.2010

Re: Blog

pa ja to namerno bre
gorran2 gorran2 19:15 19.11.2010

Re: Blog

Šta se desilo sa Dr Wu-om?
Goran Vučković Goran Vučković 19:16 19.11.2010

Re: Blog

pa ja to namerno bre

Budimo realni, tražimo nemoguće - što bi rekli šezdesetosmaši
Goran Vučković Goran Vučković 19:17 19.11.2010

Re: Blog

Šta se desilo sa Dr Wu-om?

Odselio se u OZ (između ostalog). A šta je bilo sa drugom članom?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:19 19.11.2010

Re: Blog

Vucko ne siri dezinformacije : )))
a sta je bilo sa d. clanom - pitajte urednicu
gorran2 gorran2 19:28 19.11.2010

Re: Blog

Aha, znači, njih dvojica na službenom putu na neodređeno vreme.
Goran Vučković Goran Vučković 23:39 19.11.2010

Re: Blog

Vucko ne siri dezinformacije : )))

Pa odselio se u Australiju (između ostalog) - šta je tu dezinformacija
srdjan.pajic srdjan.pajic 09:32 21.11.2010

Re: Blog

Goran Vučković
Vucko ne siri dezinformacije : )))

Pa odselio se u Australiju (između ostalog) - šta je tu dezinformacija


Pa šta sad, tamo nema struje, vode ni Interneta? Mislim, nije da mi nedostaje, nego onako, gundjam. Jel' bio neki ispraćaj?
Goran Vučković Goran Vučković 11:25 21.11.2010

Re: Blog

Pa šta sad, tamo nema struje, vode ni Interneta?

Centralni deo kontinenta kažu da je dosta divalj - ali on nije tamo. Ali, kao što rekoh: "(između ostalog)"
Mislim, nije da mi nedostaje, nego onako, gundjam. Jel' bio neki ispraćaj?

Oštrili smo se Bili Piton, on i ja da se vidimo pre nego što ode, ali je meni to upalo u period kad sam imao puteve na druge strane... tja
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:00 21.11.2010

Re: Blog

Goran Vučković
Pa šta sad, tamo nema struje, vode ni Interneta?

Centralni deo kontinenta kažu da je dosta divalj - ali on nije tamo. Ali, kao što rekoh: "(između ostalog)"
Mislim, nije da mi nedostaje, nego onako, gundjam. Jel' bio neki ispraćaj?

Oštrili smo se Bili Piton, on i ja da se vidimo pre nego što ode, ali je meni to upalo u period kad sam imao puteve na druge strane... tja


. E jebi ga, ode, a nisam stigao ni da mu dam par beskoristnih saveta od kojih opasnih zivotinja da se pripazi, čak i ako ne živi u pustinji, nego krene na hajk, ili ode da roni . Naslušao sam se priča o tom kontinentalnom delu Australije, bio nam je u gostima neki momčić, Austrilijanac, koji je pobegao iz one zabiti Brizbejna, i došao u još goru British Columbia-u, da dere vizone (mink farming). Neke zemlje su stvarno dobre samo za dugoročno odlaganje nuklearnog otpada.
Hansel Hansel 21:17 21.11.2010

Re: Blog

krkar
Ja ni jednom u životu ni na jedan baner na Blogu kliknuo nisam - a pretpostavljam ni većina iole normalnijih blogera.

Možda zato što banera nikada na Blogu nije bilo?
(Tek odnedavno je tu "Hrana za sve", a on valjda nije komercijalan?)
gorran2 gorran2 01:55 22.11.2010

Re: Blog

Hansel
krkar
Ja ni jednom u životu ni na jedan baner na Blogu kliknuo nisam - a pretpostavljam ni većina iole normalnijih blogera.

Možda zato što banera nikada na Blogu nije bilo?
(Tek odnedavno je tu "Hrana za sve", a on valjda nije komercijalan?)

Chuck Norris može da klikne i na baner kojeg nema - samo ako hoće.
Hansel Hansel 08:24 22.11.2010

Re: Blog



Imam sačuvane neke starije blogove, iz Drugog perioda (i iz Prvog, ali ne mogu sada da ih tražim, mislim da ni Čak Noris ne bi mogao da ih brzo nađe ), u to doba su bila (ipak) četiri banera, sva četiri nekomercijalna.

Da se ja ipak ispravim pre nego što dođe Čak Noris, ili, još gore, krkar! Mada mi se činilo, gorrane, da je Čak Noris u tvom postu bio samo metafora za - krkara!
krkar krkar 08:31 22.11.2010

Re: Blog


Da ne bi vas dvojice ne bih ni primetio da na blogu stvarno nema bannera (što mi je, opet, komercijalni idiotizam). Mislio sam da ih ima na blogu baš kao i na ostatku sajta. Samo što sam ja toliko programiran da ne primećujem banere da stvarno nisam zamijetio da ih nema. Ponavljam, nikako mi ta komercijalna logika nije jasna. Ne verujem da može da se isplati blog od banera ali glupo je nemati ih.
Hansel Hansel 08:38 22.11.2010

Re: Blog

Ne bih ni ja primetio da mi neko pre nekoliko meseci nije rekao.

Mada, vidim sada da su ubačeni neki oglasi, a i pored "Hrane za sve" ima sa strane još tri gif-a (od kojih se jedan, za "Milu", sada ne učitava)...
Inner Party Inner Party 00:24 19.11.2010

UO

Vazno da se uredjivacka politika ne menja, ostalo se ni ne vidi...
krkar krkar 00:30 19.11.2010

Re: UO

Vazno da se uredjivacka politika ne menja, ostalo se ni ne vidi...


Ne menja u odnosu na šta? Mladalačku Eru, Beskompromisnu Eru, Eru Lige Šampiona, Eru Velikog Brata, Eru Prećutkivanja Odabranih Pizdarija, Eru Objavljivanja Odabranih Pizdarija...

Šta tačno da se ne menja?

I zašto bi neko uložio pare u propalu firmu da ništa ne menja? Da bi B92 od danas gubio grčke pare???
libkonz libkonz 00:46 19.11.2010

Re: UO

Da bi B92 od danas gubio grčke pare???

Kad pogledaš koliko je Grk uložio para u Prvu, a koliko Mitrović u Avalu i pogledaš rejtinge, tj rezultate, videćeš da Grk zna posao. Taj će da uzme velike pare ovde.
krkar krkar 00:57 19.11.2010

Re: UO

libkonz

Kad pogledaš koliko je Grk uložio para u Prvu, a koliko Mitrović u Avalu i pogledaš rejtinge, tj rezultate, videćeš da Grk zna posao. Taj će da uzme velike pare ovde.


Ne verujem da je Grk došao samo zbog para. Ubeđen sam da mu je stalo da pomogne da i bratski srpski narod dobije demokratiju kao i grčki. Ipak je to tvorevina starih Jelina.
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:51 19.11.2010

Re: UO

libkonz
a koliko Mitrović u Avalu i pogledaš rejtinge, tj rezultate, videćeš da Grk zna posao.


ovaj,što se mene tiče,od svih s' nacionalnom frenkvencijom, Avala je kod mene jedino gledana.
s' vremena na vreme ubodu koji film. plus,onaj pop vremeplov,znaju da puste zarazne pesmice...

dok je b92,sto se tiče televizije, odavno počeo da koketira s' raznim pravcima emitovanja,da je u svoj toj zelji da preraste u nesto vece,otisao u hrvatsku sapunicu.
alselone alselone 08:53 19.11.2010

Re: UO

stefan.hauzer
otisao u hrvatsku sapunicu.


Koja se emituje po mom slobodnom uverenju 22 sata dnevno.
ivana23 ivana23 10:02 19.11.2010

Re: UO

stefan.hauzer
ovaj,što se mene tiče,od svih s' nacionalnom frenkvencijom, Avala je kod mene jedino gledana. s' vremena na vreme ubodu koji film. plus,onaj pop vremeplov,znaju da puste zarazne pesmice...


Takodje emituju serije Haus i 24 koje su za vecinu gledalaca atraktivne.

Dolaskom Bojane Lekic na celo Avale ocekuje se da program te televizije dobije nove sadrzaje u segmentu info programa.
libkonz libkonz 10:41 19.11.2010

Re: UO

Dolaskom Bojane Lekic na celo Avale ocekuje se

da se izgubi ko magarac u magli.
libkonz libkonz 10:42 19.11.2010

Re: UO

Koja se emituje po mom slobodnom uverenju 22 sata dnevno.

Unfuckable Unfuckable 10:59 19.11.2010

Re: UO

Avala je poprilično popravila svoj program
nestor92 nestor92 11:21 19.11.2010

Re: UO

krkar
Vazno da se uredjivacka politika ne menja, ostalo se ni ne vidi...


Ne menja u odnosu na šta? Mladalačku Eru, Beskompromisnu Eru, Eru Lige Šampiona, Eru Velikog Brata, Eru Prećutkivanja Odabranih Pizdarija, Eru Objavljivanja Odabranih Pizdarija...



maksa83 maksa83 11:36 19.11.2010

Re: UO

Avala je poprilično popravila svoj program

Naravno, Bojana Lekić kao glodur + Robert Nemeček kao filmski urednik, winning combo. Mitrović je pametno izdiversifikovao svoje medijske pozicije - imaće jednu kul televiziju i jednu seljačku, i time je sve pokrio.
krkar krkar 11:39 19.11.2010

Re: UO

Dolaskom Bojane Lekic na celo Avale ocekuje se da program te televizije dobije nove sadrzaje u segmentu info programa.


Siguran sam da će Bojana uložiti sve svoje zavidno televitijsko znanje, umeće i iskustvo da napravi vrhunski zanimljivu, inovativnu i savremenu informativnu emisiju tipa ona i gost u studiju melju jedan sat.

S obzirom na stanje Avaline kase posle Nemečekovih kupovina filmova i serija na veliko, možda će Bojana fotelje za emisiju morati da donese od kuće.
Goran Vučković Goran Vučković 12:00 19.11.2010

Re: UO


S obzirom na stanje Avaline kase posle Nemečekovih kupovina filmova i serija na veliko, možda će Bojana fotelje za emisiju morati da donese od kuće.

Podseti me na onaj blog o vođenju kafane i vinima
jinks jinks 12:03 19.11.2010

Re: UO

Mitrović je pametno izdiversifikovao svoje medijske pozicije - imaće jednu kul televiziju i jednu seljačku, i time je sve pokrio.

Sad mi je jasno zbog čega su Simpsonsi juče počeli sa 15 minuta kašnjenja, ispunjenih neprekidnim nizom reklama.
ivana23 ivana23 12:31 19.11.2010

Re: UO

- - - Na TV Avali
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:36 19.11.2010

Re: UO

S obzirom na stanje Avaline kase posle Nemečekovih kupovina filmova i serija na veliko, možda će Bojana fotelje za emisiju morati da donese od kuće


ne znam, veceras imaju zanimljiv film posle ponoci,tj. jedan iz one serije spanskih filmova za nesanicu(bukvalno),koji su se do pre nekoliko meseci vrteli na RTV-u(koja u poslednjih godinu dana ume da ubode takve filmove i sve to bez reklama. "boziji grad",veceras ).
mozda nemecek krisom gleda u "tudje dvoriste"!?
krkar krkar 14:48 19.11.2010

Re: UO

ne znam, veceras imaju zanimljiv film posle ponoci,t


Imaju filmova i serija vrlo pristojnih najmanje za do kraja sezone. No problem je što je to Nemeček kupovao kao dete u poslastičarnici pa ni kinta nije ostala, ni za dnevni trošak.

Pa se Nemeček ulitao od silnih šampita. A pošto se ulitao kod Željka u kancelariji ovaj ga je izbacio napolje ali se i on sam useća ulitano, sve oko njega zasrano. A lova otišla - a još on ni jednu šampitu pojeo nije...

A Bojana okasnila na šampite i još, pošto je ušla sa visoko podignutim nosom i nije dobro gledala ispred sebe - ugazila u govno...

Ihaj!
libkonz libkonz 15:53 19.11.2010

Re: UO

Avala je poprilično popravila svoj program

Jeste, ali im rejtinzi nisu ni blizu očekivanih. Mnogo je miliona evara uloženo, rezultat katastrofa!
Avala mi liči na serije osamdesetih, po bojama, ambijentu. Mislim da je tu šminka njihov glavni problem, uz nešto emisija kolažnog tipa. Uz filmski i serijski program kakav imaju, to je trebalo sasvim drugačije da izgleda.
libkonz libkonz 15:56 19.11.2010

Re: UO

problem je što je to Nemeček kupovao kao dete u poslastičarnici pa ni kinta nije ostala, ni za dnevni trošak.

Nije tu kriv Nemeček, već Mitrović koji mu je dao odrešene ruke. Nemeček nikad nije bio menadžer već urednik filmskog programa. Svoj posao zna da radi. To što je neko hteo da uštedi i dao mu da radi ono što ne zna, taj neko sad neka plati.
Unfuckable Unfuckable 16:04 19.11.2010

Re: UO

"pa umem i ja s parama!"
(moj Stari svojevremeno, šalje me u dućan a ja mu tražim pare)
krkar krkar 16:47 19.11.2010

Re: UO

Nije tu kriv Nemeček, već Mitrović koji mu je dao odrešene ruke. Nemeček nikad nije bio menadžer već urednik filmskog programa. Svoj posao zna da radi. To što je neko hteo da uštedi i dao mu da radi ono što ne zna, taj neko sad neka plati.


Nije to bilo baš tako.

Nemečeka je Tijanić ispratio iz Takovske zato što je tražio da dobije pare na gomilu i isporuči program na gomilu - bez detaljnog polaganja računa, knjigovodstva, obrazloženja, kalkulacija isplativosti...

Tako se ne radi ni u Burkini Faso.

Sad je Željko naučio ono što je Tijanić naučio nešto ranije. S time što je Tijanić naučio za državne a Mitrović za provatne pare. Pa sad, ko je ispao pametniji...
Inner Party Inner Party 20:01 19.11.2010

Re: UO

krkar
Vazno da se uredjivacka politika ne menja, ostalo se ni ne vidi...

Šta tačno da se ne menja?


Informativni program je ono sto je za B92 bitno. Plus, B92 je nastao i stekao ime kao radio i ne bi mi uopste bilo krivo da se opet svede na radio i sajt, a televizija neka vrti i Seku Aleksic ako mora...
zovitemegrunf zovitemegrunf 21:32 19.11.2010

Re: UO

Sad je Željko naučio ono što je Tijanić naučio nešto ranije. S time što je Tijanić naučio za državne a Mitrović za provatne pare. Pa sad, ko je ispao pametniji...


Pises kao dobro obavesten covek. Kao obican gledalac, secam se da je Nemecek vec radio za Mitrovica. Filmski program na Avali meni lici na repriziranje filmova koje smo vec videli na Pinku, takodje u Nemecekovom izboru. Cenim da te reprize nisu preskupe. Serije ne pratim, tao da ne znam koliko se sveze, osim Hausa, za kog mi ukucani kazu da idu nove epizode.
libkonz libkonz 00:56 20.11.2010

Re: UO

Tako se ne radi ni u Burkini Faso.

Slažem se. Koliko znam, glavni adut Nemečeka su dobri kontakti sa vodećim američkim studijima. Čudi me Mitrović što je pristao na te zahteve. Grk Nemečeka sa takvim stavom ne bi uzeo ni za portira.
Ono što mi je najneverovatnije je da, kad već ulažeš velike pare, ne mazneš malo od svetskih majstora. Baciš oko na HBO, pa vidiš zašto ljudi daju pare za pretplatu, pa malo prilagodiš šemu uslovima u Srbiji i šminka, šminka, šminka!
krkar krkar 07:57 20.11.2010

Re: UO

Informativni program je ono sto je za B92 bitno. Plus, B92 je nastao i stekao ime kao radio i ne bi mi uopste bilo krivo da se opet svede na radio i sajt, a televizija neka vrti i Seku Aleksic ako mora...


Ne, pare su ono što je za B92 bitno. Baš kao i za svako drugo preduzeće.

Informativni program ne zarađuje pare niti u državi veličine, ekonomske moći i kulture Srbije može da ga zaradi.

Informativni program po emitovanom minutu košta daleko više nego bilo koja druga vrsta programa, u normalnim uslovima.

Većina stanica ima kakav-takav informativni program da bi, kao, zaokružila celinu, kao, navukla gledaoca da uvek (ili što češće) ostaje kod nje i ne menja kanal.

Ni na jednoj normalnoj TV informativni program nema veću gledanost od proseka stanice. Nije normalno ni ekonomski moguće. U Srbiji je to slučaj samo sa B92 (i delimično sa RTS-om, zbog izrazite dominacije jutarnjeg programa). Dakle - jasno je da B92 nije normalna stanica.

Za B92 je do sada bilo bitno da neko plati nesposobnost dosadašnjih netransparentnih vlasnika da prave komercijalno uspešan program. Dok je plaćala Medlen Olbrajt bilo je najlepše i najlakše. Već je sa domaćim tajkunima i ministrima bilo mnogo teže. A sa Grcima - ta koncepcija je garantovano nemoguća.

Živi bili pa videli.
krkar krkar 08:08 20.11.2010

Re: UO

Filmski program na Avali meni lici na repriziranje filmova koje smo vec videli na Pinku, takodje u Nemecekovom izboru. Cenim da te reprize nisu preskupe. Serije ne pratim, tao da ne znam koliko se sveze, osim Hausa, za kog mi ukucani kazu da idu nove epizode.


Filmovi se na tržištu kupuju u paketima. U standardnom paketu od 100 filmova pbično ima:

3-5 megahitova
10-12 A filmova
15-30 B filmova
ostatak je trash C produkcije

Pink ima prosečan rejting preko 20. Da bi se Pinku uopšte isplatilo da pusti film, taj film mora da ima šansu da dostigne rejting od najmanje 20 (realno i 25). Što znači da od jednog paketa od 100 filmova Pink može da zaradi na najviše 5-6, najviše 10. Svi ostali su mu čist gubitak. A tih 10 na kojima bi zaradio ne može da kupi pojedinačno.

I šta onda Pink da radi sa preostalih 90-95 filmova iz skupog paketa?

Normalno - da ih prepusti svom B timu, Avali. Pošto je rejting Avale 5 ona zarađuje na najmanje 30 od preostalih 90-95 filmova, kad Pink pokupi kajmak.

Naravno, da bi to bilo moguće treba biti malo kreativan u formulisanju ugovora ali bože moj, kriza je...

Poslovna koncepcija sasvim na mestu i to je Željko prvi shtavio. Doduše, posle je došao Grk koji je to isto shvatio i koji sad takođe ima 2 stanice... pa ke vidime.

Problem sa Nemečekom, osim što je potrošio sve pare, za celu godinu unapred, je i u tome što je zamislio da može na Avali da pušta filmove koje on hoće - i da se pravi lud i da šatro zaboravi da najboljih 5 ili 10 idu Željku, da je Mitrović upravo za to dao pare.

Mitrović ponekad nema vremena da se svačim bavi u svakom trenutku i može nešto i da mu promakne, može i dugo da mu promiče - ali ne može zauvek! Mitrović je svašta - ali nije budala.
libkonz libkonz 13:07 20.11.2010

Re: UO

Problem sa Nemečekom, osim što je potrošio sve pare, za celu godinu unapred, je i u tome što je zamislio da može na Avali da pušta filmove koje on hoće - i da se pravi lud i da šatro zaboravi da najboljih 5 ili 10 idu Željku, da je Mitrović upravo za to dao pare.

Mislim da Mitroviću nije bio problem da neke blokbastere da Avali dok ova ne ispliva. I dalje mislim da, kad već prave program na filmovima i serijama, skinu HBO i tako ušminkaju Avalu. Bio bi to pun pogodak.
ivana23 ivana23 13:51 20.11.2010

Re: UO

libkonz
Problem sa Nemečekom, osim što je potrošio sve pare, za celu godinu unapred, je i u tome što je zamislio da može na Avali da pušta filmove koje on hoće - i da se pravi lud i da šatro zaboravi da najboljih 5 ili 10 idu Željku, da je Mitrović upravo za to dao pare.Mislim da Mitroviću nije bio problem da neke blokbastere da Avali dok ova ne ispliva. I dalje mislim da, kad već prave program na filmovima i serijama, skinu HBO i tako ušminkaju Avalu. Bio bi to pun pogodak.


Kako mislis da skinu HBO? Ko to da uradi? Kablovski operateri?

Zasto bi bi ga skinuli kada je to kanal koji se dodatno naplacuje.
krkar krkar 14:05 20.11.2010

Re: UO

Mislim da Mitroviću nije bio problem da neke blokbastere da Avali dok ova ne ispliva. I dalje mislim da, kad već prave program na filmovima i serijama, skinu HBO i tako ušminkaju Avalu. Bio bi to pun pogodak.


Naravno, samo što je Mitrović računao da je platio nekog da misli o tim stvarima.

A ispalo da je platio nekog da podgreva sopstvenu famu i puni spostveni xhep!
libkonz libkonz 14:44 20.11.2010

Re: UO

Kako mislis da skinu HBO?

da pogledaju kako izgleda HBO, najave i odjave filmova, emisije između filmova... Šminka.
libkonz libkonz 14:47 20.11.2010

Re: UO

A ispalo da je platio nekog da podgreva sopstvenu famu i puni spostveni xhep!

Meni baš ta fama oko Nemečeka nikada nije bila najjasnija. Ok, imaš dobre kontakte i oko za filmove i serije, ali da li si nezamenljiv? Svi su prolazni samo su Nemeček i Siniša Pavić večni
ivana23 ivana23 14:58 20.11.2010

Re: UO

libkonz
Kako mislis da skinu HBO?

da pogledaju kako izgleda HBO, najave i odjave filmova, emisije između filmova... Šminka.


Imas li HBO? Nema nikakve sminke, ni emisija izmedju filmova. Ni spesijalne najave, ni odjave. Nista.

TV program - subota, 20. novembar 2010.
HBO - program posle 12.00
12.45 Film: "Edvard Makazoruki"
14.30 Film: "Krstaški pohod u farmerkama"
16.10 Film: "Sumnja"
17.55 Film: "Sumrak saga"
20.05 Film: "Sve je moguće"
21.50 Film: "Dvanaest rundi"
23.35 Serija: "Spartak"
01.20 Film: "Otrovni bršljen 4"
02.50 Film: "Trojka"

Edit: Ne zaboravimo da Pink poseduje i kanale Pink film i Pink movie.
Tako da jedan isti film moze da emituje na vise kanala.
uros_vozdovac uros_vozdovac 00:33 19.11.2010

Hehe

B92 info ne radi već 10 minuta, pa reko` da se izljubimo?
libkonz libkonz 00:39 19.11.2010

Re: Hehe

B92 info ne radi već 10 minuta, pa reko` da se izljubimo?


B92 info je gubitaš od starta. Meni je baš žao, meni skoro po ceo dan uključen.
Očekivano.
krkar krkar 00:43 19.11.2010

Re: Hehe

uros_vozdovac
B92 info ne radi već 10 minuta, pa reko` da se izljubimo?


Info je bio namenjen vaćarenju naivnih stranaca za donacije. Da plate da Info širi demokratsku ljubav...

Nisu hteli, kurve agresorske!
ivana23 ivana23 00:55 19.11.2010

Re: Hehe

uros_vozdovac
B92 info ne radi već 10 minuta, pa reko` da se izljubimo?

Meni radi. Kaziprst, repriza.
uros_vozdovac uros_vozdovac 01:00 19.11.2010

Re: Hehe

na IPTV ne radi... Vidim i sajt štuca, doduše koristim egzotičan DNS ali radio je do sada.
Još uvek ga nema na IPTV
krkar krkar 01:06 19.11.2010

Re: Hehe

na IPTV ne radi... Vidim i sajt štuca, doduše koristim egzotičan DNS ali radio je do sada.
Još uvek ga nema na IPTV


To nešto taj tvoj Linux štuca

Pa ne bi stigli da ga ukinu prvi dan, Grci su to, ne Japanci, pobogu!
uros_vozdovac uros_vozdovac 08:27 19.11.2010

Re: Hehe

Da izvestim vratio se Info na IPTV. Vratio sam ja DNS i radi sajt. Baš smo mogli da se izljubimo ali biće prilike.
alselone alselone 08:55 19.11.2010

Re: Hehe

krkar
uros_vozdovac
B92 info ne radi već 10 minuta, pa reko` da se izljubimo?


Info je bio namenjen vaćarenju naivnih stranaca za donacije. Da plate da Info širi demokratsku ljubav...

Nisu hteli, kurve agresorske!


Dosta kume i previse. Sada su i ostali jednako kooperativni a pare ne istu.
miloradkakmar miloradkakmar 01:16 19.11.2010

Mislio sam

da je blog o nekoj ženi, kad ono nešto novo na medijskoj sceni.
SOKOJ i OFPS takvu odluku nisu doneli, što me uopšte ne iznenađuje.

Oni su tek krenuli u uzimanje harača, a neće/ nisu hteli / prstom da mrdnu da do njega lakše dodju. Za ono što oni traže mora biti zaposleno posebno lice.
libkonz libkonz 10:39 19.11.2010

Re: Mislio sam

Oni su tek krenuli u uzimanje harača, a neće/ nisu hteli / prstom da mrdnu da do njega lakše dodju. Za ono što oni traže mora biti zaposleno posebno lice.

Osim para, oni vole i da pokazuju silu, koliko su jaki. Na žalost, niko im ništa ne može. A ovo za Kraljevo je sramota.
freehand freehand 01:18 19.11.2010

Dživdžan news

Sad čuh da su oko 23.30 ekspresno završeni pregovori oko otkupa teksta, autorskih prava i sličnih zavrzlama, i da 08. januara pada prva klapa za snimanje maratonske sapunice "Šojići svih zemalja, ujedinite se".
Kao nosilac glavne ženske uloge figurira blogerka brineta, dok se za lik Šojketa još uvek bore dva poznata blogera od kojih samo jedan nosi bradu. . Grci, naime, još uvek dogovaraju sa Deltom kao glavnim sponzorom da li će marketinški targetirati hetero ili homoseksualnu populaciju.
Krkare, puko si. Ko te učio da ostavljaš vrata nezaključana?
Jukie Jukie 01:30 19.11.2010

B92

Pa ja ionako ne gledam program B92 jer mi se ništa ne čuje. Baš sam prošle nedelje hteo da pratim neke dokumentarce o globalnom zagrevanju u 15:00 i 16:34, ali ne vredi. Pojačam zvuk na 24 i onda se KAO nešto čulo, AKO u tom trenutku ne prolaze kola na ulici.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana