Gost autor| Gradjanske inicijative| Ljubav| Ljudska prava| Životni stil

Gospodo Šojići svih zemalja – ujedinite se!

krkar RSS / 15.11.2010. u 14:58

Gost autor (gošća autorka): Taube

karleusa-ceca-i-palma-su-stoka.jpg

 

Ima nešto gnjilo u zemlji Srbiji.

Nešto ima buđavo u zemlji srpskoj.

Postoji nešto natrulo u zemlji Srba.

Nešto postoji raspadnuto u Srbima ma gde oni živeli i kojim se novim ili starim ideološkim profilima priklanjali.

Nešto je tu crvljivo i kod ’ nacionalista svih nacija ’; nešto je tu potmulo i u obezličenim mondijalistima, ima nečeg učmalog i kod onih koji željno iščekuju povratak glavnog radikala; nečeg smradežnog ima u svim ili skoro svim Srbima ma u kom delu planete oni živeli, a pritom mislim na muški pol i njihova tumaranja; najverovatnije će zazvučati neverovatno ali u svima njima vidim ’ gospodina ’ Šojića; ’ Bože mili, čuda velikoga, gospodin Šojić u 21. veku uspeo je da se uvuče u srpske muškarce.  

Čemernog  Šojića koji se uselio u postmoderniste, i u marksizamstaljiniste, i u one koji kažu da Ravna gora pobediti mora ugledala sam iznenada; nisam ni ja bila svesna da se zapravo on uselio u sve njih a sada vam kažem: Šojić je u svim ili skoro svim muškarcima, zaista.

Gorak osećaj....plačevno osećanje.....žalostive emocije.....ulete u moju dušu isto onako kako je Mister Šojić uleteo u srpske muškarce. Sebe bih nazvala tanušnoćutnom jer ja volim da se igram rečima, pa i ganutljivom, hajde, dobro i rafiniranom kad se već hvalim, a uvek mi se tuga desi kada razmišljam o odnosu Šojića prema ženama što je zapravo i tema mog teksta.

Nije žena skutonoša, žena batler nije, sužanj žena nije; ni posilni , ni vazal; nije žena ni statista; žena nije odaliska iz harema vekova nekadašnjih a opet prisutnih samo u iznimnoj i atipičnoj formi. Ne, nije žena posluškinja, iako Šojići žele to napraviti od bilo koje žene. Poći ću najpre od svog slučaja jer mi se to čini najpoštenijim pristupom ovoj temi uz nameru da kroz svoj ’ slučaj ’ obuhvatim jedan opšti model ponašanja muškaraca u ovom gnjilom društvu. Potrudiću se da analitički sagledam problem koji sam otkrila, i ako ne uspem, a Vi oprostite......tanušnoćutnoj ženi......

Šojići provociraju žene - nateraju ih da se oblače kao žene niskog morala a onda ih nazivaju najpogrdnijim imenima jer se tako oblače. Logika?

Šojići su lažljivci – u stanju su da dugo vremena drže ženu u uverenju da će se oženiti njome a onda jedne kobne noći samo joj stigne link koji vodi do već legendarnog YouTube-a i pojavi se video o prevarenoj mački koja krešti na mačka jer je kupila venčanicu i sve žrtvovala za njega,  a on se nije hteo oženiti sa njom. Logika?

Šojići ’ podbadaju’ žene, zadevaju ih i ismevaju. Oni to čine na razne načine, a ponajviše krajnje uvredljivim konstatacijama. Evo nekoliko takvih šojićevskih konstatacija: ’ Primećujem tvoju sporost i lenjost, hajde operi ovu sijalicu i probaj da mi je doneseš čitavu ’ , to će reći – toliko si nesposobna da ćeš je razbiti dok je budeš prala. Hajmo dalje : ’ Kaži mi koji sastojci idu u palačinke????????’ , ’ Reci mi, umeš li da ispleteš džemper od vune jer ako to ne umeš nećeš se nikad udati!!!!!!!!!! ’. ’ Da li si ti od onih devojaka koje vole da igraju po stolovima? ’, ’ Imaš crnu boju ispod očiju, da nisi bolesna? ’, ’ Jesu li ti ruke uvek ovako hladne? ’, ’ Ja bih voleo da imam dušu kao ti ali nemam, a ti ako se ne promeniš ti ćeš propasti’.

Dosta! Šojići , dosta. Sada ću vam odgovoriti na sva Vaša stupidna pitanja.  Mogu da operem sijalicu, a da je pritom ne razbijem; međutim Šojić može primetiti da ipak nije dovoljno dobro oprana i može se razgneviti. O sastojcima koji su potrebni za palačinke ne bih pisala jer bi to bilo suviše ponižavajuće, a pritom bih samo još više uzdigla šojićevsku podlost i poganiju. Ne umem da pletem džemper jer me to ne zanima, kupiću ga u prodavnici ako budem imala novca, a ako ne budem imala novca ići ću bez džempera. Ne, nikada nisam, niti ću igrati po stolovima klubova, po stolovima memljivih kafančina koje izgledaju kao Farma TV Pinka. Zbog tog svog nepromenljivog stava kod Šojića dobijam odmah žuti karton sa pretnjom da ću dobiti i crveni ukoliko ne skočim na sto i zaigram Mile Voli Disko. Spremna sam i na večiti crveni karton i doživotnu diskvalifikaciju jer me kafanski stolovi nikada videti neće tj. moje noge ili moje potpetice kafanske stolove nikada neće zadrmati. Ruke mi nisu uvek hladne.  Ruke su mi tople kada u pesku nadjem biser, a to može biti neki poslednji Mohikanac u vidu dobrog, poštenog čoveka ili žene koji su spremni saslušati mišljenje različito od sopstvenog, taj biser može biti i knjiga, i osmeh deteta, i pesma koju odavno nisam čula; a moje ruke odjednom postaju hladne kada me Šojići ’ pritisnu ’ da namažem crveni lak na nokte koji nikada neću namazati. Imam crnu boju ispod očiju jer noćima mogu da čitam knjige za koje Šojići nikada nisu čuli, i ako pokušam da im navedem šta sam najnovije pročitala tema se odmah menja i Šojić počinje da priča o najnovijem modelu BMW-a. Mene materijalizam ne zanima, uvek sam duhovno stavljala iznad materijalnog, i zato i imam tu dušu koji su Šojići osetili da je posedujem, a to je ipak retkost,  ali i savetovali da je pokvarim kako ne bih propala. Šojići, spremna sam da propadnem, ne dam vam dušu. Na kraju krajeva, veliko je pitanje ko će propasti?

Prihvatam da budem i neshvaćena i izopštena, ali ne prihvatam da me plebejci koji razmišljaju o šrafovima svojih kamiona tretiraju kao da sam otpad.

Gospodo Šojići, ako niste u stanju prihvatiti moj intelekt i moje znanje koje sam stekla tokom školovanja i koje je neodvojivi deo mog ličnog integriteta onda mi se nemojte ni udvarati.

Gospodo Šojići, ako niste u stanju da me prihvatite ovakvu kakva jesam i kakva ću ostati, molim vas ne prilazite mi nikad više.

Gospodo Šojići, ako niste u stanju biti neustrašivi kao ja, a Vi se nemojte umiljvati oko mene kao maca a onda se naprasno sakriti kao miš u neku nevidljivu, nedostupnu rupu.

Gospodo Šojići, ako nemate niti jednu vrlinu odstupite od mene jer mi samo oduzimate dragoceno vreme, a i ja vama oduzimam vreme jer svaki minut je važan u smislu toga da 2012.g. može biti propast sveta, a vi niste stigli da se nasladite. Slast je ipak slast, a mast je mast.

I upamtite Šojići, ja nikada neću biti gnjila kao što ste vi, ja nikada neću lutati ovim svetom smušeno i suludo kao vi. Ostaću među svojim knjigama, i čitaću ih, a vi čitajte Skandal, gledajte šokantne video klipove na Fejsbuku koje ja ne bih otvorila ni za živu glavu, i gledajte u silikonske lepotice hladnog srca. Ne možete imati moju dušu i njihove silikone, to, naprosto ne ide zajedno. I zbog svega ovoga usudjujem se da pošaljem poruku preko neta, poruku upućenu Gnjilosti 21. veka kojoj sam u ovom tekstu bez ikakve malicioznosti ’ nadenula ’ naziv Šojić , a ta poruka glasi -manite me.......

Manite se Šojići golubije duše.

Gospodo Šojići svih zemalja ujedinite se , ali što dalje od mene.

Dodatak: dok čitam ovaj svoj tekst uvidjam da se neke sadističke osobine nalaze u Šojićevskom karakteru, pa bih da apelujem da i očevi Lore Palmer odstupe od mene. Hvala.

 

 ohrid-napoleon-avgust-2008-004.jpg

 

 



Komentari (645)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bojana Maljević Bojana Maljević 03:33 18.11.2010

Re: Nemam neshto nameru...

Sad mi stiže PP od Unfa. Kaže, napiši Bojani samo jedno "Zuc".
Šta mu to znači?


Bojana Maljević Bojana Maljević 03:42 18.11.2010

Re: Crna zheno shta uradi...

Crna zheno shta uradi...
...unishti mi Image jednom jedinom rechenicom!

Bojana Maljević
Meni je nekako žao što si dvojicu inače odličnih tipova nekako... svrstala tamo gde im nije mesto (Unfa i Domazeta)...


Odlichan tip!? Kakav crni odlichan tip!?? Vishegodishnji naporan blogovski trud i tolike Trubadureve neprospavane noci odoshe u dim...Odlichan tip!!? Ovo se ne oprashta...


slažem se. Ja se ubih da ispadnem "bad" i onda ovo.
Mislim da je vreme da pozovemo Karagaću, ova mala nam je sasvim ruinirala brižljivo kreiran image

Eh, momci... šta da vam radim. Morate sve jovo-nanovo. Trenutno ste ovog bloga. Ne može vas spasiti ni gosn Karagaća.
Evo jednom i drugom .
taube taube 17:14 18.11.2010

Re: Nego shta nego...

A u Americi nema Sojica i Sojicki , u domovini kič izbornih kampanja i ostalog kičeraja

no, možda grešim, udeli mi kartu do Amerike da se uverimda tamo nema Sojica i Sojicki ili me savetuj kako se do te obecane zemlje stiže

p.s. taube je diplomirala na temu : istorija američke demokratije kao sistema vrednosti. Iznenadjenje, ha?
taube taube 17:19 18.11.2010

Re: Crna zheno shta uradi...

A kako to spašava taj Karagaća? Oprostite meni novoj i neukoj, bar na ovom blogu, jel može on mene da spasi?
freehand freehand 17:45 18.11.2010

Re: Crna zheno shta uradi...

A kako to spašava taj Karagaća?

Nomen est omen.
taube taube 18:18 18.11.2010

Re: Crna zheno shta uradi...

i get it - nomen est omen, jedan od mojih omiljenih latinskih citata, freehand, sve vise mi se dopadas,

nadam se da ce ti se ritam bolivije svideti

Bojana Maljević Bojana Maljević 22:21 18.11.2010

Re: Crna zheno shta uradi...

A kako to spašava taj Karagaća? Oprostite meni novoj i neukoj, bar na ovom blogu, jel može on mene da spasi?

Ne može. On ponekad mene pošalje da klečim na petokrakama, pa se Unf izvuče. Ali to je već duga priča.
maksa83 maksa83 20:28 15.11.2010

pitanje

taube, ako sam dobro ukapirao, ti si ljuta na sve - osim na Draga i Krkara?
cult cult 20:38 15.11.2010

Re: pitanje

maksa83
taube, ako sam dobro ukapirao, ti si ljuta na sve - osim na Draga i Krkara?


pa i ti ćeš ući u circle of trust ako budeš neustrašiv, prihvatiš intelekt, te obrazovanost autorke. U protivnom, samo si Jedan Od Nas.
Unfuckable Unfuckable 20:53 15.11.2010

Re: pitanje

pa i ti ćeš ući u circle of trust ako budeš neustrašiv, prihvatiš intelekt, te obrazovanost autorke

ja se plašim da je jedino što mi se zaista nudi da prihvatim - blaga sumnja da ju je neko debelo zlostavljao
maca22 maca22 20:54 15.11.2010

Re: pitanje

@ kult: A mi smo svi dr Housi, po tebi, ma sta rekli ili uradili - nema nam spasa. :)
sonja.m sonja.m 21:20 15.11.2010

Re: pitanje

ja se plašim da je jedino što mi se zaista nudi da prihvatim - blaga sumnja da ju je neko debelo zlostavljao

maksa83 maksa83 21:31 15.11.2010

Re: pitanje

pa i ti ćeš ući u circle of trust ako budeš neustrašiv, prihvatiš intelekt, te obrazovanost autorke. U protivnom, samo si Jedan Od Nas.


Bojim se da je prekasno i da sam - ništa ne sluteći - kao jaje Aliena čuvao i timario tu klicu Šojića u sebi.

Nadam se da će mi to doneti bar kolor televizor.

(Uprkos ovom poslednjem hoću da naglasim da - kao ni autorka - ni ja nisam materijalista niti sam od onih devojaka koje vole da igraju po stolovima.)
maca22 maca22 21:36 15.11.2010

Re: pitanje

Ovaj blog je bila zapravo zamka da se ne-sojici izmame na povrsinu, i da budu upecani. :)
Unfuckable Unfuckable 21:38 15.11.2010

Re: pitanje

da se ne-sojici izmame na povrsinu, i da budu upecani.

Dragec, ugasio si ga sad. Biće seksa k'o salate
maksa83 maksa83 21:39 15.11.2010

Re: pitanje

Ovaj blog je bila zapravo zamka da se ne-sojici izmame na povrsinu, i da budu upecani. :)

A pa džaba to.

Preostala trojica (pored Draga i Krkara) su uhvaćena, preparirana i izložena u Etnografskom Muzeju.
maca22 maca22 21:42 15.11.2010

Re: pitanje

I vas dvojica ste se oglasili. :)

edit: a preostala trojica.... pa to je njihov problem.
maca22 maca22 21:44 15.11.2010

Re: pitanje

sonja.m
ja se plašim da je jedino što mi se zaista nudi da prihvatim - blaga sumnja da ju je neko debelo zlostavljao

Neko, kao npr. neki blog. :)
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:55 15.11.2010

Re: pitanje

Unfuckable
pa i ti ćeš ući u circle of trust ako budeš neustrašiv, prihvatiš intelekt, te obrazovanost autorke

ja se plašim da je jedino što mi se zaista nudi da prihvatim - blaga sumnja da ju je neko debelo zlostavljao

a zašto tako misliš?
ako ja, dakle, pišem o kurvama (a pisala sam kad sam videla pravu pravcatu javnu kuću i nisam mogla da ne pišem o tome jer me je šokiralo) ako, dakle, pišem o kurvama - znači da imam neko lično iskustvo ili u luđoj varijanti, priželjkujem da budem kurva? ili ako pišem o nekim ubicama (a pisala sam, istina odmah sam skinula taj tekst) to znači da sam ubijala ili bila ubijena :) pa onda mogu da zaronim u temu i osetim delić tog nečeg o čemu pišem a nije mi poznato iz ličnog iskustva?
pa čak i da je lično iskustvo, je l zabranjeno pisati?
taube taube 22:04 15.11.2010

Re: pitanje

ne dragi makso, nije tako, po prirodi sam blaga i krotka, a kada me neko razbesni i taj bes bude opravdan onda reagujem oštro, međutim , i to vrlo brzo prođe, pamtim sve ali i opraštam sve. Ovaj svet je u stanju da od ovaca napravi vukove i obratno; neverovatno da možeš toliko pogrešno da tumačiš reči ovog teksta. nisam sama na ovom svetu niti sam predodređena za to, neki mudrac reče : svet je postao da stvori žeđ kod čoveka, no ne da je ugasi, probaj na ovaj način tumačiti moje reči, u smislu moje opaske da je svet žedan i gladan a da pritom to i ne primećuje već nastavlja da traži još da pije i da jede, može li se Šojić napiti i najesti? Može li ikada? Probaj tako da me '' čitaš ''..

taube taube 22:17 15.11.2010

Re: pitanje

na tvoju veliku žalost niko me nije zlostavljao, moja senzibilnost, a i intuicija su ogromni, te stoga ne dozvoljavam ni pokušaj zlostavljanja, na pokušaj zlostavljanja reagujem automatski, i rapidno. Ni pokušaj ....ne dozvoljavam....
taube taube 22:24 15.11.2010

Re: pitanje

Ana, hvala, ovaj komentar je nešto najbolje što sam ikada pročitala.

Znala sam da će biti ovako ružnih komentara, u stilu - ''pišeš o tome, ahaaaa, to si doživela, hahahhaha '', znala sam to sve pa sam ipak objavila tekst jer nije zabranjeno, još uvek.

NE, NISAM ZLOSTAVLJANA, MOŽDA OVIM TEKSTOM POKUŠAVAM ODBRANITI ONE KOJE SU BILE ILI ĆE BITI ZLOSTAVLJANE. ONO ŠTO SAM PRIVATNO DOŽIVELA JE TAKO SMEŠNO U ODNOSU NA TO ŠTA SU NEKE ŽENE DOŽIVELE I PREŽIVELE, TAKO SMEŠNO I BEZOPASNO ALI ZA MENE JE I TO MNOGO I ZBOG TOGA - REAGUJEM, ČUVAM SEBE, NE DAM SE, I ČUVAM DRUGE, I NA DAM DA IM SE BILO ŠTA RUŽNO DOGODI, NE DAM.
taube taube 22:34 15.11.2010

Re: pitanje

nisi duhovit, a nisi ni ni ušao u circle, sam ulećeš u njega, i to na silu, a ja te ne svrstavam u bad stuff, bez potrebe ulećeš, nemoj to da radiš

Unfuckable Unfuckable 22:53 15.11.2010

Re: pitanje

huh, ne znam kojoj pre da odgovorim?
a zašto tako misliš?

To je moj doživljaj ovog, poprilično pljuvačkog teksta. Da ne širim sada o generalizacijama i gnevu koji izbija iz skoro svake rečenice, svako ima prava na emociju.I autorica i ja. Ili i nije baš tako?
Ono što hoću da podvučem je da ja takav stav, nastup, "ugao" ne osuđujem. Samo mi nije jasna motivacija pa su me misli povele na tu stranu.
Neko ko tako isključivo zastupa stavove iznete u ovom tekstu morao bi da ih temelji na nekakvom iskustvu. Usled toga sam se, eto, usudio da iznesem svoje malo mišljenje, a malo sam mator da se preispitujem po sto puta. I ne baš suptilan i senzibilan edabi brisao već napisano. To je ionako samo moje mišljenje.
Imam pravo na njega, zar ne?
ako ja, dakle, pišem o kurvama (a pisala sam kad sam videla pravu pravcatu javnu kuću i nisam mogla da ne pišem o tome jer me je šokiralo) ako, dakle, pišem o kurvama - znači da imam neko lično iskustvo ili u luđoj varijanti, priželjkujem da budem kurva?

Zanimljiva projekcija, ne znam kako ti je ovo uspelo da povežeš ali i to makar ovlašno podmetanje otkriva misaoni tok i "pakovanje" stvari u glavi. Ako je intelektualka takvih gabarita tako pročitala ono što sam napisao, ja nemam šta da dodam. To što si ti nešto napisala pa obrisala (pa tako sto puta) je savršeno tvoja stvar i tvoj odnos prema stvarima koje radiš / zastupaš i ostale ne mora apsolutno ni na šta obavezivati, a po najmanje na razumevanje - ipak su to samo tvoja pisanija pa imaš prava sa njima da radiš šta hoćeš. Da ne nastavljam dalje, pomalo podseća na utrkivanje ko će pre da iznese "svoj slučaj"
pa čak i da je lično iskustvo, je l zabranjeno pisati?

Evo najzad jednog zanimljivog mesta. Da se ne bih samocitirao (a možda bi za one sa slabijom koncentracijom ipak trebalo) ja nešto ne znam da sam napisao da "nešto nije trebalo". Ili da "nešto jeste trebalo"
Ali si ti ipak (eto te razlike koja mene, ovakvog, ostavlja duboko u ofsajdu evolucije, dok tebe penje na njene najviše grane) to uspela nekako da "iskopaš" iz mojih reči.
Kreativno i dobronamerno, pretpostavljam.
Šojićevski, takoreći

Idemo sad dalje, na sličan misaoni eksperiment - dok se ne naređa:

na tvoju veliku žalost niko me nije zlostavljao, moja senzibilnost, a i intuicija su ogromni, te stoga ne dozvoljavam ni pokušaj zlostavljanja, na pokušaj zlostavljanja reagujem automatski, i rapidno. Ni pokušaj ....ne dozvoljavam....

Ovde mogu da kažem da nema žalosti ili radosti u mom komentaru, ali da je ista kreativna crta koja spaja dve autorice iznedrila to fantastično otkriće kojem se klanjam već par minuta
ili
Mogu samo da se složim s tobom da jeste na moju veliku žalost, jer ako te niko nije zlostavljao a seješ ovoliko paušalnog pljuva, jeda i gneva okolo onda mislim da ti, na žalost, svakako treba neka vrsta stručne pomoći.

Takođe, iskazujem beskrajno divljenje (skoro pa do imbecilnosti, dakle - samo dva stepenika ispod Drageca) za stamenost, nepokolebljivost, hrabrost. žustrinu, pravednu drskost, inteligenciju, nerv, bubreg, misao, automatizam, aktivizam, inicijativnost, idejnost, intuitivnost, reaktivnost, ogromnost, blagost, dobrodušje, inteligenciju (a, to je već bilo!), osećajnost i stav.


taube taube 23:07 15.11.2010

Re: pitanje

bolje sprečiti nego lečiti, dragi unf.

Unf, lekaru, leči se sam, pametan si i previše, sebe leči sam, a mene pusti da napišem tekst o malom zlu i tako, možda sprečim veće zlo.

Hm a, ovo upućivanje lekarima, i na neku stručnu pomoć je tako podmuklo i bezosećajno da ne zaslužuje nikakav odgovor. Manite se, i prestanite da upućujete lekarima osobe koje i ne poznajete i koje ste osudili zbog jednog teksta!!!!!!!!! Ovo upućivanje na lečenje je postalo OPŠTE MESTO na ovom blogu, i toliko je ružno, degradirajuće, ocrnjivajuće da je to neopisivo.

Da li je vaša savest čista? Sudeći po vašim reakcijama dragi Unf. vi kao da ste nekoga mnogo povredili? Znam, odgovorićete, da ste vi čisti, a meni treba stručnjak, tako da nemojte više ni odgovarati, a ni truditi se da ukapirate ovaj tekst jer vam očigledno ne ide, i manite se...i mene i upućivanja lekarima, zaista
Unfuckable Unfuckable 23:13 15.11.2010

Re: pitanje

bolje sprečiti nego lečiti, dragi unf.


a)ovo je klasična vudu - pretnja, smrzo sam se.
b)to je trebalo reći domaćinu
c)eh moderacijo, crna moderacijo!
d)slažem se

taube taube 23:18 15.11.2010

Re: pitanje

Unf. nije pretnja, vidiš nešto što ne postoji, da se pomirimo?

nema ničega čega bismo se ovde plašili, pobogu.

Unfuckable Unfuckable 23:26 15.11.2010

Re: pitanje

pa ja se ni sa kim nisam ni svađao, samo su moji komentari malo vulgarno iščitani i pomalo nadograđeni, big deal.
Svakom na dušu ono što je napisao: meni moje, tebi i Ani R. vaše, sve je čitljivo.

Uostalom, ponudio sam 4 moguća odgovora (nadam se da si ih primetila), pa svako neka izabere šta mu pasuje
Domazet Domazet 23:27 15.11.2010

?

Unfuckable
...

A shta ako se radi o mladoj osobi koju je neko stvarno povredio pa ona reshila da (josh malo vishe nego shto bi inache) menja chitav svet na bolje. Nemoj mi reci da si toliko omatoreo da u tome ne vidish i (bar deo) sebe od pre X godina? Ako jesi onda moram da ti kazhem da se ja, poshto sam stariji od tebe, dobro drzhim.
taube taube 23:30 15.11.2010

Re: pitanje

ok. tebe nisam uvredila, ako te je moj tekst uvredio, a ti oprosti. već sam napisala da nisam morala pisati kroz gorčinu nego kroz humor, ti si tu gorčinu doživeo pljuvački, ja ti se izvinjavam i šaljem ti nepoznati čoveče nešto da se oboje relaksiramo ove teške noći, rasprava je izgubljeno vreme

Unfuckable Unfuckable 23:31 15.11.2010

Re: ?

pa i ja sam rekao da mislim da ju je neko povredio pa vidiš sad kako duševno i u najboljoj nameri mene menjaju na bolje, sve pendrecima, strujom i vudu iglama.
taube taube 23:34 15.11.2010

Re: ?

Domazet, dobro se držite, i ja vam želim da se držite još bolje

Za vas

kick68 kick68 23:40 15.11.2010

Re: ?

mene menjaju na bolje, sve pendrecima, strujom i vudu iglama.

Da li bi bic bio vise po volji?
taube taube 23:40 15.11.2010

Re: ?

Ok. Unf. Ja sa tobom ne umem da izadjem na kraj, i zato ću menjati samo sebe. Ok?

menjaću samo sebe i to step by step, ne mogu brzo, izvini
maksa83 maksa83 00:04 16.11.2010

Re: ?

sve pendrecima, strujom i vudu iglama.


docsumann docsumann 00:09 16.11.2010

Re: ?

trol?

cult cult 01:06 16.11.2010

Re: pitanje

taube
nisi duhovit, a nisi ni ni ušao u circle, sam ulećeš u njega, i to na silu, a ja te ne svrstavam u bad stuff, bez potrebe ulećeš, nemoj to da radiš



taube taube 02:14 16.11.2010

Re: pitanje

hahahhahahahhahaha, ponosni ste na promene partnerki sudeci po ovom video klipu, znate šta, želim vam od srca da promenite milijardu žena i da vam ni tad ne bude dosta. hahahhahhahaha. cult, menjajte i ponosite se, ja sam cult nikola kojo i ponosan sam
mlekac mlekac 06:55 16.11.2010

Re: pitanje

maksa83
Ovaj blog je bila zapravo zamka da se ne-sojici izmame na povrsinu, i da budu upecani. :)

A pa džaba to.

Preostala trojica (pored Draga i Krkara) su uhvaćena, preparirana i izložena u Etnografskom Muzeju.

Nisu svi u muzeju, Makso, evo, ja cuvam jedan primerak kod kuce i nikom ga ne dam!
taube taube 06:58 16.11.2010

Re: pitanje

moram da priznam dok zora sviće da si me provalila maco22, ja tražim jednog Ćirka - kulturnog, blagog obrazovanog momka koji je ostao dostojanstven iako je posluga u Šojićevoj kućerini, Ćirka tražim, iako je gluvać
taube taube 07:05 16.11.2010

Re: pitanje

Blago tebi Mlekac, hoću i ja
mlekac mlekac 07:58 16.11.2010

Re: pitanje

taube
Blago tebi Mlekac, hoću i ja


Ko trazi dace mu se!
ana_radmilovic ana_radmilovic 08:09 16.11.2010

Re: pitanje

Unfuckable

pa čak i da je lično iskustvo, je l zabranjeno pisati?

Evo najzad jednog zanimljivog mesta. Da se ne bih samocitirao (a možda bi za one sa slabijom koncentracijom ipak trebalo) ja nešto ne znam da sam napisao da "nešto nije trebalo". Ili da "nešto jeste trebalo"
Ali si ti ipak (eto te razlike koja mene, ovakvog, ostavlja duboko u ofsajdu evolucije, dok tebe penje na njene najviše grane) to uspela nekako da "iskopaš" iz mojih reči.
Kreativno i dobronamerno, pretpostavljam.
Šojićevski, takoreći




napisao si da misliš da je autorka žrtva već nečeg pa da zato piše o tome (nemam vremena da tražim komentar, putujem za pola sata)
i to mje meni ružno zvučalo, jer o čemu god da se radi, sa koliko god da neko gađenja piše o nečemu (da se razumemo, ona čak i ne piše nešto što bih ja potpisala ali piše dobro i mislim bez zle namere... a ima i par rečenica koje su nekako poetske. dakle, nisam stala da "branim" stav nego tekst i zašto ga ne bi napisala - ako pogledaš njene komentare u njima nema bikakvog jeda niti bilo kakve slične pojave koja bi ukazala da se ona ovde nekome - nečemu sveti.

ono što je meni, da skratim, jako ružno jkeste to prozivanje "imaš lična iskustva" tupa. pa šta i ako ih neko ima? neko širi i senzibilniji ima u sebi mnoga iskustva u vezi stvari koje nije ni video a kamo li doživeo.. šta uopšte to znači, "da li imaš neka lična iskustva"

ja unf pišem pod svojim imenom, kada sam brisala tekstove bila sam na kosovu i u vezi tog ubice o kojem sam pisala - kako sam ga postavila, dobila sam ne znam koliko sms poruka "skidaj to, odmah"

Unfuckable Unfuckable 08:44 16.11.2010

Re: pitanje

ok, pazi - primećujem hroničan nedostatak fokusa i koncentracije, i isto tako hroničnu težnju za konverzijom napisanog.
Ja kapiram (i poštujem) da svako od nas ima neki svoj "misaoni filter" kroz koji propušta ono što vidi/čuje/pročita. Ali, ne bi trebalo baš ja da patim ako je tvoj malo uvrnut, ok?
Takođe kapiram da mali Staljin u nekima od nas i pored sasvim vidljive niti ove diskusije ipak pokušava da po svaku cenu umetne malo i Sebe, i Svoj Slučaj iako tome ovde (čini mi se bar) nema mesta.
U ime svih poremećaja pažnje, padova koncentracije, problema sa čitanjem i percepcijom, uradiću nešto što inače ne radim,a u nadi da će ti bar malo pomoći: samocitiraću se.
Preporučujem bar nekoliko stotina čitanja ove komplikovane, slojevite, višeznačne i svakako visokoumne rečenice koju je tako teško razumeti, ali svakako vrlo lako izvrnuti (šojićevski)

"ja se plašim da je jedino što mi se zaista nudi da prihvatim - blaga sumnja da ju je neko debelo zlostavljao"
freehand freehand 08:47 16.11.2010

Re: pitanje

po prirodi sam blaga i krotka, a kada me neko razbesni i taj bes bude opravdan

Nikad nisam upoznao čoveka (čovečicu, da budem rodno korektan) koji je besan a da ne misli da je njegov bes opravdan.
O tekstu ne smem, prepoznaće žiri "tj" Kromanjonca u meni.
maca22 maca22 08:50 16.11.2010

Re: pitanje

freehand
čovečicu da budem rodno korektan

mlekac mlekac 09:00 16.11.2010

Re: pitanje

freehand
po prirodi sam blaga i krotka, a kada me neko razbesni i taj bes bude opravdan

Nikad nisam upoznao čoveka (čovečicu, da budem rodno korektan) koji je besan a da ne misli da je njegov bes opravdan.
O tekstu ne smem, prepoznaće žiri "tj" Kromanjonca u meni.

Pa gde ti nestade FH????
Dobro nam se vratio! Vec sam bila pocela da se birnem.

Unfuckable Unfuckable 09:04 16.11.2010

Re: pitanje

prepoznaće žiri "tj" Kromanjonca

Skromno mislim da cijenjeni Žiri može da prepozna Kromanjonca u nekome od nas tek kad sasvim sagleda Kromanjonku u sebi.
freehand freehand 09:37 16.11.2010

Re: pitanje

Nisu svi u muzeju, Makso, evo, ja cuvam jedan primerak kod kuce i nikom ga ne dam!

Jel' na zidu?!
freehand freehand 09:40 16.11.2010

Re: pitanje

mlekac
freehand
po prirodi sam blaga i krotka, a kada me neko razbesni i taj bes bude opravdan

Nikad nisam upoznao čoveka (čovečicu, da budem rodno korektan) koji je besan a da ne misli da je njegov bes opravdan.
O tekstu ne smem, prepoznaće žiri "tj" Kromanjonca u meni.

Pa gde ti nestade FH????
Dobro nam se vratio! Vec sam bila pocela da se birnem.


Vrljao, vrljao pa zavrljao...
freehand freehand 09:45 16.11.2010

Re: pitanje

Skromno mislim da cijenjeni Žiri može da prepozna Kromanjonca u nekome od nas tek kad sasvim sagleda Kromanjonku u sebi.

E pa ovo je za neizdržati!
DA LI JE MOGUĆE, GOSPON NEJEBIVI, DA VI SVOJOM ZLOBOM I PAKOŠĆU MORATE DA ZAGADITE I UPROPASTITE SVAKU HEKLERAJ-ŽURKU I SVAKO DESETERAČKO-HAIKU POETSKO VEČE NA OVOME BLOGU?!
Mogu reći samo - triput UA!
UA, UA, UA!
irenaema irenaema 13:40 16.11.2010

Re: pitanje

mlekac
maksa83
Ovaj blog je bila zapravo zamka da se ne-sojici izmame na povrsinu, i da budu upecani. :)

A pa džaba to.

Preostala trojica (pored Draga i Krkara) su uhvaćena, preparirana i izložena u Etnografskom Muzeju.

Nisu svi u muzeju, Makso, evo, ja cuvam jedan primerak kod kuce i nikom ga ne dam!


Daš krug?
docsumann docsumann 16:22 16.11.2010

Re: pitanje

po prirodi sam blaga i krotka, a kada me neko razbesni i taj bes bude opravdan


po prirodi sam tih i miran
pomalo stidljiv
sporo kapiram
i teško se izražavam ...

mlekac mlekac 04:39 17.11.2010

Re: pitanje

freehand
Nisu svi u muzeju, Makso, evo, ja cuvam jedan primerak kod kuce i nikom ga ne dam!

Jel' na zidu?!

Taman posla - Ziv, uslovno zdrav i mrda!
Redovno ga pojim i hranim a povermeno izlazi i napolje - kranje koristan primerak.
mlekac mlekac 04:40 17.11.2010

Re: pitanje

irenaema
mlekac
maksa83
Ovaj blog je bila zapravo zamka da se ne-sojici izmame na povrsinu, i da budu upecani. :)

A pa džaba to.

Preostala trojica (pored Draga i Krkara) su uhvaćena, preparirana i izložena u Etnografskom Muzeju.

Nisu svi u muzeju, Makso, evo, ja cuvam jedan primerak kod kuce i nikom ga ne dam!


Daš krug?

Samo ako ces da ga vratis neostecenog.
taube taube 17:00 17.11.2010

Re: pitanje

'' neko širi i senzibilniji ima u sebi mnoga iskustva u vezi stvari koje nije ni video a kamoli doživeo '' - ana, kada bih mogla dala bih ti 100 preporuka za ovu rečenicu, u ovoj rečenici si pogodila sve, ja sam ta, ta koja doživljava iako nije ni videla ni doživela jer oseća...i hvala na komplimetima za moju poetiku, i da moji komentari nisu puni jeda niti osvete, zaista i nisu, hvala ana
freehand freehand 21:40 17.11.2010

Re: pitanje

Daš krug?

Ne daj, Mlekac.
Tako je i onaj Rimljanin Arhimedu tražio samo krug...
ministar2008 ministar2008 20:44 15.11.2010

Svemu je kriva Rakija

stari92 stari92 20:52 15.11.2010

Kome,ili chemu oshteceni likovi (lici))?

* chast izuzetcima ~ nekolicini (docshuman,sonja m,mariopan,..)

maybe

..
mariopan mariopan 22:05 15.11.2010

Re: Kome,ili chemu oshteceni likovi (lici))?

100.

Ako te starost priupita gde ti je bila mladost (ako se baš, baš gadiš žabaca) seti se ovog vica:
Ulazi starac u javnu kuću, pita ga prostitutka na ulazu zašto je došao.
"Ja bih malo seksa" kaže dedica.
" Ti si dedice svoje odradio, idi lepo kući" kaže mu dobrodušno devojka.
"Aaa, jesam?!?!??? ...pa ondaK da platim?
stari92 stari92 22:13 15.11.2010

Re: Kome,ili chemu oshteceni likovi (lici))?

mariopan
100.

Ako te starost priupita gde ti je bila mladost (ako se baš, baš gadiš žabaca) seti se ovog vica:
Ulazi starac u javnu kuću, pita ga prostitutka na ulazu zašto je došao.
"Ja bih malo seksa" kaže dedica.
" Ti si dedice svoje odradio, idi lepo kući" kaže mu dobrodušno devojka.
"Aaa, jesam?!?!??? .. e.pa,ondaK :


)
mariopan mariopan 22:15 15.11.2010

Re: Kome,ili chemu oshteceni likovi (lici))?

stari92

Uvažena primJedba i hvala za muziku i onu tamo i ovu ovde
kick68 kick68 22:45 15.11.2010

Ja u soku

Odlicna psiholosko - socioloska analiza podvste hommo balcanicus-a, ali nazalost sa puno jeda i gorcine. Bila bi mnogo bolja da sadrzi elemente humora (ne podbadam, samo sugerisem). Sa godinama covek (zena) nauci da je mnogo bitnije biti srecan nego biti u pravu, a autorka teksta jeste u pravu, nije o tome rec. Sojici ne bi smeli da imaju ovakav efekat na autorku, o tome je rec. Nije bitno sta ti urade vec kako to prihvatis.
ucim ' emergency exit ' , tesko ide ali nauciću, sebe smatram pametnom a greška je što sam uvek polazila od pretpostavke da su svi ljudi dobri - katastrofalna greška!!!!! sada polazim od pretpostavke da su svi ljudi LOŠI dok se ne dokaže suprotno. <_<

Ma, svi smo mi sucmurasti, podji(te) samo od sebe. Evo vidim muski deo blogerske populacije je vec poceo da se duri, ne vide sebe i ne nalaze se u tom opisu Sojica, sto samo znaci da nije sve tako crno.
Duboko verujem da je ovo samo faza i da ce brzo proci.

Šojići ’ podbadaju’ žene, zadevaju ih i ismevaju. Oni to čine na razne načine, a ponajviše krajnje uvredljivim konstatacijama. Evo nekoliko takvih šojićevskih konstatacija:

Ako hoces da cujes (hocete da cujete) sta smo ja i moje drugarice svojevremeno cule od Sojica...ma nema dovoljno mesta ovde na blogu...
Šojići provociraju žene - nateraju ih da se oblače kao žene niskog morala a onda ih nazivaju najpogrdnijim imenima jer se tako oblače. Logika?
Istina, ne znam da li su Sojici uzrok ovome, ali zensko u Srbiji vrlo cesto izgleda ko' da joj treba musko i to odmah. Da meni neko ponudi da biram da izgledam kao Jelena Karleusa ili kao Biljana Srbljanovic, ja bih uvek pre izabrala look ove druge. I trudim se da izgledam koliko mogu kulturno i prirodno, makar me smatrali neprivlacnom. "Kurva" look samo privlaci Sojice u neogranicenom broju.

Sojici su u sustini ridiculous. Opasni su samo oni pretpostavljeni na radnom mestu. To znam iz licnog iskustva i to je pakao, narocito ako si (ste) zena.
maca22 maca22 22:56 15.11.2010

Re: Ja u soku

kick68
Ako hoces da cujes (hocete da cujete) sta smo ja i moje drugarice svojevremeno cule od Sojica...ma nema dovoljno mesta ovde na blogu...

Sojici su u sustini ridiculous. Opasni su samo oni pretpostavljeni na radnom mestu. To znam iz licnog iskustva i to je pakao, narocito ako si (ste) zena.

Ja bih da cujem. :)
kick68 kick68 23:04 15.11.2010

Re: Ja u soku

Ma za prvu vrstu bezazlenih ridiculous Sojica nije ni vazno, a za ovo drugo npr:
"Mala, posto pusis?" Situacija: vadim cigarete iz tasne i stavljam ih na sto a kulov kao 'oce da me pita posto su. Nisam mu rekla :" A posto ti cerka pusi, seljacino?" (mada sam pomislila), ali moj pogled je govorio vise od reci, tako da se pokupio i otisao.
taube taube 23:13 15.11.2010

Re: Ja u soku

Prihvatam kritiku kick 68, pogrešila sam što sam pisala u gorčini, a morala sam to učiniti kroz elemente humora; osećam da me ne podbadate i prihvatam kritiku. I znam da nije važno šta mi neko uradi već kako to prihvatam ili prevazilazim, dakle - humor a ne gorčina i hvala još jednom.
Oni i jesu ridiculous, osim na radnom mestu, i tu ću se složiti sa vama.

Vidim da se muški dure, i zato, ako se ne pronalaze u opisu neka se poprave - WE, ALL CAN BE A LITTLE GOODER
Domazet Domazet 23:18 15.11.2010

Re: Ja u soku

kick68
...

Vrlo zanimljiv komentar. Osvrnucu se samo na deo sa kojim se ne slazhem (barem ne u potpunosti):
...ali zensko u Srbiji vrlo cesto izgleda ko' da joj treba musko i to odmah. Da meni neko ponudi da biram da izgledam kao Jelena Karleusa ili kao Biljana Srbljanovic, ja bih uvek pre izabrala look ove druge.

Ja mislim da se radi o formalnoj a ne sushtinskoj razlici. Razlika je samo u ciljnoj grupi, nikako u nameri. Da se razumemo, nikako ne zhelim da kritikujem Biljana S. Look, naprotiv, to je jedan od retkih elemenata njenog Imagea na koji nemam primjedbi, samo hocu da kazhem da i jedan i drugi stil (dozvoljavam da se onaj prvi, non-Biljana stavi pod znake navoda) sluzhi jednoj te istoj socijalnoj svrsi. Da se dopadne (odredjenom) delu populacije. Molim obratiti pazhnju da sam (namerno) izostavio u definisanju populacije izostavio pol i seksualno opredeljenje a definiciji dopadanja bilo kakve seksualne konotacije. Ne zato da bih bio politichki korektan vec zbog toga shto su sve kombinacije navedenog moguce...
maca22 maca22 23:21 15.11.2010

Re: Ja u soku

@kick68
bljak, hvala na prici. ipak, plasim se da se taj na tome nije zaustavio.
maca22 maca22 23:26 15.11.2010

Re: Ja u soku

Domazet
Ja mislim da se radi o formalnoj a ne sushtinskoj razlici. Razlika je samo u ciljnoj grupi, nikako u nameri. Da se razumemo, nikako ne zhelim da kritikujem Biljana S. Look, naprotiv, to je jedan od retkih elemenata njenog Imagea na koji nemam primjedbi, samo hocu da kazhem da i jedan i drugi stil (dozvoljavam da se onaj prvi, non-Biljana stavi pod znake navoda) sluzhi jednoj te istoj socijalnoj svrsi. Da se dopadne (odredjenom) delu populacije. Molim obratiti pazhnju da sam (namerno) izostavio u definisanju populacije izostavio pol i seksualno opredeljenje a definiciji dopadanja bilo kakve seksualne konotacije. Ne zato da bih bio politichki korektan vec zbog toga shto su sve kombinacije navedenog moguce...

Slazem se.
Samo sto se tu onda otvara nova tema: kolika je ta masa kojoj treba onaj JK 'stil'?
Domazet Domazet 23:32 15.11.2010

Velika...

maca22
Domazet
Ja mislim da se radi o formalnoj a ne sushtinskoj razlici. Razlika je samo u ciljnoj grupi, nikako u nameri. Da se razumemo, nikako ne zhelim da kritikujem Biljana S. Look, naprotiv, to je jedan od retkih elemenata njenog Imagea na koji nemam primjedbi, samo hocu da kazhem da i jedan i drugi stil (dozvoljavam da se onaj prvi, non-Biljana stavi pod znake navoda) sluzhi jednoj te istoj socijalnoj svrsi. Da se dopadne (odredjenom) delu populacije. Molim obratiti pazhnju da sam (namerno) izostavio u definisanju populacije izostavio pol i seksualno opredeljenje a definiciji dopadanja bilo kakve seksualne konotacije. Ne zato da bih bio politichki korektan vec zbog toga shto su sve kombinacije navedenog moguce...

Slazem se.
Samo sto se tu onda otvara nova tema: kolika je ta masa kojoj treba onaj JK 'stil'?

Bila, jeste i bice. Ono shto je, po meni, zanimljivije pitanje je a gde smo tu mi. Sasvim godi sujeti misliti da smo van nje. Ono o chemu je, medjutim, korisno voditi rachuna jeste da za nekoga moshemo i mi biti u njoj. Chisto da ne bi bili preterano oshtri prema sebi samima, vuchja su vremena...
kick68 kick68 23:33 15.11.2010

Re: Ja u soku

pogrešila sam što sam pisala u gorčini


Ma nije problem, posle kucanja nema kajanja (i to znam iz licnog iskustva, nazalost), ispade super tekst. Nego, ja sam ocekivala u pocetku nesto u stilu "Nacionalni park Srbija" genus Sojic, pa varijacije na temu...
kick68 kick68 23:36 15.11.2010

Re: Ja u soku

plasim se da se taj na tome nije zaustavio.


To je bila ona vrsta kera sto laje a ne ujeda.
maca22 maca22 23:38 15.11.2010

Re: Velika...

@ domazet: Ko da je bitan taj "neki". :)

A mlekac je lepo rekla Sojica je oduvek bilo, samo u mutnim vremenima isplivaju na povrsinu da zasmrde.
taube taube 23:43 15.11.2010

Re: Ja u soku

Nacionalni park Srbija genus Sojic, fenomenalan naslov, sve cestitke, kreativni ste
kamichak92 kamichak92 06:33 16.11.2010

Re: Ja u soku

taube
WE, ALL CAN BE A LITTLE GOODER


vi se ljudi ovde zajebavate, zar ne?
maca22 maca22 08:26 16.11.2010

Re: Velika...

Domazet
maca22

Samo sto se tu onda otvara nova tema: kolika je ta masa kojoj treba onaj JK 'stil'?

Bila, jeste i bice. Ono shto je, po meni, zanimljivije pitanje je a gde smo tu mi. Sasvim godi sujeti misliti da smo van nje.

Tek sad vidim. Ima neko tamo, ko ce da zakljuci da smo mi/ja stil JK?
To je kao, veoma relativna stvar. O zaboga. :)
mariopan mariopan 10:30 16.11.2010

Re: Ja u soku

kamichak92
taube
WE, ALL CAN BE A LITTLE GOODER


vi se ljudi ovde zajebavate, zar ne?

Domazet Domazet 17:59 16.11.2010

Pretpostavljam da znash...

maca22
Domazet
maca22

Samo sto se tu onda otvara nova tema: kolika je ta masa kojoj treba onaj JK 'stil'?

Bila, jeste i bice. Ono shto je, po meni, zanimljivije pitanje je a gde smo tu mi. Sasvim godi sujeti misliti da smo van nje.

Tek sad vidim. Ima neko tamo, ko ce da zakljuci da smo mi/ja stil JK?
To je kao, veoma relativna stvar. O zaboga. :)

...shta je Ajnshtajn rekao o apsolutnosti. Tako da se ja ne bih zaletao sa dovodjenjem moje malenkosti u bilo kakvu vezu sa apsolutnoshcu. A ti kako hocesh...
zilikaka zilikaka 23:11 16.11.2010

Re: Pretpostavljam da znash...

shta je Ajnshtajn rekao o apsolutnosti

Ne znam baš, al poznato mi je najbolje objašnjenje relativiteta.
Za ovu priliku ću ga podeliti sa vama.
Osoba A stavi jezik (ili nos) u donji deo leđa osobi B.
Kada proučimo situaciju, imamo:
-Osoba A ima jezik (ili nos) u donjem delu leđa
-I osoba B ima jezik (ili nos) u donjem delu leđa,
jedino što je osoba B u RELATIVNO boljem položaju
taube taube 22:53 15.11.2010

m

Love is an intention to see the best in life manifest for all, every day in every way. Love is not a means to control anyone, even yourself. Love freely given can move mountains, create harmony where there was strife, peace where war once raged. So called " Love" given with the intent to produce a desired behavior in someone bounds you both tightly in chains of your own making. When you choose to give love freely, with no limits of how it will be received, then the whole world opens up for you. When you choose to give "love" with conditions you cut yourself off from the world. Which path do you choose?

za maksu, i ne trpaj se u circle jer te ne svrstavam u takvo nesto.
maksa83 maksa83 00:42 16.11.2010

Re: m

za maksu, i ne trpaj se u circle jer te ne svrstavam u takvo nesto.

'Fala taube, baš lepo od tebe, zauzvrat evo malo iskrenog i mrtvoozbiljnog fidbeka za tebe - ako si naletela na nekog takvog tipa sva je prilika da si žrtva tzv. "spuštanja", tj. da si se inicijalno primila na taj neki nipodaštavajući fazon (dešava se, mnogo češće nego ne, prost mehanizam koji izgleda pali) sve se nadajući da će gusenica da se pretvori u leptira, ali - neće. What You See Is What You Get, može da bude samo gore, nikako bolje. Život je kratak, zato teraj dalje, ne osvrći se i gledaj da ne nagaziš opet na iste grabulje.


taube taube 02:19 16.11.2010

Re: m

veliko hvala što brineš za mene dragi makso, paziću, otvoriću četvoro očiju, ma, osmoro očiju ću da otvorim, i ovaj zlatko uopšte nije lik koji sam pokušala da predstavim, vi ste zamislili nekog monstruma koji me je mučio, prvo, ja ovakav razgovor kao što je razgovor zlatka i jake malene NE BIH NIKAD DOZVOLILA, meni se nije ništa loše dogodilo ako me je neko pitao volim li da igram po stolovima i ja odgovorila da ne volim i odmah stopirala dalji razgovor sa dotičnim, ovaj tekst je bio napisaću poslednji put - pokušaj ukazivanja na pojavu gnjilosti društva kao celine. kraj priče.
maca22 maca22 08:23 16.11.2010

Re: m

maksa83

'Fala taube, baš lepo od tebe, zauzvrat evo malo iskrenog i mrtvoozbiljnog fidbeka za tebe - ako si naletela na nekog takvog tipa sva je prilika da si žrtva tzv. "spuštanja", tj. da si se inicijalno primila na taj neki nipodaštavajući fazon (dešava se, mnogo češće nego ne, prost mehanizam koji izgleda pali) sve se nadajući da će gusenica da se pretvori u leptira, ali - neće. What You See Is What You Get, može da bude samo gore, nikako bolje. Život je kratak, zato teraj dalje, ne osvrći se i gledaj da ne nagaziš opet na iste grabulje.

Tacno. Zato ja i mislim da ne treba da odgovara svima kojima smeta tekst.

(srecom, mislim da je negde gore rekla da odustaje...)
buba_truba buba_truba 12:20 16.11.2010

Re: m

taube
ovaj tekst je bio napisaću poslednji put - pokušaj ukazivanja na pojavu gnjilosti društva kao celine. kraj priče.

Moguće da ti je namera bila časna, mislim to - da nam ukažeš na gnjilost društva kao celine. Jesi li konačno shvatila da je ispalo obrnuto - isplivale su individualne gnjilosti? Ok. možda ni to nije loše, ali mi se čini da ti to nije bila namera.

Zaigrala si se, a nisi vična toj igri, cenim. Više sreće sledeći put, nadam se da će ga biti - Krkar ponekad deluje arogantno, ali je u biti blagorodan i velikodušan.

P.S. A možda se i Drago ponudi?
taube taube 17:29 17.11.2010

Re: m

buba_truba, u pravu ste, taube se malo zaigrala , a nije vična, no ipak smatra da je tokom diskusije stekla ogromno oskustvo i postala poprilično vičnija, i to zahvaljujući dragom krakru koji mi je pružio, šansu, cenim ljude koji pružaju šansu, lako je podmetnuti nogu, pružiti nekom šansu - e , to je već malo teže.

za sledeći put ne znam šta da vam kažem, zavisi od kolega blogera, a i od uredništva b92, ja sam ovde napisala preko 50 tekstova koji čame u potpalublju, a pojavljuju se preko noći VIP blogeri bez ijednog prethodno napisanog teksta, mislim da solidno pišem, diskusiju vodim preozbiljno, to mi je mana, diskusiju na ovom blogu treba voditi kroz šalu i zezanje, to tek sad vidim,

ipak smatram da mi uredništvo b92 nikada neće ponuditi autorsku opciju, ne znam zašto? ne živim u americi, holandiji, belgiji? zvučaću opet ogorčeno, ali imam utisak da oni koji žive van srbije pre dobiju autorsku opciju nego što ću je dobiti ja iz srce srbije demokratija? ne bih rekla, kako steći iskustvo u diskutovanju ako ne dobijem šansu? nikako, a moliti vip autore da mi ustupe mesto ....mislim da to viće neću činiti, na kraju krajeva možda sam ja VUP - very unimportant person, i živeću sa tim
reanimator reanimator 22:54 15.11.2010

...

Je l' počeo trol?
docsumann docsumann 23:04 15.11.2010

Re: ...

Je l' počeo trol?


jbmlga

4krofnica 4krofnica 23:16 15.11.2010

Re: .

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:13 15.11.2010

opesnitscheno kako treba

Svaka cast za text, podseca malo po energiji na Howl, istovremeno pronicljivo, jako i poeticno kao kod Ginsberga. Nadam se da nije uvreda

taube taube 23:14 15.11.2010

Re: opesnitscheno kako treba

nije uvreda, a i da jeste who cares
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:55 15.11.2010

Šteta

Šojić nije upropastio samo žene, nego i jednog nekada sjajnog glumca.
taube taube 02:23 16.11.2010

Re: Šteta

Nije, taj glumac je Šojićeva suprotnost, i uspeo je da ostane dostojanstven iako je igrao, i igra Šojića. Milan Gutović je Milan Gutović - VELIČINA koju ni Šojić ne može srozati. To je moj utisak.
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:16 16.11.2010

Re: Šteta

Nažalost, ja ga pamtim iz sjajnih vremena Bube u uhu i Diplomaca, a imam potpuno drugačiji utisak od trenutka kada je počeo da se prodaje po Pinku i po ovim limunada filmskim i TV serijama.
dunja73 dunja73 01:31 16.11.2010

hm..

aj´ ti blago menE u Evropu..

taube taube 02:21 16.11.2010

Re: hm..

dunjaaaaaaaa, moja omiljena pesma, doći ću bavarsku, možda i brže nego što mislim, vidovita si
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:39 16.11.2010

ISTRAJNA LJUBAV!

"...Sa Džonijevog lica se jasno čitao neuspeh, a kod Dejzi je ista poruka bila usečena u opuštene krajeve usana. U poslednje vreme primetio sam isti položaj usana medju svojim vršnjakinjama. Čitav život proveden u davanju, kako bi rekle, a ništa za uzvrat. Muškarci su bili gadovi, društveni ugovor nepravedan, a biologija čista nesreća. Težina razočarenja savila je te usne i zaključala ih u tom opuštenom položaju, Amorovom luku promašaja. Na prvi pogled ličilo je na neodobravanje, ali su usne prenosile mnogo dublju poruku kajanja i bola, iako njihove vlasnice nisu imale pojma šta one govore o njima."

IJAN MAKJUAN (Ian McEwan): ISTRAJNA LJUBAV (Enduring Love, 1997.)



taube taube 03:00 16.11.2010

Re: ISTRAJNA LJUBAV!

You can measure the impeccability of your word by your level of self-love. How much you love yourself and how you feel about yourself are directly proportionate to the quality and integrity of your word. When you are impeccable with your word, you feel good; you feel happy and at peace. You can transcend the dream of hell just by making the agreement to be impeccable with your word. Right now I am planting that seed in your mind. Whether or not the seed grows depends upon how fertile your mind is for the seeds of love. It is up to you to make this agreement with yourself: I am impeccable with my word. Nurture this seed, and as it grows in your mind, it will generate more seeds of love to replace the seeds of fear. This first agreement will change the kind of seeds your mind is fertile for. Don Miguel Ruiz.

samo za tebe filipe dragi
taube taube 03:01 16.11.2010

Re: ISTRAJNA LJUBAV!

have learned silence from the talkative; tolerance from the intolerant and kindness from the unkind. I should not be ungrateful to those teachers. ~

jos jednom za filipa
taube taube 03:02 16.11.2010

Re: ISTRAJNA LJUBAV!


I believe Divinity is our nature.
I walk tall in the beauty of
my Truth.
I Dance freely in my body's rhythm.
I Sing out in
praise of the Unity in the ONE.
I Speak words of Love to those I
meet.
I allow compassion to fill me up.
I look for Peace in
the heart of my brothers and sisters.
And, I Shine my Inner Light
to guide me on my path.
I GIVE THANKS FOR ALL THAT IS.

i treci put za srecu
taube taube 03:07 16.11.2010

Re: ISTRAJNA LJUBAV!

I am impeccable with my word.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana