Roditeljstvo| Zdravlje

Još jedan razlog da se emigrira

Biljana 77 RSS / 11.11.2010. u 10:58

ako imate decu ili planirate da ih imate.

 

Direktor Dečje klinike u Tiršovoj dr Milan Đukić:


- Glavni problem je u roditeljima koji su razmaženi. Umesto da decu danju vode u dom zdravlja, oni kao da namerno čekaju da padne noć, a znaju da će kod nas sve analize dobiti besplatno.

 

Ovo je toliko bezobrzno i ružno da ne zavređuje komentar. Samo nekoliko pitanja.

Zašto bi iko zdrave pameti čekao noć da vodi bolesno dete kod lekara u ustanovu u kojoj će sigurno čekati  mnogo duže nego u najbližem Domu zdravlja?

O kakvim besplatnim analizama govori ovaj čovek? Sve što se besplatno dobija u Tiršvoj dobija se u drugim zdravstvenim ustanovama ako imate uredno overenu knjižicu?

I:

-Svaku drugu noć dežuramo, a na prijemu je posle ponoći jedan do dva lekara, obavezni da prime i pregledaju ponekad i više od 70 dece. Trebalo bi da bude bar 10 dežurnih lekara, a nema ih ni blizu toliko - kaže za “Blic” dr Vladislav Vukomanović, upravnik pedijatrijske klinike Instituta za majku i dete.

 - U domovima zdravlja nemaju sluha za ovaj problem. Ako bi uveli noćna dežurstva, rasteretili bi nas i dežurni lekari bi svakom pacijentu staloženo i bez tenzije mogli da posvete dovoljno vremena - navodi dr Vukomanović, i dodaje da se dežurni lekari brinu i o deci koja leže u bolnici, a ona su prioritet.

Da li je ovo problem pacijenta ili organizacije i sistematizacije radnih mesta, radnog vremena i sl. u  zdravstvenom sistemu?

I povrh svega hoće da ukinu Halo bebu, zahvaljujući kojoj mnogi razmaženi roditelji nisu otišli usred noći da sa svojom zdravom  decom satima čekaju po hodnicima naših dečijih klinika ne bi li nervirali vaskoliko bolničko osoblje.

 

More,

 


 



Komentari (100)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mlekac mlekac 11:02 11.11.2010

Evo ja priznajem!

Ako se neko od klinaca povredi, a slucajno nije neparan datum, ja NIPOSTO ne idem u Tirsovu ako to IKAKO mogu da izbegnem!

Isto vazi i za izuzetno visoke temperature u nocnim satima.

U doticnu ustanovu, a to sam svecano obecala klincima, odlazi se samo ako je glava u pitanju!
Biljana 77 Biljana 77 11:08 11.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

Nismo imali prilike da posetimo noću ni jedne, ni druge. Naravno da smo izuzetno srećni, a nismo ni znali da nismo ni razmaženi.
mlekac mlekac 11:14 11.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

Biljana 77
Nismo imali prilike da posetimo noću ni jedne, ni druge. Naravno da smo izuzetno srećni, a nismo ni znali da nismo ni razmaženi.


Pa, mi smo brojniji...
Ali, iskreno, u Tirsovu ne bih poslala ni najgoreg neprijatelja!

Prvo, hodnici su takvi da ne moz' ni da se okrenes, a nekmoli da cekas sa bolesnim detetom.

Laboratorija - ko iz istorijskih filmova! (Moja Princeza jos ima traumu od velicine igletine kojoj su joj u Tirsovoj vadili krv, a dete, inace, nikad nije pravilo problem oko toga)

A ljubaznost je nepostojeca kategorija...

Sa Bibercetom sam, svojevremeno, cekala skoro cetiri sata na hirurgiji, dok mu je rana veselo krvarila i primili su me tek kad je dete bilo na ivici da se onesvesti. A onda su ga sili na zivo - uz tu istu recenicu - Vi ste majka, razmazeni!

Ne kazem da je mnogo bolje u Majci i detetu, ali bar je cekaonica prostrana, sa dovoljno mesta za sedenje, a osoblje ne pokusava odmah da ti otkine glavu!
anakcosa anakcosa 12:04 11.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

Ne kazem da je mnogo bolje u Majci i detetu, ali bar je cekaonica prostrana, sa dovoljno mesta za sedenje, a osoblje ne pokusava odmah da ti otkine glavu!


Bogami niste dovoljno često gostovali tamo! Itekako lete glave!

Ima jedna opasna sredovečna plavusha koja zavodi red, dva dežurna lekara i 10000000000 ljudi u cekaonici! Prosek čekanja od 3-5 sati! Mi sa prioritetom završimo za tri sata!!!

Ne idite tamo oko osam uveče, jer je smena!!!
mlekac mlekac 12:23 11.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

anakcosa
Ne kazem da je mnogo bolje u Majci i detetu, ali bar je cekaonica prostrana, sa dovoljno mesta za sedenje, a osoblje ne pokusava odmah da ti otkine glavu!


Bogami niste dovoljno često gostovali tamo! Itekako lete glave!

Ima jedna opasna sredovečna plavusha koja zavodi red, dva dežurna lekara i 10000000000 ljudi u cekaonici! Prosek čekanja od 3-5 sati! Mi sa prioritetom završimo za tri sata!!!

Ne idite tamo oko osam uveče, jer je smena!!!

Veruj mi, bila preko nekoliko puta!
A znam i plavusu!

Al' bar se trude.
Mislim, vidim nekako da se trude.
A i lepo su napisali da primaju po prioritetu a ne po redu...

No, shalu na stranu, naspram Tirsove MiD su pravi raj!
iva9 iva9 15:31 11.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

Priznajem, priznajem

Jednom sam odvela dete od nepunih godinu dana, u Tiršovu, u popodnevnim časovima i to samo da bi ponovili analize krvi (laboratorija doma zdravlja ne radi popodne), jer su leukociti premašivali gornju granicu dva puta, a temperatura je bila 40 sa 6.
Tamo su nas držali do 3 sata ujutru, pregledale su nas tri dežurne lekarke, slali nas na sve moguće analize uključujući i merenje zasićenosti kiseonikom, a da ni jednoj nije palo na pamet da izvadi detetu bris iz crvenog grla i proveri da nije mozda upala grla u pitanju. Kad sam ja to prokomentarisala, rečeno mi je da sam se kasno setila da tražim bris iz grla!!!!
Da li ja treba da se setim ili lekar?
Sve u svemu, zahvaljujuci dezurnom OR Laringologu u klinici u Pasterovoj (a ne u Tiršovoj, koja i nema dežurnu ORL službu) koji je rekao da dete podhitno treba da primi Longasef, jer je upala grla razlog visoke temperature i prisebnosti i rešenosti ove majke i njene sestre, tj detetove tetke, da špricom uguraju nekih 300 ml vode detetu u usta, moja ćerka nije dehidrirala.
Jer, a to vam niko ne kaže, toliko povećanje broja leukocita je posledica dehidratacije deteta, a ne urinarne infekcije kao što je sugerisalo osoblje klinike u Tiršovoj. I na kraju, moja ćerka nije primila Longacef u Tiršovoj, jer se on daje intravenozno (iz ličnog iskustva znam da moze i intramuskularno, ali ja sam samo majka a one su lekari)a u Tiršovoj je epidemija varičela i ne mogu da joj daju infuziju, već je injekcije primala u našem domu zdravlja, u guzu, naravno. Treba li da kažem da su temperatura i broj leukocita spali posle prve primljene injekcije....

U Tiršovu mi ne idemo, taman i da je glava u pitanju!
4krofnica 4krofnica 15:50 11.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

U Tiršovu mi ne idemo, taman i da je glava u pitanju!


auh gresis Ivo.

nama jeste glava bila u pitanju (t.j. mom klincu) i spasli su ga.

iz ličnog iskustva znam da moze i intramuskularno


cula i ja no, za sve ove godine koliko smo prelezali po bolnicama zbog upale pluca (jednom smo i kuci ponosno nosili braunilu u veni i vracali se sedam dana tamo vamo sa istom) i naprimali se tog Longacefa, nisam i videla..!
Biljana 77 Biljana 77 15:56 11.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

U Tiršovu mi ne idemo, taman i da je glava u pitanju!



auh gresis Ivo.

nama jeste glava bila u pitanju (t.j. mom klincu) i spasli su ga.

Nisam imala nameru da ovim tekstom dovodim u pitanje stručnost, ni ovih, ni onih. Samo da ukažem na pristup direktora, a indirektno i ministarstva. Prvi je bezobran, a ovi drugi su
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:47 11.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

primila Longacef u Tiršovoj, jer se on daje intravenozno (iz ličnog iskustva znam da moze i intramuskularno

pa kako treba da se daje intravenozno ili intramuskulatorno.Moja trogodišnja unuka prima intramuskulatorno pa me interesuje kako je i zašto je bolje jednan ili drugi način.
Inače,
Hvala Vam što ste otvorili ovo pitanje.
Sličan slučaj, dete u pola dva počne da plače da je boli uvo i šta da se radi već u Tiršovu. Ko bi bio toliko neodgovoran da čeka jutro a dete ne može da trpi bolove.
E onda na ORL dežurna lekarka ljuta što su je probudili i svu svoju ljutnju i bes iskaže vrlo neprijatnim i arogantnim odnosom prema trogodišnjem detetu i roditeljima. Propiše kapi i Longasef koji se naravno mora kupovati jer nije na listi.Pa zar nešto, bilo šta, za decu treba da bude na nekoj listi?
- Glavni problem je u roditeljima koji su razmaženi. Umesto da decu danju vode u dom zdravlja, oni kao da namerno čekaju da padne noć, a znaju da će kod nas sve analize dobiti besplatno.

a ovo neka je na čast i lekarsku etiku lekara i direktora dečje klinike.

Biljana 77 Biljana 77 20:21 11.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

na čast i lekarsku etiku lekara i direktora dečje klinike

Obraz, đon.. sve je to njima isto.
anakcosa anakcosa 10:27 12.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

intramuskulatorno pa me interesuje kako je i zašto je bolje jednan ili drugi način



Bolje je intravenski zato što se daje direkt u venu pa manje boli, a braunila se promeni dva puta u toku terapije, a i sve vreme te prati odeljenski lekar (dnevna bolnica u IMD).
Inače kada ti u bolnici prepisu longacef-ne plaćaš, a ne plaćaš ni u domu zdravlja ako ti je dete alergično na penicilin!
Samo im je tamo problem da ga prepišu jer ga teško pravdaju, a skuplji je od penicilina 10 puta
Nama se pre par godina desilo da smo imali tri vezane upale pluća, 11 antibiotika za mesec dana!!!!Razvalili su nas bukvalno u domu zdravlja, tako da mi ne rizikujemo više, nego pravac hitna!!!!!

Ali, Milane, ne brinite! Neće njoj tako često trebati inekcije, porašće dedina lepotica i ojačaće!Sve najbolje!
anakcosa anakcosa 10:32 12.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

mlekac
anakcosa
Ne kazem da je mnogo bolje u Majci i detetu, ali bar je cekaonica prostrana, sa dovoljno mesta za sedenje, a osoblje ne pokusava odmah da ti otkine glavu!


Bogami niste dovoljno često gostovali tamo! Itekako lete glave!

Ima jedna opasna sredovečna plavusha koja zavodi red, dva dežurna lekara i 10000000000 ljudi u cekaonici! Prosek čekanja od 3-5 sati! Mi sa prioritetom završimo za tri sata!!!

Ne idite tamo oko osam uveče, jer je smena!!!

Veruj mi, bila preko nekoliko puta!
A znam i plavusu!

Al' bar se trude.
Mislim, vidim nekako da se trude.
A i lepo su napisali da primaju po prioritetu a ne po redu...

No, shalu na stranu, naspram Tirsove MiD su pravi raj!


Priznajem, od kada su se renovirali sve je drugačije!
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:16 12.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

anakcosa
intramuskulatorno pa me interesuje kako je i zašto je bolje jednan ili drugi način



Bolje je intravenski zato što se daje direkt u venu pa manje boli, a braunila se promeni dva puta u toku terapije, a i sve vreme te prati odeljenski lekar (dnevna bolnica u IMD).
Inače kada ti u bolnici prepisu longacef-ne plaćaš, a ne plaćaš ni u domu zdravlja ako ti je dete alergično na penicilin!
Samo im je tamo problem da ga prepišu jer ga teško pravdaju, a skuplji je od penicilina 10 puta
Nama se pre par godina desilo da smo imali tri vezane upale pluća, 11 antibiotika za mesec dana!!!!Razvalili su nas bukvalno u domu zdravlja, tako da mi ne rizikujemo više, nego pravac hitna!!!!!

Ali, Milane, ne brinite! Neće njoj tako često trebati inekcije, porašće dedina lepotica i ojačaće!Sve najbolje!

Hvala Vam puno.
scabies scabies 13:57 12.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

pa kako treba da se daje intravenozno ili intramuskulatorno.
Ako se nešto radi i ovako i onako to verovatno znači da može i jedno i drugo, a da se to treba određuje u zavisnosti od okolnosti. Što čovek manje zna to mu je lakše da presudi, a što više zna veća je verovatnoća da je sud dobar. Mislim da je ipak bolje informisati se kod stručnog lica zašto je prednost dao nekom tipu terapije, nego tražiti brze odgovore šta je bolje.
Na citirane izjave se ne bih osvrtala, katastrofalne su, kao što je katastrofalna i organizacija u pomenutim ustanovama, koja je katastrofalna kao i čitav zdravstveni sistem
NNN NNN 14:42 12.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

Što čovek manje zna to mu je lakše da presudi, a što više zna veća je verovatnoća da je sud dobar.
Je l' smem ovo da pozajmim?
Biljana 77 Biljana 77 14:51 12.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

Na citirane izjave se ne bih osvrtala, katastrofalne su

Ma meni je samo muka od toga što su uvredljive, i što ovde svako malo neko izjavi nešto što je za neki deo populacije uvredljivo i vozi dalje kao da ništa nije bilo.
I mediji su nam takvi...Niko ne vodi računa, šta, gde i na koji način priča. U kategoriji zabava vest da je pevačica Lilly Alen izgubila bebu u 6 mesecu... Al' to je već neka deseta priča.
scabies scabies 18:12 12.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

Je l' smem ovo da pozajmim?
Naravno, možeš i da ne vratiš
maca22 maca22 20:02 12.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

Biljana 77
Na citirane izjave se ne bih osvrtala, katastrofalne su

Ma meni je samo muka od toga što su uvredljive, i što ovde svako malo neko izjavi nešto što je za neki deo populacije uvredljivo i vozi dalje kao da ništa nije bilo.
I mediji su nam takvi...Niko ne vodi računa, šta, gde i na koji način priča. U kategoriji zabava vest da je pevačica Lilly Alen izgubila bebu u 6 mesecu... Al' to je već neka deseta priča.

Preporuka i na ovaj komentar.
scabies scabies 21:50 12.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

Preporuka i na ovaj komentar.
Maco, mora da nisi u formi kad nemaš ništa da kažeš o Longacefu?
maca22 maca22 14:40 13.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

Evo jos razmazenih:
http://www.kurir-info.rs/crna-hronika/sepsu-lecili-trodonom-59510.php

SEPSU LEČILI „TRODONOM“
(1) Subota, 13. Novembar, 2010.| Autor:

Roditeljima Jelice Radović, koja je posle rutinske operacije dobila sepsu i umrla, lekari „Decedre“ rekli da im je dete razmaženo
Unfuckable Unfuckable 15:09 13.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

samo da doprinesem dok se scabby ne razmaše: daleko je ugodnije dobiti Longacef intravenski, znam par ljudi koji bi ovo potpisali.
jesyblesy jesyblesy 20:13 13.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

Varas se prijatelju ...
prosto longacef boli kada ga pomesaju tj "razbiju" obicnim rastvorom za injekcije... ima neki rastvor u staklenim bocicama kosta dvadesetak dinara i naravno kupuje se(naravno retki su lekari koji ce na to pacijentu skrenuti paznju) kojem da me ubijes ne mogu da se setim imena i sa njim longi ne boli uopste ali provereno
Unfuckable Unfuckable 20:47 13.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

rastvor se, prijatelju/ice, zove Lidocain i predstavlja lokalni anestetik.
Samo i jedino tako moguće je (i humano) dati Longacef u debelo meso a da primaocu oči ne završe na plafonu. Pa čak i pored toga ostaju masnice kao posle osrednjeg sado-mazo obreda.
scabies scabies 21:02 13.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

rastvor se, prijatelju/ice, zove Lidocain i predstavlja lokalni anestetik.
Samo i jedino tako moguće je (i humano) dati Longacef

Unfuckable Unfuckable 21:15 13.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

scabby, koji deo treba da se titluje ?
Biljana 77 Biljana 77 22:22 13.11.2010

Au...

sekta.. ništa vas ne razumem. Što je verovatno dobro.
maca22 maca22 00:59 14.11.2010

Re: Au...

Biljana 77
sekta.. ništa vas ne razumem. Što je verovatno dobro.

Trebace ti ovo: ako se ikada nadjes pred brisom da se moze jedino birati izmedju Longacefa s jedne i Amikacina ili Gara(Genta)micina sa druge stane, moze da se desi da ti predloze ova druga dva, jer su na teret budzeta jer su jeftini, i da ne objasne u cemu je kvaka. A kvaka je da oni ostecuju bubrege, pa onda (ako ti lekar sam ne predoci mogucnosti) ti se seti i samoinicijativno trazi da kupis za nekih 7000 din za sedam dana injekcija Longacefa (ili koliko vec treba) koji isto moze na teret buzeta, ali ga iz nekog razloga po DZ neeeeeeemaju (skup je, sta li).
Unfuckable Unfuckable 01:10 14.11.2010

Re: Au...

polako maco, po toj logici i Brufen izaziva moždani udar.
Pacijent ne bi trebalo da bira koji će se lek koristiti, to je posao lekara.
Da pojasnim ovo oko Longacefa (dok scabby gugla besomučno) - trebalo bi da Longacef za intramuskularnu primenu dolazi u paketu sa rastvaračem koji nije ništa drugo nego lokalni anestetik (a vi porazmislite zašto je lokalni anestetik uključen u taj paket i na koji se način došlo do tog solomonskog rešenja), dok Longacef za intravenoznu upotrebu dolazi kao ampula koja se daje direktno ili kroz infuziju.
Biljana 77 Biljana 77 01:21 14.11.2010

Re: Au...

Trebace ti ovo

Nadam se da ne.
scabies scabies 23:39 14.11.2010

Re: Au...

(dok scabby gugla besomučno)
cemu gugl kad postojis ti? jedva cekam sledecu lekciju o brufenu i udaru u mozak!
iva9 iva9 09:54 18.11.2010

Re: Evo ja priznajem!

nama jeste glava bila u pitanju (t.j. mom klincu) i spasli su ga.


Verujem da jesu. Nemoj da me pogrešno razumeš, sigurno ima tamo i dobrih i savesnih lekara, ali su u većini oni koji te posmatraju kao broj i samo otaljavaju svoj posao. Mislim i nama je bila glava u pitanju, tj. da nam porodično nije urođena upornost i ne mirenje sa sudbinom (a verovatno i tvrdoglavost) moja ćerka bi dehidrilrala. Zato i kažem
U Tiršovu mi ne idemo, taman i da je glava u pitanju!, jer se to već desilo.

Longacef sam ja primala intramuskularno sa 2 godine, zbog čestih upala ušiju i temperature preko 40, kada svi ostali antibiotici jednostavno nisu delovali.
U Domu zdravlja tada nisu imali set za infuziju za malu decu, te nisu mogli da mi daju intravenozno, a bilo je hitno. Moja mama još uvek pamti kako sam odskakala do plafona, a ja se (srećom) ne sećam.
Bolje je intravenski zato što se daje direkt u venu pa manje boli, a braunila se promeni dva puta u toku terapije, a i sve vreme te prati odeljenski lekar (dnevna bolnica u IMD).
Inače kada ti u bolnici prepisu longacef-ne plaćaš, a ne plaćaš ni u domu zdravlja ako ti je dete alergično na penicilin!
Samo im je tamo problem da ga prepišu jer ga teško pravdaju, a skuplji je od penicilina 10 puta


Jeste skuplji, ali nije 10 puta ako je za utehu, mada se potpuno slažem sa ovim
Longasef koji se naravno mora kupovati jer nije na listi.Pa zar nešto, bilo šta, za decu treba da bude na nekoj listi?


I za kraj
Ja vam svima želim da ne morate da "birate" između Doma zdravlja, Tiršove ili Instituta za majku i dete, jer dovoljno je strašno što ste se uopšte našli u toj situaciji, tj. što vam je dete bolesno.
nestor92 nestor92 11:08 11.11.2010

Nije to glavni problem

- Glavni problem je u roditeljima koji su razmaženi. Umesto da decu danju vode u dom zdravlja, oni kao da namerno čekaju da padne noć, a znaju da će kod nas sve analize dobiti besplatno.


Glavni problem su deca koja se razbole. I onda traže da idu u Tiršovu zbog besplatnih analiza.

Btw. kako besplatne? Valjda neko plaća neki doprinos za zdravstveno ili ...
mlekac mlekac 11:16 11.11.2010

Re: Nije to glavni problem

nestor92
- Glavni problem je u roditeljima koji su razmaženi. Umesto da decu danju vode u dom zdravlja, oni kao da namerno čekaju da padne noć, a znaju da će kod nas sve analize dobiti besplatno.


Glavni problem su deca koja se razbole. I onda traže da idu u Tiršovu zbog besplatnih analiza.

Btw. kako besplatne? Valjda neko plaća neki doprinos za zdravstveno ili ...


Glavni problem je sto ne dezuraju OBE bolnice! Svaki dan!

Onda bi, za pocetak, bilo manje guzve u svakoj.
antioksidant antioksidant 11:17 11.11.2010

.

O kakvim besplatnim analizama govori ovaj čovek?

besplatne u smislu da ih ne placa direktno korisnik vec indirektno preko ydravstvenog osiguranja

mislim da razumem šta gosn direktor želi da kaže ali po običaju on "problem" (nazovimo ga tako uslovno) precipira samo iz svoje perspektive

sistem zdravstvene zaštite u srbiji je katastrofalan (i u organizaciji i u finansiranju)

kažem da je katastrofalan jer je sve teže naći i jednog učesnika koji je zadovoljan

nisu zadovoljni ni lekari, ni pacijenti ni finansijeri...

samo je tomica super srećan
mlekac mlekac 11:22 11.11.2010

Re: .

antioksidant
O kakvim besplatnim analizama govori ovaj čovek?

besplatne u smislu da ih ne placa direktno korisnik vec indirektno preko ydravstvenog osiguranja

mislim da razumem šta gosn direktor želi da kaže ali po običaju on "problem" (nazovimo ga tako uslovno) precipira samo iz svoje perspektive

sistem zdravstvene zaštite u srbiji je katastrofalan (i u organizaciji i u finansiranju)

kažem da je katastrofalan jer je sve teže naći i jednog učesnika koji je zadovoljan

nisu zadovoljni ni lekari, ni pacijenti ni finansijeri...

samo je tomica super srećan


Ma stos je u sledecem - ako se rade analize ili specijalisticki pregledi iz hitne, nisu potrebni nikakvi dodatni uputi i sve se radi odmah (sto mu je nekako i logicno kad je u pitanju nesto sto je HITNO). U suprotnom, pedijatar iz DZ pise uput, pa se onda zakazuje pregled za... To njega boli.
Biljana 77 Biljana 77 11:27 11.11.2010

Re: .

besplatne u smislu da ih ne placa direktno korisnik vec indirektno preko ydravstvenog osiguranja

Pa ne plaćaju se ni u DZ, ni gde god da te sa uputom pošalju. To ne čini nikakvu razliku u odnosu na odlazak u DZ, što on pokušava da kaže - roditelji ne samo da su razmaženi, nego su i proračunati skotovi.

Sistem jeste katastrofalan, ali ako postoji svest da imaju recimo manjak dežurnih lekara ili potrebu da se organizuju noćna dežurstva u DZ, kome treba da se obrate? Blicu, razmaženim roditeljima?

Pa Stanojević, npr. iz Fronta javno je čovek rekao da ima veliki višak zaposlenih ginekologa, a manjak sestra... I? I ništa.

Neka naprave sistematizaciju radnih mesta prema realnim potrebama, neka otpuštaju i zapošljavaju, neka naprave projekciju sa Medicinskim fakuletetima koji nam specijalisti trebaju u narednih 15 godina... ne zanima me.

Ali da direktor dečije bolnice kaže da razmaženi roditelji dovode decu noću ...

mlekac mlekac 11:29 11.11.2010

Re: .

Biljana 77


Ali da direktor dečije bolnice kaže da razmaženi roditelji dovode decu noću ...



Kunem ti se, to im je mantra u Tirsovoj!
Cim pokusas nesto da pitas - odmah si razmazen!

Sad mi je jasno i od koga su je naucili.
antioksidant antioksidant 11:30 11.11.2010

Re: .

Pa ne plaćaju se ni u DZ, ni gde god da te sa uputom pošalju.

da ali kod "njega" u hitnim slučajevima nema uputa
a plaća se u oba slučaja samo što kada "on" radi analize on mora da ih opravda i naplati
ali ako postoji svest da imaju recimo manjak dežurnih lekara ili potrebu da se organizuju noćna dežurstva u DZ, kome treba da se obrate? Blicu, razmaženim roditeljima?
ministru koji ga je postavio na to mesto
Ali da direktor dečije bolnice kaže da razmaženi roditelji dovode decu noću ...

rekao sam već - egocentričan način posmatranja. on ima "problem" a vi ostali ... ko vam je kriv
zilikaka zilikaka 11:31 11.11.2010

Re: .

O kakvim besplatnim analizama govori ovaj čovek?


besplatne u smislu da ih ne placa direktno korisnik vec indirektno preko ydravstvenog osiguranja

Čekaj, koliko mi je poznato svi osiguranici imaju pravo na besplatne analize (ovde se radi o osnovnim analizama krvi i urina). Razlika je jedino da li treba da plate participaciju (oko 50 din). Opet, koliko znam, sva deca su oslobođena participacije.
Pretpostavljam da je gosn direktor hteo da kaže da se kod njih analize urade odmah, dok u domovima zdravlja treba poraniti u laboratoriju, pa popodne preuzeti rezultate. Isto tako pretpostavljam da pod besplatnim podrazumeva slučaj da kada ti hitno treba rezultat, moraš to da obaviš u privatnoj laboratoriji, i za to platiš.
E, lepo sam ga izanalizirala, onako bahatog.
BTW: Ako neko ima nameru da diže bunu bilo koje vrste, kako bi se bar negde zaveo red, na mene može da računa!
Biljana 77 Biljana 77 11:36 11.11.2010

Re: .

egocentričan način posmatranja

Može on da bude egocentričan do preksutra. Bezobrazluk je da to javno pokazuje ovakvim izjavama. Ja bih njega tukla, a ti kako 'oćeš.
antioksidant antioksidant 11:37 11.11.2010

Re: .

Ja bih njega tukla, a ti kako 'oćeš

razumem i delim zgroženost
ja bih ostavio bez direktorske pozicije
(što bi mu bilo gore)
Biljana 77 Biljana 77 11:38 11.11.2010

Re: .

dok u domovima zdravlja treba poraniti u laboratoriju, pa popodne preuzeti rezultate. Isto tako pretpostavljam da pod besplatnim podrazumeva slučaj da kada ti hitno treba rezultat, moraš to da obaviš u privatnoj laboratoriji, i za to platiš.

Kada te iz DZ pošalju da uradiš krvnu sliku jer je dete bolesno, radi se odmah i rezulati su u roku od pola sata. Bar je tako kod nas na brdu. Ti posle rezultat odneses dr, a dete može i odmah kući čim da krv.
Biljana 77 Biljana 77 11:40 11.11.2010

Re: .

ja bih ostavio bez direktorske pozicije
(što bi mu bilo gore)

Uhlebio bi se taj opet negde. Dobro.
Jukie Jukie 13:05 11.11.2010

Re: .

Biljana 77
egocentričan način posmatranjaMože on da bude egocentričan do preksutra. Bezobrazluk je da to javno pokazuje ovakvim izjavama. Ja bih njega tukla, a ti kako 'oćeš.

I-ju! To nije pedagoški da bolesna deca gledaju. Pomisliće kako se problemi rešavaju tako što si jači i moćniji

(ne sećam se precizno kako mi je neko odgovorio na sličnu rečenicu na drugoj temi, tako da je ovo otprilike)
Biljana 77 Biljana 77 13:09 11.11.2010

Ovako

ja sam se zezala (ima i smajli, a i kapira onaj kome je upućeno)... Ostalo neću da komentarišem pošto me interna prepucavanja ne zanimaju.
edi-va edi-va 13:13 11.11.2010

Re: .

Jukie
I-ju! To nije pedagoški da bolesna deca gledaju. Pomisliće kako se problemi rešavaju tako što si jači i moćniji

(ne sećam se precizno kako mi je neko odgovorio na sličnu rečenicu na drugoj temi, tako da je ovo otprilike)


Mogu da ti ponovim, ako hoćeš ... ili da linkujem.
Biljana nije napisala da bi ga tukla pred decom. Verovatno je mislila na sačekušu.

A sad ozboljno - verujem toliko da bi ga Biljana zaista tukla koliko ne verujem da ti nisi bio skroz ozbiljan u tvom komentaru na drugoj temi.

Bez želje da nastavljamo ovde o tome - svako dobro želim.
Biljana 77 Biljana 77 13:14 11.11.2010

Re: .

Verovatno je mislila na sačekušu.

Znaš me, znam te.
edi-va edi-va 11:23 11.11.2010

Još jedan razlog da se emigrira

ako imate decu ili planirate da ih imate


E sad, nemoj tako taman smo otvorile karton, prepisale sve vakcine, vadile krv iz prsta a da nismo ni suzu pustile, imale jednu sitnu hirušku interveniciju na palcu bez prekomernog straha od čike sa skalpelom ... i sve to samo zato što su nam se svi ti lekari obraćali sa zlato, sunce, lepotice, itd.

Nastup dečijih lekara koje sam susretala za ovih godinu dana otkada živim u BG je uveliko doprineo tome da Sara više nema strah od posete dečijem lekaru.
Biljana 77 Biljana 77 11:30 11.11.2010

Re: Još jedan razlog da se emigrira

Nastup dečijih lekara koje sam susretala za ovih godinu dana otkada živim u BG je uveliko doprineo tome da Sara više nema strah od posete dečijem lekaru.

Ne govorim uopšte o odnosu lekara prema pacijentima. Mi smo imali super iskustvo na Ins. za MID i grozno u Tiršovoj, sve je to do čoveka. Govorim o tome da se za lošu organizaciju u zdravstvu optužuju roditelji bolesne dece. Bezobrazluk.

A Sari, hrabrici
edi-va edi-va 11:35 11.11.2010

Re: Još jedan razlog da se emigrira

Znam, vidim, pročitala i sve se slažem.
Samo ne prihvatam kao razlog da ponovo emigriram ...

uzvraćamo
Biljana 77 Biljana 77 11:39 11.11.2010

Re: Još jedan razlog da se emigrira

Samo ne prihvatam kao razlog da ponovo emigriram ...

Ma slažem se. Nećemo ni mi nigde. Samo me mnogo nerviraju.
NNN NNN 12:09 11.11.2010

Re: Još jedan razlog da se emigrira

zato što su nam se svi ti lekari obraćali sa zlato, sunce, lepotice
Mnogo su naivni ti doktori (gleda ćerku, a misli na...)
Biljana 77 Biljana 77 11:56 11.11.2010

Riba smrdi od glave

Nisam mislila da elaboriram ovu izrečenu glupost, ali...

Rad sa decom, svaki, podrazumeva potrebu za većim strpljenjem i empatijom nego sa odraslima. Kada su bolesna još i više. Ukoliko direktor, glava, jedne ustanove koja se bavi bolesnom decom polazi od toga da njegovi pacijenti nisu zaista deca kojoj je potrebna pomoć, već žtrve svojih razmaženih roditelja, šta onda očekivati od njegovih zaposlenih? Kakav stav? Kakvo ponašanje? Kakvu uslugu? (A usluga koju oni pružaju nekad može činiti razliku između života i smrti, između ozbiljnog zdravstvenog problema i lako rešive situacije.)

Od ovolikog smrada ne može da se diše.
mariopan mariopan 12:11 11.11.2010

Re: Riba smrdi od glave

Da li je ovo problem pacijenta ili organizacije i sistematizacije radnih mesta, radnog vremena i sl. u  zdravstvenom sistemu?

A šta nam radi Ministarstvo koje bi trebalo, po mom, da to reguliše i ravnomerno rasporedi unutar svoje kuće rad lekara? Da naredi ako je to dobro za decu i rastereti opterećene ustanove? Zar je dobroj volji nekih direktora ustanova koje svi plaćamo ostavljeno da hoće ili neće da imaju noćna dežurstva a navodno svi služe opštoj dobrobiti naroda? Zato su to javne ( svih nas) ustanove ili su lična prćija direktora?
Neće da rade noću ? Onda su oni razmaženi!

A vi "razmaženi" roditelji što namerno noćom razboljevate decu da ih nervirate - stidite se!
maca22 maca22 12:15 11.11.2010

Re: Riba smrdi od glave

Preporuka.
anakcosa anakcosa 12:17 11.11.2010

Re: Riba smrdi od glave

Hvala Biljana za ovaj tekst! Apsolutna preporuka!

I hvala Dr Milanu Đukiću što je lupio glupost i tako skrenuo pažnju javnosti na ovaj stvarno ozbiljan problem!

iris.davidovich iris.davidovich 16:25 11.11.2010

Re: Riba smrdi od glave

Istina.
Mi smo pretprosle godine morali da idemo u Tirsovu (malecka se vazda prehladi u majcici, za celu godinu nadoknadi). Nama je svejedno, jer nemamo knjizicu, i svuda placamo, ali nisam poludela da vodim dete u pola noci iz ciste razmazenosti, ako mogu tokom dana. Ali, ako vec na nekog cilja, to su pretpostavljam roditelji sa neoverenim decjim knjizicama ili bez njih (ne znam da li onda moraju da plate). Jedan od komentara koji sam tamo cula cekajuci, je da cigulige cekaju da padne noc pa da idu kod lekara (pobesneli roditelj je objasnio da to nije samo za Tirsovu, nego i za Urgentni centar), mozda gos'n disa i na njih misli, a ne sme da kaze?
Biljana 77 Biljana 77 16:32 11.11.2010

Re: Riba smrdi od glave

Jedan od komentara koji sam tamo cula cekajuci, je da cigulige cekaju da padne noc pa da idu kod lekara (pobesneli roditelj je objasnio da to nije samo za Tirsovu, nego i za Urgentni centar), mozda gos'n disa i na njih misli, a ne sme da kaze

Ništa nisam razumela.

EDIT: Je l' se to odnosi na romsku decu? Sačuvaj bože. Mada, čemu se ja pa čudim, neki dan je žena u busu rekla sledeće: Marš tamo! Pi! (oponašanje pljuvanja). Što i' mrzim! kada su protrčala od vrata do vrata dva cigančića od maksimalno četiri godine.
iris.davidovich iris.davidovich 17:00 11.11.2010

Re: Riba smrdi od glave

Ništa nisam razumela.

EDIT: Je l' se to odnosi na romsku decu?

da, da, nego ih oduvek zovem cigulige ili cige, pa da sad ne menjam. htela sam samo da kazem da je i to jedno od uvrezenih misljenja na koje sam naletela.
Biljana 77 Biljana 77 20:22 11.11.2010

Re: Riba smrdi od glave

htela sam samo da kazem da je i to jedno od uvrezenih misljenja na koje sam naletela.

Ne čudi me ni najmanje. Na žalost.
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:17 11.11.2010

...

Direktor Dečje klinike u Tiršovoj dr Milan Đukić:

- Glavni problem je u roditeljima koji su razmaženi. Umesto da decu danju vode u dom zdravlja, oni kao da namerno čekaju da padne noć, a znaju da će kod nas sve analize dobiti besplatno.


Zgrožena do same srži bića.

Biljana 77 Biljana 77 12:27 11.11.2010

i oko škole

ovo me i povuklo na naslov: A ako se do tad ništa ne promeni u ovoj hebenoj zemlji... pali sine iz nje glavom bez obzira.
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:16 11.11.2010

Re: i oko škole

Zašto bi iko zdrave pameti čekao noć da vodi bolesno dete kod lekara u ustanovu u kojoj će sigurno čekati mnogo duže nego u najbližem Domu zdravlja?

Zar bi normalan čovek čekao iole ako mu je dete bolesno? Ima li taj čovek decu?
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:38 11.11.2010

Re: i oko škole

ovo me i povuklo na naslov: A ako se do tad ništa ne promeni u ovoj hebenoj zemlji... pali sine iz nje glavom bez obzira.


Skontala sam.

Stvarno, bre, gde god se okrenemo, najosnovnije poluge društva ne rade.
Hoće li sve to da proradi kako treba dok mi dete poraste, da ne moram s njim Skypeom da pričam, eto to mene muči...
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 06:34 12.11.2010

qq kolki komentar!

A ako se do tad ništa ne promeni u ovoj hebenoj zemlji... pali sine iz nje glavom bez obzira.


mislim da neću da riziikujem.
(posle sine nek se vraća ako oće)
meni mi žao što mi nismo palili, a mogli smo...

a biljo, da ti kažem ovako:
ja ti retko odlazim i danjom kod lekara jer nam se nakon par dana po izlasku iz bolnice desilo da se umal tamo ne vratimo. jbg. detetu upao pupčanik u pupak i patronaža ga zalivala zalivala i zalivala jodom, dok to nije počelo malo da crveni. nama prvo dete, pa ne znamo. uglavnom, četiri lekara pregleda dete i svi zalivaju jodom, dodaju pride i antibiotik, za svaki slučaj, uput za bolnicu tu je...sačekam ponedeljak (pošto kod mene mora sve da ide vikendom i praznicima) i odem kod žene koja radi privatno.
i šta?
ništa - žena izvuče pupčanik i mirnabačka...

tako da ima i ovih nerazmaženih roditelja,
čisto da se zna.

ps
e, da, a zamisli reakciju jedne od dr koju smo imali čast upoznati tim slučajem. raspovili mi bebu, a ona će -ju, ju, ju! šta je ovo?! brzo u bolnicu!!! nije htela ni da ga pipne. (a crvenilo bilo mehaničkog tipa, jer je pupčanik malo grebuckao okolnu kožu, pošto se bio, je li - spljeskao. i tako, dete pilo antibiotik bezveze, jer ja nisam imala balls da ne poslušam savet lekara za bebu od nedelju dana.
pps
a pošto pričaš o reakcijama, obrazima i to.
evo ti bonus priča:
mi kod doce, regularni pregled, pa na prvu vakcinu. ispred nas ljudi sa devojčicom - ista situacija. dr ih pita hoće li da kupe vakcinu ili će ovu njihovu, besplatnu. ljudi neki, malo prostiji, nisu ni čuli da ima opcija kupovine. prvo zbunjeno gledaju, a onda ona pita - pa, u čemu je razlika izmedju kupovne i nekupovne? a dr će - na meni je samo da vam kažem da možete da kupite ako hoćete. a vi odlučite.
žena opet pita u čemu je razlika, ova ponavlja kao papagaj da oni odluče.
i tako... meni bilo malo muka od cele situacije...pogotovo kad smo mi došli na red. al' jedna bonus priča je dovoljna.

i za kraj lep bonus:
inače, naša dr (koju smo izabrali da plaćamo), je izabrana izmedju ostalog i zbog toga što nam je, veoma ozbiljno rekla i sledeće:
- pustite ga da sam istražuje. nemojte da ga gušite i stalno gnjavite.

i bonus: personal opinion
mislim da (uopštavam maximalno) se ljudi ovde ponašaju kako se ponašaju jer misle da nismo ni za bolje. ako bolje pogledaš - ponašanje se bitno menja ukoliko izgledaš drugačije, poznaješ ljude, izgledaš opasno, namudjeno i to. pristojnost i obraz su kategorije koje su promašile temu, a masa zdrav. radnika je promašila zanimanje: ovde je fora da ti sine bude dr i ing. ovde ljudi veruju da će jednog dana da svane lepo jutro i da će sve biti kao u bajci (da ne kažem, kao upisano), a da oni neće morati dupetom da mrdnu. i tako sve nešto ružno i crno i onako da pobesniš, kao kad te taksista vozi u rasklimanom vozilu, zamalo da udari u dete i još bogorada.
a onda vidiš da su neki klinci otišli da pomažu, i totalno se razduševiš, jer ih ova zemlja tome nije naučila.
i onda kažeš da, bez obzira što drugi klinci bacaju devojčice kroz prozor, ipak ima nade i da će neminovna smena generacija učiniti svoje. onda bi, nemam pojma što (možda je poetic justice), voleo da tvoj sine vidi tako nešto i živi tako nešto, pa se malo nećkaš oko onog s početka ovog čaršava.

i tako, dualizam baš.
bocvena bocvena 08:45 12.11.2010

Re: qq kolki komentar!

ovde ljudi veruju da će jednog dana da svane lepo jutro i da će sve biti kao u bajci (da ne kažem, kao upisano), a da oni neće morati dupetom da mrdnu

Biljana 77 Biljana 77 10:19 12.11.2010

Snežana,

Što ja volim kad ti ovako svratiš - imamo novu književnu formu- blog u blogu. I ovo je bez svake zajebancije, tako, izjava ljubavi, maltene...
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 10:52 12.11.2010

Re: Snežana,

pa,
ako je ljubav:
onda
evocvetićić
alselone alselone 12:23 11.11.2010

covece koje djubre

- Glavni problem je u roditeljima koji su razmaženi. Umesto da decu danju vode u dom zdravlja, oni kao da namerno čekaju da padne noć, a znaju da će kod nas sve analize dobiti besplatno.

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:35 11.11.2010

Re: covece koje djubre

sta ces, covek ima neverovatnu sposobnost da prstom ubode gde je glavni problem!
ja mu se divim do imbecilnosti.
ovo ne moze svako ako cemo posteno!
Biljana 77 Biljana 77 15:37 11.11.2010

Re: covece koje djubre

ja mu se divim do imbecilnosti.

I ja bogami, posebno što je jasno da nema blama uopšte. Možda bi mogao da bude sledeći ministar.
mlekac mlekac 12:26 11.11.2010

A da mu kupimo mapu grada?

Mislim, to direktoru iz Tirsove?

Il' da ga neko u vaspitne svrhe provoza u neka doba iz, recimo, Surcina do njegove bolnice...

Pa da vidi koliko je to uzivanje i koliko treba biti razmazen da potegnes sav taj put jer oni dezuraju NAIZMENICNO!!!

Bila je, cini mi se, neka inicijativa na nivou grada da dezuraju OBE bolnice svaku noc, al' su direktori rekli nesto tipa - ne moze grad o tome da odlucuje, i cela stvar propala.

Ja i dalje tvrdim da bi to bilo najbrze i najjednostavnije resenje - da OBE bolnice dezuraju svaki dan!
Biljana 77 Biljana 77 12:30 11.11.2010

Re: A da mu kupimo mapu grada?

Ja i dalje tvrdim da bi to bilo najbrze i najjednostavnije resenje - da OBE bolnice dezuraju svaki dan!

Ma kako god da se dogovore, ili neka povećaju broj dežurnih lekara, ili neka dežuraju po domovima zdravlja. Samo neka reše. Oni tamo primaju i jako malo decu koja ne umeju da kažu šta ih boli, šta im fali, rizik od nepravoremene rekacije je daleko veći nego kod odraslih pacijenata.
mlekac mlekac 12:32 11.11.2010

Re: A da mu kupimo mapu grada?

Biljana 77
Ja i dalje tvrdim da bi to bilo najbrze i najjednostavnije resenje - da OBE bolnice dezuraju svaki dan!

Ma kako god da se dogovore, ili neka povećaju broj dežurnih lekara, ili neka dežuraju po domovima zdravlja. Samo neka reše. Oni tamo primaju i jako malo decu koja ne umeju da kažu šta ih boli, šta im fali, rizik od nepravoremene rekacije je daleko veći nego kod odraslih pacijenata.


Dodaj na to i po pravilu izbezumljene familije (jer kad se dete vodi nocom u bolnicu, onda je to, obicno, ceo porodicni konzilijum sa sve babama, dedama, tetkama i ostalom rodbinom i prijateljima) i sve je jasno...
bocvena bocvena 12:37 11.11.2010

Re: A da mu kupimo mapu grada?

kao da namerno čekaju da padne noć, a znaju da će kod nas sve analize dobiti besplatno.

Ima i onaj drugi urbani mit - Idi u urgentni, onda te oni celog ispregledaju besplatno.
To mogu da misle samo lekari i ljudi koji nikada nekog nisu vodili u urgentni ili po dečjim klinikama. Nažalost, imam previše iskustva i sa jednima i sa drugima. Samo ako se iscrpe sve druge mogućnosti ili je vikend posle 7 uveče!!!!
iris.davidovich iris.davidovich 16:29 11.11.2010

Re: A da mu kupimo mapu grada?

Dodaj na to i po pravilu izbezumljene familije (jer kad se dete vodi nocom u bolnicu, onda je to, obicno, ceo porodicni konzilijum sa sve babama, dedama, tetkama i ostalom rodbinom i prijateljima) i sve je jasno...

Naravno! Mene sama pomisao da je noc, a dete mi bolesno, plasi jos 3x vise! Mi smo upravo tako otisli - tata, mama und baka. Ja nocu volim da spavam ili da idem u provod, a ne kod lekara.
Biljana 77 Biljana 77 12:42 11.11.2010

+ samo da se zna

Ja sam u stvari htela da pišem tekst o završetku sezone u F1 i takoto...
mlekac mlekac 12:41 12.11.2010

Re: + samo da se zna

Biljana 77
Ja sam u stvari htela da pišem tekst o završetku sezone u F1 i takoto...

Ja cekam vec dva dana da mi kazes nesto na tu temu, a ti i dalje cutis...
Biljana 77 Biljana 77 14:26 12.11.2010

Re: + samo da se zna

Eh... ako stignem. A i ako mi Žmu da da gostujem kod njega... objavljujem blog na svaka dva dana, mislim...
mlekac mlekac 14:51 12.11.2010

Re: + samo da se zna

Biljana 77
Eh... ako stignem. A i ako mi Žmu da da gostujem kod njega... objavljujem blog na svaka dva dana, mislim...

Nisi gora od mene - ja sam imala DVA u istom danu!
ed_novipazar ed_novipazar 13:17 11.11.2010

Ljudina

Direktor Dečje klinike u Tiršovoj dr Milan Đukić:


- Glavni problem je u roditeljima koji su razmaženi. Umesto da decu danju vode u dom zdravlja, oni kao da namerno čekaju da padne noć, a znaju da će kod nas sve analize dobiti besplatno.

Morao sam se javiti, ne zbog komentara vec zbog dr Djukica. Covjeka poznajem licno. U pitanju je ljudina. Krajem 98-e i pocetkom 99-te u nekoliko navrata je moje dijete lezalo na kardiologiji u Tirsovoj. Dr Djukic ga je lijecio i pratio njegovo stanje. Kada sam napustio zemlju jedna od lijepih uspomena koje sam sa sobom ponio je bila i uspomena na ovog izuzetnog covjeka. Nikada necu zaboraviti to sto bi jutrom odmah po ulasku na odjeljenje kardiologije prvo dolazio u sobu kod mog sina a onda, posto bi se na brzaka informisao o stanju odlazio da obuce doktorski mantil i zapocne svoj radni dan. Njegova ljubaznost nadmasuje sve ono sto sam kasnije upoznao u njemackim bolnicama. Prije nekoliko godina dr Djukic je boravio u Leipzigu na jednoj od specijalizacija. Morao sam ga posjetiti i jos jednom mu zahvaliti na svemu sto je uradio za nas. Ne znam nista oko ovog njegovog komentara gore ali sam osjecao potrebu da ovo ispricam da ne bi neko stekao pogresan utisak o ovom humanisti.
mlekac mlekac 13:20 11.11.2010

Re: Ljudina

ed_novipazar
Direktor Dečje klinike u Tiršovoj dr Milan Đukić:


- Glavni problem je u roditeljima koji su razmaženi. Umesto da decu danju vode u dom zdravlja, oni kao da namerno čekaju da padne noć, a znaju da će kod nas sve analize dobiti besplatno.

Morao sam se javiti, ne zbog komentara vec zbog dr Djukica. Covjeka poznajem licno. U pitanju je ljudina. Krajem 98-e i pocetkom 99-te u nekoliko navrata je moje dijete lezalo na kardiologiji u Tirsovoj. Dr Djukic ga je lijecio i pratio njegovo stanje. Kada sam napustio zemlju jedna od lijepih uspomena koje sam sa sobom ponio je bila i uspomena na ovog izuzetnog covjeka. Nikada necu zaboraviti to sto bi jutrom odmah po ulasku na odjeljenje kardiologije prvo dolazio u sobu kod mog sina a onda, posto bi se na brzaka informisao o stanju odlazio da obuce doktorski mantil i zapocne svoj radni dan. Njegova ljubaznost nadmasuje sve ono sto sam kasnije upoznao u njemackim bolnicama. Prije nekoliko godina dr Djukic je boravio u Leipzigu na jednoj od specijalizacija. Morao sam ga posjetiti i jos jednom mu zahvaliti na svemu sto je uradio za nas. Ne znam nista oko ovog njegovog komentara gore ali sam osjecao potrebu da ovo ispricam da ne bi neko stekao pogresan utisak o ovom humanisti.


Sve je to lepo i krasno, ed, i verujem da je odlican kao odeljenski lekar, ali, ocigledno, nije za direktora bolnice!

To ne znaci da je nestrucan - samo da nije za mesto na kom se trenutno nalazi. Bolje da se vrati na odeljenje i da bude nekom od koristi. Ovako steti i pacijentima i bolnici na cijem je celu!
Biljana 77 Biljana 77 13:23 11.11.2010

Re: Ljudina

Krajem 98-e i pocetkom 99-te

Puno je vremena prošlo, menjaju se ljudi. Ovakva izjava pokazuje da mu se empatija za druga bića znatno srozala u međuvremenu.
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:24 11.11.2010

Re: Ljudina

ed_novipazar

Morao sam se javiti, ne zbog komentara vec zbog dr Djukica. Covjeka poznajem licno. U pitanju je ljudina. Krajem 98-e i pocetkom 99-te u nekoliko navrata je moje dijete lezalo na kardiologiji u Tirsovoj. Dr Djukic ga je lijecio i pratio njegovo stanje. Kada sam napustio zemlju jedna od lijepih uspomena koje sam sa sobom ponio je bila i uspomena na ovog izuzetnog covjeka. Nikada necu zaboraviti to sto bi jutrom odmah po ulasku na odjeljenje kardiologije prvo dolazio u sobu kod mog sina a onda, posto bi se na brzaka informisao o stanju odlazio da obuce doktorski mantil i zapocne svoj radni dan. Njegova ljubaznost nadmasuje sve ono sto sam kasnije upoznao u njemackim bolnicama.


Uopšte ne sumnjam, da je tačno tako kao što pišeš. a ne sumnjam ni da je dr Đukić rekao ovo. Naizgled kontradikcija...
U stvari društvo je konfrontirano sa profesijom, a iz jednog i iz drugog rova teško se sagleda objektivno. Zamisli ti kad ovo kaže humanista i divan čovek kakva li je većina?
anakcosa anakcosa 13:26 11.11.2010

Re: Ljudina

I ja ga ovakvog poznajem! Problem je i sistemu i organizaciji!
Biljana 77 Biljana 77 13:30 11.11.2010

Nije samo u tome stvar

Ne sme ovako nešto da izjavi. Sramota je. Neka je ljudina po hiljadu puta.
anakcosa anakcosa 13:32 11.11.2010

Re: Nije samo u tome stvar

Biljana 77
Ne sme ovako nešto da izjavi. Sramota je. Neka je ljudina po hiljadu puta.


I to je tačno!
maca22 maca22 13:59 11.11.2010

Re: Nije samo u tome stvar

U toj istoj Tirsovoj je devojcica sa meningitiskom cekala da se izvrsi promena smene. Losa organizacija.
ed_novipazar ed_novipazar 08:13 12.11.2010

Re: Nije samo u tome stvar

maca22
U toj istoj Tirsovoj je devojcica sa meningitiskom cekala da se izvrsi promena smene. Losa organizacija.


Mala Natalija je, posle dve nedelje lečenja, preminula 30. maja na klinici u Tiršovoj, za čije osoblje porodica Tešić ima samo reči hvale.

Nismo mogli da spasimo Nataliju
maca22 maca22 13:13 12.11.2010

Re: Nije samo u tome stvar

ed_novipazar
maca22
U toj istoj Tirsovoj je devojcica sa meningitiskom cekala da se izvrsi promena smene. Losa organizacija.


Mala Natalija je, posle dve nedelje lečenja, preminula 30. maja na klinici u Tiršovoj, za čije osoblje porodica Tešić ima samo reči hvale.

Nismo mogli da spasimo Nataliju

Cekanje sat vremena smene za hitan pregled je nedopustivo.

I tu je kraj priče. A mozete citirati koje god prepričane pričine priče iz novina (koje uzgred, govore o nečem drugom i trećem)
Biljana 77 Biljana 77 13:59 12.11.2010

Ja vas molim da ne nastavljate

razgovor na ovu temu. Ni i u jednom pravcu.
maca22 maca22 20:41 12.11.2010

Re: Ja vas molim da ne nastavljate

Evo, da moja ne bude poslednja, neka covek kaže ako nesto želi, a ja ćutim. :)
Biljana 77 Biljana 77 16:41 11.11.2010

I da ipak nije sve toliko crno

mariopan mariopan 20:17 11.11.2010

Re: I da ipak nije sve toliko crno

Biljana 77
Ministarstvo pravde za Halo bebu.

Hvala im za to
yugaya yugaya 16:50 11.11.2010

Pitam se...

...sta rade svi oni odlicno placeni PR-i zdravstvenih ustanova i sluzbi u Srbiji - mora da im je zanat izmakao dok su vijali rodjacke veze za zaposlenje.





myredneckself myredneckself 18:56 11.11.2010

Re: Pitam se...

Biljo, preporuka
Od sivila i smrada stvarno ne mož' više da se živi
Preporuka i za muzičko osvetljavanje
Biljana 77 Biljana 77 20:13 11.11.2010

Re: Pitam se...

Od sivila i smrada stvarno ne mož' više da se živi

I ipak pomalo svetla - na vestima B92 u 7 videla da je neko iz LDP-a rekao da je gradska vlast ipak našla načina za redovno finansiranje Halo bebe. Biću skroz neskromna, ali baš sam bila ponosna na sebe, na Jelicu, na sve vas - eto može nešto da se uradi i ovim virtuelnim aktivizmom, mada sam ja prva veoma skeptična prema njemu.

U to ime, živeli!

maca22 maca22 22:10 11.11.2010

Re: Pitam se...

Divno za Halo bebu, plus za vlas', i cestitke vama dvema. :)
mlekac mlekac 09:14 18.11.2010

Samo da dobacim

U poslednjem trenutku - dok se nisi zatvorila za komentare.
Sinoc smo, opet, zaglavili u hitnoj (uganuce skocnog zgloba). U MiD, naravno.
Na hirurgiji, fala na pitanju, nigde nikog - mozda dva-tri pacijenta.
Na ortopediji - guzva samo takva (oko 21) i par svadjalacki nastrojenih roditelja, naravno...
A onda, dok sam uredno pusila ISPRED RAMPE, portir mi zabrinuto rece kako ocekuje da im dodje ekipa B92. Kaze, najavili se da ce da snimaju tokom nocnog dezurstva, izgleda da im se neki roditelj zalio!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana