Društvo| Filozofija| Religija| Život

Lažni proroci

mlekac RSS / 03.11.2010. u 12:04

Unapred se izvinjavam svima koji
a) Nisu vernici
b) Mrze da čitaju dugačke citate
c) Ne vole javne prozivke na blogu

Ali MORAM da prozborim o ovome!

SVAKI PUT, ali SVAKI PUT kad se dogodi neka katastrofa odnekud izmile „Hrišćani" i „Bogobojažljivi" i počnu da nam mašu raznim „Tako vam i treba" i Otkrovenjem Jovanovim!

Muka mi je od toga!

Stvarno! 

I zato, za sve koji bi da mi mašu Biblijom, molim vas, budite ljubazni pa dobro proučite ovaj deo Besede na Gori. Pročitajte sa razumevanjem - nekoliko puta ako je potrebno. Pa onda sedite i DOBRO promislite šta radite...

Hvala unapred.

 Creation-740884.jpg

Jevanđelje po Mateju
7.glava

 

1. Ne sudite da vam se ne sudi;
Jezek. 16:52, Lk. 6:37, Rim. 2:1, 1 Kor. 4:3, Jak. 4:11

2. Jer kakvim sudom sudite, onakvim će vam suditi; i kakvom merom merite, onakvom će vam se meriti.
Jer. 34:17, Jezek. 24:8, Mk. 4:24, Lk. 6:38

3. A zašto vidiš trun u oku brata svog, a brvna u oku svom ne osećaš?
Lk. 6:41

4. Ili, kako možeš reći bratu svom: Stani da ti izvadim trun iz oka tvog; a eto brvno u oku tvom?

5. Licemere! Izvadi najpre brvno iz oka svog, pa ćeš onda videti izvaditi trun iz oka brata svog.

6. Ne dajte svetinje psima; niti mećite bisera svog pred svinje, da ga ne pogaze nogama svojim, i vrativši se ne rastrgnu vas.
Priče 9:7, Dela 13:45

7. Ištite, i daće vam se; tražite, i naći ćete; kucajte, i otvoriće vam se.
Mt. 21:22, Mk. 11:24, Lk. 11:9, Lk. 18:1, Jn. 14:13, Jn. 16:23

8. Jer svaki koji ište, prima; i koji traži, nalazi; i koji kuca, otvoriće mu se.
Priče 8:17, Jona 2:3, Lk. 23:42, Dela 9:11

9. Ili koji je među vama čovek u koga ako zaište sin njegov hleba kamen da mu da?
Lk. 11:11

10. Ili ako ribe zaište da mu da zmiju?

11. Kad dakle vi, zli budući, umete dare dobre davati deci svojoj, koliko će više Otac vaš nebeski dati dobra onima koji Ga mole?
Isa. 49:15, Lk. 11:13, Rim. 8:32

12. Sve dakle što hoćete da čine vama ljudi, činite i vi njima: jer je to zakon i proroci.
3 Moj. 19:18, Mt. 22:40, Lk. 6:31, Rim. 13:8, Gal. 5:14, 1 Tim. 1:5

13. Uđite na uska vrata; jer su široka vrata i širok put što vode u propast, i mnogo ih ima koji njim idu.
Jezek. 18:30, Lk. 9:23, Lk. 13:24, Lk. 14:33, 1 Jn. 5:19

14. Kao što su uska vrata i tesan put što vode u život, i malo ih je koji ga nalaze.

15. Čuvajte se od lažnih proroka, koji dolaze k vama u odelu ovčijem, a unutra su vuci grabljivi.
5 Moj. 13:3, Jer. 23:16, Mih. 3:5, Dela 20:29, Ef. 5:6, Kol. 2:8, 2 Tim. 3:5

16. Po rodovima njihovim poznaćete ih. Eda li se bere s trnja grožđe, ili s čička smokve?
1 Sam. 24:14, Priče 20:11, Lk. 6:43

17. Tako svako drvo dobro rodove dobre rađa, a zlo drvo rodove zle rađa.
Jer. 11:19

18. Ne može drvo dobro rodova zlih rađati, ni drvo zlo rodova dobrih rađati.

19. Svako dakle drvo koje ne rađa rod dobar, seku i u oganj bacaju.

20. I tako dakle po rodovima njihovim poznaćete ih.

21. Neće svaki koji mi govori: Gospode! Gospode! Ući u carstvo nebesko; no koji čini po volji Oca mog koji je na nebesima.
Os. 8:2, Dela 19:13, Rim. 2:13, Jak. 1:22

22. Mnogi će reći meni u onaj dan: Gospode! Gospode! Nismo li u ime Tvoje prorokovali, i Tvojim imenom đavole izgonili, i Tvojim imenom čudesa mnoga tvorili?
4 Moj. 24:4, Lk. 13:26, Lk. 14:26, Jn. 11:51

23. I tada ću im ja kazati: Nikad vas nisam znao; idite od mene koji činite bezakonje.
Ps. 5:5, Ps. 6:8, Mt. 25:41

24. Svaki dakle koji sluša ove moje reči i izvršuje ih, kazaću da je kao mudar čovek koji sazida kuću svoju na kamenu:
Lk. 6:47

25. I udari dažd, i dođoše vode, i dunuše vetrovi, i napadoše na kuću onu, i ne pade; jer beše utvrđena na kamenu.
Ps. 32:6, Dela 14:22, 2 Tim. 2:19, 2 Tim. 3:12, 1 Pet. 1:5

26. A svaki koji sluša ove moje reči a ne izvršuje ih, on će biti kao čovek lud koji sazida kuću svoju na pesku:
5 Moj. 18:19

27. I udari dažd, i dođoše vode, i dunuše vetrovi, i udariše u kuću onu, i pade, i raspade se strašno.
Jev. 10:31, 2 Pet. 2:20

28. I kad svrši Isus reči ove, divljaše se narod nauci Njegovoj.
Mt. 13:54, Mk. 1:22, Mk. 6:2, Lk. 4:32, Lk. 7:1

29. Jer ih učaše kao Onaj koji vlast ima, a ne kao književnici.
Isa. 50:4, Jn. 7:46
 

 

 

P.S.
Izvinjavam se i uredništvu jer pišem blog za blogom



Komentari (148)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 12:08 03.11.2010

.

ma ok je
ja te razumem ako urednistvo ne
ipak je kraj sveta blizu
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:11 03.11.2010

Re: .

antioksidant

ipak je kraj sveta blizu


`oćemo pratimo na blogu kraj? Kod tebe?

antioksidant antioksidant 13:06 03.11.2010

Re: .

oćemo pratimo na blogu kraj? Kod tebe?

ja odoh na 8mi sprat
libkonz libkonz 12:36 03.11.2010

uklapaš se u trend

generalizacije na blogu.
mlekac mlekac 12:44 03.11.2010

Re: uklapaš se u trend

libkonz
generalizacije na blogu.


Sta da ti kazem, Lib - svima nam ponekad popusti zivac...

Gresna sam!

Salu na stranu - zbilja mi smeta kad neko selektivno mase Biblijom samo da bi sirio paniku. Mislim, tako mogu da pronadjem prorocke tekstove u bilo kojoj knjizi - pocev od "Gospodara prstenova" i "Hobita".

Izvadis par recenica iz kontesta i chiribu-chiriba!

Ne volim to.
maca22 maca22 12:49 03.11.2010

Re: uklapaš se u trend

Proroka na prethodnom blogu uhvatiste protestantskog propovednika?
A inace, cenim da su ljudi koji izigravaju proroke, a da im to nije u opisu posla, jednostavno perverznjaci koje tudja nesreca uzbudjuje i vole da dodaju strah.
mlekac mlekac 12:51 03.11.2010

Re: uklapaš se u trend

maca22
Proroka na prethodnom blogu uhvatiste protestantskog propovednika?
A inace, cenim da su ljudi koji izigravaju proroke, a da im to nije u opisu posla, jednostavno perverznjaci koje tudja nesreca uzbudjuje i vole da dodaju strah.

Ma kakav propovednik Maco!

Rece osoba da je Jovan Krstitelj napisao Otkrovenje!

wukadin wukadin 14:02 03.11.2010

Re: uklapaš se u trend

pocev od "Gospodara prstenova"


Imaš nešto protiv?
Sauron = globalizam
antioksidant antioksidant 14:04 03.11.2010

Re: uklapaš se u trend

Sauron = globalizam

jeste sauron globalizam (u smislu dominacije) ali nije svaki globalizam sauron
mlekac mlekac 19:28 03.11.2010

Re: uklapaš se u trend

wukadin
pocev od "Gospodara prstenova"


Imaš nešto protiv?
Sauron = globalizam

Wukadine, Tolkin je vise puta istakao da u njegovim delima NIPOSTO ne treba traziti prikrivena znacenja posto se istih grozi...

Zato sam ga i uzela za primer.
wukadin wukadin 22:11 03.11.2010

Re: uklapaš se u trend

Moze on da prica sta hoce, duh je pusten iz boce.
mlekac mlekac 01:56 04.11.2010

Re: uklapaš se u trend

wukadin
Moze on da prica sta hoce, duh je pusten iz boce.

Cenis???

Koliko se secam, bilo je pokusaja da se Gospodar prstenova predstavi kao neka analogija II sv. rata i slicno...

Al' nije uspelo.
wukadin wukadin 12:13 04.11.2010

Re: uklapaš se u trend

Nije uspelo zato sto ti tako cenis!?
Ja znam neke mlade radikale koji se loze na LOTR.
Isto tako se secam propagandnih filmova koji predstavljaju US Army kao Star Wars Impery... kakva uvreda za Imperiju.
Cuo sam i da je lik koji je rezirao 300 NeoCon. Medjutim, ima onih koji otpor Leonide vide kao recimo svoj otpor prema Americi, ili otpor nekoga koga simpatisu. A jedan lik je na jutjub stavio "Kosovske bozure" od YU Grupe uz scene iz tog filma.
Epska simbolika prosto mami poredjenja.
wukadin wukadin 12:41 03.11.2010

Slažem se, uglavnom, mada...

Ne sudite da vam se ne sudi


Ovo znam reći velikim hrišćanima. Verovali ili ne, desi se ponekad da sam im u "opoziciji". Inače, ne znam šta Crkve inače rade osim što sude drugima.
Međutim...
Kad govorimo o "kraju sveta", ili preciznije o kraju jedne civilizacije, treba imati u vidu da se "Crkva" i "Darvin" u ponečemu slažu. U tom slučaju, draže mi je da citiram čika Darvina, odnosno razmišljanje koje proizilazi iz njegovih postulata.
Unfortunately for Europe, a civilization cannot be maintained if no one wants to have children.
This Century

A koliko sam "lažni" prorok, to je druga stvar. Ovde je inače reč o futurologiji a ne vidovnjaštvu, a i nisam neki hrišćanin da bih posle čitanja onih reči postao dobar liberalista
antioksidant antioksidant 13:05 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Unfortunately for Europe, a civilization cannot be maintained if no one wants to have children.

pa 'bem mu sveca a gde pise da svako mora da ima decu?
stari92 stari92 13:31 03.11.2010

Pokaj se !

Za:
antioksidant
pa 'bem mu sveca

i lažno prorokovanje o economiji,tipa : će bude infl. cca 6,9 %,..
1
x

)
mariopan mariopan 13:34 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Baš lepo da pročitam, u moje vreme nije bilo veronauke u školama pa sam neke zapovesti zaboravila.
Evo, ja juče ispratila Jehovine svedoke ispred vrata, ljubazno, teškom mukom savlađujući se, ali se ipak savladah.
Baš po onom "ne sudi..."
antioksidant antioksidant 13:37 03.11.2010

Re: Pokaj se !

će bude infl. cca 6,9 %,

'oce u euro zoni
ne zajebavaj, ja bar ne dajem tako "optimisticne" prognoze. pun svet politikanata, populista i demagoga... gde mene nadje



i ovi ludi kalifornijanci me razocarali... sve to mafija
wukadin wukadin 13:56 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

antioksidant
Unfortunately for Europe, a civilization cannot be maintained if no one wants to have children.pa 'bem mu sveca a gde pise da svako mora da ima decu?


Pa ne piše...
Znaš, nekada davno moj drugar koji je završio ŠUP drvnu, a nije se tim poslom nikad bavio, inače nije nešto posebno vredan ili sposoban, pričao kako bi on da ima prosečnu platu. Onda sam mu ja objasnio značenje reči prosek - neko ima više, a neko bogami i manje...
To važi i ovde. Ako je u ovom trenutku zbog biološkog opstanka neophodno imati u proseku troje dece po ženi ili paru (šta od ta dva zavisi od praktične konvencije posmatranja), to znači da bi neke žene morale da rađaju po četvoro, petoro, sedmoro dece, da bi neke druge rađale jedno, dvoje ili nijedno. Štaviše, kad čuješ da neka žena ima troje dece ne bi trebalo da ti je prva reakcija bude "vau, svaka čast!" ili "jadna ona!", nego nešto tipa "pa dobro i...", u svakom slučaju nešto bez uzvičnika.
Dalje, ja ne znam mnogo parova (ili žene samoinicijativno) koji izrodiše toliku decu eto tako, iz čistog zadovoljstva. Zapravo, ne znam mnogo takvih uopšte, a neki slučajevi bi mogli da se opišu kao zaostalost ili robovanje patrijarhalnoj sredini. Kako bi recimo ti objasnio sledeći razlog "on hoće da ima muško/žensko dete, pa dok ga ne dobijemo". Ja sam čuo za takav slučaj. Istina, znam i za jedan slučaj žene koja izrodi troje "iz zadovoljstva", u stvari više je volela da leži na porodiljskom nego da radi...
Ergo, dok je rađanje samo pravo, a ne obaveza, recimo moralna (eh, znači li taj pojam nešto) ili obaveza prema samom sebi, "kraj sveta" će biti sve bliži i bliži.
Biljana 77 Biljana 77 14:04 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

dok je rađanje samo pravo, a ne obaveza, recimo moralna (eh, znači li taj pojam nešto) ili obaveza prema samom sebi, "kraj sveta" će biti sve bliži i bliži.


Ja sam mislila da se deca dobijaju jer ljudi vole, žele i hoće da imaju dete... malko smo se evolucijom odmakli od reprodukcije radi očuvanja vrste. Možda je naša sudbina da evoluiramo u sopstveno nestajanje, ali zar zbog toga treba da se imanje dece pretvori u neki moralni imperativ zarad spasavanja vrste? Nema gore sudbine nego biti nevoljeno dete.
antioksidant antioksidant 14:06 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

dok je rađanje samo pravo, a ne obaveza, recimo moralna (eh, znači li taj pojam nešto) ili obaveza prema samom sebi, "kraj sveta" će biti sve bliži i bliži.

paralelni svetovi...

ne znam odakle da pocnem komunikaciju...

hajde da probam ovako - zasto ogranicavas polje posmatranja?
na planeti broj ljudi raste
wukadin wukadin 14:07 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

A koliko dece?
Jedno, dvoje?
A šta ako nema materijalnih mogućnosti, ako se želi karijera, ako se želi još se malo provoditi, ako nismo našli pravog...
antioksidant antioksidant 14:07 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

A koliko dece?

7-8
maca22 maca22 14:07 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

wukadin
znam i za jedan slučaj žene koja izrodi troje "iz zadovoljstva", u stvari više je volela da leži na porodiljskom nego da radi...

Jer oko dece nam sta da se radi... dok je privredjivanje takodje moralni imperativ...
wukadin wukadin 14:09 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

hajde da probam ovako - zasto ogranicavas polje posmatranja?
na planeti broj ljudi raste


AO, voleo bih da od tebe dobijem iskren odgovor:
Da li ti deliš kulturne i socijalne vrednosti svih ljudi na ovoj planeti?
DA / NE

Mislim da je pitanje dovoljno jednostavno da se odgovori sa da ili ne, i eventualno jednom prosto-proširenom obrazloženja?
wukadin wukadin 14:20 03.11.2010

Nema struje, crko maršal

antioksidant 14:06 03.11.2010
wukadin 14:07 03.11.2010
antioksidant 14:07 03.11.2010
wukadin 14:09 03.11.2010
wukadin 14:20 03.11.2010

Ups, odjednom nismo nešto brzi da odgovorimo...
Biljana 77 Biljana 77 14:23 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

znam i za jedan slučaj žene koja izrodi troje "iz zadovoljstva", u stvari više je volela da leži na porodiljskom nego da radi...

Imaš li ti ideju koliko je ljubavi, vremena, truda i posla potrebno da se odgaji troje dece?


ja ne znam mnogo parova (ili žene samoinicijativno) koji izrodiše toliku decu eto tako, iz čistog zadovoljstva. Zapravo, ne znam mnogo takvih uopšte


Ja se dvoumim da li se ti zajebavaš ili si bezobrazan. Evo ovuda ima par žena koje su izrodile troje dece... sve robujući..
antioksidant antioksidant 14:26 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Da li ti deliš kulturne i socijalne vrednosti svih ljudi na ovoj planeti?
DA / NE

ne postoje "kulturne i socijalne vrednosti svih ljudi"
wukadin wukadin 14:27 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

I dalje nedovoljno, gledajući demografsku sliku Srbije. Demografska slika mnogo bogatijih zemalja Jevrope, a koje dele slične "moderne" kulturološke vrednosti nije mnogo povoljnija, što nam daje odgovor na neka pitanja.

Dok čekamo da AO odgovori na veoma jednostavno pitanje, mogli bismo pročitati esejčić o tome.
Seksualnost i razmnožavanje
Još nešto u čemu se "Crkva" i "Darvin" slažu.
antioksidant antioksidant 14:29 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Ja se dvoumim da li se ti zajebavaš ili si bezobrazan.

ja mislim da je intelektualno ogranicen
wukadin wukadin 14:29 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

antioksidant
Da li ti deliš kulturne i socijalne vrednosti svih ljudi na ovoj planeti?DA / NEne postoje "kulturne i socijalne vrednosti svih ljudi"


Oh, udostojili smo se odgovora. Razumeću kao NE.
A sad mi reci da li se oni narodi (ili da kažem posve neutralno populacije) koji dele set vrednosti koje prepoznajemo kao "evropske" nalaze u demografskoj ekspanziji ili opadanju?
antioksidant antioksidant 14:31 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Oh, udostojili smo se odgovora.

decko, ne zajebavaj
u opadanju a da ti odmah kazem i sledece - kakve to veze ima sa bilo cime? izgubices kintu na kladionici ako u nemackoj za 150 godina bude vise muslimana nego protestanata?
maca22 maca22 14:39 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Biljana 77
znam i za jedan slučaj žene koja izrodi troje "iz zadovoljstva", u stvari više je volela da leži na porodiljskom nego da radi...

Imaš li ti ideju koliko je ljubavi, vremena, truda i posla potrebno da se odgaji troje dece?

Ako ne radja, ona je nemoralna, ako radja ona je lenja sebicna stoka. Kako god da okrenes, ne valja.
Biljana 77 Biljana 77 14:39 03.11.2010

Bolje nekom drugom



da ulepšamo...
wukadin wukadin 14:40 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Znači, tebi je svejedno. Svejedno ti je recimo da li će sutra žene imati prava koja u islamskim zemljama nemaju, ili da li će biti gej parada (koliko ih ima u Bahreinu ili Kuvajtu, da ne pominjem Avganistan...) Uzgred, čini mi se da bih se ja pre nego ti mogao navići na šerijat
Dobro, de, tvoj stav je legitiman. Samo nekako su kroz celu istoriju pobeđivali oni kojima nije bilo svejedno. Sa druge strane, ako se predomisliš može biti kasno... A možda i sam nešto doživiš. Projekcije ne pominju period za 150 godina, nego već 2050. Osim toga, već sad vidimo probleme sa imigrantima i puzajuću fašizaciju Evrope, a toga ne bi bilo da nisu uvozili stranu radnu snagu, a ne bi je uvozili da su imali dovoljno svoje, a imali bi svoje da nisu...

wukadin wukadin 14:44 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

maca22

Biljana 77
znam i za jedan slučaj žene koja izrodi troje "iz zadovoljstva", u stvari više je volela da leži na porodiljskom nego da radi...Imaš li ti ideju koliko je ljubavi, vremena, truda i posla potrebno da se odgaji troje dece?Ako ne radja, ona je nemoralna, ako radja ona je lenja sebicna stoka. Kako god da okrenes, ne valja.


Uf, al smo se zakačili za jedan primer.
A to je jedini primer žene koju znam da je rodila troje dece a da nije bilo iz "patrijarhalnih" razloga.
Uzgred, tu ženu je zaposlio u Carini Mihalj Kertes-Braca, čisto uzgred.
Zaboravljate dve stvari. Da bi žena donela legitimnu odluku da rađa umesto da ide na posao, i jasno da dobija naknadu, potrebne su dve stvari:
1) Da se zaposli bez direktnog ili indirektnog uslovljavanja kojem su žene izložene
2) Da joj posao posle porodiljskog nije izložen opasnosti.
I jedno i drugo pod "žutima" je veoma diskutabilno.
antioksidant antioksidant 14:47 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

već sad vidimo probleme sa imigrantima i puzajuću fašizaciju Evrope

poucen iskustvima sa ovog bloga cini mi se da nije toliko puzajuca

mada sto kaze biljana - da ulepsamo nekom drugom

wukadin wukadin 14:49 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Jesi li se tako smejao i kad je Merkela rekla da je multi-kulti kaputt?!
Ja jesam
Dok se Leticiji već priviđao Hitler.
Biljana 77 Biljana 77 14:50 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Da bi žena donela legitimnu odluku da rađa

Izvini, ti nigde nisi pričao o legitimnoj odluci o rađanju, nego o moralnoj obavezi da se rađa, o ležanju na porodiljskom i sve to jednim veoma uvredljivim tonom prema ženama koje se odluče da imaju više dece... Nigde nisi pominjao posao, niti konkretne probleme porodilja u Srbiji ... osim ako se ovo "žuti" ne odnosi na kineske vlasti...

I da..opet sam se zanela...
Prijatan dan.
wukadin wukadin 15:00 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Ne odnosi se na Kineze, nego na ove naše. Osim toga, predložio sam da se svaka buduća majka potpuno oslobodi poreza na zarade. Tako bi se poslodavcu isplatilo da zapošljava žene.
Rađanje po meni jeste moralna obaveza, ako to to vređa - žalim slučaj. Kroz veći deo istorije (ja kao i History Chanel pod istorijom smatram i ono pre ljudi) to se i nije postavljalo kao pitanje, da li doneti potomstvo. Kako ljudi razmišljaju pojavljuju se objašnjenja, odnosno "viši ciljevi". Tek čovek dekadentne faze civilizacije sve nešto preispituje, pa nije čudo što su takve civilizacije lak plen varvara. Čitaj malo Špenglera.
Ali možemo to i afirmativno gledati. Ko je ispunio moralnu obavezu, zaslužuje i veće poštovanje, dakako i u materijalno-finansijskom smislu.
Prijatan dan!
antioksidant antioksidant 15:04 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Rađanje po meni jeste moralna obaveza

pa rodi brate, ko ti brani?
nsarski nsarski 15:09 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Evo ovuda ima par žena koje su izrodile troje dece... sve robujući..

A mozda je "Zapadna Civilizacija" (za koju je Gandi jednom rekao da bi bila dobra ideja) prosto neusaglasiva sa elementarnom biologijom prezivljavanja.

Demografski i geografski apetiti su mozda demode (mada bih voleo da cujem sta o tome misle i out of fashion kulture), ali Kineze niko ne bi uzimao za ozbiljno da ih ima 100 puta manje i da im je zemlja velicine Madjarske, na primer.
angie01 angie01 15:12 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Ko je ispunio moralnu obavezu, zaslužuje i veće poštovanje, dakako i u materijalno-finansijskom smislu.


a kako se meri mushki deo moralnosti utomsmislu?

mislim da se onaj deo sa smeshnim pokretima, ne uklapa adekvatno u deo moralne vrednosti sa druge strane!


wukadin wukadin 15:16 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Setih se one Putinove: "Od kad nema Gandija, nema čovek s kim da razgovara".
Mislim da sam rekao šta sam imao, po pitanju kraja sveta.
Pozdrav.

antioksidant antioksidant 15:17 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

ali Kineze niko ne bi uzimao za ozbiljno da ih ima 100 puta manje i da im je zemlja velicine Madjarske, na primer.

japanaca ima manje na broj pa ih uzimaju ozbiljno
i nemce
a rusa na primer ima jako puno (s nama 300 miliona kazu) pa opet nisu toliko ozbiljni zbog broja koliko zbog nuklearki (raketa) i nafte
a koliko znam kinezi su skroz posveceni "ogranicavanju" broja... kineza
wukadin wukadin 15:17 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

a kako se meri mushki deo moralnosti utomsmislu?


U preuzimanju odgovornosti i prihvatanju obaveza odraslog čoveka.
Mislim da je to jasno, i ima u eseju. I "muškarčina" će ti reći da je sex samo radi uživanja. Njemu bitno da udari recku.
wukadin wukadin 15:20 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

AO, brani ti i dalje neodbranjivo...
Kina, a ni Indija nisu više mačji kašalj. Prošla su vremena kad su mase kulija radile sve što im neki "civilizovani" kaže. Rusa nema 300 miliona, znaju oni to dobro i bez tebe, i rade nešto po tom pitanju. Sviđalo se to tebi ili ne, Evropa je sve manje značajan faktor u svetskim razmerama.
angie01 angie01 15:28 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

U preuzimanju odgovornosti i prihvatanju obaveza odraslog čoveka.


uuuuuu, al si ti to pojednostavio-ja oduvek mislila da se deca radjaju iz ljubavi, kada se dvoje dogovore da zele bekija, pa sve dalje ima veze samo sa tim-a ti bre, k'o da se o fabrici radi, pa nije zenski stomak kapsula na traci, gde samo moralno treba da se posadi seme, i buduce mame i tate to rede iz uzivanja , a ne zbog domaceg...

ne reche, ko daje one vece pare i vece poshtovanje?


pri tome i mushkarchine imaju bekije-kada se zaljube i odluche da zele dete,...sem kad im neplanirano sklizne neka recka.
hromi.vuk hromi.vuk 15:35 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

antioksidant
ali Kineze niko ne bi uzimao za ozbiljno da ih ima 100 puta manje i da im je zemlja velicine Madjarske, na primer.

japanaca ima manje na broj pa ih uzimaju ozbiljno
i nemce
a rusa na primer ima jako puno (s nama 300 miliona kazu) pa opet nisu toliko ozbiljni zbog broja koliko zbog nuklearki (raketa) i nafte
a koliko znam kinezi su skroz posveceni "ogranicavanju" broja... kineza


у јапану живи неких 127, а у русији неких 142 милиона људи...

и како је сад ових 142 јако пуно, а 127 није (практично 90% од 142)?
wukadin wukadin 15:37 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

ne reche, ko daje one vece pare i vece poshtovanje?


U Srbiji niko, zato nam tako ide. To je deo slagalice.
Drugi deo su moralne i socijalne vrednosti.
Medjutim, mozda Srbija nije bas toliko evropeizirana, postoje razna istrazivanja javnosti, na jutarnjem B92 se bas nesto zgrazavali, mislim u petak.
Nek drzava odresi kesu, pa da vidimo na cemu smo. U Rusiji poslednjih godina ima pozitivnih pomaka.
yugaya yugaya 15:38 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...


Dalje, ja ne znam mnogo parova (ili žene samoinicijativno) koji izrodiše toliku decu eto tako, iz čistog zadovoljstva. Zapravo, ne znam mnogo takvih uopšte, a neki slučajevi bi mogli da se opišu kao zaostalost ili robovanje patrijarhalnoj sredini. Kako bi recimo ti objasnio sledeći razlog "on hoće da ima muško/žensko dete, pa dok ga ne dobijemo". Ja sam čuo za takav slučaj. Istina, znam i za jedan slučaj žene koja izrodi troje "iz zadovoljstva", u stvari više je volela da leži na porodiljskom nego da radi...


Evo prilike da se upoznamo - drago mi je, majka troje dece, deo para koji je pre deset i kusur godina zajedno odlucio da ce, ako moze, pokusati da ima bas troje, eto tako, jedno vece uz solju tople cokolade i kuvano vino.

Zaostali? Lol.
Robovanje? Samo sopstvenom izboru.
Hteli musko/zensko? Insistirali da ne znamo pol deteta do kraja svake trudnoce.
Lezanje na porodiljskom? Narocito ako se odlucis da trece pravis kada si na sestomesecnom ugovoru u zemlji u kojoj ti za to dete ne sleduje ni zdravstveno osiguranje.

Hajde malo da se manemo stereotipa i ostavimo imanje ili neimanje dece, kao i njihovo brojno stanje, u sferi sasvim licne i individualne odluke.

Rađanje po meni jeste moralna obaveza

Ovakav stav je po meni nemoralan.







antioksidant antioksidant 15:44 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

у јапану живи неких 127, а у русији неких 142 милиона људи...

и како је сад ових 142 јако пуно, а 127 није (практично 90% од 142)?

hajde da crtam

broj japanaca je dat da se uporedi sa brojem kineza

rusi su dati radi zajebancije (malo da nerviraju fasioide)
antioksidant antioksidant 15:46 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

AO, brani ti i dalje neodbranjivo...

seks radi zadovoljstva?
decu iz ljubavi?
ignorisanje "moralnih obaveza"?
Biljana 77 Biljana 77 15:46 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Hajde malo da se manemo stereotipa i ostavimo imanje ili neimanje dece, kao i njihovo brojno stanje, u sferi sasvim licne i individualne odluke.

anakcosa anakcosa 15:46 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

14:29 03.11.2010 / *novo
Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Ja se dvoumim da li se ti zajebavaš ili si bezobrazan.



Odlepio!
Biljana 77 Biljana 77 15:47 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

antioksidant
AO, brani ti i dalje neodbranjivo...

seks radi zadovoljstva?
decu iz ljubavi?
ignorisanje "moralnih obaveza"?

Last man standing... Kako te samo ne mrzi?
antioksidant antioksidant 15:50 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Kako te samo ne mrzi?

cekam da mi odgovore na neki mail
dok to ne stigne mogu da se igram u pesku
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:55 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

wukadin
antioksidant
Unfortunately for Europe, a civilization cannot be maintained if no one wants to have children.pa 'bem mu sveca a gde pise da svako mora da ima decu?


Pa ne piše...
Znaš, nekada davno moj drugar koji je završio ŠUP drvnu, a nije se tim poslom nikad bavio, inače nije nešto posebno vredan ili sposoban, pričao kako bi on da ima prosečnu platu. Onda sam mu ja objasnio značenje reči prosek - neko ima više, a neko bogami i manje...
To važi i ovde. Ako je u ovom trenutku zbog biološkog opstanka neophodno imati u proseku troje dece po ženi ili paru (šta od ta dva zavisi od praktične konvencije posmatranja), to znači da bi neke žene morale da rađaju po četvoro, petoro, sedmoro dece, da bi neke druge rađale jedno, dvoje ili nijedno. Štaviše, kad čuješ da neka žena ima troje dece ne bi trebalo da ti je prva reakcija bude "vau, svaka čast!" ili "jadna ona!", nego nešto tipa "pa dobro i...", u svakom slučaju nešto bez uzvičnika.
Dalje, ja ne znam mnogo parova (ili žene samoinicijativno) koji izrodiše toliku decu eto tako, iz čistog zadovoljstva. Zapravo, ne znam mnogo takvih uopšte, a neki slučajevi bi mogli da se opišu kao zaostalost ili robovanje patrijarhalnoj sredini. Kako bi recimo ti objasnio sledeći razlog "on hoće da ima muško/žensko dete, pa dok ga ne dobijemo". Ja sam čuo za takav slučaj. Istina, znam i za jedan slučaj žene koja izrodi troje "iz zadovoljstva", u stvari više je volela da leži na porodiljskom nego da radi...
Ergo, dok je rađanje samo pravo, a ne obaveza, recimo moralna (eh, znači li taj pojam nešto) ili obaveza prema samom sebi, "kraj sveta" će biti sve bliži i bliži.



stari92 stari92 16:20 03.11.2010

Imi na Vas :

antioksidant
već sad vidimo probleme sa imigrantima i puzajuću fašizaciju Evrope

poucen iskustvima sa ovog bloga cini mi se da nije toliko puzajuca

mada sto kaze biljana - da ulepsamo nekom drugom




bulatovic92 bulatovic92 17:21 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...


Mislim da nas Srbe ne treba mnogo da brine "bela kuga".
Ima nas više nego što je svetu potrebno.
NNN NNN 18:40 03.11.2010

Ako bi svi ljudi

čitali wukadinove komentare,
kraj sveta im i ne bi bio tako loša opcija.
kakapo kakapo 19:37 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Kad govorimo o "kraju sveta", ili preciznije o kraju jedne civilizacije, treba imati u vidu da se "Crkva" i "Darvin" u ponečemu slažu. U tom slučaju, draže mi je da citiram čika Darvina, odnosno razmišljanje koje proizilazi iz njegovih postulata.

A gde je to čika Darvin "postulirao", kad ga već "citiraš"? Baš me zanima. Ili to možda nije napisao Darvin, nego je u pitanju nečije tumačenje Darvina. Možda pogrešno? Možda zlonamerno? Možda neko tera vodu na svoj mlin?
talicni talicni 19:39 03.11.2010

Re: Ako bi svi ljudi

Steta sto medicina nije na dovoljnom stupnju razvoja pa da preprave wukija da moze da rodi.
angie01 angie01 20:00 03.11.2010

Re: Ako bi svi ljudi

Steta sto medicina nije na dovoljnom stupnju razvoja pa da preprave wukija da moze da rodi.


da bude moralan, pun para & poshtovanja!
kakapo kakapo 20:30 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Dok čekamo da AO odgovori na veoma jednostavno pitanje, mogli bismo pročitati esejčić o tome.
Seksualnost i razmnožavanje
Još nešto u čemu se "Crkva" i "Darvin" slažu.

Vidim da "ovlašćeni tumač" Darvina, autor "esjčića" Ivan Vukadinović očigledno nikada nije pročitao ni jedan Darvinov tekst, niti bilo koji rad iz evolucione biologije, već se o tobožnjem Darvinizmu napajao iz nepresušnih kreacionističkih izvora Amfilohija Radovića, Ljiljane Čolić i sličnih maestralnih umova. Lažno predstavljanje Darvina kao nemilosrdnog "socijal-evolucioniste" jedna je od omiljenih taktika kreacionista. To omogućava da se takav, konstruisani, Čarls Darvin, po potrebi napada s leva i s desna, ili da mu se - kao sada - podmeće saglasje s crkvom. Nije slučajno da i Wukadin piše Darvin pod navodnicima. Vukadinović i Dokinsa citira tendenciozno i pogrešno, iz treće ruke, pošto je iz esejčića jasno da knjigu "Sebični gen" nikada nije imao u rukama. Kada smo već kod Dokinsa, i ja bih ga citirao: "geni nisu mi". (R. Dokins, Đavolov kapelan, Heliks, Beograd, 2009, str. 117).
mlekac mlekac 20:37 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

kakapo
Dok čekamo da AO odgovori na veoma jednostavno pitanje, mogli bismo pročitati esejčić o tome.
Seksualnost i razmnožavanje
Još nešto u čemu se "Crkva" i "Darvin" slažu.

Vidim da "ovlašćeni tumač" Darvina, autor "esjčića" Ivan Vukadinović očigledno nikada nije pročitao ni jedan Darvinov tekst, niti bilo koji rad iz evolucione biologije, već se o tobožnjem Darvinizmu napajao iz nepresušnih kreacionističkih izvora Amfilohija Radovića, Ljiljane Čolić i sličnih maestralnih umova. Lažno predstavljanje Darvina kao nemilosrdnog "socijal-evolucioniste" jedna je od omiljenih taktika kreacionista. To omogućava da se takav, konstruisani, Čarls Darvin, po potrebi napada s leva i s desna, ili da mu se - kao sada - podmeće saglasje s crkvom. Nije slučajno da i Wukadin piše Darvin pod navodnicima. Vukadinović i Dokinsa citira tendenciozno i pogrešno, iz treće ruke, pošto je iz esejčića jasno da knjigu "Sebični gen" nikada nije imao u rukama. Kada smo već kod Dokinsa, i ja bih ga citirao: "geni nisu mi". (R. Dokins, Đavolov kapelan, Heliks, Beograd, 2009, str. 117).


E, Kakapo, sad si mi otvorio oci!
Vec sam pocela da se brinem za svoje mentalno zdravlje jer nikako nisam kapirala kakve veze ima Darvin s Besedom na Gori!

Za tebe -
kakapo kakapo 20:48 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

E, Kakapo, sad si mi otvorio oci!

Služimo narodu!
docsumann docsumann 21:14 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Rađanje po meni jeste moralna obaveza

Ovakav stav je po meni nemoralan.


wukadin wukadin 22:23 03.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Ovde je svacega bilo. Od demonstrativnog zevanja, izjavljivanja da sam lud, i ostalih stvari koje gode mojoj sujeti. Mozda vam nesto drugo uspe da me ucutkate. A mozda je neko proverio koliko sam stvarno lud, ima raznih linkova...

yugaya,
Drago mi je da smo se upoznali. Svaka tebi cast, za nesto sto treba da je na nivou proseka.
Hajde malo da se manemo stereotipa i ostavimo imanje ili neimanje dece, kao i njihovo brojno stanje, u sferi sasvim licne i individualne odluke.



Nazalost, Majka Priroda, a bogami i Drustvo ne funkcionisu tako.
Recimo kad se donose odluke sa koliko ce se godina ici u penziju, pa kad neka vecina odlucuje o zakonima i vrednostima, a demokratija je volja vecine, jel'te...
Nisam ja tu nista izmislio.
Most studies show that people have large families for religious reasons and because they fear poverty in their old age. Socialism and secularism eliminated these concerns and prompted the continent’s birthrate to plummet to less than 1.4 children per woman (2.1 is considered replacement level).
This Century


antioksidant
AO, brani ti i dalje neodbranjivo...

seks radi zadovoljstva?
decu iz ljubavi?
ignorisanje "moralnih obaveza"?


Sta i to si negde branio?
Ja vidim da branis svoje uverenje o superiornosti evropske kulture cak i kad nosioci iste bioloski izumru. To se i krije iza tvojih prica kako broj nije vazan. Sutra ces da pricas kako nije bitno ni da li prosecan stanovnik ima 50 ili 20 godina. Takvih "argumenata" sam se vala naslusao.

kakapo
Kad govorimo o "kraju sveta", ili preciznije o kraju jedne civilizacije, treba imati u vidu da se "Crkva" i "Darvin" u ponečemu slažu. U tom slučaju, draže mi je da citiram čika Darvina, odnosno razmišljanje koje proizilazi iz njegovih postulata.

A gde je to čika Darvin "postulirao", kad ga već "citiraš"? Baš me zanima. Ili to možda nije napisao Darvin, nego je u pitanju nečije tumačenje Darvina. Možda pogrešno? Možda zlonamerno? Možda neko tera vodu na svoj mlin?


Darvin je rekao da sposobniji opstaju i prenose svoje osobine kroz potomstvo.
Ako imas neka saznanja da nije tako, da opstaju oni koji se ne razmnozavaju - prosvetli me smrtnice!
aleksandarz92 aleksandarz92 00:06 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Uzgred, tu ženu je zaposlio u Carini Mihalj Kertes-Braca, čisto uzgred.

I neko takav je više voleo da bude na bolovanju, nego na poslu? Ne verujem.
kakapo kakapo 02:17 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Darvin je rekao da sposobniji opstaju i prenose svoje osobine kroz potomstvo.
Ako imas neka saznanja da nije tako, da opstaju oni koji se ne razmnozavaju - prosvetli me smrtnice!

Dakle, besmrtniče, Darvin sigurno nije rekao da biološka evolucija deluje na nivou neke određene kulture ili civilizacije (recimo evropske). Priča o "sposobnijim" i "manje sposobnim" narodima i kulturama ne spada više u domen nauke i ima svoju dugu i mračnu istoriju , ali je ne treba podmetati Darvinu.
wukadin wukadin 08:39 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Ma da...
Ne postoji nikakva razlika izmedju Amerikanaca, Jevreja, Rusa, Kineza, Japanaca, Nemaca sa jedne i Nigerijaca, Somalijaca, Bugara, Estonaca, Gruzijaca, Kambodzanaca i jos ponekih sa druge strane.
Licno se bojim da Srbe posmatram kroz tu podelu.
Darvin je rekao koji principi vaze za zivi svet, a covek je deo zivog sveta. Kao, na kraju krajeva, i ljudske tvorevine.
Mislim da je austrijski sociolog, u pocetku marksista, Gumplovic rekao - isti zakoni vladaju prirodom u obliku biljaka, zivotinja, kamenja, drzava i ljudi.

wukadin wukadin 08:43 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

aleksandarz92
Uzgred, tu ženu je zaposlio u Carini Mihalj Kertes-Braca, čisto uzgred.I neko takav je više voleo da bude na bolovanju, nego na poslu? Ne verujem.


Mrzelo je da rano ustaje. Nekima je to najteze.
A Braca je znao da stane sa casovnikom u osam ujutru na ulazna vrata.
Jednom se napravila pametna, u stvari vise puta, pa dolazila posle pauze za dorucak u 10. Onda je Braca provalio... Ma zivi pis.
wukadin wukadin 08:57 04.11.2010

Re: Ako bi svi ljudi

angie01
Steta sto medicina nije na dovoljnom stupnju razvoja pa da preprave wukija da moze da rodi.da bude moralan, pun para & poshtovanja!


A tebe medicina nikada neće prepraviti da latinica kojom može da se piše na srpskom ima neke kvačice, a tzv. celava slova mogu takođe biti tolerisana, dok je pisanje sa sh, ch i slichno izraz najobičnijeg provincijalizma.
Što reče Vukajlija
antioksidant antioksidant 09:38 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Ja vidim da branis svoje uverenje o superiornosti evropske kulture


odakle ti da imam taj fasisticki pogled na svet?
ne postoji superiornost kultura
cak ni rusi nisu superiorni
i wukadine, krajnje je nepristojno lagati i podmetati
Dawngreeter Dawngreeter 10:41 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

wukadin
Unfortunately for Europe, a civilization cannot be maintained if no one wants to have children.


Ovo nije tacno.
wukadin wukadin 10:41 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

A je li, AO...
Mozes li da zamislis da u buducnosti dominira neka druga kultura? Recimo kineska sa njoj svojstvenim odnosom prema zivotinjama i disidentima? Ili islamska sa njenim vidjenjem prava zena, smrtne kazne i odnosa prema religiji.
Iz ovoga sto sad govoris ispada da to nije ni bolje ni gore od liberalne demokratije
wukadin wukadin 10:43 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Dawngreeter

wukadinUnfortunately for Europe, a civilization cannot be maintained if no one wants to have children.Ovo nije tacno.


Dobro, nek ti bude.
Vidim, ubedio si sebe da se civilizacija moze odrzavati ako niko ne zeli da ima decu. Jesi sad srecan?
Veriovatno te je obradovalo i kad je Angela rekla da je multi-kulti mrtav. Koja li je sledeca evropska vrednost koja ce da izumre?!?
antioksidant antioksidant 11:24 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Koja li je sledeca evropska vrednost koja ce da izumre?!?

fasizam?
Dawngreeter Dawngreeter 11:50 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

wukadin
Dawngreeter

wukadinUnfortunately for Europe, a civilization cannot be maintained if no one wants to have children.Ovo nije tacno.


Dobro, nek ti bude.
Vidim, ubedio si sebe da se civilizacija moze odrzavati ako niko ne zeli da ima decu. Jesi sad srecan?
Veriovatno te je obradovalo i kad je Angela rekla da je multi-kulti mrtav. Koja li je sledeca evropska vrednost koja ce da izumre?!?


Jesam li sad srecan? Malo je sigurnih stvari u ovom, ili bilo kom drugom svetu ali mozes biti 100% siguran da nivo endorfina u mom sistemu nije ni na koji nacin povezan sa tvojim validiranjem pogresne interpretacije necega sto sam vec rekao.
buba_truba buba_truba 11:57 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

antioksidant
wukadin
Koja li je sledeca evropska vrednost koja ce da izumre?!?

fasizam?

Samo se ti sprdaj, a meni se od ovog lika-nika "javlja" PROROK.
freehand freehand 12:03 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

buba_truba
antioksidant
wukadin
Koja li je sledeca evropska vrednost koja ce da izumre?!?

fasizam?

Samo se ti sprdaj, a meni se od ovog lika-nika "javlja" PROROK.

E meni nešto na pro, ali nema veze sa prorocima, već sa probavom.
wukadin wukadin 12:05 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

pogresne interpretacije necega sto sam vec rekao


P = Unfortunately for Europe, a civilization cannot be maintained if no one wants to have children.
Dawngreeter = Not True

Dawngreeter:
not P= Unfortunately for Europe, a civilization can be maintained if no one wants to have children.
OR
notP = Fortunately for Europe, a civilization cannot be maintained if no one wants to have children.

Pa dobro, mozda si hteo reci da se srecom po Evropu civilizacija ne moze odrzavati ako niko ne zeli da ima decu?
wukadin wukadin 12:07 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

antioksidant
Koja li je sledeca evropska vrednost koja ce da izumre?!?fasizam?


Mislis NATO?!
stari92 stari92 12:08 04.11.2010

Javlja Mi se,.. dvoje su se tako smuvali

freehand

buba_truba

antioksidant

wukadinKoja li je sledeca evropska vrednost koja ce da izumre?!? fasizam?Samo se ti sprdaj, a meni se od ovog lika-nika "javlja" PROROK. Meni nešto na pro, ali nema veze sa prorocima, već sa probavom.




))
Dawngreeter Dawngreeter 12:13 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

wukadin
P = Unfortunately for Europe, a civilization cannot be maintained if no one wants to have children.
Dawngreeter = Not True

Dawngreeter:
not P= Unfortunately for Europe, a civilization can be maintained if no one wants to have children.
OR
notP = Fortunately for Europe, a civilization cannot be maintained if no one wants to have children.


Ali sto stati tu?

notP = Unfortunately for Europe, a civilization cannot be maintained if everyone wants to have children.

notP = Unfortunately for Europe, a civilization cannot be maintained if no one doesn't want to have children.

notP = Unfortunately for Europe, a civilization cannot be maintained if yes one wants to have children.

notP = Unfortunately for Jupiter, a civilization cannot be maintained if no one wants to have children.

Mogucnosti su bezgranicne! Zapamtite deco, reci da neka izjava nije tacna znaci da je njen direktan opozit tacan. Takodje, deco, opozit je kada jednu rec u slozenoj recenici zamenite suprotnom.
buba_truba buba_truba 12:14 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

freehand
E meni nešto na pro, ali nema veze sa prorocima, već sa probavom.

Aaaa, pa probava itekako ima veze sa prorocima! Te tako, to što se javilo tebi i ono meni, ne isključuje jedno drugo. Šta više, kompatibilni su skroz, i dopunjuju se.
wukadin wukadin 12:19 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Dawngreeter

...


Dobro dete, i koji je tvoj opozit.
A... mozda je ovo> Nije tacno jer je rekao wukadin

Edit> Preneo wukadin
freehand freehand 12:23 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

wukadin
antioksidant
Koja li je sledeca evropska vrednost koja ce da izumre?!?fasizam?


Mislis NATO?!

Dobro Wukadine, brate moj u Hristu i ovozemaljski sapatniče,
Što ne probaš da kupiš hrčka? Da nabaviš neke slike golotinje, da se baviš ptičarenjem, pecanjem, da obilaziš galerije, buvljake, da skupljaš modele vozića, da gajiš golubove, da skupljaš viceve ili vezeš goblene?
Ova će ti NATO mantra spržiti mozak, jebote, pazi šta sam ti rekao! Predozirao si se.
Ovo ti je istinito proročasntvo, zaista ti kažem.
Biljana 77 Biljana 77 12:31 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Dobro Wukadine, brate moj u Hristu i ovozemaljski sapatniče

Pa ti blistaš ovih dana, tako mi Bog pomogao.
freehand freehand 12:35 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Biljana 77
Dobro Wukadine, brate moj u Hristu i ovozemaljski sapatniče

Pa ti blistaš ovih dana, tako mi Bog pomogao.

Amin.
wukadin wukadin 12:36 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

freehande,
Jesam li mozda izbio na spisak najaktivnijih na blogu? Znas, ima tamo u cosku...
Ako nisam poprilicno je bezveze da mi zameras ucestalost blogovanja.
Ili ti mozda vise smeta kvalitet, nego kvantitet. Hocu reci, izgleda ne dopadaju ti se moji stavovi.
Probaj da se slozis samnom, mozda me bude blam, pa se povucem.
Mozda... nista ne garantujem.

p.s. Jos ne videh sta je pisac, odnosno Dawngreeter hteo reci onim "ovo nije tacno"
Dawngreeter Dawngreeter 12:37 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

wukadin
Dobro dete, i koji je tvoj opozit.


Deda, moj nije opozit.
wukadin wukadin 12:39 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Aha, nemas stav, pa si uzeo samo pola vijagre.
Dobro de, za podjebavanje moz naci nekog drugog.
Dawngreeter Dawngreeter 12:48 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Prosto je magicno kako se nepovezani fragmenti recenica kod tebe spajaju u jedinstvenu celinu. Trenutno nisam siguran da li ti je mladje dete trenutno u skoli pa si iz domacih radova pohvatao par elemenata matematicke logike bez shvatanja kako se upotrebljavaju za potrebe efikasnijeg trolovanja samog sebe ili si jos uvek u skoli, veciti ponavljac koji nikako da nauci tu prokletu matematicku logiku.

Samo da rezimiram deda-vukadin razmisljanje. Ako kazem da nesto nije tacno, rekao sam da je njegov opozit tacan. Opozit se dobija tako sto se jedna rec u slozenoj recenici zameni suprotnom. U potpuno neverovatnom slucaju da sagovornik ne zastupa opozit, on nema stav. Iako ga izlaze.
antioksidant antioksidant 12:51 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

za podjebavanje moz naci nekog drugog.

ma ok si i ti,
za drugo tesko mozes da prodjes

inace

pitao si za evropske vrednosti pa ih povezujes sa organizacijom koja ima atlanski u nazivu

saberi se i kupi atlas

North Atlantic Treaty Organization or NATO
antioksidant antioksidant 12:52 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

za potrebe efikasnijeg trolovanja samog sebe



savrsen opis dragog nam zabavljaca
wukadin wukadin 13:02 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Ako kazem da nesto nije tacno, rekao sam da je njegov opozit tacan. Opozit se dobija tako sto se jedna rec u slozenoj recenici zameni suprotnom.


Vracam se na pocetno pitanje>
Koji je opozit po tebi tacan.
Prenet stav je glasio: Na nesrecu Evrope, civilizacija se ne moze odrzavati ako niko ne zeli da ima decu.
Ti si rekao samo> Nije tacno.
Dakle, ako to nije tacno, koji je tvoj stav, sta je po tebi tacno?
Ispade da ne mislis kako se civilizacija moze odrzavati ako niki ne zeli da ima decu.
Pa?!?

p.s. Mislis da mi je tesko da se preganjam s tobom? Jok brale, mogu dok ne istekne nedelju dana, ili dok mlekac ne banuje drugaciju misao.
freehand freehand 13:07 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

Ako nisam poprilicno je bezveze da mi zameras ucestalost blogovanja.
Ili ti mozda vise smeta kvalitet, nego kvantitet. Hocu reci, izgleda ne dopadaju ti se moji stavovi.
Probaj da se slozis samnom, mozda me bude blam, pa se povucem.
Mozda... nista ne garantujem

Pazi ovako: delimo ljubav prema Severnoatlantskoj alijansi, moram ti reći.
Pa gde je onda problem?
Problem je što ja ne ležem i ne budim se sa fuckin' NATO na usnama. Što postoje teme o kojima mogu da pišem, pričam, razmišljam a da NATO ni jednom ne pomenem. Znam da zvuči neverovatno, ali -ne ljubim ni Koštunicu; ni Sadama. Mislim da je Slobodan Antonić gnječiqrac opšteg tipa. Da je Hugo Čavez budaletina. Da su Rusi jednako opasna pošast i za komšije i za prijatelje, o braći da ne pričam.

Onda pogledam blog o lažnim prorocima i vidim kako Wukadin postavlja sledeću jednačinu:
Lažni proroci=Sauron=NATO
Darwin=Crkva=NATO
Srpkinje=anacionalne saboterke nataliteta=NATO

Kupi hrčka, rekoh ti.
Mož' da ga naučiš da vrti onaj točak, a to spojiš na mali dinamo, pa ti pravi struju na noćnoj lampi!
A?
antioksidant antioksidant 13:09 04.11.2010

Re: Slažem se, uglavnom, mada...

cisto da te obavestim:

privatna prepiska je za prijatelje
zaludjivaci idu pod reflektore da zabavljaju sire narodne mase
i da, teme s tobom nema... samo beskrajne zabave
................

Ne odgovaram ti na dalja skretanja s teme.
Znam, znam, tesko ti pada saznanje da evropski nacin zivota i sve te liberalne vrednosti nepovratno odlaze...
A ono za NATO... pa ne znam, to reci onima koji misle da je clanstvo u NATO obavezno za EVROPSKU uniju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana