Eksperimenti u blogovanju| In memoriam| IT| Sex| Tehnologija

Kamo naše preporuke???

krkar RSS / 15.10.2010. u 13:10

 

thumbs_up_thumbs_down.jpg 

Nestadoše odjednom sve preporuke sa bloga!

Nema kategorije preporuči, nema broja preporuka uz stare blogove. Pojavili su se dugmići za Facebook, Twitter i još neke nepoznate mi aplikacije.

Dakle, sad valjda treba da idemo VAN bloga da bismo znali koliko je nešto čitano NA blogu??? Svašta!

Doduše, preporuke se (u trenutku pisanja) još vide u VIP listi ali to je gotovo sigurno bug. Za očekivati je da će se mrske i nepotrebne preporuke i odatle ukloniti. Baš svašta!

Možda će ovo privući nekoga ko nije na blogu a vidi preporuku na FB ili Twitteru da dođe i vidi o čemu se radi ali će bar neke od nas odbiti od bloga jer hebeš ti kad treba da idem kojekude i da tražim po bespućima facebooka vaskolikog da vidim kako se neki blog kotira.

A moglo je i neko obaveštenje, objašnjenje, najava, ne bismo se naljutili da nam se reklo o čemu se radi.

Baš vam hvala, nije trebalo :(

463px-symbol_thumbs_downsvg.png



Komentari (413)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Novković Milan Novković 19:08 15.10.2010

Re: ŠTRAJK!

Ja ću, u znak negodovanja, svoj naredni tekst da postavim na drugom mestu

Iju kolko vas se tek tamo nabilo (vidi se da nemam dovoljno vremena za blog).

Vidim da i Tine i Radojka prepisuju recepte vaginalnog orošavanja pri Banji Junaković !!!

Pošto je železnička stanica najbliža banji ona u Prigrevici, jelte, ja apelujem na zemljake da B92 urednišvu ne dozvole da izađu iz voza, nego ih pošalju nazad u Beograd
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:20 15.10.2010

Re: ŠTRAJK!

Da, postoji jedna lepa zajednica, koja uglavnom piše o životnim temama. Povremeno nešto napišem, ali ni ja nemam vremena da idem često
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 20:08 15.10.2010

Re: ŠTRAJK!

Doduše, oni uopšte nemaju preporuke al imaju dobru volju.

predložila im ja jednom da
se banuje za preporuke,
oni se malo smejali.

i tako,
nego otkudtiznaš za
beonblog?
Milan Novković Milan Novković 20:20 15.10.2010

Re: ŠTRAJK!

nego otkudtiznaš za
beonblog?

Javio mi Fixer onomad.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:23 15.10.2010

Re: ŠTRAJK!

Fixer je majstor!
Vidim da i Tine i Radojka

Eee, a duet mi tek nedostaje već neko vreme...
Milan Novković Milan Novković 20:24 15.10.2010

Re: ŠTRAJK!

Da, postoji jedna lepa zajednica, koja uglavnom piše o životnim temama. Povremeno nešto napišem, ali ni ja nemam vremena da idem često

Šteta što idete u razne strane, pa mora da se otvara više naloga i mnoge to mrzi, da ste svi na jednom mestu, pa još da vam dođu mnogi koji ovde nemaju autorsku opciju, bilo bi mnogo lakše odvojiti vreme za komentarisanje i tamo.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 20:25 15.10.2010

Re: ŠTRAJK!

Javio mi Fixer onomad.

:)
ima tamo dragih ljudi...

i,
u to ime:

Milan Novković Milan Novković 20:28 15.10.2010

Re: ŠTRAJK!

u to ime

Priznaj, ovo je tvoj abode i veš si prala na ruke
gordanac gordanac 17:41 15.10.2010

msleeeeeeem....

...drago uredništvo, vlasništvo ili koga god se već tiče, ako hoćete da UKINETE blogB92 - molimlepoifino - komotno vam je - UKINITE GA (ono, dosta smo se igrali, ne umemo više, hvala što ste bili, doviđenja, prijatno, ne morate ponovo dolaziti)
Prvo i pod jedan:
- ljudi internet zajednice se ne mogu ne smeju i nigde ne umrežavaju SILOM, aman, socijalne mreže su dobrovoljna stvar, ne omalovažavajte korisnike, ako ikako može, takvo se ponašanje zove prilično ružnim imenima
Drugo i pod dva:
- tokom uvođenja poslednjih softver novosti na ovom agregatu, razumeli smo jasno da drago uredništvo&vlasništvo uopšte i nikako ne zanima mišljenje korisnika o bilo čemu što se tiče BlogB92 (od neuspelog dizajna do konstantnih "padova" za "log in" koji pristojan softver sebi ne dopušta, opet molimlepo&fino, ko hoće - hoće, ko neće - široko mu polje, razumeli smo - ne interesuje nikoga mišljenje korisnika niti kvalitet usluge, biva, ništa novo)
Treće i pod tri:
- ako vas (bilo koga zaduženog da bude uredništvo&vlasništvo) zabavlja i veseli da maltretirate i nervirate korisnike, ako smatrate da nemate obaveze da poštujete ikakva pravila, ondaK kokanda imamo mnogo veći problem nego što je nečija odluka da, bez prethodnog pitanja, nasilno učlanjuje korisnike ovog agregata bilo gde drugde
Četvrto i pod četiri:
- pogledati pod "prvo i pod jedan", lekcija za sve destruktivce, Poglavlje I


Bili Piton Bili Piton 17:46 15.10.2010

Re: msleeeeeeem....

gordanac
opet molimlepo&fino, ko hoće - hoće, ko neće - široko mu polje, razumeli smo - ne interesuje nikoga mišljenje korisnika niti kvalitet usluge, biva, ništa novo)



Bravo Gordana. S tim što ovde nije po sredi "ko hoće ko neće" - ljudi su dovedeni pred svršen čin i to na kvarno, bez reči najave ili objašnjenja.
AlexDunja AlexDunja 17:48 15.10.2010

Re: msleeeeeeem....

S tim što ovde nije po sredi "ko hoće ko neće" - ljudi su dovedeni pred svršen čin i to na kvarno, bez reči najave ili objašnjenja.


pogledaj drugo i pod dva.
navikli smo.

a da nije u redu, nije.
buba_truba buba_truba 17:52 15.10.2010

Re: msleeeeeeem....

gordanac
Poglavlje I

E moja Ti! Pa nisi, valjda, iznenađena?
Ovo ti je k'o Srbija (u malom) - psi laju, karavani prolaze - misleeeeeeeem.
Bili Piton Bili Piton 17:56 15.10.2010

Re: msleeeeeeem....

AlexDunja
S tim što ovde nije po sredi "ko hoće ko neće" - ljudi su dovedeni pred svršen čin i to na kvarno, bez reči najave ili objašnjenja.


pogledaj drugo i pod dva.
navikli smo.

a da nije u redu, nije.


Naravno da nije. osim toga ovo je neuporedivo ozbiljniji prestup od toga svidja li se nekome ili ne novi dizajn.
gordanac gordanac 18:02 15.10.2010

: msleeeeeeem....

buba_truba
gordanac
Poglavlje I

E moja Ti! Pa nisi, valjda, iznenađena?
Ovo ti je k'o Srbija (u malom) - psi laju, karavani prolaze - misleeeeeeeem.

Ne, nisam iznenađena, naravno.
Samo je ovim nasiljem nad izborom korisnika ČEGA HOĆE ILI NEĆE da budu članovi ogoljena ta sklonost ka nasilju, u ovom slučaju nad elementarnim pravilima ponašanja internet zajednice koja istovremeno sama za sebe kaže da - zna ta pravila.
Očigledan primer totalnih pojmaroša o svemu, na žalost, a pojmarošima tek ne mogu da budem iznenađena.
Nasilje bilo koje vrste ne može da me iznenadi, ni u Srbiji, ni bilo gde drugde, ali ni da me ostavi - ćutljivom i bez reakcije.
A ovo je iskorak u praktikovanje nasilja nad slobodnom i dobrom voljom ljudi koji na bilo koji način učestvuju u blogerskoj zajednici.
Eto.
buba_truba buba_truba 18:06 15.10.2010

Re: : msleeeeeeem....

gordanac
Eto.

Fala.
AlexDunja AlexDunja 18:09 15.10.2010

Re: : msleeeeeeem....

Nasilje bilo koje vrste ne može da me iznenadi, ni u Srbiji, ni bilo gde drugde, ali ni da me ostavi - ćutljivom i bez reakcije.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:12 15.10.2010

Re: : msleeeeeeem....

Proglasavam otvorenim prvi blogovski ustanak! Nek je sa srecom.
AlexDunja AlexDunja 18:14 15.10.2010

Re: : msleeeeeeem....

Proglasavam otvorenim prvi blogovski ustanak!


prvi?
ti si baš nov ovdi:))))
mirelarado mirelarado 18:15 15.10.2010

Re: msleeeeeeem....

Bili Piton
Naravno da nije. osim toga ovo je neuporedivo ozbiljniji prestup od toga svidja li se nekome ili ne novi dizajn.


Свакако. А и даље се негује принцип одсуства било какве комуникације са блогерима, што целој игри даје врло тужан тон.


AlexDunja AlexDunja 18:18 15.10.2010

Re: msleeeeeeem....

Свакако. А и даље се негује принцип одсуства било какве комуникације са блогерима, што целој игри даје врло тужан тон.

saglasna, na to sam
zapravo i mislila kad sam rekla da smo navikli.
na to odsustvo komunikacije,
i kada je dizajn bio u pitanju to je
najviše smetalo.

uvredljivo je.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:25 15.10.2010

Re: : msleeeeeeem....

prvi?
ti si baš nov ovdi:))))


Pa dobro ono pre nije bilo zvanicno otvoreno pa ko velim nema nista dok se ne presece vrpca.
AlexDunja AlexDunja 18:27 15.10.2010

Re: : msleeeeeeem....

Pa dobro ono pre nije bilo zvanicno otvoreno pa ko velim nema nista dok se ne presece vrpca.


šta ti je naš svet:))
svi bi da startuju istoriju
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:33 15.10.2010

Re: : msleeeeeeem....

Eto.


Ja mislim da je totalno bezveze što još uvek mogu da se daju preporuke na komentare, a da se pre toga nismo učlanili u Društvo speleologa Nove Gvineje.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:40 15.10.2010

Re: : msleeeeeeem....

šta ti je naš svet:))
svi bi da startuju istoriju


Vazno je potrefiti.



antioksidant antioksidant 18:42 15.10.2010

Re: msleeeeeeem....

ljudi internet zajednice se ne mogu ne smeju i nigde ne umrežavaju SILOM

a odakle maxi 83?
pa umrezeni smo sa telekomom bez pitanja samo tako
gordanac gordanac 18:42 15.10.2010

: : msleeeeeeem....

Jelica Greganović
Eto.


Ja mislim da je totalno bezveze što još uvek mogu da se daju preporuke na komentare, a da se pre toga nismo učlanili u Društvo speleologa Nove Gvineje.

Zamisli kad bi te u dotično društvo UČLANILI NA SILU, ha?
Najbolje je što drago uredništvo&vlasništvo očigledno uopšte ne kapira u kakvo nasilje nad slobodnim izborom su se upustili, e, to je problem za "speleologe kroz postupke pojmaroša".
I sami sebe smatraju internet znalcima, profesionalcima ilištavećosebimisle & govore postavljajući ovaj agregat na mediju sa inače izvanrednom internet stranicom i nekakvom reputacijom o tome da "umeju i znaju" ?!
Gimme a brake
antioksidant antioksidant 18:43 15.10.2010

Re: : msleeeeeeem....

AlexDunja
Nasilje bilo koje vrste ne može da me iznenadi, ni u Srbiji, ni bilo gde drugde, ali ni da me ostavi - ćutljivom i bez reakcije.



tako ja lajem na deklaraciju o pomirenju a oni ostali pomireni samo tako
Milan Novković Milan Novković 18:47 15.10.2010

Re: : msleeeeeeem....

Samo je ovim nasiljem nad izborom korisnika ...

Više glupost nego nasilje, imho, doduše ne tek tako...
ogoljena

....nego carevo novo intelektualno ruho pod plaštom B92 kuće, koji ume da zavara.
gordanac gordanac 18:52 15.10.2010

: msleeeeeeem....

antioksidant
ljudi internet zajednice se ne mogu ne smeju i nigde ne umrežavaju SILOM

a odakle maxi 83?
pa umrezeni smo sa telekomom bez pitanja samo tako

To (koliko god TADA maltretiralo korisnike) NIJE umrežavanje NA SILU, to je bilo kršenje pravila unutar jedne mreže, jednog agregata i B92fm je prozveo reakcije korisnika tako da je tadašnje uredništvo & vlasništvo - komuniciralo.
Ogromna je razlika, ogromna, koliko god i tadašnja izmena pojedinih "nick" izazivala nezadovoljstvo korisnika.
Sada te SILOM tera da se učlanjuješ u sasvim različit tip socijalne mreže, ako hoćeš da koristiš sve parametre BlogaB92.

Msleeeeeeem - šta?
FB ima 2 miliona korisnika u Srbiji, pa će ovako B92, "dok dlanom o dlan" proširiti krug korisnika, čitalaca ili posetilaca, ha?
Aha, kako da ne.
Pogledati odmah pod - B92fm, dobar primer.
mirelarado mirelarado 18:55 15.10.2010

Re: : : msleeeeeeem....

gordanac
Zamisli kad bi te u dotično društvo UČLANILI NA SILU, ha?
Najbolje je što drago uredništvo&vlasništvo očigledno uopšte ne kapira u kakvo nasilje nad slobodnim izborom su se upustili, e, to je problem za "speleologe kroz postupke pojmaroša".


На делу су насиље и условљавање корисника. У фамозном дисклејмеру нигде не пише да било каква опција на блогу може бити условљена чланством у некој другој мрежи.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:56 15.10.2010

Re: : : msleeeeeeem....


Zamisli kad bi te u dotično društvo UČLANILI NA SILU, ha?

Pa, to ti i kažem, ko se ne učlani u Društvo speleologa...
antioksidant antioksidant 18:58 15.10.2010

Re: : msleeeeeeem....

To (koliko god TADA maltretiralo korisnike) NIJE umrežavanje NA SILU, to je bilo kršenje pravila unutar jedne mreže, jednog agregata i B92fm je prozveo reakcije korisnika tako da je tadašnje uredništvo & vlasništvo - komuniciralo.

?
umrezilo me u neki telekom tamo bez da me pita
imao sam srece pa sam ime zadrzao
pola njih nije
Sada te SILOM tera da se učlanjuješ u sasvim različit tip socijalne mreže, ako hoćeš da koristiš sve parametre BlogaB92.
poceli da ti "naplacuju" koriscenje... los potez sto se mene tice ali me nece na silu uclaniti u facebook. ostajem neuclanjen a mnogi dobri tekstovi bez moje preporuke
yugaya yugaya 18:59 15.10.2010

Re: : msleeeeeeem....

Neues aus der Nachbarschaft

Vazno je potrefiti.



Hm...mislim da sam preporucila ovaj tekst jedno osam puta pokusavajuci da se snadjem - fejsbuk mi je na krajnje restriktivnoj opciji i ne lajkam tamo nista, odustajem.

JJ Beba JJ Beba 19:02 15.10.2010

Re: : msleeeeeeem....

Nasilje bilo koje vrste ne može da me iznenadi

to je u Srbiji vrlo in.
Ili je u udarilo na zdravlje?...epidemija?


imal' neka vakcina?.... al' da nije ubajatila

edit
ael su važne te preporuke....mislim taj fb i preporuke to je bezveze, al što su krkaru važne preporuke kaotakve? ili bilo kome?
Goran Vučković Goran Vučković 19:03 15.10.2010

Re: : msleeeeeeem....


Msleeeeeeem - šta?
FB ima 2 miliona korisnika u Srbiji, pa će ovako B92, "dok dlanom o dlan" proširiti krug korisnika, čitalaca ili posetilaca, ha?
Aha, kako da ne.
Pogledati odmah pod - B92fm, dobar primer.

Ne samo to, nego je moguće nehotično otkrivanje identiteta, što je još veći problem od činjenja neke funkcije sistema neupotrebljivom. Mnogo veći.
gordanac gordanac 19:04 15.10.2010

: : msleeeeeeem....

Milan Novković
Samo je ovim nasiljem nad izborom korisnika ...

Više glupost nego nasilje, imho, doduše ne tek tako...
ogoljena

....nego carevo novo intelektualno ruho pod plaštom B92 kuće, koji ume da zavara.

Ne, Milane, nije glupost, glupost je kad se sa korisnicima sopstvenog agregata ne komunicira, ovo sa "pod moraš" članstvom u drugu socijalnu mrežu je - nasilje.
Nasilja ima sijaset vrsta, a ovo je iz podgrupe "nasilje nad slobodom izbora člana internet zajednice", to je jedna od ružnijih podgrupa, trust me.
Ne mogu to nasilje da uklonim, ne mogu da objasnim pojmarošima da su destruktivni, nemam ništa protiv da to nasilje primene do kraja na sve koji hoće da ga trpe, ali - ne moram da dolazim u ovaj internet sokak u kom se smatra da je nasilno učlanjavanje bilo gde sasvim OK, to je takođe - slobodna volja koju mi (za sada) ne mogu oduzeti ili nametati kakvu drugačiju.
Internet je lep i velik, srećom.
angie01 angie01 19:07 15.10.2010

Re: : : msleeeeeeem....

Ne, Milane, nije glupost, glupost je kad se sa korisnicima sopstvenog agregata ne komunicira, ovo sa "pod moraš" članstvom u drugu socijalnu mrežu je - nasilje.


bash tako!
gordanac gordanac 19:08 15.10.2010

: : msleeeeeeem....

Goran Vučković

Msleeeeeeem - šta?
FB ima 2 miliona korisnika u Srbiji, pa će ovako B92, "dok dlanom o dlan" proširiti krug korisnika, čitalaca ili posetilaca, ha?
Aha, kako da ne.
Pogledati odmah pod - B92fm, dobar primer.

Ne samo to, nego je moguće nehotično otkrivanje identiteta, što je još veći problem od činjenja neke funkcije sistema neupotrebljivom. Mnogo veći.

Čubaka, o tome da i ne pričam, to spada u listu dokaza onih ponosnih na to što pojma nemaju o tome ŠTA je internet.
antioksidant antioksidant 19:08 15.10.2010

Re: : msleeeeeeem....

al što su krkaru važne preporuke kaotakve? ili bilo kome?

naplacuje od ahmedinedzada
margos margos 19:08 15.10.2010

Re: : msleeeeeeem....

Ja mislim da je totalno bezveze što još uvek mogu da se daju preporuke na komentare, a da se pre toga nismo učlanili u Društvo speleologa Nove Gvineje.

Unfuckable Unfuckable 19:38 15.10.2010

Re: : msleeeeeeem....

Gordanac - preporuka!

Nego mene malo brine da krkiša nije poveo neku revoluciju, bunu, bojkot, ovo - ono, da ne bude nepotrebnih žrtava?

Uzgred, postoji privremeno rešenje kojim se može nadjebati ova feeeenomennnalna odluka:
Kada neko objavi blog, odmah neka skocka i prvi komentar, nešto tipa "preporuka ovom tekstu" - i onda će lepo blogeri tu da pikaju preporuke.
Mislim, jeste malo idiotsko rešenje (ima li "malo" kod idiotskih rešenja?) ali - uklapa se u trend.
Bili Piton Bili Piton 19:45 15.10.2010

Re: : msleeeeeeem....

Unfuckable
Gordanac - preporuka!

Nego mene malo brine da krkiša nije poveo neku revoluciju, bunu, bojkot, ovo - ono, da ne bude nepotrebnih žrtava?

Uzgred, postoji privremeno rešenje kojim se može nadjebati ova feeeenomennnalna odluka:
Kada neko objavi blog, odmah neka skocka i prvi komentar, nešto tipa "preporuka ovom tekstu" - i onda će lepo blogeri tu da pikaju preporuke.
Mislim, jeste malo idiotsko rešenje (ima li "malo" kod idiotskih rešenja?) ali - uklapa se u trend.


Jes vala idiotsko ali i savršeno pritom
mariopan mariopan 20:08 15.10.2010

Re: : msleeeeeeem....

Unfuckable

GENIJALNO
Uzgred, postoji privremeno rešenje kojim se može nadjebati ova feeeenomennnalna odluka:
Kada neko objavi blog, odmah neka skocka i prvi komentar, nešto tipa "preporuka ovom tekstu" - i onda će lepo blogeri tu da pikaju preporuke.

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 20:12 15.10.2010

Re: : : msleeeeeeem....

Gimme a brake

evo:
gordanac gordanac 20:20 15.10.2010

:))))

snezana mihajlovic
Gimme a brake

evo:




:)))))

Pazi, kad si potpuno u pravu
Thx!

Dobro "vozilo" za odlazak iz ovog sokaka.

Adieu.
Bili Piton Bili Piton 20:27 15.10.2010

Re: :))))

gordanac


Adieu.


Ne idi Goooooordanaaaa, ne pali još cigaretuuuuu....
Hansel Hansel 20:28 15.10.2010

Re: : : msleeeeeeem....

Samo da se naglasi još jedan apsurd - tekstove sada mogu da preporučuju oni koji imaju nalog na FB-u a na Blogu nemaju (tj. ne moraju da ga imaju), obrnuto je već komentarisano...

Znam da je glupo sada reći, ali ipak moram - ukr'o mi Unf ideju , ali imao sam neki problem s dial-up-om (opet sam u pasivnim krajevima ), pa nisam mogao da se logujem i ostavim predlog-komentar, mada nismo obojica bili mnogo originalni, šema je već viđana kod raznih glasanja...
margos margos 21:37 15.10.2010

Re: :))))

Adieu.

E, Goco, nemoj, bre!
Jukie Jukie 22:05 15.10.2010

Re: : msleeeeeeem....

Jelica Greganović
Eto.Ja mislim da je totalno bezveze što još uvek mogu da se daju preporuke na komentare, a da se pre toga nismo učlanili u Društvo speleologa Nove Gvineje.

Pričaj u svoje ime
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:31 15.10.2010

Re: : msleeeeeeem....

Pričaj u svoje ime

Jukie, kol'ka je članarina? El mož da se ispišeš ili i kod njih ko na FB doživotna?
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:33 15.10.2010

Re: :))))

Adieu.

Grdanac, vrći se, veštičji kodeks ne dozvoljava oteravanje! Sa'ću te na disciplinsku, češljaćeš metlama šiške ceo vikend, svega mi...
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:33 15.10.2010

Re: msleeeeeeem....

msleeeeeeem....

Nemam šta da dodam ovome što je napisala Gordanac.
Sve se slažem.
Iako imam nalog na fb.
Mnogo je bezveze.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:49 15.10.2010

Re: msleeeeeeem....

Dobro jutro šišmišice
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:04 16.10.2010

Re: : msleeeeeeem....

Eto.

pa da.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:13 16.10.2010

Re: : : msleeeeeeem....

glupost je kad se sa korisnicima sopstvenog agregata ne komunicira,

Ja pokušah da upravo to pitanje pokrenem ali bezuspešno.
TEBI PREPORUKA ZA SVE ŠTA SI REKLA I ŠTA ĆEŠ DA KAŽEŠ.
Bojana Maljević Bojana Maljević 03:25 16.10.2010

Re: msleeeeeeem....

Dobro jutro šišmišice

Dbro jutro.... Tek sada videh, a nema na koga drugog da se odnosi
gospodin_ne gospodin_ne 19:07 15.10.2010

...

Zar ovaj text "principi" nije vredan jednog naloga na FB-u?
Dobio je moju preporuku, nadam se da ce ga moji prijatelji procitati!
Ili sam pogresno razumeo sustinu ovog bloga?
ivana23 ivana23 19:30 15.10.2010

Re: ...

gospodin_ne
Zar ovaj text "principi" nije vredan jednog naloga na FB-u? Dobio je moju preporuku, nadam se da ce ga moji prijatelji procitati!Ili sam pogresno razumeo sustinu ovog bloga?


Tekst mozes 'pohvaliti' i komentarom, dati svoje vidjenje... ili (u nekom slucaju) izraziti neslaganje, odnosno ignorisati ga.

Nijedan tekst nije vredan naloga na FB. Ne vidim zbog cega je ukinuta dosadasnja opcija direktnog davanja preporuke.
nsarski nsarski 19:31 15.10.2010

Re: ...

Ili sam pogresno razumeo sustinu ovog bloga?

Kakogod si je razumeo - pogresno si razumeo. Ovaj blog nema sustinu.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:35 15.10.2010

Re: ...

Ovaj blog nema sustinu.

ovo je susta istina!
Unfuckable Unfuckable 19:41 15.10.2010

Re: ...

Nijedan tekst nije vredan naloga na FB.

potpisujem.
Preporuka!
(auh, komentare još uvek možemo da preporučujemo: kakav propust tehničkih lica!)
Milan Novković Milan Novković 20:40 15.10.2010

Re: ...

Ne vidim zbog cega je ukinuta dosadasnja opcija direktnog davanja preporuke.

Nagađam, možda je neko već rekao:
- Sad mogu da preporučuju i oni koji nemaju nalog ovde a čitaju.
- Da su ostavili da može i ovde da se preporučuje onda bi jedna te ista osoba mogla da preporuči isti blog dva puta
- Da daju opciju preporuke ananimnima onda bi mogla jedna osoba da da n preporuka

Problem je što je na FB lako otvoriti višestruke naloge i to se ne "proverava". Tako, nerviraju ljude koji iskreno i pošteno daju preporuke, a otvaraju vrata onima koji preporukama manipulišu.

Istovremeno, da moja žena otvori pravi nalog, prvi i jedini na ovom blogu, sa ove naše kućne mašine, ovi ovde genijalci bi mogli zaključiti, po IP adresi, da sam to ja otvorio višestruke naloge pa bi se ljutili, s "pravom", naravno, pošto ljutnju pravilnik nalaže.
Milan Novković Milan Novković 20:53 15.10.2010

Re: ...

Nijedan tekst nije vredan naloga na FB

Mnogo toga je vredno naloga na FB-u. Nalog ko nalog.
Kome je do toga da sakrije podatke o sebi to može lako da uradi.

Ima najobičnijih sitnica, pojedinačnih linkova koji su vredni naloga.

Ima i puno đubreta naravno.

500 miliona korisnika donasi puno i đubreta i dobrog. Postoje načini da se retkim aktivnostima koje ne traže mnogo vremena definiše filtriranje i jednog i drugog.

Evo paralele - nema neke velike, suštinske razlike između FB-a i YouTubea.

Razlika je što je za solidan pristup stvarima na FB-ju potreban nalog.

I onda se ljudi kače za koncepta naloga i nesrećne koncepte social-networkinga i "prijateljstva".

Samo, ne radi se uopšte toliko o konceptima, nego smešnim definicijama.

Fb je, evo još jedne paralele, kao TV onomad, kad je TV bio na vrhu informativne piramide - puno đubreta, ok, al ne moraš da ga pratiš. S tim što nije jedini na vrhu piramide.

Iracionalno neprijateljstvo prema FB-u nema neke veze sa FB-om, po mom mišljenju, al da sad ne "elaboriram"
margos margos 21:35 15.10.2010

Re: ...

- Da su ostavili da može i ovde da se preporučuje onda bi jedna te ista osoba mogla da preporuči isti blog dva puta

A ovo bi izazvalo tektonske poremećaje nesagledivih razmera... :)))
Šala mala.


Ovo inoviranje i podizanje na svecki nivo (setimo se samo linkova na svetske novinske sajtove) svaki put sve gluplje. Bila onomad i greška u sistemu kad se sve množilo sa 7 - baš je bilo zabavno:)))
ivana23 ivana23 21:47 15.10.2010

Re: ...

- Da su ostavili da može i ovde da se preporučuje onda bi jedna te ista osoba mogla da preporuči isti blog dva puta


Isto ce moci i ako ima 2 ili vise FB naloga, plus porodica, familija, prijatelji, komsiluk...

Milane, ti si bar promucuran covek...
Milan Novković Milan Novković 00:05 16.10.2010

Re: ...

Isto ce moci i ako ima 2 ili vise FB naloga, plus porodica, familija, prijatelji, komsiluk...

Da, naravno, to sam i ja pokušao, iako uvrnuto, da kažem sa (tj pokušao sam da zamislim kako su oni razmišljali :) ...
Problem je što je na FB lako otvoriti višestruke naloge i to se ne "proverava". Tako, nerviraju ljude koji iskreno i pošteno daju preporuke, a otvaraju vrata onima koji preporukama manipulišu.

...i zato mislim da jesu sirovine, kako ja čitam politički korektnije artikulisano mišljenje Gordanac, ali je još veći problem, po mom mišljenju, što im "rezon" ne ide mnogo dalje od krutih prstiju.

A možda i nisu glupi, nego im potpuno svejedno i samo se zezaju i uživaju na neki svoj način.
sonja.m sonja.m 20:58 15.10.2010

100%

Ako su nama( ne tako davno) polomili olovke i bacili ih u djubre,
sto i vama sve da bude potaman???
NIje vam dosta sto vam Supermood i Mooderatori uredno menjaju pelene
koje vam mi prljamo nasim komentarima nego ste zapeli jos i za preporuke:))))

NEMOJ DA NEKO OVO OZBILJNO SHVATI, to je sve sala, ja sam samo jedna
Neozbiljna komediografkinja.

Ps: slazem se sa disklamerom 100%

Jelica Greganović Jelica Greganović 22:42 15.10.2010

Re: 100%

Sonja, tu si...zašto taj ježić ima tolike uši?
Jukie Jukie 22:59 15.10.2010

Re: 100%

Jelica Greganović
Sonja, tu si...zašto taj ježić ima tolike uši?

Pio je previše kafe...

Treba tako, i mama mu ima velike uši, iver ne pada daleko od klade:


Evo i linka za čitanje:
http://en.wikipedia.org/wiki/Long-eared_Hedgehog
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:50 15.10.2010

Re: 100%

Ja sam imala ježića, ali nije izgledao kao mešavina šišmiša i zeca Mada, fakat da je meden sa ovim biber očima i roza ušima
ecce-florian ecce-florian 00:46 16.10.2010

Re: 100%

Jelica Greganović
Ja sam imala ježića, ali nije izgledao kao mešavina šišmiša i zeca Mada, fakat da je meden sa ovim biber očima i roza ušima


Jelice

volim i ja tebe i ježiće i šišmišove i zecove

Ako može, vidi da neko iz tvoje matične kuće odgovori na neka od pitanja koja su na ovom postu postavljena, u nekom razumnom vremenu( npr 24H, valjda je dovoljno za sve konsultacije, zar ne?)



Jelica Greganović Jelica Greganović 00:53 16.10.2010

Re: 100%

Fala

Ako može, vidi da neko iz tvoje matične kuće odgovori na neka od pitanja koja su na ovom postu postavljena, u nekom razumnom vremenu( npr 24H, valjda je dovoljno za sve konsultacije, zar ne?)

Probaću da priupitam nekog čim odrobijam ovaj prelom, uzrikavila sam više, zato ovde povremeno samo svratim, jer nemam vremena za više...a ova tema je podugačka za priču...i sve se nadam da će se neko javiti i objasniti...potrudiću se, mada mi je malo glupo da izigravam glasnika...

Goran Vučković Goran Vučković 00:55 16.10.2010

Re: 100%

Ako može, vidi da neko iz tvoje matične kuće odgovori na neka od pitanja koja su na ovom postu postavljena, u nekom razumnom vremenu( npr 24H, valjda je dovoljno za sve konsultacije, zar ne?)

Iskreno, ja ne očekujem ništa pre ponedeljka. A ovo puštanje novih stvari u petak je dokaz amaterizma IT ekipe.
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:03 16.10.2010

Re: 100%

dokaz amaterizma IT ekipe.

Xexexe...amaterizam, a? Ili za dva dana i mnogo veća čuda od ovog legnu?
ecce-florian ecce-florian 01:15 16.10.2010

Re: 100%

Jelica Greganović
Fala

Ako može, vidi da neko iz tvoje matične kuće odgovori na neka od pitanja koja su na ovom postu postavljena, u nekom razumnom vremenu( npr 24H, valjda je dovoljno za sve konsultacije, zar ne?)

Probaću da priupitam nekog čim odrobijam ovaj prelom, uzrikavila sam više, zato ovde povremeno samo svratim, jer nemam vremena za više...a ova tema je podugačka za priču...i sve se nadam da će se neko javiti i objasniti...potrudiću se, mada mi je malo glupo da izigravam glasnika...


Xexexe...amaterizam, a? Ili za dva dana i mnogo veća čuda od ovog legnu?

Pa to sam i hteo da te zamolim.
Vidim da neće da opšte sa nama, pa računam možda bi ti samo mogla otkloniti sumLJu da nije tehnički problem ( u vezama).
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:33 16.10.2010

Re: 100%

Vidim da neće da opšte sa nama

Pa ko veliš nek opšte sa mnom...
Tehničkih problema nema, sem ove sitnice sa FB, probaću, mada kažem ti, malo mi glupo da glumim dva vrana gavrana, al ajde...bar da ih zamolim da se jave, bolje tako nego prepričavanje.
krkar krkar 01:37 16.10.2010

Re: 100%

Jelica Greganović
Vidim da neće da opšte sa nama

Pa ko veliš nek opšte sa mnom...
Tehničkih problema nema, sem ove sitnice sa FB, probaću, mada kažem ti, malo mi glupo da glumim dva vrana gavrana, al ajde...bar da ih zamolim da se jave, bolje tako nego prepričavanje.


Tja, zabole ih. 300 komentara - i ni pisma ni razglednice.

Kontaju valjdfa da će se blogoovce do ponedeljka izblejati...
Goran Vučković Goran Vučković 02:03 16.10.2010

Re: 100%

Xexexe...amaterizam, a? Ili za dva dana i mnogo veća čuda od ovog legnu?

Iskreno, ja mislim da smo mi za tu ekipu kao bubašvabe u tegli. Boli ih uvo. B92 ima gomilu sajtova koji ne vrište kad im ostanu prsti u vratima dok ih oni zatvaraju. Ali ne verujem da će urednica i moderatori, koji zbog svoje pozicije verovatno imaju malo drugačiji pogled na stvar, moći da dobiju bilo kakav odziv od ovih prvih do ponedeljka.

Sve u svemu, ovaj nezdravi odnos koji je stvoren otkako je Restak otišao i time nestao stakeholder na "vrhu piramide" polako razara stvar i danas sam i ja počeo da razmišljam o preseljenju.

Hoću da kažem - meni nikakav problem nije da podignem svoj blog i iživljavam se sa bojom i dizajnom kao ovi samostalci - ali nisam ovde zbog toga da bih bio bloger (VIP ili neVIP, Open ili Closed), nego zbog društva. A ako ovi koji nas smatraju bubašvabama to društvo uspeju da rasteraju, nije meni nikakav problem da ga skupljam nazad u teglu RSS-om i sopstvenim linkovima (kao ono jednom Predraga B.) - samo mi je žao što se ovo dešava iz nečije gluposti i osionosti.

Uzgred, mislim da Wua možete da zaboravite, tj. da ga se sećate sa toplinom u srcima - ne verujem da će više ovde pisati. Nema veze sa Facebook preporukama, iako sam tako saznao - bacio sam mu email da pazi šta pritiska, pa smo se čuli telefonom.
mirelarado mirelarado 02:26 16.10.2010

Re: 100%

samo mi je žao što se ovo dešava iz nečije gluposti i osionosti.


И мени је жао, још од зимус. Ништа се није променило.
margos margos 03:30 16.10.2010

Re: 100%

И мени је жао, још од зимус.

Ajd kad se ispovedamo, meni žao još od prošle zime kad je bila ujdurma oko 'Peščanika'... Paradoksalno, kad se priča o političkim pitanjima (Kosovo npr) onda b92 zastupa teoriju da su bitniji ljudi nego teritorija, no kad je o ovom mestu reč, ljude ne yebavaju ič.
Goran Vučković Goran Vučković 15:37 16.10.2010

Re: 100%

Xexexe...amaterizam, a? Ili za dva dana i mnogo veća čuda od ovog legnu?

Zaboravih da ti kažem zašto sam pomenuo ono "amaterizam". Kad pustiš novu verziju sistema uživo, ima naravno stvari koje očekuješ, zato što si ih pravila, poput recimo ovih facebook preporuka - žalio se neko ili ne žalio (to je druga priča i o njoj sam rekao šta sam mislio). Ali ima stvari koje ne možeš da predvidiš, poput neispravnosti koje se pokažu tek kad pustiš stvar u živo - i to pod nekim određenim okolnostima.

Puštanje sistema u četvrtak na petak ostavlja u najboljem slučaju petak da se otkriju problemi - i vikend da se krpe. Postoji naravno opcija da isključiš ceo sistem u petak po podne kad npr. vidiš da ti nova verzija sistema uništava stare tekstove ili đubri indekse i statistike u bazi podataka - i da u ponedeljak dođeš da na tenane popravljaš. Ali čini mi se da ta vrsta upravljanja krizom predstavlja malo veći blam za b92 nego ovaj neobični PR da ti čak ni unapred ne jave da su se T&C upotrebe promenili.
sonja.m sonja.m 21:14 15.10.2010

brojanje

Sad sam se vratila sa brojanja i imas 34 preporuke.
Cak sam i ja dala jednu
Probacu da ti dam jos jednu.
palilula92 palilula92 21:21 15.10.2010

prvi komentar

nek svaki autor stavi prvi komentak i napise preporuka, i onda ce mo da lupamo preporuke na komentar. Ja da povezujem blog i FB ni pod razno. Vecina mojif FB prijatelja ni nezna srpski.
zilikaka zilikaka 21:50 15.10.2010

Nadležni

Ja bih, se, da prostite, usudila da sa treće galerije nešto primetim.
Posle desetak sati i oko 250 komentara (uglavnom negodujućih) na temu, niko od nadležnih se nije udostojio ni da nas opCuje
angie01 angie01 22:08 15.10.2010

Re: Nadležni

niko od nadležnih se nije udostojio ni da nas opCuje



pa rekla ti gordanac-da urednichkoprivatni nadlezni-ne komuniciraju sa svojim korisnicima- kao i u svim prethodnim spornim sluchajevima, opcija je uzmi ili ostavi-sa naznakom na neposhtovanje onih, koji ovaj portal chine onim shto on jeste i uvredljivim kaznjavanjem kada to iz nekog razloga tako odgovara-najmanje zbog onih koji se nalaze u disklejmeru!

prebroj koliko je kvalitetnih ljudi zbog toga otishlo!


palilula92 palilula92 22:13 15.10.2010

Re: Nadležni

zilikaka
Ja bih, se, da prostite, usudila da sa treće galerije nešto primetim. Posle desetak sati i oko 250 komentara (uglavnom negodujućih) na temu, niko od nadležnih se nije udostojio ni da nas opCuje




Preporuči / Preporuka: 0 / Obavesti moderatora / Link / Replika: 1 / Citiraj / Odgovori

mozda da kliknemo na obavesti moderatora?
zilikaka zilikaka 22:23 15.10.2010

Re: Nadležni

pa rekla ti gordanac

Moguće. Nije baš pohvalno al čitala po dijagonali tražeći odgovor OTKUD TO I ZAŠTO. Nema.
mozda da kliknemo na obavesti moderatora?

Ma mož mi klikćemo i uskličemo s ljubavlju al nas......(opet da prostiš)
Kako god okreneš, nije lepo s NJINE strane.
prebroj koliko je kvalitetnih ljudi zbog toga otishlo!

Još mi dojaviš gde se mogu naći, pa .....
angie01 angie01 22:40 15.10.2010

Re: Nadležni

Još mi dojaviš gde se mogu naći, pa .....


pogledash blogove u nazad ili u arhivu-ne znam vishe od kada se vodi, pa vidish koga sve nema,..ne znam od kada si tu, ovi stari-znaju!

skoro su na nekom blogu prozivali-da se neki vrate,..ne znam, shteta je razbijati neshto shto se napravilo,malo vishe sluha i poshtovanja,...meni draze da se ne slazem sa nekim ko je pokazao da ima specifichnu tezinu, nego da se slatkam u prazno. U svedeno!



sixx sixx 22:26 15.10.2010

IT stručnjaci

Potpuno je neverovatno da stručnjaci za nešto što se zove TEHNOLOGIJA, a i nije baš nešto novo i nepoznato, mogu da funkcionišu kako kome padne.
zilikaka zilikaka 22:31 15.10.2010

Re: Preporuka bez FB

I meni se desilo, al sam ukapirala da je klinac bio danas ulogovan, pa sam verovatno dala preporuku preko njegovog naloga.
Da bih proverila, izađem, očistim sve, probam ponovo negde preporuku, ali onda mi traži da se ulogujem na FB.
Dakle, proveri ko ti sve visi po FB!
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:31 15.10.2010

Re: Preporuka bez FB

Ne znam u čemu je fora

fora je u tome sto si vec ulogovan na FB.
sixx sixx 22:36 15.10.2010

Re: Preporuka bez FB

Ispao sam glup, priznajem. Obrisao sam ono pre.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:43 15.10.2010

Re: IT stručnjaci

IT stručnjaci

Nemoj tako, mađija je to...veliki vračevi, a nama još flasteri na dupićima.
natasavb natasavb 22:51 15.10.2010

Re: Preporuka bez FB

marco_de.manccini
Ne znam u čemu je fora

fora je u tome sto si vec ulogovan na FB.


mora da je i puno krsticevih citalaca ulogovano. sad udjoh tamo i videh ovo.
Demokratija i posledice
Nebojsa Krstic RSS / 12.10.2010. u 19:27

* Komentari: 365
* /
* Pošaljite komentar
* /
* Čitanost: 4762
* Preporuči 72











Bili Piton Bili Piton 22:54 15.10.2010

Re: Preporuka bez FB

zilikaka

Dakle, proveri ko ti sve visi po FB!


Da znaš. Maločas mi pala vilica, vidim neki tip što me dodao bogtepita kad ima za frenda na tom istom fejsu Mišu Vacića.

Što je sve dakako zahtevalo instant drastićne mjere.


palilula92 palilula92 22:57 15.10.2010

Re: Preporuka bez FB

natasavb

marco_de.manccini
Ne znam u čemu je forafora je u tome sto si vec ulogovan na FB. mora da je i puno krsticevih citalaca ulogovano. sad udjoh tamo i videh ovo.Demokratija i poslediceNebojsa Krstic RSS / 12.10.2010. u 19:27* Komentari: 365* /* Pošaljite komentar* /* Čitanost: 4762* Preporuči 72


to znaci da je blog juce bio u melfanksonu sa preporukama, nije bila ni trecina tih preporuka
angie01 angie01 23:00 15.10.2010

Re: Preporuka bez FB

Preporuči 72


shta, krki imao vishe? i to sa onim?
natasavb natasavb 23:11 15.10.2010

Re: Preporuka bez FB

angie01
Preporuči 72


shta, krki imao vishe? i to sa onim?

krki sa cim ?
nista te ja nsiam razumela.
bice da sam opet nesto propustila. :)
ja evo tek veceras prvi put usla i kod krstica, zato sam to i videla.malo mi cudno to sto je brojanje na taj nacin pocelo danas, a blog objavljen pre 2-3 dana. bice da ima dosta ovih poput mene sto kasne ili cekaju vikend, pa krenu redom. :)
libkonz libkonz 23:19 15.10.2010

Re: Preporuka bez FB

ima za frenda na tom istom fejsu Mišu Vacića.

Možda neki gej? Što si odmah homofobičan?!
Bili Piton Bili Piton 23:28 15.10.2010

Re: Preporuka bez FB

libkonz
ima za frenda na tom istom fejsu Mišu Vacića.

Možda neki gej? Što si odmah homofobičan?!


Ako je gej onda je popriličan bolesnik da ima "frenda" koji mu radi o glavi. In any case, I don't need that bullshit.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana