Politika| Region

Čeda – ANĐEO!?

Željko Ivanović RSS / 09.12.2007. u 10:17

 

 

Opet se miješam u vaše unutrašnje stvari. Iako dobro znam da je Srbija jedna suverena država, s Kosovom i Metohijom u svom sastavu. I Rezulucijom SB 1244 u svom srcu. Šalim se naravno. Ovo za Kosovo. Ali, ne bih o Tačiju i Koštinici ovog puta. Zanima me Čeda! Jovanović. Predsjednički kanidat.

Odmah da pripremim sve one koji se usude da pročitaju ovaj blog – slijedi kritički osvrt na lik i delo lidera LDP. Ali, prije toga da razjasnim ono što je nekima koju su čitali moje ranije blogove već jasno – LDP je moja stranka. Dakle, da sam građanin Srbije, s pravom glasa, i da izlazim na izbore – glasao bih LDP. Da sam u istoj pozciji, kao što nijesam, i na predsjedničkim izborima - glasao bih, opet, kandidata LDP-a. Ko god bio. Pa i Čedu. Ili, posebno Čedu.

A nekako između tih kontardiktornih stajališta, “naravno Čedu” i “čak Čedu”, kreće se i moja opservacija na profil ovog srpskog političara. Anđeo garava lica. Ponekad mi taj Kertizov Džejms Kegni dođe kao dobra metafora za najsažetije slikanje nekih ovdašnjih lidera. Pa i Čede.

Čeda je dakle, prvo, anđeo. On i njegova stranka promovišu svjetonazor koji je meni veoma blizak. Da ne kažem potpuno moj. Kada su u pitanju nacionalne teme, manjinska pitanja, pogled na prošlost i budućnost, kulturni profil, odnos prema susjedima i svijetu, stav prema religiji i Crkvi, itd..itd. Čeda je, dakle, moj drug. Saborac. Ali, to mi ne smeta, i nadam se da ne zamjerate, da kažem kako ima stvari koje mi nijesu dovoljno jasne, čak koje mi izgledaju zabrinjavajuće za jednog lidera koji ima želju da postane vodeća politička figura Srbije. A to, u nekim budućim i normalnim uslovima, može da znači i Balkana.

A sad konkretno. Prije nedjelju dana Čeda je gostovao na jednoj crnogorskoj tv i bar u onom dijelu koji se tiče odgovora na crnogorske teme pokazao potpuno lojalnost i podršku Đukanoviću. Čak i više nego što je trebalo. Do granice lijepog ukusa. Kao u najbolje režiranim intervjuaima RTS-a ili sklopljenim naslovnicama “Kurira”, Čeda je ovdje na sličan način i sličnim metodama “odradio” potencijalnog predsjedničkog kandidata Medojevića ocjenjujući ga kao pošast za Crnu Goru! On će, tvrdi Čeda, biti kandidat Beograda! Baš onako kako su Đukanović i Krivokapić priželjkivali. Jer u politici lijepe naše nema gore psovke od te – dabogda te Beograd podržao. U završnici te Čedine analize ispalo je da su Đukanović i DPS temelj mlade crnogroske nezavisnosti i da svako ko se obršava na njih u stvari radi za Beograd. To jest ruši Crnu Goru. Kako sam se tu prepoznao rekoh da odgovorim Čedi. Mom drugu.

Ali samo iz jednog ugla – njegovog odnosa prema institucuijama sistema, koje su temelj svake pravne i demokratske države. I u tom smislu odmah mi pada u oči ova Čedina bliskost sa našim vođom. Stara ljubav zaborava nema, kaže pjesma. A nekad je ona, kao i sad, bila uzajamna. Milo je jednom prilikom, u neformalnim krugovima, znao s divljenjem da konstatuje kako je Đinđić čitav sistem supstituisao s tri čovjeka. “Čeda mu kontroliše parlament, Beba medije a Vesić bezbjedonosne strukture”, pojašnjavao je Đukanović! Slijedeći valjda tu filozofiju ubrzo je i sam razvio sličnu formulu, što je jednom drugom prilikom, ovako definisao:”Sve bi se ovo razbilo u paramparčad da nije mene, Milana i Duška”! Za neupućene Milan je Roćen, dugogodišnji konsiljere Đukanovića (trenutno ministar inostranih djela), a Duško je Dugouško (Marković) doživotni šef tajne policije.

Tako dolazim do jednog neugodnog pitanja: da li su samo oni koje Čeda pominje odgovorni za atentat na premijera Đinđića. Makar politički, makar etički. Čeda je moj drug. Slažem se da jesu. Za svakog od njih. Ali, s druge strane, da li je sam Čeda potpuno nevin. Pitanje nije, da li je Čeda učestvovao u otmici Miškovića. Pitanje nije ni da li je uzimao pare od zemunaca. Još manje se pitam da li je sa njima duvao drogu. Ili, da li ih je posjećivao i izvlačio iz zatvora. Ne, ne, ne. Ne mislim da je išta od toga tačno, niti želim da budem dio te tragikomične Koštuničine propagande. Za mene, kao Čedinog druga, postavlja se samo dilema da li je on, kao čovjek Đinđićevog velikog povjerenja, precijenio svoje sposobnosti i u jednom momentu tvrdio svom lideru da je situacija pod kontrolom!? A da nije bila. Da je mafija pod kontrolom. A da nije bila. Da je Legija naš drug. A da nije bio. Pitanje bi moglo da glasi i ovako: da li je u jednom momentu, nakon toliko kontakata sa srpskim podzemljem, koje ni sam ne spori jer “neko je morao da čisti Srbiju”, Čeda pomislio da je on šef. A ne Legija. Ne mafije, već Srbije. I da li je eventualno takvo njegovo vjerovanje, naivno očito, ako ga je bilo, takođe doprinijelo da Srbija izgubi premijera!? Teško pitanje. Nemam odgovor.

To uostalom i nije poenta priče. Već pokušaj da kroz prošli i sadašnji angažman lidera LDP-a samom sebi razjasnim da li je Čeda, moj drug, ranjiv po pitanju vaninstitucionalnog vođenja državnih poslova!? U tom smislu indikativan je i ovaj tako pozitivan odnos spram Mila. Kao što je, možda, nekad preferiorao taj, nazovimo ga, kreativni model vladavine, tako i danas Đukanovića potpuno razumije i podržava kada ga on efektno sprovodi u Crnoj Gori. Vlada državom iz sjenke. Van institucija. Ili kako bi rekao njemački ambasador Šmit:”Crna Gora liči na zemlju uhvaćenu u mrežu otrovnog crnog pauka”! Ako je Čeda moj drug, kako drug mog druga može biti i ovaj crni pauk iz pomenute metafore. Želio sam da vjerujem da je ovakvo Čedino miješanje u naše unutrašnje stvari posljedica njegove neupućenosti. Ali, bilo bi previše naivno. I štetno za samog Čedu. Treba reći istinu. Teško je povjerovati da njemački ambasador pirčom o crnom pauku korupcije koji davi crnogrosko društvo udara na temlelje lijepe naše, a da Čeda s pričom o velikom vođi i njegovom mesijanstvu jača krhku i mladu crnogorsku demokratiju. Pa se onda pitam: zašto bih bio za Čedu kada je on za Mila!? Ili, mnogo važnije: koliko Čeda Jovanović jeste demokratki predsjednički kandidat i garant evropskog sistema vrijednosti i načina upravljanja državom!?. Jer, da ponovim - temelj takve zajednice jesu institucije i jeste pravo. Pošto je Čeda moj drug, a LDP moja stranka, želim da im dam još jednu šansu. Da se odreknu Mila i bez ostatka posvete demokratiji. Jer te dvije stavke su nespojive. Ako insistirate na obijema onda ste u najmanju ruku nedosljedni. A ako ste nedosljedni onda ste isti kao Koštunica. Ili Tadić.

Željko Ivanović

Bulevar Čede i Bebe (donedavno EK i OEBSA, ranije korupcije i kriminala, prije toga Ranka Krivokapića, a davno, veoma davno, Svetog Petra Cetinjskog)

MNE

 

Atačmenti



Komentari (506)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Doctor Wu Doctor Wu 10:37 09.12.2007

Što ono kažu

Čeda je, dakle, moj drug. Saborac.

S ovakvim prijateljima, kome su potrebni neprijatelji.
Željko Ivanović Željko Ivanović 11:40 09.12.2007

Re: Što ono kažu

Najveći neprijatelj je lažni prijatelj. Onaj koji vam daje podršku iako misli da ste na pogrešnom putu. Čehov kaže: strog sam prema tebi zato jer te volim.
Nenad M. Nenad M. 12:17 09.12.2007

Re: Što ono kažu

Ako neko pogleda naziv bloga pa jos i citiranje Nikolaja Velimirovica
Najveći neprijatelj je lažni prijatelj.
neupuceni bi pomislili da se Cedomir bozemioprosti kandiduje za patrijarha.

A ja se pitam kako ce Ceda sa svim "dobronamernim" prijateljima koji nicu na blogu bas pred izbore ( videti pod " dobronamerni" Dusan Maljkovic) !? Kako bilo preporuka jer je neubedljiva kritika prikrivena podrska.

I kako za koji dan krece kampanja - blog nam poogao!
Doctor Wu Doctor Wu 12:27 09.12.2007

Vi, Ivanoviću, kao

da znate šta je za Čedu bolje od samog Čede. Heavenly wisdom ili planinska patrimonija?.
Željko Ivanović Željko Ivanović 12:36 09.12.2007

Re: Vi, Ivanoviću, kao

Daleko bilo. Iznositi svoj stav ne znači valjda i nametati svoj stav. Ili uvijek treba da mislimo kao vođa da nas ne bi optužili da znamo bolje šta mu je bolje od njega samog!?
Doktore, ovo je samo moje skromno viđenje bez pretenzija da o njemu raspravlja GO LDP.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 02:45 10.12.2007

Re: Što ono kažu


Primedbe su izvrsne. Mislim na ono - prijatelj... neprijatelj... Za to, dajem preporuku.

Ipak, u biti, radi se o digresiji. Ovde nije toliko važno ko je kome iskreni prijatelj (ili neprijatelj), već ko je politički progresivan, a ko licemeran i štetan. Štetan ili koristan po društvo u kome pokušava da plasira svoju politiku, razume se. Pitanja koja su u tekstu postavljena prava su. Ako se izbegne ono pojednostavljeno i navijačko gledanje na stvari, ta pitanja mogu da budu početak jedne po Srbiju veoma korisne analize. Samo, nešto sumnjam da će se ta analiza i ostvariti. ...Pozdrav
Soylent Green Soylent Green 10:43 09.12.2007

logika masine

Uopste nije bitno sta je Mr. Jovanovic i sta misli i da li uopste misli. Neozbiljno je (da ne upotrebim tezu rec) uopste razmatrati tzv. "licnosti" politicara. To je posao sa kojim se bavi vrsta ljudi sa kojom izbegavam da se nadjem u liftu, i njihove "licnosti" i "svjetonazori" su zanimljivi koliko licnosti i svetonazori taksiste koji me vozi.

Bitno je da je kocka izbacila LDP kao jedinu partiju koja nije bazirana na plemenskoj mitolotogiji, i LDP nema izbora nego da tu ulogu odradi, i zbog toga glasam za njih.
vlada dvm vlada dvm 11:25 09.12.2007

Re: logika masine

Soylent Green
Uopste nije bitno sta je Mr. Jovanovic i sta misli i da li uopste misli. Neozbiljno je (da ne upotrebim tezu rec) uopste razmatrati tzv. "licnosti" politicara. To je posao sa kojim se bavi vrsta ljudi sa kojom izbegavam da se nadjem u liftu, i njihove "licnosti" i "svjetonazori" su zanimljivi koliko licnosti i svetonazori taksiste koji me vozi.Bitno je da je kocka izbacila LDP kao jedinu partiju koja nije bazirana na plemenskoj mitolotogiji, i LDP nema izbora nego da tu ulogu odradi, i zbog toga glasam za njih.


Tacno! Komunizam nije plemenska mitologija.
SilverMoon SilverMoon 10:46 09.12.2007

zalosno

i ti se hvalis time.
da li je za pristup blogu potrebna clanska karta ldp-a?
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:51 09.12.2007

drug o drugu

Čeda je, dakle, moj drug.


ako je čada tvoj drug, što to sam s njim ne rašistiš?
malo li je čedi svaki dan "ovakve" promocije,

a da je medojević mrkli mrak, nije pogrešio, što i ti znaš.
da se ubacim u političku scenu cg. i da dodam, da sam
glasač, kao što nisam, ranko uvek, medojević nikad.
vlada dvm vlada dvm 11:28 09.12.2007

Re: drug o drugu

Exitus Letalis
Čeda je, dakle, moj drug.ako je čada tvoj drug, što to sam s njim ne rašistiš?malo li je čedi svaki dan "ovakve" promocije,a da je medojević mrkli mrak, nije pogrešio, što i ti znaš.da se ubacim u političku scenu cg. i da dodam, da sam glasač, kao što nisam, ranko uvek, medojević nikad.

Zar niste glasacica?! Mislim, politicki je nekorektno, glasace zenskog pola ne nazivati glasacicama!
JJ Beba JJ Beba 12:51 09.12.2007

Re: drug o drugu

Zar niste glasacica?! Mislim, politicki je nekorektno, glasace zenskog pola ne nazivati glasacicama!

jeste trol, al moram - rodni nazivi najmanje imaju veze sa političkom korektnošću, moliću lepo
Intet Glemt Intet Glemt 17:11 09.12.2007

Re: drug o drugu

Exitus Letalis
ranko uvek

Gospode...
vraticu se vraticu se 11:02 09.12.2007

personal

Postovani Zeljko,

Tvoj ugao posmatranja je izuzetno subjektivan, pa cak i kada si u pravu.
Prizma kroz koju posmatras dogadjaje ne dozvoljava ti siroki i sveobuhvatni pregled. Otuda ti tolike dileme i pitanja, Mislim da si sjajan teoreticar, ali i pored toga neuspevas da se definises.
Ceda svakako nije Ataturk, ali sasvim dovoljan da se upusti u bespostednu borbu sa alom ili rakom (u obliku korupcije, kriminala, plemenskih odnosa) koje prozdire drustvo i mozda stvori pozitivnu atmosferu da se konacno pojavi otac naroda, koji ce udariti temelje modernog i naprednog drustva.
U tom smislu, treba tumaciti eventualnu izjavu na CG tv, jer taj kandidat Medojevic,. takodje nije nesto posebno i smatram da ni on sam nema jasno sta treba ciniti. Ako u medjuvremenu izadje sa necim konkretnim, mozda i dobije podrsku. Do tada neka kaze jasno koji su ciljevi, kratkorocni i dugorocni, i kako ih ostvariti u jednom realnom obliku.
Željko Ivanović Željko Ivanović 11:25 09.12.2007

Re: personal

Poštovana Vratiću se,
slažem se ali da pojasnim kako ne bi promašili temu. Moja tema nije Medojević i njegova politika. Moja tema je još manje odbrana Medojevića i njegove politike. Moja tema nije ni Čedin stav spram Medojevića. Već prema Đukanoviću. I kroz to njegov stav i odnos prema institucijama i pravnoj državi. I drugo, ja nigdje nijesam rekao da Čedu treba zamijeniti - suprotno, rekao sam da su i on i LDP moji ali to ne znači da u svakom momentu i po svakom pitanju mislite kao vođa i stranka. LDP nije takva partija. Ne bi trebalo bar da bude.
Joe Black Joe Black 15:02 09.12.2007

Re: personal

Željko Ivanović
Poštovana Vratiću se,
slažem se ali da pojasnim kako ne bi promašili temu. Moja tema nije Medojević i njegova politika. Moja tema je još manje odbrana Medojevića i njegove politike. Moja tema nije ni Čedin stav spram Medojevića. Već prema Đukanoviću. I kroz to njegov stav i odnos prema institucijama i pravnoj državi. I drugo, ja nigdje nijesam rekao da Čedu treba zamijeniti - suprotno, rekao sam da su i on i LDP moji ali to ne znači da u svakom momentu i po svakom pitanju mislite kao vođa i stranka. LDP nije takva partija. Ne bi trebalo bar da bude.


Zeki, reci ti nama sto da pisemo, da ne pogrijesimo temu. Najbolje da nam na mail posaljes sto o kome i da samo razradimo temu... :)
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:18 09.12.2007

Re: personal


Zeki, reci ti nama sto da pisemo, da ne pogrijesimo temu. Najbolje da nam na mail posaljes sto o kome i da samo razradimo temu... :)


viš da on misli da svako piše pod tuđim imenom.
profesor ćetković pozajmio ime nekom drugom.
možda je i željko pozajmio antoniću. ko bi ga znao.
milivoye milivoye 09:02 10.12.2007

Re: personal

Željko Ivanović
Moja tema nije ni Čedin stav spram Medojevića. Već prema Đukanoviću. I kroz to njegov stav i odnos prema institucijama i pravnoj državi.


Poštovani Ivanoviću,
Republika Crna Gora je međunarodno priznata država čija je vlast izabrana na demokratskim izborima.
Politika gospodina Đukanovića je potvrdu svog legitimiteta dobla i dobijala voljom građana Crne Gore.

Obzirom da se vlast Republike Crne Gore, niti istaknuti pojedinci, ne mešaju u unutrašnja pitanja Republike Srbije, ne nalazim za shodno da ovdašnji političari osporavaju opredeljenje građana Crne Gore i njihovih demokratski izabranih vlasti, niti istaknutih političkih figura poput gospodina Đukanovića.

Molim Vas da se u smislu gore navedenog izjasnite.
jeb jeb 11:22 09.12.2007

Čemu okolišanje?

Vi ste, Ivanoviću, izrazito nadareni da odaberete pogrešan naslov.

Da ste stavili: Medo-ANĐEO! (bez upitnika, jer je u pitanju neupitnost, čim dolazi iz vaše tastature), vaš agitpost bi bio mnogo pošteniji, dosledniji, na tragu onoga zbog čega ste ovde, uostalom, i dovedeni.
Željko Ivanović Željko Ivanović 11:27 09.12.2007

Re: Čemu okolišanje?

Plaćenik, zavjerenik, izdajnik.. Priznajem, taj sam.
jeb jeb 11:37 09.12.2007

Re: Čemu okolišanje?

Željko Ivanović
Plaćenik, zavjerenik, izdajnik.. Priznajem, taj sam.

Neka ostane zabeleženo da ste ovo vi prvi izgovorili. ;-)
Željko Ivanović Željko Ivanović 11:58 09.12.2007

Re: Čemu okolišanje?

za sva vremena
jeb jeb 12:19 09.12.2007

Re: Čemu okolišanje?

Željko Ivanović
za sva vremena


Nisam ni slutio, Ivanoviću, da će vas one dve rečenice toliko uznemiriti.
Nit' velikog slova na početku rečenice, nit' tačke na njenom kraju, bože mi oprosti, k'o epitaf. ;-)

Ponavljam vam. Ono o "plaćeniku, zavereniku i izdajniku" ste rekli vi a ne ja.
Lično, kada uz vaše ime stavim izraz "doveden" (što je, slutim, uzrok vašeg nemira), iskreno sam uveren da vi to zaista radite za "dž". Ko bi, uostalom, dao nešto za ništa?

Moj vam je dobronameran predlog da se iz ove pomalo neprijatne autodeskripcije vratimo na osnovnu temu vaših uradaka - da li je Medo anđeo ili nije anđeo?
Medo za sva vremena?
Medo ustavobranitelj?

Željko Ivanović Željko Ivanović 12:26 09.12.2007

Re: Čemu okolišanje?

Biće da sam Vas pogrešno shvatio. Možda.
Medo za sva vremena! Nikako. Ne samo Medo. Bilo ko. Najduže jedan mandat. Kvare se brzo.
jeb jeb 12:44 09.12.2007

Re: Čemu okolišanje?

Željko Ivanović
Biće da sam Vas pogrešno shvatio. Možda.
Medo za sva vremena! Nikako. Ne samo Medo. Bilo ko. Najduže jedan mandat. Kvare se brzo.


Smenjivost vlasti, pa to je toliko opšte mesto da nisam mislio da cemo se, kao ozbiljni ljudi, toliko zadržavati na tome.
Niste me pogrešno shvatili, što i dalje ne znači da se razumemo. :)
gorran gorran 12:55 09.12.2007

Re: Čemu okolišanje?

Smenjivost vlasti, pa to je toliko opšte mesto da nisam mislio da cemo se, kao ozbiljni ljudi, toliko zadržavati na tome.
Smenljivost, ali ne samo u teoriji, nego i u praksi. Baü bih voleo to da vidim. I u CG i u Srbiji.
Ruben Ruben 14:20 09.12.2007

Re: Čemu okolišanje?

Željko Ivanović
Plaćenik, zavjerenik, izdajnik.. Priznajem, taj sam.


Nemam primjedbi na Vaš tekst.Mislim da je analiza u potpunosti korektna.
Ono što je međutim indikativno je Vaše višekratno naglašavanje da niste (u najmanju ruku) neprijatelj, baš naprotiv.
To se uostalom pokazalo i opravdano, s obzirom na komentare.
Individualno, kritičko mišljenje je i dalje u nas stvar-dramatična, kao i sankcije glede tog mišljenja od strane ,,naših,,.
Joe Black Joe Black 14:48 09.12.2007

Re: Čemu okolišanje?

Ne samo Medo. Bilo ko.


Odusevljen sam, hahahahaha.
Intet Glemt Intet Glemt 17:16 09.12.2007

Re: Čemu okolišanje?

jeb
Željko Ivanović
Biće da sam Vas pogrešno shvatio. Možda.
Medo za sva vremena! Nikako. Ne samo Medo. Bilo ko. Najduže jedan mandat. Kvare se brzo.


Smenjivost vlasti, pa to je toliko opšte mesto da nisam mislio da cemo se, kao ozbiljni ljudi, toliko zadržavati na tome.

Mislim da smo se zadržavali malo duže od potrebnog minimuma da budemo nazvani neozbiljnima...
Xenon Xenon 11:31 09.12.2007

pravi problem

Svako ko je malo duže boravio CG i imao prilike da prati njihove medije zna da Milo ima veze sa demokratijom koliko i Koštunica, jer krši osnovno pravo, na slobodu govora. To je Čedi očigledno niže na listi prioriteta nego da iskritikuje Koštunicu kad god stigne, i donekle ga razumem :)
Ono što se meni čini kao veći problem u CG jeste to što Mila nema ko da zameni. Medojevića sve više pljuju sve strane, a o onim drugima (SNP+) neću ni da pričam :)
Željko Ivanović Željko Ivanović 11:37 09.12.2007

Re: pravi problem

Dragi Xenon,
najbolja vlast je promjenljiva vlast. Ne treba sve svoditi na lične performanse lidera, iako nije nevažno. Ali, kada se svake 4 godine bude mijenjala vlast onda će se mijenjati i lideri, dolaziće bolji i odgovorniji.
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:18 09.12.2007

Re: pravi problem

Xenon
Svako ko je malo duže boravio CG i imao prilike da prati njihove medije zna da Milo ima veze sa demokratijom koliko i Koštunica, jer krši osnovno pravo, na slobodu govora. To je Čedi očigledno niže na listi prioriteta nego da iskritikuje Koštunicu kad god stigne, i donekle ga razumem :)
Ono što se meni čini kao veći problem u CG jeste to što Mila nema ko da zameni. Medojevića sve više pljuju sve strane, a o onim drugima (SNP+) neću ni da pričam :)


naravno da mu je sloboda govora u crnoj gori manje važna nego u srbiji, za razliku od autora bloga, koji bi nam eto, mogao da da info iz regiona umesto što analizira svog druga.

drug ili prijatelj?
ima razlike.
sa drugom možeš nikad da se ne sretneš in life, zar ne?

p.s. da se milo nije otkačio od miloševića, cg bi bila nezavisna malo sutra.
o svemu ostalom može da se priča.
samo da se ne spominje šverc cigara i sat od milion eura. i brat, naravski.
dragan7557 dragan7557 15:10 09.12.2007

Re: pravi problem

najbolja vlast je promjenljiva vlast


Iz koje of shore Utopije vi stigoste liberalne,demokraske ili populističke.
Vlast je nepromenljiva kategorija.
Menjaju se trubači sa Jerihona ali trompete=Trube ostaju iste.

Dragačevo ostaje Dragačevo svirali = lagali demokrati, liberali ili populisti u radikalskim gaćama.
VLAST OSTAJE VLAST.
banem banem 13:59 12.12.2007

Re: pravi problem

Željko Ivanović
Dragi Xenon,
najbolja vlast je promjenljiva vlast. Ne treba sve svoditi na lične performanse lidera, iako nije nevažno. Ali, kada se svake 4 godine bude mijenjala vlast onda će se mijenjati i lideri, dolaziće bolji i odgovorniji.


To je bila jedna od tekovina petooktobarske revolucije. Tada su nam poručivali sa bina: od sada će vlast biti smenjiva!

Prođe sedam godina, a taj što je to ispred zgarišta naših života žmirkajući vikao je još uvek na vlasti. Nema veze što nema ni glasova. Po svaku cenu. A i nije mi ni drug, nit' glasam za njega.

A da su performanse lidera i te kako presudne ne treba debatovati. Čim ovde postoje dvojica manje-više ravnopravnih (kakve i imamo), onda društvo polako nazaduje.
Fembot Fembot 11:46 09.12.2007

zašto bih bio za Čedu kada je on za Mila!?

Mila vam nije birao ni Ceda niti bilo ko od komsija. Sami ste ga odabrali i postavili kao najboljeg medju vama.
A Ceda kao gost jedne drzave na cijem je celu Milo, naravno nece pljuvati po svom domacinu. On treba da kritikuje i da pokusava da sredi stvari u svojoj drzavi a ne u susednoj.
Željko Ivanović Željko Ivanović 11:53 09.12.2007

Re: zašto bih bio za Čedu kada je on za Mi

Slažem se s Vama i Vi biste bili u pravu da je osim domaćina uvažio i sve ostale. Ne kažem da je trebao opaliti po Đukanoviću ali ne vidim da je imao razloga pucati po opoziciji. Ma kakva ona bila. Ali, kao što sam rekao u ranijem odgovoru - to nije tema mog teksta, već samo povod.
JJ Beba JJ Beba 12:03 09.12.2007

Re: zašto bih bio za Čedu kada je on za Mi

Opet se miješam u vaše unutrašnje stvari.

miješaš se. I od toga mi je muka.
jananderson jananderson 12:08 09.12.2007

Re: zašto bih bio za Čedu kada je on za Mi

to nije tema mog teksta, već samo povod.

Nekada je povod vazniji od teme.
Željko Ivanović Željko Ivanović 12:08 09.12.2007

Re: zašto bih bio za Čedu kada je on za Mi

Bebo, u pravu si.Neću više.Izvini.
JJ Beba JJ Beba 12:16 09.12.2007

Re: zašto bih bio za Čedu kada je on za Mi

Bebo, u pravu si.Neću više.Izvini.

pa jbg, šteta je već načinjena. Meni već muka.
Željko Ivanović Željko Ivanović 12:22 09.12.2007

Re: zašto bih bio za Čedu kada je on za Mi

jbg.Žao mi.
JJ Beba JJ Beba 12:35 09.12.2007

Re: zašto bih bio za Čedu kada je on za Mi

jbg.Žao mi.

pazi kad ti ništa ne verujem.
:)
Joe Black Joe Black 14:50 09.12.2007

Re: zašto bih bio za Čedu kada je on za Mi

Slazem se. Ogromno ne poznavanje stvari.
zvek zvek 18:26 09.12.2007

Re: nice try

ne vidim da je imao razloga pucati po opoziciji. Ma kakva ona bila.


Čedomir Jovanović je u tom intervjuu imenovao bar jedan razlog da, kako vi to kažete, "puca po opoziciji". Crnogorskoj opoziciji. Vojin Lazarević. Onaj za koga je ustvrdio da Srbiji ne plaća porez tvrdeći da ga plaća Crnoj Gori, a Crnoj Gori ne plaća porez tvrdeći da ga plaća Srbiji. Ali je isplaćivao. Opoziciju u Crnoj Gori. Za račun vlasti u Srbiji. To je u intervjuu Darku Šukoviću sa televizije IN ustvrdio Čedomir Jovanović. Gledala. Bilo je sočno.

Zanimljivo da ste ovo zaboravili ako držite do novinarske kredibilnosti. Svoje mislim.



igipop igipop 12:29 09.12.2007

i

koliko Čeda Jovanović jeste demokratki predsjednički kandidat i garant evropskog sistema vrijednosti i načina upravljanja državom!?
JJ Beba JJ Beba 12:37 09.12.2007

Re: i

Ponekad mi taj Kertizov Džejms Kegni dođe kao dobra metafora za najsažetije slikanje nekih ovdašnjih lidera. Pa i Čede.

i koja te guja merkala da se baviš njima, at the first place?
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:24 09.12.2007

Re: i

JJ Beba
Ponekad mi taj Kertizov Džejms Kegni dođe kao dobra metafora za najsažetije slikanje nekih ovdašnjih lidera. Pa i Čede.

i koja te guja merkala da se baviš njima, at the first place?


pa o svom drugu sve najbolje, ez južual
dragan7557 dragan7557 15:27 09.12.2007

Re: i

igipop
koliko Čeda Jovanović jeste demokratki predsjednički kandidat i garant evropskog sistema vrijednosti i načina upravljanja državom!?


Navedite bar jednu vrednost iz tog evropskog sistema vrednosti. Generalizacije ovakve vrste su iste kao i da je šuma skup drveča..

Ono što se danas a.d. 2007 naziva evropskim " sistemom" vrednosti su političke floskule u upotrebi otrcanih ideala
"supra nacionalizma" u službi domaćih političara kako bi se izbegla odgovornost za propast socijalne države a krivci
"žestoko" osudili na nacionalnim izborima čitaj borbi za vlast u nacionalnoj državi koja pod navalom transnacionalnog kapitala i globalizacijom već izgubi svaki smisao.
dragan 7557
sentinel26 sentinel26 12:35 09.12.2007

Progovorio pravi Ivanović !

Čije fleke hoćete da vadite gospodine Ivanoviću?

Onome ko umije da čita i izmedju redova, bilo je jasno koji je glavni zadatak gospodina Ivanovića i otkuda njegovo „nevoljno“ prihvatanje pisanja na Blogu B-92.

Odmah rekoh i napisah da g-din Ivanović narodu Serbskome stavlja do znanja da će zdušno potpomognuti kapanju jednog tatinog sina „porijeklom iz CG“. Evo konačno i pisanog atesta sa pečatom vlasnika istine o CG.

Ivanovićev čarobni ključ za rešenje strašnog problema izgleda ovako:
. Pošto je Čeda moj drug, a LDP moja stranka, želim da im dam još jednu šansu. Da se odrekne Mila i bez ostatka posvete demokratiji. Jer te dvije stavke su nespojive. Ako insistirate na obijema onda ste u najmanju ruku nedosljedni. A ako ste nedosljedni onda ste isti kao Koštunica. Ili Tadić.

Po savremenim metodama vodjenja ovakvih kampanja prvo napadamo protivkandidate a pohvale za svojeg ćemo ostaviti za finale. Vi jeste vrhunski novinar ali nedovoljan majstor da prikrijete sve što želite. Omakne vam se često ovako nešto zanimljivo. "Vijesti" su pune ovakvih umotvorina.

Po modelu svetog trojstva, malo pohvala na račun Čede, malo pitanja sa jasnim i malo sa nejasnim i mutnim (ako treba i konstruisanim) odgovorima. Eto narode navalite sada, da vidimo ko će da brani a ko će da napada. Sezona lova je počela i prije zvanične objave.

Plače g-din Ivanović što je Čeda javno rekao (kako je samo smeo) ko mu se svidja od aktuelnih crnogorskih političkih vodja.

Poslije kuknjave što u CG nema 12.marta evo i "prikrivene" (lažne) žalbe što i CG nema svojeg Čedu.
Ako vama i CG treba jedan Čeda, on se mora tamo i roditi, to se ne uvozi gospodine Ivanoviću, niti se može neko preko noći ofarbati i lažno prikazati.
Ako su nešto dobro naučili gradjani CG to je da odlično prepoznaju svaku boju.

Žali g-din Ivanovioć što Čeda nije podržao saradnika zemunskog „Identiteta“, čovjeka pod zakletvom, čovjeka koji je na TV BN javno obećao saradnju sa strankom vojvode Haškog u cilju rušenja „mrskog režima MDj", čovjeka koji je plakao na BBC-u zbog velike „brige“ za CG i njene „propasti“ ako referendum ne uspije, čovjeka koji bi malo o CG a malo da lije kosovske krokodilske suze.

Da to dvoje ne ide više zajedno znaju i mala djeca, zna Ivanović, zna i Medo a znamo i mi svi zbog čega (koga) Medo mora da lije te suze iako mu se uopšte ne plače radi Kosova.

Nijesu samo gradjani CG shvatili, no i cijeli Balkan, pa i Evropa, da izmedju više kandidata nikada više ne treba birati onoga kojega podržava Beograd.

Ja ću umjesto Čede da vam odgovorim zašto on podržava samo Djukanovića.

Čeda ne može da podrži ljude koji žive u prošlosti , zato što on sam (Čeda) nije čovjek prošlosti već budućnosti.
Ovdje vam možda leži i odgovor na pitanje zašto vi u CG nemate svojeg Čedu.
Velika većina živi u prošlosti.

P.S. - Opet jedno posve lično pitanje gospodine Ivanoviću. Ako već najavljujete svoju "selidbu" u Srbiju, hoćete li i svu svoju imovinu preseliti u Srbiju? Morao sam a vi ste tako izdašni sa odgovorima.
Ako nijeste obaviješteni i Srbija je postala ostrvo, ima i dobar staž, još malo moći će da traži i penziju.

Željko Ivanović Željko Ivanović 12:41 09.12.2007

Re: Progovorio pravi Ivanović !

Falilo je još da zapjevate, kao neki ovdje 91.: niko ne sme da nam dira Sveta, Mila i Momira.

p.s. selidbu nijesam najavio, niti o njoj razmišljam. A imovinu već imam. Tamo negdje između Kraljeva i Kragujevca.Sasvim dovoljno da bih mogao da se preselim. Ali ne brinite. Ostajem ovde!
sentinel26 sentinel26 13:03 09.12.2007

Re: Progovorio pravi Ivanović !

Željko Ivanović
Falilo je još da zapjevate, kao neki ovdje 91.: niko ne sme da nam dira Sveta, Mila i Momira.

p.s. selidbu nijesam najavio, niti o njoj razmišljam. A imovinu već imam. Tamo negdje između Kraljeva i Kragujevca.Sasvim dovoljno da bih mogao da se preselim. Ali ne brinite. Ostajem ovde!

Pa gospodine Ivanoviću, dobro ste primjetili, ja ne pjevam, ali za razliku od vas i ne plačem.

Poprimili ste vi mnogo domaćega u CG, čim vam ponestane argumenata da kome štagodj odgovorite vi udarite u "pjesmu" ili plakanje.

Od čovjeka budućnosti i g-din Ivanović sve više postaje čovjek prošlosti.
Ne, ne, to nikako nije za pjesmu.
Sveta, Mila i Momira nijesam ja spominjao, a to što ih tamo sanjate, s njima na usnama odlazite na počinak i lijeganje, s njima se budite, doručkujete, ručate i večerate nijesam ja kriv, a u biologiju se zaista ne razumijem.

Željko Ivanović Željko Ivanović 13:33 09.12.2007

Re: Progovorio pravi Ivanović !

Ko je rekao da ste pominjali Sveta, Mila i Momira!?Sentinel to je metafora. Nijeste shvatili.
sentinel26 sentinel26 13:42 09.12.2007

Re: Progovorio pravi Ivanović !

Željko Ivanović
Ko je rekao da ste pominjali Sveta, Mila i Momira!?Sentinel to je metafora. Nijeste shvatili.

Shvatio sam ja odlično a i vi ste to dobro vidjeli.

Odje u Srbiji ljudi nijesu dobro informirani - ili na srpskom - nijesu obavešteni, savremene metafore su duboko povezane sa biologijom a ja se u istu ne razumijem pa sam bio prinudjen da vam skrenem pažnju.
Nije fer da budemo toliko neravnopravni.

Exitus Letalis Exitus Letalis 14:27 09.12.2007

Re: Progovorio pravi Ivanović !

Željko Ivanović
Ko je rekao da ste pominjali Sveta, Mila i Momira!?Sentinel to je metafora. Nijeste shvatili.



Željko Ivanović, direktor podgoričkih "Vijesti", koji je, takođe, nekad, bio mlad i lep, očajnim glasom u prošlonedeljnom "Utisku nedelje" govori o tome da će se, ukoliko referendum ne uspe u pravcu pune državnosti, iz Podgorice iseliti u Rim



svi znamo ko su lepi i mladi bili početkom 90.
da se ne pravimo ludi.

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:47 09.12.2007

Re: Progovorio pravi Ivanović !

p.s. selidbu nijesam najavio, niti o njoj razmišljam. A imovinu već imam. Tamo negdje između Kraljeva i Kragujevca.quote]


Uf, a ja mislila u Beogradu.
niki m niki m 12:53 09.12.2007

Kakav Andjeo?!! Olos.

Meni je potpuno neverovatno da se, kao politicar, uzima ozbiljno neko ko je bio u direktnoj vezi sa najvecim kriminalcima u drzavi, druzio se sa njima, cak ih posecivao u zatvoru. U zemljama koje se trude da budu normalne, ovakvi tipovi bi bili nepodesni za bilo koju javnu funkciju. Ne znam zasto bi se mi, po svaku cenu, trudili da budemo razliciti.
jananderson jananderson 13:04 09.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

Opa, pristizu i citaoci kurira!
mariopan mariopan 13:30 09.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

Meni je najlepsi deo gde kazete NE NE NE ...NE MISLIM DA JE BILO STA OD TOGA ISTINA )))))))

Bravo ! Naravno da nije istina , ma gde bi Ceda? Poceli su predizbornu kampanju ili ste se samo istrcali ?

To se zove preuranjena artikulacija...i leci se . Istinom . Znate onom sto je Ceda obecava sa bilborda a koju ni sud ne moze da razmrsi. ))))
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:32 09.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

jananderson
Opa, pristizu i citaoci kurira!



narečeni niki je od pre neki dan s nama.

stiglo pojačanje, da vasilije ne bude sam.
baš super.
JJ Beba JJ Beba 13:43 09.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

Meni je potpuno neverovatno da se, kao politicar, uzima ozbiljno neko ko je bio u direktnoj vezi sa najvecim kriminalcima u drzavi, druzio se sa njima, cak ih posecivao u zatvoru

a ti bio lično prisutan. S' one strane brave?
mariopan mariopan 13:49 09.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

jananderson
Opa, pristizu i citaoci kurira!

A stigli i isterivaci djavola , ops , uterivaci pravilnog i propisanog misljenja ! Svi treba isto da mislimo .. to je demonkratija .
niki m niki m 14:06 09.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

a ti bio lično prisutan. S' one strane brave?


Naravno da nisam. Medjutim, bilo je puno svedocenja da se to desavalo. Uostalom, i sam Jovanovic je rekao da su mu ruke prljave jer je, navodno, morao da cisti Srbiju. Mislim da ova vrsta izgovora jednostavno ne pije vodu i ne bi smela da pije vodu jer bi, u suprotnom, i svako drugi mogao da svoje kriminalne aktivnosti proglasi nekakvim ciscenjem. Na kraju, nije ni cudo da covek (politicar) takvog profila zagovara razbijanje sopstvene drzave.
JJ Beba JJ Beba 14:27 09.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

Medjutim, bilo je puno svedocenja da se to desavalo

na osnovu puno svedoćenja na puno suđenja niko Čedomira Jovanića nije doveo u vezu sa kriminalom, kao i poslednja presuda za ubistvo premijera Zorana Đinđića. Međutim, Kurir jeste. I Prees jeste isvedrugenovine. Kažem, jedino ako se ti zakuneš da si ga vido s' one strane brave
niki m niki m 14:36 09.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

na osnovu puno svedoćenja na puno suđenja niko Čedomira Jovanića nije doveo u vezu sa kriminalom,


Zar ga nisu ona dvojica cuvara (kasnije se javio i jos jedan) vidjala u centralnom zatvoru? Zar nije i sam potvrdio da su mu ruke prljave?

Nema potrebe za ovim licnim prozivanjima da se kunemo jedni drugima.
JJ Beba JJ Beba 15:05 09.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

Nema potrebe za ovim licnim prozivanjima da se kunemo jedni drugima.

ima. jer jedino ti to još ostaje da ti poverujemo. Ostalo je već viđeno
jananderson jananderson 15:08 09.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

mariopan
jananderson
Opa, pristizu i citaoci kurira!

A stigli i isterivaci djavola , ops , uterivaci pravilnog i propisanog misljenja ! Svi treba isto da mislimo .. to je demonkratija .


Ne, mariopan, ne treba da svi isto mislimo. Treba samo da mislimo.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:29 09.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

Exitus Letalis
stiglo pojačanje, da vasilije ne bude sam.
baš super.


Opa, ko se to meni raduje:)))))))))))))
jananderson jananderson 15:37 09.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

Virtuelni Vasilije
Exitus Letalis
stiglo pojačanje, da vasilije ne bude sam.
baš super.


Opa, ko se to meni raduje:)))))))))))))

Ma svi se tebi raduju Vaso. Svi bi da imaju tvoj mozak, pa da se odmore malo.
dragan7557 dragan7557 15:43 09.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

Znate onom sto je Ceda obecava sa bilborda


Sa ovih skupih TARABA svi obećavaju svašta pa čak u zadnje vreme stigoše i stranci (mrtvi i poneki na izdisaju).
I na tarbi piše p...a. Narodna umotvorina sada glasi: i na Bilbordu piše.....
mariopan mariopan 16:01 09.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

Pa sto ti onda smeta sto ja mislim? Eto mi mislimo drugacije ...demokratija

Vlast je smenjiva , eto mi smenili bas Cedu zbog onoga sto je radio i zbog onoga sto nije uradio a mogao je.

Mozda bi LDP imao vise sanse da nema Cedu? Da li mozete da nadjete nekoga ko nije tako otvoreno radio sve ovo zbog cega se danas obrusava na druge sa skupstinske govornice...malo je tugaljivo slusati ga ?
Bonner D Bonner D 18:24 09.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

niki m
...Uostalom, i sam Jovanovic je rekao da su mu ruke prljave jer je, navodno, morao da cisti Srbiju. ...


Niki, pustite Čedu neka čisti, čovek to voli da radi, pa što da ne. Njemu su i danas prljave ruke. Od čišćenja. Miškovića. Niste valjda očekivali da Koštunica prlja ruke, taman posla, to njemu ne treba, on je čovek salonski političar, gde bi to išlo. A i što bi kad ima Čedu koji za njega obavlja prljave poslove? Zaista zašto bi?

Dexter Dexter 19:00 09.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.


Zar ga nisu ona dvojica cuvara (kasnije se javio i jos jedan) vidjala u centralnom zatvoru? Zar nije i sam potvrdio da su mu ruke prljave?

Cuvari su lagali, za to postoji sudska presuda...mozda nije objavljena u Kuriru ili Press-u pa iz tog razloga ne znate?
jesen jesen 20:31 09.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

..nije bio s one strane brave, samo je covek neinformisan i ne zna da to nisu kriminalci sa nekog zemunskog coska vec ugledni radnici DB...nosioci slobinih poluga vlasti...pa je Ceda s tim u vezi sa njima morao poslovno da saradjuje....a prema Djindicevom nalogu, sigurno nije isao tamo sam iz cista mira ili da bi se kupao u bazenu u silerovoj...a ovde neki imaju i amneziju pa su zaboravili sta je DOS sve zatekao i sta je morao da rasciscava a imao i kostunicu koji je sve minirao......
marumi marumi 22:19 09.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

pustite Čedu neka čisti, čovek to voli da radi, pa što da ne. Njemu su i danas prljave ruke. Od čišćenja. Miškovića. Niste valjda očekivali da Koštunica prlja ruke, taman posla, to njemu ne treba, on je čovek salonski političar, gde bi to išlo. A i što bi kad ima Čedu koji za njega obavlja prljave poslove? Zaista zašto bi?

Kostunica ne moze biti salonski politicar jer on i nije politicar. Vidik politicara doseze barem desetak godina unapred. Njegov ne doseze ni pedalj od njegovog nosa. Kostunica je salonski demokrata sa posebnim akcentom na salonski.
niki m niki m 22:28 09.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

Mislim da izmisljate ili ste pobrkali neke stvari. Sud je odbacio tuzbu dvojice cuvara protiv Jovanovica jer ih je on nazvao kriminalcima. Na sudu se potvrdilo da obojica imaju dosije te stoga nemaju prava da se ljute. Medjutim, njihovo svedocenje ostaje, uostalom, Lj. Buha "popularni Chume" i onaj Djura Mutavi imaju daleko deblje dosijee pa je na osnovu njihovih svedocenja osudjena ekipa koja je ubila Djindjica. Kao sto sam napomenuo, kasnije se javio jos jedan svedok.
Lektorka Lektorka 22:44 09.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

niki, nemoj više da misliš. sve si u pravu, i samo napred. kamo sreće da si ti a ne ivanović čedin prijatelj, učinio bi mu više koristi svojim rečima, sigurno!
:)
niki m niki m 00:00 10.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

si u pravu, i samo napred. kamo sreće da si ti a ne ivanović čedin prijatelj, učinio bi


Nadam se da bar ti znas sta si htela ovim da kazes.
KafaJeGotova KafaJeGotova 00:13 10.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

niki
Nadam se da bar ti znas sta si htela ovim da kazes.

niki, niki...
Kazezoze Kazezoze 11:37 11.12.2007

Re: Kakav Andjeo?!! Olos.

Vidik politicara doseze barem desetak godina unapred

vidik svakog politichara dosezhe dok ne prodju izbori.posle krece demagogija tih vidika i ona traje do sledecih izbora, a onda jovo-nanovo;-)
vasili_zajcev vasili_zajcev 13:29 09.12.2007

"Junace"

Deder ti nama reci kakvi se dzipovi voze u CG, ovi Milovi mislim koriste one "kajen" mnogo brate zagadjuju cak i EU vodi spor protiv porshea, greh je za tako lepu ekolosku drzavu !
No i Ceda ima par primeraka,samo mi nije onda jasno sto letuje na Mikonosu pored takvim prijatelja i dobrosusedskih odnosa, mozda mu smetaju Rusi, hahahhahahaahah ! To treba istraziti kako neko iz lade uskoci u porshe ! Mada po iskustvu znam da lada je neprikosnovena kada se pentras po brdima do svoga smestaja, jadni mi sa fakultetom moramo u brda za 7 eura, a ovi u Sveti Stefan i jos za dz !
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 13:43 09.12.2007

smešno

@svi idolopoklonici Čede, Bede, Voje, Koje i ostalih lažnih idola:
Rušićete Čedu kao što danas rušite Koštunicu i Tadića. I isto tako ćete se i prebrojavati: ko ga je podržavao, do kad ga je podržava, kada je prestao da ga podržava... Sačekajte samo da prođe kratak period od njegovog (neminovnog) dolaska na vlast do metamorfoze u novog Slobu/Koštunicu/brižnog oca nacije. Kad bi mi neko prislonio pištolj na glavu i rekao "moraš da glasaš" verovatno bih i ja glasao za tog Čedu. Znači još uvek princip "biraj manje zlo" na snazi.
Nijedan političar nije dovoljno ćist da ga se može čiste savesti podržati. Pogotovo u Srbiji. Ne mogu reći i da ne kapiram političke agitatore, kako na ovom blogu tako i šire. Proverena i uspešna formula za uspeh u zemlji Srbiji jeste "samo uđi u stranku, bilo koju". Tvrdim da svaki prosečno (ne)inteligentan i čovek može u Srbiji zaraditi milion, bez neke preterane sposobnosti, pameti i skapavanja od rada- ako postane član bilo koje, ali bukvalno bilo koje stranke.
26. oktobra 1881. godine, zamenik šerifa u gradu Tombstone (AR) Virdžil Erp, okupio je naoružanu ekipu koju su sačinjavali njegova braća Vajat i Morgan, te njihov dobar drugar- ozloglašeni revolveraš, kocar, pijanica i zubar- doktor Džon Henri poznatiji kao Dok Holidej. Koristeći kao povod zakon o zabrani nošenja oružja u gradu, napadaju grupu "kauboja" i ubijaju braću MekLori, Bila Klejborna i Bilija Klentona. Erpovi su uhapšeni i izvedeni pred sud. Iako je više svedoka potvrdilo da su Erpovi bez razloga zapucali na kauboje, kao i da su inicirali svađu sa Ajkom Klentonom (koja je bila povod za čuveni "obračun kod OK korala" sudija je oslobodio Erpove. Bio je republikanac, kao i ozloglašena i u Tumstonu nepopularna braća Erp. Kauboji su bili demokrate. Političke nesuglasice su bile glavni razlog sukoba, pucnjave i kasnijeg uništavanja demokratske frakcije "kauboja" na treritoriji Arizone.
Vajat Erp je oženio glumicu, preselio se u Holivud i producentima prodao verziju priče koje je danas prihvaćena.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:22 09.12.2007

Re: smešno

Trinidad Tobagović
Sačekajte samo da prođe kratak period od njegovog (neminovnog) dolaska na vlast


Ej Tobagovicu, nemoj bre da nas plasis :))))) - otkud ti ideja da bi Ceda mogao dodje na vlast? Mene cudi kako ga nije sramota da se kandiduje za predsednika ... i to posebno pored jedne Vesne Pesic. Ja mu dajem max. 3% a ako osvoji 5% glasova ja vodim sve blogere na (virtuelnu) veceru :))))
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 15:53 09.12.2007

Re: smešno

V.V. reče:
Ej Tobagovicu, nemoj bre da nas plasis :))))) - otkud ti ideja da bi Ceda mogao dodje na vlast?

Da mogu da se kladim, kladio bih se da će u narednih 5-10 godina Č.J. postati naš novi "demokratski vođa" ili "faktor stabilnosti" ili kako god hoćete.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:07 09.12.2007

Re: smešno

Trinidad Tobagović
Da mogu da se kladim, kladio bih se da će u narednih 5-10 godina Č.J. postati naš novi "demokratski vođa" ili "faktor stabilnosti" ili kako god hoćete.


Hm, a ja se nadam da ce dotle Ceda otici da se bavi dramaturgijom na nekom drugom mestu, a ne nasoj politickoj sceni ... i nadam se da su "vremena cuda" u kojim su takve stvari bile moguce, prosla. Ali ko ce ga znati, mozda se (ne daj boze) desi da vi budete u pravu. U takvu Srbiju se ja necu vracati, u to sam ubedjen ...
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 16:11 09.12.2007

Re: smešno

"V.V. kaže
nadam se da su "vremena cuda" u kojim su takve stvari bile moguce, prosla.

Nisu to neka prolazna "vremena čuda". Srbija ima svoju vremensku zonu, svoj vremenski džep da tako kažem. Ovde je uvek vreme čuda.
Deoizmašine Deoizmašine 16:37 09.12.2007

Re: smešno

Rušićete Čedu kao što danas rušite Koštunicu i Tadića.


Sasvim ste u pravu Trinidade Tobagovicu. Naivnost vise nije oprostiv greh.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 16:44 09.12.2007

Re: smešno

Virtuelni Vasilije
Ali ko ce ga znati, mozda se (ne daj boze) desi da vi budete u pravu. U takvu Srbiju se ja necu vracati, u to sam ubedjen ...

Boga mi ni ja Vasilije
Dr M Dr M 18:19 09.12.2007

Re: smešno

Bojan Zdravic
Virtuelni Vasilije
Ali ko ce ga znati, mozda se (ne daj boze) desi da vi budete u pravu. U takvu Srbiju se ja necu vracati, u to sam ubedjen ...Boga mi ni ja Vasilije


I ko nije hteo da glasa za Cedu, sad hoce:)

A ako i Trinidad ode u..Honduras, Ceda je uradio vise nego sto je obecao.
dragoljub dragoljub 19:04 09.12.2007

Re: smešno

26. oktobra 1881. godine, zamenik šerifa u gradu Tombstone (AR) Virdžil Erp, okupio je naoružanu ekipu koju su sačinjavali njegova braća Vajat i Morgan, te njihov dobar drugar- ozloglašeni revolveraš, kocar, pijanica i zubar- doktor Džon Henri poznatiji kao Dok Holidej. Koristeći kao povod zakon o zabrani nošenja oružja u gradu, napadaju grupu "kauboja" i ubijaju braću MekLori, Bila Klejborna i Bilija Klentona. Erpovi su uhapšeni i izvedeni pred sud. Iako je više svedoka potvrdilo da su Erpovi bez razloga zapucali na kauboje, kao i da su inicirali svađu sa Ajkom Klentonom (koja je bila povod za čuveni "obračun kod OK korala" sudija je oslobodio Erpove. Bio je republikanac, kao i ozloglašena i u Tumstonu nepopularna braća Erp. Kauboji su bili demokrate. Političke nesuglasice su bile glavni razlog sukoba, pucnjave i kasnijeg uništavanja demokratske frakcije "kauboja" na treritoriji Arizone.
Vajat Erp je oženio glumicu, preselio se u Holivud i producentima prodao verziju priče koje je danas prihvaćena.


ovo je najluđa verzija dotičnog događaja koju sam do sad pročitao
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 20:49 09.12.2007

Re: smešno

Dr M
I ko nije hteo da glasa za Cedu, sad hoce:)

Pa dobro videcemo, evo ti i od mene jedna preporuka za optimizam. Uvek sam gotivio optimiste, pa makar to bilo i bez pokrica.

Moja prognoza je max. 3% za Cedu. Ako pobedi svaka cast...... Ali ako stvarno dobije 3%, nadam se da necete biti vise isklucivi kao do sada ovde na blogu - bez pokrica. Inace, ako on pobedi, kao sto rekoh u prethodnom postu, ja se u takvu Srbiju ne vracam, kao sto nisam ni u prethodnu - u proteklih 17 godina. Dokle god u Srbiji bude postojao i vladao DB - ja necu ziveti u njoj.

Bice ovde na blogu izgleda zesce Smehotresne Olimpijade. Jos nije ni pocela kampanja a ovoliko bisera i genijalnosti:)))

Sa uzivanjem vas citam zaista, bez trunke ironije, obozavam ovu vrstu humora:)))

Pozdrav i srecno,
Bojan
marumi marumi 22:21 09.12.2007

Re: smešno

i to posebno pored jedne Vesne Pesic

A sta fali vesni Pesic, Vaso Virtuelni?
marumi marumi 22:26 09.12.2007

Re: smešno

Inace, ako on pobedi, kao sto rekoh u prethodnom postu, ja se u takvu Srbiju ne vracam, kao sto nisam ni u prethodnu - u proteklih 17 godina. Dokle god u Srbiji bude postojao i vladao DB - ja necu ziveti u njoj

Cekaj, ne vracas se ako Ceda pobedi ili dokle god bude postojao i vladao DB?
KafaJeGotova KafaJeGotova 23:54 09.12.2007

Re: smešno

marumi
A sta fali vesni Pesic, Vaso Virtuelni?

nemoj, marumi, procitace ivanovic, pa ce da nam pise i o vesni. drugarski, naravno :))
ali ANDJEO?!?! :))) pazi, ko uopste trazi andjela? ko je andjeo? koji populisticki naslov, a posle sledi drugarstvo. :))
"cuvaj se prijatelja, od neprijatelja ce te sacuvati bog"
Dr M Dr M 00:49 10.12.2007

Re: smešno

Postovani Bojane,
hvala na preporuci za optimizam.

Medjutim, mislim da moj optimizam ima pokrice, makar 3-5%, ako taj broj bude veci znacemo da sve vise ljudi u Srbiji veruje vizionarstvu vise nego opsenarstvu, goloj istini vise nego DB-spinu, svom praznom novcaniku vise nego punim ustima lazi vladajuceg politickog establismenta.

Znam da Ceda ne moze da pobedi SADA. Pobedice kad ubedi gradjane Srbije da je moguce pobediti kovace praznih fraza i laznih vrednosti. Zato je SADA samo vizionar, pomozimo mu da bude reformator.

A i ako necemo da pomognemo, bar da ne kvarimo.

Ako pokvarimo, jedini humor koji ce nam ostati bice humor pod vesalima.
Raspucin Raspucin 19:54 11.12.2007

Re: smešno

Trinidad Tobagović
@svi idolopoklonici Čede, Bede, Voje, Koje i ostalih lažnih idola:
Rušićete Čedu kao što danas rušite Koštunicu i Tadića. I isto tako ćete se i prebrojavati: ko ga je podržavao, do kad ga je podržava, kada je prestao da ga podržava... Sačekajte samo da prođe kratak period od njegovog (neminovnog) dolaska na vlast do metamorfoze u novog Slobu/Koštunicu/brižnog oca nacije. Kad bi mi neko prislonio pištolj na glavu i rekao "moraš da glasaš" verovatno bih i ja glasao za tog Čedu. Znači još uvek princip "biraj manje zlo" na snazi.
Nijedan političar nije dovoljno ćist da ga se može čiste savesti podržati. Pogotovo u Srbiji. Ne mogu reći i da ne kapiram političke agitatore, kako na ovom blogu tako i šire. Proverena i uspešna formula za uspeh u zemlji Srbiji jeste "samo uđi u stranku, bilo koju". Tvrdim da svaki prosečno (ne)inteligentan i čovek može u Srbiji zaraditi milion, bez neke preterane sposobnosti, pameti i skapavanja od rada- ako postane član bilo koje, ali bukvalno bilo koje stranke.
26. oktobra 1881. godine, zamenik šerifa u gradu Tombstone (AR) Virdžil Erp, okupio je naoružanu ekipu koju su sačinjavali njegova braća Vajat i Morgan, te njihov dobar drugar- ozloglašeni revolveraš, kocar, pijanica i zubar- doktor Džon Henri poznatiji kao Dok Holidej. Koristeći kao povod zakon o zabrani nošenja oružja u gradu, napadaju grupu "kauboja" i ubijaju braću MekLori, Bila Klejborna i Bilija Klentona. Erpovi su uhapšeni i izvedeni pred sud. Iako je više svedoka potvrdilo da su Erpovi bez razloga zapucali na kauboje, kao i da su inicirali svađu sa Ajkom Klentonom (koja je bila povod za čuveni "obračun kod OK korala" sudija je oslobodio Erpove. Bio je republikanac, kao i ozloglašena i u Tumstonu nepopularna braća Erp. Kauboji su bili demokrate. Političke nesuglasice su bile glavni razlog sukoba, pucnjave i kasnijeg uništavanja demokratske frakcije "kauboja" na treritoriji Arizone.
Vajat Erp je oženio glumicu, preselio se u Holivud i producentima prodao verziju priče koje je danas prihvaćena.


koji je ovaj covek car, pocev od nika na dalje!!! svaka cast, preporuka! ja sam uvek mislio da znam sve teorije zavere, ali ovo je sjajno.
gatina gatina 14:07 09.12.2007

Milo i Ceda prijatelji?

Pa sta je tu cudno? Isti su. Kriminalci.
Cedi je cilj da bude srpski Milo.
E onda bi CG i Srbija ponovo bile bratske drzave.
Joe Black Joe Black 14:58 09.12.2007

Re: Milo i Ceda prijatelji?

gatina
Pa sta je tu cudno? Isti su. Kriminalci.
Cedi je cilj da bude srpski Milo.
E onda bi CG i Srbija ponovo bile bratske drzave.


Slazem se. Ujedinjena balkanska mafija, sa svojim drzavama.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:23 09.12.2007

Re: Milo i Ceda prijatelji?

Joe Black
gatina
Pa sta je tu cudno? Isti su. Kriminalci.
Cedi je cilj da bude srpski Milo.
E onda bi CG i Srbija ponovo bile bratske drzave.


Slazem se. Ujedinjena balkanska mafija, sa svojim drzavama.


ih, de zaboraviste tačija i albansku mafiju. kakav propust.
hercule poirot hercule poirot 14:09 09.12.2007

mada je

poredjenje s andjelom malo banalno, (mozda bi bolji naslov bio CVECKA?!) tekst je zanimljiv i osvezavajuci posle onolikih udvorickih hvalospeva koje imadosmo prilike procitati na ovom mestu a koji vredjaju nasu inteligenciju.

Moje misljenje o kandidatu je da su mu ideje za svaku pohvalu, proslost mu je prljava ali moze se razumeti (osim nekoliko detalja) ali su mu siledzijski i makjavelisticki metodi (kojima pribegne cim zagusti) i lojalnosti kojekakvom sljamu kvare utisak. ali mnogo. S druge strane ne znam ko je bolji od njega.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:28 09.12.2007

Re: mada je

hercule poirot
S druge strane ne znam ko je bolji od njega.


E Hercule,

ja hteo da ti "lupim" preporuku al' me ova citirana recenica spreci. Za mene onih "detalja" ima toliko da ne moze NIKAD da dodje na prvo mesto kandidata. Cak da mu protivkandidati budu samo njegove "jednocifrene" kolege Dacic i Dinkic... A iskreno receno, nisam imao prilika da se dosad uverim ni u jedan njegov kvalitet. Cak i LDP pristalice su znale cesto ovde da kazu da mu ne treba dozvoliti da javno nastupa (posto uvek nesto "uprska" ... i da "nije za javnost". Predsednik koji nije za javnost - jel to ima jos negde u svetu????

Jel' imas ti da nam ponudis neki link sa njegovim intervjuom posle cijeg citanja moze covek da kaze "svaka mu cast"? Ja nisam imao prilike da procitam i jedan takav. A gafova je uvek bilo na pretek ...

Recimo za Vesnu Pesic mogu da zamislim da bi osvojila vise glasova nega politicka opcija koja koja stoji iza nje ... a za Cedu ne ...

pozz

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana