Ljubav| Ljudska prava| Religija| Sex| Život

Nosite se u tri lepe

alexlambros RSS / 02.10.2010. u 19:20

AleXandar Lambros

Taksista, s frustracijama gomilanim barem jedno četvrt veka u svom zadriglom i masnom telu i Pinkom izrešetanom mozgu, kome je deo svakodnevne terapije da neznancima bez povoda jebe mater, na ruci je imao brojanicu a na retrovizoru krst i svetu Petku.

Prođoh Provansu, prođoh Azurnu obalu, da parafraziram onu domaću „prođoh Levač, prođoh Šumadiju". I bolje sad poznajem Provansu nego rodnu mi Šumadiju. Nije ovo sad da bih vam pokazao koliki sam Evropejac i koliko me sramota Srbije. Ne, daleko bilo! Nego autobuska karta od Nice pa dokle hoćeš jedan evro, a autobusi čisti, tačni, klimatizovani i audio nezagađeni. Poređenja radi, Kragujevac - Rača, 120rsd, štrokavo, smrdljivo, zimi ledeno, leti pakleno a stigne ako se usput ne zapali il mu ne odleti krov. I kome je onda do obilaska? A i šta da vidi čovek? Onomad se nakanismo do Oplenca i kad produžismo u obližnju Bukovičku banju da ručamo, pobegosmo glavom bez obzira, da nas ne zatekne mrak. Sem ako štos nije bio u mnogopominjanom kongresnom turizmu a „Staro zdanje" zakupila „Svevampirska svetska organizacija" za svoje redovno milenijumsko okupljanje pa se poslovni domaćini potrudili da obezbede odgovarajući ambijent.

Kažem, nagledah se lepote letos. Muzeja, starih gradova, lepe arhitekture, krajolika, marina, kneževskih palata i srednjevekovnih utvrđenja, gde god baciš pogled lepota neka i neka znamenitost. I, sređeno brate. Čisto, zeleno ...

I mada sam padao s nogu s mapom u rukama i kroasanima u rancu, gladnih očiju i ispošćene duše, ne kanim da vam pričam ni o čemu što gore pobrojah. Jer, moj najači utisak nisu ni slikarstvo, ni arhitektura, ni plaže, ni sjaj Monte Karla ni belle epoque šik Kana. Niti s koliko pažnje i ljubavi Francuzi čuvaju svoju zemlju, ne čak ni čuvaju, nego nekako maze .... neguju. Ne nagrđuju je, ne nakarade s kretenskim spomenicima i urbanističkim hororom.

Ništa od svega toga. Moj najjači utisak je to što sam posle pet dana počeo sasvim drugačije da dišem. Bukvalno mislim, nije nikakva stilska figura u pitanju. Najpre sam primetio da mi neki grč, koga inače u Srbiji nisam ni svestan, počinje da popušta. Nisam ni znao u kakvom sam gardu i kolko sam zapravo stalno spreman na neku odbranu i u stanju latentnog očekivanja nekog napada. Promena je bila fizički vidljiva ... opustila su mi se ramena, nešto u stomaku kao da se otključalo i dozvolilo mi da dublje i ritmičnije dišem. Lice, tačnije mišići zaduženi za osmeh, za koje nisam kapirao koliko ih zapravo kontrolišem i koliko osmehe u suštini „isporučujem", otkravili su se i počeo sam ljudima prirodno da se smešim umesto što se kezim. U radnji, komšijama, na ulici ... Osećao sam se prijatno i slobodno i nasmejanost je bila moje prirodno stanje. Ovde sam u neprestanom očekivanju da pičkaranje može da plane svakog trenutka.

I može. Dok sam bio tamo bio sam ubeđen da sam baterije napunio za barem narednih godinu dana. Mislio sam da ću od lepih uspomena živeti do naredne prilike da odem iz zemlje na novo punjenje baterija. Prvo, sama ta činjenica da moram da odem iz rođene zemlje da bih se energetski resetovao je više nego tužna. Ali tako je. Drugo, promašio sam procenu, baterije nisu trajale ni nedelju dana.

Prvi incident dogodio se sa taksistom. Pozovem taksi i devojka sa centrale mi saopšti koji me broj čeka. Izađem na ulicu kad tamo dva taksija iz dve različite firme parkirana jedan kraj drugog. Ugledam svoj i krenem da uđem. Bilo je malo tesno, ali pažljivo otvorim vrata onoliko koliko mi je bilo potrebno da se uvučem a da pri tom ne ogrebem susedni taksi. Kad ovaj susedni - „Majmune, gledaj malo šta radiš! Uništi mi kola!" I pri tom se izviruje kroz prozor da proceni nepostojeću štetu na inače potpuno razjebanim kolima iz, odprilike, sredine osamdesetih. Ponavljam, nisam ga ni dotakao.

„Sad će majmun da ti malo jebe kevu!" - dreknem i iskočim u jednom skoku nazad na trotoar, šireći se kao kobra pred pljuvanje otrova.

Sad, ko god me privatno poznaje pomisliće da je ovo pesnička sloboda i dodatak koji priču treba da učini dramatičnijom. Ja sam, naime, čovek dijaloga, kulturan i ljubazan koji sa strpljenjem zen budiste raspravu bazira na argumentima. Takođe, čovek kome je ispod časti da se sa primitivcima razjašnjava na gore opisan način.

Nešto se promenilo. Ćutanje i povlačenje je odraz kukavičluka. A vidite i sami gde to može da odvede. Voline s pilećim mozgom poput Palme i Selje, s neograničenim kapacitetom za bezobrazluk i primitivizam, završe u vladi, a pametni, odmereni i obrazovani u redu za iseljeničku vizu.

Taksista, s frustracijama gomilanim barem jedno četvrt veka u svom zadriglom i masnom telu i Pinkom izrešetanom mozgu, kome je deo svakodnevne terapije da neznancima bez povoda jebe mater, na ruci je imao brojanicu a na retrovizoru krst i svetu Petku.

Srbin tradicionalista dakle. Te najviše volim. Te što su se obrazovali na pravoslavnim kalendarima i Tominim predizbornim govorima.

To su ti likovi, relikti srednjeg veka, koji misle da je bogougodno gejeve išutirati u vu-gla. Koji emigriraju u Kanadu jer ovde od silnih tradicionalnih vrednosti na snazi nisu mogli da zarade za leba a onda odande, okupljeni u kojekakva društva tipa „Prepodobni Justin Ćelijski", potpisuju apel za otkazivanje parade jerbo je srpstvo dovedeno do propasti. To su likovi koji misle da ih je neko ovlastio da izdaju sertifikate koga ćete da volite i s kim ćete da se jebete. I da l' možete da prošetate. To su seratori koji trtljaju o beloj kugi a imaju 40 godina, žive s roditeljima, nemaju dece a primanja im zavise od rezultata premier lige jer od radnog staža imaju samo po par godina u „Mozzartu" i „Lavovima". A neki i part-time diluju vutru klincima iz kraja, sa sve krstom na junačnim prsima. To su drkoši koji bi onu sisatu šesnaestogodišnjakinju iz ulaza pored odvalili od qrca iako im vera to brani. Al tebra, mala je rvaku, loži se na kintu, viđaju je s onim pederom (dobro obučen tinejdžer, prim. pr) što su mu matori u Švajcarskoj. To su oni što ne okreću drugi obraz i ne gađaju hlebom već pomorandže pune žiletima. To su članovi udruženja tipa „Jug Bogdan", „Simeon Mirotočivi", „Vidovdan", "Slavjansko Saborje" i „Lazarevi vitezovi", u kojima se kao najvećoj mudrosti sveta dive lupetanjima matorog antisemite Nikolaja (Velimirovića). Jebi ga, tebra, za Milutina Milankovića treba malo mozga.

To su likovi koje zabavljaju infantilne seksualne pošalice tipa „topdžija i furundžija" i „Adam i Steva", jer nisu čuli za seksualnu revoluciju. To su nesrećnici koji se od tradicionalnih hrišćanskih vrednosti najviše drže one najtradicionalnije, da uporno i sistematski i agresivno proganjaju druge: nekad su to bili Jevreji koji su donosili kugu, pa žene veštičare, pa crnci, a danas su ostali gejevi što izazivaju belu kugu, zemljotrese, poplave i ostale kataklizme i navlače gnev gospodnji na pravednike ... I kad ne budu mogli ni njih više na miru da maltretiraju ode im tradicija u qrac, gde joj je, inače, i mesto.

To su nesrećnici koji misle da je zemlja nastala za šest dana a sedmi je bog otpočinuo a imaju diplomu geološkog fakulteta. To su tradicionalisti koji nemaju problem sa tim da ih feudalci vozaju ko magarce, maltretiraju, ne plaćaju, otpuštaju, prete, koji i institucionalizovanu korupciju drže za deo tradicije (a ruku na srce, i jeste), ne suprostavljaju se jačem jer nikad ne znaš kad možeš da se „ušemiš" s nekim od velikih baja, a stranku menjaju češće nego gaće, jer ubeđenje im je tamo gde i besplatan džak brašna.

Ukratko, to su licemeri puni govana koji nemaju problem ni sa tim što u zemlji čija je najveća razvojna šansa poljoprivreda, ne možeš da kupiš mleko. To ne utiče na belu kugu i propast srpstva. A nemaju ni problem s monopolima i cenama većim od Evrope koja im je izvor sveg zla al opet bi, da mogu, rađe u Nemačku čiji je ministar spoljnih poslova gej, nego u pravoslavnu Ukrajinu.

Ja kontam da sa vernicima ne može da se razgovara ko sa razumnim ljudima. If you could reason with religious people there would be no religious people. Ali, ne mogu da razumem da ima toliko sveta kojima je glavna životna zanimacija da unesrećuju druge i maltretiraju svet sa svojim retardiranim fantazmima o tome šta se može, šta ne može, ko će da se ženi, kad, s kim i koliko će dece da ima, šta je korisno za državu a šta ne i kako oni zamišljaju da svet i Srbija treba da izgledaju. Koga više boli uvo za vaše fašisoidne tripove i da l' su vam uvređena verska osećanja? I kako je moguće da "patriote" ne razumeju da je zemlja srećna i prosperitetna samo ako su joj građani srećni? A kako da budu srećni ako im ne dozvoljavate da vole koga hoće i idu u krevet s kim hoće, već ko neke babe paraskeve samo nešto kenjate i lamentirate. I, aman, otkud vam ideja da vi nekome nešto treba da odobravate? I to da se nadmeno stavljate u položaj da drugima presuđujete i s punim pravom očekujete da vas odobroljavaju i moljakaju i objašnjavaju da imaju pravo na svoj život?

I ko vam to uopšte brani da rađate decu? Devet ko Jug Bogdan, samo napred! Al, oprez, verovatnoća je poprilična da jedno od devet bude gej. Ko Lazarev sin.

A sad, nosite se u tri lepe pizde materine i odfakajte u troskoku nazad u 14. vek.

 

 


Atačmenti



Komentari (137)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

oneman_onevote oneman_onevote 19:29 02.10.2010

Neko

Vas je ozbiljno naljutio, ali mislim da ste bes usmerili na krivu stranu.

Učinite nešto protiv toga.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:42 02.10.2010

Re: Neko

potpisujem.
ne umem tako lepo ko ti da napišem al baš to mislim.

i tačno je to, resetovanje u inozemstvu je keva.

mene bukvalno leči prag ... london ...
nadam se uskoro i ny...

inače propadoh.

p.s. a za paradu zajmim od komšije kacigu. samo da sačuvam vuglu:)))
kick68 kick68 20:08 02.10.2010

Re: Neko

Slazem se. Toliko je energije utroseno na ovoliko pisanije, a moglo se nesto konkretno uciniti. Svi mi znamo u cemu je problem. Ne treba trositi reci na opisivanje, zivopisno slikanje problema i komparacije tipa ovde i tamo. Jel' ima ovde nekih konkretnih predloga, peticija, gradjanskih akcija...i tome slicno? Implementacija reprogramiranja mozgova i iskorenjavanje primitivizma je dug i mukotrpan proces gde "[Where there's a will, there's a way" ne vredi mnogo. Mora se znati kako.

I jos nesto: pljuvanje po religiji i religioznim uverenjima ljudi nije u redu. Pljuvanje po hipokriziji novokomponovanih vernika jeste.

I nemojte se jediti. Pozdrav za sto bi Harvey Milk rekao "all the "Us-es" out there, all of "Us"."(U "us" ubrajam manjinu, "pametne, odmerene i obrazovane".)
alexlambros alexlambros 20:27 02.10.2010

Re: Neko

Toliko je energije utroseno na ovoliko pisanije, a moglo se nesto konkretno uciniti.


vrlo konkretno reklamiram svoj metod borbe ... reci retardu da je retard i suzavati im manevarski prostor a ne povlaciti se
natasavb natasavb 20:40 02.10.2010

Re: Neko

alexlambros
Toliko je energije utroseno na ovoliko pisanije, a moglo se nesto konkretno uciniti.


vrlo konkretno reklamiram svoj metod borbe ... reci retardu da je retard i suzavati im manevarski prostor a ne povlaciti se


Obozavam ove dobronamerne savete, pogotovo kad su upuceni od strane strucnjaka opste prakse.

Mislila sam da napisem komentar kad se vratim, ali ovom blogu nema sta da se doda.
Odlican je.
Zao mi samo sto si se iznervirao, ali da ne bi toga, ne bi ni bilo ovako dobrog teksta.
kick68 kick68 21:12 02.10.2010

Re: Neko

Zaboravi na dobronamerne savete, gradjanske akcije i ostala cuda, nego lepo bejzbol palicu u ruke pa udri po primitivcima p...a li im materina.

Pozdrav od strucnjaka opste prakse.
docsumann docsumann 21:28 02.10.2010

Re: Neko

Zaboravi na dobronamerne savete, gradjanske akcije i ostala cuda, nego lepo bejzbol palicu u ruke pa udri po primitivcima p...a li im materina.


misliš na ovako nešto ...

kick68 kick68 21:42 02.10.2010

Re: misliš na ovako nešto ...

Tako je!
Ubi, zakolji da primitivac ne postoji! Come on!

Jos jedan pozdrav od strucnjaka opste prakse.
Goran Vučković Goran Vučković 21:48 02.10.2010

Ovo je jače od mene...

Ubi, zakolji da primitivac ne postoji! Come on!

pix3lchick pix3lchick 23:50 02.10.2010

Re: Neko

Odlican blog, my sentiments exactly.

If you could reason with religious people there would be no religious people.
Ista prica vazi i za srednjevekovne, obrijane, nabrijane i ostale.
angie01 angie01 09:12 03.10.2010

Re: Neko

Odlican blog, my sentiments exactly.


!!!!!!!!!!!!!!!!!
natasavb natasavb 09:53 03.10.2010

Re: Neko

kick68
Zaboravi na dobronamerne savete, gradjanske akcije i ostala cuda, nego lepo bejzbol palicu u ruke pa udri po primitivcima p...a li im materina.

Pozdrav od strucnjaka opste prakse.


Ne znam zaista gde si ti video da neko savetuje bejzbol palice i udaranje.
U svom prvom komentaru kazes :"Toliko je energije utroseno na ovoliko pisanije, a moglo se nesto konkretno uciniti.", a pri tome uopste ne znas da li je i sta Alex konkretno ucinio.
Ovo je znas blog, a na blogu se pisu tesktovi i on je napisao jedan veoma dobar.
Jel' ima ovde nekih konkretnih predloga, peticija, gradjanskih akcija...i tome slicno? Implementacija reprogramiranja mozgova i iskorenjavanje primitivizma je dug i mukotrpan proces gde "[Where there's a will, there's a way" ne vredi mnogo. Mora se znati kako.


Evo da i ja tebe pitam, je li imas ti neki konkretan predlog?

Ljudima nikad udovoljiti. Kad cute, zasto cute. Kad pisu/govore, zasto to rade to je malo, ne treba tako, treba konkretno. Kad cine nesto konkretno, onda se nadje neko ko,valjda polazeci od sebe, kaze oni to cine samo radi para.
O sklanjanju sa puta raznim budalama, zlobnicima i primitivcima da ne pricam. Klonis ih se misleci shvatice nesto, a oni umesto toga postaju sve gori i bahatiji.
Znam Aleksa i nikako ga ne mogu zamisliti sa palicom u rukama. Cak mi je i ova scena sa taskistom bila, u najmanju ruku, cudna, ali potpuno ga razumem sto je tako odreagovao. Na zalost, nekad se moras spustiti na taj njihov nivo jer drugacji nacin komunikacije ne razumeju.

Pozdrav i tebi.
Goran Vučković Goran Vučković 10:03 03.10.2010

Re: Neko

i on je napisao jedan veoma dobar.

Možda je "nadahnut" bolja reč
natasavb natasavb 10:13 03.10.2010

Re: Neko

Goran Vučković
i on je napisao jedan veoma dobar.

Možda je "nadahnut" bolja reč

Da provedes koji mesec neprekidno u dragoj nam otadzbini, verujem da ni tebi ne bi falilo nadahnuca.
Mozda bi i ovu nasu administraciju doveo u red.
filvas filvas 10:42 03.10.2010

Re: Neko

vrlo konkretno reklamiram svoj metod borbe ... reci retardu da je retard i suzavati im manevarski prostor a ne povlaciti se


APSOLUTNO!!!

Treba vežbati i kik boks da bi reči dobile i dodatni dublji smisao. Bitange treba samo šutirati, iz higijenskih razloga ne treba ih dodirivati rukama.
arianna arianna 11:46 03.10.2010

Re: Neko

vrlo konkretno reklamiram svoj metod borbe ... reci retardu da je retard i suzavati im manevarski prostor a ne povlaciti se


"reci retardu da je retard"- ništa ovim ne postižeš. Jer niti taj kome se obraćaš razume šta je retard, niti si ga uvredio, samo se nerviraš bez potrebe



mala priča

Čuvao jedan čovek konja. Znao je čovek da taj njegov konj nije ni trkački, ni rasni, već običan, najobičniji konj. Hranio ga je, pojio, negovao i izvodio u šetnju svakog dana, razgovarao sa njim kao sa najboljim drugom.
Ali konj je konj, a čovek je čovek
I bez obzira što se svakodnevno "družio"sa čovekom, konj nije znao ni da peva , ni da zvižduće, niti da uzvrati hranom, vodom ili šetnjom. Jednog dana iz čista mira, konj ritne čoveka i povredi ga. Jer je konj!!

Povredjenen i ponižen čovek se skloni i povuče par dana a potom se ponovo vrati konju, oprosti mu i nastavi da ga čuva, hrani, poji, da mu peva... Jer čovek je čovek, a konj je konj.
Konj ne zna šta znači ponižen,uvredjen, počastvovan, human.... jer je konj, a umro bi da mu nije čoveka!




filvas
APSOLUTNO!!!

Treba vežbati i kik boks da bi reči dobile i dodatni dublji smisao. Bitange treba samo šutirati, iz higijenskih razloga ne treba ih dodirivati rukama.



Veoma interesantna vaspitna metoda
Po čemu se onda razlikujete od bitangi?
Milan Novković Milan Novković 13:44 03.10.2010

Re: Neko

vrlo konkretno reklamiram svoj metod borbe ... reci retardu da je retard i suzavati im manevarski prostor a ne povlaciti se


"reci retardu da je retard"- ništa ovim ne postižeš. Jer niti taj kome se obraćaš razume šta je retard, niti da si ga uvredio, samo se nerviraš bez potrebe



mala priča

Čuvao jedan čovek konja....

Paralela, sasvim sigurno, u ova vremena kad mnogi s pravom stavljaju idealizam na "pravo" mesto, treba da bude deo jednačine ponašanja u današnjoj Srbiji.


Samo, ako se paraleli da previše značaja ona, po mom mišljenju, neće daleko dogurati:

- Dolivanjem ulja na socijanu vatru teško da će ta vatra da se ugasi.

- Ignorisanje sa nipodaštavanjem možda na prvi pogled zvuči kao hladnokrvnija strategija, ali ja mislim da to nije tako kad se poredi sa strategijama gde se čak i "udari", kako je Alex poleteo, dok se u većini slučajeva pokušava s strpljenjem i dijalogom.

Ok, izmišljam toplu vodu - probaj nešto lepo i prijateljski, kad neko tebi priđe lepo i prijateljski budi još bolji, kad te udari udari i sam još jače.

Ova strategija podrazumeva da sagovornik ima neiskorišćeni potencijal za učenje. I tu se konji i ljudi značajno razlikuju

Dalje, do genija nekoga ko je odmakao dalje od nas je da se spusti na naš nivo kad u nama prepozna neki potencijal.
arianna arianna 14:02 03.10.2010

Re: Neko

Milan Novković
Dolivanjem ulja na socijanu vatru teško da će ta vatra da se ugasi.

- Ignorisanje sa nipodaštavanjem možda na prvi pogled zvuči kao hladnokrvnija strategija, ali ja mislim da to nije tako kad se poredi sa strategijama gde se čak i "udari", kako je Alex poleteo, dok se u većini slučajeva pokušava s strpljenjem i dijalogom.

Ok, izmišljam toplu vodu - probaj nešto lepo i prijateljski, kad neko tebi priđe lepo i prijateljski budi još bolji, kad te udari udari i sam još jače.


Slažem se


Čovekovo je da uči, da neguje slabe i bolesne, "pripitomnjava" druge jer je na biološkom i civilizacijskom najvišem evolutivnom stadijumu. Ne treba da doliva ulje, niti da pali vatru u medjuljudskim/ socijalnim odnosima, već da smiruje strasti i uči druge-KAKO da se ponašaju civilizovano, tolerantno, humano

Batina jeste iz raja izašla, ali je oduvek imala dva kraja. Zato nasilne metode treba zaboraviti ako hoćete da nekada postanemo civilizovano i humano društvo. Jedino je dijalog, saradnja i tolerancija rešenje. Nema nam druge

kick68 kick68 14:51 03.10.2010

Znam Aleksa i nikako ga ne mogu za

Ja ne znam Aleksa ali drago mi je da je tako, da je to jedan miroljubiv mladic. To znaci da u ponedeljak nece upacti u ucionicu i nahebati se svojim djacima majke strejtaske tradicionalisticke. Primitivne.

Znam da se na blogu pisu tekstovi, hvala na pojasnjenju, ali ovaj mi se ne svidja i ne mislim da je dobar. Tekst je krajnje egzibicionisticki,i autor kako vec rekoh opisuje vec opisan i svima jasan problem. Svima je ovde kao i autoru pun qr svega.Citam i vidim da se ljudi slazu sa njm, dakle u pravu sam. Autor pokazuje kako je zajedno sa svojim spisateljskim darom i visokom inteligencijom visoko iznad hipnotisane gomile i da ne zasluzuje da mu se desava fenomen zvani Srbija. I nista vise.

Kada je ovde jednoj sitnoj, tek porodjenoj zeni bio pun qr svega, savila je tabak, ili ukljucila ovo sokocalo i istresla belu mafiju iz gaca. Ja ne vidim zasto jedan mladi covek u punoj snazi ne bi mogao da potrese recimo taksi mafiju. Mnogo je teze, bar po mom skromnom misljenju, menjati zastarele bolnicke protokole, nego natrerati taksiste da na posao dolaze cisti i obrijani (ne mislim obrijane glave), da ne voze u papucama i ne psuju posten svet.

Sve najbolje.
maca22 maca22 15:06 03.10.2010

Re: Znam Aleksa i nikako ga ne mogu za

kick68
Mnogo je teze, bar po mom skromnom misljenju, menjati zastarele bolnicke protokole, nego natrerati taksiste da na posao dolaze cisti i obrijani (ne mislim obrijane glave), da ne voze u papucama i ne psuju posten svet.

Nemojte misliti, to je trosenje vremena, nego nam pokazite koju ste mafiju i kako istresli iz gaca, kad vec znate da to treba da se radi. Svakako bismo vam na iskustvu bili zahvalni, kao sto smo i toj zeni (koja se povukla od iscrpenosti).

a sad bez zavitlancije, kanda je on vas nesto svojim izlivom negde naljutio. :)
kick68 kick68 16:23 03.10.2010

Re: Znam Aleksa i nikako ga ne mogu za

U pravu ste. Izvinjavam se. I nije me on naljutio. Naljutila me je Natasa.
natasavb natasavb 19:37 03.10.2010

Re: Znam Aleksa i nikako ga ne mogu za

Cime? Pitanjem sta si ti konkretno ucinio
ili konstataciom da ne mogu vise da slusam one koji odlicno znaju sta neko drugi treba da ucini?
Ako se tako lako ljutis, kako bi se tek proveo onaj taksista da si ti naleteo na njega.
filvas filvas 00:32 04.10.2010

Re: Neko

Po čemu se onda razlikujete od bitangi?


Po tome što nikoga ne maltretiram. Kad ćutite i trpite, na kraju dodju po vas. To bi trebalo da je poenta, onako kako ja, najmanji medju Djokicama i Pericama, vidim stvari.
kick68 kick68 00:51 04.10.2010

Re: Znam Aleksa i nikako ga ne mogu za

Hello,
Maca je u pravu. Ja (kao uostalom i Aleks) nemam zasluga za narod. Da citiram nekog pametnijeg od mene:"Ja bi mogo da mogu, ja bi mogo da znam."I tacno je , zena koja je ovaj blog iskoristila da pokrene nesto , odustala je od iscrpljenosti. Ali ga je iskoristila da nekome pomogne.

Postavlja se pitanje kome Aleksov tekst pomaze. Mislim da ovakvo nesto moze da ima samo kontra efekat.Da sam ja pripadnik gay populacije na primer, zasmetalo bi mi da me neko zastupa i brani na ovakav nacin, sa puno prostakluka i agresije.Ovo samo navlaci jos veci bes mnogobrojnih primitivaca. A mozda mu je to i svrha. Covek je VIP bloger, for god's sake, dobio je medijski prostor za delovanje (uostalom dobio je i ucionicu za delovanje)pa nek ga iskoristi u pametnije svrhe, na pravi nacin, nek smisli kako. Ne zelim da blatim njegov lik i delo, ali na njemu je odgovornost za to.

Pripadnici gay populacije mogu se javiti i izjasniti se da li im je ovaj tekst prijao. I ako nije, neka objasne, neka daju predloge, kako to treba da se uradi, da se svet edukuje jer mu edukacija treba.

Mogu se javiti i taksisti sa konkretnim predlozima kako unaprediti profesiju
i poboljsati kvalitet usluga.

Toliko od mene. By and out.
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:46 02.10.2010

Auuuuuu...

...al se ti nasekira... Ko ja prošle godine u ovo doba, pred paradu.
maca22 maca22 20:25 02.10.2010

Re: Auuuuuu...

Tokom 90-ih sam isla na rehabilitaciju do Budimpeste... ili me je podizao Nune, recimo, njegovim odgovorom na ćeraćemo se još: "Ćerajte se vi u p*** materinu i srednji vek iz kojeg ste izašli".
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:52 02.10.2010

Mene

ovde nema, tako da samo da te pozdravim.
alexlambros alexlambros 19:59 02.10.2010

Re: Mene

samo da te pozdravim


odpozdrav iz Sumadije!
gedza.73 gedza.73 20:10 02.10.2010

Čekaj,

a šta bi sa taksistom?
Vozim se za Kg taksistom. Pred nadvožnjakom dotični zauzeli i levu i desnu stranu. Taksista usporava. Usporava... I usporava. Konačno staje sa leve strane. Već besan, obiđem ga, zveknem onaj prekidaš za sva četiri, i pristojno ga, kroz otvoren prozor upozorim
- Gospodine, ne radi vam levi žmigavac.
-kako ne radi, radi.
U tom trenutku ugledam vola da vozi taksi u papučama. Fila. Tu mi pregori licna
-Što ga onda ne daš, biip ti materina.

AleXandar-e, to što na zapadu postoji je direktna posledica zakona i poštovanja istog. To kod nas nije nikada postojalo i nije se poštovalo. I kako mi deluje, teško da će ikada.

Kao i g.oneman onevote mislim da si bes usmerio na pogrešnu stranu.
Da li ti misliš da su isključivo tradicionalisti i vernici netolerantni, smrdljivi i da su izrešetani pink tehnologijom (dobra ti je fora).
Neka čovek veruje u bilo šta ako ga to čini srećnom i boljom osobom. I ako time ne ugrožava druge.
Tradicija ne mora da bude nešto loše. Jer da jeste sad ti po italiji, francuskoj ne bi video ništa starije od 20 godina. zapad je zapad zato što poštuje, između ostalog, i tradiciju.

Ja kontam da sa vernicima ne može da se razgovara ko sa razumnim ljudima. If you could reason with religious people there would be no religious people.


Ja mislim da nisam nerazuman. Možda grešim?
Taj koji ima brojanicu i sv. Petku je juče imao Miloševića, a prekjuče tita. Da je mogao pre toga bi turio karađorđeviće, ili dahije.

Al tebra, mala je rvaku, loži se na kintu, viđaju je s onim pederom (dobro obučen tinejdžer, prim. pr) što su mu matori u Švajcarskoj.

Ovo nema veze sa tradicijom, ili religijom, već sa porodičnim vaspitanjem.

To su nesrećnici koji se od tradicionalnih hrišćanskih vrednosti najviše drže one najtradicionalnije, da uporno i sistematski i agresivno proganjaju druge: nekad su to bili Jevreji koje su donosili kugu, pa žene veštičare, pa crnci, a danas su ostali gejevi što izazivaju belu kugu, zemljotrese, poplave i ostale kataklizme i navlače gnev gospodnji na pravednike


Ne mrzim jevreje, muslimane, jehovine svedoke, protestante, homoseksualce, ateiste. Od baba veštica i zemljotresa malo zazirem.
alexlambros alexlambros 20:15 02.10.2010

Re: Čekaj,

a šta bi sa taksistom?


pobego u kola i zatvorio prozor kad je video koliki sam i da cu ladno da ga sameljem sa sve njegovom krntijom
Bili Piton Bili Piton 20:16 02.10.2010

Re: Čekaj,

gedza.73
a šta bi sa taksistom?


To sam i ja teo da pitam al se nisam usudio da mi Lambrex ne bi odgrizo glavu, u kakvom je raspoloženju
docsumann docsumann 20:27 02.10.2010

Re: Čekaj,

pobego u kola i zatvorio prozor kad je video koliki sam i da cu ladno da ga sameljem sa sve njegovom krntijom


Je l' pozeleniš kad popizdiš ?

maca22 maca22 20:28 02.10.2010

Re: Čekaj,

Bili Piton
gedza.73
a šta bi sa taksistom?

To sam i ja teo da pitam al se nisam usudio da mi Lambrex ne bi odgrizo glavu, u kakvom je raspoloženju

To smo se svi pitali izgleda.
gedza.73 gedza.73 20:49 02.10.2010

Re: Čekaj,

alexlambros Vs. taxi-sta




docsumann, sećaš li se onih duguljastih stripova 81 i 82?

Maco, stvarno mu je dobar blog. Samo što nema veze da li je neko tradiocionalista ili ne, već da li je taj kreten ili ne.
Žao mi je što je tako ali Srbija jeste prepuna budala koje samo traže način i opravdanja za svoje nepodopštine. Ko da smo neki azil za njih.
Možda klima, ko bi ga znao.
Kad bi se prepisali zakoni iz Eu, i kad bi se poštovali za pet godina bi Srbija bila daleko lepše mesto za život. Bilo bi me briga da li smo u uniji ili nismo.
Ovako nas vuču po blatu, da bi i mi bili kaljavi kao oni.
docsumann docsumann 20:55 02.10.2010

Re: Čekaj,

docsumann, sećaš li se onih duguljastih stripova 81 i 82?


đe me nađe ... odrastao sam na tome (bivši "Denis" )



a sa druge strane tekstovi o muzici, neprocjenjivo.
gedza.73 gedza.73 20:59 02.10.2010

Re: Čekaj,

đe me nađe ... odrastao sam na tome

Još čuvam poneki broj, da pokažem klincu na čemu smo odrastali.
inco inco 08:37 03.10.2010

Re: Čekaj,

docsumann
a sa druge strane tekstovi o muzici, neprocjenjivo.


Gde bas iskopa scan sa Zapom... Mislim Bobby Brown mu tu dodje kao `no pun intended`


omega68 omega68 14:47 03.10.2010

Re: Čekaj,

alexlambros
a šta bi sa taksistom?


pobego u kola i zatvorio prozor kad je video koliki sam i da cu ladno da ga sameljem sa sve njegovom krntijom

Jeste, tačno je.
Priča se po KG-u da mu se još tresu kolena
mladen.mladen mladen.mladen 20:21 02.10.2010

kuuul.

volim ovakve blogove.)
maca22 maca22 20:31 02.10.2010

Re: kuuul.

To su tradicionalisti koji nemaju problem sa tim da ih feudalci vozaju ko magarce, maltretiraju, ne plaćaju, otpuštaju, prete, koji i institucionalizovanu korupciju drže za deo tradicije (a ruku na srce, i jeste), ne suprostavljaju se jačem jer nikad ne znaš kad možeš da se „ušemiš" s nekim od velikih baja, a stranku menjaju češće nego gaće, jer ubeđenje im je tamo gde i besplatan džak brašna.

yngwie92 yngwie92 20:24 02.10.2010

preporuka

mozda ti se i ne svidi moje misljenje ali ovo je tvoj najbolji blog do sada.
preporuka !
AlexDunja AlexDunja 21:14 02.10.2010

Re: preporuka

ovo je tvoj najbolji blog do sada.


sigurna sam da bi se i gospodži m
svideo ovako goropadan
alexlambros alexlambros 21:16 02.10.2010

Re: preporuka

sigurna sam da bi se i gospodži m
svideo ovako goropadan


cek samo da joj prevedu, pa da vidis!
AlexDunja AlexDunja 21:36 02.10.2010

Re: preporuka

cek samo da joj prevedu, pa da vidis!

šta????
ona da nezna srpski?

nemoj da si smešan, uz sve njene natprirodne moći,
pa to je sitnica... očekuj poziv
alexlambros alexlambros 21:39 02.10.2010

Re: preporuka

nemoj da si smešan, uz sve njene natprirodne moći


mudro zboris!
sanjaindijanac sanjaindijanac 23:08 02.10.2010

Sta je to s taksistima?

U junu ove godine stignem u Bg posle samo 10 meseci izostanaka. I odmah sutradan krenem "do grada" s drugaricom. Na raskrsnici ispod Narodnog pozorista jedna jako stara zena polako prelazi ulicu, na pesackom prelazu. Iz daljine se zalece taksi (secam se da mu je firma Pink) i trubi da se skloni. Posto zena ne moze, on dodje do tog pesackog, i naginje se da otvori prozor kroz koji pocinje da vice na nju. Tu ja pocnem da vicem na njega (mada ne bas recnikom kao iz ove price ) i krecem da zapisem broj, on brzo ode.

A drugarica stoji pored mene i pita: "I... sta ces sad s tim brojem?"

Koji je pravi nacin izboriti se s takvima?
tyson tyson 21:37 03.10.2010

Re: Sta je to s taksistima?

Koji je pravi nacin izboriti se s takvima?

Prijaviš ga taxi udruženju i oni ga izbace iz članstva zbog narušavanja ugleda firme. Bez šale, zaista to rade.


NeuroRadoznalost NeuroRadoznalost 00:02 03.10.2010

Bravo

Odavno nisam pročitao ovako dobar tekst. Na jednoj strani si sumirao celu našu zemlju.
I ja sam skoro išao na neka proputovanja po EU i isto sam bio zbunjen kad sam se vratio (i još uvek sam), tj. to mi se dešava svaki put kada se vratim sa putovanja na zapad.
Inače što se tiče Ateističkih tema i opisa srbina ako se ikada sretnemo imaš pivo od mene.
aleksanadar aleksanadar 00:36 03.10.2010

Коме ти то?

Ево, најпре, мог случаја:

Враћам се двадесет и неког августа из Уједињеног Краљевства, са женом и дететом. Лет је био пријатан. Спуштамо се до покретне траке, да бисмо покупили своје торбе. Узимамо торбе.

Бацамо погледе на леву и десну страну, да бисмо пронашли колица. Али, нема никаквих колица. Покупили су их они бржи.

Имамо пуно торби. Лудост је и помислити да то теглимо до паркинга. Са малим дететом.

Сви остали путници одлазе. Остајемо потпуно сами у великој хали. А она трака се и даље врти.

Остављам жену и дете и одлазим до цариника. Они кажу: "Ми са тим немамо ништа. Питајте службу аеродрома." (Контам. Царина је царина, а аеродром није царина. Две фирме.)

Одлазим до шалтера где је службеник Аеродрома. Млађахни момак изгледа збуњено. "Ја не могу да Вам помогнем. Али, можете да потражите шефа смене. Изађите на она врата, па идите на први спрат..."

Излазим напоље. Ту је кум, чека нас. Ту је и троје-четворо слободних колица. Узимам колица, али сада НЕ МОГУ назад! Не пуштају.

Е... не знам да ли сам позеленео или побелео. Дерем се на тамо некога... Он зове тамо некога да дође и да ме уведе. Објашњава. Чекам. Тамо неки долази.

Добродошли!

У Србију, брале.
tyson tyson 21:40 03.10.2010

Re: Коме ти то?

Добродошли!

У Србију, брале

To isto i još gore (sa daleko drastičnijim posledicama pokušaja vraćanja nazad) može da ti se desi ama baš bilo gde u svetu.



aleksanadar aleksanadar 00:13 04.10.2010

Re: Коме ти то?

To isto i još gore...


Сматраш?

Ови моји Срби, на аеродрому "Никола Тесла", нису били нимало спремни да помогну.
И нико се није извинио.

У Енглеској сам провео тридесет дана.
Тамо су увели тај обичај извињавања.
rade.radumilo rade.radumilo 00:52 03.10.2010

Ma kakav bre zapad...

Ma kakav bre zapad !?

Bio sam u Tunisu i tamo su taksisti prvi da ti stanu kada prelaziš ulicu na prelazu ili van njega. Ljubazni nasmejani, pogodiš se za cenu vožnje i to je to.

Drugo veče boravka tamo: muslimanska zemlja, ramadan (tur. ramazan) u toku a u hotelu kabare sa travestitima!

Uđeš u robnu kuću, gledaš neke kaiševe, gledaš cenu, zagledaš a prodavačica ti priđe i kaže "To ne koža, koža tamo..."

Voziš se kroz deep Saharu (po fenomenalnim putevima) a u svakom selu reklama za ADSL jeftiniji nego u Srbiji!

Što lepo rekao Goran (koga sam upoznao tamo), nakon nekoliko dana ubijanja u pojam: "Pa mi Srbi, mi da živimo u Aziji, mi bi bili Talibani!"
talicni talicni 01:06 03.10.2010

Dobar blog

Ala si ocrnio poklonike predobrog vladike Nikolaja, cudi me da wuki&co ne komentiraju.

bene_geserit bene_geserit 01:21 03.10.2010

Koliko zamena teza u ovom blogu ...

da je to neverovatno.
Koja je tacno korelacija izmedju "nemaju problem sa tim da ih feudalci vozaju ko magarce, maltretiraju, ne plaćaju, otpuštaju, prete ..." i toga da li je neko tradicionalista ili ne? Ne-tradicionalisti dakle nikako ne daju na sebe, toliko su opasni da feudalci na razgovoru za posao proveri da li si tradicionalista ili nisi da znaju koliko mogu da te jasu.
Koja je tacno korelacija izmedju "nemaju problem ni sa tim što u zemlji čija je najveća razvojna šansa poljoprivreda, ne možeš da kupiš mleko." ili "nemaju ni problem s monopolima i cenama većim od Evrope" i toga da li je neko tradicionalista ili ne?
Koja je tacno korelacija izmedju "imaju 40 godina, žive s roditeljima, nemaju dece a primanja im zavise od rezultata premier lige jer od radnog staža imaju samo po par godina u „Mozzartu" i „Lavovima". A neki i part-time diluju vutru klincima iz kraja, ..." ili "To su drkoši koji bi onu sisatu šesnaestogodišnjakinju iz ulaza pored odvalili od qrca ..." i toga da li je neko tradicionalista ili ne? Mozda je poenta u tom sto tradicionalnistima vera to brani a ovima sto nisu tradicionalisti je OK da diluju vutru, imaju seksualne odnose sa 16-godisnjim klinkama i sta rade samo se kockaju posto jelte vere nemaju pa im ne brani, pa je to OK?
Koja je tacno korelacija izmedju "emigriraju u Kanadu" i toga da li je neko tradicionalista ili ne? Srpska emigracija u Kanadi je pretezno obrazovana i to u komunistickom obrazovnom sistemu tako da su mahom sve ali tradicionalisti nisu.

U Srbiji je 60-70% populacije levo orijentisano (nisu tradicionalisti), na vlasti su stranke levice, ministar policije koja brani paradu pedera je iz najlevlje od tih stranaka, ministar privrede (kako se vec tacno zove) koji stiti prava radnika i kontrolise feudalce da ne jasu previse je iz stranke levice, ministar poljoprivrede je iz leve stranke, antimonopolske zakone i politiku vodi vlada levice, pravni sistem koji uz policiju treba da iskoreni dilovanje vutre i seks sa maloletnicama je reformisan od strane stranaka levice. U ovoj zemlji je levica na vlasti od drugog svetskog rata i nikada nije silazila.
I opet su vam za sve krivi tradicionalisti.
Dakle komunisti, deco komunista, i unuci komunista (danasnji liberali) - odjebite. Na vlasti ste bili i ostali, od toga sto ste pokrali ste veoma lepo ziveli, decu skolovali, napravili sistem u kome pametni ljudi beze u emigraciju i danas, i pre 10, 20, ili 30 godina. Kakva je Srbija danas to je pre svega vasa zasluga.

I par dodataka:
1. Igrom slucaja i ja sam letos proveo (nekoliko meseci) u istoj oblasti, na relaciji Nica, Antibi, Kan, Sofia Antipolis. Posto mene generalno gradovi i arhitektura ne impresioniraju/zanimaju (vise volim prirodu), moram priznati da nisam bio odusevljen (a i radio sam previse). Iz Nice mi je glavno secanje gomila psecih govana na sve strane koje nisi nikako mogao da izbegnes, kada ti treba toalet ne mozes da ga nadjes ali psecih toaleta ima koliko hoces (ali se definitivno ne koriste), svuda im je put uz samu plazu, guzve (u julu i avgustu) su potpuno nenormalne, Monte Carlo je od poroka napravio atrakciju (vidim kada se ljudi u Srbiji kockaju to je problem, ali je Monte Carlo super - valjda zato sto je kockanje na nivou - sto se mene tice i jedno i drugo je bolesno), jedino mesto koje mi se iole svidelo su bili Antibi (bilo bi jos lepse da nema privatnih delova uz more na koje ne mozes da odes). Inace su fini pristojni ljudi, mnogo vole imigrante posebno iz Afrike a i Cigane (steta sto nisam snimio tiradu zene koja nam je izdavala gajbu u vezi imigranata iz Afrike), postuju visevekovnu tradiciju kupanja u parfemima umesto koriscenja vode, jednom recju narod na koji se treba ugledati. Sve u svemu toliko sam se napunio negativnom energijom za tih nekoliko meseci da mi je trebalo 2 nedelje na Durmitoru da se oporavim.

2. "Matori antisemita Nikolaja (Velimirović)" i Milutin Milanković mogu zajedno koliko god to ne dopiralo do tvog mozga. Sta su lupetanja a sta nisu zavisi od percepcije - recimo meni je tvoj blog pretezno gomila lupetanja. Svi ljudi (sem onih koji umru mladi) su u jednom periodu svog zivota matori - pretpostavljam da si dodao matori iz nekog smislenog razloga?

3. "Koga više boli uvo ... da l' su vam uvređena verska osećanja" - ti si vidim jedan od onih koji smatra da je nazvati nekoga pedercinom diskriminacija po seksualnoj osnovi i zakonski kaznjiva ali zato nazvati nekoga patriJotom vrlo pozeljno i fino. Procitaj jos jednom (ako si ikad) clan zakona koji brani diskriminaciju po razlicitim osnovama.

4. "I ko vam to uopšte brani da rađate decu? Devet ko Jug Bogdan, samo napred! Al, oprez, verovatnoća je poprilična da jedno od devet bude gej." Jedan od 9, to mu dodje onih cuvenih "11%" koliko pederi/lezbejke tvrde da ih ima u populaciji. Dakle od 8 miliona stanovnika Srbije, recimo bar 6 miliona zna sta su seksualno, 11% mu dodje 660 hiljada. Na paradi pedera bice po procenama oko 500 ucesnika, recimo trecina ce da budu hetero dakle ~330 "gejeva". Iliti jedan u 2000 ce da dodje na paradu pedera. To je skroz logicno i potpuno verovatno. Toliko su ljudi uplaseni (iako ih brani 5000 murjanaca) da ce jedan u 2000 da skupi hrabrost da dodje. Da je jedan u 10 ili u 50 pa jos i da covek poveruje. Ali jedan u 2000!
Znaci na paradi pedera ce da bude ~500 ucesnika, na svakog ucesnika doci ce po 10 murjanaca, a na svakog murjanca po 10 tekstova u novinama ili elektronskih o paradi pedera.
sima2000 sima2000 06:54 03.10.2010

Re: Koliko zamena teza u ovom blogu ...

U Srbiji je 60-70% populacije levo orijentisano (nisu tradicionalisti), na vlasti su stranke levice, ministar policije koja brani paradu pedera je iz najlevlje od tih stranaka, ministar privrede (kako se vec tacno zove) koji stiti prava radnika i kontrolise feudalce da ne jasu previse je iz stranke levice, ministar poljoprivrede je iz leve stranke, antimonopolske zakone i politiku vodi vlada levice, pravni sistem koji uz policiju treba da iskoreni dilovanje vutre i seks sa maloletnicama je reformisan od strane stranaka levice. U ovoj zemlji je levica na vlasti od drugog svetskog rata i nikada nije silazila.
I opet su vam za sve krivi tradicionalisti.


Kao što je i sve ostalo u ovoj našoj zemlji iščašeno i poremećeno, takva je i podela na desnicu i levicu. U normalnom svetu levica organizuje masovne štrajkove, a ovde deli svinjske polutke. U normalnom svetu levica se trudi da porezi budu što veći, da država ima što veća socijalna davanja, da svi imaju pravo na besplatno školovanje i zdravstvenu zaštitu. Kod nas "levica" na vlasti prodaje privatnicima sve što se može rasprodati, privatizuje zdravstvo i školstvo, uvek je na strani krupnog kapitala i monopola, sluša sve što joj MMF kaže i slično..
A sa druge strane "desnica" (SNS, DSS, SRS) ništa ne bi prodala nikome, sve bi bilo u državnom vlasništvu, svi bi se džabe lečili i školovali, niko otkaz ne bi nikad dobio i sve u tom stilu..
Zbog svega ovoga, te dve reči (levica i desnica) u Srbiji ne bih uopšte koristio. Mnogo ispravnija podela je ono što je i tema ovog bloga. Podela na tradicionaliste i progresivne. Tradicionalni Srbin je bez problema u svojoj glavi povezao religiju i komunizam. Uzeo je najgore elemente iz oba sistema i napravio mix od koga se stomak okreće. Ksenofobija, strah od novog, nacionalizam, prostakluk, praznoverje + uravnilovka, leba bez motike, mržnja prema onom ko ume i ima..
rade.radumilo rade.radumilo 08:48 03.10.2010

Re: Koliko zamena teza u ovom blogu ...

bene_geserit
Sta su lupetanja a sta nisu zavisi od percepcije ...


Pa lepo čovek i kaže u blogu, da je za neke vrhunac intelektualnog dostignuća lupetanje vladike Nikolaja i da takvi likovi ne mogu da dobace iznad toga, pa ma koliko se trudili...

Uzgred piše se: Bene Gesserit
inco inco 09:02 03.10.2010

Re: Koliko zamena teza u ovom blogu ...

sima2000
Zbog svega ovoga, te dve reči (levica i desnica) u Srbiji ne bih uopšte koristio. Mnogo ispravnija podela je ono što je i tema ovog bloga. Podela na tradicionaliste i progresivne.


Jos ispravnija podela politicke scene Srbije je na lopove/karijeriste i one koji bi to da postanu. I naravno na apsolutno politicki nepismen narod koji bira izmedju te dve skupine, pa ih posle pljuje da su lopovi a da bilo ko od tih pljuvaca nekim incidentom zasedne u njihove fotelje ne bi bio ni jotu bolji od onih koje pljuje, naprotiv. Jedini problem koji narod (citati: tupa masa) ima sa politicarima je sto ovi potonji mogu da kradu a oni ne mogu (ili bar ne toliko, al' ce rado krasti sijalice i srafove iz preduzeca u kome rade). Zavist, i nista vise, ideologijama mesta nema i bez problema ce jednu nedelju da bude fasista a drugu nedelju libertarijanac, samo ako mu to donosi neku korist. A kakav narod, takvi i politicari...

Jer kako drugacije objasniti da se u Srbiji samozvani liberali (LDP) zalazu za to da drzava obori PDV, subvencionise i stimulise mlekare umesto logicnog liberalnog resenja za problem vestacke nestasice mleka - slobodan uvoz bez carina? Kako objasniti da se soc-demokrate zalazu za 'tajkunske mostove', poklanjanje zemljista korporacijama i davanje drzavnih zajmova velikim kapitalistima? Kako objasniti da se cisti ekonomski desnicari (G17) zalazu za podizanje javne potrosnje i deljenje nezaradjenih para sakom i kapom (citati: A od Dinkica 1000€ + 5 somica dinara svakome)? Kako objasniti da nema niti jedne jedine partije cija `politika` se ne moze odlepiti sa vrha autoritarne ose cuvenog politickog kompasa - sve go autoritarac do autoritarca? Kako...

Povrh svega kako objasniti da je neko uopste u stanju da glasa za takvu papazjaniju od politicke misli cije je zajednicko geslo `hocu da drpam`, a da pritom sme sebe nazvati homo politicus-om?
bene_geserit bene_geserit 09:25 03.10.2010

Re: Koliko zamena teza u ovom blogu ...

Ma super, nabrojis svasta sto u Srbiji ne valja i onda to nakacis ideoloskim protivnicima. Iako nikakve veze nema sa bilo kakvom logikom. I ja treba da se divim takvoj gomili budalastina i da dajem preporuke ili sta?

Nego posto si dao detaljan opis "ne-progresivnih tradicionalista", zamolio bih za jos detaljniji opis "progresivaca" (usput, nesto ti izrazi progresivno i sl. smrde na komunisticki obrazovni sistem, al' dobro; takodje razlicite stvari su raznim ljudima progresivne - obicno svako tvrdi zasvoju politicku opciju da ima monopol na progresivnost).
Evo ja da probam da dam opis, pa me ti ispravi gde gresim:
- Progresivni Srbi su solidno materijalno situirani (sirotinja od svoje bede ne stize da bude progresivna; ali zato stize da se prijavljuje u profesionalnu vojsku da bi od te bede malo pobegla; sto ne smeta progresivnim Srbima, nece valjda njihova deca da idu u vojsku; takodje im ne smeta da se profesionalna vojska iz Srbije salje na kojekakva ratista po svetu - takvo angazovanje generalno koristi Srbiji tj. progresivni Srbi ce malo bolje da zive; sada ginuce deca sirotinje, ali sta da se radi, mora neko)
- Progresivni Srbi uglavnom zive u Beogradu (mada ne svi, sto se vidi po autoru bloga). Iz te perspektive im deluje da je Beograd motor razvoja Srbije. Imaju u proseku duplo i vise vecu platu od unutrasnjosti, ali to ne vide kao neki problem. Kao problem vide to sto Beograd nema metro. I to sto koridor 10 nikako da se zavrsi. Jel kada se zavrsi, naplacivacemo takse stranim kamionima pa ce progresivni Srbi malo bolje da zive. To sto pola Srbije nema elementarnu infrastrukturu (npr. jer nema autoputa Beograd-Uzice/Cacak/Kraljevo), vide kao sekundarni problem ili ga ne vide uopste. Takodje im ne smeta stoje sva administracija (sem naravno opstinske) koncentrisana u Beogradu (a sto bi im i smetalo kada im to direktno povecava cenu rada). I misle da to nije povezano sa procentima nezaposlenosti po unutrasnjosti.
- Progresivni Srbi vole da kosriste tudjice. To je tako progresivno. Ocuvanje srpskog jezika je naravno nebitno, ionako ce da odumre za koju stotinu godina. Kao verovatno i Srbi. Sto su i zasluzili. U medjuvremenu jedino sto je bitno je da zivimo sto lagodnije.
- Progresivni Srbi misle da ce svi problemi da se rese sami od sebe kada udjemo u EU. Jel ce neko da ih resi za nas. Zato sto nas voli. Oni takodje definisu probleme drugacije od tradicionalnih Srba. Recimo tradicionalni Srbi misle da je problem kada se zemlja zaduzuje, ali progresivni Srbi misle da je to jako pametno. Zaduzivanje nam pomaze da zivimo lagodnije. A to je jedino bitno. Jer lagodno ziveci Srbi su i srecniji Srbi.
- Progresivni Srbi su alergicni na bilo kakva redefinisanja istoriskih "cinjenica". Jel su tu bitku njihovi dedovi odavno dobili i istoriju napisali. I uzeli svoje sto su i zasluzili kao prvoborci. I ove druge pobili i proterali. I od toga sto su pokrali njihovi potomci, danasnji progresivni Srbi su jako lepo ziveli i zive. I onda ih jos mrze sto "umeju i imaju". Sramota.
- Progresivni Srbi su gotovo 100% nevernici (kako vernici da budu progresivni). Sto im ne smeta da imaju svoje misljenje o svemu vezanom za SPC i da ga do beskonacnosti naturaju (i o nacinu izbora patrijarha, i o kalendaru koji se koristi i osvakoj drugoj temi o kojoj nemaju pojma). Ako im se neka vera svidja onda je to pagansko mnogobostvo ili budizam. Budizam jel im odlicno ide uz jogu.
- Progresivni Srbi vole da koriste izraz "seljak" kao jednu od najvecih uvreda. To je zato sto se kod nas ta rec koristi za malog proizvodjaca hrane, a oni se time nikada ne bi bavili. Jel ko bi onda odradio sve neophodne poslove sedeci za stolom u Beogradu. Ali bi svaki dan da jedu.

(Usput ja ne mislim da ovakva etiketiranja imaju puno smisla, ali posto je ovaj blog upravo to, da pokazem makar delic onoga kako to izgleda onima sa druge strane ideoloskog plota. Oko toga sta sve ne valja u Srbiji bih se dobrim delom slozio sa autorom bloga - ali ne i oko adrese na koju su primedbe upucene.)
bene_geserit bene_geserit 09:37 03.10.2010

Re: Koliko zamena teza u ovom blogu ...

rade.radumilo
bene_geserit
Sta su lupetanja a sta nisu zavisi od percepcije ...


Pa lepo čovek i kaže u blogu, da je za neke vrhunac intelektualnog dostignuća lupetanje vladike Nikolaja i da takvi likovi ne mogu da dobace iznad toga, pa ma koliko se trudili...

Uzgred piše se: Bene Gesserit

Pise se Bene Gesserit na engleskom a Bene Geserit na srpskom. Ako ti se ne sto se i licna imena na srpskom prevode onako kako se izgovaraju, ti se obrati lektorima srpskoga jezika, a ne meni. A ako to ne znas, onda preporucujem ponovni odlazak u skolu.

Da bi nesto deklarisao kao lupanje za pocetak to moras da procitas. Ja sumnjam da je autor bloga procitao dela Vladike Nikolaja. Ali naravno zna da su to lupetanja. Jer ono sto zna o tome mu se ne uklapa u ideolosku matricu.
Usput, procenat Srba koji su citali Vladiku Nikolaja (da ne kazem citali bilo sta) je toliko mizeran da su potpuno nebitni za celu raspravu o tome sta ne valja u zemlji Srbiji. Ali nije lose potkaciti ideoloske protivnike kada god mozes.
bene_geserit bene_geserit 09:46 03.10.2010

Re: Koliko zamena teza u ovom blogu ...

inco
...Jos ispravnija podela politicke scene Srbije je na lopove/karijeriste i one koji bi to da postanu. ... Povrh svega kako objasniti da je neko uopste u stanju da glasa za takvu papazjaniju od politicke misli cije je zajednicko geslo `hocu da drpam`, a da pritom sme sebe nazvati homo politicus-om?

Sa ovim bi se u potpunosti slozio.
Moja namera kada sam pomenuo levicu na vlasti nije bila da kazem da bi "desnica" na vlasti bila imalo bolja jer ne bi (uostalom G17 je stranka "desnice" i sve vreme su u vlasti), nego samo da ukazem na besmislenost kacenja svih problema tradicionalstima, jer to nema veze sa elementarnim zdravim razumom i samo sluzi obracunu sa ideoloskim protivnicima i nicemu drugom.
Moze kao uzrok svih problema da se proglasi i nedostatak tradicije isto tako i da se npravi podjednako ubedljiv blog, ali ni to ne bi nicemu vodilo i podjednako je neistinito kao i ovo odozgo.
rade.radumilo rade.radumilo 09:56 03.10.2010

Re: Koliko zamena teza u ovom blogu ...

bene_geserit

Pise se Bene Gesserit na engleskom a Bene Geserit na srpskom. Ako ti se ne sto se i licna imena na srpskom prevode onako kako se izgovaraju...


U tom slučaju treba da piše Beni Džeserit

Sorry mate, I can pronounce it a little bit better... And besides, I've never red Dune in Serbian...
maca22 maca22 10:44 03.10.2010

Re: Koliko zamena teza u ovom blogu ...

bene_geserit
Koja je tacno korelacija izmedju "nemaju problem sa tim da ih feudalci vozaju ko magarce, maltretiraju, ne plaćaju, otpuštaju, prete ..." i toga da li je neko tradicionalista ili ne? Ne-tradicionalisti dakle nikako ne daju na sebe, toliko su opasni da feudalci na razgovoru za posao proveri da li si tradicionalista ili nisi da znaju koliko mogu da te jasu.
Koja je tacno korelacija izmedju "nemaju problem ni sa tim što u zemlji čija je najveća razvojna šansa poljoprivreda, ne možeš da kupiš mleko." ili "nemaju ni problem s monopolima i cenama većim od Evrope" i toga da li je neko tradicionalista ili ne?
Koja je tacno korelacija izmedju "imaju 40 godina, žive s roditeljima, nemaju dece a primanja im zavise od rezultata premier lige jer od radnog staža imaju samo po par godina u „Mozzartu" i „Lavovima". A neki i part-time diluju vutru klincima iz kraja, ..." ili "To su drkoši koji bi onu sisatu šesnaestogodišnjakinju iz ulaza pored odvalili od qrca ..." i toga da li je neko tradicionalista ili ne?


Korelacija je to sto nosioci i branioci sveg ovde nabrojanog primitivizma i gluposti vole SAMI ZA SEBE da kažu da su tradicionalisti.
inco inco 10:54 03.10.2010

Re: Koliko zamena teza u ovom blogu ...

bene_geserit
Moze kao uzrok svih problema da se proglasi i nedostatak tradicije isto tako i da se npravi podjednako ubedljiv blog, ali ni to ne bi nicemu vodilo i podjednako je neistinito kao i ovo odozgo.


Pa ako cemo posteno, bolje da zaboravimo nacisto na tradiciju, jer imamo u tradiciji toliko toga nekompatibilnog sa XXI vekom da moze da nam se lagano obije o glavu. Pitao bih ove tzv. tradicionaliste (citati: uber konzervativce) da li su za postovanje tradicije po svaku cenu, posto imamo bas juicy stvari u istoj poput lapota, `sekiranja` oko medja, prodaju zena, patoloske zavisti (`da komsiji crkne krava, makar meni crkle dve`), potkazivanja i podrepasenja i tako toga... A povrh svega, nama je kao narodu najdraza kradja, gotovo da se delimo na latentne i ostvarene kleptomane.

I nemoj molim te oko srpskog jezika, gotovo da je aksiom: sto veci tradicionalista/konzervativac to nepismenije i neartikulisanije izrazavanje. Dovoljno da vidis par prosto-prosirenih recenica nekoga pa da shvatis da l' je 'tradicionalista' ili 'progresivac', bez i da ulazis u sustinu istih.

rade.radumilo
U tom slučaju treba da piše Beni Džeserit


'Ukrade' mi lajnu... Ako cemo fonetski: /ˈbɛniː ˈdʒɛsərɪt/

rade.radumilo
And besides, I've never red Dune in Serbian...


Past tense od read je takodje read, samo se cita `red`
Prevod je inace vrlo solidan, k'o onaj hrvatski za LOTR, ali ni priblizno koliko je dobar original. Jedan je Herbert!
rade.radumilo rade.radumilo 11:33 03.10.2010

Re: Koliko zamena teza u ovom blogu ...

inco

rade.radumiloAnd besides, I've never red Dune in Serbian... Past tense od read je takodje read, samo se cita `red` Prevod je inace vrlo solidan, k'o onaj hrvatski za LOTR, ali ni priblizno koliko je dobar original. Jedan je Herbert!


A ko ti kaže da sam i infinitiv utrefio... štumparska greška
Sepulturero Sepulturero 11:37 03.10.2010

Re: Koliko zamena teza u ovom blogu ...

Sta su lupetanja a sta nisu zavisi od percepcije - recimo meni je tvoj blog pretezno gomila lupetanja.

Браво, вредело је да се понови.
gedza.73 gedza.73 12:32 03.10.2010

Re: Koliko zamena teza u ovom blogu ...

Pa ako cemo posteno, bolje da zaboravimo nacisto na tradiciju, jer imamo u tradiciji toliko toga nekompatibilnog sa XXI vekom da moze da nam se lagano obije o glavu.

Nekompatibilno pišeš. Tradicija je noć veštica u nekim zemljama, kineska i obična nova godina, dan nezavisnosti i zahvalnosti, pijenje čaja...
Vino je pravljeno, po tradiciji, od grožđa. I dalje je proces sličan izvornom, po tradiciji, samo se koriste nove tehnologije.

Pitao bih ove tzv. tradicionaliste (citati: uber konzervativce) da li su za postovanje tradicije po svaku cenu, posto imamo bas juicy stvari u istoj poput lapota, `sekiranja` oko medja, prodaju zena, patoloske zavisti (`da komsiji crkne krava, makar meni crkle dve`), potkazivanja i podrepasenja i tako toga

Misliš da su ove stvari jedino vezane za tradicionaliste? Ladno može zadribanda za sebe da misli da je progresivan. A da to nije. I obrnuto.

Dovoljno da vidis par prosto-prosirenih recenica nekoga pa da shvatis da l' je 'tradicionalista' ili 'progresivac', bez i da ulazis u sustinu istih.

Eto, iz tvojih 'par prosto-proširenih rečenica' deluje da si ti 'kao' progresivac, koji nije ušao ' u suštinu istih'
sima2000 sima2000 16:35 03.10.2010

Re: Koliko zamena teza u ovom blogu ...

Jos ispravnija podela politicke scene Srbije je na lopove/karijeriste i one koji bi to da postanu.


Ako se svet posmatra kroz crne naočare razočaranog idealiste onda je tako kako ti pišeš. Ali, ako ćemo da budemo realni onda se i lopovi mogu podeliti na tradicionaliste i progresivne. Toma Nikolić je tradicionalista, Boris Tadić je progresivan. Da ne kažem napredan :)
Sa tačke gledišta nekog ko u realnoj Srbiji mora da živi i kome ne pada na pamet da se depresira zato što su svi političari lopovi, izuzetno sam zainteresovan da li će ovom zemljom vladati oni koji gledaju u budućnost ili oni drugi koji čeznu za vremenima kada se na sred dnevne sobe ložila vatra, tj. ognjište bilo u svakodnevnoj upotrebi. Da li će se pederi tući ili zaštititi. Da li će se državne pare trošiti na izgradnju bogomoja ili javnih toaleta. Jeste.. tačno je da svi kradu, ali daleko od toga da mi je sve jedno ko će nam sudbinu krojiti.
sima2000 sima2000 17:27 03.10.2010

Re: Koliko zamena teza u ovom blogu ...

Ma super, nabrojis svasta sto u Srbiji ne valja i onda to nakacis ideoloskim protivnicima. Iako nikakve veze nema sa bilo kakvom logikom. I ja treba da se divim takvoj gomili budalastina i da dajem preporuke ili sta?

Nego posto si dao detaljan opis "ne-progresivnih tradicionalista", zamolio bih za jos detaljniji opis "progresivaca" (usput, nesto ti izrazi progresivno i sl. smrde na komunisticki obrazovni sistem, al' dobro; takodje razlicite stvari su raznim ljudima progresivne - obicno svako tvrdi zasvoju politicku opciju da ima monopol na progresivnost).


Ne vidim problem sa izrazima koje ovde koristimo. Progresivan je onaj koji hoće da menja stvari, u nadi da će biti bolje (njemu i/ili drugima). Tradicionalista je onaj koji ne želi ništa da menja i kome je dobro onako kako mu je. Ako ovi izrazi imaju ovakvo značenje, a imaju, onda ne dolazi u obzir da svako za svoju političku opciju tvrdi da je progresivna. I to se upravo i dešava, Toma i Koštunica svoju političku opciju sa ponosom nazivaju tradicionalnom, a bilo kakav progres nikada ni ne pominju. Osim ako se progresom ne naziva povratak na staro :)

A inače, ovaj opis progresivnog Srbina je poprilično tačan. Srbi koji se profesionalno bave boljom budućnošću obično postanu karikatura ideja za koje se bore, što uostalom važi i za profesionalne borce za povratak u prošlost :)
Zato ih treba što češće menjati. Eto, čak i ja progresivan, beograđanin, ateista, korisnik tuđica, dobro materijalno situiran, EU/NATO/Koridor10 pobornik, ozbiljno razmišljam da na narednim izborima glasam za tradicionaliste.. vreme je za provetravanje.
bene_geserit bene_geserit 01:12 04.10.2010

Re: Koliko zamena teza u ovom blogu ...

sima2000
Ne vidim problem sa izrazima koje ovde koristimo. Progresivan je onaj koji hoće da menja stvari, u nadi da će biti bolje (njemu i/ili drugima). Tradicionalista je onaj koji ne želi ništa da menja i kome je dobro onako kako mu je. Ako ovi izrazi imaju ovakvo značenje, a imaju, onda ne dolazi u obzir da svako za svoju političku opciju tvrdi da je progresivna. I to se upravo i dešava, Toma i Koštunica svoju političku opciju sa ponosom nazivaju tradicionalnom, a bilo kakav progres nikada ni ne pominju. Osim ako se progresom ne naziva povratak na staro

Niko ko ima imalo mozga ne misli da moze da zaustavi vreme, pa da 2010-te zivi isto kao pocetkom dvadesetog veka. "Tradicionalisti" i "progresivci" se razlikuju po tempu po kome zele da menjaju stvari i po smeru u kome hoce da menjaju stvari. Progres znaci napredak, a svaka promena nije napredak, moze da znaci i korake u nazad. To sto su "progresivci" monopolizovali rec progres ne znaci da ono za sta se oni zalazu vodi istinskom napretku.
A sto se tice Tome i Kostunice, oni su predstavnici tradicionalne politicke opcije isto koliko su SPS i DS predstavnici progresivne.
sima2000
Eto, čak i ja progresivan, beograđanin, ateista, korisnik tuđica, dobro materijalno situiran, EU/NATO/Koridor10 pobornik, ozbiljno razmišljam da na narednim izborima glasam za tradicionaliste.. vreme je za provetravanje.

Koja je svrha toga da Toma bude na vlasti 4 godine? DS jeste zasluzio kaznu, ali kakav bi to tacno napredak trebalo da donese SNS ili kako se vec zovu? Da budem posten, ne razumem bilo koga ko zeli da izadje na sledece izbore u Srbiji.
Stranke se u Srbiji ponasaju kao da smo svi mi gomila ovaca, pa posto nas dobro izlazu pred svake izbore onda su sledece 4 godine mirni da rade sta hoce. Da li to znaci da izmedju izbora glasaci nemaju nikakva prava jer su odabrali ko ce da ih sisa pa eto moraju da trpe.
Umesto izlaska na izbore koji ne resavaju nista, mislim da je pravi pravac delovanja svakoga ko dobro zeli Srbiji, pritiskanje vlasti (koja god da je) na sve moguce nacine da se unormali.
Da budem posten, najvise bih voleo da DS i SNS zajedno naprave sledecu vladu, pa da kad protestvujes protiv vlade da znaju da si protiv svih njih a ne da proteste protiv jedne lose vlade, drugi, jos gori knjize kao da su za njih.
bene_geserit bene_geserit 02:53 04.10.2010

Re: Koliko zamena teza u ovom blogu ...

maca22
bene_geserit
Koja je tacno korelacija izmedju "nemaju problem sa tim da ih feudalci vozaju ko magarce, maltretiraju, ne plaćaju, otpuštaju, prete ..." i toga da li je neko tradicionalista ili ne? Ne-tradicionalisti dakle nikako ne daju na sebe, toliko su opasni da feudalci na razgovoru za posao proveri da li si tradicionalista ili nisi da znaju koliko mogu da te jasu.
Koja je tacno korelacija izmedju "nemaju problem ni sa tim što u zemlji čija je najveća razvojna šansa poljoprivreda, ne možeš da kupiš mleko." ili "nemaju ni problem s monopolima i cenama većim od Evrope" i toga da li je neko tradicionalista ili ne?
Koja je tacno korelacija izmedju "imaju 40 godina, žive s roditeljima, nemaju dece a primanja im zavise od rezultata premier lige jer od radnog staža imaju samo po par godina u „Mozzartu" i „Lavovima". A neki i part-time diluju vutru klincima iz kraja, ..." ili "To su drkoši koji bi onu sisatu šesnaestogodišnjakinju iz ulaza pored odvalili od qrca ..." i toga da li je neko tradicionalista ili ne?


Korelacija je to sto nosioci i branioci sveg ovde nabrojanog primitivizma i gluposti vole SAMI ZA SEBE da kažu da su tradicionalisti.

Da, da, kako da ne.
Medju tradicionalistima svi vole da budu maltretirani od strane poslodavaca, vole skupo da placaju sta god mogu, i svi redom sa 40 godina zive sa mamom i tatom.
Jel' ti to ozbiljno. Ako podjebavas, onda OK, ali ako si ozbiljna to je vec zabrinjavajuce.
U zemlji Srbiji se prakticno niko ozbiljno ne buni na maltretiranja od strane "feudalaca" osim sto svi kukaju na to - tradicionalisti ili ne. Isto vazi i za monopole.
Traziti neke veze izmedju tradicionalizma i trpljenja da te jasu na razne nacine je neistinito, maliciozno i bezobrazno.
maca22 maca22 21:22 04.10.2010

Re: Koliko zamena teza u ovom blogu ...

bene_geserit
Traziti neke veze izmedju tradicionalizma i trpljenja da te jasu na razne nacine je neistinito, maliciozno i bezobrazno.


Gospodine, vi ne pratite napisano. Ne tvrdi se to, već da oni koji trpe i ne bune se na feudalce, a istovremeno agresiraju po ulici, sami ze sebe kažu da su tradiconalisti. Sta je nejasno?
Vise policije treba da cuva šaku homoseksualaca, nego "feudalca" - od tih koji sami sebe nazivaju braniteljima tradicije.
Jel vi mislite da su se zabunili kad sebe tako nazivaju? Ko smo mi da im tvrdimo da nisu?
m.yov m.yov 01:30 03.10.2010

ko 1. na 10

....mi doso tvoj blog... pa da... jbga... uprkos svim mojim kabbalah uverenjima i nacinu zivota... malopre sam se nasao u situaciji da oteram drsku kasiruku na pumpi te iste 3 lepe, the hell with bad attitude brings out more bad attitude... mogao sam da joj odcutim.. i da se napravim lud na njeno nekulturno gunđanje u bradu.. ali prosto mi se nije dalo.

tako da mislim da ako ce se ista promeniti u ovom getu... moramo da krenemo da sikćemo i da se prsimo i odjebavamo...
Goran Vučković Goran Vučković 01:38 03.10.2010

Re: ko 1. na 10

tako da mislim da ako ce se ista promeniti u ovom getu... moramo da krenemo da sikćemo i da se prsimo i odjebavamo...

Od toga će se sigurno promeniti... jedino je pitanje da li će se promeniti na bolje, do duše
m.yov m.yov 01:31 03.10.2010

ko 1. na 10

....mi doso tvoj blog... pa da... jbga... uprkos svim mojim kabbalah uverenjima i nacinu zivota... malopre sam se nasao u situaciji da oteram drsku kasiruku na pumpi te iste 3 lepe, the hell with bad attitude brings out more bad attitude... mogao sam da joj odcutim.. i da se napravim lud na njeno nekulturno gunđanje u bradu.. ali prosto mi se nije dalo.

tako da mislim da ako ce se ista promeniti u ovom getu... moramo da krenemo da sikćemo i da se prsimo i odjebavamo...
rayzippo rayzippo 02:27 03.10.2010

Re: ko 1. na 10

mariopan mariopan 08:52 03.10.2010

Re: ko 1. na 10

Mislio sam da ću od lepih uspomena živeti do naredne prilike da odem iz zemlje na novo punjenje baterija. Prvo, sama ta činjenica da moram da odem iz rođene zemlje da bih se energetski resetovao je više nego tužna. Ali tako je. Drugo, promašio sam procenu, baterije nisu trajale ni nedelju dana.

Ok, šta misliš gde sam bila tri meseca? SVAKO ko može da ode na neko vreme van Srbije treba da ode.
Hvala im za beli šengen ali meni je malo da svaka tri meseca odem na tri meseca.
Nisam čitala novine, nisam uključila komp, nisam gledala TV - odmarala sam mozak od vesti iz zemlje. Vraćam se a ono sve isto, kao da sam zakoračila unazad.
Potpuno te razumem.
I ja ću morati od lepih uspomena da živim sledeća tri meseca i retko da izlazim iz kuće, da gasim TV i ne čitam novine........ već su me naslovi sa bloga iznervirali, da ne dodajem sebi sekiraciju.
nsarski nsarski 10:57 03.10.2010

Re: ko 1. na 10

...nasao u situaciji da oteram drsku kasiruku na pumpi te iste 3 lepe


Prolazim pre neki dan pored 3 lepe, kad tamo guzvaaaaa, choveche!!!
Sepulturero Sepulturero 11:50 03.10.2010

Re: ko 1. na 10

m.yov
....mi doso tvoj blog... pa da... jbga... uprkos svim mojim kabbalah uverenjima i nacinu zivota... malopre sam se nasao u situaciji da oteram drsku kasiruku na pumpi te iste 3 lepe, the hell with bad attitude brings out more bad attitude... mogao sam da joj odcutim.. i da se napravim lud na njeno nekulturno gunđanje u bradu.. ali prosto mi se nije dalo.

tako da mislim da ako ce se ista promeniti u ovom getu... moramo da krenemo da sikćemo i da se prsimo i odjebavamo...


Па ово са attitude може и на вас да се односи. Ја никада немам проблема са таксистима, касиркама, полицајцима, шалтерушама и слично јер сам УВЕК љубазан.

Требало би да се ставите у њихову кожу, колико раде, колико су плаћени, под каквим условима, са каквим типовима треба да раде. То их наравно не оправдава али зашто да им не дате добар пример тиме што ћете да останете љубазни, претпостављајући наравно да сте тако почели.
aleksanadar aleksanadar 10:50 03.10.2010

Неверни Тома

Te što su se obrazovali na pravoslavnim kalendarima i Tominim predizbornim govorima.


Замало да прочитам: гов... ма !

Али, да се ствари и на Западном Балкану лагано и неумитно мењају показује ово актуелно приближавање странке власти и странке опозиције, које се крећу слева и здесна да би се пронашле у ЦЕНТРУ политичког калеидоскопа и пале једна другој у загрљај.

Гледај око себе и видећеш што-шта.
kleinemutter kleinemutter 11:25 03.10.2010

e nek si dreknuo

E neka si vala dreknuo....Mislim da ovi nasi samo veruju u zakon jaceg.
I steta sto nisam i ja jaka, jer kad moram negde hitno onda oboje dece stavim u kolica i ukupno su teski 37kg i onda mi neko prakira kola na rampu za invalide na samom pešačkom prelazu i ja tada odlepim. Ja sa decom ne mogu da prodjem, jer baja ceka pljeskavicu i mora bas tu na raskrsnici da parkira , već moram da obilazim njegova hebena kola i rizikujem da mi neko udari kolica sa decom i mene..Tad odlepim i psujem na sav glas , ali dzaba niko se ne potrese...samo me ljudi gledaju i misle da ja imam problema u glavi kad se bunim...Ma gledaju me kao da sam pala s marsa.
naroz naroz 12:45 03.10.2010

f*ck u

Domazet Domazet 15:06 03.10.2010

Globalizacija brale...

Taksista, s frustracijama gomilanim barem jedno četvrt veka u svom zadriglom i masnom telu i Pinkom izrešetanom mozgu, kome je deo svakodnevne terapije da neznancima bez povoda jebe mater, na ruci je imao brojanicu a na retrovizoru krst i svetu Petku.

Dugo sam mislio da je socijalna Mrzhnja i Bes na Dole specifichno americhki fenomen. I razvio sam chitavu teoriju o tome kako je to zbog toga shto u Americi ne postoji socijalna safety net pa ljudi, u panici da i njima to (socijalno propadanje bez zadrshke) mozhe da se desi koliko sutra, krecu da mrze one kojima je gore. I optuzhuju ih da im je gore iskljuchivo zato jer su (ti kojima je gore) born losers. Sve nadajuci se da njima (onima shto mrze), poshto nisu born losers, nikada ne mozhe biti tako loshe. Vidim da sam pogreshio. Makar u tome shto sam taj fenomen smatrao karakteristichno americhkim. Eto njega i u Srbiji. Da se radi samo o Alexambrosu (nikako Aci) pa 'ajde, mogao bi chovek da odmahne rukom i pripishe to frustriranosti i/ili razmazhenosti i snobizmu. Ali samo na ovom blogu ima toliko Mrzitelja Na Dole da se slobodno mozhe prichati o drushtvenom fenomenu...

Medjutim nisam hteo (samo) o tome. Vidim da se u Srbiji dosta putuje, bar kada su Ogorcheni u pitanju. Tu se Ogorchena Srbija dosta uspeshno odupire Globalizmu. Nisam siguran koliko to dugo mozhe da potraje i da li tu Ogorchenost Na Dole mozhe da pomogne.
docsumann docsumann 15:28 03.10.2010

Re: Globalizacija brale...

Ali samo na ovom blogu ima toliko Mrzitelja Na Dole da se slobodno mozhe prichati o drushtvenom fenomenu...


Hejteri, Domazet, kaže se Hejteri, pa toliko smo već naučili ...

a muzika je hatecore
Domazet Domazet 15:46 03.10.2010

Ma meni to...

docsumann
Ali samo na ovom blogu ima toliko Mrzitelja Na Dole da se slobodno mozhe prichati o drushtvenom fenomenu...


Hejteri, Domazet, kaže se Hejteri, pa toliko smo već naučili ...

a muzika je hatecore
...hejteri nekako deluje pubertetski pa ne bih hteo da misle da omalovazhavam.

A shto se tiche muzike, interesantno. Shta mislish, da li ce pevach da zavrshi kao Ozzy Osbourne ili ce ovaj put to ipak biti drugachije?
docsumann docsumann 16:10 03.10.2010

Re: Ma meni to...

A shto se tiche muzike, interesantno. Shta mislish, da li ce pevach da zavrshi kao Ozzy Osbourne ili ce ovaj put to ipak biti drugachije?


Pa s neumitnim protokom vremena, već imamo dosta veterana tvrdog zvuka koji su počeli da pjevaju-deru se-reže još prije 3-4 decenije.
Nisu svi prolupali oko Ozzy i Ozzijevi.
Moj omiljeni lik iz te branše je Henry Rollins ...

nekad



i sad

Domazet Domazet 16:47 03.10.2010

Kad smo vec pocheli muzichki da trolujemo

...meni ovo

budi nadu.

U poslednje vreme sve se nekako nadam da ce cera da zaboravi ipod u mojim kolima.
docsumann docsumann 17:13 03.10.2010

Re: Kad smo vec pocheli muzichki da trolujemo

Jesu li godine ili šta, ali i ja sve više slušam smireniju, atmosferičniju muziku.

Evo jednoga iz tvoje generacije koji danas pravi fantastičnu, raznovrsnu, veoma eklektičnu muziku ... takođe veoma pozitivno... natural saunds

sima2000 sima2000 17:41 03.10.2010

Re: Globalizacija brale...

a se radi samo o Alexambrosu (nikako Aci) pa 'ajde, mogao bi chovek da odmahne rukom i pripishe to frustriranosti i/ili razmazhenosti i snobizmu. Ali samo na ovom blogu ima toliko Mrzitelja Na Dole da se slobodno mozhe prichati o drushtvenom fenomenu...


Znači čovek koji radi u srednjoj školi za 400 eur mesečno postade mrzitelj na dole?
Pa ima li išta ispod toga da je ostalo da se mrzi?

Ovde je mržnja na sasvim drugoj ravni. Oni kojima je Pink izrešetao mozak, zaista jesu born losers i tu im nikakav socijalni safety net ne može pomoći. Ma koliko para imali..
docsumann docsumann 18:23 03.10.2010

Re: Globalizacija brale...

Ovde je mržnja na sasvim drugoj ravni. Oni kojima je Pink izrešetao mozak, zaista jesu born losers i tu im nikakav socijalni safety net ne može pomoći. Ma koliko para imali..


znači jedini način je - identifikovati ih, pohapsiti, deportovati u geta i rezervate, jednom riječju očistiti gradove i urbane zone od primitivnog ološa i šljama.
ukinuti tv Pink i Grand produkciju, crkvenu službu svesti na opelo pri sahranama ... i biti veseo, liberalan i cool.

sima2000 sima2000 18:36 03.10.2010

Re: Globalizacija brale...

znači jedini način je - identifikovati ih, pohapsiti, deportovati u geta i rezervate, jednom riječju očistiti gradove i urbane zone od primitivnog ološa i šljama.


Dići glavu i ne saginjati se. Ne ćutati - nego se suprotstaviti. To prema ovima agresivnima. A ostalima objašnjavati, edukovati, prosvetljivati. Pokazati im da je pišanje u pisoar mnogo bolje od od zapišavanja patosa i pločica.. Biće bolje i njima i nama sa njima.
Goran Vučković Goran Vučković 18:38 03.10.2010

Re: Globalizacija brale...

Pokazati im da je pišanje u pisoar mnogo bolje od od zapišavanja patosa i pločica

Već se kikoćem očekujući Domazetov komentar
Domazet Domazet 18:47 03.10.2010

Neko ko je mnogo veci...

Znači čovek koji radi u srednjoj školi za 400 eur mesečno postade mrzitelj na dole?
Pa ima li išta ispod toga da je ostalo da se mrzi?

Ovde je mržnja na sasvim drugoj ravni. Oni kojima je Pink izrešetao mozak, zaista jesu born losers i tu im nikakav socijalni safety net ne može pomoći. Ma koliko para imali..

..dreamer od mene, nadam se, sanja Srbiju u kojoj oni koji mrze na bilo kojoj ravni nece raditi u srednjoj shkoli. Ja, zbog godina verovatno, sve manje sanjam. Pa zato pristajem i na Srbiju u kojoj i oni koji mrze mogu da rade u srednjoj shkoli ali za bar 600 eura mesechno. Manje ce da mrze. A mozhda zavole i onog taksistu ako se i njemu posreci da prebaci 450 eura mesechno...
Domazet Domazet 18:55 03.10.2010

Spremi se da chekash...

Goran Vučković
Pokazati im da je pišanje u pisoar mnogo bolje od od zapišavanja patosa i pločica

Već se kikoćem očekujući Domazetov komentar

...nekako mi od ovoliko mrzhnje nije do kikotanja. Neshto se mislim, shta li ovaj/a o'zgore uchi svoje uchenike koji ga verovatno podjednako mrze.
A kad smo kod kikotanja na blogu, ima kome je do kikotanja. Srpski se non-losers, ako im uopshte pada na pamet da zgubidane na ovome blogu, kikocu ona sav glas. I bez nas dvojice.
Goran Vučković Goran Vučković 19:01 03.10.2010

Re: Spremi se da chekash...

...nekako mi od ovoliko mrzhnje nije do kikotanja. Neshto se mislim, shta li ovaj/a o'zgore uchi svoje uchenike koji ga verovatno podjednako mrze.

Konstruktivnosti, toleranciji, pop-muzici (koja nije isto što i Pink)... toliko tema


Bili Piton Bili Piton 19:05 03.10.2010

Re: Spremi se da chekash...



So cheesy yet so irresistible
fedor18 fedor18 19:35 03.10.2010

Re: Ma meni to...

docsumann
A shto se tiche muzike, interesantno. Shta mislish, da li ce pevach da zavrshi kao Ozzy Osbourne ili ce ovaj put to ipak biti drugachije?


Pa s neumitnim protokom vremena, već imamo dosta veterana tvrdog zvuka koji su počeli da pjevaju-deru se-reže još prije 3-4 decenije.
Nisu svi prolupali oko Ozzy i Ozzijevi.
Moj omiljeni lik iz te branše je Henry Rollins ...

nekad



i sad


Ali zato -Get in the Van-On the Road With Black Flag- je prilično paranoična i hejtičarska...protiv svih i svega
docsumann docsumann 01:01 04.10.2010

Re: Ma meni to...

Ali zato -Get in the Van-On the Road With Black Flag- je prilično paranoična i hejtičarska...protiv svih i svega




bunio se, režao, bio socijalno aktivan, pisao knjige, glumio, nastupao u talk-show -ovima, hiperaktivan, lud kao struja, a totalno strejt ... vremenom se smirio, ali samo na prvi pogled.

malo je likova u rok muzici kao Henri.

Nisam ja apriori protiv mržnje (nisam hrišćanin), a slušam i dosta takve muzike pune bjesa i revolta, ali sam protiv njenih organizacionih oblika, protiv poziva i mobilisanja na osnovu mržnje kao osnovne polazne platforme, protiv njenog formulisanja i struktuisanja kroz političke programe u kojima vremenom instintucionalizacija pojede svu izvornu energiju i emociju ,a ostane samo goli mehanizam kolektivne homogenizacije, degenerisano sredstvo za fizičke eliminacije neistomišljenika.
Ta parazitska organizaciona forma, vještački održava mržnju i širi je među svojim poklonicima.

Kako čovjek treba da ima prirodan i normalan odnos sa svojim bjesom, sam Henri fino objašnjava na kraju okačenog priloga Ember of Rage.
fedor18 fedor18 08:02 04.10.2010

Re: Ma meni to...

docsumann
Ali zato -Get in the Van-On the Road With Black Flag- je prilično paranoična i hejtičarska...protiv svih i svega




bunio se, režao, bio socijalno aktivan, pisao knjige, glumio, nastupao u talk-show -ovima, lud kao struja, a totalno strejt ... vremenom se smirio, ali samo na prvi pogled.

malo je likova u rok muzici kao Henri.

Nisam ja apriori protiv mržnje (nisam hrišćanin), a slušam i dosta takve muzike pune bjesa i revolta, ali sam protiv njenih organizacionih oblika, protiv poziva i mobilisanja na osnovu mržnje kao osnovne polazne platforme, protiv njenog formulisanja i struktuiranja kroz političke programe u kojima vremenom instintucionalizacija pojede svu izvornu energiju i emociju ,a ostane samo goli mehanizam kolektivne homogenizacije, degenerisano sredstvo za fizičke eliminacije neistomišljenika.
Ta parazitska organizaciona forma, vještački održava mržnju i širi je među svojim poklonicima.

Kako čovjek treba da ima prirodan i normalan odnos sa svojim bjesom, sam Henri fino objašnjava na kraju okačenog priloga Ember of Rage.

Tjah,u fazi Black Flag koja me prevashodno interesuje,jer je deo ekipe,a ne HR MeMyselfI,je paranoičan do bola.Sumnjam da bi posle čitanja iste i editovanog izdanja iz 2003. poželeo da ti bude prijatelj.Osim ako nisi mazohista

docsumann docsumann 15:16 04.10.2010

Re: Ma meni to...

Tjah,u fazi Black Flag koja me prevashodno interesuje,jer je deo ekipe,a ne HR MeMyselfI,je paranoičan do bola.Sumnjam da bi posle čitanja iste i editovanog izdanja iz 2003. poželeo da ti bude prijatelj.Osim ako nisi mazohista


Tjeh (nadam se da sam pravilno odpozdravio), knjigu nisam čitao, pa ne mogu da sudim na osnovu nje.
Ono što znam o Henriju su njegove pjeseme, intervjui ( u kojima je on bio gost i oni gdje je bio domaćin), tok šouovi, itd, itd ...
Ima tog materijala dosta i sadržaj im je uglavnom više nego ok. Pa ne krije on da nije uvijek bio baš najprilagođeniji...

... npr. kao taksista



maca22 maca22 21:35 04.10.2010

Re: Globalizacija brale...

Domazet
Dugo sam mislio da je socijalna Mrzhnja i Bes na Dole specifichno americhki fenomen.

Ja reko' mrzi ga zbog agresije i prostastva. A ono jer nema doktorat i visoku platu.
(istripovali ste se :))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana