Životinjski svet

Administracija

niccolo RSS / 24.09.2010. u 12:42

Dok, gde god da se okreneš na blogu, gosn. Karagaća priča o partizanima i nekakvim događajima od pre 70 godina, a jedino što osim toga možeš da pročitaš jesu kojekakvi tekstovi o Kosovu (ili Draganu Struji Hadži-Antiću, koji je majka svih uspeha), naš parlament je odlučio da apsolutno iskulira septembar kao radni mesec.

Međutim, još možda interesantnije od neradničkog parlamenta jeste to što među predlozima zakona u skupštinskoj proceduri nema nešto previše unutrašnjih zakona (da se tako izrazim), uglavnom se radi o potvrđivanju raznoraznih međunarodnih ugovora. Tome uzrok može biti ili u tome što smo već usvojili sve što je na ovom svetu trebalo usvojiti ili što neko kasni s upućivanjem novih propisa u proceduru.

Pre neki dan naiđem na vest u dnevniku na nekoj od televizija koja je pokazivala da su praktično sva ministarstva usvojila odnosno predložila manji broj propisa od onoga što je bilo predviđeno. Postavlja se pitanje šta rade tamo po tim ministarstvima? Mislim svi znamo šta rade, ispijaju po 15 kafa dnevno čekajući penziju, radeći manje od trudnice na održavaju trudnoće...

Rešenje možda može da bude slovački recept – njihova premijerka kaže da što bude veći deficit i što gore političari upravljaju javnim novcem, toliko će biti manje plate slovačkih zvaničnika. Ja predlažem da se ovaj recept primeni i kod nas, ali da se još usložni tako što na visinu plata ne bi uticao samo deficit, već i to koliko je koje ministarstvo podbacilo u odnosu na planiran broj propisa koja su treba doneti/predložiti.

A poslanici, pošto su odblejali ovaj mesec, da za isti ne prime platu...



Komentari (75)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 13:04 24.09.2010

maniri u komunikaciji ne bi skodili

tezak populizam koji sluzi za dodvoravanje sludjenim biracima
ako lose rade neka se sklone a ne da uzimaju manje
niccolo niccolo 13:18 24.09.2010

Re: maniri u komunikaciji ne bi skodili

maniri u komunikaciji ne bi skodili

Ma to su ove nove generacije, to sve nekulturno.

tezak populizam

Naravno da je težak populizam, ja hteo samo da ukažem da nam parlament, a ni ministarstva ne rade svoj zakonodavni posao...

ako lose rade neka se sklone

Bojim se da niko ne bi ostao?
antioksidant antioksidant 13:33 24.09.2010

Re: maniri u komunikaciji ne bi skodili

Ma to su ove nove generacije, to sve nekulturno.

nema to veze sa generacijom. vise sa kucnim vaspitanjem
Naravno da je težak populizam

pricam o "slovackom slucaju"
a hteo samo da ukažem da nam parlament, a ni ministarstva ne rade svoj zakonodavni posao...
menjaj ih na sledecim izborima, sta da ti kazem
Bojim se da niko ne bi ostao?
uvak ima pretendenata da "preuzmu odgovornost". narocito ako uz odgovornost ide i po neka funkcija
niccolo niccolo 13:37 24.09.2010

Re: maniri u komunikaciji ne bi skodili

vise sa kucnim vaspitanjem



pricam o "slovackom slucaju"

Pa i ja sam pričao o slovačkom slučaju...
wukadin wukadin 13:57 24.09.2010

Re: maniri u komunikaciji ne bi skodili

menjaj ih na sledecim izborima, sta da ti kazem


A sta ako se tako "udaljavamo od Evrope" i "vracamo u devedesete"?!
niccolo niccolo 14:02 24.09.2010

Re: maniri u komunikaciji ne bi skodili

devedesete

Sad nešto razmišljam, mi u stvari idemo ka desetim...nekako mi zvuči da će biti bolje nego sada u nultim. A možda se i varam...
mirelarado mirelarado 14:16 24.09.2010

Re: maniri u komunikaciji ne bi skodili

niccolo
devedesete

Sad nešto razmišljam, mi u stvari idemo ka desetim...nekako mi zvuči da će biti bolje nego sada u nultim. A možda se i varam...


Као да смо увек у тим нултим годинама. Тапкамо у месту, што је остварени сан сваке бирократије, или се суљамо низбрдо, а помаци су увек милиметарски... :(

Јесте да је ово рекао Реган, али је поучно и за нас:



niccolo niccolo 14:22 24.09.2010

Re: maniri u komunikaciji ne bi skodili

а помаци су увек милиметарски..

E da

Inače, Regan je bio u pravu...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:30 25.09.2010

Re: maniri u komunikaciji ne bi skodili

niccolo

Sad nešto razmišljam, mi u stvari idemo ka desetim...nekako mi zvuči da će biti bolje nego sada u nultim. A možda se i varam...



niccolo niccolo 09:40 25.09.2010

Re: maniri u komunikaciji ne bi skodili

Baš ta slika...
mariopan mariopan 21:08 25.09.2010

Re: maniri u komunikaciji ne bi skodili

wukadin
menjaj ih na sledecim izborima, sta da ti kazem


A sta ako se tako "udaljavamo od Evrope" i "vracamo u devedesete"?!

E, to je jako težak slučaj, moraćemo da rešavamo na konzilijumu, zakazano za decembar 2025 godine
wukadin wukadin 13:17 24.09.2010

Aklamacijom se usvaja

Mozda ovo u Slovackoj jeste populizam, kazem mozda. Ne znam kakva je tamo scena, a politicka klima diljem Evrope nije mnogo povoljnija nego u Srbiji, hocu reci nije vise ziva. Ergo, mozda u Slovackoj se i desi da se maknu, pa da dodje neko novi, ili mozda stari, koji nije u talu (setih se Mecijara) ili "ne daj Boze" da se nesto i stvarno promeni... ako vlast bas ne funkcionise. Slovacka ionako ima ili je imala zanimljiv spoj na vlasti - levica, nacionalisti, populisti... Bilo je zanimljivih resenja glede zastave, cak sam cuo da su nasi prijatelji (ne, nema navodnika, nisu to Nemci i Englezi) nam zamerili da dajemo los primer preteranim manjinskim pravima...
A kod nas? Da se sklone, da se i pomisli na tako nesto pa:
1. U strasno, vraticemo se u "devedesete"
2. Ionako su vec u talu.
Prvo cak ne iskljucuje drugo.
Zato nije populizam, a u ovom slucaju se norma moze kvantitativno proveriti.
Ja bih to uveo i za prisustvovanje sednicama parlamenta, a vratio bih kvorum za raspravu o zakonu.

A sto se tice manira, cenim da su zasluzeni i lepo da neko ko ima VIP status jos uvek sme da kaze otvoreno da neki smaraju.
niccolo niccolo 13:23 24.09.2010

Re: Aklamacijom se usvaja

Slovacka ionako ima ili je imala zanimljiv spoj na vlasti

Slovačka je imala donekle neuobičajenu putanju u odnosu na ostale tranzicione zemlje, sećaš se da su prvo vreme bili konzervativni da tako kažem...međutim nađoše ljudi svoje mesto pod suncem...
intrepid intrepid 16:12 24.09.2010

Re: Aklamacijom se usvaja

lepo da neko ko ima VIP status jos uvek sme da kaze otvoreno da neki smaraju.



svaka cast niccolu na tome. ponekad se i ne slazem sa onim sto pise ali ga respektujem zato sto je uvek direktan i ne folira se. a, sto se tice blogovskih zgubidana-smaraca, upravo se gore, iznad, javio najveci. naravno opet o cetnicima :)) tu je negde i njegov partijski drug, vreba iz zasede, da mu da podrsku ukoliko neko dirne u tekovine nob-a.
niccolo niccolo 16:39 24.09.2010

Re: Aklamacijom se usvaja

svaka cast niccolu na tome. ponekad se i ne slazem sa onim sto pise ali ga respektujem zato sto je uvek direktan i ne folira se.

Hvala, hvala...

naravno opet o cetnicima :))

Znaš šta je tu najsmešnije? Što prvi krenu u tu priču, a posle se žale kako svi hoće da relativizuju istoriju itd., a niko drugi na blogu u životu ne bi pokrenuo tu temu da je oni sami ne pokrenu.
antioksidant antioksidant 17:44 24.09.2010

Re: Aklamacijom se usvaja

krkar je nepopravljiv i njemu ne vredi pricati
nikola pak s druge strane ima sansi
samo da ga ne podsticu raznorazni
mikimedic mikimedic 17:58 24.09.2010

Re: Aklamacijom se usvaja

a sad ozbiljno - jel zna neko sto krkaru opada citanost, bar danas?
alselone alselone 18:05 24.09.2010

Re: Aklamacijom se usvaja

mikimedic
a sad ozbiljno - jel zna neko sto krkaru opada citanost, bar danas?


Zato ide redom i brise, preti i banuje. <_<


intrepid
, sto se tice blogovskih zgubidana-smaraca, upravo se gore, iznad, javio najveci. naravno opet o cetnicima


A ekipa - probrana.

mikimedic mikimedic 18:11 24.09.2010

Re: Aklamacijom se usvaja

Zato ide redom i brise, preti i banuje. <_<


ozbiljno - oko podne mu je bila 1850, sad 1550.
intrepid intrepid 22:11 24.09.2010

Re: Aklamacijom se usvaja

A ekipa - probrana.



sad ce da razglabaju do jutra, o bitkama i ofanzivama koje su se desile samo u filmovima veljka bulajica.


ecce-florian ecce-florian 00:11 26.09.2010

Re: Aklamacijom se usvaja

=mikimedic
Zato ide redom i brise, preti i banuje.

ozbiljno - oko podne mu je bila 1850, sad 1550.


Normalna silazna linija .
Kao od Montenja prema Dekartovom jastvu ( ergo sum)
Što bi reko jedan moj idiot :
Jesi .urac.Samo misliš da misliš.

Jedina je razlika što je Montenj u Ogledima pristupio razmatranju smrti u poljima kupusa ,tek kad mu je drugar iz rasprave o dobrovoljnom ropstvu iznenadno bacio kašiku.

Ili što bi Daković rekao o Radetu K.

Zato je "Dekartova smrt" i ovaj eticki preokret od Dekarta prema Montenju koji bi da "umre vedro", sto je gotovo nemoguce, pogotovo u kulturi u kojoj, kako to veli majka u "Dekartovoj smrti" (tu je Dragan Stojanovic u pravu) "umiru a kradu". Kulturi cija je matrica ova etika uverenja ili stava, kako precizira Konstantinovic, ovaj palanacki stil zivota ciji je dictum oduvek bio ovo "zlo zatvaranja", rat a ne trpeljivost, plot (ograda) a ne ona montenjevska odgovornost ili vedrina pred smrcu. Etika odgovornosti, a ne stava. Ti sto "umiru a kradu" - oni ostaju varvari cak i u smrti.
Jer, "umiru" jedino gospoda.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:56 24.09.2010

Postoji rešenje

Odmah da kažem nisam političar, a ni politikolog, nisam, nedaobog, ni politički analitičar, ali politički zrelo i logički zdravo razmišljam. Sve tako razmišljajući došao sam do rešenja za unapređenje rada naše Skupštine.

Evo mojih predloga:

PS: Izvinjavam se domaćinu i njegovim gostima što ovako besramno reklamiram vlastite preloge za unapređenje rada srpskog parlamenta. Ne bih, verujte, da nisu tako dobri.
niccolo niccolo 14:01 24.09.2010

Re: Postoji rešenje

Evo mojih predloga:

Sećam se ovog bloga...good one...

besramno reklamiram

Podržavam svaku vrstu besramnog reklamiranja
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:19 24.09.2010

Re: Postoji rešenje

niccolo

Podržavam svaku vrstu besramnog reklamiranja





(Portret autora bloga u ranoj mladosti)
niccolo niccolo 14:23 24.09.2010

Re: Postoji rešenje

(Portret autora bloga u ranoj mladosti)


(sad sam se oraspoložio - nešto mi bilo dosadno danas)
niccolo niccolo 14:09 24.09.2010

Re: ...

Mesarovićeva sebi povećala platu

Ko nije za sebe nije ni za druge

seceranac seceranac 14:14 24.09.2010

progresivnost

Dok, gde god da se okreneš na blogu, gosn. Smaragaća priča o partizanima i nekakvim događajima od pre 70 godina,



ne znam ja sta ti citas ali Karagaca ponajvise pise o EU i nasoj svetloj buducnosti u njoj. drago mu to mnogo pomaze ali preferira NATO

kako god okrenes njih dvojica su "najprogresivniji" na blogu
niccolo niccolo 14:17 24.09.2010

Re: progresivnost

kako god okrenes njih dvojica su "najprogresivniji" na blogu

Dabome.
intrepid intrepid 19:07 24.09.2010

Re: progresivnost

kako god okrenes njih dvojica su "najprogresivniji" na blogu






pa naravno,vec krajem sedamdesetih oni su se odlucili za nato i zapad:))) odbili su da gledaju dnevnik, bacili partijske knjizice....pa su reskirajuci zivot, uspostavili tajnu vezu sa londonom...nesto slicno kao rene, alo, alo, iz francuskog pokreta otpora:))





Doctor Wu Doctor Wu 21:19 24.09.2010

Cekaj, ne razumem

ili Draganu Struji Hadži-Antiću

o cemu se sada ovde radi?
niccolo niccolo 21:47 24.09.2010

Re: Cekaj, ne razumem

To je referenca na ovaj maticev blog o epsu koji sponzorise partizan, kao da je to prvi put u njihovoj istoriji da vecite rivale finansira drzava...A struja je inace hadzianticev nadimak...
Doctor Wu Doctor Wu 21:52 24.09.2010

Re: Cekaj, ne razumem

.A struja je inace hadzianticev nadimak...

Ma znam, zezam se. I ja sam pominjao Hadzi struju ali u drugom kontekstu. Nijedan od komentara nije preziveo noc. Tacnije, nije preziveo ni sat vremena. Ali, to je za neku drugu priliku. (sad da vidis kad popijem permanentni ban zbog indiskrecije)
niccolo niccolo 22:04 24.09.2010

Re: Cekaj, ne razumem

sad da vidis kad popijem permanentni ban zbog indiskrecije

Što kad si ostavio za drugu priliku...
Supermod Supermod 22:07 24.09.2010

Obaveštenje

Propust urednice i moderacije je sto nisu blagovremeno primetili licnu uvredu u blogu. Blog je u tom delu editovan. Komentari koji se na to referisu su obrisani, autor je obavešten mejlom, a svi komentari koji se ovim budu bavili biće obrisani. Ukoliko bude ponavljanja komentara, autori istih će biti banovani.

Molimo autore i komentatore da svoje stavove iznose bez ličnog vredjanja i omalovažavanja drugih autora i komentatora.

Hvala.
cassiopeia cassiopeia 07:47 25.09.2010

Re: Obaveštenje

I tako mene metla pocisti... A sa metlom ode i Nata Mesarevic pa da ponovim.
ecce-florian ecce-florian 09:27 26.09.2010

Re: Obaveštenje

Supermod
Propust urednice i moderacije je sto nisu blagovremeno primetili licnu uvredu u blogu. Blog je u tom delu editovan. Komentari koji se na to referisu su obrisani, autor je obavešten mejlom, a svi komentari koji se ovim budu bavili biće obrisani. Ukoliko bude ponavljanja komentara, autori istih će biti banovani.

Molimo autore i komentatore da svoje stavove iznose bez ličnog vredjanja i omalovažavanja drugih autora i komentatora.

Hvala.


Unapred se izjašnjavam da je komentar principijelan pa nema potrebe da se briše.

Dakle

ako

Molimo autore i komentatore da svoje stavove iznose bez ličnog vredjanja i omalovažavanja drugih autora i komentatora.

onda

Ne molimo autore i komentatore da svoje stavove iznose bez ličnog vređanja i omalovažavanja Hadži Dragana Antića sa nadimkom Struja i Natalije Mesarović sa nadimkom (censored).

Ovo pokazuje slobodarski duh moderacije i uredništva kao i otvorenost bloga za kritiku.
Izeš konstruktivnu kritiku kad ne mogu da se koriste prostote i lascivnosti. To uvek bude dosadno

Šta reći sem jedno veliko, toplo, blogersko "hvala"

A u pogledu narečene, odo da smislim neku veeeeeeliku uvredu i ogroooooomno omalovažavanje kako bi bilo adekvatno.
miloradkakmar miloradkakmar 22:52 24.09.2010

Misliš

da samo piju kafu ?!
Postavlja se pitanje šta rade tamo po tim ministarstvima?

A, ovo?!
niccolo niccolo 22:57 24.09.2010

Re: Misliš

A, ovo?!

Ne znam, nikad nisam radio po ministarstvima

Milan Karagaća Milan Karagaća 23:31 24.09.2010

niccolo

Dok, gde god da se okreneš na blogu, gosn. Karagaća priča o partizanima i nekakvim događajima od pre 70 godina

netačno, nekorektno, tipično za ljude koji podmeću služeći se neistinom.
Svako se može uveriti ako pogleda moje postove.
No svako svoj profil na blogu sam kreira.
intrepid intrepid 23:46 24.09.2010

Re: niccolo

Milan Karagaća
netačno, nekorektno, tipično za ljude koji podmeću služeći se neistinom.



ma, nemojte da se uzbudjujete. iz svakog vaseg komentara se vidi da ste vi posveceni borbi protiv totalitarnih rezima. narocito je upecatljivo kako ste se ogradili od zlocina komunizma.
niccolo niccolo 08:30 25.09.2010

Re: niccolo

Svako se može uveriti ako pogleda moje postove.

Niko nije ni govorio o tvojim postovima nego o komentarima na tuđim...Jednom je Profesor rekao da čovek može sve da zamaskira osim svoje prave strasti, a tvoja strast su partizani i četnici. Zato i ne možeš da propustiš da na svakom blogu na kome se isti spomenu dokazuješ kako su jedni dobri a drugi loši. Moja primedba je samo u pravcu da je to potpuno nebitno s obzirom da nam istina o tome (šta god to značilo) neće doneti jeftinije mleko ili ulje (recimo). Ali ima i ljudi koji primećuju neku vrstu jednostranosti u osuđivanju zločina iz tog vremena, među njima evo neposredno iznad ovog mog komentara i intrepid...

P.S.
tipično za ljude koji podmeću služeći se neistinom

Reč neistinom je logički suvišna u rečenici pošto se ne može podmetati istinom. Ako je nešto isitna onda nije podmetanje...
mikimedic mikimedic 09:39 25.09.2010

Re: niccolo

a tvoja strast su partizani i četnici. Zato i ne možeš da propustiš da na svakom blogu na kome se isti spomenu dokazuješ kako su jedni dobri a drugi loši. Moja primedba je samo u pravcu da je to potpuno nebitno s obzirom da nam istina o tome (šta god to značilo) neće doneti jeftinije mleko ili ulje (recimo).


kao sto je moja strast misljenje msp

za koje mislim da je ipak bitno (za razliku od cetnika i partizana), mada znam da nam ni to nece doneti jeftinije mleko ili ulje. ali neke druge stvari sigurno hoce.

najupecatljivije mi je da zamerke (da se manemo corava posla i proslosti (kosova) i okrenemo svetloj (nato) buducnosti), dolaze (uglavnom) od karagace and co, istih onih za koje drugi svetski rat jos uvek traje.
niccolo niccolo 09:47 25.09.2010

Re: niccolo

kao sto je moja strast misljenje msp



za koje mislim da je ipak bitno

Mišljenje je praktično sadašnjost, to je takođe deo naših života. Doduše jeste da bi neki, možda čak i mnogi, mogli i bez njega (mislim na Kosovo), ali ono jeste nešto što se dešava u sadašnjosti i zato i jeste bitno, od njega u određenoj meri zavisi kvalitet naših života.

Četnici i partizani i njihova borba, pa čak i pitanje kako se živelo u vreme komunizma nisu bitni. Niko od nas nema u ovom trenutku ništa od toga što će neko reći kako su za vreme komunizma svi mogli da letuju (recimo), samo traćenje vremena u smaračkim naglabanjima...

Čak, kad malo razmisliš, za desetak dana će doći dan blogova o petom oktobru. I ta priča je suštinski nebitna - nije se ostvarilo sve čemu smo se nadali, ali to je gotova stvar, nije pa nije, prevaziđimo to, daj da vidimo šta sada treba i može da se uradi.
mikimedic mikimedic 09:50 25.09.2010

Re: niccolo

Čak, kad malo razmisliš, za desetak dana će doći dan blogova o petom oktobru. I ta priča je suštinski nebitna - nije se ostvarilo sve čemu smo se nadali, ali to je gotova stvar, nije pa nije, prevaziđimo to, daj da vidimo šta sada treba i može da se uradi.


i to si apsolutno u pravu. pozz, nicc

EDIT:

i sad potpuna trolcina, i potpuno nebitna i za cetnike i partizane i za kosovo i za svetlu nato buducnost.

ali sjajan pokazatelj naseg trenutnog stanja svesti. i umeca da razdvojimo bitno od nebitnog.

ide u zikinoj sarenici (ne pitaj me zasto mi je ukljucen rts) reklama za Fontana a.d. iz Vrnjacke Banje...

web site im je...

www.fontanaad.com

Milan Karagaća Milan Karagaća 10:00 25.09.2010

Re: niccolo

Reč neistinom je logički suvišna u rečenici pošto se ne može podmetati istinom. Ako je nešto isitna onda nije podmetanje..

kako god Vam odgovara ali molim bez podmetanja.
Ali ima i ljudi koji primećuju neku vrstu jednostranosti u osuđivanju zločina iz tog vremena, među njima evo neposredno iznad ovog mog komentara i intrepid...

ako hoćete da budete onaj koji se slui istinom i nepodmetanjem onda kažite da na ovom blogu ima mnogo više onih koji bi da od te strane koja je bila to što ja tvrdim sada naprave oslobodioce.Ako je Vama to normalno meni nije, kao što nije normalno prećutkivati sve zločine tih tokom rata a da bi to maskirali glorifikuju zločine kojih je bilo posle rata.
Pa kažite tim kojim ste naklonjeniji neka onda počnu po redu pa prvo rasčiste šta je ko radio tokom rata i to adekvatno i nepristrasno vrednuju , a onda isto tako nepristrasno i žestoko kazniti sve one zločine koji su se desili posle rata jer zločini posle rata su tek nepojmljivi.
Dakle, ne može se istorija prekrojiti i činjenice ignorisati, može se samo privremeno pristrasno tumačiti.
Moja primedba je samo u pravcu da je to potpuno nebitno s obzirom da nam istina o tome (šta god to značilo) neće doneti jeftinije mleko ili ulje (recimo).

sa ovim se 100% slažem i lično sam protiv toga da se javnost drži u atmosferi sukobljavanja oko daleke prošlosti, a nije raščišćena ni nedavna. Možda nekome to i odgovara jer time cena mleka i ulja ne dođu na red.
a tvoja strast su partizani i četnici

ne no istina.ne pada mi na pamet da branim bilo koga ko je bahato likvidirao ljude pa bili to i partizani jer takve ljude smatram zločincima.
A zar Vas ne čudi da neki otvoreno hvale zločince za koje je to belodano dokazano, proglašavaju ih svecima, podižu im spomenike, pa je li to odraz zdravog razuma i zdrave nacije.
Nisam ja taj ko je pokrenuo pitanje četnika i partizana, to radi zvanična Srbija još od početka 90-ih i nikako da uspe da dokaže to što pokušava.
Jedno je što neko ima lične obaveze i odnos prema svom dedi a drugo je istorijska istina jer su sve dede otišle u zajedničku istoriju koju mi moramo nositi na svojim leđima i naša pokolenja takvu kakva je.
Prema tome kao što ne tražim niti Vi treba da tražite od nekoga da misli kako se meni ili Vama sviđa, tako isto ne tražite ni od mene. Nije problem što ljudi različito misle, problem je način na koji to iznose.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:03 25.09.2010

Re: niccolo

niccolo


Čak, kad malo razmisliš, za desetak dana će doći dan blogova o petom oktobru.


.. a zatim o desetom oktobru...
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:04 25.09.2010

Re: niccolo

daj da vidimo šta sada treba i može da se uradi.

slažem se i sa ovim potpuno i to je bio pristum u mojih nekoliko postova.
mikimedic mikimedic 10:05 25.09.2010

Re: niccolo

ne no istina.ne pada mi na pamet da branim bilo koga ko je bahato likvidirao ljude pa bili to i partizani jer takve ljude smatram zločincima.


ni one sto su likvidirali u blajburgu nikad nisi branio i smatras ih zlocincima? ili oni sto su pobijeni nisu bili ljudi, pa je bilo ok pobiti ih?
niccolo niccolo 10:10 25.09.2010

Re: niccolo

.. a zatim o desetom oktobru...

a onda i o sajmu knjiga...Čoveče, uopšte ne mora čovek da gleda u kalendar, samo prati blogove na B92 i zna koji je datum

sa ovim se 100% slažem i lično sam protiv toga da se javnost drži u atmosferi sukobljavanja oko daleke prošlosti, a nije raščišćena ni nedavna. Možda nekome to i odgovara jer time cena mleka i ulja ne dođu na red.

Lepo je što se slažemo, ali za to je potreban i ličan primer. Neki put kad se neki drugi uhvate partizana i četnika vi prećutite i onda se neće govoriti o tome jer se ne može pričati sam sa sobom. Ovako neki pokrenu temu, druga strana se uhvati za to i mi danima prežvakavamo istorijska pitanja umesto da se bavimo onim sadašnjim.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:22 25.09.2010

Re: niccolo

najupecatljivije mi je da zamerke (da se manemo corava posla i proslosti (kosova) i okrenemo svetloj (nato) buducnosti), dolaze (uglavnom) od karagace and co, istih onih za koje drugi svetski rat jos uvek traje.

Neistina Mediću, što ti se inače redovno dešava.
Za mene je 2.svetski rat davno završen ali za neke tebe&co nije jer pokušavate da revidirate istoriju.Istorija je Mediću neumitna i njeno iskrivljavanje i prepravljanje je uzaludan posao kao i ispravljanje mrtvom garcu one stvari.
Ako korektno čitaš, a ne čitaš, u svim mojim postovima a i tekstovima koje sam objavio zalažem se da se pitanje Kosova rešava a ne drži status quo radi dnevnopolitičkih potreba.Moje je pravo da mislim da je za Srbiju bolje da bude članica EU i NATO što nije nikakav moj emotivni odnos prema tim organizacijama nego prema Srbiji za koju želim najbolji i najkorisniji ekonomski i bezbednosni koncept, uključujući da ćemo i pitanje Kosova rešavati povoljnije za nas ukoliko to radimo zajedno sa EU nego protiv.
Nemam ja ništa protiv tvoga, Samardžićevog i Koštuničinog koncepra da već živite i uživate u nebeskoj Srbiji i ne vidite da je Kosovo tu gde jeste. Možeš ti and co i dalje da se zalažete za Dušanovu Srbiju i Srbiju Svetog Save, da vam u tome pomažu razne partiotske organizacije, ali još nije izmišljen uređaj koji može da vrati istoriju 7 vekova unazad.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:26 25.09.2010

Re: niccolo

niccolo
Čoveče, uopšte ne mora čovek da gleda u kalendar, samo prati blogove na B92 i zna koji je datum


...ili godišnje doba - o seči platana se bloguje od ranog proleća, pa do kasne jeseni.

Međutim, blogovi o Kosovu su višemilenijumska, takoreći, večita tema.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:37 25.09.2010

Re: niccolo

mikimedic
ne no istina.ne pada mi na pamet da branim bilo koga ko je bahato likvidirao ljude pa bili to i partizani jer takve ljude smatram zločincima.


ni one sto su likvidirali u blajburgu nikad nisi branio i smatras ih zlocincima? ili oni sto su pobijeni nisu bili ljudi, pa je bilo ok pobiti ih?

Ne pada mi na pamet da korespondiram sa udrugama ustaške provinijencije koje uporno pokušavaju da od Blajburga naprave priču gde su stradali njihovi domoljubi pošto su pre toga bili samo vaspitači u logorima Jasenovac, Jadovno,Gradiškoj, Kozari i....
Tvoje je pravo da ih braniš a moje da me baš briga što su zločinci bežeći od suda pravde tako završili.
Mediću, da li ti je poznato da je od strane četnika koje na tom prostoru pobijeno 1400 partizana.
Elem, oko 4000 četnika su Englezi sprečili da idu dalje i predali ih partizanima.Partizani im rekli da odlože orušje i svi idu u prihvatni logor gde će se onaj ko je kriv suditi a onaj ko nije i ko je samo mobilisan biti pušten.Tokom noći je četnički komandant odlučio da krene u proboj ka Trstu i tom prilikom su pobili 1400 partizana koji nisu ni očekivali takvu suludu ideju ali zločinac je hteo da pobegne. I onda nemoj pitatzi zašto su ih partizani u borbi likvidirali.Za tebe je 1400 poginulih partizana marginalno ali roniš suze za poginulim četnicima koji su borbu izazvali.
I sada kaži opet da ja pričam o 2.svetskom ratu, ne nego ti samo odgovaram.
niccolo niccolo 10:37 25.09.2010

Re: niccolo

o seči platana se bloguje od ranog proleća, pa do kasne jeseni.

To ko hajduci
mikimedic mikimedic 13:11 25.09.2010

Re: niccolo

Za mene je 2.svetski rat davno završen ali za neke tebe&co nije jer pokušavate da revidirate istoriju.


ne bih rekao. nadji mi neki moj post gde ja analiziram cetnicki pokret ili slicno.

a i tekstovima koje sam objavio zalažem se da se pitanje Kosova rešava a ne drži status quo radi dnevnopolitičkih potreba.Moje je pravo da mislim da je za Srbiju bolje da bude članica EU i NATO što nije nikakav moj emotivni odnos prema tim organizacijama nego prema Srbiji za koju želim najbolji i najkorisniji ekonomski i bezbednosni koncept, uključujući da ćemo i pitanje Kosova rešavati povoljnije za nas ukoliko to radimo zajedno sa EU nego protiv.


a da li nam je u interesu da ignorisemo misljenje msp koje smo sami trazili? tu temu (sta nam misljenje msp donosi, a sta ne) izbegavas da komentarises.

Nemam ja ništa protiv tvoga, Samardžićevog i Koštuničinog koncepra da već živite i uživate u nebeskoj Srbiji i ne vidite da je Kosovo tu gde jeste.


nadji mi jedan moj post koji govori o nebeskoj srbiji. o kostunicinom konceptu sam se odavno izjasnio.

Možeš ti and co i dalje da se zalažete za Dušanovu Srbiju i Srbiju Svetog Save, da vam u tome pomažu razne partiotske organizacije, ali još nije izmišljen uređaj koji može da vrati istoriju 7 vekova unazad.


neki citat mojih zalaganja?
mikimedic mikimedic 13:19 25.09.2010

Re: niccolo

Ne pada mi na pamet da korespondiram sa udrugama ustaške provinijencije


na koga mislis konkretno? nadam se da ce urednistvo intervenisati.

uporno pokušavaju da od Blajburga naprave priču gde su stradali njihovi domoljubi pošto su pre toga bili samo vaspitači u logorima Jasenovac, Jadovno,Gradiškoj, Kozari i....


ko to pokusava?

Tvoje je pravo da ih braniš a moje da me baš briga što su zločinci bežeći od suda pravde tako završili.


ja ne branim nikoga, ja smatram da niko nije smeo da bude streljan bez sudjenja. a ti si iskonsistentan sa samim sobom. citiram:

ne pada mi na pamet da branim bilo koga ko je bahato likvidirao ljude pa bili to i partizani jer takve ljude smatram zločincima.


jel te bas briga sto su ustaski zlocinci tako zavrsili, ili partizane koji su ih streljali smatras takodje zlocincima?

ili ustaski zlocinci mozda nisu bili ljudi pa je u tom slucaju opravdano 'bahato streljanje'?

Medići, da li ti je poznato da je od strane četnika koje na tom prostoru pobijeno 1400 partizana.
Elem, oko 4000 četnika su Englezi sprečili da idu dalje i predali ih partizanima.Partizani im rekli da odlože orušje i svi idu u prihvatni logor gde će se onaj ko je kriv suditi a onaj ko nije i ko je samo mobilisan biti pušten.Tokom noći je četnički komandant odlučio da krene u proboj ka Trstu i tom prilikom su pobili 1400 partizana koji nisu ni očekivali takvu suludu ideju ali zločinac je hteo da pobegne. I onda nemoj pitatzi zašto su ih partizani u borbi likvidirali.Za tebe je 1400 poginulih partizana marginalno ali roniš suze za poginulim četnicima koji su borbu izazvali.
I sada kaži opet da ja pričam o 2.svetskom ratu, ne nego ti samo odgovaram.


naravno -- nista od ovoga mi nije (previse) poznato, niti me (previse) interesuje. da li hoces da kazes da je blajburg bila borba cetnika i partizana?

i da nikakvog streljanja tamo nije bilo?

myredneckself myredneckself 13:22 25.09.2010

Re: niccolo

Čak, kad malo razmisliš, za desetak dana će doći dan blogova o petom oktobru.

Taman da završim zimnicu, itakoto po kući, nicc
niccolo niccolo 13:25 25.09.2010

Re: niccolo

Taman da završim zimnicu, itakoto po kući, nicc

Znači, taj dan je bio taktički izabran...(sad bi mogli da napravimo neku teoriju zavere)
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:01 25.09.2010

Re: niccolo

Ne pada mi na pamet da korespondiram sa udrugama ustaške provinijencije



na koga mislis konkretno? nadam se da ce urednistvo intervenisati.


na one ustaške udruge u Hrvatskoj i Z.Hercegovini, i što se ti vređaš ako njih pominjem. Oni uporno tvrde kako su oni bili borci za Hrvatsku a partizani ih proterali i pobili.


jel te bas briga sto su ustaski zlocinci tako zavrsili, ili partizane koji su ih streljali smatras takodje zlocincima?

da budem jasan i precizan, baš me briga što su ustaški zločinci tako završili, ni njih nije bilo briga što su negi moji a možda i tvoji i mnogi drugi završili u Jasenovcu kako su završili. Mediću, četiri sela su kod mene uništena i nikada se nisu revitalizovala, od 1715 stanovnika likvidirano je 850, a zna se ko je to uradio, ko naredio, pa jel misliš da onaj kome je pobijeno 35 članova porodice i dete u kolevci treba da kad vidi ustaše kaže OK ajde da se lepo dogovorimo da budeš zaštićeni svedok.A pazi još je rat, nije završen dok oni pokušavaju da se probiju i pobegnu.
Partizane koji su ih streljali ne smatram zločincima već borcima a ako je bilo ko ubio i jednu ženi i ili dete smatram to zločinom.
naravno -- nista od ovoga mi nije (previse) poznato, niti me (previse) interesuje.

u tom slučaju preskoči da komentarišeš ako te ne interesuje i ako ti nije poznato.
da li hoces da kazes da je blajburg bila borba cetnika i partizana?

ne, nego sam ti naveo jedan primer upravo borbe četnika i partizana. E tu su onda bili najžešći Banijci koji su se setili kako su ih četnici dočekali kada su prešli Neretvu.
i da nikakvog streljanja tamo nije bilo?

nisam rekao da nije bilo streljanja niti sam rekao da sva opravdavam.
ili ustaski zlocinci mozda nisu bili ljudi pa je u tom slucaju opravdano 'bahato streljanje'?

možda su nekada bili ljudi ali izgleda čovek niko nije bio, bili su ne samo zločinci već monstrumi, Mediću.
mikimedic mikimedic 14:18 25.09.2010

Re: niccolo

Ne pada mi na pamet da korespondiram sa udrugama ustaške provinijencije

na koga mislis konkretno? nadam se da ce urednistvo intervenisati.

na one ustaške udruge u Hrvatskoj i Z.Hercegovini, i što se ti vređaš ako njih pominjem. Oni uporno tvrde kako su oni bili borci za Hrvatsku a partizani ih proterali i pobili.


ako mislis na takve 'udruge', kakve to veze ima sa ovim postom, i sa mnom? zasto takve 'udruge' pominjes u kontekstu odgovora meni?

ni meni ne pada na pamet da 'korespondiram' sa pripadnicima bande 'pink panter' ali mislim da to nikakve veze sa tobom nema, pa nema potrebe da taj moj stav naglasavam u komunikaciji sa tobom.

baš me briga što su ustaški zločinci tako završili


znam.

ali onda ne mozes da kazes

ne pada mi na pamet da branim bilo koga ko je bahato likvidirao ljude pa bili to i partizani jer takve ljude smatram zločincima.


a onda ovo

Mediću, četiri sela su kod mene uništena i nikada se nisu revitalizovala, od 1715 stanovnika likvidirano je 850, a zna se ko je to uradio, ko naredio


nema nikakve veze sa ovim

Partizane koji su ih streljali ne smatram zločincima već borcima a ako je bilo ko ubio i jednu ženi i ili dete smatram to zločinom.


cini mi se da si mi pominjao svojevremeno da je vojska jugoslavije primenjivala zenevske konvencije, i da si dobio brosuru mkck o humanitarnom pravu, i da si ponosan na to.

e sad da li u toj brosuri pise da - borci mogu da streljaju bilo koga, ili da uopste moze doci do streljanja u okviru borbe?

ili mislis da je 45. godine bilo opravdano da borci streljaju a od 49. ( po usvajanju zenevskih konvencija) vise nije?

od kog tacno datuma mislis da nije opravdano streljati ratne zarobljenike?

ne, nego sam ti naveo jedan primer upravo borbe četnika i partizana. E tu su onda bili najžešći Banijci koji su se setili kako su ih četnici dočekali kada su prešli Neretvu


pitao sam te za blajburg.

nisam rekao da nije bilo streljanja niti sam rekao da sva opravdavam.


da li je bilo streljanja u blajburgu, i ako je bilo, da li ih opravdavas ili ne?

mislim da je jedna od najistaknutijih posledica komunisticke misli nesposobnost da se da jasan odgovor na postavljeno pitanje.

dakle gospodine karagaca - da ili ne?

možda su nekada bili ljudi ali izgleda čovek niko nije bio, bili su ne samo zločinci već monstrumi, Mediću.


zakljucujem da je 'nekadasnje ljude koji nikada nisu bili covek' vec samo zlocinci i monstrumi u redu streljati bez sudjenja?

p.s. i na pretposledjni komentar mi pretpostavljam neces odgovoriti?
niccolo niccolo 14:49 25.09.2010

Re: niccolo

nekadasnje ljude koji nikada nisu bili covek

Sviđa mi se ova konstrukcija, moraću da zapamtim...
mikimedic mikimedic 14:55 25.09.2010

Re: niccolo

Sviđa mi se ova konstrukcija, moraću da zapamtim...


Milan Karagaća Milan Karagaća 18:17 25.09.2010

Re: niccolo

pitao sam te za blajburg.

to je bilo na širem prostoru Blajburga, odnosno u toku završnih operacija na prostoru Slovenije i Koruške.Druga je stvar što ti i ovo rado podvodiš pod streljanje.
da li je bilo streljanja u blajburgu, i ako je bilo, da li ih opravdavas ili ne?

bilo je i bilo a bilo je i suđenja, bilo i bez suđenja pa neka tvoje humanitarne organizacije istražuju, a ne bi bilo loše da se pobrinete i da sudite Englezima , Amerikancima i Rusima za ono štzo su radili u završnim operacijama u Nemačkoj.
mislim da je jedna od najistaknutijih posledica komunisticke misli nesposobnost da se da jasan odgovor na postavljeno pitanje.

mislim da je jedna od najistaknutijih posledica koja se vidi kod vas koji niste bili u komunikaciji sa komunističkom misli odsustvo osnovnog vaspitanja i bezobrazno prozivanje. Otkud tebi pravo da mi stalno kao pandur postavljaš pitanje da ti odgovorim sa da ili ne. Ako ti se ne sviđa moj komentar zaobiđi ga.
U konkretnom slučaju odgovor ti je DA, a da li opravdavam, sve ne ali većinu DA u smislu da su streljani to mnogo više zaslužili nego što su oni koji su ih streljali krivi za sam čin streljanja. Ti bre nema pojma o istorijskom kontekstu pa bi da današnje zakone primenjuješ na period 1944/5 i rat.
zakljucujem da je 'nekadasnje ljude koji nikada nisu bili covek' vec samo zlocinci i monstrumi u redu streljati bez sudjenja?

vidiš ja zaključujem da je u redu izreći im najstrožu kaznu, suđenja je bilo u skladu sa datim okolnostima, a što su neki zločinci pokušali i tada da se oružano suprostave i to je stvar okolnosti.
No, slažem se sa tobom prikupi brate spiskove streljanih bez suđenja pa pokreni postupak pred sudom.
I ajde malo odmosri na tu temu.
od kog tacno datuma mislis da nije opravdano streljati ratne zarobljenike?

a ovo pitanje uputi i braniteljim alikova i zlodela nekih drugih formacija koje i nisu streljale već klale.
intrepid intrepid 18:48 25.09.2010

Re: niccolo

Dakle, strasno. Propala ideologija koju je Evropski parlament izjednacio sa fasizmom, jos uvek egzistira u glavama mucenika koji su godinama bili izlozeni ispiranju mozga. Dok Poljaci, Cesi, Slovaci, Madjari, Ukrajinci...traze da se osnuje tribunal koji bi se bavio zlocinima komunistickih rezima, pojedinci na ovom blogu velicaju udbaske zlocince i brane propalu ideologiju.

ps. Stvarno me mrzi da smaram domacina bloga odgovarajuci na sve nebuloze koje ste izneli, ali se slazem sa loaderovim postovima na kovacevicevom blogu. Predlazem vam da ih procitate, mozda vam pomognu, mada iskreno sumnjam.
mikimedic mikimedic 18:49 25.09.2010

Re: niccolo

da li je bilo streljanja u blajburgu, i ako je bilo, da li ih opravdavas ili ne?

bilo je i bilo a bilo je i suđenja, bilo i bez suđenja


imas neki dokaz o sudjenjima u blajburgu?

mislim da je jedna od najistaknutijih posledica koja se vidi kod vas koji niste bili u komunikaciji sa komunističkom misli odsustvo osnovnog vaspitanja i bezobrazno prozivanje. Otkud tebi pravo


dao mi ga derikonja savo.

izvini, morao sam... ovo je stari fazon iz bosne.

da mi stalno kao pandur postavljaš pitanje da ti odgovorim sa da ili ne. Ako ti se ne sviđa moj komentar zaobiđi ga


blog je javni medij, komentari su podlozni kritici, opet svako je slobodan (naravno u granicama disclaimera) da iznese ili ne iznese svoje misljenje, ili da postavi odredjena pitanja.... pa i tebi, tako da... ako ti se ne svidja moje pitanje slobodno ga zaobidji.

samo pazi kakva je reputacija onih koji zaobilaze odgovore na teska pitanja.

pa neka tvoje humanitarne organizacije istražuju, a ne bi bilo loše da se pobrinete i da sudite




U konkretnom slučaju odgovor ti je DA


samo sam to hteo da cujem.

Ti bre nema pojma o istorijskom kontekstu pa bi da današnje zakone primenjuješ na period 1944/5 i rat.


posto danasnje norme (mada nisu bas danasnje, nego od 1949) se ne mogu primeniti 'na period 1944/5 i rat' da li to znaci da opravdavas ono sto je pocinjeno tada jer nije bilo normi? ako opravdavas, da li to vazi i za zlocine cetnika?

vidiš ja zaključujem da je u redu izreći im najstrožu kaznu, suđenja je bilo u skladu sa datim okolnostima,


bilo? neki citat, pls.

No, slažem se sa tobom prikupi brate spiskove streljanih bez suđenja pa pokreni postupak pred sudom.




niccolo niccolo 19:39 25.09.2010

Re: niccolo

Samo da napomenem da to što sam objavio novi blog ne znači da vi treba da prestanete sa ovom interesantnom raspravom
mikimedic mikimedic 19:42 25.09.2010

Re: niccolo

Re: niccolo
Samo da napomenem da to što sam objavio novi blog ne znači da vi treba da prestanete sa ovom interesantnom raspravom


mikimedic mikimedic 20:52 25.09.2010

Re: niccolo

nema ga karagaca, mora da gleda film na b92

niccolo niccolo 20:53 25.09.2010

Re: niccolo

mora da gleda film na b92

Eh, da nema odbojke sad bih i ja prebacio
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:32 25.09.2010

Re: niccolo

mikimedic
nema ga karagaca, mora da gleda film na b92


Vidiš ipak potajno gledaš te stvari.
mikimedic mikimedic 23:46 25.09.2010

Re: niccolo

Vidiš ipak potajno gledaš te stvari.


naravno da gledam kad imam vremena, zasto mislis da gledam potajno?
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:59 25.09.2010

Re: niccolo


niccolo
nekadasnje ljude koji nikada nisu bili covek

Sviđa mi se ova konstrukcija, moraću da zapamtim...

nemoj da iskrivljuješ i čupaš iz konteksta to je nekorektno.
ja sam tačno napisao
možda su nekada bili ljudi ali izgleda čovek niko nije bio

a ti i Medić možete svoje genijalnosti pokazivati negde na drugom mestu.
niccolo niccolo 07:02 26.09.2010

Re: niccolo

a ti i Medić

Ja ili Intrepid?
ecce-florian ecce-florian 09:14 26.09.2010

Re: niccolo


Čak, kad malo razmisliš, za desetak dana će doći dan blogova o petom oktobru.


niccolo
Taman da završim zimnicu, itakoto po kući, nicc

Znači, taj dan je bio taktički izabran...(sad bi mogli da napravimo neku teoriju zavere)

Samo se ti zavitlavaj.

Malo studioznije proučavanje Djindjićeve bibliografije dovešće te do vrlo interesantnog razmatranja tadašnjeg autora studije, a kasnije i jednog od klučnih aktera izmedju ostalog i oktobarskog događanja ,o periodu godine kada se događaju revolucionarne promene, gde je pri tome naročito apostrofirao oktobar ( novembar).Razmatranje objavljeno desetak godina pre 5. oktobra.

Pa sad ti vidi.

I šta ima loše u studioznom pristupu i revoluciji naprimer?
mikimedic mikimedic 10:07 26.09.2010

Re: niccolo

nemoj da iskrivljuješ i čupaš iz konteksta to je nekorektno.
ja sam tačno napisao
možda su nekada bili ljudi ali izgleda čovek niko nije bio


izvinjavam se stvarno, nije mi namera bila da menjam kontekst.
evo da onda ispravim sa tacnim citatom, pitanje treba da glasi:

zakljucujem da je one koji su 'možda nekada bili ljudi ali izgleda čovek niko nije bio' u redu streljati bez sudjenja?
niccolo niccolo 15:13 26.09.2010

Re: niccolo

I šta ima loše u studioznom pristupu i revoluciji naprimer?

Ništa. Potpuno podržavam studiozan pristup.
'možda nekada bili ljudi ali izgleda čovek niko nije bio'

On prva konstrukcija je bolja

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana