"Rome ćemo opasati žicom"

Jelena Krajšić RSS / 07.12.2007. u 18:21

Deo vesti sa B92.net:

Dragan Jovanović svojim sugrađanima pokušava da reši svakodnevne probleme u direktnoj komunikaciji preko opštinskog sajta.

Tako se, među pismima, nalazi i apel grupe građana, koja je zabrinuta jer se u njihovom kraju grada zvanom Torovi planira izgradnja objekata za građane romske nacionalnosti, čemu se oni protive i traže zaštitu gradnočelnika.

On im na to odgovara: "Poštovani sugrađani, delim vašu zabrinutost, pre svega za vašu bezbednost i uslove življenja u vašem kraju, a povodom izgradnje 10-ak stanova za socijalno ugrožene grupe, među kojima je i određeni broj Roma."

"Najpre, prijatelji, vaš strah je bezrazložan. Objekat će biti skroz na dnu opštinskog placa, odnosno, skoro do samog jezera. Vašu ulicu ćemo koristiti za dovoz materijala."

"Po završetku gradnje, napraviće se zid opasan pletenom žicom, tako da će fizički njima biti onemogućeno da se kreću Ulicom Rade Blagojević."

"Ja Rome u centru grada da ostavim ne mogu, novac mi je već jednom propao, više stvarno ne mogu da oklevam. Vama garantujem da nikakve neželjene kontakte sa njima nećete imati", zaključuje predsednik opštine Topola.

Ovo nije bulažnjenje nekog bezveznog tipa, ovo je bulažnjenje gradonačelnika u ovoj državi. Velja Ilić je kao razjareni bik što juri po ulici. Puši se. Meni uopšte nije svejedno. Malo mi je frka od tog čoveka. On je simbol. Njegovi koalicioni partneri su... njegovi koalicioni partneri. Građani su tako birali. Svi zajedno su kao tornado, lete neverovatnom brzinom negde, ne zna se gde. Za sobom ostavljaju Velju Ilića. Da je takav moj komšija svađali bi se, ne bi razgovarali, ali ga ja ne bih ugrozila. Samo bih se sklonila. Problem je što ovaj komšija i još par njegovih drugara odlučuju direktno u moje ime. Baš mi je frka.



Komentari (239)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Spadalo Spadalo 18:34 07.12.2007

Ma, neverujem!

A jesi li sigurna da je ovo sa naših prostora i to 2007. god. Ja mislim da je ovo pisao neki nacistički gaulajter tridesetih, četrdesetih godina prošlog veka...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:10 08.12.2007

Re: Ma, neverujem!

A jesi li sigurna da je ovo sa naših prostora i to 2007. god. Ja mislim da je ovo pisao neki nacistički gaulajter tridesetih, četrdesetih godina prošlog veka...


pa to je ono sto ja godinama unazad pokusavam da objasnim mojim u okruzenju....... da je srbija NACISTICKA ZEMLJA S NACISTICKIM DRUSTVOM I NACISTICKIMMMMM JAVNIM MNJENJEM
mariopan mariopan 13:20 08.12.2007

Re: Ma, neverujem!

Aleksandar Stosic
A jesi li sigurna da je ovo sa naših prostora i to 2007. god. Ja mislim da je ovo pisao neki nacistički gaulajter tridesetih, četrdesetih godina prošlog veka...


pa to je ono sto ja godinama unazad pokusavam da objasnim mojim u okruzenju....... da je srbija NACISTICKA ZEMLJA S NACISTICKIM DRUSTVOM I NACISTICKIMMMMM JAVNIM MNJENJEM

Aleksandre , nisi u pravu , ja sam Srpkinja , zivim u Srbiji kao i mnogi drugi blogeri odavde i GROZIM SE OVAKVIH IZJAVA kao sto je izrekao taj nazovi covek , ali si se ti ovom izjavom o nama Srbima i Srbiji , ovako generalizovano , veoma priblizio tom nazovi coveku.

Nadam se da ces korigovati svoju izjavu jer si uvredio i u istu vrecu strpao i mene i mnoge druge ljude koje ja znam a da nisu takvi. Kritikuj onoga ko je kriv i kazi njegovo ime kao mi svi , ceo narod tako etiketirati u najmanju ruku nije lepo.
Brooklyn Brooklyn 19:59 08.12.2007

Re: Ma, neverujem!

pri cemu cela stvar ima i ekonomsku komponentu. ako je tako kako pise, padace i cene nekretnina u blizini tih socjalnih stanova.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:14 08.12.2007

Re: Ma, neverujem!

Aleksandar Stosic

A jesi li sigurna da je ovo sa naših prostora i to 2007. god. Ja mislim da je ovo pisao neki nacistički gaulajter tridesetih, četrdesetih godina prošlog veka...



pa to je ono sto ja godinama unazad pokusavam da objasnim mojim u okruzenju....... da je srbija NACISTICKA ZEMLJA S NACISTICKIM DRUSTVOM I NACISTICKIMMMMM JAVNIM MNJENJEM


Aleksandre , nisi u pravu , ja sam Srpkinja , zivim u Srbiji kao i mnogi drugi blogeri odavde i GROZIM SE OVAKVIH IZJAVA kao sto je izrekao taj nazovi covek , ali si se ti ovom izjavom o nama Srbima i Srbiji , ovako generalizovano , veoma priblizio tom nazovi coveku.

Nadam se da ces korigovati svoju izjavu jer si uvredio i u istu vrecu strpao i mene i mnoge druge ljude koje ja znam a da nisu takvi. Kritikuj onoga ko je kriv i kazi njegovo ime kao mi svi , ceo narod tako etiketirati u najmanju ruku nije lepo.

Aleksandar Stosic

A jesi li sigurna da je ovo sa naših prostora i to 2007. god. Ja mislim da je ovo pisao neki nacistički gaulajter tridesetih, četrdesetih godina prošlog veka...



pa to je ono sto ja godinama unazad pokusavam da objasnim mojim u okruzenju....... da je srbija NACISTICKA ZEMLJA S NACISTICKIM DRUSTVOM I NACISTICKIMMMMM JAVNIM MNJENJEM


Aleksandre , nisi u pravu , ja sam Srpkinja , zivim u Srbiji kao i mnogi drugi blogeri odavde i GROZIM SE OVAKVIH IZJAVA kao sto je izrekao taj nazovi covek , ali si se ti ovom izjavom o nama Srbima i Srbiji , ovako generalizovano , veoma priblizio tom nazovi coveku.

Nadam se da ces korigovati svoju izjavu jer si uvredio i u istu vrecu strpao i mene i mnoge druge ljude koje ja znam a da nisu takvi. Kritikuj onoga ko je kriv i kazi njegovo ime kao mi svi , ceo narod tako etiketirati u najmanju ruku nije lepo.


Mariopan, pre svega izvinjavam se na okasnelom odgovoru, znas kako ide s vikendom-malo ovde, malo onde a najmanje pored pc...Nego, jasno je da ne mislim na kompletno srpsko stanovnistvo, ali kada pricamo o Drugom svetskom ratu i kada kazemo "nacisticka Nemacka" isto ne mislimo na kompletno nemacko stanovnistvo, ali ipak generalizujemo stvari...prema tome nema potrebe da se bilo ko oseca povredjenim, zna se na sta se i na koga se misli:na radikale i njihovu politiku, sve nase gradjane koji bi po kratkom postupku resili problem albanaca, hrvata, madjara, engleza, amerikanaca... znas, moja rodjena baka je klasicni nacista.i dalje je za slobu, prezire svakog... mrzi i gradjane farskih ostrva i brani apsolutni svaki srpski zlocin......cak i kada se zlocin jasan kao dan ona ce reci "da, ali su oni nas '45"....... znas takva smo nacija.... ne budi lenja pa upali radio focus 101.4fm, pa me podseti na nekom sledecem blogu, cisto da malo analiziramo imali li tamo nacizma.......videces i sama....naravno, ako si pomislila da sam na tebe i ove ljude s bloga mislio kada sam rekao da smo nacisticka drzava, naravno da to nije tako i ja ti se izvinjavam.
mariopan mariopan 15:30 09.12.2007

Re: Ma, neverujem!

OK, prihvaceno , ma ja se samo strecnem kad god mi neko kaze da je BOLJI , pa meni se digne kosa na glavi , jer cim neko pomisli da je BOLJI , LEPSI i PAMETNIJI , mi smo na dobrom putu da usvojimo neko profasisticko misljenje prema onima koji nisu toliko dobri , lepi i pametni. Pa kada se nesto i kritikuje , ocekujem da ljudi ne ispolje stav koji bi mogao da lici na fasizam, prema onima drugima. Pozdrav
-petar- -petar- 18:39 07.12.2007

a doticnog

preCednika opstine bi mogao da opashe zid sa resetkama, kad dodje do promene vlasti... Nek misli o tome.
Vlasta Vlasta 18:44 07.12.2007

Sličan

scenario onom slovenačkom. Pa ništa, ako oni budu bili fašisti, mi ćemo biti vile Ravijojle. Ako oni stave
žicu za dana, mi ćemo je rušiti za mraka. Kao da bi nam bilo prvi put?
-petar- -petar- 19:04 07.12.2007

Re: Sličan

Ma kad smo se to okupili da nesto ili nekog odbranimo, sem sopstvene guzice? Da se organizujemo i pomognemo ciganima zbog problema sa predsednikom opstine, pa to je nadrealizam.
Queeria Queeria 18:46 07.12.2007

Nema i tacka.

U Srbiji nema fasizma!
-petar- -petar- 18:50 07.12.2007

Re: Nema i tacka.

Znas kako bi Kostunjavi i politicka elita ovo branila: garant bi se uhvatili za to sto si napiso fasizam bez "š", a takva rec ne postoji u srpskom jeziku, dakle nema je! To je legalizam i nivo politicke argumentacije kod nas, haha.
antioksidant antioksidant 21:10 07.12.2007

Re: Nema i tacka.

Queeria
U Srbiji nema fasizma!

cuti ti. zbog tebe su i dolazili u arandjelovac
Dejan Stanković Dejan Stanković 23:19 07.12.2007

Re: Nema i tacka.

vidis pedja, meni ovo vise lici na nacizam no na fasizam. faziam stiti bogate od sirotinje, a nacizam se bavi rasnim razlikama. dok je portugal bio fasisticka zemlja rasizma nije bilo - hvale se oni - crnci su imali jednak tretman kao bela sirotinja.
daklem iako nacizam zvuci ekstremnije, ovo jeste nacizam a ne fasizam.

no ako s euzme u obzir da medju opasanima zicom ima i ne-Roma onda je predsednik opstine zaista samo fasista.

da li je nesto od to dvoje zabranjeno u srbiji. kod nas oba.
doktorka doktorka 00:19 08.12.2007

Dejane,

ovo :" .. fasizam stiti bogate od sirotinje,.. " ne stoji . jevreji u nemackoj za vreme hitlera, nisu bili siromasni , naprotiv
Spadalo Spadalo 00:48 08.12.2007

Re: Dejane,

doktorka
ovo :" .. fasizam stiti bogate od sirotinje,.. " ne stoji . jevreji u nemackoj za vreme hitlera, nisu bili siromasni , naprotiv

Pa naravno. U Nemačkoj je bio nacional socijalizam (nacizam). U Italiji je bio fašizam.
doktorka doktorka 03:26 08.12.2007

Re: Dejane,

Spadalo

doktorkaovo :" .. fasizam stiti bogate od sirotinje,.. " ne stoji . jevreji u nemackoj za vreme hitlera, nisu bili siromasni , naprotivPa naravno. U Nemačkoj je bio nacional socijalizam (nacizam). U Italiji je bio fašizam.

spadalo , uozbilji se. najbrutalnija forma fašizma javila so tokom nacional-socjalističke diktature u nemackoj ( 1933-1945)
dobronamjeran dobronamjeran 04:55 08.12.2007

Re: Dejane,

Doktorka vama izgleda nisu jasne razlike izmedju fasizma i nacizma. Mozda zato sto je to kod nas bio sinonim za isto a nije bilo isto. Ne branim niti jedan niti drugi no mora se znati razlika.
Spadalo Spadalo 06:47 08.12.2007

Re: Dejane,


spadalo , uozbilji se. najbrutalnija forma fašizma javila so tokom nacional-socjalističke diktature u nemackoj ( 1933-1945)

Idemo dalje. Da li onda sve diktatorske, totalitarne režime možemo nazvati fašističkim? Da li je staljinizam bio fašizam? Da li je u Kini bio fašizam... Na Kubi? Da li Čaveze pokušava da uvede fašizam? Da li je ajatolah Homeini doneo fašizam u Iran? Itd.
doktorka doktorka 07:28 08.12.2007

Re: Dejane,

Definicija fašizma
Fašizam je ime antiliberalnog, antidemokratskog, antikomunističkog i antisocijalističkog
svjetonazora, pokreta i poretka, koji je postojao u Italiji između dva svjetska rata.
Ime je izvedeno od latinske riječi fasces koja je označavala svežanj pruća sa sjekirom u sredini, a
simbolizirao je jedinstvo vrhovne vlasti u antičkom Rimu.
Izraz su u 19. stoljeću rabili sindikalisti da bi istakli razliku svojih udruženja (fasci revoluzzionari)
od političkih partija.
Za vrijeme Prvog svjetskog rata u Italiji nastaje pokret koji, pozivajući se na ovu tradiciju formira
fascio di combattimento, borbeni savez. Ovaj je savez nacionalističkih grupa 7. studenog 1921.
ustanovio Nacionalnu fašističku stranku (Partito Nazionale Fascista) kojoj se 1923. pridružilo i
Talijansko udruženje nacionalista (Assoziazione Nazionalista Italiana).
Vođa stranke je bio Benito Mussolini. Poslije marša na Rim, u listopadu 1922., fašisti su ušli u
koalicijsku vladu s drugim građanskonacionalističkim
strankama. To je početak ustanovljavanja
poretka koji će se kao jednostranački i totalitarni stabilizirati krajem 20ih
godina.
Fašistički poredak je prestao postojati 1943. godine, nakon kapitulacije Italije u Drugom
svjetskom ratu.
Fašizam se rabi i kao generički pojam kojim označavamo ideologije, političke pokrete i
organizacije te vladavinske poretke koji su po svojoj socijalnoj osnovi i političkoj funkciji, te
metodama političkog djelovanja srodni talijanskom fašizmu.
Povijesno je izlazište fašizma kriza kapitalističkog građanskog društva i liberalnih parlamentarnih
poredaka, sa početka prošlog stoljeća. Ona se ekonomski očitovala kao kriza kapitalske reprodukcije.
Socijalni izraz krize je neintegriranost radništva u kapitalističko građansko društvo i liberalnoparlamentarni
poredak, porast nezaposlenosti, te podjela društva na oštro suprotstavljene osnovne
klase kapitalističkog društva – buržoaziju i proleterijat.
Politički se kriza iskazuje kao nemoć tradicionalnih elita (krupne buržoazije, zemljovlasnika,
birokracije, vojske, visokog svećenstva) da sredstvima parlamentarne demokracije prevladaju krizu, te
kao nemoć organiziranog radništva da vlastitu emancipaciju unaprijedi revolucionarnim ukidanjem
kapitalističkog građanskog društva i liberalne države. Uz to, kriza osvještava nelegitimnost
ustanovljenog načina proizvodnje i reprodukcije, te liberalnoparlamentarnog
sistema vlasti.
Fašistički svjetonazor, nasuprot liberalističkom individualizmu i socijalističkom
internacionalizmu, zagovara uspostavljanje zajednice kao uvjeta i oblika prevladavanja krize.
Zajednica je shvaćena kao jedinstvena, organski raščlanjena država (talijanski fašizam) ili kao
nacija čije je jedinstvo zajamčeno krvlju i tlom (njemački fašizam).
Zajednica prethodi pojedincu, te ima pravo pojedinca ili pojedine društvene grupe podvrgnuti
svojoj volji. Jedinstvo zajednice je uvjet duhovnog, socijalnog, političkog i ekonomskog preporoda, a
iskazuje se u jedinstvenoj volji zajednice. Jedinstvenu volju zajednice izražava i jamči vođa, a volja
vođe je izlazište zakona zajednice.
Antiliberalizam, antidemokracija i autoritarnost su konsitutivni elementi fašističkog svjetonazora.
Prema fašističkom svjetonazoru, borba je prirodni način čovjekova opstanka. Fašizam zagovara i
nasilno zatiranje razlika koje sprečavaju ustanovljavanje neposredovanog jedinstva zajednice.
Jedinstvo nacije se treba uspostaviti osiguravajući krvnu čistoću članova zajednice.
Zagovarajući nacionalizam, rasizam, a osobito antisemitizam, fašisti pripadnike manjinskih nacija
prokazuju kao glavne krivce za krizu poretka. Istovremeno treba nasilno ukinuti sve svjetonazorske,
kulturne, vjerske, političke i druge razlike koje samim postojanjem dovode u pitanje temelje
zajedništva. Teror kao organizirano, trajno, brutalno i neograničeno nasilje je legitimno sredstvo za
postizanje ovog ujednačavanja.
Fašistički svjetonazor pretežno mobilizira tradicionalno politički inertne klase građanskog društva
– sitne trgovce, obrtnike, seljaštvo, slobodne profesije te socijalne grupe na marginama društva.
Prihvaćaju ga i brojni nezaposleni i mladi radnici kojima postojeći poredak ne nudi nikakvu
perspektivu.
Fašistički se pokreti uobličuju u strogo hijerarhijski raščlanjene, centralizirane masovne
organizacije u kojima je ustanovljen karizmatskopersonalistički
aparat na čijem je čelu
neprikosnoveni vođa.. Također, formiraju i vlastite, uniformirane i naoružane, paravojne organizacije
(npr. squadre d'azione u Italiji, Sturmabteilung u Njemačkoj) čiji teror stvara privid odlučnosti i
efikasnosti.
U nekim porecima fašistički pokreti sudjeluju na izborima postižući različite uspjehe, ali ipak nisu
nigdje na slobodnim izborima uspjeli zadobiti potrebnu većinu i tako osvojiti vlast. Povijesni fašistički
pokreti su jedino u Italiji (1922 – 1943) i Njemačkoj (1933 – 1945) uspjeli uspostaviti fašističke
vladavinske pokrete sklapajući kompromis s tradicionalno vladajućim elitama. I Mussolini i Hitler su
došli na vlast koalirajući s tradicionalnim nacionalističkim strankama odustajući od izvorno
antikapitalističkih elemenata svog programa. Dakle, fašizam kao poredak ustanovljuje kompromis
između tradicionalno vladajućih elita i nove elite fašističkih pokreta. Kompromisom je očuvan
povlašteni položaj osobito vlasnika monopolističkog kapitala i vojske te je zajamčena relativna
autonomija političke fašističke elite.
Fašistički je poredak diktatura koja ostvaruje kompromisom revidiranu fašističku ideologiju. U
njoj su zatrti svi elementi liberalnog ustrojstva države (vlast zakona, parlamentarno ustrojstvo vlasti,
nezavisno sudstvo, federalizam, višepartijski sistem, autonomna javnost i dr.) i društva (autonomija
privrednih subjekata, posebno radničkih sindikata i zadruga), te uspostavljeno samovlašće fašističke
političke partije / pokreta. Partija / pokret ukida pravnu državu i uspostavlja policijsku državu u kojoj
je djelovanje, posebno tajne, policije podvrgnuto isključivom interesu i kontroli fašističkih vođa.
Proklamirano jedinstvo zajednice se, osim terorom koji mjestimice prelazi i u genocid, nastoji
ostvariti monopolom ujednačene propagande, te podčinjavanjem odgojnih i obrazovnih institucija.
Osnivanjem raznovrsnih masovnih organizacija, ustanovljenih po različitim područjima života, dobi ili
spolu, se nastoji ostvariti podrška poretku ali i kontrola stanovništva.
Organiziranjem čestih, pompoznih, pseudodemokratskih i populističkih svečanosti se nastoji
produbiti entuzijazam masa i trajna mobilizacija pučanstva u borbi za nacionalno jedinstvo.
Ekonomsku krizu fašistički poreci su pokušavali riješiti državnom intervencijom u privredi,
poticanjem privrednog razvoja državnim investicijama (javni radovi, naoružanje) te potiranjem
socijalnih prava radnika.
Između dva svjetska rata fašizam je bio jedan od raširenih obrazaca rješenja krize građanskokapitalističkih
društava.
Tamo gdje se uspostavio kao poredak bio je smrtna prijetnja građanskom društvu i radničkoj klasi.
Otuda je antifašizam jednako star kao i sam fašizam.
blackbox blackbox 12:10 08.12.2007

Re: Dejane,

Da li zatvaramo oči ili preterujemo?
Fašistički svjetonazor, nasuprot liberalističkom individualizmu i socijalističkom
internacionalizmu, zagovara uspostavljanje zajednice kao uvjeta i oblika prevladavanja krize.

Ima li ,i nesvesne, sličnosti domaćinske sabornosti sa ovim?

Zajednica je shvaćena kao jedinstvena, organski raščlanjena država (talijanski fašizam) ili kao
nacija čije je jedinstvo zajamčeno krvlju i tlom (njemački fašizam).

Ili kombinacija oba shvatanja u jedinstvu sa svojom Crkvom?

Zajednica prethodi pojedincu, te ima pravo pojedinca ili pojedine društvene grupe podvrgnuti
svojoj volji. Jedinstvo zajednice je uvjet duhovnog, socijalnog, političkog i ekonomskog preporoda, a
iskazuje se u jedinstvenoj volji zajednice.

Da li se “sabornost” shvata u ovoim smislu?

Fašizam zagovara inasilno zatiranje razlika koje sprečavaju ustanovljavanje neposredovanog jedinstva zajednice.

Ima li ovoga, počev od prekidanja pozorišne predstave, sprečavanja tribina i dr.?

Jedinstvo nacije se treba uspostaviti osiguravajući krvnu čistoću članova zajednice.
Zagovarajući nacionalizam, rasizam, a osobito antisemitizam, fašisti pripadnike manjinskih nacija
prokazuju kao glavne krivce za krizu poretka. Istovremeno treba nasilno ukinuti sve svjetonazorske,
kulturne, vjerske, političke i druge razlike koje samim postojanjem dovode u pitanje temelje
zajedništva.

Ima li javnog iznošenja ovakvih stavova počev od javnih ličnosti, političkih partija, patriotskih udruženja,novinara, naučnih krugova, analitičara, publicista I drugih?

Proklamirano jedinstvo zajednice se, osim terorom koji mjestimice prelazi i u genocid, nastoji
ostvariti monopolom ujednačene propagande, te podčinjavanjem odgojnih i obrazovnih institucija

Ima li takvih zalaganja kod nas?
Organiziranjem čestih, pompoznih, pseudodemokratskih i populističkih svečanosti se nastoji
produbiti entuzijazam masa i trajna mobilizacija pučanstva u borbi za nacionalno jedinstvo

Da li su to mitinzi i “spontana okupljanja naroda”?
Probajmo da odgovorimo na pitanja.
NoSurrender NoSurrender 12:51 08.12.2007

Re: Dejane,

Spadalo
doktorka
ovo :" .. fasizam stiti bogate od sirotinje,.. " ne stoji . jevreji u nemackoj za vreme hitlera, nisu bili siromasni , naprotiv

Pa naravno. U Nemačkoj je bio nacional socijalizam (nacizam). U Italiji je bio fašizam.

Ljude hoće da strpaju u geto, a vi se raspravljate oko terminologije.Nacizam ili fašizam,svejedno, ovo je sramota za Srbiju.
Na žalost,javnost je potpuno inertna i neosetljiva na tuđu muku.Osvestićemo se tek kada mečka zaigra i pred našim vratima.Naravno, izuzimam blogersku javnost...
dragan7557 dragan7557 13:03 08.12.2007

Re: Dejane,

dobronamjeran
Doktorka vama izgleda nisu jasne razlike izmedju fasizma i nacizma. Mozda zato sto je to kod nas bio sinonim za isto a nije bilo isto. Ne branim niti jedan niti drugi no mora se znati razlika.


Ja bih stavio razlike i slmilariteti fašizma,nacizma,liberalizma i real socijalizma

Grand Consiglio del Fascismo:

Camera dei Fasci e delle Corporazioni.

The corporative State considers Private initiattive

Anwendung und ideologische Verherrlichung von Gewalt in der Tradittion von Georges Sorel.


7557
Dr M Dr M 13:07 08.12.2007

Re: Dejane,

Kad smo kod terminologije, u krajnjoj liniji, nije vazno da li ce da te ubije streptokok ili stafilokok, vazno je da primenis penicilin na vreme.

Posle mozemo o terminologiji.
dragan7557 dragan7557 14:18 08.12.2007

Re: Dejane,Re komentar

Fašizam je ime antiliberalnog,


Ovo je potpuno netačno. A vama savetujem da uzmete englesku ,nemačku ,italijansku ili japansku definiciju a ne lokalno republičke svjetonazorne definicije koje se žvrljaju po nacionalnim istorijama kako bi se opravdala prošlost,i nacionalna samodopadljivost. Ako niste u stanju da čitate na navedenim jezicima onda bar koristite dobre prevode.Npr. Webster dictionary.
7575

dragan7557
dobronamjeran
Doktorka vama izgleda nisu jasne razlike izmedju fasizma i nacizma. Mozda zato sto je to kod nas bio sinonim za isto a nije bilo isto. Ne branim niti jedan niti drugi no mora se znati razlika.


Ja bih stavio razlike i slmilariteti fašizma,nacizma,liberalizma i real socijalizma

Grand Consiglio del Fascismo:

Camera dei Fasci e delle Corporazioni.

The corporative State considers Private initiattive

Anwendung und ideologische Verherrlichung von Gewalt in der Tradittion von Georges Sorel.

7557

doktorka doktorka 17:07 08.12.2007

Re: Dejane,Re komentar

dragan7557
Fašizam je ime antiliberalnog,Ovo je potpuno netačno. A vama savetujem da uzmete englesku ,nemačku ,italijansku ili japansku definiciju a ne lokalno republičke svjetonazorne definicije koje se žvrljaju po nacionalnim istorijama kako bi se opravdala prošlost,i nacionalna samodopadljivost. Ako niste u stanju da čitate na navedenim jezicima onda bar koristite dobre prevode.Npr. Webster dictionary.7575

dragan7557

dobronamjeranDoktorka vama izgleda nisu jasne razlike izmedju fasizma i nacizma. Mozda zato sto je to kod nas bio sinonim za isto a nije bilo isto. Ne branim niti jedan niti drugi no mora se znati razlika.Ja bih stavio razlike i slmilariteti fašizma,nacizma,liberalizma i real socijalizmaGrand Consiglio del Fascismo:Camera dei Fasci e delle Corporazioni.The corporative State considers Private initiattiveAnwendung und ideologische Verherrlichung von Gewalt in der Tradittion von Georges Sorel.7557


Tekst o fasizmu je fenomenalan. Pokusajte ga osporiti ,ali argumentovano.
Da li moze ovo?
http://www.jgames.co.uk/dictionary/fascism.html
dragan7557 dragan7557 18:43 08.12.2007

Re: Dejane,Re komentar TEZA

Tekst o fasizmu je fenomenalan.

Fašistički je poredak diktatura koja ostvaruje kompromisom revidiranu fašističku ideologiju. U
njoj su zatrti svi elementi liberalnog ustrojstva države (vlast zakona, parlamentarno ustrojstvo vlasti,


Vrlo jasno je da ova definicija teži ka odbrani liberalne države,pritom u potpunosti negirajući činjenicu da fašizam
forsira korporativno liberalno društvo,prenebegavajući pri tome činjenicu da fašizam kao i komunizam
zasniva svoje postojanje na planskoj i centralizovanoj privredi.

Korporativnost koja je oličena u fašizmu a takođe i liberalizmu vodi ka prenošenju atributa centralne vlasti na korporacije a pritom se zadržava (u fašizmu) regulatorska uloga državne vlasti kroz instirucije društva (volja vođe) i centralna uloga partije. Pitanje seljaštva rešava se zemljoradničkim zadrugama na čijem čelu stoje oprobani NAŠI
ljudi. Najvidljivija današnja fašizacija u Evropi je sprovedena na polju utelovljenja korporativne (umesto državne)
organizacije zdravstvenog osiguranja koje je ili privatizovano ili se u EU privatizuje.
Ova stara fašistička ideja obespravljenja masa je sadržana u tekstovima/propisima:
Camera dei Fasci e delle Corporazioni i VISOKOM SAVETU FAŠISTA iTALIJE (Grand Consiglio del Fascismo)
iz 20 ih godina prošlog veka.

Solidarnost (moralna odlika) ljudi kada je u pitanju zdravstvo je rešeno posle WW II stvaranjem državnog monopola na ovom polju (jedno od ključnih pitanja ljudske zajednice) u sklopu sa drugim socijalnim pitanjima
važnim za društvo (mase).

Liberralna razularenost pojedinih društvenih snaga u Evropi rezultirala je ukidanjem državnog i stvaranjem
privatnog monopola nad ovom za dalji razvoj društva i socijalne solidarnosti istog i države blagostanja,ključnim pitanjem. Prikrivanje čistih fašističke ideologije liberali u mnogim državama Evrope su sada u stanju da preko privatnih korporacija koje u zdravstvu imaju monopol crpe ogroman kapital u privatne džepove nekoliko privatnih korporacija. Divljanje ovih korporacije tipa "otvoreno građansko društvo" nije ništa drugo do fašistički odgovor liberala na društveni moral i odgovornost trpanjem para u kapitalističke vode i džepove putem kvazi liberalnih slogana kojima su se služili i fašisti 20 ih godina.

Lično smatram liberalnu korporativnu državu uzrokom budućeg svetskog rata, a liberalni koncept ekonomije za
najgori ideološki koncept ikada stvoren jer isti ukida socijalnu državu i demokratske principe i osnove postignute zaključno sa 70 im godinama (početak propasti koncepta države blagostanja) i vodi u DIKTATURU
KORPORPORATIVNOG KAPITALA.

Političari koji promovišu ovaj koncept su za društvo opasniji od drugih jer monopol vlasti svesno sa političke demokratske scene vode u diktaturu korporativnih kancelarija a vlast naroda ( demos /kratos) se pretvara u samovoljnu diktaturu oligarhije.

Fašistički je poredak diktatura koja ostvaruje kompromisom revidiranu fašističku ideologiju


Ovde se slobodno može reći da je:
Liberalni poredak (tipa slobodno građansko društvo), diktatura korporativne oligarhije koja se ostvaruje revidiranjem fašističke i ili komunističke ideologije sadržane u raznim istorijskim periodima ove dve krajnosti društvene moralno etičke razgradnje i destrukcije.Umesto revidiranja ovde treba staviti restauracija .

08 decembar 2007
dragan7557
doktorka doktorka 19:08 08.12.2007

Drgan 7557


objasnite da li se ovo

"Prema fašističkom svjetonazoru, borba je prirodni način čovjekova opstanka. Fašizam zagovara i
nasilno zatiranje razlika koje sprečavaju ustanovljavanje neposredovanog jedinstva zajednice.
Jedinstvo nacije se treba uspostaviti osiguravajući krvnu čistoću članova zajednice.
Zagovarajući nacionalizam, rasizam, a osobito antisemitizam, fašisti pripadnike manjinskih nacija
prokazuju kao glavne krivce za krizu poretka. Istovremeno treba nasilno ukinuti sve svjetonazorske,
kulturne, vjerske, političke i druge razlike koje samim postojanjem dovode u pitanje temelje
zajedništva. Teror kao organizirano, trajno, brutalno i neograničeno nasilje je legitimno sredstvo za
postizanje ovog ujednačavanja"

odnosi i na liberalizam
dragan7557 dragan7557 20:04 08.12.2007

Re: Drgan 7557

Teror kao organizirano, trajno, brutalno i neograničeno nasilje je legitimno sredstvo za
postizanje ovog ujednačavanja"

odnosi i na liberalizam


Ovo je sadržano u ideologiji liberalizma ponaosob korporativnog koji je prisiljen da kao i komunizam stalno traži iznova neprijatelje kako bi opravdao svoj opstanak i težnju za maksimalizacijom profita monopolističkog karaktera.

Pod terorom se ovde ne smatra oružani teror već teror nad samim društvom koje je po definiciji dežurni
protivnik svakog monopoliste pa i države.
Menadžment korporacija je uvek konfrontiran sa težnjom društva da se odbrani od nasilja korporativne
oligarhije što u društvima koja zadrže poluge samozaštite socijalne države već teško uspeva.

Korupcija koju liberalno korporativno društvo po prirodi svog postojanja imanentno sadrži, se pretvara u otvoreno nasilje maksimalizacije profita na štetu društva.

Održanje socijalne države više nije pitanje političkih partija i ideala već cene koju korporativni kapital treba da plati kako bi sistem liberalne pljačke funkcionisao.Koncentracija ogromnog društvenog kapitala u rukama pojedinaca na bazi titulara privatne svojine (sveta krava liberala) stvorena privatizacijom (pretvaranje društvenog kapitala u privatnu prćiju) rada generacija vodi ka stvaranju jednog protivnika kapitala a toj je ceo ljudski rod.

Korporativnost liberala vodi u THERE CAN BE ONLY ONE a to je cena koju će ljudski rod platiti za suludi sistem.

Ako se uporedi Miloševićev primitivni liberalizam u povoju i sadašnji galopirajući oligarhijski onda je vidljivo na koji način je građeno deoničarsko društvo zatvorenog tipa Srbija.
Za poređenje se može uzeti Zimbabve Roberta Mugabe u kojem se ‚ovaj proces sada odvija inflacija
je oko 100.000% sa tendencijom porasta a € 1.000 u Zimbabve u je prošle nedelje vredelo svega € 3.
Prodavnice su potpuno prazne a crno tržište cveta dok ljudi umiru od gladi ili beže kod suseda u inostranstvo.
Žurnalisti (strani) su izbačeni iz države a domaći su po zatvorima.
U pitanju je veoma bogata zemlja gde ne postoji država i društvena samozaštita. Liberalizam pod maskom slobode i demokratije prvo uništava društvo, moral,demokratiju i državu a onda na scenu stupa korporativni kapital da pljačku završi i uspostavi nove vrednosti i novi moral božanstvenog profita i rasta.

stovremeno treba nasilno ukinuti sve svjetonazorske,
kulturne, vjerske, političke i druge razlike koje samim postojanjem dovode u pitanje temelje
zajedništva.


Populizam i liberalizam pod maskom rade potpuno isto stvarajuću oligarhijske monopole i isključujući sve gore navedeno osim vere koja je ovde pobrkana sa crkvom koja je institucionalizovani monopolista vere, i sa nabrojanim imaju utemeljeno zajedništvo u profitu.

Neophodno je poznavati suštinu uticaja kapitala na ljudsko društvo da bi se razumeli liberalni pravci prevođenja čitavih kontinenata u NEOROBOVLASNIČKI DRUŠTVENI POREDAK o čemu je ustvari ovde reč.

08 decembar 2007 dragan 7557
doktorka doktorka 20:24 08.12.2007

Re: Drgan 7557

dragan7557
Teror kao organizirano, trajno, brutalno i neograničeno nasilje je legitimno sredstvo zapostizanje ovog ujednačavanja"odnosi i na liberalizamOvo je sadržano u ideologiji liberalizma ponaosob korporativnog koji je prisiljen da kao i komunizam stalno traži iznova neprijatelje kako bi opravdao svoj opstanak i težnju za maksimalizacijom profita monopolističkog karaktera.Pod terorom se ovde ne smatra oružani teror već teror nad samim društvom koje je po definiciji dežurni protivnik svakog monopoliste pa i države.Menadžment korporacija je uvek konfrontiran sa težnjom društva da se odbrani od nasilja korporativne oligarhije što u društvima koja zadrže poluge samozaštite socijalne države već teško uspeva.Korupcija koju liberalno korporativno društvo po prirodi svog postojanja imanentno sadrži, se pretvara u otvoreno nasilje maksimalizacije profita na štetu društva.Održanje socijalne države više nije pitanje političkih partija i ideala već cene koju korporativni kapital treba da plati kako bi sistem liberalne pljačke funkcionisao.Koncentracija ogromnog društvenog kapitala u rukama pojedinaca na bazi titulara privatne svojine (sveta krava liberala) stvorena privatizacijom (pretvaranje društvenog kapitala u privatnu prćiju) rada generacija vodi ka stvaranju jednog protivnika kapitala a toj je ceo ljudski rod.Korporativnost liberala vodi u THERE CAN BE ONLY ONE a to je cena koju će ljudski rod platiti za suludi sistem.Ako se uporedi Miloševićev primitivni liberalizam u povoju i sadašnji galopirajući oligarhijski onda je vidljivo na koji način je građeno deoničarsko društvo zatvorenog tipa Srbija.Za poređenje se može uzeti Zimbabve Roberta Mugabe u kojem se ‚ovaj proces sada odvija inflacijaje oko 100.000% sa tendencijom porasta a € 1.000 u Zimbabve u je prošle nedelje vredelo svega € 3.Prodavnice su potpuno prazne a crno tržište cveta dok ljudi umiru od gladi ili beže kod suseda u inostranstvo.Žurnalisti (strani) su izbačeni iz države a domaći su po zatvorima.U pitanju je veoma bogata zemlja gde ne postoji država i društvena samozaštita. Liberalizam pod maskom slobode i demokratije prvo uništava društvo, moral,demokratiju i državu a onda na scenu stupa korporativni kapital da pljačku završi i uspostavi nove vrednosti i novi moral božanstvenog profita i rasta.
stovremeno treba nasilno ukinuti sve svjetonazorske,kulturne, vjerske, političke i druge razlike koje samim postojanjem dovode u pitanje temeljezajedništva. Populizam i liberalizam pod maskom rade potpuno isto stvarajuću oligarhijske monopole i isključujući sve gore navedeno osim vere koja je ovde pobrkana sa crkvom koja je institucionalizovani monopolista vere, i sa nabrojanim imaju utemeljeno zajedništvo u profitu.Neophodno je poznavati suštinu uticaja kapitala na ljudsko društvo da bi se razumeli liberalni pravci prevođenja čitavih kontinenata u NEOROBOVLASNIČKI DRUŠTVENI POREDAK o čemu je ustvari ovde reč.08 decembar 2007 dragan 7557


izvinte ,a za kakvu se vi drustveni poredak zalazete ? ako moze na nekom vec postojecem primeru ili primeru iz proslosti . vidim da i vi izjednacevate komunizam, fasizam i liberalizmom.
adam weisphaut adam weisphaut 18:46 07.12.2007

Topola je drvo

Predsednik Drvo strikes again.
Nego me interesuje kako ce sad ovo da se izrelativizuje. Samo cekam da vidim kako ce nasa ostra anliticarska pera pocnu da govore kao eto to nije nista neubicajno i da je to trend u Evropi i slican bullshit.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 18:47 07.12.2007

Re: Topla je drvo

Ostala sam bez teksta! Covek je potpuni nacist.
-petar- -petar- 18:53 07.12.2007

Re: Topla je drvo

kako ce sad ovo da se izrelativizuje


Ih! Pa covek hoce da im napravi ukrasnu ogradu, a Romi nezahvalni po obicaju!
AlexDunja AlexDunja 18:54 07.12.2007

Re: Topola je drvo

jednostavno odvratno!
dragoljub dragoljub 19:34 07.12.2007

Re: Topola je drvo

.
Nego me interesuje kako ce sad ovo da se izrelativizuje.

ovako?

...pa, koliko ja vidim, medju opasanima zicom ima i ne-Roma. Taklo da mi ovaj zid od zice pre dodje kao neki zid protiv bede i drugacijosti (znate ono, primitivci sa jednim zubom u glavi) nego kao zid protiv Roma. Cudo da to niko sem mene nije primetio. Mozda zbog toga sto misle da je sasvim normalno podizati zid protiv onih sa jednim zubom u glavi. Normalno, nikako ne zid od zice, to je suvise vidljivo. Elektronski zid je mnogo vise in, ne para oci...
mikimedic mikimedic 19:48 07.12.2007

Re: Topola je drvo

Da li je normalno podizati bilo kakav zid, protiv bilo koga???
Pravili su neki... u Berlinu...i na jos nekim mestima....
adam weisphaut adam weisphaut 19:51 07.12.2007

Re: Topola je drvo


...pa, koliko ja vidim, medju opasanima zicom ima i ne-Roma. Taklo da mi ovaj zid od zice pre dodje kao neki zid protiv bede i drugacijosti (znate ono, primitivci sa jednim zubom u glavi) nego kao zid protiv Roma. Cudo da to niko sem mene nije primetio. Mozda zbog toga sto misle da je sasvim normalno podizati zid protiv onih sa jednim zubom u glavi. Normalno, nikako ne zid od zice, to je suvise vidljivo. Elektronski zid je mnogo vise in, ne para oci...

Pa vidis stranka Prdsednika Drveta je autenticno narodna, oan je ta koja se obraca kako si ti srocio " krezubim" a po snimcima sa promocije Pescanika i njegovi jurisnici spadaju u tu kategoriju. E sad te"autenticne" sange rade po principu mrznje prema dugima. Ako je moj zivot sranje, mnogo cu to lakse podneti ako znam da sam deo izabrane grupe sto otvara prostor za manipulaciju Topolama, Veljama i Kostunicama.. E za to su potrebni nizi, pa bili Romi, Albanci ili Hrvati svejedno a nisu na odmet ni izdajnici kao Pescanik. A ako hoces da vidis pravu plutokratiju nemoj da je trazis na blogu, ona je u vladi, medjuPalmama, Veljama i Toplama.
marumi marumi 00:54 08.12.2007

Re: Topla je drvo

Vanja Montenegro Ljujic
Ostala sam bez teksta! Covek je potpuni nacist.

neonacist! Ali to u Srbiji ''ne postoji'' (neonacizam). Pogotovo ne u srcu Srbije u Sumadiji. A nije bilo ni vikendasa iz Sumadije u Bosni za vreme rata, nije se dogodila ni Srebrenica, ma nista to ne postoji.
Treba se samo cuvati voajera i paziti se sta se prica.
audrey audrey 18:55 07.12.2007

jedan dan

Čitam vesti i mislim se "kakav dan u Srbiji!" - za WC na žel. stanici u Kraljevu potrošeno 75.000 evra, ovaj će Rome da opasuje žicom, deca se bodu noževima za 200 dinara... Sve je otišlo dodjavola.
Gorio Gorio 18:29 08.12.2007

Re: jedan dan

Sve je otišlo dodjavola.



Saglasan. Dodao bih još, dan kao i svaki drigi u Srbiji, naravno.
JJ Beba JJ Beba 18:58 07.12.2007

fašižam...


..odavno prisutan
KafaJeGotova KafaJeGotova 19:36 07.12.2007

Re: fašižam...

to je isti lik koji bi spalio B92 i koji je sprecio promociju Pescanika.
da menjamo dvoglave kokoske sa svastikom? ovi ljudi danas cine nasu vlast? neke smene? kazne?
pidola pidola 19:56 07.12.2007

...



zid?
zica?
hoce li i struju kroz istu da sprovedu?
hm,mozda i treba,pa onda sve njih,sa takvim ludim razmisljanjem da smestimo tu,opasni za okolinu.
tuzlanac tuzlanac 08:14 08.12.2007

Re: ...

pidola

noz,
zid?
zica?
srebrenica....
nastavlja se, ali sad na romima...

dragan7557 dragan7557 13:10 08.12.2007

Re: ...


zid?
zica?


GAS ! oprobano sredstvo ste zaboravili.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:19 08.12.2007

Re: ...

noz,
zid?
zica?
srebrenica....

umesto srebrenica, jovanovicevcki ce da vicu "topolica"
St.Dushan St.Dushan 18:59 07.12.2007

Mrkli mrak

Oni koji sede u vladi sa Veljom Ilicem, saucesnici su u svim ovim sramotnim, necivilizacijskim i primitivnim ispadima i Velje Ilica i ovih njegovih debila, kvazi patriota, bezmozgasa, moralnih patuljaka, fasista, buzgetina, dzukaca. To je neka Srbija kojoj ne pripadam i zbog koje me je sramota sto sam Srbin. Mrkli mrak Srbijo, majko.
doktorka doktorka 19:10 07.12.2007

Sada ocekujem da se oglasi

SRS u Skupstini povodom ove izjave Dragana Jovanovica.
Kada je Marije Šerifović pobedila na Evroviziji evo sta je Aleksandar Vucic izjavio u Skupstini :
“SRS je odmah iste večeri… ja sam izašao i čestitao Mariji Šerifović pobedu na Pesmi Evrovizije, šta pričate vi gluposti. I kada već o tome govorite, moram da vas obavestim da je Jaško Šerifović, deda Marije Šerifović, još od 1995. član Srpske radikalne Stranke”, rekao je Vučić.
Vučić je dodao da su radikali poznati po tome što izuzetno poštuju Rome i “bukvalo ih vole koliko i Srbe”, i da je SRS najpopularnija kod romskog naroda”
JJ Beba JJ Beba 19:16 07.12.2007

Re: Mrkli mrak


budući pogled iz romskih naselj by Velja Ilic
-petar- -petar- 19:24 07.12.2007

Re: Mrkli mrak

Jeste neumesno ovo sto cu reci, ne bih zeleo da me neko pogresno shvati, ali slika je zastarela, bodljikava zica je u medjuvremenu 'uznapredovala' i sada je mnoooogo strasnija od ovoga na slici ...
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:25 07.12.2007

Re: Mrkli mrak



a da se jovanović i svi jovanovići malo menjaju da ovom devojčicom?
na par godine, posle ćorke od 20.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:32 07.12.2007

Re: Mrkli mrak

St.Dushan
Oni koji sede u vladi sa Veljom Ilicem, saucesnici su u svim ovim sramotnim, necivilizacijskim i primitivnim ispadima i Velje Ilica i ovih njegovih debila, kvazi patriota, bezmozgasa, moralnih patuljaka, fasista, buzgetina, dzukaca. To je neka Srbija kojoj ne pripadam i zbog koje me je sramota sto sam Srbin. Mrkli mrak Srbijo, majko.









mrkli jašta. mrakača neviđena.

a 75 hiljada jura za wc.
mikimedic mikimedic 12:45 08.12.2007

obrisah, pa ponovih dole...

undefined
Domazet Domazet 19:20 07.12.2007

Hmmm...

Poštovani sugrađani, delim vašu zabrinutost, pre svega za vašu bezbednost i uslove življenja u vašem kraju, a povodom izgradnje 10-ak stanova za socijalno ugrožene grupe, među kojima je i određeni broj Roma.
...pa, koliko ja vidim, medju opasanima zicom ima i ne-Roma. Taklo da mi ovaj zid od zice pre dodje kao neki zid protiv bede i drugacijosti (znate ono, primitivci sa jednim zubom u glavi) nego kao zid protiv Roma. Cudo da to niko sem mene nije primetio. Mozda zbog toga sto misle da je sasvim normalno podizati zid protiv onih sa jednim zubom u glavi. Normalno, nikako ne zid od zice, to je suvise vidljivo. Elektronski zid je mnogo vise in, ne para oci...
doktorka doktorka 19:29 07.12.2007

Re: Hmmm...

Domazet
Poštovani sugrađani, delim vašu zabrinutost, pre svega za vašu bezbednost i uslove življenja u vašem kraju, a povodom izgradnje 10-ak stanova za socijalno ugrožene grupe, među kojima je i određeni broj Roma....pa, koliko ja vidim, medju opasanima zicom ima i ne-Roma. Taklo da mi ovaj zid od zice pre dodje kao neki zid protiv bede i drugacijosti (znate ono, primitivci sa jednim zubom u glavi) nego kao zid protiv Roma. Cudo da to niko sem mene nije primetio. Mozda zbog toga sto misle da je sasvim normalno podizati zid protiv onih sa jednim zubom u glavi. Normalno, nikako ne zid od zice, to je suvise vidljivo. Elektronski zid je mnogo vise in, ne para oci...


Domazet , a kako si propustio da ovo procitash
"Ja Rome u centru grada da ostavim ne mogu, novac mi je već jednom propao, više stvarno ne mogu da oklevam"
-petar- -petar- 19:30 07.12.2007

Re: Hmmm...

zid protiv bede i drugacijosti (znate ono, primitivci sa jednim zubom u glavi)

Nisu primitivci sa jednim zubom u glavi problem, vec kad su pijani i spremni nekoga da lincuju. Cudo da to niste primetili?
Domazet Domazet 19:32 07.12.2007

Ko kaze...

doktorka
Domazet
Poštovani sugrađani, delim vašu zabrinutost, pre svega za vašu bezbednost i uslove življenja u vašem kraju, a povodom izgradnje 10-ak stanova za socijalno ugrožene grupe, među kojima je i određeni broj Roma....pa, koliko ja vidim, medju opasanima zicom ima i ne-Roma. Taklo da mi ovaj zid od zice pre dodje kao neki zid protiv bede i drugacijosti (znate ono, primitivci sa jednim zubom u glavi) nego kao zid protiv Roma. Cudo da to niko sem mene nije primetio. Mozda zbog toga sto misle da je sasvim normalno podizati zid protiv onih sa jednim zubom u glavi. Normalno, nikako ne zid od zice, to je suvise vidljivo. Elektronski zid je mnogo vise in, ne para oci...


Domazet , a kako si propustio da ovo procitash
"Ja Rome u centru grada da ostavim ne mogu, novac mi je već jednom propao, više stvarno ne mogu da oklevam"
...da nisam?
Domazet Domazet 19:34 07.12.2007

Pa ako su samo...

-petar-
zid protiv bede i drugacijosti (znate ono, primitivci sa jednim zubom u glavi)

Nisu primitivci sa jednim zubom u glavi problem, vec kad su pijani i spremni nekoga da lincuju. Cudo da to niste primetili?
...oni pijani i spremni na linc problem, kako to da se stalno spominje da imaju jedan zub u glavi? A prilicno retko da su pijani? Bar, koliko ja mogu da vidim ovde na blogu...
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:34 07.12.2007

Re: Hmmm...

Domazet
Poštovani sugrađani, delim vašu zabrinutost, pre svega za vašu bezbednost i uslove življenja u vašem kraju, a povodom izgradnje 10-ak stanova za socijalno ugrožene grupe, među kojima je i određeni broj Roma.
...pa, koliko ja vidim, medju opasanima zicom ima i ne-Roma. Taklo da mi ovaj zid od zice pre dodje kao neki zid protiv bede i drugacijosti (znate ono, primitivci sa jednim zubom u glavi) nego kao zid protiv Roma. Cudo da to niko sem mene nije primetio. Mozda zbog toga sto misle da je sasvim normalno podizati zid protiv onih sa jednim zubom u glavi. Normalno, nikako ne zid od zice, to je suvise vidljivo. Elektronski zid je mnogo vise in, ne para oci...



šta si teo da kažeš?
ko ima jedan zub u glavi?
ti il jovanović?
Spadalo Spadalo 19:36 07.12.2007

Re: Hmmm...

Domazet
Poštovani sugrađani, delim vašu zabrinutost, pre svega za vašu bezbednost i uslove življenja u vašem kraju, a povodom izgradnje 10-ak stanova za socijalno ugrožene grupe, među kojima je i određeni broj Roma.
...pa, koliko ja vidim, medju opasanima zicom ima i ne-Roma. Taklo da mi ovaj zid od zice pre dodje kao neki zid protiv bede i drugacijosti (znate ono, primitivci sa jednim zubom u glavi) nego kao zid protiv Roma. Cudo da to niko sem mene nije primetio. Mozda zbog toga sto misle da je sasvim normalno podizati zid protiv onih sa jednim zubom u glavi. Normalno, nikako ne zid od zice, to je suvise vidljivo. Elektronski zid je mnogo vise in, ne para oci...

Pa i nacisti su u konclogore terali "niže rase", među kojima je bio i određeni broj Roma. Znači, ne samo Rome.
JJ Beba JJ Beba 19:44 07.12.2007

Re: Hmmm...

Taklo da mi ovaj zid od zice pre dodje kao neki zid protiv bede i drugacijosti (znate ono, primitivci sa jednim zubom u glavi) nego kao zid protiv Roma. Cudo da to niko sem mene nije primetio.

stvarno čudo. Samo Domazet primetio


meći žicu...
Domazet Domazet 19:48 07.12.2007

Sasvim tacno...

Spadalo
Domazet
Poštovani sugrađani, delim vašu zabrinutost, pre svega za vašu bezbednost i uslove življenja u vašem kraju, a povodom izgradnje 10-ak stanova za socijalno ugrožene grupe, među kojima je i određeni broj Roma.
...pa, koliko ja vidim, medju opasanima zicom ima i ne-Roma. Taklo da mi ovaj zid od zice pre dodje kao neki zid protiv bede i drugacijosti (znate ono, primitivci sa jednim zubom u glavi) nego kao zid protiv Roma. Cudo da to niko sem mene nije primetio. Mozda zbog toga sto misle da je sasvim normalno podizati zid protiv onih sa jednim zubom u glavi. Normalno, nikako ne zid od zice, to je suvise vidljivo. Elektronski zid je mnogo vise in, ne para oci...

Pa i nacisti su u konclogore terali "niže rase", među kojima je bio i određeni broj Roma. Znači, ne samo Rome.
...samo sto su se onda antifasisti bunili zbog svih a ne samo zbog Roma. Mada, ovim modernim antifasistima je mnogo teze. Ne mogu tako pausalno da se zalazu za sve. Evo uzmi na primer Madam Hag. Zamisli da ona krene da se buni protiv ogradjivanja svih ogradjenih. Pa se onda ispostavi da medju ogradjenima ima i Srba sa Kosova? Pa gde bi zena posle od blama...Uzgred, da li znas o kojim je tacno 'nizim rasama' u Topoli rec?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:52 07.12.2007

Re: Pa ako su samo...




-petar-zid protiv bede i drugacijosti (znate ono, primitivci sa jednim zubom u glavi)
Nisu primitivci sa jednim zubom u glavi problem, vec kad su pijani i spremni nekoga da lincuju. Cudo da to niste primetili?...oni pijani i spremni na linc problem, kako to da se stalno spominje da imaju jedan zub u glavi? A prilicno retko da su pijani? Bar, koliko ja mogu da vidim ovde na blogu...


Oni su pijani, imaju vise kvarnih zuba u glavi i po jedan citav i razmisljaju o struji
KafaJeGotova KafaJeGotova 19:53 07.12.2007

domazet

ti si klasicni primer lupaca gluposti. a pride si i fasista. nalazis neke izgovore i podmeces kao
Taklo da mi ovaj zid od zice pre dodje kao neki zid protiv bede i drugacijosti (znate ono, primitivci sa jednim zubom u glavi) nego kao zid protiv Roma
treba tebi da dodje iz dupeta u glavu. pa dalje podmeces svoj neki glup zakljucak da je zakljucak drugih
Mozda zbog toga sto misle da je sasvim normalno podizati zid protiv onih sa jednim zubom u glavi.

Elektronski zid je mnogo vise in, ne para oci...

jesi siguran da je elektronski?
mikimedic mikimedic 19:53 07.12.2007

Re: Sasvim tacno...

Da li je normalno postavljati zid bilo gde protiv bilo koga?
Laku noc Srbijo, gde god da si.
Domazet Domazet 19:55 07.12.2007

Ko to crna Jelena...

Jelena Pavlović
Oni su pijani, imaju vise kvarnih zuba u glavi i po jedan citav i razmisljaju o struji
...kad krenete ovako neodredjeno mogli bi zli jezici da pomisle da mislite na sve one koji ne stanuju na Summer Hillu?
Domazet Domazet 19:58 07.12.2007

Nalazim neke izgovore?

KafaJeGotova
ti si klasicni primer lupaca gluposti. a pride si i fasista. nalazis neke izgovore i podmeces kao
Taklo da mi ovaj zid od zice pre dodje kao neki zid protiv bede i drugacijosti (znate ono, primitivci sa jednim zubom u glavi) nego kao zid protiv Roma
treba tebi da dodje iz dupeta u glavu. pa dalje podmeces svoj neki glup zakljucak da je zakljucak drugih
Mozda zbog toga sto misle da je sasvim normalno podizati zid protiv onih sa jednim zubom u glavi.

Elektronski zid je mnogo vise in, ne para oci...

jesi siguran da je elektronski?
Za sta to? Nije valjda da je tebi zid od zice oko bede dobar izgovor? Da li bi bio ljubazan/zna da obrazlozis. Inace cu se stvarnoi naljutiti...
KafaJeGotova KafaJeGotova 20:13 07.12.2007

Re: Nalazim neke izgovore?

Za sta to? Nije valjda da je tebi zid od zice oko bede dobar izgovor? Da li bi bio ljubazan/zna da obrazlozis. Inace cu se stvarnoi naljutiti...

ako tebe uzmem kao tu bedu i ovog jadnika jovanovica sa sve koalicionim partnerima, onda je dobar izgovor.
samo ti pokusavaj da podmeces. jedino sto takvih kao ti, izvrtaca i relativizera, puna srbija. a znas kako ide ono: ko se ljuti...
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 20:16 07.12.2007

Re: Nalazim neke izgovore?

Domazete, banovan si.

Laku noć.
adam weisphaut adam weisphaut 20:17 07.12.2007

Re: domazet

Elektronski zid je mnogo vise in, ne para oci...

Nego bre Domazete, ministar Selja koji je predsednik stranke predsdnika Drveta voli da se bavi bimisom i slika u bazenu, Jel' to dovoljno fancy zid?
KafaJeGotova KafaJeGotova 20:20 07.12.2007

Re: Nalazim neke izgovore?

Jelena Krajšić
Domazete, banovan si.Laku noć.

carski potez, jelena!!!
nema tolerancije prema netoleranciji!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:28 07.12.2007

Re: Ko to crna Jelena...


Ne mislim ja na Summer hill, presla sam skolski uzrast. Mislim na one sa zubima, vrlo odredjeno, zubata cudovista koja kada se nasmeju svaki drugi zub je kvaran, psuju, biju se, polivaju vodom, nose ih iz skupstine, sutiraju novinare i td. Na te mislim. Oni mogu da zive u specijalnim ustanovama u Hagu ili nekim drugim prigodnim mestima. Domazete, to su ti koje ja ne volim, a koje izgleda vi cenite jer vidim da vam tesko pada ako ih neko kritikuje. Sada cu morati da se uhvatim jedne od omiljenih recenica, zamenjujete teze. Ja sam vrlo odredjena, kao sto vidite.
JJ Beba JJ Beba 00:13 08.12.2007

Re: Nalazim neke izgovore?

Domazete, banovan si.
Laku noć.

sleepless sleepless 05:02 08.12.2007

Re: Hmmm...

Domazet
Poštovani sugrađani, delim vašu zabrinutost, pre svega za vašu bezbednost i uslove življenja u vašem kraju, a povodom izgradnje 10-ak stanova za socijalno ugrožene grupe, među kojima je i određeni broj Roma.
...pa, koliko ja vidim, medju opasanima zicom ima i ne-Roma. Taklo da mi ovaj zid od zice pre dodje kao neki zid protiv bede i drugacijosti (znate ono, primitivci sa jednim zubom u glavi) nego kao zid protiv Roma. Cudo da to niko sem mene nije primetio. Mozda zbog toga sto misle da je sasvim normalno podizati zid protiv onih sa jednim zubom u glavi. Normalno, nikako ne zid od zice, to je suvise vidljivo. Elektronski zid je mnogo vise in, ne para oci...



Pobogu covece, imate li vi uopste gram savesti i svesti kad pisete ovako - ne samo sada neko vec duze vreme ovde na blogu b92.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:31 08.12.2007

Re: Hmmm...

Jelena Krajšić

Domazete, banovan si.
Laku noć.


sleepless

Pobogu covece, imate li vi uopste gram savesti i svesti kad pisete ovako


Jelena,

iskreno receno tesko je razumeti ovo banovanje i ovakav "kolektivni" napad na Domazeta. Zasto? Zato sto on vrlo ocigledno pokazuje da se ovde ne radi ni o kakvom "fasizmu" niti akciji protiv Roma ... posto se govori o "socijalno ugrozenim grupama medju kojima je i odredjeni broj Roma". Znaci radi se o sirotinji cije se nehigijensko naselje uklanja i ljudi dobijaju stanove ... Neko ovde uporedi ovaj slucaj sa onim u Sloveniji, ali ja bih rekao da je ono Sloveniji mnogo gore, posto ovde ljudi nisu proterani ...

Ono sto stvarno zasluzuje kritku je recenica: "Po završetku gradnje, napraviće se zid opasan pletenom žicom, tako da će fizički njima biti onemogućeno da se kreću Ulicom Rade Blagojević". Ali ako covek pazljivo procita ovu recenicu je JASNO da se ne radi ni kakvom "opasivanje ljudi zicom" nego pregradnog zida kojim im se samo onemogucava prolaz odredjenom ulicom ... Tako da i tebi ne sluzi na cast ovako izabran naslov ...

pozz

ps. Problematika Roma i uopste sirotinje i resavanja njihovih problema (ne samo kod nas) je ozbiljna, teska i vazna tema ... ali ovako kako se ovde na blogu pojavila lici pre na njenu (politicku) zloupotrebu u "ratu" protiv gradonacelnika Topole. Pa sve ostavlja dodatni utisak gorcine ...
adam weisphaut adam weisphaut 09:22 08.12.2007

Re: Hmmm...

Kao sto sam odmah napisao da me zivo intersuje kako ce dezurni relativizatori da dodjui objasne mogao sam i da pretpostavim ko ce da se javi. Slusaj banovanje Domazeta koji dolazi da nam seruckanjem oprovadava postupke jedne Tople koja misli da je predsednik ali je Drvo je sasvim opravdano, ne zato sto nema prvo da serucka nego ne mora bas ovde i sad.
Inace uzimam da tvoji nemusti i glupi pokusaj da opravdas fasistu time sto ces da se igras semanticke analize za pocetnike (eto ideja je bila da se ogradila ulica da njom ne bi prolazili Romi, a ne Rome-kao da je to bolje) na nivou demanta istog. Eto igrao se covek prostornog planiranja pa red zice ovde ,red zida onde i jos da ubaci po koju kupolu sa mitraljezom i dobije mini varsavski geto. Posto si se ti istakao u odbrani divljackog napada na Pescanik ubio se od objasnjavanja da je los odnos i nebriga prema mentalno obolelim ok a kada sam te nedvosmisleno pitao ko je bio nadlezni ministar u prehodnom periodu imao samo da ponudis kao odgovor prazne fraze , posto si se ti istakao u odbrani SrBskog marsa ubio si se od objasnjavanja da je fasizam = antifasizam ovo nije iznanedjenje Ali je interesantno videti kao padas sve dublje i dublje.
Zato mogu samo da ti porucim kao i ostalim novim srpskim politickim misliocima:
Pali, brate....
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:32 08.12.2007

Re: Hmmm...

Adam
Pali, brate....


Adame,

na tvoje izmisljotine i namerne misinterpretacije onoga sta ja kazem me mrzi da odgovaram. Napred samo, izmisljajte "fasiste" i "naciste" onako kako vam izdiktiraju na partijskom sastanku ... i trudite se slozno i kolektivno da ucutkate svakog ko vam se suprostavi drugacijim misljenjem ... Evo banujte i mene pa ostanite srecni, slozni i JEDNOGLASNI ...

A ja mogu samo da zavrsim onim sto sam vec rekao kod Tibora: medju Romima imam bliske prijatelje i sa nekima sam odrastao pa mi zato i smeta ova vasa zloupotreba njihovih problema u PRLJAVE dnevno-politicke svrhe ...
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 09:59 08.12.2007

Re: Hmmm...

Jovanović je izjavio agenciji Beta rekao da će opština Topola obezbediti salu od 450 mesta i sve što je neophodno za organizaciju skupa, ali da učesnici moraju da dozvole prisustvo "ljudi koji drugačije misle i koji će se verbalno sukobiti sa njihovim stavovima".

Adame, na koga te podseća Jovanović? A tebe Domazete? Ne, ne, izvinite, Domazet nije više tu. Htela sam da kažem Vasilije.

No, da skratim priču. I ti ćeš Vasilije biti banovan.
adam weisphaut adam weisphaut 10:11 08.12.2007

Re: Hmmm...

Adame, na koga te podseća Jovanović?

Stvarno zvuci bre poznato.
No, da skratim priču. I ti ćeš Vasilije biti banovan.

Jelena
zoricag zoricag 10:22 08.12.2007

Re: Hmmm...

A ja mogu samo da zavrsim onim sto sam vec rekao kod Tibora: medju Romima imam bliske prijatelje i sa nekima sam odrastao pa mi zato i smeta ova vasa zloupotreba njihovih problema u PRLJAVE dnevno-politicke svrhe ...



Mislite li da da ce, ako se zbog reakcije dela javnosti (ovde i jos ponegde), ipak spreci podizanje obecanog zida, Romi biti osteceni (zloupotrebljeni) ? Izvinite sto pitam, ali stvarno ne razumem.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:44 08.12.2007

Re: Hmmm...

zoricag
Mislite li da da ce, ako se zbog reakcije dela javnosti (ovde i jos ponegde), ipak spreci podizanje obecanog zida, Romi biti osteceni (zloupotrebljeni) ? Izvinite sto pitam, ali stvarno ne razumem.


Ako samo to bude rezultat onda se slazem da je to pozitivno i da koristit Romima. Ali mislim da se to isto moze postici razumnom i argumentovanom kritikom ... a ovako kao nuspojavu imamo radikalizaciju politicke scene, kordone milicije izmedju politickih protivnika, medjusobno otuzivanje za fasizam i slicne teske uvrede (pa cak i skretanje paznje sa glavne teme). Drugim recima, imamo vracanje Srbije u prosla, teska vremena ukojima je SVIMA (ukljucujuci i Rome) bilo mnogo teze ...

A zar vi ne mislite da bi politicki protivnici mogli da o takvim vaznim i teskim problemima mogli da diskutuju na umereniji nacin, argumentovano i bez upotrebe teskih reci? I cak ako "oni drugi" to rade, zar ne bi "mi" mogli da pokazemo kako se to BOLJE radi ... a ne da se spustamo na "njihov" nivo i samim tim gubimo eventualnu prednost koju bi trebalo da imamo...

pozz
adam weisphaut adam weisphaut 10:50 08.12.2007

Re: Hmmm...

. a ne da se spustamo na "njihov" nivo i samim tim gubimo eventualnu prednost koju bi trebalo da imamo...

Ne bi trebalo da reagujemo zato sto radiaklizujemo deo javnosti jel' ?
A kako to da ti ne smeta radikalizacija dela javnosti kod logorejicara sto qqaju zbog srBskog Kosova a cutali su kada su se punile masovne grobnice?
Spadalo Spadalo 11:02 08.12.2007

Re: Sasvim tacno...

Uzgred, da li znas o kojim je tacno 'nizim rasama' u Topoli rec?

Pa onim ispod 160 cm.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:32 08.12.2007

Zrenjanin

centar grada

medjutim medjutim 11:52 08.12.2007

Re: Zrenjanin

Ovo nije upuceno nacionalnoj manjini, vec navijacima crvene zvezde, koji sebe izmedju ostalog nazivaju Ciganima. Da sami sebe zovu esesovcima, bila bi poruka mrznje prema esesovcima. Ili prema kome god.

Sto naravno ne opravdava drugo znacenje parole..
mikimedic mikimedic 12:46 08.12.2007

Re: Hmmm...

Mrkli mrak u zemlji Srbiji #LinkDragi moji angazovani,

Od Domazeta do Vasilija. Da li je moguce da niko ne vidi zaista sta je tema, koju, prema mom misljenju, ni Jelena nije usmerila u najboljem pravcu. Tema je postavljanje zida, ograde kako bi se ogranicila sloboda kretanja LJUDSKIM BICIMA. A uz to vecina tih LJUDSKIH BICA su Romi. I sad cemo da vodimo nekoliko paralelnih rasprava ovde -- da li je doticni planirao da ih stavi u rezervat ili samo da ne prolaze ulicom, i drugo da li je hteo svima ili samo nekima od njih (Romima). Ako je hteo 'samo' da im ne da da se setaju ulicom onda je to (po nekima ovde) ok???? A takodje, ako je hteo da SVIMA ogranici SLOBODU KRETANJA a ne SAMO ROMIMA, tek onda je OK???? Nemam reci, aman ljudi... ne vidimo sumu od drveta.

Ogranicavanje SLOBODE KRETANJA bilo kome, bilo gde je najdrasticniji primer krsenja ljudskih prava. Bilo da je u Srebrenici (da ne pominjemo sta je bilo posle....), Gorazdu, Zepi, Gorazdevcu, Decanima, Tamilu i na drugim mestima.

Jelena -- sa tobom se ne slazem samo u jednom -- boldovanje stava Doticnog (razumem to kao negativno?) gde on kaze da autori tribine moraju dozvoliti i onima koji tako ne misle da suprostave stavove cak i ako dodje do verbalnog sukoba. Iako to dolazi od Doticnog (da, bas tog sto ogranicava slobodu kretanja ljudskim bicima) smatrao bih da je u pravu da tu nema licemerja, ali ako on zaista misli to sto kaze onda se sa tim mogu samo sloziti -- naravno bez naglaska na sukobu. Dijalog je neophodan u svakoj demokratiji i samo dijalogom se moze doci do resenja. U drzavi, svetu, braku, na poslu.... Zaista nisam pratio sva dogadjanja oko pescanika i ne znam da li su te tribine tako osmisljene da dozvoljavaju (konstruktivan) pristup i jedne i druge i trece strane.... Ako jesu, onda svim srcem zasluzuju moju podrsku.

Nadam se da ce se ovo moje pisanije shvatiti da je u najboljoj nameri. Inace, zalazem se za mir u svetu...:)

NoSurrender NoSurrender 13:01 08.12.2007

Re: Sasvim tacno...

mikimedic
Da li je normalno postavljati zid bilo gde protiv bilo koga?
Laku noc Srbijo, gde god da si.

Slažem se sa konstatacijom.Ovo je prvi korak , ispitivanje terena.Kada ograde sve Rome,preći će na ostale marginalne grupe.Zatim na red dolaze "izdajnici i nepatriote".
Ako danas budemo ćutali, sutra neće biti nikog da podigne glas kada nas sve budu getoizirali i ograđivali.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:55 08.12.2007

Re: Sasvim tacno...

mikimedic
Da li je normalno postavljati zid bilo gde protiv bilo koga?
Laku noc Srbijo, gde god da si.


Pa naravno da bi se svako normalan i pristojan slozio sa ovim. Sustina problema jeste pre svega u nacinu i odnosu prema najsiromasnijim i najnemocnijim u drustvu (a kod nas su to velikim delom bas pripadnici Roma). I to ne zbog toga sto su siromasni nego zbog svega ostalog sto to siromastvo nosi sa sobom ("sirotinjo i bogu si teska". I Domazet je lepo pominjao gore "elektronsku" ogradu zato sto i u mnogo razvijenijim zemljama ne uspevaju tek tako lako da prevazidju ove probleme. Pa i u onim najrazvijenijim postoje razliciti mehanizmi kako se oni boljestojeci "ogradjuju" od onih drugih.

Naravno da ne znaci da se ova izjava "o ogradi" ne treba kritikovati i da ne treba ustati protiv nje - NAPROTIV. Ali preterivanja a i neke cinjenice koje govore u prilog da se sve zloubotrebljava u politickoj borbi ne doprinose nicemu ... Uostalom koliko videh na sledecoj strani i ovi u Topoli su videli da su im promakle neprihvatljive stvari pa su se korigovali ...

Ma kakav fasizam i nacizam, to su besmislice (zgodne za politicke diskreditacije) ... po tome bi onda Slovenija bila neuporedivo "fasistickija" od Srbije (kako nas je svojevremno Jelica Greganovic lepo obavestavala )...
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:34 08.12.2007

Re: Zrenjanin

Ako je tako, zašto onda ta slika stoji na sajtu Zrenjaninskih novina, uz sledeći tekst:

"Ni više od mesec dana od kada je osvanuo na zgradi u Svetosavskoj ulici, niko od nadležnih nije se udostojio da ukloni ćirilični grafit “Cigani niža ste rasa”. On i dalje “krasi” najuži centar Zrenjanina i to u trenutku kada je Savet Evrope najavio da će u Srbiji pokrenuti kampanju “Dosta” koja ima za cilj prevazilaženje stereotipa i predrasuda o Romima. Niko od opštinskih zvaničnika, političkih stranaka ili udruženja do sada nije reagovao na ovu uvredu na račun naših sugrađana romske nacionalnosti. "
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 18:08 08.12.2007

Re: Sasvim tacno...

i u mnogo razvijenijim zemljama ne uspevaju tek tako lako da prevazidju ove probleme. Pa i u onim najrazvijenijim postoje razliciti mehanizmi kako se oni boljestojeci "ogradjuju" od onih drugih.

Pa?! Hoćeš da kažeš da je onda u redu i ovo što Jovanović radi? To je tvoje opravdanje za Jovanovića?
Naravno da ne znaci da se ova izjava "o ogradi" ne treba kritikovati i da ne treba ustati protiv nje - NAPROTIV. Ali...

Šta "ali"? Kod tebe uvek ima "ali".

Zašto ne kritikuješ izjavu? Zašto ne ustaneš protiv nje? Zašto pišeš "ali"?

Jovanović je rekao: "Ja Rome u centru grada da ostavim ne mogu, novac mi je već jednom propao, više stvarno ne mogu da oklevam. Vama garantujem da nikakve neželjene kontakte sa njima nećete imati"

Šta je tebi tu "ali"?

Ima nas koji znamo da je ono što Jovanović i Ilić i njihovi kompanjoni iz vlasti rade strašno i neprihvatljivo i tačka.
Ima nas koji znamo da ih ti braniš tim tvojim mlitavim "ali".
Ima nas koji znamo da fašisti, nacisti i ostala gamad nisu politički protivnici.
Ima nas koji znamo da je izvinjenje koje pominješ jednako strašno kao i ono zbog čega se dotični izvinjava.

Pozdravi Ilića i Jovanovića i reci im to.
adam weisphaut adam weisphaut 18:18 08.12.2007

Re: Sasvim tacno...

Ma kakav fasizam i nacizam, to su besmislice (zgodne za politicke diskreditacije) ... po tome bi onda Slovenija bila neuporedivo "fasistickija" od Srbije (kako nas je svojevremno Jelica Greganovic lepo obavestavala )...

Tacno Slovenija je poznata i po tome da se slike ratnih zlocinaca smatraju kao nacionalno obelezje.
Pa znas ovo sa Toplom je simptop malo vece bolesti ciji su simptom takodje i napad na Pescanika, i zica za Rome i Ratko heroj, i knjiga Ustaska kurva Natasa Kandic, i 1389 ...A to da se prema tome treba biti popustljiv provereno u Nemackoj 30-ih. Sa kakvim uspehom, svi znamo.
Btw, malo pitanje za tebe posto se po tebi smeta reakcija na ovakve ekcese zbog navodne radikalizacije drustva, da li ti smeta to Ugrica prenosi Drvetove petnje da ce spaliti B 92 ili to ne doprinosi radikalizaciji drustva?
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:31 08.12.2007

Vasilije,

obzirom da se pozivaš na moje pisanje, ja bih samo da napomenem da sam ja pisala o problemu romske porodice Strojan, ali nikada nisam probleme Roma u Sloveniji poredila sa problemima i položajem Roma u Srbiji. Niti sam ja ikada napisala da je Slovenija bila neuporedivo "fasističkija" od Srbije.
I još nešto izgovaranje na druge je uvek odličan način da se okrene glava od problema u svom dvorištu. Upravo zbog toga nisam ni htela da poredim romski problem u Sloveniji, sa romskim problemom u Srbiji.
A to ko je "fašističkiji" je tek besmislen izgovor. Vrlo tipičan, čak.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:31 08.12.2007

Re: Sasvim tacno...


Jelena Krajšić
Zašto ne kritikuješ izjavu? Zašto ne ustaneš protiv nje? Zašto pišeš "ali"?

Jovanović je rekao: "Ja Rome u centru grada da ostavim ne mogu, novac mi je već jednom propao, više stvarno ne mogu da oklevam. Vama garantujem da nikakve neželjene kontakte sa njima nećete imati"

Šta je tebi tu "ali"?


Jelena,

kad se 200 ljudi okomi na nekoga onda tesko da mogu da im se pridruzim... a posebno kad mislim da mnogi medju njima preteruju. Nemam obicaj ni da kritikujem nesto/nekog po narudzbi, ali evo reci su ti svoje misljenje o ovom citatu koji se MOZE tumaciti kao vrlo ruzan. Da se ovde misli da ce neko otici u stambenu zgradu u centru Topole pa odatle isterati samo stanare romske nacionalnosti onda bi to bio FASIZAM.

Ali mi svi znamo da se ovde radi o uklanjanju nekog nehigijenskog naselja i jednom vrlo RUZNOM i TRAPAVO srocenom saopstenju. Za koje su se "pocinioci" izvinuli i ispravili. Prema tome, za mene ovo nema veze sa fasizmom ... Uostalom ja zivim u zapadnoj zemlji u kojoj su neonacisti u parlamentu ali nisam imao nikad prilike da cujem da se za bilo sta izvinjavaju a jos manje da kriju svoje ideje... Samo kod nas ima toga da se po starim socijalistickim navikama prilepi neka etiketa i onda trazi odgovornost iako etiketirana strana porice da misli i zastupa ono za sta je optuzena. Nekad su se samo ti "okrivljeni" zvali narodni neprijatelji ili kontrarevolucinari a danas se zvou fasisti ...

Tebi vidim smeta ovo moje "ali", ALI ja sam takav - retko kad sam iskljuciv ili zastupam ekstremne stavove. I svet ne vidim crno-belo.

Jelena Krajšić
Ima nas koji znamo da je ono što Jovanović i Ilić i njihovi kompanjoni iz vlasti rade strašno i neprihvatljivo i tačka.


To sto vi "znate" (a ko ste to "vi"? i kako znate da isto mislite?) meni vise lici na VERU ... ili POLITICKU ubedjenost. Posebno sto se ovde moze govoriti o konkretnoj sredini i konkretnim ljudim pa ne vidim zasto odmah prosirujes na "vlast"? I zar ne primecujes da time potvrdjujes ono sto i ja tvrdim - da se ovde vise radi o POLITICKOJ borbi? I hoces da kazes da se bas slucajno pojavilo ovo "romsko pitanje" bas sada kad taj Jovanovic pravi "probleme" po drugom pitanju?

pozz
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:55 08.12.2007

Re: Vasilije,


Jelica Greganović
obzirom da se pozivaš na moje pisanje, ja bih samo da napomenem da sam ja pisala o problemu romske porodice Strojan, ali nikada nisam probleme Roma u Sloveniji poredila sa problemima i položajem Roma u Srbiji. Niti sam ja ikada napisala da je Slovenija bila neuporedivo "fasističkija" od Srbije.
I još nešto izgovaranje na druge je uvek odličan način da se okrene glava od problema u svom dvorištu. Upravo zbog toga nisam ni htela da poredim romski problem u Sloveniji, sa romskim problemom u Srbiji.
A to ko je "fašističkiji" je tek besmislen izgovor. Vrlo tipičan, čak.


Jelice,

ja sam samo mislio (a verujem i tako formulisao) da smo mi samo od tebe dobili informacije o pomenutom dogadjaju a UPOREDJIVANJE je bilo moje. I ostajem pri tome da je slovenacki primer bio jos gori (ovo u Topoli je jos uvek samo neko ruzno saopstenje koje je vec korigovano ... tek cemo videti sta ce se desiti) Ali i da je slucaj isti/slican ne menja stvar, posto ja u sustini ne mislim ni da se radi o fasizmu u Sloveniji ni u Srbiji (ono "fastiickije" je bilo samo AKO). Sto ne znaci da se ne radi o ruznim pojavama koje treba kritikovati ... mnogo vise onu Sloveniji (svidjalo se to tebi ili ne). Osim naravno ako se i oni u Sloveniji nisu izvinili i rekli da se radi samo o nespretno izrazenim NAMERAMA ...

Ne znam o kakvom "izgovaranju" pricas? Ja mogu da zamislim samo da se izgovaram za ono sto sam JA uradio. Sta imam da se izgovoram za druge ljude? Posebno ako ih kritikujem. I kakve veze ima tu "moje dvoriste"? Ja kritkujem i/ili pokusavam da razumem LJUDE ... sta me briga ko je koje nacionalnosti ... Srbin, Rom, Slovenac ili Nemac.

pozz
Dax Dax 00:18 09.12.2007

Cirkus

Stvarno neki ljudi prepoznaju rasizam tek kad obuce crne kosulje i pocne da pusta Zyklon B u sobama za "tusiranje".
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 10:55 09.12.2007

Re: Sasvim tacno...

Vasilije tako si umiveno pogrešan i isprazan, kao i uvek.
Nećemo više polemisati o stvarima u kojima postoje samo dve opcije - jesi ili nisi.

Hvala na pažnji i doviđenja.
mvelja mvelja 19:30 07.12.2007

da li je ovo srbija

Ovo je rasizam. Neorasizam
mvelja mvelja 19:35 07.12.2007

slika cega???



Kako cemo ziveti mi i Romi



ovako:(
angie angie 19:38 07.12.2007

ovo ispada,

da bi dobio neku funkciju u srBijici, tvoj cv treba obavezno da sadrzi kvalitete i skilse primitivnog bilmeza!
Eni Eni 19:43 07.12.2007

Ogradice neko i nas

Ako nam ovakvi nastave voditi opstine, ministarstva i zemlju ogradice nas Evropa i svet na nekoliko decenija i sa zidom, i sa zicom, a mozda i minskim poljem, da slucajno neko ne pokusa da ziv izadje odavde.

Mnogo su se oni osilili, mogli bi malo da sidju sa vlasti i odgovaraju za svoja (ne)dela i pretnje. A kad se pomene neko iz NS odmah se tu pojavi i neka finansijska afera.

Da li je mozda na javnom servisu neko objavio ovu vest? Gledam Dnevnika, al jos ni rec. Samo nas dragi Vucko Jeremic i prica o Kosovu. Mada ako pomenu obnovu WC-a pricace o tome kao o velikom poduhvtu ZTP-a, a o Romima i socijalno ugroѕеnim koje planiraju da zatvore u taj logor, o brizi opstine o njima. Na kraju i za njih je bolje da se ne mesaju sa ovima sto ih ne zele na svojoj ulici.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 20:20 07.12.2007

član zakona

e sad, da citiram nekog sa bloga, da je ovo normalna država, javni tužilac bi čitao novine ili gledao&slušao vesti, pa bi lepo presavio dabak pa napisao krivičnu prijavu, pa bi onda taj konj na sudu objasnio šta je mislio, pa bi tog konja lepo spakovali u fioku, a prema slovu zakona koji predvidja sankciju za govor mržnje, rasnu, nacionalnu i ostalu mržnju. malo je ovde bilo žica, samo još ovaj bizon fali

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana