Društvo| Na današnji dan| Politika

Makiju se opet sudi

Nune Popović RSS / 13.09.2010. u 14:46

Update:  Maki je pušten večeras iz pritvora, nakon što je predsednik Srbije Boris Tadić potpisao odluku o pomilovanju, javljaju agencije

maki.jpgMislim da u Srbiji svako zna ko je Maki - Bogoljub Arsenijević, umetnik, hajduk i podvižnik u borbi protiv Miloševićevog režima. Da bi se u Srbiji uspostavila demokratija, Maki je rizikovao svoj život. Takvih je bilo malo. Individualnih herojstava u borbi protiv Miloševićevog režima je bilo jako malo. Svi su se strašno plašili, s razlogom. Maki se borio mnogo pre nego što su mase izašle na ulice da smene diktatora. Bio je hapšen, zatvaran, zlostavljan, progonjen, osuđen.

Naravno, kada je Miloševićev režim oboren, Maki je otišao u zaborav, jer su titule »zaslužnih« i »prvoboraca« morali da dobiju neki drugi ljudi, koji se verovatno i danas na isti način bore za demokratiju, kao što su to činili i dok je tiranin bio na vlasti - u sebi. I za svoj džep.

Ne znam šta više da kažem kao svoju reakciju na vest o ponovnom privođenju i suđenju Makiju. Reči su malo, jer ni dela se, očigledno, ne računaju.

Što bi rekao Cole, "dok se pametni napametovaše, budala se ogreja pored vatre".



Komentari (169)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maca22 maca22 15:02 13.09.2010

Dva meseca

odredise mu pritvor!

Tolika sramota da nemam reci...
Nune Popović Nune Popović 15:10 13.09.2010

Re: Dva meseca

Užas!
Tamara Ćetković Tamara Ćetković 15:41 13.09.2010

Re: Dva meseca

Pritvor slikaru zbog mitinga 1999.
13. septembar 2010. | 08:22 -> 15:04 | Izvor: Beta


Bogoljub Arsenijević Maki

Valjevo -- Viši sud u Valjevu odredio je pritvor do dva meseca slikaru i ikonopiscu Bogoljubu Arsenijeviću Makiju, zbog incidenta na opozicionom mitingu 1999.

Kako je rečeno Beti u sudu, pritvor je određen do dva meseca, a najduže do objavljivanja presude, s obzirom na to da postoji optužnica, koja je stupila na pravnu snagu.

Arsenijević je sinoć uhapšen na graničnom prelazu Kotroman, prilikom ulaska u Srbiju iz BiH, po poternici Višeg suda u Valjevu zbog neodazivanja na sudske pozive za novo suđenje po optužnici iz 1999.

Maki je 12. jula 1999. na Gradskom trgu u Valjevu organizovao "miting protiv (Miloševićeve) vlasti" na kojem je došlo do incidenata prilikom pokušaja zauzimanja zgrade SO Valjevo.

U incidentima je bilo povređenih i među policajcima, koji su obezbeđivali zgradu, i među demonstrantima.

Tadašnji Okružni sud u Valjevu izrekao mu je tri godine zatvora, ali je Vrhovni sud Srbije tu presudu ukinuo i naložio novo suđenje sa rekonstrukcijom na licu mesta. Novo suđenje do danas nije održano.

Bogoljub Arsenijević je ranije danas u zgradi suda rekao da ne prihvata novo suđenje po toj optužnici za ometanje službenih lica u obavljanju poslova bezbednosti.

Smatra da je pravosuđe imalo deset godina da reši njegov slučaj, što nije učinjeno iako je imao obećanja da će na događanja iz 1999. u Valjevu biti stavljena tačka, i pita "ko je odgovarao za upad u nekadašnju Saveznu skupštinu SRJ u Beogradu, 5. oktobra 2000", u čemu je i sam učestvovao.

On je dodao da će, u slučaju da mu bude određen pritvor, početi štrajk glađu u Okružnom zatvoru u Valjevu do ispunjenja njegovih zahteva.

Maki je zgradu Višeg suda oko podneva napustio u pratnji svog advokata Luke Aćimovića iz Valjeva, koji je izjavio da očekuje da će Vanraspravno krivično veće doneti rešenje o ukidanju poternice protiv njegovog klijenta.

Oni su se kasnije vratili u sudsku zgradu, gde je Arsenijeviću uručeno rešenje o određivanu pritvora, a potom je sproveden u Okružni zatvor na periferiji grada.

U sudu je viđen i nekadašnji aktivista Otpora Srđan Milivojević, koji je rekao da je došao da pomogne Makiju u ime Otpora, u kome su u periodu protesta protiv Miloševića bili obojica. Milivojević je danas narodni poslanik Demokratske stranke.
Nune Popović Nune Popović 16:17 14.09.2010

Re: Dva meseca

Arsenijević počeo štrajk glađu

14. septembar 2010. | 00:11 -> 14:41 | Izvor: B92, Beta

Beograd -- Valjevski slikar Bogoljub Arsenijević Maki, kome je određen pritvor u ponedeljak, počeo je štrajk glađu u Okružnom zatvoru u Valjevu.

Prema poslednjim informacijama iz valjevskog suda, početak novog suđenja zakazan je za 23. septembar pred Višim sudom u tom gradu.

Arsenijevića je jutros obišao lekar, kako bi utvrdio njegovo zdravstveno stanje, s obzirom na to da je Arsenijević astmatičar.

Luka Aćimović, advokat Bogoljuba Arsenijevića, protiv koga je podignuta optužnica zbog organizovanja protesta protiv Miloševića 1999, ranije je rekao da postoji mogućnost da Arsenijević danas bude na slobodi.

Aćimović je za B92 rekao da je višesatno saslušanje Makija sinoć završeno.

"Ja očekujem da, pošto smo preduzeli određene korake, da će se u utorak tokom dana rešiti to i da će on biti pušten“, kaže Aćimović.

"Desile su se neke stvari koje nisu bile poznate u momentu donošenja odluke tako da sada Tužilaštvo ima neke novine za razmatranje, doneće odluku u utorak, i mi očekujemo, da sada je ne prejudiciram stvar, ja lično očekujem da će on biti pušten“, kaže on.

Aćimović navodi da pravosudni organi rade i da on i njegov klijent "očekuju sve najbolje“.

Arsenijević je uhapšen pretprošle noći na graničnom prelazu Kotroman, kod Mokre gore, prilikom pokušaja ulaska u Srbiju iz Bosne i Hercegovine, po poternici Višeg suda u Valjevu zbog neodazivanja na sudske pozive za novo suđenje po optužnici iz 1999. godine.

Bogoljub Arsenijević je 12. jula 1999. na Gradskom trgu u Valjevu organizovao "miting protiv Miloševića na kojem je prilikom pokušaja zauzimanja zgrade SO Valjevo povređeno nekoliko policajaca i demonstranata.

Iste godine, Okružni sud Arsenijevića osuđuje na tri godine zatvora, ali Vrhovni sud nalaže novo suđenje sa rekonstrukcijom. Ponovni postupak još nije počeo zbog toga što glavni pretres nije zakazivan ili se Maki nije odazivao na sudske pozive.

Pre nego što mu je određen pritvor Arsenijević je izjavio da je istražnom sudiji rekao da ne prihvata novo suđenje po optužnici iz 1999. godine.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=09&dd=14&nav_category=11&nav_id=458530
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:04 13.09.2010

Nije to vrhunac...

mogli su da sačekaju još malo, pa da ga uhapse na desetogodišnjicu Petog oktobra! Mira Marković je hladno izašla iz zemlje, da ne nabrajam druge, sve do Šarića i Luke Bojovića...i svi su oni bili "na neki način" upozoreni da brišu, jer će morati da ih hapse zbog sveta koji nas na to TERA!!! Da ne spominjem Mladića koji je sedeo po ložama fudbalskih stadiona ili Gorana Hadžića i svi su oni na volšeban način "nestali" i kriju se tu negde...
"Ide maca oko tebe...."
Pa mora policija nekog da uhapsi! Sitne švercere i lopove, džeparoše...
IZVINI MAKI!

BK COLE
maca22 maca22 15:08 13.09.2010

Re: Nije to vrhunac...

Branislav Kovačević Cole
mogli su da sačekaju još malo, pa da ga uhapse na desetogodišnjicu Petog oktobra!

Tad ce da uhapse Dzoa Bageristu.
Nune Popović Nune Popović 15:21 13.09.2010

Re: Nije to vrhunac...

Nebojši Popovu su već počeli da stežu omču oko vrata.

Link
expolicajac expolicajac 20:11 13.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

Pa mora policija nekog da uhapsi! Sitne švercere i lopove, džeparoše...

Cole promašio si adresu. U ovom slučaju nije odgovorna policija već sudstvo. Kad smo krivi krivi smo al kad nismo da nas pljujete bez veze nije fer.
antioksidant antioksidant 20:15 13.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

U ovom slučaju nije odgovorna policija već sudstvo.

tuzilastvo (treci za preferans u vecitom prebacivanju loptice odgovornosti kada trgovci narkoticima legalno posluju ispred skola)
a u ovom slucaju je tuzilastvo trebalo da povuce optuznicu
expolicajac expolicajac 20:24 13.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

treci za preferans u vecitom prebacivanju loptice

Mala škola prava. Posle dobnošenja Rešenja o Poništavanju presude nadležnost je isključivo SUDA koji vrši ponovno izvođenje dokaza, na osnovu već postojećeg Optužnog predloga. Može da donese istu presudu, smanji kaznu ili poveća ili pak proglasi optuženog nevinim, ali mora da se izjasni.
A što se tiče preferansa policija je obično ta koja popije kontru ne zato što nema dobre karte već zato što je obično dežurni državni krivac za svakojake gluposti političara.
antioksidant antioksidant 20:31 13.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja


Mala škola prava.
hvala, mislio sam da je tuzilastvo krivo jer nije povuklo optuznicu a moglo je
ali ako je ovako
nadležnost je isključivo SUDA koji vrši ponovno izvođenje dokaza,
onda koliko god banalno zvucalo - krivca nema (ako sud mora da ponovo izvede dokaze - ovoga puta cak i na licu mesta koliko sam shvatio...
expolicajac expolicajac 20:55 13.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

mislio sam da je tuzilastvo krivo jer nije povuklo optuznicu a moglo je
ali ako je ovako

Nema tužilaštvo mogućnost da razmatra po predmetima koji su presuđeni sem u slučaju kada pribavi nove dokaze kojima se utvrđuje teže delo od onoga koje je bilo opisano u prvoj optužnici- Makiju je donesena presuda u vreme pre 5 oktobra. Jedini pravni lek je bila žalba na presudu vrhovnom Sudu. Vrhovni Sud je poništio Presudu kojom je bio osuđen na 3 godine i time stvorio uslove da Sud koji je Presudio te tri godine u novom postupku tu kaznu smanji ili ga proglasi nevinim. Maki se nije odazivao na pozive tog Suda i time verovatno želeo da nastupi apsolutna zastarelost čime bi izbegao krivičnu odgovrnost. Sudija koja vodi predmet je zbog mogućnosti zastarevanja predmeta raspisala poternicu, kako bi obezbedila Makija i predmet okončala. Određivanje mere pritvora u trajanju od 60 dana ukazeje mi da je granica apsolutnog zastarevanja veoma blizu i da sudija pokušava da ceo postupak okonča u tom vremenskom periodu. Lično mislim da se ovde ne radi o nikakvoj nameri da se neko diskredituje u smislu povratka na staro, ali je ime Makija tako zvučno da daje pravo mnogima da misle da se radi o namernom diskreditovanju čoveka koji je osvedočeni borac za demokratiju. Ali pošto se borio, kao i ja za demokratske principe, mislim da je trebao da se svojevremeno odazove na pozive Suda i time izbegne ovakvu neprijatnu situaciju.
antioksidant antioksidant 07:52 14.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

OK, procedura mi je jasna ali... ako je optuznica podignuta iz politickih razloga (sto nije tesko za poverovati zar ne) zar ne postoji proceduralna mogucnost da promenjena politika (kao na primer odustajanje od politickih sudskih postupaka) povuce optuznicu.
proceduralno mozda jeste najlakse bilo da se maki pojavi na prethodnom sudjenju i bude proglasen nevinim ali to je simbolicki totalni poraz - legitimitet politickih optuznica ostaje na snazi.
maki ej bio hrabar kada su se mnogi plasili. i sad treba da plati cenu te hrabrosti?
expolicajac expolicajac 10:01 14.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

legitimitet politickih optuznica ostaje na snazi.

Legitimno je pravo bilo Makija da 1999 godine iskazujući opravdano nezadovoljstvo pokuša da uđe u zgradu Skupštine. Legalna obaveza policije u tom trenutku je postojala da Makija spreči u toj nameri. Konsekvence koje su proistekle iz legitimnog prava i legalne obaveze iskazane su podizanjem Optužnice od strane Tužioca koji je jedini u pravnoj državi ovlašćen bio da štiti legalitet postupanja policije.
Posle petog oktobra ono što je bilo legitimno trebalo je kroz skupštinsku proceduru prevesti u legalno. Mogućnosti su bile različite, a jedna je bila i opšta amnestija za sve podignute optužnice i donesene presude koje su bile motivisane legitimnim delovanje ( politički motivisana delovanja koja su bila sankcionisan ). Zbog poznatog principa delovanja Vojislava Koštunice koji je hteo, a na žalost i uspeo, da legalni organi prihvate legitimno stanje, dešava se ovo što se dešava. Prevedeno sa srpskog na srpski uspeo je da nosioci prethodne vlasti, a to znači birokratski aparat, samo prividno prihvati novi legitimite a u suštini zadrži stari oblik legalizma. To perfidnu operaciju okončao je 2004 dolaskom na vlast, jer je uspeo nakon toga da skloni sve ljude iz adminstracije koji su samo i u tragovima bili za tekovine 5 oktobra.
Jednom rečiju peti oktobar nije prerastao u revoluciju, već je ostao samo puč.
Revolucija je po definiciji promena sistema u bilo kom njegovom pojavnom obliku.
Puč je zadržavanje sistema uz nasilnu promenu nosioca i eksponenta vlasti.
antioksidant antioksidant 10:05 14.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

Jednom rečiju peti oktobar nije prerastao u revoluciju, već je ostao samo puč.

lepo receno
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:26 14.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

..nisam ni mislio samo na policiju vec na ceo sistem spojenih sudova politika-pravosudje-policija i nikoga ne pljujem jer to nije moj način-a istina boli, pa je moguće da se češe i onaj koga ne svrbi!
Nune Popović Nune Popović 11:46 14.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

@expolicajac

Sve to što ste naveli ne sme da važi u slučaju Makija. Svima je jasno zašto.

Kako ce da srede uklanjanje sramne optužnice, problem je sa kojim ne treba da se bavi Maki. Mislim da je svakome normalnom jasno zašto Maki odbija da pristane na ponovno suđenje, zbog čega je i otpočeo štrajk glađu.

Rešenja poput onog za koji se zalaže LDP - da mu se sudi fer, čisti je cinizam.

I uopšte me ne zanimaju procedure i bilo šta tog tipa u slučaju optužnice i ponovnog suđenja Makiju, zbog toga što se borio protiv Miloševićevog režima, čuvenog po poštovanju istih tih "procedura".

Mora da postoji i nešto što se zove pozitivna diskriminacija, da neko pravilo ne važi za sve iz objektivnih razloga. U ovom slučaju se Makiju ne sme suditi, kao što slepoj osobi policajac ne sme da naplati kaznu ako je prešla ulicu na crveno svetlo.
expolicajac expolicajac 13:09 14.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

Jako mi je žao što stičem utisak da slabo i površno čitaš
Posle petog oktobra ono što je bilo legitimno trebalo je kroz skupštinsku proceduru prevesti u legalno. Mogućnosti su bile različite, a jedna je bila i opšta amnestija za sve podignute optužnice i donesene presude koje su bile motivisane legitimnim delovanje ( politički motivisana delovanja koja su bila sankcionisan ). Zbog poznatog principa delovanja Vojislava Koštunice koji je hteo, a na žalost i uspeo, da legalni organi prihvate legitimno stanje, dešava se ovo što se dešava.

Prihvatam izvinjenje unaprad shvatajući da mladost u svojo brzini je spremna da uvredi ali ne i da povredi
Nune Popović Nune Popović 13:13 14.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

Ko slabo i površno čita, ima nas više u replikama?
expolicajac expolicajac 13:15 14.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

pa je moguće da se češe i onaj koga ne svrbi

Što bi rekli "oni s juga". "Cole ne se kači s jačega"
Nune Popović Nune Popović 13:25 14.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

Expolicajac, niste mi odgovorili ko slabo i površno čita? Vaši vrednosni sudovi su uvreda, da se razumemo.
expolicajac expolicajac 14:03 14.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

Mora da postoji i nešto što se zove pozitivna diskriminacija, da neko pravilo ne važi za sve iz objektivnih razloga.

Izvini starost
ljuboten ljuboten 14:11 14.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

Jednom rečiju peti oktobar nije prerastao u revoluciju, već je ostao samo puč.

lepo receno


Veliki poraz, velika prepreka za napredak. Sve je usporeno i odloženo, a nešto je ostalo sasvim isto, jer su ljudi isti, kao ovaj sudija i Sud u Valjevu. Zato je Isus napustio Nazaret i napao Sotonine velikodostojnike u Velikom Hramu. U Valjevu, pardon u Nazaretu bi ga ubili kao psa, dok su mu u Jerusalimu javno sudili, prvo svešteničke sotone, pa Pilat, Cezarov izaslanik, da bi ga mučenički, primer za sva buduća vremena, na krstu razapeli, a time proverili sve ljude koliko su bedni.
mikimedic mikimedic 14:42 14.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

Sve to što ste naveli ne sme da važi u slučaju Makija. Svima je jasno zašto.


meni nije. znaci da nije svima jasno, ko god bili 'svi'.

Kako ce da srede uklanjanje sramne optužnice, problem je sa kojim ne treba da se bavi Maki. Mislim da je svakome normalnom jasno zašto Maki odbija da pristane na ponovno suđenje, zbog čega je i otpočeo štrajk glađu.

Rešenja poput onog za koji se zalaže LDP - da mu se sudi fer, čisti je cinizam.


samo i iskljucivo lex specialisom. drugacije nije moguce. ali ste zakasnili 10 godina.

I uopšte me ne zanimaju procedure i bilo šta tog tipa u slučaju optužnice i ponovnog suđenja Makiju, zbog toga što se borio protiv Miloševićevog režima, čuvenog po poštovanju istih tih "procedura".


a za ostale slucajeve procedure mogu da vaze?

Mora da postoji i nešto što se zove pozitivna diskriminacija, da neko pravilo ne važi za sve iz objektivnih razloga. U ovom slučaju se Makiju ne sme suditi, kao što slepoj osobi policajac ne sme da naplati kaznu ako je prešla ulicu na crveno svetlo.


lex specialis -- sto ga niste predlozili sestog oktobra? lepo ti je ex-policajac objasnio, vrlo razlozno a ti mu odgovaras takvim tonom.
ljuboten ljuboten 14:50 14.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

lex specialis -- sto ga niste predlozili sestog oktobra? lepo ti je ex-policajac objasnio, vrlo razlozno a ti mu odgovaras takvim tonom


I meni začudi taj ton na vrlo razložno objašnjnenje.
Nune Popović Nune Popović 14:53 14.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

expolicajac
Mora da postoji i nešto što se zove pozitivna diskriminacija, da neko pravilo ne važi za sve iz objektivnih razloga.

Izvini starost


Dobro je da nije nešto drugo, karakteristično za policajce.
mikimedic mikimedic 15:19 14.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja


Dobro je da nije nešto drugo, karakteristično za policajce.


sa ovakvim komentarima samo bacas senku na sve sto pokusavas da uradis ovim blogom.
expolicajac expolicajac 15:21 14.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

Dobro je da nije nešto drugo, karakteristično za policajce.

Duboko sam razočaran što u tvojim rečima naslućujem da stereotipi igraju značajnu ulogu u tvojim misaonim tokovima. Intelektualna snaga kojom raspolažeš mora da prevaziće tu osobinu.
Nune Popović Nune Popović 15:40 14.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

Moj odgovor expolicajcu je moj stav u vezi ponovnog suđenja Makiju.

Eto, mene baš briga što je Vojislav Koštunica omogućio da se "dešava ovo što se dešava", jer danas je 2010. godina, Koštunica hvala bogu nije na vlasti. A mnogi su se, brže-bolje, potrudili da objasne kako je "posao takav, ni ja ga ne volim" ali Maki mora ponovo pred sud, zbog legalizama, legitimnosti, Koštunice itd. Ja, kao ni Maki, neću da prihvatim takvu "realnost". Deset godina nakon obaranja Miloševićevog režima ponovo se sudi čoveku zbog njegove borbe protiv tog totalitarnog režima. Zato razumem Makija što odbija da mu se ponovo sudi štrajkujući glađu. Žao mi je što ponovo trpi maltretiranje sistema i mislim da je to neopisiva sramota za Srbiju, koja se busa u prsa da je demokratska.

Smatram da vlast mora da nađe rešenje da se Maki momentalno oslobodi i da se ukine proces protiv Makija, umesto da od njega traži da mu ponovo sudi, ovog puta "fer". A kako će to da urade i ko će to da uradi, zaista me nije briga u ovom trenutku. Znam da rešenje može da se pronađe, a da to rešenje ne bude da Maki pljune na sebe i svoje dostojanstvo.

O tonu nema smisla govoriti pošto je ovo pisana komunikacija u kojoj se pisanje teksta velikim slovima doživljava kao grub ton.
Nune Popović Nune Popović 15:43 14.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

Duboko sam razočaran što u tvojim rečima naslućujem da stereotipi igraju značajnu ulogu u tvojim misaonim tokovima. Intelektualna snaga kojom raspolažeš mora da prevaziće tu osobinu.


Kada to kaže policajac, onda mogu samo da se zahvalim na komplimentima.
Nune Popović Nune Popović 15:51 14.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

sa ovakvim komentarima samo bacas senku na sve sto pokusavas da uradis ovim blogom.


Kad sledeći put budem hteo da objavim komentar, pitaću te za mišljenje.
mikimedic mikimedic 15:56 14.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

Eto, mene baš briga što je Vojislav Koštunica omogućio da se "dešava ovo što se dešava", jer danas je 2010. godina, Koštunica hvala bogu nije na vlasti. A mnogi su se, brže-bolje, potrudili da objasne kako je "posao takav, ni ja ga ne volim" ali Maki mora ponovo pred sud, zbog legalizama, legitimnosti, Koštunice


jel ti ne kapiras da ste, pored ostalih, ti i maki doveli kostunicu na vlast?

you asked for it.

Smatram da vlast mora da nađe rešenje da se Maki momentalno oslobodi i da se ukine proces protiv Makija, umesto da od njega traži da mu ponovo sudi, ovog puta "fer".


po kom osnovu?

mikimedic mikimedic 15:57 14.09.2010

Re: Nije to vrhunac...-preterivanja

Kad sledeći put budem hteo da objavim komentar, pitaću te za mišljenje.


nema problema - trudicu se uvek da ti dam konstruktivan odgovor, u najboljoj nameri.
Nune Popović Nune Popović 16:28 14.09.2010

Dobra vest!

Ministarstvo pravde traži obustavljanje postupka protiv Makija



Ministarstvo pravde pokrenulo je inicijativu za obustavljanje krivičnog postupka protiv Bogoljuba Arsenijevića Makija, saznaje "Blic".

Podsetimo, Arsenijević je nakon prekjučerašnjeg hapšenja na prelazu Kotroman sproveden u istražni zatvor u Valjevu. Viši sud, koji je raspisao poternicu za njim, odredio mu je pritvor do dva meseca zbog, kako je objašnjeno, odbijanja da se odazove na sudski poziv.

Ministarstvo je, prema saznanjima "Blica", trenutno u pregovorima s Arsenijevićem i traži od njega da prihvati rešenje po kojem bi ga predsednik Boris Tadić, na predlog Ministarstva, pomilovao.

Arsenijević je ranije izjavio da neće prihvatiti Tadićevo pomilovanje.

Uskoro opširnije...

Link
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:31 14.09.2010

Re: Dobra vest!

Arsenijević je ranije izjavio da neće prihvatiti Tadićevo pomilovanje.

A on bi to tako rado uradio...da ga hvalimo...
Reagovala je javnost...i mislim da je to uzrok za akciju..
Nune Popović Nune Popović 16:32 14.09.2010

Re: Dobra vest!

Znači, ipak se može!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:35 14.09.2010

Re: Dobra vest!

Nune Popović
Znači, ipak se može!

Može, no ipak valja sačekati...
maca22 maca22 17:37 14.09.2010

Re: Dobra vest!

Nune Popović
Znači, ipak se može!

A ja reko' procedure su iznad svega.
Nune Popović Nune Popović 20:45 14.09.2010

Re: Dobra vest!

Maki je pušten iz pritvora. Predsednik Srbije Boris Tadić potpisao je večeras odluku o pomilovanju kojom se Bogoljub Arsenijevič oslobađa krivičnog gonjenja, javlja Fonet.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:57 14.09.2010

Re: Dobra vest!

Re: Dobra vest!

Efalimtisebože.
Nune Popović Nune Popović 21:02 14.09.2010

Re: Dobra vest!

I ja kažem.
G r o f G r o f 22:15 14.09.2010

Re: Dobra vest!

Maki je pušten iz pritvora. Predsednik Srbije Boris Tadić potpisao je večeras odluku o pomilovanju kojom se Bogoljub Arsenijevič oslobađa krivičnog gonjenja, javlja Fonet.


Znači, on je kriv ali je naš predsednik velikodušan????????????
Meni ta vest ostavlja utisak mučnine. Ne svidja mi se formulacija.
I predsednik je bio jedan od organizatora demonstracija, ko će njega pomilovati?
maca22 maca22 22:16 14.09.2010

Re: Dobra vest!

Da li znate sta bi do kraja sa Vladom "Dvenim advokatom"? Kako je decko sada?
I tu je javnost reagovala, ili se to svelo samo na blog. :S
angie01 angie01 07:32 15.09.2010

Re: Dobra vest!

Znači



To se zove marketing!

shta je bilo sa ostalim revolucionarima,(narochito onima kojima se isplatilo), kako su resheni njihovi sluchajevi, a bez ovako javne dramatike?

kako je recimo rashen seljin sluchaj probijanja barikada na putu sa svim guranjem kamiona u shanac?

Ili je Maki mesijanski egzemplar?!
buba_truba buba_truba 10:07 15.09.2010

Re: Dobra vest!

G r o f
Maki je pušten iz pritvora. Predsednik Srbije Boris Tadić potpisao je večeras odluku o pomilovanju kojom se Bogoljub Arsenijevič oslobađa krivičnog gonjenja, javlja Fonet.


Znači, on je kriv ali je naš predsednik velikodušan????????????
Meni ta vest ostavlja utisak mučnine. Ne svidja mi se formulacija.
I predsednik je bio jedan od organizatora demonstracija, ko će njega pomilovati?

Ma da! Predsednik je jajara, a Maki da je faca trebalo bi da nastavi da štrajkuje glađu i to na Andrićevom vencu, pa da možemo još da se nadahnjujemo i pljuckamo. Ovako, ako prihvati i izađe iz zatvora, aboliraće mrskog nam Borisa. A prilika je bila... Ma, ne valja to ništa!
angie01 angie01 10:39 15.09.2010

Re: Dobra vest!

Znači, on je kriv ali je naš predsednik velikodušan????????????


pa ako je pomilovan-onda je znachi kriv, a predsednik velikodushan!:)))


zar nije logichnije da su odbachene optuzbe!?

kako je to izgledalo kod ostalih uchesnika- nije bilo rechi o nekom masovnom pomilovanju?!

kako je to sluchaj markagajebice zastareo, a za veoma konkretno delo za koje se krivi- a makijevo je eto ostalo atentichno sveze?
buba_truba buba_truba 11:20 15.09.2010

Re: Dobra vest!

angie01
zar nije logichnije da su odbachene optuzbe!?

Što se mene tiče, poenta je bila pustiti Makija na slobodu PROMPTNO, a ovo je način za to. Da bi optužba bila odbačena potrebno je da nekakav postupak potraje. Ali, vidim, animozitet prema Tadiću je kod nekih toliko jak, da misle kako bi i taj toliko voljeni Maki mogao još malko da se strpi, tj. neka trpi ako će time doprineti zadovoljenju našem. Ali ok. Ništa novo međ' Srbima!
maca22 maca22 11:23 15.09.2010

Re: Dobra vest!

Ja vidim da vi vidite ono cega nema.
mikimedic mikimedic 13:02 15.09.2010

Re: Dobra vest!

Što se mene tiče, poenta je bila pustiti Makija na slobodu PROMPTNO, a ovo je način za to.


prompto pusten. u dosijeu: osudjivan.

to nije poenta?
angie01 angie01 13:04 15.09.2010

Re: Dobra vest!

Ali, vidim, animozitet prema Tadiću je kod nekih toliko jak, da misle kako bi i taj toliko voljeni Maki mogao još malko da se strpi, tj. neka trpi ako će time doprineti zadovoljenju našem. Ali ok. Ništa novo međ' Srbima!


kakva budalashtina!!!

princip je toliko jasan da je smeshno i objashnjavati ga-a ne vide ga samo oni , kojima to iz nekog razloga treba, jer necu da aludiram na neshto drugo, poshto nije potrebno previshe sive mase da bi se shvatilo!

taj toliko voljeni Maki-kako je napisano u prethodnom komentaru, govori o stavu autora sve shto je potrebno!
buba_truba buba_truba 09:24 16.09.2010

Re: Dobra vest!

mikimedic
Što se mene tiče, poenta je bila pustiti Makija na slobodu PROMPTNO, a ovo je način za to.


prompto pusten. u dosijeu: osudjivan.

to nije poenta?

Kad ovo kaže neko iz koga govore samo emocije, bez imanja pojma o pravu i razumevanja slučaja, pa ajde - i ne zaslužuje da se komentariše. Ali ti, mikimedic, pravnik?!

Ovim pomilovanjem je Maki oslobođen krivične odgovornosti, i neće mu u dosijeu pisati: osuđivan, jer je presuda kojom je prvobitno osuđen ukinuta od strane Vrhovnog suda i sve je vraćeno na početak. Ovim je i taj ponovljeni postupak okončan, bez osude.

Miki, ne budi angie, ne stoji ti.
mikimedic mikimedic 09:45 16.09.2010

Re: Dobra vest!

Ovim pomilovanjem je Maki oslobođen krivične odgovornosti, i neće mu u dosijeu pisati: osuđivan, jer je presuda kojom je prvobitno osuđen ukinuta od strane Vrhovnog suda i sve je vraćeno na početak. Ovim je i taj ponovljeni postupak okončan, bez osude.


ne stoji mi. nisam ulazio u detalje, ali ako je ovako kako kazes, onda maki nije pomilovan.

jel vrhovni sud ukinuo presudu, ili je predsednik pomilovao makija?

buba_truba buba_truba 11:26 16.09.2010

Re: Dobra vest!

mikimedic
onda maki nije pomilovan.

Tačno tako. Nije pomilovan, aboliran je.
mikimedic
jel vrhovni sud ukinuo presudu, ili je predsednik pomilovao makija?

Presuda je ukinuta a postupak vraćen na početak, Maki se nije odazvao na ponovljeno suđenje, ažurna vlas' ga uhitila, digla se frka... Predsednk ga je abolirao, postupak je obustavljen - nema krivice, nema postupka, nema presude, nema pomilovanja (nema potrebe).

Miki, čini mi se da si se oslonio na ono što su javili novinari (a i ja, navalila o "pomilovanju" ), pa otud i zabuna.
angie01 angie01 11:40 16.09.2010

Re: Dobra vest!

Miki, ne budi angie, ne stoji ti.


srecom po mene!

jedino shto je miki simpa i ovakakv kakav je:)))-jer je iskren i meni barem ne deluje zlonamerno-vishe trchi pred rudu, za razliku od tebe-potuljenog mrzitelja!
mikimedic mikimedic 11:59 16.09.2010

Re: Dobra vest!

Tačno tako. Nije pomilovan, aboliran je.


ko ga je abolirao?

sta je tacno abolicija i koji clan kog zakona je predvidja?

u cijoj je nadleznosti abolicija (ako postoji) u srbiji?

Predsednk ga je abolirao, postupak je obustavljen - nema krivice, nema postupka, nema presude, nema pomilovanja (nema potrebe).

Miki, čini mi se da si se oslonio na ono što su javili novinari (a i ja, navalila o "pomilovanju" ), pa otud i zabuna.


znaci ipak je predsednik, po tebi, abolirao, a nije dao pomilovanje?

hajde nadji mi pls nesto o aboliciji u nasem pravu (a da nije pomilovanje), pa da malo porazgovaramo na tu temu.
mikimedic mikimedic 12:01 16.09.2010

Re: Dobra vest!

vishe trchi pred rudu


gde miki trci pred rudu?

mehanizam refleksije?

predatortz predatortz 12:29 16.09.2010

Re: Dobra vest!

ko ga je abolirao?

sta je tacno abolicija i koji clan kog zakona je predvidja?

u cijoj je nadleznosti abolicija (ako postoji) u srbiji?



I ja sam se to zapitao...
antioksidant antioksidant 14:40 16.09.2010

Re: Dobra vest!

sta je tacno abolicija

to je kad predsedsednik sa severa oslobodi robove koji su u konferederaciji juznih drzava

buba_truba buba_truba 16:26 16.09.2010

Re: Dobra vest!

mikimedic
znaci ipak je predsednik, po tebi, abolirao, a nije dao pomilovanje? hajde nadji mi pls nesto o aboliciji u nasem pravu (a da nije pomilovanje), pa da malo porazgovaramo na tu temu.

Ma zovi ga kako hoćeš, ali ostaje to da Maki u dosijeu neće imati: osuđivan, iako ga je Tadić promptno oslobodio.

Presuda kojom je osuđen je ukinuta (dakle ne postoji osuda), novi postupak je obustavljen (što može biti učinjeno abolicijom), a za pomilovanje je potrebna osuda. E sad, ako ti meni hoćeš da kažeš kako to sve nije zapisano u zakonima države Srbije, ne moraš da se trudiš da mi dokazuješ (ja nemam ni vremena ni volje da istražujem), verujem ti na reč - ne bi to bilo prvi put u Srbiji da jedno piše (ili ne piše), drugo se radi, a treće se tumači (kako kome ustreba).

mikimedic mikimedic 16:47 16.09.2010

Re: Dobra vest!

Ma zovi ga kako hoćeš, ali ostaje to da Maki u dosijeu neće imati: osuđivan, iako ga je Tadić promptno oslobodio.

Presuda kojom je osuđen je ukinuta (dakle ne postoji osuda), novi postupak je obustavljen (što može biti učinjeno abolicijom), a za pomilovanje je potrebna osuda. E sad, ako ti meni hoćeš da kažeš kako to sve nije zapisano u zakonima države Srbije, ne moraš da se trudiš da mi dokazuješ (ja nemam ni vremena ni volje da istražujem), verujem ti na reč - ne bi to bilo prvi put u Srbiji da jedno piše (ili ne piše), drugo se radi, a treće se tumači (kako kome ustreba).


no comment...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:17 13.09.2010

I taman se sklonim

sa Bloga...računam dosta je bilo i nas, ali su uspeli da me iziritiraju-priznajem! Jedva sam pronašao moju šifru za pristup Blogu, pa sam se sam sebi nasmejao ličeći sebi na Solunca, koji kači staro ordenje!
E baš ga preteraše!
Nune Popović Nune Popović 15:29 13.09.2010

Re: I taman se sklonim

Šta smo dočekali...
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 19:47 13.09.2010

Re: I taman se sklonim

Šta smo dočekali...

Izgleda da stvarno ne postoji dno, samo pregrade...
yngwie92 yngwie92 19:55 13.09.2010

Re: I taman se sklonim

aleksandarkarisik
Šta smo dočekali...

Izgleda da stvarno ne postoji dno, samo pregrade...


postoji dno, davnih dana samo ga takli i zivimo na dnu ali to ne zelimo da vidimo.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 20:04 13.09.2010

Re: I taman se sklonim

Ma nema ga, svaki put kad pomislim da smo ga dotakli, potonemo još dublje!
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:44 13.09.2010

Muka mi je

stvarno muka. Za Miladina milionče a za Makija pritvor.

Nek se tera DS tamo gde sunce ne sija, biće izbora, biće!

EDIT: Sad malo bolje pogledam sliku koju je Nune postavio i imam šta da vidim, eto i mene na slici. Ne možeš pobeći ruci pravde.
caricamajka caricamajka 16:37 13.09.2010

Re: Muka mi je

meni nije samo muka, ja sam i zaplakala, boze gde je kraj i da li ga ima? Placem za Zoranom kao da je 12.03.2003. a ne 13.09.2010.
Sta je sledece Borise? Vi ste kao DS sa Zoranovim nasledjem?!
JJ Beba JJ Beba 16:57 13.09.2010

Re: Muka mi je

boze gde je kraj i da li ga ima?


koalicija se drži pravde - oni koji su bili protiv SPSa i bili zatvarani pa pušteni moraju biti kažnjeni.Kad tad.
mislite o tome
Što započne motkom završiće konopcem, reče pesnik i ode da pušta golubove.
ljuboten ljuboten 14:20 14.09.2010

Re: Muka mi je

Nek se tera DS tamo gde sunce ne sija, biće izbora, biće!


Hoćete reči kad nam se vrati naš mudri Šeki iz Haga, pa produžimo da se ćeramo. Samo ne znam gde smo ono stali?! Ili je dovoljno da nam se vrate Koštunica i Velja?! No, sada pomognuti sa opamećenim Šešeljevcima, kako im se ono zvaše stranka?
ljuboten ljuboten 14:32 14.09.2010

Re: Muka mi je

Sta je sledece Borise? Vi ste kao DS sa Zoranovim nasledjem?!


Da, no i sa Miloševićevim, Brozovim, Karađorđevićevim, Obrenovićevim, Lazarovim, nasleđe i aktivne Crkve, no još mnogo više Muratovim nasleđem.
Rejlem Rejlem 15:44 13.09.2010

Ovo je da covek ne poveruje

Sto rece gosn Kovacevic, mogli su da sacekaju 5.oktobar, bilo bi jos vise simbolike.
Horor.
thug_b thug_b 16:22 13.09.2010

sve ce to...

... narod pozlatiti ...
shumska shumska 17:40 13.09.2010

Re: sve ce to...

sve ce to...
... narod

pomlatiti
mikimedic mikimedic 14:44 14.09.2010

Re: sve ce to...

sve ce to...
... narod
pomlatiti


nece. da je hteo pomlatio bi petog oktobra.
thug_b thug_b 20:36 14.09.2010

Re: sve ce to...

mikimedic
sve ce to...
... narod
pomlatiti

nece. da je hteo pomlatio bi petog oktobra.


ej, nemoj tako konfuzno da mi se nadovezujete na komentar, obadvoje:)
posto sam ja prva pocela - moj se komentar odnosio na istoimenu pripovetku:

Blagoje je još donekle govorio: „Sve će to narod pozlatiti!” Posle je okrenuo na: „Sve će to tebi bog platiti!” Naposletku se propije i tu skoro umre. A njegov sin prima izdržavanje iz invalidskog fonda i — prosi!
JJ Beba JJ Beba 16:32 13.09.2010

Otpor ....

...kako iskompromitovano sada zvuči ta reč.
bivši profi Otporaši zauzeli su mesta u vlasti, zašta su se očito i borili.
Amateri, "obični", mali, ljudi koji svojim otporim nisu ništa naplatili i nigde se nisu učipili već su iskreno verovali u promene u društvu i državi, očito su su grdno zahebali
sem toga šta drugo očekivati od ovakve vlsti? Makiju se svete SPSovci koji vladaju i koji su se mir, mir, mir, niko nije kriv sa DSom.
docsumann docsumann 19:47 13.09.2010

Re: Otpor ....

Otpor ....
...kako iskompromitovano sada zvuči ta reč.
bivši profi Otporaši zauzeli su mesta u vlasti, zašta su se očito i borili.
Amateri, "obični", mali, ljudi koji svojim otporim nisu ništa naplatili i nigde se nisu učipili već su iskreno verovali u promene u društvu i državi, očito su su grdno zahebali


Životonjska Farma , n-ti put
JJ Beba JJ Beba 19:48 13.09.2010

Re: Otpor ....

docsumann
Otpor ....
...kako iskompromitovano sada zvuči ta reč.
bivši profi Otporaši zauzeli su mesta u vlasti, zašta su se očito i borili.
Amateri, "obični", mali, ljudi koji svojim otporim nisu ništa naplatili i nigde se nisu učipili već su iskreno verovali u promene u društvu i državi, očito su su grdno zahebali


Životonjska Farma , n-ti put

volimo evolicuju ispočetka
ljuboten ljuboten 14:46 14.09.2010

Re: Otpor ....

Makiju se svete SPSovci koji vladaju i koji su se mir, mir, mir, niko nije kriv sa DSom.


Za SPS su glasali Srbi, i to samo Srbi. Nije Milošević došao s neba, izabrali su ga Srbi, koji "ne znaju da rade, ali znaju da se biju". Pa na kraju dobiše grdne batine.
Kao što Dačić i još neki slični njemu imaju problema sa velikim brojem onih koji obilaze Lipu u Požarevcu. I to su Srbi. A od njih ne možemo pobeći, već kao što čujemo i još uvek zatvaraju velike Ljude, koji i ne moraju da budu Srbi.Kao što čujemo Maki je mogao da živi i među nesrbe.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 17:02 13.09.2010

TUŽNA PRIČA

Maki uhapšen. Nažalost to je cena koja mora da se plati za povratak socijalista na vlast. Upravo smo svedoci izjave drugarice Arežine na mitinzima podrške Miloševiću nakon svrgavanja režima: "VRATIĆEMO SE I JEBAĆEMO VAM MATER!" To i rade: pored Makijevog hapšenja, nama se dešava devalvacija dinara, poskupljenja, zamrznute plate, penzije, jednom rečju "sindrom devedestih". I zaista nam jebu i oca i mater i sve po spisku.
ljuboten ljuboten 15:16 14.09.2010

Re: TUŽNA PRIČA

Maki uhapšen. Nažalost to je cena koja mora da se plati za povratak socijalista na vlast. Upravo smo svedoci izjave drugarice Arežine na mitinzima podrške Miloševiću nakon svrgavanja režima: "VRATIĆEMO SE I JEBAĆEMO VAM MATER!" To i rade: pored Makijevog hapšenja, nama se dešava devalvacija dinara, poskupljenja, zamrznute plate, penzije, jednom rečju "sindrom devedestih". I zaista nam jebu i oca i mater i sve po spisku.


Svaku ideju zli ljudi kompromituju, pa i ideju socijalne pravde i blagostanja za sve. Pre Marksa to je bila Isusova ideja. Revolucionari su je nazvali komunistička ideja koja nije mogla da bude ostavrena zbog ološa među komunistima. Istina je da je u SFRJ to ostavrenje bilo na dohvatu. Ostaće imena časnih ljudi koje će i istrorija da pamti za uvek, veličine kakvi su bili Koča Popović, Braća Ribar, sedamdesetih godina Marko Nikezić, Latinka Perović, osamdesetih Ante Marković. No nisu bili dovoljni da ološ i paranoični umovi preuzmu vlast, kojima je lako bilo da prevare uvek naivan narod, pa da započnu kontrarevoluciju, ili kako nazivaju retrogragradno vraćanje u kapitalizam kakav je bio krajem Dvetnajestog i početkom Dvadesetog veka - TRANAZICIJA. I to sada kada kapitalizam doživaljava kolaps i evoluira u ljudskije forme političkih i društvenih odnosa i to sa državnom prisilom, uz veliko protivljenje halapljivih Sotona, koje kod nas nazivamo TAJKUNIMA.
Laudanum Laudanum 17:13 13.09.2010

Da je imao lopatu...

Njegov kolega iz Otpora prekopava Srbiju u potrazi za cetnikom, sve nadajuci se da ce, valjda, i malo porodicne biografije da zamaze. Nekadasnjeg saborca hapsi tadasnji zajednicki neprijatelj, sada istorijski pomiren i miropomazan. I deblji nego ikad, u svakom mogucem smislu.
U Borisa feudu na ovakvu vest nece smeti kriticki da se osvrne nijedan medij. I ne znam sta me vise od svega toga boli...

asparagus asparagus 17:26 13.09.2010

Pa usrali se...

Znate kako... blizi se 10 godina 5 oktobra. Zemlja u qrcu, nema mleka, nema ulja, siromasniji nego ikad, posrani, ponizeni, isutani kao krpetine i pre svega - sve vise i vise besni. Valjda kontaju da ce i protiv njih uskoro da se digne kuka and motika, pa kao daj da sklonimo ove sto imaju know-how.
mrdax mrdax 23:41 13.09.2010

Re: Pa usrali se...

asparagus
Znate kako... blizi se 10 godina 5 oktobra. Zemlja u qrcu, nema mleka, nema ulja, siromasniji nego ikad, posrani, ponizeni, isutani kao krpetine i pre svega - sve vise i vise besni. Valjda kontaju da ce i protiv njih uskoro da se digne kuka and motika, pa kao daj da sklonimo ove sto imaju know-how.



Da nije tuzno i istinito bilo bi smesno. Ja sam
ovde do januara - februara i selim se, van zemlje . Hvala bogu !
Cekao sam deset godina , zavrsio fax u medjuvremenu, radio, nadao se i sad se sprema kofer.


EDIT: Ovo mu valjda dodje ta reforma pravosudja. Dakle da rezimiramo, ko je organizovao cistke, rupe sa krecom na Fruskoj Gori , sleper na Ibarskoj Magistrali i ostala nebrojana zla ima se izlezavati u Moskvi sa svojom porodicom i trositi milione pokradene tokom 90-ih , ko je organizovao genocid u Srebrenici neka se ugoscava po kasarnama i utakmicama, ko je organizovao ubistvo Djindjica nije vazno saznati... Sa druge strane ko se zlu suprostavljao i borio za sve nas ima se teatralno na desetogodisnjicu 5.oktobra poslati u pritvor da se dozove pameti.
JJ Beba JJ Beba 23:58 13.09.2010

Re: Pa usrali se...

Da nije tuzno i istinito bilo bi smesno. Ja sam
ovde do januara - februara i selim se, van zemlje . Hvala bogu !
Cekao sam deset godina , zavrsio fax u medjuvremenu, radio, nadao se i sad se sprema kofer.


želim ti sve najbolje
mrdax mrdax 00:03 14.09.2010

Re: Pa usrali se...

JJ Beba
Da nije tuzno i istinito bilo bi smesno. Ja sam
ovde do januara - februara i selim se, van zemlje . Hvala bogu !
Cekao sam deset godina , zavrsio fax u medjuvremenu, radio, nadao se i sad se sprema kofer.


želim ti sve najbolje


sybil sybil 12:53 14.09.2010

Re: Pa usrali se...

EDIT: Ovo mu valjda dodje ta reforma pravosudja. Dakle da rezimiramo, ko je organizovao cistke, rupe sa krecom na Fruskoj Gori , sleper na Ibarskoj Magistrali i ostala nebrojana zla ima se izlezavati u Moskvi sa svojom porodicom i trositi milione pokradene tokom 90-ih , ko je organizovao genocid u Srebrenici neka se ugoscava po kasarnama i utakmicama, ko je organizovao ubistvo Djindjica nije vazno saznati... Sa druge strane ko se zlu suprostavljao i borio za sve nas ima se teatralno na desetogodisnjicu 5.oktobra poslati u pritvor da se dozove pameti.

Treba da se osnuje- Narodni pokret 6. oktobar, da se sva govna vodenim smrkovima speru sa drzave. To je jedini spas.
mikimedic mikimedic 15:23 14.09.2010

Re: Pa usrali se...

Treba da se osnuje- Narodni pokret 6. oktobar, da se sva govna vodenim smrkovima speru sa drzave. To je jedini spas.


sybill -- pa sto ne dodjes?
sybil sybil 16:37 14.09.2010

Re: Pa usrali se...

mikimedic
Treba da se osnuje- Narodni pokret 6. oktobar, da se sva govna vodenim smrkovima speru sa drzave. To je jedini spas. sybill -- pa sto ne dodjes?

ne brini- kada bi stvarno bio 6. oktobar mene bi vratili u zemlju. sada mi nije ni na kraj pameti da dolazim posto sam idealan kandidat za premlacivanje od strane huligana- specijalizirala u nemackoj i doktorirala u usa.
mrdax mrdax 17:19 14.09.2010

Re: Pa usrali se...

sybil
mikimedic
Treba da se osnuje- Narodni pokret 6. oktobar, da se sva govna vodenim smrkovima speru sa drzave. To je jedini spas. sybill -- pa sto ne dodjes?

ne brini- kada bi stvarno bio 6. oktobar mene bi vratili u zemlju. sada mi nije ni na kraj pameti da dolazim posto sam idealan kandidat za premlacivanje od strane huligana- specijalizirala u nemackoj i doktorirala u usa.

Idealan spijun sa Zapada . Jel te to Djindjic poslao u Nemacku a Klinton u USA ?
Nije bas tako lose u Srbiji kao sto mislis, ne bi te niko tabao ali vrlo verovatno bi bila "visak na birou" neko vreme ili bi dobila posao na kome ne bi mogla da ispoljis sve sto si naucila u Nemackoj i USA , verovatno bi se i kolege potrudile da ti "bude lakse" u pocetku...
Naravno sve to vreme bi ti sijao telefon od poziva head-hunter-a ali ipak bi morala da se dokazes u "novoj radnoj sredini" ...Na kraju bi verovatno spakovala kofer i otisla opet.

sybil sybil 02:40 15.09.2010

Re: Pa usrali se...

Idealan spijun sa Zapada . Jel te to Djindjic poslao u Nemacku a Klinton u USA ?

Ne! To je sve CIA, kako ne razumes.

Nije bas tako lose u Srbiji kao sto mislis, ne bi te niko tabao ali vrlo verovatno bi bila "visak na birou" neko vreme ili bi dobila posao na kome ne bi mogla da ispoljis sve sto si naucila u

mogla bih da se zaposlim kao peracica prozora, a mozda bi mi moji dobronamerni prijatelji sa posla dali to da radim, ono u stilu - treba da se celicis, ne znas ti kako je to ovde.

Nemackoj i USA , verovatno bi se i kolege potrudile da ti "bude lakse" u pocetku...

Ojha!
Naravno sve to vreme bi ti sijao telefon od poziva head-hunter-a ali ipak bi morala da se dokazes u "novoj radnoj sredini" ...Na kraju bi verovatno spakovala kofer i otisla opet.

ne, ja se nikada ne bih vratila negde gde se dokazuje, jedino kao free lanser writer, pisanje knjiga, biznis, consulting itakoto.
mikimedic mikimedic 07:14 15.09.2010

Re: Pa usrali se...

mogla bih da se zaposlim kao peracica prozora


ej toni bi se odusevio
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:38 13.09.2010

Sramotno...

Sramotno do neba..
Ni jednom Miloševićevom batinašu dlaka falila nije, nego su napredovali u službi, a Makiju pritvor...
Ovo je najočigledniji rezultat Tadićeve reforme sudstva...i bratske pomirbe SPSA-a i DS-a...
albicilla albicilla 18:31 13.09.2010

ubise stambolica po drugi put?

u'apsise ga isti oni slepci koje je maki, izmedju ostalih, svojom rukom na vlast doveo i u fotelju posadio, pa mi se nametnula paralela - kako je milosevic stambolicu rekao "hvala"... danas vise ne smeju (tako javno, makar) da ubijaju, pa 'apse... he, who fucks nuns, will later join the church
skener92 skener92 18:52 13.09.2010

jednostavno

da coveku pamet stane!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:05 13.09.2010

On a clear day

Vlada jedan, jedini centar moci. Nemam pojme gde se nalaze tacno.
A, s druge strane, po sudovima se ne zna ni ko pije, ni ko placa, pa je moguce da je neki vredni sluzbenik podmetnuo arhivirani predmet da se vidi dak se,kao, nesto radi. BEDNICI!!!!!!!
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 19:58 13.09.2010

Makiju se opet sudi

Ali kad god pomislim da ništa više ne može da me iznenadi u ovoj zemlji, stvarnost me demantuje i to tako da mi fijoka otpadne! Maki, pa nebojša Popov...i Bog se dragi na srbe razljuti...Prosto mi dođe već besmisleno da nabrajam ko se sve šeta slobodan i ugledan, nekad mi stvarno smisao izmakne pa mi bude jasno zašto se ljudi fanatično okrenu religiji ili odu u pećinu da žive ili šta već...
cbronson cbronson 20:46 13.09.2010

Re: Makiju se opet sudi

Ali kad god pomislim da ništa više ne može da me iznenadi u ovoj zemlji, stvarnost me demantuje i to tako da mi fijoka otpadne!

Jelica Greganović Jelica Greganović 20:51 13.09.2010

Re: Makiju se opet sudi

Stvarno bruka i sramota i stvarno ne znam da li je uteha ili upravo suprotno od onog što eldepe, da tadašnje sudije nisu reizabrane...jer ovo bi bilo jasnije da jesu, ovako, šta to znači da su nove sudije iste kao i stare, da i dalje treba da se hapse ljudi koji su se borili protiv režima onog iz lipovog lada. Nazdravlje nam pos'o. I ne samo da Makija treba pustiti, nego i javnosti saopštiti koju odgovornost je poneo onaj koji je potpisao ili nije ukinuo nalog za njegovo hapšenje.

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 08:02 14.09.2010

Re: Makiju se opet sudi

Takvi kao ti međutim, odavno me ne čude. Predeš? Uživaš?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana