Budućnost| Društvo| Politika| Sport| Život

RADOMIR

Nebojša Milenković RSS / 26.08.2010. u 00:12

antic_12_682x400_1068200a.jpgRadomir je patriota. Radomir najbolje zna. Radomir odlazi? Radomir traži podršku od naroda. Radomir ostaje? Narod ne da Radomira. Radomir ima najveću platu u Srbiji. Radomir je na Zlatiboru. Ne „cimajte“ Radomira. Radomir zarađuje kao 154 radnika. Radomiru se sve smučilo. Radomir je srce Srbije. Radomir zna koliko vredi Radomir. Radomir podržao Radomira, Protiv Radomira su kvislinzi...

 Već ovi uzgred pobrojani fragmenti iz latinoameričke sapunice o Radomiru koja poslednjih meseci puni stupce ovdašnje štampe čineći da vaskoliko srpstvo nema ni preče ni veće brige od praćenja i živog učestvovanja u Fami o Radomiru. Tek, odgovor na pitanje Šta će biti s Radomirom postalo je pitanje od prvorazrednog nacionalnog značaja. Umesto ozbiljnih analiza rezultata postignutih na Svetskom prvenstvu, baš kao i spore, haotične, neorganizovane i demotivisane igre reprezentacije koja nije bila ni nalik timu iz kvalifikacija ― priča je prebačena na teren: Radomirovog patriotizma, Radomirovog morala, Radomirove plate, Radomirovog Radomira…

 Istine radi, podsetimo: pre Radomira reprezentacija Srbije bila je izgubljen slučaj ― na Evropskom prvenstvu u Austriji i Švajcarskoj 2008. nismo učestvovali, tim je bio bez rezultata, bez motivacije, s utakmicama za koje se više nisu interesovali ni publika ni sponzori... Samo godinu dana kasnije Radomir je vratio veru. Radomir je postao ime za promene. Radomir je napravio tim, atmosferu, rezultat, kvalifikovao tim na SP... Zasluge gospodina selektora dakle, bile su nesumnjive ― uostalom, 2009. upravo Radomir proglašen je ličnošću godine, miljenik je nacije, medija, čak i onih petparačkih... 

 

Tako je govorio Radomir 

 11594.jpgSjajan u marketingu, uvek pripravan da podigne tri prsta, Radomir je Srbiji govorio ono što je ona želela da čuje. Nacionalnoj mitomaniji (može i fudbalomaniji) ponudio je ono što joj je, očigledno, bilo potrebno ― tek Radomir je postao onaj patriotski začin koji je nedostajao, onaj živi melem na kosovsku i ostale rane... Radomir jenaprosto Kasandra koja se iznenada pojavljuje i rešava sve... 

Pored fudbalskih, Radomir se pokazao kao maher i u odbrani nacionalnih interesa ― podsetimo, pred kvalifikacionu utakmicu sa Litvanijom gospodin selektor  izjavljivao je kako njegov tim ima i jake političke motive za pobedu pošto su tih dana Crna Gora i Makedonija priznale Kosovo. Govorio je kako naš narod problem da preživi mesec pred njim, ali da niko ne može da mu oduzme ponos koji ima,  poručivao kako je Srbin ponosan čovek i kako u skladu s tim i njegov tim mora da se ponaša na terenu... Tek ovakvim izjavama (uz postignute rezultate koji nisu bili sporni) Radomir je podizao patriotski moral nacije presudno utičući na blago šizofrenu klimu u kojoj su, po ko zna koji put Srbi, patriotski dakako, maštali o tituli prvaka sveta... Da li je jeftina nacionalistička demagogija s kojom su orlovi ispraćeni u Južnu Afriku doprinela rasulu u Antićevom timu ostaje za razmišljanje, tek na SP crveni orlovi, izuzimajući svetli momenat pobede nad Nemačkom, prizemljeni su na način o kojem iz pristojnosti ovde ipak ne bih.

 

Svaki Srbin je Radomir

 antic-mundijal.11595.jpgEuforiju fudbalskog očajanja nakon završetka SP smirio je a ko bi drugi nego opet Radomir. Poručivao je kako nismo imali dovoljno sportske sreće, kako smo bili u grupi gde su sve reprezentacije igrale fudbal, kako nismo doživeli neuspeh, kako smo iz svega izašli još jači, i sve u tom stilu. Tek više nego uočljivo bilo je to da nimalo lišen arogancije gospodin selektor, ilIti narečeni Radomir, koji o sebi uobičava da govori u trećem licu, neuspeh jednostavno ne želi da prizna niti da ga vidi.

 S već prepoznatljivom arogancijom koja bi valjda trebala da bude proizvod rezultata ― Radomir nam je poručivao kako i dalje veruje u svoj tim, kako je Radomir patriota, te da ga kvislinzi (koje je narod, jelte, prepoznao) neće poljuljati: Insistiraćemo na familijarnom odnosu u reprezentaciji uprkos delovanju ovih, slobodno mogu reći domaćih kvislinga, jer ja pripadam starijoj generaciji i dobro znam šta su kvislingi.

 Kako princip nedostatka lične odgovornosti na ovim prostorima i inače nije uobičajen o Radomirovim rezultatima progovorili su drugi ― pa čak i oni koji bi se u najmanju ruku morali držati maksime da je pametnije ćutati poput predsednika saveza Tomislava Karadžića.

 Tek bilo jejasno da od Radomira samokritiku ne treba očekivati.Radomir nizašta nije odgovoran. Radomir nikada nije kriv ― krivi su, naravno, sudije, međunarodna zajednica oličena u UEFI koja nepravedno i ničim izazvano kažnjava Radomira, etc, etc...

 Među izjavama kvislinga kao simptomatične ovom prilikom citiraću one Nenada Bjekovića (koja, jelte, može biti i plod čiste ljubomore, jer, ruku na srce svako bi makar malo da i on bude Radomir) i gradonačelnika Inđije i čelnog čoveka novog prvoligaša iz ovog grada Gorana Ješića:

― Na Mundijalu smo bili najsporija i najnespremnija reprezentacija. Šta je uzrok? To što su nestručno vođeni igrači koji igraju za najbolje evropske klubove. Selektor je još u Južnoj Africi morao da podnese ostavku zbog lošeg rezultata! Imali smo grupu kao da smo je sami odredili, a ispali smo. Antić je mesecima pričao šarene laže, a sada crveni srpski narod. 

Kvisling Ješić za Radomira je imao čak i konstruktivne savete :

Antić na konferenciji za novinare, pred celom srpskom javnošću nije rekao ono za šta je plaćen: zašto su izgubili utakmice koje smo morali da dobijemo, protiv Gane i Australije. On je umesto toga pričao o nacionalnom ponosu.

Ako hoće da priča o tome, neka se učlani u Srpsku naprednu stranku pa neka tamo vodi politiku. Neosporno je da ima autoritet i veliku karijeru, neosporno je da je izborio plasman na Mundijal, ali je činjenica da je tamo doživeo debakl. Kao i u biznisu, o odgovornosti za neuspeh mora da se raspravlja.

 

Sezona lova na Radomira

 Najmučnije u čitavoj situaciji bilo je, naravno, licitiranje oko Radomirove plate. Kažem najmučnije pošto je isto inicirao upravo onaj koji je sa Radomirom potpisao Ugovor koji do danas ostaje najčuvanija nacionalna tajna. Tek u javnost su procurile (zasad nedemantovane) informacije da je gospodin selektor, iliti jednostavno Radomir sve do nedavno za svoj rad bio plaćen ni manje ni više nego 126.000 evra mesečno odnosno oko 1,5 miliona evra godišnje! Nakon više nego mučnih medijskih natezanja Radomirova plata smanjena je na 50.000 evra s tim da mu se ono što bude štetovao nadoknadi ukoliko reprezentaciju plasira na Evropsko prvenstvo ―

Radomir okom ststistike
Radomir okom ststistike
naravno, uz pripadajuće bonuse koji su, opet po pisanju štampe, izraženi u milionskim iznosima. Neko je čak izračunao da je čak i ovako smanjena Radomirova plata jednaka prosečnim mesečnim zaradama 154 radnika. 

 Kako već, dakle, na ovim prostorima i inače biva sve velike priče o patriotizmu na kraju zapnu ili završe kod para. Dodatno, na novouspostavljeni fudbalsko-patriotski zanos senku bacaju i podaci iz Poreske uprave Srbije po kojima je u 2009.godini najveći prijavljeni prihod iznosio 81,6 miliona dinara. Kako se u Radomirovom slučaju očito radi o mnogo većoj sumi ― javnost bi, verujem, mogao zanimati i podatak o tome u kojoj to zemlji patriota Radomir plaća porez na svoja pojednako patriotska primanja?

 Da se razumemo, Radomir za vlastitu platu nije odgovoran. Takođe, zaslužuje i podršku za to što o navedenoj temi ne želi da priča. Uostalom tema Radomirove plate i nije tema kojom bi trebalo da se bavi Radomir. Na pitanja o Radomirovom Ugovoru i Radomirovoj plati svakako bi morao da odgovori neko drugi. Recimo predsednik FS Tomislav Karadžić koji je famozni Ugovor s Radomirom i potpisao.

 Takođe, javnost bi, moguće, kad smo već saznali Radomirovu, svakako trebao zanimati i iznos plate predsednika saveza Karadžića ― baš kao i to da li se navedeni novac isplaćuje iz budžeta ili iz sredstava Saveza?

Podsećanja radi, reč je o istom onom savezu čiji se prethodni predsednik Zvezdan Terzić upravo zbog finansijskih malverzacija nalazi u bekstvu ― uzgred, koliko vidimo niko se baš nešto i ne pretrže od njegovog traženja?!

 Fama o Radomiru, skupa sa svojim otužno-patetičnim finansijskim krajem može se završiti na dva načina. Jedan je onaj koji svekolikom srpstvu predlaže, ko bi drugi do upravo Radomir a koji se svodi otprilike na Što je bilo, bilo je. Radomir, naime,smatra da u susret predstojećim patriotskim izazovima igrači, stručni štab, rukovodstvo Fudbalskog saveza, kao i kompletna javnost treba da zaborave sve događaje.

 Drugi manje verovatan ali teoretski moguć ishod bio bi taj da oni koji su Radomira doveli lepo javnosti učine dostupnim Radomirov Ugovor i na taj način sami odgovore na pitanja koja su u poslednja dva meseca sami inicirali.

 Ukoliko bi Radomir pristao na to da svoja patetična teoretisanja o patriotizmu recimo zameni surovim i nešto manje popularnim realizmom ― ostanak Radomira na mestu selektora verovatno i nije tako loše rešenje (čist benefit Radomirove plate je i odlazak iz FS dokazanog borca za anti-gej prava Savić Dušana).

 Stavljanje na dnevni red odgovornosti predsednika saveza Karadžića tema je koju bi Radomirovom platom uznemirena i prilično ponižena srpska javnost svakako oberučke pozdravila. Posebno u trenutku kada se selektor kud-i-kamo uspešnije i trofejnije vaterpolo reprezentacije zlopati da svoj tim odvede na prvenstvo u Zagrebu.

  Dodatno ― umesto što se bavi peglanjem svinjarija patriotski zanešenih atinskih košarkaških boksera (ne, nije reč o Miladinu Kovačeviću, naravno) ministarska sporta mogla bi eventualno razmisliti o otvaranju diskusije na temu pravilnije raspodele novca u srpskom sportu.

Kriterijum, za početak, recimo mogu da budu postignuti rezultati. Može i iskazani patriotizmu, zašto da ne, pošto u sportu takve stvari mogu biti rezultatski samerive.

 Do tada: Srce na teren, naravno! 

?m=02&d=20100618&t=2&i=133388630&w=460&fh=&fw=&ll=&pl=&r=img-2010-06-19T000723Z_01_NOOTR_RTRMDNC_0_India-494403-1 

Atačmenti



Komentari (78)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.hauzer stefan.hauzer 01:07 26.08.2010

.

fudbal je uvek bio,onaj sport na koji se svi lozimo ,a nist' ne uradimo.
Radomir nas je poprilicno lepo napuhao,al' jebiga...pukli smo(jako,hladno,bolno...)

Kupio sam sebi na dar
Jedan mali zuti kisobran
Da zamijeni sunce kad pada kisa
Kupio sam sebi plasticnu lutku
Da mi zamijeni tebe, draga, kad padne noc.

U toploj sobi ja sam je napuhao
Milovao njezno, tocno kol'ko treba
Imao u vidu da se ne zatelebam
Kad stiglo je jutro, ja sam je ispuhao
Jer sve sto mi je pruzila
Bilo je kao kod tebe
Vaginalna manipulacija.

dj dj 03:38 26.08.2010

odvratluk

ne mogu da odlucim ko mi je odvratniji, radomir, karadzic ili navijac, zagovornik ostanka radmirovog. znam.. marko pantelic!

edit: ok, navijac mi nije odvratan, njega mi je zao
intrepid intrepid 03:45 26.08.2010

Ucena

Radomir Antić je ucenio Fudbalski savez Srbije! Bio je konkretan i decidiran: „Hoću mesečnu platu od 100.000 evra neto naredne dve godine ili neću ići na žreb, a neću ni voditi „orlove" na Mundijalu!"


U onoj euforiji nakon plasmana na svetsko prvenstvo, Antara je ucenom dosao do plate kakvu nema ni jedan Murinjo u Realu. Ako pogledamo broj radnih dana koje odradi godisnje i ekonomsku snagu zemlje koja ga placa, ubedljivo je najplaceniji fudbalski trener na svetu.

Ne volim sto se uvek usporedjujemo sa Hrvatskom, ali moram reci da jedan od najperspektivnijih svetskih trenera, selektor Hrvatske Slaven Bilic, radi za platu od 6 hiljada evra mesecno.
dj dj 04:46 26.08.2010

Re: Ucena

ma ta prica o plati je tek idiotska. da ima neki rezultat niko ne bi pitao ni da je milion mesecno. a onaj bilmez javno prizna da je napravio glup ugovor za savez i nikom nista, uz sve drugo sto je uradio, onaj selja tupi o patriotizmu iz spanije i srecan je jer je "sve to za nejga velika skola" u sedamdesetoj godini a glupa raja balavi uz pricu o familiji, sizofreno podrzava selju ali ne i tim i filozofiju da zasluzni igraju dok im se igra.

totalno ludilo, uz ovo konstantno bedno pljuavnje partizan-zvezda, skroz jadno. a onda kosarkasi nemaju avion a vaterpolisti idu valjda stopom do zagreba, ako im ne daju neki kredit
antioksidant antioksidant 07:32 26.08.2010

Re: Ucena

. a onaj bilmez javno prizna da je napravio glup ugovor za savez i nikom nista,

могло би од овог да се почне...
иначе, најтужнији део приче је што постоји велика дилема да ли је "радомир" наш максимум? (тј, да ли имамо боље ма колико он тужан избор био)
Doctor Wu Doctor Wu 07:48 26.08.2010

Re: Ucena

dj
ma ta prica o plati je tek idiotska. da ima neki rezultat niko ne bi pitao ni da je milion mesecno. a onaj bilmez javno prizna da je napravio glup ugovor za savez i nikom nista...
a onda kosarkasi nemaju avion a vaterpolisti idu valjda stopom do zagreba, ako im ne daju neki kredit

Cekaj, a sta FSS ima kome da polaze racuna koliko koga placa? Odakle savezu pare, od poreskih obveznika ili FIFE/UEFE? Pitanja mogu da se postavljaju samo ako je ovo prvo. Ako ovo drugo, oni Antica mogu da placaju i milijardu evra po sezoni, dok god za to imaju para (pogotovu sto im je FIFA platila nesto to sto su plasirali na finalni turnir). Da sam drzava, meni bi mnogo zanimljiviji poreski status i Antica i ostalih zaposlenih u FSS, kao i samog FSS (Sta je, uopste, FSS? Privatna firma, partnerstvo, deonicarsko drustvo, ko je vlasnik iste?).

Ne razumem sta FSS ima sa kosarkasima i vaterpolistima.
NNN NNN 08:17 26.08.2010

Re: Ucena

Antara je ucenom dosao do plate kakvu nema ni jedan Murinjo u Realu
Tačno.
Murinjo ima 10-ak puta veću.
NNN NNN 08:20 26.08.2010

Re: Ucena

Odakle savezu pare, od poreskih obveznika ili FIFE/UEFE?
Od FIFA-e za plasmn na SP.
antioksidant antioksidant 08:33 26.08.2010

Re: Ucena

NNN
Odakle savezu pare, od poreskih obveznika ili FIFE/UEFE?
Od FIFA-e za plasmn na SP.

imas dole na dnu strane i banere sponzora i partnera
deo novca dolazi i od clanarina
deo i iz budzeta (mada mislim samo za namenske programe - tipa izgradnja "kuce fudbala", pomaganje skolama fudbala itd)
i naravno pare od fife i uefe za postignute plasmane
mrzi me da kopam finansijski izvestaj (nisu ni na listi udruzenja a na prvi pogled ga ne vidim na sajtu)
NNN NNN 08:43 26.08.2010

Re: Ucena

izgradnja "kuce fudbala"
To delom financira UEFA (mislim nekih par milijuna euroa).
Doctor Wu Doctor Wu 08:44 26.08.2010

Re: Ucena

imas dole na dnu strane i banere sponzora i partnera

Ako su sponzori oslobodjeni dela poreza na ime ovih sponzorskih ugovora, tj reklama, onda je to, efektivno, ulaganje drzave u FSS. U tom slucaju drzava, tj ministar za sport, mora da se umesa u celu pricu i trazi deo prihoda od FIFE, kao i da ucestvuje u odredjivanju Anticeve plate.

Zvaka da su te pare male je potpuno nebitna, jer su pare od sponzorstva, prakticno, investicija, a return na istu niko ne moze da ogranici.
antioksidant antioksidant 08:50 26.08.2010

Re: Ucena

NNN
izgradnja "kuce fudbala"
To delom financira UEFA (mislim nekih par milijuna euroa).

moguce, nisam ni napisao da je drzava jedini finansijer tog projekta
treba kopati po budzetu rs pa ce se naci linija koja ide ka fss-u (mrzi me iskreno) s tim sto mislim da to u pazovi ide i sa strane (nip ili tako neka glupost)
abraham_linkoln abraham_linkoln 11:32 26.08.2010

svi biste vi da budete radomir

poruka za gospodina milenkovića i ostale kvislinge
koji se okupljaju na ovome blogu:

draga deco,

imam puno godina a bogami i dovoljno životnog iskustva da predvidim kako će narod koji podržava radomir kolektivno prezreti vaše kvislinške aktivnosti
- a vaš narod, to je već dobro poznato, takve kao vi nanjuši na kilometar

zato bi vam, dok još nije kasno, svakako bilo najbolje da lepo priznate kako ste svi vi ustvari ljubomorni na radomira - ovako samo ispadate smešni

[youtube]http://www.youtube.com/watch#!v=kP6JU65xM5s&feature=related[/youtube]
Biljana 77 Biljana 77 11:33 26.08.2010

trol

tipa izgradnja "kuce fudbala"

Ali zato oporavak i lečenje Zvonka Milojevića zavisi od dobre volje njegovih prijatelja. Kamo neka humanitarna akcija?

Nasuprot tome, svako poštovanje za Skavolini.
intrepid intrepid 14:06 26.08.2010

Re: Ucena

Tačno.
Murinjo ima 10-ak puta veću.





poput antica, sluzis se demagogijom. mislim da je strasno da bilo koji sportista ili sportski radnik u srbiji zaradjuje 126 hiljada evra mesecno. za te pare se ide u inostranstvo. u zemlji u kojoj je prosecna plata 300 evra, traziti i dobiti tolike pare nije humano. pa makar se neko zvao i ja radomir.
medjutim92 medjutim92 14:58 26.08.2010

Re: Ucena

intrepid
poput antica, sluzis se demagogijom. mislim da je strasno da bilo koji sportista ili sportski radnik u srbiji zaradjuje 126 hiljada evra mesecno. za te pare se ide u inostranstvo. u zemlji u kojoj je prosecna plata 300 evra, traziti i dobiti tolike pare nije humano. pa makar se neko zvao i ja radomir.


Njegovo je da traži, a kriv je isključivo onaj ko mu je dao.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:03 26.08.2010

Re: Ucena

Njegovo je da traži, a kriv je isključivo onaj ko mu je dao.

Ja mu ne zamerim visinu plate..dobio je onoliko koliko su ovi Toletovi bili spremni da mu daju.
Ali, veoma je ružna "navala patriotizma" nakon što je tu platu dobio. Da bi opravdao visinu plate, počeo je da "gusla"..To je ružno, mada on nije jedini.
medjutim92 medjutim92 15:51 26.08.2010

Re: Ucena

Drago Kovacevic
Ja mu ne zamerim visinu plate..dobio je onoliko koliko su ovi Toletovi bili spremni da mu daju.
Ali, veoma je ružna "navala patriotizma" nakon što je tu platu dobio. Da bi opravdao visinu plate, počeo je da "gusla"..To je ružno, mada on nije jedini.


Da se nekad složim s Dragom..
dj dj 16:34 26.08.2010

Re: Ucena

да ли је "радомир" наш максимум? (тј, да ли имамо боље ма колико он тужан избор био)


radomir jeste njihov maksimum, ispusena lula koja je iskoristila dno na koje su srpski fudbal pao zahvaljujuci raznim toletima, djoricima i sl kako bi capio jos malo kesa. ja sam stvarno mislio da je covek smeker ali ovo kako se poneo nakon sp-a i debakla tamo je dno svakog dna

za platu sam vec rekao da nije prava tema, vec koska koja je bacena kako bi se zaborvila igra i rezultat protiv sila kao sto su novi zeland, australija, gana.. radomir je sad u ocima navijaca neki borac protiv neke nepravde i neke fudbalsek mafije. neverovatno je koliko sam komentara cuo i procitao u kojima ljudi podrzavaju antica jer on kao neda da mu se iko mesa u posao i sastavlja tim a onda u istoj recenici kazu al ne moze da igraju kumovi, to mora da menja.. i evo ga i ovde se jedan pojavio, kaze mi smo svi ljubomorni na antica, zavidimo mu valjda na intelektu, harizmi, prijatnoj spoljasnosti, sta li.. pare koje je zardio, i u fss-u i u inostranstvu je posteno covek uzeo, nije krao i otimao, nego sto vise moze daj.. ko sto bi svako normalan uradio..imao je rezultate koje je posteno naplatio i posten covek bi kad tih rezultata nema znao da to kaze i prizna i da "plati neuspeh", nije cak morala ni ostavka, al malo samokritike bi, ako nista drugo, bilo ljdski i posteno. svako normalan bi i rekao da je onakva igra na sp-u totalni fijasko. samo baraba i seljacina moze da se pravi lud, a samo glup covek moze takvu barabu da podrzava.

intrepid intrepid 18:13 26.08.2010

Re: Ucena

Ja mu ne zamerim visinu plate..dobio je onoliko koliko su ovi Toletovi bili spremni da mu daju.



koliko se secam, tole je bio protiv da mu se daju tolike pare. da se razumemo, mislim sve najgore o karadzicu, ali on je bio protiv, ne treba sad svaljivati svu krivicu na njega. neko je dao mig da se ne talasa i ne kvari atmosfera pred mundial, sto je patriota iz madrida dobro procenio i postavio astronomski zahtev. ipak mislim da je odobrenje doslo sa andricevog venca, kao i sad kad je zbog neuspeha trebao biti otpusten.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:23 26.08.2010

Re: Ucena

intrepid
Ja mu ne zamerim visinu plate..dobio je onoliko koliko su ovi Toletovi bili spremni da mu daju.



koliko se secam, tole je bio protiv da mu se daju tolike pare. da se razumemo, mislim sve najgore o karadzicu, ali on je bio protiv, ne treba sad svaljivati svu krivicu na njega. neko je dao mig da se ne talasa i ne kvari atmosfera pred mundial, sto je patriota iz madrida dobro procenio i postavio astronomski zahtev. ipak mislim da je odobrenje doslo sa andricevog venca, kao i sad kad je zbog neuspeha trebao biti otpusten.

Da..uz šampanjac..Pa rekoh, ovi Toletovi...
NNN NNN 20:57 26.08.2010

Re: Ucena

poput antica, sluzis se demagogijom...blablabla
Ti si prvi pomenuo Murinja i njegovu platu, šta sad plačeš?
Strašno je što se tolika lova vrti oko sporta, ali to je realnost svud u svetu.
Nije na teretu budžeta i ne uzima od usta ovome što prima 300 evra.
Ima prosečnu selektorsku platu (u Obali Slonovače prosečan radnik radi za platu koja otprilike iznosi jednu i po šaku skakavaca, pa njihov selektor ima približno radomirsku platu).

Milenković je ovo stavio (između ostalog i) pod sport, jer je u pitanju najomiljeniji srpski sport - zavirivanje u tuđ džep.

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:02 27.08.2010

Re: Ucena

постоји велика дилема да ли је "радомир" наш максимум?
ili smo možda mi radomirov maximum ?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:22 27.08.2010

Re: svi biste vi da budete radomir

imam puno godina a bogami i dovoljno životnog iskustva da predvidim kako će narod koji podržava radomir kolektivno prezreti vaše kvislinške aktivnosti
- a vaš narod, to je već dobro poznato, takve kao vi nanjuši na kilometar
kvislingi, bajo moj, takvi se uvek lako nanjuše

zato bi vam, dok još nije kasno, svakako bilo najbolje da lepo priznate kako ste svi vi ustvari ljubomorni na radomira - ovako samo ispadate smešni
o, pa hvala vam na savetu premudri starče,

evo ja ću prvi: sve priznajem, i gorko se kajem
pre nego me sprže munje nebeske
abraham_linkoln abraham_linkoln 11:32 27.08.2010

Re: svi biste vi da budete radomir

o, pa hvala vam na savetu premudri starče,
evo ja ću prvi: sve priznajem, i gorko se kajem
pre nego me sprže munje nebeske


putujte s mirom, drago dijete,

sve vam je oprošteno

Unfuckable Unfuckable 06:47 26.08.2010

alaj si ga opleo!

...svaka čas', preporuka veteranu & legendi.
Iako se ne slažem sa nekoliko sitnica, tekst mi se dopada - pravi "milenkovićevski" ugao gledanja, ima dovoljno sasvim zanimljivih pitanja koja otvara
Ako uzmognem svratiću posle na partiju diskusije (i boldovanja )
joseywales joseywales 07:02 26.08.2010

Nadasve...

Radomir. Elokventan lik. Svaka mu je nedovršena rečenica zlata vredna...
abraham_linkoln abraham_linkoln 11:42 26.08.2010

Re: Nadasve...

Svaka mu je nedovršena rečenica zlata vredna...
Radomir ništa ne mora da dovršava - sve će to dovršiti narod
NNN NNN 08:28 26.08.2010

Radomir III

pošto su tih dana Crna Gora i Makedonija priznale Kosovo. Govorio je kako naš narod problem da preživi mesec pred njim, ali da niko ne može da mu oduzme ponos koji ima, poručivao kako je Srbin ponosan čovek i kako u skladu s tim i njegov tim mora da se ponaša na terenu...
Kakvim se sve glupostoma ljudi bave (uključujući i Radomira samog)?!
Ja ovo prvi put vidim - ja pratim sport (ovakve stvari ostavljam žutoj štampi i onima koji je čitaju, kao npr. autor ovog teksta), a što je stiče reprezentacije i selektora interesuje me igra na 1. mestu (a tek na 2. mestu rezultati - jer više volim sport čak i od statistike).
NNN NNN 08:40 26.08.2010

A da vidimo ko je protiv

Preskočiću štakore kao što su đorić, živadinović, bjeković, kosanović, golac... (sve mojdomojega)

Ali tek sad sam video (jer pratim sport, a ne tračeve) da se javio ješić i to ne onaj bivši fudbaler i još gori trener, nego onaj "najorganizovaniji" gradonačelnik - puna mu usta tuđeg neuspeha i odgovornosti, a posle one Sodome i Gomore od "organizacije" koncerta pepersa na livadi, je bio pobegao u mišju rupu (jedinu izjavu koju sam video da je dao je bilo "da su posetioci krivi jer su došli u prevelikom broju" )
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:12 26.08.2010

Re: A da vidimo ko je protiv

jaoj,to veče je bilo apsolutni promašaj. pepersi,koji su dosli samo da otaljaju pos'o,sto je dovelo do toga da i raja bude nekako prazna,odsutna. sve je bilo skroz,tužno. i na kraju ona blamaza posle koncerta(svako dalje pisanje bi dovelo do upotrebe raznih vrsta psovki).
kasebian...to su bili retki trenuci radosti te večeri.

i da. ekipa koja je na drugoj strani,je toliko ......(ovaj deo teksta,popuniti po sopstvenom nahodjenju), da tu prosto moras biti na radomirovoj strani. ok,mozda i ima boljeg. ali kad sam video moguće opcije(petkovic,mateus...),radomir je izgledao kao suvo zlato u poredjenju sa njima. u sustini,on se vratio iz afrike kao luzer. no,imao je kakav takav rezultat...pre toga,pa ajde i ti nemci(veciti kompleks),zasto da ne?! pobedili smo ekipu koja je igrala najlepsi fudbal na sp! dovoljno svakako nije, ali je nesto,lepo nesto. priznajem,zasmetalo mi je ono vadjenje na sudiju(penal,ovo-ono,ruka i to),to je bio potez očajnika.počeo je da se vadi,na jedinu stvar koja nije bila u njegovim rukama i prosao je,nije da nije,ovacije na jna posle grka jasan su znak njegove "pobede". sad,ostaje nam da posmatramo kvalifikacije i nadamo se prolazu, jer navijas za dres koji nosi =))


NNN NNN 08:53 26.08.2010

Plate

Ovo je bila situacija s kraja prošle godine, a odnosi(la) se na trenere koji su odveli svoje reprezentacije na SP:

1. Fabio Capello, England: 8.800.000 €
2. Marcelo Lippi, Italy : 3.000.000 €
3. Joachim Loew, Germany :2.500.000 €
4. Berter Van Marwijk, Netherlands :1.800.000 €
5. Ottmar Hitzfeld, Switzerland: 1.750.000 €
6. Vicente Del Bosque, Spain :1.500.000 €
7. Carlos Queiroz, Portugal :1.350.000 €
8. Pim Verbeek, Australia :1.200.000 €
9. Carlos Parreira, South Africa: 1.200.000 €
10. Javier Aguirre, Mexico : 1.200.000 €
11. Carlos Dunga, Brazil : 800.000 €
12. Diego Maradona, Argentina : 800.000 €
13. Takeshi Okada, Japan : 800.000 €
14. Ricki Herbert, New Zealand : 800.000 €
15. Otto Rehhagel, Greece : 750.000 €
16. Paul Le Guen, Cameroon : 650.000 €
17. Marcelo Bielsa, Chile : 575.000 €
18. Raymond Domenech, France : 560.000 €
19. Vahdi Halilhodzic, Ivory Coast : 505.000 €
20. Huh Jung Moo, South Korea: 405.000 €
21. Morten Olsen, Denmark : 390.000 €
22. Milovan Rajevac, Ghana : 365.000 €
23. Radomir Antic, Serbia : 305.000 €
24. Bob Bradley, USA : 275.000 €
25. Matjaz Kek, Slovenia : 245.000 €
26. Gerardo Martino, Paraguay : 245.000
27. Rabah Saadane, Algeria : 245.000 €
28. Reinaldo Rueda, Honduras : 240.000 €
29. Vladimir Weiss, Slovakia : 215.000 €
30. Oscar Tabarez, Uruguay : 205.000 €
31. Kim Jong Hun, North Korea: 170.000 €
32. Shaibu Amodu, Nigeria : 125.000 €

U međuvremenu do samog SP je bilo izmena (npr. Hlailhodžić dobio šutku, Antić izboksovao povišicu).
Posle SP Rajevac je produžio ugovor s Ganom za (valjda) 1 milion godišnje,
a Kapelo recimo ostao na klupi Engleza i pored debakla.
Mnogi više nisu selektori.
Doctor Wu Doctor Wu 09:08 26.08.2010

Re: Plate

U međuvremenu do samog SP je bilo izmena (npr. Hlailhodžić dobio šutku, Antić izboksovao povišicu).

Interesantno je da je Anticeva plata (ako je verovati Milenkovicsevim podacima) u evro ista kao de Boskeova (s tom razlikom sto je ovaj drugi svetski/evropski prvak).

Kad su FA suckeri u pitanju, Fabio car!
niccolo niccolo 09:16 26.08.2010

Re: Plate

Interesantno je da je Anticeva plata (ako je verovati Milenkovicsevim podacima) u evro ista kao de Boskeova (s tom razlikom sto je ovaj drugi svetski/evropski prvak).

Pa dobro, to ništa ne govori posebno. Kapelova i Lipijeva je mnogo veća i od de Boskea i od Antića pa su oni napravili praktično isti rezultat kao i mi...Naravoučenije ta četiri primera je da ne igra selektor nego igrači...Može Lipi recimo da ima i dva puta veću, i dva puta manju platu, to je potpuno nebitno s obzirom da Italija ima krizu sa igračima...
cbronson cbronson 21:06 26.08.2010

Re: Plate

22. Milovan Rajevac, Ghana : 365.000 €
23. Radomir Antic, Serbia : 305.000 €

da smo dali jos 60k evra vise stigli bi do cetvrtine finala i ustostrucili taj ekstra ulozeni iznos
intrepid intrepid 23:00 26.08.2010

Re: Plate

cbronson
22. Milovan Rajevac, Ghana : 365.000 €
23. Radomir Antic, Serbia : 305.000 €

da smo dali jos 60k evra vise stigli bi do cetvrtine finala i ustostrucili taj ekstra ulozeni iznos




1. Fabio Capello, England: 8.800.000 €
2. Marcelo Lippi, Italy : 3.000.000 €
3. Joachim Loew, Germany :2.500.000 €
4. Berter Van Marwijk, Netherlands :1.800.000 €
5. Ottmar Hitzfeld, Switzerland: 1.750.000 €
6. Radomir Antic, Serbia: 1.500.000 €
7. Vicente Del Bosque, Spain :1.500.000 €
8. Carlos Queiroz, Portugal :1.350.000 €
9. Pim Verbeek, Australia :1.200.000 €
10. Carlos Parreira, South Africa: 1.200.000 €
11. Javier Aguirre, Mexico : 1.200.000 €
12. Carlos Dunga, Brazil : 800.000 €
13. Diego Maradona, Argentina : 800.000 €
14. Takeshi Okada, Japan : 800.000 €
15. Ricki Herbert, New Zealand : 800.000 €
16. Otto Rehhagel, Greece : 750.000 €
17. Paul Le Guen, Cameroon : 650.000 €
18. Marcelo Bielsa, Chile : 575.000 €
19. Raymond Domenech, France : 560.000 €
22. Milovan Rajevac, Ghana : 365.000 €





NNN NNN 00:05 27.08.2010

Evo još malo demagogije :P

ako je verovati Milenkovicsevim podacima



Usein Bolt je za trku od 9,58 s tj. "za manje od 10 sekundi" zaradio preko 100 000 000 dolara.
(zbog lakšeg računanja uzećemo da za 1 sekundu može da zaradi 10 miliona evra)

"Usein Bolt i prosečan Srbin"

Zarada po radnom minutu 60 000 000 evra
Zarada po radnom satu 3 600 000 000 evra
Zarada po radnom danu 28 800 000 000 evra (28,8 milijardi dnevno -> preko 600 milijardi mesečno)
*prosečnu platu zaradi za 30769-ti deo sekunde (1s/30769)
Napomena: Prosečna plata u Srbiji je 325 evra
___________________________________________________________________
=> Bolt oko 2 milijarde puta brže zarađuje pare od prosečnog Srbina
(to čak i na slici pokazuje)


antioksidant antioksidant 07:31 27.08.2010

Re: Evo još malo demagogije :P

Usein Bolt je za trku od 9,58 s tj. "za manje od 10 sekundi" zaradio preko 100 000 000 dolara.
(zbog lakšeg računanja uzećemo da za 1 sekundu može da zaradi 10 miliona evra)

loša ti je matematika
bolt je radio i pre trke
to se zove treniranje
a pošto je antić trener, za pretpostaviti je da je treniranje osnova opisa njegovog posla

edit: i da, za potrebe ovog skeča nema potrebe objašnjavati razliku između trenera i selektora
Doctor Wu Doctor Wu 08:12 27.08.2010

Re: Evo još malo demagogije :P

bolt je radio i pre trke
to se zove treniranje

Treniranje se ne placa. Treniraju (mozda i mnogo vise) i drugi sprinteri ali ne dobijaju 100M po sezoni. Placa se onih 9.58, a to, za sada, moze samo jedan covek na svetu.

Sto se demagogije tice, moj je utisak nije cestiti Milenkovics ovaj text napisao ni zbog Antica, ni zbog kinte, ni zbog fudbala, ni zbog reprezentacije, ni zbog EP nego zbog Srbije, srpske zastave i 3 prsta.
antioksidant antioksidant 08:19 27.08.2010

Re: Evo još malo demagogije :P

Treniranje se ne placa. Treniraju (mozda i mnogo vise) i drugi sprinteri ali ne dobijaju 100M po sezoni. Placa se onih 9.58, a to, za sada, moze samo jedan covek na svetu.

trcanjem se naplaćuje treniranje
bolt bi bez treninga trčao sporije (da pretpostavimo tako nešto)

a ako je tačno ovo
Treniranje se ne placa
zašto se uopšte plaćaju treneri? šta oni uostalom rade sem što stoje pored dok neko trči, pliva, skače?
Sto se demagogije tice, moj je utisak nije cestiti Milenkovics ovaj text napisao ni zbog Antica, ni zbog kinte, ni zbog fudbala, ni zbog reprezentacije, ni zbog EP nego zbog Srbije, srpske zastave i 3 prsta.
i osmeha koji pleni
ne zaboravi osmeh

............
sad sledi poluozbiljan deo:

kapiram ja šta nnn hoće da istakne - tj kolika je glupost porediti antićevu platu sa prosečnom platom u srbiji ali iskreno, antić je to i zaslužio. sam je svesno ušao u populističke vode (gde crpi podršku za svoju pregovaračku poziciju) i pretpostavljam da je sasvim legitimno da ga druga strana udari po toj tački
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:32 27.08.2010

Re: Evo još malo demagogije :P

Sto se demagogije tice, moj je utisak nije cestiti Milenkovics ovaj text napisao ni zbog Antica, ni zbog kinte, ni zbog fudbala, ni zbog reprezentacije, ni zbog EP nego zbog Srbije, srpske zastave i 3 prsta.

Čestiti Doctore,
NADASVE FASCINIRAN VAŠOM PRONICLJIVOŠĆU DA NA KILOMETAR NANJUŠITE podlog NEPRIJATELJA i njihove (to jest naše nam) aktivnosti izražavam vlastito divljenje među vaskolikim srbstvom možda vam donekle mogu parirati jedino još vrli antonić i vlastni đoka vukadinović - sve priznajem i molim vas za oprost

s osobitim uvažavanjem,
Doctor Wu Doctor Wu 20:56 27.08.2010

Re: Evo još malo demagogije :P

DA NA KILOMETAR NANJUŠITE podlog NEPRIJATELJA

Mozes samo misliti koji je vonj u pitanju.
Spiridon Spiridon 09:12 26.08.2010

..

Antic je profesionalac. Rekao je cenu i FSS je prihvatio. Njegovo je pravo da trazi onoliko koliko misli da vredi.

Ono sto je on uradio sa reprezentacijom je po meni uspeh.

* Prvi u grupi
* Pobedili Nemce (jake kao zemlja)

Da nas je malo sreca posluzila mogli smo u drugi krug.

E sada sto je narod imao veca ocekivanja i sto su pocele prozivke to je druga stvar. Hijene iz FSS su to osetile pa su htele da preyebu Antica za dogovorenu lovu. Profesionalac je to znao pa se ugovorom jos u startu zastitio od "eventualnih nesporazuma". Obzirom da je svetski dasa i da zna kako stvari rade, on je konsultovao i FIFU predocivsi sta lokalna bagra zeli da uradi.

Rezime je da Antic ostaje, a Dule Savic odlazi. Ako to nekome nista ne govori onda je tesko davati dodatna pojasnjenja.
medjutim92 medjutim92 09:31 26.08.2010

Re: ..

Spiridon
Ono sto je on uradio sa reprezentacijom je po meni uspeh.

* Prvi u grupi
* Pobedili Nemce (jake kao zemlja)

Da nas je malo sreca posluzila mogli smo u drugi krug.


Kao što je Zvezda imala uspeh u ligi Uefa kad je pobedila Romu jaku kao zemlja, ali izgubila od Bazela, Tromsa i remizirala sa Strazburom i ispala..

Ako je uspeh koji kvalifikuje nekoga to što smo prvi u grupi, onda je i Šestko bio super.

A da nas sreća nije ovako poslužila, izgubili bismo i od Nemaca..
antioksidant antioksidant 10:23 26.08.2010

Re: ..

remizirala sa Strazburom

у последнјој секунди
још сам у шоку од тока
NNN NNN 10:27 26.08.2010

Re: ..

medjutim92
Danas svi znaju da igraju fudbal!
medjutim92 medjutim92 13:44 26.08.2010

Re: ..

antioksidant
remizirala sa Strazburom

у последнјој секунди
још сам у шоку од тока


Pazi ovaj šok:

Zvezdina noćna mora predvodi novu Francusku

i kako kaže u samom tekstu,

Od tog šoka crveno-beli se do danas nisu oporavili.

Čitaju ti misli..
medjutim92 medjutim92 09:28 26.08.2010

Podržavao sam ga..

.. i pre SP, i u toku SP, sve do spiska za prijateljsku s Grcima.

I posle ozbiljnog neuspeha (da, ozbiljnog neuspeha, ne interesuje me kako je prošla jedna Francuska i kako jedna Hrvatska nije ni otišla na SP, ajde za promenu da se poredimo sa jednom Slovačkom koja je ušla u drugi krug, i ima ligu bolju od naše)

Tu je već debelo zagazio u borbu sa savezom preko leđa reprezentacije. Ima li jednog selektora koji je posle SP pozvao identičan sastav? Ok, ne treba nama smena generacija, ali nemoguće da smo loše odigrali SP a da su svi igrači zadovoljili? Npr Milijaš kog je sam izveo napolje u prvoj utakmici i više ga nije puštao na teren.. Da neće ni na prijateljsku da pozove Matića, Ljajića, Sulejmanija, Rajkovića, bilo koga mlađeg? Ne, inat je presudio. A na tako bitnom mestu nema mesta inaćenju, naročito kad nema rezultata..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:37 26.08.2010

Antić..

Ne bih da se mešam u njegov način rada. Uspeo je da se plasira na SP, što nije mali uspeh. Isto tako, uspeo je da drži neku "hemiju" u ekipi mada je to danas prošlost.
Meni je postao sumnjiv onaj momenat kad je počeo da pominje "narod","patriotizam", kad je počeo intezivno da se igra sa simbolima.Tad mi je bilo jasno da on nema ideju šta dalje. Pisao sam o tome..
Mislim da će se dogoditi sledeće..
Počenje ciklus kvalifikacija za EP neuspešno, a onda će ga smeniti..
Inače, mnogo veći problem za srpski fudbal je Tole Karadžić, pa kad je Antić sa njim u fajtu ispada da je uvek u pravu..
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:01 26.08.2010

Lepo lice

Ono što Radomira čini vrednijim od ostalih to je da ima lepo, pravilno lice, sa svim izraženim crtama jednog Srbina, i što mu ime počinje sa Rado, što još lakšim čini zavoljeti ga.
NNN NNN 10:30 26.08.2010

Re: Lepo lice

i što mu ime počinje sa Rado, što još lakšim čini zavoljeti ga.
Zamisli tek da mu prezime počinje sa Fuchs
Unfuckable Unfuckable 19:08 26.08.2010

Re: Lepo lice

Ono što Radomira čini vrednijim od ostalih to je da ima lepo, pravilno lice, sa svim izraženim crtama jednog Srbina, i što mu ime počinje sa Rado, što još lakšim čini zavoljeti ga.

stvarno te poteralo, samo još negde da se udene i ono "sunce u kosi"
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:34 27.08.2010

Re: Lepo lice

Ono što Radomira čini vrednijim od ostalih to je da ima lepo, pravilno lice, sa svim izraženim crtama jednog Srbina, i što mu ime počinje sa Rado, što još lakšim čini zavoljeti ga
jednom rečju: em je lep - em je radomir
king_arthur king_arthur 10:31 26.08.2010

Radomir

Meni čovek u opšte nije sporan. Svi vrhunski stručnjaci u sportu su po malo excentrični. Kao što su i svi genijalci na granici ludnice. Meni smeta sto nije priznao ono sto smo svi objektivno videli. Ta reprezentacija je mogla mnogo, mnogo, bolje. A za to je potrebne da se mnoge kockice, male velike, šarene slože u mozaik. Primer je košarka i Partizan a i reprezentacija. Ni u jednoj sferi, nije dovoljan jedan Radomir za uspeh. Mora svako dati svoj maksimum. Toga na SP nije bilo, neki delovi se nisu uklopili. Na Radomiru je da ih pronađe, da javno kaže koji su i da nastavi dalje. Sa srećom Radomire!!
smarac smarac 10:44 26.08.2010

RADOMIR

Setite se samo gospodina Sestka i njegovih monologa o vojvodi Zivojinu Misicu....Setite se gol razlike 10:1 u kvlifikacijama...Pa onda kada je hteo da vodi sina fudbalercica na SP..Moguce je da je njegov sin bio bolji od nekolicine tadasnjih prvotimaca,ali je bio totalni anonimus u svetu ozbiljnog fudbala...Pa se setimo one cuvene izjave da ce mi da napadnemo Argentinu...I sad kad se setim one,cini mi se 25-ice,meni bude smesno...

On je odleteo odmah posle mundijala,a ovaj nece da izdrzi do kraja godine...I zasto bi ostao pa kakvu je on karijeru imao pre reprzentacije,pa ima ovoliku platu....Vodio je tri najveca spanska kluba.....Smesno,a sta je osvojio?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:08 26.08.2010

Re: RADOMIR

Smesno,a sta je osvojio?

Slažem se sa svim što si napisao osim sa ovim zadnjim..Osvojio je dupli krunu u Španiji sa Atletikom kao realni autsajder..to nije malo..
Ali, i veći treneri od Antića odlaze kad uđu u ovako negativan razvoj događaja..Pad autoriteta, izneverena očekivanja, moralno je osporen, ima kaznu...
Od selektora se ne traži da uči igrače igrati, nego da je u stanju oformiti ekipu, držati atmosferu, imati jasnu ideju kako će napraviti rezultat, svakom igraču dati jasnu priliku da se afirmiše i kao individualac i član tima i to tako da on to sam prepozna...
On to sada nije u stanju...i zato treba ići..
medjutim92 medjutim92 11:14 26.08.2010

Re: RADOMIR

Drago Kovacevic
Smesno,a sta je osvojio?

Slažem se sa svim što si napisao osim sa ovim zadnjim..Osvojio je dupli krunu u Španiji sa Atletikom kao realni autsajder..to nije malo..


Činjenica.

Ali i Boškov je sa Sampdorijom osvojio Skudeto i doveo ih do finala Kupa Šampiona, da ne pričamo o ranijoj i kasnijoj karijeri, a 8 godina posle kao selektor se EPski izblamirao na EP u Belgiji i Holandiji, nije ni tim sastavljao.. a ima ozbiljnih indicija da ni Antić nije sam u izboru svog tima, i da kumovi rade posao..
smarac smarac 13:05 26.08.2010

Re: RADOMIR

Ali, i veći treneri od Antića odlaze kad uđu u ovako negativan razvoj događaja..Pad autoriteta, izneverena očekivanja, moralno je osporen, ima kaznu...


Setite se samo njegovog i vrhunca srpskog fudbala u poslednjih 20 godina...9.9.2009. u 9 casova na MArakani...Tada je cini mi se krenuo njegov pad...A mi kao fudbalski tim igramo ispod nivo jos od meca sa Rumunijom cini mi se(onog u gostima)...Previse je izdignut iznad kolektiva,mada i Murinjo je bio izdignut pa je osvojio triplu krunu...Mislim da je u duelu sa Nemackom bio vrlo blizu reprize od pre cetiri godine...
Sreca ga je tada posluzila..

A jeste osvojio duplu sa Atletikom,i dve titule sa Partizanom....Tole se tu pita...
medjutim92 medjutim92 13:32 26.08.2010

Re: RADOMIR

smarac
A jeste osvojio duplu sa Atletikom,i dve titule sa Partizanom....



S Partizanom jeste osvojio jednu kao igrač, ali ne i kao trener..
master.dragi master.dragi 11:20 26.08.2010

Kvislingi i ostali

S već prepoznatljivom arogancijom koja bi valjda trebala da bude proizvod rezultata ― Radomir nam je poručivao kako i dalje veruje u svoj tim, kako je Radomir patriota, te da ga kvislinzi (koje je narod, jelte, prepoznao) neće poljuljati: Insistiraćemo na familijarnom odnosu u reprezentaciji uprkos delovanju ovih, slobodno mogu reći domaćih kvislinga, jer ja pripadam starijoj generaciji i dobro znam šta su kvislingi.


Mene samo interesuje kada će u ovoj zemlji ljudi prestati da krive svoje saradnike i svoje protivnike za sopstvene neuspehe. Saradnike su sami birali a reakcije protivnika su već na početku mogli da predvide. Između navedenog nalazi se njegov rad. Taj rad je, obzirom da je u pitanju javna ličnost, podložan kritici. Samim tim priča o "kvislingima" otpada, hajde da pričamo o Panteliću i Žigiću, otupelim kapislama našeg napada.
abraham_linkoln abraham_linkoln 11:44 26.08.2010

Re: Kvislingi i ostali

Taj rad je, obzirom da je u pitanju javna ličnost, podložan kritici.
Grešite, nije u pitanju javna ličnost - ukoliko sam dobro razumeo autora teksta: u pitanju je Radomir
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:36 27.08.2010

Re: Kvislingi i ostali

nije u pitanju javna ličnost - ukoliko sam dobro razumeo autora teksta: u pitanju je Radomir
upravo tako !
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:16 26.08.2010

¿Que se pasa?

Odličan tekst.

priča je prebačena na teren: Radomirovog patriotizma, Radomirovog morala, Radomirove plate, Radomirovog Radomira

Radomirov Radomir!
Radomir proglašen je ličnošću godine, miljenik je nacije, medija, čak i onih petparačkih...

Zar u modernoj, demokratskoj Srbiji postoje PETPARAČKI mediji? Sumnjam u to.
Svaki Srbin je Radomir

A da li je svaki Radomir - Srbin? Da jeste, bilo bi nam bolje, oveko se tešimo obećanjima skorog boljitka od Dinkića i njemu sličnih...
čak i ovako smanjena Radomirova plata jednaka prosečnim mesečnim zaradama 154 radnika

Ovo ne umem komentarisati. Uostalom, kažu da nije decentno razglabati o tudjoj plati. Valjda svako prima onoliko koliko zaslužuje, he, he, he...
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 19:06 26.08.2010

;

bilo bi me sramota da primam preko 100000 eura platu
niccolo niccolo 08:53 27.08.2010

Re: ;

bilo bi me sramota da primam preko 100000 eura platu

Ja bih bio ponosan da primam preko 100000 eura platu pošto bi to značilo da neko smatra da moje znanje vredi toliko...
mikimedic mikimedic 08:56 27.08.2010

Re: ;

Ja bih bio ponosan da primam preko 100000 eura platu pošto bi to značilo da neko smatra da moje znanje vredi toliko...


antioksidant antioksidant 08:56 27.08.2010

Re: ;

Ja bih bio ponosan da primam preko 100000 eura platu pošto bi to značilo da neko smatra da moje znanje vredi toliko...

ili da znaš da trčiš veeeeoma brzo

trebaće vremena da se shvati da nije sramota biti bogat i da razmišljanje na taj način (svi bogataši su lopovi) ne doprinosi ničemu. jedini način da svi imamo isto je da niko nema ništa.
Robert Matić Robert Matić 20:07 26.08.2010

radomirov radomir

bravo, svaka cast...
drago mi je da se neko osvrnuo na ovo pomijarenje u trenutku kada se cini da je radomirovog radomira bilo prevsie...on i zeli da se sada cuti...dobio sta je hteo, ostao sa jedinim poslodavcem kod koga moze da dobje posao, plus pomahnitala srbija ga jos voli...sta ces vise...ubersendvic...
dakle, dobro je da se ne cuti, vec da se kaze...
.
zeleo sam ja da napsiem blog o lobotomicnom radomiru, ali sam se malo umorio od pisanja o fudbalu...odlicno,da si napsiao ovaj blog...

ja sam radomirovogradomira u svojim blogovima u vreme ( i post) mundijala apostrofirao kao lobotomicnu pojavu.
odsustvo odgovornosti, neshvatanje da za ucinjeno mora da se snose posledice bez obzira da li se radi o uspehu ili nesupehu....biznis je biznis, a fudbal to svakako jeste....
i sam je uostalom to pokazao, mahajuci zastavama i radovnaao karadzicem a u stvari cenjkajuci se za kintu.samo za kintu i nista vise.
ne moze uspeh da bude samo tvoj, a nesupeh svaciji samo ne tvoj....

uzicka lepinja, nista drugacija od svih ostalih u sivoj zoni na terazijama 35-jedina je razlika sto mu odela bolje stoje...bedna i nerazumljiva gramatika sa osmehom an licu-to je radomirov radomir

magarac je jer od samozaljublenosti nije znao da kapitalizuje sopstveni uspeh. svoj sopstveni uspeh je sam pogazio i sav kapital i kredibiltet koji je stekao je sam potrosio, prvo nesposbnoscu da vodi ekipu na velikom takmicenju a zatim i sopstevnom demagogijom....

kao sto rece, jesic: one waystreet-snp, pa sa vucicem i tomom neka bude nouvelle europejac, po srpskoj meri...
Doctor Wu Doctor Wu 22:29 27.08.2010

Re: radomirov radomir

Sine, ovaj Roberto Matic k'o Risto Tandzara- pesnik u odelu sportskog komentatora.
supracorona supracorona 21:10 26.08.2010

Telenovela

... fragmenti iz latinoameričke sapunice o Radomiru ...


Asociación de Fútbol de Serbia

P R I K A Z I V A M E N T E

Un televela de amor y patriotismo

" E L ' R A D O M I R E S "

Sólo los mejores cines



Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:12 27.08.2010

Hej Srbija

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:16 27.08.2010

RADOMIR: Dobro veče dame i gospode,

antioksidant antioksidant 21:26 26.08.2010

,

strana 9 - kuca fudbala 150 000 000 rsd (iz budzeta ministarstva za 2009. godinu)
abraham_linkoln abraham_linkoln 11:36 27.08.2010

Re: ,

strana 9 - kuca fudbala 150 000 000 rsd (iz budzeta ministarstva za 2009. godinu)


da, veoma je zanimljiva ta strana 9.

posebno me se dojmila stavka:

1.040.000.000 редовни програми спортских савеза
medjutim92 medjutim92 09:57 27.08.2010

Antić poziva Tomića..

.. bar se tako priča..

ako ga posle ovakvih igara pozove, nazdravlje.. uopšte, ali uopšte ga ne interesuje kako ko igra u klubovima, i da li igra..
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:07 27.08.2010

Re: Antić poziva Tomića..

hja,to smo odavno videli. zigić,stojković,petrović,milijas...
intrepid intrepid 18:26 27.08.2010

Kleo nije dovoljno dobar za "patriote"

Zanimljiva je izjava Kleovog saigrača i bivšeg reprezentativca Mladena Krstajića... "Stalno govorimo da smo za Evropsku uniju, da želimo napredak, ali smo u nekim stvarima još zatvoreni i konzervativni, pa ima i nekih mišljenja da ne treba pozivati strance u reprezentaciju. Ja o Kleu mogu da kažem sve najbolje. Igrao sam sa mnogim Južnoamerikancima (Argenticima, Brazilcima) ali ovako dobrog čoveka još nisam sreo".



Radomir Antić ne razmatra mogućnost da Brazilac obuče dres Srbije uprkos sve češćim zahtevima da se igraču Partizana da srpski pasoš
.


pa, naravno da ne razmatra. jovanovic i pantelic su se vec izjasnili. da li je slucajnost da su spomenuta dvojca bila najglasnija u zahtevu da antic treba ostati. srbija srbima, do poslednjeg evra.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:39 27.08.2010

Re: Kleo nije dovoljno dobar za "patriote"

Radomir Antić ne razmatra mogućnost da Brazilac obuče dres Srbije uprkos sve češćim zahtevima da se igraču Partizana da srpski pasoš
pa neće valjda (radomirov) narod radomiru da sastavlja tim

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana