Astrologija| Društvo| Ekologija| Zabava| Životinjski svet

zašto "desničarske" organizacije

ana_radmilovic RSS / 09.08.2010. u 04:10

ne smatramo margnalnim grupama nego ih tretiramo kao ozbiljan politički subjekat?

"nacionalističe", "fašističke", "klerofašističke", " desničarske", "huliganske", propalitetske, iz nekih tamo predgrađa, kriminogene, rasističke, koje slave srebrenicu i nose majice sa likom ratka mladića... koje prete, biju novinare, pave sranja na kosovu, prave sranja gde god se zateknu, razulareni su, anarhičniji su od onih koji sebe nazivaju anarhistima... sve su... ništa su... mnogo ih je...

zapravo, malo ih je. oni su, (što nije tema ovog teksta) malobrojni  kao i grupa oko "peščanika" , usamljeni ekstemi, nalaze se na rubovima, svako na svom rubu naravno, na sasvim drugačijim rubovima... ali to su ipak rubovi.

te "desničarske organizacije" (koje inače žive, ponašaju se i čak propovedaju nešto što pre liči na komunu, koji su "narodni" i naroski dok je levica ovde više nalik desnici, ali to sad nema veze, pojmovi su ionako daleko od onoga što opisuju) te, dakle "desničarske" ili čak "ultradesničarske" organizacije su, koliko god da ih je, male i još uvek slabe da bi im se pridavao toliki značaj. a pridaje im se, u medijima.  oni su veliki problem, i što su oni veći problem i što se više priča o zabrani ovakvih organizacija -  one su jače.

jače su zato što dve trećine  u srbiji misli ono što ti klinci govore. jače su zato što panduri gledaju njihova sranja sa simpatijom. jače su zato što je to pobuna iz predgrađa o kojoj se zapravo malo zna iako se mnogo govori. zato što njihova razularenost deluje primamljivo klincima koji su siromašni, a jesu siromašni i biće sve siromašniji. zato što ne putuju, i ne putuje im se jer im je politika ulila strah od sveta;  zato što su rasli u klimi gde nije najnormalnije biti s nekim ko je druge nacionalnosti. zato što je nezamislivo danas se udati za nekog bekima fehmijua. zato što je problem biti sa muslimanom. zato što je grozno pitati "a u  čemu je toliki problem sa tim ekumenizmom?" jer ste onda unijata, uostalom, satansta ste. i bezbožnik. a to je isto. 

zato što, uostalom, ništa od svega ovoga i nije važno nego je važno da se bude pobunjenik, onoliko koliko je nekima od nas bilo zabavno da slušamo pistolse, toliko je tim klincima zabavno da gledaju legijine slike i slušaju srpske pesme, da slušaju uostalom 357 (meni je 357 super - mnogo više nego BS, al nema veze) i da kažu društvu da se nosi i da ide dođavola. 

i biće još jači. posle svih zabrana, posle hapšenja, posle svakodnevnih napisa u novinama o tome kakvi su oni veliki mangupi, kada se još malo išlifuju, kada se još malo iškoluju, kada malo češće budu išli u rusiju, kada dobiju pare sa još nekih strana, kada se ujedine i kada već neki toma ili boris objave da kosovo nije više srbija (što ne znači da srbija nije jedno malo veće kosovo) i kada, na radost one dve trećine s početka teksta, priznaju da nas u onoj eu baš i ne žele, i kada se još malo naslušamo vesti o tome kako se u ukrajini vratila "prava" strana i kako rumuni s nostalgijom pričaju o čaušeskom i kako je desnica svuda sve jača, u istočnoj evropi, kako je rusija sve veća a evropa sve siromašnija.... ti klinci neće više biti klinci, biće veterani u političkom životu srbije...  a srbija je poistovetila levicu sa lopovlukom i gubitkom suvereniteta, evropu je poistovetila sa činovnicima koji naređuju našim predsednicima, tranziciju sa otimačinom i siromaštvom, demokratiju sa diktatorskim zakonima poput onog o informisanju ili onog o elektronskim komunikacijama... 

kada novine prenose šta su sve predstavnici rečenih organizacija rekli, šta im piše na plakatima, šta planiraju itd...  kada to sve češće i sve podrobnije prenose, onda neko sebi daje oduška jer sam ne sme to da kaže, a hteo bi, i onaj koji zapisuje i onaj koji čita.  na kraju, jer je to jeres. a jeres je zabava kad nema druge zabave. a druge zabave nema jer je narod ovde sve siromašniji, i to izgeda zabravljaju oni koji zabranjuju. 

najopasnija je ona pesma koja je zabranjena, tad je najglasnija i peva je čak i onaj koji je, da nije zabrane, ne bi zapevao. 


  

 



Komentari (370)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ana_radmilovic ana_radmilovic 21:15 09.08.2010

Re: Niš' ja ne razumem...

G r o f

Bilo je i pre jasno ali htio sam da popraviš dikciju.
.

sram te bilo! :)
tyson tyson 15:58 09.08.2010

Čaušesku nije Rus


pričaju o čaušeskom

o čaušeskuu



ana_radmilovic ana_radmilovic 16:05 09.08.2010

Re: Čaušesku nije Rus

tyson

pričaju o čaušeskom

o čaušeskuu





bem ti ovo kad je mnogo komentara, ne mogu se snađem
šta mi je prmalo, ko je rek'o da je rus i ko se frlja s padeži?
tyson tyson 17:31 09.08.2010

Re: Čaušesku nije Rus

ana_radmilovic
tyson

pričaju o čaušeskom

o čaušeskuu

bem ti ovo kad je mnogo komentara, ne mogu se snađem
šta mi je prmalo, ko je rek'o da je rus i ko se frlja s padeži?

Pa niko nije rekao da je Rus ali si ga ti tako krstila, eno gore u osnovnom tekstu

Elem, ako je nominativ Čaušesku, onda je lokativ (o) Čaušeskuu.

Dočim, ako je nominativ Čaušeski (Rus! ), lokativ je (o) Čaušeskom, kako si ti napisala.

Za one s jevtinijim ulaznicama i ljude iz predgrađa, lokativ je padež koji označava objekat o kojem se govori, a dobija se kao odgovor na pitanja: o kome, o čemu.


Uzgred, ovo me podseća na večnu grešku novinara iz predgrađa - uključujući i ove nepismene sa weba B92 koji uporno odbijaju da ispravljaju svoje greške ma koliko puta bili opomenuti - koji beogradsku ulicu Tadeuša Košćuška obožavaju da krste u Košćuškog.

Takve treba kao Barta Simpsona kazniti ispisivanjem Ulica Tadeuša Košćuška sto puta na tabli. Ne daj bože da pročitaju nešto o Košćušku.



ana_radmilovic ana_radmilovic 19:34 09.08.2010

Re: Čaušesku nije Rus

ja sasvim sigurno nisma napisala da je rus
a pogledaću za tu grešku
ako jesam, idem da pišem grafite o čaušeskuu (dosadno mi na pairu, 'oću onda bar po zidovima grada mog)
mlekac mlekac 09:19 10.08.2010

Re: Čaušesku nije Rus

tyson
ana_radmilovic
tyson

pričaju o čaušeskom

o čaušeskuu

bem ti ovo kad je mnogo komentara, ne mogu se snađem
šta mi je prmalo, ko je rek'o da je rus i ko se frlja s padeži?

Pa niko nije rekao da je Rus ali si ga ti tako krstila, eno gore u osnovnom tekstu

Elem, ako je nominativ Čaušesku, onda je lokativ (o) Čaušeskuu.

Dočim, ako je nominativ Čaušeski (Rus! ), lokativ je (o) Čaušeskom, kako si ti napisala.

Za one s jevtinijim ulaznicama i ljude iz predgrađa, lokativ je padež koji označava objekat o kojem se govori, a dobija se kao odgovor na pitanja: o kome, o čemu.


Uzgred, ovo me podseća na večnu grešku novinara iz predgrađa - uključujući i ove nepismene sa weba B92 koji uporno odbijaju da ispravljaju svoje greške ma koliko puta bili opomenuti - koji beogradsku ulicu Tadeuša Košćuška obožavaju da krste u Košćuškog.

Takve treba kao Barta Simpsona kazniti ispisivanjem Ulica Tadeuša Košćuška sto puta na tabli. Ne daj bože da pročitaju nešto o Košćušku.


Posto znam gde ovakva objasnjenja obicno zavrse, a posto mi ponestalo (h)urmasica - za tebe, kesten pire!



antioksidant antioksidant 10:38 10.08.2010

Re: Čaušesku nije Rus

mlekac
tyson
ana_radmilovic
tyson

pričaju o čaušeskom

o čaušeskuu

bem ti ovo kad je mnogo komentara, ne mogu se snađem
šta mi je prmalo, ko je rek'o da je rus i ko se frlja s padeži?

Pa niko nije rekao da je Rus ali si ga ti tako krstila, eno gore u osnovnom tekstu

Elem, ako je nominativ Čaušesku, onda je lokativ (o) Čaušeskuu.

Dočim, ako je nominativ Čaušeski (Rus! ), lokativ je (o) Čaušeskom, kako si ti napisala.

Za one s jevtinijim ulaznicama i ljude iz predgrađa, lokativ je padež koji označava objekat o kojem se govori, a dobija se kao odgovor na pitanja: o kome, o čemu.


Uzgred, ovo me podseća na večnu grešku novinara iz predgrađa - uključujući i ove nepismene sa weba B92 koji uporno odbijaju da ispravljaju svoje greške ma koliko puta bili opomenuti - koji beogradsku ulicu Tadeuša Košćuška obožavaju da krste u Košćuškog.

Takve treba kao Barta Simpsona kazniti ispisivanjem Ulica Tadeuša Košćuška sto puta na tabli. Ne daj bože da pročitaju nešto o Košćušku.


Posto znam gde ovakva objasnjenja obicno zavrse, a posto mi ponestalo (h)urmasica - za tebe, kesten pire!




i da imas da sednes dok klopas

ana_radmilovic ana_radmilovic 11:14 10.08.2010

Re: Čaušesku nije Rus

ja sad ne razumem,
jel to za mene ili za tajsona?

antioksidant antioksidant 11:19 10.08.2010

Re: Čaušesku nije Rus

ana_radmilovic
ja sad ne razumem,
jel to za mene ili za tajsona?


za sve nas
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:07 10.08.2010

Re: Čaušesku nije Rus

antioksidant
ana_radmilovic
ja sad ne razumem,
jel to za mene ili za tajsona?


za sve nas


e pa to sam baš i 'tela da predložim, ima mesta za sve!
mlekac mlekac 13:00 10.08.2010

Re: Čaušesku nije Rus

antioksidant
mlekac
tyson
ana_radmilovic
tyson

pričaju o čaušeskom

o čaušeskuu

bem ti ovo kad je mnogo komentara, ne mogu se snađem
šta mi je prmalo, ko je rek'o da je rus i ko se frlja s padeži?

Pa niko nije rekao da je Rus ali si ga ti tako krstila, eno gore u osnovnom tekstu

Elem, ako je nominativ Čaušesku, onda je lokativ (o) Čaušeskuu.

Dočim, ako je nominativ Čaušeski (Rus! ), lokativ je (o) Čaušeskom, kako si ti napisala.


Posto znam gde ovakva objasnjenja obicno zavrse, a posto mi ponestalo (h)urmasica - za tebe, kesten pire!




i da imas da sednes dok klopas



A lepo sam bila krenula da napisem Tajsonu da zadrzi AO podalje od ove teme, pa ko velim, necu da ga prizivam... Al' dzabe!

Ana, pisi propalo, sad ce da krenu rasprave o poslasticarnicama!
antioksidant antioksidant 13:09 10.08.2010

Re: Čaušesku nije Rus

Ana, pisi propalo, sad ce da krenu rasprave o poslasticarnicama!

pa to je u temi
poslasticarnice obicno drze "nacionalne manjine"
(sto lepo dodje da se polupa kad bude neki miting a patike neko skloni)
mlekac mlekac 15:06 10.08.2010

Re: Čaušesku nije Rus

antioksidant
Ana, pisi propalo, sad ce da krenu rasprave o poslasticarnicama!

pa to je u temi
poslasticarnice obicno drze "nacionalne manjine"
(sto lepo dodje da se polupa kad bude neki miting a patike neko skloni)

Ma nije fora lupati poslasticarnice - Zna se redosled: Prvo Mc Donalds, po mogucstvu na drugom kraju grada jer tu nema pandura, a onda radnje sa kompjuterskom opremom, pa tek onda moze ostalo...
maca22 maca22 15:43 10.08.2010

Re: Čaušesku nije Rus

mlekac
Posto znam gde ovakva objasnjenja obicno zavrse, a posto mi ponestalo (h)urmasica - za tebe, kesten pire!


Sofroniye Sofroniye 16:56 09.08.2010

Tomatoe tomato, potatoe potato

Self-righteousness "levice" je podjednako odvratna (meni makar) kao i ekvivalentna pojava na strani desnice...

Drustvo ima 2 stabilna resenja: fasizam i anarhiju. Takozvana demokratija je nestabilno stanje koje oscilira malo u levo malo u desno. Daj ljudima slobode i sistem ce otici u anarhiju, oduzmi im slobode i sistem ce otici u fasizam. Tako da dosta energije ode da se kazaklja drzi tu negde po sredini cas malo levo, cas malo desno.

"Social engineering" nazalost nije egzaktna "nauka" i stoga je tesko kvantifikovati bilo sta sto iko moze da kaze o tome sta je dobro (ako se cak i slozimo sta "dobro" znaci) po drustvo. Stoga na kraju krajeva uvek se prica svede na to sta VERUJEMO.

Naravno da postoje neki generalni zakljucci tipa, nezaposlenost i losa ekonomija dovode do pojacane desnice i kanalisanja frustracija na druge grupacije na osnovu boje koze, religije, klubova () Ali boze moj to nije nista novo u istoriji sveta tako da idemo dalje :)
mlekac mlekac 13:02 10.08.2010

Re: Tomatoe tomato, potatoe potato

Sofroniye


Ovakav naslov ne moze bez odgovarajuce muzike!
cbronson cbronson 23:19 09.08.2010

primetih u prolazu

Čitanost: 1389


ana, moram da primetim da je citanost bloga, obzirom na broj komentara i preporuka, vise nego slaba, kako to objasniti, a ne zameriti se nekome?

moram da primetim da neke interne teme imaju mnogo vecu citanost od vaseg teksta, sledeci put povedite vise racuna kada je izbor teme u pitanju.
mlekac mlekac 09:20 10.08.2010

Re: primetih u prolazu

cbronson
Čitanost: 1389


ana, moram da primetim da je citanost bloga, obzirom na broj komentara i preporuka, vise nego slaba, kako to objasniti, a ne zameriti se nekome?

moram da primetim da neke interne teme imaju mnogo vecu citanost od vaseg teksta, sledeci put povedite vise racuna kada je izbor teme u pitanju.

Stigla je do 1661...
cbronson cbronson 13:24 10.08.2010

Re: primetih u prolazu

Stigla je do 1661...

... ma, bilo bi mnogo vise da neki ne drze podignutu rucnu...
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:57 10.08.2010

Re: primetih u prolazu

cbronson
Stigla je do 1661...

... ma, bilo bi mnogo vise da neki ne drze podignutu rucnu...

a koji?
cbronson cbronson 07:54 11.08.2010

Re: primetih u prolazu

ana_radmilovic
00:57 11.08.2010 Re: primetih u prolazu
cbronson
Stigla je do 1661...

... ma, bilo bi mnogo vise da neki ne drze podignutu rucnu...

a koji?


izgleda da ce biti vise komentara nego sto je citanost teksta.
to bi onda znacilo da ja sada ostavljam ovaj komentar a da nisam na blogu

za rucnu se vi domacice raspitajte, ja samo govorim ono sto vidim.
ana_radmilovic ana_radmilovic 08:07 11.08.2010

Re: primetih u prolazu

cbronson


izgleda da ce biti vise komentara nego sto je citanost teksta.
.


preterujete cbronsone, mada bi to bilo veoma zanimljivo

a za ručnu, sve što drži ručnu i treba da drži ručnu
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:50 10.08.2010

mučno je...

...sve ovo
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:09 10.08.2010

Re: mučno je...

vrabac_u_steni
...sve ovo

ovo je rasprava u kojoj su svi u pravu
G r o f G r o f 14:21 10.08.2010

Re: mučno je...

ovo je rasprava u kojoj su svi u pravu


Ja se dobrovoljno javljam da ne budem u pravu..
koksy koksy 15:02 10.08.2010

Re: mučno je...

G r o f
ovo je rasprava u kojoj su svi u pravu


Ja se dobrovoljno javljam da ne budem u pravu..

Ja dozvoljavam svakome da se slozi kako sam ja u pravu.
G r o f G r o f 15:22 10.08.2010

Re: mučno je...

Ja dozvoljavam svakome da se slozi kako sam ja u pravu.


Ja nikad nisam u pravu i tvrdim da si ti u pravu.
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:35 10.08.2010

Re: mučno je...

G r o f
Ja dozvoljavam svakome da se slozi kako sam ja u pravu.


Ja nikad nisam u pravu i tvrdim da si ti u pravu.


ne, ne, svi su u pravu
čak bih i ja bila u pravu da nešto zastupam
maca22 maca22 15:37 10.08.2010

Re: mučno je...

U pravu si.
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:41 10.08.2010

Re: mučno je...

maca22
U pravu si.

i ja mislim da sam sasvim u pravu
G r o f G r o f 20:32 10.08.2010

Re: mučno je...

čak bih i ja bila u pravu da nešto zastupam


Uh...Nakon hiljadu reči, trol pogodi suštinu onoga što je ostavilo utisak na mene kod tvoga bloga.
Nedostatak stava, pozicije, zastupane ideje.
To ga čini pomalo šupljim. Svrstava ga u još jedno zrno koje daje važnost desničarskim organizacijama, bez kritičke analize njihovog delovanja.
maca22 maca22 22:05 10.08.2010

Re: mučno je...

G r o f
čak bih i ja bila u pravu da nešto zastupam


Uh...Nakon hiljadu reči, trol pogodi suštinu onoga što je ostavilo utisak na mene kod tvoga bloga.
Nedostatak stava, pozicije, zastupane ideje.
To ga čini pomalo šupljim. Svrstava ga u još jedno zrno koje daje važnost desničarskim organizacijama, bez kritičke analize njihovog delovanja.

Zato su se pisci fantastike toliko i raspomamili.
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:13 10.08.2010

Re: mučno je...

G r o f
čak bih i ja bila u pravu da nešto zastupam


Uh...Nakon hiljadu reči, trol pogodi suštinu onoga što je ostavilo utisak na mene kod tvoga bloga.
Nedostatak stava, pozicije, zastupane ideje.
To ga čini pomalo šupljim. Svrstava ga u još jedno zrno koje daje važnost desničarskim organizacijama, bez kritičke analize njihovog delovanja.


jel si siguran da si ga pročitao?
maca22 maca22 22:17 10.08.2010

Re: mučno je...

ana_radmilovic
jel si siguran da si ga pročitao?

Ajde idem ja da ponovo procitam, da ne gresim dusu.
G r o f G r o f 22:21 10.08.2010

Re: mučno je...

jel si siguran da si ga pročitao?


Časna pionirska, jesam.
Oš' da ti prepričam u kratkim crtama? :))))))))))
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:34 10.08.2010

Re: mučno je...

G r o f
jel si siguran da si ga pročitao?


Časna pionirska, jesam.
Oš' da ti prepričam u kratkim crtama? :))))))))))


oću! :)))) (al nemoj prepisuješ!)
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:36 10.08.2010

Re: mučno je...

maca22
G r o f
čak bih i ja bila u pravu da nešto zastupam


Uh...Nakon hiljadu reči, trol pogodi suštinu onoga što je ostavilo utisak na mene kod tvoga bloga.
Nedostatak stava, pozicije, zastupane ideje.
To ga čini pomalo šupljim. Svrstava ga u još jedno zrno koje daje važnost desničarskim organizacijama, bez kritičke analize njihovog delovanja.

Zato su se pisci fantastike toliko i raspomamili.

nisam razumela ovo s fantastikom. ja pišem fantastiku? neko drugi piše fantastiku a ja ne pišem fantastiku? niko ne piše fantastiku? ti pišeš fantastiku?
maca22 maca22 22:51 10.08.2010

Re: mučno je...

Neko drugi (blogeri po blogu) pisu fantastiku. :)
Fantastika je ono što se izmišlja i piše šta se čoveku se sviđa bez obzira da li je to tačno, stvarno, pristojno, normalno...
G r o f G r o f 22:52 10.08.2010

Re: mučno je...

oću! :)))) (al nemoj prepisuješ!)


Khmm...Khmm.
Daklem...
Mislim..
Neki klinci su otišli mnogo desno, a bilo ih je malo, pa su tamo desno našli puno Srba, pa ih je bilo mnogo puno, pa onda su oni napravili fabriku metalnih šipki, pa je puno srba čitalo novine i zaključilo da ih je puno i da će svi dobro živeti od prodaje metalnih šipki, pa je neko pitao, a gde je ovde levo, pa....
Mogu li odgovarati sutra?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:01 10.08.2010

Re: mučno je...

...i postaje sve mučnije
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:05 10.08.2010

Re: mučno je...

dobro ajde, vidi se da si se trudio :)
a i ja sam mnogo popustljiva!
ninasimone ninasimone 23:54 10.08.2010

Re: mučno je...

Samo dve reci za sve blogere/novinare sa ambicijama da budu kolumnisti, a ne znaju kako: Stojan Cerovic.
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:06 11.08.2010

Re: mučno je...

ninasimone
Samo dve reci za sve blogere/novinare sa ambicijama da budu kolumnisti, a ne znaju kako: Stojan Cerovic.

ko normalan ima tako naopaku ambiciju - da bude kolumnista?
ako je već dotle došlo, onda svejedno je li mu uzor cerović ili bilo ko drugi... :)

maca22 maca22 00:31 11.08.2010

Re: mučno je...

ninasimone
Samo dve reci za sve blogere/novinare sa ambicijama da budu kolumnisti, a ne znaju kako: Stojan Cerovic.

Ali biti popularan koluminista znači biti nedorečen i neodređen, tako da svako može u tekst upisati i učitati podršku za ono što mu se sviđa. I pri tome reći to prkosnim stilom, kao nekom u lice, e da bi svi koji prikrivaju neke svoje tendencije osetili slobodu da se izraze.
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:33 11.08.2010

Re: mučno je...

maca22
ninasimone
Samo dve reci za sve blogere/novinare sa ambicijama da budu kolumnisti, a ne znaju kako: Stojan Cerovic.

Ali biti popularan koluminista znači biti nedorečen i neodređen, tako da svako može u tekst upisati i učitati podršku za ono što mu se sviđa. I pri tome reći to prkosnim stilom, kao nekom u lice, e da bi svi koji prikrivaju neke svoje tendencije osetili slobodu da se izraze.

ko, na primer?
ninasimone ninasimone 07:07 11.08.2010

Re: mučno je...

maca22

Ali biti popularan koluminista znači biti nedorečen i neodređen, tako da svako može u tekst upisati i učitati podršku za ono što mu se sviđa. I pri tome reći to prkosnim stilom, kao nekom u lice, e da bi svi koji prikrivaju neke svoje tendencije osetili slobodu da se izraze.

Turbo folk ne poznaje granice.
ana_radmilovic ana_radmilovic 07:24 11.08.2010

Re: mučno je...

ninasimone
maca22

Ali biti popularan koluminista znači biti nedorečen i neodređen, tako da svako može u tekst upisati i učitati podršku za ono što mu se sviđa. I pri tome reći to prkosnim stilom, kao nekom u lice, e da bi svi koji prikrivaju neke svoje tendencije osetili slobodu da se izraze.

Turbo folk ne poznaje granice.

čekajte, postoje neki turbo folk kolumnisti i oni se prave da su prkosni a pišu neodređeno i onda svako može da projektuje šta mu volja?
maca22 maca22 09:28 11.08.2010

Re: mučno je...

ana_radmilovic
ko, na primer?

Ah, pa kad nisam primere za ilustraciju davala, onda nisam ni htela. Opisala sam fenomen.
Uostalom ne mora biti kolumnista, moze da bude bilo ko od mirodjija u drustvu.
maca22 maca22 13:33 11.08.2010

Re: mučno je...

G r o f
čak bih i ja bila u pravu da nešto zastupam


Uh...Nakon hiljadu reči, trol pogodi suštinu onoga što je ostavilo utisak na mene kod tvoga bloga.
Nedostatak stava, pozicije, zastupane ideje.
To ga čini pomalo šupljim. Svrstava ga u još jedno zrno koje daje važnost desničarskim organizacijama, bez kritičke analize njihovog delovanja.

Procitala sam ponovo i mogu da se slozim sa Grofom.

Ko pise fantatiku pitala si. Osim nekih komentatora, mislim da si je i sama pisala kada si dala komentar da ovde svi misle da su u pravu. Kao da su se na blog slegle dve identicne, a na suprotnim polovima ekipe, koje otelotvoruju i potvrdjuju teze iz tvog pisanja. Ali toga nema.
cbronson cbronson 14:18 11.08.2010

Re: mučno je...

maca22
Ko pise fantatiku pitala si. Osim nekih komentatora, mislim da si je i sama pisala kada si dala komentar da ovde svi misle da su u pravu kao da su se na blog slegle dve identicne, a na suprotnim polovima ekipe, koje otelotvoruju i potvrdjuju teze iz tvog pisanja. Ali toga nema.


ana je rekla nesto sto je sasvim ok, tj. svi misle da su u pravu. i jesu, zbog toga sto misle da jesu i sto pokusavaju druge u to da ubede.
kada nekog ubedis u istinitost i ispravnost svojih stavova to ne znaci da si ti u pravu vec da si tog nekog ubedio i onda ides dalje da ubedis jos nekog.
univerzalna i apsolutna istina i pravda ne postoje, pa tako ne mozes reci za sebe da ti zastupas ideje apsolutne istine i pravde, mozes se manje ili vise koristiti istinom, manje ili vise zastupati ono sto bi bilo pravicno ali nikada neces moci da kazes da si u pravu. u pravu dobrim delom mozes biti ako su tvoji postupci i tvoje ideje u skladu sa zakonom, moralom i etikom. to je najvise sto se mozes primaci stanju ispravnosti u smislu svojih ideja i svojih postupaka.
ninasimone
Samo dve reci za sve blogere/novinare sa ambicijama da budu kolumnisti, a ne znaju kako: Stojan Cerovic.



samo dve reci za blogere, novinare, ambiciozne i one koji to nisu, kolumniste i stojana cerovica:
cedomir antic
grof
Mogu li odgovarati sutra?

pa, sad bash, ako morate...
G r o f G r o f 23:16 11.08.2010

Re: mučno je...

ana je rekla nesto sto je sasvim ok, tj. svi misle da su u pravu. i jesu, zbog toga sto misle da jesu i sto pokusavaju druge u to da ubede.


Ne bih da polemišem sa gospodinom Bronsonom,posle ovog pokušaja filozofiranja,
jer mi smo toliko na različitim talasnim dužinama, da je to neizvodivo, ali bih postavio jedno pitanje ani.
Bronsonov relativizirajući komentar je idealan primer komentara koji je u skladu sa idejom bloga. Svi smo mi u pravu, neko je malopuno levo, neko je malopuno desno,štanglaćemo se dalje i pevati pesmu.
Misliš li ti da je, u ovom slučaju, relativiziranje u redu?
Napominjem da će izostanak odgovora izazvati frustracije kod mene.
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:35 11.08.2010

Re: mučno je...

evo, ako mogu ja nešto da kažem
kada sam napisala da su svi u pravu 1. nisam bila mnogo ozbiljna 2. 'tela sam da kažem da je stvar takva da se da gledati iz različitih uglova te da razumem i one kojima se podigao tlak na pomisao na ono o čemu sam pisala, kao i one koji to ne shvataju ozbijno ili čak nalaze opravdanje za ovakve pojave, tj fenomen esnice koja to nije, jer po mnogo čemu liči n levicu


bronson ne mora da relativizira stvari - one su po sebi već raletivne.
cbronson cbronson 08:36 12.08.2010

Re: mučno je...

bronson ne mora da relativizira stvari - one su po sebi već raletivne



grof
Napominjem da će izostanak odgovora izazvati frustracije kod mene.


... hteli ste reci uvecati?
G r o f G r o f 14:49 12.08.2010

Re: mučno je...

hteli ste reci uvecati?


Hteo sam reći da me poštedite svojih primitivnih dosetki, jer se nisam Vama obraćao.

Stvari jesu relativne kad imaš mogućnost da menjaš tačku perspektive. Kad te neko zakuca štanglom, ta tačka je duže vreme fiksirana za jedno mesto.
Pitam se, da vam se to dogodi, da li bi i dalje sve bilo relativno.
Da li bi u istu korpu stavljali one koje možete ugasiti pritiskanjem dugmeta na radiju i one koji vas čekaju u zasedi.
Ja sam sebi tačku odredio, uvek ću biti protiv takvog načina komuniciranja pa makar ga podržavalo i 99% Srbije, a priznaćete levi desničari taj jezik obožavaju.

Bem ti spin. Dosadih i sebi.
cbronson cbronson 18:08 12.08.2010

Re: mučno je...

Hteo sam reći da me poštedite svojih primitivnih dosetki, jer se nisam Vama obraćao

niste se obracali meni ali ste komentarisali moje postove...

postedecu vas svojih primitivnih dosetki,
uzivajte u blazenstvu svoje tacke i u sirini koju vam ona pruza...
boris_lepsanovic boris_lepsanovic 23:17 10.08.2010

"desnicarstvo"

Kako nastaje "desnicarstvo"

1.Porodica: Veoma je bitno u kakvoj porodici odrasta svaki pojedinac i koliko je izrazen nacionalisticki stav u porodici.U porodici u kojoj otac kao "glava" porodice, kaze sinu da je Srebrenica mit ovaj ce to tako prihvatiti.....Prvi korak!

2.Skola: Skola....eh...nekada je to bila vaspitno-obrazovna ustanova,danas je samo obrazovna a mozda ni to.Ja sam od onih koji je prosao kroz jedan od skolskih reformistickih pokusaja a ticao se uvodjenja veronauke i gradjanskog vaspitanja.
Naime, ova dva predmeta su uvedena sa ciljem da se ateisticki deo Srbije prevede u pravoslavlje a seljaci u gradjane ili ko zna sta....mozda "desnicare".Elem,ne zelim puno da se bavim time (ko?, sta?, u sta?) vec time da je skola ovim postupkom podelila ljude na dva tabora na one koji su vernici i one koji su samo gradjani.Upravo te podele su podele koje ce kasnije dovesti do podela na "patriote" i "izdajnike"......Drugi korak!

3.Drustvo: Ja sada necu pricati o socijalnim problemima ove zemlje jer je to ocigledno,vec cu se osvrnuti na gradjene ove zemlje.Da li je moguce da u jednoj drzavi koja tezi da udje u Evropsku uniju dodje do prebijanja novinara zbog toga sto njegovi stavovi ne odgovaraju nekolicini polupismenih ljudi.Moguce je.Da li je moguce da u toj istoj drzavi prisutni gradjani ovog nemilog dogadjaja odu sa mesta dogadjaja i ne pomognu povredjenom novinaru.Moguce je.E,upravo to je treci korak ka razvoju "desnicarstva".....Odnosno ovakvo ignorisanje i zataskavanje nasilj nad neistomisljenicima dovodi do "desnicarstva".

4.Mediji: Smatram,takodje da medili imaju veoma velik uticaj na siroke narodne mase pa tako razne emisije,zabavni live show programi i naravno skupstina sire razne oblike "raznih" oblika mrznje.I kada neko ko poseduje "desnicarsku" klicu gleda televiziju desava se sledece:Upijaju sve sto ima nacionalni predznak!!!!!!......Korak cetvrti

Produkt:"desnicar".

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:40 10.08.2010

Re: "desnicarstvo"

brod se jako ljuljao i cica maca je pozelenela...

ana_radmilovic ana_radmilovic 23:59 10.08.2010

Re: "desnicarstvo"

vrabac_u_steni
brod se jako ljuljao i cica maca je pozelenela...


da, umorna
lepa pesma, lepo što me poCeti
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:07 11.08.2010

Re: "desnicarstvo"

auuuu, pojavila si se i "tamo", doduse malo izmenjena.
pre nego te ovog puta "oni" propuste kroz toplog zeca, da mi zapalimo po pljugu dok jos mozemo?
:)
koksy koksy 12:11 11.08.2010

Re: "desnicarstvo"

vrabac_u_steni
auuuu, pojavila si se i "tamo", doduse malo izmenjena.
pre nego te ovog puta "oni" propuste kroz toplog zeca, da mi zapalimo po pljugu dok jos mozemo?
:)

A da i nas prosvetliš vrapče? Gde?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:25 11.08.2010

Re: "desnicarstvo"

pa gde jos Ana uglavnom objavljuje svoje tekstove?

NSPM

evo poceli su...

eh, ne mozes svetu ugoditi...
koksy koksy 12:41 11.08.2010

Re: "desnicarstvo"

vrabac_u_steni
pa gde jos Ana uglavnom objavljuje svoje tekstove?

NSPM

evo poceli su...

eh, ne mozes svetu ugoditi...

Hvala. Na trenutak mi je pala nebulozna ideja da je u krčmi "Kod Pere".
p.s.ovaj gorstak, ono-bas dominira.
maca22 maca22 13:01 11.08.2010

Re: "desnicarstvo"

Sta je nspm?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:15 11.08.2010

Re: "desnicarstvo"

p.s.ovaj gorstak, ono-bas dominira


ček da se pojave ostali. ima tamo cela galerija likova, istih kao neki ovde, samo u negativu.

uros_vozdovac uros_vozdovac 13:18 11.08.2010

Re: "desnicarstvo"

maca22
Sta je nspm?


Nova srpska politička misao. Jedno od meni zabavnih budžaka interneta
blogovatelj blogovatelj 13:52 11.08.2010

Re: "desnicarstvo"

ček da se pojave ostali. ima tamo cela galerija likova, istih kao neki ovde, samo u negativu.


Bice zanimljivo da pravimo paralele izmedju "ovog" i "onog" pogleda na univerzum...
maca22 maca22 14:00 11.08.2010

Re: "desnicarstvo"

Hvala Urose.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:06 11.08.2010

Re: "desnicarstvo"

kada smo vecć kod tog dela univerzuma, trenutno je tamo aktuelan dosta dobar (i poduži) Reljićev clanak o advertajzingu:

Наша демократија je добро, хвала на питању!

Naravno, ima samo tri komentara (ko će bre sve to da čita a i teško je površnom opservacijom naći neku zgodnu stvar za poklati se)
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:43 11.08.2010

Re: "desnicarstvo"

vrabac_u_steni

Naravno, ima samo tri komentara (ko će bre sve to da čita a i teško je površnom opservacijom naći neku zgodnu stvar za poklati se)

blago svakom onom koji ima 3 komenatra. taj je srećan tekstopisac
maca22 maca22 19:08 11.08.2010

Re: "desnicarstvo"

ana_radmilovic
vrabac_u_steni

Naravno, ima samo tri komentara (ko će bre sve to da čita a i teško je površnom opservacijom naći neku zgodnu stvar za poklati se)

blago svakom onom koji ima 3 komenatra. taj je srećan tekstopisac

Tesko je u ovo poverovati. :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana