Društvo| Hronika| Politika

Napadači na Teofila

Goran Miletic RSS / 03.08.2010. u 14:31

profil 1
profil 1
Policija je saopštila da su danas uhpašeni Danilo Žuža (1991) i Miloš Mladenović (1992) koji su osumnjičeni da su 24. jula 2010. metalnim šipkama napali novinara Teofila Pančića u autobusu na liniji broj 83. Policija je hapšenje izvršila uz saradnju BIA (pohvalno ?) i na osnovu DNK analize.Naravno da svi treba da poštujemo pretpostavku nevinosti i da sve treba da se okonča u brzom i pravednom postupku pred sudom (ovo je u interesu i žrtve i počinilaca), ali vredi preliminarno pogledati koga je policija uhapsila i za šta se te osobe terete.

 

Na facebook-u je lako naći prvog osumnjičeog (dva profila). Iz dve

Kosovo se brani štanglom
Kosovo se brani štanglom
priložene fotografije lako je utvrditi pripadnost nasilnim grupama koje se "bore" protiv svakog ko kaže da Srbija mora (i može) da se menja. Dovoljno dobri Srbi su za pripadnike ovih grupa samo oni koji su dovoljno ubijali (ili makar pozivali na mržnju i ubijanje), a loši svi oni koji vide i kažu da u Srbiji mora biti pravde i jednakosti.

 

 

 

 

 

Danilo Zuza (1991)
Danilo Zuza (1991)
Danilo Žuža je (sudeći po policijskim podacima), imao samo 4 godine kada je potpisan Dejtonski mirovni sporazum, samo 7 kada je Milošević krenuo da nasiljem "sređuje stanje" na Kosovu, 8 kada je usledila NATO intervencija, 9 kada je Milošević sišao sa vlasti.Imao je 12 godina kada su ubili Zorana Đinđiča, 15 kada je Crna Gora proglasila nezavisnost, a 17 kada je to učinilo Kosovo.

Na jednoj od njegovih slika (ako su profili autentični) piše krajnje uobičajeno "Kosovo je Srbija", dok je u pozadini poster Radovana Karadžića iz poznate kolekcije "SRB-IN" nezabranjene organizacije "Obraz". Na drugoj slici (opet ukoliko je profil autentičan) je pomenuti mladić u crnom duksu na kome piše "Srbija Srbima-Srbin za Srbina: nema predaje, borba se nastavlja".

Tužilaštvo je saopštilo da ih tereti za kvalifikovane oblike nasilničkog ponašanja i ugrožavanja sigurnosti. Pravnici uglavnom znaju šta ovo znači, ali ne razumem zašto tužilaštvo to propušta da saopšti i građanima. To "pojašnjenje" bi trebalo da bude poruka da će država oštrije kažnjavati sve one koji napadaju "neistomišljenike",a zakonodavac bi konačno trebalo da jasno predvidi "zločin iz mržnje" u našem Krivičnom zakonu.

 Za kraj, članovi zakona na koje se poziva Tužilaštvo:

Ugrožavanje sigurnosti

Član 138.

(1) Ko ugrozi sigurnost nekog lica pretnjom da će napasti na život ili telo tog lica ili njemu bliskog lica,
kazniće se zatvorom do tri godine.
(2) Ko delo iz stava 1. ovog člana učini prema više lica ili ako je delo izazvalo uznemirenost građana ili druge teške posledice,
kazniće se zatvorom od tri meseca do pet godina.
(3)„Ко дело из става 1. овог члана учини према председнику Републике, народном посланику, председнику Владе, члановима Владе, судији Уставног суда, судији, јавном тужиоцу и заменику јавног тужиоца и лицу које обавља послове од јавног значаја у области информисања у вези са пословима које обавља,

казниће се затвором од једне до осам година.".
 

Nasilničko ponašanje

Član 344.

(1) Ko grubim vređanjem ili zlostavljanjem drugog, vršenjem nasilja prema drugom, izazivanjem tuče ili drskim ili bezobzirnim ponašanjem značajnije ugrožava spokojstvo građana ili teže remeti javni red i mir,
kazniće se zatvorom do tri godine.
(2) Ako je delo iz stava 1. ovog člana izvršeno u grupi ili je pri izvršenju dela nekom licu nanesena laka telesna povreda ili je došlo do teškog ponižavanja građana,
učinilac će se kazniti zatvorom od šest meseci do pet godina.

 



Komentari (331)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sesili sesili 14:42 03.08.2010

Deca

Kako su ta deca brzo porasla da bi otišli stranputicom! Žao mi je što se to događa našim (i svačijim) mladima, ali moraju da odgovaraju za ono što su učinili. Novinar im nije kriv za to.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:47 03.08.2010

http://www.mondo.rs

NNN NNN 14:50 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

jbt. još su bubuljičavi, ali dobro je da su ponoletni - pa će na robiju (višegodišnju nadam se; kad je napadač na velju mogao da dobije 2 godine, ne vidim razlog da ove dve štangle ne dobiju još više).
Goran Miletic Goran Miletic 15:42 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

Hajde da vidimo prvo sudjenje, pa onda da li cemo cuti od njih ko ih inspirisao ili im "dao nalog", pa tek onda da vidimo koliko ce godina dobiti. Ja ne bih bio optimista sto se tice dugih zatvorskih kazni. Ako se to slucajno i desi, eto nama nove akcije "Pravda za Milosa i Danila"
intrepid intrepid 16:05 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

jbt. još su bubuljičavi, ali dobro je da su ponoletni - pa će na robiju (višegodišnju nadam se; kad je napadač na velju mogao da dobije 2 godine, ne vidim razlog da ove dve štangle ne dobiju još više



ma, na smrtnu kaznu ih treba osuditi, ili barem na 40 godina zatvora. mislim stvarno, ako mislite da ce te represijom nesto resiti, grdno se varate. balon ce jedan dan puci a onda se drzite.
dj dj 16:28 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

balon ce jedan dan puci a onda se drzite.


ja se vise plasim da im ne puknu ovi cirevi na licu, to ne bih preziveo da vidim
Biljana 77 Biljana 77 16:55 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

balon ce jedan dan puci a onda se drzite.

Ko?
NNN NNN 17:15 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

Biljana 77
balon ce jedan dan puci a onda se drzite.

Ko?
VI ! Ti, tvoj otac, tvoj brat i sve oni koje smo pobili i oni koji su uspeli da pobegnu!

Ili samo oni koji nemaju štanglu, baklju, štoljpi... je l' tako, interpide?
intrepid intrepid 17:44 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

Ko?


kako ko? pa sasvim se jasno vidi da je odgovor upucen gospodinu koji zagovara drzavnu represiju nad tim klincima. ako mislite da ce duge zatvorske kazne resiti problem..opet kazem, grdno se varate.
Biljana 77 Biljana 77 17:55 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

drzavnu represiju nad tim klincima

Ja kad kažem klinci mislim na onu decu što igraju basket na Adi ili mi se deru pod prozorom noću u tri kad se vraćaju iz grada. Ovo nisu klinci, ovu su ljudi koji su štanglom tukli drugog čoveka. Da li bi isto pitanje o državnoj represiji nad klincima postavio da su pretukli neku stariju gospođu, majku sa detetom ili no name sredovečnog čoveka?
intrepid intrepid 18:22 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

Da li bi isto pitanje o državnoj represiji nad klincima postavio da su pretukli neku stariju gospođu, majku sa detetom ili no name sredovečnog čoveka?


u tome i jeste problem, svakodnevno se mnogo gore stvari dogadjaju i nikad nisu tema na ovom blogu. pancic, koji se by the way odmara negde na moru, ne silazi sa naslovnih strana a recimo, strasan zlocin... ubistvo devojcice od strane rodjenog oca prodje skoro ne zapazeno. to je jako licemerno.
Biljana 77 Biljana 77 18:37 03.08.2010

Ne razumem

svakodnevno se mnogo gore stvari dogadjaju i nikad nisu tema na ovom blogu. pancic, koji se by the way, odmara negde na moru, ne silazi sa naslovnih strana a strasan zlocin... ubistvo devojcice od strane rodjenog oca prodje skoro ne zapazeno

A šta je trebalo o tome pisati? Prežvakavati jednu tragediju, da odmeravamo kaznu ocu-monstrumu? Zar tu ima šta da se kaže. Uostalom biće da svako nađe ono što traži... Pisalo se na ovom blogu ozbiljnih tekstova o porodičnom nasilju, o problemu pedofilije i sl. Potraži po arhivi. Nasilna smrt jednog deteta nije tema za blog.
man ray loves me man ray loves me 20:10 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

pancic, koji se by the way odmara negde na moru

and why the hell not? sta treba da radi? el bi ti pasovalo da je ostao u komi mozda? fala bogu te je mogao da ode na odmor.
btw, ostajuci ovde izlaze se opasnosti da ga tadic pozove na kafu sa sve direktorom gsb-a, kojom prilikom bi dobio pocasnu godisnju markicu...
g.radicevic g.radicevic 20:26 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

koji zagovara drzavnu represiju nad tim klincima.


neki takvi ''klinci'', istom ''tehnikom'' ubishe proshle godine onog nesrecnog francuza.
Za nasrtanje na tudj zzivot, na ovakav nachin...
10 godina robije sa teshkim prinudnim radom u kakvom kamenolomu, minimum.
mozzda onda i nauche chemu sluzzi shtangla
intrepid intrepid 20:42 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

10 godina robije sa teshkim prinudnim radom u kakvom kamenolomu, minimum.
mozzda onda i nauche chemu sluzzi shtangla



goli otok je resenje. sad je u drugoj drzavi ali mozda bi ga hrvati iznajmili. imate onog udbasa, jovu kapicica, koji je osnovao taj logor, pa ga uzmite kao specijalnog savetnika za prevaspitavanje mladih. ionako je vecina autora nostalgicna za tim vremenima "kad se znao red". sve to treba po kratkom postupku:)))
Filip2412 Filip2412 20:49 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

intrepid
ma, na smrtnu kaznu ih treba osuditi
sto da ne?

Bolje bi svima bilo da ih osude na smrtnu kaznu. Napad sipkama je pokusaj ubistva.
Filip2412 Filip2412 20:52 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

intrepid
Ko?


kako ko? pa sasvim se jasno vidi da je odgovor upucen gospodinu koji zagovara drzavnu represiju nad tim klincima. ako mislite da ce duge zatvorske kazne resiti problem..opet kazem, grdno se varate.
Apsolutno sam siguran da bi stroga kazna resila problem, zapravo ovo se i dogadja samo zato jer su kazne blage.


BTW, zasto te ubice u pokusaju zoves klinci? Jel bi ih tako zvao da su tvoje dete napali sipkama? Bruka... gadno mi je ovde i diskutovati kad vidim sta se sve govori
predatortz predatortz 20:56 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

Bolje bi svima bilo da ih osude na smrtnu kaznu. Napad sipkama je pokusaj ubistva.



U kom se to pravosudnom sistemu za pokušaj ubistva sudi na smrt? Možda po šerijatskom pravu. U ovakvim slučajevima se sudi shodno težini nanesenih povreda.
Filip2412 Filip2412 20:59 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

a bre interpid teror nad novinarima je jedna stvar a ubistvo i nasilje u porodici nesto sasvim drugo, ako neko isprebija novinara onda je to akt nasilja nad stotinama hiljada ljudi i nad celoom nacijom jer je to udar na slobodnu rec


kakve veze ima sad nasilje u porodici sa ovim? licemerno je sto ti poredis te stvari koje nemaju bas nikakve veze


da je neko objavio post o toj devojcici ti bi poceo o teofilu pancicu da komentarises samo da skrenes temu jel da?

Izvini sto sve na tvoje postove odgovaram ali tako krenulo..... stvarno ne kapiram sta pokusavas da kazes ovde osim sto skreces sa teme i ublazavas zlocin koji su ovi kako ih ti od milja zoves "klinci" pocinili. To su ubice u pokusaju za mene a ti ostani sa njima na "klinci" ako su ti toliko dragi.
g.radicevic g.radicevic 21:02 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

imate onog udbasa

koji to mi.... ?????
i koji to vi ???
bash me zanima
antioksidant antioksidant 21:09 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

goli otok je resenje. sad je u drugoj drzavi

svako ko se setio da raspise referendum je u drugoj drzavi.
razmisli zasto je to tako
(hint - sudija nas mrzi)
Bili Piton Bili Piton 21:24 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

man ray loves me
el bi ti pasovalo da je ostao u komi mozda?


Nego sta bi.
loader loader 22:09 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

ako neko isprebija novinara onda je to akt nasilja nad stotinama hiljada ljudi i nad celoom nacijom jer je to udar na slobodnu rec

Potpisujem
NNN NNN 22:21 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

koji to mi....
VI ! Ti, tvoj otac, tvoj brat i sve oni koje smo pobili i oni koji su uspeli da pobegnu!

Čudi me da se pravi tolika razlika između udbaša:
jovo - loš;
rade marković - dobar (rek'o koštunica)

JJ Beba JJ Beba 22:53 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

ako mislite da ce te represijom nesto resiti

!!!!!
a šta ti misliš da je to što oni i njema slićni rade štanglama, bombama na prozor, pištoljima?
JJ Beba JJ Beba 22:55 03.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

balon ce jedan dan puci a onda se drzite.

misliš drž'te gaće?
kamichak92 kamichak92 07:24 04.08.2010

...

intrepid
Ko?

ako mislite da ce duge zatvorske kazne resiti problem..opet kazem, grdno se varate.


zavisi u cemu prepoznajes problem.

zatvorske kazne bile bi adekvatan odgovor na ono sto je ucinjeno (ako je tacno da je ucinjeno - opet ta sklonost da se krivicna prijava ili policijsko zadrzavanje izjednace sa pravnosnaznom osudjujucom odlukom suda).
problemi koji preostanu mogu da se resavaju drugim sredstvima. dok su ova dvojica u zatvoru, to jest. njihovo prisustvo uopste nije neophodno za "resavanje" tog sireg spektra drustvenih problema na koje referises.

inace, ovde ljudi mnogo dugo ostaju deca, ministri mnogo dugo ostaju "mladi ministri", nametljivci mnogo dugo slove za "mlade lidere" ...
kada tacno covek odrasta i kada je u redu da mu se stave na teret posledice onoga sto je uradio? negde oko 45?

ovo su dva mladja punoletna lica, sudice im se po zakonu (ako bude srece), bez brige - zakon vec uvazava te tinejdz akne u dovoljnoj meri.
duchesse duchesse 12:02 04.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

koji to mi.... ?????
i koji to vi ???

Ma četnici i partizani. Kod intrepida se uglavnom sve na to svodi.
A uglavnom, kao i da je bitno ko smo mi i vi.
Bitno je da se što bolje podelimo, kako bismo mogli medjusobno da se mrzimo.
Mi i vi.
lavandablue lavandablue 14:30 04.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

intrepid
ma, na smrtnu kaznu ih treba osuditi, ili barem na 40 godina zatvora. mislim stvarno, ako mislite da ce te represijom nesto resiti, grdno se varate. balon ce jedan dan puci a onda se drzite.


jel ti to ozbiljno govoris, ili onako ironicno?

a kako bi govorio da se to sto se desilo Teofilu recimo desilo TEBI ili tvom detetu, bratu, sestri, majci, ocu?

i dalje bi relativizovao taj pokusaj ubistva?

to sto su ovi bubuljicavi punoletni ali nezreli klinci uradili je pokusaj ubistva, nadam se da bar se sa tim slazes.
dj dj 17:57 04.08.2010

Re: http://www.mondo.rs

intrepid
Ko?kako ko? pa sasvim se jasno vidi da je odgovor upucen gospodinu koji zagovara drzavnu represiju nad tim klincima. ako mislite da ce duge zatvorske kazne resiti problem..opet kazem, grdno se varate.


druze, ova pretnja ti je iz onog repertoara 'ne damo kosovo'.. kao sto ga niste dali i ko sto cete da ga vratite tako i ova pretnja, obicno laprdanje (da se razumemo, mislim na pretnje vas, stoke sa ulice..ako onaj ministar kockalone i uspe nesto da iscupa od tog kosova to nece biti zaslugom bubuljicavih zemunaca vec zbog neke pametne glavice koja je neku skolu izucila i ume da barata argumentima, ne stanglama).

smesni ste, jadni ste, glupi ste.. najebacete, dal od drzavne ili od represije nekih drugih budala sa stanglom, samo je pitanje vremena. licno, vise bih voleo da se poubijate medjusobno nego da vas drzava godinama besplatno hrani i oblaci u nekoj od ustanova za prevaspitavanje)

intrepid intrepid 07:14 05.08.2010

Re: Ne razumem

Biljana 77

A šta je trebalo o tome pisati? Prežvakavati jednu tragediju




U Srbiji su u prvih sedam meseci od početka 2010. godine ubijene 24 žene, od kojih su dve maloletnice, pokazuju podaci mreže Žene protiv nasilja!?



a recimo o ovome???

ps. Svi smo mi Teofil:))
supracorona supracorona 12:06 05.08.2010

Re: Ne razumem

ps. Svi smo mi Teofil:))


predatortz predatortz 12:09 05.08.2010

Re: Ne razumem

ps. Svi smo mi Teofil:))


Ja nisam. Mnogo sam zgodniji!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:23 05.08.2010

Re: Ne razumem

predatortz
ps. Svi smo mi Teofil:))


Ja nisam. Mnogo sam zgodniji!

Ne znam koliko si "zgodan" ali "Obraz" čiji su članovi ovi mladići,podržavaju i ovakvu "decu" prave javne ličnosti koje kreiraju našu javnu scenu. Za ovo što se dogodilo Teofilu oni su krivi bar koliko i ovi momci..
A da je to tako..Evo, sa sajta "Obraza" ko su njihovi podržavaoci, ko im je politička, javna i moralna potpora...

Саопштење за јавност
Београд, о Светом Јовану Богослову, 2009.



СРБИЈА СЕ УМИРИТИ НЕЋЕ!

Обузети паничним страхом од незаустављивог јачања слободарског духа србског народа, а нарочито међу омладином, антисрбски властодршци и њихови медији отпочели су бесомучну кампању клевета, лажи и прогона православних србских националиста.

Нема више никакве сумње – марионетски режим све више претвара Србију у најгору окупациону зону у којој ће свако уживати права и слободе а само Срби морати да ћуте и буду покорни.

Али Отачаствени покрет ОБРАЗ не жели да буде покоран њиховом злу! Ми не ћутимо и не седимо скрштених руку!

И пријатељи и непријатељи знају да смо били и бићемо на бранику Отачаства, упркос свим недаћама и препрекама, клеветама и претњама, хапшењима и прогонима, па чак и убиствима наших сабораца (Небојша М, Крстић, Марко Симеуновић). Нико и ништа нас неће спречити да се изборимо за Крст часни и слободу златну, јер се никог и ничег не бојимо – осим Бога Живог и Истинитог у чију се помоћ једино уздамо.

И управо зато, клевећу нас и прогоне – лажни Срби без стида и образа, малограђански доушници и политикантске шићарџије, који хоће да Србија буде педерска и секташка а не србска и домаћинска.

И управо зато, воле нас и подржавају – честити и храбри, угледни и мудри, верни Богу и роду, који знају да без ОБРАЗА нема ни чојства, ни јунаштва, ни светаштва.

Најистакнутији представници србске духовне, научне и културне елите (поменимо само неке од њих: академик Владо Стругар; професор др Смиља Аврамов; академик Василије Крестић; академик Коста Чавошки; академик Србољуб Живановић; академик Рајко Петров Ного; професор др Светислав Божић, композитор; Марко Јанковић, новинар; Предраг Р. Драгић Кијук, књижевник; Момо Капор, сликар и књижевник; Јаков Гробаров, књижевник; Славенко Терзић, историчар; академик Драгослав Михаиловић, књижевник; Драгомир Антонић, етнолог; Брана Црнчевић, књижевник; Мирослав Тохољ, књижевник; Љиљана Булатовић – Медић, новинар и публициста; Ивана Жигон, глумица; Драгомир Брајковић, књижевник; Вук Бојовић, архитекта и директор Врта добре наде; Гојко Ђого, књижевник; Бошко Вујачић, првак србских гусала; професор др Никола Б. Поповић, историчар; Перо Ђурђевић, театролог;Борисав Ђорђевић – Бора Чорба, песник и музичар; Милован Витезовић, књижевник; Радослав Братић, књижевник; Небојша Јеврић, књижевник и новинар; академик Веселин Ђуретић, историчар; Момир Лазић, књижевник и новинар; Љуба Манасијевић, србски појац и композитор; академик Васкрсије Јањић; Бато Иванишевић, публициста и директор Центра за истраживање злочина над српским народом; протојереј Жарко Гавриловић; Антоније Ђурић, књижевник; Миодраг Обрадовић, композитор; Мирјана Булатовић, песник; професор др Станислав Никић, психијатар; академик Драган Недељковић; Милан Станисављевић, вајар; Слободан Јарчевић, дипломата; протојереј ставрофор Петар Лукић, старешина Саборне цркве; протојереј ставрофор Јован Благојевић; Владимир Димитријевић, православни публициста; Тиодор Росић, књижевник; Оливера Катарина, глумица; Миломир Марић ( Ћирилица), новинар и публициста; Оливера Милетовић, новинар; Крсто Миловановић, србски издавач и дизајнер; Слободан Ракитић, књижевник; Добрица Ерић, књижевник; Никола Кусовац, историчар уметности; Александра Јанковић, психолог и народни посланик; Петар Пајић, књижевник; Бранко Станковић, песник; Јово Бајић, новинар и књижевник;Саво Штрбац правник; професор др Вељко Ђурић, историчар; јереј Ђорђе Веселиновић; Слободан Ерић, издавач; Душко Петровић, књижевник; Ивица Стојановић, Теодулија; Драган С. Танасијевић, уметнички фотограф; Милослав Самарџић Погледи – Крагујевац; Асја Михаиловић, академски сликар; Бранко Конатар, професор књижевности; професор др Љубиша Јеремић; Драган Лакићевић, књижевник; Милутин Шошкић, легенда светског фудбала...) упутили отворено писмо србској јавности поводом режимске кампање за забрану Отачаственог покрета ОБРАЗ.
JJ Beba JJ Beba 16:59 05.08.2010

Re: Ne razumem

Најистакнутији представници србске духовне, научне и културне елите (поменимо само неке од њих: академик Владо Стругар; професор др Смиља Аврамов; академик Василије Крестић; академик Коста Чавошки; академик Србољуб Живановић; академик Рајко Петров Ного; професор др Светислав Божић, композитор; Марко Јанковић, новинар; Предраг Р. Драгић Кијук, књижевник; Момо Капор, сликар и књижевник; Јаков Гробаров, књижевник; Славенко Терзић, историчар; академик Драгослав Михаиловић, књижевник; Драгомир Антонић, етнолог; Брана Црнчевић, књижевник; Мирослав Тохољ, књижевник; Љиљана Булатовић – Медић, новинар и публициста; Ивана Жигон, глумица; Драгомир Брајковић, књижевник; Вук Бојовић, архитекта и директор Врта добре наде; Гојко Ђого, књижевник; Бошко Вујачић, првак србских гусала; професор др Никола Б. Поповић, историчар; Перо Ђурђевић, театролог;Борисав Ђорђевић – Бора Чорба, песник и музичар; Милован Витезовић, књижевник; Радослав Братић, књижевник; Небојша Јеврић, књижевник и новинар; академик Веселин Ђуретић, историчар; Момир Лазић, књижевник и новинар; Љуба Манасијевић, србски појац и композитор; академик Васкрсије Јањић; Бато Иванишевић, публициста и директор Центра за истраживање злочина над српским народом; протојереј Жарко Гавриловић; Антоније Ђурић, књижевник; Миодраг Обрадовић, композитор; Мирјана Булатовић, песник; професор др Станислав Никић, психијатар; академик Драган Недељковић; Милан Станисављевић, вајар; Слободан Јарчевић, дипломата; протојереј ставрофор Петар Лукић, старешина Саборне цркве; протојереј ставрофор Јован Благојевић; Владимир Димитријевић, православни публициста; Тиодор Росић, књижевник; Оливера Катарина, глумица; Миломир Марић ( Ћирилица), новинар и публициста; Оливера Милетовић, новинар; Крсто Миловановић, србски издавач и дизајнер; Слободан Ракитић, књижевник; Добрица Ерић, књижевник; Никола Кусовац, историчар уметности; Александра Јанковић, психолог и народни посланик; Петар Пајић, књижевник; Бранко Станковић, песник; Јово Бајић, новинар и књижевник;Саво Штрбац правник; професор др Вељко Ђурић, историчар; јереј Ђорђе Веселиновић; Слободан Ерић, издавач; Душко Петровић, књижевник; Ивица Стојановић, Теодулија; Драган С. Танасијевић, уметнички фотограф; Милослав Самарџић Погледи – Крагујевац; Асја Михаиловић, академски сликар; Бранко Конатар, професор књижевности; професор др Љубиша Јеремић; Драган Лакићевић, књижевник; Милутин Шошкић, легенда светског фудбала...) упутили отворено писмо србској јавности поводом режимске кампање за забрану Отачаственог покрета ОБРАЗ.

e baš mi milo da su to mustre koje podržavaju Obraz
naročito mi milo za Vuka Bojovića, koji je iznenada postao arhitekta. ne piše da li ih i njegov sin Luka podržava?

super što su objavili taj spisak da znam ko sve nosi štanglu sa sobom, da ih se pričuvam u slučajnim susretima. recimo mogu očekivati da Olivera Katarina u srpskim grudima krije šipku a Jaša Grobarov u gaćama.

PS nisu im rekli da je Moma Kapor umro?
angie01 angie01 17:13 05.08.2010

Re: Ne razumem

e baš mi milo


samo da potpishem!
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:16 05.08.2010

Re: Ne razumem

Милутин Шошкић, легенда светског фудбала...)


ivana23 ivana23 17:19 05.08.2010

Re: Ne razumem

JJ Beba
e baš mi milo da su to mustre koje podržavaju Obraznaročito mi milo za Vuka Bojovića, koji je iznenada postao arhitekta. ne piše da li ih i njegov sin Luka podržava?
super što su objavili taj spisak da znam ko sve nosi štanglu sa sobom, da ih se pričuvam u slučajnim susretima. recimo mogu očekivati da Olivera Katarina u srpskim grudima krije šipku a Jaša Grobarov u gaćama.
PS nisu im rekli da je Moma Kapor umro?


To je saopstenje iz 2009.g..

Zato Drago ne voli linkove.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:59 05.08.2010

Re: Ne razumem

PS nisu im rekli da je Moma Kapor umro?

Eto...
A ovo je potpisivano negde u oktobru 2009. godine, kad je Kapor još bio živ..

P.S. Zacenuo sam se od smeha na ovu opasku o Jaši Grobarovu i šipki u gaćama..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:01 05.08.2010

Re: Ne razumem

ivana23
JJ Beba
e baš mi milo da su to mustre koje podržavaju Obraznaročito mi milo za Vuka Bojovića, koji je iznenada postao arhitekta. ne piše da li ih i njegov sin Luka podržava?
super što su objavili taj spisak da znam ko sve nosi štanglu sa sobom, da ih se pričuvam u slučajnim susretima. recimo mogu očekivati da Olivera Katarina u srpskim grudima krije šipku a Jaša Grobarov u gaćama.
PS nisu im rekli da je Moma Kapor umro?


To je saopstenje iz 2009.g..

Zato Drago ne voli linkove.

Piše Ivana sasvim lepo od kada je saopštenje...Čitaj napisano...
ivana23 ivana23 18:31 05.08.2010

Re: Ne razumem

Drago Kovacevic
Piše Ivana sasvim lepo od kada je saopštenje...Čitaj napisano...


Vidis da Beba nije primetila, pita za MK.

Neuocljiv je datum.
JJ Beba JJ Beba 19:28 05.08.2010

Re: Ne razumem

Drago Kovacevic
PS nisu im rekli da je Moma Kapor umro?

Eto...
A ovo je potpisivano negde u oktobru 2009. godine, kad je Kapor još bio živ..

P.S. Zacenuo sam se od smeha na ovu opasku o Jaši Grobarovu i šipki u gaćama..

jbg izvinjavam se, nisam videla datum.
zabrinuta sam - valjda su apdejtovali spisak? ipak su to velikani sprske kulture, nauke & umetnosti na žici.
a što se tiče Jaše, ne znam za bolje mesto.
čovek koji je napisao najfilozofskiju pesmu na srpskom jeziku može šipku samo u gaćama da drži:

Čistim, čistim, čistim
pustim metlu pa mislim.
Mislim, mislim, mislim,
uzmem metlu pa čistim


Bili Piton Bili Piton 21:17 05.08.2010

Re: Ne razumem

JJ Beba

e baš mi milo da su to mustre koje podržavaju Obraz


Tebi milo a meni pozlilo...
JJ Beba JJ Beba 22:11 05.08.2010

Re: Ne razumem

Bili Piton
JJ Beba

e baš mi milo da su to mustre koje podržavaju Obraz


Tebi milo a meni pozlilo...


potpuno te razumem, al pošto nisi ovde imaš slab stomak.
Za razliku pd tebe ja srćem svakavke karakondžule pa sam otpornija, treba mi malo više od spiska podržavača Obraza.
A kad pomisliš na ovako veličanstvena imena, bisere srpske nauke i kulture, seti se omiljene pesme Jaše Grobrarova (koji se možda otreznio, ne znam:

Čistim, čistim, čistim
pustim metlu pa mislim.
Mislim, mislim, mislim,
uzmem metlu pa čistim

jako je


voli čovek čisto
valjda zato voli i Obraz
Bili Piton Bili Piton 22:24 05.08.2010

Re: Ne razumem

JJ Beba

A kad pomisliš na ovako veličanstvena imena


Ma medju tim imenima su mi i neke nekadasnje kolege, sebi ne mogu da dodjem na sta su se napravile...
maca22 maca22 22:48 05.08.2010

Re: Ne razumem

Bili Piton
Ma medju tim imenima su mi i neke nekadasnje kolege, sebi ne mogu da dodjem na sta su se napravile...

Ovde sam naucila jedan fazon: kad ti se nešto ne dopada - sumnjaj. Npr. kako znamo da je taj spisak istinit, i da su ti ljudi dali pristanak da se njihova imena tu objave. Možda su ovi samoinicijativno sastavili spisak kako im se sviđalo?
Nije nerealno. :)
JJ Beba JJ Beba 23:08 05.08.2010

Re: Ne razumem

Ovde sam naucila jedan fazon: kad ti se nešto ne dopada - sumnjaj. Npr. kako znamo da je taj spisak istinit, i da su ti ljudi dali pristanak da se njihova imena tu objave. Možda su ovi samoinicijativno sastavili spisak kako im se sviđalo?
Nije nerealno. :)

za mnoge od tih znam da bi se sami prijavili da nisu na spisku
brandname brandname 01:38 06.08.2010

Re: Ne razumem

nisu im rekli da je Moma Kapor umro?

Deponovao potpis?
Aaa, nije:
Београд, о Светом Јовану Богослову, 2009.
nestor92 nestor92 14:50 03.08.2010

Definicija

pripadnost nasilnim grupama koje se "bore" protiv svakog ko kaže da Srbija mora (i može) da se menja. Dovoljno dobri Srbi su za pripadnike ovih grupa samo oni koji su dovoljno ubijali (ili makar pozivali na mržnju i ubijanje), a loši svi oni koji vide i kažu da u Srbiji mora biti pravde i jednakosti.


Moze to i bolje...

Veoma je vazno da strogo bude kaznjen svako ko iz cista mira napadne drugog coveka. Ipak, definicija Vam je ... losa
Goran Miletic Goran Miletic 15:38 03.08.2010

Re: Definicija

Voleo bih da čujem neku bolju definiciju
baroniknez baroniknez 15:00 03.08.2010

!

,a zakonodavac bi konačno trebalo da jasno predvidi "zločin iz mržnje" u našem Krivičnom zakonu.


jel moze pojasnjenje? zlocina iz mrznje vec ima u KZ-u
Goran Miletic Goran Miletic 15:37 03.08.2010

Re: !

citiraj clan pa da ti odgovorim...
baroniknez baroniknez 00:29 04.08.2010

Re: !

Goran Miletic
citiraj clan pa da ti odgovorim...


evo recimo genocid - sta je to nego zlocin iz recimo nacionalne mrznje?
baroniknez baroniknez 23:03 04.08.2010

Re: !

i?
ivana23 ivana23 15:14 03.08.2010

Nadzorna kamera

Strana u Blicu sa snimkom nadzorne kamere.


link
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:50 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

hahaha

ja se izvinjavam ali ne mogu da izdrzim. na ovom snimku izgleda kao da dva jadna klinca beze dok ih neka grdosija (Teofil) juri i izbacuje iz autobusa...

mislim, jasno je da nije bilo tako, ali pogledajte kako izgleda na snimku

behemot123 behemot123 20:31 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Na snimku se vidi da je Teofil lažov koji vapi za medijskom pažnjom. I s obzirom na težinu „povreda” i reakcija građana koji su se okupili na licetu mesta je bila sasvim OK. Sorry.
predatortz predatortz 20:40 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Ako je snimak autentičan, ovde ima prostora za insistiranju na dve odgovornosti:

1. Krivična, za dvojicu manijaka zbog fizičkog napada na Teofila
2. Moralna, za Teofila. Jer se na snimku jasno vidi kako mu ljudi prilaze, kupe stvari sa trotoara i razgovaraju sa njim. Ako je snimak autentičan ( ne vidi se lice pa je teško tvrditi bilo šta) onda je Teofil izvršio verbalno nasilje ( nije mu prvi put ) nad svima nama implicirajući u svojim tekstovima da smo bolesno društvo. Po onome što se na snimku vidi, bolesna je njegova laž.
behemot123 behemot123 20:54 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Jer se na snimku jasno vidi kako mu ljudi prilaze, kupe stvari sa trotoara i razgovaraju sa njim.

Pod jedan, apsolutno. To se podrazumeva.
Pod dva, da, to sam i ja video. Prišla su trojica, ako se ne varam. Kupe kese, stoje pored njega, pitaju, valjda, Jesi li dobro čoveče. Meni bi to bilo više nego dovoljno.
I sad ja vidim da u Srbiji ima napaljenih, bolesnih klinaca, i mnogo poštenih ljudi. I šta sad?
Aj se kladimo u sitnu lovu da je Teofil molio boga da se zlikovci ne otkriju. Ajd da vidimo da l će sad Teofil malo da se stidi i da kaže OK, malo sam preuveličao, poneo me trenutak. Neki sitan prekršajčić za obmanjivanje javnosti? Hehe.
Doctor Wu Doctor Wu 21:12 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

behemot123
Na snimku se vidi da je Teofil lažov koji vapi za medijskom pažnjom. I s obzirom na težinu „povreda” i reakcija građana koji su se okupili na licetu mesta je bila sasvim OK. Sorry.

I meni je tesko da ovaj snimak povezem sa ovim opisom koji je sam Pancic izneo jutro posle napada:
„U magnovenju uočavam da su stvorenja koja su me napala po svoj prilici mladunci, samo toliko mogu da nazrem ispod kapuljača kojima su bar delimično zaklonila svoje ekvivalente onoga što se među pripadnicima ljudske vrste obično naziva licem. Bubecaju me kako dospeju da me dohvate, mislim da im je namera da me obore na pod i lepo izgaze, ali im to ne polazi za rukom jer sam dosta nepristojna i neuviđavna žrtva, pa pružam aktivan otpor. Na kraju istrčavaju iz autobusa i udaljavaju se...“

„Pitaju kako sam, mladić kaže da zna ko sam, tako nekako. Putnici se beskrajno polako odmrzavaju, neki izlaze iz autobusa i udaljavaju se na bezbednu distancu (da koga ne ugrizem?) i vrlo ubrzo počinju da poulazuju u pristižuće autobuse, ne pitajući mnogo kuda voze - važno je samo pobeći sa poprišta Nemilog Događaja. Ovo je važan momenat: jesam li ja mogao dobro videti napadače? Naravno da nisam. Jesu li bar neki od obližnje stojećih i sedećih mogli dobro da ih vide i znatno bolje od mene da ih opišu? Naravno da jesu. Pa, je li to bilo ko od njih učinio? Naravno da nije.“

Kolumnista nedeljnika „Vreme“ dalje opisuje kako je vozač na podu pronašao metalnu štanglu, koju je uzeo krpom i spustio na asfalt.

„Lepo od njega - te prazni autobus od lica i stvari, saopštavajući mi da on sad, eto, baš mora hitno u garažu, da li beše da odnese tetki lek, ili se opsetio da je ostavio uključenu rernu, pa da mu ne zagore šufnudle. Uzalud ga zadržavam i kumim da sačeka policiju koji minut, pa neka posle ide gde ‘oće... Ubrzo ostajem sam kao kuče na stanici, neko vreme nema doslovno nikoga, samo štangla i ja (kao Sadista i Mazohista posle burne ljubavne noći) čekamo policiju neznani, a nemali broj minuta.“

Bez obzira na Pancicevo prenemaganje/laganje/preterivanje, male barabe i jos vise njegovi nalogodavci se moraju ostro kazniti. To je moranje. drzava jednostavno mora da posalje poruku kako je ugrozavanje bilo cijeg fizickog integriteta nedopustivo.
freehand freehand 21:21 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

predatortz
Ako je snimak autentičan, ovde ima prostora za insistiranju na dve odgovornosti:

1. Krivična, za dvojicu manijaka zbog fizičkog napada na Teofila
2. Moralna, za Teofila. Jer se na snimku jasno vidi kako mu ljudi prilaze, kupe stvari sa trotoara i razgovaraju sa njim. Ako je snimak autentičan ( ne vidi se lice pa je teško tvrditi bilo šta) onda je Teofil izvršio verbalno nasilje ( nije mu prvi put ) nad svima nama implicirajući u svojim tekstovima da smo bolesno društvo. Po onome što se na snimku vidi, bolesna je njegova laž.


Nekako bih više voleo da mi neko pomogne da ne dobijem batine, nego da posle skupljam zube.
predatortz predatortz 21:25 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Nekako bih više voleo da mi neko pomogne da ne dobijem batine, nego da posle skupljam zube.



Stoji i to. Ali malo gde u svetu, pa eto i kod nas, će se neko umešati u tuču i rizikovati da o njemu pišu u hronici. Imali smo slučajeve da zaposleni u kioscima ( koji rade za 100-200 evra) odbiju da daju novac pljačkašu pa budu upucani u glavu.
Doctor Wu Doctor Wu 21:28 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Imali smo slučajeve da zaposleni u kioscima ( koji rade za 100-200 evra) odbiju da daju novac pljačkašu pa budu upucani u glavu.

Bas zbog toga te vucibatine i treba kazniti. Jer oni nisu terorisali i zastrasivali samo Teofila nego i citavu srpsku javnost.
Bili Piton Bili Piton 21:29 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Doctor Wu

Bez obzira na Pancicevo prenemaganje/laganje/preterivanje, male barabe i jos vise njegovi nalogodavci se moraju ostro kazniti.


Notorna stvar koja se podrazumeva, da li je uopste moguce da ovo treba dodatno obrazlagati i nekom sazvakavati?

Uopste necu da se upustam u to da li je Teofil hteo medijsku paznju ili ne kao i da li je prizeljkivao ovo ili ono, da se napadaci otkriju ili ne, nebitno je i potpuno je irelevantno za pricu. Ono sto jeste relevantno je sledece:

male barabe i jos vise njegovi nalogodavci se moraju ostro kazniti
predatortz predatortz 21:30 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Bas zbog toga te vucibatine i treba kazniti. Jer oni nisu terorisali i zastrasivali samo Teofila nego i citavu srpsku javnost.



Svakako. Shodno težini učinjenog dela.
behemot123 behemot123 21:31 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Bez obzira na Pancicevo prenemaganje/laganje/preterivanje, male barabe i jos vise njegovi nalogodavci se moraju ostro kazniti.


A ko to spori, majku mu? To će se desiti i treba. E, to sa nalogodavcima mi je malo sumnjivo. Zavera, buuuuu. Ja samo tvrdim ono što sam osećao ovih dana vrlo intenzivno, da je Teofil lažov. I nikad nisam voleo njegovo prenemaganje i zabrinutost nas srbskom nacijom u njegovim tekstovima. Eto.
P. S. Nešto mi pade na pamet. Zamisli tu povredu sujete, Anastasijeviću bomba pod prozor, meni ni dlaka sa glave. Pa se namestila dva tupana da to zaleče.
P. P. S. Znam kako izgleda kad te peglaju četvorica, rukama i nogama. NIje prijatno, ali nije ni za bolnicu. A bili su mnogo grublji od ove dvojice. Eto, jedan minut snimka je dovoljan da otkrije tonu laži i prenemaganja.
Doctor Wu Doctor Wu 21:34 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Uopste necu da se upustam u to da li je Teofil hteo medijsku paznju ili ne kao i da li je prizeljkivao ovo ili ono, da se napadaci otkriju ili ne, nebitno je i potpuno je irelevantno za pricu.

Da, tako nekako i ja mislim, meni je Teofil potpuno nebitan u celoj stvari. Mogao je u slicnoj situaciji da bude Pera Peric. Mnogo je vazniji taj pokusaj vucibatina da terorisu obican svet u gradskom prevozu i da Teofila, u ovom slucaju, biju za primer. To je ono sto se mora najostrije kazniti, jer, ako hoces, ugrozava demokratski poredak zemlje. Jednostavno, drzava, drustveni poredak se cuva na ovakvim stvarima.
behemot123 behemot123 21:48 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Mogao je u slicnoj situaciji da bude Pera Peric.

Pera Perić je u sličnoj situaciji svaki dan. Ali ti to ne znaš. I zabole te, što je i normalno. Nego osećaš da te Teofil zajebo, pa se vadiš . Izvini, ali tako je.
Doctor Wu Doctor Wu 21:52 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Ali ti to ne znaš. I zabole te, što je i normalno.

Ne, to sto ne znam ne znaci da me zabole, i naravno da nije normalno. Bilo bi lepo kad bi se americka ambasada oglasavala svaki put kad nekog prebiju na ulici, ali, na zalost to nije slucaj.
man ray loves me man ray loves me 21:53 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

mali smo slučajeve da zaposleni u kioscima ( koji rade za 100-200 evra) odbiju da daju novac pljačkašu pa budu upucani u glavu.

Imali smo i slucaj onog penzionera koji je sprecio pljacku banke.
Inace, malo je preterano sto se mene tice reci laz/prenemaganje. El dobio stanglu u glavu? Jeste. Dalje je njegov subjektivni dozivljaj, covek je bio u soku.
Ja sam imala pre par meseci trivijalnu operaciju. Svaki dan se rade takve, skoro bez ikakvog rizika. Ipak, meni je izgledalo u jednom trenutku kao da cu da umrem.
Covek drugacije percipira stvarnost kad misli da mu je zaista ugrozen zivot.
behemot123 behemot123 22:02 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

ne znaci da me zabole


Ne, hoću da kažem da imaš pametnija posla koja se tiču tvog života, jer tako mora. Teofil je ipak THE VEST, pa komentarišeš. Što se prebijanja tiče, stvar je prosta: ako neko POKUŠA da te prebije, što je ovde jasno bio slučaj, red je da tako kažeš. A ne da to iskoristiš za ličnu promociju. Štaviše, bio bi veća faca da je rekao, Krenuli su da me biju, ali pretpostavljam da su to neki klinci zadojeni mržnjom. Odoh ja sad na more, jer, da se ne lažemo, nije mi ništa. E, al za to treba da budeš faca. A ne lažov, koji je malkice oboleo od sopstvene novinarske veličine.
freehand freehand 22:03 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

predatortz
Nekako bih više voleo da mi neko pomogne da ne dobijem batine, nego da posle skupljam zube.



Stoji i to. Ali malo gde u svetu, pa eto i kod nas, će se neko umešati u tuču i rizikovati da o njemu pišu u hronici. Imali smo slučajeve da zaposleni u kioscima ( koji rade za 100-200 evra) odbiju da daju novac pljačkašu pa budu upucani u glavu.


Jeste, ali trafike i menjčnice pljačkaju narkomani koji će pucati i ako se ne suprotstaviš.
A ovde dva bilmeza mlate čoveka iz čista mira.
freehand freehand 22:09 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

behemot123
Mogao je u slicnoj situaciji da bude Pera Peric.

Pera Perić je u sličnoj situaciji svaki dan. Ali ti to ne znaš. I zabole te, što je i normalno. Nego osećaš da te Teofil zajebo, pa se vadiš . Izvini, ali tako je.

Ali u ovom slučaju nije Pera Perić, nego Teofil Pančić koji je dobio batine (pa makar i u pokušaju) zbog posla kojim se bavi i načina na koji ga radi. A to je sasvim drugi par opanaka. Svejedno da li je u pitanju neko iz Vremena, Kurira ili Kupusnog lista - napad na novinara zbog njegovih javno iznetih stavova je stvar nedopustiva i treba je kažnjavati rigorozno.
Pri tom bih izbegao kreativnost blogera koji pominju kazne od deset godina pa do smrtne. Biće da su se zaaneli malo, na krilima mašte i čitajući Hamurabija.

PS - potpuno je irelevantna njegova priča o tome kako je on to bubecanje doživoe. I potpuno je irelevantno da li je to što je ispričao bila potpuna istina ili je sve malo dopeglano usled šoka ili njegove želje da stvar malo dopumpa. Možda to ima veze sa tim kako će ga čitaoci lično doživljavati, ali sa samim napadom nema ama baš nikakve!
Doctor Wu Doctor Wu 22:14 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Inace, malo je preterano sto se mene tice reci laz/prenemaganje. El dobio stanglu u glavu? Jeste. Dalje je njegov subjektivni dozivljaj, covek je bio u soku.
Ja sam imala pre par meseci trivijalnu operaciju. Svaki dan se rade takve, skoro bez ikakvog rizika. Ipak, meni je izgledalo u jednom trenutku kao da cu da umrem.
Covek drugacije percipira stvarnost kad misli da mu je zaista ugrozen zivot.

Dobro, pokusao sam da odvojim bitno od nebitnog. Cini mi se da je u celoj prici potpuno nebitno kakav je Teofil ispao, da li ga je zaista mislio da mu je zivot ugrozen, i kakav je nas odnos prema Teofilu i ovome sto mu se dogodilo. U citavom dogadjaju najznacajnija poruka drustvu da ce onaj koji misli drugacije biti isprebijan (po tome ovaj slucaj ne moze nikako biti isti sa slucajem narkomana koji pljacka apoteku da bi se uradio). Taj pokusaj uterivanja straha tim putnicima 83-jke je, po meni, najgori aspekt cele price. A na njih, jadne, su svi digli dzevu, cak i sam Teofil, kao da je u zivotu najlaksa stvar krenuti goloruk na siledziju.
NNN NNN 22:23 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Doctor Wu

I meni je tesko da ovaj snimak povezem sa ovim opisom koji je sam Pancic izneo jutro posle napada:
„U magnovenju uočavam da su stvorenja koja su me napala po svoj prilici mladunci, samo toliko mogu da nazrem ispod kapuljača kojima su bar delimično zaklonila svoje ekvivalente onoga što se među pripadnicima ljudske vrste obično naziva licem. Bubecaju me kako dospeju da me dohvate, mislim da im je namera da me obore na pod i lepo izgaze, ali im to ne polazi za rukom jer sam dosta nepristojna i neuviđavna žrtva, pa pružam aktivan otpor. Na kraju istrčavaju iz autobusa i udaljavaju se...“

„Pitaju kako sam, mladić kaže da zna ko sam, tako nekako. Putnici se beskrajno polako odmrzavaju, neki izlaze iz autobusa i udaljavaju se na bezbednu distancu (da koga ne ugrizem?) i vrlo ubrzo počinju da poulazuju u pristižuće autobuse, ne pitajući mnogo kuda voze - važno je samo pobeći sa poprišta Nemilog Događaja. Ovo je važan momenat: jesam li ja mogao dobro videti napadače? Naravno da nisam. Jesu li bar neki od obližnje stojećih i sedećih mogli dobro da ih vide i znatno bolje od mene da ih opišu? Naravno da jesu. Pa, je li to bilo ko od njih učinio? Naravno da nije.“

Kolumnista nedeljnika „Vreme“ dalje opisuje kako je vozač na podu pronašao metalnu štanglu, koju je uzeo krpom i spustio na asfalt.

„Lepo od njega - te prazni autobus od lica i stvari, saopštavajući mi da on sad, eto, baš mora hitno u garažu, da li beše da odnese tetki lek, ili se opsetio da je ostavio uključenu rernu, pa da mu ne zagore šufnudle. Uzalud ga zadržavam i kumim da sačeka policiju koji minut, pa neka posle ide gde ‘oće... Ubrzo ostajem sam kao kuče na stanici, neko vreme nema doslovno nikoga, samo štangla i ja (kao Sadista i Mazohista posle burne ljubavne noći) čekamo policiju neznani, a nemali broj minuta.“
Pa, to je od posledica udara
behemot123 behemot123 22:25 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Napade na LJUDE treba kažnjavati rigorozno, nikako mi nije jasno zašto tu očiglednu stvar treba potencirati. Sve se slažemo, živeli. Ja samo hoću da kažem da postoji razlika između batina i batina. Dva mamlaza su ubila malog Roma na ulici, nogama. Ubili su divnog glumca Dragana Maksimovića vrlo slično. Slučaj sa Teofilom nije to, sorry.
man ray loves me man ray loves me 22:28 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Slučaj sa Teofilom nije to, sorry.

Pa on nije nigde rekao da su ga mlatili skoro do smrti. Jasno je rekao da nisu uspeli da ga obore na zemlju. Jasno je rekao u prvom intervjuu da su ga otpustili iste veceri iz bolnice i da mu je doktor rekao da moze da ide na more, pa je i otisao. Tada je bilo jasno da nisu u pitanju teze povrede, s tim sto se s glavom nikad ne zna, setimo se ne daj boze Natashe Richardson.
behemot123 behemot123 22:37 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Tada je bilo jasno da nisu u pitanju teze povrede, s tim sto se s glavom nikad ne zna


Sa glavom se ne zna? Da je dobio šipku u glavu, nema tog doktora koji bi ga pustio na more. Imao bi bar podliv (ja sam posle batinanja izgledao kao štrumpf, što je i bila jedna od pošalica mojih drugara, koji su, BTW, gledali kako me peglaju, usrani od straha). Nego mi je smešna ta patetika, na glavu su mi udarili, a samo mozak imam kuku majko . Jebiga, neću da seirim više. Još ću početi da branim štanglaše, a to je totalno bezveze. Pozdrav.
man ray loves me man ray loves me 22:41 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Sa glavom se ne zna?

Kao sto rekoh - Natasha Richardson, engleska glumica i cerka Vanesse Redgrave, pala je na skijanju na glavu. Nije joj bilo nista. Lekar joj je rekao da ode kuci. Osam sati kasnije umrla je od hematoma. Desava se.
Zao mi je sto su te premlatili.
ivana23 ivana23 22:47 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Pogledala sam snimak nekoliko puta i vidim da je momak koji je drugi po redu istrcao iz autobusa, bacio Teofilovu torbu na trotoar?!

Sta ce im torba?



behemot123 behemot123 23:07 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Zao mi je sto su te premlatili.


Hvala. Što reče Rej Lijota u Dobrim momcima, svako nekad treba da dobije batine
Spiridon Spiridon 23:43 03.08.2010

Re: Nadzorna kamera

ovo je bitno

Bez obzira na Pancicevo prenemaganje/laganje/preterivanje


Da, tako nekako i ja mislim, meni je Teofil potpuno nebitan u celoj stvari.


Bilo bi lepo kad bi se americka ambasada oglasavala svaki put kad nekog prebiju na ulici


ovo je usput

male barabe i jos vise njegovi nalogodavci se moraju ostro kazniti.


dopusti da mi usnica zadrhti

maca22 maca22 00:30 04.08.2010

Re: Nadzorna kamera

freehand
Svejedno da li je u pitanju neko iz Vremena, Kurira ili Kupusnog lista...

Ja sam veliki fan tvog nacina pisanja i humora.
alselone alselone 07:05 04.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Spiridon

dopusti da mi usnica zadrhti



tebi ta usnica cesto podrhtava. jesi pokusao manje da...?
angie01 angie01 12:19 04.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Pod jedan

Pod dva



samo ste prevideli sitnicu, da snimak nije iz autobusa, gde se napad odigrao- nego kada su izashli!
docsumann docsumann 12:25 04.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Pod jedan

Pod dva


Šta je jedan, a šta dva ? Neki predhodni komentari ili akcentovanje tvog komentar.
angie01 angie01 12:29 04.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Neki predhodni komentari


lepo se vidi da je citiat prethodnog!
docsumann docsumann 12:37 04.08.2010

Re: Nadzorna kamera

lepo se vidi da je citiat prethodnog!


Pa, moglo je i jasnije, puno komentara je u igri, a mnogi već postaju pomalo neodređeni (tipa - nastavi mi misao...), ironično izvrnuti u svom stavu ...
supracorona supracorona 21:01 04.08.2010

Re: Nadzorna kamera

vrabac_u_steni
hahaha

ja se izvinjavam ali ne mogu da izdrzim. na ovom snimku izgleda kao da dva jadna klinca beze dok ih neka grdosija (Teofil) juri i izbacuje iz autobusa...

mislim, jasno je da nije bilo tako, ali pogledajte kako izgleda na snimku



Iskreno i najiskrenije ...

na snimku Teofil ostavlja utisak kao Steven Seagal u svom prosecnom filmu

Go Steven Go! ('Ajde, Stevo - 'ajde, bre!)

Ne bi se iznenadio da se iznenadimo kad cujemo Danilovu i Milosevu verziju
dj dj 23:40 04.08.2010

Re: Nadzorna kamera

Moralna, za Teofila. Jer se na snimku jasno vidi...


skroz tacno. odlicno da je snimak objavljen, istine radi. setio sam se velje ilica i napada sa ledja.. mislio sam da ne mogu da stavim ilica i pancica u isti kontekst nikada ali evo ih, sami se turili
lavandablue lavandablue 11:37 05.08.2010

Re: Nadzorna kamera

behemot123
Mogao je u slicnoj situaciji da bude Pera Peric.Pera Perić je u sličnoj situaciji svaki dan. Ali ti to ne znaš. I zabole te, što je i normalno. Nego osećaš da te Teofil zajebo, pa se vadiš . Izvini, ali tako je.



izvini, ali meni ironija u tvojim komentarima pomalo deluje degutantno.

lavandablue lavandablue 11:46 05.08.2010

Re: Nadzorna kamera

behemot123
Napade na LJUDE treba kažnjavati rigorozno, nikako mi nije jasno zašto tu očiglednu stvar treba potencirati. Sve se slažemo, živeli. Ja samo hoću da kažem da postoji razlika između batina i batina. Dva mamlaza su ubila malog Roma na ulici, nogama. Ubili su divnog glumca Dragana Maksimovića vrlo slično.

Slučaj sa Teofilom nije to, sorry.


Slucaj sa Teofilom nije ubistvo, ali je mogao biti, jer napad sa metalnim stanglama JESTE pokusaj ubistva.

da Teofil nije onako korpulentan, verovatno bi zadobio teske povrede.

a neko kao na primer ja (uz to zensko) sigurno bi zavrsio na aparatima.

asparagus asparagus 15:35 03.08.2010

Zar bese nije

Onaj zakon o informisanju zabranio objavljivanje imena osumnjicenih pre donosenja presude? Ili gresim...

I drugo sto mi upade u oko...

Policija je hapšenje izvršila uz saradnju BIA (pohvalno ?)


Ozna sve dozna, i posle kao ne znaju gde je Mladic, gde su zemunci, ko je ubio Curuviju itd.
bzejak2010 bzejak2010 15:36 03.08.2010

komentar

molio bih odgovorne ili autora bloga da ne brise pljuvacke komentare suprotne strane, tj. onih koji su skrenuli stranputicom i podrzavaju ovu dvojicu..

ako smo u pravu, valjda mozemo civilizovano i argumentovano da se raspravljamo sa takvima putem komentara..

time sto brisete njihove komentare posredno ostavljate poruku da ih se plasite, odnosno da niste sigurni u svoje stavove...

ja ne kazem da takvi ljudi razumeju samo jezik nasilja... pravilan pristup i argumentovana rasprava takve uglavnom ostavljaju bez (normalnog) komentara i to je mnogo efikasnije jer ce ih mozda dovesti u situaciju da razmisle o svojim stavovima (da ih preispitaju)..

ovakvim tretiranjem vi im samo pomazete da istraju u svojim ekstermisitckim idejama (za njih je to znak da su u pravu... cenzura i tako to...)


da ne bude zabune, ja ih ne branim. ali nije fer ni ovo...
eto ja bih bas voleo da se neki njihov drugar i istomisljenik pojavi sa nekim stavom (ma koliko bio bezobrazan).. cisto da vidimo sta njih pokrece?

ignoracija u ovom slucaju ne vodi nicemu... tako je nasa bahata vlast ignorisala problem siptara na kosovu 50 godina i bahato se odnosila, pa smo prosli kako smo prosli...
Goran Miletic Goran Miletic 15:43 03.08.2010

Re: komentar

Nisam brisao nijedan komentar do sada, a i veoma retko brisem bilo koji...
moderator05 moderator05 16:00 03.08.2010

Obaveštenje

bzejak2010
molio bih odgovorne ili autora bloga da ne brise pljuvacke komentare suprotne strane, tj. onih koji su skrenuli stranputicom i podrzavaju ovu dvojicu..

Moderacija je obrisala dva komentara: jedan koji je ostavio svako-malo klonirani, po sopstvenom hvalisanju, pripadnik Obraza - koji je još pre dosta vremena trajno banovan; drugi obrisani komentar nije imao veze sa ovom temom, već je komentator pokušao da nastavi priču sa prethodnog bloga ovog autora.
bzejak2010 bzejak2010 16:10 03.08.2010

Re: komentar

...onda je neko sa tim pravima obrisao komentar pre 10 minuta nekog ostrascenog nacionaliste (koji po recniku se uklapa u pricu one dvojice uhapsenih)...

mali je nalupao nesto u fazonu, srbija-srbima... kosovo cemo braniti i stanglom, nozem, motkom ili bombom... vi terajte po svom - mi cemo po svom i tako nesto sve... a nas ovde je nazvao d*peuvlakacima, americkim slugama, komunistima i jos par "sochnih" epiteta...

pravi primerak za raspravu...

ali nije mu komentar potrajao dugo....
vec je obrisan
moderator05 moderator05 16:13 03.08.2010

Re: komentar

Uz dužno poštovanje Vašeg mišljenja:
bzejak2010
pravi primerak za raspravu...

... ali ne na ovom portalu.

Fela Fela 17:29 03.08.2010

Re: komentar

mali je nalupao nesto u fazonu, srbija-srbima... kosovo cemo braniti i stanglom, nozem, motkom ili bombom... vi terajte po svom - mi cemo po svom i tako nesto sve... a nas ovde je nazvao d*peuvlakacima, americkim slugama, komunistima i jos par "sochnih" epiteta...

pravi primerak za raspravu...


Stvarno... A sta bi mu ti odgovorio na to?
Nemas sta da pricas sa takvima. Eto, covek ti lepo rekao da ce 'da tera po svom'... Neka tera, samo u normalnim zemljama, takvi zavrsavaju u institucijama kao sto je Zabela, CZ... Nije vazno da neko nesto 'shvati', vaznije je da zna posledice svog delanja. Sve je stvar izbora.
ninasimone ninasimone 18:12 03.08.2010

Re: komentar

Fela
.. Neka tera, samo u normalnim zemljama, takvi zavrsavaju u institucijama kao sto je Zabela, CZ...

S obzirom da u Zabeli imaju olimpijski bazen za kaznjenike i prelep park sa paunovima (gledala u dokumentarcu Lockup-Eastern Europe, ako nabodete na kablovskoj, pogledajte), i nije bas neka kazna. Vise lici na banju.
No, duga kazna moze i treba al' ne bi bilo lose ni da se poradi na rehabilitaciji - svake dve godine neki review pa i da izadju ranije ako zasluze. Mladi su, nije sve izgubljeno. Posle takvi razni reformisani gang members vole da budu primer omladini kako ne treba raditi. Ako su bas toliko zadrti, onda jbg, nema pomoci..

edit/trol: onaj skot sto je silovao i ubio devojcicu u Ledincima umro!!! Kazu u snu, od infarkta. Pa nema ni kosmicke pravde.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana