Društvo| Kultura| Ljudska prava| Politika| Život

Napad na Teofila metalnim šipkama !!

loader RSS / 25.07.2010. u 12:10

Vest da je u gradskom prevozu napadnut novinar Teofil Pančić zahteva momentalnu reakciju - i ovde, na "oglasnoj tabli" bloga, i hitnu reakciju policije, ali pre svega zahteva najozbiljniju društvenu samoupitanost !

"Kolumnista nedeljnika „Vreme" Teofil Pančić napadnut je i pretučen metalnom šipkom sinoć u Zemunu i tom prilikom zadobio je kontuziju lobanje i povrede na desnoj ruci, saopštila je redakcija "Vremena". Do napada je došlo oko 23 časa u gradskom autobusu u Zemunu, a, kako je saopšteno, dva muškarca su izvadila metalnu šipku i naočigled putnika njom udarali Pančića po glavi i telu..." (Tanjug)

"Policija je obavila razgovor sa Pančićem i izvršila uvidjaj povodom ovog mučkog i očigledno planiranog napada na novinara "Vremena". Napad su izvršila dva muškarca koja su Pančića izvesno vreme pratila i potom ušla za njim u autobus na stanici na Trgu Branka Radičevića u Zemunu. Na očigled putnika napadači su izvadili metalnu šipku i njom udarali Pančića po glavi i telu. Nakon izvesnog vremena, napadači su pobegli iz autobusa koji je stajao na stanici. Policija je izvršila uvidjaj. Pančić je prebačen u bolnicu gde su njegove povrede sanirane. Srećom, nisu opasne po život." (Beta)

Čuo sam izjavu Pančića koji veruje da je ovaj akt ugrožavanja njegove bezbednosti, a možda i života, posledica njegovog javnog novinarskog, tj. društvenog angažovanja. Verujem da tako i jeste. Odnosno, sve upućuje da je razlog upravo taj. Konačno, kad god se napadne novinar - mora se poći jedino od toga da je namera bila da se zastraši i kazni zbog izgovaranja svog mišljenja ! Tako uvek treba postaviti stvar.

Napadi na novinare..! To je već koji slučaj u nizu?! Da li se uopšte više može reći nešto novo na ovu temu?! Udarac u Pančića je kao udarac svima nama po labrnji ! Preko njega nam je poslata poruka. A poruka je da ćutimo i da mirno konzumiramo stvarnost kakvu nam serviraju snage destrukcije i svakovrsnog zaostajanja. Naravno da nećemo ćutati !!



Komentari (274)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

loader loader 23:18 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

Realnost je konfigurisana,
i stalno radi, menja se...
a njen rad zavisi od softvera,
koji njom upravlja.
Taj softver su naši stavovi

Exitus Letalis Exitus Letalis 00:56 26.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

loader
Sta?! Izasli napolje?!

Tako sam, zaista, razumeo izjavu Teofilovu.
Ako sam loše razumeo, unapred se izvinjavam svim u busu tada prisutnim osobama.

tačno si razumeo. sam je teofil rekao da su svi otišli, niko nije ostao da eventualno da izjavu policiji. niko ga nije pitao kako je. a šofer je otišao u garažu. mrtav ladan.
loader loader 01:13 26.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

Tačno sam razumeo..?
Bolje da nije tačno..
Opet kažem, baš ni malo nisam iznenađen, ali sam iznova
razočaran, zabrinut...
To osećanje je već kao nekakva konstanta koja se,
eto,
s vremena na vreme,
obnavlja ovakvim saznanjima

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:22 25.07.2010

Ovaj put..

Ovaj put nisu imali dozvolu da idu na ambasade ili na džamiju, ali im niko nije zabranio da ne mogu na Teofila...Strašno je ovo....Mislim da policija može da nađe napadače, samo ako za to postoji volja..
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:35 25.07.2010

Re: Ovaj put..

...Pogotovo jer su ovaj put napadači viđeni, ima svedoka, doduše moralno spornih, ali bi bar mogli da opišu napadače i mrvu se iskupe za bruku što nisu prstom mrdnuli da pomognu.
nobody is perfect nobody is perfect 13:52 25.07.2010

a, evo sta kazu u 'pressu':


Brz oporavak

Čim je koristio GPS znači da je jedan od retkih koji ne idu po mišljenje kod sponzora, za razliku od većine njegovih istomišljenika, koji se kriju iza krda telohranitelja.
pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Kakav "novinar"... Novinar T.Pančić pretučen metalnom šipkom??

Lune [neregistrovani] (25. 07. 2010, 13:25:11)
postoje ljudi koji

vise nemogu da trpe, uporno pljuvanje i *kvalifikacije* od strane *uglednog* kolumniste, koji, nisu u situaciji da sede kao *on* kod neke Olje Beckovic i uzvrate verbalno, pa moraju da koriste dodatna sredstva, za razmenu misljenja. Ne podrzavam ovakav nacin komunikacije, ali ako nema druge, onda...hm, hmmm neka neko nekog ostavi na miru !
pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Te bi ovo ok ??? Teofile, svako dobro!! *** ghm, ghm... Primitivci odgovor sloboda govora!

Poštar [neregistrovani] (25. 07. 2010, 13:25:37)
Brz oporavak

Čim je koristio GPS znači da je jedan od retkih koji ne idu po mišljenje kod sponzora, za razliku od većine njegovih istomišljenika, koji se kriju iza krda telohranitelja.
pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Sta ti pises?

PS [neregistrovani] (25. 07. 2010, 13:26:58)
Svasta

Kakvi idioti pa Pancic je korektan novinar.
pošalji odgovor
odgovori na komentar:
ha,ha,ha :) batine

PS [neregistrovani] (25. 07. 2010, 13:33:31)
Sta ti pises?

Sta ce mu satelitsko navodjenje u gradskom prevozu?
pošalji odgovor

Sauron [neregistrovani] (25. 07. 2010, 13:34:30)
KONAČNO

Konačno ! ! !
pošalji odgovor

ena [neregistrovani] (25. 07. 2010, 13:36:04)
sloboda govora!

Ni ja ne podrzavam tvoje misljenje o Pancicu, pa te nikada bih udarila metalnom sipkom po glavi.
pošalji odgovor

bilo ko [neregistrovani] (25. 07. 2010, 13:38:33)
odgovor

...pa je angazovala(ta osoba koja je uvredjena) ubice da metalnom sipkom isteraju novinaru pamet iz glave! Doklegod se u srbiji(zasad namerno malog),pamet isteruje ovako, dobijacemo packe na svim nivoima od sveta.
pošalji odgovor

komshija [neregistrovani] (25. 07. 2010, 13:41:54)
Primitivci

Što ne razumem, ja razbijem. Kad imaš tako primitivan stav, iskreno ti želim da ti neko iz najbliže okoline naiđe na neistomišljenika, te da mu ovaj objasni neke stvari štanglom. Možda ti onda takva vrsta debate ne bi bila opravdana!
pošalji odgovor

nobody [neregistrovani] (25. 07. 2010, 13:48:27)
ghm, ghm...

komentar dostojan srbina sa dna kace! tako mu i treba (teofilu, dabome!), nek' pazi sta piskara!
pošalji odgovor

istina [neregistrovani] (25. 07. 2010, 13:48:44)
Novinar T.Pančić pretučen metalnom šipkom??

Ovo je stvarno bruka i sramota, u kakvom vremenu zivimo, VAN SVAKE PAMETI....!!!!
pošalji odgovor

hrvati [neregistrovani] (25. 07. 2010, 13:54:41)
batine

sigurno su ga pretukli hrvati jer priča ekavicom
pošalji odgovor

*** [neregistrovani] (25. 07. 2010, 13:55:28)
***

Slažem se! Koliko me je puta rasplakao svojim bijednim stavovima ovaj nazovi novinar! Ipak, ne podržavam premlaćivanje!
pošalji odgovor

sale [neregistrovani] (25. 07. 2010, 13:59:41)
:)

A shta znachi korektan? Znachi treba tuchi nekorektne?

Ochigledno je nekom drugom nekorektan. Da se zakljuchiti kome.
pošalji odgovor

jelena iz beca [neregistrovani] (25. 07. 2010, 14:02:22)
sramota....

Ovo je pored Milosa Vasica i Dejana A. JEDINI novinar koji vam nesto valja. Vi ste banana republika. U Evropu vas treba pustiti za jednu 95 godina. SRAMOTA!
VAZNO:Kad kazem Vi, nemislim na obicni, napaceni srpski narod. Nemam namjeru njih jadnike da vrijedjam, nego iskljucivo takozvane elite Srbije iz medija i politickog vrha.
Sve najbolje za Teofila!
pošalji odgovor

čitalac [neregistrovani] (25. 07. 2010, 14:04:54)
Teofile, svako dobro!!

Jedan vrsni novinar!!

A seronje u autobusu - nemam reči.
pošalji odgovor

Nemanja [neregistrovani] (25. 07. 2010, 14:10:25)
ha,ha,ha

Ma sjajan novinar, dobro se neko pametan setio da mu pokaze mesto...
pošalji odgovor

Orjen [neregistrovani] (25. 07. 2010, 14:12:17)
Kakav "novinar"...

...takva i plata,zato nema para-pa procitaj majcin sine neki njegov "clanak"ako mozes.
pošalji odgovor

o [neregistrovani] (25. 07. 2010, 14:13:13)
Ne slažem se sa nasiljem ,

Ali ovaj je toliko govorio
protiv srpskog naroda !
pošalji odgovor

Stanoje Jović [neregistrovani] (25. 07. 2010, 14:13:56)
Te bi ovo ok ???

Pa ti mora da si duševno bolestan čovek ako ti je ok da neko nekog prebije šipkom skoro na smrt zato što piše skroz korektne članke. Imaš neki problem? Izađi i oglasi se u medijima, a ne da batinaš, jer tako nećeš ništa postići. Sad će on još gore da udari po onima na koje sumanja, a vi ćete onda da planirate ubistvo ? Ne kapiram vas uopšte... Ja mislim da je to jako bolesno. Ako će neko da me bije što ne mislim kao on... katastrofa. Da i ja tako razmišljam pola zemlje bih polomio i poubijao, jer se ne slažu samnom. Kretenluk.
pošalji odgovor

Aleksandar [neregistrovani] (25. 07. 2010, 14:17:49)
Teofil

Jedino mesto i jedini medij osim onoga u kome radi gde moze da svoje misljenje iznese je B92. To dovoljno govori o njemu. Kakav crni korektan novinar, covek je izrazito antisrpski nastrojen, nije nista cudno sto mu se to desilo. Usla dva majstora u bus, verovatno mu dobacili nesto, on onako bezobrazan kao i uvek uzvratio, dobio batine i sada opet medijska hajka sa B92 u najavi....Jedina razlika izmedju njega i njemu slicnih je sto on ide busem pa je mogao da naidje na nekoga ko ce da ga bije. Pa sta mislite da bi se desilo da u nocni bus udje Natasa Kandic , da bi dobila ovacije ?!? Tukli bi je i babe i dede od 100 godina.... Nas narod kaze- Kako sejes, tako ce i da zanjes!
pošalji odgovor

Radikalovic [neregistrovani] (25. 07. 2010, 14:21:54)
Zasto!!!!????

Pitam se za Boga,miloga,zasto su to uradili,pa taj covek "voli Srbiju i prica sve najolje o njoj":):):)CCCC
pošalji odgovor
dj dj 14:02 25.07.2010

Re: a, evo sta kazu u 'pressu':

Jedino mesto i jedini medij osim onoga u kome radi gde moze da svoje misljenje iznese je B92. To dovoljno govori o njemu. Kakav crni korektan novinar, covek je izrazito antisrpski nastrojen, nije nista cudno sto mu se to desilo. Usla dva majstora u bus, verovatno mu dobacili nesto, on onako bezobrazan kao i uvek uzvratio, dobio batine i sada opet medijska hajka sa B92 u najavi....Jedina razlika izmedju njega i njemu slicnih je sto on ide busem pa je mogao da naidje na nekoga ko ce da ga bije. Pa sta mislite da bi se desilo da u nocni bus udje Natasa Kandic , da bi dobila ovacije ?!? Tukli bi je i babe i dede od 100 godina.... Nas narod kaze- Kako sejes, tako ce i da zanjes!
pošalji odgovor


ovaj je sve rekao. a takvih ima najvise. u svojoj imbecilnosti nije ni svestan istinitosti svoje poslednje recenice.. jebem ti, kud dopadeh na istu njivu
gedza.73 gedza.73 14:33 25.07.2010

Re: a, evo sta kazu u 'pressu':

vaj je sve rekao. a takvih ima najvise. u svojoj imbecilnosti nije ni svestan istinitosti svoje poslednje recenice.. jebem ti, kud dopadeh na istu njivu

Skrećem temu. Problem je sistem vrednosti. Ovaj je neka izrazita budala, ali u njegovom tekstu me nešto setilo na Exitus Letalis, jer je ona isto napisala, na temu presude, kako seješ tako žanješ. Pa je to problem, ovi sada imaju prevlast i biju, uvode njihove vrednosti, oni su juče tukli i zatvarali zarad svojih vrednosti. A svi tvrde da su u pravu.
Tvoji stavovi mi se ne sviđaju, kao ni svi teofilovi, kao ni redosled i izbor pojedinih vesti i komentara, generalno, na b92 ali da idem i da bijem nekoga zbog toga?! Van pameti i razuma.
jebem ti, kud dopadeh na istu njivu

Njivu mi ne diraj, njiva nije kriva.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:44 25.07.2010

Re: a, evo sta kazu u 'pressu':

Ovaj je neka izrazita budala, ali u njegovom tekstu me nešto setilo na Exitus Letalis, jer je ona isto napisala, na temu presude, kako seješ tako žanješ.

malo su ovo babe i žabe.

za ovakvo ponašenje postoji zakon.
da, i nataša ide busom.
i ide sama na pijacu.
nisu baš sve babe protiv nje.
ne slažeš se. ok. kažeš. al ne kažeš to šipkom.
dj dj 15:31 25.07.2010

Re: a, evo sta kazu u 'pressu':

Njivu mi ne diraj, njiva nije kriva


njiva je divna. moj stav je da su je takvi ucinili nalik otpadu, u svakom smislu, i da je kritika takvog stanja jedini pravi nacin da se pokaze patriotizam.

bez zajebancije, ja ne razumem kako ovo nije jasno iole inteligentnom bicu

jbg, ako neko misli da gresim neka me izudara stanglom i raj na zeljmi
man ray loves me man ray loves me 15:41 25.07.2010

Re: a, evo sta kazu u 'pressu':

jbg, ako neko misli da gresim neka me izudara stanglom i raj na zeljmi

Ja ne mogu, jos me bole ruke od nedavne diskusije ispred Moneovih Katedrala u Ruanu koju sam imala sa jednim kustosom, jos par posetilaca i nekoliko bejzbol palica.
gedza.73 gedza.73 16:33 25.07.2010

Re: a, evo sta kazu u 'pressu':

Ja ne mogu, jos me bole ruke od nedavne diskusije ispred Moneovih Katedrala u Ruanu koju sam imala sa jednim kustosom,

Intelektualci, a?
Pero je ubojitije od mača, što kaže ser Šon Koneri.
njiva je divna. moj stav je da su je takvi ucinili nalik otpadu, u svakom smislu, i da je kritika takvog stanja jedini pravi nacin da se pokaze patriotizam.

Slažem se, mada ovde neki kritku shvataju kao cinično izvrgavanje ruglu, ne pojedinaca i njihovih postupaka, već naroda u celini, što je ponekad frustrirajuće, akomerazumešštasamteodakažem.
man ray loves me man ray loves me 16:38 25.07.2010

Re: a, evo sta kazu u 'pressu':

Intelektualci, a?

sa sve bicepsima, ko russell crowe u onom filmu.
dj dj 17:17 25.07.2010

Re: a, evo sta kazu u 'pressu':

akomerazumešštasamteodakažem


potpuno. napisao si gore o sistemu vrednosti, vecina ga namece. ne teofil, ne nato, ne albanci, nego mi.. mi, tj oni, vecina, su napravili drzavu po svojoj meri. ko prosecna srpsko dvoriste sa kucom i drzava je blatnjava, neookrecena, terasa nema ogradu, ne zna se gde je medja, odvalila se taraba, ukucani ne govore, komsije ih ne vole, malo malo pa dodje murija...

i prebicemo svakoga od nasih ko konstatuje ruuglo. jbg, to je to, nista izrugivanje, zalosna istina o nama

i za kraj, verovao ili ne, volim ja nas i nase dvoriste, ne bih ga menjao nikada, samo daj bre da se sredimo malo, sprdaju se u selu sa nama...
Bili Piton Bili Piton 17:26 25.07.2010

Re: a, evo sta kazu u 'pressu':

dj


potpuno. napisao si gore o sistemu vrednosti, vecina ga namece. ne teofil, ne nato, ne albanci, nego mi.. mi, tj oni, vecina, su napravili drzavu po svojoj meri. ko prosecna srpsko dvoriste sa kucom i drzava je blatnjava, neookrecena, terasa nema ogradu, ne zna se gde je medja, odvalila se taraba, ukucani ne govore, komsije ih ne vole, malo malo pa dodje murija...

i prebicemo svakoga od nasih ko konstatuje ruuglo. jbg, to je to, nista izrugivanje, zalosna istina o nama

i za kraj, verovao ili ne, volim ja nas i nase dvoriste, ne bih ga menjao nikada, samo daj bre da se sredimo malo, sprdaju se u selu sa nama...


Fenomenalan komentar.
gedza.73 gedza.73 19:44 25.07.2010

Re: a, evo sta kazu u 'pressu':

dj

Dobar je komentar, malo nepotpun.

Tu ima i komšija koje smatraju da je bašta sada samo njihova, iako je bila zajednička, đubrili ste zajedno, kupovali seme, a i drugome treba deo ograde pa je uzima, a treći je isterao iz kuće tvoju sestru, a njegovu ženu, i ne da joj ništa iako su veći deo stvorili zajedno, a onaj gazda u selu hoće da ti uzme onu šumu pored puta, pa ti nagovori komšiju da ti baca đubre u dvorište, sve dok jedan od tvojih ukućana, pijanac, poludi i izlupa ga, a gazda dovede žandare, pa ti rebnu kaznu za koju moraš da im pokloniš predmetnu šumu.
Murija ko murija, uvek je na strani jačeg.

A i domaćin kuće je uzimao kredite, trošilo se više nego što se zarađivalo, pa stiglo na naplatu.

E sad, da li treba samo da se kritikujemo, ili da vidimo šta ćemo sa komšilukom i gazdom, i domaćinom ili da se svi kolektivno selimo?
Zaj..na dilemaa.

Teško je gledati crno belo.
Zadnji pasus ti je odličan.
i za kraj, verovao ili ne, volim ja nas i nase dvoriste, ne bih ga menjao nikada, samo daj bre da se sredimo malo, sprdaju se u selu sa nama...
angie01 angie01 21:30 25.07.2010

Re: a, evo sta kazu u 'pressu':

ne zna se gde je medja


pa se obichno zamahne malo sekiricom zbog nekih 15 cm!

onaj ko voli sebe, svoje i svoje dvorishte se trudi da sve bude najbolje sredjeno, koliko god ume i okolnosti dozvoljavaju-koje su opet psledica toga, koliko je domacin zainteresovan da mu kuca bude udobna.
dj dj 22:09 25.07.2010

Re: a, evo sta kazu u 'pressu':

Tu ima i komšija koje smatraju da je bašta sada samo njihova


miris otete baste pomesao se sa smradom iz prelivene septicke jame, mnogo kenjamo a niko nece da cisti. samo bi da mirisemo. onda teofil kaze ljudi ovde smrdi, a oni kazu, lazes teofile ko pas. i olese ga
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:54 25.07.2010

Gaji se nasilja..

Gaji se nasilje..Ne treba ići daleko..Evo ovde na blogu je otvoren post gde se "linčuje" dečak od dvanaest godina za ono što je na svom blogu napisao. I u tome učestvuju i neki ozbiljni ljudi...Na žalost...
docsumann docsumann 15:30 25.07.2010

Re: Gaji se nasilja..

Gaji se nasilje..Ne treba ići daleko..Evo ovde na blogu je otvoren post gde se "linčuje" dečak od dvanaest godina za ono što je na svom blogu napisao. I u tome učestvuju i neki ozbiljni ljudi...Na žalost...


Nasilje se gaji i tako što kad se piše tekst o Crnoj Gori, preskače se da se spomenu prebijanja novinara, nerasvjetljena ubistva novinara i policijskih imspektora, premlaćivanje književnika i ostalih neistomišljenika režima, nedodirljivost paralelnih centara moći, predizborni pritisci i ucjene, gostovanja pripadnila ANB na svadbi kod pripadnika kriminogenih struktura.
Ono što ostaje od ukupne slike je portret sređene, demokratske Crne Gore, koja nezaustavljivo jezdi na svom putu evro-atlanskih integracija.
intrepid intrepid 15:45 25.07.2010

Re: Gaji se nasilja..

Drago Kovacevic

Gaji se nasilje..Ne treba ići daleko




Na plaži Podgradina kod Zadra, pre dva dana ponovo su napadnuti srpski turisti! Ovoga puta meta nacionalističkog napada bili su 40-godišnji muškarac i njegova dva sina od 14 i 16 godina, i to zato što su govorili ekavicom.


Ima li ovo veze sa fasizmom, rasizmom...ili je samo obicno nasilje? Ti si ekspert za taj kraj pa nam pomozi da shvatimo zasto je tamo opasno govoriti ekavicom u medjusobnoj komunikaciji....
AlexDunja AlexDunja 15:51 25.07.2010

Re: Gaji se nasilja..

Ima li ovo veze sa fasizmom, rasizmom...ili je samo obicno nasilje? Ti si ekspert za taj kraj pa nam pomozi da shvatimo zasto je tamo opasno govoriti ekavicom u medjusobnoj komunikaciji....

a da ponekad, za razliku
progovoriš o "svojoj " sramoti,
i usput, prepustiš da o "tudjoj" pričaju
oni čija je. ako to žele, tojest. njihova stvar.
kukusigameni kukusigameni 15:53 25.07.2010

Re: Gaji se nasilja..

Ma on mora je "vathr".
AlexDunja AlexDunja 15:59 25.07.2010

Re: Gaji se nasilja..

Ma on mora je "vathr"


idi, bre, u peršun
taman sam se uozbiljila...
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:05 25.07.2010

Re: Gaji se nasilja..

Evo ovde na blogu je otvoren post gde se "linčuje" dečak od dvanaest godina za ono što je na svom blogu napisao.

Drago, ne preteruj, i ne mešaj babe i žabe. Taj dečak bi da ima prava odrasle osobe, al kad ga neko priupita za argumente onda ti grakneš da je dete. Pa, ako je dete, dakle poslovno nesposobno, ni poreski obveznik, ni glasač, što se onda bakće (bez i jednog argumenta), recimo, javnim optuživanjem ministra za veleizdaju i Srbije za iredentizam? Takvi kao ti bi da on ne bude diskriminisan, ali ne ni ravnopravan, već privilegovan učesnik ovog bloga. Da se manje slažeš sa tim što to dete piše, nešto sumnjam da bi ga branio samo zbog njegovih godina.
Izvinjavam se domaćinu za troll.
docsumann docsumann 16:12 25.07.2010

Re: Gaji se nasilja..

a da ponekad, za razliku
progovoriš o "svojoj " sramoti,
i usput, prepustiš da o "tudjoj" pričaju
oni čija je. ako to žele, tojest. njihova stvar.


Ma mene državne granice ne sputavaju u ukazivanju na nasilje, primitivizam, šovinizam. Svejedno mi je da li se dešava u mom dvorištu ili kod komšije.
Ok, protiv ovoga u svom dvorištu dužan sam da se konkretno borim, ali osuda mora biti opšta i neselektivna.
Zlo je univerzalno i traži univerzalnu pristup.

loader loader 16:25 25.07.2010

Re: Gaji se nasilja..

Izvinjavam se domaćinu za troll.

Samo se vas dvoje opustite :)
Uzdam se u vaš osećaj za meru
gedza.73 gedza.73 16:44 25.07.2010

Re: Gaji se nasilja..

AlexDunja
a da ponekad, za razliku
progovoriš o "svojoj " sramoti,
i usput, prepustiš da o "tudjoj" pričaju
oni čija je. ako to žele, tojest. njihova stvar.

E, viš Dunje, ne slažem se sa tobom. Sad si gotova, će potegnem štanglu.
A zašto da ne napiše o tom događaju. Jeste malo ironično i nategnuto pitanje( za razliku od onog komentara gore), ali ne vidim ništa loše u njemu da se žestiš.

Da su srbi izlemali dva hrvata u vrnjačkoj banji ovde bi se sjatila tušta i tma komentara o genocidnofašistidnočetničkoj prirodi srba.
Isti su i ovi što su bili teofila i ovi što su bili srbe.

I zato ovde prozivaju blog jer, kao, nije bitno šta oni rade, bitni smo mi.
Ne možeš ti tvom detetu da polomiš noge što je prosulo sok, a da drugo dete pomiluješ po glavi ako je polupalo staklo.
Što kaže Krstić, imamo mnogo obolelih od sindroma Miše Kovača.
Tek sam sada prošitao
Ma mene državne granice ne sputavaju u ukazivanju na nasilje, primitivizam, šovinizam. Svejedno mi je da li se dešava u mom dvorištu ili kod komšije.
Ok, protiv ovoga u svom dvorištu dužan sam da se konkretno borim, ali osuda mora biti opšta i neselektivna.
Zlo je univerzalno i traži univerzalnu pristup.

Bravo,docsumann, za komentar.
AlexDunja AlexDunja 16:53 25.07.2010

Re: Gaji se nasilja..

E, viš Dunje, ne slažem se sa tobom

slobodno se ne slaži.
i ne žestim se ja. naprotiv.

znam ja, gedžo, sve šta se dešavalo
u poslednjih četrdesetak, toliko se sećam,
ama,
boli me ovo što se dešava gde ja živim. i moja deca.

ako odaberem da nikada ne kročim u rvatsku,
neće me ni jedan rvat lupiti štanglom,
ako me razumeš, ovako do kraja banalnu,
ama ovde oće.
i moju decu oće, itudju decu, koja požele ovde da dodju.
a to me, da prostiš boli više.
jer ja bih htela da moja zemlja bude zaista tako dobra i lepa
kao što bih ja da mislim o njoj. a nije.

to što nečija tudja zemlja takodje nije dobra i lepa,
da prostiš, baš me briga.
ako me razumeš, ovako banalnu.
gedza.73 gedza.73 17:00 25.07.2010

Re: Gaji se nasilja..

AlexDunja

Nezgodno ovo sa komentarima, sad se slažem sa tobom.
...i moju decu oće, itudju decu, koja požele ovde da dodju.
a to me, da prostiš boli više.

Nemam šta da kažem.
AlexDunja AlexDunja 17:12 25.07.2010

Re: Gaji se nasilja..

Nezgodno ovo sa komentarima, sad se slažem sa tobom.


znala sam:)
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:32 25.07.2010

Re: Gaji se nasilja..

Drago Kovacevic
Gaji se nasilje..Ne treba ići daleko..Evo ovde na blogu je otvoren post gde se "linčuje" dečak od dvanaest godina za ono što je na svom blogu napisao. I u tome učestvuju i neki ozbiljni ljudi...Na žalost...

Drago, zaboga! Kakve veze ima zloupotreba deteta na ovom blogu sa uzasnim napadom na Teofila.
Doctor Wu Doctor Wu 19:27 25.07.2010

Re: Gaji se nasilja..

Što kaže Krstić, imamo mnogo obolelih od sindroma Miše Kovača.

Da nije sindrom Mirka Kovaca? Ne kazem da je razlika prevelika (osim u brkovima)...
JJ Beba JJ Beba 19:34 25.07.2010

Re: Gaji se nasilja..

Drago Kovacevic
Gaji se nasilje..Ne treba ići daleko..Evo ovde na blogu je otvoren post gde se "linčuje" dečak od dvanaest godina za ono što je na svom blogu napisao. I u tome učestvuju i neki ozbiljni ljudi...Na žalost...

zar to nije zezanje?
koksy koksy 20:12 25.07.2010

Re: Gaji se nasilja..

Drago Kovacevic
Gaji se nasilje..Ne treba ići daleko..Evo ovde na blogu je otvoren post gde se "linčuje" dečak od dvanaest godina za ono što je na svom blogu napisao. I u tome učestvuju i neki ozbiljni ljudi...Na žalost...

Docim neki neozbiljni ljudi balavcima terciraju sve u strahu od etikete ejdzizma.
gedza.73 gedza.73 20:21 25.07.2010

Re: Gaji se nasilja..

Da nije sindrom Mirka Kovaca? Ne kazem da je razlika prevelika (osim u brkovima)...

U pravu si. A zamisli sindrom D.merlina?
angie01 angie01 13:25 26.07.2010

Re: Gaji se nasilja..

I u tome učestvuju i neki ozbiljni ljudi...Na žalost...


eno kod Spaica na blogu je okachen morbidno neumesan komentar o Srebrenici, koji je dobio salve odushevljenja i egzaltiranih reakcija- i to nikome nije zasmetalo!

Rastka rastrzu, jer se legalnim sredstvima brani od agresivne "dobronamernosti" i to je najaktuelniji i naposeceniji blog, izvrgava se ruglu i poziva na odgovornost, od "odgovornih", kojima sve to nije neprimereno, nego se utrkuju ko ce pre i "duhovitije",uzajamno se tapshuci po ledjima uz kachenje cvetica, (umesto da ga ili preskoche-ako misle da nije dorastao, ili da udju u kultivisanu raspravu, pa da dokazu to shto ovako uvredljivo tvrde)-i opet nema adekvatne reakcije- pa se posle licemerno zgrazavamo nad ovim shto se desilo Teofilu- koji je do juche,bio jednako omrazen ovde na blogu!

potpuno izgubljen kompas!
Bili Piton Bili Piton 13:54 25.07.2010

....



Zgadjen sam.

I uplasen sam. Ovo moze svakom da se desi ko drugacije misli, drugacije pise, drugacije izgleda.

Podrska Teofilu i zelim mu da se brzo oporavi.
cassiopeia cassiopeia 14:19 25.07.2010

Re: ....

Bili Piton


Zgadjen sam.

I uplasen sam. Ovo moze svakom da se desi ko drugacije misli, drugacije pise, drugacije izgleda.

Podrska Teofilu i zelim mu da se brzo oporavi.


Da se ne ponavljam citiram Bilija.

I da dodam da sve dok se nasilje ne osudi kako mu dolikuje ovakve stvari će se dešavati i dalje. Meni je stvarno muka od toga u kako neuređenoj zemlji sa neuređenim ljudima živimo. Sve se trudim da svoju malu oazu zaštitim koliko mogu ali ponekad je neminovno susresti se sa šljamom ljudskim e tad mi pripadne muka, muka, muka i plače mi se.

I još jednom
Podrska Teofilu i zelim mu da se brzo oporavi.


gorio92 gorio92 14:48 25.07.2010

Re: ....

Zgadjen sam.

I uplasen sam. Ovo moze svakom da se desi ko drugacije misli, drugacije pise, drugacije izgleda.

Podrska Teofilu i zelim mu da se brzo oporavi.


I od mene toliko.
NNN NNN 14:25 25.07.2010

Sramotno!!!

joseywales joseywales 14:37 25.07.2010

Novi dan...

...novi povod za gorušicu u stomaku...
pape92 pape92 14:39 25.07.2010

za Pančića

Ma koliko pričali da je ovo napad na sve one - sve nas, volimo da dodamo - koji govore šta misle (naravno da jeste) jednom od nas je u ovom trenutku bez sumnje najteže. Ono koliko ga poznajem, a što je koliko i većina, neće se dati.
(Ako smem da okrenem na šalu, bar malo - potrebno je više od dva batinaša da udese imenjaka jednog Stivensona).
masovna_keva masovna_keva 16:50 25.07.2010

Re: za Pančića

pape92
(Ako smem da okrenem na šalu, bar malo - potrebno je više od dva batinaša da udese imenjaka jednog Stivensona).

Naravno da on neće ućutati ali se Srbija, očigledno, vraća u vesele '90-te s tom razlikom što Ivica mora da dokazuje svoj preobražaj, pa se možda nešto i desi po pitanju hapšenja.
milisav68 milisav68 18:43 25.07.2010

Re: za Pančića

ali se Srbija, očigledno, vraća u vesele '90-

Nije nikad ni izašla, samo se pritajila.Sve ono oko 5. oktobra pa nadalje je bila samo predstava sa glumcima, samo neki nisu znali da treba da budu glumci.
Doctor Wu Doctor Wu 18:54 25.07.2010

Re: za Pančića

ali se Srbija, očigledno, vraća u vesele '90-te

Ne treba preterivati, odmah padati u vatru. Ti koji su isprebijali Teofila nisu belo djubre, white trash, kojih je zapad pun i prepun. Ovo su politicki batinasi, njih je neko, najverovatnije krug oko DSS ili SRS, poslao da direktno biju Pancica (obratiti paznju da oni nisu dirali ostale putnike nego su imali tacno jednu metu). Dacic, ako hoce da bude ozbiljno shvacen, a cini mi se da u poslednje vreme ume da iskoristi ovakve prilike, ima do ponoci da pohvata ove barabe, da im sutra objavi slike po novinama i TV i da ih strpa u zatvor.
masovna_keva masovna_keva 22:10 25.07.2010

Re: za Pančića

milisav68
Nije nikad ni izašla, samo se pritajila.

Ne znam šta bih ti rekla, možda si i u pravu. Ja sam imala osećaj da se ljudi menjaju, da su ljubazniji, pristojniji i raspoloženiji.Slušali su političare koji, uglavnom, govore srpski jezik umesto tarzanskog srpskog koji je bio na snazi 90-tih , floskule tipa "nebeski narod i srebrne kašike" bile su zamenjene Đinđićevim slikovitim pričicama i poređenjima da npr. Srbija ima para za 1,5 Ronalda i ti političari su bili pristojni, uredni i lepo obučeni. Naravno, od velikog značaja je bila i SF priča da mi samo treba da "skinemo" Miloševića i Zapad će juriti da nas puni lovom.Sa ukidanjem Darvina kreće novo razdoblje u kojem se vraćamo bahatosti, gluposti,kriminalu i floskulama..
Doctor Wu
Ne treba preterivati, odmah padati u vatru. Ti koji su isprebijali Teofila nisu belo djubre, white trash, kojih je zapad pun i prepun. Ovo su politicki batinasi, njih je neko, najverovatnije krug oko DSS ili SRS, poslao da direktno biju Pancica (obratiti paznju da oni nisu dirali ostale putnike nego su imali tacno jednu metu). Dacic, ako hoce da bude ozbiljno shvacen, a cini mi se da u poslednje vreme ume da iskoristi ovakve prilike, ima do ponoci da pohvata ove barabe, da im sutra objavi slike po novinama i TV i da ih strpa u zatvor.

Ni ne mislim da su white trash, nego batinaši kojih je Beograd bio pun i prepun 90-tih iz SRS i SPS redova i u tom smislu i mislim da se vraćamo u vesele 90-te. Tipujem da bi Dačić to mogao da nam završi za 2 dana, sudeći po dosadašnjim zalaganjima. Ali bi bilo i jako važno da i MUP i pravosuđe zauzmu jasan i, što političari vole da kažu, nedvosmislen stav na temu batinaša, navijača i svih ostalih kriminogenih kategorija.
milisav68 milisav68 22:37 25.07.2010

Re: za Pančića

Ne znam šta bih ti rekla, možda si i u pravu. Ja sam imala osećaj da se ljudi menjaju, da su ljubazniji, pristojniji i raspoloženiji

I ja sam mislio da se nešto promenilo, dok se nije pomenula deveta rupa na svirali, na inauguraciji.Onda sam shvatio da nam je uvaljeno kukavičje jaje......
ili kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare




Bili Piton Bili Piton 14:53 25.07.2010

Re: caos

okicadek


ajde nemoj te tu da prduckate

nego svi fino blogeri


peticiju NATO-u da se Srbija jos malo bombarduje


meni ga nije zao ,tralal tlalalalal nemozete mi nista tralalal


A evo i mentalnog sklopa i domasaja one dvojice sto su ga pretukli, crno na belo.
masovna_keva masovna_keva 16:28 25.07.2010

Re: caos

okicadek
ajde nemoj te tu da prduckate
nego svi fino blogeri
peticiju NATO-u da se Srbija jos malo bombarduje
meni ga nije zao ,tralal tlalalalal nemozete mi nista tralalal


...i doviđenja, ne služimo pijane goste !
loader loader 22:23 25.07.2010

Re: caos

masovna_keva






Razgoropađena keva večeras
Lepo vam stoji
masovna_keva masovna_keva 23:18 25.07.2010

Re: caos

Razgoropađena keva večeras
Lepo vam stoji

Hvala, slaže mi se uz letnji outfit :)))))
loader loader 10:17 26.07.2010

Re: caos




vludvig vludvig 14:48 25.07.2010

Samo bez kafice

Nadam se samo da ga neće predsednik Srbije pozvati na kafu! Tada tek ništa ne bi bilo razrešeno.
Jedan od retkih "poznatih" koji najnormalnije i često šeta Zemunom. Znam da ne voliš blog i blogovanje ali ako ipak pročitaš, svako dobro!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:12 25.07.2010

.....

"Ja mogu samo da nagađam šta mogu biti razlog i motiv pošto se ne bavim nikakvim mutnim radnjama u životu, niti bilo kome išta dugujem, niti imam bilo kakve kontrakte s podzemljem ili bilo čime drugim“, kaže Pančić.Zaboravio je da filistarskom kolektivizmu duguje solidarisanje u lažima i obmani. Kako to ljudi sa integritetom i mozgom koji znaju upotrebiti onda su ga hteli osloboditi smetnje da im se prikljući - razmišljanja. Gospodinu Pančiću ne nedostaje stručnosti i hrabrosti stoga je olako napadnut bez obzira na konkretan motiv koji će se utvrditi. Sva moja podrška u slobodi zasnovanog razmišljanja gospodine Pančiću.
(Andrija Jerkov, 25. jul 2010 15:34)

Veoma precizno kaže čovek u svom komentaru.- "Zaboravio je da filistarskom kolektivizmu duguje solidarnost u lažima i obmani"
sentinel26 sentinel26 16:16 25.07.2010

To je slika današnje Srbije

koja je spolja jako vidljiva, još samo da neko pronadje ispravne brisače da bi se vidjela i iznutra.

Ženi se prijetilo smrću, a sudija kaže to je uvreda koja se ne goni po službenoj dužnosti no po privatnoj tužbi.

Kidnapovan novinar lista "Vreme" - kidnaperi još nijesu otkriveni, a kad će, ne zna se - vjerovatno nikada !

Bačena bomba na prozor (stan ) novinaru lista "Vreme" - napadači još nijesu otkriveni, a kad će, ne zna se - vjerovatno nikada...

Pretučen novinar lista "Vreme" - za napadačima se traga - morao je sam da pozove policiju i pomoć...

Srbija je jednom nogom zagazila duboko u vode fašizma, izlazak košta, a kamatu će plaćati sljedeća generacija...

ILi su sve ovo možda samo obične "uvrede" koje se gone po privatnim tužbama...

A možda to samo ljudi na taj način iskazuju svoja "različina mišljenja", ne znaju drugačije...

......................
Zato nijednoj državi na zemaljskoj kugli (pa ni Srbiji ) nijesam "delegirao" (odrekao se ) prava na samoodbranu...

intrepid intrepid 16:40 25.07.2010

Re: To je slika današnje Srbije

sentinel26

Kidnapovan novinar lista "Vreme" - kidnaperi još nijesu otkriveni, a kad će, ne zna se - vjerovatno nikada !

Bačena bomba na prozor (stan ) novinaru lista "Vreme" - napadači još nijesu otkriveni, a kad će, ne zna se - vjerovatno nikada...

Pretučen novinar lista "Vreme" - za napadačima se traga - morao je sam da pozove policiju i pomoć...



Ubijen urednik lista "Dan"- Dusko Jovanovic-narucilac nije otkriven

Pretucen urednik lista "Vijesti"- Zeljko Ivanovic- za napadacima se traga, narucilac nije otkriven

Pretucen knjizevnik Jevrem Brkovic i ubijen njegov vozac-za ubicom i napadacima se traga



Šentinel26 ih uvek kao slucajno zaboravi, pa da ga podsetim. Nadam se da se ne ljuti.... mislim da i ti ljudi iz bivse nam zajednicke drzave, zasluzuju da budu spomenuti kao zrtve rezima... protiv slobode medija i javne reci.

sentinel26 sentinel26 17:39 25.07.2010

Re: To je slika današnje Srbije

intrepid
sentinel26
Kidnapovan novinar lista "Vreme" - kidnaperi još nijesu otkriveni, a kad će, ne zna se - vjerovatno nikada !
Bačena bomba na prozor (stan ) novinaru lista "Vreme" - napadači još nijesu otkriveni, a kad će, ne zna se - vjerovatno nikada...
Pretučen novinar lista "Vreme" - za napadačima se traga - morao je sam da pozove policiju i pomoć...

Šentinel26 ih uvek zaboravi pa da ga podsetim. Nadam se da se ne ljuti.... mislim da i ti ljudi iz bivse zajednicke drzave zasluzuju da budu spomenuti kao zrtve rezima... protiv slobode medija i javne reci.

Radikalskim batinašima ne repliciram... Nijesam živeo a ni porez plaćao u državnoj zajednici no u Srbiji...

intrepid intrepid 17:56 25.07.2010

Re: To je slika današnje Srbije

Šentinel26

Radikalskim batinašima ne repliciram... Nijesam živeo a ni porez plaćao u državnoj zajednici no u Srbiji...


nervira te kad spomenem novinare i pisca iz crne gore koji su platili veliku cenu za kriticko pisanje o caru i njegovoj sviti:)) a tako lako se razbacujes sa recju fasizam u srbiji...eto, koliko si dosledan i verodostojan.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:07 26.07.2010

Re: To je slika današnje Srbije

Šentinel26 ih uvek kao slucajno zaboravi, pa da ga podsetim.

al zato si ti tu da ublažiš malko, koliko je moguće, teofilovo prebijanje.
pa da navalimo kako je u hrvatskoj, kako u cg.

čim neko spomene kako je u srbiji (po bilo kom piatanju) vataš se za gugl ...
intrepid intrepid 03:23 26.07.2010

Re: To je slika današnje Srbije

Exitus Letalis

pa da navalimo kako je u hrvatskoj, kako u cg.



e, kad me ti i Šentinel napadate onda znam da sam pogodio u metu. to mi je isto kao da sam dobio 30 preporuka:)))
sentinel26 sentinel26 12:38 26.07.2010

Re: To je slika današnje Srbije

intrepid
Šentinel26
Radikalskim batinašima ne repliciram... Nijesam živeo a ni porez plaćao u državnoj zajednici no u Srbiji...

nervira te kad spomenem novinare i pisca iz crne gore koji su platili veliku cenu za kriticko pisanje o caru i njegovoj sviti:)) a tako lako se razbacujes sa recju fasizam u srbiji...eto, koliko si dosledan i verodostojan.

Šta sam ja i koliko pisao o Crnoj Gori nijesam dužan da se ispovijedam na ovom blogu tebi i ostalim radikalskim i drugim batinašima.

Vidim da danas o Jevremu Brkoviću (koji nije ničiji "državni neprijatelj" ) u Srbiji najviše brinu Šešeljevi radikali koji su mu svojevremeno (prijetili ) radili o glavi...

Batinaše u Srbiji su izrodili radikali vojvode od kašike i JUL a berzom (finansijskom dobiti ) je gazdovao SPS.

Mnogi batinaši iz tog perioda su snimljeni ali nijesu procesuirani poslije navodne promjene vlasti (tj. revolucije )... Godišnji odmor (ili neplaćeno odsustvo ) pa promjena gazde ??

Ovi današnji su veoma usavršili djelatnost, ne voze se kombijima...

Danas mnoge stranke imaju svoje plaćene batinaše, medju njima i DS, i kada neko nedje glasa protiv njih ili napiše što im se ne dopada šalju ih u akciju sa palicama i pištoljima...

Srbijom špartaju pro-fašističke bande i sve su poznate organima gonjenja, kako u organizacionom tako i svakom drugom smislu.

A što se tiče broja batinaško-radikalskih preporuka, kojima se hvališ, očekivala se veća brojka, jer vas uopšte nije teško prepoznati, što je posljedica dugotrajnog javnog djelovanja....

Izjava visokog državnog funkcionera : "Napad na Teofila je siledžijski!" je nedostojna jednog državnog funkcionera.

Pančića nije napao siledžija koji je samo jači od njega i koji voli da tuče slabije iz nekog banalnog razloga..

Napadači na Pančića su to uradili sračunato sa samo jednim ciljem i motivom.
Da ga onesposobe, da njemu i drugima pošalju poruku šta i o čemu smeju da pišu i govore, inače slijede palice po glavi
...

Ufalcovani izvještači su pokušaj šamaranja V.Ilića nazvali "pokušajem atentata" a napad na Pančića opasan po život "siledžijskim napadom"...

Sramota !
filvas filvas 16:10 25.07.2010

Prvo odbrana Teofila, pa tek onda Kosova.

Na ovom slucaju mora da se pokaze cvrstina ove drzave. Ako se ovakve stvari ne mogu resiti, onda je potpuno besmisleno da imamo bilo kakve vece ambicije. Moraju da ih nadju i da ih tako kazne da o tome prica generacijama. Ocigledno da postoje organizovane teroristicke grupe u Srbiji i ne mogu da shvatim da policija o njima nema nikakve informacije.
AlexDunja AlexDunja 16:12 25.07.2010

Re: Prvo odbrana Teofila, pa tek onda Kosova.

Ocigledno da postoje organizovane teroristicke grupe u Srbiji i ne mogu da shvatim da policija o njima nema nikakve informacije.


o ima. dobra ti stojim.
JJ Beba JJ Beba 19:37 25.07.2010

Re: Prvo odbrana Teofila, pa tek onda Kosova.

ne mogu da shvatim da policija o njima nema nikakve informacije.

koja bre policija?
oni nisu tu radi nas
teofilov tekst o 83ci
yugaya yugaya 19:46 25.07.2010

Re: Prvo odbrana Teofila, pa tek onda Kosova.

teofilov tekst o 83ci

upravo procitala.
Uvek, naime, polazim od neviđeno glupe malograđanske predrasude da je to moj autobus, i da čekanjem i spremnošću da platim kartu obavljam svoj deo posla, i onda čekam da vidim šta će da se desi. Odavno sam, naime, shvatio suštinu socijalnog eksperimenta: lako za Hag, privatizaciju i ostale trice – poverovaću da je ovo ponovo Grad Za Ljude tek kada vidim da je neko vaistinu upristojio osamdesettrojku, to užareno, zapušteno središte Najmračnijeg Balkana!

Teofilov tekst je od pre tri godine - Najmracniji Balkan je danas izgleda jos crnji .
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 16:14 25.07.2010

SKANDALOZNO!

Ovaj incident kad sa Teofilom Pančićem dokazuje samo onaj aksiom posle promena 2000: "SVE JE ISTO SAMO NJEGA NEMA!" A Teofila su pretukli poslušnici onih likova kojima smeta njegov kritički stav. Očito je došlo vreme kad je zabranjeno: 1) normlano da se misli(kao Teofil Pančić), 2) da se bude muško, 3) da se bude žensko, 4) da se bude heteroseksualac, 5) da se bude homoseksualac, jednostavno rečeno ne sme ni da se bude ni isti ni različit. Uvek će se naći neka budala koja će ili da nas verbalno izvređa ili da nas isprebija ako se slučajno usudimo da budemo različiti, na prvom mestu ako se usudimo da drukčije mislimo od drugih.
Na kraju ću samo da napravim jednu digresiju: u jednom od skorašnjih ispitnih rokova na mom filološkom fakultetu na usmenom delu ispita savremeni francuski jezik III, deo konverzacija, profanka je jednu studentkinju oborila iz razloga što je, na temu o Evropskoj Uniji, rekla da je ona lično protiv ulaska Srbije u EU i iznela svoju argumentaciju protiv EU i što je rekla da bi na referendumu (pod uslovom da bude održan) zaokružila odgovor NE. Studentkinja je, dakle, pala ispit samo zato što je iznela svoj stav koji se nije slagao sa profankinim i što drukčije misli, što ja lično ne osuđujem. A Teofila su pretukli jer i on ima drukčije, ali kritičko mišljenje o postojećoj situaciji u Srbiji.
loader loader 16:32 25.07.2010

Re: SKANDALOZNO!

A Teofila su pretukli poslušnici onih likova kojima smeta njegov kritički stav.



Kazezoze Kazezoze 16:25 25.07.2010

pitanje,

jel' to (jos) u beogradu normalno da putnici nose metalne sipke dok se voze u gradskom prevozu?
inagadadavida inagadadavida 17:14 25.07.2010

Re: pitanje,

Kazezoze
jel' to (jos) u beogradu normalno da putnici nose metalne sipke dok se voze u gradskom prevozu?


Nije ...ali razmisljam da pocnem da nosim jednu...upravo zbog ovih sto ih vec nosaju sa sobom...
loader loader 22:26 25.07.2010

Re: pitanje,

Kazezoze
jel' to (jos) u beogradu normalno da putnici nose metalne sipke dok se voze u gradskom prevozu?

Nose i Kurir !
micontakis micontakis 16:49 25.07.2010

Napad na Teofila

katastrofa totalna. sudeci po prethodnim reakcijama prilikom napada na novinare nista se nece dogoditi onima koji su ga napali i nastavice tako sve dok se svaki kvalitetan novinar ne primora da se iseli iz Srbije i da ovde ostane samo gomila jednoumnih kratkocelepana.
Doctor Wu Doctor Wu 17:17 25.07.2010

Za razliku od mrlm, uopste

ne obozavam Teofila, ali ovo je zaista strasno. U stvari, covek ni ne treba nekog da voli da bi protestovao zbog ovakvog batinanja.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:10 25.07.2010

Re: Za razliku od mrlm, uopste

Doctor Wu
ne obozavam Teofila, ali ovo je zaista strasno. U stvari, covek ni ne treba nekog da voli da bi protestovao zbog ovakvog batinanja.

man ray loves me man ray loves me 20:04 25.07.2010

Re: Za razliku od mrlm, uopste

Ne treba, slazem se, al malo vise boli kad nadrlja neko ko ti je drag.
medjutim92 medjutim92 10:45 26.07.2010

Re: Za razliku od mrlm, uopste

Doctor Wu
ne obozavam Teofila, ali ovo je zaista strasno. U stvari, covek ni ne treba nekog da voli da bi protestovao zbog ovakvog batinanja.


Uptavo. Poštujem Teofila iako je u stanju da me pošteno iznervira i kad se potpuno slažem s njim, ali udar na njega i njegovo pravo na slobodu govora je udar i na moje pravo, samo što mene još nisu našli..
loader loader 11:04 26.07.2010

Re: Za razliku od mrlm, uopste

samo što mene još nisu našli..

Sad ste se otkrili.. :) Bolje ne silazite u kiosk po žvake narednih nekoliko dana :)

Naravno, sloboda govora !
maca22 maca22 17:18 25.07.2010

100

auuuh

izvinjavam se na off-u
loader loader 11:08 26.07.2010

Re: 100

maca22
auuuhizvinjavam se na off-u


Čestitam na stotki
maca22 maca22 13:13 26.07.2010

Re: 100

necudavamkazem necudavamkazem 17:28 25.07.2010

Ovo je katastrofa...

... i užas. Ja sam duboko potresen. Već sutra pišem eMail podrške Teofilu uz nadu da se što pre vrati na noge kako bi nam pojasnio još jednom zašto je Srbija zločinačka, genocidna i zašto je treba sravniti sa zemljom.
'Bem ti i zemlju i državu u kojoj fašisti ne mogu šetati slobodno ulicom.
inagadadavida inagadadavida 17:30 25.07.2010

Re: Ovo je katastrofa...

necudavamkazem

'Bem ti i zemlju i državu u kojoj fašisti ne mogu šetati slobodno ulicom.


Najzad neko da iskreno , iz malog mozga napise ono sto zaista misli
necudavamkazem necudavamkazem 17:34 25.07.2010

Re: Ovo je katastrofa...

Ajde nemoj da si takav.
Pa šta ako su mu tekstovi fašistički? Opljuvavanje celog jednog naroda je osnovno ljudsko pravo i svako treba da ima priliku da se zabavlja.
Jel' zbog toga zaslužio da mu neko rascopa glavu šipkom? Naravno da nije. Malo samo saosećanja i ljudskosti molim...
boris19 boris19 17:36 25.07.2010

Re: Ovo je katastrofa...

Da li si procitao bar jedan njegov tekst?
Bili Piton Bili Piton 17:38 25.07.2010

Re: Ovo je katastrofa...

necudavamkazem
Ajde nemoj da si takav.
Pa šta ako su mu tekstovi fašistički? Opljuvavanje celog jednog naroda je osnovno ljudsko pravo i svako treba da ima priliku da se zabavlja.
Jel' zbog toga zaslužio da mu neko rascopa glavu šipkom? Naravno da nije. Malo samo saosećanja i ljudskosti molim...


Ako ti smetaju Teofilovi politicki stavovi, uzmi pa napisi tekst za NSPM u kome ces da ga comprehensively unistis, stavku po stavku. Ali nemoj ga tuci po autobusu, to je divljastvo. Pitam se, da je tvoj mladji brat dobio stanglu po glavi i kontuziju lobanje, sta god da je tome bio "povod", da li bi osecao takvu istu "empatiju".


kukusigameni kukusigameni 17:40 25.07.2010

Re: Ovo je katastrofa...

Opljuvavanje celog jednog naroda

Ma jok, on to samo tebe pljuje. A ti, ti mozda u svojoj bolesnoj glavi jesi narod. To se zove shizofrenija, rascep tvoje bolesne licnosti.
necudavamkazem necudavamkazem 17:49 25.07.2010

Re: Ovo je katastrofa...

Ja ne razumem čemu takvo ponašanje od vas?
Oćete da kažete da neko zaslužuje batine samo zato što je izneo svoje mišljenje?
To je vrlo pogrešno, sram da vas bude, nemojte da mislite da ne vidim tu vašu pasivnu agresiju, ja iznosim svoje mišljenje i ako imate problem s tim, niste ništa bolji od tih napadača.. čak šta više, verujem da bi me i štanglama tukli.
Tuga... ovo nije naša Srbija.

Pravda za Teofila!
kukusigameni kukusigameni 17:52 25.07.2010

Re: Ovo je katastrofa...

Ne brini se, slabije ne bijem!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:55 25.07.2010

Re: Ovo je katastrofa...

'Bem ti i zemlju i državu u kojoj fašisti ne mogu šetati slobodno ulicom.

Mož' biti da nisu mogli slobodno da šetaju jer su štangle krili u nogavicama...
Drugih smetnji očigledno nema. Po internetu naročito.
necudavamkazem necudavamkazem 18:05 25.07.2010

Re: Ovo je katastrofa...

Šta će Teofilu štangla u nogavici? (i ne, to nije imalo seksualnu konotaciju)
Znaš li ti da je olovka jača od mača, štangle...
...dobro, osim u autobusima i ako ih je dvojica. Onda je olovka sranje.
Anyway.
Oni su možda dobili bitku, ali nisu dobili rat.
Naš Teofil kad stane na noge ima da bude još jači i još bolji. I verovatno će nas bombardovati NATO na njegovu inicijativu. I treba.

Znaš kako kažu..
...što te ne ubije... ubiće nekog drugog.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:14 25.07.2010

Re: Ovo je katastrofa...

Šta će Teofilu štangla u nogavici?

Ma manijak jedan! Mislim, očigledno da treba da smrša (da ne budem previše pc korektna), a on krije štangle čokolade po nogavicama!Bolesno bre!
Udri to, majku mu!
necudavamkazem necudavamkazem 18:25 25.07.2010

Re: Ovo je katastrofa...

I to što kažeš. Možda je nekom u busu pao šećer... a Teofil nije olako hteo da se odrekne svojih štanglica čokolade... jedino šipkom su mu mogli izvući iz ruke.

Mada ni to nije dozvoljeno i opravdano nasilje.
koksy koksy 21:02 25.07.2010

Re: Ovo je katastrofa...

necudavamkazem
Ajde nemoj da si takav.
Pa šta ako su mu tekstovi fašistički? Opljuvavanje celog jednog naroda je osnovno ljudsko pravo i svako treba da ima priliku da se zabavlja.
Jel' zbog toga zaslužio da mu neko rascopa glavu šipkom? Naravno da nije. Malo samo saosećanja i ljudskosti molim...


E, ljudi, sta je ovo veceras? Iz kojih rupa su izbauljali ovi sto "analiticni", sto "saosecajni" zohari?
znik znik 17:44 25.07.2010

Zašto vozač nije reagovao?

Ne slažem se uvek sa tekstovima Teofila Pančića, ali me užasava ideja da novinare tuku metalnim šipkama.

Međutim, čini mi se da se nedovoljno potencira činjenica da se napad dogodio u vozilu gradskog prevoza. Deluje mi neverovatno da vozač nije ništa primetio, tako da ne mogu da razumem zašto nije reagovao i zaštitio putnika? Ako nije mogao fizički da se obračuna sa nasilnicima, mogao je da pozove policiju da ih sačeka na sledećoj stanici. Ili da odveze autobus direkto pred policijsku stanicu.

solskjaer solskjaer 17:45 25.07.2010

Jedno pitanje..

...vama koji sada pljujete putnike koji nisu reagovali. Svako od vas pojedinacno bi se suprotstavio dvojici batinasa sa sipkama, kojima tudji zivot nista ne znaci? Ajd' onako iskreno...
inagadadavida inagadadavida 17:47 25.07.2010

Re: Jedno pitanje..

solskjaer
...vama koji sada pljujete putnike koji nisu reagovali. Svako od vas pojedinacno bi se suprotstavio dvojici batinasa sa sipkama, kojima tudji zivot nista ne znaci? Ajd' onako iskreno...


da ....... sto.????

pa zasto nosim pistolj???
Bili Piton Bili Piton 17:50 25.07.2010

Re: Jedno pitanje..

solskjaer
...vama koji sada pljujete putnike koji nisu reagovali. Svako od vas pojedinacno bi se suprotstavio dvojici batinasa sa sipkama, kojima tudji zivot nista ne znaci? Ajd' onako iskreno...


Cekaj bre. Kazu pun je autobus bio. Cinjenica da su ova dvojica napala u paru govori dovoljno o tome kakve su kukavice i slabici. Dovoljno je bilo da neko odmah podvikne "sta radite bre majku vam mangupsku", ostalo bi bilo lancana reakcija. Ocigledno niko nije ni pisnuo.

Ili smo stvarno svi otisli u kurac? Ne znam, ne zivim odavno u srbiji.
milisav68 milisav68 18:35 25.07.2010

Re: Jedno pitanje..

Ili smo stvarno svi otisli u kurac? Ne znam, ne zivim odavno u srbiji.

Biće da je ovo drugo.
man ray loves me man ray loves me 20:03 25.07.2010

Re: Jedno pitanje..

Ili smo stvarno svi otisli u kurac? Ne znam, ne zivim odavno u srbiji.

To je opsti fenomen. To je pomenuo i Trebjesanin u vestima. Sto ima vise ljudi, to manje svako od njih pojedinacno oseca pritisak da nesto uradi. Ako si citao/gledao Watchmen, oni koriste epizodu realnog ubistva Kitty Genovese koju je jedan tip silovao i tukao u ulazu jedno sat vremena, naocigled celog komsiluka (neki su gledali sa prozora), otisao i vratio se da je ubije a da niko nista nije uradio, u Kvinsu, sezdesetih.
Atomski mrav Atomski mrav 21:53 25.07.2010

Re: Jedno pitanje..

Ili smo stvarno svi otisli u kurac? Ne znam, ne zivim odavno u srbiji.

Jesmo. Treba paliti odavde dok nismo postali žrtve nekih batinaša, kriminalaca, siledžija...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana