Društvo| Kultura| Ljudska prava| Politika| Život

Napad na Teofila metalnim šipkama !!

loader RSS / 25.07.2010. u 12:10

Vest da je u gradskom prevozu napadnut novinar Teofil Pančić zahteva momentalnu reakciju - i ovde, na "oglasnoj tabli" bloga, i hitnu reakciju policije, ali pre svega zahteva najozbiljniju društvenu samoupitanost !

"Kolumnista nedeljnika „Vreme" Teofil Pančić napadnut je i pretučen metalnom šipkom sinoć u Zemunu i tom prilikom zadobio je kontuziju lobanje i povrede na desnoj ruci, saopštila je redakcija "Vremena". Do napada je došlo oko 23 časa u gradskom autobusu u Zemunu, a, kako je saopšteno, dva muškarca su izvadila metalnu šipku i naočigled putnika njom udarali Pančića po glavi i telu..." (Tanjug)

"Policija je obavila razgovor sa Pančićem i izvršila uvidjaj povodom ovog mučkog i očigledno planiranog napada na novinara "Vremena". Napad su izvršila dva muškarca koja su Pančića izvesno vreme pratila i potom ušla za njim u autobus na stanici na Trgu Branka Radičevića u Zemunu. Na očigled putnika napadači su izvadili metalnu šipku i njom udarali Pančića po glavi i telu. Nakon izvesnog vremena, napadači su pobegli iz autobusa koji je stajao na stanici. Policija je izvršila uvidjaj. Pančić je prebačen u bolnicu gde su njegove povrede sanirane. Srećom, nisu opasne po život." (Beta)

Čuo sam izjavu Pančića koji veruje da je ovaj akt ugrožavanja njegove bezbednosti, a možda i života, posledica njegovog javnog novinarskog, tj. društvenog angažovanja. Verujem da tako i jeste. Odnosno, sve upućuje da je razlog upravo taj. Konačno, kad god se napadne novinar - mora se poći jedino od toga da je namera bila da se zastraši i kazni zbog izgovaranja svog mišljenja ! Tako uvek treba postaviti stvar.

Napadi na novinare..! To je već koji slučaj u nizu?! Da li se uopšte više može reći nešto novo na ovu temu?! Udarac u Pančića je kao udarac svima nama po labrnji ! Preko njega nam je poslata poruka. A poruka je da ćutimo i da mirno konzumiramo stvarnost kakvu nam serviraju snage destrukcije i svakovrsnog zaostajanja. Naravno da nećemo ćutati !!



Komentari (274)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

man ray loves me man ray loves me 12:15 25.07.2010

sta se desilo?

jel ok?
edit: videla sam u blicu. pa ovo je prekardasilo svaku meru. obozavam teofila. osecam se lose.
sybil sybil 12:16 25.07.2010

Re: sta se desilo?

da, da li moze opsirnije?
nobody is perfect nobody is perfect 12:24 25.07.2010

Re: sta se desilo?

ne, ne moze opsirnije. i sta nije jasno?! covek je prebijen zbog svojih stavova i sta treba jos reci da bi bilo jasno kuda srlja srbija!?
sybil sybil 12:27 25.07.2010

Re: sta se desilo?

nobody is perfect
ne, ne moze opsirnije. i sta nije jasno?! covek je prebijen zbog svojih stavova i sta treba jos reci da bi bilo jasno kuda srlja srbija!?

evo ja sam dala opsirnije. strasno. to mora da su ovi iz 1389. ili obraza
intrepid intrepid 12:38 25.07.2010

Re: sta se desilo?

covek je prebijen zbog svojih stavova i sta treba jos reci da bi bilo jasno kuda srlja srbij!?



kako to da ti vec znas zasto je prebijen? treba pustiti policiju da radi svoj posao..povecano nasilje je prisutno u svim drzavama ex yu,a ne samo u srbiji. ako citas internet portale: bih, hrvatske, makedonije ili crne gore, to su svakodnevne udarne vesti..
sybil sybil 12:40 25.07.2010

Re: sta se desilo?

d srlja? kako ti vec znas zasto je prebijen? treba pustiti policiju da radi svoj posao..povecano nasilje je prisutno u svim drzavama ex yu,a ne samo u srbiji. ako citas internet portale: bih, hrvatske, makedonije ili crne gore, to su svakodnevne udarne vesti..

svasta. jasno je kao beli dan zasto je teofil pretucen. da li je nekada bila vest: pretucen vodja obraza, 1389, podmlatka radikala, nasi ili mlada rusija. boze sacuvaj. i o cemu onda pricamo, sta se pravimo ludi.
veliot veliot 12:44 25.07.2010

Re: sta se desilo?

intrepid


Kao sto je policija uradila svoj posao kada je eksplodirala bomba na prozoru Dejana Anastasijevica? Ti bas zelis pravdu i dobro ljudima... strasno.
loader loader 12:45 25.07.2010

Re: sta se desilo?

kako ti vec znas zasto je prebijen?

Dva intelektualca sa metalnim šipkama su išla kasno uveče ulicom i posmatrajući masu prolaznika odigrala na njihovim prilikama "eci-peci-pec..." - na taj način, dakle sasvim slučajno, odabravši jednog od prolaznika - Teofila Pančića kao personu koju će pratiti, sa namerom da kasnije u gradskom prevozu na njemu isprobaju tvrdoću svojih metalnih šipki ! Nema tu politike, revanšizma, ni nasilja. To su garantovano mašinski inženjeri, ili fizičari, koji proučavaju svojstva novih legura !
niccolo niccolo 12:52 25.07.2010

Re: sta se desilo?

Dva intelektualca sa metalnim šipkama su išla kasno uveče ulicom i posmatrajući masu prolaznika odigrala na njihovim prilikama "eci-peci-pec..." - na taj način, dakle sasvim slučajno,

Ne slažem se, ako su intelektualci sigurno postoji neki naučni metod kojim su izabrali baš Teofila...

P.S. Nasilje se u Srbiji po pravilu osuđuje ili prećutno podržava u zavisnosti od toga ko je žrtva tj. kakvo mišljenje imamo o žrtvi, moramo da naučimo da je svako nasilje loše...
docsumann docsumann 12:54 25.07.2010

Re: sta se desilo?

covek je prebijen zbog svojih stavova i sta treba jos reci da bi bilo jasno kuda srlja srbija!?


Veza između stavova koje Teofil iznosi u svojim tekstovima i javnim nastupima, i napadača je ključ za njihovo otkrivanje.
Ko se našao prozvan, ko je mogao da se odluči na ovakvu divljačku reakciju.
Energična i profesionalna istraga u ovom pravcu, mogla bi brzo da da rezultate.
A otkrivanje počinoca, njihovo hapšenje i procesuiranje, nužni je čin odbrane slobode javne riječi,
intrepid intrepid 12:55 25.07.2010

Re: sta se desilo?

jasno je kao beli dan zasto je teofil pretucen.


daj, bre, opusti se. nisam rekao ni da ni ne, nego da treba pustiti policiju da odradi svoj posao. svaki dan kojekakvi dripci tuku vozace gradskog prevoza, otac i 11 godisnji sin su brutalno prebijeni u istom tom prevozu, devojcica je za malo oteta, itd. ovi iz grada ce morati razmisliti o angazovanju neke vrste interne policije koja ce se starati o bezbednosti putnika. sve svetske metropole imaju takav bezbednosni sistem u javnom prevozu...
loader loader 12:57 25.07.2010

Re: sta se desilo?

moramo da naučimo da je svako nasilje loše...

Sa čim se ne slažete?
Ja svako nasilje osuđujem, upućujem na štetnost destruktivnog principa...
Treba da se odredite malo pobliže.
Ja iznosim svoj stav. Moj stav je iznet u tekstu. Cilj mi je da taj stav vidi što više ljudi, jer smatram da ide u konstruktivnom pravcu.
Dakle, sa čim se ne slažete?

niccolo niccolo 12:59 25.07.2010

Re: sta se desilo?

Dakle, sa čim se ne slažete?

Ironija, ironija...nadovezana na tvoju ironiju o dva intelektualca...
maca22 maca22 13:00 25.07.2010

Re: sta se desilo?

intrepid
nego da treba pustiti policiju da odradi svoj posao.

A mi joj ovde ne damo.
man ray loves me man ray loves me 13:00 25.07.2010

Re: sta se desilo?

teofil je verovatno 'kolateralna steta' odluke suda o kosovu. da citiram prijatelja: posto sada nemaju kostunicu da mogu da divljaju po gradu i kradu patike, daj sta das, premlatise jadnog teofila.

besna sam.

i jos nesto. boli me dupe iskreno za to sto kockalone zajebava srbe sa kosova i poreske obveznike u srbiji, nek se izbore za bolje ako im on nije dobar, ali teofila jednostavno ne dam. teofil je 'one of me' da tako kazem, posto ne znam na sta bi se odnosilo 'us' u 'one of us', i osecam se na neki nacin, jer ne zelim da umanjujem njegovu patnju naravno, kao da su napali mene.
sybil sybil 13:02 25.07.2010

Re: sta se desilo?

intrepid
jasno je kao beli dan zasto je teofil pretucen.daj, bre, opusti se. nisam rekao ni da ni ne, nego da treba pustiti policiju da odradi svoj posao. svaki dan kojekakvi dripci tuku vozace gradskog prevoza, otac i 11 godisnji sin su brutalno prebijeni u istom tom prevozu, devojcica je za malo oteta itd. ovi iz grada ce morati razmisliti o angazovanju neke vrste interne policije koja ce se starati o bezbednosti putnika. sve svetske metropole imaju takav bezbednosni sistem u javnom prevozu...

dakle bolje cuti.
libkonz libkonz 13:29 25.07.2010

Re: sta se desilo?

Jezivo. Ne smemo dozvoliti da fašisti pobede u ovoj državi !
intrepid intrepid 13:45 25.07.2010

Re: sta se desilo?

A mi joj ovde ne damo.


donose se zakljuci pre policijskog saopstenja, bolje receno, kao sve u ovoj zemlji napad na teofila se odmah politizuje.


i, da budemo jasni, obozavam teofila, mislim da je on pravi i jedini tirketov naslednik:))
man ray loves me man ray loves me 13:49 25.07.2010

Re: sta se desilo?

donose se zakljuci pre policijskog saopstenja

Evo jos jedan sledbenik Vitgenstajna. To sto je sunce izaslo danas, juce i svakog dana otkad pamtimo ne znaci da ce izaci i sutra.
dj dj 13:53 25.07.2010

Re: sta se desilo?

kud srlja? kako ti vec znas zasto je prebijen? treba pustiti policiju da radi svoj posao..


mozda bolje prepustiti internoj gsp kontroli, ipak je to samo sukob putnika, mozda treba prvo utvrditi da li su imali pkacene karte.

daj bre covece, to sto radis je mlacenje blog stanglom po nasim glavama ovde
Cocoa Cocoa 13:59 25.07.2010

Re: sta se desilo?


treba pustiti policiju da radi svoj posao


Policija je i uradila svoj posao, to i jeste tema ove vesti.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:05 25.07.2010

Re: sta se desilo?

kud srlja? kako ti vec znas zasto je prebijen?

ma naravno, dugovao im lovu.
kakvi relativizatori.
ti si mi jedan od omiljenih.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:12 25.07.2010

Re: sta se desilo?

i, da budemo jasni, obozavam teofila, mislim da je on pravi i jedini tirketov naslednik:))

po kom pitanju?
malo si pobrkao!
i danas imam tinanićev komentar iz kurira 12. marta one godine ... gde kaže - nosi štake a klima glavom, da nije neki mentalni problem u pitanju ...

tog dana je premijer ubijen. a tirke je pokazao svoj stav prema njemu dan ranije.

i zamisli, nemaju u arhivi 12. mart.
htela sam da ti dam link.
tripraseta92 tripraseta92 14:13 25.07.2010

Re: sta se desilo?

intrepid

treba pustiti policiju da radi svoj posao..povecano nasilje je prisutno u svim drzavama ex yu,a ne samo u srbiji. ako citas internet portale: bih, hrvatske, makedonije ili crne gore, to su svakodnevne udarne vesti..

Da, zaboravio si "povećano" nasilje u Nemačkoj, Italiji i ostalim zemljama ex pameti, 30-ih godina prošlog veka. I isto tako su ljudi prebijani na sred ulice na očigled mnoštva građana. I isto tako policija nikad ništa nije otkrila, a kamoli 'apsila kolege iz privatne vojske (Sturmabteilung – SA, poznatije kao smeđe košulje). A posle je već bilo kasno. Pa čak i za smeđe košulje. U modu ušla druga boja !

kako ti vec znas zasto je prebijen?

Čuj, mora neko da zna , misli, vidi... kad već policija ne zna, ne vidi, ne dela

intrepid intrepid 14:28 25.07.2010

Re: sta se desilo?

Exitus Letalis
po kom pitanju?
malo si pobrkao!




Čitao sam te njegove reči peti put, deseti put, hodao prema kući nogu pred nogu a opet u oblacima, razmišljajući hoću li uopšte preživeti ovaj rat, hoću li išta više (i ikome) stići napisati, ali tešeći se da je čak i ovoličko vredelo: Tirke je, zamislite, već notirao moje postojanje. Pa, valjda se i to računa? Nije to baš malo za jedan ljudski život, ako razumete šta želim reći.


Ovo je samo deo teksta koji je Teofil napisao povodom smrti svog novinarskog idola
Bogdana Tirnanica. Evo ti link pa ako te zanima, procitaj ostatak Teofilovog nadahnutog teksta

http://www.vreme.com/cms/view.php?id=804669




loader loader 15:46 25.07.2010

Re: sta se desilo?


Ironija, ironija...nadovezana na tvoju ironiju o dva intelektualca...

Ironija... Ok.
inagadadavida inagadadavida 17:11 25.07.2010

Re: sta se desilo?

intrepid

treba pustiti policiju da radi svoj posao..


.............
mlekac mlekac 17:49 25.07.2010

Re: sta se desilo?

loader
tvrdoću svojih metalnih šipki ! Nema tu politike, revanšizma, ni nasilja. To su garantovano mašinski inženjeri, ili fizičari, koji proučavaju svojstva novih legura !


Pazi, Institut za fiziku JESTE u Zemunu - ne bih ja tek tako prenebegla tu cinjenicu
remar_k remar_k 17:54 25.07.2010

Re: sta se desilo? Cenim da se ovo desilo:

man ray loves me
jel ok?
edit: videla sam u blicu. pa ovo je prekardasilo svaku meru. obozavam teofila. osecam se lose.



Najveći krivac za Teofilovo prebijanje je ovaj Blog i bogami sajt-B-92 u celini sa užim rukovodstvom, evo zašto to tvrdim : tamo Teofil gostuje kad god hoće, ili kad ga pozovu, a to je vrlo često...samo je u utisku Nedelje bio gost bar 20 puta u polednjih deceniju i nešto.
Tamo on priča šta priča, i to je u redu, ima pravo da misli, piše šta god poželi, ali šta se dešava posle toga ?
Pa dešava se, da se drugoj strani, ne da-da išta kaže bilo gde, a pogotovu ne na pomenutoj televiziji/emisiji, a sajtu ni pod razno.
Dakle, ljudi polude, frustracija je velika, jednom čoveku, jednoj grupi ljudi daju da kažu sve, ostalima ne daju ni da se uključe na 30 sekundi u emisiju ili išta napišu na sajtu.
To je glavni razlog što je neko napao Teofila, drugi ne postoji, i rekao sam ko je kriv za to, i u to sam sigurniji no da je zemlja okrugla.
inagadadavida inagadadavida 17:56 25.07.2010

Re: sta se desilo? Cenim da se ovo desilo:

remar_k
man ray loves me
jel ok?
edit: videla sam u blicu. pa ovo je prekardasilo svaku meru. obozavam teofila. osecam se lose.



Najveći krivac za Teofilovo prebijanj e je ovaj Blog i bogami sajt-B-92 u celini sa užim rukovodstvom, evo zašto to tvrdim : tamo Teofil gostuje kad god hoće, ili kad ga pozovu, a to je vrlo često...samo je u utisku Nedelje bio gost bar 20 puta u polednjih deceniju i nešto.
Tamo on priča šta priča, i to je u redu, ima pravo da misli, piše šta god poželi, ali šta se dešava posle toga ?
Pa dešava se, da se drugoj strani, ne da-da išta kaže bilo gde, a pogotovu ne na pomenutoj televiziji/emisiji, a sajtu ni pod razno.
Dakle, ljudi polude, frustracija je velika, jednom čoveku, jednoj grupi ljudi daju da kažu sve, ostalima ne daju ni da se uključe na 30 sekundi u emisiju ili išta napišu na sajtu.
To je glavni razlog što je neko napap Teofila, drugi ne postoji, i rekao sam ko je kriv za to, i u to sam sigurniji no da je zemlja okrugla.


Priznaj , zemljache ....gde si bacio stanglu???
Bili Piton Bili Piton 18:01 25.07.2010

Re: sta se desilo? Cenim da se ovo desilo:

remar_k

To je glavni razlog što je neko napap Teofila, drugi ne postoji, i rekao sam ko je kriv za to, i u to sam sigurniji no da je zemlja okrugla.


Znaci riba koja nosi minic prosto zove da je siluju?

Daj bre....
remar_k remar_k 18:03 25.07.2010

Re: sta se desilo? Cenim da se ovo desilo:

inagadadavida


Priznaj , zemljache ....gde si bacio stanglu???


Za razliku od tebe, kojeg si gledao, gledala preko ekrana tv-prijemnika, ja čoveka znam lično i personalno ravno 20 godina...čak ga srećem često po gradu i tom prilikom popričamo po koji minut.
Tako da, tvoje Mujine i Hasine fore metni na sajt : Burek.com.
remar_k remar_k 18:11 25.07.2010

Re: sta se desilo? Cenim da se ovo desilo:

Bili Piton
remar_k

To je glavni razlog što je neko napap Teofila, drugi ne postoji, i rekao sam ko je kriv za to, i u to sam sigurniji no da je zemlja okrugla.


Znaci riba koja nosi minic prosto zove da je siluju?

Daj bre....



A što devojke nose miniće po ulici, budzacima od 10 cm dužine ?
Da se uz put ogledaju kako izgledaju na ogledala pored puta ?
Pokrenuo si temu u koju se ne razumeš, zato si i postavio imbecilno pitanje.
Bili Piton Bili Piton 18:13 25.07.2010

Re: sta se desilo? Cenim da se ovo desilo:

remar_k

Pokrenuo si temu u koju se ne razumeš, zato si i postavio imbecilno pitanje.




Stvarno, po blogu budale ne moras da trazis fenjerom, same se javljaju
mlekac mlekac 18:17 25.07.2010

Re: sta se desilo? Cenim da se ovo desilo:

Bili Piton
remar_k

Pokrenuo si temu u koju se ne razumeš, zato si i postavio imbecilno pitanje.




Stvarno, po blogu budale ne moras da trazis fenjerom, same se javljaju


Po principu - Dobro jutro, zla zeno!
Kazezoze Kazezoze 18:38 25.07.2010

Re: sta se desilo?

Pazi, Institut za fiziku JESTE u Zemunu - ne bih ja tek tako prenebegla tu cinjenicu

znam, brat moje drugarice iz zemuna, kada je diplomirala, valjda na tom institutu, je sa ushicenjem rekao:
sestro, brate, ćale si keve mi!
man ray loves me man ray loves me 18:53 25.07.2010

Re: sta se desilo? Cenim da se ovo desilo:

Pa dešava se, da se drugoj strani, ne da-da išta kaže bilo gde, a pogotovu ne na pomenutoj televiziji/emisiji, a sajtu ni pod razno.
Dakle, ljudi polude, frustracija je velika, jednom čoveku, jednoj grupi ljudi daju da kažu sve, ostalima ne daju ni da se uključe na 30 sekundi u emisiju ili išta napišu na sajtu.
To je glavni razlog što je neko napao Teofila, drugi ne postoji, i rekao sam ko je kriv za to, i u to sam sigurniji no da je zemlja okrugla.

Odem da dremnem par sati...
Evo ti si rekao sve sto si hteo, niko ti nije branio... Hvala loaderu, jedan novinar je spasen prebijanja...
Btw, svidja mi se ideja: neko se javlja u Glupisak nedelje, Olja mu spusti slusalicu (sto je otprilike jedino u cemu je dobra), on uzme stanglu i ode da izmlati nekog...
Za razliku od tebe, kojeg si gledao, gledala preko ekrana tv-prijemnika, ja čoveka znam lično i personalno ravno 20 godina...čak ga srećem često po gradu i tom prilikom popričamo po koji minut.

Eto vidis kako je Teofil fin, zato ga i gotivim.

A što devojke nose miniće po ulici, budzacima od 10 cm dužine ?

(rubrika 'Man Ray razresava misterije svemira') Razlozi su mnogi, a vrlo uprosceno bi se moglo reci - da privuku partnera koji ih interesuje, a ne svaku budalu koja ih vidi.

I na kraju, komentar iz Presa:
Lune
(25. 07. 2010, 13:25:11)
postoje ljudi koji vise nemogu da trpe, uporno pljuvanje i *kvalifikacije* od strane *uglednog* kolumniste, koji, nisu u situaciji da sede kao *on* kod neke Olje Beckovic i uzvrate verbalno, pa moraju da koriste dodatna sredstva, za razmenu misljenja. Ne podrzavam ovakav nacin komunikacije, ali ako nema druge, onda...hm, hmmm neka neko nekog ostavi na miru !

Prvo, nova negacija: ne <glagol>, ali ... (Primer: "Ne podrzavam ovakav nacin komunikacije, ali..." zapravo znaci "Podrzavam ovakav nacin komunikacije." )
Drugo, jel se Lune pise sa dva o?
I trece, dodatna sredstva za razmenu misljenja ...

Inace, reci mi, remar_che, kad Olja B. obuce mini suknju, pa one crne hulahopke... a?
joseywales joseywales 19:37 25.07.2010

Re: sta se desilo? Cenim da se ovo desilo:

Dobro jutro, zla zeno!


A pismenost... Laku noć!
koksy koksy 20:06 25.07.2010

Re: sta se desilo? Cenim da se ovo desilo:

Dakle, ljudi polude, frustracija je velika, jednom čoveku, jednoj grupi ljudi daju da kažu sve, ostalima ne daju ni da se uključe na 30 sekundi u emisiju ili išta napišu na sajtu.
To je glavni razlog što je neko napao Teofila, drugi ne postoji, i rekao sam ko je kriv za to, i u to sam sigurniji no da je zemlja okrugla.


Al' si ga smislio-svaka cast.
blogovatelj blogovatelj 20:33 25.07.2010

Re: sta se desilo?

intrepid

treba pustiti policiju da radi svoj posao..


Onda se inagadadavida grohotom nasmejao...

A ja se setih inagadadavide kako je kod Brajovica na blogu uporno insistirao da policija treba da radi posao, a da nas nekoliko desetina lupetamo. Pa se setih inagadadavide pre neki dan kad je Njanja objavila novi blog o novoj pljacki Brajoviceve radnje. I tamo rekoh da se inagadadavida nece pojaviti, jer ne sme. I nije se pojavio.
Ako je policija morala da radi svoj posao u slucaju pljacke Tvrdjave, a morala je, bas kao sto je i sud morao, i ako je inagada... uporno insistirao na tome, ne znam zasto je ovaj interpidov komentar toliko smesan inagadadavidi?
blogovatelj blogovatelj 20:47 25.07.2010

Re: sta se desilo?

sestro, brate, ćale si keve mi!


Zdenko Martic, lokalna kragujevacka legenda je izmedju ostalog poznat i po svojoj cuvenoj misli - volim sina kao brata!
vishnja92 vishnja92 21:07 25.07.2010

Re: sta se desilo? Cenim da se ovo desilo:

Najveći krivac za Teofilovo prebijanje je ovaj Blog...


hola Mi...
Bojana Maljević Bojana Maljević 21:15 25.07.2010

Re: sta se desilo?

ako citas internet portale: bih, hrvatske, makedonije ili crne gore, to su svakodnevne udarne vesti..

Svakodnevne udarne vesti? Da neko udje u gradski autobus i metalnom sipkom bije naocigled svih jednog od putnika? I slucajno bas njega, tek onako, jer postoji "povecano nasilje"?
Kako uopste mozete da napisete takvu stvar?

Jezivo je to sto se dogodilo. Ali j e z i v o.
loader loader 21:37 25.07.2010

Re: sta se desilo?

Najveći krivac za Teofilovo prebijanje je ovaj Blog...

ali... ja ... evo... kajem se... nego... eto ... ljubav prema nasilju je jača od mene...
man ray loves me man ray loves me 21:47 25.07.2010

Re: sta se desilo?

ljubav prema nasilju je jača od mene...

My name is loader and I am a štangloholic.
loader loader 21:57 25.07.2010

Re: sta se desilo?

man ray loves me
ljubav prema nasilju je jača od mene...My name is loader and I am a štangloholic.

Lepo, lepo...
ninasimone ninasimone 22:02 25.07.2010

Re: sta se desilo? Cenim da se ovo desilo:

remar_k


Najveći krivac za Teofilovo prebijanje je ovaj Blog i bogami sajt-B-92 u celini sa užim rukovodstvom, evo zašto to tvrdim : tamo Teofil gostuje kad god hoće, ili kad ga pozovu, a to je vrlo često...samo je u utisku Nedelje bio gost bar 20 puta u polednjih deceniju i nešto.
Tamo on priča šta priča, i to je u redu, ima pravo da misli, piše šta god poželi, ali šta se dešava posle toga ?
Pa dešava se, da se drugoj strani, ne da-da išta kaže bilo gde, a pogotovu ne na pomenutoj televiziji/emisiji, a sajtu ni pod razno.
Dakle, ljudi polude, frustracija je velika, jednom čoveku, jednoj grupi ljudi daju da kažu sve, ostalima ne daju ni da se uključe na 30 sekundi u emisiju ili išta napišu na sajtu.
To je glavni razlog što je neko napao Teofila, drugi ne postoji, i rekao sam ko je kriv za to, i u to sam sigurniji no da je zemlja okrugla.

pa, da, to i ja kazem negde nize u komentarima:
[sarkazam] za sve je krivo Teofilovo odbijanje da se prikljuci na interaktivne medije. Da je blogovao ko sav normalan svet, svako bi mogao da ga tastaturom nalupa do mile volje i mirna Backa. Ovako, sta da isfrustrirana publika radi? Ja sam ga bila, priznajem, onomad svojetipno par puta opaucila -in absentia - al' nije to to, mora se priznati. Bez stangle, licem u lice, nista.[/sarkazam]


lavandablue lavandablue 22:42 25.07.2010

Re: sta se desilo?

lavandablue lavandablue 22:53 25.07.2010

Re: sta se desilo?

intrepid

kako to da ti vec znas zasto je prebijen? treba pustiti policiju da radi svoj posao..povecano nasilje je prisutno u svim drzavama ex yu,a ne samo u srbiji. ako citas internet portale: bih, hrvatske, makedonije ili crne gore, to su svakodnevne udarne vesti..


i po tebi je to onda normalno?

ti nisi normalan.
intrepid intrepid 23:49 25.07.2010

Re: sta se desilo?

Svakodnevne udarne vesti? Da neko udje u gradski autobus i metalnom sipkom bije naocigled svih jednog od putnika? I slucajno bas njega, tek onako, jer postoji "povecano nasilje"?
Kako uopste mozete da napisete takvu stvar?




Jučer je u pol bijela dana na gotovo najfrekventnijem mjestu u glavnom gradu pretučena pravobraniteljica za ravnopravnost spolova Gordana Lukač Koritnik. Na prvi pogled malo je nejasno zašto je svačije prvo pitanje bilo jesu li batine koje je dobila u vezi s njezinim poslom ili ih je dobila privatno. Kao da je za sliku Hrvatske i Zagreba bolja, gotovo romantična verzija ona u kojoj je to učinio bijesni za dalje nasilje onemogućeni muž, nego da je vučena za kosu i mlaćena šakama u svojstvu građanke, žene, crnpuraste debeljuce, vlasnice torbice - sve nas jako zanima koliko je duga lista strahova i razloga zbog kojih je moguće dobiti batine usred bijela dana pored Cvjetnog trga..
loader loader 00:23 26.07.2010

Re: sta se desilo?

intrepid


Napad na javnu ličnost je uvek gori nego na "običnog čoveka". Naravno da to nema veze sa nekakvim, ne daj bože, merenjem ljudske težine ovih ili onih osoba. To ima veze sa jednom društvenom porukom. Ako umlatiš novinara, i ništa specijalno se nakon toga ne desi, pa čak i ne pronađu počinioce, onda je to veoma, veoma loše - ne samo po tog novinara, personalno, koji je prebijen - već po ove, tzv. obične ljude, koji će biti još nezaštićeniji od batina i još više naterani na autocenzuru pri izgovaranju onih stvari koje se nekim društvenim strukturama ne bi svidele. Otud, veoma je važno ne samo proveriti da li je neko sličan dobio batine iz profesionalnih razloga, već - kako i rekoh u postu - uvek kad je novinar u pitanju treba poći apriori od toga da je na njega udareno zbog preslobodne reči. To je u ovakvim i sličnim slučajevima jedina ispravna reakcija. Jer je i pomisao većine (bez obzira da li je nekim slučajem sasvim privatan motiv) da je novinar napadnut zbog svog pisanja. Da bi se istoj toj većini načinila najbolja usluga, u smislu odagnavanja njenog stresa zbog slobodne reči, počinilac nasilja se tretira kao napadač na slobodnu reč. Time je sloboda sviju ovih što polupasivno zure sa strane maksimalno zaštićena (u datom slučaju).
intrepid intrepid 01:05 26.07.2010

Re: sta se desilo?

loader


slazem se sa objasnjenjem. jako lepo napisano. svaka cast na tekstu.
Dawngreeter Dawngreeter 10:28 26.07.2010

Re: sta se desilo? Cenim da se ovo desilo:

remar_k
Bili Piton
remar_k

To je glavni razlog što je neko napap Teofila, drugi ne postoji, i rekao sam ko je kriv za to, i u to sam sigurniji no da je zemlja okrugla.


Znaci riba koja nosi minic prosto zove da je siluju?

Daj bre....



A što devojke nose miniće po ulici, budzacima od 10 cm dužine ?
Da se uz put ogledaju kako izgledaju na ogledala pored puta ?
Pokrenuo si temu u koju se ne razumeš, zato si i postavio imbecilno pitanje.


Nisam hteo nista ni da komentarisem na blogu, ali te moram obavestiti da si zvanicno moj idol. Ovo je najbolja izjava koju sam cuo ove godine. Ti si toliko vanserijski idiot da bih zeleo ovom prilikom da te preporucim za neku nagradu. Nadam se da cu te videti u Darwin Awards.
man ray loves me man ray loves me 20:42 26.07.2010

Re: sta se desilo? Cenim da se ovo desilo:

Nadam se da cu te videti u Darwin Awards.

Kao zrtvu dodatne razmene misljenja...
sybil sybil 12:22 25.07.2010

Napad na Teofila

Teofil Pančić, kolumnista nedeljnika Vreme, napadnut je i pretučen metalnom šipkom u subotu uveče oko 23 časa u gradskom autobusu u Zemunu. Pančić je primljen u bolnicu gde mu je konstatovana kontuzija lobanje i povrede na desnoj ruci.

Policija je obavila razgovor sa Pančićem i izvršila uvidjaj povodom ovog mučkog i očigledno planiranog napada na novinara Vremena.

Napad su izvršila dva muškarca koja su Pančića izvesno vreme pratila i potom ušla za njim u autobus na stanici na Trgu Branka Radičevića u Zemunu. Na očigled putnika napadači su izvadili metalnu šipku i njom udarali Pančića po glavi i telu.

Nakon izvesnog vremena, napadači su pobegli iz autobusa koji je stajao na stanici. Policija je izvršila uviđaj. Pančić je prebačen u bolnicu gde su njegove povrede sanirane. Srećom, nisu opasne po život.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:18 25.07.2010

Re: Napad na Teofila

Teofil Pančić, kolumnista nedeljnika Vreme, napadnut je i pretučen metalnom šipkom u subotu uveče oko 23 časa u gradskom autobusu u Zemunu.

super su putnici.
ja sam zadivljena.

sećam se nedavno da su biljana s. i andrej n. tu u centru grada branili šekularca koga je fizički napao neki baja u džipu a sa velikim zanimanjem pešaci gledali.
ista slika stalno.
sem retkih primera kao što je ovaj koji sam navela.
maca22 maca22 14:22 25.07.2010

Re: Napad na Teofila

Mislim da je narod uplasen i nemocan i da se zato povlaci.
Bili Piton Bili Piton 14:24 25.07.2010

Re: Napad na Teofila

maca22
Mislim da je narod uplasen i nemocan i da se zato povlaci.



Kako da ne bude uplasen kad neko gore ima petlju da napise, mrtav ladan i nadam se pri cistoj svesti, "jos ne znamo zasto je prebijen, pustite policiju da radi svoj posao".

Sram da te bude, Intrepide.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:28 25.07.2010

Re: Napad na Teofila

Kako da ne bude uplasen kad neko gore ima petlju da napise, mrtav ladan i nadam se pri cistoj svesti, "jos ne znamo zasto je prebijen, pustite policiju da radi svoj posao".

tako je.
večiti relativizator svega i svačega.
i još ga upoređuje sa tirnanićem.
intrepid intrepid 15:00 25.07.2010

Re: Napad na Teofila


Exitus Letalis

sećam se nedavno da su biljana s. i andrej n. tu u centru grada branili šekularca koga je fizički napao neki baja u džipu



nije bio baja u dzipu nego taksista u nekakvom krsu. dusevna hrana ti je da "dosolis"...
cbronson cbronson 15:07 25.07.2010

Re: Napad na Teofila

intrepid

sećam se nedavno da su biljana s. i andrej n. tu u centru grada branili šekularca koga je fizički napao neki baja u džipunije bio baja u dzipu nego taksista u nekakvom krsu. dusevna hrana ti je da "dosolis"...



zar el da slaze?
pa ona bi pre bombardovala beograd
baroniknez baroniknez 17:17 25.07.2010

Re: Napad na Teofila

Exitus Letalis
Teofil Pančić, kolumnista nedeljnika Vreme, napadnut je i pretučen metalnom šipkom u subotu uveče oko 23 časa u gradskom autobusu u Zemunu.

super su putnici.
ja sam zadivljena.

sećam se nedavno da su biljana s. i andrej n. tu u centru grada branili šekularca koga je fizički napao neki baja u džipu a sa velikim zanimanjem pešaci gledali.
ista slika stalno.
sem retkih primera kao što je ovaj koji sam navela.



sta raditi kada neko napada sa sipkama a mozda ima i pistolj da upotrebi?
loader loader 22:03 25.07.2010

Re: Napad na Teofila

sta raditi kada neko napada sa sipkama a mozda ima i pistolj da upotrebi?

Razni ljudi će reagovati na razne načine. Većina će se uplašiti. Neko će možda prići i zamoliti da se demonstracija nasilja obustavi. Neko će se možda i direktno suprotstaviti. Nisu baš svi kalkulanti i kukavice. Ali, na ovim prostorima je problem što i u mnogo bezazlenijim situacijama vlada neticanje "gledalaca". Generalno, mera pasivnosti je zabrinjavajuća. Zato je mogućnost da i ovi koji stoje sa strane jednog dana dobiju batine sve veća.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:13 25.07.2010

Re: Napad na Teofila

nije bio baja u dzipu nego taksista u nekakvom krsu. dusevna hrana ti je da "dosolis"...

ok, zaboravila sam detalje.
ali sam sigurna da je taksista bio neki bahat tip.

evo zato sad citata:

Niko od putnika, a bilo ih je bar 15, nije reagovao. Najstrašnije je, što ni nakon napada niko nije ostao da bar da izjavu policiji, da pita kako sam, čak je i vozač produžio u garažu“, kaže za e-novine Pančić


niko, čak ni kad su napadači otišli.
niko da pozove policiju.
vozač odlazi u garažu kao da se ništa nije dogodilo na njegovom
radnom mestu.
nijedan svedok/putnik nije ostao.

možda ću za dva meseca zaboraviti detalje ali suština ostaje ista, zar ne????
intrepid intrepid 23:30 25.07.2010

Re: Napad na Teofila

vozač odlazi u garažu kao da se ništa nije dogodilo


pa, boji se covek, vidis da ih udaraju svaki dan kao da su bokserske vrece. svaka kratko osisana budala se izivljava na vozacima, zenama, starijim ljudima... sto se tice teofila sad mnogo vise znamo i ne tvrdim da napad nema veze sa njegovim misljenjem koje je u svakom slucaju manjinsko u srbiji. ono gore su bili prvi komentari kad niko od nas nije znao sta se stvarno desilo osim da je pretucen u autobusu. naravno da mislim da je to strasno i nedopustivo, ali isto tako me nerviraju dezurni dusebriznici koji su na prvu vest "znali" ko je to uradio, zasto, spominjali fasizam i slicno. zato sam i rekao da pustimo policiju da radi svoj posao.
houp houp 23:51 25.07.2010

Re: Napad na Teofila

Generalno, mera pasivnosti je zabrinjavajuća. Zato je mogućnost da i ovi koji stoje sa strane jednog dana dobiju batine sve veća.


Apsolutno!

Pre nekoliko dana,na od prilike istoj destinaciji.Na autobuskoj stanici žena sedi na klupici u spavaćici i bade mantilu,plače i moli da joj neko pomogne.Desetak ljudi je na stajalištu i svi skreću pogled.Naravno da sam joj prišla...nije znala kako se zove ni gde stanuje samo je molila pomoć i pitala da li će hitna pomoć doći.Nije imala štanglu,nije me prebila.Hitna pomoć je došla,žena je verovatno imala moždani udar,znači nije bila ni zarazna ali osim mene niko nije želeo da joj priđe.

Za mene u celoj priči i jeste najstrašnije to što niko nije želeo da pomogne,učini bilo šta...Ne novinaru Teofilu Pančiću nego sugrađaninu,komšiji,sebi samom na kraju krajeva!To što je on i novinar koji ima šta da kaže a to se nekima ne sviđa,celoj priči daje još jednu dimenziju koja nas direktno vuče nazad u mulj devedesetih.
mayo1 mayo1 00:25 26.07.2010

Re: Napad na Teofila

Exitus Letalis:
super su putnici.
ja sam zadivljena.

sećam se nedavno da su biljana s. i andrej n. tu u centru grada branili šekularca koga je fizički napao neki baja u džipu a sa velikim zanimanjem pešaci gledali.
ista slika stalno.
sem retkih primera kao što je ovaj koji sam navela.


U neka druga vremena i u drugoj državi, prolaznici su ganjali atentatore...
loader loader 00:49 26.07.2010

Re: Napad na Teofila

... ok, sto se tice teofila sad vise znamo i ne tvrdim da napad nema veze sa njegovim misljenjem koje je u svakom slucaju manjinsko u srbiji. ono gore su bili prvi komentari kad niko od nas nije znao sta se stvarno desilo osim da je pretucen u autobusu. naravno da mislim da je to strasno i nedopustivo. ali isto tako me nerviraju dezurni dusebriznici koji su na prvu vest "znali" ko je to uradio, zasto, ...


Ja sam odmah znao. I ne bih da se nazivam dušebrižnikom. Ponavljam - znao !

Kad se ovako napadne novinar - jedina zdrava reakcija društva je da stvar postavi tako da se to kvalifikuje kao napad na sve ljude kojima je zagarantovano pravo na slobodu mišljenja i izražavanja.

Jednostavno je. Ko hoće da relativizuje i zakukuljuje, ne može mu se zabraniti. Samo da se zna šta je šta, i zbog čega je.

sentinel26 sentinel26 11:49 26.07.2010

Re: Napad na Teofila

mayo1
U neka druga vremena i u drugoj državi, prolaznici su ganjali atentatore...

Druga vremena - DA !

Nije odlučujuće to "druga država" nego sasvim drugačija država.
Formalno je isti grad u pitanju.

Drugačiji standardi, drugačije norme ponašanja su na sceni, postoje i danas onakvi "prolaznici", samo su danas oni drugi i brojniji i jači a država se ponaša "neutralno" i tek kada padne malo veća bruka (šteta ) reaguje...

Onakva država je stajala iza "prolaznika" bez zadrške, a ovu današnju oni ne interesuju, jednostavno ih ne primjećuje ...Nijesu joj potrebni... Ne uklapaju se u ciljeve i planove...
mlekac mlekac 07:20 27.07.2010

Re: Napad na Teofila

sentinel26
mayo1
U neka druga vremena i u drugoj državi, prolaznici su ganjali atentatore...

Druga vremena - DA !

Nije odlučujuće to "druga država" nego sasvim drugačija država.
Formalno je isti grad u pitanju.

Drugačiji standardi, drugačije norme ponašanja su na sceni, postoje i danas onakvi "prolaznici", samo su danas oni drugi i brojniji i jači a država se ponaša "neutralno" i tek kada padne malo veća bruka (šteta ) reaguje...

Onakva država je stajala iza "prolaznika" bez zadrške, a ovu današnju oni ne interesuju, jednostavno ih ne primjećuje ...Nijesu joj potrebni... Ne uklapaju se u ciljeve i planove...


Pa kad su PROLAZNICI...

Mislim, ko zna kuda su se u stvari uputili?
AlexDunja AlexDunja 12:54 25.07.2010

nemam reči.

dokle????
jasnaz jasnaz 13:01 25.07.2010

!!! STRAŠNO !!!

Nadati se da su budale slobodni strelci.....
U suprotnom? Ne znam.... Trebalo bi manifestovati bes.

Previše je gluposti po m² - Ovde!

Jelica Greganović Jelica Greganović 13:05 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

Ja stvarno reči nemam, a ti putnici, očevici...oni su samo očevidali? Je li iko probao da mu pomogne?
docsumann docsumann 13:08 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

Trebalo bi manifestovati bes.




This Seperation Mine

want to control it
one more try is all it takes
similar ending?
another friendly face
now that i've found you
...i lost it all again
sizing up my desperation
to call someone a friend

in the wound of compromise
what is a word worth
when trust is lost
no one's business but my own
solitude at any cost
i crossed the line again
but now i'm older
instead of faithful dreaming
i grew colder!
...and justice shall be served...
what's in the future?
what lies behind?
the imperfect solution...
THIS SEPERATION MINE

in the wound of compromise

...in the wound of.......
gedza.73 gedza.73 13:12 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

Ja stvarno reči nemam, a ti putnici, očevici...oni su samo očevidali? Je li iko probao da mu pomogne?

Da, bre, da li je neko bio u tom autobusu?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:17 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

gedza.73
Ja stvarno reči nemam, a ti putnici, očevici...oni su samo očevidali? Je li iko probao da mu pomogne?

Da, bre, da li je neko bio u tom autobusu?

AlexDunja AlexDunja 13:20 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

Da, bre, da li je neko bio u tom autobusu?


iskreno, mene ne bi iznenadilo da su samo gledali.
nedostatak empatije je tako očigledan u poslednje vreme
da je to čudovišno.

u strašno vreme, na strašnom mestu smo.
boris19 boris19 13:21 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

Iz Blica - Nakon izvesnog vremena, napadači su pobegli iz autobusa koji je stajao na stanici. UNS je naveo da putnici u autobusu nisu pomogli Pančiću, već je sam
pozvao policiju i hitnu pomoć koja mu je pomogla. Ceo clanak null
Ne znam sta mi je strasnije to sto se desilo ili to sto su svi gledali, a niko nije pokusao da pomogne.
man ray loves me man ray loves me 13:22 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

Nije nedostatak empatije vec strah.
edit: nisam znala da mu nisu pomogli posle. ako je to istina, onda zaista, kakve stoke.
nobody is perfect nobody is perfect 13:23 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

a ti putnici

e, to je posebno tuzna prica. secate se scene iz 'bureta baruta' - eto kuda srlja srbija (za neupucene - u 90-te, bedu, izolaciju...dalje dopunite sami)!!
AlexDunja AlexDunja 13:25 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

Nije nedostatak empatije vec strah.


ma razumem strah, m.rs lover,
ali svi imaju mobilne telefone...mogao je neko da
pozove policiju i hitnu pomoć...

edit:

videla sam edit


Jelica Greganović Jelica Greganović 13:33 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

da putnici u autobusu nisu pomogli Pančiću, već je sam
pozvao policiju i hitnu pomoć koja mu je pomogla

To je tek bruka za sebe, to što su gledali kako ga biju, a obaška što posle nisu pomogli. Strašno!
gedza.73 gedza.73 13:52 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

u strašno vreme, na strašnom mestu smo.

Ma, vreme je vreme. Ljudi bi trebalo da budu ljudi.
Može meni da se sviđaju ili ne stavovi Pančića, ali da neko ide da bije nekoga zato što se ne slaže?!
To nema veze ni sa sistemom, ni sa opredeljenjem, uvek će se naći debili koji će svoje, ovakve ili onakve 'vrednosti' nametati silom.

E, problem je što mi nikako da donesemo zakone, koji će se poštovati, da spreče svakojako nasilje. Nego svako pravda svoje a osuđuje tuđe nasilje.
I nikako da izađemo iz tog vrzinog kola.
AlexDunja AlexDunja 13:59 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

E, problem je što mi nikako da donesemo zakone, koji će se poštovati, da spreče svakojako nasilje. Nego svako pravda svoje a osuđuje tuđe nasilje.
I nikako da izađemo iz tog vrzinog kola.


ovo kolo ide u spiralu,
i nasilje je sve veće,
a osuda nasilja sve manja...

u tome je sve strašnija strašnost.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:58 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

Evo vidim u vesti B92:

naočigled velikog broja putnika, počeli da ga tuku.

Taj veliki broj ljudi se nije usudio da priđe dvojici? Mrak.
Bili Piton Bili Piton 16:11 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

Jelica Greganović
Evo vidim u vesti B92:

naočigled velikog broja putnika, počeli da ga tuku.

Taj veliki broj ljudi se nije usudio da priđe dvojici? Mrak.


Ma prvo da mi utvrdimo zasto su ga tukli ovi pravedni vigilanti. Mozda je Teofil stvarno prethodno isutirao neku babu i bacio je pod autobus, pa se ovima smucilo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:15 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

Ma prvo da mi utvrdimo zasto su ga tukli ovi pravedni vigilanti.

Mene to ne zanima, jer ne postoji razlog da se iko tuče metalnom šipkom. Sem možda u ekvivalentnoj samoodbrani, inače nema razloga koji bi takvo činjenje opravdao.
Bili Piton Bili Piton 16:17 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

Jelica Greganović
Ma prvo da mi utvrdimo zasto su ga tukli ovi pravedni vigilanti.

Mene to ne zanima, jer ne postoji razlog da se iko tuče metalnom šipkom.


Pa evo, neki blogeri savetuju da sacekamo zvanicno saopstenje policije pre nego sto osudimo ikakvo nasilje. Mozda je i opravdano, ko ce ga znati.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:18 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

Izvini, nisam videla...i bolje što nisam.
inagadadavida inagadadavida 17:26 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

Jelic[quote


Taj veliki broj ljudi se nije usudio da priđe dvojici? Mrak.


Pa , iskreno, onaj ko nije video dejstvo metalne stangle na ljudsku lobanju i cuo karakteristican svuk iste, mozda i misli lose o ljudima koji se nisu umesali.

Obzirom da se busevima pretezno voze deca i penzosi, ne cudi me sto niko nije smeo da brani Teofila. Licno, mnogo strasnija je ona prica od pre par meseci kada niko nije bio zainteresovan u busu , zasto devojcica koju nepoznati dripac hoce da izvede napolje place...i uporno ponavlja da ga ne poznaje...

No, bilo kako bilo...svi ovi dogadjaji , kada raja okrece glavu na drugu stranu ,u fazoni "sa me bre bole , ne diraju mene" , je samo dokaz da su Srbi jednako kukavci i sebicnjaci , kao i ostali narodi na svetu...Ode jos jedna urbana legenda o pravdoljubivom super srbi ,koji brani slabije , u pizdu materinu , gde joj je oduvek bilo i mesto
ninasimone ninasimone 17:28 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

Bili Piton


Ma prvo da mi utvrdimo zasto su ga tukli ovi pravedni vigilanti. Mozda je Teofil stvarno prethodno isutirao neku babu i bacio je pod autobus, pa se ovima smucilo.

ili su ga neki blogeri pretukli jer ne voli internet. znas njih, kad krenu tastaturama...
loader loader 21:54 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

... da putnici u autobusu nisu pomogli Pančiću, već je sam
pozvao policiju i hitnu pomoć ...

Koliko sam ja razumeo njegove izjave, svi su napustili autobus, pa i vozač. Verovatno zato da ne bi svedočili, da ne bi imali problema... A ko zna, neki su možda izbegli eventualno svedočenje "iz ubeđenja", jer o Pančiću možda misle slično kao i momci sa šipkama, odnosno njihovi dreseri, ako postoje ! U svakom slučaju, ta zdušna reakcija ljudi u autobusu je velika sramota. I veoma značajna indikacija. Doduše, mi već znamo da nam empatija nije na nekom nivou i ništa iznenađujuće se nije desilo. Ipak, vreme je da se baš ovim pitanjem pozabavimo daleko više, javno.
man ray loves me man ray loves me 21:59 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

Sta?! Izasli napolje?!
maca22 maca22 22:07 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

Mozda znaju kako ovde prolaze svedoci.
loader loader 22:14 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

Sta?! Izasli napolje?!

Tako sam, zaista, razumeo izjavu Teofilovu.
Ako sam loše razumeo, unapred se izvinjavam svim u busu tada prisutnim osobama.
lavandablue lavandablue 22:50 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

man ray loves me
Nije nedostatak empatije vec strah.edit: nisam znala da mu nisu pomogli posle. ako je to istina, onda zaista, kakve stoke.


DA.

ali ako neko od putnika kojim slucajem i nije imao vremena da mu pomogne i ostane sa njim tu (dok ne dodje adekvatna strucna pomoc), mogao je bar pozvati hitnu pomoc svojim telefonom, i policiju naravno.

jos veca hrabrost tih putnika bi bila snimiti svojim telefonom napadace.
docsumann docsumann 22:56 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

jos veca hrabrost tih putnika bi bila snimiti svojim telefonom napadace.


Mislim, ima vremena da snima, a nema da priskoči u pomoć ???

Ok, ako je žena u pitanju, mogla je da snimi. Muškarci su bili dužni da fizički pomognu. A opet, dužni kome ? Sebi, ljudskosti, moralu, elementarnoj ljudskoj solidarnosti ..,

Svak nek brine o svom obrazu. Naka im je na čast.
Bili Piton Bili Piton 23:07 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

docsumann
jos veca hrabrost tih putnika bi bila snimiti svojim telefonom napadace.


Mislim, ima vremena da snima, a nema da priskoči u pomoć ???



Pre nekoliko sati padne mi pogled na neciji status na fejsu koji glasi otprilike ovako: covek umire u kolima. drugi covek to spazi, i hvata se za mobilni. ali ne da zove hitnu vec da snimi agoniju.

Stvarno se pitam koliko ce jos elementarno naopakiji ovaj svet da postane.
man ray loves me man ray loves me 23:11 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

Stvarno se pitam koliko ce jos elementarno naopakiji ovaj svet da postane.

Ja se tripujem da je oduvek bilo tako, samo sto mi to nismo znali. Mi smo deca koja polako otvaraju oci i uvidjaju realnost, a ona je oduvek bila tu, ista.
docsumann docsumann 23:16 25.07.2010

Re: !!! STRAŠNO !!!

Ja se tripujem da je oduvek bilo tako, samo sto mi to nismo znali. Mi smo deca koja polako otvaraju oci i uvidjaju realnost, a ona je oduvek bila tu, ista.


Misliš, bilo je takvih. Ja sam odrastao u jednom drugačijem okruženju i učen sam drugačijem kodeksu ponašanja i to ne samo u svojoj kući.
Cijenim da sam ostao takav.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana