Društvo| Kultura| Ljudska prava| Politika| Život

Napad na Teofila metalnim šipkama !!

loader RSS / 25.07.2010. u 12:10

Vest da je u gradskom prevozu napadnut novinar Teofil Pančić zahteva momentalnu reakciju - i ovde, na "oglasnoj tabli" bloga, i hitnu reakciju policije, ali pre svega zahteva najozbiljniju društvenu samoupitanost !

"Kolumnista nedeljnika „Vreme" Teofil Pančić napadnut je i pretučen metalnom šipkom sinoć u Zemunu i tom prilikom zadobio je kontuziju lobanje i povrede na desnoj ruci, saopštila je redakcija "Vremena". Do napada je došlo oko 23 časa u gradskom autobusu u Zemunu, a, kako je saopšteno, dva muškarca su izvadila metalnu šipku i naočigled putnika njom udarali Pančića po glavi i telu..." (Tanjug)

"Policija je obavila razgovor sa Pančićem i izvršila uvidjaj povodom ovog mučkog i očigledno planiranog napada na novinara "Vremena". Napad su izvršila dva muškarca koja su Pančića izvesno vreme pratila i potom ušla za njim u autobus na stanici na Trgu Branka Radičevića u Zemunu. Na očigled putnika napadači su izvadili metalnu šipku i njom udarali Pančića po glavi i telu. Nakon izvesnog vremena, napadači su pobegli iz autobusa koji je stajao na stanici. Policija je izvršila uvidjaj. Pančić je prebačen u bolnicu gde su njegove povrede sanirane. Srećom, nisu opasne po život." (Beta)

Čuo sam izjavu Pančića koji veruje da je ovaj akt ugrožavanja njegove bezbednosti, a možda i života, posledica njegovog javnog novinarskog, tj. društvenog angažovanja. Verujem da tako i jeste. Odnosno, sve upućuje da je razlog upravo taj. Konačno, kad god se napadne novinar - mora se poći jedino od toga da je namera bila da se zastraši i kazni zbog izgovaranja svog mišljenja ! Tako uvek treba postaviti stvar.

Napadi na novinare..! To je već koji slučaj u nizu?! Da li se uopšte više može reći nešto novo na ovu temu?! Udarac u Pančića je kao udarac svima nama po labrnji ! Preko njega nam je poslata poruka. A poruka je da ćutimo i da mirno konzumiramo stvarnost kakvu nam serviraju snage destrukcije i svakovrsnog zaostajanja. Naravno da nećemo ćutati !!



Komentari (274)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milicabaltic milicabaltic 17:49 25.07.2010

VIP pomoc!

Slazem se, tj. nema polemike o tome da policija, kao i javnost ne sme da zanemari ovaj slucaj, ni sama ne opravdam ni jedan vid nasilja, samo moram da primetim da me pomalo kako da kazem a da ne zvuci grubo..iritra to sto ovakvih a i gorih slucajeva ima svakog dana, na svim mestima, a na to se ne obraca dovoljno paznje. Brutalno pretucena devojcica, izboden mladic, pretucena starica. Kazne su od uslovne do 3-5 meseci zatvora. Jedino je "jadni" Uros Misic zaradio 10 godina. Ok, znamo svi da je zrtva drzavnog isturanja prsa pred ogorcenim narodom. Ali i u tom slucaju radilo se o policajcu. Nadam se da ce vandali koji su povredili coveka koji Ustavom ima prava na licno misljenje i iznosenje istog, biti uhvaceni, ali nesto mi govori da ce dobiti kako ja to kazem "VIP pomoc", tj. tretman. Ne umanjujuci njegov znacaj, ni kao coveka ni kao kolumniste, samo hocu da kazem, da ce on zasigurno dobiti zadovoljavajucu pravdu u kojoj ce pocinioci ovog zlocina dobiti verovatno 2 godine. I naravno, ne zelim da kazem da i njegov slucaj treba zanemariti, vec da na sve treba obratiti paznje onoliko koliko slucaj zasluzuje. Osudite me zbog ovog komentara, ali nismo li svi isti pred drzavom?
antioksidant antioksidant 19:45 25.07.2010

Re: VIP pomoc!

ali nesto mi govori da ce dobiti kako ja to kazem "VIP pomoc", tj. tretman.
nadam se da ti je poznat znacaj simbola?
teofil je javno lice koje misli drugacije
ako se dopusti da njegovi napadaci prodju nekaznjeno kakve sanse da slobodno iskazu svoju razlicitost imaju nepoznati?
to je razlog zasto bi ovakav slucaj trebao dobiti "vip tretman".
i da - svi smo isti pred drzavom

milicabaltic milicabaltic 21:37 25.07.2010

Re: VIP pomoc!

Ako pokusavate da mi kazete da ce pravda koju ce ovaj covek dobiti biti primer ostalima da smeju da iznose svoja misljenja i da ce nakon "metalne sipke" i oni dobiti isti tretman, moram da kazem da se ne slazem, makar sto se "vip tretmana" tice. Drzava bi trebalo da svima da PRIMER, tj. istu zastitu, a ako vec zastita zakasni, onda makar istu pravdu. Ponavaljam, ne kazem da njemu treba uskratit pravdu (koju pominjem po ko zna koji put), vec da je svima treba obezbediti. Upravo da ne bi doslo do komentara kao sto je vas, kako pocionioci "ne treba da prodju nekaznjeno", ja sam naglasila ono sto vec drugi put govorim.
antioksidant antioksidant 21:55 25.07.2010

Re: VIP pomoc!

....
губљење времена
loader loader 23:41 25.07.2010

Re: VIP pomoc!

Milice, znači li vam išta ako kažem da bih napisao isto što i oksidant (u prvom komentaru)? Ili to znači samo njemu?? :)

Može i dodatak?
Eto - VIP kažnjenici će otvoriti put da se ubuduće na primerene kazne osuđuju i svi ovi ostali, koje ja, isto kao i vi, smatram ravnopravnim žrtvama. Dakle, ovo VIPovanje, ako se uopšte desi, jer ne biva da baš uvek uhite napadače na novinare - ne da nije bilo kakva diskriminacija žrtava, već će upravo poslužiti da i svim ostalim žrtvama zakon donese pravičnu satisfakciju (u obliku primerene kazne poćiniocu nezakonite radnje).

Može tako?
man ray loves me man ray loves me 23:47 25.07.2010

Re: VIP pomoc!

Nadam se da ce vandali koji su povredili coveka koji Ustavom ima prava na licno misljenje i iznosenje istog, biti uhvaceni, ali nesto mi govori da ce dobiti kako ja to kazem "VIP pomoc", tj. tretman.

Mojne? Ko sto ga je dobio Anastasijevic?
Teofil uopste nije na toj VIP listi, bas zato je i dobio stanglu u glavu u smrdljivom busu.
milicabaltic milicabaltic 09:38 26.07.2010

Re: VIP pomoc!

Ah, ah, ah..Dobro, slazemo se da "ne uhite" uvek pocinioce, sto je zalosno. Iako kolega/koleginica kaze da je moje pisanje gubljenje vremena, mozda samo nisam dobro iznela ono sto mislim. Ako ce nasi dragi "VIP kaznjenici" biti primer - odlicno, od neceg mora da se krene. E sad, ovo mi lici na ono sto se u Srbiji dogadja poslednjih par meseci. Sve je normalno, sve je lepo, ubistva, silovanja, trgovina ljudima itd., mi skakucemo za EU, i onda BUM, desi se jedan slucaj na koji se obrati paznja i sad ce KAO drzava da radi na tome. I radi jedno..mesec dana, dok se ne pojavi nesto novo. No, nebitno, dacemo vlasti rok da nam pokaze kako ce pruziti istu pravdu svima. Ja znam da svi koji pisu ovde jesu veliki fanovi doticne zrtve, i ponavljam da ne trazim manju kaznu za optuzene u ovom slucaju, smatram samo da bi na ovakve slucajeve trebalo da se obrati paznja i kada je u pitanju neVIP. Hvala :)
antioksidant antioksidant 09:51 26.07.2010

Re: VIP pomoc!

Iako kolega/koleginica kaze da je moje pisanje gubljenje vremena, mozda samo nisam dobro iznela ono sto mislim.

колега/колегеница каже да је разговор с тобом губљење времена јер ти не учествујеш у разговору већ користиш овај простор за монологе. значи не губљење твог времена него мог... али добро, ниси ни прва ни последња (и сам(а) сам често примењивао(ла) исти приступ). ја само не осећам потребу да учествујем у томе. укључио(ла) сам се грешком, с намером напуштам разговор
ништа лично, наравно
loader loader 10:02 26.07.2010

Re: VIP pomoc!

Milicabaltic:
Ah, ah, ah..Dobro, ... ... ...

Ok. Eto, ipak načinismo neki pomak u ovom malom grupnom dijalogu.

Nego, samo da se ja ogradim od vaše izjavice da su svi koji ovde pišu "fanovi dotične žrtve". Ja nisam. Ako mi verujete. Nisam bilo čiji fan ni u novinarstvu, ni u politici, ni u muzici. Samo nastojim da pomognem da se što bolje uzgaje neki principi, principi za koje znam da su zdravi postulati ovog našeg nestašnog sveta.

Dijalozi su korisni. Iz njih pametan ode sa više pameti, a budala sa više adrenalina :) ... (ne mislim na AO, koji je otišao bez adrenalina, svojim gore objašnjenim stavom) ... Veliki pozdrav :)
milicabaltic milicabaltic 11:03 26.07.2010

Re: VIP pomoc!

Ja da sam htela da iskoriscavam prostor za moje monologe, usla bih na prvi blog i raspisala se. Ovakve teme mi vec duze vreme privlace paznju, to na koga se obraca manje, a na koga vise paznje. I oprostite ako sam u necemu pogresila, ovde sam manje od nedelju dana.
antioksidant antioksidant 11:15 26.07.2010

Re: VIP pomoc!

I oprostite ako sam u necemu pogresila

не ниси погрешила, написала си своје мишљење ја сам га коментарисао али ми се после учинило да причамо о различитим стварима. кажем ти ништа лично
(а написао сам "губљење времена" јер сам написао други коментар па сам закључио да је то чисто губљење времена - не обраћај пажњу на мене - меоје време - моји критеријуми)
поздрав још једном
man ray loves me man ray loves me 16:23 26.07.2010

Re: VIP pomoc!

Ah, ah, ah..Dobro, slazemo se da "ne uhite" uvek pocinioce, sto je zalosno.

Ali to nije nikakva slucajnost koga uhite a koga ne. Sve zavisi od toga ko organizuje napad. Mozda vi mislite da je ovo random, ja mislim da nije. Da li ce da uhite pocinioce ili ne, videcemo, zavisi koliko su im potrosni za PR, iz koje tacno struje dolaze, te kakav je odnos te struje sa Dacicem.
Ali ne slazem se da je Teofil na VIP listi. On ima "skromnu slavu stalne musterije" (sto kaze Lj.Z. za sebe na Kalenic pijaci) u nekim krugovima, ali ti krugovi nemaju blage veze sa lancem komande u zemlji. Prosto receno, VIP lista je s druge strane stangle. I zato je, ako sam u pravu, vas komentar o tome da ce on, zrtva, dobiti privilegovan status, neumesan.
Ustvari jos je gore od toga. Nisam ni bila svesna da Teofila mrze podjednako kao Natasu Kandic i Pescanik, npr. On je meni iz druge price, drugi stil. Medjutim jok. On je oznacen u Kuriru i Presu kao public enemy i kad ga pomenem npr. nekim primitivcima u Jagodini koji sigurno ne kupuju Vreme, znaju ko je i odmah zapene. To me zaista iznenadilo.
antioksidant antioksidant 18:10 26.07.2010

Re: VIP pomoc!

On je oznacen u Kuriru i Presu kao public enemy i kad ga pomenem npr. nekim primitivcima u Jagodini koji sigurno ne kupuju Vreme, znaju ko je i odmah zapene.

pa kad ides u jagodinu
man ray loves me man ray loves me 18:13 26.07.2010

Re: VIP pomoc!

hometown, jbg.
antioksidant antioksidant 19:23 26.07.2010

Re: VIP pomoc!

man ray loves me
hometown, jbg.

ma znam no se zezam

man ray loves me man ray loves me 19:46 26.07.2010

Re: VIP pomoc!

da, sad se secam, i ti si giraffelly challenged.
dj dj 19:52 26.07.2010

Re: VIP pomoc!

to na koga se obraca manje, a na koga vise paznje.


mislim da si pogresila u sledecem. manje je vazno ko je u pitanju, tj to se pitaju samo ljudi koji stangliranje smatraju legitimnim nacinom dijaloga, u odredjenim slucajevima, pa onda pitaju ko je koga stanglirao da bi zauzeli stav. da li je neko vip, gey, grobar, crnac, radikal, hrvat, srbin, antisrbin .. vidis, to uvek i samo pitaju ljudi kojima je to vazno da bi znali da li neko stangliran ispravno ili ne.

taj dodje npr ovde na blog i kaze "ja sam naravno normalan covek koji se protivi nasilju ali.. " i onda ide.. "teofil pljuje po nama" ili.. "albanci nam oteli kosovo, nato bombardovao, cale tukao, keva nije dala kokakolu.." i zato "i neka su ga/ih nasi tukli, klali, silovali.. "

takvi "normalni" su ti najzajebani

al nema frke, mlada si, sve ces ovo skapirati i sama...
antioksidant antioksidant 20:13 26.07.2010

Re: VIP pomoc!

man ray loves me
da, sad se secam, i ti si giraffelly challenged.

a ne,ja preferiram krstove
man ray loves me man ray loves me 22:45 26.07.2010

Re: VIP pomoc!

Mala Krsna?
Inace, da podelim sa blogerima odusevljenje Presovim disklejmerom:

"KOMENTARI NAPISANI VELIKIM SLOVIMA NEĆE BITI OBJAVLJENI!!!"

antioksidant antioksidant 07:48 27.07.2010

Re: VIP pomoc!

Mala Krsna?

a ne mala krsna
kod nas je sve veliko

odusevljenje Presovim disklejmerom:
stvarno se kreces po cudnim mestima... malopre jagodina, sado press
man ray loves me man ray loves me 08:36 27.07.2010

Re: VIP pomoc!

kod nas je sve veliko


stvarno se kreces po cudnim mestima...

Da znas. My name is man ray and I'm a blatoholic.
loader loader 09:09 27.07.2010

Re: VIP pomoc!

My name is man ray and I'm a blatoholic.


Blato je zdravo. Puno minerala. Okrepljenje živo.
Dođe mu kao uzimanje šumećeg kalcijuma
mlekac mlekac 17:56 25.07.2010

Sta reci?

Da sam zgranuta?
Da ne odobravam?

Iskreno, sta god da kazem zvuci mi glupo...

Znaci, nije mi bitno da li je u pitanju Teofili ili neki drugi novinar - potpuno mi je debilno da neko strada zbog posla kojim se bavi.

Sta je sledece? Hocemo li da dizemo pekare u vazduh zato sto su nam umesto crnog uvalili beli hleb ofarban kafom????


joseywales joseywales 19:47 25.07.2010

Re: Sta reci?

Hocemo li da dizemo pekare u vazduh zato sto su nam umesto crnog uvalili beli hleb ofarban kafom?


A oni svi u glas: "Ne rise da su to uradili, kevu im..."
sascha011 sascha011 20:05 25.07.2010

ranjeni novinar

A, sta drugo taj polu-svet moze da uradi tom coveku?! Da mu lepo i kulturno izadje na crtu?! Na terenu na kojem je sve i zapocelo: njegova pisana i izgovorena rec kao glasilo javne, kolektivne savesti. Pa, 90% njih ne zna ni da cita, a nekmoli da pise (onako kako se danas u civilizovanom drustvu cita i pise). Jer, da smeju da mu izadju na crtu na terenu na kojem je sve zapocelo.. e, pa, opet bi bilo samaranja, nasilja i usranih motki u vidu njegovih energetskih istupa u odbranu prava gradjana Srbije na dvonozno obitavanje u, doduse, suzenoj zemlji (ali, to je sad druga tema), mis`im, da se ne lazemo. On na njih hemijskom, glagolima i pridevima, a oni na njega stanglama. Ono prvo moze da povredi ego, a ovo drugo bubrege, mali mozak, rebra.. Ono prvo ne moze da se zaleci (zato im toliko smeta), dok ce ovo drugo ostati samo kao odvratna uspomena.
man ray loves me man ray loves me 20:16 25.07.2010

Re: ranjeni novinar

nadajmo se, mada narodna mudrost govori suprotno (sticks and stones...)
filantrop filantrop 22:12 25.07.2010

Izvinite da pitam

po cemu je nesumnjiva teofilova tragedija veca od tragedije one devojcice od pre neki dan koju je rodjeni otac ubio?
kao sto niko u busu nije reagovao i pomogao teofilu, tako ni u selu niko nije pomogao devojcici a opet se ispostavilo da je celo selo znalo, u duzem vremenskom periodu, kakva je osoba njen otac bio.

ja ne vidim blog posvecen devojcici, (istina, sad sam tek dosao na blog, ovaj je prvi na listi, mozda neki ima)

izvinite, ne zamerite na iskrenosti, ali deteta mi je mnogo vise zao i sta je mene briga sto je teofil jedan i jedinstven a devojcica ima mnogo.
Bili Piton Bili Piton 22:19 25.07.2010

Re: Izvinite da pitam

filantrop
po cemu je nesumnjiva teofilova tragedija veca od tragedije one devojcice od pre neki dan koju je rodjeni otac ubio?


A ko tvrdi da je Teofilova tragedija veca ili manja od bilo cije?
filantrop filantrop 22:23 25.07.2010

Re: Izvinite da pitam

Bili Piton
filantrop
po cemu je nesumnjiva teofilova tragedija veca od tragedije one devojcice od pre neki dan koju je rodjeni otac ubio?


A ko tvrdi da je Teofilova tragedija veca ili manja od bilo cije?


a gde je blog o devojcici pa da se svi lepo skandalizujemo nad njenom tragedijom bas kao i nad teofilovom?
AlexDunja AlexDunja 22:24 25.07.2010

Re: Izvinite da pitam

a gde je blog o devojcici pa da se svi lepo skandalizujemo nad njenom tragedijom bas kao i nad teofilovom?

napiši.
Bili Piton Bili Piton 22:25 25.07.2010

Re: Izvinite da pitam

filantrop
Bili Piton
filantrop
po cemu je nesumnjiva teofilova tragedija veca od tragedije one devojcice od pre neki dan koju je rodjeni otac ubio?


A ko tvrdi da je Teofilova tragedija veca ili manja od bilo cije?


a gde je blog o devojcici pa da se svi lepo skandalizujemo nad njenom tragedijom bas kao i nad teofilovom?


Pa sto ga nisi sam napisao pa dao nekom da ga objavi? Evo ja prvi bih.


filantrop filantrop 22:27 25.07.2010

Re: Izvinite da pitam

napiši.

Pa sto ga nisi sam napisao pa dao nekom da ga objavi? Evo ja prvi bih.


znaci nema ga.
tako sam i mislio.

filantrop filantrop 22:28 25.07.2010

Re: Izvinite da pitam

Evo ja prvi bih


za razliku od tebe, ja:
1. nemam tu opciju,
2. nisam elokventan.
AlexDunja AlexDunja 22:29 25.07.2010

Re: Izvinite da pitam

Evo ja prvi bih.

to. i ng bi, i mr loader, mene da ne pominjem
i još ko zna ko...
a svi smo počeli kao gosti
AlexDunja AlexDunja 22:30 25.07.2010

Re: Izvinite da pitam

2. nisam elokventan.

zato nemaš opciju?
ma daj:)
AlexDunja AlexDunja 22:30 25.07.2010

Re: Izvinite da pitam

brišite , duplo
pliz
Bili Piton Bili Piton 22:31 25.07.2010

Re: Izvinite da pitam

filantrop
napiši.

Pa sto ga nisi sam napisao pa dao nekom da ga objavi? Evo ja prvi bih.


znaci nema ga.
tako sam i mislio.



Pa o mnogo cemu nema blog, sta da se radi, ne moze sve da se obuhvati, desi se da nesto vazno promakne sticajem okolnosti. Niti su blogeri redakcija Tanjuga.

Ozbiljno ti kazem, ubuduce ako ti se ucini da postoji deficit blogova na cije teme treba diskutovati, napisi nesto, rado cu te ugostiti. I tebe i svakog drugog.
docsumann docsumann 22:38 25.07.2010

Re: Izvinite da pitam

po cemu je nesumnjiva teofilova tragedija veca od tragedije one devojcice od pre neki dan koju je rodjeni otac ubio?
kao sto niko u busu nije reagovao i pomogao teofilu, tako ni u selu niko nije pomogao devojcici a opet se ispostavilo da je celo selo znalo, u duzem vremenskom periodu, kakva je osoba njen otac bio.

ja ne vidim blog posvecen devojcici, (istina, sad sam tek dosao na blog, ovaj je prvi na listi, mozda neki ima)

izvinite, ne zamerite na iskrenosti, ali deteta mi je mnogo vise zao i sta je mene briga sto je teofil jedan i jedinstven a devojcica ima mnogo.


Slažem se, ta dva zločina su neusporediva. Ubistvo djevojčice je nešto najgrozomornije moguće.

Ali nije u težini zločina poenta ovog bloga. Ovdje se radi o fizičkom nasilju nad slobodom govora, mišljenja, javnog djelovanja.
To je ono što je ključno u ovom napadu na Teofila, iako i njegove tjelesne posljedice nisu zanemarljive.
Ovo je poruka svima onima koji svojom rječju prokazuju i raskrinkavaju tamnu stranu jednog društva da se manu "ćorava posla". Ona je osmišljena, planirana i organizovana u konkretnom političkom miljeu, jasno obojena, precizno adresirana.
I to je ono na šta se ovdje reaguje. Nadam se da je bar to jasno,
mlekac mlekac 22:40 25.07.2010

Re: Izvinite da pitam

filantrop
Evo ja prvi bih


za razliku od tebe, ja:
1. nemam tu opciju,
2. nisam elokventan.


Filantrop - uopste nije problem napisati blog i zamoliti nekoga da ti ga objavi.
Evo, ja sam ovde najsvezija sa autorskom opcijom. Gostovala sam, pa sam je dobila.

To je prvo.

Drugo, blog NISU novine.

Znaci, svako pise o onome sto ga interesuje. Iskreno, ne volim da pisem o nasilju nad decom. Ta me tema ISUVISE potresa. (A i bila je skoro, mislim da su pisali ovi iz Roditelja)

Hocu da kazem, na blogu svako pise o onome sto ga zanima. E, sad, sto se to, povremeno, poklapa sa naslovima iz novina, to je slucajnost.

Kao sto je, verovatno, slucajnost i to sto neki od nas Teofila poznaju i licno, a ne samo kao tamo nekog lika sa TV-a.

I, kao trece, staro zlatno pravilo je - ako smatras da je tema nekog bloga nezanimljiva, onda na njemu ne ucestvujes.

Jer, kao sto vec rekoh, autor je taj koji odlucuje O CEMU ce da pise na svom blogu.



loader loader 22:47 25.07.2010

Re: Izvinite da pitam

filantrop:

izvinite, ne zamerite na iskrenosti, ali deteta mi je mnogo vise zao i sta je mene briga sto je teofil jedan i jedinstven a devojcica ima mnogo


Stvoriteljeva svojstva uzimate kad merite to što se ne meri.
Možda možda je bolje te kategorije ne mešati.
filantrop filantrop 22:54 25.07.2010

Re: Izvinite da pitam

svako ima svoje prioritete, pa i ja.

...ni jedan blog o srebrenici a o fudbalu ...i tako to...

pozdrav svima
masovna_keva masovna_keva 23:29 25.07.2010

Re: Izvinite da pitam

filantrop
svako ima svoje prioritete, pa i ja.
...ni jedan blog o srebrenici a o fudbalu ...i tako to...

Jeste, sve je to ludo, drogirano i švrlja po zidovima i pišu šta oni oće, niko da napiše blog o tome kako ja do 1.avgusta da skinem 3kg a da paralelno žderem. Sram ih bilo !!!
loader loader 23:46 25.07.2010

Re: Izvinite da pitam

Da se skine tri kila? Eh, ništa lakše... I još na moru :)
Plivanje, plivanje...
Znate šta je caka kod plivanja?
Najmanje trošenje zbog rada mišića.
Caka je u tome što kad plivate dišete duboko i pravilno,
tako da se potrošnja energije reguliše na način koji... itd.
masovna_keva masovna_keva 23:51 25.07.2010

Re: Izvinite da pitam

tako da se potrošnja energije reguliše na način koji... itd.

Nemojte Vi meni "itd.." nego lepo blog o tome da se napiše da to meni, fino, bude jasno a ne ja tu da pretpostavljam !!!
ninasimone ninasimone 17:37 26.07.2010

Re: Izvinite da pitam

docsumann

Ovdje se radi o fizičkom nasilju na slobodu govora, miščjenja, javnog djelovanja...Ovo je poruka svima onima koji svojom rječju prokazuju i raskrinkavaju tamnu stranu jednog društva da se manu "ćorava posla".

I da dopunim, ako nas ovde oteraju u misju rupu, nece posle biti moguc ni taj mnogo vazniji blog o nastradaloj deci, ako vec treba da rangiramo teme. Nasao bi se vec neko da patriJotski kaze kako je to "prljanje cestitog lica Srbije" ili "pa toga ima svuda".
docsumann docsumann 18:02 26.07.2010

Re: Izvinite da pitam

Tek kad sam vidio citat u tvom komentaru, primjetih koliko pravopisnih grešaka pravim kad blogujem u kasne sate.

Inače, dopuna ti je skroz na mjestu.
dj dj 19:20 26.07.2010

Re: Izvinite da pitam

ali deteta mi je mnogo vise zao


izvini da ti odgovorim.

napad na devojcicu cek i u srbiji nailazi na opstu osudu javnosti. kao sto vidis takvo jedno jedinstvo po pitanju pancica ne postoji ni medju nama filantropima, o ostatku raje da i ne govorimo.

i btw, blago srbiji sa takvim filantropima i patriotama. zato je tu je gde je, ne zbog teofila




maca22 maca22 23:17 25.07.2010

200

izvinte

edit: a da ne bude da spamujem pitanje: nisam upucena u detalje, ali osim celog sela, sta bi sa sluzbama? Jel su bile obavestene kakav je taj otac? Sta su uradile?
mlekac mlekac 23:22 25.07.2010

Re: 200

maca22
izvinte

edit: a da ne bude da spamujem pitanje: nisam upucena u detalje, ali osim celog sela, sta bi sa sluzbama? Jel su bile obavestene kakav je taj otac? Sta su uradile?


Pustile ga sa psihijatrije posle pokusaja samoubistva posto im je rekao da se predomislio...
Colin_bgd Colin_bgd 09:33 26.07.2010

Prazna slama...

Ne znam zasto se sad iscudjavaju i zgrazavaju svi oni blogeri koji su pre 5 dana siktali i urlali na ono sto je MSP “presudio”. Taj paradoks u glavama i onih koji bi nominalno trebali da znaju neke stvari i koji su nominalno na Teofilovoj strani doprinosi da Srbija (i dalje) zivi u srednjevekovnom mraku i da njome vladaju batinasi, siledzije, lopovi i ubice. Lako je, i do sramote licemerno, baskariti se, na primer, podno alpskih planina, i odatle, sa bezbedne udaljenosti prosipati neke principe, morale, zgrazavanja nad ovim ili onim, a u isto vreme odbijati da se stavi znak jednakosti izmedju onoga sto nam se, na zalost, jos uvek desava. Ista stangla koja je prekjuce udarala Teofila po glavi, pre 20 godina je batinala Albance na Kosovu, a onda krenula redom od Triglava do Djevdjelije. Postoje u zivotu situacije kada nesto stvarno jeste ili crno ili belo. Relativizovati put kojim su srpska politika i srpsko drustvo krenuli od sredine osamdesetih pa nadalje (uz svesrdnu oportunisticku pomoc ostalih bratsko-jedinstvenih naroda i narodnosti) nije nista drugacije nego uci za Teofilom u osamdesettrojku sa kapuljacama na glavi i batinama u ruci... Sve drugo je mlacenje prazne slame.
loader loader 10:33 26.07.2010

Re: Prazna slama...

Upravo stoga princip prepoznavanja prirode stvari ne sme da bude dnevno-ideološki, već vrednosni. Kad se od tog načela krene, onda nema zavaravanja i nema prostora za isključivosti, ili gubljenje u površnim političkim nagonima. Stoga mi ovde ne treba da branimo pripadnika neke, određene intelektualne kaste, već najosnovnije pravo ljudsko, da se misli i govori slobodno.

Stvari su jednostavne. Ali, nedorečeni lični motivi miliona pojedinaca neke univerzalne životne vrednosti prilagođavaju sebi i dnevnoj primeni, odnosno koristi bilo koje vrste (od materijalne, do sujete). Stoga na kraju biva silno stado koje probija ogradu i trči pravo u duboki jendek, misleći da je na tom mestu paša veća i slađa.
cbronson cbronson 12:54 26.07.2010

Re: Prazna slama...

Postoje u zivotu situacije kada nesto stvarno jeste ili crno ili belo.

... ako vam je tako lakse...
Relativizovati put kojim su srpska politika i srpsko drustvo krenuli od sredine osamdesetih pa nadalje (uz svesrdnu oportunisticku pomoc ostalih bratsko-jedinstvenih naroda i narodnosti) nije nista drugacije nego uci za Teofilom u osamdesettrojku sa kapuljacama na glavi i batinama u ruci...

za deo vladajuce politike donekle, ali tvrditi ovako nesto za srpsko drustvo u celini je zaista potvrda vase nicim izazvane potrebe da sve bojite u crno ili belo.
Colin_bgd Colin_bgd 13:16 26.07.2010

Re: Prazna slama...

kada nesto stvarno jeste ili crno ili belo

da sve bojite u crno ili belo


Kako je lako slagati u mestu, i verovati u ono sto se zeli da je napisano, a ne razmisljati o onome sto stvarno pise.

A mozda stvarno ne razumes, ali to se onda naziva drugacijim imenom...
cbronson cbronson 14:01 26.07.2010

Re: Prazna slama...

Colin_bgd
kada nesto stvarno jeste ili crno ili belo
da sve bojite u crno ili beloKako je lako slagati u mestu, i verovati u ono sto se zeli da je napisano, a ne razmisljati o onome sto stvarno pise. A mozda stvarno ne razumes, ali to se onda naziva drugacijim imenom...

ne znam sta vam nije jasno?

nema potrebe i nije moguce bilo sta posmatrati kao crno ili belo osim ako je razmisljanje za vas bolan proces, onda izvolite sve ofarbati crno ili belo.

ne samo da imate problem sa razmisljanjem, nego izgleda da volite i da etiketirate, valjda da etiketom ubijete monotoniju koju stvaraju crna ili bela.
Colin_bgd Colin_bgd 14:15 26.07.2010

Re: Prazna slama...


nema potrebe i nije moguce bilo sta posmatrati kao crno ili belo osim ako je razmisljanje za vas bolan proces, onda izvolite sve ofarbati crno ili belo.

Luka Ivanišević Luka Ivanišević 11:26 26.07.2010

IZJAVE OSUDA

Dok je trajao jutarnji program RTV STUDIJA B išao je kajron kako predsednik Srbije Boris Tadić i potpredsednik vlade i ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić osuđuju napad na Teofila Pančića, a Dačić je dodao kako policija (po običaju) radi na pronalaženju počinilaca i kako isti moraju da dobiju najstrože kazne za taj akt nasilja. Koje licemerje i sa Tadićeve i Dačićeve strane! Oni da osude nasilje i počinioce istog? Kako da ne! Pre će se vlast postarati da iz etra ukloni (što su i uradili) kritičko novinarstvo Ljubomira Živkova i "PEŠČANIKA", kao i samog Teofila, nego što će da ih zaštite i počinioce nasilja da osude.
man ray loves me man ray loves me 13:00 26.07.2010

Re: IZJAVE OSUDA

Indeed.
Ali sa plus strane izgleda da je Teofil ok, posto nije odlozio put u inostranstvo, kako Blic javlja. Drago mi je da je sve ok i nadam se da nece da ima dalje zdravstvene komplikacije.
Za mene je ovo vise od principa jer gotivim Teofila, sto ne bih mogla da kazem za njegove prijatelje iz Pescanika. Sta mogu. Ljuba Zivkov, Koraks, Teofil, to je to. Ne slazem se sa svime sto kazu, to bi bilo tesko, niti imam vremena sve da pratim, ali en gros uspevaju da kazu mnoge stvari koje i ja mislim a koje ne cujem da neko drugi govori.
Evo nesto sto sam nasla juce, a sto mi se svidelo. Za ovo, po mom skromnom misljenju, treba imati cojones.

an education.
cbronson cbronson 13:05 26.07.2010

Re: IZJAVE OSUDA

Pre će se vlast postarati da iz etra ukloni (što su i uradili) kritičko novinarstvo Ljubomira Živkova i "PEŠČANIKA", kao i samog Teofila, nego što će da ih zaštite i počinioce nasilja da osude.


teofil pancic - vanserijski novinar i analiticar
ljubomir zivkov - prosecan do dobar novinar
pescanik - bulja od medija

Luka Ivanišević Luka Ivanišević 16:59 26.07.2010

Re: IZJAVE OSUDA

man ray loves me
Indeed.Ali sa plus strane izgleda da je Teofil ok, posto nije odlozio put u inostranstvo, kako Blic javlja. Drago mi je da je sve ok i nadam se da nece da ima dalje zdravstvene komplikacije.Za mene je ovo vise od principa jer gotivim Teofila, sto ne bih mogla da kazem za njegove prijatelje iz Pescanika. Sta mogu. Ljuba Zivkov, Koraks, Teofil, to je to. Ne slazem se sa svime sto kazu, to bi bilo tesko, niti imam vremena sve da pratim, ali en gros uspevaju da kazu mnoge stvari koje i ja mislim a koje ne cujem da neko drugi govori.Evo nesto sto sam nasla juce, a sto mi se svidelo. Za ovo, po mom skromnom misljenju, treba imati cojones. an education.



Ne slažemo se uvek sa svakim i to stoji i normalno je. Al' nije normalno da se zbog neslaganja tuku ljudi. By the way i Pera Luković ume da pretera, al' niko normalan neće dobiti onaj grozan nagon da ga presretne i istuče kao Teofila.
man ray loves me man ray loves me 17:12 26.07.2010

Re: IZJAVE OSUDA

Sto se mene tice Lukovic je davno izgubio sav kredibilitet, kao i veci deo te ekipice. Njegovi razgovori sa Mitrovicem izgledaju potpuno drugacije nego Teofilovi.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 22:53 26.07.2010

Re: IZJAVE OSUDA

man ray loves me
Sto se mene tice Lukovic je davno izgubio sav kredibilitet, kao i veci deo te ekipice. Njegovi razgovori sa Mitrovicem izgledaju potpuno drugacije nego Teofilovi.


VIše ostrašćeni. Teofil je mirniji igrač. Al opet kad opali jezikom, opalio je.
man ray loves me man ray loves me 23:12 26.07.2010

Re: IZJAVE OSUDA

Irrelevant. Nije pitanje stila nego sustine. Lukovic se pokazao kao licemeran, te ono sto on govori ne registrujem.
loader loader 09:12 27.07.2010

Re: IZJAVE OSUDA

Lukovic se pokazao

Luka Ivanišević Luka Ivanišević 17:37 27.07.2010

Re: IZJAVE OSUDA

Al kako god da okreneš, Teofila izmlatiše ni krivog ni dužnog. Ispade on zločinac....
behemot123 behemot123 14:32 26.07.2010

Sorry

Prebijanje Teofila Pančića najavljeno je 2008. godine u satiričnom romanu „Hronika Bezimenog”. Nije se šaliti sa ovom zemljom, jebiga...
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 17:40 27.07.2010

Re: Sorry

Baš tako. Kao što rekoh: došla su vremena kad se ne sme biti muško, ni žensko, ni heteroseksualac, ni gej, ni egoista sa stilom, ni drukčije da misliš, ni da se kaže šta smeta, gde boli... Uvek će se dobiti ili verbalne uvrede ili batine. Normalnog odnosa nema.
jucaibin jucaibin 15:34 26.07.2010

sramo

pitanje je samo dokle tako? s kapuljacama na glavama i uz ocevidce koji nemaju ni trun civilne kuraznosti! jadni smo mi sami sa sobom!
podrska teofilu!
loader loader 22:54 27.07.2010

Re: sramo

Dokle tako?
Dok se društvena klima ne promeni, dok ne prestane podela na domaćine i izdajnike... Ako partije koje zagovaraju ovu podelu dobijaju, još uvek, toliki broj glasova, onda vam je jasno da u pomrčini čitava sila sa kapuljačama vreba i "brani pravu Srbiju"
expolicajac expolicajac 16:48 26.07.2010

Evo rešenja

Došao sam pre par sati u civilizaciju. Jedini pravi odgovor i to stručni na ova događanja dajem u slici bez reči.
cicmika cicmika 19:00 27.07.2010

Pozdrav Teofilu

Nadam se da je Teofil dobro,fizicki dobro.Za mentalnu stabilnost ne brinem toliko.Ovakvi umovi nju ne mogu da ugroze,vec samo zivot.Bedno,te miseve bi goloruke svako uspeo da premlati.Nemam reci.
man ray loves me man ray loves me 21:14 27.07.2010

Re: Pozdrav Teofilu

Pozdrav Teofilu i od mene uz hit:

Tenk ju man.
loader loader 22:46 27.07.2010

Re: Pozdrav Bogoljubu

Bogoljub je, nadam se, sasvim dobro.
Sigurno je da ga batine moralno nisu uzdrmale. Biće samo još neugodniji igrač perom :) Važno je samo da nema neke bitne (fiziološke) unutrašnje povrede. Vidim, policija se razletela po ulicama. Prevrću nebo i zemlju - to se odmah može zaključiti. Kad rade - rade. Jedino što posao u ovim slučajevima skoro nikad ne privedu kraju
AlexDunja AlexDunja 06:01 28.07.2010

Re: Pozdrav Bogoljubu

loader loader 09:23 28.07.2010

Re: Pozdrav Bogoljubu

Žestoko :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana