KoHAHAHAHAHAHAbitacija

Dejan Restak RSS / 04.12.2007. u 15:36

Nova Srbija: Prekid tribine za spas Kosova

Nova Srbija saopštila je danas da je ta partija organizovala sprečavanje tribine emisije "Peščanik" kao deo borbe države da potvrdi suverenitet i teritorijalni integritet Srbije.

U saopštenju Nove Srbije, koje je potpisala portparolka partije Dubravka Filipovski, navodi se da se ta stranka "juče u Aranđelovcu
odlučno suprostavila antiustavnoj i antisrpskoj kampanji koju već duže vreme LDP, uz medijsku podršku RTV B92, vodi protiv države Srbije i njenog ustavnog poretka".

U saopštenju se navodi da NS neće dozvoliti da se demokratska prava zloupotrebljavaju za ugrožavanje države Srbije.

 

Tadić: Niko ne sme da guši javnu reč

136018950947555d411b76a076834373_big.jpg
Predsednik Srbije Boris Tadić (FoNet, arhiva)

Predsednik Srbije Boris Tadić osudio je danas sprečavanje održavanja tribine emisije ''Peščanik'' rekavši da je Srbija demokratska zemlja u kojoj slobodno mogu da se čuju drugačija politička mišljenja.

''Ustavom Republike Srbije jamči se sloboda mišljenja i izražavanja. Incident koji se dogodio u Aranđelovcu zaslužuje osudu. Niko ne sme metodama koje su bile svojstvene prošlom vremenu da guši javnu reč u Srbiji ma koliko se sa tim političkim stavovima ne slagao'', rekao je predsednik Srbije.

''Ako želimo da budemo civilizovano i tolerantno društvo moramo da poštujemo demokratske vrednosti i pravo svakog građanina da iskazuje svoje političko mišljenje'', rekao je Tadić.

Predsednik Srbije pozvao je sve političke partije i njihove pristalice da se uzdrže od pribegavanja nasilju prema građanima, novinarima, javnim ličnostima sa čijim se stavovima i mišljenjima ne slažu, kaže se u saopštenju predsednika Republike.

---------------------------------------------------------------------------

Šta će sada biti? Valjda neće vuk pojesti magarca? 

 

 



Komentari (179)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Spiridon Spiridon 15:45 04.12.2007

Šta će sada biti? Valjda neće vuk pojesti

Šta će sada biti? Nista ako govorimo o reakciji vlasti.

Oni su jednostavno jaci u polju i to je to. Ima ih vise, glupi su i samim tim opasniji, spremiji na incidente jer ne razmisljaju. U Srbiji se to gleda tako "ko je jaci u polju", a zakon i spremnost da se pravno reaguje su mrtva slova na papiru.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:48 04.12.2007

Re: Šta će sada biti? Valjda neće vuk pojesti

pre će biti: pojeo magarac magarca
mariopan mariopan 16:09 04.12.2007

Re: Šta će sada biti? Valjda neće vuk poje

Meni se onaj deo naslova gde pise HA HA HA HA najvise dopao. pomislila sam , posto je Velja na tapetu , da je neko video emisiju od pre neko vece , toliko sam zapanjena da moram da je opisem , pa ko je gledao neka me obavesti da li je to parodija , skrivena kamera ili dno od bazena onog Velje...Nisam mogla to sama da zakljucim jer kada je voditeljka pocela da arlauce tj , da peva taj zvuk je nervom spojen sa prstom mog muza , taj prst je neprekidno na daljinskom i refleksno je promenio kanal...ostadoh zapanjena.

Elem , skockana ko za vecernji izlazak , neka mlada crnokosa uspijusa intervjuise Velju , Velja malo pliva po nekom bazenu , dopliva do nje i uhvati se za rucke onih stepenica. Ona mu se smeje osmehom "oko glave" i pita ga " Gospodine Veljo jel znate da ste Vi proglaseni , u jednoj anketi za NAJSEKSEPILNIJEG muskarca u Srbiji"? On malo uspija , ko odbija a osmeh mu kao nije on ....a iza njega u bazenu KAJAK ukoso malo po povrsini vode , ne moze popreko ni da stane uzan je bazen , pa ja upiljila u taj kajak. Sta ce kajak u bazenu? Plus garantovano ne moze ni da se okrene jer bazen nije dovoljno veliki? To je scenografija ? Ko je smislio? Ha ha ha , Valjda da nam pokazu kako ministar moze da vesla i u mestu? A zvuk sve vreme odjekuje to je pokriven bazen , ne znam koliki je jer kamera tu moze da prevari. Mislim se koja anketa i koga su pitali ...to jest koje su to zene izabrale najsexi muskarca pa bas Velju?

Utom se kadar menja i ona voditeljka pocne da zavija i arlauce , ko peva nesto , u studiju gosti , ne stigoh da vidim ni ko od gostiju ,ni ko je ta arlauknuta , nista , moj muz onim svojim prstom sto je direktno spojen sa daljinskim i onim zivcem izreagova i meni ugasi svecu. Dakle sta je to bilo?

Izvinite za trol
Dejan Restak Dejan Restak 16:11 04.12.2007

Re: Šta će sada biti? Valjda neće vuk poje

Izvinite za trol


o tome sam pisao u kolektivnom mementu
nije ovo trol
ivana23 ivana23 16:13 04.12.2007

Re: Šta će sada biti? Valjda neće vuk poje

"neka mlada crnokosa uspijusa"

Snezana Dakic - U Trendu
mariopan mariopan 16:26 04.12.2007

Re: Šta će sada biti? Valjda neće vuk poje

ivana23
"neka mlada crnokosa uspijusa"

Snezana Dakic - U Trendu

A ko je ona? Ja to zaista ne znam ali bila je do bola usluzna i ponizna , da li je to bila namestaljka ili stvarno? Mislim ostadoh zapanjena stvarno.
sashaNS sashaNS 16:36 04.12.2007

Re: Šta će sada biti? Valjda neće vuk poje

Sta ce kajak u bazenu?

To sam se i ja isto pitala.
Mozda ima one vestacke brzake :)
mariopan mariopan 16:54 04.12.2007

Re: Šta će sada biti? Valjda neće vuk poje

sashaNS
Sta ce kajak u bazenu?

To sam se i ja isto pitala.
Mozda ima one vestacke brzake :)

Vidim ja da ste svi izgleda gledali , onda se izvinjavam na preobimnom opisu , mozda ce posluziti ovima iz dijaspore koji su ovo cudo propustili , neka znaju kako im je tamo lepo Ja iskreno ne gledam TV skoro uopste i ne znam kako se koja od tih mladih dama zovu niti zasto bih ja morala da znam ko su..pa se ni ne naprezem da ih popamtim , sta ce to meni?
dragan7557 dragan7557 17:28 04.12.2007

Re: Šta će sada biti? Valjda neće vuk poje

ivana23
"neka mlada crnokosa uspijusa"

Snezana Dakic - U Trendu


Elem, 'vako. Trend budućeg trendovskog življenja građana Srbije onih iz trenda je da kao prvo ne štede svoje nego
tuđe pare kao Dinkić a svoje da ćemere na Kipru kako bi bile na sigurnom. Da od tuđih para odmah sagrade pokriven bazen kako kiša i ostale padavine ne trvolje kajak i da svoje buduće goste dočekuju u bazenu koji je
napunjen po mogustvu Aranđelovačom vodom jer obična nije u trendu.

Za građane kojima nije jasno kako treba da žive u trendu savetujem svcke a naše banke u koje treba samo da uđu i izađu a bazen će stići na atres naručioca. Ličnim primerom se najbolje pokazuje kako treba živeti i raditi
pa minister Velja koristi ovaj davno poznat način koje su još udarnici ORA oprobali i isavršili.
Daklem građani napred u svoje trendove i ne štedite tuđe pare već budite u trendu.
Ataturk Ataturk 17:36 04.12.2007

Re: Šta će sada biti? Valjda neće vuk poje

To sa anketom i najseksi je voditeljka najverovatnije pomesala sa akcijom BIRO-a, oni su to izmislili a tabloidi se primili pa preneli, as I recall.
Kako drugacije to da se desi a da nije izmisljeno? :)
JJ Beba JJ Beba 17:42 04.12.2007

Re: Šta će sada biti? Valjda neće vuk poje

To sa anketom i najseksi, pa još u bazenu


Ko bre najseksi?
Ataturk Ataturk 17:55 04.12.2007

Re: Šta će sada biti? Valjda neće vuk poje

Pa Sneki Daki mu je rekla da je u nekoliko anketa proglasavan za jednog od najseksipilnijih muskaraca u Srbiji, a ja se secam da su jednu takvu "anketu" izmislili BIRO-ovci, postavili na net, a tabloidi preneli, milsili da je to for real.
Scene iz bazena su za "Šok koridor"! :) :) :)
marumi marumi 23:08 04.12.2007

Re: Šta će sada biti? Valjda neće vuk poje

mozda ce posluziti ovima iz dijaspore koji su ovo cudo propustili , neka znaju kako im je tamo lepo

E bas stvarno, da ne vidimo najsexy serbskog dasu i to jos u kupacim kilotama....ahahahaha.... smesno a da covek zaplache.
vucko vucko 15:48 04.12.2007

2 sitne greške

Nije Vuk i nije "pojesti" :)
JJ Beba JJ Beba 15:50 04.12.2007

Re: 2 sitne greške

Tadić: Niko ne sme da guši javnu reč

E baš im je odbrusio!! Ima se uplaše samo tako
AlexDunja AlexDunja 15:53 04.12.2007

Re: 2 sitne greške

vucko
Nije Vuk i nije "pojesti" :)

sve, za spas kosova!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:52 04.12.2007

Dakle Velja uzeo pravdu

u svoje ruke....!!! Samo ne znam gde je zakon, USTAV.....Uvek sam se pribojavao recenice koju je izgovorio moj prijatelj Ivan Djuric, davnih 90-tih:"ZZiška rata će se ugasiti tamo gde je sve i počelo, ali.....!"
Nadam se da jos ima nekog pametnog u VLASTI, da vidi gde ovo sve ide???
BKC
JJ Beba JJ Beba 15:57 04.12.2007

Mokrenje na ustav

Velja uz'o ustav u svoje ruke, stavio ga pod noge i umokrio ga. U baznu, naravno
JJ Beba JJ Beba 15:58 04.12.2007

Re: Mokrenje na ustav

u bazenu, naravno
:)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:58 04.12.2007

Re: Mokrenje na ustav

JJ Beba
Velja uz'o ustav u svoje ruke, stavio ga pod noge i umokrio ga. U baznu, naravno

i to sve "U trendu"
Laudanum Laudanum 16:01 04.12.2007

Re: Dakle Velja uzeo pravdu

Nadam se da jos ima nekog pametnog u VLASTI, da vidi gde ovo sve ide???




Svi su u Vlasti pametni. I svi vide gde to sve ide. Ide tamo gde oni zele. Sve u svemu, dobro im ide taj deo posla. 4+ za trud.
doktorka doktorka 16:06 04.12.2007

rece tadic

sorry . toliko od njega.
JJ Beba JJ Beba 16:17 04.12.2007

Re: Mokrenje na ustav

Srđan Mitrović

JJ BebaVelja uz'o ustav u svoje ruke, stavio ga pod noge i umokrio ga. U baznu, naravnoi to sve "U trendu"

U trendu je umokravanje ustava
:)
Dejan Restak Dejan Restak 16:34 04.12.2007

Re: Dakle Velja uzeo pravdu

Nadam se da jos ima nekog pametnog u VLASTI, da vidi gde ovo sve ide???


ima, i neprijatno mu je zbog toga, al sta ce


JJ Beba JJ Beba 16:37 04.12.2007

Re: Dakle Velja uzeo pravdu

Svi su u Vlasti pametni.


Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:41 04.12.2007

Re: Mokrenje na ustav

i to sve "U trendu"

s crne kupace gachice... i smehom od uha do uha dok slusa sladnjavosti njegove omiljene srpske voditeljke
sentinel26 sentinel26 16:48 04.12.2007

Re: Dakle Velja uzeo pravdu

JJ Beba
Svi su u Vlasti pametni.

Izvinite Bebo, jesu li ovi dokturi iz Klinike u Kačulicama ?
mariopan mariopan 16:59 04.12.2007

Re: Dakle Velja uzeo pravdu

JJ Beba
Svi su u Vlasti pametni.



Jel su krenuli da pregledaju ginekoloski one ovce? Sta im je tako smesno , sirote ovce nagrabusile su !
JJ Beba JJ Beba 16:59 04.12.2007

Re: Dakle Velja uzeo pravdu

Izvinite Bebo, jesu li ovi dokturi iz Klinike u Kačulicama ?

da. doktori & magistri
JJ Beba JJ Beba 17:28 04.12.2007

Re: Dakle Velja uzeo pravdu

Jel su krenuli da pregledaju ginekoloski one ovce? Sta im je tako smesno , sirote ovce nagrabusile su !

pa šta znam. I ovce, a?
fast up fast up 21:12 04.12.2007

Re: Dakle Velja uzeo pravdu

JJ Beba
Svi su u Vlasti pametni.



sto su lepi.ljubi ih majka.
marumi marumi 23:11 04.12.2007

Re: Dakle Velja uzeo pravdu

jesu li ovi dokturi iz Klinike u Kačulicama ?


Zaboravili Hipokrata
Molim uredništvo da mi omogući da na stranicama cenjenog Glasa javnosti izrazim svoju građansku ogorčenost i nezadovoljstvo. Naime, dana 1. 12. 2007. otišao sam u Institut za očne bolesti u Pasterovoj 2, Kliničkog centra Srbije. Veče pre toga, oko mi je oteklo i počelo nepodnošljivo da me boli. Kao svaka normalna i odgovorna osoba, nisam primenjivao ni bapske, a ni recepte nadrilekara, koji su danas veoma popularni kod nas, nego sam se ujutru uputio u Institut, za koji sam smatrao da je najkompetentniji da „vidi“ u čemu je problem sa mojim okom.

Napominjem da u mom Domu zdravlja, subotom i nedeljom ne radi oftalmolog. Prethodno sam pronašao telefon Instituta za očne bolesti i regularno proverio da li mi je potreban uput lekara opšte prakse. Oni su veoma ljubazno odgovorili da mogu da dođem i bez uputa. Stigao sam, uredno se prijavio na prijemnom šalteru, uputili su me da sačekam ispred ordinacije broj 6. Seo sam na klupu i uredno čekao svoj red. Posle nekoliko minuta izašla je doktorka i počela ljubazno da nas propituje u čekaonici ko je zbog čega tu. Kad je došao red na mene, ja sam rekao šta je moj problem i da želim da mi utvrde dijagnozu.

Doktorka sa dva metra odstojanja kaže mi da to nije ništa urgentno i da se verovatno zapušila neka žlezda. I da nisu u mogućnosti da me pregledaju. Izričito mi je rekla da dođem u ponedeljak, jer danas samo primaju urgentne slučajeve. Pitao sam je, a šta ako mi oko još više natekne do ponedeljka, pa se još i iskomplikuje, jer u pitanju je važan organ. Odgovorila mi je da ne brinem, može moje oko da sačeka i mesec dana. Nisam primio zdravo za gotovo, pa sam doktorku ponovo upitao kako ona može odokativno, sa rastojanja od dva metra, da proceni da moje oko može da izdrži još mesec dana bez posledica.

LJutito mi je odgovorila: „Ne znam ja ništa, vi morate u ponedeljak da se obratite svom lekaru opšte prakse i da vam da uput za oftalmologa u vašem Domu zdravlja. Pa ako on proceni da je potrebna naša intervencija vi dođite ponovo“.

Pitam odgovorne, posebno Ministarstvo za zdravlje, do kada će se više prelaziti preko ovakvih stvari? Do kada ćemo se ponašati pasivno i prećutkivati ono što se ne sme prećutkivati, neodgovorno ponašanje ljudi, koji zbog važnosti posla kojim se bave, to sebi nikako ne smeju da dopuste? Međutim, nije problem samo u njima, već i u onima koji takve pojave treba da spreče ili da ih sankcionišu kada se dogode.

Nenad Radojević
Beograd
marumi marumi 23:13 04.12.2007

Re: Dakle Velja uzeo pravdu

Branislav Kovačević Cole
u svoje ruke....!!! Samo ne znam gde je zakon, USTAV.....Uvek sam se pribojavao recenice koju je izgovorio moj prijatelj Ivan Djuric, davnih 90-tih:"ZZiška rata će se ugasiti tamo gde je sve i počelo, ali.....!"Nadam se da jos ima nekog pametnog u VLASTI, da vidi gde ovo sve ide???BKC

Ili - Mozda ce nam spas od zla(komunistickog) doci otuda odakle nam je zlo i doslo (Rusije).
sentinel26 sentinel26 01:01 05.12.2007

Brusna nedjelja

Ova prva nedjelja decembarska će ostati upamćena po količini brušenja.

Brusna ploča br. 1:
- Na sumitu u Sofiji gdje je zamjenjivao (ili predstavljao VK), Boža Nacionale je odbrusio predsjedniku vlade Albanije, zbog njegovog „miješanja“ u pregovore izmedju Srbije i Kosova i ometanja istih. Čovjek se vjerovatno zalagao za veća prava za Albance na Kosovu.

Brusna ploča br. 2:
- Na sumitu u Briselu opet Boža nacionale odbrusio Stipi Mesiću, jer je kritikovao Vladu Srbije što se ona miješa u unutrašnja pitanja susjedne države (BiH) i traži veća prava za tamošnje Srbe.

Brusna ploča br. 3:
- Predsjednik države nam g-din Boris Tadić odbrusio je političkim strankama i njihovim simpatizerima da svako ima pravo na različito mišljenje.

- Batine koje su neki dobili nije pominjao, što može da se tumači i kao odobravanje.

- Zamislite da je rekao – „Niko ne sme da vas bije!“. Novi savjetnici na djelu.
johanna29 johanna29 15:59 04.12.2007

Eeeee...ovaj, korekcija

...vuk je vec pojeo dva-tri magarca i posle svakog je DOBRO podrignuo...

Ali nazalost to niko nije cuo jer u ovoj zemlji se ODVEC podriguje...U horu, stavise. Pardon, u KOHABITACIJI.

Bar da to cine u sinhronom kanonu, nego svaki u svom tonalitetu...

TUGA...
angie angie 16:06 04.12.2007

mene zanima,

je l velja ostaje ministar i posle ovog fashisoidnog vandalizma i da li je normalno da se u skupshtini srbije, ovakav primitivan siledzijski chin proglashava pobedom od strane radikala- je l ima tu i neki zakon, koji bi trebalo da reaguje,
kao i predsednik te vlade chiji chlanovi orkestriraju siledzijske ispade?
sashaNS sashaNS 16:24 04.12.2007

Aaaaaaa!

Nova Srbija saopštila je danas da je ta partija organizovala sprečavanje tribine emisije "Peščanik" kao deo borbe države da potvrdi suverenitet i teritorijalni integritet Srbije.
Aaaaaa!
Znaci, u suprotnom, da Nova Srbija nije sprecila Pescanik, Kosovo bi definitivno otislo iz Srbije!
Ovako je super ispalo: bar pola Kosova je sad nase. Ma mozda i vise...A, ne, samo smo potvrdili
da tamo imamo suverenitet i teritorijalni integritet.Gloopa, nikako da shvatim :)
Dejan Restak Dejan Restak 16:27 04.12.2007

Re: Aaaaaaa!

A, ne, samo smo potvrdili
da tamo imamo suverenitet i teritorijalni integritet.Gloopa, nikako da shvatim :)


Ne, potvrdili smo da imamo suverenitet i teritorijalni integritet u Aranđelovcu.
angie angie 16:27 04.12.2007

Re: Aaaaaaa!

pa to i jeste opasno-kosovo je otishlo zbog primitivne zlochinachke politike, koju su podrzavali isti ti, koji sada tu krivicu hoce da prebace na "izdaJice"
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:32 04.12.2007

Re: Aaaaaaa!

sashaNS
Nova Srbija saopštila je danas da je ta partija organizovala sprečavanje tribine emisije "Peščanik" kao deo borbe države da potvrdi suverenitet i teritorijalni integritet Srbije.
Aaaaaa!
Znaci, u suprotnom, da Nova Srbija nije sprecila Pescanik, Kosovo bi definitivno otislo iz Srbije!
Ovako je super ispalo: bar pola Kosova je sad nase. Ma mozda i vise...A, ne, samo smo potvrdili
da tamo imamo suverenitet i teritorijalni integritet.Gloopa, nikako da shvatim :)

Eto kako će vlast ( i nije to samo Nova Srbija, ona je samo adresa, to je čitava politička klasa, odnosno "ustavna koalicija" DS,SRS,SPS,SPO,DSS,G17,crkva i još neki faktori), štititi "suverenitet".
Tako što će ratovati sa Peščanikom, NVO i LDP-om...Štiće "suverenitet" tako što će makljati i gušiti alternativu.
Ništa oni neće štititi osim sopstvene vlasti, sopstvenih para i sopstvenih privilegija...
sashaNS sashaNS 16:46 04.12.2007

Re: Aaaaaaa!

Ne, potvrdili smo da imamo suverenitet i teritorijalni integritet u Aranđelovcu.

Pa kad ti kazem - plavusha! :)
he, he dobra slika gore! (JJBeba)
JJ Beba JJ Beba 16:52 04.12.2007

Re: Aaaaaaa!


u stav(i u dzep)
ludvig ludvig 17:17 04.12.2007

Re: Aaaaaaa!

ma ne, sprečavanejm Peščanika Kosovo se zauvek vratilo pod puni suverenitet Srbije...pregovori su završeni, sve strane su zadovoljne i možemo da nastavimo sa normalnim životom:))))
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:53 04.12.2007

Re: Aaaaaaa!

Dejan Restak
A, ne, samo smo potvrdili
da tamo imamo suverenitet i teritorijalni integritet.Gloopa, nikako da shvatim :)


Ne, potvrdili smo da imamo suverenitet i teritorijalni integritet u Aranđelovcu.


tako je

a sad da vidimo za šta se zalažu i "naši" i veljini:

Svedokinja o masakru u Suvoj Reci
4. decembar 2007. | 16:15 -> 16:25 | Izvor: B92
Beograd -- Na suđenju optuženima za zločin u Suvoj Recu, na Kosovu 1999. godine, svedočila je jedna od tri preživele žrtve Šireta Beriša.


[url=http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=12&dd=04&nav_category=64&nav_id=275034][/url]

nešto mi ne ide linkovanje pa da stavim tekst.

U tom zločinu ubijeno je 46 članova njene porodice, među kojima su i njen muž i četvoro dece. Za zločin je optuženo osam bivših policajaca i pripadnika DB-a.

Šireti Beriši u zločinu u Suvoj Reci stradala je cela njena porodica. "Ubili su nas samo zato što smo Albanci", rekla je sudu. Opisujući zločin 26. marta 1999. godine, seća se da su policajci u uniformama i naoružani dotrčaii ka kućama gde su živeli članovi njene porodice.

Seća se da je njen rođak tada rekao: "Evo ga Zoki sa svojim bratom", misleći na sada optuženog Zorana Petkovića. Šireta je svedočila da je dala 4.000 maraka za život svog supruga, ali to nije bilo dovoljno.

"Pre nego što sam izašla iz kuće, videla sam Milorada Nišavića koji je mom suprugu Nedžadu rekao: "Evo, neka te sada Amerikanci spasu."

Kolonu u kojoj su se nalazili preživeli članovi njene porodice - deca, starci i trudnice - policajci su usmerili ka zanatskom centru. Tamo, u piceriji "Kalbrija" počinili su stravičan zločin.

"Naterali su nas da uđemo u kafić u zanatskom centru. Odmah su počeli rafali. Koga su mogli, pogodili su. Podigla sam glavu i videla ćerku Majolindu, bila je mrtva. Druga ćerka, Herolinda, bila je pogođena. Moj 22-mesečni sin tražio je flašicu sa mlekom. Dala sam mu da ne bi
plakao. Tada su policajci otkrili da smo živi, ponovo su bacili nešto unutra i videla sam da mi je i najmlađe dete mrtvo. Altin je imao 11 godina, bio je povređen. Policajci su se vraćali i ubijali sve koji su davali znake života. Sve su ih poubijali, nisu ostavili ni decu."

Šireta se pravila da je mrtva i tako preživela. Na isti način živi su ostali još jedna žena, Vjolca Beriša, i njen sin Gramos. Iskočili su iz kamiona koji je leševe prevozio ka Prizrenu.

U zločinu 26. marta 1999. Šireti su ubijeni suprug Nedžad, ćerke od 15 i 13 godina Majlinda i Herolinda, sin Altina od 11 godina i Redona, koji je u to vreme imao 22 meseca.

Tela ubijenih u Suvoj Reci iskopana su iz masovne grobnice u Batajnici, na poligonu specijalnih policijskih snaga, desetak kilometara od centra Beograda.

vest je postavljena u 16.30 i nema nijedan komentar.

a jel su to te vrednosti, jerbo direktorka lokalne teve priča kako su oni divni momci, samo o pravoslavlju, svetom savi, srpstvu...

oni ni mrava ne bi zgazili.



kao što i nisu!
fast up fast up 18:48 04.12.2007

Re: Aaaaaaa!


oni ni mrava ne bi zgazili.


Odgovoricu vam na ovo umesto ogromnog broja ljudi koji nemaju tu mogucnost,ne citaju ovo ili se jednostavno boje banovanja pa i ne posecuju ovaj prostor.

To je naprosto uzasno sto se desilo,treba naci sve zlocince identifikovati ih i osuditi na najvece moguce kazne.I izvinjavati se rodjacima zrtava do groba.Ako treba dati im i status polubozanstva,opet to ne bi bilo dovoljno da se ponisti to sto se desilo.

Ali,kakve to veze ima zaboga sa floskulama koje se namecu da su oni zasluzili da nam otcepe deo nacionalne teritorije zbog tog terora koji su preziveli!?Nema logike.I nema potrebe za daljom pricom..
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:10 04.12.2007

Re: Aaaaaaa!

To je naprosto uzasno sto se desilo,treba naci sve zlocince identifikovati ih i osuditi na najvece moguce kazne.I izvinjavati se rodjacima zrtava do groba.Ako treba dati im i status polubozanstva,opet to ne bi bilo dovoljno da se ponisti to sto se desilo.



za to ne postoje reči. razumeš?
46 članova porodice beriša je pobijeno samo jednog dana, među njima i trudnica, među njima i deca, dečica, jedno od 22 meseca.
neki pronađeni u masovnoj grobnici u batajnici. skoro kod beograda. na policijskom poligonu.

Ali,kakve to veze ima zaboga sa floskulama koje se namecu da su oni zasluzili da nam otcepe deo nacionalne teritorije zbog tog terora koji su preziveli!?Nema logike.I nema potrebe za daljom pricom..


pa ti vidi sam.
znaš ono: uzrok - posledica.
šta misliš, koliko se dugo mogu nekažnjeno vršiti tako jezivi zločini?

i samo da te pitam, da li bi ti živeo s nekim ko ti je pobio celu užu i širu porodicu, naravno ako si normalan i ako ne moraš?
ja to tako vidim. ja ne bih.
a pošto kosovo ne može da pripadne srbiji prazno, nego sa svim svojim stanovnicima koje je po drugi put ''etnički očistila'' ova vlast, ne dozvolivši im da učestvuju na referendumu, šta da ti kažem.
samo nemoj da pričaš da oni nisu hteli da izađu na referendum. pa nije ni 40 posto nas iz srbije bez kosova izašlo al smo bili na spiskovima.
njih, albanaca, nije bilo ni na spiskovima.
sentinel26 sentinel26 21:23 04.12.2007

Re: Aaaaaaa!

fast up
oni ni mrava ne bi zgazili.
Odgovoricu vam na ovo ............................

Ali,kakve to veze ima zaboga sa floskulama koje se namecu da su oni zasluzili da nam otcepe deo nacionalne teritorije zbog tog terora koji su preziveli!?Nema logike.I nema potrebe za daljom pricom..

Koliko je potrebno vremena da prodje pa da vi shvatite da to nije vaša nego njihova teritorija, oni su tamao živjeli odavno, tamo žive sada, tamo će i da ostanu.

Oni se na toj teritorijui nijesu zatekli kao turisti kada su pristigli poznati koljači. Tu su starosjedeoci.

Pošto vi u Ustavu i čuvenoj Peambuli za njih nemate mjesta, već samo za "svetu" teritoriju, približava se trenutak da se oprostite i od teritorije za sva vremena.

zoricag zoricag 00:54 05.12.2007

Re: Aaaaaaa!

Ali,kakve to veze ima zaboga sa floskulama koje se namecu da su oni zasluzili da nam otcepe deo nacionalne teritorije zbog tog terora koji su preziveli!?Nema logike.I nema potrebe za daljom pricom..


Kada takve stvari uradi policija, onda je to uradila drzava. Kada se "rezultat zlocina" pokusa prikriti tako da se odveze stotinama kilometara daleko i zakopa na poligonu drzavne jedinice (znaci na zemljistu kojim upravlja drzavna administracija direktno) lako je naci logiku zasto neko ne zeli vise da zivi u toj drzavi. Nije sve u teritorijama, nesto ima i u zivotu.

Sadasnja administracija cuti. U pregovorima nisam primetila i jednu rec ograde, osude, sto bi pomoglo vise od bilo kakvog zaklinjanja u "Medjunarodni Ustav", i sto bi dalo argument medijatorima kad razgovaraju sa Albancima da se takvo sta nikada vise ne moze ponoviti. Naprotiv, to se arogantno ignorise. To je jedino sto se moglo i moralo uraditi ma koliko im bilo mrsko, i ma koliko krivili one koji su leseve otkrili umesto da okrivljuju (ne samo sudski vec i moralno) one koji su ubili, premestali, razvozili, krisom zakopavali. Gradjani od svoje drzave ocekuju odgovornost. Albanci sa kosova imaju pravo da to ocekuju kao i svi drugi gradjani i pitanje je koliko bi imali podrske za otcepljenje od drzave koja ih uvazava i stiti. Sigurno manje nego ovako.

Gde je onda logika da se makar od te Batajnice i od onih hladnjaca nasa Drzava (administracija koja sada pregovara u ime drzave) nije ogradila, (ako vec ne moze da shvati i prihvati da je svakome njegova bogomolja svetinja i da svako zgariste jednako boli), a tvrdi da ulaze maksimum napora za Kosovo u Srbiji? Tezak je napor, mozda najtezi, nesto priznati, pokajati se i postideti, ali je to nekad neophodno. Lakse je podici srednji prst. To je lako, ali da li je odgovorno?

Meni je zao sto stiteci zlocin ova administracija propusta tu istorijsku sansu.
pichwaise011 pichwaise011 09:58 05.12.2007

Re: Aaaaaaa!

Exitus Letalis

Dejan Restak
A, ne, samo smo potvrdilida tamo imamo suverenitet i teritorijalni integritet.Gloopa, nikako da shvatim :)Ne, potvrdili smo da imamo suverenitet i teritorijalni integritet u Aranđelovcu.tako je a sad da vidimo za šta se zalažu i "naši" i veljini:Svedokinja o masakru u Suvoj Reci4. decembar 2007. | 16:15 -> 16:25 | Izvor: B92Beograd -- Na suđenju optuženima za zločin u Suvoj Recu, na Kosovu 1999. godine, svedočila je jedna od tri preživele žrtve Šireta Beriša.[url=http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=12&dd=04&nav_category=64&nav_id=275034][/url]nešto mi ne ide linkovanje pa da stavim tekst.U tom zločinu ubijeno je 46 članova njene porodice, među kojima su i njen muž i četvoro dece. Za zločin je optuženo osam bivših policajaca i pripadnika DB-a.Šireti Beriši u zločinu u Suvoj Reci stradala je cela njena porodica. "Ubili su nas samo zato što smo Albanci", rekla je sudu. Opisujući zločin 26. marta 1999. godine, seća se da su policajci u uniformama i naoružani dotrčaii ka kućama gde su živeli članovi njene porodice.Seća se da je njen rođak tada rekao: "Evo ga Zoki sa svojim bratom", misleći na sada optuženog Zorana Petkovića. Šireta je svedočila da je dala 4.000 maraka za život svog supruga, ali to nije bilo dovoljno."Pre nego što sam izašla iz kuće, videla sam Milorada Nišavića koji je mom suprugu Nedžadu rekao: "Evo, neka te sada Amerikanci spasu."Kolonu u kojoj su se nalazili preživeli članovi njene porodice - deca, starci i trudnice - policajci su usmerili ka zanatskom centru. Tamo, u piceriji "Kalbrija" počinili su stravičan zločin."Naterali su nas da uđemo u kafić u zanatskom centru. Odmah su počeli rafali. Koga su mogli, pogodili su. Podigla sam glavu i videla ćerku Majolindu, bila je mrtva. Druga ćerka, Herolinda, bila je pogođena. Moj 22-mesečni sin tražio je flašicu sa mlekom. Dala sam mu da ne biplakao. Tada su policajci otkrili da smo živi, ponovo su bacili nešto unutra i videla sam da mi je i najmlađe dete mrtvo. Altin je imao 11 godina, bio je povređen. Policajci su se vraćali i ubijali sve koji su davali znake života. Sve su ih poubijali, nisu ostavili ni decu."Šireta se pravila da je mrtva i tako preživela. Na isti način živi su ostali još jedna žena, Vjolca Beriša, i njen sin Gramos. Iskočili su iz kamiona koji je leševe prevozio ka Prizrenu.U zločinu 26. marta 1999. Šireti su ubijeni suprug Nedžad, ćerke od 15 i 13 godina Majlinda i Herolinda, sin Altina od 11 godina i Redona, koji je u to vreme imao 22 meseca.Tela ubijenih u Suvoj Reci iskopana su iz masovne grobnice u Batajnici, na poligonu specijalnih policijskih snaga, desetak kilometara od centra Beograda. vest je postavljena u 16.30 i nema nijedan komentar.a jel su to te vrednosti, jerbo direktorka lokalne teve priča kako su oni divni momci, samo o pravoslavlju, svetom savi, srpstvu... oni ni mrava ne bi zgazili.kao što i nisu!


ja samo cekam kada ce Tadic da bude oznacen za organizatora ovog zlocina..od strane pojedinih ldp-blogera ovde..
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:52 05.12.2007

Re: Aaaaaaa!

ja samo cekam kada ce Tadic da bude oznacen za organizatora ovog zlocina..od strane pojedinih ldp-blogera ovde..


kako misliš?
iz čega si to zaključio?

a da je izjava bila mlaka, to je apsolutno tačno, mislim na aranđelovac.

nadam se da pratiš malo scenu u srbiji.
96. godine je velja ilić sa vesnom rakić vodinelić pravio zajednicu slobodnih gradova i opština. taj isti velja je vesni rakić vodinelić zabranio da bude u gradu aranđelovcu.

bila sam tamo i svojim očima videla.
JJ Beba JJ Beba 17:00 05.12.2007

Re: Aaaaaaa!

96. godine je velja ilić sa vesnom rakić vodinelić pravio zajednicu slobodnih gradova i opština. taj isti velja je vesni rakić vodinelić zabranio da bude u gradu aranđelovcu.

exitus, pa jasno je da pičvajz011, pojma nema šta je to zajdenica slobodnih gradova. A i jasno je da komentare tumači kako hoće, a ne kako su napisani.
marumi marumi 21:52 05.12.2007

Re: Aaaaaaa!

Gde je onda logika da se makar od te Batajnice i od onih hladnjaca nasa Drzava (administracija koja sada pregovara u ime drzave) nije ogradila, (ako vec ne moze da shvati i prihvati da je svakome njegova bogomolja svetinja i da svako zgariste jednako boli), a tvrdi da ulaze maksimum napora za Kosovo u Srbiji? Tezak je napor, mozda najtezi, nesto priznati, pokajati se i postideti, ali je to nekad neophodno. Lakse je podici srednji prst. To je lako, ali da li je odgovorno?

Kako su zamislili da drze Albance u Srbiji?
Kako i gde su ih spomenuli u Ustavu na precac?
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:45 05.12.2007

Re: Aaaaaaa!

Kako su zamislili da drze Albance u Srbiji?


pa nisu ni zamislili. to je onako žvaka za narod.
zar iko normalan misli da će albanci da stoje kad svira "bože pravde"
koja čuva srpske zemlje i srpski rod.
andjelija andjelija 21:32 06.12.2007

Re: Aaaaaaa!

Exitus Letalis
Kako su zamislili da drze Albance u Srbiji?


pa nisu ni zamislili. to je onako žvaka za narod.
zar iko normalan misli da će albanci da stoje kad svira "bože pravde"
koja čuva srpske zemlje i srpski rod.



a to nam je himna? dobro, bar da znam za ubuduce
Olga Medenica Olga Medenica 16:28 04.12.2007

do sada ga je

uglavnom jeo (vuk magarca)
adam adam 16:36 04.12.2007

Zanimljivo...

neko mesto postaje ova Srbija. Ja sam iskreno da vam kazem zapravo odusevljen ovim sto sam procitao. Bas,bas prijatno iznenadjen. Saopstenje "Nove Srbije" koje je "potpisano". Neverovatno,oni su i pismeni. S druge strane i ne znam cemu cela halabuka oko promocije Pescanika. Najbolji promoteri Pescanika su "Nova Srbija" kao pojava,kulturolosko-antropoloski fenomen. Nova Srbija nije nista novo, vec godinama sa njima,tj.pored njih zivimo. Zato i pratimo Pescanik. Najbolja moguca reklama je bas ovo sto se desilo.
Cinjenica da je Kostunica stvorio atmosferu i politickog aktera koji su omogucili ceo cirkus je neminovna i mozda tu cinjenicu treba apostrofirati. Policija nije bila sposobna,pa....menjaj policiju. Eto imas cak i papir od predsednika koji daje kredibilitet tog zahteva.
b. stojanovic b. stojanovic 16:50 04.12.2007

Predsednik podrzava nasilje

Predsednik Srbije pozvao je sve političke partije i njihove pristalice da se uzdrže od pribegavanja nasilju prema građanima, novinarima, javnim ličnostima sa čijim se stavovima i mišljenjima ne slažu, kaže se u saopštenju predsednika Republike.

Ako pazljivije procitate sta je predsednik rekao u zadnjem delu saopstenja shvaticete gde je problem ove drzave. Predsednik poziva politicke partije i njihove clanove da se uzdrzavaju od nasilja prema gradjanima kao kad policajac poziva pijanog muza da se uzdrzi od nasilja prema svojoj neposlusnoj zeni . Umesto da pozove drzavu da disciplinuje politicke partije i njihove clanove koji vrse nasilje nad gradjanima on se ponasa kao policajac koji saoseca sa nasilnicima koji tuku zene i ocinski ih savetuje da to cine uz pomoc mracne parlamentarne vecine u kojoj su i inace vec odavno sve krave crne.
angie angie 16:54 04.12.2007

Re: Predsednik podrzava nasilje

kao kad policajac poziva pijanog muza da se uzdrzi od nasilja prema svojoj neposlusnoj zeni .



Pa DA- TAKO zvuchi, mora neshto da kaze, al se intimno slaze, A shta kaze zakon? je l neko priveden, taj gradonachelnik Topole, velja, ...?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:48 04.12.2007

o velimiru ilicu

ja, koliko mogu da se setim, velimir ilic i njegovi satrapi iz dana u dan krse ustav:
kada gaze ljudska prava manjina,
kada sire govor mrznje,
kada bljuju antitolerantne stavove,
kada stite privredne kriminalce,
kada obijaju da rade u skladu s zakonom i daju ugovor o koncesiji autoputa na videlo,
kada tuku novinare koji pisu o njegovoj ilegalnoj gradnji,
kada psuje, vredja i preti saobracajnom policajcu koji mu pise kaznu jer je vozio kao manijak,
kada sutira novinara usred intervjua jer ga je pitao nesto sto se njemu nije svidelo,
kada kao poslednji seljak psuje Olju Beckovic,
kada direktno vredja novinare jedne televizije,

JJ Beba JJ Beba 18:11 04.12.2007

Re: o velimiru ilicu

pidola pidola 16:54 04.12.2007

...


Nova Srbija saopštila je danas da je ta partija organizovala sprečavanje tribine emisije "Peščanik" kao deo borbe države da potvrdi suverenitet i teritorijalni integritet Srbije.

odlučno suprostavila antiustavnoj i antisrpskoj kampanji koju već duže vreme LDP, uz medijsku podršku RTV B92, vodi protiv države Srbije i njenog ustavnog poretka".

ta nova srbija prvo treba svog velju da spreci,ako stvarno zeli dobro srbiji.
ovo vise nisu samo sitne politicke lazi,vec postaju i opasne stvari.
a drzava srbija nije velja,nije kostunica,niti tadic,nego svi gradjani,cak i oni koji drugacije misle od ljudi na vlasti.
ovo vreme koriste samo zarad svojih politickih poena i borbe sa neistomisljenicima.


Tadić: Niko ne sme da guši javnu reč
Predsednik Srbije Boris Tadić osudio je danas sprečavanje održavanja tribine emisije ''Peščanik'' ...

lepo kaze.
samo ko to kaze da niko ne sme da gusi javnu rec?
onaj isti koji je njima omogucio da sede u vladi?
onaj isti koji zajedno sa njima deli vlast?
onaj isti koji podrzava takvu politiku?
onaj isti koji trazi i ocekuje njihovu podrsku na predstojecim izborima?
opet samo osuda,opet saopstenje,opet ccc (cudjenje).


...rekavši da je Srbija demokratska zemlja u kojoj slobodno mogu da se čuju drugačija politička mišljenja.

tacno,mogu,samo policijsko obezbedjenje mora da bude jos vece i jace.
pufna pufna 17:02 04.12.2007

premijeru&predsedniku

ja se izvinjavam, je ovo nije prvi put postovano, ali tako lepo odslikava situaciju i odraz je gradjanskog bunta.
Dakle,
u jednoj zemlji ne taleko daleko od nas,zemlji koja ide dalje dok se mi valjamo u blatu razmisljajuci o istim pitanjima vec vise decenija, novinarka je vladajucem lepo porucila.

POSLANICA

"Mi mislimo da je naš sadašnji predsjednik pra-
vi rodoljub, ali ujedno i iskusni politički li-
sac kakvog treba tražiti. Zaslužuje da ga pose-
bno pohvalimo i bezrezervno u svemu podupi-
remo. Čak štaviše, pozivamo: ustanimo složno i odje-
nimo svečano ruho, poklonimo mu se smerno i polju-
bimo ga punim žarom i od srca. Neka nam vječno bu-
de vođa i neka nam najveći sin kojega je ova zemlja
dala ostane! Dok njega imamo, imamo najvećeg ga-
ranta naše samostalnosti i postojanosti našeg naro-
da. Podignimo mu, zato, veliki spomenik uz gov-
or njemu u čast, da ponosno stoji usprav-
no, kako bi svi znali kakvog predsjednika imamo."

PS: radi "punog ugodjaja", citati samo neparne redove.
ceda_urosevic ceda_urosevic 17:07 04.12.2007

BORISE, ALA SI IM ZAPRETIO

SVAKA TI CAST!
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:58 04.12.2007

Re: BORISE, ALA SI IM ZAPRETIO

ceda_urosevic
SVAKA TI CAST!


opet pitam, di je gordana čomić?
šta je radila u parlamentu kad su radikali
verbalno a velja konkretno rasturali promociju knjige?

čutanje nije uvek zlato.
samo kad treba da se ostane na vlasti.

inače, čutanje je odobravanje, takoreći saučesništvo.


bronx bronx 17:16 04.12.2007

bla bla bla

Predsednik Srbije Boris Tadić osudio je danas sprečavanje održavanja tribine emisije ''Peščanik'' rekavši da je Srbija demokratska zemlja u kojoj slobodno mogu da se čuju drugačija politička mišljenja.

ocigledno je da to nije tacno
angie angie 17:21 04.12.2007

Re: bla bla bla

da je Srbija demokratska zemlja u kojoj slobodno mogu da se čuju drugačija politička mišljenja.


drugacjija mishljenja od kojih-onih koje on zastupa?
Dax Dax 17:36 04.12.2007

Apsurd

Mi se sa njima sustinski ne slazemo ali smo u vladi.Da li je to adekvatan opis ove situacije?
Dejan Restak Dejan Restak 17:41 04.12.2007

Re: Apsurd

Mi se sa njima sustinski ne slazemo ali smo u vladi.Da li je to adekvatan opis ove situacije?


S tim sto se ovde ne radi o krivicnom delu koje je recimo Jocic napravio u ranoj kleptomanskoj mladosti. Radi se o krivicnom delu mnogo teže prirode koje se dogodilo juce pred ocima cele Srbije.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:03 04.12.2007

Re: bla bla bla

bronx
Predsednik Srbije Boris Tadić osudio je danas sprečavanje održavanja tribine emisije ''Peščanik'' rekavši da je Srbija demokratska zemlja u kojoj slobodno mogu da se čuju drugačija politička mišljenja.

ocigledno je da to nije tacno



ma ne samo da nije tačno nego ima tumačenje koliko voliš.

šta je sve drugačije mišljenje koje može javno da se prezentuje?

da li su to promocije knjiga radovana karadžića i vojislava šešelja?

da li su fašistički skupovi na mašinskom i pravnom fakultetu?

koja drugačija politička mišljenja, da se malo objasni?
ne bi škodilo, naprotiv.
VanjaGator VanjaGator 17:42 04.12.2007

Na kraju videoa se nazire danasnje stanje

Dejan Restak Dejan Restak 17:50 04.12.2007

Re: Na kraju videoa se nazire danasnje stanje

Na kraju videoa se nazire danasnje stanje


pa sto isece gospodina Tadica?
sigurno mu je odgovorio.
Ako nije, evo sada prilike.

Exitus Letalis Exitus Letalis 18:11 04.12.2007

Re: Na kraju videoa se nazire danasnje sta


oni su se i tada kao i sada neviđeno zabavljali.
to je jedino što se vidi iz ovog video linka.
al neviđeno.
za našu lovu.
adam weisphaut adam weisphaut 18:26 04.12.2007

Re: Na kraju videoa se nazire danasnje sta

Exitus Letalis

oni su se i tada kao i sada neviđeno zabavljali.
to je jedino što se vidi iz ovog video linka.
al neviđeno.
za našu lovu.

I to koju lovu, samo jos po ono sokocalo laptopce da im daju pa da ih bog vidi.
Dejan Restak Dejan Restak 23:30 04.12.2007

Re: Na kraju videoa se nazire danasnje stanje

Vidim da je ovde u proteklih par sati bilo zanimljivih karaktera.

Za to vreme u JDP je utrcala BS sa predstavom "Barbelo o psima i deci" omotana stapinima emotivnog eksploziva, prvo raznela sebe a onda i sve nas.

Tesko mogu da se sastavim i da se dalje bavim proganjanjem virtuelnih psihopata. Unapred vam se izvinjavam ako se neko slican opet pojavi. Iako smo se pojacali u moderatorskim linijama, ipak se desi da imamo prazan hod.

Sorry


Nenad M. Nenad M. 17:44 04.12.2007

ajde da budemo korektni

i pozdravimo izjavu Tadica. Ne, ne znaci jos da je zasluzio glas u drugom krugu ali mali korak je napravio.
Dejan Restak Dejan Restak 17:53 04.12.2007

Re: ajde da budemo korektni

ajde da budemo korektni #Link Replika: 0i pozdravimo izjavu Tadica. Ne, ne znaci jos da je zasluzio glas u drugom krugu ali mali korak je napravio.


ovaj blog i jeste pokrenut u duhu podrske g Tadicu.
Zelimo da ga podrzimo u nastojanjima da sankcionise organizovano nasilje u Srbiji i da nam omogući elementarno pravo na život i rad, o čemu uostalom i on piše u svom saopštenju.


JJ Beba JJ Beba 17:55 04.12.2007

Re: ajde da budemo korektni

i pozdravimo izjavu Tadica

Nenad M. Nenad M. 18:01 04.12.2007

Re: ajde da budemo korektni

ovaj blog i jeste pokrenut u duhu podrske g Tadicu.
Zelimo da ga podrzimo u nastojanjima da sankcionise organizovano nasilje u Srbiji i da nam omogući elementarno pravo na život i rad, o čemu uostalom i on piše u svom saopštenju.



nazalost, plasim se da je Ds usao u vrzino kolo nacionalisitcke retorike iz koga ce tesko izaci a koje podstice i gore dogadjaje nego sto je onaj sinocni u Arandjelovcu.

I ja zelim da ga podrzim kako bi posledice kohabitacije bile sto manje ali bih voleo da se Vlada oglasi povodom gusenja jedine presotale kriticke misli. Ako toga ne bude bilo, bojim se da ce DS morati da ponese veliko breme odgovornosti za dane koji neminovno dolaze.
Milan Rakić Milan Rakić 18:13 04.12.2007

Re: ajde da budemo korektni

Dejan Restak
ajde da budemo korektni #Link Replika: 0i pozdravimo izjavu Tadica. Ne, ne znaci jos da je zasluzio glas u drugom krugu ali mali korak je napravio.


ovaj blog i jeste pokrenut u duhu podrske g Tadicu.
Zelimo da ga podrzimo u nastojanjima da sankcionise organizovano nasilje u Srbiji i da nam omogući elementarno pravo na život i rad, o čemu uostalom i on piše u svom saopštenju.


Što bi Rumeka rekla, "ali si im zapretio", to isto važi za tadića. Svo moje poštovanje koje je tadić nekada ima odavno je propalo. On jedino što radi jeste da priča i ništa više, i to uz vetar. Oni vladaju zajedno, SVE pogubne odluke doneli su zajedno, zajedno su odbili da podrže anketni odbor o delti, ćute kada se vređa Čeda. Treba li još?

Žalosno je to što se dešava danas sa DS-om, ni približno nije to što je nekada bila, a tadić je tu samo jedan piun.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:42 04.12.2007

Re: ajde da budemo korektni

Nenad M.
i pozdravimo izjavu Tadica. Ne, ne znaci jos da je zasluzio glas u drugom krugu ali mali korak je napravio.


Svaka cast Nenade,

steta samo sto su takvi kao ti jako retki u toj tvojoj politickoj opciji Kao sto je i Tadic jedan od retkih na srpskoj politickoj sceni koji daju nadu coveku u bolje sutra ... i da ce ipak razum nadvladati. Bez njega na celu Srbije smo "ugasili" ...

Valjda ce se i ovi ekstremisti nauciti sta su to mirne demonstracije i protesti. Sigruno da se niko ne bi bunio da su se gradjani/potrosaci/konzumenti okupili da MIRNO protestuju protiv nekih propusta u uredjivackoj politici B92 i posebno Pescanika. Pa i sam B92 se pre nekoliko dana ogradjivao (i protestvovao) protiv nekih "ispada" jedne od Pescanikovih "zvezda" ...

pozz
Lektorka Lektorka 00:12 05.12.2007

Re: ajde da budemo korektni

i da ce ipak razum nadvladati

razumna kohabitacija s koštunicom!

Valjda ce se i ovi ekstremisti nauciti sta su to mirne demonstracije i protesti. Sigruno da se niko ne bi bunio da su se gradjani/potrosaci/konzumenti okupili da MIRNO protestuju protiv nekih propusta u uredjivackoj politici B92 i posebno Pescanika.

niko se ne bi bunio. niko se ne bi bunio da nije bilo što je bilo, i da nova srbija nije izdala saopštenje koje je izdala.
ni da tadić ne šuruje s koštunicom.
bilo bi, verovatno, MIRNO.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 00:25 05.12.2007

Re: ajde da budemo korektni

razumna kohabitacija s koštunicom!
............................................................................
ni da tadić ne šuruje s koštunicom


Wow,

ti bar ne bi morala da koristis te "revolucionarne" izraze kao sto su "kohabitacija" i "surovanje" ... kad znas da su silom prilika i u Nemackoj na vlasti inace dve glavne konkurentske politicke opcije. I uspesno upravljaju zemljom (uz povremen "carke" i javne izjave kao sto je i ova Tadiceva). I nikom ne pada na pamet da ih optuzi za "surovanje", "kohabitaciju", da su isti itd.

Restaka i ove aktiviste LDPetc razumem, kod njih ima jos uvek onog socijalistickog (a i onog iz vremena Milosevica) razmisljanja gde su svi koji nisu "sa nama" nasi neprijatelji ... i sa njima se ne sme "surovati", saradjivati, praviti kompromisi i sl.

pozz
JJ Beba JJ Beba 00:30 05.12.2007

Re: ajde da budemo korektni

Lektorka
razumna kohabitacija s koštunicom!

irvas irvas 01:06 05.12.2007

Re: ajde da budemo korektni

Virtuelni Vasilije

Valjda ce se i ovi ekstremisti nauciti sta su to mirne demonstracije i protesti.


hehee, dobar je ovaj vasilije, kaze da cekamo dok se "nashi" ne nauce sta su to mirne demonstracije :)

nema problema, treba biti tolerantan i sacekati ih da nauce.
ako nas biju i vredjaju, to nema veze, mi cemo im oprostiti jer su nasa braca.


...


irvas irvas 01:18 05.12.2007

Re: ajde da budemo korektni

Virtuelni Vasilije

Wow,

ti bar ne bi morala da koristis te "revolucionarne" izraze kao sto su "kohabitacija" i "surovanje" ... kad znas da su silom prilika i u Nemackoj na vlasti inace dve glavne konkurentske politicke opcije. I uspesno upravljaju zemljom (uz povremen "carke" i javne izjave kao sto je i ova Tadiceva). I nikom ne pada na pamet da ih optuzi za "surovanje", "kohabitaciju", da su isti itd.

Restaka i ove aktiviste LDPetc razumem, kod njih ima jos uvek onog socijalistickog (a i onog iz vremena Milosevica) razmisljanja gde su svi koji nisu "sa nama" nasi neprijatelji ... i sa njima se ne sme "surovati", saradjivati, praviti kompromisi i sl.

pozz


Wow,

a ti bas morao nesto da kazes. vidim, svi jedva docekali da ti odgovore... ali ne brini vasilije, nije to zbog toga sto si dosadan.

pozz
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:37 05.12.2007

Re: ajde da budemo korektni

Virtuelni Vasilije
Nenad M.
i pozdravimo izjavu Tadica. Ne, ne znaci jos da je zasluzio glas u drugom krugu ali mali korak je napravio.


Svaka cast Nenade,

steta samo sto su takvi kao ti jako retki u toj tvojoj politickoj opciji Kao sto je i Tadic jedan od retkih na srpskoj politickoj sceni koji daju nadu coveku u bolje sutra ... i da ce ipak razum nadvladati. Bez njega na celu Srbije smo "ugasili" ...

Valjda ce se i ovi ekstremisti nauciti sta su to mirne demonstracije i protesti. Sigruno da se niko ne bi bunio da su se gradjani/potrosaci/konzumenti okupili da MIRNO protestuju protiv nekih propusta u uredjivackoj politici B92 i posebno Pescanika. Pa i sam B92 se pre nekoliko dana ogradjivao (i protestvovao) protiv nekih "ispada" jedne od Pescanikovih "zvezda" ...

pozz


Pa Vaso bre, i ti ostavi Koštunicu..o)))
Pa taj sledeće izbore ne može u parlament kad mu Tadić uze celo biračko telo..o))
ccccc - kakvo vreme...o))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:49 05.12.2007

Re: ajde da budemo korektni

irvas
ako nas biju i vredjaju, to nema veze, mi cemo im oprostiti jer su nasa braca.


Pa nisu vas bili - eno pogledaj na blogu kod BS (policija je korektno obavila svoj posao). A za vredjanje - tu ste slicni ... ako Pera Lukovic ipak nije malo ispred svih

pozz
blackbox blackbox 11:45 05.12.2007

Re: ajde da budemo korektni

Nenad M.
ovaj blog i jeste pokrenut u duhu podrske g Tadicu.Zelimo da ga podrzimo u nastojanjima da sankcionise organizovano nasilje u Srbiji i da nam omogući elementarno pravo na život i rad, o čemu uostalom i on piše u svom saopštenju.nazalost, plasim se da je Ds usao u vrzino kolo nacionalisitcke retorike iz koga ce tesko izaci a koje podstice i gore dogadjaje nego sto je onaj sinocni u Arandjelovcu. I ja zelim da ga podrzim kako bi posledice kohabitacije bile sto manje ali bih voleo da se Vlada oglasi povodom gusenja jedine presotale kriticke misli. Ako toga ne bude bilo, bojim se da ce DS morati da ponese veliko breme odgovornosti za dane koji neminovno dolaze.

plasim se da je Ds usao u vrzino kolo nacionalisitcke retorike iz koga ce tesko izaci a koje podstice i gore dogadjaje nego sto je onaj sinocni u Arandjelovcu

E toga se i ja plašim i o tome sam više puta pisao u komentarima na blogu.Greši DS ako misli da će povlađivanjem nacionalizmu uzeti koji glas od radilkala ili DSS, ili da će udvaranjem Crkvi uzeti glasove od DSS i NS.
Vreme je da se od toga jasno distancira ako želi da bude moderna evropska partija.
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:55 05.12.2007

Re: ajde da budemo korektni

ovaj blog i jeste pokrenut u duhu podrske g Tadicu.
Zelimo da ga podrzimo u nastojanjima da sankcionise organizovano nasilje u Srbiji i da nam omogući elementarno pravo na život i rad, o čemu uostalom i on piše u svom saopštenju.



al se neda
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:47 05.12.2007

Re: ajde da budemo korektni

Pa nisu vas bili - eno pogledaj na blogu kod BS


nisu, jer su bili kordoni policije. jer su bile kamere.
jer je bilo fotoaparata.
ja sam bila tamo.
kada sam otišla, reče mi jedan prijatelj koji je ostao
u sali da su seli za sto i počeli da prave spiskove ko
je sve bio i ko je bio od aranđelovčana a nije "naš" ili veljin.
da su mogli, linčovali bi nas.
organizatori tribine morali su da se kriju po tuđim kućama.
dobijali su pretnje i oni i porodice.
i to se sve dešavalo u jednom od gradova iz projekta - slobodni gradovi i opštine
srbije, a na kom je radio i velja s vesnom rakić vodinelić 96. godine.
to sam već napisala, pa se izvinjavam onima koji dva puta čitaju.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:18 06.12.2007

Од Тополе па до „Пешчаника”

Naleteh na ovaj interesantan clanak u Politici - evo vam(nam) prilike da se pokusa sa normalnijim dijalogom, ako je tako nesto moguce u Srbiji ...

Од Тополе па до Пешчаника

Ако овако наставе у Б92, завршиће као ТВ Бастиља, сматра Драган Јовановић, потпредседник Нове Србије, председник општине Топола и човек оптужен да је спречио трибину „Пешчаника” у Аранђеловцу

Вођа буне против „Пешчаника” тридесетпетогодишњи Драган Јовановић вероватно је најмлађи председник општине у Србији. Пита да ли имам телефон Светлане Лукић. Хоће да је позове и понуди јој салу и организује трибину „Пешчаника” у Тополи. Оптужен је као главни кривац за прекид трибине „Пешчаника” у Аранђеловцу.
– Извређали су ме у емисији. Али ја нисам сека перса – да дођу да ме блате на осам километара од моје куће, а ја да се и не појавим. Замислите да из средине где су кретале све буне, дођу људи на територију између Орашца и Опленца и кажу да су Срби биолошки шљам Европе и да нас не треба примити у ЕУ – каже Јовановић.
.........................................
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:26 06.12.2007

Re: ajde da budemo korektni

Ex
nisu, jer su bili kordoni policije


Pa nije lepo kad takve manifestacije mora da stiti policija ... ali treba se zapitati i da li i koliko ovakvoj eskalaciji doprinosi ekstremisticki nastup nekih od Pescanikovih zvezda. I na zapadu je uobicajeno da policija razdvaja razne demonstrante ekstremistickih uverenja/ponasanja. To je cak jedan od inidkatora da se radi o ekstremistickim ucesnicima ... kod umerenih partija takvih pojava nema ...


kada sam otišla, reče mi jedan prijatelj koji je ostao
u sali da su seli za sto i počeli da prave spiskove ko
je sve bio i ko je bio od aranđelovčana a nije "naš" ili veljin.
da su mogli, linčovali bi nas.


To su vec price/spekulacije o kojima ne vredi diskutovati ... I nema razloga ne ocekivati da policija nece opet zastiti sve ugrozene ljude. A ako ne uradi to onda cemo naravno svi da se bunimo protiv takvih vlasti ... nije onda bitno koja je partija u pitanju ...
vucko vucko 15:37 06.12.2007

Re: Од Тополе па до „Пешчаника”

Ovaj čovek baš ne ostavlja puno mesta normalnom dijalogu. Bar se ne da zaključiti na osnovu ovog članka u Politici.

A upit sa "Srbi" i "biološki šljam" na Google daje samo ovaj članak iz politike.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:10 06.12.2007

Re: Од Тополе па до „Пешчаника”

Ovaj čovek baš ne ostavlja puno mesta normalnom dijalogu. Bar se ne da zaključiti na osnovu ovog članka u Politici.

A upit sa "Srbi" i "biološki šljam" na Google daje samo ovaj članak iz politike.


Iskljucivost ne fali ni mnogima na drugoj strani ... kljucna stvar je da mu se veruje da je spreman da ih ugosti u Topoli. I ja verujem da ih ne bi fizicki napali - uostalom tu je policija. Imali bi publicitet i jedni i drugi ... pa kako ga iskoriste. Uostalom "Pescanik" i hoce da dopre do nekih "drugih" slusalaca - pa neka proba. Sta je inace alternativa razgovoru? Da se biju ... da ih razdvaja policija?

Pa neka se razjasne i objasne kad je ko i sta rekao ... i sta ZAISTA misli. A svakakvih ruznih izjava ima na obe strane ... bezbroj ...

pozz
Milan Rakić Milan Rakić 18:02 04.12.2007

Onomad

... postavih jedan komentar na www.b92.net, i desilo se to što se, inače, često dešava sa mojim komentarima, beše cenzirisan, slučajno ili ne. Elem, komentar važi i u ovom slučaju te ću ga "reciklirati" i objaviti.

"Nakon svakog poteza našeg dahije ja pomislim "e, od ovog se ne može ni gore ni gluplje" i svaki put se iznenadim. Neko nauči na svojim greškama, neko ne; ja sam, nažalost, jedan od tih. Uvek samog sebe iznenadim jer se dam iznenaditi kako može i gore i gluplje. Samo me jedno kopka, može li od ovog gore i gluplje? Ostaje se videti."

Ovome pridodajem, MOŽE!
fast up fast up 18:27 04.12.2007

_

D.Restak
''Ustavom Republike Srbije jamči se sloboda mišljenja i izražavanja.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Interesantno.Btw,sta reci o zemlji i sistemu koji ce za koji dan one potencijalne masovne ubice sa Marakane osuditi na tri meseca uslovno.Bojim se da ce ovih ;zabrana;ljudi koji drugacije misle i ne libe se da to javno kazu biti sve vise.Narocito nakon resenje kosovske situacije.Ko zna sta nas ceka,mozda i aktiviranje crnih spiskova.Kad ludilo zavlada ne pomaze tu ni demokratija ni medjunarodna ;prismotra;
surabya johnny surabya johnny 18:38 04.12.2007

niko vas ne sme da bije!

Incident koji se dogodio u Aranđelovcu zaslužuje osudu.

incident svakako zasluzuje presudu, da.

Niko ne sme metodama koje su bile svojstvene prošlom vremenu da guši javnu reč u Srbiji ma koliko se sa tim političkim stavovima ne slagao'', rekao je predsednik Srbije.

ovo nije gramatichko sitnicharenje: jednostavno radi se o srbiji danas! a izvesno je i onoj sutrashnjoj.

Lynch-mob NS-a sablasno podseca na "hirnlose SA prügel-banden" NSdAP-a. ovo je jedinstvena prilika da se proveri ustavna legitimnost Nove Srbije.
Strongman Strongman 19:36 04.12.2007

A evo Veljine izjave

o opstrukciji pescanika:



A evo ga i opustenog uz casicu razgovora i pesmu:

kuki kuki 19:48 04.12.2007

Podsecanje

Tadić: Niko ne sme da guši javnu reč

ovo me podseca na jednu drugu demagosku izjavu koja je takodje imala samoreklamerstvo za jedini cilj.

pichwaise011 pichwaise011 09:55 05.12.2007

Re: Podsecanje

kuki
Tadić: Niko ne sme da guši javnu rečovo me podseca na jednu drugu demagosku izjavu koja je takodje imala samoreklamerstvo za jedini cilj.


Daj bre idi leci se!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana