Društvo| Kućni ljubimci| Moj grad| Život

Hvala policajcima što su me odbranili od lutalica

Vesna Knežević Ćosić RSS / 17.07.2010. u 06:31

Ovaj blog pišem da se javno zahvalim četvroci policajaca koji su mene i mog psa, jutros u šest sati, odbranili od čopora lutalica. Retko ovako rano izlazim na ulicu, pa nisam ni znala da atmosfera može da bude kao iz Pobesnelog Maxa. A baš sam bila pomislila kako sam super smislila da odem do Tašmajdana i na miru, dok nema gužve, prošetam psa, a i sebe, jer nije vruće i nekako je baš lepo jutro.

I tako, stojimo ja i Maishe na pešakom prelazu, na Bulevaru. To je onaj prelaz iz ulice Desanke Maksimović, izmedju Madere i velikog prelaza kod Pravnog, gde je moja kuća, na 50 metara odatle, pa znam svako drvo i kamen, što se kaže. Elem,  nema nigde nikoga, ni ljudi ni saobraćaja, ali ja čekam zeleno, iz pedagoških razloga, jer ni s decom ni s psima nikad ne idem na crveno. I pali se zeleno za pešake, a veliki policijski džip se zaustavlja na semaforu odmah do parka.

Pas i ja prelazimo ulicu i dok idemo, čujem horski lavež. I taman kad smo prešli, na metar od policijskog džipa, okruži nas preko 20 lutalica. Psi su u čoporu dojurili i samo su ko talas dolazili, ja u prvi mah nisam videla koliko ih je, od parkiranih automobila.

Okružili su nas, sa onim, napred nazad nasrtanjem, lajući. Ja sam se ukopala u mestu, Maishe je lajala na čopor. Ja sam kao nešto toptala nogama, što je bilo prilično jadno jer sam  bila u gumenim klompama i galamila "ajde beži" i "mrš" i "gubi se",  jer znam da su to "komande" koje razumeju, a i da nije pametno  da se povlačiš i pokazuješ da se bojiš. Mislim, čak i da je pametno da se povlačiš, nemam kud, nemam manevarski prostor, s ledja mi ulica, levo i desno parkirani automobili, užas.

Mislim ko munja šta da radim, tako u obruču, frka mi i za mog psa jer je u pat poziciji, na povodniku i situaciji da brani i mene i sebe na kratkom lancu. Maiše ko čigra laje i skače levo desno, koliko može na one koji nam se suviše približe, pa ovi odskaču i vraćaju se.

Onda čujem zvuk vrata i vidim, četiri policajca kako izleću iz vozila, viču na pse. I psi se razbeže uz lavež. Neverovatno, boje se policije.

 Jedan policajac kaže "e ovi šinteri baš ne rade svoj posao". Drugi me pita "jel ste u redu gospođo". Kažem u redu sam, samo sam se uplašila. Treći mi kaže "ne ulazite u park, pun ih je Tašmajdan ujutro, idite na Mali Taš, bezbednije je". Moj pas stoji mirno i dahće. Zahvalim im se i odem.

Nisam imala živaca da idem na Mali Taš, pređem ulicu i krenem kući. Na ćošku Desanke Maksimović i Bulevara vidim ženu s kolicima i bebom. Verovatno i ona smislila da prošeta dok nije mnogo vruće i dok nema gužve.

Priđem joj i kažem da ne ulazi na Taš, jer je čopor pasa tamo. I ona se okrene i ode, zahvalna.

Moj kum živi na Novom Beogradu, ima malog psa i veliku kolekciju štapova s kojima izlazi napolje. Moj kum je izrazito miroljubiv čovek, nerd s naočarima, ali nema drugog načina da prošeta sem da se ko samuraj naoruža.

A ja se pitam, šta bi bilo da se u mom slučaju nisu zatekli policajci? I to hrabri i staloženi policajci, koji su na pravi način reagovali.

Šta bi bilo da sam bila sama, bez psa? Ili da imam malo kuče, koje lutalice mogu da srede očas posla. Moj pas je veliki i ozbiljan, pa koliko toliko zaziru. Mada jutros baš i nisu, jer ih je bilo neviđeno mnogo. Ja do sada nisam videla tako veliki čopor, dakle, bez preterivanja, preko 20 komada. Obično viđam, tri, ili pet, maksimalno sedam.

Da se razumemo, nemam ja ništa protiv lutalica, čak mi ih je žao. Kapiram i da moraju da se udruže, da prežive. Ali ne kapiram da i dalje problem s lutalicama ne može da se reši. Većina ovih koji su nasrnuli jutros na mene i mog psa, mogla bi da bude udomljena, na primer. Uz malo rada i socijalizacije, bili bi oni srećni kućni ljubmci, o kojima neko brine.

Veliki broj mojih prijatelja je udomio lutalice. Jedan ih ima čak pet komada. Drugi dva...

Nisam u toku, ko sad i na koji način brine o lutalicama. Vidim da su ti ničiji psi sve očajniji i iako tvrde suprotno, da ih je sve više. Jer, ako ih u najuređenijem parku u gradu ima toliko, mogu samo da zamišljam koji je horor na obodu grada. 

Još jednom, veliko hvala ljubaznim policajcima. Jer, ne samo da su mene i mog psa odbranili nego su i posle toga bili vrlo brižni i ljubazni. Da znam koji su i čiji, zvala bih njihovog šefa da se zahvalim. 

 

 

 

 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (169)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 06:47 17.07.2010

Prva asocijacija

Sad kad sam procitao ovo, prva asocijacija mi je Djilas...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:16 17.07.2010

Re: Prva asocijacija

Moja prva asocijacija je da su psi lutalice pročitali ranije blogove VKĆ na istu temu, u kojima je narečena pozivala šintere i slične egzekutore.
Dobro, možda sam preterao, verovatno psi lutalice ne čitaju njene blogove, ali sigurno imaju iskonski nagon za samoodbranu i samoodržanje i znaju od koga im preti opasnost.

Zbog stava VKĆ prema psima lutalicama ozbiljno sam zabrinut za njenu bezbednost.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:34 17.07.2010

Re: Prva asocijacija

Zbog stava VKĆ prema psima lutalicama ozbiljno sam zabrinut za njenu bezbednost.


Vojislave Stojkovicu, vi ste lažov, ali da se ne bi preganjali, evo mojih blogova o psima iz kojih svako ko nije zlonamerna magarčina može jasno da vidi ne samo šta mislim, nego i kako se ponašam prema životinjama, svojim, tuđim, ničijim.

a pošto ste zlonamerni molim vas da se odstranite s ovog mog bloga, nemam živaca za sitne zlobnike bez pokrića.

Bilo, ne povratilo se...

Srećni psi

Pseci zivot

Kako nisam uspela da prijavim copor lutalica na Tasu

Krzno? Hvala, ne!

Lutalice napale poslanicu, a vlast optuzila gradjane

Pas demonstrant na strani naroda protiv policije

Policija htela da mi privede kcerku - siri dalje!

Istra 4ever: Gugi, Lola, dve Vesne i jedan sator

Medena kuca, mišići od čelika, zubi ko slomljena flaša

Crni petak

Alisa na Tašmajdanu
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:01 18.07.2010

Re: Prva asocijacija

Vesna Knežević Ćosić

a pošto ste zlonamerni molim vas da se odstranite s ovog mog bloga, nemam živaca za sitne zlobnike bez pokrića.

Sa zadovoljstvom se odstranjujem.
Ionako nisam čitao Vaše blogove, sem onog pod red. br. 4 sa Vašeg spiska, gde ste između ostalog napisali:

Danas, malo pre 17:00 casova imala sam neprijatan susret s coporom od sedam-osam pasa lutalica na Tasmajdanu.

Kod kuce mi je zvrcalo u glavi ono da "gradjani nisu prijavili lutalice u centru grada", sto rece onaj portparol iz veterinarske stanice Beograd.

I ja resim da prijavim ovaj copor.

I tu shvatim da ja pojma nemam kome da to prijavim! Mislim, od sve medijske price posle slucaja napada na narodnu poslanicu Jelenu Trivan, mnogo reci je palo, al ja ne videh ni jedan apel gradjanima da se jave na neki broj.

Ok. Nacicu ga sama. Odem na sajt moje opstine Vracar, vidim da imaju kol centar. Okrenem broj. Automat me je drzao i drzao i uz to ponavljao da su svi operateri zauzeti i tako u krug. Nisam uspela nikoga da dobijem, mada mi je automat cvrkutao da rade do osam uvece.

Onda okrenem 988 i trazim broj za prijavljivanje pasa lutalica na Vracaru i dobijem broj 329 3099.

Okrenm taj broj i samo je zvonio na prazno. Dobro, vec je bilo pola sest posle podne. Onda opet pogledam na internetu neki broj zoohigijene i nadjem taj isti broj.

I da skratim, zvala sam jedan sat izmedju pet i sest, al nikoga nisam dobila.




Vesna Knežević Ćosić

Vojislave Stojkovicu, vi ste lažov,


Očito da ja nisam lažov, nego ste Vi, g-đo Vesna, zaboravni.
A način Vaše komunikacije pretpostavljam da je posledica tropske vrućine u Bgd, a ne Vašeg vaspitanja.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:23 18.07.2010

Re: Prva asocijacija

Re: Prva asocijacija

Vesna Knežević Ćosić

a pošto ste zlonamerni molim vas da se odstranite s ovog mog bloga, nemam živaca za sitne zlobnike bez pokrića.


Sa zadovoljstvom se odstranjujem.
Ionako nisam čitao Vaše blogove, sem onog pod red. br. 4 sa Vašeg spiska, gde ste između ostalog napisali:

Danas, malo pre 17:00 casova imala sam neprijatan susret s coporom od sedam-osam pasa lutalica na Tasmajdanu.

Kod kuce mi je zvrcalo u glavi ono da "gradjani nisu prijavili lutalice u centru grada", sto rece onaj portparol iz veterinarske stanice Beograd.

I ja resim da prijavim ovaj copor.

I tu shvatim da ja pojma nemam kome da to prijavim! Mislim, od sve medijske price posle slucaja napada na narodnu poslanicu Jelenu Trivan, mnogo reci je palo, al ja ne videh ni jedan apel gradjanima da se jave na neki broj.

Ok. Nacicu ga sama. Odem na sajt moje opstine Vracar, vidim da imaju kol centar. Okrenem broj. Automat me je drzao i drzao i uz to ponavljao da su svi operateri zauzeti i tako u krug. Nisam uspela nikoga da dobijem, mada mi je automat cvrkutao da rade do osam uvece.

Onda okrenem 988 i trazim broj za prijavljivanje pasa lutalica na Vracaru i dobijem broj 329 3099.

Okrenm taj broj i samo je zvonio na prazno. Dobro, vec je bilo pola sest posle podne. Onda opet pogledam na internetu neki broj zoohigijene i nadjem taj isti broj.

I da skratim, zvala sam jedan sat izmedju pet i sest, al nikoga nisam dobila.



Vesna Knežević Ćosić

Vojislave Stojkovicu, vi ste lažov,



Očito da ja nisam lažov, nego ste Vi, g-đo Vesna, zaboravni.
A način Vaše komunikacije pretpostavljam da je posledica tropske vrućine u Bgd, a ne Vašeg vaspitanja.


znaci, vi od svog mog pisanja o psima, inkluziv i jedna cela knjiga, istrgnete jedan pasus, u kome opisujem kako i da hoces, ne mozes da dodjes do sintera, s namerom da pokazem kako realno funkcionisu, tj nefunkcionišu i vi skocite i izvredjate me?

sta, svakog ko i pomisli da zove tu sluzbu treba obesiti na terazijama? jel to vas stav? ko zine i kaze "lutalica" je neprijatelj zivotinja?

nisam ja zaboravna, vec ste vi iz meni nepoznatog razloga zlonamerno selektivni. nadam se da je zbog tropske vrucine, zbog vas.



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:17 18.07.2010

Re: Prva asocijacija

Vesna Knežević Ćosić

znaci, vi od svog mog pisanja o psima, inkluziv i jedna cela knjiga, istrgnete jedan pasus, u kome opisujem kako i da hoces, ne mozes da dodjes do sintera, s namerom da pokazem kako realno funkcionisu, tj nefunkcionišu i vi skocite i izvredjate me?

G-đo VKĆ, verujte nisam Vaš fan i ne pratim šta pišete, a u svom komentaru uopšte Vas nisam vređao. Evo tog komentara:
Vojislav Stojković
Moja prva asocijacija je da su psi lutalice pročitali ranije blogove VKĆ na istu temu, u kojima je narečena pozivala šintere i slične egzekutore.
Dobro, možda sam preterao, verovatno psi lutalice ne čitaju njene blogove, ali sigurno imaju iskonski nagon za samoodbranu i samoodržanje i znaju od koga im preti opasnost.

Zbog stava VKĆ prema psima lutalicama ozbiljno sam zabrinut za njenu bezbednost.


Malo humora, nešto ironije (naravno sve to u pokušaju), ali ništa posebno uvredljivo.

U svom odgovoru Vi ste me nazvali lažovom, zlonamernim magarčinom etc.

Moram da priznam, da od oktobra 2006. g. od kada sam aktivan na blogu b92, takve kvalifikacije nisam doživeo, a ni inače u životu.

Mislim da Vi zaista imate velik problem u odnosima i komunikaciji, kako sa psima lutalicama, tako i sa ljudima.

I na kraju, da sam na Vašem mestu, ja bih se zaista čuvao pasa lutalica.
Instinkti su čudo.
Mi ljudi smo ih tokom evolucije izgubili, ali kod pasa, instinkti su itekako prisutni i vitalni.

mostarac mostarac 14:30 18.07.2010

Re: Prva asocijacija

I na kraju, da sam na Vašem mestu, ja bih se zaista čuvao pasa lutalica.
Instinkti su čudo.

Hehehehehehehee...sto bi rek'o Velja onoj Trivunovoj -"Psi znaju koga napadaju"
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:15 18.07.2010

Re: Prva asocijacija




stojkoviću, vaša "male šale" u maniru Velje Ilića da psi lutalice "sigurno imaju iskonski nagon za samoodbranu i samoodržanje i znaju od koga im preti opasnost", su odvratne. tu vrstu humora podelite s vašim mentorom iz Nove Srbije, a s mog bloga sjašite.

I na kraju, da sam na Vašem mestu, ja bih se zaista čuvao pasa lutalica.
Instinkti su čudo.


cuvam se ja od takvih kao što se vi, odmah mi instnikt proradi.
seceranac seceranac 06:55 17.07.2010

dokle

bojim se da niko nece obratiti paznju na ovaj problem sve dok se ne desi neki dogadjaj sa fatalnim posledicama po nekog neduznog
angie01 angie01 09:26 17.07.2010

Re: dokle

seceranac
bojim se da niko nece obratiti paznju na ovaj problem sve dok se ne desi neki dogadjaj sa fatalnim posledicama po nekog neduznog


na zalost-ovo sam i ja odmah pomislila!

Mi tako funkcionishemo-dok nema tragedije, nema reakcije i onda su svi pmetni i daju pompezne , srceparajuce izjave.

Kod mene u kraju chopora kolk'o 'ocsh-ima puno prodavnica brze hrane, pa se omaste, komshiluk ih kao zbrinu sa ogrlicama i shto im spushta otpatke i vodu, a malu decu, koja sama idu da se igraju i one u kolicma-ko shisha,..jer se i ovi grupishu u chopore, pa krenu, a ne znash hsta ce da urade-a mogu svashta.

potpuno bolesno, neodgovorno i zastrashujuce!
sybil sybil 10:24 17.07.2010

Re: dokle

vesna, ovo je kao iz filmova strave i uzasa.
kako, pa zar nisu psi lutalice napali poslanicu ds-a, zena je bila u bolnici i - nikom nista. sta treba da se desi pa da reaguju? sramota.
maca22 maca22 10:30 17.07.2010

Re: dokle

sybil

kako, pa zar nisu psi lutalice napali poslanicu ds-a, zana je bila u bolnici i - nikom nista.

Da, neverovatno zaista.
maca22 maca22 10:30 17.07.2010

Re: dokle

...
mikimedic mikimedic 15:48 17.07.2010

Re: dokle

.
kukusigameni kukusigameni 06:59 17.07.2010

Narodna milicija

I ja sam imao pre desetak godina priliku da iskusim napad dvadesetak lutalica sa sve bebom u kolicima. Bilo jee... uh. Na srecu sve se dobro zavrsilo. Secam se da sam posle iskopao telefon sintera i kao bili su bog zna kako ljubazni. Kao izacice oni na teren i tako to. Nisam isao da proveravam.
PS. Dobro je sto si ovo napisala ali sad ce Sybil i kamarila da se dokace oko lutalica i ulaska u EU.
Pozdrav!
sybil sybil 10:27 17.07.2010

Re: Narodna milicija

PS. Dobro je sto si ovo napisala ali sad ce Sybil i kamarila da se dokace oko lutalica i ulaska u EU.

NNN NNN 12:32 17.07.2010

Re: Narodna milicija

Dobro je sto si ovo napisala ali sad ce Sybil i kamarila da se dokace oko lutalica i ulaska u EU.
u NATO:
sybil
glavni razlog zasto se zalazem da srbija udje u nato je zbog toga sto u nato drzavama psi lutalice - ne postoje.

kukusigameni kukusigameni 13:37 17.07.2010

Re: Narodna milicija

NATO, EU, ko ce sve to da povata?
Innana Innana 07:16 18.07.2010

Re: Narodna milicija

NNN
Dobro je sto si ovo napisala ali sad ce Sybil i kamarila da se dokace oko lutalica i ulaska u EU.
u NATO:
sybil
glavni razlog zasto se zalazem da srbija udje u nato je zbog toga sto u nato drzavama psi lutalice - ne postoje.



Zao mi je sto cu morati da razocaram doticnu, ali ovde na Kosovu NATO odnosno KFOR resava problem pasa lutalica vec godinama na isti varvarski nacin-imaju kampanje gde ih ubijaju! Yep, barem jednom godisnje njihove jedinice se razmile po gradu-gledala svojim ocima i ubijaju pse, jer zaboga ovde nema shintera i nista nije organizovano.


mogli smo

i da se sretnemo jutros - pekari, mlekari, kuckari i roditelji male dece.
do sada te u coporu nismo sretali na tasu. srecan slucaj, pretpostavljam. al' kad bi im dreknula moja vuvuzela, videli bi oni ko je glavni!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:31 17.07.2010

Re: mogli smo

al' kad bi im dreknula moja vuvuzela, videli bi oni ko je glavni!


anči, a vuvuzele je bebac ili kucov?:)

Re: mogli smo

bebac.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:29 17.07.2010

policajci

sad se zderem sto sam tako smotana sto nisam pitala policajce čiji su:) mislim, ja se slabo razumem u uniforme, ovi su imali maskirne uniforme, čizme i vozili su beli veliki džip. staloženi, ozbiljni i ljubazni. i brzi brzi, ajme!
kukusigameni kukusigameni 08:13 17.07.2010

Re: policajci

sad se zderem sto sam tako smotana sto nisam pitala policajce čiji su:) mislim, ja se slabo razumem u uniforme, ovi su imali maskirne uniforme, čizme i vozili su beli veliki džip. staloženi, ozbiljni i ljubazni. i brzi brzi, ajme!


Mozda su neki stranci. Bili na maskembalu pa...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:15 17.07.2010

Re: policajci

Mozda su neki stranci. Bili na maskembalu pa..


ne razumem se u policijeske jedinice, ali meni su ova 4 policajca po odeći ličila na ono što se nekad zvala "interventna". mozda su oni, nemam pojma. ali bih zaista volela da ovo pročita neki policijski šef, pa otkrije koji policajci su bili s belim džipom u 6 ujutru danas, na Bulevaru, kod Tašmajdana i da ih posebno pohvali.Zato što je to prava zaštita građana. Da ti priskoče u pomoć.
sima2000 sima2000 08:17 17.07.2010

pohvala

Ja sam sticajem životnih okolnosti imao 7 bliskih susreta sa policijom u zadnja dva meseca (saobraćajna policija x 1, intervencija patrole x 4, inspektor u stanici x 2). Svi su bili lepo vaspitani, kulturni i ljubazni. Sa problemima se nose staloženo, profesionalno i nepristrasno. Ni traga od onih nekadašnjih kerova na koje smo lajali. Prosto mi neprijatno da ih u ovoj ovde neformalnoj komunikaciji nazovem pandurima :)

Šta god da su im uradili, dobro je ispalo..
sesili sesili 10:45 17.07.2010

Veliki problem

Zaista, neverovatno je da se od pasa lutalica ne može opstati na ulici. Jedan nije problem, ali čopor... Deca idu sama ulicom, majke sa bebama. Ali, kad se pomene organizovano hvatanje, odmah se jave zaštitnici životinja. Sama imam psa, ali je u mom dvorištu. Često stičem utisak da su lutalice važnije od ljudi. Monstrum je onaj ko je keruši odsekao šape ali je fond Mila i danas aktivan. A naša bezbednost?
maca22 maca22 10:47 17.07.2010

Re: Veliki problem

Smatrate da su zastitnici prava zivotinja nasi istinski neprijatelji?
sybil sybil 10:54 17.07.2010

Re: Veliki problem

krive su naravno gradske vlasti koje ne rade svoj posao. ali i lazna humanost tzv. "zastitnika " zivotinja je neprijatelj.
jednom gradjaninu srbije je u nisu pas lutalica odsekao nos, operacija je trajala nekoliko sati. da li se neko zgrazava? da li ce predsednik da ga usvoji? da li je neko pokrenuo fond za zastitu ljudi od pasa lutalica? ne!

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:09 17.07.2010

Re: Veliki problem

lazna humanost tzv. "zastitnika " zivotinja je neprijatelj.



ma ne verujem ja u to. ok ima ljudi koji preterano emocionalno reaguju kad su u pitanju psi lutalice, ima onih koji ih hrane i tako sebe vide kao velike ljubitelje, ili ne vide, samo to rada, nesvesni da briga o životinjama je mnogo više od toga da im izručiš kantu otpadaka.

ne verujem jer oni ne odlučuju, oni su samo "vidljivi".

ja verujem da većina lutalica, kada nije u čoporu, je sasvim pristojna kuca koja bi dala sve da bude nečija. ok, nekima sigurno treba socijalizacija.

dakle, hvatanje, sterilisanje, vakcinisanje i udomljavanje. jer sterilisani i vakcinisani psi, čak i ako se ponovo vrate na ulicu, manje su ljuti, a i ne mogu dalje da se razmnožavaju.

i kampanja da gradjani uzmu neko kuče koje je uhvaćeno i smešteno u azil. ne kampanja zbog kampanje, uhh, nego konkretno, imamo 60 pasa, takvih i takvih, ponudite mu dom.


sybil sybil 11:13 17.07.2010

Re: Veliki problem

dakle, hvatanje, sterilisanje, vakcinisanje i udomljavanje. jer sterilisani i vakcinisani psi, čak i ako se ponovo vrate na ulicu, manje su ljuti, a i ne mogu dalje da se razmnožavaju.

manje su ljuti, ali su ipak opasni. po meni je totalno nehumano sterilisati, vakcinisati i vratiti na ulicu da se muci i gladuje. ne, treba da budu azili, pa ti zastitnici neka idu tamo da ih paze, i drakonske kazne za ludake koji ostavljaju pse na ulici.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:26 17.07.2010

Re: Veliki problem

o meni je totalno nehumano sterilisati, vakcinisati i vratiti na ulicu da se muci i gladuje. ne, treba da budu azili, pa ti zastitnici neka idu tamo da ih paze, i drakonske kazne za ludake koji ostavljaju pse na ulici.


slažem se da je nehumano pustiti sterilisane pse na ulicu opet, ali je je to ipak više humano od eutanazije, samo zato što su ničiji. ako nema dovoljno azila za prihvat, onda brate brze i jake kampanje za udomljavanje, da se napravi mesta, a pitome pse, koji nisu agresivni, sterilisane pustiti na ulicu.

vremenom, tako im se smanjuje broj i problem s lutalicama se rešava na bolje.
leeanna leeanna 14:04 17.07.2010

Re: Veliki problem

vremenom, tako im se smanjuje broj i problem s lutalicama se rešava na bolje.

da, svuda gde je rešen problem lutalica, rešavan je - sistemski (sterilizacija, azili i pet policija) i vremenom. još nešto... najavljuje se uvođenje pet policije od septembra, koja bi trebalo da funkcioniše u okviru komunalne policije. nadam se da će, ako ova služba stvarno profunkcioniše, i ovaj problem suštinski biti rešavan.mislim da je cela priča u korenu, najvećim delom, povezana sa neodgovornim vlasnicima pasa.kažnjavalo bi se izbacivanje psa na ulicu ili njegovo maltretiranje (odnosi se naravno na sve ljubimce). deplasirano je i komentarisati da je maltretiranje životinje nehumano (i nenormalno). takva životinja i sama postaje agresivna i opasna po okolinu - bez obzira da li je izbačena na ulicu ili je još uvek "ljubimac" svog agresivnog vlasnika.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:16 17.07.2010

Re: Veliki problem

najavljuje se uvođenje pet policije od septembra, koja bi trebalo da funkcioniše u okviru komunalne policije. nadam se da će, ako ova služba stvarno profunkcioniše, i ovaj problem suštinski biti rešavan.mislim da je cela priča u korenu, najvećim delom, povezana sa neodgovornim vlasnicima pasa.kažnjavalo bi se izbacivanje psa na ulicu ili njegovo maltretiranje (odnosi se naravno na sve ljubimce). deplasirano je i komentarisati da je maltretiranje životinje nehumano (i nenormalno). takva životinja i sama postaje agresivna i opasna po okolinu - bez obzira da li je izbačena na ulicu ili je još uvek "ljubimac" svog agresivnog vlasnika.


da, to bi bilo super da posao te "pseće" policije bude na taj način koncipiran (ja ne znam kakva je koncepcija, priznajem).

kučkari s tašmajdana i iz mog kraja, tu oko taša,, koje znam, manje više svi zaziru da će pet policija svoju aktivnost da svede na to da ukeba vlasnika koji je pustio psa s povodnika, čiji pas nema brnjicu i sl. a lutalice ko i dosad ne dira, jer nemaju gazdu od koga mogu da naplate kaznu.

jer, već to rade, kao da ne znaju da pas postaje opasan ako je uvek na lancu, ako ne zna da se ponaša kad je pušten. zato imamo i poslovicu "ko pas s lanca".

hoću da kažem, socijalizacija kućnih ljubimaca je važna. ja bih kažnjavala one koji drže agresivne pse i čiji su psi nesocijalni bolidi. mislim, neka plate dresuru ako sami ne mogu da izadju na kraj s kučetom.

po meni, trebalo bi odvojiti jedan deo parka, za slobodno puštanje pasa i to u svakom kraju. mislim, šta ja imam od toga ako tako nešto postoji na čukarici na primer, ili banovom brdu, nije mi kraj.



Unfuckable Unfuckable 14:29 17.07.2010

Re: Veliki problem

uvođenje te "policije" se najavljuje preko godinu i po dana, samo da primetim
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:05 17.07.2010

Re: Veliki problem

uvođenje te "policije" se najavljuje preko godinu i po dana, samo da primetim


ja sam čula da su sad na obuci a od septembra startuju
leeanna leeanna 15:19 17.07.2010

Re: Veliki problem

a ne znam kakva je koncepcija, priznajem).

onoliko koliko ja znam, trebalo bi da reaguju kada na osnovu prijave ili saznanja po drugom osnovu, dođu do informacije da je životinja maltretirana, da vlasnika kazne ili da mu pored kazne, oduzmu životinju. oduzeta životinja dobija lekarski tretman, po potrebi, i smešta se u neki od azila. vlasnik se u svakom slučaju kažnjava. takođe, podnose krivične prijave protiv takvih vlasnika, kao i uostalom protiv bilo koga ko zlostavlja životinju. kažnjavanje takođe sledi i u slučaju napuštanja životinje - tj. izbacivanja na ulicu (u slučaju da ne može da se brine o životinji, trebalo bi da je smesti u azil ili na drugi način obezbedi staranje). ne znam ostale detalje, ali je suština u tome da je njihova osnovna funkcija - staranje o dobrobiti životinja. posledično, rešavao bi se i problem lutalica.

manje više svi zaziru da će pet policija svoju aktivnost da svede na to da ukeba vlasnika koji je pustio psa s povodnika, čiji pas nema brnjicu i sl.

ako bi im se aktivnosti svele na to, onda je bolje da ne postoje. s tim da bi moralo da se reguliše šetanje pasa u određenim zonama. imala sam male pse i dolazila u situacije da ne smem da ih izvedem napolje jer je komšiluk opušteno puštao svoje mastife, rotove i bul terijere, koji su znali da budu prilično neprijateljski raspoloženi u odnosu na male kučiće. komšiji je mala pudla ozbiljno povređena, držao ju je u rukama, a povredio ju je bul terijer čiji je vlasnik stajao i mirno gledao "predstavu".
po meni, trebalo bi odvojiti jedan deo parka, za slobodno puštanje pasa i to u svakom kraju.

potpuno se slažem. povodac i korpa nisu konstantno rešenje, pas mora da ima na raspolaganju i slobodan prostor, bez povoca i korpe.
leeanna leeanna 15:37 17.07.2010

Re: Veliki problem

Unfuckable
uvođenje te "policije" se najavljuje preko godinu i po dana, samo da primetim

ja se nadam da je ova poslednja najava - "prava" :) , uz to da će stvarno raditi na zaštiti i životinjskih i ljudskih prava - u ovom domenu.
Sepulturero Sepulturero 20:29 17.07.2010

Re: Veliki problem


kao da ne znaju da pas postaje opasan ako je uvek na lancu, ako ne zna da se ponaša kad je pušten. zato imamo i poslovicu "ko pas s lanca".

У ЕУ, где проблем паса луталица не постоји, није дозвољено да пас није на ланцу ако се налази на јавној површини.
maca22 maca22 20:36 17.07.2010

Re: Veliki problem

Dobro, to je sad razlika da li je na lancu SAMO u tom trenutku kad ga gazda vodi, kao sto i treba da bude.
A nije zdravo ako pas provodi celi život na lancu, onda poludi, mucenik.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:07 17.07.2010

Re: Veliki problem



У ЕУ, где проблем паса луталица не постоји, није дозвољено да пас није на ланцу ако се налази на јавној површини.


Sepulturero, živela sam u Holandiji i Švedskoj, a poslom sam vezana za Nemačku gde provodim dobar deo godine. U sve tri zemlje psi se slobodno kreću, bez lanca, nemoj širiš dezinformacije, molim te.

Jedine pse koje sam viđala na povodniku bili su službeni psi policije u Nemačkoj.

Vlasnici ih uvode i u javni prevoz, voz, autobus, metro, pa moraš da ih preskačeš kad se razbaškare na sred prolaza.

Ali, nije to bitno, bitno je sto ne govoris istinu.

Konkretno, ja svog psa u Srbiji isključivo vodim na povodniku po ulicama, čak i po javnim površinama dokle god ima dece, jer ne znam ko se plaši, ili ne, a puštam isključivo u parku, kad nema nigde nikoga, dakle, kasno uveče.





mostarac mostarac 21:35 17.07.2010

Re: Veliki problem

Vesna Knežević Ćosić


У ЕУ, где проблем паса луталица не постоји, није дозвољено да пас није на ланцу ако се налази на јавној површини.


Sepulturero, živela sam u Holandiji i Švedskoj, a poslom sam vezana za Nemačku gde provodim dobar deo godine. U sve tri zemlje psi se slobodno kreću, bez lanca, nemoj širiš dezinformacije, molim te.

Jedine pse koje sam viđala na povodniku bili su službeni psi policije u Nemačkoj.

Vlasnici ih uvode i u javni prevoz, voz, autobus, metro, pa moraš da ih preskačeš kad se razbaškare na sred prolaza.

Ali, nije to bitno, bitno je sto ne govoris istinu.

Konkretno, ja svog psa u Srbiji isključivo vodim na povodniku po ulicama, čak i po javnim površinama dokle god ima dece, jer ne znam ko se plaši, ili ne, a puštam isključivo u parku, kad nema nigde nikoga, dakle, kasno uveče.






Gospodjo, Vi ne govorite istinu.
Svuda je obavezan povodac, a u sredstvima javnog prevoza i korpa za njusku.
Sad sto se to ne postiva, to je druga stvar.
Osim toga u vecini parkova je zabranjeno pustati pse na zelenu povrsinu, zbog zapisavanja i sranja, jer tu se deca igraju.
Postoje posebno ogradjeni delovi parka gde se psi pustaju da se istrce.
Ta mesta, posebno sad leti, smrde na puskomet.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:00 17.07.2010

Re: Veliki problem

Svuda je obavezan povodac, a u sredstvima javnog prevoza i korpa za njusku.
Sad sto se to ne postiva, to je druga stvar.


ne postiva se, zamisli.

leeanna leeanna 10:46 17.07.2010

Hvala Vama

što bez obzira na, najblaže rečeno, neprijatnost koju ste doživeli, imate snage da izbalansirano napišete ovaj tekst, pri čemu fokusirate suštinu problema.


Da se razumemo, nemam ja ništa protiv lutalica, čak mi ih je žao. Kapiram i da moraju da se udruže, da prežive. Ali ne kapiram da i dalje problem s lutalicama ne može da se reši. Većina ovih koji su nasrnuli jutros na mene i mog psa, mogla bi da bude udomljena, na primer. Uz malo rada i socijalizacije, bili bi oni srećni kućni ljubmci, o kojima neko brine.


Pozdrav Maishe i Vama :)
maca22 maca22 10:53 17.07.2010

Re: Hvala Vama

leeanna
što bez obzira na, najblaže rečeno, neprijatnost koju ste doživeli, imate snage da izbalansirano napišete ovaj tekst, pri čemu fokusirate suštinu problema.

Zato sto je velik covek. Sto me odusevi, jer su oni mali dosta glasni... no da ne sirim temu...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:11 17.07.2010

Re: Hvala Vama

Zato sto je velik covek.


joj maco, ja sam 162 cm, bosa:)

al fala ti ko sestri, jos padam na pohvale:)p
sesili sesili 10:51 17.07.2010

Ne

maco 22, samo mislim da se ponekad "preangažuju".
loader loader 11:20 17.07.2010

Sreća u opasnosti

Super što ste prošli bez neugodnijih posledica (neugodnijih od stresa). To spada u stvari koje se podrazumevaju, ali mislim da ipak treba reći: drago mi je što je tako ispalo.

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:36 17.07.2010

Re: Sreća u opasnosti

Super što ste prošli bez neugodnijih posledica (neugodnijih od stresa).


jao, da! iako sam bila kul, vidim da sam se ipak jako usrala. elem, sad bih opet trebala da izadjem napolje, a frka mi. bem ti okruženje.



NNN NNN 12:39 17.07.2010

Sterilizacija

Pitali Cigu na ulici:
- Šta mislite o sterilizaciji pasa lutalica?
- Ja mislim da svim tim kučićima treba da se povadu zubi!
- Niste razumeli...
- Pa, oni 'oće da me grizu, a ne da me jebu!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:56 17.07.2010

Re: Sterilizacija

Pitali Cigu na ulici:
- Šta mislite o sterilizaciji pasa lutalica?
- Ja mislim da svim tim kučićima treba da se povadu zubi!
- Niste razumeli...
- Pa, neće oni da me jebu, nego da me ujedu!


hehehe:)

psi lutalice nisu glupe životnje. naprotiv! zato ih i "šinteri" teško nalaze. mislim, nisu blesavi da im se pokažu. zato bi hvatanje moralo da bude mnogo humanije, zajednička akcija ljubitelja pasa i hvatača. ali da ljubitelji ne budu samo drukare ovih jadnika, nego i neka vrsta kontrole šta biva posle...

ne znam, čak sumnjam i da su na mene reagovali. reagovali su na kombinaciju čovek i pas koji se spremaju da im zađu na teritoriju. jer psi su teritorijalne životinje. a ovima je tašmajdan kuća.

do sada, ako ideš širom otvorenih očiju, centralnim stazama, bez zavlačenja u žbunje gde kunjaju preko dana, mogao si da ih vidiš, predvidiš i skloniš im se s puta. i bili su u manjim formacijama. pa s manjom grupom možeš i da izađeš na kraj, ako ne pokažeš strah.

ali brate s 20 komada je to malo teže.

malopre sam pomazila moje kuče, opet. jer, iako je izrazito miroljubivo biće, pozitivno prema ljudima i životinjama, zaista je pokazalo hrabrost, to moje psetište.



Unfuckable Unfuckable 13:08 17.07.2010

Re: Sterilizacija

evo lika koji bi trebalo da isporuči bar neke od odgovora na pitanja koja ovaj blog postavlja.
Vlada Terzin savetnik gradonačelnika za veterinu u Beogradu

To je baja koji se prsi da je broj lutalica sprovođenjem "strategije" drastično smanjen.
sybil sybil 16:24 17.07.2010

prigodna muzicka ilustracija

"Za Beograd...za Beograd
Firmom Krstic....firmom Krstic"



znik znik 19:19 17.07.2010

Istorija se ponavlja

Ovo me podsetilo na priču koju sam pre više decenija pročitao u "Politikinom zabavniku" ili nekom sličnom dečjem časopisu. Polovinom 19. veka Beograd je bio prepun pasa lutalica. Niko se oko toga nije previše uzbuđivao, čak ni kada se među njima pojavilo besnilo. Onda je jedan besan pas ujeo dete nekog stranog konzula i izazvao međunarodni incident. Da bi smirile besne predstavnike velikih sila, vlasti su ekspresno pohvatali sve pse koje su mogli da pohvataju, bez razlike da li se radi o lutalicama ili o onima koji su imali vlasnike. (Ruku na srce, u to doba je ta razlika u orjentalnim varošicama bila slabo uočljiva.) Međutim, bilo im je žao da pobiju pse, pa su ih potrpali na neki veliki splav, da ih prevezu ne neko rečno ostrvo, pa šta im Bog da. Veći broj pasa je iskočio sa splava i doplivao nazad do grada.

Možda je potrebno da čopor lutalica napadne nekog stranog diplomatu, da bi se nešto promenilo?

Kastrirani ili ne, psi se udružuju u čopore jer im je to potpuno prirodno, oni su životinje koje žive u čoporu. Potpuno je prirodno da čopori zajedno traže hranu i čuvaju svoju teritoriju. Ono što je pogrešno je da se ti čopori sreću na gradskim ulicama.

Šta je rešenje? Azili u kojima čopori žive ne ograđenim livadama, sa ograničenim količinama hrane i nege? Ako je cilj azila da se psi sklone sa ulica, onda da. Ali treba biti pošten pa reći da su šanse da se jedan pas koji provede pola godine u azilu uklopi u porodicu (čak i ako se nađe neko da ga usvoji) poprilično slabe.


kukusigameni kukusigameni 20:07 17.07.2010

Ma,

super su psi, kakvih sve dzukaca ima!
Sepulturero Sepulturero 20:36 17.07.2010

Транзиција

Често се питам а немам добар одговор, како је то раније било у СФРЈ. Онда није било паса луталица. Много тога се променило али која је од тих промена утицала? Да ли више нема шинтера јер нема пара? Или су НВО постале исувише гласне? Или грађани немају пара за љубимце? Нешто десето?
И како то да у ЕУ уопште не постоји тај проблем? И зашто ми не копирамо њихова решења?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:11 17.07.2010

Re: Транзиција

И како то да у ЕУ уопште не постоји тај проблем? И зашто ми не копирамо њихова решења?


u EU su kazne za napuštanje psa drastične, pa to nik ne radi, a svi psi su čipovani, pa ako neko i uradi, vrlo je provaljivo, pa opet ne radi.

u EU postoji vrlo razvijena mreža azila i uopte kultura suzivota životinja i ljudi, kao i različiti sistemi udomljavanja. mi smo suviše siromašni za to, izgleda, a i zgleda i pomalo bezvoljni da se problem rešava na human način. ovde su i dalje ljudi koji imaju kućne ljubimce za većinu manijaci koji ne vole decu, perveznjaci koji drže zveri, kojima je mesto iza kuće na lancu, da laje na prolaznike. mi ne volimo ni sebe, a kamoli nekakve životinje koje nisu ni za klopu.

tancabelic tancabelic 22:06 17.07.2010

Neverovatno...

Postovana,

Citam blogB92 od samog pocetka. Vi ste razlog bog kojeg sam se ulogovao po prvi put!

Ja zivim preko puta malog tasa i imam dva psa, koja su spasena sa ulice. Setam ih 3-4 puta dnevno i takodje vrlo cesto naidjemo na copor. Naravno, pozitivnom energijom sve prevazidjemo... Tim psima treba razumevanje. Zaista je nevervatno da u situaciji kada psu lutalici odesku sve cetri sape Vi pozivate na linc tih jadnih pasa... Sramota.

Citiram: Jedan policajac kaže "e ovi šinteri baš ne rade svoj posao".
Evo ovde imate link na kome mozete da vidite kako sinteri rade svoj "posao"

http://www.thepetitionsite.com/9/peticija-za-srbiju

Ne znam sta ste mislili da postignete sa tekstom u kome ze zahvaljujete bolesnicima iz intrevente sto su rasterali jadne izmucene i izgladnele pse, ali sigurno nista sto bi tim jadnim zivotinjama pomoglo.

Sramota me je sto ste u mom komsiluku. Sramota me je sto sam beogradjanin, ako ste to i Vi. Sramota me je sto zivim u zemlji u kojoj ljudi podrzavaju tekst koji ste napisali. Sramota me je.
maca22 maca22 22:11 17.07.2010

Re: Neverovatno...

tancabelic

Ne znam sta ste mislili da postignete sa tekstom u kome ze zahvaljujete bolesnicima iz intrevente sto su rasterali jadne izmucene i izgladnele pse, ali sigurno nista sto bi tim jadnim zivotinjama pomoglo.

Ma nema je dovoljno da ishrani celi copor, pa je otisla da se podgoji malo.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:45 17.07.2010

Re: Neverovatno...

1. ja ne pozivam na linč pasa, naprotiv. vi imate neki problem u razumevanju teksta.
2. tacno, policajac je rekao, ja citirala "e ovi sinteri bas ne rade svoj posao". i sta onda? vi mislite da rade? da dobro rade?
3. sta sam mislila da postignem s tekstom? ne znam. nista specijalno. da se zahvalim. da se izduvam.
4.
Ne znam sta ste mislili da postignete sa tekstom u kome ze zahvaljujete bolesnicima iz intrevente sto su rasterali jadne izmucene i izgladnele pse, ali sigurno nista sto bi tim jadnim zivotinjama pomoglo.


nisu bili bolensici, naprotiv, skroz fini policajci. psi nisu izgledali ni jafno ni izmučeno, ali ljuto i besno jesu. mislim, sta sam trebala, da legnem na asvalt i kazem policajcima ne nemojtte da ih rasterujete, sacu ja poziticvnom energijom, a ako im je malo, dajem nogu i ruku.

Sramota me je sto ste u mom komsiluku. Sramota me je sto sam beogradjanin, ako ste to i Vi. Sramota me je sto zivim u zemlji u kojoj ljudi podrzavaju tekst koji ste napisali.


e ako vas je samo sramota zbog mene, vi ste na konju. i ne sekirajte se, vecina ne podrzava:)

ps. zbog takvih tipova kao sto ste vi, tancabelic, sto bi problem napustenih i nicijih pasa resavali "pozitivnom energijom" kao sto kazete, normalan svet misli da su kuckari bolesnici. a nisu, majkemi.

citajte pazljivije, napisala sam eksplicitno, sterilizacija, udomljavanje, azili.

uzgred, jel drzite svoje pse u svojoj kuci il ste ih spasili tako sto im izrucite kantu hrane u zbun?

kako vam se zovu psi? svi kuckari s tasmajdana se znaju, ne znam ni jednog koji ovako čuknut.
tancabelic tancabelic 23:16 17.07.2010

Re: Neverovatno...

Postovana,

Ja svoja dva psa drzim u kuci, naravno. Takodje, nisam mislio bukvalno na pozitivnu enegriju... Ja svakom meseca volontiram u azilima I doniram preko 200kg hrane. Znaci, zasucem rukave I radim iako vodim veoma veliku stranu kompaniju, ja stignem sve to da uradim jer je pitanje volje I pozitivne energije.

Vasim tekstom stice se utisak da podrzavate to sto rade sinteri. Ja Vas pozivam da pogledate link koji sam Vam poslao I da pogledate snimak koji je linku.

Jednostavno, to lose iskustvo koje ste imali ste mogli da pretocite u tekst o tome da gradski sluzbenici kradu novac I ne resavaju problem na human nacin tj ne zanima ih svoj posao.

Srdacan pozdrav.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:19 17.07.2010

Re: Neverovatno...

Jednostavno, to lose iskustvo koje ste imali ste mogli da pretocite u tekst o tome da gradski sluzbenici kradu novac I ne resavaju problem na human nacin tj ne zanima ih svoj posao.


pisala.
i opet cu.

:)

srdacno i vama i drago mi je da ste spustili loptu, uf!
tancabelic tancabelic 23:34 17.07.2010

Re: Neverovatno...

Postovana,

Ja svoja dva psa drzim u kuci, naravno. Takodje, nisam mislio bukvalno na pozitivnu enegriju... Ja svakom meseca volontiram u azilima I doniram preko 200kg hrane. Znaci, zasucem rukave I radim iako vodim veoma veliku stranu kompaniju, ja stignem sve to da uradim jer je pitanje volje I pozitivne energije.

Vasim tekstom stice se utisak da podrzavate to sto rade sinteri. Ja Vas pozivam da pogledate link koji sam Vam poslao I da pogledate snimak koji je linku.

Jednostavno, to lose iskustvo koje ste imali ste mogli da pretocite u tekst o tome da gradski sluzbenici kradu novac I ne resavaju problem na human nacin tj ne zanima ih svoj posao.

Srdacan pozdrav.
tancabelic tancabelic 02:26 18.07.2010

Re: Neverovatno...

"kako vam se zovu psi? svi kuckari s tasmajdana se znaju, ne znam ni jednog koji ovako čuknut".

Zovu se Lea i Malisha i setamo se na malom tashu, a ovo cuknut ne znam kako da razumem?!
tancabelic tancabelic 02:48 18.07.2010

Re: Neverovatno...

Lopta nije ni bila podignta i nadam se da se ne osecate ugrozenom na bilo koji nacin jer mi to nije bila namera.

Ipak, zamolio bih Vas da pogledate snimak na linku koji sam Vam poslao, mozda promenite misljenje sledeci put kada pozeoete sintere.

Problem pasa lutalica je problem svih nas pojedinaca. Svih. Ako poznajete evoluciju pasa, uocicete da su psi evoluirali sa covekom i da smo sa njima povezani na nacin na koji nismo ni sa jednom vrstom u Darvinovom sistemu.

Neki taj probem resavaju tako sto ih truju, neki zovu sintere da ih kolektivno kolju i ubijaju u stenarama, neki kupuju pudlice i piskaraju po blogovima kako neki zli ljudi hrane te zivotinje, neke majke koje su zabrinute za svoje potomstvo vaspitavaju decu ta se plase pasa (ta deca porastu u ljude koji seku sapae psima ili sutiraju macice u dalj), a neki pokusavaju da pomognu konkretno tako sto sterilisu i vakcinisu napustene pse, provode vreme sa njima, pomazu azile, udomljavaju napustene pse itd.
antioksidant antioksidant 09:46 19.07.2010

Re: Neverovatno...

neke majke koje su zabrinute za svoje potomstvo vaspitavaju decu ta se plase pasa

hajde da poverujem da ima i ovakvih majki ali ima i drugacijih primera
moj sin se plasi pasa
bas plasi
kad je bio jako mali (manji od 3 godine) veliki pas je skocio na njega
verovatno da se igra ali sin je zapamtio velikog psa koji lezi preko njega sa razjapljenim ustima i zubima jako blizu njegovog lica
pas nije bio na povocu
nije imao masku
decko koji je setao psa je bio druga najuplasenija osoba u tom incidentu (posle mog sina)
i sada se moj sin plasi pasa i uopste ga ne interesuju komentari tipa "moj pas je dobar, samo zeli da se igra"
plasi se i kraj
nije ga to majka naucila
a ni vas "strana kompanija" nije naucila manirima u komunikaciji
previse brzo stavljate ljude u kutije
a slazem se sa vama u ovom delu
Problem pasa lutalica je problem svih nas pojedinaca. Svih.

u principu slazem se sa vecinom onoga sto ste napisali sem sa "majkama koje uce decu da se plase pasa". to je stvarno glupost
mlekac mlekac 23:47 17.07.2010

Mogu l' malo ja?


Hvala.

Prvo, odmah da se razmemo - moj Zmu i ja upoznali smo se setajuci svako svoga psa.

Sto ce recem - od pocetka zajednickog zivota uvek smo imali od jednog do 5 istih, plus deca plus macke plus ostale vrste kucevnih ljubimaca koje, zarad ustede zivaca publike necemo sada da nabrajamo...

Da, ponosno sebe nazivamo kuckarima.

I kao takvi VRLO nam smeta sto se problem pasa lutalica DECENIJAMA ne razresava kako treba.

Cerku moje drugarice pre nekoliko godina izujedao je po licu 'domaci' lutalica koga su komsije u bloku gajile i hranile od kako je bio stene.

Dete je, tada, bilo prvi razred i jos uvek ide (i ici ce jos nekoliko godina) svake godine na plasticne operacije...

Da ne pominjem psihicke traume i da dan-danji, posle 6 godina ima nocne more zbog kojih majka mora da dezura gotovo svaku noc.

Ne zelim sada raspravu oko toga kako se to dogodilo - DOGODILO SE, a nije trebalo.

Pre neki dan setali smo nasu belu pufnicu i dvoje lutalica, koje obicno ne reaguju (zato sto moj pas APSOLUTNO ne reaguje na druge pse dok nije pusten da se igra) odjednom su poceli da reze i pokusali da je napadnu.

Razlog? U blizini su bile neke dve zene iz komsiluka koje im svakodnevno donose hranu. I, ovi su se osetili jaci...

Moguce je, Vesna, da ste naisli u vreme kada su naviknuti da ih neka 'dobra dusa' iz komsiluka hrani. Naravno, vi to niste mogli da znate. I tu dolazimo do srzi problema.

Psi su, koliko god ih mi voleli, ZIVOTINJE. Bez obzira koliko su uz ljude, oni i dalje imaju ODREDJENE instikte i niko nikad ne moze da se zakune kako ce reagovati u svakom datom trenutku.

Kad bi te nase lutalice bile ciste lutalice, koje moraju da se oslanjaju samo na sebe i svoje nagone za prezivljavanje verovatno je da bi, kao sto je slucaj sa vecinom divljih zivotinja, razvili nagon da se klone ljudi.

Medjutim, oni su nit tamo - nit vamo. Neko ih manje-vise redovno hrani, malo se poigra i ostavi ih da se dalje snalaze same.

To nije prava pomoc ni podrska.

Drago mi je, i pozdravljam, sto su se pojavile grupe za udomljavanje (pun ih je FB, samo potrazite), posto mislim da je to jedini nacin da se ovaj problem razresi.

I, da, nisu SVE lutalice pogodne za udomljavanje. Koliko god surovo zvucalo, humanije je one koji su asocijalni i neprilagodljivi eutanazirati nego praviti problem i ljudima i tim jadnim zivotinjama.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 00:06 18.07.2010

Re: Mogu l' malo ja?

humanije je one koji su asocijalni i neprilagodljivi eutanazirati nego praviti problem i ljudima i tim jadnim zivotinjama


mlekac, sve se slazem.

pas mora da zna svoje mesto u hijerarhiji. covek je alfa, u suprotnom, problem.

zaluta na brdasce na tashmajdanu gde se skupljaju kuckari s psima, tako neki gazda, s kerom na lancu, iako nema zive duse, samo pusteni psi i vlasnici.

i odmah znas da vodi nekog bolida od psa (koji se verovatno nije rodio ko bolid verovatno, nego gazda ne ume da ga vaspita), pa ako je pas veliki il od nezgodne vrste, svi se sklanjaju, zovu svoje pse, povlace.

prosle nedelje vodim ja preko tasa moje pseto, al na povodniku,k jer je bio dan i pun park ljudi i dece i zaista mislim da nije fora da veliki pas juri medju nepoznatim svetom, jer se mnogi plase.

i ide neka zena, pas pusten, vidi nas, kruzi oko nas i laje ko budala. moj pas je naucen da ne reaguje, cuti i pichi sa mnom. ovaj ne silazi. kazem zeni, a sto ovo vase kuce tako histerise, u cemu je fazon? a ona meni kaze "da je vas pas dobar, ne bi moj pas lajao na njega". mislim, izem ti objasnjenje, ko iz crtaca, moj pas tog drekavca nije ni pogledao, al nije dobar toj gazdarici sto ima psa telepatu.

ocu kazem, nije ni taj ker kriv, jer nema gazdu iako ima. pas mora da slusa gazdu i tacka, posebno kad je veliki.




maca22 maca22 00:15 18.07.2010

Re: Mogu l' malo ja?

"da je vas pas dobar, ne bi moj pas lajao na njega".

Prisustvovala sam tako nekim scenama i zaista je potrebna brzodelujuca policija i za takve ljudske spodobe.

Samo nisam nikad mislila da je pas na lancu bolid, vec da je gazda odgovoran.
mlekac mlekac 01:24 18.07.2010

Re: Mogu l' malo ja?

maca22
"da je vas pas dobar, ne bi moj pas lajao na njega".

Prisustvovala sam tako nekim scenama i zaista je potrebna brzodelujuca policija i za takve ljudske spodobe.

Samo nisam nikad mislila da je pas na lancu bolid, vec da je gazda odgovoran.


Prvo, ne volim kad se povodnik naziva lancom (postoji tu 'fina' razlika).

Drugo, zna se kada se pas moze pustiti s povodnika - bas kao sto je Vesna rekla, kada si SIGURAN da ne moze nikoga da ugrozi.

Nisam zagovornik korpi - osim u izuzetnim slucajevima u koje ubrajam i psa koji nije naucen da NE JEDE sa ulice.

Normalno vaspitanom dobro dresiranom psu nije neophodna, osim, ponavljam, u odredjenim situacijama.

Inace, mozda sam to vec negde pominjala, mi smo imali slucaj sa muzevljevim nemackim ovcarom koji je slusao, sto se kaze, kako pomislis...

Elem, prolazio on sa recenim ovcarom blizu Zemunske bolnice a na stanici neki mladic mahao rukom i pokazivao ortaku sveze postavljen gips na ruci.

I zamalo da nastane belaj - sreca da je Zmu na vreme ukapirao i zaustavio ga u poslednjem trenutku, kada se vec spremio na skok - psu se ucinilo od gipsa da je onaj rukav sto se u dresuri koristi za vezbanje napada i krenuo da uradi ono za sta je, izmedju ostalog bio uvezban...

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 02:38 18.07.2010

Re: Mogu l' malo ja?

Samo nisam nikad mislila da je pas na lancu bolid, vec da je gazda odgovoran.


maco bre, nisi me razumela. BOLID, da, ali u ovom slucaju. zamisli situaciju: noc. livada, travnjak. nikgde zive duse. samo ludi kuckari i psi. svi psi pusteni i svi se zezaju. raznih su velicina, od pudlova do rota i doge, raznih vrsta, mesanci, rasni, ovi oni.raznih uzrasta, stenci i odrasli, ženke i mužjaci.

i onda vidis coveka koji ide bas TU, a pas na lancugi.

veruj mi, u vecini slucajeva pas je nezgodan (bolid). jer nema razloga, na tom mestu, medju drugim kucicima i kuckarima, da bude vezan. ok, izuzimam sasave stence, plašljive gazde, ali o tome i ne pricam.

i odmah vidis kako, kao po komandi, kuckari sklanjaju svoje pse, bez obzira na velicinu, rasu i pol. zato sto znaju i umeju da prepoznaju potencijalnog bolida. i niko normalan nece frku i klanje.

znaci samo u takvom slucaju sam upotrebila rec bolid za pseto na povodniku.

inace, kad je pas ok, a nov u drustvu, gazda ga pusti, psi se skupe koji su vise radoznali, njuse, masu repovima i to je to.

ako neki pseci magarac zaškljoca, onda vlasnik skače i izgrdi ga, dominira, a ako treba i ćušne. jer mora da se zna ko koga lsuša i ko je alfa. alfa mora da bude gazda. ko to ne ume ili mu je bez veze, bolje da nema psa. nek uzme zeca, sta god. ali psa ne bi trebalo, jer je pas onda potencijalna opasnost.




Unfuckable Unfuckable 04:40 18.07.2010

Re: Mogu l' malo ja?

auh, koliko bespotrebnih, poprilično nekorisnih i suvišnih reči i koliko lamenta. I patetike zakamuflirane u "ljubav".
Bljak, dakle.
mlekac mlekac 04:51 18.07.2010

Re: Mogu l' malo ja?

Vesna Knežević Ćosić

ako neki pseci magarac zaškljoca, onda vlasnik skače i izgrdi ga, dominira, a ako treba i ćušne. jer mora da se zna ko koga lsuša i ko je alfa. alfa mora da bude gazda. ko to ne ume ili mu je bez veze, bolje da nema psa. nek uzme zeca, sta god. ali psa ne bi trebalo, jer je pas onda potencijalna opasnost.


Joj, prosle nedelje sam imala ludu situaciju.

Zurila da stignem pre nego sto mi zatvore mesaru i vodila gospodjicu sa sobom (naravno), a Zmu, dahcuci, pokusavao da uhvati korak sa nas dve.

I prolazimo kroz parkic, stazica jedna, a prema nama ide lik sa PATULJASTOM pudlom.

Moja Bella je samojed - cisto napominjem zarad odnosa velicine.

U trenutku kad smo im prisle blize, pudla, odjednom, pocinje da urla, kopa zemlju, cima povodnik, a onaj lik (jedno metar i osamdeset, odokativno), kao vuce nesto na drugu stranu, ali, Boze moj, ne moze da savlada 'zver'!

Posto sam, kao sto rekoh, zurila, nisam mnogo ni obracala paznju, kad mi zmu pred mesarom kaze da je tip pustio pudlu da UJEDE Bellu s ledja!

Naravno, posto je, kao sto rekoh, samojed, ni ona ni ja to nismo primetile - verovatno je jadna pudla imala puna usta dlaka.

A taj lik nek zahvali milom Bogu sto sam bila u zurbi pa nisam ni primetila taj glupavi pokusaj, posto bi me cuo...

Pazi, od patuljaste pudle hoce da pravi ZVER????
mlekac mlekac 04:51 18.07.2010

Re: Mogu l' malo ja?

Unfuckable
auh, koliko bespotrebnih, poprilično nekorisnih i suvišnih reči i koliko lamenta. I patetike zakamuflirane u "ljubav".
Bljak, dakle.

Ovaj, da nisi omanuo post na koji odgovaras?
Mislim, na sta ti se odnosi komentar?
Unfuckable Unfuckable 05:18 18.07.2010

Re: promašaj, nepotopljeno

ja retko omanjujem
mlekac mlekac 05:43 18.07.2010

Re: promašaj, nepotopljeno


Unfuckable
ja retko omanjujem



Sto jes' jes'. Al' i dalje ne kapiram na sta ti se odnosi komentar?
maca22 maca22 07:32 18.07.2010

Re: Mogu l' malo ja?

mlekac

Posto sam, kao sto rekoh, zurila, nisam mnogo ni obracala paznju, kad mi zmu pred mesarom kaze da je tip pustio pudlu da UJEDE Bellu s ledja!

Vidjala sam takve situacije, samo da znas...
mlekac mlekac 07:52 18.07.2010

Re: Mogu l' malo ja?

maca22
mlekac

Posto sam, kao sto rekoh, zurila, nisam mnogo ni obracala paznju, kad mi zmu pred mesarom kaze da je tip pustio pudlu da UJEDE Bellu s ledja!

Vidjala sam takve situacije, samo da znas...


Ma nije mi prvina, Maco, nego sam bila u soku zato sto je setao PATULJASTU PUDLU!!!

Inace, moj je Zmu ranije izvodio sledeci 'trik'. Imali smo u kraju komsinicu koja bi, kad god na drugom kraju zgrade ugleda bilo koga sa psom, vrisnula i panicno dizala u vazduh svoga pekinezera. Onda on stane u zasedu, pa kad je snimi da izlazi vrisne i docepa u narucje naseg nemackog ovcara
maca22 maca22 08:03 18.07.2010

Re: Mogu l' malo ja?

Pa dobro, ne sme ona da rizikuje kad joj kuce jedan zalogaj. :)
mlekac mlekac 08:07 18.07.2010

Re: Mogu l' malo ja?

maca22
Pa dobro, ne sme ona da rizikuje kad joj kuce jedan zalogaj. :)



A i to sto kazes...
Nisam jednom sretala komsinice koje 'setaju' ljubimce noseci ih u narucju!

Gde je tu setnja za tog ljubimca, nikada nisam uspela da ukapiram.
maca22 maca22 08:50 18.07.2010

Re: Mogu l' malo ja?

Pa nema setnje. Jer ne mozes da rizikujes sa malim psom da l ce nekom velikom keru koji nije na lancu da dodje zuta minuta. To i jeste problem.
maca22 maca22 09:24 18.07.2010

Re: Mogu l' malo ja?

Vesna Knežević Ćosić

znaci samo u takvom slucaju sam upotrebila rec bolid za pseto na povodniku.

Ok, nisam znala da se na to odnosi. Milsila sam ovako po gradu, po ulici.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:49 18.07.2010

Re: Mogu l' malo ja?

Ma nije mi prvina, Maco, nego sam bila u soku zato sto je setao PATULJASTU PUDLU!!!

Inace, moj je Zmu ranije izvodio sledeci 'trik'. Imali smo u kraju komsinicu koja bi, kad god na drugom kraju zgrade ugleda bilo koga sa psom, vrisnula i panicno dizala u vazduh svoga pekinezera. Onda on stane u zasedu, pa kad je snimi da izlazi vrisne i docepa u narucje naseg nemackog ovcara


jao, imam ja jednu takvu, uvek me isprepada na smrt, jer urlaju u duetu, pa bezimo kad ih vidimo, komsinicu i pekija.
mlekac mlekac 10:44 18.07.2010

Re: Mogu l' malo ja?

maca22
Pa nema setnje. Jer ne mozes da rizikujes sa malim psom da l ce nekom velikom keru koji nije na lancu da dodje zuta minuta. To i jeste problem.

Ne znam, Maco - ja oduvek drzim velike kerove. S njima, brate, znas na cemu si. Lepo se isetas, izigras i kad dodju kuci oni odu u svoje cose i spavaju! Kod onih malih nikako da povatam gde im se, bre, gase baterije????

Koga god znam da ima to 'dzepno izdanje' to nikada ne miruje. Stalno nesto trcka, skace, cas je gore, cas je dole, ma definitivno boluju od viska energije. Ili je problem u manjku prave setnje?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:54 19.07.2010

Re: promašaj, nepotopljeno

ja retko omanjujem

maca22 maca22 22:45 19.07.2010

Re: Mogu l' malo ja?

mlekac
Koga god znam da ima to 'dzepno izdanje' to nikada ne miruje. Stalno nesto trcka, skace, cas je gore, cas je dole, ma definitivno boluju od viska energije. Ili je problem u manjku prave setnje?

Pretpostavljam da je caka u metabolizmu.
vanja_tash vanja_tash 02:37 18.07.2010

Zaostali u razvoju

... ste jednostavno svi vi koji podrzavate ovakve neistine a najvise doticna gospodja, cije ime odbijam da napomenem koja piskara ovakve budalastine i idalje joj je dozvoljeno da ovakvim jezikom pise i obraca se javnosti.
Svi vi koji apelujete na sintere treba da se stidite sebe, da se plasite svojih varvarskih nagona, jer ste gori i od najljuceg lutalice, koji je zbog vase agresije postao verovatno gladan i ljut. Da napadaju, lazete, jer sam ja sa svoja dva velika psa imala prilike da se susretnem nekoliko puta sa gladnim lutalicama u koje su nam posle prvog susreta prisle dok sam ih hranila iz ruke. Imam primer nekolicine lutalica ( bas te lutalice, koje vi monstrumi zelite da ubijete) koje su iz copora spasene i dovedene u topli dom gde zajedno sa decom rastu i pruzaju svojim domacinima njavecu ljubav. Vi ste tirani, bezosecajne individue koje nemaju lepe svojih snove i svoje bolesne agresije i nesaosecanja prenose na svoje potomke i naslednike. Sram da vas je sve zajedno. Sramota je i mene sto sam rodjena u gradu koji se pretvorio u sinteraj. Sramotno! Gde ce vam dusa?
mlekac mlekac 04:44 18.07.2010

Re: Zaostali u razvoju

vanja_tash
... ste jednostavno svi vi koji podrzavate ovakve neistine a najvise doticna gospodja, cije ime odbijam da napomenem koja piskara ovakve budalastine i idalje joj je dozvoljeno da ovakvim jezikom pise i obraca se javnosti.
Svi vi koji apelujete na sintere treba da se stidite sebe, da se plasite svojih varvarskih nagona, jer ste gori i od najljuceg lutalice, koji je zbog vase agresije postao verovatno gladan i ljut. Da napadaju, lazete, jer sam ja sa svoja dva velika psa imala prilike da se susretnem nekoliko puta sa gladnim lutalicama u koje su nam posle prvog susreta prisle dok sam ih hranila iz ruke. Imam primer nekolicine lutalica ( bas te lutalice, koje vi monstrumi zelite da ubijete) koje su iz copora spasene i dovedene u topli dom gde zajedno sa decom rastu i pruzaju svojim domacinima njavecu ljubav. Vi ste tirani, bezosecajne individue koje nemaju lepe svojih snove i svoje bolesne agresije i nesaosecanja prenose na svoje potomke i naslednike. Sram da vas je sve zajedno. Sramota je i mene sto sam rodjena u gradu koji se pretvorio u sinteraj. Sramotno! Gde ce vam dusa?


Prosto ne mogu da verujem da neko, ko tvrdi kako TOLIKO voli pse isijava TOLIKO mrznje i netrpeljivosti prema ljudima koji imaju drugaciji stav.

Vanja, posao sintera je da sa ulice ukloni POTENCIJALNO OPASNE pse. E, sad, sto to kod nas ne funkcionise, to je potpuno druga prica.

Tacno, tu sluzbu treba srediti i reformisati, ali NIPOSTO se ne slazem da su nepotrebni.

Sto se lutalica tice, ponovicu - NISU SVI PSI POGODNI ZA SOCIJALIZACIJU I ZIVOT U DOMU.

Surovo, ali istinito. Zato zaista smatram da je humanije psa koji je nepodoban za socijalizaciju uspavati nego praviti problem i tom psu i okolini.

Sto se sterilizacije lutalica i cipovanja ljubimaca tice - OBAVEZNO!

Kao i kaznjavanje vlasnika koji izbace iz kuce svoje dojucerasnje ljubimce.

znik znik 06:54 18.07.2010

Re: Zaostali u razvoju

Vanja, živim u zemlji gde šinteraj ne postoji, a divlje guske sakupe pa transportuju avionom par hiljada kilometara jer neće da lete. Upad pileta u kanalizaciju završava spasilačkom akcijom koja košta sto hiljada dolara.

Posao šintera ovde obavlja SPCA . Međutim, pas koji povredi čoveka se ubija, jedino je pitanje da li će ga ubiti policijska patrola koja je pozvana na intervenciju, ili će se to desiti u SPCA, po presudi sudije koji ga je ocenio opasnim po okolinu.

Psi u prihvatilištu SPCA se uspavljuju nakon određenog vremena, kada se oceni da su previše dugo vremena proveli van porodice, da bi to moglo otežati adaptaciju. Pri tome se ne radi o psima koji žive u čoporu na zagrađenoj livadi i jedu kačamak - radi o psima koji žive u zasebnim boksovima, koje volonteri svakodnevno izvode u šetnje, hrane i kupaju.
mlekac mlekac 08:00 18.07.2010

Re: Zaostali u razvoju

znik
Vanja, živim u zemlji gde šinteraj ne postoji, a divlje guske sakupe pa transportuju avionom par hiljada kilometara jer neće da lete. Upad pileta u kanalizaciju završava spasilačkom akcijom koja košta sto hiljada dolara.

Posao šintera ovde obavlja SPCA . Međutim, pas koji povredi čoveka se ubija, jedino je pitanje da li će ga ubiti policijska patrola koja je pozvana na intervenciju, ili će se to desiti u SPCA, po presudi sudije koji ga je ocenio opasnim po okolinu.

Psi u prihvatilištu SPCA se uspavljuju nakon određenog vremena, kada se oceni da su previše dugo vremena proveli van porodice, da bi to moglo otežati adaptaciju. Pri tome se ne radi o psima koji žive u čoporu na zagrađenoj livadi i jedu kačamak - radi o psima koji žive u zasebnim boksovima, koje volonteri svakodnevno izvode u šetnje, hrane i kupaju.


Svako ko je odgledao nekoliko epizoda Animal Cops video je da se to tako radi.
Psi dovedeni u azil, bez obzira sto nisu nikog napali podvrgavaju se posmatranju i proceni sposobnosti socijalizacije. Pas koji to ne prodje - uspavljuje se.

Surovo, ali to je princip BOLJE SPRECITI NEGO...

Iskreno, premisljala sam se da li da okacim sledecu sliku, ali, nekima, ocigledno, mora da se crta.

WARNING! Slika nije ni najmanje prijatna!

EDIT:
Ovo je samo jedan od oziljaka, ima ih i s druge strane lica.




Da, ovo je dete o kome sam gore pisala. Ono kome je 'domaca' lutalica rastrgla pola lica.
znik znik 08:33 18.07.2010

Re: Zaostali u razvoju

Surovo, ali to je princip BOLJE SPRECITI NEGO...

Jako je puno uloženo da javnost prihvati da je potpuno normalno psa nabaviti u prihvatilištu, umesto u prodavnici kućnih ljubimaca.
Bilo kakav slučaj negativnog iskustva bi naneo ogromnu štetu celom konceptu prihvatilišta za životinje i usvajanja životinja iz prihvatilišta.
Nažalost, pojedini ljudi ne vide od drveta šumu...
sybil sybil 08:45 18.07.2010

Re: Zaostali u razvoju

Vi ste tirani, bezosecajne individue koje nemaju lepe svojih snove i svoje bolesne agresije i nesaosecanja prenose na svoje potomke i naslednike. Sram da vas je sve zajedno. Sramota je i mene sto sam rodjena u gradu koji se pretvorio u sinteraj. Sramotno! Gde ce vam dusa?

kako te nije sramota! ako su psi lutalice bezopasni, otkuda onda - coveku pas lutalica u nisu odgrizao nos, zena bila na dzogingu, izujedao je copor, poslanicu ds-a napaio copor i bila u bolnici. sto ne dizes revoluciju povodom tih slucajeva, sram te bilo, lecemerko!
koji crni sinteraj, u ovom gradu ne moze da se hoda od lutalica, a sve zbog laznih dusebriznika kakva si ti kojima su psi vazniji pod ljudi. ako ti je toliko stalo da pomognes, ti onda lepo finansiraj hvatanje pasa, njihovo smestanje i negu u azilu. ako ne mozes cuti i ne ugrozavaj bezbednost gradjana.
sram te bilo!
silver bullet silver bullet 16:22 18.07.2010

Re: Zaostali u razvoju

Zaostali u razvoju
... ste jednostavno svi vi koji podrzavate ovakve neistine a najvise doticna gospodja, cije ime odbijam da napomenem koja piskara ovakve budalastine i idalje joj je dozvoljeno da ovakvim jezikom pise i obraca se javnosti.
Svi vi koji apelujete na sintere treba da se stidite sebe, da se plasite svojih varvarskih nagona, jer ste gori i od najljuceg lutalice, koji je zbog vase agresije postao verovatno gladan i ljut. Da napadaju, lazete, jer sam ja sa svoja dva velika psa imala prilike da se susretnem nekoliko puta sa gladnim lutalicama u koje su nam posle prvog susreta prisle dok sam ih hranila iz ruke. Imam primer nekolicine lutalica ( bas te lutalice, koje vi monstrumi zelite da ubijete) koje su iz copora spasene i dovedene u topli dom gde zajedno sa decom rastu i pruzaju svojim domacinima njavecu ljubav. Vi ste tirani, bezosecajne individue koje nemaju lepe svojih snove i svoje bolesne agresije i nesaosecanja prenose na svoje potomke i naslednike. Sram da vas je sve zajedno. Sramota je i mene sto sam rodjena u gradu koji se pretvorio u sinteraj. Sramotno! Gde ce vam dusa?


Takvi kao vi upravo doprinose produbljivanju problema jer ga gledaju sa olimpijskih moralnih visina koje nemaju ama bas nikakve veze sa realnim resenjem. Ako vi mislite da je hraniti psa iz ruke resenje za problem lutalica - ili ste mnogo naivni ili ste mnogo mladi ili ste mnogo... pa sad ne bih da vredjam.
Ja za svojih 40 i kusur godina jos nisam videla da copor pasa juri autobus po Bulevaru kralja Aleksandra pored crkve Sv. Marka. A tom prizoru sam prisustvovala pre nekoliko dana in vivo, sa svojim psom koji ne bi imao nikakve sanse da im se nasao na putu.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 02:49 18.07.2010

tja

a vi se vanja tash, bas danas registrovali da objasnite da vam lutalice jedu iz ruke, valjda i svetlost emitujete oko glave.



yugaya yugaya 09:09 18.07.2010

Re: tja

Vesna Knežević Ćosić
a vi se vanja tash, bas danas registrovali da objasnite da vam lutalice jedu iz ruke, valjda i svetlost emitujete oko glave.

Da, ovo je dete o kome sam gore pisala. Ono kome je 'domaca' lutalica rastrgla pola lica.


Vanji sa Tasa je udobno iz anonimnosti da pljuje po zrtvama, po njima je to dete kao i Vesna skrivilo napad.

Ziloti animal rights grupa su mi onako bas nedavno zgadili zbog slucaja u UK gde je urbana lisica usla u kucu i iskasapila dve bebice - na sve to su neki nasli za shodno da situaciju komentarisu i ovako:

Here is a flavour of its disgraceful content:

'F****** obvious ploy to bring back fox hunting.'

Or 'Stupid woman should be more responsible' [Mrs Koupparis had left the French patio doors open because of the heat].

Or 'I must admit that I thought " yeah right" when I heard the explanation. She did it with a f****** potato peeler and a hammer'.

Most ludicrously of all, one contributor suggests 'Mrs Koupparis dressed up as a fox' to injure her daughters.

Hiding behind internet pseudonyms, the culprits assumed they would never be exposed.

Even if they don't use false names, it is often impossible to track internet posters down from the brief details they give about themselves online.

One veiled threat reads: 'Save a fox, kill a baby.' Apparently, it was a sick joke, alluding to the fact a number of foxes in the neighbourhood were trapped and put down in the wake of the attack on the Koupparis girls.

The implication being that the life of a fox is worth as much or more than that of a child to these fanatics.

The venomous posting resulted in the family being given police protection.



Victims: Nick and Pauline Koupparis with twins Isabella and Lola have received police protection because of threats






maca22 maca22 09:18 18.07.2010

Re: tja

mlekac mlekac 10:51 18.07.2010

Re: tja

yugaya
Vesna Knežević Ćosić
a vi se vanja tash, bas danas registrovali da objasnite da vam lutalice jedu iz ruke, valjda i svetlost emitujete oko glave.

Da, ovo je dete o kome sam gore pisala. Ono kome je 'domaca' lutalica rastrgla pola lica.


Vanji sa Tasa je udobno iz anonimnosti da pljuje po zrtvama, po njima je to dete kao i Vesna skrivilo napad.


Znam i te price. Sto bi rekli Englezi - Been there, done that.

Nije bilo dovoljno sto je mala bila iskasapljena, i sto su postojali svedoci - odmah se u kraju naslo nekoliko 'dusebriznika' koji su objasnjavali kako 'nema sanse' da je kuce to uradilo - pa znaju ga jos od kad je bio stenac, mora da ga je dete necim isprovociralo i.t.d.

Kao sto rekoh, necu o tome kako se i zasto to desilo, poenta je da NIJE TREBALO da se desi.

Zato mi je i muka od 'dusebriznika'. Kao sto rekoh, oduvek imam zivotinje, zaista ih volim, ali sam i realna - to su ZIVOTINJE, imaju svoje instikte, imaju svoje obrasce ponasanja i pali im se, ponekad, 'crvena lampica' u situacijama koje mi, mozda ne bi smo ni primetili.
mirilovic92 mirilovic92 08:24 18.07.2010

Pohvala na rad policije

Na linku koji Vam prilažem u ovoj poruci, nalazi se "jedinstveni obrazac" kojim se pohvljuje rad policajca. On se popuni i preda u bilo kojoj policijskoj stanici. Mislim da može da se pošalje i elektronski - mail-om. Bilo bi lepo da ih nekada i pohvalimo, a ne samo da se žalimo nanjih. Vrlo se retko u medijima sreću pohvale narad policije.

Slažete se?

Jedinstveni PG obrazac.pdf

Sektor unutrašnje kontrole - Pohvale i žalbe na rad policije
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:54 18.07.2010

Re: Pohvala na rad policije

Na linku koji Vam prilažem u ovoj poruci, nalazi se "jedinstveni obrazac" kojim se pohvljuje rad policajca.



hvala vam najlepse, uradicu to. zaista se slazem da ih treba pohvaliti i da nije fer da se deremo kad nisu ok, a cutimo kad su ok.
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:29 18.07.2010

Ja se

svaki put kad dođem u Bgd podsetim kako izgledaju psi lutalice i ma koliko volela životinje, osećaj nije ni malo prijatan, pogotovu noću...i kad ti proleti kroz glavu da ne znaš kakav je pas, šta je sve preživeo, čega se boji, brani...zašto bi napao...
U Slo lutalica uopšte nema, mogu se videti samo mačke lutalice, ali pasa nema. Dve decenije sam ovde i nisam videla psa lutalicu.
Imala sa si sreće, a na sreću se na žalost ne može uvek računati, zato je to sa psima lutalicama u Bgd, i drugde u Srbiji, zaista problem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana