Budućnost| Društvo| Ljudska prava| Mediji

ZAŠTO SAM IZGUBIO OD TIJANIĆA!?

Filip Mladenović RSS / 01.07.2010. u 13:54

Na jučerašnjoj sednici Upravnog odbora RDU RTS 7 članova od 9 je glasalo za to da od 15 prijavljenih kandidata na JAVNI konurs za gen. direktora Javnog medijskog servisa Srbije ponovo bude izabran Aleksandar Tijanić. Kako mediji javljaju, činjenica da u svojoj kandidaturi nije dostavio potvrdu o znanju stranog jezika nije omela većinu članova UO da glasaju za još jedan mandat Tijanića.

Protiv Tijanića su glasali etnolog Dragomir Antonić i ekonomista Boško Mijatović. Njihov glavni argument protiv imenovanja novog (starog) generalnog direktora RTS-a bili su loša finansijska situacija našeg Javnog medijskog servisa i politički uticaji na kreiranje informativnog programa. Medjutim, posle duže rasprave ipak je odlučeno da Tijanić bude generalni direktor do 2014. godine.

- Formalni razlog mog protivljenja je što mu je nedostajala potvrda o znanju stranog jezika. On ga možda govori, ali dokaza o tome nije bilo - kaže za „Alo!" Dragomir Antonić.

Moram ponovo, sa velikim razočarenjem, da konstatujem da UO RDU RTS i SAVET RRA ni ovog puta, kao i pre 4 godine, nisu podržali predlog iznet u OTVORENOM PISMU da kandidati, koji ispunjavaju uslove konkursa, dobiju mogućnost da JAVNO, u specijalnoj TV emisiji i na talasima Prvog programa Radio Beograda, predstave svoje radne biografije i Predloge rada i razvoja RDU RTS od 2010. do 2014. godine.

Posebno me je pogodilo objašnjenje predsednika UO RDU RTS, akademika Nikše Stipčevića, koji je obrazlažući ponovni izbor Tijanića rekao da je novi/stari gen. direktor ponudio najbolji program rada i  razvoja RTS-a. Ako je zaista tako, zašto se to nije moglo JAVNO proveriti, u otvorenom, korektnom dijalogu sa drugim kandidatima? Zar nije viteški, profesionalno i demokratski JAVNO uporediti programe svih kandidata koji ispunjavaju uslove konkursa pred očima i ušima pretplatnika, dakle onih koji finansiraju RTS? I najzad, možda se u programima rada i razvoja RTS-a protivkandidata nalaze sjajne ideje i kvalitetni koncepti, koji bi u opštem interesu mogli doprineti da naš Javni medijski servis bude bolji, kvalitetniji i ekonomski stabilnji!?

Da ironija bude veća, kao i pre 4 godine, kada sam takodje konkurisao, Aleksandar Tijanić nije priložio dokaz o poznavanju jednog stranog jezika. To je jedan od uslova konkursa, koji se i u zakonskom i u etičkom smislu morao ispoštovati!

Ostaje mi ponovo gorak ukus u ustima, osećaj izneverenosti, besa, tuge, razočarenja, brige i nespokoja!

Čemu JAVNI konkurs, čemu forma, čemu Savet RRA i UO RDU RTS, čemu sve te prijave kandidata na konkurs, ako se sve završava ovako, polutajno, kuloarski, nefer, nerpofesionalno, lažno, licemerno!?


 



Komentari (98)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 13:57 01.07.2010

.

Čemu JAVNI konkurs, čemu forma, čemu Savet RRA i UO RDU RTS, čemu sve te prijave kandidata na konkurs, ako se sve završava ovako, polutajno, kuloarski, nefer, nerpofesionalno, lažno, licemerno!?
Због ЕУ?
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:02 01.07.2010

Re: .

Ne zbog EU, već zbog ovoga što je još tridesetih godina XX veka opisao veliki Branislav Nušić: "Ako ste kadgod pažljivije posmatrali sve što biva oko vas, ako ste se pogdekad upustili i udubili u odnose koji regulišu život jednoga društva i pokrete koje izaziva taj regulator — vi ste morali zapaziti da se, kroz život svakoga društva, jasno beleži jedna jaka i ravna linija. Tu liniju ispisali su obziri, tradicije, malodušnost, duhovna nemoć i sve one druge negativne osobine čovekove pod kojima se pojedinci guše, a društvo nemoćno predaje učmalosti."
antioksidant antioksidant 14:03 01.07.2010

Re: .

Tu liniju ispisali su obziri, tradicije, malodušnost, duhovna nemoć i sve one druge negativne osobine čovekove pod kojima se pojedinci guše, a društvo nemoćno predaje učmalosti."
Дакле ЕУ.

Допуна: Уобичајена овдашња перцепција ЕУ
Dragan Jakovljević. Dragan Jakovljević. 14:04 01.07.2010

Re: .Posao za sud

Koliko vidim, ovde bi bilo posla i za sud. Komisija zatvara oci nad dokumentacijom u kojoj nedostaje trazeni dokument... Pa i da je u pitanju privatna televizija, uslovi raspisanog javnog konkursa koji su jasni i moraju se postovati. Zakon je ovde grubo prekrsen, i to naravno ne od strane kandidata, vec komisije.
sesili sesili 14:05 01.07.2010

Već odavno

kod nas ništa nije otvoreno, fer i profesionalno. To nije neka uteha - NAPROTIV!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:10 01.07.2010

Možda najviše o ovom konkursu

govori jedan od kandidata

Dejan Stanković- Mudonja

Šta više reći?
antioksidant antioksidant 14:18 01.07.2010

Re: Možda najviše o ovom konkursu

dobrosavljevic_m
govori jedan od kandidata

Dejan Stanković- Mudonja

Šta više reći?

Да је песма на страном језику требало би гласати за младића...
mikimedic mikimedic 14:21 01.07.2010

Re: Možda najviše o ovom konkursu

govori jedan od kandidata


a bogami i filipovi blogovi...
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:24 01.07.2010

Re: Možda najviše o ovom konkursu

dobrosavljevic_m
govori jedan od kandidataDejan Stanković- MudonjaŠta više reći?

O ovom konkursu, kao i pre 4 godine, najviše govore kandidati koji ispunjavaju uslove i koji su se baš potrudili da naprave kvalitetne i korisne Predlog rada i razvoja RDU RTS u naredne 4 godine! I koji su s pravom očekivali da će moći da ih JAVNO predstave, da ih kroz otvoren i fer dijalog uporede sa programima protivkandidata! To je NAJVAŽNIJE i NAJPRESUDNIJE, a ovo što pominjete je deplasirano, jer taj kandidat ne ispunjava uslove konkursa!
mikimedic mikimedic 14:33 01.07.2010

Re: Možda najviše o ovom konkursu

jer taj kandidat ne ispunjava uslove konkursa!


kako znas?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:35 01.07.2010

Re: Možda najviše o ovom konkursu

Да је песма на страном језику требало би гласати за младића...

Sa takvim suludim standardima, nikada nećeš naći svog kandidata, antioksidante
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:53 01.07.2010

Re: Možda najviše o ovom konkursu

Filip
O ovom konkursu, kao i pre 4 godine, najviše govore kandidati koji ispunjavaju uslove i koji su se baš potrudili da naprave kvalitetne i korisne Predlog rada i razvoja

To je kao da kažeš da o uglađenom i slatkorečivom prevarantu nejviše govori što je lepo očešljan.
Ti kandidati su tu samo da bi se stekao privid da izbor postoji, a u suštini je samo jedan u opticaju.
kleinemutter kleinemutter 14:31 01.07.2010

fakultet

Eto mene zanima da li gospodin Tijanic ima diplomu da je zavrsio fakultet. O tome se stalno bruji, da nema. A u konkursu je blo i to potrebno, zar ne!
I bas sam besna sto su ga izabrali opet....
tripraseta92 tripraseta92 12:51 02.07.2010

Re: fakultet

kleinemutter
Eto mene zanima da li gospodin Tijanic ima diplomu da je zavrsio fakultet. O tome se stalno bruji, da nema. A u konkursu je blo i to potrebno, zar ne!

Ne, fakultetska diploma nije bila uslov. Uslov je bio, ili diploma ili rezultati u novinarstvu. Tako da se već u početku znalo po čijem aršinu je konkurs raspisan.
I , btw, o tome se ne bruji, to je opšte poznato, uključujući i uspeh u gimnaziji u Prištini: dovoljan (2)
jaksa scekic jaksa scekic 14:38 01.07.2010

Zasto si izgubio ili

zasto nisam konkurisao:

1.Izadje na isto, jer nemam iluziju da to mesto bira UO ili RRA, posto mi nije javilo da konkurisem, onda i nisam.
2. Obrazlozenje neuspesnog kandidata za ambasadora pri Svetoj stolici je na granici burleske.
3. Ovakva odluka salje signal mladosti Srbije: Ne zavrsavajte fakultete, ne ucite jezike, ne mislite svojom glavmom, budite drcni, bahati, i znajte kome da se prisljamcite.

Meni je strasno zao jer izborom AT definitivno moram da promenim svoj profesionalni business plan.
Zelja mi je bila da karijeru zavrsim na RTS-u. Mislim da bi posle toliko godina rada u svetskim medijima imao nesto da prenesem od iskustva.
Ali, od toga vise nema nista-a evo i zasto:

Kad sam zavrsio karijeru u Sky News-u i pored dva razgovara sa AT-on (ON JE MENE ZVAO, cak i davao intervjue po novinama da dolazim kao veliko pojacanje) kad sam se vratio sa odmora- nit pisma nit razglednice od gore pomenutog. Kao da nikad nismo razgovarali. A sve smo se skoro dogovorili i rastali njegovim recima;"Evo uzmi kancelariju, sekretaricu i radi" (ima jos nekih stvari, ali za sad neka ostanu u diskreciji)
I posto se od neceg mora ziveti ,posle dva meseca slanja e-mailova i ostavljanja poruka sekretarici Seki, morao sam da odem u RT Vojvodina.

Pred Novu Godinu gore pomenuti, poznat po svom kabadahijskom ponasanju, na prijemu koji je organizovao Miki Mihajlovic-sef vladine kancelarije za medije, ulazeci u omanju prostoriju povice ka meni da ga svi cuju:

"Mora da Ti se otac okrece u grobu (misli na Jovana Scekica novinara) sto si otisao u Novi Sad tamo da radis"

Samo iz postovanja prema domacinu nisam reagovao, ali sad hocu:

"Da Aleksandre Tijanicu, moj otac se i mozda okrece u grobu, ali ne sto sam ja bio u TV Vojvodini, - vec zato sta je SVE postalo GEN Dir RTS, kuce koju je on stvarao, jer su direktori u njegovo vreme bili ljudi od moralnog integriteta"

Posle ovoga AT za mene ne postoji - dovoljna mi je kazna sto moram da zivim u istoj zemlji gde i on ima boravak.

Eto gospodo, clanovi UO sta ste i kakvu moralnu gromadu izabrali.

PS:Za sve ovo imam svedoke.
Ali bar imam satisfakciju, dobar sam novinar ili TV producent za svetske medije , ali nedovoljno dobar za RTS i Srbiju
Nije ni to lose, zar ne
libkonz libkonz 14:58 01.07.2010

Re: Zasto si izgubio ili

Imam utisak da je Jakša jedini bloger koji utemeljeno kritikuje Tijanića.
Činjenica je da se na konkurs nije prijavio niko od ljudi koji imaju znanje, iskustvo i hrabrost da budu dobri direktori javnog servisa. Što bi se reklo, nema ih ni koliko prstiju na jednoj ruci, ali postoje. Ubeđen sam da je Jakša jedan od njih.
Vlasta92 Vlasta92 15:12 01.07.2010

E Jakšo...

meni jednako žao i te naše RTV, kao i RTS-a. A ljudi od integriteta, moralnog, to ti je u Srbiji retkos' kao i orhideja Cypripedium calceolus..Valjda u V.Britaniji ostade jedna, pa je čuva milicija...
libkonz libkonz 15:16 01.07.2010

Re: E Jakšo...

meni jednako žao i te naše RTV

a tamo što je rukovodeća ekipa... Sve "stručnjaci".
NNN NNN 15:21 01.07.2010

Re: Zasto si izgubio ili

libkonz
Imam utisak da je Jakša jedini bloger koji utemeljeno kritikuje Tijanića.
Činjenica je da se na konkurs nije prijavio niko od ljudi koji imaju znanje, iskustvo i hrabrost da budu dobri direktori javnog servisa. Što bi se reklo, nema ih ni koliko prstiju na jednoj ruci, ali postoje. Ubeđen sam da je Jakša jedan od njih.
Pomalo je sramota za ovaj blog da (je) ima(o) samo jednog kandidata to mesto

Ako LDP dođe na vlast, tijanić će i dalje da bude na čelu RTS-a ako bude još živ (tijanić ili RTS, svejedno)


Dr M Dr M 16:19 01.07.2010

Re: Zasto si izgubio ili

Ako LDP dođe na vlast, tijanić će i dalje da bude na čelu RTS-a ako bude još živ (tijanić ili RTS, svejedno)


Necemo moci da proverimo Tvoje tvrdjenje jer LDP nikad nece doci na vlast, zato Tijanici i sluze..

Ali, ako se ikad primaknu vlasti, Tijanic ce moci da uziva u televiziji samo kao Farmer, u svom prirodnom okruzenju..
intrepid intrepid 17:00 01.07.2010

Re: Zasto si izgubio ili

Kad sam zavrsio karijeru u Sky News-u i pored dva razgovara sa AT-on (ON JE MENE ZVAO, cak i davao intervjue po novinama da dolazim kao veliko pojacanje) kad sam se vratio sa odmora- nit pisma nit razglednice od gore pomenutog. Kao da nikad nismo razgovarali. A sve smo se skoro dogovorili i rastali njegovim recima;"Evo uzmi kancelariju, sekretaricu i radi" (ima jos nekih stvari, ali za sad neka ostanu u diskreciji)




secam se kad je on to izjavio, samo sto mislim da se on konsultovao sa nekim iz kabineta koji je zaustavio vase imenovanje. on je samo primitivni, bezkrupolozni, izvrsilac... zato je sluga svake vlasti.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:14 01.07.2010

Re: Zasto si izgubio ili

Ne zavrsavajte fakultete, ne ucite jezike, ne mislite svojom glavmom, budite drcni, bahati, i znajte kome da se prisljamcite.

jbg...
sentinel26 sentinel26 17:36 01.07.2010

Re: Zasto si izgubio ili

jaksa scekic
Posle ovoga AT za mene ne postoji - dovoljna mi je kazna sto moram da zivim u istoj zemlji gde i on ima boravak.

Kad je o kazni riječ, kažnjeni smo svi i to izgleda bez mogućnosti pomilovanja ili skraćenja kazne ...

Ljudi počine zločin pa im skrate kaznu zbog dobrog vladanja...

Ovdje je obrnuto, zbog dobrog vladanja kazna nam se produžava ...

Izabrali (glasali) smo za vlast kojoj ne trebaju stručnjaci nego sluge...

Potrajaće to ...

mlekac mlekac 20:16 01.07.2010

Re: Zasto si izgubio ili

jaksa scekic
zasto nisam konkurisao:

1.Izadje na isto, jer nemam iluziju da to mesto bira UO ili RRA, posto mi nije javilo da konkurisem, onda i nisam.
2. Obrazlozenje neuspesnog kandidata za ambasadora pri Svetoj stolici je na granici burleske.
3. Ovakva odluka salje signal mladosti Srbije: Ne zavrsavajte fakultete, ne ucite jezike, ne mislite svojom glavmom, budite drcni, bahati, i znajte kome da se prisljamcite.

Meni je strasno zao jer izborom AT definitivno moram da promenim svoj profesionalni business plan.
Zelja mi je bila da karijeru zavrsim na RTS-u. Mislim da bi posle toliko godina rada u svetskim medijima imao nesto da prenesem od iskustva.
Ali, od toga vise nema nista-a evo i zasto:

Kad sam zavrsio karijeru u Sky News-u i pored dva razgovara sa AT-on (ON JE MENE ZVAO, cak i davao intervjue po novinama da dolazim kao veliko pojacanje) kad sam se vratio sa odmora- nit pisma nit razglednice od gore pomenutog. Kao da nikad nismo razgovarali. A sve smo se skoro dogovorili i rastali njegovim recima;"Evo uzmi kancelariju, sekretaricu i radi" (ima jos nekih stvari, ali za sad neka ostanu u diskreciji)
I posto se od neceg mora ziveti ,posle dva meseca slanja e-mailova i ostavljanja poruka sekretarici Seki, morao sam da odem u RT Vojvodina.

Pred Novu Godinu gore pomenuti, poznat po svom kabadahijskom ponasanju, na prijemu koji je organizovao Miki Mihajlovic-sef vladine kancelarije za medije, ulazeci u omanju prostoriju povice ka meni da ga svi cuju:

"Mora da Ti se otac okrece u grobu (misli na Jovana Scekica novinara) sto si otisao u Novi Sad tamo da radis"

Samo iz postovanja prema domacinu nisam reagovao, ali sad hocu:

"Da Aleksandre Tijanicu, moj otac se i mozda okrece u grobu, ali ne sto sam ja bio u TV Vojvodini, - vec zato sta je SVE postalo GEN Dir RTS, kuce koju je on stvarao, jer su direktori u njegovo vreme bili ljudi od moralnog integriteta"

Posle ovoga AT za mene ne postoji - dovoljna mi je kazna sto moram da zivim u istoj zemlji gde i on ima boravak.

Eto gospodo, clanovi UO sta ste i kakvu moralnu gromadu izabrali.

PS:Za sve ovo imam svedoke.
Ali bar imam satisfakciju, dobar sam novinar ili TV producent za svetske medije , ali nedovoljno dobar za RTS i Srbiju
Nije ni to lose, zar ne


Posto sam imala cast da upoznam vaseg pokojnog oca, sasvim sam sigurna da ste u pravu.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:36 01.07.2010

Re: Zasto si izgubio ili

zasto nisam konkurisao:

1.Izadje na isto

Ja verujem da je i Filip ovo znao. Jednostavno, nije moglo drugačije u ovoj našoj današnjoj državi.

No, možda je zato i dobro što je Filip konkurisao, što je bio otvoren, što se o izboru ovde i ko zna gde drugde pričalo. Bar nekoliko nas sada još bolje zna o čemu se radi.
negroponte negroponte 10:22 02.07.2010

Re: Zasto si izgubio ili

A meni se cini da bi Jaksina prica bila savim drugacija da ga je Tijanic pozvao...Kako tu vise ne bi bilo mesta za kritiku tc,tc,tc...
jaksa scekic jaksa scekic 10:27 02.07.2010

Re: Zasto si izgubio ili

negroponte
A meni se cini da bi Jaksina prica bila savim drugacija da ga je Tijanic pozvao...Kako tu vise ne bi bilo mesta za kritiku tc,tc,tc...



Bilo bi mesta, ali na kolegijumu RTS-a

J
mostarac mostarac 11:44 02.07.2010

Re: Zasto si izgubio ili

jaksa scekic
negroponte
A meni se cini da bi Jaksina prica bila savim drugacija da ga je Tijanic pozvao...Kako tu vise ne bi bilo mesta za kritiku tc,tc,tc...



Bilo bi mesta, ali na kolegijumu RTS-a

J

Znaci ipak su licni razlozi, a ne nesposobnost Tijanica.
tanjasanjalica tanjasanjalica 15:17 01.07.2010

može i ovako

zašto ne bi tužili kompletnu "postavku" koja je nelegalno i krajnje drsko i bezobrazno prešla preko nečega što je sama propisala. nije bitno ko je dobio a ko izgubio. nije bitno da li je konkurs za direktora ili servirku. bitan je princip.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:39 01.07.2010

Re: može i ovako

Evropski sud u Strazburu?
ivana23 ivana23 21:43 01.07.2010

Re: može i ovako

Milutin Milošević
Evropski sud u Strazburu?

Tek kad iscrpis sve ovdasnje instance.

Taman jedan mandat.
mecabg mecabg 16:03 01.07.2010

Konkurs???

Nisi ti izgubio od Tijanića, nego smo mi izgubili jer će i dalje program biti na isti način.
Okrivljujem te samo za jedno. Zašto nisi dobro pročitao uslove konkursa???
Zna se: govori srpski da te ceo svet razume...
Osim toga, u konkursu nije izašla slika dotičnog Tijanića, ali svakom pametnom čoveku je odmah bilo jasno
miloradkakmar miloradkakmar 16:19 01.07.2010

Re: Konkurs???

Osim toga, u konkursu nije izašla slika dotičnog Tijanića, ali svakom pametnom čoveku je odmah bilo jasno

Uz ovo, pitanje : koga najčešće spominju u Srbiji kada dobiju račun za struju?
mecabg mecabg 11:29 02.07.2010

Re: Konkurs???

I ne samo njega nego i bližu i dalju familiju
mostarac mostarac 18:56 01.07.2010

A cuj

...kad 2020 udjemo u EU nece ni biti vazno ko je direktor Javnog servisa.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:36 01.07.2010

On, ipak, vara malo bolje

gently5210 gently5210 21:10 01.07.2010

Ispravka

Filipe Mladenovicu niste samo vi i ostali kandidati za direktora RTS-a izgubili od te kreature cije ime necu ni napisati vec cela Srbija.

jaksa scekic jaksa scekic 21:46 01.07.2010

Re: Ispravka

Slika govori vise od hiljadu reci
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:59 01.07.2010

Re: Ispravka

Ma neka gubim(o), ali neka to bude u fer borbi, u korektnoj utakmici, u otvorenoj razmeni argumenata. A ne ovako, licemerno, salonsko/kabinetski, nalik farsi! DOSTA ovog tunjavog maskenbala od Srbije!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:32 02.07.2010

Re: Ispravka

Ma to je sve deo onog procesa ciji je sastavni deo i tip dijaloga koji blogerka Gordanac ovih dana promovise. Dobro je da si konkurisao i insistirao na transpaentnosti mada je to bilo unapred osudjeno na propast, ali si time eksplicitno pokazao o cemu je rec. Razumem, sa druge strane, i Jaksu sto se nije prijavio na konkurs jer je svako ucesce na takvom konkursu na neki nacin ponizavanje i sebe i svoje profesije. Na kraju ostaje da se zahvalimo DS-u i ekipi za hebanje u zdrav mozak.
jaksa scekic jaksa scekic 10:43 02.07.2010

Re: Ispravka

Neues aus der Nachbarschaft
Ma to je sve deo onog procesa ciji je sastavni deo i tip dijaloga koji blogerka Gordanac ovih dana promovise. Dobro je da si konkurisao i insistirao na transpaentnosti mada je to bilo unapred osudjeno na propast, ali si time eksplicitno pokazao o cemu je rec. Razumem, sa druge strane, i Jaksu sto se nije prijavio na konkurs jer je svako ucesce na takvom konkursu na neki nacin ponizavanje i sebe i svoje profesije. Na kraju ostaje da se zahvalimo DS-u i ekipi za hebanje u zdrav mozak.


Ja sam platio skolu kad sam konkurisao za Gen Dir javnog servisa Vojvodine. Nit mi je javilo, nit sam trazio bilo kakvu podrsku, nego sam lepo seo, podneo biografiju, radno iskustvo , plan i program i izgubio od coveka cija je kvalifikacija " diplomirao na Vojnoj akademiji na Odseku za finansijsku službu."

Onda sam shvatio da konkurisati "bez poziva" u zemlji Srbiji je besmisleno

J

negroponte negroponte 13:04 02.07.2010

Re: Ispravka

Gospodine Mladenoviću,laskate sebi,što je potpuno legitimno.Ipak, čini se da imate viška vremena kada se već duže vreme bavite likom i delom, uspesima i pobedama Aleksandra Tijanića.Hoće li se nešto promeniti? Sigurno ne.Kakav god, on je Aleksandar Tijanić.Ozbiljno i respektabilno ime i prezime.Sve što radi,ume.Malo je takvih, ako ih i ima,dobro su se sakrili i vežbaju za 2014.Sakrijte se i Vi, i vežbajte.
brandname brandname 13:49 02.07.2010

Re: Ispravka

izgubio od coveka cija je kvalifikacija " diplomirao na Vojnoj akademiji na Odseku za finansijsku službu."

Pa, dobro, za utehu i on je beo-Crnogorac tako da stvari ostaju u nekim tribalnim - ako već ne profesionalnim - okvirima.
Čitav slučaj između vas i službenika AT svodi se, otprilike, na: nisam znao da je smrad dok nije i mene zayebo.
A, nije da se nije moglo znati...
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:46 02.07.2010

Re: Ispravka

negroponte
Gospodine Mladenoviću,laskate sebi,što je potpuno legitimno.Ipak, čini se da imate viška vremena kada se već duže vreme bavite likom i delom, uspesima i pobedama Aleksandra Tijanića.Hoće li se nešto promeniti? Sigurno ne.Kakav god, on je Aleksandar Tijanić.Ozbiljno i respektabilno ime i prezime.Sve što radi,ume.Malo je takvih, ako ih i ima,dobro su se sakrili i vežbaju za 2014.Sakrijte se i Vi, i vežbajte.

Pa pobogu, ima li u ovoj Srbiji jos neki sposoban, odgovoran i talentovan za to radno mesto!? Ako je TIJANIC NAJ, NAJ, zasto onda nije usvojen moj predlog da u TV emisiji, sigurno veoma gledanoj, svi kandidati koji ispunjavaju uslove konkursa predstave sebe i svoje programe rada i razvoja RDU RTS, ukrste stavove, otvoreno razgovaraju o tome kako da nas Javni medijski servis bude jos bolji!?
Pogledajte na sajtu RTS izvestaje revizora o poslovanju RDU RTS, da biste dobili na osnovu CINJENICA objektivnu sliku o "sposobnostima" novog/starog gen. direktora!
gorio92 gorio92 22:03 01.07.2010

Ništa novo

Ništa kod tog izbora nije ni čudno.
Ako je Miloševićev portparol postao drugi čovek u ovoj ,recimo državi, onda može i njegov ministar biti direktor RTS, Javnog medijskog servisa Srbije.
Verujte mi na reč, to nije najgore što će nam se desiti.
zoza2010 zoza2010 22:38 01.07.2010

Zašto smo svi izgubili?

Poštovani gospodine Mladenoviću,

Slučajno sam naleteo na ovaj blog pa sam video da ste napisali da nemate pojma ko su ostali kandidati. Izgleda da nam se životni putevi nisu mnogo ukrštali pošto ni ja nisam čuo za vas, ali to nije bitno :). Zato sam rešio da se registrujem i da vam skinem, makar mali, deo sa vela tajne koja se nadvila nad ovim konkursom. Ja sam Zoran Radinović, po zanimanju elektroničar, široj javnosti nepoznat, u televizijskom poslu nešto poznatiji, uglavnom po nadimku, ali ne bih pričao o sebi, ko me poznaje, a poznaje me dosta kolega, zna kakav sam čovek i profesionalac. Prvi ozbiljniji susret sa televizijskom tehnikom i proizvodnjom programa sam imao 1986. godine kada sam bio na praksi, a već 1989. sam počeo da radim u sektoru studijske tehnike TVB. Posle nepune 2 godine rada u TV Beograd otišao sam u Studio B, što je za ono vreme bio prilično hrabar potez, a zatim u BKTV. Nakon što je BKTV ugašena kako je ugašena , radio sam u raznim TV i produkcijskim kućama. Poslednje radno mesto mi je bilo mesto tehničkog direktora jedne produkcijske kuće.

Na konkurs za generalnog direktora RTS-a sam se prijavio jer vrlo dobro poznajem tehnologiju rada jedne takve radio-televizijske kuće te sam procenio da bih bez problema mogao da obavljam taj posao, i to veoma uspešno. Na žalost, nešto što bi neko nazvao domaće vaspitanje, kao i vera u maksimalno kvalitetan rad UO RTS mi nije dozvolila da pokrećem nekakav mehanizam propagande i obaveštavanja javnosti da sam se kandidovao za to mesto. Vidim da insistirate na poznavanju stranog jezika i zvaničnom sertifikatu za to. Moram priznati da nisam video da bilo gde piše da je potreban zvaničan sertifikat, a sa druge strane, ne vidim ni potrebu za tako nečim jer ja se prvi ne bi usudio da potpišem neki važan dokument na stranom jeziku a da nemam profesionalnog prevodioca pored sebe, setite se slučaja Davinić. Dalje, uopšte mi nije jasno insistiranje da direktor RTS-a mora da bude novinar ili da mora da ima fakultet. U normalnim zemljama, a valjda težimo ka tome da budemo normalna zemlja, nečije radno iskustvo u određenoj struci može da bude dragocenije od dva fakulteta. Ne znači da je osoba bez fakulteta manje vredna, manje obrazovana ili manje sposobna. Na kraju krajeva, i direktor onkološkog instituta ima fakultet. U tom smislu mogu da konstatujem da sam i ja ispunjavao uslove konkursa.

Što se tiče dela gde kažete da je trebalo da kandidati koji ispunjavaju uslove javno prikažu svoje planove i da sudare stavove, apsolutno sam i ja za to. U najmanju ruku sam očekivao da UO RTS pozove svakoga od nas, ponaosob, i da obavi ozbiljan i temeljan razgovor, makar da bi videli da li smo normalni, razumni i pametni ljudi. To se, na žalost, nije dogodilo, te će naredne 4 godine RTS-om da rukovodi čovek koji je to radio i do sada. Ja ne mogu da kažem da je sve što je gospodin Tijanić uradio loše, ali mislim da ima dosta toga što bi moglo da bude bolje i dosta toga što treba uraditi jer nije urađeno uopšte. Voleo bih da vidim taj ''najrazuđeniji razvojni plan'' gospodina Tijanića, čisto da bih ga uporedio sa onim što sam ja napisao, a bilo je nemoguće da znamo šta je RTS već isplanirao, i da to uvrstimo u naše planove ako je dobro, ili da ne uvrstimo ako nije dobro. Bilo bi sasvim neozbiljno od bilo kog kandidata da počne sve ispočetka jer bi to značilo da RTS nikada ne bi dostigao nivo koji bi morao da ima. Konkretno, uvidom u plan razvoja, koji sam ja podneo, videlo bi se da je akcenat stavljen na razvoju svih onih programa koji su sada uglavnom zapostavljeni, kao i na digitalizaciji koja je čak i zakonska neminovnost.

Meni ne bi moglo da se desi da potpišem odluku o nabavci računarske opreme male vrednosti od 2,5 miliona dinara za potrebe kviza čiji je organizator uhapšen, a koju možete skinuti sa zvanične internet prezentacije RTS. Tijanić je to potpisao i na neki način učestvovao u prevari. To stavlja pod lupu njegovo domaćinsko ponašanje u RTS-u, jer je on osoba koja mora da zna tehnološki proces od vrha do dna te samim tim mora da postavlja pitanje odgovornima u određenim sektorima zašto nešto mora da potpiše, naročito kada su velike sume u pitanju, bez obzira što suma od 2,5 miliona dinara spada u ''nabavku male vrednosti'' za koju nije potreban tender. Nadam se da će u naredne četiri godine da savlada i te detalje, mada, poznajući ga iz vremena kada je vodio BK televiziju, znam da će to teško ići. Osnovni problem gospodina Tijanića, koji neosporno ima i određene kvalitete, jeste to što RTS vodi kao bilo koju drugu televizijsku kuću, juri rejtinge, šerove, i šta ti ja znam kakve sve brojke koje govore kolika je gledanost, što uopšte nije smisao a ni uloga javnog radio televizijskog servisa.

No, bez obzira na sve ovo, pozivam vladu Srbije, RRA i druge koji imaju uticaja na to, da već sada pripreme teren za izbor novog direktora, da prilagode ukslove konkursa nekom novom, da već sada izaberu politički podobnu osobu koju će da dovedu na mesto gospodina Tijanića, a ne da, ne daj bože, izaberu nekog čoveka iz te profesije, koji čak i nije novinar, jer ne znam zašto je uvreženo mišljenje da su novinari bogom dani za taj posao, a mi koji smo godinama iza kamera i mikrofona smo, kako je gospodin Tijanić umeo da kaže, pomoćno osoblje. E pa, bez tog ''pomoćnog osoblja'' mnogi novinari bi samo mogli da cupkaju u mestu i gledaju događaje oko sebe, a na ekranu bi bio mrak, a u zvučniku muk.

Ili je možda već sada tako, ko će ga znati...

S poštovanjem,

Zoran Radinović - Zoza








libkonz libkonz 23:18 01.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Možda ste vi Zorane dobar čovek i stručnjak u svom poslu, ne znam, ne poznajem vas, ali da biste bili direktor RTS-a morate se dokazati na polju rukovođenja, da li nekom televizijom ili bar uspešnom firmom sa nekoliko stotina zaposlenih.
Na blogu mnogi kritikuju upravni odbor. Mislim da je UO RTS izabrao jedinog mogućeg kandidata od onih prijavljenih.
mlekac mlekac 06:15 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

libkonz
Možda ste vi Zorane dobar čovek i stručnjak u svom poslu, ne znam, ne poznajem vas, ali da biste bili direktor RTS-a morate se dokazati na polju rukovođenja, da li nekom televizijom ili bar uspešnom firmom sa nekoliko stotina zaposlenih.
Na blogu mnogi kritikuju upravni odbor. Mislim da je UO RTS izabrao jedinog mogućeg kandidata od onih prijavljenih.


libkonz, pa napisa covek da je bio tehnicki direktor:

radio sam u raznim TV i produkcijskim kućama. Poslednje radno mesto mi je bilo mesto tehničkog direktora jedne produkcijske kuće.


Bice da je to radno mesto koje PODRAZUMEVA rukovodjenje?
libkonz libkonz 07:39 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Bice da je to radno mesto koje PODRAZUMEVA rukovodjenje?

Ni blizu! Mislim na rukovođenje u kom znaš da će sutra hiljadu radnika tvoje firme da krene prema bankomatima da podigne platu, a ti obezbediš da ih ona čeka.

Dr M Dr M 08:06 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Mislim na rukovođenje u kom znaš da će sutra hiljadu radnika tvoje firme da krene prema bankomatima da podigne platu, a ti obezbediš da ih ona čeka.


Naravno, a platu ces da im obezbedis protivpravnom naplatom takse, sto ti obezbedjuje vladajuca partija, kojoj obezbedjujes ostanak na vlasti...

Svi obezbedjeni, samo beda sve veca..
libkonz libkonz 08:18 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Naravno, a platu ces da im obezbedis protivpravnom naplatom takse, sto ti obezbedjuje vladajuca partija, kojoj obezbedjujes ostanak na vlasti...

Pretplata nije srpski izum, postoji u mnogim zemljama. Ne vidim zašto je protivpravna.
Nisam govorio o Tijaniću, već o tome da ni jedan od drugih prijavljenih kandidata nije kalibar za mesto direktora RTS-a.
A vidim da se tvoj LDP nije baš nešto uznemirio oko Tijanićevog izbora. Udobne one fotelje u Beogradu, izgleda.
antioksidant antioksidant 08:28 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Pretplata nije srpski izum, postoji u mnogim zemljama. Ne vidim zašto je protivpravna.

Protivpravno je vezivanje pretplate za racune za struju
Dr M Dr M 08:33 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Pretplata nije srpski izum, postoji u mnogim zemljama. Ne vidim zašto je protivpravna


Zato sto je ne placaju samo gledaoci nego svi oni koji imaju strujomer.
Nacin naplate, preko EDB, predstavlja primer vezane trgovine, sto je protivzakonito.

A vidim da se tvoj LDP nije baš nešto uznemirio oko Tijanićevog izbora. Udobne one fotelje u Beogradu, izgleda.


LDP nije moj, samo sam glasao za njih, prosli put, a za sledeci, morace da se potrude..

Ne znam koliko su im udobne fotelje, kad budu iskusniji uvidece da u zivotu nije vazna udobna fotelja nego uredna stolica..
mikimedic mikimedic 08:38 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Protivpravno je vezivanje pretplate za racune za struju


zasto?
niccolo niccolo 08:38 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Nacin naplate, preko EDB, predstavlja primer vezane trgovine, sto je protivzakonito.

Nisi u pravu, vezana trgovina je kada se prodaja određene robe/pružanje usluge vezuje za prodaju neke druge robe/usluge koja ne bi inače bila kupljena...način naplate ne može da bude vezana trgovina...
mikimedic mikimedic 08:41 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Zato sto je ne placaju samo gledaoci nego svi oni koji imaju strujomer.
Nacin naplate, preko EDB, predstavlja primer vezane trgovine, sto je protivzakonito.


u kom zakonu pise da pretplatu placaju samo gledaoci?
pretplata ni u kom slucaju nije trgovina -- onda ne potpada ni pod vezanu trgovinu.

a o tom pojmu nisam previse upucen -- koji zakon definise pojam vezane trgovine i zabranjuje je?


zaista nisam upoznat, pa bih voleo malo sire objasnjenje.
libkonz libkonz 08:47 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Protivpravno je vezivanje pretplate za racune za struju

Zato sto je ne placaju samo gledaoci nego svi oni koji imaju strujomer.

slažem se! To bi se moralo promeniti, ali baš ih briga.

Ne znam koliko su im udobne fotelje, kad budu iskusniji uvidece da u zivotu nije vazna udobna fotelja nego uredna stolica..

Doktore, iskreni sam fan tvojih komentara
antioksidant antioksidant 08:47 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

zasto?

Мој слободан избор је који ћу рачун плаћати и не може ми се искључивати струја зато што нећу да плаћам претплату
Ако не плаћам претплату нека ме туже, суд ће да пресуди па нека се упусте у принудну наплату
И све то време ћу имати струју коју редовно плаћам
Исто као што је било нелегално везивати регистрацију са плаћеним порезима (СПС се био опсетио тога пред крај)
antioksidant antioksidant 08:49 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Допуна
Електродистрибуција иначе представља ЈАВНО ПРЕДУЗЕЋЕ коме нису дата ЗАКОНСКА овлашћења наплате за јавни сервис
ivana23 ivana23 08:52 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Dr M

Zato sto je ne placaju samo gledaoci nego svi oni koji imaju strujomer.


Pretplatu moze da odjavi svako ko ima vise od jednog strujomera.

Tacka B
kukusigameni kukusigameni 08:54 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Ma ima Dacic da za koju godinu napravi akciju Volina 1 i sve ce doci na svoje.

niccolo niccolo 08:54 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

koji zakon definise pojam vezane trgovine i zabranjuje je?

Zakon o trgovini...I to je definiše kao jednu od vrsta "špekulacije". Ima i pripremljen novi nacrt zakona o trgovini koji bi kao trebao adekvatnije da to reguliše, ali nikako da usaglase konačan tekst istog...
Dr M Dr M 08:56 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

vezana trgovina je kada se prodaja određene robe/pružanje usluge vezuje za prodaju neke druge robe/usluge koja ne bi inače bila kupljena


Nemam mogucnosti da uzmem advokata, pa moram ovako, kao neuka stranka....

Ja ne bih kupio proizvod preduzeca RTV ali moram, ako mi je potreban proizvod preduzeca EDB.

Ja zelim da kupim hleb Klasa ali to mogu samo ako kupim mleko PKB, od koga dobijam proliv..
libkonz libkonz 08:58 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Мој слободан избор је који ћу рачун плаћати и не може ми се искључивати струја зато што нећу да плаћам претплату

Iako ti je pretplata vezana za struju, ne moraš je plaćati i niko ti struju neće isključiti. Sve što je potrebno je da pratiš stanje na računu za struju. Ako ti je dug za struju 4.000 dinara, a za pretplatu 1.000, ti plati 4.000. Pretplata će ti se samo gomilati ako je ne plaćaš.
U praksi, ljudi su imali problem samo ako prodaju stan ili kuću, jer novi vlasnik želi čist račun, naravno.
Dakle, možeš godinama da ne plaćaš pretplatu, EPS boli uvo za to.
niccolo niccolo 09:01 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Ja ne bih kupio proizvod preduzeca RTV ali moram

To je upravo zabluda, niko od nas ne kupuje proizvod preduzeća RTV, pretplata se naplaćuje nevezano za to da li neko i jednu jedinu sekundu gleda RTV ili možda gleda po ceo dan.
Naplata preplate ti se zasniva na sledećem filozofskom stavu - Postojim, dakle plaćam
antioksidant antioksidant 09:03 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Dakle, možeš godinama da ne plaćaš pretplatu, EPS boli uvo za to.

А шта ако хоћу да плаћам само претплату а не струју? Како то спровести?
Ако платим само 1000 динара то ће узети ЕПС
Поента је да платнице морају бити раздвојене (осим ако их неки пропис не обједињује - као што је уплатница Инфостана обједињена градским прописима).
Овде не постоји ни Закон нити Уредба владе (што би отприлике био крај надлжности). Уговор између ЕПСа и РТСа нема значаја
mikimedic mikimedic 09:17 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Zato sto je ne placaju samo gledaoci nego svi oni koji imaju strujomer.


slažem se! To bi se moralo promeniti, ali baš ih briga


ali opet ne znaci da je protivpravno. ja pitam konkretno -- koji zakon je preksren da bi pretplatu okarakterisali kao protivpravnu?
mikimedic mikimedic 09:18 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Мој слободан избор је који ћу рачун плаћати и не може ми се искључивати струја зато што нећу да плаћам претплату


moze, ako je zakon tako predvideo.

mikimedic mikimedic 09:20 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Допуна
Електродистрибуција иначе представља ЈАВНО ПРЕДУЗЕЋЕ коме нису дата ЗАКОНСКА овлашћења наплате за јавни сервис


jos malo pa odosmo u filozofiju prava. stvarno ne znam, ali koji zakon zabranjuje epsu da vrsi naplatu? koji zakon regulise naplatu pretplate uopste?
mikimedic mikimedic 09:20 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Zakon o trgovini...I to je definiše kao jednu od vrsta "špekulacije". Ima i pripremljen novi nacrt zakona o trgovini koji bi kao trebao adekvatnije da to reguliše, ali nikako da usaglase konačan tekst istog...


thanks nicc!
mikimedic mikimedic 09:21 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Ma ima Dacic da za koju godinu napravi akciju Volina 1 i sve ce doci na svoje.

antioksidant antioksidant 09:21 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

mikimedic
Мој слободан избор је који ћу рачун плаћати и не може ми се искључивати струја зато што нећу да плаћам претплату


moze, ako je zakon tako predvideo.


Није предвидео ни један закон
mikimedic mikimedic 09:23 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Ja ne bih kupio proizvod preduzeca RTV ali moram, ako mi je potreban proizvod preduzeca EDB.


ne kupujes proizvod preduzeca rtv, placas pretplatu za opste dobro. bas kao sto kroz porez placas secu platana, radi opsteg dobra.

e ono sto meni ne ide u glavu, sto se lepo i rts ne stavi na budzet (a umesto pretplate uvede recimo porez na potrosenu elektricnu energiju), i mirno stado a bogami i tijanic?
mikimedic mikimedic 09:24 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Није предвидео ни један закон


pa hoces da kazes da je pretplata nesto sto je tijanic izmislio i nema uporiste u zakonu?
antioksidant antioksidant 09:25 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

pa hoces da kazes da je pretplata nesto sto je tijanic izmislio i nema uporiste u zakonu?

Мики не зајебавај
Хоћу да кажем да не постоји ЗАКОН који повезује наплату струје и претплате
mikimedic mikimedic 09:28 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Мики не зајебавај
Хоћу да кажем да не постоји ЗАКОН који повезује наплату струје и претплате


ali i dalje ne kapiram zasto bi morao da postoji takav zakon?

pa ne postoji ni zakon koji kaze da porez mora da se placa u salterima posta, a ne preko ebankinga, ili preko inkasanta koji ti dolazi na vrata.

jel postoji zakon koji kaze da moras da placas djubre preko infostana? dobar primer koji je gore naveden.

ti lepo plati infostanu bez djubreta i to je to.
antioksidant antioksidant 09:33 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

jel postoji zakon koji kaze da moras da placas djubre preko infostana? dobar primer koji je gore naveden.

Пример који сам ја навео и постоји градски пропис
ti lepo plati infostanu bez djubreta i to je to.
Неће моћи да може

pa ne postoji ni zakon koji kaze da porez mora da se placa u salterima posta, a ne preko ebankinga, ili preko inkasanta koji ti dolazi na vrata.
Хајде да ти помогнем следећи пут - нем ора порез ни један да се плаћа у пошти
...............................
А сад да се вратимо на тему

ali i dalje ne kapiram zasto bi morao da postoji takav zakon?

Пази кад не капирам и ја али ипак постоји...
Повлачим све што сам горе написао
Наплата преко рачуна за струју је у потпуности ЗАКОНИТА
..........................

ZAKON
O RADIODIFUZIJI


Visina i način plaćanja pretplate

Član 83
.......................


Naplata mesečne pretplate vrši se preko javnog preduzeća koje obavlja delatnost proizvodnje i distribucije električne energije na način utvrđen ugovorom koji republička ustanova javnog radiodifuznog servisa zaključuje sa tim javnim preduzećem.


Dr M Dr M 09:41 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

ne kupujes proizvod preduzeca rtv, placas pretplatu za opste dobro


Naravno da ne kupujem, uvaljuju mi....

sto se lepo i rts ne stavi na budzet


Ne da MMF...


mikimedic mikimedic 09:58 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Пази кад не капирам и ја али ипак постоји...
Повлачим све што сам горе написао
Наплата преко рачуна за струју је у потпуности ЗАКОНИТА


mikimedic mikimedic 10:01 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Naravno da ne kupujem, uvaljuju mi....


Dr M Dr M 10:04 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Пази кад не капирам и ја али ипак постоји...
Повлачим све што сам горе написао
Наплата преко рачуна за струју је у потпуности ЗАКОНИТА


Volim kad se stvari razjasne.....

...sto ne znaci da sam zadovoljan tim zakonom..ali..

Dura lex, sed lex!
kukusigameni kukusigameni 10:06 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Dura lex, sed lex!


Durex!

mikimedic mikimedic 11:39 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Dura lex, sed lex!


tripraseta92 tripraseta92 13:06 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Ako ti je dug za struju 4.000 dinara, a za pretplatu 1.000, ti plati 4.000. Pretplata će ti se samo gomilati ako je ne plaćaš...

...Dakle, možeš godinama da ne plaćaš pretplatu, EPS boli uvo za to.


Netačno ! Ja sam sve to pokušavala, pa kad se nakupilo, EPS je jednostavno moju uplatu za struju preknjižio RTS-u a meni poslao novu uplatnicu za utrošenu struju + pretnju
ivana23 ivana23 13:34 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

tripraseta92
Ako ti je dug za struju 4.000 dinara, a za pretplatu 1.000, ti plati 4.000. Pretplata će ti se samo gomilati ako je ne plaćaš......Dakle, možeš godinama da ne plaćaš pretplatu, EPS boli uvo za to.


Netačno ! Ja sam sve to pokušavala, pa kad se nakupilo, EPS je jednostavno moju uplatu za struju preknjižio RTS-u a meni poslao novu uplatnicu za utrošenu struju + pretnju


Trebalo je uloziti zalbu/prigovor, nemaju pravo/duznost to da rade.

- Jedna od otežavajućih okolnosti za RTS jeste uticaj modela naplate po kome se prvo u celosti izmiruje obaveza koju domaćinstvo ima prema EPS-u.

Izvor

zoza2010 zoza2010 17:52 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Lično mislim da ne postoji direktor na planeti koji može da uradi sve sam, bez dobrog direktora finansijskog sektora, marketinga i ostalih koji rukovode određenim delovima preduzeća. Suština dobrog direktora je da uskladi i usaglasi sve ostale rukovodioce, da ih nadgleda i ukazuje na greške. Kada se sve to složi u jedan dobar, pouzdan i uhodan mehanizam onda je obezbeđivanje plata za zaposlene najmanji problem. Ne treba suviše mistifikovati bilo koji posao pa ni ovaj. Mnogi se odnose prema poslu generalnog direktora RTS-a kao prema poslu glavnog i odgovornog urednika što on zapravo nije i ne treba da bude. On može da daje sugestije, primedbe, lična zapažanja, ali samo u kontekstu poboljšanja programa, poslednju reč treba da da glavni i odgovorni urednik određene redakcije jer je on najstručniji i najpozvaniji za to. Priča o tome da samo Tijanić može da odgovori političarima, ovome, onome je besmislena jer bih baš voleo da vidim tog političara koji bi mene pozvao sa određenim zahtevom ili, ne daj bože, pretnjom. Prvo, nema šta direktor javnog servisa da razgovara sa bilo kojim političarem izvan nekih zvaničnih razgovora, recimo, kada bi bio pozvan da da izjavu pred nekim skupštinskim odborom, zvaničan susret sa predsednicom skupštine u vezi prenosa, ili za vreme ratnog i vanrednog stanja, kada se postupa po planovima za te situacije. To su sve utvrđene procedure. Slika gde gospodin Tijanić sedi sa savetnikom predsednika Tadića, gospodinom Šaperom je nešto što nije smelo da se dogodi. Kada čovek pristane da obavlja tako značajnu funkciju, onda mora da vodi računa gde, kada i zašto se sastaje sa određenim ljudima. Možda su oni pričali o fudbalu, ali to javnost ne treba da zanima, jednostavno, naredne četiri godine mogu da se druže samo zvanično, da se ne bi dogodilo ovo što se dogodilo. Možda sam ja utopista, ali tako gledam na te stvari, i mislim da je to jedini put da ova zemlja krene napred. Jednostavno, političari, privrednici, građani, ako hoćete i kriminalci neka rade svoj posao, javni servis neka kritikuje, hvali, kudi, ali ne sme da sudi, može samo da pokreće pitanja, da traži odgovore, da insistira na rešenju, sve drugo je za neke druge institucije i službe. U tom smislu, uloga generalnog direktora je da vodi računa da zaštiti svoje novinare i urednike, ali i da im ne dozvoli da pređu granicu, ne samo granicu dobrog ukusa već onu koja ih razdvaja od policajca ili sudije. Nadam se da će gospodin Tijanić svesti nivo autocezure u RTS-u na ono što se zove kućno vaspitanje, kao što se iskreno nadam da će zaposliti još kojeg lektora, a zli jezici bi rekli i logopeda, te da će i na taj način dati određen doprinos očuvanju jezika. Iskreno se nadam da će da preduzme drastične korake u pogledu tehničkog kvaliteta programa i da će taj deo uvesti u tehnološki standard koji je utvrđen određenim normama.

Elem, sve to sada nije ni važno, desilo se što se desilo, preživeli smo do sada i gore stvari u Srbiji, tako da ćemo preživeti i ovo. Jednostavno, u ovoj zemlji nema mesta za stručne ljude, već je glavni kriterijum politička pripadnost i podobnost, kao i ostali principi negativne selekcije. Pametni ćute ili pokušavaju nešto da urade na pošten i regularan način, što im naravno ne uspeva, oni drugi im se smeju, smatraju ih budalama i koriste sve moguće načine da ih sklone jer osećaju da su im konkurencija. Ja i dalje ne želim da verujem da ovaj narod funkcioniše normalno samo u diktaturi, ali svi pokazatelji govore da ovo što neki zovu demokratija nije za nas. Dokaz za to je ovo što se desilo na onkološkom institutu, ali i slučaj Katarine Rebrače. To je pokazatelj koliko je naše društvo otišlo u ponor i na kom nivou je moral.

I na kraju, ja plaćam pretplatu od kada je uvedena, znam da nije u redu da plaćam pretplatu za one emisije za koje je još moj pokojni deda platio preplatu, ali savest i solidarnost sa kolegama mi ne dozvoljava da je ne platim, jer znam da će neki moj kolega iz tehnike da dobije svojih 30-ak hiljada dinara ako ja dam svoj doprinos.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:37 02.07.2010

Re: Zašto smo svi izgubili?

Postovani gospodine Radinovicu, HVALA Vam na komentarima! Svaka cast!
tajatehno tajatehno 08:17 02.07.2010

Ne posustaj

Probaj sledeci put
krkar krkar 08:58 02.07.2010

Re: Ne posustaj

Probaj sledeci put


I sledeći. I sledeći. I tako više puta. Nigde u konkursu ne stoji da penzioneri ne mogu da konkurišu.
mila.mila mila.mila 10:38 02.07.2010

Re: Ne posustaj

Gospodine Mladenovicu, budite srecni sto Vas nisu izabrali. To je posao za ozbiljne igrace, nije u pitanju samo poslovna strucnost, vec i hrabrost za konflikte sa onima koji su navikli da naređuju, veština u odbrani ali i u napadu. Sviđalo se to nama ili ne, situacija u Srbiji je takva i ne verujem da postoji novinar koji bi umesto Tijanića smeo to da radi. I ovaj konkurs je pokazatelj. Prijavili su se ljudi koji možda jesu televizijski stručni, ali se kao rukovodioci nisu nigde dokazali. Zato, što bi se reklo: "Prema svecu i tropar" - prema tome kakva nam je državna vlast i treba da se bira direktor RTS. On mora da bude osoba sposobna za konflikte, brza i oštra na jeziku. Tijanic to jeste. Svačiji, i ničiji.
A Vi, što da ne, sledeći put, kad Srbija bude mirna zemlja u kojoj se računaju samo fakulteti i znanje stranih jezika...
Dr M Dr M 11:45 02.07.2010

Re: Ne posustaj

"Prema svecu i tropar" - prema tome kakva nam je državna vlast i treba da se bira direktor RTS. On mora da bude osoba sposobna za konflikte, brza i oštra na jeziku


Onda moze i Velja Ilic, konflikt majstor, govori strani jezik (mora biti da je strani, nista ga ne razumem)...
kukusigameni kukusigameni 09:46 02.07.2010

Mediji

Zasto ostale medijske kuce, nisu ucinile ovaj izbor transparentnijim (javnijim)?
negroponte negroponte 10:06 02.07.2010

Boze,Filipe pa kako ti to nije jasno?!

Nesto su ti stubovi utanjili.Prosto,ne mozes da bukom oko sopstvenog neizbora i krivljenjem celog sveta sakrijes sopstvenu nesposobnost.Ostaje ti da vredno radis do sledeceg konkursa.Evo,npr. da ides na probni rad kod Zeljka Mitrovica.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:35 02.07.2010

Re: Boze,Filipe pa kako ti to nije jasno?!

negroponte
Nesto su ti stubovi utanjili.Prosto,ne mozes da bukom oko sopstvenog neizbora i krivljenjem celog sveta sakrijes sopstvenu nesposobnost.Ostaje ti da vredno radis do sledeceg konkursa.Evo,npr. da ides na probni rad kod Zeljka Mitrovica.

Tek kada se uporedjivanjem programa rada i razvoja RTS-a utvrdi da sam nesposoban za to radno mesto, bicete u pravu! Izvestaji o finansijskom poslovanju RDU RTS, kao i izvestaji Saveta RRA o tome koliko Javni medijski servis Srbije postuje odredbe Zakona o radiodifiziji govore da Aleksandar Tijanic NIJE DOBAR menadzer. To su CINJENICE!
Inace smatram da RDU RTS treba da ima jednog sposobnog menadzera i jednog dokazanog programskog direktora, dakle dve osobe, profesionalca!
Sto se Zeljka Mitrovica tice, ovde na B92 i u svojim drugim JAVNIM nastupima vise puta sam rekao da je on RATNI PROFITER, a da TV PINK ne treba da ima nacionalnu frekvenciju, jer je do sada VISE PUTA narusavao svojom uredjivackom politikom Zakon o radidufiziji i novinarski KODEKS!
wukadin wukadin 20:30 02.07.2010

Oh zasto je sve sivo

E stvarno me mrzi da citam komentare, pa i tekst (predvidljiv), pitam se samo zasto samo jedan blog kuknjave nad jos cetiri godine Glavonje (da ga ne castim jos nekim epitetom). Da je Kostunicin vakat ovo bi bio jos jedan dokaz mracnjastva, klerofasizma, itsl (i tome slicno). Ovako sve rasplinuto, nema linije fronta, pitam se kad ce Tijanic postati naj-evropljanin.
A i ja ga... Ionako sam se tek sad setio da vidim je li neko kukao. Imao bih sto sta reci, jer ni ja ne volim kako javna kuca, pardon servis radi... Imao sam i neke predloge na drugim mestima, no dobro...
I sto ne pobedi onaj bolid s Kosave

p.s. E stvarno blogeri, pa nije samo Mladenovic. Jedan drugi rece ovde da su ovo najvazniji izbori ove godine. Pa ko je onda porazen?
Doctor Wu Doctor Wu 23:33 02.07.2010

Jel bio negde zahtev

da covek dokaze da je mentalno zdrav?
ours ours 15:37 03.07.2010

Silnik

Necenzurisani CV Aleksandra Tijanića, za razliku od onog sa RTS-ovog sajta:

http://www.blic.rs/Vesti/Tema-Dana/196604/Silnik
sentinel26 sentinel26 20:28 03.07.2010

Kršenje zakona u RTS

Prozivam i pozivam finansijsku policiju Poreske uprave Srbije - Organizacione jedinice Palilula da posjeti RTS službu pretplate i utvrdi da računovodstvo RTS prilikom fakturisanja usluga u vezi sa odredbama čl.81. Zakona o radiodifuziji ne poštuje zakon i ne izdaje fakture u skladu sa zakonskim propisima o računovodstvu i zbog nepoštovanja odredaba člana 42. stav 3. tačka 2. Zakona o PDV.

Fakture koje RTS izdaje preduzećima i preduzetnicima ne sadrže datum fakturisanja,(ne sadrže nijedan od tri moguća datuma na svim računima ) čime se, omogućavaju brojne zloupotrebe, kako u toj RTS tako i kod pravnih lica, koje ne bih navodio javno...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana