Muzika

Kravetina

Srđan Mitrović RSS / 22.06.2010. u 09:26

macy.jpgNeki ljudi zaista treba samo da pevaju.

Macy Gray je dala intervju za http://www.metro.co.uk gde je na pitanje novinara da li su vas prepoznali na nekom neobičnom mestu odgovorila: I went to Serbia last year to do a show. I didn’t even know where it was but people recognised me in the street. The gig was great but the city we were in wasn’t so good. It was very racist and behind the times. The streets were full of fat, ugly people but the people who came to my show were gorgeous.

Kravetina jedna. Njena izjava je puna rasizma i mržnje da sam šokiran.Šteta što nije pričala kako je drogirana došla na koncert pa nije ni znala gde se nalazi.



Komentari (242)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dirtyharry dirtyharry 12:51 22.06.2010

Još neko kopa

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:54 22.06.2010

Re: Još neko kopa

Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 12:55 22.06.2010

kokoš

obična
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:01 22.06.2010

malo zabave

turistički vodič... jadna deca



vludvig vludvig 13:17 22.06.2010

Re: malo zabave

E, gde si ovo iskopao? Pa ovo je KURIOZITET!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:20 22.06.2010

Re: malo zabave

Pa ovo je KURIOZITET!

takoreći HIT
svašta mi ljudi šalju na mail
brandname brandname 14:30 22.06.2010

Re: malo zabave

Priceless!
Popravi mi dan.
docsumann docsumann 17:07 22.06.2010

Re: malo zabave

ZGRADA KOJA NEMA UNUTRA!!!



EDIT: Ovo je prvi put da sam upotrebio dotičnog smajlija. Vrh!
vishnja92 vishnja92 17:42 22.06.2010

Re: malo zabave

turistički vodič... jadna deca

:))))))))))))))))

ok, ovaj dan ipak nije propao, def :)))
hvala Srki

edit - saCu da ti drpnem za FB, jel moze?
lavandablue lavandablue 21:37 25.06.2010

Re: malo zabave

po nekim mojim saznanjima ova zena koja bi trebala da predstavlja turistickog radnika bi trebala da ide na MRI (magnetnu rezonancu) mozga, da utvrdi da mozda nema tumor mozga u levoj mozdanoj hemisferi.

ozbiljno.

tumori mozga u levoj mozdanoj hemisferi uzrokuju smetnje u govoru.

toliko se nalupetala da to nije zdravo.


mislim, govoriti takve nebuloze, npr. reci "zgrada koja nema unutra", konstruisati takvu recenicu moze samo neko ko nije zavrsio ni 4 razreda osnovne skole ili nikad nije dovoljno pricao sa ljudima od svog detinjstva, pa usled toga ne ume da sklopi normalno nijednu recenicu.
a posto sa ovom zenom to verovatno nije slucaj, trebalo bi da snimi mozak.
lavandablue lavandablue 21:37 25.06.2010

Re: malo zabave

.
tajatehno tajatehno 13:12 22.06.2010

Fat,Ugly

Pa za fat and ugly mozemo da polemisemo,za ostalo i nije bila mnogo ostra
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:14 22.06.2010

Re: Fat,Ugly

Pa za fat and ugly mozemo da polemisemo

pa to i polemišemo. više-manje
maca22 maca22 13:38 22.06.2010

Re: Fat,Ugly

Ne, obrnuto, za fat and ugly ne mozemo da polemisemo, jer to jasno glupost.

A za rasist mozemo da polemismo. A ja mislim i da je i to izmislila isto tako. Ne samo zato sto se pokazla kao osoba koja lupa i izmislja. Vec i zato sto i sama kaze da ne zna gde je bila. Te se njen ustisak svodi na vrlo malo. Zaista sumnjam da je za kratka gostovanja ovde naisla na nesto tako. A pogotovo ne u toj kolicini da je mogla izvuci takvu generalizaciju.
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 13:52 22.06.2010

Re: Fat,Ugly

maca22
Ne, obrnuto, za fat and ugly ne mozemo da polemisemo, jer to jasno glupost.A za rasist mozemo da polemismo. A ja mislim i da je i to izmislila isto tako. Ne samo zato sto se pokazla kao osoba koja lupa i izmislja. Vec i zato sto i sama kaze da ne zna gde je bila. Te se njen ustisak svodi na vrlo malo. Zaista sumnjam da je za kratka gostovanja ovde naisla na nesto tako. A pogotovo ne u toj kolicini da je mogla izvuci takvu generalizaciju.


ne kaze da nije znala gde je bila, nego da nije znala gde je (Srbija pre nego sto je dosla)...
tajatehno tajatehno 14:15 22.06.2010

Re: Fat,Ugly

Nije bila dovoljno precizna u vezi rasizma,nama ne smeta druga boja koze,vec nam generalno smeta sve sto je strano,jednostavno ne volimo.
Atomski mrav Atomski mrav 14:15 22.06.2010

Re: Fat,Ugly

Jel' to ti govoriš u svoje ime?
maca22 maca22 14:35 22.06.2010

Re: Fat,Ugly

tajatehno
Nije bila dovoljno precizna u vezi rasizma,nama ne smeta druga boja koze,vec nam generalno smeta sve sto je strano,jednostavno ne volimo.

? Isto netacno.
maca22 maca22 14:37 22.06.2010

Re: Fat,Ugly

Dragan Pavlicevic
maca22
Ne, obrnuto, za fat and ugly ne mozemo da polemisemo, jer to jasno glupost.A za rasist mozemo da polemismo. A ja mislim i da je i to izmislila isto tako. Ne samo zato sto se pokazla kao osoba koja lupa i izmislja. Vec i zato sto i sama kaze da ne zna gde je bila. Te se njen ustisak svodi na vrlo malo. Zaista sumnjam da je za kratka gostovanja ovde naisla na nesto tako. A pogotovo ne u toj kolicini da je mogla izvuci takvu generalizaciju.


ne kaze da nije znala gde je bila, nego da nije znala gde je (Srbija pre nego sto je dosla)...

Ne, obrnuto, za fat and ugly ne mozemo da polemisemo, jer to jasno glupost.A za rasist mozemo da polemismo. A ja mislim i da je i to izmislila isto tako. Ne samo zato sto se pokazla kao osoba koja lupa i izmislja. Vec i zato sto se njen ustisak svodi na vrlo malo i kratko gosotvanje. Zaista sumnjam da je za kratka gostovanja ovde naisla na nesto tako. A pogotovo ne u toj kolicini da je mogla izvuci takvu generalizaciju.

Evo.
tajatehno tajatehno 15:21 22.06.2010

Re: Fat,Ugly

Atomski mrav
Jel' to ti govoriš u svoje ime?


Naravno ne usvoje ime,nego na osnovu sireg okruzenja,kosmopolitizam nam bas nije jaca strana
Atomski mrav Atomski mrav 15:24 22.06.2010

Re: Fat,Ugly

Ali je ekipa koja je bila na njenom koncertu, cenim, bila sasvim kosmopolitski nastrojena?
Sorry, ali ipak ne mogu da prihvatim tako generalizovane tvrdnje.
929292 929292 03:22 23.06.2010

Re: Fat,Ugly

tajatehno
Nije bila dovoljno precizna u vezi rasizma,nama ne smeta druga boja koze,vec nam generalno smeta sve sto je strano,jednostavno ne volimo.



a zašto ne volite?
nije to lepo...
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:28 22.06.2010

.

The streets were full of fat, ugly people but the people who came to my show were gorgeous.


A znao sam da treba da odem na njen koncert,sad sam full of fat and ugly.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:30 22.06.2010

Re: .

A znao sam da treba da odem na njen koncert,sad sam full of fat and ugly.

moj kolega je jako ponosan jer je bio na koncertu i sad ima potvrdu da je LEP
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:37 22.06.2010

Re: .

A znao sam da treba da odem na njen koncert,sad sam full of fat and ugly.

ja mislim da je njoj bilo krivo sto nije bilo veceg broja tih "ruznih" ljudi na koncertu. ne strecirajte se zbog njene izjave, sve je to samo povredjena sujeta.

a sta kazu posetioci Exita za Novi Sad? jel grad pun ruznih i debelih, ili...
maca22 maca22 14:39 22.06.2010

Re: .

Cuh da je bilo 500 ljudi (za Srdjana: puna Arena )
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:46 22.06.2010

Re: .

auuuu pa stvarno je bila prepuna Arena!
mene sad stvarno ne iznenadjuje njena izjava.
Bili Piton Bili Piton 15:02 22.06.2010

Steta



sto ne postoji tag "nekultura", ova njena izjava bi savrseno pasovala.

S druge strane, da sam na njenom mestu, mnogo vise bi me brinulo sto mi je novi album mahom tesko sranje.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:09 22.06.2010

Re: Steta

mnogo vise bi me brinulo sto mi je novi album mahom tesko sranje.

a možda ovo dvoje je u teškoj vezi. kad si nadrkan, onda su ti svi ružni i debeli. rasisiti pride
burekoboma burekoboma 15:30 22.06.2010

???

A sto bi Macy Gray bila kravetina i otkud ove rasizam pojma nemam?
Is perspektive jedne niggerke ovo joj dodje vukojebina samo takva i dobro da se seca uopste i imena zemlje u kojoj je bila.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:41 22.06.2010

Re: ???

Is perspektive jedne niggerke

zasto je bilo potrebno da upotrebis ovakvu rasisticku rec?
maca22 maca22 15:44 22.06.2010

Re: ???

burekoboma

Is perspektive jedne niggerke ovo joj dodje vukojebina samo takva

Haso treba da ide u daleki New York da poseti familiju.
Mujo: "A gdje ti je to?"
Haso: "Prvo ides do Han-Pijeska, onda kolima za Gornji Vakuf, tamo
hvatas autobus za Focu, odatle vozom do Sarajeva. Tamo ides na avion,
pa letis do Amsterdama, onde presednes..."
Mujo: "Auuuuu, vukojebine!"
myredneckself myredneckself 16:06 22.06.2010

Re: ???

Is perspektive jedne niggerke ovo joj dodje vukojebina samo takva i dobro da se seca uopste i imena zemlje u kojoj je bila

Auuuh, ovo je sramotno
inco inco 21:08 22.06.2010

Re: ???

burekoboma
... otkud ove rasizam pojma nemam ...
Is perspektive jedne niggerke...



Milan Novković Milan Novković 19:18 23.06.2010

Re: ???

inco

burekoboma... otkud ove rasizam pojma nemam ...Is perspektive jedne niggerke...

Pre nego što sam pročitao small print ovaj Pickardov nemušni izraz očaja mi sugerisao misao "Jaoooj, opet slatki kupus za večeru"
Filip2412 Filip2412 15:48 22.06.2010

...

Pa dobro, mozda malo popila ili nesto slicno te izlupetala, to jest otvoreno rekla sta misli. Ako moze jedan papa da se nalupeta i da izvredja recimo drugu religiju sto da se ne desi jednoj pevaljki, sve je to rokenrol...

Meni je, moram priznati, njena izjava zabavna u kontekstu naseg cvrstog uverenja kako smo najlepsi i najzgodniji i kako se stranci konstantno odusevljavaju nasom ljepotom.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:51 22.06.2010

Re: ...

Meni je, moram priznati, njena izjava zabavna u kontekstu naseg cvrstog uverenja kako smo najlepsi i najzgodniji i kako se stranci konstantno odusevljavaju naso ljepotom.

niti mislim da smo najlepši niti najzgodniji.
prosto mislim da je prostakuša što mi je veoma žao jer volim njenu muziku.
Filip2412 Filip2412 15:54 22.06.2010

Re: ...

OK, ja sam slabo njenu muziku slusao pa se nisam osetio tako direktno pogodjen...

well, sta ces, prostakusa jeste
vludvig vludvig 16:32 22.06.2010

Re: ...

Teško da je otvoreno rekla šta misli.. teško da je išta mislila.
Neko reče da je brutalno iskrena, teško i da je iskrena jer i za to treba misliti..
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:51 22.06.2010

interesantno

Zanimljiva pojava kod nas: Prijatelji su svi koi nam se dive i nabodu po neku srpsku rec, a svi ostali koji nisu impresionirani su nam neprijatelji. Evo, ja sam neprijatelj svog sopstvenog naroda jer ne vidim tu neverovatnu lepotu nasih ljudi, kao sto ne nalazim ogromno zadovoljstvo u ukusu nasih jela. O nasoj muzici da ne pricam.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:57 22.06.2010

Re: interesantno

ali ti nisi MG i nisi imala koncert u Areni.
a i kažu da je lepota u oku posmatrača.
Bili Piton Bili Piton 17:03 22.06.2010

Re: interesantno

Jelena Pavlović
Evo, ja sam neprijatelj svog sopstvenog naroda jer ne vidim tu neverovatnu lepotu nasih ljudi


Neeemoj, Jelena, sve i da srbi nisu svi apoloni i apolonke (kao sto nisu), ova se nalupetala ko maksim po diviziji. I pokazala da je cheap cheap cheap u sustini.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:16 22.06.2010

Re: interesantno

Bili Piton
Jelena Pavlović
Evo, ja sam neprijatelj svog sopstvenog naroda jer ne vidim tu neverovatnu lepotu nasih ljudi


Neeemoj, Jelena, sve i da srbi nisu svi apoloni i apolonke (kao sto nisu), ova se nalupetala ko maksim po diviziji. I pokazala da je cheap cheap cheap u sustini.


Ma, Bili, znas sta meni smeta, to sto se od tih nekih ljudi koji prozuje kroz Beograd, imaju tezgu i zaborave gde su bili i koga su videli, ocekuje ne znam kakav odgovor na bilo koje pitanje. Ona bi se nalupala i da je pitaju o ljudima bilo kog grada u Americi jer, sigurna sam, malo zna i o svom Midwestu. Krajnje nebitno.
draft.dodger draft.dodger 18:06 22.06.2010

Re: interesantno

Nevezano za Macy...

Ovdašnja publika je sebi utuvila u glavu da nigde bolje nema, da je posebna.
Možeš da radiš loše, samo im malo istitraj muda, i oni odoše kući pevajući.
Simpleton syndrome...
maca22 maca22 18:27 22.06.2010

Re: interesantno

Nemam osecaj da iko ode nesto ocekuje. Mozda mislis zato sto se uopste bave njom?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:47 22.06.2010

Re: interesantno

Jelena Pavlović
... ne vidim tu neverovatnu lepotu nasih ljudi, kao sto ne nalazim ogromno zadovoljstvo u ukusu nasih jela. O nasoj muzici da ne pricam.


Ni ja, al' ne smem da kazem, proci cu ko Stoske.
Ua Krava!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:51 22.06.2010

Re: interesantno

Ua Krava!

možeš kući da je vodiš pa da ti priča kako si debeo i ružan. i rasista.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:04 22.06.2010

Re: interesantno

Srđan Mitrović
Ua Krava!

možeš kući da je vodiš pa da ti priča kako si debeo i ružan. i rasista.


Bezi bre, da mi plasi macku.
Cekaj, majku mu, zar nismo mi debeli & ruzni, a ona rasista & krava? Kako sad ona sve odjednom?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:05 22.06.2010

Re: interesantno

ne, ona je samo kravetina a mi smo ružni i debeli i rasisti.
doduše u njenom intervju ima dosta rasizma.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:02 22.06.2010

Re: interesantno

Srđan Mitrović
ne, ona je samo kravetina a mi smo ružni i debeli i rasisti.
doduše u njenom intervju ima dosta rasizma.


Mi? Mora da je mislila na nekog drugog. Ja nisam ni debeo, ni ruzan, ni rasista, a ni ulice Beograda me nesto nisu pune.


maca22 maca22 23:15 22.06.2010

Re: interesantno

tyson tyson 23:29 22.06.2010

Re: interesantno

Ovdašnja publika je sebi utuvila u glavu da nigde bolje nema, da je posebna.
Možeš da radiš loše, samo im malo istitraj muda, i oni odoše kući pevajući.

Ma nema šanse. Pa ko se loži na ono standardno 'doubro veuče', 'you are great' i slične gluposti? OK, možda oni mlađi tinejdžeri koji su bili na koncertu kako-se-već-zove-onaj-latino-bojz-bend. Zaista ne znam odakle to to za ovdašnju publiku. Štaviše, imam utisak da smo toliko željni koncerata, da smo spremni da progutamo štošta, i odemo kući pevajući samo zato što smo najzad imali prilike da vidimo i čujemo baš taj bend.



Gonzo92 Gonzo92 18:41 22.06.2010

Krava ^2

It was very racist and behind the times. The streets were full of fat, ugly people but the people who came to my show were gorgeous.


Nije jedini pevac koji misli da im na koncerte dolazi posebna grupa probranih i kultivisanih. Takav je i Balasevic.
A zena je stvarno krava nevidjena, za rasizam, ruzne i debele je mogla da se proseta malo americkom provincijom.
mikimedic mikimedic 19:53 22.06.2010

Re: Krava ^2


Nije jedini pevac koji misli da im na koncerte dolazi posebna grupa probranih i kultivisanih. Takav je i Balasevic.


ali sta cemo kad na balaseviceve koncerte zaista i dolazi posebna grupa probranih i kultivisanih?

Gonzo92 Gonzo92 20:44 22.06.2010

Re: Krava ^2

Ma problem je sto on (i ini) misle da oni koji ne dodju ili ne vole / ne razumeju njegovu muziku nisu kultivisani.
Doctor Wu Doctor Wu 20:14 22.06.2010

Macyka, fantastican glas, ali

totalna dijabola od zene. Ona, izgleda, ima jedno 20-ak stvari koje je napisala kao studentkinja i sad ih prodaje kroz totalno truba i uzasno producirane albume. Ovaj poslednji je totalni promasaj na kome je uspela da upropasti cak i ovu stvar koja je u zivoj verziji odlicna
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 21:12 22.06.2010

Re: Macyka, fantastican glas, ali

Doctor Wu
totalna dijabola od zene. Ona, izgleda, ima jedno 20-ak stvari koje je napisala kao studentkinja i sad ih prodaje kroz totalno truba i uzasno producirane albume. Ovaj poslednji je totalni promasaj na kome je uspela da upropasti cak i ovu stvar koja je u zivoj verziji odlicna


Ama, zena dobro peva. Treba otici u bilo koju afro crkvu, bar ovde u mom kraju ih ima onoliko, te oslusnuti glasovne mogucnosti kako hora, tako pojedinaca. Uglavnom svi afro-americki muzicari dolaze iz tog gospel okruzenja. To uglavnom i nisu obrazovani ljudi i jedino sto rade je ta njihova muzika,uz neke druge poslove od kojih zive. U muzici su odlicni! Fenomenalni i ne prevazidjeni.
Sta je napisano u nekom trecerazrednom listu, nema veze, takodje. Uostalom, ja nisam videla tekst u originalu. Srdjan je stavio adresu sajta, ali ja ne uspeh da pronadjem tekst. Srdjane, da li mozes da ga c/p postavis ovde, na svoj blog, molim te?
Secam se, mama mi je pricala, kako je svojevremeno Richard Widmark popljuvao nasu, tada je bila Jugoslavija, zemlju, grad, klopu i ostalo, navodno jer se zaljubio u Bebu Loncar koja ga, kao, nije fermala. Ko zna sta je istina i ja se izvinjavam, ali slucaj ovako pamtim. Jao, boze, ne da je brujalo sto, eto, NAS neko pljuje i ne divi nam se, vec naprotiv, kudi nas:)))Te RW ovakav, pa onakav bese:))))
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:16 22.06.2010

Re: Macyka, fantastican glas, ali

pa i preneo sam odgovor u originalu. a evo i celog intervjua

Why’s it called The Sellout?
It’s a prediction of the number of records I’m going to sell.
What have you been up to for the last few years?
Writing songs. I did a little tour, hung out with my family, took some time to think about what I wanted to do next and what I wanted to write about.
And what was that?
Just writing a love letter to my fans about how much I miss them and love them.
What was the first song you ever wrote?
It was called You Make Me Cry. It’s a cute song. I might record it. I wrote it when I was 19.
How did you get started?
Because of a boy at college. He had a studio in his dormitory and I’d pretend I was interested in music so I could hang out with him. I started writing lyrics to his songs and discovered I was pretty good. He gave me all these records, taught me how to sing and I joined his jazz band.
What’s the worst gig you’ve ever done?
Casino gigs. We all do them because they pay really well but they’re huge auditoriums and the only people in there are old Asian gamblers and people from Kansas who have won tickets – not a real crowd. It’s just people taking a break from gambling. It’s the worst thing in the world.
Can you play any unusual musical instruments?
I’m a fan of turning household items into percussion instruments. I once tied rocks to my fingers and clicked them together – that made a great sound. And my bed makes this great squeak that I’ve sampled.
What’s your favourite item of clothing?
An oversized Dallas Cowboys football sweatshirt I wear all the time. People send me a lot of stuff to wear. I get a lot of bags. The last thing I got was a yellow bag from a company called Michelle. I’ve never heard of them.
What’s been the highlight of your career?
It was when Prince came to see one of my shows. We talked for four hours afterwards. We started working together but nothing came of it.
How many times have you sung I Try?
I wish I’d counted for you but I haven’t. A lot. I’m sick of it being my biggest song. I want to top it. I still like it, though.
What’s the worst job you’ve done?
I worked for a photographer and had to clean up his studio. He was an asshole and his studio was huge and I had to clean it up all by myself and he paid s***.
Have you ever had a supernatural experience?
After my father died, a crow started showing up at my window at seven o’clock every morning, which was the time my dad used to wake me up when I lived at home, and it banged on my window for three months. I figured that was my dad’s transition, when they go from earth to heaven. You wait for three months, then go somewhere else.
Have you been recognised anywhere unusual?
I went to Serbia last year to do a show. I didn’t even know where it was but people recognised me in the street. The gig was great but the city we were in wasn’t so good. It was very racist and behind the times. The streets were full of fat, ugly people but the people who came to my show were gorgeous.
Who is the rudest celebrity you’ve met?
I can’t remember their names but someone gave me some attitude recently. It’s always the new group who have just come out and have only sold ten records.
Have you got any hidden talents?
I can make my hair point in different directions.
Doctor Wu Doctor Wu 21:42 22.06.2010

Re: Macyka, fantastican glas, ali

Sta je napisano u nekom trecerazrednom listu, nema veze, takodje. Uostalom, ja nisam videla tekst u originalu. Srdjan je stavio adresu sajta, ali ja ne uspeh da pronadjem tekst. Srdjane, da li mozes da ga c/p postavis ovde, na svoj blog, molim te?

List jeste trecerazredni ali je free i citaju ga milioni ljudi u tubeu kad ujutru krecu na posao. Ironija je da je Metro prosle ili pretprosle nedelje su na svojim travel stranicama preporucivao Beograd kao cool destinaciju.

Mislim, ovo nisu stvari na koje se treba obazirati, a izjava mnogo vise govori o Macy i stanju u kome se nalazi nego o Beogradu (u samom intervjuu ima jos rasistickih motiva, pominje Asian gamblers i people from Kansas who have won tickets- not real crowd! Covek da je pita a koja je to real crowd?).
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:46 22.06.2010

Re: Macyka, fantastican glas, ali

Covek da je pita a koja je to real crowd

zato smo saznali ko je real cow
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 21:47 22.06.2010

Re: Macyka, fantastican glas, ali

Srđan Mitrović
pa i preneo sam odgovor u originalu. a evo i celog intervjua

What’s the worst gig you’ve ever done?
Casino gigs. We all do them because they pay really well but they’re huge auditoriums and the only people in there are old Asian gamblers and people from Kansas who have won tickets – not a real crowd. It’s just people taking a break from gambling. It’s the worst thing in the world.

Vidi, ovo je razlog da se naljute Azijati i ljudi iz Kanzasa koji nisu bas "prava grupa ljudi" koja je slusa:))
A svidjaju mi se i pitanja koja se odnose na super-natural situacije gde odgovara da joj se posle oceve smrti pojavljivala svraka na prozoru:)) Jako dubokouman tekst, novinar je super pametan, a i MG ko zna na koji grad misli jer se i siroti Keith Richards zbunio, jednom prilikom, misleci da je, recimo u Pragu, a bio je, recimo u Varsavi...Verujem da je MG od Beograda zapamtila surcinski aerodrom, odnosno onaj trenutak kada se izlazi iz aerodromske zgrade, pa put do....gde je vec imala koncert. Mogu da zamislim face u hodniku.
maca22 maca22 22:28 22.06.2010

Re: Macyka, fantastican glas, ali

Jelena Pavlović

Jao, boze, ne da je brujalo sto, eto, NAS neko pljuje i ne divi nam se, vec naprotiv, kudi nas:)))Te RW ovakav, pa onakav bese:))))

Ja stvarno ne videh ovde nikog ko ima potrebu da mu se dive.
docsumann docsumann 10:37 23.06.2010

Re: Macyka, fantastican glas, ali

Ama, zena dobro peva. Treba otici u bilo koju afro crkvu, bar ovde u mom kraju ih ima onoliko, te oslusnuti glasovne mogucnosti kako hora, tako pojedinaca

Otiđoh...kad tamo...loooudilo

roland_h roland_h 20:30 22.06.2010

...

moje mišljenje je da je tvoj komentar poprilično sličan njenom.

osim dela

Njena izjava je puna rasizma i mržnje da sam šokiran


sve ostalo se svodi na uvrede i nema ni pokušaja bilo kakve argumentacije. sam naslov bloga takođe podstiče na uvrede i mržnju i isključivo na to.

njena izjava je za svaku osudu ali ovakvo bavljenje problemom sigurno ne doprinosi njegovom rešavanju.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:44 22.06.2010

Re: ...

moje mišljenje je da je tvoj komentar poprilično sličan njenom.

ne bih se složio.
kravetina je reakcija na njene rasističke stavove.


vludvig vludvig 20:50 22.06.2010

Re: ...



sve ostalo se svodi na uvrede i nema ni pokušaja bilo kakve argumentacije. sam naslov bloga takođe podstiče na uvrede i mržnju i isključivo na to.

njena izjava je za svaku osudu ali ovakvo bavljenje problemom sigurno ne doprinosi njegovom rešavanju.




Učio ih, učio
Od srede do petka,
Al' se nisu odmakli
Dalje od početka.

Nije bilo uspeha
Učiteljskom trudu,
Cela muka njegova
Ostade zaludu.

Ništa više ne nauči
Pačurlija ta,
Nego što je i pre znala:
Ga, ga, gaga, ga!


pouka: smešni su ovi što se u glas čude na reakciju da je MG krava, il nešto gore. ubi vas politička kvazikorektnost
inco inco 21:15 22.06.2010

Re: ...

Prema svecu i tropar
yugaya yugaya 22:53 22.06.2010

Re: ...

ubi vas politička kravikorektnost

ssvetlana92 ssvetlana92 23:55 22.06.2010

Re: ...

Srđan Mitrović
moje mišljenje je da je tvoj komentar poprilično sličan njenom.

ne bih se složio.
kravetina je reakcija na njene rasističke stavove.




Evo jedne ilustracije kakvu sliku mi šaljemo u svet!
maca22 maca22 00:06 23.06.2010

Re: ...

A to je Mejsi videla kad je ove bila?
ssvetlana92 ssvetlana92 00:17 23.06.2010

Re: ...

maca22
A to je Mejsi videla kad je ove bila?

Nije videla ovu fotku, ali ako se prošetala gradom sigurno da je dobijala svakojake "komplimente", koje svako razume. Poznati smo po gostoprimstvu stranaca. Na primer, Bris Taton je gostovao u našem gradu a vest o tome je obišla svet
maca22 maca22 01:30 23.06.2010

Re: ...

Pa ne znam kako je to 'sigurno' da je dobijala razne komplimente. A pogotovo ne toliko da napravi generalizaciju. No recimo da jeste.
Dalje ne znam da svaki stranac biva na smrt prebijen, pa da je to ovde poznati domaci obicaj.

Ali postoji nesto u sta jesam sigurna - gde je setala kad je videla te hrpe punih masti, ruznih ljudi? Nigde. Prema tome kad to lupa verovatno (da ne kazem sigurno) lupa i ovo drugo.
tyson tyson 02:27 23.06.2010

Re: ...

ali ako se prošetala gradom sigurno da je dobijala svakojake "komplimente", koje svako razume.

Zaista ne razumem odakle i kako izvodiš zaključak da je "sigurno" dobijala svakojake komplimente koje svako razume. Jesmo dugo bili odsečeni od sveta, ali crn čovek više nije retkost i ne privlači toliku - ako i ikakvu - pažnju prolaznika u Beogradu. Sad, ako je MG bila u nekom svom kvaziekstravagantnom šljaštećem autfitu (vidi fotografije iz prethodnih komentara), pretpostavljam da su je ljudi zagledali. Ne znam, možda nas to čini zaostalim, objektivno ili u njenim očima - da nismo navikli na raznorazne frikove koji se šetaju ulicama u tolikom broju da više ne privlače ničiju pažnju.

Sad, na osnovu čega je zaključila da smo rasisti... valjda bi samo ona mogla da odgovori na to pitanje. Možda je imala (ne)sreću da naleti na nečiju rodbinu iz pasivnih krajeva, nenaviklu na raznovrsnosti velikog grada, pa je komentar tipa "joooj tato, vidi pečena čoveka!" doživela kao behind the time and very racist.

A da ima debelog i ružnog sveta po ulicama - ima.


Poznati smo po gostoprimstvu stranaca.

Poznati smo. Preko milion stranaca je prošle godine boravilo u Srbiji, koliko se sećam. Procenat incidenata je zanemarljiv. Ekstremni slučaj francuskih navijača po karakteru ne spada u 'napad na strance' već u 'napad navijača na navijače' (to je bio pokretački motiv grupe koja je napad organizovala i izvršila).



tyson tyson 02:44 23.06.2010

Re: ...

Evo jedne ilustracije kakvu sliku mi šaljemo u svet!

Milijarde ljudi širom sveta, poznavalaca srpske ćirilice, srpskog jezika, a u isto vreme gledalaca veoma popularnih i čestih prenosa utakmica timova iz Srbije, imali su eto još jednom prilike da se potresu zbog dotičnog transparenta.

Inače, u pitanju je monolog iz Dragojevićevog filma "Lepa sela lepo gore" koji je, pretpostavljam, videlo daleko više ljudi u tom svetu od ove utakmice. Inače je u pitanju veoma samokritična scena, ako ne i ceo film.

Autora transparenta treba pohvaliti za gramatičko čistunstvo; original glasi "a Švaba s rukama, usta ga jebem", kako već to naš narod voli da uprosti.





roland_h roland_h 08:10 23.06.2010

Re: ...

Srđan Mitrović

kravetina je reakcija na njene rasističke stavove.




blog na kojem će je svi pljuvati je reakcija na rasističke stavove?

ja sam primetio više komentara koji se bave njenom ličnošću (tj uvredama na taj račun) nego rasizmom...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 08:50 23.06.2010

Re: ...

blog na kojem će je svi pljuvati je reakcija na rasističke stavove?

ja ne mogu da govorim u tuđe ime i da gledam u pasulj šta će ko da napiše.

roland_h roland_h 09:14 23.06.2010

Re: ...

kada blog nazoveš tako kako si ga nazvao jasno je kakva vrsta "rasprave" se očekuje.

kako god! osnovna ideja zbog koje sam komentarisao jeste da se rasizam o kome se navodno ovde raspravlja- širi ovakvim putem.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:26 23.06.2010

Re: ...

kada blog nazoveš tako kako si ga nazvao jasno je kakva vrsta "rasprave" se očekuje.

ja ne očekujem ništa. izneo sam svoje mišljenje.
a koja vrsta rasizma se to ovde širi osim onog koje je iznela dotična MG?
ssvetlana92 ssvetlana92 09:49 23.06.2010

Re: ...

A da ima debelog i ružnog sveta po ulicama - ima.


Poznati smo po gostoprimstvu stranaca.


Poznati smo. Preko milion stranaca je prošle godine boravilo u Srbiji, koliko se sećam. Procenat incidenata je zanemarljiv. Ekstremni slučaj francuskih navijača po karakteru ne spada u 'napad na strance' već u 'napad navijača na navijače' (to je bio pokretački motiv grupe koja je napad organizovala i izvršila).


Pošto sam rodjena i živim na ovim prostorima, oduvek sam ubedjena da smo rasisti i ne prihvatamo strance, a naročito crnce. U gostima su mi bili njih nekoliko i znam o čemu pričam. I ja sam bila komplimentirana raznim sočnim izjavama, zato što sam u njihovom društvu.
A o lepoti ne treba raspravljati, to je relativna stvar!
roland_h roland_h 09:55 23.06.2010

Re: ...

nisam siguran koliko je bitno da li ti očekuješ. prosto si naslovom i sa par komentara u tekstu odredio dalji tok rasprave.
na takav način formulisano mišljenje, moj je stav, možeš iznositi tamo gde ono sa sobom ne nosi ovakvu težinu.

rasizam koji se širi na ovom blogu potiče od toga što se legitimiše ovakva vrsta napada na nju i na taj način se rasizmu daje maska samoodbrane ili jednostavnije rečeno mržnja koja se ispoljava u komentarisanju se nastoji opravdati mržnjom koja postoji i sa druge strane.
dakle, propagiranje rasizma pod velom nacionalizma.
ssvetlana92 ssvetlana92 10:04 23.06.2010

Re: ...

roland_h
nisam siguran koliko je bitno da li ti očekuješ. prosto si naslovom i sa par komentara u tekstu odredio dalji tok rasprave.
na takav način formulisano mišljenje, moj je stav, možeš iznositi tamo gde ono sa sobom ne nosi ovakvu težinu.

rasizam koji se širi na ovom blogu potiče od toga što se legitimiše ovakva vrsta napada na nju i na taj način se rasizmu daje maska samoodbrane ili jednostavnije rečeno mržnja koja se ispoljava u komentarisanju se nastoji opravdati mržnjom koja postoji i sa druge strane.
dakle, propagiranje rasizma pod velom nacionalizma.

Slažem se sa ovom konstatacijom!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:06 23.06.2010

Re: ...

rasizam koji se širi na ovom blogu potiče od toga što se legitimiše ovakva vrsta napada na nju i na taj način se rasizmu daje maska samoodbrane ili jednostavnije rečeno mržnja koja se ispoljava u komentarisanju se nastoji opravdati mržnjom koja postoji i sa druge strane.
dakle, propagiranje rasizma pod velom nacionalizma.

ala si ga sad ti uvio.
mislim da se malo olako frljamo sa izrazima kao što su "mržnja" i "rasizam" "nacionalizam" itd.
ne mislim da je napad na MG ako se kažem da je kravetina zbog iznetih stavova (koji su btw rasistički)
da li to znači da se meni uskraćuje pravo da reagujem na njene stavove, jel kako god okreneš ja ću biti nacionalista i rasista koji "pod maskom samoodbrane"... šta god?
da li bi možda naslov bloga "SRAM JE BILO" bilo adekvatnije za tebe?
mspetra mspetra 10:17 23.06.2010

Re: ...

Kakva glupost! Da li biste tako branili i Mariju Serifovic da je blog o njoj ili se tada primenjuju drugi standardi? Mislim na njenu izjavu o Fincima.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:20 23.06.2010

Re: ...

Da li biste tako branili i Mariju Serifovic da je blog o njoj ili se tada primenjuju drugi standardi? Mislim na njenu izjavu o Fincima.

naravno da ne bih branio mariju šerifović zbog njene imbecilne izjave o fincima. ista je kravetina kao i MG što se toga tiče.
ne razumem pitanje.
mspetra mspetra 10:24 23.06.2010

Re: ...

Sorry. Odgovor je bio namenjen ssvetlana92 ne tebi. Ne znam zasto je ispod tvog komentara.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:34 23.06.2010

Re: ...

Sorry. Odgovor je bio namenjen ssvetlana92 ne tebi

ok,
Atomski mrav Atomski mrav 10:40 23.06.2010

Re: ...

Pošto sam rodjena i živim na ovim prostorima, oduvek sam ubedjena da smo rasisti i ne prihvatamo strance, a naročito crnce. U gostima su mi bili njih nekoliko i znam o čemu pričam. I ja sam bila komplimentirana raznim sočnim izjavama, zato što sam u njihovom društvu.
A o lepoti ne treba raspravljati, to je relativna stvar!


Baš svuda po Srbiji si živela i baš svuda ti se to dešavalo?
Atomski mrav Atomski mrav 10:42 23.06.2010

Re: ...

roland_h
nisam siguran koliko je bitno da li ti očekuješ. prosto si naslovom i sa par komentara u tekstu odredio dalji tok rasprave.
na takav način formulisano mišljenje, moj je stav, možeš iznositi tamo gde ono sa sobom ne nosi ovakvu težinu.

rasizam koji se širi na ovom blogu potiče od toga što se legitimiše ovakva vrsta napada na nju i na taj način se rasizmu daje maska samoodbrane ili jednostavnije rečeno mržnja koja se ispoljava u komentarisanju se nastoji opravdati mržnjom koja postoji i sa druge strane.
dakle, propagiranje rasizma pod velom nacionalizma.


What a bunch of crap. Je li neko nešto napisao protiv njene rase?
ssvetlana92 ssvetlana92 10:47 23.06.2010

Re: ...

Baš svuda po Srbiji si živela i baš svuda ti se to dešavalo?

Imaš li još neko ovako "pametno" pitanje?
Atomski mrav Atomski mrav 12:57 23.06.2010

Re: ...

Zavisi... ako imaš još nekih "pametnih" izjava...
maca22 maca22 15:22 23.06.2010

Re: ...

ssvetlana92
U gostima su mi bili njih nekoliko i znam o čemu pričam. I ja sam bila komplimentirana raznim sočnim izjavama, zato što sam u njihovom društvu.

Nazalost, verujem.
Samo ne verujem da se njoj tokom gostovanja tako nesto desilo, vec da to prica bzvez kao i sve ostalo.
docsumann docsumann 15:58 23.06.2010

Re: ...

mislim da se malo olako frljamo sa izrazima kao što su "mržnja" i "rasizam" "nacionalizam" itd

ne zaboravi klerofašizam!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:05 23.06.2010

Re: ...

ne zaboravi klerofašizam!

i ostali "izmi"
roland_h roland_h 19:52 23.06.2010

Re: ...

mislim da se malo olako frljamo sa izrazima kao što su "mržnja" i "rasizam" "nacionalizam" itd.
ne mislim da je napad na MG ako se kažem da je kravetina zbog iznetih stavova (koji su btw rasistički)


slažem se što se tiče olake upotrebe termina rasizam na blogu. to je možda najočiglednije u tvojim uvodnim rečenicama gde si se jako ozbiljnom temom bukvalno pozabavio na jako površan način.

ovde bih stavio ogradu- ništa nije na ličnom nivou iako sve više poprima takav prizvuk. principijalno bih reagovao na bilo kom blogu autora koje čitam.

da li to znači da se meni uskraćuje pravo da reagujem na njene stavove


samo da odmeriš način na koji reaguješ.

apsolutno se slažem da je njena izjava rasistička ali dovesti u vezu sa tim njen problem sa drogom i to sve nasloviti uvredom prosto ostavlja prostor za čitanje rasizma. da ne govorim o komentarima drugih...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:05 23.06.2010

Re: ...

gde si se jako ozbiljnom temom bukvalno pozabavio na jako površan način.

više nije ni zaslužila. naslov je bio dovoljan.

samo da odmeriš način na koji reaguješ.

odmerio sam. prva varijanta je bila i gora.

apsolutno se slažem da je njena izjava rasistička ali dovesti u vezu sa tim njen problem sa drogom i to sve nasloviti uvredom prosto ostavlja prostor za čitanje rasizma

svako može da čita kako mu drago. "kravetina" nije rasistička uvreda. ono što ona priča jeste. i to ne samo za beograd. pročitaj njen intervju.

a da ima problem sa drogom, ima. proverio iz više izvora kako to već nalažu novinarska pravila. i mislim da mnoge njene izjave u poslednjih nekoliko godina imaju veze sa tim problemom.
roland_h roland_h 20:19 23.06.2010

Re: ...

zbog međusobnog nerazumevanja ću završiti time što ću akcentovati svoju ideju da tvoj blog ostavlja prostora za širenje rasizma i mržnje.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:36 23.06.2010

Re: ...

zbog međusobnog nerazumevanja ću završiti time što ću akcentovati svoju ideju da tvoj blog ostavlja prostora za širenje rasizma i mržnje.

ok, kako ti volja.
šire gledano skoro svaki blog ostavlja prostora za širenje rasizma i mržnje. ako je to slučaj ond amoderacija treba da reaguje.
ja samo mislim da je MG ispala kravetina posle onakvih reči.
mariopan mariopan 23:25 24.06.2010

Re: ...

Evo jedne ilustracije kakvu sliku mi šaljemo u svet!

E, ne mogu da verujem, vidim, ali ne mogu da verujem....padam od smeha, koji kreteni, koje budale...i to vidi svet? Tako me sramotaaaa.....neopisivo !
G r o f G r o f 22:34 22.06.2010

farma

Pre nego što bih nekog nazvao kravetinom, a da me taj neko nije lično uvredio, razmislio bih da li je slučajno nešto doživeo što ga je navelo da iznosi stavove koji mi se ne svidjaju.
Posebno bih o tome razmislio kad bih odlučio da svoju uvredu iznesem javno.
Ovako se sve pretvorilo u klub pljuvača u stilu "farme".
Filip2412 Filip2412 01:20 23.06.2010

Re: farma

I da ne zaboravimo, ipak je uvredila samo Beograd a ne celu Srbiju, tako da... se ja licno ne osecam posebno pogodjenim

Nego stvarno, e mozda zena dozivela neko sranje a verujem da jeste jer ne bi tek tako odvalila nesto ovako, a sa druge strane zabole je i za korektnost i za Beograd te ne valja da se sad iz njenog afekta ostali spustaju na njen nivo i time demonstriraju sopstvene pljuvacke sposobnosti

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana