Sport

Drugi krug pakla

Milutin Milošević RSS / 16.06.2010. u 19:38

swiss584.jpg

Večerašnjom utakmicom u kojoj se domaćin Južna Afrika sastaje sa reprezentacijom Urugvaja počinje drugi krug Svetskog prvenstva u fudbalu. Iznenadjujući završetak prvog kruga - pobeda već prežaljene oslabljene Švajcarske nad jednim od najvećih favorita Španijom - nagoveštava da će drugi krug doneti bolju i zanimljiviju igru. Za neke reprezentacije predstojeći mečevi su biti-ili-ne-biti. Konačno, niko nije siguran, te se očekuje puno žara i borbe.

 

Prvi krug nije doneo onaj kvalitet i uzbudjenja koja smo očekivali. To je možda i prirodno - ipak se radi o prvim utakmicama, u kojima ne se treba zaletati već čuvati i snagu i sopstvenu mrežu. Ipak, ne mogu se odupreti utisku da svetskim fudbalom sve više preovladjuje trend "bunkerisanja", opstrukcije igre protivnika umesto gradjenja sopstvene, ubijanja lepote fudbala nauštrb rezultata. Fudbal je odavno pre svega biznis, a tek posle nadmetanje.

Po mom mošljenju, u grupu bunkeraša na prvenstvu spadaju Južna Afrika, Urugvaj, Grčka, SAD, Alžir, Slovenija, Australija, Danska, Paragvaj, Novi Zeland, Slovačka, Severna Koreja, Honduras i Švajcarska. Neki su to bolje radili, neki su to morali da rade jer je protivnik bio prejak, a neki su jednostavno bili žrtve svoje postavke.

Napadački fudbal i opredeljenje pokazali su Meksiko, Argentina, Južna Koreja, Nemačka, Holandija, Brazil i Čile. Svaka im čast. U drugom krugu, neki će verovatno morati da se brane, a neki drugi će se probuditi i pridružiti ovoj skupini.

Konačno, jedna grupa reprezentacija izgleda ne zna ni sama šta i kako igra. Pored nas, tu su još i Fransucka, Nigerija, Engleska, Gana (bez obzira što su nas pobedili - verujem da će se ubrzo vratiti svom omiljenom bunkeru), Japan (isti slučaj kao Gana), Kamerun, Italija, Obala Slonovače, Portugal i, eto, Španija.

Sve u svemu: 14 bunkeraša, 7 ofanzivaca i 11 nitamoniovamo. Resultat je jasan: čak 21 gol manje nego 2002. godine

klose-miroslav100613getty.jpg

Kako se izboriti sa ovim? Meni se čini da je jedini izlaz da se pravila fudbalske igre konačno moraju menjati. Fudbal ima vrlo zastarela pravila, koja se menjaju samo kozmetički i to retko. Pogledajmo druge sportove: recimo vaterpolo i košarka su mnogo, mnogo drugačiji nego ranije. I fudbal je drugačiji (utakmice od pre 30 godina izgledaju kao da ih danas igraju deca ispod prozora). Nažalost, pravila su ostala ista i ne prate te promene. Birokratija FIFE i arogancija aglosaksonskih mogula koji iza scene vuku konce to ne dozvoljavaju.

Najsnažniji utisci ovog prvog kruga takodje uključuju:

- Vuvuzele. Ovo može biti simpatično, kao lokalni način navijanja. Moram. ipak, reći da mi se uopšte ne svidjaju. Taj jednolični zvuk potpuno ubija navijanje na koje smo navikli. Po mom mišljenju, nema prave utakmice dok cela tribina ne klrene složno da peva.

- Podrška Africi. Sjajno je što se prvenstvo po prvi put održava na ovom kontinentu. To je veliki impuls za prosperitet. FIFA je učinila i više - njihova kampanja One goal je odličan primer kako se to može.

- Afričko jedinstvo. Domaćini, kao i svi Afrikanci, navijaju isključivo za Afričke timove, ne za fudbal. Rekao sam već da ako bi se to desilo u Evropi, svi bi automatski bili proglašeni za rasiste.

- Sve se vidi. TV prenosi su odlični. Kamere su na sve strane, i stvarno imamo priliku da vidimo svaki detalj. Nema skrivanja (i čudno je da neki glupi fudbaleri i dalje pokušavaju da izblefiraju sudiju).

- Režija je odlična. Prenosi utakmica prikazuju fudbal, skoncentrisani su na igru. Samo retko, onako za garnirung, prikazuju publiku. Odlično - to je i svrha prenosa!

- Tehnika. Pitanje je danas šta je tehnika u fudbalu? I Brazilci su shvatili da to više nije driblanje i umiranje u lepoti. Tehnika je danas, to se pokazalo u mnogim utakmicama (kod nekih kao dobra a kod nekih kao loša): prijem, kontrola i predaja lopte. Nažalost, video sam dosta grešaka - najžalije mi je što je očit primer bio naš Krasić.

Šta reći o našima a ne ponoviti nešto što već nije rečeno? Čini mi se da su naši prekombinovali, da su bili neodlučni i zbunjeni. Neke stvari ipak zbunjuju - mene najviše uloga Žigića u prvoj utakmici i Tošićevo potpisivanje ugovora u sred Šampionata. Sa druge strane, nezgodno nam je pala ta prva utakmica sa glavnim konkurentom u grupi. Šteta što smo protivniku poklonili pobedu. Sad nam treba ili pobeda u obe utakmice ili da molimo Boga da Australija pobedi Ganu pa da se onda vadimo nekako protiv njih. Ne izgleda optimistički, ali šta je tu je.

Atmosfera oko Prvenstva je specifična. Nažalost, i dalje ga prate glupe emisije na nacionalnoj televiziji (ej, njih organizuje Zabavna redakcija RTS-a, ne sporstska - zato i nemaju mnogo veze sa fudbalom), stručni komentatori u studiju koji nemaju priliku mnogo da kažu, smotani ili nadobudni komentatori na licinom mestu i pritisak javnosti.

No, ovakva prilika ukazuje nam se jednom u četiri godine, pa iskoristimo je. Dolaze sve bolje i zanimljivije utakmice, siguran sam. Najviše očekujem najpre od utakmica u našoj grupi (petak u 13:30 je najvažnija), a zatim i od mečeva Argentina - Koreja, Francuska - Meksiko, Holandija - Japan, Kamerun - Danska, Brazil - Obala Slonovače, Portugal - Severna Koreja, Čile - Švajcarska i Španija - Honduras. Najzanimljivji dan biće, svakako subota.

Na blogu NNN smo se lepo družili tokom prvog kruga. Evo nove prilike da nastavimo da ćaskamo o fudbalu i stvarima oko njega.

20164566824c17a0f47c66c473801438_extreme.jpg



Komentari (293)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 19:40 16.06.2010

prvi

je Re

(al' zamalo)

Milutin Milošević Milutin Milošević 19:43 16.06.2010

Re: prvi

Čestitam Re.



Čekao sam prvog, pa sad odoh da gledam tekmu. Vi slobodno fercerajte.
dragoljub92 dragoljub92 19:43 16.06.2010

Re: prvi

NNN
je Re

(al' zamalo)


nema vreme re šacuje tinejđerke po savu
mlekac mlekac 19:44 16.06.2010

E konacno!

Javljam se u poluvremenu!

Dotle cu da uzivam u vuvuzelama
tyson tyson 19:56 16.06.2010

"Moderni fudbal"


Tehnika je danas, to se pokazalo u mnogim utakmicama (kod nekih kao dobra a kod nekih kao loša): prijem, kontrola i predaja lopte.

Meni fali dribling; danas je najvažnije ćušnuti loptu do najbližeg saigrača.



Unfuckable Unfuckable 20:04 16.06.2010

Re: "Moderni fudbal"

Meni fali dribling; danas je najvažnije ćušnuti loptu do najbližeg saigrača.

utomsmisluje, onaj mali Španac što je igrao desno skroz đavolski igrač
tyson tyson 21:31 16.06.2010

Re: "Moderni fudbal"


Da, Isus Navas. Dečko je prošao po desnoj strani i ubacio loptu u 16 u jedno 90% situacija. Opasan je.



Milutin Milošević Milutin Milošević 07:35 17.06.2010

Re: "Moderni fudbal"

danas je najvažnije ćušnuti loptu do najbližeg saigrača

I to po mogućstvu unazad
hogubadagri hogubadagri 20:00 16.06.2010

hm

Lepo proanaliziraste ovo u kratkim crtama. Jedino cinimi se da Spanci itekako znaju sta hoce nego su bivali sve nervozniji posto nije bilo pravovremene realizacije (prvih 20 min) koja je na kraju prerasla u kukavicluk gde niko nije ni smeo da uputi zavrsni udarac plaseci se da ne promase.
Milutin Milošević Milutin Milošević 07:34 17.06.2010

Re: hm

Spanci itekako znaju sta hoce

Ne bojim se ja za njih. Mada, i ovo postaje grupa smrti
NNN NNN 20:03 16.06.2010

Nadmetanje

Fudbal je odavno pre svega biznis, a tek posle nadmetanje.
Kad god vidim ovu reč padne mi na pamet ovo:

mikimedic mikimedic 20:15 16.06.2010

Deveti

pozdrav gazdi.

a redni broj nije broj komentara, nego piva.
Milutin Milošević Milutin Milošević 07:37 17.06.2010

Re: Deveti

Miki, ja već rekoh da sam na rozeu. Pozdrav polusvrstanim zemljama ZND
mlekac mlekac 20:20 16.06.2010

JAR-Urugvaj

I tako, gubi mi BAFANA sa 0-1! Smrc...

Sta cu, ja sam sentimentalna, sto reko gazda, Afrikanci navijaju za SVE Afrikance

Salu na stranu, cini mi se da je ova utakmica ipak kvalitetnije nego onaj susret sa Meksikom koji je bio, najblaze receno, sedativan...
mlekac mlekac 21:05 16.06.2010

Re: JAR-Paragvaj


Ovaj sudija ce tako da popije neki mhuti da ce sva kosica da mu pootpada!
Da tako padne na Urugvajsko foliranje!!!!!
mlekac mlekac 21:11 16.06.2010

Re: JAR-Paragvaj

Ja sam potpuno down...
Znaci, da dodeli penal ni za sta i jos izbaci golmana - ovo ne da je bila nepravda, nego stvarno!
Doctor Wu Doctor Wu 21:15 16.06.2010

Re: JAR-Paragvaj

Sta cu, ja sam sentimentalna, sto reko gazda, Afrikanci navijaju za SVE Afrikance

Pa da, u Africi o kojoj pricas je plemenski identitet jaci od nacionalnog ili religijskog.
mlekac mlekac 21:16 16.06.2010

Re: JAR-Paragvaj

Ne mogu da verujem!!!!

Ovaj sudija ili je rasista, ili je potkupljen ili je potpuno corav!

Kad golamn JAR startuje na loptu, on ga izbaci i dodeli penal, a kad Urugvajac rukom gurne i obori igraca JAR u sestnaestercu - puj pike, ne vazi...

Bome, na njegovom mestu, ja se ne bih micala iz svoje hotelske sobe posle ovakve dve gluposti!

JAR nije najbezbednija zemlja na svetu...
mlekac mlekac 21:19 16.06.2010

Re: JAR-Paragvaj

Znas kako Doco - s Afrikom ti je to vrlo prosto.
Il' je o'ma omrznes, il' se smesta zaljubis...
A kad si zaljubljen(a), onda ti je sve Africko nekako priraslo srcu.
Cist sentimentalizam - nema veze znaju li da igraju fuzbal ili ne...
Doctor Wu Doctor Wu 21:28 16.06.2010

Re: JAR-Paragvaj

mlekac
Znas kako Doco - s Afrikom ti je to vrlo prosto.
Il' je o'ma omrznes, il' se smesta zaljubis...
A kad si zaljubljen(a), onda ti je sve Africko nekako priraslo srcu.
Cist sentimentalizam - nema veze znaju li da igraju fuzbal ili ne...

iliti sto bi rekli neki once you go black, there's no going back
aleksandarz92 aleksandarz92 21:41 16.06.2010

Re: JAR-Paragvaj

Kad golamn JAR startuje na loptu, on ga izbaci i dodeli penal, a kad Urugvajac rukom gurne i obori igraca JAR u sestnaestercu - puj pike, ne vazi...

Penal je sumnjiv. Meni je više za žuti karton zbog simuliranja, al` jbg, ima kontakta. Ono za JAR nema veze sa faulom.
Evo sad je neki lik na RTS-u izjavio da je penal čist. Sinoć su imali jednog koji se ubio objašnjavajući kako je gol Slovačke regularan, nije iz ofsajda
tyson tyson 21:42 16.06.2010

Re: JAR-Urugvaj

Ne mogu da verujem!!!!

Ovaj sudija ili je rasista, ili je potkupljen ili je potpuno corav!

Ma hajde, budimo realni. JAR je igrala izuzetno grubo, delimično krivicom sudija koji su bili pod pritiskom povlađivanja domaćoj reprezentaciji.

Tu nije u pitanju čvrsta igra, kao u utakmici Engleska-USA, već baš grubo mlaćenje i krljanje.

Penal je skrivljen, a golman je zaslužio crveni ako ni zbog čega drugog onda zbog reakcije posle obaranja protivničkog igrača s leđa u gol situaciji.

Situacija u kaznenom Urugvaja je komična, južnoafrički igrač se leđima naslonio na Urugvajca i samo se 'složio' na zemlju. Naivno.

JAR igrom jednostavno nije zaslužila da pobedi.



mlekac mlekac 22:05 16.06.2010

Re: JAR-Paragvaj

tyson

JAR igrom jednostavno nije zaslužila da pobedi.


Ok, nisu bolje igrali, to se slazem. Ali da je onaj penal bio izvucen na foliranje urugvajca, pri tome potpuno ostajem!
tyson tyson 22:18 16.06.2010

Re: JAR-Paragvaj

Ali da je onaj penal bio izvucen na foliranje urugvajca, pri tome potpuno ostajem!

Pa dokačio ga je golman po nozi, lepo se videlo na snimcima iz više uglova.



Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:32 16.06.2010

Re: JAR-Paragvaj

Penal je sumnjiv. Meni je više za žuti karton zbog simuliranja, al` jbg, ima kontakta. Ono za JAR nema veze sa faulom.
Evo sad je neki lik na RTS-u izjavio da je penal čist. Sinoć su imali jednog koji se ubio objašnjavajući kako je gol Slovačke regularan, nije iz ofsajda

Penal je ispravan jer se na ponovljenom snimku lepo vidi dodir igraca i golmana osle cega igac pada. S tim u vezi po pravilima ide i crveni karton. Prema tome, sta tu nije jasno?
ps. i nije JAR-Paragvaj, jer se drzava vise ne zove Juznoaafricka Republika vec samo Juzna Afrika (JA), a protivnik se ne zove Paragvaj vec Urugvaj. Dakle, naslov komentara bi bio ispravan: "JA-Urugvaj"
mlekac mlekac 00:05 17.06.2010

Re: JAR-Paragvaj

Aleksandar Stosic

nije JAR-Paragvaj, jer se drzava vise ne zove Juznoaafricka Republika vec samo Juzna Afrika (JA), a protivnik se ne zove Paragvaj vec Urugvaj. Dakle, naslov komentara bi bio ispravan: "JA-Urugvaj"


Izvinjavam se, jeste Urugvaj - nemam pojma od kud mi ulete Paragvaj???
Nesto mi nije dobro danas, pa valjda odatle.

A dal je JAR ili JA, meni sasvim svejedno. Ja to, i inace pisem samo SA - nego, eto... Nemoj mnogo da mi cepidlacis, vidis da ne postizavam, ovi muski nece da pocinju komentare utakmica, a Zmu mi opet stupio u strajk glede fuzbala pa moram krisom da gledam.
NNN NNN 00:09 17.06.2010

Re: JAR-Paragvaj

Penal je ispravan jer se na ponovljenom snimku lepo vidi dodir igraca i golmana osle cega igac pada. S tim u vezi po pravilima ide i crveni karton.
Nove preporuke su da se u ovakvoj situaciji dodeli žuti karton (jer ipak deluje prestrogo i penal i crveni). Da se kojim slučajem situacija desila van 16erca, da je neko kao poslednji igrač odbrane napravio faul u gol šansi, a da nije penal - onda sledi crveni karton (to se nije promenilo).
Mislim da je otprilike takva priča.
mlekac mlekac 00:12 17.06.2010

Re: JAR-Paragvaj

NNN
Penal je ispravan jer se na ponovljenom snimku lepo vidi dodir igraca i golmana osle cega igac pada. S tim u vezi po pravilima ide i crveni karton.
Nove preporuke su da se u ovakvoj situaciji dodeli žuti karton (jer ipak deluje prestrogo i penal i crveni). Da se kojim slučajem situacija desila van 16erca, da je neko kao poslednji igrač odbrane napravio faul u gol šansi, a da nije penal - onda sledi crveni karton (to se nije promenilo).
Mislim da je otprilike takva priča.

Kao sto je gore lepo receno - fudbal je igra cija se pravila jako tesko menjaju!!!

Hvala, NNN, sto si pojasnio.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:36 17.06.2010

Re: JAR-Paragvaj

Nove preporuke su da se u ovakvoj situaciji dodeli žuti karton (jer ipak deluje prestrogo i penal i crveni).

Da, ali ne od SP, vec posle sampionata - cini mi se.
dragoljub92 dragoljub92 00:37 17.06.2010

Re: JAR-Paragvaj

ps. i nije JAR-Paragvaj, jer se drzava vise ne zove Juznoaafricka Republika vec samo Juzna Afrika (JA), a protivnik se ne zove Paragvaj vec Urugvaj. Dakle, naslov komentara bi bio ispravan: "JA-Urugvaj"

а уствари они и нису играли фузбал него су то горња и доња мрдуша имале маскенбал
NNN NNN 01:39 17.06.2010

Re: JAR-Paragvaj

Aleksandar Stosic
Nove preporuke su da se u ovakvoj situaciji dodeli žuti karton (jer ipak deluje prestrogo i penal i crveni).

Da, ali ne od SP, vec posle sampionata - cini mi se.
Moguće.
U principu, možda se sudija vodio logikom, da je faul sprečio, ne gol šansu (kao kada npr. odbrambeni igrač faulira napadača koji izlazi sam pred golmana - i za to dobije žuti), nego siguran gol (kao kad npr. odbrambeni igrač na gol-liniji rukom zaustavi loptu - pa za to dobije crveni karton).
Milutin Milošević Milutin Milošević 07:43 17.06.2010

Re: JAR-Paragvaj

горња и доња мрдуша имале маскенбал

Dragoljube, ulepša mi jutro.

Nego, samo da kažem, bez obzira na tradicionalnu bunkerašku igru, ovaj Urugvaj postaje ozbiljna ekipa. Mada, JA nije neki parametar da se to potvrdi.

Čudno je, zaista, da fudbalski ne baš velika zemlja koja je domaćin Svetskog prvenstva ima najveći deo svojih reprezentativaca u domaćoj ligi. To je znak da se nisu mogli prodati = da i nisu neki potencijal
mlekac mlekac 11:52 17.06.2010

Re: JAR-Paragvaj

Milutin Milošević
To je znak da se nisu mogli prodati = da i nisu neki potencijal


Pa nije ni Severna Koreja mnogo rasprodata, pa se ne bih slozila da nije bas potencijal. Dobro, mozda ne najjaci, ali ima ga...
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:57 17.06.2010

Re: JAR-Paragvaj

Njima je zabranjeno da se prodaju. A ako im i dozvole, onda uz igrača ide i tim obaveštajaca
aleksandarz92 aleksandarz92 12:30 17.06.2010

Re: JAR-Paragvaj

Penal je ispravan jer se na ponovljenom snimku lepo vidi dodir igraca i golmana osle cega igac pada. S tim u vezi po pravilima ide i crveni karton. Prema tome, sta tu nije jasno?

Sve je tako kako si napisao, jedino što Urugvajcu lete obo noge uvis posle tog kontakta. A mene lično izuzetno nerviraju igrači koji pokušavaju da glumom "pojačaju utisak".
Nove preporuke su da se u ovakvoj situaciji dodeli žuti karton (jer ipak deluje prestrogo i penal i crveni).

Da, ali ne od SP, vec posle sampionata - cini mi se.

Meni se čini da se o ovome samo pričalo, ali da nikakve preporuke nisu donete.

Kad sam već kod tih preporuka, jel' zna neko da mi objasni o čemu ovi na RTS stalno naklapaju "nije postojala namera - nije penal"?
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 20:22 16.06.2010

druga utakmica

aleksandarz92 aleksandarz92 20:30 16.06.2010

Re: druga utakmica

dusanovaiivanovamama
i u basketu

Za one koji nisu gledali, utakmica je završena 3 na 3, jer su ostali igrači isključeni.
mlekac mlekac 20:36 16.06.2010

Re: druga utakmica

aleksandarz92
dusanovaiivanovamama
i u basketu

Za one koji nisu gledali, utakmica je završena 3 na 3, jer su ostali igrači isključeni.



Cuti, kako su krenuli, moglo je da bude 1:1
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:42 16.06.2010

Re: druga utakmica

Pise i ovde o tome

Shame in Serbian final. Game 2, finished 3 on 3
Milutin Milošević Milutin Milošević 07:48 17.06.2010

Re: druga utakmica

Ovaj Marić je majmun nevidjeni. Isto je uradio i u prvoj utakmici
libkonz libkonz 09:07 17.06.2010

Re: druga utakmica

Ovaj Marić je majmun nevidjeni.

stvarno je mnoooogo glup !
loader loader 20:32 16.06.2010

Tema><ameT

A o čemu ćemo ovih dana, Milutine, nego o fudbalu :))
Lepa analiza.
cassiopeia cassiopeia 20:37 16.06.2010

Ja ne stižem da gledam utakmice



Ne znam ni kako ću sutra uglaviti naše u moj šašavi raspored ovih dana.
Ostaje mi da čitam komentare i sklapam kockice.

Pozdrav svim ljubiteljima fudbala
mlekac mlekac 20:38 16.06.2010

Re: Ja ne stižem da gledam utakmice

cassiopeia


Ne znam ni kako ću sutra uglaviti naše u moj šašavi raspored ovih dana.
Ostaje mi da čitam komentare i sklapam kockice.

Pozdrav svim ljubiteljima fudbala


Vidimo se mi za vikend, cass.
cassiopeia cassiopeia 20:44 16.06.2010

Re: Ja ne stižem da gledam utakmice

Mlekac
Vidimo se mi za vikend, cass.



Milutin Milošević Milutin Milošević 08:21 17.06.2010

Re: Ja ne stižem da gledam utakmice

Ja ne stižem da gledam utakmice

Ja dodjem ranije na posao, prvu odgledam preko Neta (raduckam usput, istina) ladno ustanem i odem na drugu tekmu pa se vratim posle nje na još malo posla, i onda uživam u trećoj. Do sada sam propustio samo Slovačka - Novi Zeland. Ili možda ništa nisam propustio
Doctor Wu Doctor Wu 20:42 16.06.2010

Svi drugi igraju za svoje zemlje

za nove klubove, za stare klubove, uzivaju, raduju se igri, znaju da prime i predaju loptu i u trku i u mestu, krecu se i kad lopta nije kod njih, jedino ovi nasi jadnici igraju bez ikakve ideje, metiljavo, preko volje, ruzno, jadno, mrzi ih da potrce, tuga jedna gledati ih. I to nije samo sada slucaj. Tako je oduuvek bilo kad je Srbija bila deo tima, jedino je nesto malo bolje na prvenstvu 1990. kad je igrala ona neverovatna generacija Hrvata + Piksi, Dejo i Saban tako da cak ni jedan Zlatko Vujovic nije smetao. U Srbiji treba ukinuti fudbal.
draft.dodger draft.dodger 20:53 16.06.2010

Re: Svi drugi igraju za svoje zemlje

Doctor Wu
za nove klubove, za stare klubove, uzivaju, raduju se igri, znaju da prime i predaju loptu i u trku i u mestu, krecu se i kad lopta nije kod njih, jedino ovi nasi jadnici igraju bez ikakve ideje, metiljavo, preko volje, ruzno, jadno, mrzi ih da potrce, tuga jedna gledati ih. I to nije samo sada slucaj. Tako je oduuvek bilo kad je Srbija bila deo tima, jedino je nesto malo bolje na prvenstvu 1990. kad je igrala ona neverovatna generacija Hrvata + Piksi, Dejo i Saban tako da cak ni jedan Zlatko Vujovic nije smetao. U Srbiji treba ukinuti fudbal.


Ako pobede Nemačku, opraštam.

Mada, već ih vidim kako posle drugog primljenog gola počinju da se svađaju sa sudijom i međusobno.
Doctor Wu Doctor Wu 21:02 16.06.2010

Re: Svi drugi igraju za svoje zemlje

Ako pobede Nemačku, opraštam.

Izjave "Poznajemo Nemce, možemo sa njima" su gotovo do u slovo identicne onima uoci 'pada' Argentine od pre 4 i Holandije pre 10 godina. Samo da ne padne jos jedna sestica.
aleksandarz92 aleksandarz92 21:32 16.06.2010

Re: Svi drugi igraju za svoje zemlje

... Zlatko Vujovic nije smetao


Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:39 16.06.2010

Re: Svi drugi igraju za svoje zemlje

jedino je nesto malo bolje na prvenstvu 1990. kad je igrala ona neverovatna generacija Hrvata + Piksi, Dejo i Saban tako da cak ni jedan Zlatko Vujovic nije smetao.

daj dr. ne lupetaj bez potrebe. evo ti tima sa SP'90:

ivkovic

stanojkovic
spasic
jozic
hadzibeic

Prosinecki
katanec
stojkovic
susic

pancev
savicevic

Ubilo se od Hrvata u toj ekipi. Inace, evo ti jednog linka pamalo gledaj sta je majstor radio i kako je delio lopte tada (pogledaj pazljivo citav snimak s naglaskom na 2:27).


inace, srbija je u nedelju igrala u granicama svojih mogucnosti, a to sto mi pre meca ocekujemo da na teren izadju svetski prvaci, a posle svake utakmice ih omalovazavamo, to je slika i prilika nas.
NNN NNN 00:14 17.06.2010

Re: Svi drugi igraju za svoje zemlje

Tako je Stošiću Srbine!

A što se tiče Zlatka Vujovića, njemu je '90. već odavno istekao fudbalski rok trajanja, tako da je najčešće bio najbolji odbrambeni igrač protivnika jer je mnoge naše napde zaustavljao ofsajdom (bar 5 puta po utakmici) - za njega tada je i ovakav Pantelić čudo.
Doctor Wu Doctor Wu 07:34 17.06.2010

Re: Svi drugi igraju za svoje zemlje

ivkovic...

Stosicu, ti si najobicniji srpski nacos koji se prodaje za 'gradjanina'. Ne pominjes ni Sabanadzovica (osecam da ti smeta sto je musliman, :))))))), koji je do kartona fenomenalno cuvao Maradonu, ni Brnovica koji je Osimu bio kljucni igrac. Pored toga, ja u ovoj reprezentaciji ne vidim vise od 1 Srbina a i taj je napravio penal. Stanojkovic je kosovski Crnogorac, a Piksi Nislija (a za njih se ne zna sta su , pozdrav Dragoljubu).
dragoljub92 dragoljub92 09:25 17.06.2010

Re: Svi drugi igraju za svoje zemlje

a Piksi Nislija (a za njih se ne zna sta su , pozdrav Dragoljubu).

pa bugari zna se,ako si mislio cigani ,zajebo si se.
mara92 mara92 10:55 17.06.2010

Re: Svi drugi igraju za svoje zemlje

dragoljub92
a Piksi Nislija (a za njih se ne zna sta su , pozdrav Dragoljubu).pa bugari zna se,ako si mislio cigani ,zajebo si se.


die hard die hard 11:01 17.06.2010

Re: Svi drugi igraju za svoje zemlje

U Srbiji treba ukinuti fudbal.


Ovo sam ponovio makar 50 puta poslednje tri godine.
libkonz libkonz 21:02 16.06.2010

Siguran kao švajcarska...

odbrana. Petu utakmicu zaredom nisu primil gol na SP.
Mi smo stvarno sramota, tu ni Sven Goran ne bi pomogao.
Što se mene tiče, u petak imaju diplomski ispit. Da vidimo jesu li muškarci ili devojčice.
Što se tiče drugih reprezentacija prvi utisak je: koliko mnogo Argentini fali Zaneti!
Italijani su krenuli u svom stilu: hajde da se provlačimo, ko zna dokle će dogurati.
Naravno, Nemci su se pokazali kao najozbiljnija ekipa, videćemo dokle će dogurati.
Ostaje nam da uživamo .
libkonz libkonz 21:06 16.06.2010

Re: Siguran kao švajcarska...

a sad mali predah za reklame. Novi model Soni Eriksona. Jedva čekam da krene reklamna kampanja u Srbiji.
mlekac mlekac 21:07 16.06.2010

Re: Siguran kao švajcarska...

libkonz
a sad mali predah za reklame. Novi model Soni Eriksona. Jedva čekam da krene reklamna kampanja u Srbiji.

Ma kakve te reklame spopale! Vidis li sta se dogadja na utakmici????
aleksandarz92 aleksandarz92 21:36 16.06.2010

Re: Siguran kao švajcarska...

libkonz
a sad mali predah za reklame. Novi model Soni Eriksona. Jedva čekam da krene reklamna kampanja u Srbiji.

Naročito sa "twist, tilt, turn smash"
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:39 17.06.2010

Re: Siguran kao švajcarska...

mali predah za reklame

Kad smo već kod reklama

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 10:06 17.06.2010

Re: Siguran kao švajcarska...

Majstori kad naprave reklamu

Na you tubetu ima citav serijal, ovo mi je najsladja
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:40 17.06.2010

Re: Siguran kao švajcarska...

MAJSTORI.

Kraj je sjajan!
mara92 mara92 10:59 17.06.2010

Re: Siguran kao švajcarska...

ФЕНОМЕНАЛНА РЕКЛАМА...
Хвала ти што си нашла ово и поставила!
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 11:55 17.06.2010

Re: Siguran kao švajcarska...

Milutin Milošević
MAJSTORI.

Kraj je sjajan!

mara92
ФЕНОМЕНАЛНА РЕКЛАМА...
Хвала ти што си нашла ово и поставила!


Plakala sam od smeha na kraju!
Sve su super, pogledajte.

Maro
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:30 16.06.2010

.

Forlan... Jednom,i Urugvaj da pobedii
nestor92 nestor92 22:29 16.06.2010

Ako moze Švica...

...Španjolsku, mogu i ćetnici Njemačku.

Sve je u glavi. I oni mogu mnogo da izgube.

Mada, opklada na crveni karton za Srbiju je pametno uložen novac
markonio92 markonio92 22:35 16.06.2010

Kili

Nažalost, i dalje ga prate glupe emisije na nacionalnoj televiziji (ej, njih organizuje Zabavna redakcija RTS-a, ne sporstska - zato i nemaju mnogo veze sa fudbalom)


Slažem se, emisije su stupidne, ali voditeljka izvlači prosek

tyson tyson 00:16 17.06.2010

Re: Kili

voditeljka izvlači prosek

Zar se ta nije udala za rukometaša Ognjena Kajganića, sina pokojnog bivšeg golmana Zvezde Boška, i bivšeg muža Aleksandre Jeftanović sa Pinka...?




Milutin Milošević Milutin Milošević 08:41 17.06.2010

Re: Kili

Nemam pojma ko je. Simpatična jeste, ali meni kao malo zagriženom za sport u ovoj varijanti smeta.
Rejlem Rejlem 15:30 18.06.2010

Re: Kili

Milutin Milošević
Nemam pojma ko je. Simpatična jeste, ali meni kao malo zagriženom za sport u ovoj varijanti smeta.

Sto je glavna stvar, ona je jos i podnosljivija polovina voditeljskog para. Sharenac je nepodnosljiv u upinjanju da bude duhovit. Nece to bas lako da krene u 5-oj deceniji, hm...
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:34 18.06.2010

Re: Kili

Sto je glavna stvar, ona je jos i podnosljivija polovina voditeljskog para. Sharenac je nepodnosljiv u upinjanju da bude duhovit.

POTPUNO SE SLAŽEM. Danas sam morao da ih gledam, i primetio sam da je njena opuštenost i neposrednost daleko iznad Šaruljine isforsiranosti.
miloradkakmar miloradkakmar 22:56 16.06.2010

A, šta

kažeš Gazda za Severnu Koreju?!
Da mi (naša reprezentacija) imamo 10 posto one discipline, trčanja, preciznog dodavanja, udaraca na gol...
Doctor Wu Doctor Wu 23:01 16.06.2010

Re: A, šta

Da mi (naša reprezentacija) imamo 10 posto one discipline, trčanja, preciznog dodavanja, udaraca na gol...

Nemoguce.

Jos nesto sam zaboravio gore: sve reprezentacije, znale ili ne znale da igraju fudbal, idu da daju sve od sebe, da odu sto dalje (Grci su tako osvojili evropsko prvenstvo pre neku godinu), samo srpska reprezentacija uvek igra na to da dodje 'do osmine finala'. Ta jajarska i luzerska logika im je u krvi, tako su igrali pod Miljanicem, Petkovicem, Klementeom, tako igraju i danas; jos jednom, nije fudbal za Srbe.
markonio92 markonio92 23:06 16.06.2010

Re: A, šta

Doctor Wu
jos jednom, nije fudbal za Srbe.

Negde sam pročitao kako nama bolje idu "gerilski" sportovi (npr. košarka) gde nešto treba na brzinu da se izvede i pobegne, nego frontalno-taktički sportovi (fudbal) gde je potrebno strpljenje, taktika i disciplina.
mlekac mlekac 23:06 16.06.2010

Re: A, šta

miloradkakmar
kažeš Gazda za Severnu Koreju?!
Da mi (naša reprezentacija) imamo 10 posto one discipline, trčanja, preciznog dodavanja, udaraca na gol...

Na mene su ostavili najjaci utisak od svih!

Znaci, ljudi su dosli da posteno odrade posao - t.j. igraju fudbal. Ne zanima ih ko je ime, ko je gde na listi FIFA, ko ima skuplje igrace.

Oni su igrali, i to vrlo cisto, ako smem da primetim i to je bilo pravo osvezenje!

Jedva cekam da ih gledam u sledecem mecu.
NNN NNN 00:20 17.06.2010

Re: A, šta

sve reprezentacije, znale ili ne znale da igraju fudbal, idu da daju sve od sebe, da odu sto dalje (Grci su tako osvojili evropsko prvenstvo pre neku godinu), samo srpska reprezentacija uvek igra na to da dodje 'do osmine finala'. Ta jajarska i luzerska logika im je u krvi
Jeste

Baš zbog toga sam se i napalio kad su krenuli da pune Rumuniju, ali tu su izgleda neke druge stvari u pitanju, jer od iole pristojnih reprezentacija uspeli smo da napumpamo još i Bugare i Mađare (da komšiji crkne krava).
niccolo niccolo 06:38 17.06.2010

Re: A, šta

Negde sam pročitao kako nama bolje idu "gerilski" sportovi (npr. košarka) gde nešto treba na brzinu da se izvede i pobegne, nego frontalno-taktički sportovi (fudbal) gde je potrebno strpljenje, taktika i disciplina.

Ma jok, to je filozofiranje, u fudbalu nikada nismo imali stručnjaka kalibra Vlaha Orlića u vaterpolu ili Profe u košarci, koji su znali da naprave sistem, zato nikada ni nemamo rezultate u fudbalu...
Doctor Wu Doctor Wu 07:35 17.06.2010

Re: A, šta

Ma jok, to je filozofiranje, u fudbalu nikada nismo imali stručnjaka kalibra Vlaha Orlića u vaterpolu ili Profe u košarci

Da, mozda je to problem.
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:50 17.06.2010

Re: A, šta

ljudi su dosli da posteno odrade posao - t.j. igraju fudbal

Da, Korejanci su svakako zaslužili sve pohvale.
Ma jok, to je filozofiranje, u fudbalu nikada nismo imali stručnjaka kalibra Vlaha Orlića u vaterpolu ili Profe u košarci

Da, mozda je to problem.

Slažem se, u potpunosti
NNN NNN 09:28 17.06.2010

Re: A, šta

niccolo
Negde sam pročitao kako nama bolje idu "gerilski" sportovi (npr. košarka) gde nešto treba na brzinu da se izvede i pobegne, nego frontalno-taktički sportovi (fudbal) gde je potrebno strpljenje, taktika i disciplina.

Ma jok, to je filozofiranje, u fudbalu nikada nismo imali stručnjaka kalibra Vlaha Orlića u vaterpolu ili Profe u košarci, koji su znali da naprave sistem, zato nikada ni nemamo rezultate u fudbalu...
Ima i druga teorija:

Srbogorci kao najkrupniji beli ljudi na planeti koriste te svoje prirodne resurse u sportovima kao što su košarka, vaterpolo, rukomet i odbojka, ali u fudbalu to i nije neka prednost (osim ako Žigić ne dokaže suprotno)
gorstak92 gorstak92 12:24 17.06.2010

Re: A, šta

niccolo
Ma jok, to je filozofiranje, u fudbalu nikada nismo imali stručnjaka kalibra Vlaha Orlića u vaterpolu ili Profe u košarci, koji su znali da naprave sistem, zato nikada ni nemamo rezultate u fudbalu...

Tole ne zna da napravi sistem?
Tole!?!?!?

Znaš šta bi bilo jako interesantno da se objavi u onim statistikama igrača kad istrčavaju na teren?

1. Gde igra i dokle mu traje ugovor (zgodno bi bilo navesti i visinu ugovora)
2. Ko mu je trenutni agent i ko sve ima proviziju od eventualnog potpisivanja novog ugovora.

I onda bi statistika išla:
- Na golu onaj na S. Stojaković, Stojković? - trenutno angažovan na grejanju klupe u tamo nekom š klubu, ali ima veoma uticajnog menadžera ...
- U napadu visoki Nikola Žigić. Fudbal počeo da trenira sa 17god., a otkrio ga je čuveni agent.... koji je veoma uticajan u FSS
- Pored njega Marko Van Pantelić, samo da proverimo da li mu je isti agent...Hmmm, možda, Istina Marko je u velikom golgeterskom postu koji će biti još veći tokom svetskog prvenstva. Od nas se traži samo par godina strpljenja dok se ulaganja u njega ne isplate.
- Nema Ramba Petkovića! Šta sad ako ga Brazilci slave kao velikog majstora igre? On je mator, ima potpisan ugovor sa tamo nekim trećerazrednim flamingosima i agent mu nije uticajan u FSS.
- Mladi Tošić, potpisao ugovor u toku svetskog prvenstva. Za njega je cilj ostvaren i zabole ga šta će da uradi reprezentacija. Zamisli da ugane nogu??? pu, pu, pu... odma će da pocepaju ugovor.

docsumann docsumann 13:37 20.06.2010

Re: A, šta

Ma jok, to je filozofiranje, u fudbalu nikada nismo imali stručnjaka kalibra Vlaha Orlića u vaterpolu ili Profe u košarci

Dobro zapažanje.
pedja1008 pedja1008 23:39 16.06.2010

Ma

Spanija je kisknula, ali to ce da plate Honduras i Cile. A sto se tice africkih ekipa prilicno su jalove. Gana nije nista posebno samo sto Srbija nema nikakvu taktiku a i igraci izgledaju prilicno nespremni tako da ce verovatno lako izgubiti od Nemaca. Meni je zao Argentine jer ih Maradona ubija svojim suludim taktickim zamislima...
escherichije_colic escherichije_colic 09:21 17.06.2010

Re: Ma

Spanija je kisknula, ali to ce da plate Honduras i Cile.


Pa sad ... Španci tradicionalno ne igraju baš najbolje pod pritiskom. Da ne pominjem da su još gora malodušna beda nego mi (valjalo je pročitati njihove komentare posle jučerašnjeg poraza, tip "bolje da je igrao Ljorente nego Tores" LOL) Njihova srećna okolnost je što igraju sa Hondurasom sledeću, a ovi su mogli i od Čilea da prime 3 komada (kako li će tek sa Špancima kukala im majka?)

Mene nervira što se (bar ovde kod kuće, među navijačima) već stvorila atmosfera kao da smo ispali. Kad Koreanci (i to oni siromašni) tako namuče jedan Brazil, kad Švica dobije Španiju ... Što je najgore, i naši igrači daju neke izjave tipa: "Biće teško, preteško, na granici nemogućeg, ali nada umire poslednja"?! WTF?! Pa Koreanci su pre Brazila izjavili da idu na pobedu. A mi još ne možemo da izađemo na kraj sa traumama iz detinjstva (Uve Ran, pa Diter Kakosezvaše pa Mateus ...) Ova Nemačka ekipa (kao i svaka uostalom) igra taktički disciplinovano, borbeno, trči svih 90 minuta. I to je sve. Nema tu nikakvih vanzemaljaca koje ne bismo mogli zaustaviti, pogotovo kad imamo jednu od najjačih defanzivnih linija na ovom prvenstvu. Naše je samo da im pariramo na poljima gde su superiorni: taktička disciplina, borbenost, trčanje (a to se valjda podrazumeva u modernom fudbalu) Ako uspemo da izdržimo duele, zadržimo loptu u nogama i na zemlji, siguran sam da će se već otvarati prostor na krilima i situacije 1na1 za Krasu i Laneta (a tu smo- nek priča šta ko hoće- jači od njih) Nemci, naravno, znaju za jadac pa će, ako ne budu uspevali drugačije da stignu do našeg gola, često testirati Stojkovića loptama iz daljine (em njemu to ne leži, em je lopta takva kakva je) Presing od prvog minuta i samo napad. Kad god tako krenemo protiv njih, oni se pogube (jer su valjda navikli da ih se prezentamo)- setite se Francuske '98. I ako, kojim slučajem, prvi povedemo- nikako stati! Ne juriti bezglavo ali igrati za drugi gol, kao da je rez 0:0. Tek ako povedemo 2:0 pobeda će biti blizu ali ni tada ne treba stati. U suštini, treba celu utakmicu igrati kao da je 0:0 i da nam treba jedan gol.
Što se mene tiče, protiv Nemaca se ne radi više o SP niti o plasmanu u 1/8. U petak igramo da srušimo kompleks i dokažemo sebi da- ako već nismo na nivou Brazila, Argentine, Španije, Engleske- bar nismo gori od Severne Koreje i Švajcarske. Ako dobijemo Nemce, meni će srce biti kolko tolko na mestu, pa sve i da ne prođemo dalje.
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:26 17.06.2010

Re: Ma

protiv Nemaca se ne radi više o SP niti o plasmanu u 1/8. U petak igramo da srušimo kompleks i dokažemo sebi da- ako već nismo na nivou Brazila, Argentine, Španije, Engleske- bar nismo gori od Severne Koreje i Švajcarske.

Svaka čast za komentar
escherichije_colic escherichije_colic 09:30 17.06.2010

Re: Ma

Milutin Milošević Milutin Milošević 09:03 17.06.2010

Četvrtak

Danas se na Svetskom prvenstvu u Južnoj Africi igraju tri meča

Od 13 časova i 30 minuta u grupi B sastaju se Argentina i Južna Koreja. Obe ekipe su pobedile u prvim mečevima. Može se stoga očekivati da Koreja odigra obazrivo - remi u naredna dva meča im obezbedjuje prolaz u drugu rundu. Od Argentine očekujemo da odigra bolje, da igra svih 90 minuta.

Drugi po redu je, od 16 časova, okršaj između Nigerije i Grčke - reprezentacija koje su izgubile prvi meč. Daklem, poslednja šansa da nešto ozbiljno učine. Pretpostavljam da će Nigerija da napada a Grčka to nikako ne zna, pa će opet u bunker i Bože pomozi. Mogli bi, za promenu, da daju gol na Svetskom prvenstvu.

Program zatvaraju Francuska i Meksiko u grupi A od 20.30h. Posle jučerašnje pobede Urugvaja, Meksiko bi trebalo da bude pod većim pritiskom. Oni ionako ne igraju kalkulantski, mada ih i bod može zadovoljiti - ali onda treba da pobede Urugvaj u poslednjem kolu što i nije tako lako. Od Francuza se ništa ne može prognozirati.
escherichije_colic escherichije_colic 09:29 17.06.2010

Re: Četvrtak

Od 13 časova i 30 minuta u grupi B sastaju se Argentina i Južna Koreja. Obe ekipe su pobedile u prvim mečevima. Može se stoga očekivati da Koreja odigra obazrivo


Hm ... Sa tim ludim Koreancima se nikad ne zna. Ne bi me šokiralo ni da dobiju utakmicu.

Drugi po redu je, od 16 časova, okršaj između Nigerije i Grčke - reprezentacija koje su izgubile prvi meč.


Mislim da ovo lagano dobijaju Nigerijci, pošto ni protiv Gaučosa nisu bili loši. Imaće i vuvuzele na svojoj strani. Grci su se, verovatno, već spakovali.

Program zatvaraju Francuska i Meksiko u grupi A od 20.30h.


Meni ovo smrdi na iks i potencijalno najdosadniju utakmicu dana. Meksikanci su dobri tehničari, vole loptu i umeju da napadaju ali mislim da neće previše rizikovati. Francuzi su potpuno jalovi i bezidejni. Ne verujem da im je bod dovoljan iz ove tekme (pošto na kraju idu na domaćina kojem treba pobeda) ali sumnjam da će izvući više (ili da će nešto previše pokušavati)

mlekac mlekac 12:04 17.06.2010

Re: Četvrtak


Milutin Milošević
Danas se na Svetskom prvenstvu u Južnoj Africi igraju tri meča

Od 13 časova i 30 minuta u grupi B sastaju se Argentina i Južna Koreja.


Navijam za Koreance - definitivno. Znam da je prilicno nerealno, ali nista nije nemoguce.

Drugi po redu je, od 16 časova, okršaj između Nigerije i Grčke


Ovu cu, verovatno, da prespavam, a Zmu ce da bude zaduzen da me budi samo ako, slucajno, padne go... Tipujem na Nigeriju, naravno.

Program zatvaraju Francuska i Meksiko u grupi A od 20.30h.

Vise mi se svidjaju Mehikanci, mada ce ovo biti neizvesno...

niccolo niccolo 13:09 17.06.2010

Re: Četvrtak

Trpaju ovi Argentinci,a...
mlekac mlekac 13:18 17.06.2010

Re: Četvrtak

Argentina vodi 2:1

Za sada...

Videcemo koliko ce tu jos da padne do kraja.
NNN NNN 14:16 17.06.2010

Re: Četvrtak

4:1 (3. iz opsajda, 1. autogo, Iguain 3 komata, Mesi samo štrika)
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:46 17.06.2010

Re: Četvrtak

4:1 (3. iz opsajda, 1. autogo, Iguain 3 komata, Mesi samo štrika)

Kratka i dobra analiza utakmice.

Da ipak malo proširim sa nekoliko zapažanja:
- Kad snimaju Maradonu, kamerman mora da klekne (bez zezanja, na početku se videlo)
- De Mikelis je bio rupa u Bajernu, pa ostaje i ovde. Protivnici treba da idu na njega, a i da idu na očekivane grubosti Samuela i Hajncea. DA ne govorim o dildiki Gutierezu.
- Bez ozbira što su dali dva gola u poslednjoj četvrtini meča, Argentinci mi izgledaju umorno i fizički nepripremljeno. Zezanje sa Maradonom odrazilo se na spremnost, izgleda

Što se komentatora tiče:
- Levoruki fudbaler
- Da li se kaže korejci ili korejanci?
- Jebla ga statistika. Šta me briga da li je devetka dala godl? Argentinci su jedan broj prvenstava imali običaj da ekipu prijavljuju po abecedi, pa je Ardiljes na dva prvenstva nosio broj 1 a, prirodno, nije bio golman. Čak je kao primer upotrebio Bobija Čarltona - devetku na prvenstvu 1966. godine, koji takodje nema veze sa klasičnim centarforom. To što su od FIFE dobili gomilu statističkih podataka ne znači da treba sve da ih izbljuju tokom meča. Da je sreće, pratili bi igru i komentariosali je. Kad bi znali
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:20 17.06.2010

Re: Četvrtak

Pobedise Argentinci...ali,ne tako ubedljivo k'o sto rezultat govori...no,pobede se broje.
Sto se tiče De Mikelisa,čovek je drvo,pa je drvo. Mnogo precenjen igrač,ali mnooogoo.


ivana23 ivana23 17:55 17.06.2010

Re: Četvrtak

draft.dodger draft.dodger 13:35 17.06.2010

Najzad...

Drugi krug, više golova!
mara92 mara92 14:05 17.06.2010

...

Пола дана хоћу да напишем што-шта, али ме нервира то што хоћу да избегнем критиковање наших, јер ме они посебно инспиришу, али нећу овом приликом.
Но, пошто пратим спорт (фудбал инклудид), ајде да кажем реч-две:
Аргентина: леп, нападачки фудбал. Одбрана им је расклиматана и у првој утакмици је у пар наврата деловала не згрчено него успаничено (што Валтер Самуел ипак себи не би смео да дозволи, ем је довољно матор, а и безмало пре месец дана је играо у финалу Лиге шампиона)...Верон не знам шта тражи у репрезентацији...Лео Меси је, па Лео Меси забога. Но, он има проблем завршнице, то јест, не може човек да да гол (баш као што никако не може да да гол тиму који води Мурињо). Да ли је то превелика жеља, вероватно јесте, али неће ваљати против озбиљнијег противника...плус, имају Марадону на клупи (треба то преживети)...очекујем да Дијего Милито одигра целу утакмицу
Бразил - па добро, чаробњаци су наравно (одеш пре-подне на Копакабану одабереш пола екипе, а после подне на Ипанему и ето друге половине). Ипак, они сви воле да нападају и често једни другима засметају тамо на ивици 16ерца противника (а са друге стране ако неко успе да дође до њихове задње линије, Лусио мора добро да се озноји да почисти...или једноставно приме гол)
Немци - да цитирам мог Тату "касачка грла"...Истина, али су играли врло лепо, врло расположено (Клосе, Подолски пре свих). Дисциплина им је заштитни знак (они не играју 90 минута, они играју све док судија не звижди за крај; нису непобедиви, али су увек опасни), у овој првој утакмици деловали су врло моћно и у креативном смислу (страх ме је шта ће сутра да буде, додуше Аустралија можда и није адекватан противник, а опет и ми смо на папиру солидан тим, па смо деловали као земљорадничка задруга).
Енглеска - пих! Вејн Руни, ма дај. Као руднички бик који главом иде кроз зид (ништа посебно), прецењен генерално. Више ценим Стивена Џерарда, кориснији је.
Шпанију нисам гледала, ни Холандију (Холанђане нико не сврстава у фаворите, баш као и Немце, али су опасни, са врло брзим играчима...очекујем да ће Шпанци да се тргну и да ће форма да им се подиже како турнир одмиче; они, слично нама, имају незгодан темперамент, јавност очекује бар полуфинале и то са правом)...
Још сам нешто хтела, али да не давим превише
пс. о "емисији" која прати утакмице боље да не почињем...мислим, лепа је она девојка, али није ми јасна идеја: јер, ако је то спремила Редакција забавног програма, шта ће Шаренац тамо? Човек прати кошарку, није ми баш за водитеља емисије о фудбалу...неприпремљени су за СП (толико су могли обоје да се потруде)... Сметају ми непријатне паузе када ни водитељски двојац, а још мање гости не знају шта би рекли па настаје непријатна тишина или су дијалози и опаске усиљени (ако су већ хтели да "забављају", зашто нису са тренерима, судијама и играчима позвали и по некога изван те сфере (типа Инспектора Блажу или Нелета из "Пушења" - верујем да би било добро)
одо сад
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:47 17.06.2010

Grci

Grci konačno dali gol!

I to u pravom trenutku. Onaj Nigerijac ulazi u plejadu zbunjenih i trapavih igrača na Prvenstvu. Grčki golman mora da uradi nešto mnogo gore da bi zeznuo Engleza i Alžirca. Boga mi, biće žestoka konkurencija za prvih 11.
draft.dodger draft.dodger 16:04 17.06.2010

Re: Grci

Milutin Milošević
Grci konačno dali gol!

I to u pravom trenutku. Onaj Nigerijac ulazi u plejadu zbunjenih i trapavih igrača na Prvenstvu. Grčki golman mora da uradi nešto mnogo gore da bi zeznuo Engleza i Alžirca. Boga mi, biće žestoka konkurencija za prvih 11.


Da bi Rehagel zaigrao napadački potrebno je da gubi i da ima igrača više.

Kaita, zaslužio crveni karton i ćebovanje!!!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana